HTC Touch/P3450 Elf (MDA Touch) - Deel 6

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 142.793 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215701

of moet ik 35€ uitgeven aan dit??

http://mobile.brando.com....3274&dept_id=&cat_id=0695

Weet iemand of het makkelijk te vervangen is??alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzo Dizono
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-05-2022
@Gi005: Dat is niet duur trouwens.... Displex ga ik heel voorzichtig van het weekend proberen.

Heb nu trouwens Skype op mn touch, werkt prima. Vooral handig als ik naar New York ga. In de lobby's van hotels heb je vaak draadloos internet en dus voor 2 cent per minuut naar vaste nummers bellen in NL...

HTC action screen krijg ik helaas niet aan de praat, instaleren van .cab lukt prima maar zowel de sd als de gewone versie doen niks. Ik heb geen idee waar ik bij dat actionscreen kan komen:S. Naja, verder werkt hij top.

Alleen jammer dat ze bij ons op de vu geen oplossing hebben om met je win/mob device op het beveiligde netwerk in te bellen. Is hier iemand die een leuk progje weet die over weg kan met encryties ed...?
Op 28 maart upgraden wij het draadloze netwerk van de VU-campus: we
stoppen dan met WEP-encryptie. Om vanaf die datum draadloos te kunnen
internetten met je notebook zul je moeten verbinden via veel veiliger
WPA- of WPA2-encryptie.
Hoop dat iemand hier iets voor weet. Alvast bedankt _/-\o_ , ik hou jullie op de hoogte over displex!

www.jessekraal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzo Dizono
@gi005: vervangen moet niet te moeilijk zijn, kwestie van t6 torx schroefjes losdraaien. Maar dan zou het handig zijn als iemand van die voidstikkertjes zou kunnen maken of heeft, scheelt weer een hoop gezeur aan de balie :X

www.jessekraal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timple
  • Laatst online: 07:37

Timple

Enzo Dizono schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 00:27:
@Gi005: Dat is niet duur trouwens.... Displex ga ik heel voorzichtig van het weekend proberen.

Heb nu trouwens Skype op mn touch, werkt prima. Vooral handig als ik naar New York ga. In de lobby's van hotels heb je vaak draadloos internet en dus voor 2 cent per minuut naar vaste nummers bellen in NL...

HTC action screen krijg ik helaas niet aan de praat, instaleren van .cab lukt prima maar zowel de sd als de gewone versie doen niks. Ik heb geen idee waar ik bij dat actionscreen kan komen:S. Naja, verder werkt hij top.

Alleen jammer dat ze bij ons op de vu geen oplossing hebben om met je win/mob device op het beveiligde netwerk in te bellen. Is hier iemand die een leuk progje weet die over weg kan met encryties ed...?

[...]

Hoop dat iemand hier iets voor weet. Alvast bedankt _/-\o_ , ik hou jullie op de hoogte over displex!
Dit moet lukken. Ik zit zelf op de TU/e. Alle universiteiten zitten op het netwerk EDUROAM. Kijk even of je dit signaal kunt oppikken. Zo ja: verbinden met de volgende instellingen.

Netwerkkey automatisch verkrijgen, autenticatie PEAP. (Geen opties instellen)
Dan verbinden vraagt ie om gebruikersnaam en wachtwoord (van je computer accounts aldaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-05 16:09
Anoniem: 260350 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:55:

Weet iemand trouwens of er zaken in NL zijn waar je dit dingetje kan krijgen? [afbeelding]
Ik heb er een via ebay gekocht, *klik* deze heeft een kabeltje en dan het verloop stukje voor de jack, lijkt mij prettigger dan een masieve. Ik hoop dat je er wat aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:31

lasharor

7 december 2004

Iemand messchien nog een antwoord op mijn vragen? :

1. Messchien een stomme vraag, maar hoe is de video-afspeelkwaliteit nou eigenlijk?
Op reviews op youtube, zie ik dat de Touch eerst overgeclocked moet worden, gewone online reviews melden er eignelijk niets over, en hier in de TS word een alternatief programma aangehaald...

2 Hoe zit het eigenlijk met Die XL variant (Htc Elfin) Nergens zie ik die in een webshop staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcommff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-05 09:29
Heeft er al iemand ervaring met de ROM softeware upgrade?
http://www.htc.com/us/FAQ_Detail.aspx?p_id=64&act=sd

Werkt dit ook goed op de Nederlandstalige Touch
Moet je al je programma's handmatig weer installeren of kan dit ook via active sync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
lasharor schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:48:
Iemand messchien nog een antwoord op mijn vragen? :

1. Messchien een stomme vraag, maar hoe is de video-afspeelkwaliteit nou eigenlijk?
Op reviews op youtube, zie ik dat de Touch eerst overgeclocked moet worden, gewone online reviews melden er eignelijk niets over, en hier in de TS word een alternatief programma aangehaald...
WMP op Windows Mobile is brak, amper codecs support, gewoon dat programma in de TS gebruiken, en dan werkt het perfect, ook zonder overclocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:36

KneoK

Not in a million lightyears

MP4'tjes en DivX spelen bij mij gewoon vlekkeloos af met TCPMP, inderdaad gewoon zonder overclocken. Goed, het zijn geen 1080p resoluties, maar een 512x384 speelt prima af zonder haperingen. Grotere films (voor zover ik ze op mijn Touch wil bekijken) zet ik altijd om naar een lage resolutie (320x240).

Batterijverbruik is bij TCPMP overigens ook prima, gisteravond een mixje aangezet van bijna 3 uur, in slaap gevallen dus de hele mix van bijna 3 uur heeft helemaal gespeeld, vanochtend wakker geworden en bij inschakelen display zie ik dat ik 12% batterij heb gebruikt, dat red ik in een kwartier al met een potje monopoly (mijn nieuwe verslaving !!!).

Als je je Touch dus gaat gebruiken voor audio/video dan zou ik zeker een andere mediaplayer installeren, mijn voorkeur na 4 verschillende te hebben geprobeerd gaat absoluut naar TCPMP uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Voor audio zou ik TCPMP dan weer niet gebruiken, ook niet WMP, maar die andere audio-applicatie via het audio in de cube :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzo Dizono
Die werkt idd vlekkeloos, Alleen jammer dat je neit net als bij nokia met de standaard headset kan doorspoelen. Bij mn nokia 6300 ging de player naar het volgende nummer als je op de opnemen knop drukte. Nu moet je op de fiets dat ding weer uit je zak peuteren om voorbij de carpenters te komen:p

Edit: ik heb nog finding nemo en sharktale in divx op 240x320. Werkte prima op mn mio 168. Ga dat ook maar eens proberen op mn touch. Via windows movie maker kun je trouwens filmpjes ook vrij makelijk optimaliseren voor een pda/mda

[ Voor 28% gewijzigd door Enzo Dizono op 07-05-2008 22:25 ]

www.jessekraal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260350

Taarmen schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:45:
[...]

Ik heb er een via ebay gekocht, *klik* deze heeft een kabeltje en dan het verloop stukje voor de jack, lijkt mij prettigger dan een masieve. Ik hoop dat je er wat aan heb.
Ik had ondertussen al een soortgelijk kabeltje gekocht van HTC zelf, die kan je dan ook als headset gebruiken want er zit ook een micorfoontje in het blokje. Gewoon verkrijgbaar bij PDAshop e.d.
Maar iemand anders heeft hier vast nog wat aan, het is goedkoper dan wat ik heb gekocht (23 euro)

Ander probleempje: ik heb het PocketCM toetsenbord er op gezet, v 0.14
Deze heeft nog geen NL woordenboek. Maar als ik nu overschakel naar het gewone touch toetsenbord wat al op het toestel zat, heeft deze ook geen woordenboek meer. Is dit nu gewoon weg, of kan ik dit ergens aan en uit zetten?

Iemand al een oplossing voor de music tab die het bij mij niet doet bij HHC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzo Dizono
Via de site van de vu is er een link naar http://www.securew2.com/products/ waar je het goede progje kan downen om toegang te krijgen tot het netwerk al hier. Zit nu op de vu waar ze geen active sync ondersteunen. Wordt dus volgende week om te testen.

www.jessekraal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Ertenal
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2022
Na mijn touch terug gekregen te hebben van een tweede keer reparatie vanwege het steeds vastlopen van mijn mobiel, was ik erg blij met de woorden dat alles behalve de buitenkant vernieuwd was. Er zit nu zelfs zo'n nieuw touch toetsenbord op wat erg handig werkt. En tot nu toe is hij nog niet vastgelopen, dus dat probleem is gelukkig opgelost.
Alleen heb ik nu geheugen problemen. Als ik de muziek speler opgestart heb (niet die mediaplayer van windows), en ik gooi daarna nog een programma aan zeurt hij al dat hij te weinig geheugen heeft. En mijn oude had dit zekersteweten niet. Het programma heeft zo'n 2200kb nodig om te draaien. Verder staat er niks meer op dan op mijn oude Touch, eigenlijk zelfs minder.
Heeft iemand hier vaker problemen mee gehad??

AMD Phenom II X6 1090T | 2x 4GB Kingston | Geforce GTX 560TI | Creative I-Trigue L3450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:52

DizzyWeb

Ondertiteld

Tha Ertenal schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:25:
Na mijn touch terug gekregen te hebben van een tweede keer reparatie vanwege het steeds vastlopen van mijn mobiel, was ik erg blij met de woorden dat alles behalve de buitenkant vernieuwd was. Er zit nu zelfs zo'n nieuw touch toetsenbord op wat erg handig werkt. En tot nu toe is hij nog niet vastgelopen, dus dat probleem is gelukkig opgelost.
Alleen heb ik nu geheugen problemen. Als ik de muziek speler opgestart heb (niet die mediaplayer van windows), en ik gooi daarna nog een programma aan zeurt hij al dat hij te weinig geheugen heeft. En mijn oude had dit zekersteweten niet. Het programma heeft zo'n 2200kb nodig om te draaien. Verder staat er niks meer op dan op mijn oude Touch, eigenlijk zelfs minder.
Heeft iemand hier vaker problemen mee gehad??
Check even of je een Elf of een Elfin had voor reparatie. En wat je nu hebt. Bij mij hadden ze bij de reparatie van mijn Elfin er vrolijk een Elf moederbord in geplaatst en hoppa, heft minder geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Ertenal
right, ik zie nu dat ik een ELF0100 heb. dat zal wel een elf zijn dus. Is alleen beetje moeilijk om te kijken wat ik hiervoor had he? Want die is weg :) Kan ik dan een nieuwe eisen vanwege dit geheugen probleem? Nouja, ik doe het gewoon. Orange is opzich wel mee werkend, maar dan moet ik em weer weg brengen... :(

AMD Phenom II X6 1090T | 2x 4GB Kingston | Geforce GTX 560TI | Creative I-Trigue L3450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-06 21:20

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Net terug van potje voetballen, telefoon stuk. Waarschijnlijk iemand op gaan staan, helaas...

Afbeeldingslocatie: http://www.vantim.net/telefoon.jpg

Het touch gedeelte werkt nog geloof ik, maar ben ik niet geheel zeker van. Nu kan ik op ebay een los LCD scherm kopen en die er zelf in proberen te zetten, of hem ter reperatie aanbieden bij T-mobile. Als de prijsopgave van de reparatie te hoog uitvalt is het dan waard om zelf het scherm te vervangen of is dit onbegonnen werk?

[ Voor 48% gewijzigd door -Tim- op 08-05-2008 23:28 . Reden: Stuk over garantie zelf uitgekomen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Tim,

Reparatie zelf is goed te doen. Zie bijgevoegde linkjes.

1. Het uit elkaar halen: http://www.pdacenter.ru/razborka/razbor_htc_touch/
2. Een nieuw scherm aanschaffen: http://www.pda-parts.nl/index.php?cPath=111_633
-Tim- schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:16:
Net terug van potje voetballen, telefoon stuk. Waarschijnlijk iemand op gaan staan, helaas...

[afbeelding]

Het touch gedeelte werkt nog geloof ik, maar ben ik niet geheel zeker van. Nu kan ik op ebay een los LCD scherm kopen en die er zelf in proberen te zetten, of hem ter reperatie aanbieden bij T-mobile. Als de prijsopgave van de reparatie te hoog uitvalt is het dan waard om zelf het scherm te vervangen of is dit onbegonnen werk?

xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Tha Ertenal schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:46:
right, ik zie nu dat ik een ELF0100 heb. dat zal wel een elf zijn dus. Is alleen beetje moeilijk om te kijken wat ik hiervoor had he? Want die is weg :) Kan ik dan een nieuwe eisen vanwege dit geheugen probleem? Nouja, ik doe het gewoon. Orange is opzich wel mee werkend, maar dan moet ik em weer weg brengen... :(
Yep, dan had je inderdaad een Elf, een 64Mb model. Dan ben ik ook bang dat je met die geheugenproblemen blijft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Ertenal
DizzyWeb schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 09:54:
[...]

Yep, dan had je inderdaad een Elf, een 64Mb model. Dan ben ik ook bang dat je met die geheugenproblemen blijft zitten.
Even gebeld met de orange technische dienst, en die heeft mij de oplossing gegeven om af en toe even een soft reset uit te voeren. 1 a 2 keer per dag. Wat is dit voor onzin?? Nouja, heeft ook niet geholpen, dus ga er nog eens achterna.. tnx iig voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

kwabbernootje schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 08:39:
Tim,

Reparatie zelf is goed te doen. Zie bijgevoegde linkjes.

1. Het uit elkaar halen: http://www.pdacenter.ru/razborka/razbor_htc_touch/
2. Een nieuw scherm aanschaffen: http://www.pda-parts.nl/index.php?cPath=111_633

[...]
Ik had ook een kapot scherm, bij pda-parts.nl een nwe gehaald (119 euro) en zelf erin gezet, is niet al te lastig.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Roeligan schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:04:
[...]

Ik had ook een kapot scherm, bij pda-parts.nl een nwe gehaald (119 euro) en zelf erin gezet, is niet al te lastig.
Die is op ebay toch wel 3x goedkoper. Of zie ik nu iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Nee, correct. vond het alleen risicovol om een lcd te laten shippen vanuit HK. (en toen ik hem nodig had waren er ook weinig te vinden, en allemaal iets duurder). Maar volgende keer zou ik denk ook op ebay bestellen.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

-Tim- schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:16:

[afbeelding]

-Tim-,

En natuurlijk de rest van alle lezers, deze informatie geldt voor de meeste mensen!

Dit gaat onder val en stoot schade vallen, waarmee je complete garantie dus komt te vervallen.
Een truk om te zorgen dat de warrenty seal op het apparaat goed blijft is door ze los de fohnen. Lekker lang met de fohn er op, van een niet al-te-dichtbijde afstand. Als het goed is, kan je direct de stikker er met een pincet afhalen. Let op dat je de stikker niet beschadigt, grootte namen in de wereld zijn bezig met een SEAL, netzoals in de doos van de touch, waar de 1gb kaart zit. Normaal zie je niets, zodra hij los is blijven er plak resten blijven op de verpakking zitten (die schuimrubber laag, onder de telefoon)

Als je hebt opgelet, zag je alleen een 'plakker' zitten voor de 1gb geheugenkaart. Nadat je het kaartje er uit hebt gehaald zal je VOID zien staan.

Ik ben bang, dat dit soort zegels ook IN de telefoon zitten. Niet getreurt, met een fohn en veel geduld (eventueel, voor een kleine zegel) een vergroot glas en je hebt hem direct los. Ga nou niet eigenwijs doen door 2 minuten de fohn er op te zetten en de zegel er vanaf te trekken, maar geef de stikker de kans. Vaak laat de stikker van vanzelf los. (ja, zo slecht zijn ze!)

Evenals zit er een 'water' dictector in de PDA. Waar je de pen in schuift, als je goed kijkt zit daar nu een groene stikker, zodra er water bij komt (nee, niet bij 2 druppels regen) word hij rood, vergeet dan je garantie maar (De water dictector zit ook in de ipod touch en de iphone!)

Succes!

Overigens kan je over garantie vragen mij altijd even een mailtje sturen of een berichtje sturen, x aantal jaren als service medewerker gewerkt dus kan je altijd wel helpen!

[ Voor 6% gewijzigd door Toppe op 10-05-2008 15:20 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-03 13:42

RD

focus

Even korte vraag. Ik heb Home Customizer geinstalleerd op mijn Touch, maar deze is eigenlijk bedoeld voor de Engelse versie. Aangezien ik de Nederlandse versie heb gaat dit niet werken. Is een Nederlandse versie beschikbaar ergens? Ik ben deze niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139061

De diversiteit aan applicaties voor windows mobile is enorm, na wat gespeeld te hebben en vanalles geprobeerd te hebben is het (toch wel kleine) interne geheugen van mijn Touch vol. Spijtig genoeg maakt dit het toestel erg traag. Ik zou graag een hard reset willen doen om mijn Touch terug te maken hoe ik hem gekocht heb. Maar om te voorkomen dat ik dadelijk weer hezelfde probleem krijg zoek ik tips:
- Hoe zorg ik ervoor dat wanneer ik een applicatie installeer er zo weinig mogelijk op het interne geheugen en zoveel mogelijk op de microSD wordt geschreven? Zijn hier eventueel tweaks voor?
- Hoe voer ik een hard reset uit? Zijn er tips die jullie kunnen geven?
- Ik zou graag mijn smsjes behouden, hoe maak ik een backup? Is het mogelijk om smsjes automatisch op de microSD te laten opslaan?

Een tweak die ik zeker ga doorvoeren als ik de reset heb gedaan is de Temp van PIE op mijn microSD kaart laten opslaan. Die Temp wordt nl. snel erg groot en zorde bij mij al eerder voor opslagtekort en een traag toestel tot gevolg.

Alvast bedankt voor de tips.

- Decarlo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Decarlo,

Applicaties kan je installeren, ik schrijf altijd mijn .cab direct naar het extern geheugen, voor de rest krijg je (volgens mij) altijd een locatie om hem te installeren.

Je SMS'jes kan je bewaren, dit doe je alsvolgt: Start-> Berichten-> SMS/MMS-> Menu -> Naar SIM-kaart kopiëren

Een harde rest doe je alsvolgt:

Hou de 2 telefoon knoppen ingerukt (De meest linker en de meest rechter knop) en druk met je stylus aan de onderkant de rest button in. (Rechts van de USB connector. Hou deze combinatie ingedrukt en je PDA reset zich zelf helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Het beste kan je een nieuwe ROM erin flashen, als je dat aan durft :) Levert veel meer programmageheugen op waardoor je Touch veel sneller wordt, zie topicstart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor het snelle antwoord!
Applicaties op de SD card installeren doe ik op net dezelfde manier, maar toch lijken ze altijd (een beetje) intern geheugen te bezetten. Ik vraag me af of dat niet anders kan?
Die smsjes kunnen onmogelijk allemaal op mijn sim-kaart (heeft maar plaats voor 50stuks dacht ik) en het zijn er +-550 (vraag me niet waarom ik ze wil houden, ben zelf niet heel zeker :P).
Ik ga een zoeken of ik ze nergens terug kan vinden en een kopietje kan nemen op de PC.

Ik ben niet erg happig om een nieuwe ROM te flashen, zoiets doe ik enkel als ik het gevoel heb dat ik weet waar ik mee bezig ben. Dat is nu niet het geval en daarom laat ik het voorlopig liever zo, toch bedankt voor het advies!

- Decarlo

edit:
Ik vond dit:
http://forum.xda-develope...9705&highlight=pim+backup
PIM Backup, het maakt backup's van al je persoonlijke data (sms, call log, takenlijst, ...) en restored ze. Het kan handig zijn voor mensen met hetzelfde probleem.
Als ik het geprobeerd heb laat ik weten hoe het ging.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 139061 op 11-05-2008 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Decarlo,

Ik heb voor de grap eens even mijn mappen zichtbaar gemaakt, en netzoals bij de normale windows is er een hele Windows map. Jammer genoeg kan ik niet zo 1 2 3 de smsjes vinden.

Wel een SMS backup tool: http://handheld.softpedia...ct-SMS-Backup-33310.shtml]

Zou je dus even op je PDA moeten zetten en dan resetten. Later er weer opzetten en dan een import doen, zo behoud je alle smsjes.

Ik heb er nog één gevonden. Daar heb ik zelf niet heel veel over gelezen: http://www.windowsfordevices.com/news/NS3234226040.html

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188428

http://www.htc.com/us/support.aspx

Wat is eigenlijk het verschil tussen de 7 Touch phones op bovenstaande link? Bij sommige staan updates, bij anderen niet. :S

En waarom staan er geen updates voor de Touch Dual?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toppe schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:57:
Decarlo,

Ik heb voor de grap eens even mijn mappen zichtbaar gemaakt, en netzoals bij de normale windows is er een hele Windows map. Jammer genoeg kan ik niet zo 1 2 3 de smsjes vinden.

Wel een SMS backup tool: http://handheld.softpedia...ct-SMS-Backup-33310.shtml]

Zou je dus even op je PDA moeten zetten en dan resetten. Later er weer opzetten en dan een import doen, zo behoud je alle smsjes.

Ik heb er nog één gevonden. Daar heb ik zelf niet heel veel over gelezen: http://www.windowsfordevices.com/news/NS3234226040.html

Succes!
Bedankt voor het opzoeken, zien er ook goede tools uit!
Anoniem: 139061 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:29:
...
Ik vond dit:
http://forum.xda-develope...9705&highlight=pim+backup
PIM Backup, het maakt backup's van al je persoonlijke data (sms, call log, takenlijst, ...) en restored ze. Het kan handig zijn voor mensen met hetzelfde probleem.
Als ik het geprobeerd heb laat ik weten hoe het ging.
Ik heb dus de PIM backup getest en moet zeggen dat het erg vlot ging, de reset is gedaan en al mijn contacten, smsjes, taken, afspraken staan mooi terug op hun plaats zonder dat ik het toestel ook maar aansloot op de PC. Achteraf Synchroniseren ging zonder fouten, maar contacten en afspraken staan nu dubbel op het aparaat. Dit is echter makkelijk weg te filteren denk ik.

- Decarlo

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 139061 op 11-05-2008 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb een Touch met Windows Mobile 6.1
Die maakt dus mooie soort "chat-gesprekken" van je smsjes.
Alles staat dus onder-elkaar in deze vorm:
Me 22:10 : Alles goed?
PersoonX 22:12 : Ja met jou
Me 22:14 : Nog wat te vertellen
Is het nou nog wel mogelijk om 1 smsje te verwijderen?
Als je nu delete doet(rechtermuis zegmaar) verwijder je de hele discussie.

Iemand een idee? Is nogal vervelend!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
dennus2006 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 22:56:
Ik heb een Touch met Windows Mobile 6.1
Die maakt dus mooie soort "chat-gesprekken" van je smsjes.
Alles staat dus onder-elkaar in deze vorm:

[...]

Is het nou nog wel mogelijk om 1 smsje te verwijderen?
Als je nu delete doet(rechtermuis zegmaar) verwijder je de hele discussie.

Iemand een idee? Is nogal vervelend!
Dit kan, klik de naam van de afzender aan dan komt er de mogenlijkheid om te bellen/smsen ect. ga dan terug naar het bericht. Nu is het bericht blauw en kan je rechts onder in het menu, delete selecteren en word alleen het blauwe smsje gedelete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Thanks Taarmen.

Ik ben er nu ook achter dat je door de "pijltjes" te gebruiken gewoon omhoog kan lopen in je smsjes.
En dan worden ze ook blauw:D

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roberto652
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-05 13:28
Windows Based Mobiles & PDA's Beleid dus niet de bedoeling ;)
En werk die wel lekker op de htc touch?

[ Voor 50% gewijzigd door DaannO op 12-05-2008 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD

RD

focus

Oke, ik zit in de shit. Heb wat progjes en styles geinstalleerd, maar blijkbaar is er iets fout gegaan. Mijn schermpje springt bij elke aanraking op stand-by en komt weer op na een seconden of 30. Nu kan ik niks meer doen, niet resetten en ook geen hardreset. Hoe kan ik toch de touch resetten op wat voor een manier dan ook. Data verlies maakt niet uit.
Serieus dit is behoorlijk klote..!

Hmm... lijkt te resetten nu ... pff..

[ Voor 4% gewijzigd door RD op 12-05-2008 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb ik laatst ook gehad, het leek wel of hij ipv na 30 sec uit te vallen dan pas aansprong en ipv bij een aanraking op te helderen uitviel...
Ik heb hem toen in de stekker gestoken en dan deed hij het goed tot ik hem weer unplugde. Dan maar weer ingeplugd en bij de settings de delay van scherm uitvallen aangepast, opgeslagen en het leek weer in orde...

Hopelijk helpt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

RD schreef op maandag 12 mei 2008 @ 20:12:
Oke, ik zit in de shit. Heb wat progjes en styles geinstalleerd, maar blijkbaar is er iets fout gegaan. Mijn schermpje springt bij elke aanraking op stand-by en komt weer op na een seconden of 30. Nu kan ik niks meer doen, niet resetten en ook geen hardreset. Hoe kan ik toch de touch resetten op wat voor een manier dan ook. Data verlies maakt niet uit.
Serieus dit is behoorlijk klote..!

Hmm... lijkt te resetten nu ... pff..
Had ik laatst ook. Zeer vreemde bug oid :S Maar zoals decarlo al zegt, als het goed is blijft het scherm wel gewoon werken wanneer je hem aan je usb hangt, dus dan is resetten ook mogelijk. Verder schijn je ook nog altijd te kunnen resetten door de twee telefoonknoppen en de resetknop rechts van je usb connector in te drukken.
Verder iemand die de oorzaak van dit probleem kent? Als dit me weer overkomt maar dan ergens waar ik geen usb heb, ben ik de lul :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor een hard-reset heb je je scherm toch niet nodig? Alleen de bel- en ophangknop en de resetknop aan de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261681

Liebaart schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:56:Daarna komt er een Verbindingsinstelling bericht. "De netwerkaanbieder staat niet in de databank" en ik wordt doorgestuurd naar het scherm Verbindingen. En dan plots, weer dat Verbindingsinstelling bericht !!! Net hetzelfde als voorheen.
Ik wordt dus weer naar het scherm Verbindingen gevoerd en daar blijkt toch wel dat Base Web er netjes tussen staat zeker !!
Heeft er nog niemand een oplossing voor dit probleem? Bij het opstarten waarschuwt WM6 over de netwerkaanbieder, die (ondanks de waarschuwing) wel degelijk in de lijst staat en terwijl alle online functies werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Anoniem: 188428 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 08:41:
Voor een hard-reset heb je je scherm toch niet nodig? Alleen de bel- en ophangknop en de resetknop aan de zijkant.
Ja, belknoppen inhouden en dan de resetknop indrukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD

RD

focus

Ik had hier laatst een koele iphone skin voor PCMkeyboard. Nu moest ik gister mijn touch resetten en ben dus ook de skin kwijt. Tevens gedelete van de laptop, dom! Goed nu kan ik precies deze niet meer vinden. Via PCMKeyboard website kan ik diegene niet vinden, was van Nederlandse makelij. Ik weet dat ik hem uit een van de touch topics heb gehaald, maar welke? WIe heeft een idee.....

LAMA, als je over de duivel spreekt vind je hem....!!

Hmm, toch net niet de juiste gevonden, iemand wel?

[ Voor 11% gewijzigd door RD op 13-05-2008 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
@RD dat is wel heel veel onnuttig herposten :p. zoek je pocketCM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217443

Bestaat er eigenlijk een "Barcode reader" progje voor de HTC?
Ben al een beetje aan het zoeken geweest, maar kan nog niets vinden.
Wie helpt me verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Anoniem: 217443 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:36:
Wie helpt me verder?
http://www.freewarepocketpc.net/ppc-tag-barcode.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181175

Wie helpt me verder?
Dat gaat niet zonder meer werken. Volgens mij heeft de Touch geen infrarood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timple

Timple

Wie helpt me verder?
Wat is hier eigenlijk het idee van?

Waarom zou je barcodes willen lezen met je mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD

RD

focus

Ik zou ook wel Windows 6.1 willen, zeker weer een betaalde upgrade. Ik heb mijn touch via T-mobile met Mobile 6. Versie 6.1 ziet er nog net wat gelikter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Anoniem: 181175 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:07:
[...]

Dat gaat niet zonder meer werken. Volgens mij heeft de Touch geen infrarood...
Wie zegt dat je moet lezen met IR, kijk eens naar die progjes, die werken via de camera.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 00:36

KneoK

Not in a million lightyears

Timple schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:46:
[...]

Wat is hier eigenlijk het idee van?

Waarom zou je barcodes willen lezen met je mobiel?
Pocket barcode software koppelen aan S2U2, op je pc of aan je sleutelbos een barcodegenerator met bepaald algoritme zodat de gegenereerde barcode ingelezen kan worden en zo je telefoon heel veilig unlocken :?

Of al je contacts barcoden, uitprinten en in je agenda plakken, kun je je vrienden via barcode bellen, hou je je telefoonboek lekker leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260884

Iemand een idee ivm onderstaand?
Anoniem: 260884 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:31:
Ik kreeg onlangs een Nokia Bluetooth Headset BH-100 cadeau.
't Is 'n basic headset, m'n HTC vond gemakkelijk verbinding met het ding..

Ik kan echter het volume niet aanpassen. Normaal is dit wijzigbaar met de volumeknop van de gsm, maar op de htc krijg ik dit niet werkend.. Iemand een oplossing?

thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-05 14:28
Even om ook met jullie te delen, een hele mooie vervanging van je home screen waar ik op het moment echt gok op bed
Focaldesign 2 Home Screen
Afbeeldingslocatie: http://www.focaldesign.be/HTC/images/animated.gif
te vinden op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=364712
en te downloaden op http://www.focaldesign.be/HTC/
Bestaat uit aantal tooltjes die samenwerken en gestyled/geskind door Focaldesign
Tools zijn,
# rlToday: skinning top part
# PMC TodayShrink: takes away bottom bar on todayscreen
# Mortscript: missed calls, new sms/mail, alarm status for rlToday
# UITweaker: changes topbar
# Ultimate Launch: middle and bottom part, animations
# Calendar+: Calendar plugin
# TaskPlus: task plugin

Vooral de UltimateLaunch kun je enorm veel dingen mee, ook kun je andere (oudere) home plugins (zoals batterystatus bijv) erin laden en zo nog gewoon blijven gebruiken. Ik gebruik bijvoorbeeld gaan tasks en heb dus in die tab mijn batterystatus mooi groot staan en heb er in mijn normale home screen geen last van (scrollbars....)
Ik vind het ideaal, wat jullie er van vinden mogen jullie zelf weten :)

[ Voor 7% gewijzigd door Havocnl op 14-05-2008 22:39 ]

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215701

Eindelijk vandaag klopt de datum eens op de cube..Hahahahahaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115178

Anoniem: 215701 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:43:
Eindelijk vandaag klopt de datum eens op de cube..Hahahahahaa
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timple

Timple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 16:34
Een vraagje voor de die-hard sms'ers.

Hoe smst het nou zo zonder toetsenbord ?
gaat het een beetje rap ?

Ik heb bij de MM met een touch (geen idee welke vesie) gespeeld en daar stonden 2 letters op 1 toets op het scherm die je kon aanraken.
maar is het ook gewoon mogelijk om een qwerty toetsenbord te gebruiken of het liefst een t9 toetsenbord op het scherm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-05 20:08

Knud

Sandvich

Je kan een qwerty, 2 letters op 1 toets, of "old skool", dus met 3 letters per toets.
T9 zit er overal bij, en moet zeggen, dat dat prima werkt eigenlijk. Gebruikte het voorheen nooit, maar sinds de Touch wel en werkt best goed.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Knud Gosens schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:53:
Je kan een qwerty, 2 letters op 1 toets, of "old skool", dus met 3 letters per toets.
T9 zit er overal bij, en moet zeggen, dat dat prima werkt eigenlijk. Gebruikte het voorheen nooit, maar sinds de Touch wel en werkt best goed.
ok thnx.

Dan is het misschien nog best te doen.
je druk niet perongelijk meer knopjes in dan nodig ?

er vanuit gegaan dat je wel smst met je vingers en niet met de stylus

[ Voor 7% gewijzigd door wd200 op 15-05-2008 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
ik sms bijzonder snel; sneller dan met een non-touchscreen. allemaal dankzij dit innovatieve stukje software! http://www.cootek.com/ Bekijk het filmpje voor extra motivatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
jeroentje schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:04:
ik sms bijzonder snel; sneller dan met een non-touchscreen. allemaal dankzij dit innovatieve stukje software! http://www.cootek.com/ Bekijk het filmpje voor extra motivatie ;)
dat ziet er idd wel leuk uit :) + puntje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128560

Ik heb sinds een tijdje een probleem met het beantwoorden van sms'en. Bij het opstellen van een nieuw sms bericht gaat het versturen prima, maar bij het beantwoorden van een sms blijft het bericht in mijn outbox hangen en even later verschijnt de melding "Your text message can not be sent".

Hier wat info:

- ik ben Telfort abonnee.
- sms service center nummer is ingesteld voor telfort.
- sms versturen gaat volgens "gsm prefered".

Het probleem heb ik met meerdere ROM's, zowel WM6.0 als WM6.1.
Zijn er nog meer mensen hier die hetzelfde ervaren of hier misschien een oplossing voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:31

lasharor

7 december 2004

Iemand Slide 2 Play al eens geprobeerd? (enzo ja draait deze dan ook goed ?)

Nog steeds weet ik niet waar ik nou eigenlijk de versie met 128mb rom kan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212478

lasharor schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:14:
Iemand Slide 2 Play al eens geprobeerd? (enzo ja draait deze dan ook goed ?)

Nog steeds weet ik niet waar ik nou eigenlijk de versie met 128mb rom kan aanschaffen.
Heb die van mij maanden geleden gehaald bij de Belcompany. 128/256 versie.

Slide2Play werkt op zich wel lekker. Alleen erg traag. De standaard player vind ik prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Hoi allen,

Ik volg dit topic nu al een tijdje en heb een paar vragen.

Ik heb al een hele tijd een hele oude nokia 7210 en ben wel eens toe aan een nieuwe telefoon.
Het feit is wel dat ik altijd eigenlijk heel erg weinig waarde hechtte aan al die functies op een telefoon.
Vond het onzin, een telefoon is om te bellen en meer niet.

Nu ben ik zeer geïnteresseerd in dit telefoontje, maar dat komt meer doordat je hem helemaal kan tweaken.
Maar wat als je daar mee klaar bent?
Is het dan nog een bruikbaar(gebruikersvriendelijk) telefoontje of kan ik dan toch beter weer een simpel dingetje nemen?

Ik koop bijna alles wat je een beetje kan tweaken (psp, ds enz), maar als ik daar mee klaar ben doe ik er in het vervolg niks meer mee en belandt het apparaat in de kast.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

wd200 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 23:00:
[...]

ok thnx.

Dan is het misschien nog best te doen.
je druk niet perongelijk meer knopjes in dan nodig ?

er vanuit gegaan dat je wel smst met je vingers en niet met de stylus
Ik sms nu met mn stylus. Ben daar vrij snel aan gewend geraakt.
En het per ongeluk raken van andere knopjes valt mij persoonlijk mee.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Knud Gosens schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:57:
[...]

Ik sms nu met mn stylus. Ben daar vrij snel aan gewend geraakt.
En het per ongeluk raken van andere knopjes valt mij persoonlijk mee.
en dan met he qwerty toetsenbord neem ik aan ?
kan je dat qwerty toetsenbord ook met je vingers bedienen of is dat niks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wd200 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 23:45:
[...]

en dan met he qwerty toetsenbord neem ik aan ?
kan je dat qwerty toetsenbord ook met je vingers bedienen of is dat niks ?
Nee dat werkt niet, het virtuele qwerty toetsenbordje heeft hele kleine toetsjes, dus als je die wilt gebruiken heb je echt de stylus nodig. Ik gebruik altijd het uitschuifbare hardware toetsenbordje, gaat stukken sneller dan die virtuele toetsenbordjes (daarbij registreert ie soms aanslagen niet als je te snel gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Ja ik gebruik het qwerty toetsenbordje, op mn Touch.
(en dus niet Dual touch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108939

Nu ik de touch al enige tijd gebruik ( 8 maanden ) moet ik zeggen dat ik Windows Mobile helemaal niet prettig vind werken. Point Ui is een aangename verrassing maar toch mist het iets. Het valt over windows mobile heen ipv dat het wm helemaal vervangt. Ik wil daarom voor mijn vrij project een interface ontwerpen die gebruiksvriendelijk is en echt met de vingers te besturen is. Makkelijk in gebruik, effectief en prettig.

Mijn vraag is of jullie misschien mij willen helpen door een enquete in te vullen die 5 tot 10 minuten van je tijd in beslag neemt. Met de antwoorden van deze enquete heb ik een goed idee wat de andere van windows mobile vinden.

Dit is de link naar de enquete:
Hiervoor moet je eerst toestemming vragen aan de crew :)

Bij voorbaat dank :)

[ Voor 5% gewijzigd door DaannO op 18-05-2008 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timple

Timple

Graag gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108939

Hartstikke bedankt:) Fijn dat je er de moeite voor hebt genomen.

Ik heb vorige week een nieuwe rom op mn touch gezet. Een light rom met helemaal niks extra's aan programma's erop. Werkt soepel en wm6.1 Alhoewel ik helemaal geen verschil merk met wm6. behalve dat ik geen irritante popup ballonetjes krijg wanneer ik geen verbinding heb:)

De rom heet Pinot en is hier te krijgen:
Links naar 6.1 roms of illegale roms staan we niet toe, zie: Windows Based Mobiles & PDA's Beleid

[ Voor 12% gewijzigd door DaannO op 19-05-2008 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjodokusK
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
Ik gebruik sinds vandaag het nieuwe toetsenbord van de HTC Diamond op mijn Touch. Ben er erg tevreden over! De .cab is hier te vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=390688

Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189953

henkyyyyyyy schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:49:
Nu ben ik zeer geïnteresseerd in dit telefoontje, maar dat komt meer doordat je hem helemaal kan tweaken.
Maar wat als je daar mee klaar bent?
Is het dan nog een bruikbaar(gebruikersvriendelijk) telefoontje of kan ik dan toch beter weer een simpel dingetje nemen?
euh, waarvoor tweak jij je apparaten? Tweaken om te tweaken? :?
Ik tweak juist om hem gebruiksvriendelijker en makkelijker te maken 8)7
Anders zou ik het simpelweg niet doen. Als er ooit een telefoon komt die alles kan wat ik wil,
doe ik er juist niets aan; "If it ain't broke, don't fix it!"
Maar dat kan nog wel even gaan duren denk ik (hoewel de iPhone dicht in de buurt komt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261681

[b][message=29671090,noline]. "De netwerkaanbieder staat niet in de databank" en ik wordt doorgestuurd naar het scherm Verbindingen. Dit lijkt mij hoogst eigenaardig, aangezien ik bij Base in België zit met postpaid abonnement en een dataplan heb. Die zouden toch zeker wel in die "databank" moeten zitten?
...
Iemand enig idee hoe ik dat oplos?? .
Ga naar instellingen, verbindingen, verbindinstinstellingen, menu en schakel daar automatisch detecteren uit.

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Anoniem: 189953 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:29:
[...]

euh, waarvoor tweak jij je apparaten? Tweaken om te tweaken? :?
Ik tweak juist om hem gebruiksvriendelijker en makkelijker te maken 8)7
Anders zou ik het simpelweg niet doen. Als er ooit een telefoon komt die alles kan wat ik wil,
doe ik er juist niets aan; "If it ain't broke, don't fix it!"
Maar dat kan nog wel even gaan duren denk ik (hoewel de iPhone dicht in de buurt komt ;) )
Ik tweak om bezig te zijn.
Telkens weer een nieuwe uitdaging zoeken en als je dan bijna alles geprobeerd hebt en bijna alles over het apparaat weet ben ik er meestal wel klaar mee. ;)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252567

Weet iemand of de P3450 te gebruiken is in Japan?
Ik ga er deze zomervakantie heen en heb geen behoefte om tijdelijk een ander toestel te huren.

Pa Dalton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256270

AjodokusK schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:48:
Ik gebruik sinds vandaag het nieuwe toetsenbord van de HTC Diamond op mijn Touch. Ben er erg tevreden over! De .cab is hier te vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=390688

Enjoy!
Weet je ook hoe ik T9 op Nederlands kan instellen of toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ik krijg geen enkele firmware rom erop, constant melding dat hij corrupt is. :(

[ Voor 6% gewijzigd door Ebayzo op 21-05-2008 08:15 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Laatst online: 23:44

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Yo,

ik heb net opera op mijn touch geinstalleerd maar elke keer als hij verbinding met internet wil maken moet ik toestemming geven (dus elke keer als ik een website aanklik). Dit is natuurlijk zeer vervelend. Ik heb overal in de instellingen gezocht maar heb dit niet uit kunnen zetten. Heeft iemand een id??

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Ebayzo schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:14:
Weet je zeker dat je geen Elfin ROMs op je Elf probeert te zetten, of andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 22-05 22:45
Anoniem: 252567 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 22:38:
Weet iemand of de P3450 te gebruiken is in Japan?
Ik ga er deze zomervakantie heen en heb geen behoefte om tijdelijk een ander toestel te huren.

Pa Dalton
http://euc.jp/misc/cellphones.en.html#tech

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Vanmiddag de prijsopgave van de reparatie van mijn kapotte scherm ontvangen: 175 euro... Nu krijg ik het wel weer terug van de verzekering, maar ik wil jullie toch wel aanraden het zelf te doen als het je overkomt :o Nieuw scherm is namelijk maar 30 euro oid op eBay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Laatst online: 23:44

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

HetWonder schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:11:
Yo,

ik heb net opera op mijn touch geinstalleerd maar elke keer als hij verbinding met internet wil maken moet ik toestemming geven (dus elke keer als ik een website aanklik). Dit is natuurlijk zeer vervelend. Ik heb overal in de instellingen gezocht maar heb dit niet uit kunnen zetten. Heeft iemand een id??
niemand?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Laatst online: 20-05 14:28
Ebayzo schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:14:
Kijk even op XDA forums rond, je images zijn niet corrupt, je telefoon accepteerd ze alleen niet. Meer zeg ik er niet over. En inderdaad goed opletten dat je een goede upgrade doet, dus geen Elfin op een Elf en andersom!

[ Voor 13% gewijzigd door Havocnl op 23-05-2008 20:41 ]

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
Volgens mij is hier niks aan te doen, ik moet Opera ook elke keer toestemming geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Taarmen schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 22:15:
[...]

Volgens mij is hier niks aan te doen, ik moet Opera ook elke keer toestemming geven.
Oplossing is al gegeven anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-06 17:29
medetweakers,

ik heb vandaag SPB mobile shell op mijn touch gegooid. en moet toch zeggen dat het geheel echt heel goed werkt. erg soepel en mooi. zit ook erg goed in elkaar.

maar jullie raden het al. nu ik SPB shell heb gebruikt heb ik zoiets weg met de cube. dus concrete vraag hoe krijg ik de cube uitgezet??
al gedaan.

verder is het wel raar dat als ik in SPB een gesture naar boven of beneden maak dat ik dan op mn htc home screen kom. wat ik dus helemaal niet wil. zijn er mensen die ervaringen hebben en weten hoe je dit kan voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

De Touch van mijn vriendin wordt niet meer herkend door de computer, active sync staat er wel op. Het rare is alleen dat ie wel oplaad via usb maar verder gebeurt er niks. Beetje lastig als je er toch iets op wilt zetten zoals programma's en media.

Iemand een idee wat ik verkeerd doe, active sync + xp & sp3 geinstalleerd enzo.

Als ik goed kijk zijn er wel wat pinnetjes verbogen, dat kan er mee te maken hebben maar zoals ik al zeg, hij laadt wel op ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
  • Laatst online: 29-05 04:49
Hey, ik heb een vraagje:

Als ik naar de belastingdienst of mijn voicemail bel, kom ik bij zo'n automatische menu met: 'Kies 1 voor ..., kies 2 voor...

Alleen, kan ik geen optie vinden om de nummer pad in te schakelen. Dus kom ik niet verder in het telefonische menu. Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120596

Tik eens op toetsenblok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
  • Laatst online: 29-05 04:49
En ik maar denken dat het een blokkering voor de touchscreen is! 8)7
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212478

II_BurN_II schreef op zondag 25 mei 2008 @ 05:55:
[...]

En ik maar denken dat het een blokkering voor de touchscreen is! 8)7
Thanks!
Hele slechte vertaling idd. Maar da's al bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caribman
  • Laatst online: 02-04 20:42
Ok, hoop dat jullie mij kunnen helpen. Heb alleen maar 5 tabs en heb alles gedaan conform topic.
Plugin geinstalleerd, HHC geinstalleerd...maar heb er echt maar 5. Via HHC kan ik dus wel 6 aanvinken en op mijn preview zie ik er ook 6, maar wil niet lukken. Waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caribman
  • Laatst online: 02-04 20:42
Stom van me...is opgelost! Moest HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\OEM\MASD\QuickDial verwijderen
caribman schreef op zondag 25 mei 2008 @ 12:57:
Ok, hoop dat jullie mij kunnen helpen. Heb alleen maar 5 tabs en heb alles gedaan conform topic.
Plugin geinstalleerd, HHC geinstalleerd...maar heb er echt maar 5. Via HHC kan ik dus wel 6 aanvinken en op mijn preview zie ik er ook 6, maar wil niet lukken. Waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timple

Timple

dangerpaki schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 15:36:
medetweakers,

ik heb vandaag SPB mobile shell op mijn touch gegooid. en moet toch zeggen dat het geheel echt heel goed werkt. erg soepel en mooi. zit ook erg goed in elkaar.

maar jullie raden het al. nu ik SPB shell heb gebruikt heb ik zoiets weg met de cube. dus concrete vraag hoe krijg ik de cube uitgezet??
al gedaan.

verder is het wel raar dat als ik in SPB een gesture naar boven of beneden maak dat ik dan op mn htc home screen kom. wat ik dus helemaal niet wil. zijn er mensen die ervaringen hebben en weten hoe je dit kan voorkomen?
It's no a bug, it's a feature!
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192398

NeoMe schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 19:28:
De Touch van mijn vriendin wordt niet meer herkend door de computer, active sync staat er wel op. Het rare is alleen dat ie wel oplaad via usb maar verder gebeurt er niks. Beetje lastig als je er toch iets op wilt zetten zoals programma's en media.

Iemand een idee wat ik verkeerd doe, active sync + xp & sp3 geinstalleerd enzo.

Als ik goed kijk zijn er wel wat pinnetjes verbogen, dat kan er mee te maken hebben maar zoals ik al zeg, hij laadt wel op ?
Heb ik een tijdje geleden ook gehad

Eerst werkte het wel, maar daarna niet meer. Had geen idee hoe dit aan de gang te krijgen. Dus uiteindelijk maar een hardreset gedaan en nu werkt het weer bij mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 31-05 21:41

Ginz

Trek Superfly 5 powered