Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
check this out! je telefoon syncen met een website. overal online je telefoonbestanden beheren, vanaf windows, leopard, wat dan ook. bijzonder handige tool! http://dashwire.com/ online profiel met al je bestanden en logs! Afbeeldingslocatie: http://dashwire.com/images/home_main_graphic.jpg?1206672050

[ Voor 13% gewijzigd door jeroentje op 09-04-2008 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:29

KneoK

Not in a million lightyears

Hmm, dat lijkt me alleen handig als je een WiFi verbinding in de buurt hebt. Foto's en video's zullen afzonderlijk niet zo heel groot zijn, maar even een paar honderd MB synchen over een karig GPRS lijntje is niet om vrolijk van te worden.

Maar als je meer dan een GPRS verbinding ter beschikking hebt lijkt me dit super als online backup. Als je waar ook ter wereld je toestel in de war schopt en je moet even hardresetten of je toestel verliest dan kun je heel makkelijk je belangrijkste afspraken en contacts binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252768

heeft iemand een idee ik heb net mijn touch geflashed omdat hij allemaal kuren vertoonde, en de camera het niet meer deed.

nu doet alles het wer perfect, behalve de camera. wanneer je hem opstart via de hardware knop, gaan alleen de rode en groene lampjes branden en via de software gebeurd er helemaal niets.

rom die ik er op heb is die 2.20.707.1b.nld, dat is die van bram smulders. denk alleen niet dat het daar aan ligt daar het probleem zich ook al voordeed bij de vorige rom.

iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redparrotnl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09-2024
had eindelijk dit super super trage ding es gebruikt, en ja hoor, bleek bij thuiskomst dat ie na 2 foto's zichzelf van 2 m pix fotos op 110x120 fotootjes (helf van luciferdoosje formaat en je ziet er niks op). Waarom hebben ze dit foto formaat erin geprogrammeerd en waarom zet ie zichzelf daar op. Nu is ons bedrijf voor niks half land doorgreisd met 2 pr. leiders en kunnen we niet verder, kost super veel geld, echt wat een onding is dit absoluut onbruikbaar wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
redparrotnl schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:15:
had eindelijk dit super super trage ding es gebruikt, en ja hoor, bleek bij thuiskomst dat ie na 2 foto's zichzelf van 2 m pix fotos op 110x120 fotootjes (helf van luciferdoosje formaat en je ziet er niks op). Waarom hebben ze dit foto formaat erin geprogrammeerd en waarom zet ie zichzelf daar op. Nu is ons bedrijf voor niks half land doorgreisd met 2 pr. leiders en kunnen we niet verder, kost super veel geld, echt wat een onding is dit absoluut onbruikbaar wat mij betreft.
Als je zulke belangrijke dingen moet fotograferen, waarom gebruik je dan niet gewoon een fototoestel, in plaats van een smartphone? Zelfs al zou het ding foto's op 2mp nemen, dan nog laat de kwaliteit te wensen over...

Maar goed, waarschijnlijk heb je gewoon op een verkeerd knopje gedrukt en 'm op 'contact photo' (of gewoon lagere resolutie) gezet en heeft dat ding helemaal niets uit zichzelf gedaan, maar het is natuurlijk wel makkelijk om de apparatuur de schuld te geven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Inderdaad, standaard staat mijn resolutie op de hoogste, zelfs na softresets, hardresets en romflashes. Het kan best dat je in het previewschermpje gewoon linksboven de stand verkeerd hebt staan. Hoe dan ook, een smartphone is niet de meest slimme oplossing voor bedrijfskritieke kiekjes en nadat je een aantal foto's genomen hebt even verder kijken dan je neus lang is is natuurlijk ook nooit verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212478

Overbodige reactie. Voegt niks toe aan de discussie dus laat hem dan ook achterwegen voortaan ;)

[ Voor 83% gewijzigd door DaannO op 09-04-2008 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238576

_O- Vind verhaal wel grappig.

Maar gaan we de Touch uitschelden voor smartphone hierzo.
Heb pas geleden de HTC s710 mogen instellen. Wat een onding zeg.

Vannacht Mobile shell helemaal aangepast, ziet er nu wel erg cool uit. :P
Heb nu 9 buttons, en de alienround klok in me homeschermpje etc. Allemaal te vinden op Xda.
Ga er maar tijdje mee stoppen denk ik. Me Touch doet nu geloof ik wel alles wat hij moet doen.
Succes allemaal en tweak ze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 22:20
he mede tweakers,

ik heb een vraagje. ik heb laatst op mn telefoon battery status gezet en overgeklokked en daarbij de scaler gebruikt. nu werkt dit prima. echter een ding is me opgevallen. mn batterij is heel snel leeg.

nu is dit natuurlijk logisch. want als je telefoon harder draait gebruikt ie ook meer stroom. maar het gebeurt bij mij dus met name als ik bel. want voor de rest gebruik ik de telefoon niet heel erg lang per dag. maar bellen doe ik wel lang.

nu kan je in batterystatus ook voor specifieke aplicaties overklokken en ik dacht als ik nou de exe van 'het bellen' daarin zet en dan aangeef dat de snelheid gewoon 200 mhz of 143 mhz moet zijn. dat ie dan niet zo aan de batterij zou trekken.

weet alleen niet wat de exe bestand is van het bellen. zeg maar het schermpje dat je krijgt als je in standbij op de groene bel knop drukt. kan iemand mij vertellen welke exe dit is?
\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand nog een idee voor mijn camera die niets meer doet?

heb een beetje rond gekeken en kom op verschillende plekken de zelfde problemen tegen, alleen nergens oorzaken of oplossingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
iemand nog een idee voor mijn camera die niets meer doet?

heb een beetje rond gekeken en kom op verschillende plekken de zelfde problemen tegen, alleen nergens oorzaken of oplossingen
opnieuw een rom flashen. werkt bij elke hardnekkig probleem :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250552

redparrotnl schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:15:
't is ook een telefoon met toevallig een camera aan boord. Geen camera met telefoon....
Lijkt me dat je voor dit soort doeleinden een echte camera gebruikt
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
dangerpaki schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:51:
he mede tweakers,

ik heb een vraagje. ik heb laatst op mn telefoon battery status gezet en overgeklokked en daarbij de scaler gebruikt. nu werkt dit prima. echter een ding is me opgevallen. mn batterij is heel snel leeg.

