Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch niet!

Check (vanavond) je mail!

[ Voor 103% gewijzigd door Ginz op 21-03-2008 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:09
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:07:
[mbr]Toch niet!

Check (vanavond) je mail![/]
Huh? Ik snap deze niet? Wat staat er in zijn mail dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry begrijp dat het dus nie mag maar werkt wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand het voor elkaar gekregen zijn touch (gekregen bij een hi-abonnement) simlock-vrij te maken? heb de stappen gevolgd zoals deze op de site van XDA staan, maar het lukt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Ik ben sinds een aantal topics van de Touch 'afgehaakt' omdat ik alles naar behoren had werken.
Dan zie je iemand lopen met een Touch met wat andere instellingen erop en dan denk je: he, laat ik ook weer eens wat gaan tweaken en updaten.

Nu heb ik dit topic grotendeels doorgelezen en vroeg me het volgende af:
Ik heb nu een MDA Touch met 128/64Mb
Rom versie: 1.13.114.3 NLD
Radio versie: 02.93.90
Protocolversie: 4.1.13.42

Verder merk ik de laatste tijd dat ik mijn toestel vooral gebruik voor mail binnenhalen (gmail), surfen via Opera Mini 3.0 (4.0 geeft problemen bij enkele sites die ik dagelijks bezoek) en zo nu en dan wat spelletjes als Go, etc speel.

Ik had Slide2Unlock erop staan, maar die sluit programma's hard af als die erop springt :?
Verder wil ik gewoon een vrij kale versie die zo snel mogelijk werkt, maar hier en daar nog wel te pimpen is.

Is het handig/mogelijk om er een nieuwere ROM op te gooien of vereist deze echt de nieuwe 256/128 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb nou sinds vandaag uitgevonden hoe ik me mail ophaal met POP3, maaaaar als ik instel dat ie elke 5 minuten me mail moet checken, dan belt ie in naar GPRS.
Dat kost me een godsvermogen, is er een manier dat ie alleen mail checkt als er WIFI beschikbaar is?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

Je GPRS verbinding uitschakelen met een tooltje als in de startpost genoemde NoGPRS ? Werkt perfect hier, icoontje aantippen, verbinding inschakelen indien nodig en lekker GPRS'en. Na gebruik weer even icoontje aantippen, GPRS uitzetten en klaar.
En als je GPRS uitgeschakeld is dan lijkt me dat 'ie automatisch naar de volgende beschikbare verbinding zoekt, WIFI dus in jouw geval ?

Ik kan het maar niet laten om te blijven klooien aan mijn Touch. Heb de cube helemaal uitgeschakeld (joepie, ongeveer 5MB geheugen extra !!! Nu op 26,3MB vrij and tweaking...) omdat dat ding voor mij toch alleen maar als functie heeft "kijk eens wat een geile dingen mijn telefoon kan" en ik de items in de cube zelf nooit gebruik. Verder nog S2U2 geinstalleerd en aangepast naar wens, werkt super, zeker nu de cube gewoon uit is.

Nu nog even de laatste tweaks proberen om nog iets meer geheugen vrij te krijgen en ik hou het voorlopig weer even voor gezien :P
Edit: klaar !!! Heb nu na een softreset 28,6MB vrij ! Ik = tevree.

@TheKeeper >>> Misschien een dooddoener, maar kijk gewoon eens op XDA bij het Elf gedeelte (vooral Elf upgrading etc.). Je komt daar ontzettend mooie ROMs tegen die ook wat snelheid en hoeveelheid vrij geheugen aardige verbeteringen brengen. De looks van je telefoon kun je binnen al die ROMs meestal zelf gewoon helemaal naar je eigen wens aanpassen, van zo kaal mogelijk tot helemaal volgepimpt (eventueel met mooie softwarepakketjes die beschikbaar zijn (HHC is een aanrader) om nog meer aan te passen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:14:
heeft iemand het voor elkaar gekregen zijn touch (gekregen bij een hi-abonnement) simlock-vrij te maken? heb de stappen gevolgd zoals deze op de site van XDA staan, maar het lukt me niet.
Lukt mij ook niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
KneoK schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:33:
Ik kan het maar niet laten om te blijven klooien aan mijn Touch. Heb de cube helemaal uitgeschakeld (joepie, ongeveer 5MB geheugen extra !!! Nu op 26,3MB vrij and tweaking...) omdat dat ding voor mij toch alleen maar als functie heeft "kijk eens wat een geile dingen mijn telefoon kan" en ik de items in de cube zelf nooit gebruik. Verder nog S2U2 geinstalleerd en aangepast naar wens, werkt super, zeker nu de cube gewoon uit is.
Mag ik vragen hoe je die cube helemaal uitzet?

[ Voor 48% gewijzigd door smeerbartje op 21-03-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

smeerbartje schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:50:
[...]

Mag ik vragen hoe je die cube helemaal uitzet?
Op het XDA forum is ergens een cube disabler .cab maar ik heb het handmatig gedaan. Eerst in het register HKLM / Software / OEM / TFLOSettings de waarde EnableCube op 0 gezet, dan komt de cube niet meer tevoorschijn maar wordt nog wel geladen. Dus vervolgens kopieer je vanuit je Windows dir het bestandje LaunchStartupApp.lst naar een andere locatie (op je geheugenkaartje of op je eigen pc) en opent het (tipje: gewoon naar je storage card, even hernoemen naar .txt en dan openen. Niet vergeten na de edit de extensie weer terug te veranderen naar .lst). Je verwijdert gewoon alledrie de entries zodat je een leeg bestand overhoudt en slaat dit weer op. Vervolgens terugkopieeren naar je Windows directory (gebruik iets van GSFinder of Total Commander hiervoor, anders kun je het bestand niet overschrijven) en een softreset uitvoeren.

Backup van je register (of even onthouden wat je verandert hebt), backup van het .lst bestandje en je kunt de cube zo weer terugtoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
KneoK schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:07:
[...]

Op het XDA forum is ergens een cube disabler .cab maar ik heb het handmatig gedaan. Eerst in het register HKLM / Software / OEM / TFLOSettings de waarde EnableCube op 0 gezet, dan komt de cube niet meer tevoorschijn maar wordt nog wel geladen. Dus vervolgens kopieer je vanuit je Windows dir het bestandje LaunchStartupApp.lst naar een andere locatie (op je geheugenkaartje of op je eigen pc) en opent het (tipje: gewoon naar je storage card, even hernoemen naar .txt en dan openen. Niet vergeten na de edit de extensie weer terug te veranderen naar .lst). Je verwijdert gewoon alledrie de entries zodat je een leeg bestand overhoudt en slaat dit weer op. Vervolgens terugkopieeren naar je Windows directory (gebruik iets van GSFinder of Total Commander hiervoor, anders kun je het bestand niet overschrijven) en een softreset uitvoeren.

