Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 149 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 46.925 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:18
wat kan ik het beste op mn prot pally doen..?

ik heb gisteren van chessevent plate schoentjes gehad:

Battlescar Boots
Binds when picked up
FeetPlate
997 Armor
+18 Strength
+28 Stamina
Red Socket
Blue Socket
Socket Bonus: +3 Parry Rating
Durability: 75 / 75
Requires Level 70
Equip: Increases defense rating by 23
Equip: Increases your parry rating by 21

Ik had alleen boots met spelldmg en healing, deze zijn dus flinke upgrade. Nu kan ik dus 4 def-6 sta gems vervangen.

vraag is; met wat..

stats: Dodge: 16.65%Parry: 17.26%Block: 17.76%
826 stamina (ongeveer 11-12K unbuffed)

moet ik mn parry/block/dodge omhoog halen, of moet ik +12 sta gems erin proppen voor meer hp..? Ik heb de badgelibram wat me met holy shield 51% block geeft.

Is crush-immune belangrijker dan stamina, of kan je beter stamina slikken..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Exitium schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:33:
[...]

Basically, ga tussen een aantal mobs staan, liefst zodat je rond max range van twee staat. SoC spam ze allemaal zodat ze naar je toekomen, als ze nog niet allemaal bij je zijn kun je er wat siphons op gooien. Vaak loop ik richting de mob die nog niet bij me is zodat ze voor de SoC triggers in range van elkaar zijn. De laatste drain ik vaak zodat 'ie wat sneller triggert.

Daarna imp HoT, keer of twee life tap (je krijgt door siphon zat health terug, soms doe ik dit zelfs voor de fear) en CoA erop (zei eerst corr, maar dat gaat niet goed met SoC :P), en weer beginnen met SoC spam afhankelijk van de health van je mobs. Heb dit al met succes in onder meer SMV, Netherstorm en Nagrand gedaan. Ben er eigenlijk mee begonnen omdat ik de standaardmanier van affliction een beetje saai begon te vinden. :P
demonic sac felpup voor mana regen, sb, sb, next :P like the fucking energizer bunny ^^ just goes on and on and on and on...

van het weekend maar even kijken of ik me hunter wat kan gearen, van de week 70 geworden, dus nu maar wat honor sparen, instances runnen etc en nog 3 gebieden afquesten voor epic flyer, zodat ik wat sneller kan herben :Y)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
barfieldmv schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:30:
Gisteren ben ik even naar mijn lvl 46 paladin protection AOE alt wezen kijken.
Damn wat speelt dat toch lekker. Ik moest voor een quest een 20 Grim Horns drops verkrijgen. Het hele dorp was al uitgemoord voordat ik voldoende Horns had verzameld.

Een stuk of 6 mobs per keer en dan maar Seal of Light en Seal of Wisdom voor mana regen. Holy shield up en Consecration en ze droppen als vliegen. Jammer dat ze sneller dood gingen dan weer tot leven kwamen.

Ik had 1 lvl rested voordat ik begon en iets van 50% rested na een kwartiertje, Yummie.
zijn dat geen demons die veel holy dmg krijgen van je?

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:21

Croga

The Unreasonable Man

SoC grinding lijkt me inderdaad ideaal voor Oshugun... Die Vir'aani daar staan in mooie groepjes bij elkaar :) En met het goud en de cloth die ze droppen is geld behoorlijk snel bij elkaar genuke-d.

Ik krijg er helemaal zin in :twisted:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Dag Boek!

Gisteren ff ZA geprobeerd. De bedoeling was om Nalorakk (Bear Boss) onder de timer neer te hebben.
Helaas Pindakaas! Niet gelukt dus, door een ninjapull en een healer die blijkbaar nog nooit onder druk heeft moeten presteren (zijn healing-rotatie was niet echt optimaal te noemen)
De Bearboss ging neer na 3 wipes (2 maal silence op een ongelukkig moment en 1 maal had de tank Bleed + <insert die andere debuff>)
Daarna dus eindelijk down en mocht ik [Pauldrons of Primal Fury] looten *O*
Daarna verder naar de Eagleboss. Eigenlijk een piss-easy fight... als mensen /rw's lezen, that is.
Na een 5tal tries bleven nog altijd dezelfde grapjassen veel te ver uit range staan en gingen óf dood tijdens de electrical storm óf ging de rest dood omdat de grapjas de debuff kreeg en heel de raid te ver van hun stond.
Beste try op eagleboss was 20% ofzo.
Mijn enige probleem bij deze baas is dat ik zo door mijn mana heen vlieg :(
Ik heb dus AotWild op staan en geen spriest in de groep -> veel te snel /oom.
Na veel te veel onnodige wipes door gebrek aan focus, zijn we dan maar gestopt en ging ik mijn verse Shoulders gaan gemmen.

Ik dacht van eventjes een paar stacks adamantite in te slaan en daar een Noble Topaz en Living Ruby uit te halen.
Probleem is dat sinds een week de adamantite pokke-duur is geworden (27-38g/stack).
Dan dacht ik, laat ik dan maar de raw gems kopen... 60g/stuk waar ze vorige week +-30g stonden |:(
Tegenwoordig staan de raw gems hoger dan de gecutte... niet normaal meer.
Dan toch maar een 7tal stacks gekocht @ 27g wat mij dus 187g lichter maakte :(
daaruit haalde ik 2 dawnstones, 1 living ruby en 1 talasite...hier werd ik niet bepaald vrolijker van.
Voorlopig zit er dus alleen maar een Delicate Living Ruby in mijn shoulders, vanavond maar es kijken of ik een gele gem kan shizzlen.

Wel heb ik het design voor Solid Star of Elune op de kop kunnen tikken voor 750g, alleen staan die gems voor 48g op AH terwijl de uncutted stars voor 59 staan. 7(8)7

Al bij al gemengde gevoelens bij gisteravond.

edit:
typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Evil_Kroki schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:41:
Ik dacht van eventjes een paar stacks adamantite in te slaan en daar een Noble Topaz en Living Ruby uit te halen.
Probleem is dat sinds een week de adamantite pokke-duur is geworden (27-38g/stack).
Dan dacht ik, laat ik dan maar de raw gems kopen... 60g/stuk waar ze vorige week +-30g stonden |:(
Zelfde op Outland.

Iemand een verklaring hiervoor? Zijn mensen nu al gems aan het sparen voor 2.4? Gaat er iets veranderen met prospecten misschien? Bij ons gaat Adamantite er nu voor tussen de 32 en 36G uit en Fel Iron Ore stacks voor rond de 12. Gems heb ik nog niet bekeken maar dat zal niet veel anders zijn geworden.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:47
Routed schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:23:
[...]

Ik kom zondag iig meeluisteren op vent en scheld jullie helemaal stijf als je gaat failen op fase2 na 3keer oid.

maar eerst coucil down, die pull blijft vervelend.
Alhoewel ik de me hart vasthoud voor zondag ofc. vond ik die pull helemaal niet boeiend. Het was de eerste 2x fucked up. (De echte eerste tel ik niet eens mee... die vage Ice Block actie van Gnauw was briljant nonetheless :X) Daarna is het nooit meer fout gegaan.

Mage rent erin. Terwijl hij rent krijgt hij BoP en rent de hunter die gaat MD'en echt VLAK achter hem zodat die pally niet naar de mage rent. (Die kan dan wel niet melee'en, maar die klote holy dmg. die hij doet kan je mage one-shotten), zodra die Gathios naar mij komt lopen en Gnauw de burst dmg. overleeft is de pull succesvol. Druid krijgt rogue met 1 simpel knopje op zich en de priest word vanzelf opgepakt door de andere tank.

