Toch niet!
Check (vanavond) je mail!
Check (vanavond) je mail!
[ Voor 103% gewijzigd door Ginz op 21-03-2008 10:15 ]
Verwijderd
[ Voor 103% gewijzigd door Ginz op 21-03-2008 10:15 ]
Huh? Ik snap deze niet? Wat staat er in zijn mail dan?
Verwijderd
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Lukt mij ook nietVerwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:14:
heeft iemand het voor elkaar gekregen zijn touch (gekregen bij een hi-abonnement) simlock-vrij te maken? heb de stappen gevolgd zoals deze op de site van XDA staan, maar het lukt me niet.
Mag ik vragen hoe je die cube helemaal uitzet?KneoK schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:33:
Ik kan het maar niet laten om te blijven klooien aan mijn Touch. Heb de cube helemaal uitgeschakeld (joepie, ongeveer 5MB geheugen extra !!! Nu op 26,3MB vrij and tweaking...) omdat dat ding voor mij toch alleen maar als functie heeft "kijk eens wat een geile dingen mijn telefoon kan" en ik de items in de cube zelf nooit gebruik. Verder nog S2U2 geinstalleerd en aangepast naar wens, werkt super, zeker nu de cube gewoon uit is.
[ Voor 48% gewijzigd door smeerbartje op 21-03-2008 14:51 ]
Op het XDA forum is ergens een cube disabler .cab maar ik heb het handmatig gedaan. Eerst in het register HKLM / Software / OEM / TFLOSettings de waarde EnableCube op 0 gezet, dan komt de cube niet meer tevoorschijn maar wordt nog wel geladen. Dus vervolgens kopieer je vanuit je Windows dir het bestandje LaunchStartupApp.lst naar een andere locatie (op je geheugenkaartje of op je eigen pc) en opent het (tipje: gewoon naar je storage card, even hernoemen naar .txt en dan openen. Niet vergeten na de edit de extensie weer terug te veranderen naar .lst). Je verwijdert gewoon alledrie de entries zodat je een leeg bestand overhoudt en slaat dit weer op. Vervolgens terugkopieeren naar je Windows directory (gebruik iets van GSFinder of Total Commander hiervoor, anders kun je het bestand niet overschrijven) en een softreset uitvoeren.smeerbartje schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:50:
[...]
Mag ik vragen hoe je die cube helemaal uitzet?
Allright man! Dankje... het is allemaal gelukt.KneoK schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:07:
[...]
Op het XDA forum is ergens een cube disabler .cab maar ik heb het handmatig gedaan. Eerst in het register HKLM / Software / OEM / TFLOSettings de waarde EnableCube op 0 gezet, dan komt de cube niet meer tevoorschijn maar wordt nog wel geladen. Dus vervolgens kopieer je vanuit je Windows dir het bestandje LaunchStartupApp.lst naar een andere locatie (op je geheugenkaartje of op je eigen pc) en opent het (tipje: gewoon naar je storage card, even hernoemen naar .txt en dan openen. Niet vergeten na de edit de extensie weer terug te veranderen naar .lst). Je verwijdert gewoon alledrie de entries zodat je een leeg bestand overhoudt en slaat dit weer op. Vervolgens terugkopieeren naar je Windows directory (gebruik iets van GSFinder of Total Commander hiervoor, anders kun je het bestand niet overschrijven) en een softreset uitvoeren.
