Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het al opgelost. Er stonden blijkbaar toch nummer op de simkaart (hoe dat komt weet ik niet). En omdat ze dubbel staan gaf hij geen naam meer weer.

Dus maybe heeft ooit iemand iets aan deze post.

Groetjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:24
ChrisM schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:28:
Een mod om het geluid (via de bedrade headset) harder te zetten: http://www.uiqblog.com/2008/05/12/uiq3-sound-mod/

Ik heb het zelf niet geprobeerd!
Na veel pijn en moeite het voor elkaar gekregen mijn verborgen systeembestanden zichtbaar te krijgen en alle stappen te volgen.
En ja, het werkt!! _/-\o_ (het kan nu zo hard dat het pijn doet aan je oren)

Voor iedereen die een probleem had met het zachte geluid; dit is de oplossing.

[ Voor 39% gewijzigd door Felke op 16-05-2008 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Silvos schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 19:34:
- Gereserveerd -

Ik heb een deel 2 aangemaakt, ik zal binnenkort de startpost flink updaten. Deze post is bedoeld om een overzicht van de updates te geven.

Veel postplezier :)
Wordt het niet een keer tijd voor die update.... Er is inmiddels al zoveel interessants toegevoegd qua software etc.
Misschien moet iemand anders de volgende keer de startpost maken die meer tijd en moeite erin wilt steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Loekie schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:21:
[...]

Kun je een telefoon met naar ik aanneem vodafone-firmware wel updaten met de standaard SEUS? Ik kan me voorstellen dat vodafone hun eigen firmware laden en dat je alleen onder die firmware uitkomt als je het ding voor het updaten aanpast.
Als je een Vodafone branded W960i (of ander model) laat updaten via SEUS zul je alleen de Vodafone specifieke firmware te zien krijgen. Zo heb ik de Vodafone Nederlands firmware geïnstalleerd. Wat dus halverwege mis liep, dat dan weer wel. Via SEUS kun je dus niet debranden.

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-01-2021
Je gegevens blijven gewoon bewaard bij een firmware update toch? Alleen je instellingen niet toch? Want ik zie hier dat batterij duur erop vooruit gaat, nou kom maar op zou ik zeggen, progjes, muziek,video's, blijven dus gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themba
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 11:11
De progjes smsjes ed blijven NIET staan. Ook alle contacten worden verwijderd(zet deze dus eerst even op de sim kaart) ik was alles kwijt na de firmware update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosca
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11-2023
Parapluvanhylco schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 16:17:
De progjes smsjes ed blijven NIET staan. Ook alle contacten worden verwijderd(zet deze dus eerst even op de sim kaart) ik was alles kwijt na de firmware update
Helemaal waar, maar er is een zonnig puntje, je mediageheugen wordt niet geleegd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:10
Je kan ook de Backup Manager gebruiken die in de Smartphone PC Suite zit. Daarmee eerst backup maken, dan firmware updaten en backup terug zetten. Werkt goed.

Even voor de duidelijkheid: Een "simpele" SonyEricsson telefoon (zoals de W850 enzo) verliezen bij een firmware update niet al hun instellingen etc., maar de UIQ telefoons dus wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
ja idd, hier kwam ik ook achter, weg kwijt, vriend bellen, HUH waar zijn mn nummers, nou foetsie dus gvd... Moet ik alles weer overnieuw doen, maar ik ga zeker back-uppen dit wil ik niet nog een keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
Even een vraagje, heeft iemand nog tips voor leuke thema's voor mn w960i? Ik kan eigk alleen lelijke vinden... En weet iemand een programma om foto's te viewen wat beter werkt als de standaard.. het is niet slecht ofzo, maar bij zonder ook helemaal niet!

Trouwens voor problemen met signen, alleen een account nodig en dan is dit top:
https://www.symbiansigned...ublic/openSignedOnline.do :*)

[ Voor 23% gewijzigd door koen61 op 20-05-2008 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Felke schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:16:
[...]

Na veel pijn en moeite het voor elkaar gekregen mijn verborgen systeembestanden zichtbaar te krijgen en alle stappen te volgen.

kan jij stap voor stap eens uitleggen hoe ik het voor elkaar krijg dat erop te krijgen??

Ik volg die handleiding niet helemaal...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het scherm van de W960i ook geblokkeerd kan worden tijdens het bellen?

Ik heb nu al een aantal keren gehad dat ik iets te dicht met mijn hoofd bij de telefoon kwam, waardoor ik het gesprek ongewild beëindigde.
Hopelijk is hier een oplossing voor.

Alvast bedankt voor de eventuele reactie.

Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Damian schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:50:
[...]

kan jij stap voor stap eens uitleggen hoe ik het voor elkaar krijg dat erop te krijgen??

Ik volg die handleiding niet helemaal...
wellicht helpt dit how to access private folders
Gewoon alle stappen volgen en swissmanagerpro gebruiken. (x-plore werkt niet).

Hiermee moet het lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke navigatie werkt er 100% zeker op dit prachtige toestel? Tom Tom 6? Route 66? of welke?

Dank u alvast...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
TomTom werkt 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:16:
Welke navigatie werkt er 100% zeker op dit prachtige toestel? Tom Tom 6? Route 66? of welke?

Dank u alvast...!
of je leest eerst het forum even door....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:48:
Hallo leute,

Ik ben sinds december in het bezit van een W960i. Tot nu toe was ik erg tevreden. Gister was het echter erg warm en heeft mijn mobiel een tijd in een zwarte plastic zak gezeten. Ook heb ik hem een tijdje noodgedwongen in m'n sok gedragen. |:( Nu doet het touchscreen het niet meer. Waar ik ook klik of druk, met of zonder stylus, het toestel reageert op geen enkele plek meer. Het scrollwieltje en de normale toetsen doen het nog wel, dus ik kan mijn telefoon, op een hoop opties na, nog wel enigszins besturen. Wat is het verstandigste om te doen?