Tis ff kijken welke n00bs we zondag mee hebben ofc., maar ik heb er al zin in iig. :D Council duurt lang, maar tis ook een leuk gevecht. ^^

Sidenote, als hier nog nederlanders zijn die opzoek zijn naar een semi-hardcore guild. Wij zoeken nog wel een aantal mensen. (Resto Shaman, Elemental Shaman, Arms Warrior, Hunter, Warlock, Resto Druid) Attunement is niet een vereiste, maar fatsoenlijke gear wel. We kunnen best wel ergens een attunement run fixen, geen gear-up sessies though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Evil_Kroki schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:41:
Dan toch maar een 7tal stacks gekocht @ 27g wat mij dus 187g lichter maakte :(
daaruit haalde ik 2 dawnstones, 1 living ruby en 1 talasite...hier werd ik niet bepaald vrolijker van.
Voorlopig zit er dus alleen maar een Delicate Living Ruby in mijn shoulders, vanavond maar es kijken of ik een gele gem kan shizzlen.

Wel heb ik het desing voor Solid Star of Elune op de kop kunnen tikken voor 750g, alleen staan die gems voor 48g op AH terwijl de uncutted stars voor 59 staan. 7(8)7

Al bij al gemengde gevoelens bij gisteravond.
net even 7 stacks geprospect.. paar living ruby, paar talasite, paar star of elune. mag niet klagen imo :D

die +18 healing gems gaan voor rond de 60G per stuk op AH.. terwijl de +9 heal/2mp5 voor de helft gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:29:
[...]

euh... als je badge gear hebt is je gear misschien op orde, maar je Xp sowieso niet, tenzij je ook al veel van ssc hebt gezien mis je wel veel.
Als je 70 bent heb je geen XP meer nodig hoor! :P
Als je doelt op de ervaring om de instance eens gezien te hebben, dan ben ik het met je eens. Als je doelt op de ervaring om te raiden... mwa, ik ben arrogant genoeg om te durven beweren dat ik het spelletje voldoende snap om prima in MH/BT mee te kunnen raiden :)

Overigens, voor de prot pala vraag:
Crit immune >>> Crush Immune >>> Stamina of Dodge/Parry/Miss (daar is een hele lange discussie over te vinden op het internet, in principe is het verstandig om een flinke sloot stamina te hebben, want spamhealen doen ze toch wel op je). Ik zou zeggen stamina als laatste (mits dodge/parry op de magische 35% grens zit).
Strength wil je trouwens niet op pala gear en parry kost relatief veel punten voor wat het doet. Maar als het een upgrade is, dan zeker doen! Dat kleine beetje spelldmg fix je later wel met een mooie mainhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
redfoxert schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:48:
[...]

Zelfde op Outland.

Iemand een verklaring hiervoor? Zijn mensen nu al gems aan het sparen voor 2.4? Gaat er iets veranderen met prospecten misschien? Bij ons gaat Adamantite er nu voor tussen de 32 en 36G uit en Fel Iron Ore stacks voor rond de 12. Gems heb ik nog niet bekeken maar dat zal niet veel anders zijn geworden.
stormreaver is qua gems ook erg duur, maar uncutted staan voor ongeveer 15g minder op AH dan cutted. Ik koop regelmatig zo'n 10 stars voor 30g(ik ga tot 33) en verkoop ze dan tot 50g /stuk (soms ook maar 35. Toch makkelijk geld verdienen, zeker gezien dat design het eerste was wat dropte voor mij :D. Toen ik nog bezig was met kara attunement kreeg ik dat ding :P. Gratis dus :)
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:50:
[...]

Als je doelt op de ervaring om de instance eens gezien te hebben, dan ben ik het met je eens. Als je doelt op de ervaring om te raiden... mwa, ik ben arrogant genoeg om te durven beweren dat ik het spelletje voldoende snap om prima in MH/BT mee te kunnen raiden :)

Crit immune >>> Crush Immune >>> Stamina of Dodge/Parry/Miss (daar is een hele lange discussie over te vinden op het internet, in principe is het verstandig om een flinke sloot stamina te hebben, want spamhealen doen ze toch wel op je). Ik zou zeggen stamina als laatste (mits dodge/parry op de magische 35% grens zit).
Strength wil je trouwens niet op pala gear en parry kost relatief veel punten voor wat het doet. Maar als het een upgrade is, dan zeker doen! Dat kleine beetje spelldmg fix je later wel met een mooie mainhand.
ik bedoel natuurlijk de instance evaring. Veel bosses lijken op elkaar(ook van pre tbc). het is gewoon triest(sorry hoor) dat je met badge gear MH /BT gear kan benaderen.

[ Voor 45% gewijzigd door Kevinp op 15-02-2008 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Gohan-san schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:27:
[...]
en nogal suf de 3rd try ben ik zelf ook doo de spout doodgegaan, was blijkbaar niet ver genoeg in het water gedoken. lullig maar ja is niet anders (was aan het typen)
Ik weet niet hoor maar blijkbaar behoorlijk pissed zijn over mensen dat ze dood gaan daar door en het vervolgens zelf doen .... zelf reflectie enzo
en kom niet aan met 'ik was aan het typen' uit je verhaal haal ik dat jij dat waarschijnlijk ook niet van een ander als excuus zou nemen.

[ Voor 42% gewijzigd door dontcare op 15-02-2008 11:05 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
[...]

het is voor mij nog niet duidelijk.. ik neem aan dat je toch eerst ff flink aan HP moet scoren voordat je aan parry/dodge/block gaat werken..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:14
sn0x0r schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:49:
[...]
die vage Ice Block actie van Gnauw was briljant nonetheless :X) Daarna is het nooit meer fout gegaan.
Ik wou echt dat ik dat gefrapsed had, dat was echt te priceless. :D
Tis ff kijken welke n00bs we zondag mee hebben ofc., maar ik heb er al zin in iig. :D Council duurt lang, maar tis ook een leuk gevecht. ^^
Mja, leuk gevecht? Misschien als tank van iets wel, maar ik heb echt een activity van 0.0 in die fight. Het enige wat ik doe is balkjes kijken en mijn CS gereed houden. Zie je ook tegoed terug in de fraps, met reflective shield gewoon 10 sec stilstaan en nietsdoen.

Maar, ik ben het met je eens, eens zien wat we zondag in de kuip hebben. Moet echt wel de eerste 2 pogingen neer zijn. Heb er iig zin in. :)
En dat zal wel wat worden ja, ik ga iig vanaf nu ook vt opnemen met fraps. ;)
Met de kill wil ik het geschreeuw ook in de fraps hebben. Eerst als maiev begint te praten(dan heb je het al gehaald), om vervolgens als een kip zonder kop rond te springen en te whipen op de volgende parasites. :P "kill parasites x30!" En als 2e als je de slain te zien krijgt, van de quest die je hebt.