Backup van je register (of even onthouden wat je verandert hebt), backup van het .lst bestandje en je kunt de cube zo weer terugtoveren.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb het helemaal niet. Je zou kunnen proberen om de gevoeligheid van je touchpad iets te verhogen zodat je minder hard op het schermpje hoeft te drukken (sowieso een aanrader vind ik, het de sensitivity nu op 6800 staan) maar als je nog garantie hebt dan zou ik zeker eens met je leverancier of fabrikant in conclaaf gaan.dangerpaki schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 14:14:
hello tweakers,
een vraagje ik had in het begin al gemerkt dat mijn schermpje bij het gebruiken aan de rechter kant een beetje vervorming toonde als ik erop drukte tijdens het gebruikt. weet je wel dat vervorming dat je ziet als je op een lcd drukt.
nou is dat voor mijn gevoel wat toegenomen in de maanden sindsdien. dit kan iets gevoelsmatigs zijn hoor. maar mijn vraag is is dit normaal? ik zie het alleen aan de rechter kant van het scherm. of ik nou links of rechts op het scherm druk het is alleen aan de rechter kant van het scherm te zien.
heeft iemand anders dit ook? want heb nu nog garantie en kan zo de tmobile shop binnen lopen. weet iemand hoe lang je dan het toestel kwijt bent?
Verwijderd
Verwijderd
bedankt dat ga ik eens zeker doen. want inderdaad de sensitiviteit laat ook wat te wensen over...KneoK schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 15:01:
[...]
Ik heb het helemaal niet. Je zou kunnen proberen om de gevoeligheid van je touchpad iets te verhogen zodat je minder hard op het schermpje hoeft te drukken (sowieso een aanrader vind ik, het de sensitivity nu op 6800 staan) maar als je nog garantie hebt dan zou ik zeker eens met je leverancier of fabrikant in conclaaf gaan.
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2008 23:57 ]
Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X
Verwijderd
Heb je het programma batterystatus op je telefoon staan?Xurk schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:19:
Voor de verandering eens geen technische vraag, maar wat anders: zoals anderen vandaag wellicht hebben gezien bij de weersvoorspellingen op de Touch, stond er voor morgen een apart icoontje bij, die ik nog niet kende, wat nog het meeste leek op een thermometer, maar dit weet ik niet zeker... iemand enig idee wat dit moest voorstellen?
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2008 00:41 ]
Verwijderd
Hoe doe je dit precies?KneoK schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 15:01:
[...]Je zou kunnen proberen om de gevoeligheid van je touchpad iets te verhogen
Met een regeditor ga je naar HKLM / Software / OEM / TFLOSettings en verandert de waarde voor Fingerpressure (heb 'm zelf op 6800, ik geloof dat je in ieder geval tot 9000 kan).Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 10:45:
[...]
Hoe doe je dit precies?
Hoelang duurt het trouwens gemiddeld voordat een HTC Touch gerepareerd is? Hij is morgen (25-3) al 3 weken weg van huis..
't Is goed te doen om met een originele rom IGO2006 te draaien.Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 00:22:
Weet iemand hoe ik meer geheugen vrij kan maken voor mijn Touch?
Optie 1 (voorkeur)
Met pijn en moeite lukt het me om ca. 15 MB vrij te maken. (IGO 2006) Ik zou graag
meer willen. Kan ik sommige programmadelen uitschakelen zoals de touchflow enz?
Kan ik meer geheugen vrij maken via een hard reset?
Optie 2 (niet mijn voorkeur)
Of kan ik beter een andere rom erop zetten? Zoja, gaat dit met een gesimlockte
Orange telefoon?
Alvast bedankt,
Maurice
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door pven op 24-03-2008 14:43 ]
*knip* (dit is een indirecte link), daar kun je ook vinden welke ROM geschikt is voor jouw wensen, of discussie daarover hier gewenst is weet ik niet. Je hoeft in ieder geval geen aparte radio ROM te installeren, elke ROM die ik geprobeerd heb werkt standaard met Orange zonder aangepaste radio.Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 14:24:
@KneoK ,
Ik heb mijn Touch vrijgemaakt om de roms te kunnen updaten:
Ik had een Orange Touch (simlocked).:
Programma ELF_USPL-v1 gedraaid --> alles ok
Programa Enablerapi gedraaid en softreset gedaan.
Nu wil ik dus updaten, maar heb verschillende vragen:
Moet ik de Radio rom updaten?
*knip* dit soort vragen willen we hier niet zien
Werkt dat dan nog met Orange?
Welke Rom kan ik het beste installeren?
Heb je misschien ook een link
Alvast bedankt,
Maurice
P.S. Ik neem aan dit niet illigaal is om te vragen?
[ Voor 9% gewijzigd door pven op 24-03-2008 14:45 ]
^^^ wat hij dus zegt.DizzyWeb schreef op maandag 24 maart 2008 @ 14:27:
Als ik me niet vergis, is dat toch echt niet toegestaan ahamay.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Verwijderd
Nee anders had ik dat wel geweten. Ik heb al heel lang geen dingen er meer opgezet. Ik zal eens voor de zekerheid kijken, maar CPU usage is over het algemeen laag en ook mijn processen zien er imho netjes uit.Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:59:
Heb je een dag of 10 geleden een nieuw programmaatje er op gezet? Ik heb heel veel problemen met de batterij gekregen toen in de 5/6 tabs Cube had geinstalleerd. Toen bleef de Touch soms helemaal hangen waardoor hij 2 uur (!) van 100 naar 0% liep...
Nadat ik die Cube er af had gegooid, heb ik nooit meer problemen gehad
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Uhm, fijn dat er gemodereerd wordt, maar in de startpost staat een directe link naar het XDA forum doe ik het weer... maar je past censuur toe als ik alleen maar aangeef dat hij daar moet kijken ?pven schreef op maandag 24 maart 2008 @ 14:45:
[...]
^^^ wat hij dus zegt.
We gedogen dat er over wordt gesproken, maar niet dat er directe of indirecte links worden gegeven.
[ Voor 20% gewijzigd door KneoK op 24-03-2008 19:17 ]
Ja, die heb ik ook op mijn telefoon staan... maar heeft dat gevolgen voor de icoontjes die bij de Weather tab worden gebruikt?Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:36:
Heb je het programma batterystatus op je telefoon staan?
Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X
Verwijderd
Paar posts boven je:roberto652 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:12:
Hoe kan je ook alweer de gevoeligheid van het scherm veranderen?
Ik had het wel ergens gelezen, maar kan het niet meer terugvinden...
Lache toch...KneoK schreef op maandag 24 maart 2008 @ 19:13:
Uhm, fijn dat er gemodereerd wordt, maar in de startpost staat een directe link naar het XDA forum doe ik het weer... maar je past censuur toe als ik alleen maar aangeef dat hij daar moet kijken ?
Edit: sterker nog, er staat in de startpost gewoon een heel gedeelte over ROM updaten met links naar het XDA forum, de links die ik bedoelde maar niet eens in mijn post genoemd heb...
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Bij mij verwijst hij als ik het in wil stellen altijd naar Windows Live.LiquidT_NL schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:33:Elke 30 minuten checkt hij e-mail via pop en hotmail. I
Verwijderd
Ik word ook doorgestuurd naar windows live, daar tik ik op menu -> opties -> 3 geplande synchronisatieTheKeeper schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 07:26:
[...]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Bij mij verwijst hij als ik het in wil stellen altijd naar Windows Live.
[ Voor 8% gewijzigd door pven op 25-03-2008 17:42 ]
Mja, klinkt als hetzelfde wat mijn Touch deed nadat ik er een nieuwe ROM op zette. Alleen deed de mijne direct zo. Heb 'm ter reparatie aan moeten bieden in de T-Mobile winkel.jeroentje schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:01:
hey allemaal, ik heb op mijn 3 dagen oude htc touch de http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=350784 rom geinstalleerd. ging succesvol. alles draaide (ong een uur).. en nu gaat de htc niet meer aan! hij had nog dik 90% batterij, maar start nu niet meer op. ik krijg het t-mobile startscherm ca 4 seconden, en dan is het beeldscherm weer uit. wat ik ook al merkte, is dat als ik op de aan/uit knop drukte, de touch opnieuw opstartte (voorheen was dat gewoon het scherm uit doen).
iemand suggesties voor wat ik kan doen? en herkent iemand dit?
