waar kan je die gevoeligheid ergens instellen? dat moet ik dan ook is gaan doenVerwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 21:46:
[...]
wat een onzin !
Geen standaardwaarde Bij hard reset steeds weer andere waarde
Ik heb die van mij op net iets meer dan 200000 staan
Ik kan nu zoals op de filmpjes van htc met me vinger glijden Anders lukte alleen met me nagels
Heb ook de helft geprobeerd en merk steeds verschil dus dat max 9000 is klopt ook niet
Verwijderd
Ik merk anders totaal geen verschil! Behalve dan dat mijn batterij nu veel sneller leeg is.Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 21:46:
[...]
wat een onzin !
Geen standaardwaarde Bij hard reset steeds weer andere waarde
Ik heb die van mij op net iets meer dan 200000 staan
Ik kan nu zoals op de filmpjes van htc met me vinger glijden Anders lukte alleen met me nagels
Heb ook de helft geprobeerd en merk steeds verschil dus dat max 9000 is klopt ook niet
Kon altijd al met mijn vingers glijden.
Ik wil op mijn touch gebruik maken van bluetooth remote controle. Het programma meldt mij dat ik moet beschikken over de bluetooth jsr-82 api. Is het mogelijk dit te downloaden en te installeren? Ik heb overal gezocht en het lukt m echt niet. Hoop dat iemand iets weet.
Verwijderd
Ik heb 2 vraagjes waar ik niet helemaal uit kom ...
Is het mogenlijk om via mijn touch te internetten met mijn flaptop..?
Is het mogenlijk om bel gesprekken op te nemen?
alvast bedankt
alvast bedankt
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2008 23:57 ]
1e vraag is simpelVerwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 23:56:
Ik heb 2 vraagjes waar ik niet helemaal uit kom ...
alvast bedankt
Ik heb op mijn Touch een programma "Gedeelde Internetverbinding". Als ik dat open en zeg dat ik me GPRS wil delen via USB, dan gaat me laptop meteen drivertjes installeren en kan ik internetten
HTC opgebeld.mr.wjca schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 18:13:
[...]
Hmm ik heb dus een phone die niet via Orange komt, dus die valt niet onder hun verantwoording :O(
Ga wel even mij HTC zelf zeuren dan. al heb ik nog geen antwoord op me mailtje :O(
Harde reset gedaan maar helaas het probleem blijft :O(
Nu wordt die dinsdag opgehaald voor reperatie valt gelukkig onder de garantie

Of als je een mac hebt moet je een paar pagina's terug voor de bluetooth instelling. Minder draadjes is beterDizzyWeb schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 02:38:
[...]
1e vraag is simpel
Ik heb op mijn Touch een programma "Gedeelde Internetverbinding". Als ik dat open en zeg dat ik me GPRS wil delen via USB, dan gaat me laptop meteen drivertjes installeren en kan ik internetten
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Ja dat heb ik gedaan. Bij mijn registratieverleden staat mijn toestel geregistreerd en ik heb een echte HTC, geen T-mobile of wat dan ook. Als ik dan naar softwareupdates voor telefoon ga zie ik helemaal niks behalve de tekst: "Kies uw model PDA-telefoon of smartphone uit de lijst. Als u geregistreerd product niet in de lijst staat, kijk dan later nog eens omdat nieuwe updates regelmatig worden toegevoegd." Probleem is dus dat ik geen lijst zie...jeroentje schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 18:35:
[...]
je moet ook eerst je serial nummer invullen, voordat je een telefoon kunt kiezen. en alleen echte htc branded telefoons kunnen daar terrecht. als je een t-mobile (of elk ander) logo-tje op je telefoon hebt, dan moet je bij die provider terrecht. t-mobile levert prima eigen rom updates (zie hun site -> support)
Ik kan mijn HTC branded telefoon zeker niet updaten met een Rom van T-Mobile.
Verwijderd
Ik zit er trouwens ook over te denken om een HTC Touch p3450 aan te schaffen. Ik kan 'm wat goedkoper regelen via werk alleen dat is een UK versie, is het ingewikkeld om de UK versie om te zetten naar de NL?
Verwijderd
Naar mijn weten zijn er geen updates voor de Touch van HTC
Ja je kunt gewoon een NL rom er op gooien check op Xda Nog geen 15 min werk als je eerst ff Goed leest Succes Ps staan ook vast wel T-mobile roms bij (geen idee waarom je die wilt maar goed)
De beste rom blijf ik Cloudyfa's ShadoW 2.0 vinden Super rommetje
Ja je kunt gewoon een NL rom er op gooien check op Xda Nog geen 15 min werk als je eerst ff Goed leest Succes Ps staan ook vast wel T-mobile roms bij (geen idee waarom je die wilt maar goed)
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 00:25:
Naar mijn weten zijn er geen updates voor de Touch van HTC![]()
offtopic:
lekkere zinsbouw
lekkere zinsbouw
ik ga maandag ff naar de telfort shop...verleng ik mijn abbo en neem mooi dit apparaat erbij
[ Voor 9% gewijzigd door Bartjeuhz op 30-03-2008 11:45 ]
Steam: CatBearCow
Verwijderd
@vacuumcleaner: heb jij het ook echt draaiend gekregen: dat je je Touch kunt gebruiken als modem voor je Mac? Ik heb zelf een Mac Book Pro, maar krijg de boel niet aan de gang. Mijn Mac en telefoon kunnen wel bestanden met elkaar uitwisselen via Bluetooth, maar ze geven nooit een melding dat ze elkaar zien en het instellen van de Touch als modem lukt me ook niet (niet via BT en niet via USB). Het is jammer, want op m'n Vista en XP-laptop kreeg ik dit altijd wel aan de praat en kon ik m'n Touch af en toe prima als modem gebruiken als ik onderweg was.
Heeft iemand een tip hoe ik m'n Touch als modem voor m'n Mac kan gebruiken? Waar moet ik op letten bij het volgen van de tips, wat kan ik zijn vergeten???
Heeft iemand een tip hoe ik m'n Touch als modem voor m'n Mac kan gebruiken? Waar moet ik op letten bij het volgen van de tips, wat kan ik zijn vergeten???
Werkt perfect, bluetooth pairen, dan moet je ff op de Touch het internetdelen aanzetten, dan kies je op de mac dat ie via de netwerk verbinding van de toch mag verbinden (onder e bluetooth verbindingen)Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:57:
@vacuumcleaner: heb jij het ook echt draaiend gekregen: dat je je Touch kunt gebruiken als modem voor je Mac? Ik heb zelf een Mac Book Pro, maar krijg de boel niet aan de gang. Mijn Mac en telefoon kunnen wel bestanden met elkaar uitwisselen via Bluetooth, maar ze geven nooit een melding dat ze elkaar zien en het instellen van de Touch als modem lukt me ook niet (niet via BT en niet via USB). Het is jammer, want op m'n Vista en XP-laptop kreeg ik dit altijd wel aan de praat en kon ik m'n Touch af en toe prima als modem gebruiken als ik onderweg was.
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
misschien een domme vraag...maar heeft de touch gewoon een MAC adres die ik kan toevoegen aan mijn wireless router zodat ik in en om mijn huis gewoon het net op kan?
Verwijderd
De HTC unlock ik dan, zodat ik er gewoon m'n vodafone sim in kan leggen. Alleen een NL T-mobile ROM, geeft dat dan geen problemen met een vodafone sim?Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 00:25:
Naar mijn weten zijn er geen updates voor de Touch van HTC![]()
Verder, wat vinden jullie persoonlijk beter
Verwijderd
Ja.Bartjeuhz schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:45:
misschien een domme vraag...maar heeft de touch gewoon een MAC adres die ik kan toevoegen aan mijn wireless router zodat ik in en om mijn huis gewoon het net op kan?
Verwijderd
Waarom T-Mobile rom ?Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:49:
[...]
De HTC unlock ik dan, zodat ik er gewoon m'n vodafone sim in kan leggen. Alleen een NL T-mobile ROM, geeft dat dan geen problemen met een vodafone sim?
Verder, wat vinden jullie persoonlijk beter? Gewoon de UK? of NL ?
Ik heb de wwe versie want die werken gewoon beter met software
Begrijp dat die touch is gesimlockd, mij nog niet gelukt die er van af te krijgen
Volgens Xda moet het wel kunnen Je kunt er ook gewoon de beste rom ooit op gooien
nl: Cloudyfa's ShadoW 2.0 Succes
Kun je mij vertellen waar ik dat kan vinden? Ik probeer het te vinden maar kan het nergens zien.DizzyWeb schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 02:38:
[...]
1e vraag is simpel
Verwijderd
Nee, dit is geen customized ROM. Het betreft hier het aanpassen (tweaken) van de applicatie SPB Mobile Shell 2.0. Hierover loopt een draadje op XDA.Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:30:
heeft iemand mischien een idee waar ik deze rom kan vinden?? ik zag hem bij iemand als plaatje onder de tekst staan, en heb het al aan hem gevraagd maar hij reageert maar niet.
[afbeelding]
Maakt verder niet uit, je hulp wordt gewaardeerd...Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 22:04:
[...]
Ja ja Sorry was beetje boos...
Probeer alleen mensen te helpen hoor. Dat jij nou betere opleiding etc hebt gedaan
en netjes abn hebt geleerd is fijn voor jou, maar vind dat ik niet heel slechte teksten maak.
Maar nogmaals wou alleen maar helpen. Zit bijna dagelijks met me touchie te spelen en heb hem al helemaal getweakt en zo'n beetje alles wel uitgeprobeerd maar goed word schijnbaar niet gewaardeerd dus gaat ik maar iemand anders "lastig vallen" succes allemaal !
Maar het is gewoon fijn als je zinnen met wat punten en komma's neerzet zodat mensen makkelijk door de posts kunne lezen
Agreed, je hulp wordt absoluut gewaardeerd, het is alleen lastig lezen als er geen leestekens staan.Bartjeuhz schreef op zondag 30 maart 2008 @ 22:28:
[...]
Maakt verder niet uit, je hulp wordt gewaardeerd...
Maar het is gewoon fijn als je zinnen met wat punten en komma's neerzet zodat mensen makkelijk door de posts kunne lezen
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Ik heb sinds kort de HTC Touch, en heb het volgende probleem:
Ik probeer via Bluetooth (Sitecom Bluetooth Adapter FN-512) verbinding te maken met mijn computer. Dat lukt prima, ik kan heel normaal bestanden overdragen etc.
Maar het probleem is dat ik Personal Area Network (PAN) niet goed kan gebruiken. Ik heb deze service geactiveerd in de Bluetooh software, maar toch kan de PDA deze service niet vinden. Hij kan alleen 'Draadloos stereo' en 'Seriële poort' vinden. Maar niet zoiets als 'Personal Area Network' of 'Network Connection'.
Ik wil met PAN verbinding via Bluetooth maken met de LAN verbinding op de computer. Is dit nu gewoon niet mogelijk? Want zit dat PAN er dan voor niets op, of kan ik nog iets anders proberen?
Alvast bedankt voor de hulp!
Ik probeer via Bluetooth (Sitecom Bluetooth Adapter FN-512) verbinding te maken met mijn computer. Dat lukt prima, ik kan heel normaal bestanden overdragen etc.
Maar het probleem is dat ik Personal Area Network (PAN) niet goed kan gebruiken. Ik heb deze service geactiveerd in de Bluetooh software, maar toch kan de PDA deze service niet vinden. Hij kan alleen 'Draadloos stereo' en 'Seriële poort' vinden. Maar niet zoiets als 'Personal Area Network' of 'Network Connection'.
Ik wil met PAN verbinding via Bluetooth maken met de LAN verbinding op de computer. Is dit nu gewoon niet mogelijk? Want zit dat PAN er dan voor niets op, of kan ik nog iets anders proberen?
Alvast bedankt voor de hulp!
Verwijderd
Ik heb sinds vandaag allemaal krassen op mn scherm, beetje jammer..
iemand enig idee hoe ik dit beste kan oplossen/??
want het is geen afneembaar frontje of wel?
Ik heb wel al het een en ander gevonden over displex en tandpasta..
Maar werkt dit ook?
Tips?
Maar werkt dit ook?
Tips?
Verwijderd
Heeft iemand een oplossing om de weather-plugin aan te passen? heb een nieuwe touch, maar met total commander kan ik hem niet meer aanpassen omdat het xml-bestand te groot is. Iemand een oplossing om toch mijn eigen plaats toe te voegen?
Verwijderd
Ik heb een probleem met mijn Weather Plugin. Nee hoor, niet een location vraag, maar ik heb ooit voordat ik een interneabbo had de Weather optie uitgezet, maar nu moet-ie weer aan en ik heb geen idee meer hoe dat moet! Als ik tik op de weather tab dan zie ik gewoon helemaal niks meer. Ik heb nooit een lokaie aangepast of zo, gewoon ooit eens iets "uit" gezet. Misschien een Register-waarde?
Wie kan me helpen?
Thanks, Jeroen
Wie kan me helpen?
Thanks, Jeroen
kijk eens op ebayVerwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:24:
Maar werkt dit ook?
Tips?
voor bijna alles is er wel een onderdeel te vinden, ook een frontje voor niet al teveel geld.
nadeel is wel, dat als je je telefoon open schroeft, je garantie vervalt.
[ Voor 20% gewijzigd door nnndoh op 31-03-2008 22:33 ]
Verwijderd
Heb net PCMKeyboard 0.14 geinstalleerd op me touch.
Mij valt gelijk een ding op:
Normaal als je een nieuwe email wilt sturen kun je de eerste letter van je contactpersoon intikken en dan vulde je toestel de rest aan. Maar helaas werkt dit niet meer.
Het werkte in 0.13 nog prima. Hebben jullie dit ook ?
Vandaag ook weer tig meldingen van batterystatus gehad.
Dat het freeware is en ik het zolang als ik wil mag gebruiken.
Deze melding is al vaker vooor bij gekomen dus niets om je druk over te maken.
Weet iemand hoe ik de emailkoppeling in het homescherm van Mobile shell 2.0
aan kan passen. Kan dit misschien simpel in het registry. Als je de key weet laat me even weten
Alvast bedankt !
Hoop dat het een beetje duidelijk is, heb in ieder geval me best gedaan.
Mij valt gelijk een ding op:
Normaal als je een nieuwe email wilt sturen kun je de eerste letter van je contactpersoon intikken en dan vulde je toestel de rest aan. Maar helaas werkt dit niet meer.
Weet iemand hoe ik de emailkoppeling in het homescherm van Mobile shell 2.0
aan kan passen. Kan dit misschien simpel in het registry. Als je de key weet laat me even weten
Alvast bedankt !
Hoop dat het een beetje duidelijk is, heb in ieder geval me best gedaan.
Deze kreeg ik vandaag ook voor het eerst. Erg irritant vind ik het! Kunnen we hier echt niets aan doen?Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:43:
Na een dag is die melding gewoon weer weg!smeerbartje schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 06:33:
[...]
Deze kreeg ik vandaag ook voor het eerst. Erg irritant vind ik het! Kunnen we hier echt niets aan doen?
There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't
ik wil de beta van batterystatus downloaden maar de link in de startpost werkt helaas niet...
als ik op google zoek word ik telkens doorgelinked naar dezelfde site.
heeft iemand em misschien en de mogelijkheid em te uploaden/mailen?
edit:
ohja heb mijn touch binnen sinds vanmiddag
nu lekker klungele met de instellingen hehe
ohja heb mijn touch binnen sinds vanmiddag
[ Voor 18% gewijzigd door Bartjeuhz op 01-04-2008 16:36 ]
Verwijderd
Je hebt gelijk, het lukt mij ook niet meer om het te downloadenBartjeuhz schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:35:
ik wil de beta van batterystatus downloaden maar de link in de startpost werkt helaas niet...
edit:
ohja heb mijn touch binnen sinds vanmiddagnu lekker klungele met de instellingen hehe
Ik heb net geprobeerd je een mail te sturen met zipbestand, maar chello stuurt hem weer terug
Ik mag deze bestanden niet versturen
zip em eens en mail em naar bartschoonenberg@hotmail.com andersVerwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:57:
[...]
Je hebt gelijk, het lukt mij ook niet meer om het te downloaden![]()
Ik heb net geprobeerd je een mail te sturen met zipbestand, maar chello stuurt hem weer terug
Ik mag deze bestanden niet versturen
Dankjewel! Ga hem uitproberen!Chris.nl schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:55:
PCMKeyboard 0.14 is uit.
Zonder tijdslimiet te gebruiken
Ik zal vanavond (laat) deze post aanpassen met de NL versie
- edit -
Hier is ie dan.
Heb je post ook ff gequote in het Touch Cruise topic, daar heb je ook nog wel fans van je zitten
Maar hartelijk bedankt dus weer!
Verwijderd
Staat een link in je mailtje naar xda. Ik mag geen cab versturen via de mail, ook niet in een zipbestand. Weet iemand waarom dat is ?Bartjeuhz schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:10:
[...]
zip em eens en mail em naar bartschoonenberg@hotmail.com anderstnx
Als ik op mijn T-Mobile branded touch 128/256 een andere rom zet (en natuurlijk cid unlocked). Is het hierna nog mogenlijk om hierna een T-Mobile rom op te zetten (als de 6.1 versie uit is).
Verwijderd
hey mensen,
eindelijk heb ik een touch binnen! ik had alleen een vraagje, ik heb fotos op mijn touch gezet ( op de externe kaart). maar als ik dit bij mijn snelle toetsen zet, dan ziet de fotoresolutie er echt lelijk uit. wat kan ik hier aan doen?
vraagje 2.
als ik gebeld wordt, is er dan een mogelijkheid om de foto, in het groot te vertonen. nu staat ie nog klein rechtsonderin.
is er een mogelijkheid om het uiterlijk van de contactpersonen te veranderen? om ze bijvoorbeeld groter te laten lijken.
ps. ik heb gewoon de standaard rom etc
misschien dat dit echte noob vragen zijn....
sorry daarvoor
pinen
eindelijk heb ik een touch binnen! ik had alleen een vraagje, ik heb fotos op mijn touch gezet ( op de externe kaart). maar als ik dit bij mijn snelle toetsen zet, dan ziet de fotoresolutie er echt lelijk uit. wat kan ik hier aan doen?
vraagje 2.
als ik gebeld wordt, is er dan een mogelijkheid om de foto, in het groot te vertonen. nu staat ie nog klein rechtsonderin.
is er een mogelijkheid om het uiterlijk van de contactpersonen te veranderen? om ze bijvoorbeeld groter te laten lijken.
ps. ik heb gewoon de standaard rom etc
misschien dat dit echte noob vragen zijn....
sorry daarvoor
pinen
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2008 22:36 ]
Ik krijg het maar niet voor elkaar om de weather plugin aan te passen.
ik weet niet hoe ik total commander moet gebruiken, heb hem al proberen aan te passen via kladblok en op te slaan als xml,maar dan krijg ik een foutmelding.
hoe kan ik het voor elkaar krijgen.
ik weet niet hoe ik total commander moet gebruiken, heb hem al proberen aan te passen via kladblok en op te slaan als xml,maar dan krijg ik een foutmelding.
Verwijderd
Je bent er bijnaLampjuh schreef op woensdag 02 april 2008 @ 00:08:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om de weather plugin aan te passen.
Als je de tekst in kladblok (op de pc) hebt aangepast doe je gewoon "opslaan"
Niet "opslaan als" En dan weer terug kopieren naar je touch.
Met Total commander kopieer je het naar de windowsmap.
Succes !
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 00:36 ]
Verwijderd
Ik heb helemaal geen Windows live... (heb de MDA van tmobile...)
Kan ik die er wel opzetten?
@petervanlis
bedankt, dus eigenlijk gewoon het xml bestandje naar pc kopieren, daar in kladblok editen en dan weer opslaan. maar die total commander. dat zijn alleen wat vreemde files zoals:cecmda~1.000
en niks uitvoerbaars oid. daar weet ik gewoon niet van hoe het werk.
edit: net geprobeerd het xml bestand aan te passen, maar ook dit lukt niet, dan krijg ik te horen dat dat niet mogelijk is en dan slaat hij hem weer op als tekstdocument....
bedankt, dus eigenlijk gewoon het xml bestandje naar pc kopieren, daar in kladblok editen en dan weer opslaan. maar die total commander. dat zijn alleen wat vreemde files zoals:cecmda~1.000
en niks uitvoerbaars oid. daar weet ik gewoon niet van hoe het werk.
edit: net geprobeerd het xml bestand aan te passen, maar ook dit lukt niet, dan krijg ik te horen dat dat niet mogelijk is en dan slaat hij hem weer op als tekstdocument....
[ Voor 24% gewijzigd door Lampjuh op 02-04-2008 12:43 ]
Verwijderd
Gvd
Wordt net opgebeld door de Belcompany dat mijn toestel wéér niet gerepareerd is onder de garantievoorwaarden. Een week geleden was ik naar de Belcompany gegaan om te vragen hoe het stond met de reparatie. Bleek het toestel daar al 3 weken te liggen (niet gerepareerd). Daarna hebben ze hem weer opgestuurd, omdat ik eerst en handtekening moest zetten dat er een krasje op het scherm zat (bullshit trouwens, zit op de beschermings sticker, ook heb ik hem niet eens voor dat krasje opgestuurd
).
Op de reparatiebon van nu (2e dus) staat niet eens een omschrijving. De medewerkster van de Belcompany vraagt nu de foto's op van het repair center om meer duidelijkheid te krijgen.
Ik snap echt niet waarom hij niet gemaakt is, ik ben er altijd supervoorzichtig mee geweest, geen rare dingen mee gedaan, niet mee in de regen gefietst oid. Ik voel me echt genaait. De vorige keer namelijk hetzelfde verhaal met een telefoon van mij van T-For Telecom. Toen zeiden ze ook al dat het ''waterschade'' was.
Ik vind het echt achterlijk dat wij, consumenten, zo weinig inspraak zegmaar hebben op die hele garantie. Ik denk dat er veel te makkelijk gezegt wordt dat iets niet onder de garantie valt, en dat hier zelfs misbruik van gemaakt wordt. Wat is jullie mening hierover? Ik ben echt pissig..!!
Ik wacht de foto's van het repaircenter af..
Wordt net opgebeld door de Belcompany dat mijn toestel wéér niet gerepareerd is onder de garantievoorwaarden. Een week geleden was ik naar de Belcompany gegaan om te vragen hoe het stond met de reparatie. Bleek het toestel daar al 3 weken te liggen (niet gerepareerd). Daarna hebben ze hem weer opgestuurd, omdat ik eerst en handtekening moest zetten dat er een krasje op het scherm zat (bullshit trouwens, zit op de beschermings sticker, ook heb ik hem niet eens voor dat krasje opgestuurd

Op de reparatiebon van nu (2e dus) staat niet eens een omschrijving. De medewerkster van de Belcompany vraagt nu de foto's op van het repair center om meer duidelijkheid te krijgen.
Ik snap echt niet waarom hij niet gemaakt is, ik ben er altijd supervoorzichtig mee geweest, geen rare dingen mee gedaan, niet mee in de regen gefietst oid. Ik voel me echt genaait. De vorige keer namelijk hetzelfde verhaal met een telefoon van mij van T-For Telecom. Toen zeiden ze ook al dat het ''waterschade'' was.
Ik vind het echt achterlijk dat wij, consumenten, zo weinig inspraak zegmaar hebben op die hele garantie. Ik denk dat er veel te makkelijk gezegt wordt dat iets niet onder de garantie valt, en dat hier zelfs misbruik van gemaakt wordt. Wat is jullie mening hierover? Ik ben echt pissig..!!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 13:26 ]
Verwijderd
@ lampjuh
Wat ik heb gedaan:
Kopieer het bestand naar je pc.
Open het bestand (gaat vanzelf in ie).
Selecteer de gehele tekst, kopieer de tekst in kladblok.
Pas het aan dat jou woonplaats er ook bij staat.
Sla het bestand op (ctrl s).
Kopieer het bestand weer terug naar je touch.
Start Totalcommander, ga naar het bestand.
Hou je styles op het scherm gedrukt, selecteer copy.
Dan krijg je de keuze, dan doe je tree.
Selecteer de windowsmap en doe copy.
En zeg ja tegen het overschrijven.
Nu kun je je eigen stad kiezen
Succes !
Wat ik heb gedaan:
Kopieer het bestand naar je pc.
Open het bestand (gaat vanzelf in ie).
Selecteer de gehele tekst, kopieer de tekst in kladblok.
Pas het aan dat jou woonplaats er ook bij staat.
Sla het bestand op (ctrl s).
Kopieer het bestand weer terug naar je touch.
Start Totalcommander, ga naar het bestand.
Hou je styles op het scherm gedrukt, selecteer copy.
Dan krijg je de keuze, dan doe je tree.
Selecteer de windowsmap en doe copy.
En zeg ja tegen het overschrijven.
Nu kun je je eigen stad kiezen
Succes !
Iemand interesse in 4 screenprotectors voor de HTC Touch?
Ik weet niet welk merk het is. De originele verpakking is al een tijdje weg. Maar ze komen uit Engeland als ik me niet zeer vergis.
Het zijn perfect passende protectors (dus met ovale boven en onderkant).
Ze zijn helder en bieden een zeer goede krasbescherming.
Het opppervlak voelt beetje rubberachtig aan, maar dat is een kwestie van gewenning. Werken met stylus gaat zonder enig probleem.
Ik vraag er 5 Euro voor, verzending in België inbegrepen. Voor verzenden naar Nederland nog een Euro extra. PM me als je interesse hebt.
Ik weet niet welk merk het is. De originele verpakking is al een tijdje weg. Maar ze komen uit Engeland als ik me niet zeer vergis.
Het zijn perfect passende protectors (dus met ovale boven en onderkant).
Ze zijn helder en bieden een zeer goede krasbescherming.
Het opppervlak voelt beetje rubberachtig aan, maar dat is een kwestie van gewenning. Werken met stylus gaat zonder enig probleem.
Ik vraag er 5 Euro voor, verzending in België inbegrepen. Voor verzenden naar Nederland nog een Euro extra. PM me als je interesse hebt.
@petervanlis
bedankt voor de duidelijke uitleg. Ik heb het bestand aangepast, maar moet ik hem dan opslaan in kladblok als txt. want als ik crtl+s doe, krijg ik het opslaan als scherm.
en hoe werkt dat met totalcommander. die staat nu op de touch,maar als ik een van de bestanden aanklik, krijg ik de volgende melding:er is geen bijhorende toepassin voor...start eerst de toepassing en open dit bestand in de toepassing.
bedankt voor de duidelijke uitleg. Ik heb het bestand aangepast, maar moet ik hem dan opslaan in kladblok als txt. want als ik crtl+s doe, krijg ik het opslaan als scherm.
en hoe werkt dat met totalcommander. die staat nu op de touch,maar als ik een van de bestanden aanklik, krijg ik de volgende melding:er is geen bijhorende toepassin voor...start eerst de toepassing en open dit bestand in de toepassing.
[ Voor 39% gewijzigd door Lampjuh op 02-04-2008 17:23 ]
Verwijderd
Lampjuh schreef op woensdag 02 april 2008 @ 17:18:
@petervanlis

Sorry mijn fout.
Open kladblok op je pc.
Naar bestand en openen, daar het bestand selecteren.
Pas het bestand aan en dan "opslaan" en niet "opslaan als"
Je moet niet tikken maar op het scherm blijven drukken.
Succes !
Stuur je toestel op via eurotwice.be. Die doen de officiele garantie via HTC. Toestel wordt de volgende werkdag bij je opgehaald en grofweg 5 werkdagen terug gebracht.Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:19:
Gvd![]()
Wordt net opgebeld door de Belcompany dat mijn toestel wéér niet gerepareerd is onder de garantievoorwaarden. Een week geleden was ik naar de Belcompany gegaan om te vragen hoe het stond met de reparatie. Bleek het toestel daar al 3 weken te liggen (niet gerepareerd). Daarna hebben ze hem weer opgestuurd, omdat ik eerst en handtekening moest zetten dat er een krasje op het scherm zat (bullshit trouwens, zit op de beschermings sticker, ook heb ik hem niet eens voor dat krasje opgestuurd).
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
nog niet gelukt,
ik heb dat totalcommander gedownd, met winzip uitgepakt en gekopiert naar touch. daar staan nu 6 files. allemaal met het windows vlaggetje. meer niet. indrukken lukt ook niet.....
ik heb dat totalcommander gedownd, met winzip uitgepakt en gekopiert naar touch. daar staan nu 6 files. allemaal met het windows vlaggetje. meer niet. indrukken lukt ook niet.....
Verwijderd
weinig zin om hem open te schroeven voor zoiets..nnndoh schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:32:
[...]
kijk eens op ebay
voor bijna alles is er wel een onderdeel te vinden, ook een frontje voor niet al teveel geld.
nadeel is wel, dat als je je telefoon open schroeft, je garantie vervalt.
iemand anders nog goede ideeën om krassen op het scherm op te lossen?
Verwijderd
Lampjuh schreef op woensdag 02 april 2008 @ 20:22:
nog niet gelukt,
Wat doe jij allemaal ???
Download Total commander uit de startpost (dit is een cab).
Kopieer dit naar je touch en tik erop dan wordt het geinstalleerd.
Wat petervanlis probeert te zeggen is dat (volgens mij) alle bestanden die op .cab eindigen vanaf de Touch zelf gestart dienen te worden en niet op je pc.Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 21:36:
[...]
![]()
Wat doe jij allemaal ???
Download Total commander uit de startpost (dit is een cab).
Kopieer dit naar je touch en tik erop dan wordt het geinstalleerd.
Met andere woorden, je moet de CAB file niet uitpakken met Winzip.
Je zet de enkele CAB file gewoon ergens op je Touch, bijvoorbeeld op de Opslagkaart. Daarna klik je gewoon in Verkenner op de CAB file en zal hij zich zelf wel installeren. Daarna vindt je in Programma's de snelkoppeling wel terug.
Met alle respect voor jou, maar als je al moeite hebt met dergelijke handelingen is zo een apparaat niet iets voor jou. Dan blijf je beter met een gewone GSM werken.
Je zet de enkele CAB file gewoon ergens op je Touch, bijvoorbeeld op de Opslagkaart. Daarna klik je gewoon in Verkenner op de CAB file en zal hij zich zelf wel installeren. Daarna vindt je in Programma's de snelkoppeling wel terug.
Met alle respect voor jou, maar als je al moeite hebt met dergelijke handelingen is zo een apparaat niet iets voor jou. Dan blijf je beter met een gewone GSM werken.
Afneembaar niet, nieuwe kan je HIER kopen. Ik heb helaas al een nieuwe LCD erin moeten zetten (119 euro)Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:24:
Maar werkt dit ook?
Tips?
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
Hallo allemaal, Sinds vandaag kan ik niet meer op internet. Ik snap er niks van. Hij wil gewoon niet connecten met het internet. Ik heb al geprobeerd de instellingen opnieuw in te voeren en ook al ze opnieuw laten sturen door t-mobile (ja ik heb een t-mobile abbonement)
Kan iemand mij verder helpen? hoe kan ik dit oplossen?
Welke fout krijg je?Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:08:
Hallo allemaal, Sinds vandaag kan ik niet meer op internet. Ik snap er niks van. Hij wil gewoon niet connecten met het internet. Ik heb al geprobeerd de instellingen opnieuw in te voeren en ook al ze opnieuw laten sturen door t-mobile (ja ik heb een t-mobile abbonement)
Verwijderd
Doet Belcompany dit niet dan? Die vrouw heeft het er steeds over dat het toestel 'he-le-maal' naar Ierland verzonden moet worden (HTC).MaDLiVe schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:48:
[...]
Stuur je toestel op via eurotwice.be. Die doen de officiele garantie via HTC. Toestel wordt de volgende werkdag bij je opgehaald en grofweg 5 werkdagen terug gebracht.
Nogal vreemd namelijk, want op alle 'reparatie'bonnen die ik gekregen heb, staat een bedrijf uit Tiel (Betuwe) genoteerd. Ook was het toestel tot 2x aan toe al na 2 dagen weer terug hier in de Belcompany. Dat Ierland verhaal lijkt mij dus ook onzin? Iemand die meer weet?
Ik zal alvast even kijken wat de mogelijkheden zijn met dat eurotwice. Is dat ook mogelijk voor Nederlanders? (gezien het een belgische site betreft)
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 16:50 ]
Hey allemaal,
Sinds enkele weken ook de trotse eigenaar
van een HTC Touch. Enorm tevreden van, op 1 ding na.
Ik zit wat in de knoop met m'n toetsenbord. Gebruik het Dark PhonePad zodat ik grote toetsen heb om met m'n vingers te gebruiken.
Enige probleem: m'n (blijkbaar onhandige) vingers durven al eens doel missen, en met de 'verzenden' knop net onder het toetsenbord (bij opstellen van een sms), heb ik nu constant berichten die verzonden worden terwijl ze nog helemaal niet af zijn
.
Iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen verhelpen? (ik weet het, m'n vingers meer trainen tot ze niet meer missen zal wel de beste oplossing zijn, maar misschien een andere oplossing tot het zover is?
)
Weet niet als het mogelijk is om vb een andere toets daar neer te zetten, of nog een extra bevestiging in te bouwen, zodat het bericht niet telkens verzonden wordt na 1 druk op de knop...
Sinds enkele weken ook de trotse eigenaar
Ik zit wat in de knoop met m'n toetsenbord. Gebruik het Dark PhonePad zodat ik grote toetsen heb om met m'n vingers te gebruiken.
Enige probleem: m'n (blijkbaar onhandige) vingers durven al eens doel missen, en met de 'verzenden' knop net onder het toetsenbord (bij opstellen van een sms), heb ik nu constant berichten die verzonden worden terwijl ze nog helemaal niet af zijn
Iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen verhelpen? (ik weet het, m'n vingers meer trainen tot ze niet meer missen zal wel de beste oplossing zijn, maar misschien een andere oplossing tot het zover is?
Weet niet als het mogelijk is om vb een andere toets daar neer te zetten, of nog een extra bevestiging in te bouwen, zodat het bericht niet telkens verzonden wordt na 1 druk op de knop...
Verwijderd
ppff 98 euro voor een nieuw scherm -.-Roeligan schreef op donderdag 03 april 2008 @ 08:57:
[...]
Afneembaar niet, nieuwe kan je HIER kopen. Ik heb helaas al een nieuwe LCD erin moeten zetten (119 euro)
dan maar krassen kijken...
Voor de Vlamingen die graag gebruik maken van PCMKeyboard, heb ik in opvolging van wat Chris.nl in eerdere posts gedaan heeft, dit goede keyboard aangepast, maar dan naar Vlaamse normen. Het is al de laatste 0.14 versie.
De skins zitten er nog in, en de English en French woordenboeken ook. Ook heb ik de Dutch woordenboek van Chris.nl ook bewaard. Maar van de layouts heb ik enkel de Engelse overgehouden en zelf een nieuwe gemaakt, die ik voor het gemak maar Vlaams genoemd heb. Deze heeft een AZERTY layout, heeft punt en komma op de eerste keyboard plus een copy en een paste knop.
Je vindt de download hier : http://www.smartphonehelp.be/files/PCMKeyboardNL0.14.cab
Geniet ervan.
De skins zitten er nog in, en de English en French woordenboeken ook. Ook heb ik de Dutch woordenboek van Chris.nl ook bewaard. Maar van de layouts heb ik enkel de Engelse overgehouden en zelf een nieuwe gemaakt, die ik voor het gemak maar Vlaams genoemd heb. Deze heeft een AZERTY layout, heeft punt en komma op de eerste keyboard plus een copy en een paste knop.
Je vindt de download hier : http://www.smartphonehelp.be/files/PCMKeyboardNL0.14.cab
Geniet ervan.
Verwijderd
Ik gebruik het keyboard van Resco. Da's een iPhone-look-a-like. Grote knoppen en feedback dmv een klik. Erg fijn.
Verwijderd
Ik heb net SPB Pocket Plus v3.2.0 geinstalleerd.
Maar nu werkt PCMKeyboard 0.14 niet meer.
Ik zag op de site van Battery Status dat je een heel homeshermpje
kunt maken. Ziet er wel cool uit.
Ik gaat is proberen zelf wat te maken.
Maar nu werkt PCMKeyboard 0.14 niet meer.
Ik zag op de site van Battery Status dat je een heel homeshermpje
kunt maken. Ziet er wel cool uit.
Verwijderd
Ik sinds net ook!Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 20:21:
Ik gebruik het keyboard van Resco. Da's een iPhone-look-a-like. Grote knoppen en feedback dmv een klik. Erg fijn.
Erg fijn idd ook de gestures werken goed en is aardig met de duim te besturen..
hey tweakers een vraagje,
welke versie gebruiken jullie van battery status om over te klokken zodat er ook gekozen kan worden om de snelheid automatisch aan te passen als de telefoon niets doet.
in de OP staat dat je een beta moet nemen. maar ik zie constant de nightly builds staan. dus niet echte betas. is de final versie inmiddels ook al voorzien van deze feature??
welke versie gebruiken jullie van battery status om over te klokken zodat er ook gekozen kan worden om de snelheid automatisch aan te passen als de telefoon niets doet.
in de OP staat dat je een beta moet nemen. maar ik zie constant de nightly builds staan. dus niet echte betas. is de final versie inmiddels ook al voorzien van deze feature??
Waarom moet je je simkaart er eigenlijk vrij 'strak' in doen? Ik heb gister dus de 'MDA Touch' gehaald, en het inbrengen van de simkaart viel erg tegen, hoe haal je deze er weer uit?
Heeft ook een computer!
Als je op de simkaart duwt dan gaat die ook weer los. Soort klik systeem zegmaar. Zelfde geld voor de memory card.Bertus schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 07:17:
Waarom moet je je simkaart er eigenlijk vrij 'strak' in doen? Ik heb gister dus de 'MDA Touch' gehaald, en het inbrengen van de simkaart viel erg tegen, hoe haal je deze er weer uit?
No animals were harmed in the making of this comment.
Ok, maar bij de memorykaart gaat dat idd, de simkaart echter ging er al stroef in...Comgenie schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 07:38:
[...]
Als je op de simkaart duwt dan gaat die ook weer los. Soort klik systeem zegmaar. Zelfde geld voor de memory card.
edit: En wil er volgens mij ook niet meer uit...
[ Voor 7% gewijzigd door Bertus op 04-04-2008 08:17 ]
Heeft ook een computer!
http://www.chi-tai.info/c...eo_WM5_iM_cs.htm#Downloaddangerpaki schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 07:15:
hey tweakers een vraagje,
dus je gebruikt deze versie en niet de nightly builds? en deze heeft ook en scaler zodat de snelheden aangepast kunnen worden?
Copy the following cab to the device and start it:
--> BatterStatus V. 0.05.001 - Cab installer ~60kB ( 25558 x DL )
Is het misschien mogelijk om ergens de Software CD die je erbij kreeg te downloaden?
Ik ben de mijne namelijk kwijt.
Ik ben de mijne namelijk kwijt.
Verwijderd
Iedereen gebruikt de nighltly build cab.dangerpaki schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 20:24:
[...]
dus je gebruikt deze versie en niet de nightly builds? en deze heeft ook en scaler zodat de snelheden aangepast kunnen worden?
Copy the following cab to the device and start it:
--> BatterStatus V. 0.05.001 - Cab installer ~60kB ( 25558 x DL )
je hebt hem er ondersteboven ingedaan.Bertus schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 08:16:
[...]
Ok, maar bij de memorykaart gaat dat idd, de simkaart echter ging er al stroef in...
edit: En wil er volgens mij ook niet meer uit...
Verwijderd
Hallo,
Ik wil de internet connectie van mijn PC (XP,SP2) delen met mijn Touch. Ik kan beiden via Bluetooth met elkaar verbinden.
Wanneer ik op de Touch de PC zie in Bluetooth Settings tab Devices en het pc icon aanklik kom ik in scherm "Partnership settings". Dat is leeg. ? Moet ik hier niet iets zien
Op XP kan ik internet sharing niet aanvinken want die optie is er niet in
Start:Settings:Network:Local Area Connections:Connections ->context menu ->Properties tab Advanced. Alleen Windows Firewall settings zie ik.daar
Weet iemand of het mogelijk is om met je Touch te internetten via de verbinding van je PC? En zo ja hoe stel je dat in?
HTC Touch 3450 (Elf)
ROM v:2.20.707.18
Radio v: 02.98.90
Windows Mobile 6 Prof
Ik wil de internet connectie van mijn PC (XP,SP2) delen met mijn Touch. Ik kan beiden via Bluetooth met elkaar verbinden.
Wanneer ik op de Touch de PC zie in Bluetooth Settings tab Devices en het pc icon aanklik kom ik in scherm "Partnership settings". Dat is leeg. ? Moet ik hier niet iets zien
Op XP kan ik internet sharing niet aanvinken want die optie is er niet in
Start:Settings:Network:Local Area Connections:Connections ->context menu ->Properties tab Advanced. Alleen Windows Firewall settings zie ik.daar
Weet iemand of het mogelijk is om met je Touch te internetten via de verbinding van je PC? En zo ja hoe stel je dat in?
HTC Touch 3450 (Elf)
ROM v:2.20.707.18
Radio v: 02.98.90
Windows Mobile 6 Prof
Titel wijziging: HTC Touch (MDA Touch) - Deel 6 -> HTC Touch/P3450 Elf (MDA Touch) - Deel 6
Dekt wat meer de lading voor de die-hards
Dekt wat meer de lading voor de die-hards
Nee want ik kan er wel gewoon mee bellen, en het was EXACT volgens de plaatjes
Heeft ook een computer!
Verwijderd
He lui,
Ben de hele dag bezig geweest om mijn htc touch in te stellen zoals ik dat wil en nu las ik
over de HTC Touchpad in de eerste post en het lijkt me een prima systeem. Nu vond ik op
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=344533
de volgende versies:
HTC Keyboard and Keypad [eng]
- touch keyboard and keypad
- include: oem and cab (multilanguage - french, german, portuguese, russian, spanish)
: disable/restore xT9
HTC KeyBoard_DualOEM_multi [eng]
- OEM only, waiting for a cab
- support for czech, danish, dutch, english, finnish, french, german, italian, norwegian, polish, portuguese, russian, spanish, swedish
nu heb ik 2 vragen:
Is de laatste ook met Keypad?
En de andere: waar kan ik ergens een installatie read me vinden aangezien die niet in het bestand zit.
Ben de hele dag bezig geweest om mijn htc touch in te stellen zoals ik dat wil en nu las ik
over de HTC Touchpad in de eerste post en het lijkt me een prima systeem. Nu vond ik op
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=344533
de volgende versies:
HTC Keyboard and Keypad [eng]
- touch keyboard and keypad
- include: oem and cab (multilanguage - french, german, portuguese, russian, spanish)
: disable/restore xT9
HTC KeyBoard_DualOEM_multi [eng]
- OEM only, waiting for a cab
- support for czech, danish, dutch, english, finnish, french, german, italian, norwegian, polish, portuguese, russian, spanish, swedish
nu heb ik 2 vragen:
Is de laatste ook met Keypad?
En de andere: waar kan ik ergens een installatie read me vinden aangezien die niet in het bestand zit.
Verwijderd
Hoe oud is je simkaartje ?Bertus schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 21:06:
[...]
Nee want ik kan er wel gewoon mee bellen, en het was EXACT volgens de plaatjes
Misschien dat dit het geval is:
Ik heb ontdekt dat oude simkaarten iets dikker zijn dan de nieuwere.
Tevens is het geval dat als je je simkaart vaak wisselt etc er een bobbeltje in kan komen, dit door dat het minichipje wat naar boven komt. Misschien is dit ook bij jou het geval. Maar als het werkt lekker laten zitten toch. Je kunt een klein punttangetje of een pincet gebruiken om hem er uit te krijgen. (hoop ik voor je) Je kunt altijd een nieuwe simkaart bestellen Succes !
1 jaar oud... ik ga wel effe terug naar de t-mobile shop binnenkortVerwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 00:36:
[...]
Hoe oud is je simkaartje ?
Misschien dat dit het geval is:
Ik heb ontdekt dat oude simkaarten iets dikker zijn dan de nieuwere.
Tevens is het geval dat als je je simkaart vaak wisselt etc er een bobbeltje in kan komen, dit door dat het minichipje wat naar boven komt. Misschien is dit ook bij jou het geval. Maar als het werkt lekker laten zitten toch. Je kunt een klein punttangetje of een pincet gebruiken om hem er uit te krijgen. (hoop ik voor je) Je kunt altijd een nieuwe simkaart bestellen Succes !
Heeft ook een computer!
dag mensen, weet iemand nog een site met de -betere- wm6 apps? ik vind eigenlijk alleen maar karige applicaties, van 4 jaar oud ofzo.. die er niet echt fancy uit zien. ik zoek juist de high-end, fraaie touch-vriendelijke apps. iemand suggesties (behalve de startpost hiero
)
Is er ook een mogelijkheid om de functies van de Cube aan te passen zonder dat je er (afgezien van een tool om in je registry te komen) allemaal spul voor moet installeren? Ik gebruik zeg maar Opera maar vanuit de cube blijft ie gewoon Internet Explorer gebruiken..
@klomp, standaard kun je de functies van de cube niet aanpassen. dus heb je 'spul' nodig die je installeert. welke weet ik niet, maar je kunt niet dingen aanpassen zonder of in het register te knutselen of 'spul' te installeren.
Verwijderd
Sinds de rom update van mijn MDA Touch Plus naar versie 2.26 moet ik iedere keer minimaal twee keer opstarten. De eerste keer start hij op zonder weergave van het invoerveld voor je beveiligingscode, alles start normaal op, maar zonder GPRS verbinding. Hij blijft dan eindeloos het netwerk zoeken. Meestal lukt de tweede keer wel. Heeft iemand hetzelfde probleem en vooral wat doe je hieraan
Verwijderd
Kijk hier eens.jeroentje schreef op zondag 06 april 2008 @ 13:51:
dag mensen, weet iemand nog een site met de -betere- wm6 apps? ik vind eigenlijk alleen maar karige applicaties, van 4 jaar oud ofzo.. die er niet echt fancy uit zien. ik zoek juist de high-end, fraaie touch-vriendelijke apps. iemand suggesties (behalve de startpost hiero)
http://www.freewarepocketpc.net/ppc-tag-today-2-date.html
Verwijderd
Ik kan wel met m'n HTC via wifi op internet, maar met GPRS alleen maar problemen, ik krijg geen enkele keer een connectie.
Dit is wat ik heb gedaan / geprobeerd om dit in te stellen:
*start->settings->connections
*Bij 'My ISP' -> Add a new modem connection, en daar deze gegevens ingevuld:
# Cellular line (GPRS)
# Acces Point Name: live.vodafone.com (ik heb ook al web.vodafone.com geprobeerd)
# Username: vodafone
# Password: vodafone
*finish
Maar als ik dan bijv. intnet explorer start, dan krijg ik telkens weer de vraag van password invullen voor 'log on to server', oke, dan vul ik terug were vodafone in. Maar telkens weer geen connectie?
Waar ergens doe ik iets fout bij deze instellingen?
# Cellular line (GPRS)
# Acces Point Name: live.vodafone.com (ik heb ook al web.vodafone.com geprobeerd)
*finish
Maar als ik dan bijv. intnet explorer start, dan krijg ik telkens weer de vraag van password invullen voor 'log on to server', oke, dan vul ik terug were vodafone in. Maar telkens weer geen connectie?
Verwijderd
Heb je in je rom geen connectiesetup dat je gprs automatisch insteld ?Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 19:10:
Ik kan wel met m'n HTC via wifi op internet, maar met GPRS alleen maar problemen, ik krijg geen enkele keer een connectie.
# Cellular line (GPRS)
*finish
Anders moet je even op de site van de pda shop kijken daar staat ergens een cab die dit kan.
Ik mag helaas geen link geven.

Verwijderd
iemand?Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 08:06:
[...]
Ik heb helemaal geen Windows live... (heb de MDA van tmobile...)
Kan ik die er wel opzetten?
Ik zou graag hotmail met push mail hebben. Op de MDA touch van Tmobile zit niet standaard Windows live.
Hoe kom ik er aan? en welke werkt goed? Op All About Phones staat wat,maar lees ook dat er veel mis kan gaan

Je kunt hem gewoon installeren hoor. Er zijn wat problemen met Vodafone maar dat heeft er verder weinig mee te maken. Een hardreset verhelpt meestal alle problemen wanneer dat nodig isVerwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 20:07:
[...]
iemand?
Ik zou graag hotmail met push mail hebben. Op de MDA touch van Tmobile zit niet standaard Windows live.
Hoe kom ik er aan? en welke werkt goed? Op All About Phones staat wat,maar lees ook dat er veel mis kan gaan
Verwijderd
ok, ga ik het toch proberen....DaannO schreef op zondag 06 april 2008 @ 20:10:
[...]
Je kunt hem gewoon installeren hoor. Er zijn wat problemen met Vodafone maar dat heeft er verder weinig mee te maken. Een hardreset verhelpt meestal alle problemen wanneer dat nodig is
nederlandse taal bestand van pagina 3 erbij?
dank je!
Verwijderd
Ik heb net eens gekeken trouwens met die tool van pdashop voor GPRS, oke, alles succesvol ingesteld zegt die.
Alleen als ik dan internet explorer weer start dan krijg ik weer de melding van log on to network, oke, ik dus bij user en pass 'vodafone' ingevuld, maar telkens krijg ik melding weer terug.
Na 2 keer dat terug hebben gekregen krijg ik daarna de melding 'the remote party has ended this connection'.
Ik zie totaal niet wat ik fout doe?
Verder bij de comm-manager, daar staat data transaction disabled. ik kan die on of off niet aanklikken.
Alleen als ik dan internet explorer weer start dan krijg ik weer de melding van log on to network, oke, ik dus bij user en pass 'vodafone' ingevuld, maar telkens krijg ik melding weer terug.
Na 2 keer dat terug hebben gekregen krijg ik daarna de melding 'the remote party has ended this connection'.
Verder bij de comm-manager, daar staat data transaction disabled. ik kan die on of off niet aanklikken.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2008 21:03 ]
Verwijderd
Welke rom heb je ?Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 20:48:
Ik heb net eens gekeken trouwens met die tool van pdashop voor GPRS, oke, alles succesvol ingesteld zegt die.
Laat user en pass is leeg misschien dat dat helpt en vink wachtwoord onthouden aan.
Heb ook een keer gehad enige oplossing was hard reset toen. Maar probeer nog even verder. Succes !
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2008 23:20 ]
Om die comm-manager heb ik me ook een poosje druk gemaakt omdat mijn GPRS verbinding niet wilde werken. Uiteindelijk bleek ik zelf een fout gemaakt te hebben. Die comm-manager geeft in ieder geval de indruk dat je dataverbinding permanent uit staat maar je zult daar pas actie zien als je daadwerkelijk verbinding hebt. Dan licht het knopje wel op en kun je de verbinding van daaruit verbreken.Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 20:48:
Hoe je het wel aan de praat krijgt zou ik zo niet weten.
Verwijderd
Ik gebruik TCPMP als programma voor het afspelen van films op mijn touch. Ik krijg het echter niet voor elkaar om het beeld op landscape te krijgen. Als ik dubbelklik dan krijg ik alleen volledig beeld maar draait hij dus niet om. Iemand ditzelfde probleem ook gehad?
@eureka22 Volgens mij kon je dat onder de prefs aanpassen. Helaas kan ik dat niet op dit moment nakijken...
Een vraag
Als ik een nummer bel die een keuzemenu heeft, hoe kan ik door dit menu navigeren. Of te wel hoe krijg ik de nummerieke toetsen weer in me beeld ?
Offtopic:
Leuk telefoon, dankzij dit topic een keuze kunnen maken.
Een vraag
Offtopic:
Leuk telefoon, dankzij dit topic een keuze kunnen maken.
01101000 01100101 01101100 01110000
Dit kan door links onder op "Toetsenblok" te drukken.13rapsac schreef op maandag 07 april 2008 @ 09:31:
Een vraagAls ik een nummer bel die een keuzemenu heeft, hoe kan ik door dit menu navigeren. Of te wel hoe krijg ik de nummerieke toetsen weer in me beeld ?
Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout
Gelukkig kan het leven zo simpel zijn, dank u
01101000 01100101 01101100 01110000
Verwijderd
Ik heb eens geprobeerd dan met leeg te laten user en pass, alleen als ik dan internet explorer start krijg ik de melding direct 'The remote party has ended this connection'.Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 22:09:
[...]
Welke rom heb je ?
Laat user en pass is leeg misschien dat dat helpt en vink wachtwoord onthouden aan.
Heb ook een keer gehad enige oplossing was hard reset toen. Maar probeer nog even verder. Succes !
Dus heb ik eens een hard reset uitgevoerd, en terug de gegevens ingevoerd en ook geprobeerd met dat programma van pdashop-url. Maar nogsteeds de foutmelding dan met logingegevens opnieuw invoeren / foutmelding van 'The remote party has ended this connection'
Verder ROM info:
ROM version: 2.20.707.1B WWE
ROM date: 05/24/07
Verwijderd
Ik gebruik TotalCommander. Lijkt op een wat uitgebreidere verkenner. Hiebij zie je ook de grootte, datum e.d. van alle files. En met dit programmatje kun je ook je registry aanpassen.jeroentje schreef op zondag 06 april 2008 @ 17:20:
@klomp, standaard kun je de functies van de cube niet aanpassen. dus heb je 'spul' nodig die je installeert. welke weet ik niet, maar je kunt niet dingen aanpassen zonder of in het register te knutselen of 'spul' te installeren.
Vorige week heb ik m'n telefoon weer teruggekregen.mr.wjca schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 08:35:
[...]
HTC opgebeld.
Harde reset gedaan maar helaas het probleem blijft :O(
Nu wordt die dinsdag opgehaald voor reperatie valt gelukkig onder de garantie)
Als melding op de reparatiebon "Boardswap" hij doet het weer prima nu!
Dit topic is gesloten.