Echt zin in! :D

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Gisteren een Ramparts runnetje gedaan met mijn Shaman :Y)
Was wel lachen om weer eens een instance te doen, maar valt me op dat ik door Watershield echt amper mana problemen meer heb tijdens het DPSen.
Voordat ik Watershield had, merkte ik echt dat ik snel oom was en eigenlijk constant bezig was met het inhouden van mezelf zodat ik mana over zou houden! :)

@sn0x0r
Waarom nou weer Arms.. zeker alleen om die Bleeding talents die ze hebben? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

BootVluchteling schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:04:
het is voor mij nog niet duidelijk.. ik neem aan dat je toch eerst ff flink aan HP moet scoren voordat je aan parry/dodge/block gaat werken..?
Parry/Dodge/Block heb je nodig om uncrushable en uncritable te zijn. Met een crit van een boss moet je wel heel veel HP hebben om niet in 1 keer dood te zijn. Het is dan dus slimmer om te proberen te zorgen dat je geen crits kunt krijgen, dan heb je maar half zoveel HP nodig om niet in 1 keer dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
RaseriaN schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:09:
Gisteren een Ramparts runnetje gedaan met mijn Shaman :Y)
Was wel lachen om weer eens een instance te doen, maar valt me op dat ik door Watershield echt amper mana problemen meer heb tijdens het DPSen.
Voordat ik Watershield had, merkte ik echt dat ik snel oom was en eigenlijk constant bezig was met het inhouden van mezelf zodat ik mana over zou houden! :)

@sn0x0r
Waarom nou weer Arms.. zeker alleen om die Bleeding talents die ze hebben? :P
We hebben al een Fury warrior met 100% attendancy, dus ja, alleen om ervoor te zorgen dat we die 4% extra physical dmg. increase hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

sn0x0r schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:14:
[...]

We hebben al een Fury warrior met 100% attendancy, dus ja, alleen om ervoor te zorgen dat we die 4% extra physical dmg. increase hebben. :)
Oh, gaat niet om mij hoor, ben niet geared genoeg :)
Die 4% extra physical damage is echt meesterlijk, en het schijnt dat een goed gespeelde Arms Warrior veel meer DPS/Damage kan/moet doen dan een Fury Warrior :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:13

Valkyre

Kitesurf FTW!

dontcare schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:02:
[...]

Ik weet niet hoor maar blijkbaar behoorlijk pissed zijn over mensen dat ze dood gaan daar door en het vervolgens zelf doen .... zelf reflectie enzo
en kom niet aan met 'ik was aan het typen' uit je verhaal haal ik dat jij dat waarschijnlijk ook niet van een ander als excuus zou nemen.
ben in de raid niet pissed geweest hoor :)
Ik was iets aan het typen maar weet niet meer precies wat (wel in /raid) liep het water in. op mijn scherm was ik al in het water, maar misshien lag oid. en ja het was ook stom dat ik daardoor doodging :)

ik moest iets zeggen in /raid daarom was ik aan het typen, niet omdat ik 1 of andere random whisper aan het afhandelen was.

Ik ga lekker mijn pala lvlen en volgende week nieuwe week nieuwe kans. (misschien kan ik nog een pug ssc het weekend opzetten who knows)
pug als is ongeplande raid van de guild :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Mjah, kan opzich kloppen, maar schijnt dat het bijna niet haalbaar is, aangezien je een slam moet timen, rekening houdend met je attack speed, auto attack en je bijbehorende latency. Hunter's kunnen dit iets vergemakkelijken door een macro, maar van wat ik las (pin me hier niet op vast) is dit nog niet mogelijk met melee auto attack, waardoor het echt al snel een stuk moeilijker word om normaal dmg. te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

sn0x0r schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:22:
Mjah, kan opzich kloppen, maar schijnt dat het bijna niet haalbaar is, aangezien je een slam moet timen, rekening houdend met je attack speed, auto attack en je bijbehorende latency. Hunter's kunnen dit iets vergemakkelijken door een macro, maar van wat ik las (pin me hier niet op vast) is dit nog niet mogelijk met melee auto attack, waardoor het echt al snel een stuk moeilijker word om normaal dmg. te kunnen doen.
Heb een hele discussie/thread hierover gelezen op EJ en daar bleek een swingtimer mod het een en ander toch gemakkelijker te maken. (Hoor Quartz vaak vallen als modnaam)
Moet eerlijk zeggen, heb het zelf geprobeerd en had er nogal wat moeite mee om er een beetje feeling mee te krijgen :)

Leuk discussievoer, wtb more comments!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Croga schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:10:
[...]

Parry/Dodge/Block heb je nodig om uncrushable en uncritable te zijn. Met een crit van een boss moet je wel heel veel HP hebben om niet in 1 keer dood te zijn. Het is dan dus slimmer om te proberen te zorgen dat je geen crits kunt krijgen, dan heb je maar half zoveel HP nodig om niet in 1 keer dood te gaan.
ik heb nu 11.7K hp unbuffed. heb 2 sockets minimaal open. ik denk zelfs 4.. logica zou mij zeggen dat ik +12 sta gems moet pakken.. we doen alleen kara+gruul, dus verder nog geen wilde dingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:17:
[...]

Oh, gaat niet om mij hoor, ben niet geared genoeg :)
Die 4% extra physical damage is echt meesterlijk, en het schijnt dat een goed gespeelde Arms Warrior veel meer DPS/Damage kan/moet doen dan een Fury Warrior :Y)
http://eu.wowarmory.com/c...r=Frostwhisper&n=Aptitude

onze "arms" warrior, enige dps war in guild, krijgt ook dus alles voor minimum bide de lucker :P
als ie blijft leven doet ie echt zieke dmg inderdaad :P maar hij wil nog wel eens doodgaan, vaak nog eerder dan onze holy priests, hoewel de laatste tijd gelukkig wel meevalt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Gohan-san schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:21:
[...]
ik moest iets zeggen in /raid daarom was ik aan het typen, niet omdat ik 1 of andere random whisper aan het afhandelen was.
Voice Comms ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

BootVluchteling schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:31:
ik heb nu 11.7K hp unbuffed. heb 2 sockets minimaal open. ik denk zelfs 4.. logica zou mij zeggen dat ik +12 sta gems moet pakken.. we doen alleen kara+gruul, dus verder nog geen wilde dingen..
Zover als ik weet hebben Paladins minder moeite om Uncrushable (Dodge + Parry + Block) en Uncrittable te zijn (Defense + Resillience) dan andere Tanks.
Het grootste probleem van Paladins is m.i. het feit dat ze veel minder HP hebben.
Dus mij lijkt het slimmer om meer Unbuffed HP te gaan krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Zo na een paar weken in een guild gezeten die mij iets te casual is toch de knoop maar doorgehakt. Weer een gquit gedaan en afscheid genomen van de 8 mensen die echt active waren. Ze probeerder weer de stap naar 25 man instances te maken maar dat lukte weer niet en dat was jammer. In die 4 weken net 2x een 25 mans raid geweest naar gruul. Terwijl ze voidreaver toch ook al een keer gedowned hebben. Gisteren sloeg alles toen er totaal geen focus op gruul was. Hij ging niet eens down.

Nu dus weer op zoek naar een guild. Weet nog niet of ik als resto of balance druid ga apllyen. Mijn resto gear is beter en dan kom ik makkelijk aan een guild, want als resto druid kan ik gewoon goed, meekomen met healing done. Balance trekt mij dan ook wel weer omdat je dan solo ook nog iets kan. Want in de guild waar ik net ben uitgestapt was totaal geen activity. Enkel spelen op alts, maar dan ga ik liever heroics runnen maar dat kon niet met de guild.

Vandaag maar weer eens lekker gaan rondneuzen naar een guild. Probleem is wel dat ik maximaal 3 dagen (gepland) kan raiden. De rest gaat gewoon niet vanwege real life. Dus is een hardcore guild lastig te vinden :(

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:13

Valkyre

Kitesurf FTW!

hebben wij niet

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Wellicht tijd daarvoor dan :) Scheelt toch wel een heleboel in reactie snelheid en communicatie snelheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

[...]
de prot pala vraag:
Kennelijk nog niet genoeg gelezen :)
Wat bedoel je met die magische 35% grens van dodge/parry? Heeft het geen nut om daar bovenuit te komen, maar eerder aan Sta of Spelldmg te gaan werken?

Ben trouwens lvl 65 gedinged met mn prot-pally (defenseskill, niet rating, nu 462, en dodge / parry /block rond de 16%); enkele blue gear items, maar de meeste nog greenies. (Meetyourdoom op Stormrage server).
Heb wel al mn gemmed Felsteel-setje klaar liggen, en voor lvl 66-67 het Adamantite armor triotje met defense gems.

Toch ga ik vanavond eens proberen om Stratholme te solo-en. Heb dat youtube shotje gezien van
'omg pally grinding 300 gp/hr', en het leek me leuk om dat ook eens te doen. Niet voor de poen (gold enough voor mn wensen), maar wel voor de uitdaging en ervan te leren. En over dat gold: dat zal wel wat overdreven zijn :)

Ik merk trouwens dat ik toch snel oom ben. Heeft denk ik deels te maken met het feit dat ik relatief minder Int heb (maar wil eerst uncritt. zijn, dan uncrush, voordat ik aan Sta en Int ga werken).
Mn pull bestaat uit: SoW, Avenger's Shield, Judgement, Holy Shield en dan SoR/judge combo's.

Iemand nog tips voor me?

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:37:
[...]

Zover als ik weet hebben Paladins minder moeite om Uncrushable (Dodge + Parry + Block) en Uncrittable te zijn (Defense + Resillience) dan andere Tanks.
Het grootste probleem van Paladins is m.i. het feit dat ze veel minder HP hebben.
Dus mij lijkt het slimmer om meer Unbuffed HP te gaan krijgen. :)
Volgens mij niet correct :)

We hebben meer moeite om uncrushable te zijn (35% holy shield <> 75% shield block) dan andere tanks (warriors eigenlijk, druids kunnen niet uncrushable). Uncrittable hebben we exact dezelfde stats nodig als warriors (druids hebben talents die het iets afvangen). We zijn echter wel beter in uncrushable blijven omdat we meer charges hebben op holy shield per seconde van warriors op shieldblock. Dus de kans dat het eraf valt is kleiner.

Hitpoints zijn paar patches achter elkaar gebuffed en we doen niet echt onder voor andere tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:33:
maar hij wil nog wel eens doodgaan, vaak nog eerder dan onze holy priests, hoewel de laatste tijd gelukkig wel meevalt :D
Alsof holy priests zo snel doodgaan.. :)
Als je een priest heb met een beetje gezond verstand, gaat hij echt niet dood hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tao schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:45:
[...]

Kennelijk nog niet genoeg gelezen :)
Wat bedoel je met die magische 35% grens van dodge/parry? Heeft het geen nut om daar bovenuit te komen, maar eerder aan Sta of Spelldmg te gaan werken?

Ik merk trouwens dat ik toch snel oom ben. Heeft denk ik deels te maken met het feit dat ik relatief minder Int heb (maar wil eerst uncritt. zijn, dan uncrush, voordat ik aan Sta en Int ga werken).
Mn pull bestaat uit: SoW, Avenger's Shield, Judgement, Holy Shield en dan SoR/judge combo's.

Iemand nog tips voor me?
Ik noem het een magische grens omdat ik het een mooi getal vind :P Het had net zo goed 40 kunnen zijn. Ik wil zelf -voor mijn gevoel- op 35% blijven hangen en daarvanuit de andere stats opbouwen in de volgorde stamina > spelldmg. Aggro is relatief niet zo'n probleem.

Voor soloen gebruik ik wisdom (judgement) zodat ik mana terugkrijg tijdens het gehit worden. Normale instances tank ik niet meer omdat ik niet genoeg hits krijg -> te weinig mana terug van gehealed worden. Int is uiteindelijk echt niet zo belangrijk... als je zo weinig wordt gehealed dat je in de mana problemen komt dan kun je altijd nog meer pullen :P Tevens, op bossfights, zou je kunnen kiezen voor mana seals. Het is soms een lastig iets, maar manamanagement (vet woord :P) is belangrijk! In de lagere instances had ik overigens zelf ook vaak het gevoel te weinig mana te hebben, maar dat ebt later wel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:50:
[...]

Alsof holy priests zo snel doodgaan.. :)
Als je een priest heb met een beetje gezond verstand, gaat hij echt niet dood hoor :+
Ach, je hebt op zoveel plaatsen kans om dood te gaan :P Als je tanks weer is slacken in MH en d'r komt zo'n dikke abbo op je af terwijl je niet CoH hebt staan spammen...... that's gonna hurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

humm.. kep nu +1551 healing als holy paladin. Welke raid/instance kan ik joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sn0x0r schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:56:
[...]

Ach, je hebt op zoveel plaatsen kans om dood te gaan :P Als je tanks weer is slacken in MH en d'r komt zo'n dikke abbo op je af terwijl je niet CoH hebt staan spammen...... that's gonna hurt :P
Fade FTW :+

Mja ik ben ook wel eens doodgegaan hoor, maar niet doordat ik aggro had door healen of doordat we een slackende tank bij ons hadden. :)

Meestal bij bazen zoals mororgrim..earthquake slikken en daarna gelijk in een grave terecht komen, of aggro krijgen van Leo in demon form..err...mja dat komt door healen..ok ok ik loop te liegen ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:57:
humm.. kep nu +1551 healing als holy paladin. Welke raid/instance kan ik joinen?
mja ligt aan de rest van je gear denk ik, maar SSC/TK moet wel lukken imo :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2008 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

psies :P ik doe voor de eerste pull in hyjal altijd een /roll 2 om te kijken welke van de 2 holy priests mijn soulstone krijgt :+

Gisteren hadden we trouwens halverwege een hyjal trash pull dat onze pallty tank DC'de :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:53:
[...]
Ik noem het een magische grens omdat ik het een mooi getal vind :P Het had net zo goed 40 kunnen zijn. Ik wil zelf -voor mijn gevoel- op 35% blijven hangen en daarvanuit de andere stats opbouwen in de volgorde stamina > spelldmg. Aggro is relatief niet zo'n probleem.
Thnx.

Heeft het trouwens zin om voor die 'magische' grens van 670 defense te gaan met een aparte gear-set?
Zodat je bijna onkwetsbaar bent (ook voor bosses lvl 73) voor normal damage?

Iemand daar al eens mee geëxperimenteerd?

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:14
[...]

Of als tanks je niet optijd intervenen met die Bonechewer Behemoth's! :( :+
Ik weet niet wat dat was gister, maar het was iig niet tof.. Kan je echt behoorlijk van over de zeik raken. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ik heb de stoute schoenen aangetrokken.

had genoeg def-rating en heb al mijn enduring talasite (4 def-rating, 6 sta) verwisseld met +12 sta gems. daarnaast de rode socket in mn schoentjes met +8 dodge rating gevuld.

heb nu 12.2K hp unbuffed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Ben voor de grap eens aan het spelen met die hunter dps excel sheet van elitist jerks. Kan met de Kara/PVP/Badge gear die ik zou willen hebben komen tot:

hunter dps: 777.86
total dps: 1047.24
crit: 25.64
hit: 99.95%

health: 8613
armor: 6047
mana: 6358
mp/5: 32

Met een 41/20/0 raid spec en een Ravager als pet. Beetje acceptabele getallen? Ben een Blood Elf.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tao schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:06:
[...]

Thnx.

Heeft het trouwens zin om voor die 'magische' grens van 670 defense te gaan met een aparte gear-set?

Lijkt mij niet echt... onkwetsbaar is niet te doen en je zou zoveel inleveren dat je vervolgens geen hitpionts overhebt en door alles zal worden ge-1-shot (bijv spells of iets of een klap die toch doorkomt). Een steady damage income is belangrijk. Spikes killen tanks, niet de normale damage in principe (of je hebt te weinig hitpoints of te slechte healers).

(Met slecht bedoel ik qua gear)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:57:
Hangt af van je stamina, intellect en met name mp5 en holy crit. ;)

Edit:

New PTR build undocumented changes

Classes
Warlock
- Drain Mana has been buffed by 50%; rank 6 now drains 300 mana per second (was 200).

PvP
- According to the tooltip, mana drain spells are now affected by resilience. (Screenshot)

Druid
- Druid Resto 4 piece Arena/PVP set bonus changed from +15% outdoor movement speed, to "The casting time on your Healing Touch spell is reduced by 0.25 sec." (Screenshot)
- Druid Balance 4 piece Arena/PVP set bonus changed from +15% outdoor movement speed, to "Your Wrath casts have a chance to reduce the cast time on your next Starfire by 1.5 sec." (Screenshot)

Mage
- Vengeful Gladiator's Regalia 4 pieces bonus set changed: Reduces the cooldown of your Blink spell by 2 sec.

Paladin
- Paladin healing 4 piece Arena/PVP set bonus changed from "Reduces the cooldown of your Hammer of Justice by 10 sec." to "Increases the healing from your Holy Shock spell by 30%." (Screenshot)
- All Retribution Paladin Arena/PvP sets (S1 and S2) now all have Resilience.

Shaman
- Vengeful Gladiator's Thunderfist 4 pieces bonus set changed: Gives you a 50% (was 70%) chance to avoid interruption caused by damage while casting Lightning Bolt.

Items
- You can now purchase Nether Vortex with badges (cost: 15 badges + 6 gold), also Primal Nether & Nether Vortex are not soulbound anymore.
- With the new build all the flasks can be used in sunwell plus they added marks of the Illidari versions of Flask of Pure Death and Binding Light to the vendor.
- Blizzard changed Sunrage Shoulderpads into Sunrage Treads. (socket bonus remains the same)
- Vial of the Sunwell has had its cooldown increased to 2 minutes, up from 1 minute. (Screenshot)
- Commendation of Kael'thas dodge rating bonus has been lowered from 380 to 152.
- According to a post on ElitistJerks, all 25-man bosses drop badges now. (Note: the author said Kalecgos dropped 2 badges on their last kill)

Professions
Jewelcrafting
- New gem cut Regal Nightseye added to the game.
- Five new trinkets have been added.

* "Figurine - Seaspray Albatross" (8 Eternium Bars, 2 Seaspray Emerald, 8 Primal Mana)
Equip: Restores 18 mana per 5 sec.
Use: Restores 900 mana over 12 sec. (3 min cooldown)

* "Figurine - Empyrean Tortoise" (8 Khorium Bars,2 Empyrean Sapphire, 6 Dawnstone)
Equip: Increase defense rating by 42.
Use: Increases dodge rating by 165 for 20 sec. (2 min cooldown)

* "Figurine - Khorium Boar" (8 Khorium Bars, 2 Pyrestone, 8 Primal Earth)
Equip: Increases attack power by 84.
Use: Summons the Khorium Boar to fight for you for 30 sec. (5 min cooldown)

* "Figurine - Crimson Serpent" (8 Eternium Bars, 2 Crimson Spinels, 8 Primal Fire)
+33 Intellect
+49 Stamina
Use: Increases damage and healing by magical spells and effects by up to 150 for 20 sec. (2 min cooldown)

* "Figurine - Shadowsong Panther" (4 Hardened Adamantite Bar, 2 Shadowsong Amethyst, 8 Primal Shadow)
Equip: Increases your effective stealth level by 1.
Equip: Increases attack power by 80.
Use: Increases attack power by 320 for 15 sec. (2 min cooldown)

[ Voor 85% gewijzigd door Exitium op 15-02-2008 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

* "Figurine - Crimson Serpent" (8 Eternium Bars, 2 Crimson Spinels, 8 Primal Fire)
+33 Intellect
+49 Stamina
Use: Increases damage and healing by magical spells and effects by up to 150 for 20 sec. (2 min cooldown)
En dan maar hopen dat ie niet unique is ;)
Hoewel ik waarschijnlijk nogsteeds de voorkeur zal geven aan +dmg zonder cooldown. Maar met de extra INT/STA is deze toch wel heel erg kwijlbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Items
- You can now purchase Nether Vortex with badges (cost: 15 badges + 6 gold), also Primal Nether & Nether Vortex are not soulbound anymore.
- With the new build all the flasks can be used in sunwell plus they added marks of the Illidari versions of Flask of Pure Death and Binding Light to the vendor.
- Blizzard changed Sunrage Shoulderpads into Sunrage Treads. (socket bonus remains the same)
- Vial of the Sunwell has had its cooldown increased to 2 minutes, up from 1 minute. (Screenshot)
- Commendation of Kael'thas dodge rating bonus has been lowered from 380 to 152.
- According to a post on ElitistJerks, all 25-man bosses drop badges now. (Note: the author said Kalecgos dropped 2 badges on their last kill)
nice :) vortexes hadden wat duurder mogen zijn van mij, en ik vind 2 badges per raid boss pp wat weinig :P

voordeel is wel dat men dan niet zoveel heroics meer hoeft te doen naast raiden voor wat offspec gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Exitium schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:38:
[...]

Hangt af van je stamina, intellect en met name mp5 en holy crit. ;)

Edit:

New PTR build undocumented changes
Vanavond maar eens kijken. Zie net dat mn chars eindelijk gekopieerd zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Croga schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:58:
[...]

En dan maar hopen dat ie niet unique is ;)
Hoewel ik waarschijnlijk nogsteeds de voorkeur zal geven aan +dmg zonder cooldown. Maar met de extra INT/STA is deze toch wel heel erg kwijlbaar.
Figurines zijn wel altijd BoP dus ik hoop voor je dat je JC bent anders heb je dr nog niks aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:13:[...]
Beetje bizar dat je met jouw progress dan zo dicht op mijn stats zit eigenlijk... badgerewards ftw dan maar ;)

Spelldamage zit ongeveer op de 300. Beetje krap wellicht?
Badgegear ftw. Ik heb wel tussen de 450-550 spelldamage afhankelijk van de gebruikte armor set. Volledig raid buffed zit ik rond de 700 spelldamage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
Tao schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:06:
[...]

Thnx.

Nee heeft geen zin, Defense gaat maar tot 490 en daarna heeft het geen nut meer en werkt +def niet meer je krijgt alleen nog +block/+dodge boven de 490 def dus het heeft idd geen zin.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
ErwienO schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:10:
[...]

Nee heeft geen zin, Defense gaat maar tot 490 en daarna heeft het geen nut meer en werkt +def niet meer je krijgt alleen nog +block/+dodge boven de 490 def dus het heeft idd geen zin.
Voor uncrittable niet nee maar voor je avoidance werkt het wel degelijk door. Goedkopere item stats krijg je bijna niet.

Ik heb momenteel ook 544 def op mn warrior :) Word wel lastiger in heroics ... krijg soms bijna geen rage meer.

[ Voor 11% gewijzigd door redfoxert op 15-02-2008 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:16:
[...]

Voor uncrittable niet nee maar voor je avoidance werkt het wel degelijk door. Goedkopere item stats krijg je bijna niet.

Ik heb momenteel ook 544 def op mn warrior :) Word wel lastiger in heroics ... krijg soms bijna geen rage meer.
Ik meende juist dat defense relatief veel item points kost en het daardoor vanaf 490 beter is om pure dodge te stacken als je voor avoidance wil gaan? (blockrating is nog uber cheaper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

redfoxert schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:01:
Figurines zijn wel altijd BoP dus ik hoop voor je dat je JC bent anders heb je dr nog niks aan :P
In de kerstvakantie "eventjes" een respec gedaan van tailor (Shadoweave set ontgroeid en Boots of Blasting had ik klaar :)) naar Jewelcrafter (vooral voor de BOP gems... die volgens geruchten vanaf 2.4 niet meer Unique-Equiped zijn). Dus dat komt wel goed.

Volgens mij heeft 2 van die dingen nogsteeds geen zin overigens aangezien die meestal op dezelfde cooldown zitten. Maar eentje is nogsteeds erg kwijlbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:20:
[...]

Ik meende juist dat defense relatief veel item points kost en het daardoor vanaf 490 beter is om pure dodge te stacken als je voor avoidance wil gaan? (blockrating is nog uber cheaper)
Ik ga mijn stamina gems niet vervangen voor Dodge oid. Kheb al zo goed als geen def gems meer uberhaubt :) Items die ik heb hebben van hun eigen al relatief veel defense blijkbaar. Die zijn wat lastiger te vervangen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Croga schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:20:
[...]

In de kerstvakantie "eventjes" een respec gedaan van tailor (Shadoweave set ontgroeid en Boots of Blasting had ik klaar :)) naar Jewelcrafter (vooral voor de BOP gems... die volgens geruchten vanaf 2.4 niet meer Unique-Equiped zijn). Dus dat komt wel goed.

Volgens mij heeft 2 van die dingen nogsteeds geen zin overigens aangezien die meestal op dezelfde cooldown zitten. Maar eentje is nogsteeds erg kwijlbaar.
* Gems obtained through Heroic difficulty instances are no longer Unique-equipped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:06
Croga schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:20:
[...]

Van worldofraids.com:
* Gems obtained through Heroic difficulty instances are no longer Unique-equipped.
**edit**

Echt bokkie : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Enige ervaring die ik heb met Defense is dat het wel nice kan zijn situationeel. Je kan het niet teveel hebben iig. en waar je zeker rekening mee moet houden is het feit dat het meerdere 'means' van avoidance support. Je target z'n miss kans, jouw eigen block, dodge en parry. Met 25 Defense Skill (NIET rating) ga je 3% avoidance vooruit en 1% block. (Block is alleen crush avoidance, geen dmg, aangezien je alleen de incomming dmg. op de blocked attack verminderd, tenzij je full Blocked, wat op een raid boss erg onwaarschijnlijk is, zeker in een avoidance set waarin block value schaars is :P) Das lekker hoor, voor avoidance gear.

Het enige is dat, omdat het een relatief dure stat is, niet extreem veel voor komt, en daarom vaker items ziet met vooral hoge Dodge ratings. Het beste werkt om gewoon per item te kijken welke je het meeste avoidance geeft zodra je voldoet aan je minimale defense cap. (Hiermee bedoel ik de Crit immune cap)

[ Voor 16% gewijzigd door sn0x0r op 15-02-2008 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:30:
[...]

Van worldofraids.com:
[...]

**edit**
Echt bokkie : /
me > you }>
Maar voor de helft van je wow kapitaal zal ik jouw de volgende keer eerst laten posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Okay, helaas dus niet de zelfbouw BOP gems. En die heroic gems heb ik over het algemeen niet zo heel veel aan (gecensureerd omdat ik "geen ruk" niet vondt kunnen ;)) Dat zijn nooit de +hit/+dmg of +dmg/+sta die ik graag wil hebben.

Wel grappig overigens dat de Heroic gems allemaal hybrids zijn terwijl de zelfbouw BOPs allemaal monochroom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Its AV weekend. Lekker honor farmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Croga schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:38:
Okay, helaas dus niet de zelfbouw BOP gems. En die heroic gems heb ik over het algemeen niet zo heel veel aan (gecensureerd omdat ik "geen ruk" niet vondt kunnen ;)) Dat zijn nooit de +hit/+dmg of +dmg/+sta die ik graag wil hebben.

Wel grappig overigens dat de Heroic gems allemaal hybrids zijn terwijl de zelfbouw BOPs allemaal monochroom zijn.
Zou inderdaad grappig zijn. Kon ik mn Shadow Priest vol gaan knallen met +14 damage gems ipv de +9. :P Too good to be true helaas. Maar, je weet ooit nooit.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Croga schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:38:

Shining Fire Opal (+6 Spell Damage and +5 Spell Hit Rating): HC mech
Glowing Tanzanite (+6 Spell Damage and +6 Stamina): HC BM

zijn gelijk aan de BT gems :) de HC gems zijn erg goed, je moet inderdaad alleen even goed zoeken naar de juiste voor jouw doeleinden

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 15-02-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
jarnotjuh schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:10:
[...]

Of als tanks je niet optijd intervenen met die Bonechewer Behemoth's! :( :+
Ik weet niet wat dat was gister, maar het was iig niet tof.. Kan je echt behoorlijk van over de zeik raken. :P
Ik mocht van Mehmed gisteren al geen opmerkingen meer maken als "l2iceblock" :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
redfoxert schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:48:
[...]

Zelfde op Outland.

Uit PTR 2.4 patch notes:
Three jewelcrafting recipes to cut gems with spell haste from [Dawnstone], [Talasite], and [Noble Topaz].
Daarom.
Wordt lachen als blizz besluit andere gems hiervoor te gebruiken
:D

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Rochette schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:53:
[...]

Uit PTR 2.4 patch notes:

[...]

Daarom.
mja ik hoop alleen dat ze er ook epic versies van maken voor de bt/hyjal/sw gems
hoewel de afweging 12 spelldmg / 8? spellhaste wel lastig wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
redfoxert schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:26:
[...]

Ik ga mijn stamina gems niet vervangen voor Dodge oid. Kheb al zo goed als geen def gems meer uberhaubt :) Items die ik heb hebben van hun eigen al relatief veel defense blijkbaar. Die zijn wat lastiger te vervangen ook.
Voor high end warriors is het erg simpel
490 def dan rond de 16k armor uitkomen en stamina stacken dan komt alles goed :D. 490 defense is makkelijk ik zit zelf nu op 540 met alleen maar 12/15 sta gems.

block rating is niet nodig, met >25% block(wat je zo hebt) kom je met shieldblock op 100% wat ruim voldoende is. om 99% van de crushings van de kaart te halen. verder wat dodge en pre MH/BT 17% parry(base parry+defense rating parry) daarna gaat de parry omhoog omdat in BT op sommige items ineens parry zit(waar voor BT altijd dodge werd gebruikt).

Ik vind het wel goed als badges droppen in high end instances. Dan hoef je iig geen badges meer te farmen. Ook het "unsoulbound" maken van vortexes en nethers is goed. Jammer dat ze dat niet vanaf het begin hadden gedaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Kevinp op 15-02-2008 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
[...]

Uit PTR 2.4 patch notes:

[...]

Daarom.
niet enkel deze gems, alle gems zijn stinkend duur geworden, behalve talasites, die zelfs voor 7g de deur niet uitgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Enige reden waarom bij ons de gems duurder worden is omdat het lijkt alsof de ore miners er de brui aan hebben gegeven. Gelukkig heb ik van alle rare gems nog minimaal 4 stacks 8)
[...]

Uit PTR 2.4 patch notes:

[...]

Daarom.
Imo zouden ze er 8 haste op een Star of Elune moeten doen (eindelijk een 2e blue gem die verkoopt) en de talasites moeten gebruiken voor een mix van haste + crit/dmg/healing.

[ Voor 54% gewijzigd door ImdaMned op 15-02-2008 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Ore is inderdaad lastig te krijgen op het moment. Pas één stack adamantite voor 60g, verder stond er niets op! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ImdaMned schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:13:
Enige reden waarom bij ons de gems duurder worden is omdat het lijkt alsof de ore miners er de brui aan hebben gegeven. Gelukkig heb ik van alle rare gems nog minimaal 4 stacks 8)
4 stacks van rare gems, dus 80 living ruby etc etc?
hmm wil dan toch wel eens kijken
80*60g = 4800g

daarvoor worden living rubies bij ons op de server verkocht. andere gems voor mogelijk nog meer.

ik ben zelf miner en heb sinds kort een epic flying mount en moet zeggen dat ik 1000g van iemand ahd geleend en ik afgelopen weeke eigenlijk niet veel heb gespeeld(hooguit een paar uur) en toch al weer op 1800g zit(nog geen geld terug gegeven). dus het gaat goed met mining(meestal prospect ik zelf mijn ores op mijn alt :P)

[ Voor 24% gewijzigd door Kevinp op 15-02-2008 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:01:[...]
Voor high end warriors is het erg simpel
490 def dan rond de 16k armor uitkomen en stamina stacken dan komt alles goed :D. 490 defense is makkelijk ik zit zelf nu op 540 met alleen maar 12/15 sta gems.
Voor warriors is het inderdaad makkelijk.
block rating is niet nodig, met >25% block(wat je zo hebt) kom je met shieldblock op 100% wat ruim voldoende is. om 99% van de crushings van de kaart te halen. verder wat dodge en pre MH/BT 17% parry(base parry+defense rating parry) daarna gaat de parry omhoog omdat in BT op sommige items ineens parry zit(waar voor BT altijd dodge werd gebruikt).
Je maakt twee denk fouten.

Uncrushable ben je 100% als je minimaal 102.4% avoidance hebt (raid bosses). 99% uncrushable bestaat niet, dan ben je namelijk gewoon crushable.

Avoidance = miss + dodge + parry + block. Het is niet zo dat je 100% block moet hebben om uncrushable te zijn. Het klopt dat warriors het makkelijk hebben en dat ze door shieldblock (75%) al aan 25% avoidance genoeg hebben. Maar dat is 25% miss + dodge+ parry + block in totaal.
Geen enkele warrior die raid bosses tankt zal zo'n lage avoidance hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:29:
[...]

[...]

Uncrushable ben je 100% als je minimaal 102.4% avoidance hebt (raid bosses). 99% uncrushable bestaat niet, dan ben je namelijk gewoon crushable.

Avoidance = miss + dodge + parry + block. Het is niet zo dat je 100% block moet hebben om uncrushable te zijn. Het klopt dat warriors het makkelijk hebben en dat ze door shieldblock (75%) al aan 25% avoidance genoeg hebben. Maar dat is 25% miss + dodge+ parry + block in totaal.
ligt eraan wat je onder raid bosses verstaat. Karazhan? dan dus duidelijk wel. Ik heb karazhan getanked in voornamelijk T2/T3 met wat blauwe uitbreidingen.

zelf zit ik op
# Defense: 540
# Dodge: 31.53%
# Parry: 17.6%
# Block: 32.82%

17482 armor
15859 HP unbuffed.

over dat laatste ben ik nog wat ontrevreden, maar de rest is goed :). dat is dik 81% ub avoidance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:29:
[...]

[...]

Eigenlijk zou je Block niet mee moeten rekenen voor pure "avoidance". Met Block krijg je altijd nog damage binnen, alleen wat minder door je block value.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Iets wat ik dus net ook al zei in een paar posts hierboven.

Avoidance is: Target chance to miss (zie je bij je defense) + Dodge + Parry == Avoidance. Het enige wat wel telt is dat een blocked attack niet kan crushen of critten, dus vandaar dat block WEL meetelt als het om crushes en crits gaat. (Alhoewel je crit al volledig kan elimineren door voldoende Defense te halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Kevinp schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:33:
[...]

ligt eraan wat je onder raid bosses verstaat. Karazhan? dan dus duidelijk wel. Ik heb karazhan getanked in voornamelijk T2/T3 met wat blauwe uitbreidingen.

zelf zit ik op
# Defense: 540
# Dodge: 31.53%
# Parry: 17.6%
# Block: 32.82%

17482 armor
15859 HP unbuffed.

over dat laatste ben ik nog wat ontrevreden, maar de rest is goed :). dat is dik 81% ub avoidance :)
Mag ik van jou is een Armory linkje zien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
sn0x0r schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:39:
Iets wat ik dus net ook al zei in een paar posts hierboven.

Avoidance is: Target chance to miss (zie je bij je defense) + Dodge + Parry == Avoidance. Het enige wat wel telt is dat een blocked attack niet kan crushen of critten, dus vandaar dat block WEL meetelt als het om crushes en crits gaat. (Alhoewel je crit al volledig kan elimineren door voldoende Defense te halen)
Maar je hebt 102.4 Avoidance nodig om uncrushable te worden waarbij block dus wel meetelt als avoidance.

Voor een protection pala is 1 procentje extra block ook flink wat extra damage reflected en dus zeker de moeite waard. (bij het AOE grinden dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
sn0x0r schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:44:
[...]

Mag ik van jou is een Armory linkje zien? :)
ja hoor:
http://eu.wowarmory.com/c...?r=Stormreaver&n=Epicurus

ik zeg al ik zou graag not wat gear hebben vooral van de eerste bosses in BT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
barfieldmv schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:45:
[...]

Maar je hebt 102.4 Avoidance nodig om uncrushable te worden waarbij block dus wel meetelt als avoidance.
Staat notabene in dezelfde post die je quote... beetje nutteloos om dat te herhalen dan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
ImdaMned schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:13:

[...]

Imo zouden ze er 8 haste op een Star of Elune moeten doen (eindelijk een 2e blue gem die verkoopt) en de talasites moeten gebruiken voor een mix van haste + crit/dmg/healing.
Hm, merk er aan alliance kant niks van nog, net 75 stacks voor 22g gekocht nog :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
HolyCorn schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:56:
[...]
Hm, merk er aan alliance kant niks van nog, net 75 stacks voor 22g gekocht nog :>
Pasgeleden kon ik nog 100 stacks kopen varierend van 19g tot 21g. Nu koop ik af en toe 10 tot 20 stacks voor 22 / 23g. Ik weiger om meer te betalen, vooral omdat ik nog genoeg op voorraad heb.
Maegrim schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:13:
* Maegrim is terug van weggeweest :*)
wb : )

[ Voor 17% gewijzigd door ImdaMned op 15-02-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
* Maegrim is terug van weggeweest :9

Paladin main, warrior alt, nog altijd op Al'Akir, ik kom weer een tijdje lurken

[ Voor 73% gewijzigd door Maegrim op 15-02-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maegrim schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:13:
* Maegrim is terug van weggeweest :9

Paladin main, warrior alt, nog altijd op Al'Akir, ik kom weer een tijdje lurken
Wb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
ImdaMned schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:13:
[...]

Pasgeleden kon ik nog 100 stacks kopen varierend van 19g tot 21g. Nu koop ik af en toe 10 tot 20 stacks voor 22 / 23g. Ik weiger om meer te betalen, vooral omdat ik nog genoeg op voorraad heb.
Muh, flinke tijd geleden dat ik stacks onder de 21g heb gezien, af en toe 1 of 2, maar geen grote aantallen. Ik betaal ook niet meer dan 23g per stack inderdaad, voor het gold hoef ik het niet te doen ook eigenlijk. Ik doe het meer voor de lol, en van alle extra profit level ik weer professions op andere alts :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
ImdaMned schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:13:
[...]

*snif*

Heb het bij ons nog nooit onder de 25G gezien, nu zitten we tegen de 35G aan. En dan een aanbod van nog geen 50 stacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:33

NoTimeRemains

I know

we hebben nu een aanbod van +/- 20 * 20 stacks á 25G - heb een gokje gewaagd en alles op gekocht om daarna weer alles terug te verkopen met +5G.
een paar minder maten uit de guild houden mij up to date wat betreft hoeveel miners actief zijn... die zijn toch de hele dag online zijn.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Trouwens, wtb 'prospect all" en "disenchant all" optie. 100 ringen/necks dissen dududududuuuurt lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
HolyCorn schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:37:
Trouwens, wtb 'prospect all" en "disenchant all" optie. 100 ringen/necks dissen dududududuuuurt lang :(
Ga je daarna ook nog Arcanoweave Bracers maken met die dusts ? :P Afhankelijk van de netherweave en dusts prijzen ten opzichte van de shards kan dat ook nog een flink pak geld opleveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
HolyCorn schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:37:
haha iig dat je per stack can prospecten zou erg handig zijn. Disenchanten is helemaal erg idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
totdat je dan perongeluk al je gear-sets in je bags disenchant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
cannibal schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:44:
totdat je dan perongeluk al je gear-sets in je bags disenchant ;)
dan iig de optie disenchant all niet soulbound green gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:47:
[...]

dan iig de optie disenchant all niet soulbound green gear.
Of gewoon een optie om meerdere items aan te klikken (bijvoorbeeld door <ctrl> vast te houden) en dan in 1 keer disench te kunnen doen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2008 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
redfoxert schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:41:
[...]

Ga je daarna ook nog Arcanoweave Bracers maken met die dusts ? :P Afhankelijk van de netherweave en dusts prijzen ten opzichte van de shards kan dat ook nog een flink pak geld opleveren :)
Mnee, dat pattern is nooit voor me gedropped helaas. En zo leuk vind ik arcatraz nou ook weer niet ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
HolyCorn schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:59:
[...]

Mnee, dat pattern is nooit voor me gedropped helaas. En zo leuk vind ik arcatraz nou ook weer niet ;p
Daar heb ik guildies voor :) Die vinden het niet erg om een stuk of 40 van die dingen te maken in 1 keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
/cast disenchant
/use blood garnet ring
/use azure moonstone ring
/use golden dreanite ring

/cast prospect
/use adamantite ore
/use fel iron ore

auto loot optie in WoW aanzetten. Een toetsaanslag op je G15 keyboard maken met een interval van 5 seconden en lekker naar bed gaan :z *O*

Nu nog dat van die G15 keyboard voor elkaar krijgen, nog geen zin gehad om dat te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Zelf een progje schrijven die elke 5 sec. een toetsaanslag simuleert. Lijkt me geen probleem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
sn0x0r schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:28:
Zelf een progje schrijven die elke 5 sec. een toetsaanslag simuleert. Lijkt me geen probleem....
Wel als je het niet kan : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
sn0x0r schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:28:
En daarmee begeef je je ook direct op het illegale pad :)

Op die manier zijn namelijk ook de BG-AFK programmatjes gebaseerd. Alle programma's die van extern het WoW spel beinvloeden zijn derhalve niet conform de EULA en dus verboden te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Hmz, zit wel wat in idd... niet dat ze het ooit kunnen doorzien, maar goed, ik zou het zeker niemand aanraden. Ban = ban, wat je er ook tegenin brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
redfoxert schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:30:
[...]

En daarmee begeef je je ook direct op het illegale pad :)

Op die manier zijn namelijk ook de BG-AFK programmatjes gebaseerd. Alle programma's die van extern het WoW spel beinvloeden zijn derhalve niet conform de EULA en dus verboden te gebruiken.
het probleem is dat het niet wow beinvloed, maar windows/ je keyboad.

je zou ook een robot arm kunnen maken die het doet. allemaal erg moeilijk te traceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:29:
[...]

Wel als je het niet kan : P
en hopen dat je niet geband word door blizz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Kevinp schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:34:
[...]

het probleem is dat het niet wow beinvloed, maar windows/ je keyboad.

je zou ook een robot arm kunnen maken die het doet. allemaal erg moeilijk te traceren.
Een robot arm niet nee. Een programma wat op je computer draait zou door de WoW anti-cheat mechanismes kunnen worden gezien als een hack/cheat attempts en dat staat onherroepelijk garant voor een dikke vette ban :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
Def voor warriors 490 klaar meer is niet nodig, block is ook niet nodig als je 490 def hebt heb je genoeg block, Block value + Shield Block altijd up is uncrit + uncrusheble. Daarna gewoon +sta stacken. Dodge wil je niet veel hebben levert geen rage op met inkomende hits, parry valt bijna niet te stacken voor MH/BT.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
ErwienO schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:40:
Def voor warriors 490 klaar meer is niet nodig, block is ook niet nodig als je 490 def hebt heb je genoeg block, Block value + Shield Block altijd up is uncrit + uncrusheble. Daarna gewoon +sta stacken. Dodge wil je niet veel hebben levert geen rage op met inkomende hits, parry valt bijna niet te stacken voor MH/BT.
rofl....... _/-\o_

En jij hebt wel is MH / BT getanked? :o Ook ff linkje van je Armory plx.

[edit]
http://eu.wowarmory.com/c...?r=Shadowsong&n=Zweistein

Dat is jouw profile right? Ik ben toch wel heel benieuwd waarop je: "Dodge wil je niet veel hebben levert geen rage op met inkomende hits" basseerd. Alhoewel het deels zeker waar is, een dodged attack levert zeker geen rage. Maar ik neem aan dat je onbekend bent met de termen Avoidance set vs. TPS set?

Want sorry hoor, maar als je zoiets durft te zeggen terwijl je nog niet een stap als tank in MH of BT hebt gezet, dan denk ik dat je toch wel een heel verkeerd beeld hebt.

Om het maar ff te verduidelijken. Een TPS set is een set gebasseerd op de values die je threat per second (TPS) zullen increasen. Block Value, AGI en veel STR zijn hier goed voor, evenals bijbehorende enchants (Battlemaster en Executioner i.p.v. Mongoose) en meer hit/expertise focussed gear, je moet namelijk niet alleen denken aan het increasen van je dmg. maar ook het increasen van het aantal hits dat je daadwerkelijk doet. Omdat de boss een hoger level is, heeft hij het makkelijk om te dodgen en te parry'en. Hier komt expertise meedoen, een skill die je significant veel threat geeft omdat je dus minder parry/dodge krijgt.

Avoidance sets zijn gebasseerd op veelal Dodge / Parry en Defense in het algemeen. (Defense geeft natuurlijk ook Dodge / Parry, evenals Block en een increased chance to miss voor je target) Sets als deze lacken vaak STR en AGI (Ik zeg NIET dat Agi niet voor komt of extreem schaars zal zijn) en krijgen hier meer directe Dodge / Parry / Defense voor terug. Deze sets zijn bedoeld om te tanken op een boss waar jouw threat door de hoeveelheid rage die je krijgt vanzelf al hoog genoeg zal zijn om je DPS voor te blijven en toch te proberen de incomming dmg. zoveel mogelijk te verminderen. Veelal hebben deze ook wat meer Armor om de klappen DIE je eventueel vangt gewoon wat meer te mitigaten. Evenals een wat hogere stamina.

Bosses tank je over het algemeen in Avoidance sets (of je moet echt aggro problemen hebben tegen je DPS) en trash vaker in TPS setjes.

[ Voor 74% gewijzigd door sn0x0r op 15-02-2008 16:55 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.