Verwijderd
Ik heb enorm geluk gehad, ze hebben mijn toestel onder garantie gerepareerd (wat ze verneukt hebben, waarna ik uiteindelijk een gloednieuw toestel kreeg). ROM updaten naar een niet T-Mobile ROM is eigenlijk einde garantie.jeroentje schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:38:
@dizzyweb,
is dat de enige oplossing denk je (ik denk niet dat ik garantie heb, ik heb hem via via aangeschaft) kon jij daar kosteloos terrecht? en heb je sindsdien nog roms geinstalleerd, of blijf je er nu vanaf?
Je hebt nu 1.13 dus. En 2.26 is beschikbaarAjodokusK schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 18:09:
Hallo allemaal,
ik ben sinds afgelopen weekend, na mij ondergedompeld te hebben in gathering en xda, de nog een beetje onwennige bezitter van een zwarte MDA Touch. Toestel ziet er perfect uit en draait op T-mobile software. Nu zag ik op de T-mobile site, dat er een update met versie nr. 2.26 is uitgebracht. Ik kan alleen met geen mogelijkheid vinden welke versie ik op dit moment draai..... Wat ik wel vind is:
ROM versie: 1.13.114.3 NLD
ROM datum: 05-31-07
Radioversie: 4.1.13.42
Protocolversie: 4.1.13.42
ExtROM versie: 1.13.114.103
CE-besturingssysteem 5.2.1238 (Build 17745.0.2.3)
Het allerliefst zou ik de T-mobile ROM eraf gooien en de meest recente, pure, origineel nederlandse HTC ROM erop zetten, maar ik kan geen wijs worden uit de tientallen ROMs op XDA, die allemaal hun problemen/tekortkomingen hebben en naar mijn idee alleen maar home made zijn. HTC.com geeft mij ook geen uitkomst. Zeg alsjeblieft niet dat ik het zelf moet gaan uitzoeken, want ik heb me al helemaal scheel gelezen..... Graag jullie hulp
[ Voor 11% gewijzigd door DizzyWeb op 26-03-2008 00:07 ]
Hier bijvoorbeeldPaulus73 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:57:
Ik ben op zoek naar een nieuw hoesje, het hoesje dat ik er bij heb gekregen heeft wat schade opgelopen. Ik weet dat iemand een link heeft geplaatst naar een webwinkel die deze verkocht, maar ik kan die niet meer vinden. Op het gevaar af dat ik er overheen heb gekeken dus nu toch weer die vraag: in welke webshop kon je de originele hoesjes kopen.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ach, in principe is er niets mis met de rom van t-mobile. Met wat tweaks en shells zie je er niets meer van. Ik zou gewoon die nieuwe van t-mobile er op zetten. Let wel even op dat je de goeie neemt! Er is er één voor de 64/128 en één voor de 128/256 uitvoeringDizzyWeb schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 00:05:
[...]
Je hebt nu 1.13 dus. En 2.26 is beschikbaar
En aangezien je geen HTC toestel hebt, kan je niet zomaar bij HTC de laatste firmware downloaden, je bent dus echt afhankelijk van sites als XDA. En, je zal de boel moeten unlocken e.d. waarmee je garantie direct de deur uit is. En het *kan* mis gaan, waarna je toestel direct onbruikbaar *kan* zijn.
Comm Manager:Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:31:
Staat ie niet op flightmode?
Als je gewoon via de T-Mobile site de update download, kan je geen verkeerde nemen. Je moet namelijk je serienummer invoeren om te downloaden en het serienummer werkt alleen bij de juiste versie firmware.Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:40:
[...]