nu is dit natuurlijk logisch. want als je telefoon harder draait gebruikt ie ook meer stroom. maar het gebeurt bij mij dus met name als ik bel. want voor de rest gebruik ik de telefoon niet heel erg lang per dag. maar bellen doe ik wel lang.

nu kan je in batterystatus ook voor specifieke aplicaties overklokken en ik dacht als ik nou de exe van 'het bellen' daarin zet en dan aangeef dat de snelheid gewoon 200 mhz of 143 mhz moet zijn. dat ie dan niet zo aan de batterij zou trekken.

weet alleen niet wat de exe bestand is van het bellen. zeg maar het schermpje dat je krijgt als je in standbij op de groene bel knop drukt. kan iemand mij vertellen welke exe dit is?
\
quote even mezelf. ik heb te vroeg gesproken. dacht dat het progje om exe bestanden zou vragen. wat blijkt... als je daar per applicatie wilt overklokken dan zie gewoon een lijstje met applicaties staan waaruit je kan kiezen in batterystatus.

heb nu mn telefoonwindows gekozen en gekozen dat de tel dan op 143 mhz wordt gedownklokked. kijken of dat uitmaakt tijdens bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjodokusK
  • Laatst online: 02-11-2024
dangerpaki schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 06:59:
[...]

quote even mezelf. ik heb te vroeg gesproken. dacht dat het progje om exe bestanden zou vragen. wat blijkt... als je daar per applicatie wilt overklokken dan zie gewoon een lijstje met applicaties staan waaruit je kan kiezen in batterystatus.

heb nu mn telefoonwindows gekozen en gekozen dat de tel dan op 143 mhz wordt gedownklokked. kijken of dat uitmaakt tijdens bellen
Ik ben tegen hetzelfde probleem aangelopen en bellen belt niet beter met 260mhz tov 201mhz. Hoor graag van je of downclocken van de tel window effect heeft op de accuduur. Vroeg me daarnaast af of iemand al een idee heeft wanneer htc/t-mobile met de wm6.1 update over de brug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iglesiasdelsol
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-05 21:20
AjodokusK schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:49:
[...]
Vroeg me daarnaast af of iemand al een idee heeft wanneer htc/t-mobile met de wm6.1 update over de brug komt.
Dit heb ik ook al aan HTC gevraagd. Als ik antwoord krijg, zal ik het hier posten.
Bij vrienden met een illegale versie lijkt de Touch wel een stuk sneller te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-06 15:16
AjodokusK schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:49:
[...]

Ik ben tegen hetzelfde probleem aangelopen en bellen belt niet beter met 260mhz tov 201mhz. Hoor graag van je of downclocken van de tel window effect heeft op de accuduur. Vroeg me daarnaast af of iemand al een idee heeft wanneer htc/t-mobile met de wm6.1 update over de brug komt.
Het zal niet veel schelen, aangezien de snelheid van je telefoon in "stand-by"-modus ALTIJD terug wrodt gezet op 201 mhz. Dus als je net batterystatus je tel. hebt gedownclockt, dan nog draait deze in stand by op 201 mhz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

Er was ook een manier om de sd kaart in je touch (of welk wm toestel dan ook) direct te benaderen vanuit windows, welke driver/tool was dit :? Iemand enig idee?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 00:13

DizzyWeb

Ondertiteld

Roeligan schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:03:
Er was ook een manier om de sd kaart in je touch (of welk wm toestel dan ook) direct te benaderen vanuit windows, welke driver/tool was dit :? Iemand enig idee?
wm5storage. Meteen met een linkje waar DaannO blij van wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Dank voor de snelle reply :)

Toevallig ook nog ene link naar de cab voor GPRS etc. van tmobile? Deze had ik ooit ergens staan, maar zelfs in mijn oude vario backup dir kan ik die niet meer vinden.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212478

iglesiasdelsol schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:39:
[...]

Dit heb ik ook al aan HTC gevraagd. Als ik antwoord krijg, zal ik het hier posten.
Bij vrienden met een illegale versie lijkt de Touch wel een stuk sneller te zijn...
ALS je antwoord krijgt. Zit nog steeds op antwoord te wachten van een mailtje wat ik in November stuurde. Later in Februari ook nog een keer, maar wederom geen antwoord.

De aftersales is werkelijk een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188428

Anoniem: 238576 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 23:00:
_O- Vind verhaal wel grappig.

Maar gaan we de Touch uitschelden voor smartphone hierzo.
Heb pas geleden de HTC s710 mogen instellen. Wat een onding zeg.

Vannacht Mobile shell helemaal aangepast, ziet er nu wel erg cool uit. :P
Heb nu 9 buttons, en de alienround klok in me homeschermpje etc. Allemaal te vinden op Xda.
Ga er maar tijdje mee stoppen denk ik. Me Touch doet nu geloof ik wel alles wat hij moet doen.
Succes allemaal en tweak ze. :)
Screenshot? :) En werkt Mobile Shell samen met Pocket Plus (ook van SPB)? Want die gebruik ik, maar Mobile Shell heeft ook wel leuke functionaliteiten. Maar Pocket Plus heeft ook weer pluspunten boven Mobile Shell, die moeten niet onbruikbaar worden.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 188428 op 11-04-2008 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Roeligan schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:35:
Dank voor de snelle reply :)

Toevallig ook nog ene link naar de cab voor GPRS etc. van tmobile? Deze had ik ooit ergens staan, maar zelfs in mijn oude vario backup dir kan ik die niet meer vinden.
Cab voor GPRS? :? Hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Ik denk met de instellingen daarin. Die is via de HTC site of Google wel te downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-05 14:43
Ik heb een probleem met mijn Touch. Sinds ik vorige week de ROM van m'n telefoon heb ge-update (van T-mobile v1.13 (dacht ik) naar de nieuwste versie van de T-mobile website, 2.26) heeft de processor het opeens opvallend drukker gekregen met voor mij volstrekt onbekende taken.

Zo had ik voor de ROM-update geen enkel probleem met het scrollen door een lange webpagina, na de update gaat dat heel traag en schokkerig. Ook mijn navigatiesoftware (Route66 Navigate7) niet meer laden. Tijdens het laden komt er een melding in beeld te staan dat er te weinig geheugen beschikbaar is (terwijl er nog minimaal 10MB qua opslag- en programmageheugen vrij is). Dit probleem is exact hetzelfde na een hard reset, dus het ligt blijkbaar aan een reeds in de ROM ingepakt programma.

