Mpeg4 zegt maar heel weinig. Ik zou zeggen, start eens met Video coderen voor je PMD: Tips en trucsVerwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 20:04:
Heeft iemand een idee hoe ik video's (AVI,WMV etc) van mij pc ook kan afspelen op de W960i?
Ik heb meerdere malen fragmenten "converted" naar MPG4 formaat maar helaas kan ik deze niet afspelen.
Thanks alvast!
Ik had het programma Timeblob erop gezet, zodat ik altijd de tijd kan zien. Echter, hierdoor deed mijn camera het niet meer. Na de update is dit geen probleem meer en kan ik de tijd in ieder scherm zien en ook mijn camera gebruiken
Naar mijn idee is het geluid van de W960i ook harder geworden, mijn ringtone gaat iig harder dan voorheen.
AUB hulp:
Ik heb zojuist de nieuwe firmware gedownload op de W960i.
Mijn internet ziet er echter ineens vreemd uit:
Bij het opstarten van een internet pagina zijn eerst alle links (teksten) blauw (zoals het hoort) echter na een paar seconden worden alle links voorzien van een zwarte balk om de letters waarbij de tekst wit is ipv zwart. Hierdoor lijkt het alsof de gehele pagina geselecteerd is...
Kan iemand mij hiermee helpen of is dit een nieuwe feature bij de laatste firmware?
Bij het opstarten van een internet pagina zijn eerst alle links (teksten) blauw (zoals het hoort) echter na een paar seconden worden alle links voorzien van een zwarte balk om de letters waarbij de tekst wit is ipv zwart. Hierdoor lijkt het alsof de gehele pagina geselecteerd is...
Kan iemand mij hiermee helpen of is dit een nieuwe feature bij de laatste firmware?
[ Voor 24% gewijzigd door e1ias op 28-02-2008 00:25 ]
T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1
Heb ik ook last van. Lijkt me een kwestie "It's a feature, not a bug".e1ias schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 23:05:
AUB hulp:
Ik heb een Vodafone W960i, dus ook met vodafone opstartscherm. Ik had al eerder geprobeerd om op de update site te komen maar mij lukt het niet.
Wat ik doen. USB kabel aansluiten op computer, accu eruit, c-knop ingedrukt houden terwijl ik de stekker onderin de telefoon steek. Dan zie ik even het toetsenbord oplichten en daarna gebeurd er niks.
Kan ik met een Vodafone toestel niet updaten? Doe ik iets fout?
Wat ik doen. USB kabel aansluiten op computer, accu eruit, c-knop ingedrukt houden terwijl ik de stekker onderin de telefoon steek. Dan zie ik even het toetsenbord oplichten en daarna gebeurd er niks.
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Ik neem aan dat je wel SEUS aan hebt staan? Je moet hem tot op dat scherm krijgen met die stappen (als het goed is staat daar onderaan "houd de c-toets ingedrukt"). Wanneer je die toets lang in blijft houden, komt daar een stap 7 bij (laat de toets los). Dan moet het gewoon werken.johoo schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:31:
Ik heb een Vodafone W960i, dus ook met vodafone opstartscherm. Ik had al eerder geprobeerd om op de update site te komen maar mij lukt het niet.
Wanneer je dit al wel had gedaan, kan het ook door je Vodafone firmware komen, die wordt minder snel geupdate dan de normale firmwares.
Écht domme feature, ik vind vooral www.nu.nl er niet uit zien... Het lijkt net alsof je een hele pagina geselecteerd hebtDaFreakhead schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:47:
[...]
Heb ik ook last van. Lijkt me een kwestie "It's a feature, not a bug".
T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1
Dit moet hij dan aangeven. Is het niet iets met drivers?DaFreakhead schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:55:
[...]
Wanneer je dit al wel had gedaan, kan het ook door je Vodafone firmware komen, die wordt minder snel geupdate dan de normale firmwares.
Verwijderd
nou ik heb ook de update gedaan en krijg bij alle web pagina's net of de letters geselectreed zijn
krijg zelfs bij outlook webmail alleen een zwart venster te zien pas als ik erop klik krijg ik de tekst te zien. kan je de update ook terug zetten. want dit schiet niet op..
en bij weergave schiet hij elke x terug naar passend maken (OPERA browser).
PS. nog steeds geen you tube filmpjes via umts...

krijg zelfs bij outlook webmail alleen een zwart venster te zien pas als ik erop klik krijg ik de tekst te zien. kan je de update ook terug zetten. want dit schiet niet op..
en bij weergave schiet hij elke x terug naar passend maken (OPERA browser).
PS. nog steeds geen you tube filmpjes via umts...
Ik heb de telefoon nu bijna een week, maar een paar dingen vind ik vreemd.
- Hebben jullie ook last van ongeveer 1-3 seconden wachten als je volgende track kiest is de walkman player? Ik gebruik mp4/HC-AAC+ 64kbps.
- Tussen het wisselen van de tracks hoor ik een klein plopje/kraakje. Dit is bij de luidspreker in de telefoon, maar ook via bluetooth (DS-970). Als ik muziek stream naar de pc is het niet zo...
- Als ik sms wil openen duurt het 2-5 seconden tot het geopend is, maar e-mailtjes duren toch zo'n 4-8 seconden. Is dit bij jullie ook?
- T9 loopt bij e-mail best wel achter als ik met woordenboek typ. (ik gok dat ik ongeveer 4-7 aanslagen per seconde heb op dit ding), maar bij sms niet. Hebben jullie hier ook last van?
Ik heb de telefoon meteen na aanschaf geupdate naar de nieuwste firmware, R9K009 (teminste, die staat bij Telephone onder status).
En wat is jullie ervaring met krassen op dit scherm? Ik heb tot nu toe het wannabe-hoesje gebruikt, maar het is niet echt praktisch. Ik heb een screenprotector besteld, maar ik weet niet hoe "hard" dit scherm ongeveer is?
- Hebben jullie ook last van ongeveer 1-3 seconden wachten als je volgende track kiest is de walkman player? Ik gebruik mp4/HC-AAC+ 64kbps.
- Tussen het wisselen van de tracks hoor ik een klein plopje/kraakje. Dit is bij de luidspreker in de telefoon, maar ook via bluetooth (DS-970). Als ik muziek stream naar de pc is het niet zo...
- Als ik sms wil openen duurt het 2-5 seconden tot het geopend is, maar e-mailtjes duren toch zo'n 4-8 seconden. Is dit bij jullie ook?
- T9 loopt bij e-mail best wel achter als ik met woordenboek typ. (ik gok dat ik ongeveer 4-7 aanslagen per seconde heb op dit ding), maar bij sms niet. Hebben jullie hier ook last van?
Ik heb de telefoon meteen na aanschaf geupdate naar de nieuwste firmware, R9K009 (teminste, die staat bij Telephone onder status).
En wat is jullie ervaring met krassen op dit scherm? Ik heb tot nu toe het wannabe-hoesje gebruikt, maar het is niet echt praktisch. Ik heb een screenprotector besteld, maar ik weet niet hoe "hard" dit scherm ongeveer is?