Backup van je register (of even onthouden wat je verandert hebt), backup van het .lst bestandje en je kunt de cube zo weer terugtoveren.
Allright man! Dankje... het is allemaal gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na vele post gelezen te hebben, heb ik ook besloten om weer eens een ppc te nemen. Had voorheen een S200 en nu een G600. Maar merk dan toch dat je die leuke en uitgebreide dingen toch mist.

Dus gister maar een HTC touch besteld bij 2call.nl, en hoop dat die wel 128/256 heeft. Terwijl 2call nog de lagere spec's aangeeft. Maarja we zien dat snel genoeg. Meteen ook maar een Craddle besteld zodat hij niet overal rondslingert.

Zodra hij binnen meteen spelen:D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Weet of heeft er iemand een lijstje met de verschillende beschikbare Nederlandstalige ROM's voor de Touch? Een lijstje met een beschrijving van de features? Voor welk toestel (64/128 of 128/256)? Zijn de versies van Bram Smulders op het XDA forum de enige?

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi hoi, sinds gister Mobile shell. Maar nu op het home schermpje ervan gaat de emaillink naar outlook toe. Hoe verander ik dit ? Heb al beetje gezocht in registry. Weet iemand zo welke key dat het is. Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:57
hello tweakers,

een vraagje ik had in het begin al gemerkt dat mijn schermpje bij het gebruiken aan de rechter kant een beetje vervorming toonde als ik erop drukte tijdens het gebruikt. weet je wel dat vervorming dat je ziet als je op een lcd drukt.

nou is dat voor mijn gevoel wat toegenomen in de maanden sindsdien. dit kan iets gevoelsmatigs zijn hoor. maar mijn vraag is is dit normaal? ik zie het alleen aan de rechter kant van het scherm. of ik nou links of rechts op het scherm druk het is alleen aan de rechter kant van het scherm te zien.

heeft iemand anders dit ook? want heb nu nog garantie en kan zo de tmobile shop binnen lopen. weet iemand hoe lang je dan het toestel kwijt bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

dangerpaki schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 14:14:
hello tweakers,

een vraagje ik had in het begin al gemerkt dat mijn schermpje bij het gebruiken aan de rechter kant een beetje vervorming toonde als ik erop drukte tijdens het gebruikt. weet je wel dat vervorming dat je ziet als je op een lcd drukt.

nou is dat voor mijn gevoel wat toegenomen in de maanden sindsdien. dit kan iets gevoelsmatigs zijn hoor. maar mijn vraag is is dit normaal? ik zie het alleen aan de rechter kant van het scherm. of ik nou links of rechts op het scherm druk het is alleen aan de rechter kant van het scherm te zien.

heeft iemand anders dit ook? want heb nu nog garantie en kan zo de tmobile shop binnen lopen. weet iemand hoe lang je dan het toestel kwijt bent?
Ik heb het helemaal niet. Je zou kunnen proberen om de gevoeligheid van je touchpad iets te verhogen zodat je minder hard op het schermpje hoeft te drukken (sowieso een aanrader vind ik, het de sensitivity nu op 6800 staan) maar als je nog garantie hebt dan zou ik zeker eens met je leverancier of fabrikant in conclaaf gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je bij gsmweb.nl, de Touch DUAL met een 20-key QWERTY toetsenbordje kan krijgen?

Grt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een nieuw Mac gekocht en wil graag iCal gaan syncen met m'n HTC Touch. Dat zou via verschillende programma's moeten kunnen, maar helaas blijkt het toch niet helemaal te werken zoals de programmaatjes zelf beloven. Zo heb ik SyncMate geprobeerd. Syncen van m'n contacten lukte daarmee wel, maar helaas blijft iCal helemaal leeg, terwijl m'n telefoon wel helemaal vol met afspraken staat.

Zijn er mensen die de Touch wel goed kunnen Syncen met een Mac? En welke programmaatjes gebruiken jullie daarvoor?

Dan nog een vraagje: ik wil het liefst zoveel mogelijk syncen, dus agenda, contactpersonen, takenlijstje, muziek en bestanden. Kan dat? In elk geval wil ik m'n agenda nog syncen, de rest zijn meer 'nice to haves', niet dringend maar wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 19:57
KneoK schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 15:01:
[...]

Ik heb het helemaal niet. Je zou kunnen proberen om de gevoeligheid van je touchpad iets te verhogen zodat je minder hard op het schermpje hoeft te drukken (sowieso een aanrader vind ik, het de sensitivity nu op 6800 staan) maar als je nog garantie hebt dan zou ik zeker eens met je leverancier of fabrikant in conclaaf gaan.
bedankt dat ga ik eens zeker doen. want inderdaad de sensitiviteit laat ook wat te wensen over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek naar een oplossing. Zie sinds gisteren geen afbeeldingen meer in IE. Alleen kruisjes. Reboot heeft geen effect. Afbeeldingen staan in de instellingen.

Iemand enig idee? :|

-edit-

http://mobile-sg.com/software/?p=ClearTemp&platform=ppc

Cleartemp does the trick :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2008 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

(jarig!)
Voor de verandering eens geen technische vraag, maar wat anders: zoals anderen vandaag wellicht hebben gezien bij de weersvoorspellingen op de Touch, stond er voor morgen een apart icoontje bij, die ik nog niet kende, wat nog het meeste leek op een thermometer, maar dit weet ik niet zeker... iemand enig idee wat dit moest voorstellen? :)

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xurk schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:19:
Voor de verandering eens geen technische vraag, maar wat anders: zoals anderen vandaag wellicht hebben gezien bij de weersvoorspellingen op de Touch, stond er voor morgen een apart icoontje bij, die ik nog niet kende, wat nog het meeste leek op een thermometer, maar dit weet ik niet zeker... iemand enig idee wat dit moest voorstellen? :)
Heb je het programma batterystatus op je telefoon staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik meer geheugen vrij kan maken voor mijn Touch?

Optie 1 (voorkeur)
Met pijn en moeite lukt het me om ca. 15 MB vrij te maken. (IGO 2006) Ik zou graag
meer willen. Kan ik sommige programmadelen uitschakelen zoals de touchflow enz?
Kan ik meer geheugen vrij maken via een hard reset?

Optie 2 (niet mijn voorkeur)
Of kan ik beter een andere rom erop zetten? Zoja, gaat dit met een gesimlockte
Orange telefoon?

Alvast bedankt,

Maurice

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2008 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]Je zou kunnen proberen om de gevoeligheid van je touchpad iets te verhogen
Hoe doe je dit precies? :)

Hoelang duurt het trouwens gemiddeld voordat een HTC Touch gerepareerd is? Hij is morgen (25-3) al 3 weken weg van huis.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 10:45:
[...]
Hoe doe je dit precies? :)

Hoelang duurt het trouwens gemiddeld voordat een HTC Touch gerepareerd is? Hij is morgen (25-3) al 3 weken weg van huis.. :(
Met een regeditor ga je naar HKLM / Software / OEM / TFLOSettings en verandert de waarde voor Fingerpressure (heb 'm zelf op 6800, ik geloof dat je in ieder geval tot 9000 kan).

@ ahamay >>> Je zult niet zoveel geheugen vrij kunnen krijgen als je niet flasht omdat er in de meeste ROMs een hele hoop zaken veranderd zijn, maar er zijn wel een hele hoop zaken die je kunt doen om meer geheugen vrij te krijgen, maar zoals ik wel vaker doe in dit topic zou ik toch willen verwijzen naar het XDA forum, als je je daar gaat orienteren dan kom je zat tweaks tegen om meer geheugen vrij te krijgen. Je zult het oa. in je EXTrom moeten zoeken, in je opstartprogjes (kunnen over het algemeen allemaal uitgezet worden), uitschakelen van je Cube, verminderen van bepaalde cache, dat soort zaken.

Mijn advies: flashen dat ding. Het voordeel van flashen is dat je Touch meteen geen simlock meer heeft als je de goede ROM neemt (heb je prepaid Orange ? Mijn Touch is namelijk wel gewoon simlock vrij met Orange abo al vanaf het moment dat ik er de winkel mee uit liep.). Niet zonder risico natuurlijk, maar mijn ervaring met flashen is super, zowel onder XP als Vista.

En voor de rest wil ik je Batterystatus aanraden als je nog meer uit je machientje wilt halen (273MHz ipv. 201MHz merk je absoluut !).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 00:22:
Weet iemand hoe ik meer geheugen vrij kan maken voor mijn Touch?

Optie 1 (voorkeur)
Met pijn en moeite lukt het me om ca. 15 MB vrij te maken. (IGO 2006) Ik zou graag
meer willen. Kan ik sommige programmadelen uitschakelen zoals de touchflow enz?
Kan ik meer geheugen vrij maken via een hard reset?

Optie 2 (niet mijn voorkeur)
Of kan ik beter een andere rom erop zetten? Zoja, gaat dit met een gesimlockte
Orange telefoon?

Alvast bedankt,

Maurice
't Is goed te doen om met een originele rom IGO2006 te draaien.
Incl sommige app's die op mijn telefoon geïnstalleerd staan en touchflow ingeschakeld.
'k Heb nu nog 10,8 mb opslag en 23,1 mb "werkgeheugen" over op mijn Touch en IGO draait als een zonnetje.

Succes met het tweaken, maar het moet dus te doen zijn met originele rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@KneoK ,

Ik heb mijn Touch vrijgemaakt om de roms te kunnen updaten:

Ik had een Orange Touch (simlocked).:
Programma ELF_USPL-v1 gedraaid --> alles ok
Programa Enablerapi gedraaid en softreset gedaan.

Nu wil ik dus updaten, maar heb verschillende vragen:

Moet ik de Radio rom updaten?
*knip* dit soort vragen willen we hier niet zien
Werkt dat dan nog met Orange?

Welke Rom kan ik het beste installeren?
Heb je misschien ook een link

Alvast bedankt,

Maurice

P.S. Ik neem aan dit niet illigaal is om te vragen?

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 24-03-2008 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Als ik me niet vergis, is dat toch echt niet toegestaan ahamay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 14:24:
@KneoK ,

Ik heb mijn Touch vrijgemaakt om de roms te kunnen updaten:

Ik had een Orange Touch (simlocked).:
Programma ELF_USPL-v1 gedraaid --> alles ok
Programa Enablerapi gedraaid en softreset gedaan.

Nu wil ik dus updaten, maar heb verschillende vragen:

Moet ik de Radio rom updaten?
*knip* dit soort vragen willen we hier niet zien
Werkt dat dan nog met Orange?

Welke Rom kan ik het beste installeren?
Heb je misschien ook een link

Alvast bedankt,

Maurice

P.S. Ik neem aan dit niet illigaal is om te vragen?
*knip* (dit is een indirecte link), daar kun je ook vinden welke ROM geschikt is voor jouw wensen, of discussie daarover hier gewenst is weet ik niet. Je hoeft in ieder geval geen aparte radio ROM te installeren, elke ROM die ik geprobeerd heb werkt standaard met Orange zonder aangepaste radio.

[ Voor 9% gewijzigd door pven op 24-03-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
DizzyWeb schreef op maandag 24 maart 2008 @ 14:27:
Als ik me niet vergis, is dat toch echt niet toegestaan ahamay.
^^^ wat hij dus zegt.

We gedogen dat er over wordt gesproken, maar niet dat er directe of indirecte links worden gegeven.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Sinds een dag of 10 heb ik echt ontzettend last van dikke batterydrain :S Hij draint mijn battery leeg binnen 30 uur ofzo, terwijl ik in het begin 5 dagen ermee kon doen. Ik weet dus echt niet wat ik hieraan moet doen :S

Een hard reset zou een idee zijn, alleen dan moet ik alle progs er opnieuw opgooien. Is daar een makkelijkere manier voor, of weet iemand misschien waardoor het kan komen?

CPU usage is vrijwel altijd laag, clockspeed clockt dan mee terug (143 mhz). Elke 30 minuten checkt hij e-mail via pop en hotmail. Ik heb al gekeken bij energie instellingen etc. Iemand nog een idee om ergens te kijken, of is er een manier te kijken waar de stroom heengaat?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je een dag of 10 geleden een nieuw programmaatje er op gezet? Ik heb heel veel problemen met de batterij gekregen toen in de 5/6 tabs Cube had geinstalleerd. Toen bleef de Touch soms helemaal hangen waardoor hij 2 uur (!) van 100 naar 0% liep...
Nadat ik die Cube er af had gegooid, heb ik nooit meer problemen gehad 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:59:
Heb je een dag of 10 geleden een nieuw programmaatje er op gezet? Ik heb heel veel problemen met de batterij gekregen toen in de 5/6 tabs Cube had geinstalleerd. Toen bleef de Touch soms helemaal hangen waardoor hij 2 uur (!) van 100 naar 0% liep...
Nadat ik die Cube er af had gegooid, heb ik nooit meer problemen gehad 8)
Nee anders had ik dat wel geweten. Ik heb al heel lang geen dingen er meer opgezet. Ik zal eens voor de zekerheid kijken, maar CPU usage is over het algemeen laag en ook mijn processen zien er imho netjes uit.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

pven schreef op maandag 24 maart 2008 @ 14:45:
[...]

^^^ wat hij dus zegt.

We gedogen dat er over wordt gesproken, maar niet dat er directe of indirecte links worden gegeven.
Uhm, fijn dat er gemodereerd wordt, maar in de startpost staat een directe link naar het XDA forum doe ik het weer... maar je past censuur toe als ik alleen maar aangeef dat hij daar moet kijken ?

Edit: sterker nog, er staat in de startpost gewoon een heel gedeelte over ROM updaten met links naar het XDA forum, de links die ik bedoelde maar niet eens in mijn post genoemd heb...

[ Voor 20% gewijzigd door KneoK op 24-03-2008 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

(jarig!)
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:36:
Heb je het programma batterystatus op je telefoon staan?
Ja, die heb ik ook op mijn telefoon staan... maar heeft dat gevolgen voor de icoontjes die bij de Weather tab worden gebruikt?

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roberto652
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-05 13:28
Hoe kan je ook alweer de gevoeligheid van het scherm veranderen?
Ik had het wel ergens gelezen, maar kan het niet meer terugvinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roberto652 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:12:
Hoe kan je ook alweer de gevoeligheid van het scherm veranderen?
Ik had het wel ergens gelezen, maar kan het niet meer terugvinden...
Paar posts boven je:

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/29805000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
KneoK schreef op maandag 24 maart 2008 @ 19:13:

Uhm, fijn dat er gemodereerd wordt, maar in de startpost staat een directe link naar het XDA forum doe ik het weer... maar je past censuur toe als ik alleen maar aangeef dat hij daar moet kijken ?

Edit: sterker nog, er staat in de startpost gewoon een heel gedeelte over ROM updaten met links naar het XDA forum, de links die ik bedoelde maar niet eens in mijn post genoemd heb...
Lache toch... ;)

Je mag wel de firmware van de telefoon aanpassen omdat blablablablabla
Je mag niet de firmware van de telefoon aanpassen omdat je het sim-lock eraf wil halen.

Zo klaar als een klontje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

LiquidT_NL schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:33:Elke 30 minuten checkt hij e-mail via pop en hotmail. I
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Bij mij verwijst hij als ik het in wil stellen altijd naar Windows Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal,

Heeft er iemand toevallig ervaring met het draaien van teamspeak op zijn/ haar htc touch? Ik zou het leuk vinden als dit kon.

Groet, Lukkezeh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Help .....

Helaas is mijn display gebarsten door mijn eigen schuld (blijkbaar iets tegen mijn borst gekomen tewijl de PDA daar ook zat.)

Afijn ben dus op zoek naar een nieuwe/gebruikte display. Kan hem eventueel zelf vervangen maar evt laten vervangen is ook een optie. Zie het alleen niet zitten 125 euri te dokken voor een reparatie als ik voor 175 een gebruikte touch kan kopen.

Iemand suggesties voor adressen voor reparatie / onderdelen ?

Groeten,
Jerome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
TheKeeper schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 07:26:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Bij mij verwijst hij als ik het in wil stellen altijd naar Windows Live.
Ik word ook doorgestuurd naar windows live, daar tik ik op menu -> opties -> 3 geplande synchronisatie
Daar kan je het instellen.

Het probleem lijkt voorlopig opgelost van Battery Drain. Ik heb gewoon alle progs die ik niet gebruik eraf geknikkerd, heb hem om 12 uur 's nachts uit de oplader gehaald en om 9 uur gechecked, nog steeds 100%. nu is hij op 85%. Hij bleef altijd al een tijd hangen op 100% voordat hij naar beneden kelderde, maar dit is beter dan een batterij gehalveerd in een nacht.

Is er overigens geen manier om de accu te kalibreren, net als bij een laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
hey allemaal, ik heb op mijn 3 dagen oude htc touch de *knip* geen links naar roms plaatsen rom geinstalleerd. ging succesvol. alles draaide (ong een uur).. en nu gaat de htc niet meer aan! hij had nog dik 90% batterij, maar start nu niet meer op. ik krijg het t-mobile startscherm ca 4 seconden, en dan is het beeldscherm weer uit. wat ik ook al merkte, is dat als ik op de aan/uit knop drukte, de touch opnieuw opstartte (voorheen was dat gewoon het scherm uit doen).

iemand suggesties voor wat ik kan doen? en herkent iemand dit?

[ Voor 8% gewijzigd door pven op 25-03-2008 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

jeroentje schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:01:
hey allemaal, ik heb op mijn 3 dagen oude htc touch de http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=350784 rom geinstalleerd. ging succesvol. alles draaide (ong een uur).. en nu gaat de htc niet meer aan! hij had nog dik 90% batterij, maar start nu niet meer op. ik krijg het t-mobile startscherm ca 4 seconden, en dan is het beeldscherm weer uit. wat ik ook al merkte, is dat als ik op de aan/uit knop drukte, de touch opnieuw opstartte (voorheen was dat gewoon het scherm uit doen).

iemand suggesties voor wat ik kan doen? en herkent iemand dit?
Mja, klinkt als hetzelfde wat mijn Touch deed nadat ik er een nieuwe ROM op zette. Alleen deed de mijne direct zo. Heb 'm ter reparatie aan moeten bieden in de T-Mobile winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
@dizzyweb,
is dat de enige oplossing denk je (ik denk niet dat ik garantie heb, ik heb hem via via aangeschaft) kon jij daar kosteloos terrecht? en heb je sindsdien nog roms geinstalleerd, of blijf je er nu vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Sinds kort ook een gelukkig bezitter van de HTC touch. Alle topics doorgekeken, maar geen helder antwoord gevonden. Ik wil wanneer ik met activesync synchroniseer de bestanden die ik overzet standaard op mijn opslagkaart krijgen. Maar het lukt me maar niet. Iemand die dit wel weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

jeroentje schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:38:
@dizzyweb,
is dat de enige oplossing denk je (ik denk niet dat ik garantie heb, ik heb hem via via aangeschaft) kon jij daar kosteloos terrecht? en heb je sindsdien nog roms geinstalleerd, of blijf je er nu vanaf?
Ik heb enorm geluk gehad, ze hebben mijn toestel onder garantie gerepareerd (wat ze verneukt hebben, waarna ik uiteindelijk een gloednieuw toestel kreeg). ROM updaten naar een niet T-Mobile ROM is eigenlijk einde garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjodokusK
  • Laatst online: 02-11-2024
Hallo allemaal,
ik ben sinds afgelopen weekend, na mij ondergedompeld te hebben in gathering en xda, de nog een beetje onwennige bezitter van een zwarte MDA Touch. Toestel ziet er perfect uit en draait op T-mobile software. Nu zag ik op de T-mobile site, dat er een update met versie nr. 2.26 is uitgebracht. Ik kan alleen met geen mogelijkheid vinden welke versie ik op dit moment draai..... Wat ik wel vind is:

ROM versie: 1.13.114.3 NLD
ROM datum: 05-31-07
Radioversie: 4.1.13.42
ExtROM versie: 1.13.114.103
CE-besturingssysteem 5.2.1238 (Build 17745.0.2.3)

Het allerliefst zou ik de T-mobile ROM eraf gooien en de meest recente, pure, origineel nederlandse HTC ROM erop zetten, maar ik kan geen wijs worden uit de tientallen ROMs op XDA, die allemaal hun problemen/tekortkomingen hebben en naar mijn idee alleen maar home made zijn. HTC.com geeft mij ook geen uitkomst. Zeg alsjeblieft niet dat ik het zelf moet gaan uitzoeken, want ik heb me al helemaal scheel gelezen..... Graag jullie hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met ^, ik ben benieuwd naar ervaringen met originele roms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
hi all. ik kan opera mini alleen maar openen vanuit de java app loader. kan ik opera mini niet 'extracten' of iets dergelijks, zodat het als een volwaardig programma herkend word? let me know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrice
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-03-2008
Ik heb op dit moment een PDA met Windows Mobile 5. Met de Internet Explorer van WM65 kan ik niet op sites die JavaScript gebruiken. Zoals de webmail van Telenet (http://webmail.telenet.be). Zijn er hier Belgische gebruikers die eens willen testen of dit ondertussen wel werkt met de standaard browser van WM6? Al zijn er ondertussen wel betere alternative zoals Opera en FF :).

In ieder geval ga ik mij ook HTC Touch aanschaffen. Schitterend topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

AjodokusK schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 18:09:
Hallo allemaal,
ik ben sinds afgelopen weekend, na mij ondergedompeld te hebben in gathering en xda, de nog een beetje onwennige bezitter van een zwarte MDA Touch. Toestel ziet er perfect uit en draait op T-mobile software. Nu zag ik op de T-mobile site, dat er een update met versie nr. 2.26 is uitgebracht. Ik kan alleen met geen mogelijkheid vinden welke versie ik op dit moment draai..... Wat ik wel vind is:

ROM versie: 1.13.114.3 NLD
ROM datum: 05-31-07
Radioversie: 4.1.13.42
ExtROM versie: 1.13.114.103
CE-besturingssysteem 5.2.1238 (Build 17745.0.2.3)

Het allerliefst zou ik de T-mobile ROM eraf gooien en de meest recente, pure, origineel nederlandse HTC ROM erop zetten, maar ik kan geen wijs worden uit de tientallen ROMs op XDA, die allemaal hun problemen/tekortkomingen hebben en naar mijn idee alleen maar home made zijn. HTC.com geeft mij ook geen uitkomst. Zeg alsjeblieft niet dat ik het zelf moet gaan uitzoeken, want ik heb me al helemaal scheel gelezen..... Graag jullie hulp
Je hebt nu 1.13 dus. En 2.26 is beschikbaar ;)

En aangezien je geen HTC toestel hebt, kan je niet zomaar bij HTC de laatste firmware downloaden, je bent dus echt afhankelijk van sites als XDA. En, je zal de boel moeten unlocken e.d. waarmee je garantie direct de deur uit is. En het *kan* mis gaan, waarna je toestel direct onbruikbaar *kan* zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door DizzyWeb op 26-03-2008 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 18:15
Ik ben op zoek naar een nieuw hoesje, het hoesje dat ik er bij heb gekregen heeft wat schade opgelopen. Ik weet dat iemand een link heeft geplaatst naar een webwinkel die deze verkocht, maar ik kan die niet meer vinden. Op het gevaar af dat ik er overheen heb gekeken dus nu toch weer die vraag: in welke webshop kon je de originele hoesjes kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Paulus73 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:57:
Ik ben op zoek naar een nieuw hoesje, het hoesje dat ik er bij heb gekregen heeft wat schade opgelopen. Ik weet dat iemand een link heeft geplaatst naar een webwinkel die deze verkocht, maar ik kan die niet meer vinden. Op het gevaar af dat ik er overheen heb gekeken dus nu toch weer die vraag: in welke webshop kon je de originele hoesjes kopen.
Hier bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers, ik heb twee vragen.
1) Weet iemand of de contactpersoon-optie van de nieuwe SPB Mobile Shell ook apart te installeren is? Of een soortgelijke app die ongeveer hetzelfde doet. Dit contactpersoonscherm is veel overzichtelijker dan het standaard contactscherm met de kleine lettertjes, is ook met de vinger beter te bedienen. Je komt er via een foto-dial schermpje Afbeeldingslocatie: http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/screenshots/301.png
2) zijn de 'oude' touch toestellen al op? Dit ivm met het dan plotseling in het water vallen van mijn eigen touch zodat ik een nieuwe krijg met extra geheugen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat ze op zijn want anders zouden ze eerst de oude wel verkopen en daarna pas de neiuwe. Anders moet je t proberen en wanneer je een oude hebt weer opnieuw proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DizzyWeb schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 00:05:
[...]

Je hebt nu 1.13 dus. En 2.26 is beschikbaar ;)

En aangezien je geen HTC toestel hebt, kan je niet zomaar bij HTC de laatste firmware downloaden, je bent dus echt afhankelijk van sites als XDA. En, je zal de boel moeten unlocken e.d. waarmee je garantie direct de deur uit is. En het *kan* mis gaan, waarna je toestel direct onbruikbaar *kan* zijn.
Ach, in principe is er niets mis met de rom van t-mobile. Met wat tweaks en shells zie je er niets meer van. Ik zou gewoon die nieuwe van t-mobile er op zetten. Let wel even op dat je de goeie neemt! Er is er één voor de 64/128 en één voor de 128/256 uitvoering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Batterij draint nog steeds als een gek... In stand-by niet, maar bij gebruik gaat het echt met procenten :S Kan je nou die accu kalibreren als bij een laptop of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 14:51
Wat is de laatste officiele HTC Rom? Mijn toetsel is namelijk terug van reparatie waar een "software update" gedaan zou zijn. Ik geloof er echter niet veel van omdat deze rom van 24 mei 2007 is. Het betreft een 128/64 toestel.

Rom versie: 1.11.404.1B NLD
Rom datum: 05/24/07
Radioversie: 02.93.90
ExtRom versie: 1.11.404.101

Op de HTC club site kan ik geen Rom-updates vinden, alleen softwareupdates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
@vorige post: zie wiki van xdadeveloper.

ik heb het volgende probleem: als ik het scherm uit wil doen via de aan/uit knop, dan gaat de telefoon helemaal uit. hij valt als het ware uit. is dit een bekend probleem?, zijn er oplossingen? en hebben meerdere deze ervaring? let me know.

groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.wjca
  • Laatst online: 30-08 09:10
Hoi Allemaal,

Ik heb deze telefoon(HTC Touch) in bezit.
Nu gebeurt er opeens iets vreemds.
Sinds gisteren ochtend (of misschien reeds daarvoor) heb ik geen netwerk verbinding meer :O(

Nu heb ik de chipcard er uit gehaald en in een andere telefoon gedaan en dan heb ik opeens wel netwerk verbinding.

Wat kan er mis zijn met mijn telefoon?
Ik heb niet zitten rotzooien met netwerk settings of zo.

Graag hoor ik jullie tips.

Mvg,

Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat ie niet op flightmode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.wjca
Comm Manager:
Flightmodus = kruisje van uit
Telefoon = is verlicht
Bluetooth = kruisje van uit
Wlan = kruisje van uit
Ms direct push = kruisje van uit
gegevensverbinding = kruisje van uit
beltoon = is verlicht
activesync = kruisje van uit

Ik heb geprobeerd automatish netwerk te zoeken, maar daar heeft die moeite mee.
Handmatig vindt die Orange (mijn abbo) KPn etc.
Als ik connect met Orange krijg ik wel balkjes maar bellen of sms gebeurt niks (uitgaand en ingaand)

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:40:
[...]

Ach, in principe is er niets mis met de rom van t-mobile. Met wat tweaks en shells zie je er niets meer van. Ik zou gewoon die nieuwe van t-mobile er op zetten. Let wel even op dat je de goeie neemt! Er is er één voor de 64/128 en één voor de 128/256 uitvoering
Als je gewoon via de T-Mobile site de update download, kan je geen verkeerde nemen. Je moet namelijk je serienummer invoeren om te downloaden en het serienummer werkt alleen bij de juiste versie firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 12:24
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:00:
1) Of een soortgelijke app die ongeveer hetzelfde doet.
Ik gebruik PocketCM en bevalt me heel goed... is ook eenvoudiger en overzichtelijker dan het standaard adresboek.

http://www.pocketcm.com/

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]LiquidT_NL schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:54:
[...]

Ik word ook doorgestuurd naar windows live, daar tik ik op menu -> opties -> 3 geplande synchronisatie

als ik doorgeklikt wordt naar windows live heb ik de volgende opties:
search
hotmail
messenger
spaces

waar heb jij menu --> opties staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Ik zag deze tip nog niet staan in deeltje 6 van dit topic maar voor mensen met een macbook (pro), een WM6 pda en een unlimited intenet abo bij hun gsm provider. Internet op je mac via Bluetooth PAN van je HTC.

- Turn on Bluetooth and BT discovery on both your WM6 device and your Mac
- Set up a Pairing between the two devices
- Enable the Bluetooth PAN port under your Mac’s Network Preferences (Network Port Configurations) by clicking the checkbox
- Ensure that your devices are “talking together”
- Start “Internet Sharing” on your WM6 device and click “Connect”
- On your Mac, it is helpful having the “Show Bluetooth status in the menu bar” enabled
- On your Mac, from the Bluetooth menu, select “Join Network on [WM6 device]”

That is it! (You should have internet connectivity on your Mac, provided you have good signal on your WM6 device). You can even verify that you got an IP address from your WM6 device by going to Network control panel and selecting Bluetooth PAN. Mine shows a 192.168.0.XXX number.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
hi mensen. ik wil graag een goede NL rom voor deze htc touch. (zoals zovelen) ik denk dat ik mn telefoon daarvoor moet registreren bij de htc e-club, maar daar vraagt hij de s/n van de telefoon. dit werkt niet met een t-mobile branden htc toestel (kansloos). weet iemand hoe ik wel aan de rom kom, of een serial die ik kan invullen om toegang te krijgen tot de htc touch software?
let me know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
Hey weet iemand wanneer t-mobile met een upgrade naar wm 6.1 komt. En of je deze ook zelf eerder kan updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taarmen schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:26:
Hey weet iemand wanneer t-mobile met een upgrade naar wm 6.1 komt. En of je deze ook zelf eerder kan updaten?
Volgens mij is WM 6.1 nog niet uit, toch? Daarnaast is T-mobile ook niet zo snel met nieuwe updates, dus dat zal nog wel even duren... Tenzij ik mij vergis natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timple
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:04

Timple

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:00:
1) ...
2) zijn de 'oude' touch toestellen al op? Dit ivm met het dan plotseling in het water vallen van mijn eigen touch zodat ik een nieuwe krijg met extra geheugen O-)
Ow dáárom zijn die verzekeringen zo f*cking duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VW-Bart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:40
mr.wjca schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:37:
[...]

Comm Manager:
Flightmodus = kruisje van uit
Telefoon = is verlicht
Bluetooth = kruisje van uit
Wlan = kruisje van uit
Ms direct push = kruisje van uit
gegevensverbinding = kruisje van uit
beltoon = is verlicht
activesync = kruisje van uit

Ik heb geprobeerd automatish netwerk te zoeken, maar daar heeft die moeite mee.
Handmatig vindt die Orange (mijn abbo) KPn etc.
Als ik connect met Orange krijg ik wel balkjes maar bellen of sms gebeurt niks (uitgaand en ingaand)

;(
Heej ik heb vandaag mijn toestel verstuurd naar de reparatieservice van Orange met dezelfde storing!
Heb het gemeld via de klantenservice en kreeg gewoon een retourenvelop thuisgestuurd.

De storing kwam ineens uit het niets, dus niet na het wisselen van een rom of installeren van software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:14:
[quote]LiquidT_NL schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:54:
[...]

als ik doorgeklikt wordt naar windows live heb ik de volgende opties:
search
hotmail
messenger
spaces

waar heb jij menu --> opties staan?
Heb je de nieuwste Windows Live?

edit:
mbt mijn accudrain probleem: Heb een drain (volgens mijn OC progje) van 479 mA... Is dit veel?

[ Voor 8% gewijzigd door LiquidT_NL op 27-03-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Timple schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 08:56:
[...]
hellboy1970 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:00:
1) ...

Ow dáárom zijn die verzekeringen zo f*cking duur!
Ik word hier ook werkelijk onwel van als ik dit lees. Echt serieus niet normaal. Moet je voorstellen als er mensen zijn die niet iets hebben kunnen verhalen op hun verzekering omdat ze niet aan de eisen deden... bijvoorbeeld door in het grijze gebied te zitten. En jij (hellboy1970) flikkert je dure Touch gewoon ZELF in een bak met water...

Erger nog, je bent er nog trots op ook! Loser!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
smeerbartje schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:09:
[...]

Ik word hier ook werkelijk onwel van als ik dit lees. Echt serieus niet normaal. Moet je voorstellen als er mensen zijn die niet iets hebben kunnen verhalen op hun verzekering omdat ze niet aan de eisen deden... bijvoorbeeld door in het grijze gebied te zitten. En jij (hellboy1970) flikkert je dure Touch gewoon ZELF in een bak met water...

Erger nog, je bent er nog trots op ook! Loser!
En jij denkt dat die verzekeringsmaatschappijen niet grof geld verdienen met die verzekeringen...

Tuurlijk moet je niet expres vernielen om zo te kunnen claimen bij de verzekeringsmaatschappij.

Echter heb ik al 2 jaar een verzekering waar ik al twee keer gebruik van heb moeten maken wegens het defect raken van eerst mijn M500 (orange) en vervolgens M3000 (eveneens orange). Dus voor €100,- per jaar heb ik steeds het meest recente toestel ZONDER dat ik dit met opzet doe (he hellboy ;))

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Even een bookmarkje.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
hi people.

1. ik vind het wat irritant dat ik eerst wifi aan moet zetten, en dan pas internet explorer kan starten. kan ik het ook zo instellen dat wifi automatisch opstart zodra ik deze nodig heb? nu krijg je telkens de melding dat er geen verbinding is, en moet je handmatig via omwegen wifi weer aanzetten in de com. manager.

2. is er ook een today screen wifi shortcut? ik wil het liefst wifi aan kunnen zetten met 1 klik (vooral als vraag 1 geen oplossing vind), in plaats van handmatig naar de com. manager en daar wifi aan te zetten.

let me know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:37
jeroentje schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:47:
2. is er ook een today screen wifi shortcut? ik wil het liefst wifi aan kunnen zetten met 1 klik (vooral als vraag 1 geen oplossing vind), in plaats van handmatig naar de com. manager en daar wifi aan te zetten.
Met BatteryStatus is dit mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
vacuumcleaner schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:24:
[...]

En jij denkt dat die verzekeringsmaatschappijen niet grof geld verdienen met die verzekeringen...

Tuurlijk moet je niet expres vernielen om zo te kunnen claimen bij de verzekeringsmaatschappij.

Echter heb ik al 2 jaar een verzekering waar ik al twee keer gebruik van heb moeten maken wegens het defect raken van eerst mijn M500 (orange) en vervolgens M3000 (eveneens orange). Dus voor €100,- per jaar heb ik steeds het meest recente toestel ZONDER dat ik dit met opzet doe (he hellboy ;))
Laat maar, je snapt mijn hele punt niet. Je bent al even erg als hellboy. Blijf maar lekker verzekeren voor een "te hoog" bedrag en "regel" die nieuwe types maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Met BatteryStatus is dit mogelijk
tnx 4 quick reply. ik heb het gezien met battery status. maar dan krijg je een heel klein iellig icoontje rechtsonderin. ik ken ook screenshots waarin het echt een today plugin is (kan de app alleen niet vinden). dat rechtsonderin van batterystatus vind ik helaas te mini. andere suggesties om wifi on/of op het today screen te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stijnd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:24:
Wat is de laatste officiele HTC Rom? Mijn toetsel is namelijk terug van reparatie waar een "software update" gedaan zou zijn. Ik geloof er echter niet veel van omdat deze rom van 24 mei 2007 is. Het betreft een 128/64 toestel.

Rom versie: 1.11.404.1B NLD
Rom datum: 05/24/07
Radioversie: 02.93.90
ExtRom versie: 1.11.404.101

Op de HTC club site kan ik geen Rom-updates vinden, alleen softwareupdates
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb mijn HTC sinds 09-2007 en volg dit topic sinds maar heb nog geen officiële rom-update kunnen vinden. Op de HTC club site staat er dat je je telefoon uit de lijst moet selecteren, maar er staat geen lijst. Pas als je naar andere downloads gaat kun je de touch kiezen, maar daar heb je alleen camera-fix enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.wjca
VW-Bart schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:54:
[...]

Heej ik heb vandaag mijn toestel verstuurd naar de reparatieservice van Orange met dezelfde storing!
Heb het gemeld via de klantenservice en kreeg gewoon een retourenvelop thuisgestuurd.

De storing kwam ineens uit het niets, dus niet na het wisselen van een rom of installeren van software.
Hmm ik heb dus een phone die niet via Orange komt, dus die valt niet onder hun verantwoording :O(
Ga wel even mij HTC zelf zeuren dan. al heb ik nog geen antwoord op me mailtje :O(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:15:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb mijn HTC sinds 09-2007 en volg dit topic sinds maar heb nog geen officiële rom-update kunnen vinden. Op de HTC club site staat er dat je je telefoon uit de lijst moet selecteren, maar er staat geen lijst. Pas als je naar andere downloads gaat kun je de touch kiezen, maar daar heb je alleen camera-fix enzo.
je moet ook eerst je serial nummer invullen, voordat je een telefoon kunt kiezen. en alleen echte htc branded telefoons kunnen daar terrecht. als je een t-mobile (of elk ander) logo-tje op je telefoon hebt, dan moet je bij die provider terrecht. t-mobile levert prima eigen rom updates (zie hun site -> support)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeroentje schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:33:
[...]

tnx 4 quick reply. ik heb het gezien met battery status. maar dan krijg je een heel klein iellig icoontje rechtsonderin. ik ken ook screenshots waarin het echt een today plugin is (kan de app alleen niet vinden). dat rechtsonderin van batterystatus vind ik helaas te mini. andere suggesties om wifi on/of op het today screen te krijgen?
Phone Suite van SPB heeft wat jij zoekt. Op je today scherm krijg je een extra icoon waarmee je o.a. Wifi kunt inschakelen. Met 2x klikken heb je Wifi aan de praat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smeerbartje schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:32:
[...]

Laat maar, je snapt mijn hele punt niet. Je bent al even erg als hellboy. Blijf maar lekker verzekeren voor een "te hoog" bedrag en "regel" die nieuwe types maar.
Meneer moet niet zo zeuren, je betaalt toch wel teveel net zoals voor alle andere verzekeringen
Maar dat zul je wel weer niet begrijpen dan Maar goed maakt niet uit maar zeur er dan ook niet over
tegen anderen Beetje irritant ! Wel blij dat je foto weg is moest nog wel is schrikken :P

Ontopic: heb een nieuwe geheugenkaartje *O*
8gb Moest alleen wel een hard reset doen :N
Had verwacht dat ik zo over kon zetten maar batterystatus bleef maar paar mb aangeven
Nu geeft ie 4 gb aan :) (staat wat muziek etc op)
Heb ook gps muis gekregen *O* Adapt 850 Werkt super met zowel navigatie (route66) als google maps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
[offtopic]
Laatste opmerking over dat verzeker-ding waar we het over hebben. Petervanlis, denk je niet dat de premies een stuk lager zouden liggen als de illegale uitkeringen er niet zouden zijn geweest? Ooit van marktwerking gehoord? Dus als jij zegt dat "je toch wel teveel betaalt net zoals voor alle andere verzekeringen", dan kan ik je helaas niet serieus nemen; aangezien dit absoluut ruikt naar een gebrek aan kennis. Sorry!

[Ontopic]
De Touch kan dus niet overweg met een 8 gb kaart en ziet deze maar als 4 gb? Kutzeg, ik was namelijk van plan om er een aan te schaffen. Jij blijft werken met 4 gb nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smeerbartje schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 22:34:

De Touch kan dus niet overweg met een 8 gb kaart en ziet deze maar als 4 gb? Kutzeg, ik was namelijk van plan om er een aan te schaffen. Jij blijft werken met 4 gb nu?
Nee, ik zeg dat batterystatus nu 4 gb aangeeft dit komt omdat 2gb voor route 66 is en nog is bijna 2 muziek en rest alle cab's en programma die op sd zijn geinstalleerd Dus touch kan wel degelijk met 8gb kaartje omgaan ondanks dat ze in de winkel anders vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:11

MaDLiVe

.-Observer-.

Touch ondersteund gewoon SDHC dus ook 16gb kaartjes zullen werken.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDLiVe schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 02:43:
Touch ondersteund gewoon SDHC dus ook 16gb kaartjes zullen werken.
8gb was in de winkel al moeiljk te krijen 12gb kon ik nergens vinden nog (wel op internet)
windows mobile kan max 32gb aan Hopelijk snel van die 32gb kaartjes te krijgen :Y
En staat niet in de spec dat touch micro sdhc ondersteund Wel bij de tytn II Maar goed het werkt dus *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over Opera mini:

Bij iedere pagina die ik update krijg ik een schermpje met 3 keuzes om het netwerk te gebruiken:

1. Laat het toe en vraag het me de volgende keer
2. Laat het deze keer niet toe
3. Nooit

Kan dit niet op de een of andere manier uitgezet worden zodat die vraag niet meer komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Bij iedere pagina die ik update krijg ik een schermpje met 3 keuzes om het netwerk te gebruiken:

1. Laat het toe en vraag het me de volgende keer
2. Laat het deze keer niet toe
3. Nooit
dit wil ik ook graag weten! vrij irritant (bij mij betreft het de standaard java 'runner' in de nieuwste t-mobile rom. blend heet het uit mijn hoofd.

kun je opera mini trouwens ook opstarten, zonder eerst in de java tool te gaan? ik heb het liefst een snelkoppeling in mijn homescreen (of programma's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeroentje schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:14:
[...]

dit wil ik ook graag weten! vrij irritant (bij mij betreft het de standaard java 'runner' in de nieuwste t-mobile rom. blend heet het uit mijn hoofd.

kun je opera mini trouwens ook opstarten, zonder eerst in de java tool te gaan? ik heb het liefst een snelkoppeling in mijn homescreen (of programma's).
Het betreft idd het programma JBlend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Beide wensen zijn mogelijk en staan in 1 van de zes delen van dit topic. Ik heb nu echter geen zin om op te zoeken waar precies, maar zowel het maken van een snelkoppeling als het uitschakelen van de 'connectie'-beveiliging van java-apps staat erin. Zoeken dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smeerbartje schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:57:
Beide wensen zijn mogelijk en staan in 1 van de zes delen van dit topic. Ik heb nu echter geen zin om op te zoeken waar precies, maar zowel het maken van een snelkoppeling als het uitschakelen van de 'connectie'-beveiliging van java-apps staat erin. Zoeken dus :).
Kan het iig niet echt vinden. Misschien het installeren van een andere java-client?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:37:
[...]

Kan het iig niet echt vinden. Misschien het installeren van een andere java-client?
Het staat zelfs in de openingspost, onder kopje 28. Check hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
hi mensen. ik kom achter een irritante eigenschap van wm6. (hiervoor had ik symbian, dus geen id of wm5 hetzelfde had).

als ik s'avonds nog een beetje aan het prutsen ben op de telefoon, zet ik de volume zacht. nu wil het geval dat de wekker dan ook 'zacht' of zonder geluid af gaat. ik slaap dus door mijn wekker heen! weet iemand hier een goeie tip voor? of - is er een app waarmee je automatisch je volume kunt aanpassen? (zoals elke morgen om 7.00 weer normaal geluidsniveau). ik vergeet te vaak savonds het volume weer terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand mischien een idee waar ik deze rom kan vinden?? ik zag hem bij iemand als plaatje onder de tekst staan, en heb het al aan hem gevraagd maar hij reageert maar niet.

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/image.php?u=659207&type=sigpic&dateline=1205697387

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb dit ook gedaan, maar nu is mijn batterij binnen notime leeg.
Heeft iemand de standaardwaarde voor mij.
Ik heb een HTC Touch XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 19:48:
[...]

Ik heb dit ook gedaan, maar nu is mijn batterij binnen notime leeg.
Heeft iemand de standaardwaarde voor mij.
Ik heb een HTC Touch XL
wat een onzin !
Geen standaardwaarde Bij hard reset steeds weer andere waarde
Ik heb die van mij op net iets meer dan 200000 staan
Ik kan nu zoals op de filmpjes van htc met me vinger glijden Anders lukte alleen met me nagels
Heb ook de helft geprobeerd en merk steeds verschil dus dat max 9000 is klopt ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:30:
heeft iemand mischien een idee waar ik deze rom kan vinden?? ik zag hem bij iemand als plaatje onder de tekst staan, en heb het al aan hem gevraagd maar hij reageert maar niet.

[afbeelding]
waarschijnlijk zelf in elkaar geknutsels dus tweak ze :P
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.