Ik kan de master reset niet uitvoeren omdat je daar naar mijn weten het touchscreen voor nodig hebt. Ook krijg ik de telefoon niet van Snelle Overdracht modus af, met het gevolg dat ik de backupmanager van SE niet kan starten. Ik zou het toch fijn vinden eerst een recent backupje te maken vooral de telefoon van nieuwe firmware te voorzien via de SE update manager. Mocht het uberhaupt nog te fixen zijn via de software :X

Iemand tips/trucs?
Ik heb het toetsel via Reitsma Telecom op laten sturen naar Sony Ericsson. Het touchscreen was niet meer te fixen en ik heb daarom een gloednieuw toestel ontvangen. Garantie ftw _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
  • Laatst online: 26-05 16:53
Felke schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:16:
[...]

En hoe heb je dat voor elkaar gekregen? ik loop vast bij dat eerste progammatje

Rare jongens die Gamers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Diavolo2000 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:27:
[...]

En hoe heb je dat voor elkaar gekregen? ik loop vast bij dat eerste progammatje
een paar posts omhoog heb ik al antwoord gegeven op iemand met dezelfde vraag.
Met die link moet het je wel lukken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
het is al gelukt, klinkt lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07-2020

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Wat ik me nog even afvraag zijn de volgende dingen:

- Hoe wordt muziek gesorteerd? Op album, artiest, of is dat zelf in te stellen? Herkent het ook mappen EN submappen?
- Is het toetsenbord te vergrendelen? Ook als er een telefoongesprek gaande is?
- Als het toetsenbord te vergendelen is, kan dit met een (pin)code?
- Zijn er nog mensen die ervaren dat de accu veel te snel leeg is? Zoja, is dit misschien bij een bepaald typenummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
LeMerchant schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:42:
Wat ik me nog even afvraag zijn de volgende dingen:

- Hoe wordt muziek gesorteerd? Op album, artiest, of is dat zelf in te stellen? Herkent het ook mappen EN submappen?
Al je muziekbestanden worden ingelezen in een database. Daarna kan je kiezen hoe je wilt afspelen: Tracks (alle nummers), Artiest (een artiest selecteren), Album (een album selecteren van een artiest) en nog wat smart playlist dingen.
- Is het toetsenbord te vergrendelen?
Ja
Ook als er een telefoongesprek gaande is?
Nee
- Als het toetsenbord te vergendelen is, kan dit met een (pin)code?
Nee
- Zijn er nog mensen die ervaren dat de accu veel te snel leeg is? Zoja, is dit misschien bij een bepaald typenummer?
Ligt er gewoon aan hoe je hem gebruikt. Gebruik je hem heel veel, dan gaat ie een dag mee. Gebruik je hem weinig, dan kan hij langer mee. Zorg gewoon dat je je oplader bij je bed hebt liggen, of koop een auto-lader of eventueel een tweede lader voor ergens anders. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een volledig opgeladen telefoon geen dag mee gaat, dus het hoeft geen probleem te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
ik had een ID3v1 tag toegevoegd via winamp met artiest, album etc maar de player op mijn telefoon herkent dit blijkbaar niet!
Waar moet ik album, artiest etc instellen zodat mijn telefoon de nummers goed worden ingedeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Felke schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 18:26:
ik had een ID3v1 tag toegevoegd via winamp met artiest, album etc maar de player op mijn telefoon herkent dit blijkbaar niet!
Waar moet ik album, artiest etc instellen zodat mijn telefoon de nummers goed worden ingedeeld?
Weet je zeker dat het een ID3v1 tag is? Bij mij werken die namelijk wel gewoon. Je zou anders een ID3v2 tag kunnen proberen, of via iTunes of Windows Media Player (die geven namelijk bij mij allemaal wel goede tags, Winamp heb ik nog nooit geprobeerd).
Het kan trouwens ook komen doordat je je muziekdatabase even moet updaten op je telefoon, omdat het bestand al op je telefoon heeft gestaan. Dit doe je in de Walkman Player - Mijn Muziek - Meer - Muziek updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
ChrisM schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 18:40:
[...]

Weet je zeker dat het een ID3v1 tag is? Bij mij werken die namelijk wel gewoon. Je zou anders een ID3v2 tag kunnen proberen, of via iTunes of Windows Media Player (die geven namelijk bij mij allemaal wel goede tags, Winamp heb ik nog nooit geprobeerd).
Het kan trouwens ook komen doordat je je muziekdatabase even moet updaten op je telefoon, omdat het bestand al op je telefoon heeft gestaan. Dit doe je in de Walkman Player - Mijn Muziek - Meer - Muziek updaten.
ik had hem inderdaag niet geupdate.. trouwens behoorlijk onhandig dat je die dingen niet op je mobiel zelf kunt veranderen! (zijn geloof ik wel prog voor?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- weet iemand waarom de visualisatie van de walkman uitgaat als je de muziek ga streamen via bluetooth a2dp?

- Is het ook mogelijk om jij bestandbeheer het tabblaadje mediageheugen als eerste in te stellen? Zit nu vaak in verkeerde geheugen te zoeken naar b.v. audio

- Wel een grappig punt is dat je het shutter geluid van bij foto's maken uit kan zetten. Dacht dat het bij mijn w800 niet kon/mocht vanwege privacy regels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 00:57:
- weet iemand waarom de visualisatie van de walkman uitgaat als je de muziek ga streamen via bluetooth a2dp?
Misschien omdat de telefoon anders niet snel genoeg is? (Om te streamen over A2DP en muziek af te spelen tegelijk). Verder.. als je via A2DP luistert, heb je waarschijnlijk je telefoon in je jaszak/broekzak ofzo... dus dan heb je het toch niet nodig! :) Maar dat is giswerk.
- Is het ook mogelijk om jij bestandbeheer het tabblaadje mediageheugen als eerste in te stellen? Zit nu vaak in verkeerde geheugen te zoeken naar b.v. audio
Helaas niet... ik ken het probleem.
- Wel een grappig punt is dat je het shutter geluid van bij foto's maken uit kan zetten. Dacht dat het bij mijn w800 niet kon/mocht vanwege privacy regels?
Ik denk dat ze hier op terug gekomen zijn, omdat het toch nergens op sloeg. :)

@Felke: http://www.in-sync.de/P800/?page_id=3 Wel beta trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamieater
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 18:33
Enige tijd geleden las ik hier op GOT iets over een GPS log tool voor UIQ3, maar ik kan er helemaal niets meer over vinden. Verder heeft een zoektocht op Google nog niets bruikbaars opgeleverd.

Weet iemand toevallig een werkende GPS log tool waarmee ik in ieder geval de gemiddelde snelheid en afstand kan bepalen?

Say what you want to say, BUT don't speak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:40
Bamieater schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:33:
Enige tijd geleden las ik hier op GOT iets over een GPS log tool voor UIQ3, maar ik kan er helemaal niets meer over vinden. Verder heeft een zoektocht op Google nog niets bruikbaars opgeleverd.

Weet iemand toevallig een werkende GPS log tool waarmee ik in ieder geval de gemiddelde snelheid en afstand kan bepalen?
Volgens mij kan de tool "tracker" wat jij vraagt, ik heb het op mijn telefoon, maar ik heb geen gps muis :-s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
ik heb sinds een aantal dagen een vaag probleem:

Nummer waarmee ik gebeld worden zijn allemaal +316.... (normaal was het gewoon 06..)
Als ik door pietje gebeld wordt, krijg ik alleen het nummer te zien (terwijl pietje gewoon in me telefoonboek staat met het +316... nummer).

Ook bij mijn sms overzicht staan alleen nummers.
Open ik een sms, dan herkent hij ineens wel de naam.

Weet iemand hoe ik dit oplos?

Ik wilde kijken of ik me telefoonboek naar me SIM kon kopieeren; wanneer ik een nummer via me telefoonboek wil kopieeren krijg ik: SIMkaart niet gereed.

Kan het zijn dat me simkaart gedeeltelijk stuk is waardoor hij geen nummers kan uitlezen? en heeft dit iets met bovenstaand probleem te maken?

[ Voor 34% gewijzigd door Felke op 29-05-2008 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themba
Beste Tweakers,

Ik gebruik nu al een maand of 5/6 deze telefoon. Nog nooit problemen mee gehad. Nu is het echter plotseling zo dat, als ik muziek luister en het toetsenbord vergrendeld wordt, dat die vergrendeling niet meer eraf te halen is. Hij reageert dan op geen enkel knopje meer. De enige oplossing is de batterij eruit halen en opnieuw op te starten. Kennen mensen dit probleem en een oplossing ervoor, of ben ik de eerste die dit heeft?

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
@Felke: heb je je telefoonnummers in je adresboek (op de telefoon) staan? Je zou nog even kunnen controleren of je niks op je sim hebt staan. Een paar pagina's terug zei volgens mij iemand dat hij hier proberen mee had.

Het is wel gek dat er eerst 06 staat en nu +316, maar in principe moet dit niet uit maken (ik gebruik zelf eigenlijk altijd het +316 nummer, maar soms krijg ik wel eens een kaartje via bluetooth ofzo met 06.. maar ook dat nummer werkt gewoon goed.)

Wat je anders ook altijd kan proberen is een backup maken met de PC Suite en dan even je telefoon volledig resetten. Ik heb dit laatst ook gedaan (m'n telefoon was helemaal van slag :P), totale reset gedaan, daarna backup teruggezet en nu werkt alles weer supersnel en goed. En in principe raak je niks kwijt, dus... altijd even te proberen.

@Parapluvanhylco: Ik heb dat ook wel eens gehad. Is heel irritant. Probeer je de toetsenvergendeling op 2 manieren er af te halen? 1 -> Sterretje indrukken en dan op het scherm Toetsvergrendeling opheffen ofzo. 2 -> De Back knop inhouden, voor een aantal seconden?

Als beide niet werkt, dan ben ik bang dat ook jij gewoon moet resetten. Na 5/6 maanden mag dat ook wel een keer! (Ik heb hem ook ongeveer zo lang. :P) Wel eerst backup maken dus! Wat je anders kan doen, is voor de toetsvergrendeling het programmaatje iPhoneLock gebruiken. Ik vind dit sowieso een prettigere toetsvergrendeling, omdat je met een druk op het scherm meteen kan zien hoeveel SMSjes, gemiste oproepen en mailtjes je hebt enzo. En het ziet er cool uit. :P Je hoeft met dit programmaatje "nooit" meer zelf de toetsblokkering er op zetten, dit gebeurd automatisch na x seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themba
Dank. Hoe voer ik de master reset ook al weer uit? En wordt met een backup ook alle contacten en alle mediageheugen bestanden bewaard? En weet iemand hoe je het ''geheime menu'' kunt bereiken? Dus dat menu waar je alles kunt laten testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:40
sterretje link, sterretje rechts, sterretje links links, sterretje links, sterretje
Dit gedaan vanuit het beginscherm, en links is scrollwieltje 1 tikje naar beneden, rechts 1 naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Voordat ik die master reset uitvoer (hoe moet dit ook alweer?)

Als ik een backup maak via PC suite hou ik dan al mijn geinstalleerde programma's?
Blijven mijn contacten bestaan?

Ik kom niet op mijn SIMkaart (ik kan de map SIM niet openen omdat hij zegt: SIM niet gereed).

Vraag over IphoneLock:
Ik zag dat ze inmiddels bij versie 0.5 zijn (wel unsigned).
Moet je dit programma nu automatisch laten opstarten om het als normale toetsenblokkering te gebruiken? Start hij automatisch IphoneLock als je via sterretje - blokkeren de telefoon blokkeerd? (anders moet je telkens dat programma activeren als je hem wilt locken ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Master Reset: Hoofdmenu - Extra - Configuratiescherm - Overige - Master Reset. Je kan trouwens ook een firmware update doen. Hij geeft dan aan dat je al de nieuwste firmware hebt (als je die al hebt), maar dat hij hem wel opnieuw kan installeren. Dan weet je zeker dat je alles hebt.

Bij een backup kan je aangeven dat je je contacten moet opslaan. In principe blijft alles wat op je media geheugen staat (die 8 GB) bewaard, daar doet hij niks mee. Maar ik zou wel even mijn contacten synchroniseren met Outlook, just to be sure.

In principe moeten ook je programma's blijven bestaan, maar ik kies er meestal voor (meestal.. :P 3x nu) om de programma's even opnieuw te installeren. Weet je zeker dat je ook de nieuwste versie's hebt.

@Felke: ik denk dat je problemen wel iets te maken hebben met je SIM... want niet gereed, dat is wel iets geks. Heb je hem al in een andere telefoon geprobeerd? Om zeker te zijn dat je sim nog wel goed is.

Over iPhoneLock: Je moet hem 1x opstarten, daarna blijft hij in het geheugen staan. Als je dan de telefoon een x aantal seconden (je kan zelf instellen hoeveel) niet gebruikt, dan komt automatisch de iPhoneLock naar boven. Je kan hem dan alleen unlocken door te sliden op de telefoon (dus ook niet meer met sterretje - blokkeren. Dit moet je zelfs helemaal niet meer gebruiken als je iPhoneLock hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
na wat mislukte resets, mislukte updates.. is me telefoon nu eindelijk voorzien van de nieuwste firmware (en hij is echt merkbaar sneller, vooral bij het openen van het sms menu).
Alles werkt weer, en ik heb ook toegang tot me sim (blijkbaar toch iets in me telefoon aan de hand).

Nu alleen weer alles opnieuw installeren.. en zoeken ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amrod
  • Laatst online: 11-08 20:38
Felke schreef op zondag 01 juni 2008 @ 20:06:
(en hij is echt merkbaar sneller, vooral bij het openen van het sms menu).

Het is ook zo dat, hoe minder berichten jij in je postvak in en verzonden berichten heb staan, hoe sneller de telefoon die mappen kan openen. Ik had er eerder een stuk of 700 in totaal, toen ik die allemaal in een apparte map zette ging alles toch redelijk veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Dat had ik ook.. ik had er 1200 in m'n inbox staan en een nieuwe SMS openen duurde een eeuwigheid. Nu staat hij weer op 0 (of eigenlijk ondertussen alweer op 50) en gaat het weer een stuk sneller. Misschien toch maar af en toe alles uit m'n inbox verplaatsen naar een nieuw mapje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joca
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 20:25
Felke schreef op zondag 01 juni 2008 @ 20:06:
na wat mislukte resets, mislukte updates.. is me telefoon nu eindelijk voorzien van de nieuwste firmware (en hij is echt merkbaar sneller, vooral bij het openen van het sms menu).
Alles werkt weer, en ik heb ook toegang tot me sim (blijkbaar toch iets in me telefoon aan de hand).

Felke, is dat probleem met weergave van de naam ook opgelost? Ik heb dit probleem namelijk ook, het gekke is dat het maar bij 1 contactpersoon is. Het zou kunnen dat deze op m'n SIM staat, maar die zijn er meer en daar heb ik het probleem niet.
Overigens kan ik deze contact ook geen sms versturen vanuit m'n telefoonboek, ik krijg dan de melding verzenden mislukt.
Het werkt wel als ik een sms beantwoord :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
joca schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:16:
[...]

Felke, is dat probleem met weergave van de naam ook opgelost? Ik heb dit probleem namelijk ook, het gekke is dat het maar bij 1 contactpersoon is. Het zou kunnen dat deze op m'n SIM staat, maar die zijn er meer en daar heb ik het probleem niet.
Overigens kan ik deze contact ook geen sms versturen vanuit m'n telefoonboek, ik krijg dan de melding verzenden mislukt.
Het werkt wel als ik een sms beantwoord :S
alle voorgaande beschreven problemen van mij met me mobiel zijn inderdaag weg... en als je dan toch reset, kan je gelijk de nieuwste firmware installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn SMS inbox.

Mijn verzonden berichten, net als de concepten kan ik simpelweg wissen door alles te selecteren en dan op C te dukken.
Bij mijn inbox berichten wordt het verzoek telkens geweigerd op 1 of andere manier. "Ongeldig verzoek" wordt vermeld wanneer ik alles geselecteerd heb en vervolgens op dezelfde manier wil wissen.
Momenteel moet ik elke sms openen en dan pas wissen(!), wat erg irritant is.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen! Verder is het een prima telefoon! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Heb je de nieuwste firmware? Dit is namelijk een probleem geweest bij eerdere firmwares. Even een update doen via de SonyEricsson Update Service. (Wel eerst backup maken!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
ik heb nu

tel: CXC 162037 R9K009
Ik neem aan dat dit de versie van de firmware is (is dit de nieuwste?)

Verder:
Ik zoek een changelist van voor de nieuwste firmware (ben benieuwd wat nu anders is).
Wat ik tot nu toe zelf merk:

SSX3 is toegevoegd (snowboard game)
Snellere menu's
Snellere camera + zoeker bij het scherpstellen

bug: als ik op 4 druk bij de camera zou de automatische scherpstelling moeten veranderen (normaal, marco of uit). Hij veranderd het icoontje echter pas nadat ik heb scherp gesteld en weer terug ga (dus even de sluiterknop inhouden en weer loslaten). hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 00:54:
Heb je de nieuwste firmware? Dit is namelijk een probleem geweest bij eerdere firmwares. Even een update doen via de SonyEricsson Update Service. (Wel eerst backup maken!)
Heb ik gedaan. Wanneer ik de telefoon opnieuw wil updaten, staat er dat de nieuwste al is geinstalleerd. Wat inhoudt dat het dus eigenlijk niet nodig is.
Als ik het wel doe, is het dan mogelijk dat mijn probleem (het irritante per keer wissen van mijn inbox smsjes) verholpen wordt? Backup is sowieso al gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
@Felke: die firmware versie heb ik ook en was (in ieder geval tot vorige week) de nieuwste. Changelogs zijn er niet echt, je kan ze misschien vinden bij esato ergens, maar in ieder geval geen officiele, volgens mij. En dat van die camera met 4 heb ik ook... nog nooit gemerkt trouwens. :) Hij verandert wel de instelling, maar je ziet het niet op het scherm...

@Midi-030: dat weet ik niet... en kan het eigenlijk ook niet uitproberen. :) Ik vind het altijd leuk om alle smsjes die ik ontvang zo lang mogelijk te bewaren.. dus ga niet alles verwijderen. Maar goed, zo af en toe even de boel resetten doet wel wonderen! :)

[ Voor 13% gewijzigd door ChrisM op 04-06-2008 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De NOS heeft een mooie mobiele app gemaakt, alleen staat w960 niet in het lijstje van ondersteunde toestellen, wel staat er bij dat UNIQ word ondersteunt. Welke versie kan ik dan downloaden?

Linkje naar site: http://www.nos.nl/mobiel/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ik heb de W880i versie gedownload. In principe is het gewoon een Java app, die het op elke java telefoon zou moeten doen. Maar ik vind hem niet echt stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
ik heb trouwens ook het idee dat met de nieuwe firmware de batterij het langer volhoud? (ik kan hem nu ineens wel 3 dagen aanlaten!)
Of ben ik de enigste die dat merkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Ik heb bij mijn berichten venster ineens Gesynchroniseerde e-mail staan. Dit gebruik ik helemaal niet, maar heb zo ff geen idee waar ik het weg kan halen...

Iemand een idee?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
@Damian: heb je misschien je email gesynchroniseerd via de PC Suite? Ik weet dat daar die mogelijkheid is... maar ik heb het ook nog nooit geprobeerd.

@Felke: dat zou kunnen.. maar mijn telefoon houdt het nooit langer dan anderhalve dag uit. :P Dus ik kan dat niet bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

Weet iemand hoe je de certificaatcontrole uit kan zetten in deze telefoon, bij de Nokia toestellen gaat dit makkelijk en kan je daarmee veel software wat je anders niet geinstalleerd krijgt wel gewoon installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
:) Grappig.. ik wilde hier net wat over posten in het UIQ Software onderwerp... Zie daar in 10 minuutjes ofzo.

Zie: ChrisM in "Het UIQ3 Software Topic voor de P990i - ..."

[ Voor 25% gewijzigd door ChrisM op 06-06-2008 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-08 16:16

Radjesh

hoi

Mijn scherm is vanuit binnen gebroken :(

Wat een klotezooi en heb hem niet eens laten vallen.

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Ik heb een (oude) K750 en een (nieuwe) W960.
Nu wil ik via de pc suite al mijn contacten van de K750 naar de W960 overhevelen.

Ik heb de nieuwe pc suite for smartphones geprobeerd, en de originele pc suite voor de K750, maar ze kunnen allebei de telefoon niet vinden. Wel netjes USB drivers geinstalleerd, ik kan gewoon in de telefoon kijken in Windows, etc. Maar geen van beide pc suites kan verbinding maken.

Iemand nog een idee? Kan ik de versie voor smartphones ook gebruiken voor de K750?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Ego
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 20:03
al geprobeert de verbindingsmodus te veranderen naar normale modus ipv snelle bestandsoverdacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:44
Syntagma schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 22:01:
Ik heb een (oude) K750 en een (nieuwe) W960.
Nu wil ik via de pc suite al mijn contacten van de K750 naar de W960 overhevelen.

Ik heb de nieuwe pc suite for smartphones geprobeerd, en de originele pc suite voor de K750, maar ze kunnen allebei de telefoon niet vinden. Wel netjes USB drivers geinstalleerd, ik kan gewoon in de telefoon kijken in Windows, etc. Maar geen van beide pc suites kan verbinding maken.

Iemand nog een idee? Kan ik de versie voor smartphones ook gebruiken voor de K750?
Waarom verstuur je je contacten niet via bluetooth, dat werkte hier redelijk goed, daarna kun je ze editen via de kabel in normale modus(staat ook redelijk duidelijk in die PC-suite ;) oranje voor dit, groen voor dat ;))

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik b.v. google maps heb gebruikt en daarna weer afsluit en dan bij verbindingen gprs uit zet heeft mijn telefoon er toch last van dat hij nog een hele dag automatisch gprs aanzet. Ik zie dan het wereldbolletje knipperen bovenin me scherm. En moet dan via verbindingen het weer uitzetten. Kan je ergens selecteren automatisch verbinden niet toestaan?

Hoe stel ik een email account voor een Hotmail adres? Wat moet ik dan invullen voor inkomend en uitgaande server? En werkt dit net zoals een sms? of moet je instellen om om de bepaalde tijd verbinding te maken om voor nieuwe mails te zoeken?

Is er nog een limiet aan het aantal sms jes dat je in je inbox kan bewaren? Ik heb momenteel al bijna 700 sms gespaard in de inbox maar heb het idee dat hij een stuk trager wordt met open van berichten of lijkt dat maar zo? Is er een bepaalde grens snelheid hoeveelheid?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Kan je niet gewoon Google Maps afsluiten, via de taakplanner? (de pijltjes rechtsbovenin, dan tab Openen en dan Google Maps sluiten).

Hotmail wordt niet ondersteund door je telefoon. Dit komt omdat Hotmail geen IMAP of POP3 server aanbied. Er zijn wel andere, vage manieren, maar dat is lastig in te stellen (en dan heb je nog software nodig die de hele tijd op je PC draait). Beter is om gewoon een GMail adres te nemen. Bij de betaalde versie van Hotmail zit trouwens wel POP3 of IMAP ondersteuning en dan werkt het wel (maar ja, dan moet je er voor betalen).

Email werkt zo dat je kan instellen om de hoeveel tijd je wilt dat er gecheckt wordt of er nieuwe email is. Dan kan je ook nog instellen of je wil dat alleen de header worden binnen gehaald of het volledige emailbericht. Werkt er goed, moet ik zeggen. Ik heb 2 accounts (heb m'n eigen hosting, dus ook onbeperkt emailadressen enzo): een mobile-adres, die ik elke 15 minuten check. Deze emailtjes haal ik ook meteen binnen. M'n moeder gebruikt die om mij "te smsen" als het ware. :) Daarnaast heb ik gewoon m'n eigen normale mail, die ik elk half uur of uur ofzo check, maar waar ik alleen de headers van binnen haal. Ik kan dan, als ik het mailtje krijg, nog beslissen of ik hem wil downloaden en lezen of dat ik hem later lees als ik thuis ben.

Er is, v.z.i.w., geen limiet aan het aantal SMSjes dat je kan bewaren. Ik had er 1200 en heb toen m'n telefoon gereset. Hij wordt er inderdaad wel een stuk langzamer van. Wat een oplossing is hiervoor, als je toch alle smsjes etc wil bewaren, is om een aparte map aan te maken en hier alle SMSjes naar verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
m-tuning schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:54:
Coreplayer speelt goed divx's af.
En pakt geloof ik ook subtitles.

Is geen gratis programma (30 dollar).
Dat is wel interessant! Speelt ook MKV af zie ik.
Kan ik dan een HD Bluray rip in MKV-formaat op m'n W960 zetten? :P
Kost maar 15 euro zo te zien.. wat is het verschil tussen de mobiel en pro versie?

[edit]
Met die contacten is het ook gelukt, ik heb twee verschillende versies van pc suite geinstalleerd (een oudere versie voor de K750 en de smartphone versie voor de W960, en op die manier kon ik met de ene suite de contacten van de telefoon afhalen, en met de andere suite ze weer op de telefoon zetten.
Alleen jammer dat ie de namen door elkaar gehusseld heeft.
Jan Willem staat er nu in als Willem, Jan. :)

[ Voor 43% gewijzigd door Syntagma op 10-06-2008 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Je kan op je W960 instellen hoe je contacten wilt laten zien. Achternaam, Voornaam of Voornaam Achternaam. Dit doe je hier:
Hoofdmenu - Contacten - Meer - Instellinge (naar beneden scrollen om die te vinden) - Sorteren op - En kies daar je juiste sorteervolgorde.

Trouwens: Je kan dacht ik wel 2 versies van de PC Suite geinstalleerd hebben, maar als ik het me goed herinner, moet je eerste de Smartphone versie installeren en daarna pas de "gewone" phone versie. Dacht ik...

De w960 gaat nooit van z'n leven een HD Bluray rip de 720p of 1080p en geencodeerd met x264 afspelen. Je zal deze toch echt wel kleiner moeten maken (sowieso heb je niks aan 720p of 1080p op zo'n klein schermpje. 240p zou al genoeg zijn en dat scheelt nogal in de ruimte :P). MKV is alleen een container en kan verschillende soorten video bevatten (zoals x264, maar ook DivX of XVid of MPG ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
ChrisM schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:08:
Je kan op je W960 instellen hoe je contacten wilt laten zien. Achternaam, Voornaam of Voornaam Achternaam. Dit doe je hier:
Hoofdmenu - Contacten - Meer - Instellinge (naar beneden scrollen om die te vinden) - Sorteren op - En kies daar je juiste sorteervolgorde.

Trouwens: Je kan dacht ik wel 2 versies van de PC Suite geinstalleerd hebben, maar als ik het me goed herinner, moet je eerste de Smartphone versie installeren en daarna pas de "gewone" phone versie. Dacht ik...

De w960 gaat nooit van z'n leven een HD Bluray rip de 720p of 1080p en geencodeerd met x264 afspelen. Je zal deze toch echt wel kleiner moeten maken (sowieso heb je niks aan 720p of 1080p op zo'n klein schermpje. 240p zou al genoeg zijn en dat scheelt nogal in de ruimte :P). MKV is alleen een container en kan verschillende soorten video bevatten (zoals x264, maar ook DivX of XVid of MPG ofzo).
Hee thanks voor de tip, de namen staan nu weer goed in de lijst!

Van die MKV was maar een geintje, maar ik ben wel benieuwd wat nou het beste formaat is om films in goede kwaliteit zonder haperen af te kunnen spelen. Op mijn oude K750 had ik helemaal uitgeplozen wat de bitrate van de video en audio kon zijn om zo goed mogelijk resultaat te hebben, maar voor deze W960 weet ik nog niet wat er allemaal mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 16:41
Ik zet meestal films om naar mp4 in PSP Movie Creator op de hoogste settings.

Dan is de kwaliteit net precies goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Is er dan veel verschil tussen de 'video power' van een Symbian OS en de OS van bv, een K750?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
't Gaat niet om het OS (alleen), maar ook om de processor die er in zit. Een k750 ofzo heeft een simpelere processor dan een smartphone, zoals de w960.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
nu ik die berichten lees over die iphone.. zullen ze die dingen los (zonder abbo) voor rond de 200 euro gaan verkopen? (3g model wel te verstaan).
Lijkt me toch wel wat... dan kan ik mijn w960i mooi doorverkopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Syntagma schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:04:
Is er dan veel verschil tussen de 'video power' van een Symbian OS en de OS van bv, een K750?
Ja zeker,

Ik geloof dat een K750 niet eens .mp4 aan kan.

Ik zal zo eens een demo .mp4 uploaden voor je.

edit:

Hier is ie:
http://www.megaupload.com/nl/?d=1UNWAA8D

Is gemaakt van een breedbeeld avi, dus kon de verhouding niet helemaal goed krijgen.

[ Voor 20% gewijzigd door m-tuning op 10-06-2008 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
m-tuning schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:08:
[...]

Ja zeker,

Ik geloof dat een K750 niet eens .mp4 aan kan.

Ik zal zo eens een demo .mp4 uploaden voor je.

edit:

Hier is ie:
http://www.megaupload.com/nl/?d=1UNWAA8D

Is gemaakt van een breedbeeld avi, dus kon de verhouding niet helemaal goed krijgen.
K750 kon al wel MP4 aan :)
Ik zal je sample eens checken, thanks! (welke film is dat?)
Maar met die Coreplayer kun je dus ook divx e.d. op de W960 spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Laatst online: 08-09 19:35
Met coreplayer kan je AFAIK zelfs MKV's met OGG Theora video afspelen. Dus een simpel MP4'tje (wat DivX/XviD dus is) moet ook wel kunnen.
Of het fatsoenlijk draaid is wat anders.

(coreplayer (en zover ik weet alle andere videospelers) maakt geen gebruik van de videokaart)

[ Voor 13% gewijzigd door SirNobax op 10-06-2008 23:43 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Vandaag(eigenlijk gister) de nieuwe mediamanager gedownlaod(1.2) en die crashed gelukkig niet de hele tijd meer. 1.1 ging direct na het starten op z'n snufferd, volgens Vista tenminste. Met 1.2 nog niet meegemaakt.
Voordat iedereen over die mediamanager begint, ik gebruik hem voor m'n cursus Spaans via podcasts ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Syntagma schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 22:55:
[...]

K750 kon al wel MP4 aan :)
Ik zal je sample eens checken, thanks! (welke film is dat?)
Maar met die Coreplayer kun je dus ook divx e.d. op de W960 spelen?
Ja dat wil, maar moet je natuurlijk niet een divx hebben met een te hoge resolutie.

Dan gaat het stotteren.

De sample is trouwens van de film Street Kings uit 2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Ok, het is dus nog een beetje zoeken naar wat er mogelijk is op de W960?
Er zal vast wel ergens een keer een site verschijnen waar op staat wat de hoogst mogelijke kwaliteit is en welk formaat. Ik zal er eens wat mee gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Syntagma schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:11:
Ok, het is dus nog een beetje zoeken naar wat er mogelijk is op de W960?
Er zal vast wel ergens een keer een site verschijnen waar op staat wat de hoogst mogelijke kwaliteit is en welk formaat. Ik zal er eens wat mee gaan spelen :)
ik vind de informatievoorziening rondom deze telefoon ronduit slecht te noemen. Op internet is niet eens een changelist te vinden voor de nieuwste firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Felke schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 20:34:
[...]

ik vind de informatievoorziening rondom deze telefoon ronduit slecht te noemen. Op internet is niet eens een changelist te vinden voor de nieuwste firmware.
Changelog voor R9J005:

* Stabilität und Performance verbessert
* Menüübergänge flüssiger
* Exchange ActiveSync verbessert
* Neue Icons für Funktionen
* Bildschirmtastatur vergrößert
* JogDial dient als Zoom im Kameramodus
* Lautlos als Extra-Punkt im Standby-Menü
* o2-Bug behoben (?)

Changelog voor R9K009 (Nieuwste firmware):

* Neu: Fokussierungs-Punkt für Autofocus in Kamerafunktion
* Kameraqualität erweitert
* Performance-Verbesserungen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Felke schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 20:34:
[...]

Zoals officieel van geen enkele telefoon.

Oftewel, de informatievoorziening van de W960i is even goed/slecht als alle andere merken/types.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
m-tuning schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:33:
[...]

Changelog voor R9J005:

* Stabilität und Performance verbessert
* Menüübergänge flüssiger
* Exchange ActiveSync verbessert
* Neue Icons für Funktionen
* Bildschirmtastatur vergrößert
* JogDial dient als Zoom im Kameramodus
* Lautlos als Extra-Punkt im Standby-Menü
* o2-Bug behoben (?)

Changelog voor R9K009 (Nieuwste firmware):

* Neu: Fokussierungs-Punkt für Autofocus in Kamerafunktion
* Kameraqualität erweitert
* Performance-Verbesserungen
Is er nieuwe firmware voor de W960 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Syntagma schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 10:41:
[...]

Is er nieuwe firmware voor de W960 dan?
Ja, er is 1 nieuwe firmware.

Die bovenste is de standaard en die 2de is de firmware die je er op krijgt als je SEUS gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
  • Laatst online: 11-09 11:17
Ik heb hem sinds gisteravond en moet zeggen, ben erg tevreden. Op een klein dingetje na.

Thuis gebruik ik wireless met een "normale" wep key "beveiliging". Dit werkt perfect en ik kan met de w960 ook eenvoudig verbinden.
Op kantoor hebben wij een wireless router staan met WPA personal en AES. Dit krijg ik niet werkend op de telefoon. TKIP werkt maar als ik de router en de telefoon weer op AES instel dan gaat de telefoon zoeken en zegt uiteindelijk "verbinding maken mislukt".
Iemand enig idee wat er mis gaat? Ik kan helaas de router niet permanent op TKIP instellen.
Ik heb via google 1 bruikbare hit kunnen vinden, dat is deze.
W960i uses channel B network. W960i works with WPA/TKIP security, if ur router uses WPA/AES it will not get connected. So u have to reconfigure ur router.
Waar deze gebruiker dat vandaan heeft weet ik niet. In de telefoon kun je gewoon kiezen tussen TKIP en AES.

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
duke99 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 14:34:
Ik heb hem sinds gisteravond en moet zeggen, ben erg tevreden. Op een klein dingetje na.

Thuis gebruik ik wireless met een "normale" wep key "beveiliging". Dit werkt perfect en ik kan met de w960 ook eenvoudig verbinden.
Op kantoor hebben wij een wireless router staan met WPA personal en AES. Dit krijg ik niet werkend op de telefoon. TKIP werkt maar als ik de router en de telefoon weer op AES instel dan gaat de telefoon zoeken en zegt uiteindelijk "verbinding maken mislukt".
Iemand enig idee wat er mis gaat? Ik kan helaas de router niet permanent op TKIP instellen.
Ik heb via google 1 bruikbare hit kunnen vinden, dat is deze.

[...]

Waar deze gebruiker dat vandaan heeft weet ik niet. In de telefoon kun je gewoon kiezen tussen TKIP en AES.
Mixed B/G? Hier zeer wisselend resultaat, als enige client(of laatst verbindende) kan foon netjes connecten, komt er een nieuwe client bij dan raakt de verbinding verloren.
Vervelende is dat je alleen maar G-netwerken hebt en heel af en toe puur B. Ach, T-Mobile PIT is snel zat. :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
  • Laatst online: 11-09 11:17
Maakt niet uit. B only of mixed, hij kan met AES niet connecten.

Ik stap over van Orange naar T-Mobile met PIT. Helaas wordt dat pas de 25e geactiveerd. Dus nog even geen PIT :)

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
zijn er echte nadelen aan het toestel?
Kga me er een aanschaffen volgende week, maar toch wil ik jullie bevindingen.

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
ik vind persoonlijk de menu's vrij langzaam.
Verder is het geluid van de walkman zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
hoe is de batterij?
Hopelijk gaat die toch 3-4 dagen mee zonder veel te bellen, maar wel sms'en en soms wifi 10min/dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
M3 SMGII schreef op zondag 15 juni 2008 @ 12:27:
hoe is de batterij?
Hopelijk gaat die toch 3-4 dagen mee zonder veel te bellen, maar wel sms'en en soms wifi 10min/dag
Ja, zo'n 3-4 dagen met UMTS uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Felke schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 21:32:
ik vind persoonlijk de menu's vrij langzaam.
Verder is het geluid van de walkman zacht.
He he, eindelijk iemand die walkman ook te zacht vind. Heb al zo vaak over geschreven hier. Als je hem vergelijk met andere walkman phones van SE echt veel zachter. Komt doordat je equilezer niet handmatig kan instellen, ongelofiljik stome fout in de software. Moet toch makelijk zijn aangezien je bij alle andere walkman phones van SE equilezer wel handmatig kan instellen. Zo'n duur model zonder die optie echt ongelofiljik, terwijl ze hem walkman phone noemen. Verder vind ik hem echt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 16:26:
[...]

He he, eindelijk iemand die walkman ook te zacht vind. Heb al zo vaak over geschreven hier. Als je hem vergelijk met andere walkman phones van SE echt veel zachter. Komt doordat je equilezer niet handmatig kan instellen, ongelofiljik stome fout in de software. Moet toch makelijk zijn aangezien je bij alle andere walkman phones van SE equilezer wel handmatig kan instellen. Zo'n duur model zonder die optie echt ongelofiljik, terwijl ze hem walkman phone noemen. Verder vind ik hem echt top!
eerder in dit topic heb ik een symbian "hack" beschreven waarmee het geluid 2x zo hard gaat... Dan doet het echt pijn aan je oren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
jep... dan is het geluid wel goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is mij niet gelukt, steeds krijg ik melding you should insert file, terwijl ik dat steeds deed!
Felke schreef op zondag 15 juni 2008 @ 22:30:
[...]

eerder in dit topic heb ik een symbian "hack" beschreven waarmee het geluid 2x zo hard gaat... Dan doet het echt pijn aan je oren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 17:49:
Het is mij niet gelukt, steeds krijg ik melding you should insert file, terwijl ik dat steeds deed!
[...]
bij welk programma krijg je dit? Ik heb het nu al 2 keer gedaan en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Felke schreef op maandag 16 juni 2008 @ 19:46:
[...]

bij welk programma krijg je dit? Ik heb het nu al 2 keer gedaan en werkt perfect.
UIQ3 Sound mod lite, select the '1020867a.cre' file for the patching, dan voer ik die code in en install en dan zegt ie: you should select a file, terwijl ik dat al heb net gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Felke schreef op maandag 16 juni 2008 @ 19:46:
[...]

Kan je AUB stap voor stap uitleggen hoe ja dat moet doen. Weet je of ie ook werkt met bluetooth headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:13:
[...]

Kan je AUB stap voor stap uitleggen hoe ja dat moet doen. Weet je of ie ook werkt met bluetooth headset?
nee het werkt niet met een bluetooth headset... en op dat ip-mart forum staat een hele mooie stappenlijst die zelfs ik snapte!

Ik zal als je er echt niet uitkomt vanavond of morgen ff een stappenlijst posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Felke schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 08:32:
[...]

nee het werkt niet met een bluetooth headset... en op dat ip-mart forum staat een hele mooie stappenlijst die zelfs ik snapte!

Ik zal als je er echt niet uitkomt vanavond of morgen ff een stappenlijst posten.
Ik kom echt niet uit, sorry ik ben niet zo handig met pc. Ik zag trouwens op die site gisteren dat er nieuwe versie is en die zou wel werken met bluetooth, daar staat dit:This mod increases the volume on SE UIQ3 smartphones.
In this version supports any wired headset, BT headset and rear speaker. Versie heet Sound mod full en hij is van 12.06.08, dus splinter nieuw. Ik hoop dat je hem binnen haalt en dan in stappen uitlegt hoe ik het moet doen. Ik zal je eeuwig dankbaar zijn!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:45
Wat is eigenlijk precies het verschil tussen de W960i en de P1i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
barzi schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 17:52:
W960i is walkmanphone en de P1i echt businessphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

Kan iemand mij uitleggen waarom veel applicaties die standaard op elke Nokia Symbian telefoon wel kan installeren niet op deze telefoon geinstalleerd kan worden, dan wel de applicaties niet starten :? (tomtom is een goed voorbeeld evenals Live Messenger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
barzi schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 17:52:
De knoppen, P1i is qwerty en W960i is nummeriek.

Verder heeft de W960i 8gb ingebouwd geheugen en de P1i een memorystick slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat het ongeveer kost om de display van het toestel te laten repareren. Die van mij is kapot gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 20:20:
Weet iemand wat het ongeveer kost om de display van het toestel te laten repareren. Die van mij is kapot gevallen.
Heb het scherm los zien verkopen voor 50 euro, inbouw zou ik niet weten, maar misschien kan je het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Ik heb een tutorial geschreven voor het hacken van UIQ 3.0.

Hiermee kan je dan de volgende mods doen:

http://101swmail010.googlepages.com/uiq3mods

Tutorial staat hier:

http://www.gsm-media.nl/d...king/515-tut-hacking.html

Laat me weten of je er nog wat in mist of zo :D
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste