Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of se hge-100 kan werken met alle navigatie merken of aleen met wayfinder. en wat moet je doen om hem in werking te krijgen. alvast bedankt !!!
Ik heb Tom Tom 6,020 erop gezet maar hij herkent hge-100 niet als gps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:10
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:03:
Kan iemand mij vertellen of se hge-100 kan werken met alle navigatie merken of aleen met wayfinder. en wat moet je doen om hem in werking te krijgen. alvast bedankt !!!
Ik heb Tom Tom 6,020 erop gezet maar hij herkent hge-100 niet als gps
Misschien werkt het niet, omdat TomTom alleen maar met bluetooth ontvangers kan werken? Je kan onderstaande even proberen:

Heb je in TomTom wel aangegeven dat het je een Andere Bluetooth GPS-ontvanger gebruikt? In het menu, ga naar Wijzig voorkeuren, dan Toon GPS-status (pagina 4), dan Stel In en klik op opzij om naar Andere Bluetooth GPS ontvanger te kiezen. Maar die SE HGE-100 heeft geen bluetooth, of wel? Is toch gewoon via het draadje?

Kan me dus voorstellen dat het daarom niet werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:18:
[...]

Misschien werkt het niet, omdat TomTom alleen maar met bluetooth ontvangers kan werken? Je kan onderstaande even proberen:

Heb je in TomTom wel aangegeven dat het je een Andere Bluetooth GPS-ontvanger gebruikt? In het menu, ga naar Wijzig voorkeuren, dan Toon GPS-status (pagina 4), dan Stel In en klik op opzij om naar Andere Bluetooth GPS ontvanger te kiezen. Maar die SE HGE-100 heeft geen bluetooth, of wel? Is toch gewoon via het draadje?

Kan me dus voorstellen dat het daarom niet werkt...
Nee, SE HGE-100 heeft geen bluetooth, werkt via draad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Er zijn eigenlijk nog 2 dingetjes die ik er graag mee wil kunnen, en dat is op een makkelijke mooie manier plaatjes bekijken op het ding. Ik had op mijn MDA Resco Photo viewer, die was echt perfect. Der is een versie voor Symbian UIQ, maar mijn telefoon geeft aan dat de versie niet geschikt is. Kan ik hier iets aan doen? Forceren die installer?

Weet iemand of er iets vergelijkbaars is voor de w960i?

Ook zoek ik een alternatieve media player, omdat die er nu in zit niet echt logisch is, hij vind de helft van mijn mp3's niet goed, of hij zet ze neit in het correcte album en dergelijke. Ok, ik weet dat dit aan de id-3 tags ligt, maar ik heb geen zin die allemaal aan te passen :D. LCG Jukebox vind ik al een hele verbetering, maar er zijn vast meer alternatieven. Eigenlijk moet hij net zo werken als Winamp...

Iemand tips???

[ Voor 9% gewijzigd door Damian op 25-03-2008 21:51 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:40
Damian schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:48:
Er zijn eigenlijk nog 2 dingetjes die ik er graag mee wil kunnen, en dat is op een makkelijke mooie manier plaatjes bekijken op het ding. Ik had op mijn MDA Resco Photo viewer, die was echt perfect. Der is een versie voor Symbian UIQ, maar mijn telefoon geeft aan dat de versie niet geschikt is. Kan ik hier iets aan doen? Forceren die installer?

Weet iemand of er iets vergelijkbaars is voor de w960i?
Menu -> Multimedia -> Afbeeldingen Galerie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

DaFreakhead schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:05:
[...]

Menu -> Multimedia -> Afbeeldingen Galerie
Mjah geinig, had ik al gezien uiteraard, maar vind ik niet vergelijkbaar met Resco ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Ik ben toch wel erg geïnteresseerd in deze telefoon. Nu ben ik een beetje aan het rondkijken voor een geschikt abonnement + internet op je mobiel. Maar in hoeverre maakt dat 'branded' bij de providers etc nou nog uit? Ik snap dat niet zo goed, kan je dan minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Thrilled schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:22:
Ik ben toch wel erg geïnteresseerd in deze telefoon. Nu ben ik een beetje aan het rondkijken voor een geschikt abonnement + internet op je mobiel. Maar in hoeverre maakt dat 'branded' bij de providers etc nou nog uit? Ik snap dat niet zo goed, kan je dan minder?
Soms wel, ja. Sommige providers halen bepaalde functies uit de telefoon... maar soms is het ook gewoon een andere skin op je telefoon. Ik moet wel zeggen dat ik eigenlijk altijd de functionaliteit van branded telefoons op z'n hoogst gelijk is aan een unbranded telefoon, maar meestal slechter. Er wordt niet vaak iets nuttigs toegevoegd.

Maar... als je naar een onafhankelijke winkel gaat, zoals T for Telecom of Belcompany, dan krijg je in principe altijd een unbranded telefoon en zit je dus sowieso goed. Verder is het een super telefoon! :) Kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
ah ok :) dan denk ik dat ik via Belcompany een Hi 30 + Eindeloos Online (9,95 p/m) abo neem, dan krijg ik de telefoon gratis voor 39,95 p/m, 2 jaar lang.. en dan even het data abo topic doorlezen over de F.U.P enz..

[ Voor 3% gewijzigd door Thrilled op 26-03-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 16:41
Thrilled schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:22:
Ik kreeg gewoon een Unlocked en unbranded toestel bij de T-Mobile Shop er bij. :P

Misschien tipje.

En anders wil ik wel een link plaatsen hoe je je W960i unbranded kan maken (als het mag van de modjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik heb even een vraagje:
Sinds kort is mij opgevallen dat mijn internetverbinding voor een korte periode vanzelf aan en uit gaat. Als ik kijk bij verbindingen zie ik dat er kleine hoeveelheden verzonden/ontvangen worden (0,8 kb).

Ik heb al in dit topic gelezen dat het kan voorkomen als je e-mail hebt ingesteld. Maar ik heb geen e-mail ingesteld, gebruik geen ActiveSync en heb verder geen applicaties die internet gebruiken. Iemand enig idee waar het aan ligt en of er een manier is om het uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amrod
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-08 20:38
marciagillian schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 01:11:
Ik heb even een vraagje:
Sinds kort is mij opgevallen dat mijn internetverbinding voor een korte periode vanzelf aan en uit gaat. Als ik kijk bij verbindingen zie ik dat er kleine hoeveelheden verzonden/ontvangen worden (0,8 kb).

Ik heb al in dit topic gelezen dat het kan voorkomen als je e-mail hebt ingesteld. Maar ik heb geen e-mail ingesteld, gebruik geen ActiveSync en heb verder geen applicaties die internet gebruiken. Iemand enig idee waar het aan ligt en of er een manier is om het uit te zetten?
Ik heb dit probleem sinds kort ook. Al is het wel zo dat ik een mail account heb ingesteld. Maar ook lang na het verzenden en ontvangen van berichten blijft de verbinding aan staan. Nu is het niet heel erg met een eindeloos online bundel, maar mn batterij gaat wel veel sneller leeg. Ik heb zitten zoeken wat het is dat de Inet verbinding gebruikt maar ik kan dat nergens zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik heb Zorgeloos Mobiel van Vodafone, dus is het inderdaad niet zo erg. Maar ik zou graag willen weten welke internetverbinding gemaakt wordt en hoe ik het uit kan zetten. Heb ook overal gekeken, maar kan het nergens vinden. En ja, mijn batterij gaat ook veel sneller leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Gisteren naar de mediamarkt geweest om even dit toestelletje in mn handen te houden.. is me zeer goed bevallen moet ik zeggen. Uiteraard zat er geen stylus bij maar kon ik goed uit de voeten met mijn handen ( :P ). De camera vind ik lekkerder werken dan op mijn w800i en de kwaliteit is zeker vele malen beter. Het menu vond ik nogal saai, maar kan ook liggen aan het thema. Scrollwieltje aan de linkerkant vond ik op zich een goed iets, maar had beter tot zn recht gekomen als hij rechts zat denk ik.

Wat zijn de tweak-mogelijkheden met dit toestel? De HTC-touch topics bevatten ellenlange pagina's over hoe je alles wat los en vast zit aan de touch kan aanpassen. Is dat hier net zo of loop je al gauw tegen beperkingen op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Wat wil je tweaken? Er zijn een aantal desktop-programmaatjes waar je mee kan klooien, verder kan je best veel instellen... maar ik denk niet dat het zo uitgebreid is als Windows Mobile. Maar ja, wat wil je er mee doen? Ik heb de telefoon al.. nou.. sinds de dag dat je hem bij Belcompany kan kopen en ik doe er een heleboel mee.. en loop niet echt tegen vervelende dingen aan, moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
nja sowieso het instellen van kleuren, screensavers, thema's, achtergronden, knoppen etc zal misschien allemaal standaard al ingebouwd zitten.. ik weet uit mn hoofd ook niet wat ik wil veranderen, zal ik hem eerst voor moeten hebben uitgeprobeerd in eigen gebruik :P ik denk dat ik de gok maar gewoon ga wagen en bij belcompany bestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Thrilled schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:20:
nja sowieso het instellen van kleuren, screensavers, thema's, achtergronden, knoppen etc zal misschien allemaal standaard al ingebouwd zitten.. ik weet uit mn hoofd ook niet wat ik wil veranderen, zal ik hem eerst voor moeten hebben uitgeprobeerd in eigen gebruik :P ik denk dat ik de gok maar gewoon ga wagen en bij belcompany bestel..
Het is geen gok, hoor! :) Je krijgt sowieso een gave telefoon.

Je kan in ieder geval kleuren en thema's en achtergronden enzo allemaal instellen (en downloaden). Ook kan je 15 voorkeuze snelkoppelingen naar programma's instellen op de desktop. Genoeg in te stellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
En anders zoek je eens op google naar Gdesk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amrod
weet een van jullie of er een site is waar je gemakkelijk kan checken of er nieuwe fw uit is? Ik heb nl niet echt zin om iederekeer de hele procudure van SEUS door te lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Amrod schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:12:
weet een van jullie of er een site is waar je gemakkelijk kan checken of er nieuwe fw uit is? Ik heb nl niet echt zin om iederekeer de hele procudure van SEUS door te lopen...
Check dit onderwerp regelmatig en hou het Esato onderwerp over de W960i in de gaten. Als er een nieuwe firmware is, dan wordt het daar of hier vast wel gezegd. En als je het wel weet, maar hier of daar nog niet staat, zet het er dan neer... dan weet de rest het ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Heeft er eigenlijk al iemand een Bluetooth PAN netwerk opgezet? En dus vanuit je telefoon, zodat je via je telefoon met je laptop kan internetten (en dus gebruik maken van je onbeperkte t-mobile PIT abo'tje ofzoiets)? Het lukt me echt niet, wat ik ook probeer! Ik heb Toshiba stack, Blue-soleil en Vista stack geprobeerd, niks werkt. Heb ook een mailtje gestuurd naar SE, maar word ik niet veel wijs van (zie hieronder voor 't mailtje). Ga dit weekend nog maar even proberen om een andere BT adapter te gebruiken, waarbij ik de Widcomm stack kan gebruiken... maar Toshiba/Bluesoleil zou toch ook moeten werken!?

't Gaat dus om dat je de internetverbinding op je telefoon gebruikt op je laptop... andersom vind ik niet interessant.

Hier 't mailtje van SE:
Start u vanuit het standaard verbinding maken met Bluetooth™ .
De eerste vereisten moeten worden verklaard, namelijk Bluetooth? 1.2 apparaat dat stapel Widcomm gebruikt (b.v. gebruikt D-Verbinding dbt-122 3.0.1.915).
Verwijdert u alle bluetooth internet accounts en gepairde apparaaten.
Maakt u dan een nieuwe bluetooth internet pan account aan.
A Gaat u naar HOOFDMENU
2. Selecteert u [EXTRAS]
3. Selecteert u [CONFIGURATIESCHERM]
4.Selecteert u [VERBINDINGEN]
5. Selecteert u [INTERNET ACCOUNTS]
6. Selecteert u [MEER]
7. [NIEUW ACCOUNT]
8. Hier kunt u [Bluetooth Internet (PAN)] kiezen
Ga akkoord met de standard waarden, controleert u dat de op het tabblad [INSTELLINGEN], "Laat het weten als alle .........." checkbox is aangevinkt. Tickt u op tabblad [APPARAATEN] ;> [VOEG APPARAAT TOE], selecteert u dan de laptop of de PC. Voegt u de bluetooth account toe aan de voorkeursgroep.
Pairt u met de computer. (Wees voorzichtig, nummers (eerst ALT, dan nummer)worden verschuild tijdens het intikken).
Verbindt met het internet via Bluetooth™ Internet (PAN)
Er staat wel dat ik Widcomm moet gebruiken... maar, pfff, dat geloof ik niet. :)

Trouwens... heb ook een mailtje naar SE gestuurd over dat bij de laatste firmware update de links op sites zwart omkaderd (of wit omkaderd) zijn... maar daar zeggen zij bij dat ze nog niet over dat probleem gehoord hebben... Ga ook dit weekend dan maar even wat fotootjes maken daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je tv (streams) kan bekijken op internet, of het kan. Ik heb van merdere sites geprobeerd maar het lukt maar niet. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op donderdag 03 april 2008 @ 01:21:

Trouwens... heb ook een mailtje naar SE gestuurd over dat bij de laatste firmware update de links op sites zwart omkaderd (of wit omkaderd) zijn... maar daar zeggen zij bij dat ze nog niet over dat probleem gehoord hebben... Ga ook dit weekend dan maar even wat fotootjes maken daarvan.
mhmm ik had SE daar ook oversgestuurd bij mij kwamen ze met master reset en nieuwe update blablabla. maar nog niks verbeterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Ik ben nog wat aan het kloten met wat software.

Gaat om het volgende pakketje:

http://www.resco.net/symbian/photoviewer_uiq/downloads.asp

Er is dus een UIQ versie, maar als ik het wil starten op de w960, dan geeft ie aan dat de versie van het installatie bestand niet word ondersteund.

Kan ik hier langsheen? Iemand tips?

En nog een vraag, welke versie van TomTom gaat hier op draaien? die voor nokia N series? of voor S60?

[ Voor 13% gewijzigd door Damian op 04-04-2008 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Damian schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:08:
Ik ben nog wat aan het kloten met wat software.

Gaat om het volgende pakketje:

http://www.resco.net/symbian/photoviewer_uiq/downloads.asp

Er is dus een UIQ versie, maar als ik het wil starten op de w960, dan geeft ie aan dat de versie van het installatie bestand niet word ondersteund.

Kan ik hier langsheen? Iemand tips?

En nog een vraag, welke versie van TomTom gaat hier op draaien? die voor nokia N series? of voor S60?
Er is een UIQ versie van TomTom

En moet dit topic niet in Non-Windows Based Mobiles & PDA's ipv. GSM's?

Hoe kan je een pm sturen naar een moderator voor dit?

Edit: is al verplaatst zie ik :P

[ Voor 12% gewijzigd door m-tuning op 05-04-2008 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb plotseling een probleem met het openen van mijn postvak in voor berichten. Als ik mijn ontvangen sms-jes wil lezen geeft de telefoon aan dat de map beschadigd zou zijn. Heeft iemand dit al eerder gehad en zo ja is er een oplossing, indien mogelijk met behoud van mijn sms-jes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ik heb dat ook al meerdere malen gehad. Ik heb dan gewoon opnieuw m'n Postvak IN geopend en dan werkt het meestal wel weer. Ook kan je even proberen je telefoon opnieuw op te starten. Bij mij deed hij ook altijd een crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Laatst online: 25-08 23:02
Damian, ik heb in deel 1 van dit topic gelezen dat je bij het updaten na het indrukken van c en de kabel er in doen, alleen even een knipper van het licht kreeg en dat je daar langs bent gekomen. Zou je mij kunnen vertellen hoe je dat precies voor elkaar hebt gekregen. Op internet het ik niet veel nuttigs kunnen vinden.

Alvast bedankt!

*Edit*
Als ik de C knop in gedrukt houd en de kabel er in doe krijg ik heel even een blauw scherm te zien op de 960. Daarna gaat de telefoon uit en SEUS geeft zelf geen melding o.i.d.

[ Voor 17% gewijzigd door bullitnl op 08-04-2008 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:23:
Ik heb dat ook al meerdere malen gehad. Ik heb dan gewoon opnieuw m'n Postvak IN geopend en dan werkt het meestal wel weer. Ook kan je even proberen je telefoon opnieuw op te starten. Bij mij deed hij ook altijd een crash.
Dit werkt bij mij niet. Heb inmiddels een mail naar sony gestuurd. Heeft iemand anders een oplossing hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:44
Gheh, het telefoontje blijft me tevredenstellen, we hadden een storing op onze ADSL-aansluiting. Maar moest nog wel een een paar dingen op inet checken, phone in cradle, network wizard starten. 1 minuut klikken en was online via m'n T-mobile PIT, zelfs onder linux was het een eitje.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:24
ChrisM schreef op donderdag 03 april 2008 @ 01:21:
Heeft er eigenlijk al iemand een Bluetooth PAN netwerk opgezet? En dus vanuit je telefoon, zodat je via je telefoon met je laptop kan internetten (en dus gebruik maken van je onbeperkte t-mobile PIT abo'tje ofzoiets)?
Heel simpel, gewoon de bijhorende software installeren van je telefoon, deze maakt via bluetooth verbinding met je telefoon en je kunt vervolgens een verbinding met internet maken (door op het icoontje verbinding maken te drukken. :+ :+
Makkelijker kan het niet lijkt me....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Laatst online: 14-06 10:24
m-tuning schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:43:
En anders zoek je eens op google naar Gdesk :D
wat is dit nu precies? Ik kom er niet echt uit op de website? (zijn die skins gewoon los te downloaden en te installeren of is g-desk een programma op zich, en wat kun je ermee?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:23:
[...]

Dit werkt bij mij niet. Heb inmiddels een mail naar sony gestuurd. Heeft iemand anders een oplossing hoor ik het graag.
Heb je al de nieuwste firmware?
Felke schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:51:
[...]

wat is dit nu precies? Ik kom er niet echt uit op de website? (zijn die skins gewoon los te downloaden en te installeren of is g-desk een programma op zich, en wat kun je ermee?)
Is een programma dat zeg maar in de achtergrond draait.
Je kan hiermee je hele menu veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Felke schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:41:
[...]
Heel simpel, gewoon de bijhorende software installeren van je telefoon, deze maakt via bluetooth verbinding met je telefoon en je kunt vervolgens een verbinding met internet maken (door op het icoontje verbinding maken te drukken. :+ :+
Makkelijker kan het niet lijkt me....
En toch lukt het me niet... Want dat is geen PAN Bluetooth verbinding. Volgens mij maak je op deze manier een soort van inbel-account aan op je computer, met als modem je telefoon. Maar een PAN is een netwerk verbinding (over Bluetooth) tussen je telefoon en je laptop, waarna de telefoon de "router" is, zeg maar.
Voordeel hiervan is dat het veel "netter" is (geen inbelaccount, dus ook niet als je even geen verbinding hebt dat die naar boven komt) en gemakkelijker te beheren is.
Of krijg jij wel een PAN netwerk verbinding..? Kan je het me dan iets beter uitleggen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heet de momenteelste nieuwste firmwire? Ik heb de telefoon zins begin februarie maar als ik nieuwe firmwire wil toepassen zegt hij nieuwste is al geinstaleerd. kan dit mischien komen omdat ik een vodafone toestel heb?

Ik wil de telfoon graag gaan gebruiken voor navigatie voor in de auto. Heb nu een autradio met bluetooth ad2p waar ik dus muziek via de telefoon mee luister, kan dan gelijk tijdig tom tom met stem van navigatie door de muziek heen? Kan je via bluetooth gelijk tijdig muziek streamen via ad2p een bluetooth gps module voor navigatie gebruiken?

Ik nu deze gezien http://www.telecomwereld.nl/n0001996.htm werkt die ook met de w960? En hoeveel kanaals is die ontvanger? Wat houdt het aantal kanalen van een gps ontvanger in? Wat heb je hier aan?

Wat voor houder wordt er in de auto gebruik? Ik heb nu een universele met een zuignap op vooruit en een buigbare slang. Aleen Gaat de telefoon hierdoor erg slingeren door het rijden. Hoe zit dit bij een houder voor een tom tom dit is toch aleen een zuignap en een scharnier? Hoe zit dit bij de hch- 73 van sony ericsson?

Alvast bedankt voor antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amrod
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 19:07:
Hoe heet de momenteelste nieuwste firmwire? Ik heb de telefoon zins begin februarie maar als ik nieuwe firmwire wil toepassen zegt hij nieuwste is al geinstaleerd. kan dit mischien komen omdat ik een vodafone toestel heb?

Ik wil de telfoon graag gaan gebruiken voor navigatie voor in de auto. Heb nu een autradio met bluetooth ad2p waar ik dus muziek via de telefoon mee luister, kan dan gelijk tijdig tom tom met stem van navigatie door de muziek heen? Kan je via bluetooth gelijk tijdig muziek streamen via ad2p een bluetooth gps module voor navigatie gebruiken?

Ik nu deze gezien http://www.telecomwereld.nl/n0001996.htm werkt die ook met de w960? En hoeveel kanaals is die ontvanger? Wat houdt het aantal kanalen van een gps ontvanger in? Wat heb je hier aan?

Wat voor houder wordt er in de auto gebruik? Ik heb nu een universele met een zuignap op vooruit en een buigbare slang. Aleen Gaat de telefoon hierdoor erg slingeren door het rijden. Hoe zit dit bij een houder voor een tom tom dit is toch aleen een zuignap en een scharnier? Hoe zit dit bij de hch- 73 van sony ericsson?

offtopic, dát zijn nog eens een boel vragen:P

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 09-04-2008 23:21 . Reden: Voortaan mag je zulke reacties achterwegen laten! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
De nieuwste CDA (software versie) is (je vindt deze gegevens onder Meer - Status als je op je "Desktop" zit): CDA: CDA162034/99 R3A. Tel: CXC 162037 R9K009.
Het is heel goed mogelijk dat de nieuwste firmware niet beschikbaar is voor een Vodafone toestel, dit omdat Vodafone deze firmware zelf moet maken en ze er soms erg langzaam mee zijn.
Je kan, met de huidige UIQ3 versie van TomTom, niet gelijktijdig naar muziek luisteren en de navigatie stem er doorheen hebben. Probeer dit maar eens, dan zul je zien dat de muziek uit gaat en je daarna alleen nog maar de navigatie stem hoort. Erg jammer, maar helaas.
Je kan wel gelijktijdig muziek streamen en de bluetooth GPS module voor navigatie gebruiken, maar dit kan wel veel stroom kosten...maar als het goed is moet de verbinding wel snel genoeg zijn.
Dat ding werkt met de W960, voor zover dat kan.
Aantal kanalen etc, weet ik niet... (en jij zelf ook niet, zo te zien. :P). Volgens mij is het het aantal satellieten dat in 1x te zien zijn. Hoe meer, hoe beter (in principe), maar er is toch altijd een maximum aan GPS satellieten die je kan zien, dus dat maakt niet zoveel uit. Het is waarschijnlijk wel een kwaliteitsproduct, want het is van SE en dan is het meestal wel goed.
Maar... dat ding werkt niet samen met TomTom. Voor TomTom MOET je een Bluetooth GPS ontvanger hebben (voor de W960). Tenminste, ik heb het nooit getest, maar dat zei volgens mij iemand anders in dit onderwerp ergens of vroeg het ergens.
Voor de specificaties, Google.

Houder? Er zit geen houder bij.
TomTom houder: verkeerde onderwerp. :P
De HCH-73 lijkt me niet geschikt voor de W960i, volgens http://www.sonyericsson.c...73?view=1.413&cc=be&lc=nl
Je zou de HCH-70 of HCH-72 moeten gebruiken, volgens http://www.sonyericsson.c...id=0&acc_pid=261781&pid=0

Veel van deze dingen kan je zelf ook wel even opzoeken, he... het is maar dat ik zo enthousiast ben over de W960i. :P Trouwens... een spellingscontrole gebruiken zou ook niet mistaan. :)

Succes d'r mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaringen met streams (tv) bekijken op internet?. Mij lukt het niet. Ik weet niet of het mogelijk is, ik zou zeggen van wel dit is toch umts toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet mijn W960 elke dag opladen heb hem net een week.
Ik luister ongeveer 2-3 uur per dag naar muziek (geen streaming radio) en ben ongeveer ook 2-3 uur per dag online en heb amper gebeld. Is dit normaal? Kan ik ook updates downloaden vanaf het toestel? Of heb ik daar echt mijn PC/laptop voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:13:
Ik luister ongeveer 2-3 uur per dag naar muziek (geen streaming radio) en ben ongeveer ook 2-3 uur per dag online en heb amper gebeld. Is dit normaal?
Normaal... tsja, eigenlijk niet, ik zou het normaal vinden als hij het langer dan een dag volhoudt. Maar ik internet ook veel op m'n mobiel en luister muziek, bluetooth altijd aan en laad hem ook elke nacht op. Ach... zoveel maakt dat toch niet uit? :)
Kan ik ook updates downloaden vanaf het toestel? Of heb ik daar echt mijn PC/laptop voor nodig?
Dat kan alleen vanaf je PC/laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Ik heb wel een tutorial voor je hoe je hem unbranded kan maken en originele Sony Ericsson firmware er op kan zetten.
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:13:
Ik luister ongeveer 2-3 uur per dag naar muziek (geen streaming radio) en ben ongeveer ook 2-3 uur per dag online en heb amper gebeld. Is dit normaal? Kan ik ook updates downloaden vanaf het toestel? Of heb ik daar echt mijn PC/laptop voor nodig?
Probeer eens 3G (UMTS) uit te zetten.

Zit onder Extra>Config.scherm>Verbindingen>Mobiele Netwerken>Meer>GSM-/3G-netwerken.

En dan op "Alleen GSM" zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-tuning schreef op donderdag 10 april 2008 @ 18:17:

Ik heb wel een tutorial voor je hoe je hem unbranded kan maken en originele Sony Ericsson firmware er op kan zetten.
Daar ben ik wel in geintreseerd waar kan ik dat vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 20:02:
[...]

Daar ben ik wel in geintreseerd waar kan ik dat vinden?
Dit is dan natuurlijk ook niet de bedoeling, communicatie loopt gewoon via het forum en buiten het forum om ga je niet helpen met warez

[ Voor 33% gewijzigd door DaannO op 22-04-2008 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Laatst online: 25-08 23:02
m-tuning schreef op donderdag 10 april 2008 @ 18:17:
Probeer eens 3G (UMTS) uit te zetten.

Zit onder Extra>Config.scherm>Verbindingen>Mobiele Netwerken>Meer>GSM-/3G-netwerken.

En dan op "Alleen GSM" zetten
Handige tip! Als je toch geen UMTS gebruikt! Ik merk bij mijn toestel dat ie ook vrij vlug leeg is als ik aan het internetten ben via WLAN (lijkt me opzich wel logisch). Ik ben nu aan het testen hoelang hij vol houdt als ik er alleen mee bel en sms. Ik heb hem woensdag (9 april) om 16:00 aan de lader gehangen en de batterij staat nu op 50%. Ik meen dat de telefoon 370 uur standby tijd zou moeten hebben.

Het schema van de site van SE zelf.
* Prestaties____* Spreektijd:___* Stand-bytijd:
* UMTS 2100___* 3 uur________* 300 uur
* GSM 900_____* 9 uur________* 370 uur
* GSM 1800____* 9 uur________* 370 uur
* GSM 1900____* 9 uur________* 370 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
  • Laatst online: 26-05 16:53
Ik kwam er net trouwens achter dat je die knopjes aan de zijkant kan gebruiken voor nummers te skippen, ook met toetsvergrendeling aan (net als bij mijn w800). Dit kon toen ik em net had nog niet (waar ik van baalde) dus volgens mij zat dat bij die update. Denk meld het ff :)

Rare jongens die Gamers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Diavolo2000 schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:04:
Ik kwam er net trouwens achter dat je die knopjes aan de zijkant kan gebruiken voor nummers te skippen, ook met toetsvergrendeling aan (net als bij mijn w800). Dit kon toen ik em net had nog niet (waar ik van baalde) dus volgens mij zat dat bij die update. Denk meld het ff :)
Denk het niet, heb originele firmware nog en daar gaat het ook. Niet dat ik ze heel veel gebruik met m'n HBH DS-980 ;)
Dit kon de D750i die ik hiervoor had ook, en is wel een van die kleine dingen die je leert te waarderen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
  • Laatst online: 26-05 16:53
Ik weet het dat het ook bij mijn w800 kon... maar toen ik het probeerde bij de w960 kon het niet, vandaar;) Maar mssn heb ik wel wat aangezet ofzo... of mssn heb ik het toen niet goed geprobeerd!

Rare jongens die Gamers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 11-09 13:55
Ik heb momenteel een w950i waar ik erg tevreden over ben. Alleen irriteer ik mij enorm dat hij soms zo traag is. Een nieuw SMSje openen vanaf het bericht op je homescreen tot je daadwerkelijk het SMSje voor je neus hebt, duurt soms bijna 2 seconden.

Is dat met dit toestel nog steeds zo?

Daarnaast ben ik bang iets te dikke vingers te hebben voor deze lage knopjes om fatsoenlijk, en snel, te kunnen SMSen. Zijn er ervaringen met grote handen en dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Bij mij duurt het ook wel eens zo'n 2 minuten voordat een nieuw SMSje is geopend... ik denk niet dat er zo heel erg veel verschil tussen zit. De w960 is, over het algemeen, wel iets sneller dan de w950 (vooral ook met de eerste keer opstarten van applicaties) en heeft meer geheugen. Het is wel een verbetering t.o.v. de w950, maar hij reageert soms nog wel wat langzaam. Maar niet traag, vind ik zelf. Je went er aan. :) (Trouwens, dit is niet uit eigen bevindingen, maar van wat ik tot nu toe heb gelezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 11-09 13:55
Na 2 jaar w950 ben ik er anders nog steeds niet aan gewent :(

Ik wil hoe dan ook weer een SE-toestel. Hiervoor een k750i, en ook daarover was ik erg tevreden. Dit toestel leek me een mooie volgende stap maar dan vrees ik dat dit gewoon een w950 in een ander doosje is (+ camera en wlan dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Als je snelheid wil, ga dan voor een "gewone" SE, zoals bijv. de W890i. Supermooie telefoon en gewoon met snelle bediening, vergelijkbaar met de k750i.

Ik ben zelf echt supertevreden over de W960i en zal hem ook echt wel aanraden, maar ja, hij is ietsiepietsie slomer dan een W850i (die ik hiervoor had), maar ik ben d'r al aangewend. Nogmaals: hij is wel sneller dan de W950, dat weet ik zeker... maar het is nog steeds niet de snelste. Wil je snelheid, ga voor een simpelere telefoon... maar met minder functies. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
En mijn W960 is kapot. :( Nou ja, nog niet helemaal, maar wel een beetje. Als ik een matig-hard tikje geef tegen het batterij klepje, dan valt m'n telefoon uit en moet ik de batterij er uit halen om hem weer opnieuw op te starten. Shit. Maar ja, heb nog garantie! :) Dus die gaat terug. Ik hoef niet eens zelf echt het tikje er op te geven, maar gisteren deed ik mijn autodeur open tegen m'n broek aan (jaja, vraag niet hoe :P) en toen viel hij ook al uit. Jammer dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarvoor hebben we Tweakers.net Vraag & Aanbod

Daar mag je je advertentie gratis plaatsen.

[ Voor 105% gewijzigd door Ginz op 25-04-2008 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps., sorry :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doe ik fout?

Ik installeer pc suite op me pc ( telefoon niet aangesloten )

daarna verbind ik telefoon met pc en zegt de pc onbekend apparaat.
daarnaast blijft usb icoontje elke keer in beeld komen. dus in beeld en weg etc.

op me telefoon knipper thet lampje onderop ook.
en op het einde zegt hij het usb apparaat word niet herkend??

wtf vaag

ik heb hem op snelle bestandsoverdracht staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Je moet de eerste keer dat je de PC Suite installeert de versie van de CD nemen. Bij de versie van internet zitten niet de USB drivers. Dus even opnieuw installeren, maar dan vanaf de CD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Ik heb de w960 al een tijdje en ik ben er erg tevreden mee. Alleen als je dezelfde mensen steeds smst maakt die een soort van favorieten lijst aan zodat die nummers snel te kiezen zijn.
Weet iemand of het misschien mogelijk is om deze lijst te wissen?
Want ik heb bepaalde contacten verwijderd maar de namen staan nog steeds in deze lijst.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op zondag 27 april 2008 @ 21:32:
Je moet de eerste keer dat je de PC Suite installeert de versie van de CD nemen. Bij de versie van internet zitten niet de USB drivers. Dus even opnieuw installeren, maar dan vanaf de CD.
bedankt!

Ga ik vanavond eens even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Beekhouse schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:40:
Ik heb de w960 al een tijdje en ik ben er erg tevreden mee. Alleen als je dezelfde mensen steeds smst maakt die een soort van favorieten lijst aan zodat die nummers snel te kiezen zijn.
Weet iemand of het misschien mogelijk is om deze lijst te wissen?
Want ik heb bepaalde contacten verwijderd maar de namen staan nog steeds in deze lijst.
Alvast bedankt!
Ik neem aan dat je het lijstje bedoeld dat je krijgt als je op het Aan: veld staat en dan op Contact. drukt? In dat lijstje staan, volgens mij, de mensen die je het laatst hebt geSMSt, waarvan je de naam hebt opgezocht in de lijst. Dus als je via die weg, dan Contact Selecteren doet (sowieso de handigste manier om een contact toe te voegen), dan komt die bovenaan het lijstje. En dan gaan de andere contacten er vanzelf uit.
Het zijn niet echt je favorieten dus, want als je een SMSje beantwoord (en de naam van de ontvanger er dus al in staat), dan komt die niet in dat lijstje te staan. Het gaat dus puur en alleen om namen van mensen die je hebt opgezocht.

Mijn probleem dat m'n telefoon uitviel is ook weer opgelost. Het was eigenlijk heel simpel. De connectors voor de batterij zijn van die kleine metalen dingetjes die omhoog en naar beneden gaan. Nu ging één hiervan niet meer omhoog, waardoor de batterij geen verbinding maakte en de telefoon dus niet aanging. Door de batterij er uit te halen en er weer in te doen, floepte dat dingetje weer omhoog en ging het weer goed. Nu lijkt het wel weer opgelost te zijn en werkt alles weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
@ ChrisM

Ja, oftewel je kan die lijst niet verwijderen :D je kan alleen namen eruit krijgen doormiddel van te smsen naar andere mensen zodat die bovenaan komen te staan. Want als je alleen contact selecteren doet en dan daarna afsluit staan die namen niet in de lijst alleen als je zo ook daadwerkelijk smst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:41:
[...]

bedankt!

Ga ik vanavond eens even doen.
Vaag, hier ging het onder Vista direct goed. Dus laatste versie van internet gehaald, geïnstalleerd, eerste keer aansluiten windows rustig alle drivers laten installeren, vervolgens van modus wisselen en daarna waren alle mogelijke drivers geïnstalleerd.
Daarna kon ik het apparaat gewoon benaderen.
Wellicht de instelling van laden en weergeven bij verbinden uit-, danwel inschakelen?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
@Mandible: is het gelukt?

Voor de rest (ik weet het, schaamteloze doublepost uit het UIQ3 software topic, maar goed): Nog een heel gaaf programmaatje voor je W960i telefoon: iPhoneLock!

Hiermee kan je een heel erg leuk lock-screen krijgen... namelijk die van de iPhone. En het werkt echt goed! Je ziet ook heel snel hoeveel gemiste gesprekken en SMSjes enzo je hebt. Erg leuk! Jammer genoeg laat hij wel bij mij zien dat ik altijd 8 ongelezen SMSjes heb (op m'n W960), maar dat komt vast wel goed in volgende versies.

Je kan hem hier downloaden:
http://www.uiqblog.com/2008/04/29/iphone-lock-050-released/

En... hij is unsigned, dus het signen moet je zelf nog even doen. Lees de reacties nog maar even onder het artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Chris

Nee helaas.
Kan de cd niet meer vinden. En volgens mij kan je de drivers ook nergens op het net vinden.
Lijkt me trouwens stug als dat niet kan maar ik heb al wat gegoogeld en kwam elke keer op niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ik heb de CD nog wel ergens liggen, denk ik... kijk wel even of ik de drivers ergens neer kan zetten voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 16:54:
Ik heb de CD nog wel ergens liggen, denk ik... kijk wel even of ik de drivers ergens neer kan zetten voor je.
Zou helemaal geweldig zijn! thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu een week in het bezit van de w960i maar heb bereikbaarheidsproblemen met de telefoon. Op een raadselachtige wijze kan de telefoon na een bepaalde tijd geen connecties meer maken via UMTS, GMS. Dus ik kan niets en niemand meer bereiken en ben ook onbereikbaar.

Ik heb enkele keren een master reset gedaan en de firmware geupgrade, maar helaas heeft dit niet het probleem opgelost.

Ik heb de w960i bij een t-mobile abonnement met Pocket Internet.

Zijn er meer mensen die dit hebben ervaren en mogelijk de oorzaak weten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Ik heb de telefoon nu sinds 'n paar dagen. Fijne telefoon, alleen 1 ding.... de accu.
Hij is gewoon leeg binnen 24 uur, bij minimaal gebruik. Ik moet 'm gewoon elke dag laden.
bluetooth uit, w-lan uit, scherm op 60%. lijkt allemaal niet te helpen.

Ik lees dat meer mensen 't hebben, iemand met 'n oplossing?
Met meer dan 300 uur bij de specs wil ik op z'n minst 3 dagen gebruik van de telefoon kunnen maken zonder lader... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb sinds een maandje ook de W960i icm een T-Mobile abonement. Daarbij voor 9,50€ onbeperkt internetten. Hiervoor de instellingen gekregen van t-mobile, maar ik krijg telkens de melding: proxyserver niet gevonden. Of hij doet helemaal niets... Hoe krijg ik het wel aan de praat?

Ik heb trouwens geen problemen met de batterij... Bij normaal gebruik gaat ie makkelijk 3 tot 4 dagen mee.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2008 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:44:
...

Ik heb trouwens geen problemen met de batterij... Bij normaal gebruik gaat ie makkelijk 3 tot 4 dagen mee.
Wanneer ik gewoon gebruik maak van de telefoon (umts verbinding (met een streepje of 2), geen bluetooth, elke drie kwartier or so mail checken, screensaver aan, wlan uit, bluetooth uit) gaat de accu net aan anderhalve dag mee (haal hem 's ochtends uit de lader, de volgende dag 's avond nog 10/15% over). Dat vind ik ook niet bijster lang als ik eerlijk ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:44:
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een maandje ook de W960i icm een T-Mobile abonement. Daarbij voor 9,50€ onbeperkt internetten. Hiervoor de instellingen gekregen van t-mobile, maar ik krijg telkens de melding: proxyserver niet gevonden. Of hij doet helemaal niets... Hoe krijg ik het wel aan de praat?
Blijkbaar staat er iets in de instellingen fout, of doet T-mobile iets verkeerd. In ieder geval, vraag het eens aan hun.
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 07:43:
Ik ben nu een week in het bezit van de w960i maar heb bereikbaarheidsproblemen met de telefoon. Op een raadselachtige wijze kan de telefoon na een bepaalde tijd geen connecties meer maken via UMTS, GMS. Dus ik kan niets en niemand meer bereiken en ben ook onbereikbaar.

Ik heb enkele keren een master reset gedaan en de firmware geupgrade, maar helaas heeft dit niet het probleem opgelost.

Ik heb de w960i bij een t-mobile abonnement met Pocket Internet.

Zijn er meer mensen die dit hebben ervaren en mogelijk de oorzaak weten....
Heb je T-Mobile hier al over gecontacteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ik heb Bluetooth altijd aan, UMTS aan, checkt om het half uur 2 emailaccounts, gebruik iPhoneLock die na 20 seconden ofzo aangaat (schermbeveiliging)... Verder internet ik sowieso elke dag wel een half uurtje minstens op m'n telefoon (moet wat op de wc doen! :P) en ik heb aan het eind van de dag nog ongeveer 40% batterij over. Heb je geen programmaatjes op de achtergrond draaien? Google Earth misschien die steeds je lokatie bijwerkt?

Over GPRS: Mijn instellingen, via Configuratiescherm - Verbindingen, nieuwe internetaccount:
Accountnaam: T-Mobile-NL (mag je zelf invullen)
Adres: internet (kleine letters)
Gebruikersnaam en wachtwoord vereist niet aangevinkt
Onder meer - TCP/IP en DNS configuratie: alles automatisch.
Geen proxy gebruiken.

En dan moet ie het doen... kan zijn dat je verkeerde instellingen krijgt. Ik heb ze ook niet bij t-mobile weggehaald, maar ergens anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een klein probleempje met 't mailen vanaf mijn W960 ...
als ik een foto als bijlage doe dan krijgt de ontvanger alleen maar tekens te zien .... dus geen bijlage bij de mail ...
weet iemand hoe dat kan ?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Je voegt wel de foto toe via het paperclipje he? Als je naar jezelf mailt, heb je het dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voeg inderdaad toe via paperclipje ...
ik heb het verstuurd naar m'n mailadres op werk en naar thuis (@home) beide hetzelfde resultaat ... niet goed dus :P
heeft het misschien met de tekenset van de verzonden mail te maken ? staat nu op UTF-7 ... ??? :?
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:49:
Ik heb een vraagje over de call list. Achter sommige nummers die ik gebeld heb staat (+). Dit intrigeert me zeer en ben benieuwd wat dit mag betekenen. Ik kan het echter nergens in de documentatie terugvinden. Heeft iemand enig idee wat dit plusje betekent?
(mss een beetje een laat antwoord :S (sorry daarvoor) ... maar eergister ofzo pas gelezen (en nergens hier een antwoord op gezien dus bij deze))

hier had ik ook last van ...
komt denk ik doordat er telefoonnummers dubbel op de tel. staan ... ik had ze bij de contacten EN op de SIM ...
toen ik alle SIM-nummers verwijderd had kreeg ik dat + teken niet meer in de call-list
... maar in die tussentijd ben je daar zelf misschien al achter gekomen

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2008 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ik wil je ook wel even mailen van m'n W960i... wat is je mailadres? DM hem maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:56:
Ik wil je ook wel even mailen van m'n W960i... wat is je mailadres? DM hem maar.
DM ? :?

(sorry ... ik = nieuw hier :P )

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
DM = Direct Message, zeg maar Private Message systeem hier op het forum. Voor het geval dat je niet je mailadres op het forum wilt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een master reset, word er dan ook iets met je sim gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt Chris ! dat was het ! _/-\o_ _/-\o_

MIME-codering stond uitgevinkt ... deze moet dus aan staan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Laatst online: 10-09 20:37
Onlangs heb ik een W960i van iemand overgenomen. Maar de Walkman toetsen die onder het scherm op horen te lichten wanneer Walkman draait geven geen licht. Ze werken wel, maar volgens vele sites horen ze ook zichtbaar te worden ipv zwart te blijven.

Ik heb al een software-update uitgevoerd maar dit had geen effect.

Weet iemand misschien of er een toets-combinatie is o.i.d. bestaat om de toetsen op te laten lichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
kever678 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 02:07:
Onlangs heb ik een W960i van iemand overgenomen. Maar de Walkman toetsen die onder het scherm op horen te lichten wanneer Walkman draait geven geen licht. Ze werken wel, maar volgens vele sites horen ze ook zichtbaar te worden ipv zwart te blijven.

Ik heb al een software-update uitgevoerd maar dit had geen effect.

Weet iemand misschien of er een toets-combinatie is o.i.d. bestaat om de toetsen op te laten lichten?
Stuk, hier zijn ze opgelicht als de player actief is en dat lijkt bij jou ook te zijn gezien het wel kunnen bedienen van de toetsen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Geen idee of het werkt... maar hier is wat om een "speedboost" te krijgen voor je UIQ telefoon: http://www.uiqblog.com/20...oost-for-your-uiq3-phone/

Ik heb het wel gedaan op mijn telefoon... merk er nog niet veel van.

[ Voor 18% gewijzigd door ChrisM op 09-05-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Laatst online: 10-09 20:37
Loekie schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:26:
[...]

Stuk, hier zijn ze opgelicht als de player actief is en dat lijkt bij jou ook te zijn gezien het wel kunnen bedienen van de toetsen.
Heb inmiddels contact opgenomen met SE service center en zij zullen de telefoon terug nemen ter reparatie.

Toch bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Ik heb nu iets raars.... De onderste 2 centimeter van de touchscreen werken niet meer. Wanneer ik echter op het bovenste deel ga met de stylus of vinger, pakt de w960 niet de plek die ik aanklik, maar een centimeter of wat bóven de plek die ik tap! (wanneer ik op vandaag tap zeg maar, dan krijg ik de verbindingssterkte te zien)

Ik heb de service test van de touchscreen al gedaan, en daar zie je precies wat ik hierboven omschreven heb.

Suggestions anyone? (of eigen ervaringen in deze?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amrod
DaFreakhead schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:11:
Ik heb nu iets raars.... De onderste 2 centimeter van de touchscreen werken niet meer. Wanneer ik echter op het bovenste deel ga met de stylus of vinger, pakt de w960 niet de plek die ik aanklik, maar een centimeter of wat bóven de plek die ik tap! (wanneer ik op vandaag tap zeg maar, dan krijg ik de verbindingssterkte te zien)

Ik heb de service test van de touchscreen al gedaan, en daar zie je precies wat ik hierboven omschreven heb.

Suggestions anyone? (of eigen ervaringen in deze?)
Ik zou het snelst denken aan een master reset. Niet alleen instellingen maar echt alles. Ik heb al een beetje zitten zoeken en ik kan geen configuratie dingetje vinden voor het touch screen al kan ik me bijna niet voorstellen dat dat er helemaal niet in zit.

Als die reset niet werkt zou ik zoiezo een mailtje naar SE sturen. Kijken wat zij er van zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon start niet meer op. Tijdens het opstarten komt het laadbalkje tot de helft en dan slaat de telefoon uit en probeert hij weer opnieuw op te starten. Hij komt in een loop terecht. Het enige dat ik kan doen is de batterij er uit halen. Iemand een idee of hier iets aan te doen is.

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Amrod schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 02:07:
[...]

Ik zou het snelst denken aan een master reset. Niet alleen instellingen maar echt alles. Ik heb al een beetje zitten zoeken en ik kan geen configuratie dingetje vinden voor het touch screen al kan ik me bijna niet voorstellen dat dat er helemaal niet in zit.

Als die reset niet werkt zou ik zoiezo een mailtje naar SE sturen. Kijken wat zij er van zeggen.
Het is al opgelost, spontaan weer... Wel een beetje typisch, niet? Ik heb hem altijd in het hoesje, wel in mijn broekzak dan, maar ja... Direct stuk gaan? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar bewaren jullie het tap-pennetje? Heb de telefoon in het hoesje en steek dat pennetje daar maar bij maar heb het idee dat ik hem dan zo kwijt ben. Hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:09:
Waar bewaren jullie het tap-pennetje? Heb de telefoon in het hoesje en steek dat pennetje daar maar bij maar heb het idee dat ik hem dan zo kwijt ben. Hoe doen jullie dat?
links boven in je telefoon :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 19:07:
[...]

links boven in je telefoon :9~
Dankje..voel me erg dom haha! Maar die in de doos was dus reserve ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Probleem met m'n accu heb ik kunnen oplossen. Blijkbaar stond dr 'n erg oude firmware op.
Nieuwste firmware werkt perfect. na 4 dagen op 18%. Da's dus goed te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo leute,

Ik ben sinds december in het bezit van een W960i. Tot nu toe was ik erg tevreden. Gister was het echter erg warm en heeft mijn mobiel een tijd in een zwarte plastic zak gezeten. Ook heb ik hem een tijdje noodgedwongen in m'n sok gedragen. |:( Nu doet het touchscreen het niet meer. Waar ik ook klik of druk, met of zonder stylus, het toestel reageert op geen enkele plek meer. Het scrollwieltje en de normale toetsen doen het nog wel, dus ik kan mijn telefoon, op een hoop opties na, nog wel enigszins besturen. Wat is het verstandigste om te doen?

Ik kan de master reset niet uitvoeren omdat je daar naar mijn weten het touchscreen voor nodig hebt. Ook krijg ik de telefoon niet van Snelle Overdracht modus af, met het gevolg dat ik de backupmanager van SE niet kan starten. Ik zou het toch fijn vinden eerst een recent backupje te maken vooral de telefoon van nieuwe firmware te voorzien via de SE update manager. Mocht het uberhaupt nog te fixen zijn via de software :X

Iemand tips/trucs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat er misschien ook mee te maken kan hebben is dat ik 's middags uit het niets een WAP Push SI-bericht kreeg. Ik wilde het openen en werd direct naar een link geleid. Ik was echter niet aangesloten op een draadloos netwerk o.i.d. dus kreeg ik een leeg browserwindow en de melding:
Kan geen externe server vinden
http://w03.v762.net/app/v...hkk/2X2CFh/hQZDb/22rm/...
[Doorgaan]

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? En of het misschien iets te maken heeft met het niet meer werken van mijn touch screen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amrod
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:47:
Wat er misschien ook mee te maken kan hebben is dat ik 's middags uit het niets een WAP Push SI-bericht kreeg. Ik wilde het openen en werd direct naar een link geleid. Ik was echter niet aangesloten op een draadloos netwerk o.i.d. dus kreeg ik een leeg browserwindow en de melding:
Kan geen externe server vinden
http://w03.v762.net/app/v...hkk/2X2CFh/hQZDb/22rm/...
[Doorgaan]

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? En of het misschien iets te maken heeft met het niet meer werken van mijn touch screen?
Het lijkt me echt heel erg sterk dat dit iets te maken heeft met het niet functioneren van het touchscreen. de browser en de besturingssoftware van het scherm zijn 2 hele andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Mijn W960i die ik zaterdag aanschafte bij Vodafone Amersfoort is alweer retour Ericsson! Ik had als één van de eerste acties de nieuwe firmware via SEUS geïstalleerd maar halverwege het updateproces kreeg ik een 'bewerking mislukt' melding. Herkansing was niet mogelijk, de telefoon werd door de SEUS software niet meer herkend. Dus naar een servicepunt geweest (Vodafone Zeist) maar ook daar klaptte hij er halverwege de update herhaaldelijk uit.

En nu heb ik welgeteld één telefoontje gepleegd met de W960i (mooi toestel!) en mag nu nog even 3 weken door met de K800i.

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
TheRitz schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:16:
Mijn W960i die ik zaterdag aanschafte bij Vodafone Amersfoort is alweer retour Ericsson! Ik had als één van de eerste acties de nieuwe firmware via SEUS geïstalleerd maar halverwege het updateproces kreeg ik een 'bewerking mislukt' melding. Herkansing was niet mogelijk, de telefoon werd door de SEUS software niet meer herkend. Dus naar een servicepunt geweest (Vodafone Zeist) maar ook daar klaptte hij er halverwege de update herhaaldelijk uit.

En nu heb ik welgeteld één telefoontje gepleegd met de W960i (mooi toestel!) en mag nu nog even 3 weken door met de K800i.
Kun je een telefoon met naar ik aanneem vodafone-firmware wel updaten met de standaard SEUS? Ik kan me voorstellen dat vodafone hun eigen firmware laden en dat je alleen onder die firmware uitkomt als je het ding voor het updaten aanpast.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amrod schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:25:
[...]

Het lijkt me echt heel erg sterk dat dit iets te maken heeft met het niet functioneren van het touchscreen. de browser en de besturingssoftware van het scherm zijn 2 hele andere dingen.
Jah het leek mij ook sterk. Maar ik dacht dat het handig was om het toch maar even te noemen omdat het een eigenaardig bericht was. Ik dacht heel even dat misschien door het bezoeken van die rare link er iets veranderd is in mijn instellingen/firmware waardoor mijn touchscreen uitgeschakeld zou zijn. Waarschijnlijk is dit niet eens mogelijk, maar het was gewoon toevallig dat ik dat rare wap bericht kreeg en dat dezelfde dag mijn touchscreen er mee ophield.

Iemand nog andere ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Een mod om het geluid (via de bedrade headset) harder te zetten: http://www.uiqblog.com/2008/05/12/uiq3-sound-mod/

Ik heb het zelf niet geprobeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels via de SE update manager de firmware opnieuw geinstalleerd. Maar helaas, het touchscreen werkt nog steeds niet. Ik ben bang dat ik terug naar de winkel moet om hem op te laten sturen :(

Ik krijg de telefoon nu niet meer aan, aangezien ik bij de taalkeuze gebruik behoor te maken van het touchscreen.. Dat het dus niet doet.. Even mijn oude nokia uit de kast pakken dus :/

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem. Ik heb mijn simkaart moeten wisselen (orange naar t mobile) En nu als iemand mij belt zie ik alleen een nr en geen naam meer. Terwijl alle nummers in de gsm staan en niet op de kaart van orange. (de simkaart is leeg)

Iemand een oplossing?

thanks
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste