Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 19:07:
Hoe heet de momenteelste nieuwste firmwire? Ik heb de telefoon zins begin februarie maar als ik nieuwe firmwire wil toepassen zegt hij nieuwste is al geinstaleerd. kan dit mischien komen omdat ik een vodafone toestel heb?
De nieuwste CDA (software versie) is (je vindt deze gegevens onder Meer - Status als je op je "Desktop" zit): CDA: CDA162034/99 R3A. Tel: CXC 162037 R9K009.
Het is heel goed mogelijk dat de nieuwste firmware niet beschikbaar is voor een Vodafone toestel, dit omdat Vodafone deze firmware zelf moet maken en ze er soms erg langzaam mee zijn.
Ik wil de telfoon graag gaan gebruiken voor navigatie voor in de auto. Heb nu een autradio met bluetooth ad2p waar ik dus muziek via de telefoon mee luister, kan dan gelijk tijdig tom tom met stem van navigatie door de muziek heen? Kan je via bluetooth gelijk tijdig muziek streamen via ad2p een bluetooth gps module voor navigatie gebruiken?
Je kan, met de huidige UIQ3 versie van TomTom, niet gelijktijdig naar muziek luisteren en de navigatie stem er doorheen hebben. Probeer dit maar eens, dan zul je zien dat de muziek uit gaat en je daarna alleen nog maar de navigatie stem hoort. Erg jammer, maar helaas.
Je kan wel gelijktijdig muziek streamen en de bluetooth GPS module voor navigatie gebruiken, maar dit kan wel veel stroom kosten...maar als het goed is moet de verbinding wel snel genoeg zijn.
Dat ding werkt met de W960, voor zover dat kan.
Aantal kanalen etc, weet ik niet... (en jij zelf ook niet, zo te zien.

). Volgens mij is het het aantal satellieten dat in 1x te zien zijn. Hoe meer, hoe beter (in principe), maar er is toch altijd een maximum aan GPS satellieten die je kan zien, dus dat maakt niet zoveel uit. Het is waarschijnlijk wel een kwaliteitsproduct, want het is van SE en dan is het meestal wel goed.
Maar... dat ding werkt niet samen met TomTom. Voor TomTom MOET je een Bluetooth GPS ontvanger hebben (voor de W960). Tenminste, ik heb het nooit getest, maar dat zei volgens mij iemand anders in dit onderwerp ergens of vroeg het ergens.
Voor de specificaties, Google.
Wat voor houder wordt er in de auto gebruik? Ik heb nu een universele met een zuignap op vooruit en een buigbare slang. Aleen Gaat de telefoon hierdoor erg slingeren door het rijden. Hoe zit dit bij een houder voor een tom tom dit is toch aleen een zuignap en een scharnier? Hoe zit dit bij de hch- 73 van sony ericsson?
Alvast bedankt voor antwoorden!
Houder? Er zit geen houder bij.
TomTom houder: verkeerde onderwerp.
De HCH-73 lijkt me niet geschikt voor de W960i, volgens
http://www.sonyericsson.c...73?view=1.413&cc=be&lc=nl
Je zou de HCH-70 of HCH-72 moeten gebruiken, volgens
http://www.sonyericsson.c...id=0&acc_pid=261781&pid=0
Veel van deze dingen kan je zelf ook wel even opzoeken, he... het is maar dat ik zo enthousiast ben over de W960i.

Trouwens... een spellingscontrole gebruiken zou ook niet mistaan.
Succes d'r mee.