2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput
Verwijderd
ik heb een mega probleem...
ik was afgelopen week op wintersport en ineens kon ik niets meer typen. Als ik een sms wilde schrijven, webpagina wilde intypen etc. dan liep de telefoon vast als ik de eerste letter typte of schreef. Ik dacht: nou dan doe ik een master reset en dit is gelukt MAAR:
als de telefoon is opgestart zie ik een halve seconde het beginscherm van de telefoon en dan start ie opnieuw op en krijg ik de melding dat ie opnieuw is opgestart om de performance te verbeteren....ik heb het al tig keer geprobeerd maar het lukt me niet de telefoon aan de praat te krijgen. Als ik de simkaart er uit haal kan ik wel een demo van de telefoon bekijken, andere simkaarten werken ook niet...
ik was afgelopen week op wintersport en ineens kon ik niets meer typen. Als ik een sms wilde schrijven, webpagina wilde intypen etc. dan liep de telefoon vast als ik de eerste letter typte of schreef. Ik dacht: nou dan doe ik een master reset en dit is gelukt MAAR:
als de telefoon is opgestart zie ik een halve seconde het beginscherm van de telefoon en dan start ie opnieuw op en krijg ik de melding dat ie opnieuw is opgestart om de performance te verbeteren....ik heb het al tig keer geprobeerd maar het lukt me niet de telefoon aan de praat te krijgen. Als ik de simkaart er uit haal kan ik wel een demo van de telefoon bekijken, andere simkaarten werken ook niet...
Verwijderd
Mpeg4 zegt maar heel weinig. Ik zou zeggen, start eens met Video coderen voor je PMD: Tips en trucsVerwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 20:04:
Heeft iemand een idee hoe ik video's (AVI,WMV etc) van mij pc ook kan afspelen op de W960i?
Ik heb meerdere malen fragmenten "converted" naar MPG4 formaat maar helaas kan ik deze niet afspelen.
Thanks alvast!
[quote]RoD schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 20:56:
[...]
I-POD converter is the solution. Werkt super! Zoek naar Ipod op ftd dan kom je wel een proggie tegen. Blijft een kicke apparaat.
Verwijderd
Ik heb geen problemen met wisselen van tracks. Mischien kan je proberen om tel. helemaal uit te zetten en dan weer aan, helpt vaak als iets niet werkt zoals het hoort. Hoe vind je geluid van w960i? Ik heb altijd SE gehad en bij elke SE walkman phone kon je eqilezer handmatig instellen maar bij deze niet, waardoor geluid veel zachter is dan bij andere SE walkman phones. Ik heb hierover paar keer geschreven op dit forum maar mensen vinden het niet erg dat ie niet hard kan. Ik vind het heel erg. Dat is toch niet logisch dat nieuwste dat niet heeft. Zou het kunnen om walkman software van w910i over te zetten op w960i? Heb al e-mail naar SE verzonden met vraag of er wat aan gedaan kan worden om geluid harder te krijgen, nog geen antwoord op gehad. Wat andere klachte betreft heb ik nergens last van. Ik hoop dat je wat aan heb. Ik hoor van je wat je vind van volume van walkman.DJFliX schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 23:20:
Ik heb de telefoon nu bijna een week, maar een paar dingen vind ik vreemd.
Ik krijg het niet voor elkaar om de telefoon te update. Ik doe mijn telefoon uit, batterij eruit, er weer in. Aanzetten, c indrukken, kabel derin, en niet niets 
Iemand tips ? Moet ik wel gewoon mijn pincode enzo invoeren, of moet ie gewoon echt alleen aan ?
-edit-
laat maar, al gelukt, waar ik nou gelezen heb dat ik hem weer moest aanzetten weet ik nie, magoed
da was het dus...

Iemand tips ? Moet ik wel gewoon mijn pincode enzo invoeren, of moet ie gewoon echt alleen aan ?
-edit-
laat maar, al gelukt, waar ik nou gelezen heb dat ik hem weer moest aanzetten weet ik nie, magoed
[ Voor 20% gewijzigd door Damian op 01-03-2008 23:32 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Heb hem net een paar dagen en ben wel teleurgesteld in het geluid uit de speaker.
Is veel slechter dan bij mijn vorige telefoon (W810i), daartegenover gaat hij wel harder dan de W810i.
Met oordopjes in gaat hij harder op de normaal stand in de equalizer dan op de W810i met alles op vol open in de equalizer.
Maar gebruik de speaker toch niet veel, en het geluid uit de oordopjes is ok.
ps. SSX is echt een toffe game
, erg tof van SE om die bij de update er bij op te zetten.
Is veel slechter dan bij mijn vorige telefoon (W810i), daartegenover gaat hij wel harder dan de W810i.
Met oordopjes in gaat hij harder op de normaal stand in de equalizer dan op de W810i met alles op vol open in de equalizer.
ps. SSX is echt een toffe game
Welk programmatje gebruiken jullie wat dezelfde functies heeft als MyPhoneExplorer? Helaas werkt dat programmatje (nog?) niet helemaal goed met de W960i.
Verwijderd
Nou ik vind hem veel zachter dan mijn vorige w800i, daar had ik equilezer handmatig ingesteld en hij was veel harder dan w960i, ik heb al zo vaak getest, jij zegt dat ie harder is dan jou w810i, kan me bijna niet voorstellenm-tuning schreef op zondag 02 maart 2008 @ 16:23:
Heb hem net een paar dagen en ben wel teleurgesteld in het geluid uit de speaker.
ps. SSX is echt een toffe game, erg tof van SE om die bij de update er bij op te zetten.
Ja is echt waar, zowel uit de speaker als uit de oordopjes.
Kan zijn dat het harder uit de speakers klinkt omdat het scheller is dan op mijn W810i, maar gewoon het geluid uit de oordopjes vindt ik harder.
Iemand nog aanraders qua games/apps?
Kan zijn dat het harder uit de speakers klinkt omdat het scheller is dan op mijn W810i, maar gewoon het geluid uit de oordopjes vindt ik harder.
Iemand nog aanraders qua games/apps?
[ Voor 8% gewijzigd door m-tuning op 03-03-2008 11:29 ]
weet iemand hoe je de exchange activesynch account kan verwijderen? ik heb voor mijn werk proberen in te stellen, maar kon geen verbinding maken... nu staat er dus een loze email account in mijn berichten menu. bij instellingen van email accounts kan ik hem niet verwijderen.
irriteer mij aan zo'n loos postvak.
irriteer mij aan zo'n loos postvak.

Gewoon onder Verwijderen bij config scherm > Overige
[ Voor 3% gewijzigd door m-tuning op 04-03-2008 12:41 ]
Verwijderd
Ik heb hem net binnen! Supergeile gadget. Als ik problemen ofzo tegenkom zal ik die hier posten. Het is een unbranded versie van Hi. 30 euro p/m, 70 euro voor de telefoon, 2jr!
Ik heb de batterijtip geprobeerd, maar dat maakt geen verschilVerwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 12:21:
[...]
Ik heb geen problemen met wisselen van tracks. Mischien kan je proberen om tel. helemaal uit te zetten en dan weer aan, helpt vaak als iets niet werkt zoals het hoort. Hoe vind je geluid van w960i?
[...]
Gaat niet lukken. De w910i is een compleet andere architectuur wat betreft software (en waarschijnlijk ook hardware). Als je het over hetzelfde "platform" had zou ik je daarin nog een kans geven (zie ook uitwisseling van cameradrivers bij K800/K810/W850/W810 etc...)Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 12:21:
[...]
Ik heb altijd SE gehad en bij elke SE walkman phone kon je eqilezer handmatig instellen maar bij deze niet, waardoor geluid veel zachter is dan bij andere SE walkman phones. Ik heb hierover paar keer geschreven op dit forum maar mensen vinden het niet erg dat ie niet hard kan. Ik vind het heel erg. Dat is toch niet logisch dat nieuwste dat niet heeft. Zou het kunnen om walkman software van w910i over te zetten op w960i?
Volume van walkman is wat mij betreft meer dan voldoende. Ik denk dat S-E hier rekening heeft gehouden met het maximum volume, en waar ik op mijn w850i op de 3,5 bolletje zat qua volume, zit ik hier vaak net onder de helft. Dan heb ik het dus over op de fiets, met een HBH-DS970 met de grote rubberen dopjes in (de rest blijft niet zittenVerwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 12:21:
[...]
Heb al e-mail naar SE verzonden met vraag of er wat aan gedaan kan worden om geluid harder te krijgen, nog geen antwoord op gehad. Wat andere klachte betreft heb ik nergens last van. Ik hoop dat je wat aan heb. Ik hoor van je wat je vind van volume van walkman.
Kabeltjes ben ik zat sinds dat gezeik met die fastport connector. Gebruik um alleen voor laden (en sync als vista x64 de bluetooth drivers op non-actief heeft gezet... grrr... maar dat wordt gefixt in SP1... gelukkig...)
2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput
Hij is er eindelijk! De UIQ3 versie van Google Maps: http://www.uiqblog.com/20...ve-uiq3-version-released/
Je kan hem hier downloaden: http://www.google.com/gmm (en die werkt nu wel).
Je kan hem hier downloaden: http://www.google.com/gmm (en die werkt nu wel).
edit:
En hij werkt trouwens geweldig! Reageert snel en soepel. En Mijn Locatie werkt ook. (Ook al zit hij er bij mij een beetje naast, maar soit!
)
En hij werkt trouwens geweldig! Reageert snel en soepel. En Mijn Locatie werkt ook. (Ook al zit hij er bij mij een beetje naast, maar soit!
[ Voor 27% gewijzigd door ChrisM op 05-03-2008 19:33 ]
Ja had em ook al een paar dagen.
Werkt idd wel lekker, maar op de 1 of andere manier krijg ik hem alleen werkend met wifi.
3G of GPRS wil dus niet bij mij.
Werkt idd wel lekker, maar op de 1 of andere manier krijg ik hem alleen werkend met wifi.
Dat is gek... bij mij geeft GPRS geen probleem. Je zou nog even het volgende kunnen proberen:m-tuning schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 08:35:
Ja had em ook al een paar dagen.
In Google Maps, ga naar Meer en dan Extra. Klik dan op Verbinding wijzigen.
Dit lost een aantal problemen op bij anderen...
Ja heb ik al een paar keer gedaan, helpt niet.
Het kan misschien ook komen doordat ik nog maar net een paar dagen de UMTS simkaart heb.
Het kan misschien ook komen doordat ik nog maar net een paar dagen de UMTS simkaart heb.
Verwijderd
klopt het dat, als ik de vorige pagina's lees, er nogal wat problemen met het toestel zijn. Ben zelf een oud P990 gebruiker en heb na 3 toestellen de brui er aan moeten geven. Nu ben ik van plan de W960 te kopen maar wil niet in herhaling vallen met het P990-debacle. Dan maar geen SE meer. Genoeg ellende gehad.
Verwijderd
Ik heb w960i nu een dag en heb er al 2 films opgezet, maar hoe werkt het met de ondertiteling, moet je een *.srt file er apart opzetten, moet je deze in de film zetten voordat hij op je mobiel gaat?
Op zich gebruik ik mijn W960 echt heel erg veel... en kom ik niet echt problemen tegen. Natuurlijk, heel af en toe een vastloper, maar over het algemeen doet hij het heel erg goed. En werkt hij ook steeds fijner hoe langer je er mee werkt. Ik ben er heel enthousiast over! Maar ik weet ook niet wat het P990 debacle is...Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:06:
klopt het dat, als ik de vorige pagina's lees, er nogal wat problemen met het toestel zijn. Ben zelf een oud P990 gebruiker en heb na 3 toestellen de brui er aan moeten geven. Nu ben ik van plan de W960 te kopen maar wil niet in herhaling vallen met het P990-debacle. Dan maar geen SE meer. Genoeg ellende gehad.
@Matsetst: Ligt er natuurlijk aan wat voor player je gebruikt... misschien kan je daar iets meer over vertellen?
Verwijderd
Gewoon de standaard player, moet ik een andere downloaden dan? Film type gebruik ik MP4
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2008 08:49 ]
Verwijderd
Ja inderdaad! Welke player zou je dan moeten gebruiken? En weet iemand of er al een goede update van dat suymbian os is dat de moeite waard is te gebruiken??
Coreplayer speelt goed divx's af.
En pakt geloof ik ook subtitles.
Is geen gratis programma (30 dollar).
En pakt geloof ik ook subtitles.
Is geen gratis programma (30 dollar).
[ Voor 18% gewijzigd door m-tuning op 07-03-2008 15:54 ]
Verwijderd
Het is al gelukt, heb gewoon een avi met ondertiteling gesmolten, en geconverteerd naar mp4
Ik vind dat ie ook niet echt hard kan, mij w800 ging idd veel harder! beetje stom! maar ik wilde mn tel updaten maar is dit nodig, merk je het verschil? En wat wist ie allemaal tijdens de update? dus wat moet ik back-uppen?Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:16:
[...]
Nou ik vind hem veel zachter dan mijn vorige w800i, daar had ik equilezer handmatig ingesteld en hij was veel harder dan w960i, ik heb al zo vaak getest, jij zegt dat ie harder is dan jou w810i, kan me bijna niet voorstellen
*Edit: heb het al gelezen, wil alleen ff weten wat ie allemaal wist....
[ Voor 6% gewijzigd door Diavolo op 08-03-2008 03:30 ]
Rare jongens die Gamers :D
Verwijderd
Eindelijk iemand die hetzelfde denk als ik over sterkte van geluid, eigelijk ongelovelijk dat nieuwste model zachter is dan vorige walkmans. Als je ook contact opneemt met SE mischien doen ze wat aan software van walkman. Ik heb het al gedaan hebben ze gezegd dat ze gaan kijken wat ze kunnen doen. Samen staan we sterker als meer mensen klacht indienen. Ik heb ze gebeld en e-mail verzonden. Je moet alle externen gegevens die je in je tel. heb ingevoerd back-uppen als je update doet. Hij verliest alles tijdens update. Ik denk dat op dit moment weinig uitmaakt als je update doet. Hij is pas twee manden uit dus zo veel geks hebben ze nog niet bedacht denk ik.Diavolo2000 schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 03:25:
[...]
Ik vind dat ie ook niet echt hard kan, mij w800 ging idd veel harder! beetje stom! maar ik wilde mn tel updaten maar is dit nodig, merk je het verschil? En wat wist ie allemaal tijdens de update? dus wat moet ik back-uppen?
*Edit: heb het al gelezen, wil alleen ff weten wat ie allemaal wist....
Verwijderd
Ik weet niet wat het geluid is van andere walkman telefoons op de w880i na. De w960i kan harder als de w880i en k800i met mijn ervaringen, helemaal met die leuke boxjes erbij 
Heb eigenlijk nog niks negatiefs over deze phone, behalve dat het leuk zo zijn als er iets van "paint" op zou zitten
misschien bestaat dat ook wel?
Heb eigenlijk nog niks negatiefs over deze phone, behalve dat het leuk zo zijn als er iets van "paint" op zou zitten
http://handheld.softpedia...Animator-UIQ3-58355.shtmlVerwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 11:45:
Ik weet niet wat het geluid is van andere walkman telefoons op de w880i na. De w960i kan harder als de w880i en k800i met mijn ervaringen, helemaal met die leuke boxjes erbij
Heb eigenlijk nog niks negatiefs over deze phone, behalve dat het leuk zo zijn als er iets van "paint" op zou zittenmisschien bestaat dat ook wel?
En
http://handheld.softpedia...ainting-UIQ3-53832.shtml#
Verwijderd
Super! Bedankt! Staan nog meer leuke tools zie ik
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2008 17:01 ]
Verwijderd
Wat veel mensen niet weten (denk ik) is dat je bij alle andere walkman phones van SE equilezer kon handmatig bijstellen (wat bij w960i niet mogelijk is) waardoor je veel sterker geluid kreeg. Onbegrijpelijk dat ze die instelling bij w960i niet mogelijk hebben gemaakt. Voor de rest ben ik helemaal idolaat van w960i, veruit beste en mooiste telefoon die ik heb gehad (op de walkman na).Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 11:45:
Heb eigenlijk nog niks negatiefs over deze phone, behalve dat het leuk zo zijn als er iets van "paint" op zou zittenmisschien bestaat dat ook wel?
Ik heb vandaag ff een testje gedaan met de camera van de W810i (2,0) en de W960i (3,2).
Beide foto's zijn gemaakt op de instellingen fijn en macro.
De rest staat standaard.
Wel heb ik de foto's verkleind naar 800x600
W810i:

En de W960i:

Zoals te zien is, zijn de kleuren wel helderder.
Wel zit er een rode vlek in het midden van de foto van de W960i, welke de W810i niet heeft.
Verder is de foto van de W960i wel scherper, maar zit er wel wat ruis in.
ps. De modellen op de foto's zijn zelfgemaakt, zie www.m-tuning.nl
Beide foto's zijn gemaakt op de instellingen fijn en macro.
De rest staat standaard.
Wel heb ik de foto's verkleind naar 800x600
W810i:

En de W960i:

Zoals te zien is, zijn de kleuren wel helderder.
Wel zit er een rode vlek in het midden van de foto van de W960i, welke de W810i niet heeft.
Verder is de foto van de W960i wel scherper, maar zit er wel wat ruis in.
ps. De modellen op de foto's zijn zelfgemaakt, zie www.m-tuning.nl
Verwijderd
Dat de equalizer niet handmatig kan worden ingesteld is jammer ja, kon op mijn k800i ook, maarja.. Gaat hard genoegVerwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 00:56:
[...]
Wat veel mensen niet weten (denk ik) is dat je bij alle andere walkman phones van SE equilezer kon handmatig bijstellen (wat bij w960i niet mogelijk is) waardoor je veel sterker geluid kreeg. Onbegrijpelijk dat ze die instelling bij w960i niet mogelijk hebben gemaakt. Voor de rest ben ik helemaal idolaat van w960i, veruit beste en mooiste telefoon die ik heb gehad (op de walkman na).
Vind de visitekaart scanner ook luxe, ik probeerde het eens en alles was goed
Wat ik alleen mis is de xenon flitser, en een zaklamp functie
Afgelopen zaterdag even bij de mediamarkt met de foon gespeeld.
Naar aanleiding van wat ik eerder in dit topic heb gelezen, toch de proef op de som gedaan. En...als je het alarm insteld MET telefoon op 'stil' dan hoor je het alarm niet afgaan. Nu vraag ik me af of dit toch op de een of andere manier te omzeilen is?
Helaas zat er geen pen bij, dus moest het de vingers doen. Soms wel een gepiel eerlijk gezegd. Oh...en weet iemand toevallig ook of Telfort em binnenkort in het assortiment heeft? Volgens mij is hij nu alleen te verkrijgen bij Vodafone en T-Mobile.
Naar aanleiding van wat ik eerder in dit topic heb gelezen, toch de proef op de som gedaan. En...als je het alarm insteld MET telefoon op 'stil' dan hoor je het alarm niet afgaan. Nu vraag ik me af of dit toch op de een of andere manier te omzeilen is?
Helaas zat er geen pen bij, dus moest het de vingers doen. Soms wel een gepiel eerlijk gezegd. Oh...en weet iemand toevallig ook of Telfort em binnenkort in het assortiment heeft? Volgens mij is hij nu alleen te verkrijgen bij Vodafone en T-Mobile.
[ Voor 0% gewijzigd door LeMerchant op 09-03-2008 18:35 . Reden: typefoutje ]
Je kunt via winkels als belcompany en gsmshop deals maken met iedere telefoon die je wilt, icm ieder abo dat je wilt. Van iedere provider die ze daar aanbieden. Vaak hebben de verschillende winkels ook nog leuke aanbiedingen die je bij de provider zelf niet krijgt. Al is het wel zo dat andere kortingen (studenten korting bij Hi bijv.) meestal niet gelden in dit soort winkels.LeMerchant schreef op zondag 09 maart 2008 @ 17:14:
Afgelopen zaterdag even bij de mediamarkt met de foon gespeeld.
Heey, da's een goeie tip!Amrod schreef op zondag 09 maart 2008 @ 21:54:
[...]
Je kunt via winkels als belcompany en gsmshop deals maken met iedere telefoon die je wilt, icm ieder abo dat je wilt. Van iedere provider die ze daar aanbieden. Vaak hebben de verschillende winkels ook nog leuke aanbiedingen die je bij de provider zelf niet krijgt. Al is het wel zo dat andere kortingen (studenten korting bij Hi bijv.) meestal niet gelden in dit soort winkels.
Zo... ik heb nu eindelijk ook m'n W960 geupdate. Ik had wat problemen met het maken van een backup. Als je namelijk al een backup hebt staan in de backup manager, kan je er niet nog één maken (het backuppen van het gecombineerde Postvak IN gaat niet goed). Verwijder even de oude backup, dan lukt het wel. Heel apart.
Maar goed, de nieuwe update. Heb een klein beetje gekloot, ziet er wel goed uit, maar dat van die webbrowser is wel echt vet irritant dat het nu lijkt alsof alles geselecteerd is. Het is trouwens wel iets minder als je het Default Thema hebt geselecteerd. Heeft iemand hier al een oplossing voor? Wat zeggen de lui op Esato? Of SE al gemaild? Ga ook nog wel even klooien straks.
Maar goed, de nieuwe update. Heb een klein beetje gekloot, ziet er wel goed uit, maar dat van die webbrowser is wel echt vet irritant dat het nu lijkt alsof alles geselecteerd is. Het is trouwens wel iets minder als je het Default Thema hebt geselecteerd. Heeft iemand hier al een oplossing voor? Wat zeggen de lui op Esato? Of SE al gemaild? Ga ook nog wel even klooien straks.
Ik had daar geen last van, de oude backup stond nog in de manager, en de nieuwe backup ging gewoon goed.ChrisM schreef op maandag 10 maart 2008 @ 17:09:
Zo... ik heb nu eindelijk ook m'n W960 geupdate. Ik had wat problemen met het maken van een backup. Als je namelijk al een backup hebt staan in de backup manager, kan je er niet nog één maken (het backuppen van het gecombineerde Postvak IN gaat niet goed). Verwijder even de oude backup, dan lukt het wel. Heel apart.
....
Ik heb er ook last van, maar ik heb gezien dat het er vanaf hangt welk thema ik gebruik. Eigenlijk heb ik er alleen last van bij thema's die van SE zelf zijn (al dan niet aangepast). Wel jammer, had graag een SE thema gehouden. Aangezien ik regelmatig internet gebruik, zal ik toch een ander thema gaan gebruiken, want ik irriteer me er echt aan dat alles geselecteerd lijkt.Maar goed, de nieuwe update. Heb een klein beetje gekloot, ziet er wel goed uit, maar dat van die webbrowser is wel echt vet irritant dat het nu lijkt alsof alles geselecteerd is. Het is trouwens wel iets minder als je het Default Thema hebt geselecteerd. Heeft iemand hier al een oplossing voor? Wat zeggen de lui op Esato? Of SE al gemaild? Ga ook nog wel even klooien straks.
Ik merk wel dat het een handige update is geweest, want m'n telefoon reageert echt een stuk sneller op alles. Ook berichtjes openen enzo gaat lekker snel. Maar ja, ik gebruik het liefst ook de zwarte Walkman-thema... wel jammer.
Ik heb de W960i sinds december 2007 in mijn bezit. Gebruik hem redelijk intensief, maar de stylus gebruik ik niet zo vaak. Gisteren was ik bezig met het uitproberen van verschillende thema's met gebruik van de stylus. Op een gegeven moment zette ik een streepje en dat resulteerde in een diepe KRAS!!! Ik heb mijn stylus nagekeken en gevoeld, maar kon geen scherpe kant vinden. Toch nog maar een keer een streepje zetten.....en wederom een diepe, zichtbare kras. Gelukkig heb ik een screenprotector en is die makkelijk te vervangen, maar toch. Gebruik nu de 2de extra meegeleverde stylus, die geeft (nog) geen krassen. Maar is zo'n ding zo snel versleten? Krijg je er daarom 2? Iemand ervaring hiermee? Ben echt zuinig op mijn toestel en doe er geen gekke dingen mee.
Ik heb ook m'n telefoon sinds half december in bezit, gebruik geen screenprotector maar gebruik de stylus best wel veel... en heb nog maar 1 krasje op m'n scherm, maar die komt van een scherp puntje in m'n broek een keer. Over het algemeen ben ik er ook wel een beetje voorzichtig mee, maar ach... het is natuurlijk wel gewoon een gebruiksobject dat je ook moet gebruiken.
Maar mijn stylus is dus niet scherp ofzo..
Het kan ook aan je screenprotector liggen, misschien?
Denk niet dat het aan de screenprotector ligt. Het is een Brando en zit er vanaf het begin al op. Lijkt me sterk dat die zelf krassen maakt als ie in contact komt met de stylus. De extra stylus die ik nu gebruik, heeft tot nu toe (nog) geen krassen veroorzaakt.ChrisM schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:52:
Ik heb ook m'n telefoon sinds half december in bezit, gebruik geen screenprotector maar gebruik de stylus best wel veel... en heb nog maar 1 krasje op m'n scherm, maar die komt van een scherp puntje in m'n broek een keer. Over het algemeen ben ik er ook wel een beetje voorzichtig mee, maar ach... het is natuurlijk wel gewoon een gebruiksobject dat je ook moet gebruiken.Maar mijn stylus is dus niet scherp ofzo..
Verwijderd
Had ook de update gedaan. zelfde probleem als andere met de letters maar hebben jullie ook last van het geval dat bij OPERA het vinkje PASSEND IN SCHERM elke keer weer aan gaat.
Het gebeurd als ik de applicatie volledig afsluit.
probleem ook bij SE gemeld. kreeg ik terug,
dat ik master reset moest proberen en als nog probleem was opnieuw updaten.
Als het dan nog niet verholopen was dan moest ik het toestel opsturen.
Nou daar zit ik ook niet op te wachten
Het gebeurd als ik de applicatie volledig afsluit.
probleem ook bij SE gemeld. kreeg ik terug,
dat ik master reset moest proberen en als nog probleem was opnieuw updaten.
Als het dan nog niet verholopen was dan moest ik het toestel opsturen.
Nou daar zit ik ook niet op te wachten
Ik heb em ook sinds dec 2007 en ook pas 1 klein krasje op mn scherm (ook mn broek) dat pas zichtbaar is als je goed met het licht speelt, heb ook geen screen protector. Dus ik heb ook niet echt problemen mee...
@bekokv: Zal ook maar eens een mailtje sturen naar SE over het geluid!
En ik zal ook maar eens gaan updaten, bedankt voor de info
@bartehv: Das kut, kijken of het bij mij goed gaat
@bekokv: Zal ook maar eens een mailtje sturen naar SE over het geluid!
En ik zal ook maar eens gaan updaten, bedankt voor de info
@bartehv: Das kut, kijken of het bij mij goed gaat
Rare jongens die Gamers :D
Hoe kan dat, dat jullie die krassen op het scherm krijgen? Ik heb hem sinds half januari, en heb nog geen één beschadiging (even afkloppen natuurlijk ;-)). Ik gebruik dan wel vrijwel altijd dat hoesje dat erbij zat, wellicht gebruiken jullie die minder/niet?
Ik heb hem ook altijd in een hoesje en geen krassen/beschadigingen totdat de stylus krassen begon te maken. Bij nader onderzoek blijkt dat de stylus beschadigd/versleten is. Wellicht dat de stylus sneller slijt als je er een screenprotector op hebt zitten. Maakt niet uit, ga nu via e-bay nieuwe stylus kopen, kost gelukkig niet zoveel. Screenprotector is ook al besteld, dus op de telefoon zelf zit nog geen krasje.DaFreakhead schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 07:44:
Hoe kan dat, dat jullie die krassen op het scherm krijgen? Ik heb hem sinds half januari, en heb nog geen één beschadiging (even afkloppen natuurlijk ;-)). Ik gebruik dan wel vrijwel altijd dat hoesje dat erbij zat, wellicht gebruiken jullie die minder/niet?
[ Voor 5% gewijzigd door marciagillian op 12-03-2008 11:04 ]
Ik heb ongeveer de eerste 3 weken netjes dat hoesje er om heen gehad. Vond hem ook best wel mooi... Maar ja, na een tijdje is het gewoon teveel werk steeds dat hoesje er af te halen en blijft het er af (en is hij nu een klein beetje kwijt......DaFreakhead schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 07:44:
En ach... ik neem aan dat de meesten toch een 1 jarig abo nemen en dus volgend jaar weer lekker een nieuwe telefoon halen.
Een tijdje geleden heb ik geprobeerd om een .sis te signen via symbiansigned, maar dat lukte niet omdat mijn emailadres niet geaccepteerd werd. Ik heb verschillende emailadressen geprobeerd, maar helaas zonder resultaat. Ik was niet de enige die hier last van had.
Nu is de symbian site om te signen is weer in de lucht, zonder dat gedoe met je emailadres. Het is wel een beta versie, maar ik heb mijn .sis bestand eindelijk kunnen signen
Heb nu eindelijk de qflashlight op mijn W960i
Want ik miste de zaklampfunctie echt wel!
https://www.symbiansigned.com/app/page
Nu is de symbian site om te signen is weer in de lucht, zonder dat gedoe met je emailadres. Het is wel een beta versie, maar ik heb mijn .sis bestand eindelijk kunnen signen
Heb nu eindelijk de qflashlight op mijn W960i
https://www.symbiansigned.com/app/page
Hebben jullie trouwens ook met Google Maps dat hij soms, als je hem open laat staan (op de achtergrond), nog maar het halve scherm is? Je moet hem dan eerst even helemaal afsluiten en weer opnieuw openen om hem normaal te krijgen? Bugje?
Ik gebruik het ook regelmatig en heb nergens last van gehad. Al is het wel zo dat ik hem vrij weinig aan laat want dan vreet ie stroom door het internet gebruik.ChrisM schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:58:
Hebben jullie trouwens ook met Google Maps dat hij soms, als je hem open laat staan (op de achtergrond), nog maar het halve scherm is? Je moet hem dan eerst even helemaal afsluiten en weer opnieuw openen om hem normaal te krijgen? Bugje?
Ik weet niet hoe dat signen eerst ging, maar nu is dat heel gemakkelijk! Binnen een paar minuten gepiept, het enige waar het wachten op is, zijn de twee mailtjes... Nu dus ook Qflashlight op mijn phone...
Hoezo gebruikt hij internet als ik hem verder niet gebruik/gewoon op de achtergrond heb? Ik scroll dan niet opzij, dus dan hoeven er ook geen nieuwe kaarten worden opgevraagd en is het dus ook niet nodig om te internetten. Toch?Amrod schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 20:04:
[...]
Ik gebruik het ook regelmatig en heb nergens last van gehad. Al is het wel zo dat ik hem vrij weinig aan laat want dan vreet ie stroom door het internet gebruik.
Hoe zit het eigelijk met de kalender/agenda functie
kan deze op de voorpagina gedisplayed worden?
Ja (is ook al een keer eerder voorgekomen, trouwens... Als je de W960i hebt, zou ik je echt aan willen raden beide topics even door te lezen. Zoveel is het niet en er staat veel nuttigs in!). Maar goed, je doet het als volgt:richards81 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:17:
Hoe zit het eigelijk met de kalender/agenda functie
Configuratiescherm - Apparaat - Standby applicatie - Zakelijk.
Je kan dan een aantal zaken zien op op het standbyscherm, namelijk je Vandaag, kalender, etc. etc. Je kan dan via Meer - Instellingen ook nog zaken instellen wat je wilt zien en hoe. Maar het is niet echt super beeld efficient, dus ik weet niet of je het wilt gebruiken. Maar het kan wel!
er zit in GM een functie om je huidige positie vast te stellen. Blijkbaar blijft deze actief want het internet icoontje blijft ook aan als ik de gewoon naar het standby schermpje ga, of iets anders start.ChrisM schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 10:38:
[...]
Hoezo gebruikt hij internet als ik hem verder niet gebruik/gewoon op de achtergrond heb? Ik scroll dan niet opzij, dus dan hoeven er ook geen nieuwe kaarten worden opgevraagd en is het dus ook niet nodig om te internetten. Toch?
Je verbinding blijft altijd eventjes actief. Maar ik heb Google Maps nu al een half uur in de achtergrond draaien en er is geen nieuwe verbinding gemaakt... volgens mij vernieuwt hij pas Mijn Locatie als je hem weer opent. Zal morgen nog wel wat meer testen...Amrod schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 19:05:
[...]
er zit in GM een functie om je huidige positie vast te stellen. Blijkbaar blijft deze actief want het internet icoontje blijft ook aan als ik de gewoon naar het standby schermpje ga, of iets anders start.
Rekening gekregen. SLIK. Blijkt dat het online gaan in Belgie 0,70 Euro per keer kost. Als hij dan ieder kwartier even checked en je bent een dagej in Antwerpen word het plots een duur dagje. Had ik de voorwaarden maar beter moeten lezen.
Is er een manier (instelling) dat wanneer ik naar het buitenland ga die verbinding niet meer gemaakt wordt. Of kan ik hem alleen maar handmatig uitzetten?
Is er een manier (instelling) dat wanneer ik naar het buitenland ga die verbinding niet meer gemaakt wordt. Of kan ik hem alleen maar handmatig uitzetten?
denk niet dat die instelling mogelijk is. heb eens wat zitten zoeken in de configuratie maar daar kon ik niets vindenjohoo schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:39:
Hebben er ook andere mensen last van gehad dat je accu heel snel leeg gaat en het laden ook raar gaat?
Eerst werkte alles ok, maar als ik naar bed ga (rond 11 uur) met de accu op 50% dan is hij als ik wakker wordt leeg (rond half 8 ).
Vindt dit natuurlijk zeer irritant.
En bij het opladen blijft hij soms gewoon op 1 waarde staan en laad denk ik niet verder op.
Eerst werkte alles ok, maar als ik naar bed ga (rond 11 uur) met de accu op 50% dan is hij als ik wakker wordt leeg (rond half 8 ).
Vindt dit natuurlijk zeer irritant.
En bij het opladen blijft hij soms gewoon op 1 waarde staan en laad denk ik niet verder op.
Je moet de connector van je oplader even schoonmaken, evenals de onderkant van je telefoon. Het lijkt op de problemen die ik wel eens had met mijn w810i. Een beetje vrotten aan de connector wil ook wel eens helpen.
[ Voor 0% gewijzigd door DaFreakhead op 14-03-2008 16:48 . Reden: typo ]
Bedankt voor de tip, heb ik net even gedaan voor de zekerheid.
Zag er niet vies uit, en mobiel is nog maar 2 weken oud dus zou wel raar zijn als dat het is.
Ook geeft hij wel aan op de mobiel dat hij aan het laden is.
Zag er niet vies uit, en mobiel is nog maar 2 weken oud dus zou wel raar zijn als dat het is.
Ook geeft hij wel aan op de mobiel dat hij aan het laden is.
Verwijderd
Ik wil deze miss. aaschaffen, maar heeft deze net z'n goeie 3rd party software support als de k750i?
Beter, je kan alles draaien wat je op de K750i kan draaien en meerVerwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 20:56:
Ik wil deze miss. aaschaffen, maar heeft deze net z'n goeie 3rd party software support als de k750i?
Verwijderd
mhmm ik heb van de week 2 dingen gekocht voor mijn w960i een bureaulader CDS-65 en een voor muziek op je stereo. sinds ik dat gebruik is mijn telefoon elke morgen uit omdat hij leeg is?!!!!
terwijl de avond ervoor hij gewoon vol is 100%.
eerste dag dacht ik dat het kwam omdat mijn scherm verlicht bleef daar gister opgelet. dat hij uitging maar nu is hij weer uit/leeg.
iemand ook last van. begin toch wel spijt te krijgen van de aankoop heb er nu zoveel problemen mee.... en dat voor dat geld.
terwijl de avond ervoor hij gewoon vol is 100%.
eerste dag dacht ik dat het kwam omdat mijn scherm verlicht bleef daar gister opgelet. dat hij uitging maar nu is hij weer uit/leeg.
iemand ook last van. begin toch wel spijt te krijgen van de aankoop heb er nu zoveel problemen mee.... en dat voor dat geld.
Ik gebruik ook die CDS-65 lader.
Zou het daardoor komen?
Ik heb namelijk precies hetzelfde als jou.
Ik heb gister hem helemaal opgeladen naar 100% en s'ochtends was mijn mobiel uit omdat hij leeg was.
Zou het daardoor komen?
Ik heb gister hem helemaal opgeladen naar 100% en s'ochtends was mijn mobiel uit omdat hij leeg was.
[ Voor 55% gewijzigd door m-tuning op 15-03-2008 10:58 ]
Verwijderd
volgens mij is mijn accu kapot je ziet hem gewoon leeglopen.m-tuning schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 10:55:
Ik gebruik ook die CDS-65 lader.
Zou het daardoor komen?
heb er nu een andere inzitten en die staat nu een uurtje op 100%, de ander stond na een uurtje op 90
hmm, ik zal ook eens proberen een andere accu te krijgen.
Kan best zijn dat de W960i niet gelijktijdig kan opladen via USB en via de adapter.
En dat de accu daardoor kapot is gegaan.
Kan best zijn dat de W960i niet gelijktijdig kan opladen via USB en via de adapter.
Verwijderd
Ik zat daar ook al aan te denken.m-tuning schreef op zondag 16 maart 2008 @ 16:36:
Ik wacht even af op reactie SE.
Plaats je je reactie hier ook even, of zal ik ook nog een mailtje naar SE sturen?
Even een vraagje,
Ik heb een abonnement bij T-mobile afgesloten met PIT, maar ik krijg het niet werkend.
Heeft iemand een simpele, guide voor mij?
Krijg nu in de browser een melding "Couldn't reach the indicated web server." en kreeg een popup scherm met een melding, kan geen verbinding maken met externe server.
Wie kan mij verder helpen.
Ik heb een abonnement bij T-mobile afgesloten met PIT, maar ik krijg het niet werkend.
Krijg nu in de browser een melding "Couldn't reach the indicated web server." en kreeg een popup scherm met een melding, kan geen verbinding maken met externe server.
http://www.t-mobile.nl/my...id=SelectDeviceResidentalThats Me.. schreef op maandag 17 maart 2008 @ 19:55:
Even een vraagje,
Vandaag stond ik in een bus die een noodstop moest maken, waardoor ik opzij tegen een rand aanviel.
Even later pakte ik mijn mobiel om de tijd te checken en merkte ik dat er een flinke barst in het scherm van mijn W960i zit. Het scherm geeft ook niks meer weer. Ik baal verschrikkelijk, maar ik neem aan dat het vrij makkelijk gefixed kan worden. Gelukkig zit hier zo'n 100 meter verderop een Sony Ericsson service center. Daar zo even langs om mn mobiel na te laten kijken.
Vanmiddag bel ik ook even naar de busdienst, ik neem aan dat dit vergoed kan worden door hun verzekering (WA?).
Even later pakte ik mijn mobiel om de tijd te checken en merkte ik dat er een flinke barst in het scherm van mijn W960i zit. Het scherm geeft ook niks meer weer. Ik baal verschrikkelijk, maar ik neem aan dat het vrij makkelijk gefixed kan worden. Gelukkig zit hier zo'n 100 meter verderop een Sony Ericsson service center. Daar zo even langs om mn mobiel na te laten kijken.
Vanmiddag bel ik ook even naar de busdienst, ik neem aan dat dit vergoed kan worden door hun verzekering (WA?).
Say what you want to say, BUT don't speak!
heeft een van jullie ervaring van het streamen van muziek op deze telefoon? Ik ben er achter dat er echt brute radio stations zijn(ja stil maar, ik weet het:P) en die wil ik onderweg ook wel luisteren. Maar het nare is dat het alleen maar Inet radiostations zijn. Ik ben er iig achter dat een m3u playlist bestand niet word ondersteund door de ingebakken walkman.
Ik heb hier een uitgebreide review gemaakt:
http://www.gsm-media.nl/showthread.php?t=7
Wordt binnenkort nog uitgebreid met screens van de menu's etc.
http://www.gsm-media.nl/showthread.php?t=7
Wordt binnenkort nog uitgebreid met screens van de menu's etc.
[ Voor 19% gewijzigd door m-tuning op 06-04-2008 12:01 ]
Verwijderd
vraagjes?
Ik heb netjes mapjes met muziek. b.v Jan , Maart, Dance muziek gesorteerd op de telefoon gezet aleen als je dan via de walkman player muziek ga openen wordt alles op 1 grote hoop gegooid. Na het aanmaken van een playlist kan ik aleen vinden om de muziek nummer 1 voor 1 aan de playlist toe te voegen. via bestandbeheer kan dit niet. Wie weet een oplossing?
Kan je de lettergrotte in alle menu vergroten? vindt het nl. nu erg klein.
Kan je de scroll snelheid aanpassen als voor als je met je vinger of stylus bladder door de walkman player.
Ik wil als achtergond de walkman player uit hebben. Heb dit via stanby aplicatie op "geen" gezet. Aleen nu ben ik de snelkoppoling icoontjes van menu en favortieten ook kwijt. Hoe kan ik deze behouden?
Ik heb netjes mapjes met muziek. b.v Jan , Maart, Dance muziek gesorteerd op de telefoon gezet aleen als je dan via de walkman player muziek ga openen wordt alles op 1 grote hoop gegooid. Na het aanmaken van een playlist kan ik aleen vinden om de muziek nummer 1 voor 1 aan de playlist toe te voegen. via bestandbeheer kan dit niet. Wie weet een oplossing?
Kan je de lettergrotte in alle menu vergroten? vindt het nl. nu erg klein.
Kan je de scroll snelheid aanpassen als voor als je met je vinger of stylus bladder door de walkman player.
Ik wil als achtergond de walkman player uit hebben. Heb dit via stanby aplicatie op "geen" gezet. Aleen nu ben ik de snelkoppoling icoontjes van menu en favortieten ook kwijt. Hoe kan ik deze behouden?
Hier is volgens mij geen oplossing voor... Of je moet bekijken hoe het playlist bestand er uit ziet en deze op de computer aanmaken...Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:57:
vraagjes?
Voor zover ik weet: nee.Kan je de lettergrotte in alle menu vergroten? vindt het nl. nu erg klein.
Voor zo ver ik weet: nee.Kan je de scroll snelheid aanpassen als voor als je met je vinger of stylus bladder door de walkman player.
Je kan proberen hem op standby applicatie "Zakelijk" te zetten en dan alle Vandaag-items enzo uit te zetten... Volgens mij zit bij Zakelijk ook een Favorieten menu.Ik wil als achtergond de walkman player uit hebben. Heb dit via stanby aplicatie op "geen" gezet. Aleen nu ben ik de snelkoppoling icoontjes van menu en favortieten ook kwijt. Hoe kan ik deze behouden?
Je moet de standby applicatie op "walkman" zetten.Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:57:
Vervolgens naar het standby scherm:
tik op 'meer' -> 'voorkeur' -> 'walkman' -> kies voor 'verbergen' en ok.
Je hebt dan je snelkoppelingen zonder dat de walkman op de achtergrond staat
Verwijderd
je moet even de bestandjes die je in de map hebt zitten allemaal selecteren en dan eigenschappen.Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:57:
vraagjes?
en volgens mij onder het tapje geavanceerd staat er album daar moet je dan even de map naam geven, zo doe ik het altijd.
Verwijderd
Ik heb SE opgebeld en ze sturen een nieuwe accu op.m-tuning schreef op zondag 16 maart 2008 @ 16:36:
hmm, ik zal ook eens proberen een andere accu te krijgen.
Verder is het geen bekend probleem. Misschien toeval.
we zullen zien.
Heb ook even gebeld, maar moet het eerst getest hebben of hij wel goed werkt met een andere accu voordat ze hem opsturen.Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:55:
[...]
Ik heb SE opgebeld en ze sturen een nieuwe accu op.
Verder is het geen bekend probleem. Misschien toeval.
we zullen zien.
En heb alleen maar een accu van de W810i
Ik heb gister mijn W960i eindelijk ophaald bij belcompany (heel gedoe ivm normaal, heb nu orange en het wordt in juni t-mobile flex), als vervanger voor mijn w950i. Telefoon bevalt zeer goed & voelt zeer vertrouwt, maar vooral sneller (wat natuulijk altijd beter is).
Ik zit alleen nog met een vraagje: Op de Camera zat een beschermfolie, die kon ik zeer makkelijk verwijderen, nu lijkt er alleen op het touchscreen ook een soort displayprotector te zitten, is dit ook echt zo of is het een bescherming voor tijdens het transport van fabriek naar eindgebruiker (zoals ook op de W950i zat toen ik die vers uit de doos haalde)? Mocht het alleen (tijdelijke) bescherming zijn, hoe krijg ik hem er in vredesnaam vanaf? Ik heb een soort sticker/folie fobie, dus vandaar
Daarnaast lijkt het touchscreen ook niet helemaal 100% lekker te werken door het folieetje tov de W950i (kan kwestie van wennen zijn natuurlijk)
Ik zit alleen nog met een vraagje: Op de Camera zat een beschermfolie, die kon ik zeer makkelijk verwijderen, nu lijkt er alleen op het touchscreen ook een soort displayprotector te zitten, is dit ook echt zo of is het een bescherming voor tijdens het transport van fabriek naar eindgebruiker (zoals ook op de W950i zat toen ik die vers uit de doos haalde)? Mocht het alleen (tijdelijke) bescherming zijn, hoe krijg ik hem er in vredesnaam vanaf? Ik heb een soort sticker/folie fobie, dus vandaar
Dacht ook dat er een folie op het scherm zat.Lostcuban schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:48:
Ik heb gister mijn W960i eindelijk ophaald bij belcompany (heel gedoe ivm normaal, heb nu orange en het wordt in juni t-mobile flex), als vervanger voor mijn w950i. Telefoon bevalt zeer goed & voelt zeer vertrouwt, maar vooral sneller (wat natuulijk altijd beter is).
Ik zit alleen nog met een vraagje: Op de Camera zat een beschermfolie, die kon ik zeer makkelijk verwijderen, nu lijkt er alleen op het touchscreen ook een soort displayprotector te zitten, is dit ook echt zo of is het een bescherming voor tijdens het transport van fabriek naar eindgebruiker (zoals ook op de W950i zat toen ik die vers uit de doos haalde)? Mocht het alleen (tijdelijke) bescherming zijn, hoe krijg ik hem er in vredesnaam vanaf? Ik heb een soort sticker/folie fobie, dus vandaarDaarnaast lijkt het touchscreen ook niet helemaal 100% lekker te werken door het folieetje tov de W950i (kan kwestie van wennen zijn natuurlijk)
Maar volgens mij hoort dit gewoon zo.
Vindt het zelf ook niet zo mooi want het beeld is soms een beetje melkachtig door dat laagje.
Hoe zet je java bestanden erop, spellen? Heb er een aantal gekocht.
x
same here, maar het is echt een laag die er gewoon op zit en daar hoort te blijvenm-tuning schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 17:19:
[...]
Dacht ook dat er een folie op het scherm zat.
Vindt het zelf ook niet zo mooi want het beeld is soms een beetje melkachtig door dat laagje.
Gewoon op je memorystick in bijvoorbeeld het mapje Other zetten en dan komen ze wel tevoorschijn bij het installeren menu.Jaspur schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:21:
Hoe zet je java bestanden erop, spellen? Heb er een aantal gekocht.
Bij mij zat er ook een folie over het beeldscherm, met een lipje aan 1 zijde.m-tuning schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 17:19:
[...]
Dacht ook dat er een folie op het scherm zat.
Het touchscreen is per definitie iets minder doorzichtig vanwege het touchscreen, maar bij uitlevering zit daar een folie overheen.
Zat er bij mij niet op, heb het folietje ook we es gezien bij een review, maar ik had hem er niet op zitten.Loekie schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:55:
[...]
Bij mij zat er ook een folie over het beeldscherm, met een lipje aan 1 zijde.
Het touchscreen is per definitie iets minder doorzichtig vanwege het touchscreen, maar bij uitlevering zit daar een folie overheen.
Er zat er alleen 1 op mijn camera.
Hallo,
Misschien een domme vraag, maar weet iemand hoe ik de trilfunctie aankrijg? Ik heb in het menuutje al van alles geprobeerd maar kom er maar niet uit...
Misschien een domme vraag, maar weet iemand hoe ik de trilfunctie aankrijg? Ik heb in het menuutje al van alles geprobeerd maar kom er maar niet uit...
Configuratiescherm - Apparaat - Geluid/signalen - Trilalarm.BPP schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:16:
Hallo,
Hier kan je het instellen of je het Aan indien stil, Aan of Uit wilt hebben per soort alarm. Dat lijkt me de juiste plek?
Ben van plan om de HGE-100 (gps Headset) te kopen, voor mijn W960.
Wie heeft nog meer deze headset? Werkt deze combinatie goed?
Wie heeft nog meer deze headset? Werkt deze combinatie goed?