Iemand een idee wat hier aan de hand is en (vooral) wat ik kan doen om het op te lossen?

[ Voor 7% gewijzigd door FlorisD op 11-04-2008 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

DaannO schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 19:27:
Ik denk met de instellingen daarin. Die is via de HTC site of Google wel te downloaden :)
Kan je gewoon bij T-Mobile opvragen, krijg je ze in een smsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
DizzyWeb schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 22:51:
[...]

Kan je gewoon bij T-Mobile opvragen, krijg je ze in een smsje.
Voor een pda toch niet? Dat heb ik tot nu toe namelijk niet mogen meemaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jeroentje schreef op donderdag 10 april 2008 @ 20:21:
[...]

opnieuw een rom flashen. werkt bij elke hardnekkig probleem :-).
was het maar zo'n feest. voor het flashen deed de camera het niet en na het flashen deed de camera het nog steeds niet.

wie o wie kan mij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:50

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

* Spike_wolf kan sinds een aantal dagen zijn touch niet meer syncen met z'n pc.
Een paar dagen geleden kreeg ik van active sync voor het eerst de melding:
De synchronisatie kan niet worden voltooid. Sluit het apparaat opnieuwe aan en probeer het opnieuw.
Er is de laatste weken eigenlijk niks veranderd aan zowel PC (win XP) als touch.

Iemand die hier al eens last van heeft gehad?

PC rebooten, en touch soft resetten helpt allemaal niet.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
kan iemand mij uitleggen waarom mijn batterij heel snel leeg gaat als ik bel sinds ik overklokked heb met batterystatus? ik weet wel dat overklokken de batterij duur vermindert. maar ik begrijp niet waarom tijdens het bellen.

heb ook al geprobeerd om het 'telefoon' programma in batterystatus op 143 mhz te laten lopen. maar toch helpt het niet.

iemand tips. want anders gooi ik batterystatus eraf. nu kan ik maar een uur of 2 bellen en dan is dat ding leeg. voorheen kon ik veel langer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Laatst online: 07-04 19:34

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

dangerpaki schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 15:54:
kan iemand mij uitleggen waarom mijn batterij heel snel leeg gaat als ik bel sinds ik overklokked heb met batterystatus? ik weet wel dat overklokken de batterij duur vermindert. maar ik begrijp niet waarom tijdens het bellen.

heb ook al geprobeerd om het 'telefoon' programma in batterystatus op 143 mhz te laten lopen. maar toch helpt het niet.

iemand tips. want anders gooi ik batterystatus eraf. nu kan ik maar een uur of 2 bellen en dan is dat ding leeg. voorheen kon ik veel langer bellen.
Kom mij niet bekend voor en gebruik ook Batterystatus voor het overklokken.
Probeer anders inderdaad de software te verwijderen en te kijken of de problemen dan weer voorbij zijn.
Mogelijk ligt het niet aan deze software...
Ben benieuwd naar het resultaat.

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

DaannO schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 02:48:
[...]

Voor een pda toch niet? Dat heb ik tot nu toe namelijk niet mogen meemaken :P
Hmm als ik inlog op tmobile kan ik ze idd voor de touch laten sturen, krijg ze echter neit binnen.... :?

Ook met handmatig instellen (en ook soft reset erna) kom ik niet verder... ligt miss aan mijn ROM? (net een WM6.1 rom erop geknalt). Ik tob wel even verder.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217443

Spike_wolf schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 13:38:
[...]

Er is de laatste weken eigenlijk niks veranderd aan zowel PC (win XP) als touch.

Dat heb ik met mijn agenda.
Op de pc staat alles netjes vermeld, maar op de HTC wordt niets meer bijgewerkt.
Ook wat ik op de HTC bijwerk, wordt niet meer op de pc bijgewerkt.

Iemand enig idee? heb mijn agenda toch echt nodig, HELLUP

Edit 18.17 uur
Het teken van sync blijft ronddraaien en er gebeurt niets.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 217443 op 13-04-2008 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115178

Als ik een contactpersoon toevoeg aan in mijn adresboek van mijn Touch dan zet hij die standaard in de volgorde Achternaam, Voornaam. Kan ik dit veranderen zodat het standaard Voornaam Achternaam wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217443 schreef op zondag 13 april 2008 @ 17:17:
[...]

Dat heb ik met mijn agenda.
Op de pc staat alles netjes vermeld, maar op de HTC wordt niets meer bijgewerkt.
Ook wat ik op de HTC bijwerk, wordt niet meer op de pc bijgewerkt.

Iemand enig idee? heb mijn agenda toch echt nodig, HELLUP

Edit 18.17 uur
Het teken van sync blijft ronddraaien en er gebeurt niets.
ik zie de volgende foutmelding, waar ik niets mee kan.
De foutmelding
Resultaat:
Synchonisatie kan niet worden voltooid.Verwijder de syncrelaties van het apparaat en creeer deze opnieuw als het probleem zich blijft voordoen.
ondersteuningscode 0x8503001c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Anoniem: 115178 schreef op zondag 13 april 2008 @ 18:47:
Als ik een contactpersoon toevoeg aan in mijn adresboek van mijn Touch dan zet hij die standaard in de volgorde Achternaam, Voornaam. Kan ik dit veranderen zodat het standaard Voornaam Achternaam wordt?
Ja, het is absoluut mogelijk maar ik zou echt niet meer weten hoe. Volgens mij is het een register entry die je moet aanpassen. Veel meer dan dit weet ik niet meer, misschien kan iemand anders aanvullen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21967

KneoK schreef op zondag 13 april 2008 @ 21:16:
[...]

Ja, het is absoluut mogelijk maar ik zou echt niet meer weten hoe. Volgens mij is het een register entry die je moet aanpassen. Veel meer dan dit weet ik niet meer, misschien kan iemand anders aanvullen ?
In het beheer van je contactpersonen zit in een weergave instelling of voor- of achternaam eerst moet worden getoond. vergelijkbaar met Outlook, waar je deze instelling ook vindt. Bij het synchroniseren wordt deze instelling per contact persoon meegenomen. De optie vindt je als "File as" (6de optie) in het engels, helaas heb ik geen NL ROM dus kan ik jullie daar niet mee helpen, maar de volgorde is gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21967 schreef op zondag 13 april 2008 @ 22:23:
[...]

In het beheer van je contactpersonen zit in een weergave instelling of voor- of achternaam eerst moet worden getoond. vergelijkbaar met Outlook, waar je deze instelling ook vindt. Bij het synchroniseren wordt deze instelling per contact persoon meegenomen. De optie vindt je als "File as" (6de optie) in het engels, helaas heb ik geen NL ROM dus kan ik jullie daar niet mee helpen, maar de volgorde is gelijk.
In dat menu kan ik alleen kiezen voor "weergeven op: bedrijf of naam" en dus niet wat ik wil, op Voornaam Achternaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Anoniem: 217443 schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:26:
[...]

ik zie de volgende foutmelding, waar ik niets mee kan.
De foutmelding
Resultaat:
Synchonisatie kan niet worden voltooid.Verwijder de syncrelaties van het apparaat en creeer deze opnieuw als het probleem zich blijft voordoen.
ondersteuningscode 0x8503001c
Als je googled op die foutmelding zou je verder moeten komen. In de opties van je verbinding moet je alle syncs uitvinken, en daarna weer aanzetten. Had van de week hetzelfde probleem.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08-2023

TheKeeper

In 2 words: NO!

Iemand al geprobeerd om zoiets als LogMeIn.com werkend te krijgen op de Touch?
Ik krijg in XP niet echt voor elkaar om Remote Acces normaal werkend te krijgen en wil toch bij mijn pc kunnen via mijn Touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
TheKeeper schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:57:
Iemand al geprobeerd om zoiets als LogMeIn.com werkend te krijgen op de Touch?
Ik krijg in XP niet echt voor elkaar om Remote Acces normaal werkend te krijgen en wil toch bij mijn pc kunnen via mijn Touch.
ja ik gebruik het al heel lang. Het werkt perfect.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

pffff, nog steeds geen geluk om mijn gprs werkend te krijgen. Ook laten versturen via SMS werkt niet (krijg het gewoon niet binnen :? Handmatig instellen is dus blijkbaar anders in 6.1, we blijven tobben

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Roeligan schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:25:
pffff, nog steeds geen geluk om mijn gprs werkend te krijgen. Ook laten versturen via SMS werkt niet (krijg het gewoon niet binnen :? Handmatig instellen is dus blijkbaar anders in 6.1, we blijven tobben
Je kan geen instellingen naar een pda sturen want dan moet het een uitvoerend (.cab) smsje zijn en die zijn er dus niet :P Je moet even via de HTC site de instellingen cab downloaden, installeren en je provider selecteren. Anders kan je hem vast ook wel via Google vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Roeligan schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:25:
Start de netwerkwizzard niet bij jou als je je sim eruit haalt en er weer instopt?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

[...]

Daarnet Active sync opnieuw geinstalleerd, en dat hielp niet. Toen active sync eens op m'n laptop gezet, en daar dezelfde melding.
Dan lijkt het dus aan m'n telefoon te liggen (heb verschillende kabels en USB poorten geprobeert).
Maar daar heb ik niks aan de instellingen veranderd.
Iemand enig idee waar de fout kan zitten?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
dag mensen. ik wordt of s'nachts wakker gebeld doordat het volume niet laag staat, of smorgens niet wakker omdat het volume wel laag staat.

weet iemand hoe ik de telefoon op trillen (of geluidsloos) zet, zonder dat mijn alarm daardoor ook niet hoorbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Roeligan schreef op maandag 14 april 2008 @ 08:43:
[...]

Als je googled op die foutmelding zou je verder moeten komen. In de opties van je verbinding moet je alle syncs uitvinken, en daarna weer aanzetten. Had van de week hetzelfde probleem.
Tig keren geprobeerd aan en uit te vinken, maar op een of andere manier lijkt het niet te lukken om contact te leggen met de telefoon (lijkt mij).
Voorheen zag ik op de telefoon bovenin iets bewegen tijdens het synchoniseren, nu alleen nog op de laptop, maar niet op de telefoon.

Ik heb de laatste tijd niets geinstaleerd, dus hoe kan dit nou toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-05 17:23

LoneWolf

Just a Byte

jeroentje schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:45:
dag mensen. ik wordt of s'nachts wakker gebeld doordat het volume niet laag staat, of smorgens niet wakker omdat het volume wel laag staat.

weet iemand hoe ik de telefoon op trillen (of geluidsloos) zet, zonder dat mijn alarm daardoor ook niet hoorbaar is?
Standaard kan dat niet, dan moet je bv een programma zoals PhoneWeaver installeren, dan kan je tijd en agenda gebaseerde profielen maken. Ik laat de sms en mail geluidjes 's nachts dus uitzetten.

[ Voor 10% gewijzigd door LoneWolf op 14-04-2008 22:22 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Damn..
Zag hier het advies voorbij komen om active sync vinkjes uit te zetten, en weer aan te zetten.
Had hier geen effect voor mijn probleem.. ben nu alleen wel m'n agenda en contacten kwijt... nog steeds geen connectie met m'n PC :(

Word hier een beetje moe van zo :(

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Al geprobeerd om de hele partnership te verwijderen en opnieuw aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

DizzyWeb schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:44:
Al geprobeerd om de hele partnership te verwijderen en opnieuw aan te maken?
Ik heb heel active sync weg gemieterd, en het zelfs op een andere pc geprobeert. zelfde error :/

Apparaat kan niet verbinden, check de help van active sync, waar niks boeiends in staat.

[Edit]
Nou ja, uit eindelijk telefoon maar een hard reset gegeven, en nu werkt het weer.. ben wel al m'n instellingen enzo kwijt natuurlijk... zucht...

[ Voor 17% gewijzigd door Spike_wolf op 14-04-2008 23:25 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spike_wolf schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:51:
[...]

Ik heb heel active sync weg gemieterd, en het zelfs op een andere pc geprobeert. zelfde error :/

Apparaat kan niet verbinden, check de help van active sync, waar niks boeiends in staat.

[Edit]
Nou ja, uit eindelijk telefoon maar een hard reset gegeven, en nu werkt het weer.. ben wel al m'n instellingen enzo kwijt natuurlijk... zucht...
Ook ik heb een harde reset uitgevoerd, en ook bij mij werkt het weer.
Agenda en contacten weer terug en werkend.
Vraag me wel af hoe dit zo in een keer kan, en kennelijk ben ik dus niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Martino-s schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 23:28:
[...]

Kom mij niet bekend voor en gebruik ook Batterystatus voor het overklokken.
Probeer anders inderdaad de software te verwijderen en te kijken of de problemen dan weer voorbij zijn.
Mogelijk ligt het niet aan deze software...
Ben benieuwd naar het resultaat.
heb nu een tijdje de overklok uit gezet in batterystatus.
lijkt dat het probleem nu verholpen is. maar zal het in de gaten houden of het inderdaad ook zo is.

heb namelijk kort voor ik batterystatus ging gebruiken ook mn firmware geupdate met de laatste MDA touch firmware van tmobile kan ook daaraan liggen. hoop het natuurlijk niet. want batterij gebruik was een van de dingen waar ik zeer tevreden over was bij de touch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Spike_wolf schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:51:
[...]

[Edit]
Heb het ook twee keer meegemaakt, erg frustrerend. Het algemene gevoel bij Activesync wordt er niet beter om i.i.g. Ik ben elke keer weer bang dat het mis gaat als ik m'n Touch aansluit. Toch zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nja, beetje jammer dat het blijkbaar zomaar spontaan ineens verkeerd kan zitten.
Erg vervelend dat je nu weer al je software opnieuw er op moet gooien enzo... nouja, niks aan te doen.
En hopen dat hiet niet nog eens voorkomt.. gezeur allemaal :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246393

Weet iemand of het mogelijk is android werkend te krijgen op de touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KneoK schreef op zondag 13 april 2008 @ 21:16:
[...]

Weet iemand welke register entry er moet worden aangepast? Ik heb geen idee hoe ik dit in google moet duwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115178 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:24:
[...]

Weet iemand welke register entry er moet worden aangepast? Ik heb geen idee hoe ik dit in google moet duwen...
registry tweaks wm6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

[...]

Ik heb idd ook hetzeflde probleem. Alleen krijg ik niet dezelfde melding, want bij mij zijn het alleen de notie's en de agenda dingen. Dit is zo ontstaan nadat ik birdiesync probeerde om me touch met thunderbird en lightning te syncen. Daarna is het wat vaag gegaan, er waren recentelijke agenda punten kwijt, dus had ik die sprite backup d'r opgezet en laten backupen.
In activesync heb ik de partnership verwijderd, nu werkt alles weer. Maar ik had gecombineerd staan, wat volgens mij betekend "als het niet op de pc staat, dan hoeft het ook niet op de pda".
Ik raad iedereen dus ook aan om als ze een partnership in activesync verwijderen, dat je dan aanvinkt dat wat er op de pda staat moet blijven staan.
Ik ben dus nu alle agendapunten en contacten (dat had ik eerst niet) kwijt. Nu probeer ik die sprite backup weer terug te zetten, maar die accepteert het password niet (jah, had die instelling uit moeten zetten, maar wist ik veel).
Nu ga ik dus een harde reset doen, en kijken of ik die backup terug kan zetten, want dan zou ik die password beveiliging moeten kunnen omzeilen. En natuurlijk wel alle instellingen op schrijven enzo.
Anoniem: 246393 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:41:
Weet iemand of het mogelijk is android werkend te krijgen op de touch?
Volgens mij kan je alleen nog maar de sdk downloaden en gebruiken. :S Jah, of dit, maar die draait in windows, en het is een dual. Oh, en je kunt de kernel wel krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door ibmos2warp op 16-04-2008 00:37 ]

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189953

Simpelste oplossing is tegen je vrienden zeggen dat je tussen 2:00 en 7:00u niet gebeld wilt worden :+

Ook kun je je toestel 's nachts in flight modus zetten.
Je ontvangt dan geen gesprekken, e-mail of SMS, maar agenda en wekker etc. blijven gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258237

Probleempje. Bij het installeren van TOMTOM 5.2 geeft het toestel de melding: "Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat of een van de componenten is niet gevonden."
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 258237 op 16-04-2008 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb na een harde reset alles weer opnieuw ingesteld (zie het niet kunnen synchroniseren probleem)

Wat eerder niet lukte, maar nu wel is het instellen van het automatisch binnen halen van de E-mail (Gmail) dit gebeurt nu om de 2 uur, maar wordt de verbinding (GPRS) na het binnen halen direct verbroken? Niet dat ik morgen wakker wordt met een lege accu van de telefoon.

en waar kan ik de instellinge vinden om de mail om een wat langere tijd binnen te halen ipv 2 uur zoals nu, of handmatig .

Heb net de handleiding zitten doorlezen, maar kon het antwoord niet vinden op mijn vragen, zodat ik het maar ff aan jullie vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha, was het maar zo simpel, ik kan echt nergens vinden hoe ik de standaard manier van opslaan van de contacten van Achternaam, Voornaam in Voornaam Achternaam verander.
Ik wil dus 'gewoon' dat in het vak Archiveren als: de andere vorm als standaard wordt gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Anoniem: 258237 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:54:
Probleempje. Bij het installeren van TOMTOM 5.2 geeft het toestel de melding: "Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat of een van de componenten is niet gevonden."
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
tomtom op de touch werkt vanaf versie 6.030

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258237

funk-e schreef op woensdag 16 april 2008 @ 23:46:
[...]

tomtom op de touch werkt vanaf versie 6.030
Ah, that makes sense.
Bedankt. Andere versie opsnorren dus.
Scheelt me een hoop tijd, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209708

Ik ben nu een beetje aan t flashen geslagen.
Begonnen met een andere 6.0 flash (Engels) maar nu zie ik dat er ook 6.1 versies zijn.
Ik heb nu een werkende engelstalige gevonden, maar een (werkende) nederlandse heb ik toch liever.

Iemand ervaring met een NL-talige 6.1 ROM die goed werkt?
(ik had er 1 gevonden: merlot versie oid, maar dat was enkel een .nbh bestand. Ik ben nog niet zover dat ik daar iets mee kan :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172906

:) Hey, ik de MERLOT Series WM6.1 NLD geprobeerd. Helaas zitten hier nog enkele bugs in die het dagelijks gebruik hinderen. Zo is er geen syncronisatie met Microsoft Office Outlook 2007, er is tevens geen melding als je een SMS verzonden hebt (ik bedoel niet het afleveren, dit is een optie die je kan instellen op de Touch), je SMS blijft in je inbox en ook in de outbox na verzending. Ik ben terug overgestapt naar de ROM van Bram Smulders. Deze is stabiel en momenteel de beste ROM in het Nederlands.