Ach, in principe is er niets mis met de rom van t-mobile. Met wat tweaks en shells zie je er niets meer van. Ik zou gewoon die nieuwe van t-mobile er op zetten. Let wel even op dat je de goeie neemt! Er is er één voor de 64/128 en één voor de 128/256 uitvoering
Ik gebruik PocketCM en bevalt me heel goed... is ook eenvoudiger en overzichtelijker dan het standaard adresboek.Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:00:
Tweakers, ik heb twee vragen.
1) Of een soortgelijke app die ongeveer hetzelfde doet.
Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout
Verwijderd
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Volgens mij is WM 6.1 nog niet uit, toch? Daarnaast is T-mobile ook niet zo snel met nieuwe updates, dus dat zal nog wel even duren... Tenzij ik mij vergis natuurlijkTaarmen schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:26:
Hey weet iemand wanneer t-mobile met een upgrade naar wm 6.1 komt. En of je deze ook zelf eerder kan updaten?
Ow dáárom zijn die verzekeringen zo f*cking duur!Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:00:
1) ...
2) zijn de 'oude' touch toestellen al op? Dit ivm met het dan plotseling in het water vallen van mijn eigen touch zodat ik een nieuwe krijg met extra geheugen
Heej ik heb vandaag mijn toestel verstuurd naar de reparatieservice van Orange met dezelfde storing!mr.wjca schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:37:
[...]
Comm Manager:
Flightmodus = kruisje van uit
Telefoon = is verlicht
Bluetooth = kruisje van uit
Wlan = kruisje van uit
Ms direct push = kruisje van uit
gegevensverbinding = kruisje van uit
beltoon = is verlicht
activesync = kruisje van uit
Ik heb geprobeerd automatish netwerk te zoeken, maar daar heeft die moeite mee.
Handmatig vindt die Orange (mijn abbo) KPn etc.
Als ik connect met Orange krijg ik wel balkjes maar bellen of sms gebeurt niks (uitgaand en ingaand)
Heb je de nieuwste Windows Live?Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:14:
[quote]LiquidT_NL schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:54:
[...]
Ik word ook doorgestuurd naar windows live, daar tik ik op menu -> opties -> 3 geplande synchronisatie
Daar kan je het instellen.
als ik doorgeklikt wordt naar windows live heb ik de volgende opties:
search
hotmail
messenger
spaces
waar heb jij menu --> opties staan?
[ Voor 8% gewijzigd door LiquidT_NL op 27-03-2008 12:32 ]
Ik word hier ook werkelijk onwel van als ik dit lees. Echt serieus niet normaal. Moet je voorstellen als er mensen zijn die niet iets hebben kunnen verhalen op hun verzekering omdat ze niet aan de eisen deden... bijvoorbeeld door in het grijze gebied te zitten. En jij (hellboy1970) flikkert je dure Touch gewoon ZELF in een bak met water...Timple schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 08:56:
[...]
hellboy1970 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:00:
1) ...
2) zijn de 'oude' touch toestellen al op? Dit ivm met het dan plotseling in het water vallen van mijn eigen touch zodat ik een nieuwe krijg met extra geheugen
Ow dáárom zijn die verzekeringen zo f*cking duur!
En jij denkt dat die verzekeringsmaatschappijen niet grof geld verdienen met die verzekeringen...smeerbartje schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:09:
[...]
Ik word hier ook werkelijk onwel van als ik dit lees. Echt serieus niet normaal. Moet je voorstellen als er mensen zijn die niet iets hebben kunnen verhalen op hun verzekering omdat ze niet aan de eisen deden... bijvoorbeeld door in het grijze gebied te zitten. En jij (hellboy1970) flikkert je dure Touch gewoon ZELF in een bak met water...
Erger nog, je bent er nog trots op ook! Loser!
