Spike_wolf schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 13:38:
* Spike_wolf kan sinds een aantal dagen zijn touch niet meer syncen met z'n pc.
Een paar dagen geleden kreeg ik van active sync voor het eerst de melding:
[...]
Er is de laatste weken eigenlijk niks veranderd aan zowel PC (win XP) als touch.
Iemand die hier al eens last van heeft gehad?
PC rebooten, en touch soft resetten helpt allemaal niet.
Ik heb idd ook hetzeflde probleem. Alleen krijg ik niet dezelfde melding, want bij mij zijn het alleen de notie's en de agenda dingen. Dit is zo ontstaan nadat ik birdiesync probeerde om me touch met thunderbird en lightning te syncen. Daarna is het wat vaag gegaan, er waren recentelijke agenda punten kwijt, dus had ik die sprite backup d'r opgezet en laten backupen.
In activesync heb ik de partnership verwijderd, nu werkt alles weer. Maar ik had gecombineerd staan, wat volgens mij betekend "als het niet op de pc staat, dan hoeft het ook niet op de pda".
Ik raad iedereen dus ook aan om als ze een partnership in activesync verwijderen, dat je dan aanvinkt dat wat er op de pda staat moet blijven staan.
Ik ben dus nu alle agendapunten en contacten (dat had ik eerst niet) kwijt. Nu probeer ik die sprite backup weer terug te zetten, maar die accepteert het password niet (jah, had die instelling uit moeten zetten, maar wist ik veel).
Nu ga ik dus een harde reset doen, en kijken of ik die backup terug kan zetten, want dan zou ik die password beveiliging moeten kunnen omzeilen. En natuurlijk wel alle instellingen op schrijven enzo.
Volgens mij kan je alleen nog maar de sdk downloaden en gebruiken. 
Jah, of
dit, maar die draait in windows, en het is een dual. Oh, en je kunt de
kernel wel krijgen.
[
Voor 12% gewijzigd door
ibmos2warp op 16-04-2008 00:37
]