Download: Touch Surface 1.31 NDL SP1
Ziet eruit als een 6.1 rom en als dat zo is dan mag dat niet. Mocht ik verkeerd zitten dan mag je me een link DM'en naar XDA waarop ik kan zien dat het hier niet om een 6.1 rom gaat :)
Anoniem: 209708 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:55:
Ik ben nu een beetje aan t flashen geslagen.
Begonnen met een andere 6.0 flash (Engels) maar nu zie ik dat er ook 6.1 versies zijn.
Ik heb nu een werkende engelstalige gevonden, maar een (werkende) nederlandse heb ik toch liever.

Iemand ervaring met een NL-talige 6.1 ROM die goed werkt?
(ik had er 1 gevonden: merlot versie oid, maar dat was enkel een .nbh bestand. Ik ben nog niet zover dat ik daar iets mee kan :))

[ Voor 9% gewijzigd door DaannO op 17-04-2008 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209708

Anoniem: 172906 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:10:
:) Hey, ik de MERLOT Series WM6.1 NLD geprobeerd. Helaas zitten hier nog enkele bugs in die het dagelijks gebruik hinderen. Zo is er geen syncronisatie met Microsoft Office Outlook 2007, er is tevens geen melding als je een SMS verzonden hebt (ik bedoel niet het afleveren, dit is een optie die je kan instellen op de Touch), je SMS blijft in je inbox en ook in de outbox na verzending. Ik ben terug overgestapt naar de ROM van Bram Smulders. Deze is stabiel en momenteel de beste ROM in het Nederlands.

Download: Touch Surface 1.31 NDL SP1

[...]

Ik probeer deze te installeren met de link die je geeft, enkel blijft hij roepen dat de image corrupt is. Doe ik hier ergens iets verkeerd?

Weer te vroeg geroepen. :P
Ik heb de image naar de vorige installer verplaatst, en vandaaruit geinstalleerd, nu doet hij het wel :D

[ Voor 10% gewijzigd door een moderator op 17-04-2008 21:36 . Reden: Linkje verwijderd uit quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-06 15:52
Zijn er ergens nog leuke freeware games te krijgen voor de HTC Touch? Bubble Breaker ken ik onderhand wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Speel nog weleens Xplodus Free, een Bomberman kloontje. Geen idee meer waar ik die vandaan heb.

En Wolfenstein, Spear of Destiny en Doom 1 en 2 shareware (of diskettes van zolder halen en fullversion) natuurlijk !

En ScummVM heeft gratis twee oude adventures die je kunt downloaden naast de VM zelf, lekker Lucasarts spelletjes spelen :D

[ Voor 22% gewijzigd door KneoK op 17-04-2008 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-01-2023
Hallo allen,

ik heb alweer een probleempje.

Om de een of andere reden heeft mijn teelefoon besloten om alle mailtjes binnen te halen, en bij de eerst volgende keer weer te verwijderen.

Voorbeeld:
Ik ontvang om 13:00 een mailtje. 5 minuten later word weer mijn mail gecontroleerd. "looking for changes". Poef, mijn inbox (zoals die op de telfoon word weergegeven) word geleegd.

Dit is nu sinds een week en ik word hier goed ziek van. Ik heb de phone nu 4-5 maanden, nooooit problemen mee gehad. nu ineens. Al mijn instellingen gecontroleerd. Ook van mijn emailaccount. Ik gebruik overigens gmail.

iemand een oplossing want ik word hier gek van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Hoe haal je je mail op? D.m.v. POP of IMAP? Ikzelf gebruik ook gmail en m'n Touch haalt mijn mail op d.m.v. Gmail. Werkt heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-01-2023
smeerbartje schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 07:54:
Hoe haal je je mail op? D.m.v. POP of IMAP? Ikzelf gebruik ook gmail en m'n Touch haalt mijn mail op d.m.v. Gmail. Werkt heel goed.
POP3.

Wat ik zeg, hij heeft het altijd goed gedaan. Waarschijnlijk is hij in me broek rare dingen gaan doen en doet die het niet meer:P

Ik heb al mijn gmail instellingen bekeken, mijn telefoon instellingen bekeken, allemaal niks kunnen vinden.

(overigens als ik via outlook iets binnenhaal onthoud hij dit wel, ook blijft mijn mail in gmail gewoon op de inbox staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Maar als je toch GMAIL gebruikt, waarom maak je dan geen gebruik van IMAP? Ik zie geen redenen om POP te gebruiken i.c.m. een GMAIL account. Niet dat dit een oplossing is voor jouw probleem, maar toch :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
@smeerbartje, ietwat offtopic voor hier misschien, maar wat is nu het essentiele verschil (of voordeel) van IMAP tov POP? ik gebruik nl altijd nog POP, ook gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timple
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:09

Timple

Hallo,

Ik gebruik al een tijdje WM5torage. Mooi programma.

Weet iemand of er ook zo'n programma's zijn om een U3 usb-stick van je Touch te maken?

Lijkt me in principe ook een kwestie van drivers ed. die je bij WM kunt aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

jeroentje schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:17:
@smeerbartje, ietwat offtopic voor hier misschien, maar wat is nu het essentiele verschil (of voordeel) van IMAP tov POP? ik gebruik nl altijd nog POP, ook gmail.
Da's wel een erg basic opzoekvraag he. Anyway, IMAP heeft alles op de server, je mail, je folders, etc. Kortom, waar je ook bent, je mailbox is altijd hetzelfde. Nadeel is dan wel dat je dus online moet zijn om bij je mail te kunnen. Tenzij een client alles download en synchroniseert met de server, maar dat gaat ten koste van een van de voordelen van IMAP: meestal zal een IMAP client enkel de headers ophalen, pas als je een bericht opent, haalt de client de rest op. Dat maakt het ophalen van mail theoretisch een stuk sneller.

[ Voor 29% gewijzigd door DizzyWeb op 20-04-2008 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228553

die Ultra Clear Screenprotector die over het scherm van m'n htc zit, is echt enorm 'krasserig', en behoorlijk vuil.
Ik heb net even wat rond gekeken, maar waar ergens bij wat voor een online winkel of dergelijke kan je van die nieuwe Ultra Clear Screenprotector's bestellen? ik ben dan namen wel als Brando tegengekomen.

Ik ben wel sites tegengekomen waar ze te bestellen zijn, alleen dergelijke sites zagen er niet echt heel erg betrouwbaar uit.
Weet iemand hier een site waar je dergelijke Ultra Clear Screenprotector's kan aanschaffen?

of is zo een "Veripart Screenprotector HTC Touch P3450 Veripart Screenprotector HTC Touch P3450", welke op pdashop wordt aangeboden net zo goed als zo'n brando protector?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 228553 op 20-04-2008 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
DizzyWeb schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:59:
[...]

Da's wel een erg basic opzoekvraag he. Anyway, IMAP heeft alles op de server, je mail, je folders, etc. Kortom, waar je ook bent, je mailbox is altijd hetzelfde. Nadeel is dan wel dat je dus online moet zijn om bij je mail te kunnen. Tenzij een client alles download en synchroniseert met de server, maar dat gaat ten koste van een van de voordelen van IMAP: meestal zal een IMAP client enkel de headers ophalen, pas als je een bericht opent, haalt de client de rest op. Dat maakt het ophalen van mail theoretisch een stuk sneller.
Ik kan het zelf niet beter uitleggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Weet iemand toevallig waar ik een originele HTC rom voor mijn ELF kan vinden?
Moet hem namelijk terug sturen voor reparatie maar er staat een engelse rom op op moment O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik heb een paar probleempjes.

Ik heb dus de Home Plugin 6 Tab, alleen ik heb er maar 5 (geen contacten dus)
Nou moest ik een key verwijderen, namelijk; HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\OEM\MASD\QuickDial
Maar waarmee moet ik deze key verwijderen? (een registry editer?)

Bij het weer kan ik geen stad meer kiezen, alleen Rome die ik voor de lol aanklikte.

Bij de music player staan er niet gelijk liedjes in (ik heb die Audio manager +today plugin) alleen die werkt niet volgens mij. er staat nog steeds hetzelfde: Launch Music Player (Het lijkt mij dat er dan gewoon liedjes meoten staan?)

Ik heb tevens de Home Customizer 1.0 geinstalleerd.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

MVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

Kan je niet gewoon je mobiel uitzetten en dat de wekker dan wel gewoon gaat op het mobieltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192398

Ik heb mn telefoon nu al een half jaar en eignelijk nooit problemen mee gehad. Maar nu zijn ze dan toch begonnen. Ik kan niks meer van of naar mn telefoon kopieren...

Als ik via activesync de explorer open krijg ik wel alle bestanden op mn device te zien maar ik kan ze er niet afhalen of andere er bij zetten. Ook lukt het synchroniseren niet.. Dit werkte van te voren ook al niet ivm het gebruiken van meerdere profielen, maar het kopieren van bestanden werkte wel.

Ik heb activesync al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dan werkt het nog niet. Ook heb ik alle profielen in outlook uitgeschakeld, op 1 na, maar ook dan werkt het synchroniseren niet. Verder heb ik nog een oude back-up van 4 maanden geleden terug gezet, toen werkte het namelijk nog wel, maar dit blijkt ook niet te werken.

Dit zijn de meldingen die ik krijg:
Bij het niet kunnen synchroniseren:
Synchronization cannot be completed successfully. Reconnect your device and try again. If the problem persists, see the Microsoft ActiveSync Troubleshooter in Microsoft ActiveSync Help on your desktop computer.
(Hier heb ik naar gekeken, maar niks uit kunnen halen)

Bij het niet kunnen kopieren van bestanden van desktop naar device:
Cannot copy ......: Cannot find the specified file. Make sure you specify the correct path and filename.

Bij het kopieren van device naar desktop:
Cannot copy .....: Access is denied.
Make sure your mobile device has sufficient memory, that the file is not set as read-only and that you have permission to copy this file type.
(Er draait niks behalve Activesync en ik probeer een .jpg te verplaatsen dus dat moet kunnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247561

he lui,

Ik heb opera geinstalleerd maar ik heb er problemen mee. Wanneer ik een kader wil invullen met loginnaam of wachtwoord dan loopt hij spontaan vast. Iemand hier meer ervaring mee? Daarnaast heb ik ook het probleem dat wanneer ik GPRS als always on wil hebben via de WM5 manier in de registry, dat hij dan niet meer een connectie kan maken met internet. Iemand dit probleem gehad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
@eureka22, gebruik jij opera mobile of opera mini? ik heb geen enkele problemen met opera mini, de mobile versie gebruik ik niet. gprs gebruik ik ook niet, slechts wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192398 schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:07:
Ik heb mn telefoon nu al een half jaar en eignelijk nooit problemen mee gehad. Maar nu zijn ze dan toch begonnen. Ik kan niks meer van of naar mn telefoon kopieren...

.....................
Gisteren maar een Hardreset gedaan wat de problemen heeft opgeholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:04
jeroentje schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:57:
@eureka22, gebruik jij opera mobile of opera mini? ik heb geen enkele problemen met opera mini, de mobile versie gebruik ik niet. gprs gebruik ik ook niet, slechts wifi.
ik gebruik sinds gister ook opera mini....super relaxed en lekker snel scrollen enzo. Maar het enige probleem is dattie constant om nettoegang vraagt want knap irritant is...
iemand enig idee hoe ik dit uitzet?
oh ja moet je dat persee via Java opstarten of kan dit ook anders?

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87158

ik heb de touch sinds gisteren, ik mis m nu al als ik m'n oude telefoon gebruik om m'n contacten te versturen :P

ik heb de touch gekocht omdat ik dan geen knopjes hoef in te drukken vanwege spierziekte, alleen om hem uit standby te halen moet je op de aan/uit-knop drukken en dat lukt dus niet.. :?

is er misschien een trucje om een andere knop in te stellen als standby knop? je kan wel de standby uitzetten maar dan is waarschijnlijk je accu zo leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Ik heb een bluetooth carkit die verbonden is met mijn Touch. Nu wil ik een bluetooth GPS ontvanger erbij kopen. Kan iemand me vertellen of ik die gelijk met de carkit kan connecten of dat ik dan maar met één apparaat tegelijk kan communiceren? Kan ik dan tijdens het navigeren gewoon telefoontjes aannemen met de carkit etc?

Ik heb er namelijk geen zin in om steeds in een menu het apparaat te kiezen wat ik wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolani
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:30
Bluetooth is een radioverbinding (in de 2,45 GHz band) voor spraak en data op de korte afstand. Het werkt 'point to multipoint', hetgeen inhoudt dat een enkele bron meer 'ontvangers' kan bedienen. Wanneer twee Bluetooth-apparaten een verbinding hebben opgebouwd, dan ontstaat een zogenoemd piconet. Er kunnen op dezelfde plek meerdere van dergelijke piconets naast elkaar bestaan, in wat men een scatternet noemt. Binnen een piconet ondersteunt Bluetooth maximaal acht actieve verschillende apparaten, terwijl er in totaal 127 apparaten een verbinding kunnen houden (deze zijn tijdelijk 'geparkeerd').

Ja :)

Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87158 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:29:
ik heb de touch sinds gisteren, ik mis m nu al als ik m'n oude telefoon gebruik om m'n contacten te versturen :P

ik heb de touch gekocht omdat ik dan geen knopjes hoef in te drukken vanwege spierziekte, alleen om hem uit standby te halen moet je op de aan/uit-knop drukken en dat lukt dus niet.. :?

is er misschien een trucje om een andere knop in te stellen als standby knop? je kan wel de standby uitzetten maar dan is waarschijnlijk je accu zo leeg.
Je kunt S2U2 installeren. Die springt automatisch aan dacht ik.
http://gathering.tweakers...message/28884740#28884740

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Nolani schreef op donderdag 24 april 2008 @ 07:54:
Bluetooth is een radioverbinding (in de 2,45 GHz band) voor spraak en data op de korte afstand. Het werkt 'point to multipoint', hetgeen inhoudt dat een enkele bron meer 'ontvangers' kan bedienen. Wanneer twee Bluetooth-apparaten een verbinding hebben opgebouwd, dan ontstaat een zogenoemd piconet. Er kunnen op dezelfde plek meerdere van dergelijke piconets naast elkaar bestaan, in wat men een scatternet noemt. Binnen een piconet ondersteunt Bluetooth maximaal acht actieve verschillende apparaten, terwijl er in totaal 127 apparaten een verbinding kunnen houden (deze zijn tijdelijk 'geparkeerd').

Ja :)
Ok dat is een duidelijk verhaal bedankt, maar heeft iemand ook ervaring met tegelijk Tomtommen en bellen in de auto met de Touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helaas is hier geen oplossng voor. :(
Je kunt je Touch automatisch uit laten gaan en als je gebeld wordt springt hij ook wel weer aan, maar om je Touch zo te kunnen gebruiken moet je echt op die knop drukken. Ik heb zelf ook al gezocht naar iets maar helemaal niks. Hoop dat je andere oplossing vind want zou wel erg zonde zijn als je je Touch niet kunt gebruiken. Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheLemon schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:38:
[...]

Ok dat is een duidelijk verhaal bedankt, maar heeft iemand ook ervaring met tegelijk Tomtommen en bellen in de auto met de Touch?
Mijn gps muis (adapt 850) werkt prima tegelijk met me sony bleutooth earphones.
Dus neem aan dat het met jou ook gaat werken. :)
Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timple
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:09

Timple

Ik weet natuurlijk niet precies wat die spierziekte inhoud, maar je kunt misschien een stukje karton o.i.d. op het knopje plakken, zodat deze boven het toestel uitsteekt.
Op deze manier gaat in indrukken veel makkelijker, je kunt hem bij wijze van spreken zelfst tegen de muur duwen om hem van de standby te halen |:(

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87158

Timple schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:51:
[...]

Ik weet natuurlijk niet precies wat die spierziekte inhoud, maar je kunt misschien een stukje karton o.i.d. op het knopje plakken, zodat deze boven het toestel uitsteekt.
Op deze manier gaat in indrukken veel makkelijker, je kunt hem bij wijze van spreken zelfst tegen de muur duwen om hem van de standby te halen |:(

Succes!
ik heb minder kracht maar ik kan er wel net bij, het kost alleen wel wat meer moeite. er iets aanplakken zou wel kunnen, ik moet dan alleen nog steeds hard drukken..

ik heb net de standby uitgezet, hij trekt zich er alleen niks van aan 8)7 oh toch wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44910

Ik wist dus niet dat HTC TOuch niet werkt met interne GPS, maar met externe GPS. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
@dazzlestan, er staat toch ook nergens vermeld dat de htc touch van gps voorzien is? een beetje je eigen fout dus, de specificaties wijzen overal uit dat de touch geen gps functionaliteit heeft (die kun je hem wel geven door een gps muisje, maar daar sla je natuurlijk alles mee dood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralfoyd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 28-05 21:05
Anoniem: 228553 schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:50:
die Ultra Clear Screenprotector die over het scherm van m'n htc zit, is echt enorm 'krasserig', en behoorlijk vuil.
Ik heb net even wat rond gekeken, maar waar ergens bij wat voor een online winkel of dergelijke kan je van die nieuwe Ultra Clear Screenprotector's bestellen? ik ben dan namen wel als Brando tegengekomen.

Ik ben wel sites tegengekomen waar ze te bestellen zijn, alleen dergelijke sites zagen er niet echt heel erg betrouwbaar uit.
Weet iemand hier een site waar je dergelijke Ultra Clear Screenprotector's kan aanschaffen?

of is zo een "Veripart Screenprotector HTC Touch P3450 Veripart Screenprotector HTC Touch P3450", welke op pdashop wordt aangeboden net zo goed als zo'n brando protector?
Gewoon even kijken op: http://shop.brando.com.hk/

Je kan met je creditcard betalen, binnen een week had ik ze in huis, zeer goede kwaliteit wat mij betreft. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Hallo, uit de startpage worden een aantal progjes geadviseerd waaronder HTC Large startmenu. Ik kan echter geen versie vinden die werkt op mijn touch. Na installeren krijg ik onder Instellingen wel een icoontje maar kan er niet op klikken om het programma te starten. Is er iemand die mij een werkende versie kan verschaffen?

xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:54

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Er is sinds gister toch wel iets heel raars met mijn telefoon aan de hand. Wanneer ik het scherm aanraak gaat de backlight voor een poosje helemaal uit, daarna springt ie weer aan, maar als ik dan weer iets doe weer hetzelfde verhaal :S Ik heb naar mijn weten geen nieuwe programma's oid er op geinstaleerd, en heb niet echt zin in een hard reset. Ook ben ik wel nieuwsgierig hoe dit mogelijk is want het toestel raakt ineens onbruikbaar.
Als ik hem aan usb hang werkt het toestel wel gewoon zoals het hoort trouwens..
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.