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Default blanke hetero
Met BatteryStatus is dit mogelijkjeroentje schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:47:
2. is er ook een today screen wifi shortcut? ik wil het liefst wifi aan kunnen zetten met 1 klik (vooral als vraag 1 geen oplossing vind), in plaats van handmatig naar de com. manager en daar wifi aan te zetten.
Laat maar, je snapt mijn hele punt niet. Je bent al even erg als hellboy. Blijf maar lekker verzekeren voor een "te hoog" bedrag en "regel" die nieuwe types maar.vacuumcleaner schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:24:
[...]
En jij denkt dat die verzekeringsmaatschappijen niet grof geld verdienen met die verzekeringen...
Tuurlijk moet je niet expres vernielen om zo te kunnen claimen bij de verzekeringsmaatschappij.
Echter heb ik al 2 jaar een verzekering waar ik al twee keer gebruik van heb moeten maken wegens het defect raken van eerst mijn M500 (orange) en vervolgens M3000 (eveneens orange). Dus voor €100,- per jaar heb ik steeds het meest recente toestel ZONDER dat ik dit met opzet doe (he hellboy)
tnx 4 quick reply. ik heb het gezien met battery status. maar dan krijg je een heel klein iellig icoontje rechtsonderin. ik ken ook screenshots waarin het echt een today plugin is (kan de app alleen niet vinden). dat rechtsonderin van batterystatus vind ik helaas te mini. andere suggesties om wifi on/of op het today screen te krijgen?Met BatteryStatus is dit mogelijk
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb mijn HTC sinds 09-2007 en volg dit topic sinds maar heb nog geen officiële rom-update kunnen vinden. Op de HTC club site staat er dat je je telefoon uit de lijst moet selecteren, maar er staat geen lijst. Pas als je naar andere downloads gaat kun je de touch kiezen, maar daar heb je alleen camera-fix enzo.Stijnd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:24:
Wat is de laatste officiele HTC Rom? Mijn toetsel is namelijk terug van reparatie waar een "software update" gedaan zou zijn. Ik geloof er echter niet veel van omdat deze rom van 24 mei 2007 is. Het betreft een 128/64 toestel.
Rom versie: 1.11.404.1B NLD
Rom datum: 05/24/07
Radioversie: 02.93.90
Protocolversie: 4.1.13.42
ExtRom versie: 1.11.404.101
Op de HTC club site kan ik geen Rom-updates vinden, alleen softwareupdates
Hmm ik heb dus een phone die niet via Orange komt, dus die valt niet onder hun verantwoording :O(VW-Bart schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:54:
[...]
Heej ik heb vandaag mijn toestel verstuurd naar de reparatieservice van Orange met dezelfde storing!
Heb het gemeld via de klantenservice en kreeg gewoon een retourenvelop thuisgestuurd.
De storing kwam ineens uit het niets, dus niet na het wisselen van een rom of installeren van software.
je moet ook eerst je serial nummer invullen, voordat je een telefoon kunt kiezen. en alleen echte htc branded telefoons kunnen daar terrecht. als je een t-mobile (of elk ander) logo-tje op je telefoon hebt, dan moet je bij die provider terrecht. t-mobile levert prima eigen rom updates (zie hun site -> support)Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:15:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb mijn HTC sinds 09-2007 en volg dit topic sinds maar heb nog geen officiële rom-update kunnen vinden. Op de HTC club site staat er dat je je telefoon uit de lijst moet selecteren, maar er staat geen lijst. Pas als je naar andere downloads gaat kun je de touch kiezen, maar daar heb je alleen camera-fix enzo.
Verwijderd
Phone Suite van SPB heeft wat jij zoekt. Op je today scherm krijg je een extra icoon waarmee je o.a. Wifi kunt inschakelen. Met 2x klikken heb je Wifi aan de praatjeroentje schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:33:
[...]
tnx 4 quick reply. ik heb het gezien met battery status. maar dan krijg je een heel klein iellig icoontje rechtsonderin. ik ken ook screenshots waarin het echt een today plugin is (kan de app alleen niet vinden). dat rechtsonderin van batterystatus vind ik helaas te mini. andere suggesties om wifi on/of op het today screen te krijgen?
Verwijderd
Meneer moet niet zo zeuren, je betaalt toch wel teveel net zoals voor alle andere verzekeringensmeerbartje schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:32:
[...]
Laat maar, je snapt mijn hele punt niet. Je bent al even erg als hellboy. Blijf maar lekker verzekeren voor een "te hoog" bedrag en "regel" die nieuwe types maar.
Verwijderd
Nee, ik zeg dat batterystatus nu 4 gb aangeeft dit komt omdat 2gb voor route 66 is en nog is bijna 2 muziek en rest alle cab's en programma die op sd zijn geinstalleerd Dus touch kan wel degelijk met 8gb kaartje omgaan ondanks dat ze in de winkel anders vertellensmeerbartje schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 22:34:
De Touch kan dus niet overweg met een 8 gb kaart en ziet deze maar als 4 gb? Kutzeg, ik was namelijk van plan om er een aan te schaffen. Jij blijft werken met 4 gb nu?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
8gb was in de winkel al moeiljk te krijen 12gb kon ik nergens vinden nog (wel op internet)MaDLiVe schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 02:43:
Touch ondersteund gewoon SDHC dus ook 16gb kaartjes zullen werken.
Verwijderd
dit wil ik ook graag weten! vrij irritant (bij mij betreft het de standaard java 'runner' in de nieuwste t-mobile rom. blend heet het uit mijn hoofd.Bij iedere pagina die ik update krijg ik een schermpje met 3 keuzes om het netwerk te gebruiken:
1. Laat het toe en vraag het me de volgende keer
2. Laat het deze keer niet toe
3. Nooit
Verwijderd
Het betreft idd het programma JBlendjeroentje schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:14:
[...]
dit wil ik ook graag weten! vrij irritant (bij mij betreft het de standaard java 'runner' in de nieuwste t-mobile rom. blend heet het uit mijn hoofd.
kun je opera mini trouwens ook opstarten, zonder eerst in de java tool te gaan? ik heb het liefst een snelkoppeling in mijn homescreen (of programma's).
Verwijderd
Kan het iig niet echt vinden. Misschien het installeren van een andere java-client?smeerbartje schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:57:
Beide wensen zijn mogelijk en staan in 1 van de zes delen van dit topic. Ik heb nu echter geen zin om op te zoeken waar precies, maar zowel het maken van een snelkoppeling als het uitschakelen van de 'connectie'-beveiliging van java-apps staat erin. Zoeken dus.
Het staat zelfs in de openingspost, onder kopje 28. Check hier.Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:37:
[...]
Kan het iig niet echt vinden. Misschien het installeren van een andere java-client?
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb dit ook gedaan, maar nu is mijn batterij binnen notime leeg.KneoK schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 15:01:
[...]
Ik heb het helemaal niet. Je zou kunnen proberen om de gevoeligheid van je touchpad iets te verhogen zodat je minder hard op het schermpje hoeft te drukken (sowieso een aanrader vind ik, het de sensitivity nu op 6800 staan) maar als je nog garantie hebt dan zou ik zeker eens met je leverancier of fabrikant in conclaaf gaan.
Verwijderd
wat een onzin !Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 19:48:
[...]
Ik heb dit ook gedaan, maar nu is mijn batterij binnen notime leeg.
Heeft iemand de standaardwaarde voor mij.
Ik heb een HTC Touch XL
Verwijderd
waarschijnlijk zelf in elkaar geknutsels dus tweak zeVerwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:30:
heeft iemand mischien een idee waar ik deze rom kan vinden?? ik zag hem bij iemand als plaatje onder de tekst staan, en heb het al aan hem gevraagd maar hij reageert maar niet.
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq