Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189953

henkyyyyyyy schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:49:
Nu ben ik zeer geïnteresseerd in dit telefoontje, maar dat komt meer doordat je hem helemaal kan tweaken.
Maar wat als je daar mee klaar bent?
Is het dan nog een bruikbaar(gebruikersvriendelijk) telefoontje of kan ik dan toch beter weer een simpel dingetje nemen?
euh, waarvoor tweak jij je apparaten? Tweaken om te tweaken? :?
Ik tweak juist om hem gebruiksvriendelijker en makkelijker te maken 8)7
Anders zou ik het simpelweg niet doen. Als er ooit een telefoon komt die alles kan wat ik wil,
doe ik er juist niets aan; "If it ain't broke, don't fix it!"
Maar dat kan nog wel even gaan duren denk ik (hoewel de iPhone dicht in de buurt komt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261681

[b][message=29671090,noline]. "De netwerkaanbieder staat niet in de databank" en ik wordt doorgestuurd naar het scherm Verbindingen. Dit lijkt mij hoogst eigenaardig, aangezien ik bij Base in België zit met postpaid abonnement en een dataplan heb. Die zouden toch zeker wel in die "databank" moeten zitten?
...
Iemand enig idee hoe ik dat oplos?? .
Ga naar instellingen, verbindingen, verbindinstinstellingen, menu en schakel daar automatisch detecteren uit.

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Anoniem: 189953 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:29:
[...]

euh, waarvoor tweak jij je apparaten? Tweaken om te tweaken? :?
Ik tweak juist om hem gebruiksvriendelijker en makkelijker te maken 8)7
Anders zou ik het simpelweg niet doen. Als er ooit een telefoon komt die alles kan wat ik wil,
doe ik er juist niets aan; "If it ain't broke, don't fix it!"
Maar dat kan nog wel even gaan duren denk ik (hoewel de iPhone dicht in de buurt komt ;) )
Ik tweak om bezig te zijn.
Telkens weer een nieuwe uitdaging zoeken en als je dan bijna alles geprobeerd hebt en bijna alles over het apparaat weet ben ik er meestal wel klaar mee. ;)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252567

Weet iemand of de P3450 te gebruiken is in Japan?
Ik ga er deze zomervakantie heen en heb geen behoefte om tijdelijk een ander toestel te huren.

Pa Dalton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256270

AjodokusK schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:48:
Ik gebruik sinds vandaag het nieuwe toetsenbord van de HTC Diamond op mijn Touch. Ben er erg tevreden over! De .cab is hier te vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=390688

Enjoy!
Weet je ook hoe ik T9 op Nederlands kan instellen of toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ik krijg geen enkele firmware rom erop, constant melding dat hij corrupt is. :(

[ Voor 6% gewijzigd door Ebayzo op 21-05-2008 08:15 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:36

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Yo,

ik heb net opera op mijn touch geinstalleerd maar elke keer als hij verbinding met internet wil maken moet ik toestemming geven (dus elke keer als ik een website aanklik). Dit is natuurlijk zeer vervelend. Ik heb overal in de instellingen gezocht maar heb dit niet uit kunnen zetten. Heeft iemand een id??

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Ebayzo schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:14:
Weet je zeker dat je geen Elfin ROMs op je Elf probeert te zetten, of andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
Anoniem: 252567 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 22:38:
Weet iemand of de P3450 te gebruiken is in Japan?
Ik ga er deze zomervakantie heen en heb geen behoefte om tijdelijk een ander toestel te huren.

Pa Dalton
http://euc.jp/misc/cellphones.en.html#tech

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:40

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Vanmiddag de prijsopgave van de reparatie van mijn kapotte scherm ontvangen: 175 euro... Nu krijg ik het wel weer terug van de verzekering, maar ik wil jullie toch wel aanraden het zelf te doen als het je overkomt :o Nieuw scherm is namelijk maar 30 euro oid op eBay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Laatst online: 23:36

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

HetWonder schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:11:
Yo,

ik heb net opera op mijn touch geinstalleerd maar elke keer als hij verbinding met internet wil maken moet ik toestemming geven (dus elke keer als ik een website aanklik). Dit is natuurlijk zeer vervelend. Ik heb overal in de instellingen gezocht maar heb dit niet uit kunnen zetten. Heeft iemand een id??
niemand?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-05 14:28
Ebayzo schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:14:
Kijk even op XDA forums rond, je images zijn niet corrupt, je telefoon accepteerd ze alleen niet. Meer zeg ik er niet over. En inderdaad goed opletten dat je een goede upgrade doet, dus geen Elfin op een Elf en andersom!

[ Voor 13% gewijzigd door Havocnl op 23-05-2008 20:41 ]

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-05 16:09
Volgens mij is hier niks aan te doen, ik moet Opera ook elke keer toestemming geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:15

DizzyWeb

Ondertiteld

Taarmen schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 22:15:
[...]

Volgens mij is hier niks aan te doen, ik moet Opera ook elke keer toestemming geven.
Oplossing is al gegeven anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-06 18:58
medetweakers,

ik heb vandaag SPB mobile shell op mijn touch gegooid. en moet toch zeggen dat het geheel echt heel goed werkt. erg soepel en mooi. zit ook erg goed in elkaar.

maar jullie raden het al. nu ik SPB shell heb gebruikt heb ik zoiets weg met de cube. dus concrete vraag hoe krijg ik de cube uitgezet??
al gedaan.

verder is het wel raar dat als ik in SPB een gesture naar boven of beneden maak dat ik dan op mn htc home screen kom. wat ik dus helemaal niet wil. zijn er mensen die ervaringen hebben en weten hoe je dit kan voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

De Touch van mijn vriendin wordt niet meer herkend door de computer, active sync staat er wel op. Het rare is alleen dat ie wel oplaad via usb maar verder gebeurt er niks. Beetje lastig als je er toch iets op wilt zetten zoals programma's en media.

Iemand een idee wat ik verkeerd doe, active sync + xp & sp3 geinstalleerd enzo.

Als ik goed kijk zijn er wel wat pinnetjes verbogen, dat kan er mee te maken hebben maar zoals ik al zeg, hij laadt wel op ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-05 04:49
Hey, ik heb een vraagje:

Als ik naar de belastingdienst of mijn voicemail bel, kom ik bij zo'n automatische menu met: 'Kies 1 voor ..., kies 2 voor...

Alleen, kan ik geen optie vinden om de nummer pad in te schakelen. Dus kom ik niet verder in het telefonische menu. Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120596

Tik eens op toetsenblok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-05 04:49
En ik maar denken dat het een blokkering voor de touchscreen is! 8)7
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212478

II_BurN_II schreef op zondag 25 mei 2008 @ 05:55:
[...]

En ik maar denken dat het een blokkering voor de touchscreen is! 8)7
Thanks!
Hele slechte vertaling idd. Maar da's al bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caribman
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-04 20:42
Ok, hoop dat jullie mij kunnen helpen. Heb alleen maar 5 tabs en heb alles gedaan conform topic.
Plugin geinstalleerd, HHC geinstalleerd...maar heb er echt maar 5. Via HHC kan ik dus wel 6 aanvinken en op mijn preview zie ik er ook 6, maar wil niet lukken. Waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caribman
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-04 20:42
Stom van me...is opgelost! Moest HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\OEM\MASD\QuickDial verwijderen
caribman schreef op zondag 25 mei 2008 @ 12:57:
Ok, hoop dat jullie mij kunnen helpen. Heb alleen maar 5 tabs en heb alles gedaan conform topic.
Plugin geinstalleerd, HHC geinstalleerd...maar heb er echt maar 5. Via HHC kan ik dus wel 6 aanvinken en op mijn preview zie ik er ook 6, maar wil niet lukken. Waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timple
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:51

Timple

dangerpaki schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 15:36:
medetweakers,

ik heb vandaag SPB mobile shell op mijn touch gegooid. en moet toch zeggen dat het geheel echt heel goed werkt. erg soepel en mooi. zit ook erg goed in elkaar.

maar jullie raden het al. nu ik SPB shell heb gebruikt heb ik zoiets weg met de cube. dus concrete vraag hoe krijg ik de cube uitgezet??
al gedaan.

verder is het wel raar dat als ik in SPB een gesture naar boven of beneden maak dat ik dan op mn htc home screen kom. wat ik dus helemaal niet wil. zijn er mensen die ervaringen hebben en weten hoe je dit kan voorkomen?
It's no a bug, it's a feature!
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192398

NeoMe schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 19:28:
De Touch van mijn vriendin wordt niet meer herkend door de computer, active sync staat er wel op. Het rare is alleen dat ie wel oplaad via usb maar verder gebeurt er niks. Beetje lastig als je er toch iets op wilt zetten zoals programma's en media.

Iemand een idee wat ik verkeerd doe, active sync + xp & sp3 geinstalleerd enzo.

Als ik goed kijk zijn er wel wat pinnetjes verbogen, dat kan er mee te maken hebben maar zoals ik al zeg, hij laadt wel op ?
Heb ik een tijdje geleden ook gehad

Eerst werkte het wel, maar daarna niet meer. Had geen idee hoe dit aan de gang te krijgen. Dus uiteindelijk maar een hardreset gedaan en nu werkt het weer bij mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:52

Ginz

Trek Superfly 5 powered