Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klein probleempje...

Waneer ik bestanden wil verwijderen of toevoegen krijg ik de error:
toegang is geweigerd.

contrleer of het bestand tegen schrijven is beveiligd of het momenteel in gebruik is.

Maar dat is niet zo... het is op het ene op het andere moment gebeurd.. ik kan nu geen bestanden meer verwijderen of toevoegen.. via de touch niet en ook niet via mijn computer->touch explorer.
Erg vaag iemand een idee waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:51
Ik snap het niet meer..
Ik heb de T-Mobile Touch XL met Windows Mobile 6 met de volgende romversies volgens het opstartscherm:
SPL 2.81
IPL 2.81
GSM 2.93

De nu te downloaden Rom bij T-Mobile is WM 6.1 maar de romversie is lager, namelijk 2.26.

Kloppen de versienummers tussen WM6 en WM6.1 niet meer en moet ik upgraden? Of toch niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 08:23
Ik wil graag een optie op mijn Touch waarmee ik foto's direct kan uploaden naar mijn web-gallery. Weet iemand of dit kan?

Er is wel een optie via de normale explorer om hem naar je space te senden maar ik wil hem naar een andere plek als myspace uploaden.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
Sanderke schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 07:11:
Ik snap het niet meer..
Ik heb de T-Mobile Touch XL met Windows Mobile 6 met de volgende romversies volgens het opstartscherm:
SPL 2.81
IPL 2.81
GSM 2.93

De nu te downloaden Rom bij T-Mobile is WM 6.1 maar de romversie is lager, namelijk 2.26.

Kloppen de versienummers tussen WM6 en WM6.1 niet meer en moet ik upgraden? Of toch niet...
SPL en IPL zijn niet te rom versies, die kijk je bij apparaat of systeem info binnen windows mobile
Wat je daar zit zijn bootloaders. Als ik het goed had controleerde SPL iig of je rom wel een officiele rom (dus voor een zelfgemaakte rom moet die verandert worden). De IPL heeft een soortgelijke functie.
Dit is dus niet software versies maar firmware versies om het ff simpel te zeggen.

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
Misschien iets voor de startpost oid? De Wiki over de Touch op XDA Forum wordt langzaam maar zeker gevuld. Vooral het gedeelte over de ROMS is nu al een heel eind. Handig overzicht van ROM's met links en download links erbij.
Er staan ook links in naar originele NL Roms en Custom NL Roms
WIKI: http://wiki.xda-developers.com/index.php?pagename=HTC_Elf
Originele: http://wiki.xda-developer...php?pagename=Elf_Upgrades
Custom: http://wiki.xda-developer...?pagename=Elf_Custom_ROMS
Ook handig: http://wiki.xda-developer...ename=Elf_UpgradeProblems

Ik ga zelf ook proberen de komende week(en) mijn kennis in deze wiki toe te voegen en mijn (eigenlijk te grote) lijst van NL Rom's Origineel en niet toe te voegen.

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:51
Havocnl schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 08:57:
[...]

SPL en IPL zijn niet te rom versies, die kijk je bij apparaat of systeem info binnen windows mobile
Wat je daar zit zijn bootloaders. Als ik het goed had controleerde SPL iig of je rom wel een officiele rom (dus voor een zelfgemaakte rom moet die verandert worden). De IPL heeft een soortgelijke functie.
Dit is dus niet software versies maar firmware versies om het ff simpel te zeggen.
Apparaatinfo geeft ROMversie 2.81.114.1 NLD
Maar da's nog steeds veel hoger als de nieuwe 2.26 ROM van T-mobile..???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 18:15
Sanderke schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:02:
[...]

Apparaatinfo geeft ROMversie 2.81.114.1 NLD
Maar da's nog steeds veel hoger als de nieuwe 2.26 ROM van T-mobile..???
Volgens mij wordt het verschil bepaalt door de versie van je Touch, als je de "oude" met 128/64 MB hebt dan heb je ROM 2.26. Heb je de "nieuwe" met 256/128 MB dan is je ROM 2.81.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roberto652
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-05 13:28
Hallo, mijn oordopjes zijn kapot van mij htc touch.
En nu wil ik graag betere oordopjes halen, maar ik zou niet weten waar je van die mini usb oordopjes kan halen. Weet iemand misschien waar ik zulke oordopjes kan halen (als het kan ook nog met een mic eraan voor het telefoneren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 20:00:
Voor de mensen die het intereseeren zijn.. ik heb de volgende progjes geinstalleerd op mij Touch:
[..]
- SpBase SmartBlock
Om inkomende nummers te kunnen weren doormiddel van een Black/White list. Ook sms'jes.
[..]
THX d:)b
Zo kan k niet meer lastig gevallen worden door bellers zonder nummer(callcenters ed), en krijgen ze gelijk door mn voicemail te horen dat ze ongewenst zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus73 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:24:
[...]

Volgens mij wordt het verschil bepaalt door de versie van je Touch, als je de "oude" met 128/64 MB hebt dan heb je ROM 2.26. Heb je de "nieuwe" met 256/128 MB dan is je ROM 2.81.
Dat is juist de 256/128 heeft inderdaad de 2.81.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roberto652 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:23:
En nu wil ik graag betere oordopjes halen, maar ik zou niet weten waar je van die mini usb oordopjes kan halen. Weet iemand misschien waar ik zulke oordopjes kan halen (als het kan ook nog met een mic eraan voor het telefoneren).
Misschien zoiets..?

http://www.mp3shop.nl/pro...stereo-music-headset.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie af en toe vragen voorbij komen over pushmail. Kennen jullie het programma emoze al? Kan je je mails oa via een gmail-account pushen naar de HTC. Dit werkt bij mij beter dan Windows Live (hotmail-account pushen). Zie ook http://www.emoze.com/en/whatIs/index.html

Nog even een korte vraag.
Ik heb een KPN-abonnement + surf&mail totaal. Nu ga ik donderdag op vakantie naar het buitenland en wil mijn GPRS-verbinding effe op nonactief zetten, dit ter voorkoming van hoge kosten na afloop. Probeerde dat via NoGPRS maar dat werkte niet helemaal. Weet iemand hoe je gemakkelijk de GPRS-verbinding uit kan zetten?

Via start -> instellingen -> verbindingen -> verbindingen -> bestaande verbindingen beheren kan ik "GPRS internet" verwijderen, zit ik dan op de goede weg?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 10:54
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 21:29:
Ik zie af en toe vragen voorbij komen over pushmail. Kennen jullie het programma emoze al? Kan je je mails oa via een gmail-account pushen naar de HTC. Dit werkt bij mij beter dan Windows Live (hotmail-account pushen). Zie ook http://www.emoze.com/en/whatIs/index.html

Nog even een korte vraag.
Ik heb een KPN-abonnement + surf&mail totaal. Nu ga ik donderdag op vakantie naar het buitenland en wil mijn GPRS-verbinding effe op nonactief zetten, dit ter voorkoming van hoge kosten na afloop. Probeerde dat via NoGPRS maar dat werkte niet helemaal. Weet iemand hoe je gemakkelijk de GPRS-verbinding uit kan zetten?

Via start -> instellingen -> verbindingen -> verbindingen -> bestaande verbindingen beheren kan ik "GPRS internet" verwijderen, zit ik dan op de goede weg?

Alvast bedankt
NoGPRS/NoData zet alleen het verbinden uit. Als je dus reeds een verbinding hebt zal die dus nog blijven werken. Doe dus eens het volgende:
1. Zet de GPRS-verbinding uit via NoData/NoGPRS
2. Tik op het inter-icoontje in de bovenbalk
3. Kies voor 'verbinding verbreken'
4. Probeer opnieuw iets op internet op te zoeken. Je zal als het goed is merken dat het niet lukt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 19:09:
Ik heb een klein probleempje...

Waneer ik bestanden wil verwijderen of toevoegen krijg ik de error:
toegang is geweigerd.

contrleer of het bestand tegen schrijven is beveiligd of het momenteel in gebruik is.

Maar dat is niet zo... het is op het ene op het andere moment gebeurd.. ik kan nu geen bestanden meer verwijderen of toevoegen.. via de touch niet en ook niet via mijn computer->touch explorer.
Erg vaag iemand een idee waar het aan kan liggen?
En ik kom er net ook achter dat waneer ik naar settings->system->Programma's verwijderen
Geen programmas meer tussen staan.. De hele lijst is leeg. En zegt dus dat er geen programmas op staan terwijl alles goed werkt.. en er dus werkelijk wel opstaat.. ? Maar niets kan wijzigen door de error dat ik geen machtiging daar toe heb.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2008 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
Ik heb via ebay voor iets van 5 euro een usb naar jack verloopstukje gekocht, kan je alle koptelefoons op aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 12:24
Als je gewoon precies dezelfde wilt kun je deze ook bij de meeste telefoonwinkels halen als tfortelecom, tmobile, orange, phone house e.d. Kun je HTC brand kiezen of een ander goedkoop alternatief voor mini usb.

Als reactie op een paar posts eerder, ik heb vanmiddag ook een bluetooth headset besteld:
http://www.smartphoneshop...tooth-stereo-headset.html

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlorisD schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:31:
[...]

NoGPRS/NoData zet alleen het verbinden uit. Als je dus reeds een verbinding hebt zal die dus nog blijven werken. Doe dus eens het volgende:
1. Zet de GPRS-verbinding uit via NoData/NoGPRS
2. Tik op het inter-icoontje in de bovenbalk
3. Kies voor 'verbinding verbreken'
4. Probeer opnieuw iets op internet op te zoeken. Je zal als het goed is merken dat het niet lukt. ;)
Thanxs!

Het werkt goed. Ik had eerst iets anders gedaan door NoData de GPRS /KPN internet op disabled zetten, daarna via start -> instellingen -> verbindingen -> verbindingen -> bestaande verbindingen beheren -> "GPRS internet" geklikt en verwijderd

Alleen als ik dan wel een verbinding wil maken met ik via de netwerkwizard de netwerkinstellingen opnieuw configureren. Dat werkte ook, is alleen veel omslachtiger

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=364901

is deze rom ook voor de oude touch van 64 mb??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:37:
[...]

En ik kom er net ook achter dat waneer ik naar settings->system->Programma's verwijderen
Geen programmas meer tussen staan.. De hele lijst is leeg. En zegt dus dat er geen programmas op staan terwijl alles goed werkt.. en er dus werkelijk wel opstaat.. ? Maar niets kan wijzigen door de error dat ik geen machtiging daar toe heb.
Kima,

Had zelfde probleem, warschijnlijk kun je ook geen CAB meer downloaden (of überhaupt iets downloaden. CAB's kunnen niet meer uitgevoerd worden etc. Weet helaas niet waarom dit is gebeurd, had ervoor net een CAB gedownload via test versie van Opera Mobile. Dacht dat het daaraan lag.
Oplossing voor mij was (helaas, helaas) een hard reset. Daarna werkt alles weer maar moet je de inrichting weer overdoen. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
jorisdekloris schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 08:24:
Ik wil graag een optie op mijn Touch waarmee ik foto's direct kan uploaden naar mijn web-gallery. Weet iemand of dit kan?

Er is wel een optie via de normale explorer om hem naar je space te senden maar ik wil hem naar een andere plek als myspace uploaden.
iemand?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stuur met een speciaal aangemaakt mail adres foto's door naar o.a. Flickr en Mofoto.nl
Gaat prima, gewoon mailen en ze staan er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
vlijmen schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 00:11:
Als reactie op een paar posts eerder, ik heb vanmiddag ook een bluetooth headset besteld:
http://www.smartphoneshop...tooth-stereo-headset.html
OE die is wel heel tof !! _/-\o_
'k Heb zelf die sony van een paar posts eerder, al een tijdje, maar anders had ik deze ook gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 17:42:
[...]

OE die is wel heel tof !! _/-\o_
'k Heb zelf die sony van een paar posts eerder, al een tijdje, maar anders had ik deze ook gekocht.
Hehe..inderdaad ook een gaaf ding. Helaas heb ik van die lieve kleine oortjes..die in-ears donderen er bij mij altijd uit. Zelf heb ik vanmiddag maar dit besteld.. ook wel prettig voor koukleumen. Via pricewatch een mooie goedkope leverancier kunnen vinden.. *O*

http://www.sony.nl/view/S...=HED+Stereo+Bluetooth#tab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 20:14:
[...]

Hehe..inderdaad ook een gaaf ding. Helaas heb ik van die lieve kleine oortjes..die in-ears donderen er bij mij altijd uit. Zelf heb ik vanmiddag maar dit besteld.. ook wel prettig voor koukleumen. Via pricewatch een mooie goedkope leverancier kunnen vinden.. *O*

http://www.sony.nl/view/S...=HED+Stereo+Bluetooth#tab
:w waar en voor welke prijs dan?? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 21:29:
Dit lijkt me een handig progje.
Hoe zit het met de verbinding? wordt ie ook automatisch beindigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

marcel-o schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:26:
[...]

THX d:)b
Zo kan k niet meer lastig gevallen worden door bellers zonder nummer(callcenters ed), en krijgen ze gelijk door mn voicemail te horen dat ze ongewenst zijn :P
werkt dus niet, afgeschermde nummers komen gewoon nog door.
Weet iemand n progje of iets anders om deze belletjes direct door te laten sturen naar de voicemail?

En iemand al een trucje om de mic tijdens t bellen harder te zetten.. deze bleek nogsteeds zacht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

This tweak increases the connectivity from your pda to your wireless router. locate to KEY_LM/Software/Wireless/Driver make the Value Data 30, ( or more for faster connectivity )

Hoe weet ik nou of dit werkt Speedtest geeft de snelheid van me internet aan Niet van de verbinding tussen mijn router en me touch En bij WiFi staat nog steeds 1mb :-(
Snap ook niet waarom de touch maar 1mb snelheid heeft terwijl g 54mb is
Iemand ?

Hier staan nog meer tweaks :P
http://www.pocketpctweaks...pc_tweaks/view_all_tweaks

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al eens bij http://www.shozu.com/portal/ gekeken. Is volgens mij wat je zoekt. Ik heb het ook op mijn Touch draaien en het gaat goed. Je moet natuurlijk wel een flat fee internet abbo hebben en redelijk veel tijd. Maar het gaat!
Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
Op m'n cube op blad muziek, afbeelding en video staat normaal een tekst naast. Bij mij staan er nu vraagtekens :(
Hoe krijg ik de juiste tekst terug? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 00:05:
This tweak increases the connectivity from your pda to your wireless router. locate to KEY_LM/Software/Wireless/Driver make the Value Data 30, ( or more for faster connectivity )

Hoe weet ik nou of dit werkt Speedtest geeft de snelheid van me internet aan Niet van de verbinding tussen mijn router en me touch En bij WiFi staat nog steeds 1mb :-(
Snap ook niet waarom de touch maar 1mb snelheid heeft terwijl g 54mb is
Iemand ?

Hier staan nog meer tweaks :P
http://www.pocketpctweaks...pc_tweaks/view_all_tweaks
Waarom wil je 54MBit terwijl 1MBit al met veel moeite en vertragingen verwerkt wordt door je Touch?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje van deze kant.

Ik heb diverse hotmail/live accounts. Nu heb ik één account aangemaakt op de touch. Maak ik echter een tweede aan, dan wordt automatisch de eerste gewist?! Zelf gebruik ik geen outlook maar thunderbird, dus synchroniseren met de pc doe ik eigenlijk niet. Vraag is dus, hebben er meerderen problemen met het aanmaken van accounts en zo niet, iemand een tip waar het bij mij fout gaat?

Tia

Ten tweede, eerder had ik al opgemerkt dat de meegeleverde batterij wel erg snel leegloopt. De meegeleverde 1100 is als je de touch normaal gebruikt [mail ophalen, beetje i-netten en bellen uiteraard] binnen de kortste keren leeg. Op het net heb ik een site gevonden die een 2200 tegen een redelijke prijs levert. Misschien iets voor anderen.

http://www.batteryupgrade.com/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-08 14:10
Mijn speaker van m'n touch is kapot dus deze moet terug voor reparatie. Weet iemand hoe ik alle smsjes die ik erop heb naar mn opslagkaart krijg, als dit uberhaupt mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:18:
Vraagje van deze kant.

Ik heb diverse hotmail/live accounts. Nu heb ik één account aangemaakt op de touch. Maak ik echter een tweede aan, dan wordt automatisch de eerste gewist?! Zelf gebruik ik geen outlook maar thunderbird, dus synchroniseren met de pc doe ik eigenlijk niet. Vraag is dus, hebben er meerderen problemen met het aanmaken van accounts en zo niet, iemand een tip waar het bij mij fout gaat?

Tia

Ten tweede, eerder had ik al opgemerkt dat de meegeleverde batterij wel erg snel leegloopt. De meegeleverde 1100 is als je de touch normaal gebruikt [mail ophalen, beetje i-netten en bellen uiteraard] binnen de kortste keren leeg. Op het net heb ik een site gevonden die een 2200 tegen een redelijke prijs levert. Misschien iets voor anderen.

http://www.batteryupgrade.com/index.php
Sorry, ik kan je niet helpen met je eerste vraag.

Je bericht over de batterij is al topic's eerder voorbij gekomen.
Wees er wel bewust van dat, wanneer je deze besteld, je een dikke lelijke Touch krijgt, want je zal er dan ook een nieuwe achterkant op moeten klikken. Zie afbeelding:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/testwebsite/CS-DTS1XL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJack
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-09 14:36
Boomx schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:23:
Mijn speaker van m'n touch is kapot dus deze moet terug voor reparatie. Weet iemand hoe ik alle smsjes die ik erop heb naar mn opslagkaart krijg, als dit uberhaupt mogelijk is?
Toen ik mijn touch geflashed heb, heb ik eerst een backup van mijn adressen en sms'jes gemaakt met "Pim Backup". (http://www.dotfred.net/).

https://bottenberg.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:25:
[...]
Je bericht over de batterij is al topic's eerder voorbij gekomen.
Wees er wel bewust van dat, wanneer je deze besteld, je een dikke lelijke Touch krijgt, want je zal er dan ook een nieuwe achterkant op moeten klikken. Zie afbeelding:
[afbeelding]
Ah ok Chris. Dat had ik nog niet gezien. Bedankt voor de waarschuwing. Wel enig idee waar je een originele zwaardere kan kopen?

Tia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 18:03:
[...]

Ah ok Chris. Dat had ik nog niet gezien. Bedankt voor de waarschuwing. Wel enig idee waar je een originele zwaardere kan kopen?

Tia
Nee, geen idee. 'k Heb er wel ooit op gezocht maar niet gevonden.

't Was wel even wennen na mijn vorige telefoon, maar nu hang ik um gewoon elke avond aan de lader.
'k Heb de accu nog nooit in 1 dag helemaal leeg gekregen. (al twijfel ik er niet aan dat sommigen dat wel lukt).

Joe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen ik heb een vraagje, ik denk dat hij er nog niet is maar denken jullie dat er aan gewerkt wordt, of dat ik niet op de hoogte ben van een programma die hetzelfde functioneert als: ''naam beller uitspreken'' van Nokia.

Dus als je gebeld wordt door iemand, dat door je melodie ook bijv. ''Steven Gerrard'', geroepen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Microsft Voice Command! dan hoef je ook geen spraaklabels aante maken. het is er alleen in het Amerikaans :P

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 00:11:
[...]

Heb je al eens bij http://www.shozu.com/portal/ gekeken. Is volgens mij wat je zoekt. Ik heb het ook op mijn Touch draaien en het gaat goed. Je moet natuurlijk wel een flat fee internet abbo hebben en redelijk veel tijd. Maar het gaat!
Groeten
Top! ik ga het proberen!

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,
De SD kaart in mijn HTC Touch is ineens niet meer te bereiken. Kan hem zien, bijvoorbeeld muziek draaien, maar kan niks verwijderen, toevoegen of kopiëren naar PC. Soft reset helpt niet. Harde reset is een optie, maar dan verlies ik de waardevolle data op de kaart.

Ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Hard reset wist alleen de data op je apparaat, niet op je SD-kaartje. Dus die waardevolle data zal er na een hard reset nog altijd opstaan hoor.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt idd.
Is opgelost dmv harde reset, toch vind ik het vreemd dat de sd kaart niet te bereiken was. Lijkt me dat het ook op een andere manier opgelost moet kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 12:48:
Klopt idd.
Is opgelost dmv harde reset, toch vind ik het vreemd dat de sd kaart niet te bereiken was. Lijkt me dat het ook op een andere manier opgelost moet kunnen worden.
heb ik ook gehad gewoon ff eruit halen er er weer in doen was bij mij voldoende, maar je hebt het al opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 11:30

Pieth

Beginnend prutser..

Zal hem hier ook maar even zetten (zie klik).

Heb wat liggen stoeien met PCM Keyboard en de layout en ben tot onderstaand resultaat gekomen. Voor de liefhebbers:
Dutch TouchXLDeluxe.layout

keyboard_layout_1=1234567890\nqwertyuiop\nasdfghjkl/\n\2zxcvbnm,\B\n\M\M. \D\N\N
keyboard_layout_2=!@#€%^&*()\nQWERTYUIOP\nASDFGHJKL?\n\1ZXCVBNM"\B\n\M\M' \D\N\N
keyboard_layout_3=[1:) ][1:( ][1:D ][1:P ][1;) ][1:O ][1:X ][1:/ ][1:+ ][1;( ]\n~|-+[3www.][3.org]\n`$_=[3.com][3.net]\n{}\[\][3http://www.][2.nl]\B\n\M\M<> \D\N\N

symbol_pad=.,:
symbol_pad=,,;
symbol_pad=/,\\
symbol_pad= ,\T\T\H\H\F
symbol_pad=\N,\O\O\X\X\P\P\C\C
symbol_pad=e,ëéèê
symbol_pad=a,äáàâ
symbol_pad=i,íìîï
symbol_pad=o,óòôö
symbol_pad=u,úùûü
symbol_pad=c,ç

Alle credit gaat naar de makers van PCM Keyboard, Chris.nl: voor het maken van een Nederlandse CAB en Pamas: voor het maken van de skin en de layout waar die van mij op gebaseerd is.

Om dit toetsenbord te gebruiken heb je dus sowieso de skin van Pamas: nodig.

Afbeeldingslocatie: http://contagion.pandemic.nl/~python/TC/PCMKeyboard/pcmk1.jpg

Klinker vasthouden om letters met accenten te krijgen. Met de 'mode' knop krijg je de overgebleven symbolen en wat specials.

Afbeeldingslocatie: http://contagion.pandemic.nl/~python/TC/PCMKeyboard/pcmk2.jpg

De '.' of ',' vasthouden om ':' respect. ';' te krijgen. Het vasthouden van '/' zorgt voor de '\'

Afbeeldingslocatie: http://contagion.pandemic.nl/~python/TC/PCMKeyboard/pcmk3.jpg

Het vasthouden van de 'Return' of 'Space' leveren nog wat handige functies op.

Afbeeldingslocatie: http://contagion.pandemic.nl/~python/TC/PCMKeyboard/pcmk4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is deze inmiddels zonder houdbaarheidsdatum ? Erg mooi en erg handig die www etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Pieth schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 15:03:
Zal hem hier ook maar even zetten (zie klik).

Heb wat liggen stoeien met PCM Keyboard en de layout en ben tot onderstaand resultaat gekomen. Voor de liefhebbers:
Dutch TouchXLDeluxe.layout

keyboard_layout_1=1234567890\nqwertyuiop\nasdfghjkl/\n\2zxcvbnm,\B\n\M\M. \D\N\N
keyboard_layout_2=!@#€%^&*()\nQWERTYUIOP\nASDFGHJKL?\n\1ZXCVBNM"\B\n\M\M' \D\N\N
keyboard_layout_3=[1:) ][1:( ][1:D ][1:P ][1;) ][1:O ][1:X ][1:/ ][1:+ ][1;( ]\n~|-+[3www.][3.org]\n`$_=[3.com][3.net]\n{}\[\][3http://www.][2.nl]\B\n\M\M<> \D\N\N

symbol_pad=.,:
symbol_pad=,,;
symbol_pad=/,\\
symbol_pad= ,\T\T\H\H\F
symbol_pad=\N,\O\O\X\X\P\P\C\C
symbol_pad=e,ëéèê
symbol_pad=a,äáàâ
symbol_pad=i,íìîï
symbol_pad=o,óòôö
symbol_pad=u,úùûü
symbol_pad=c,ç
Erg mooi!! _/-\o_
Als het zover is zet ik hem in de PCMKeyboardNL-0.14.CAB
Waarschijnlijk gebruik ik dan ook enkele screenshots van jou :+
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 15:06:
is deze inmiddels zonder houdbaarheidsdatum ? Erg mooi en erg handig die www etc
Nee, maar versie 0.13 blijft iig wel te gebruiken tot 1 april (1 mei zelfs)
De maker van PCM heeft hier op zijn forum het volgende over plaatst:
The truth is, there is a bug in 0.13, which make the version expire 1st of april, and be usable up to 1st of may (that's I change I made in the last release: now you get a message box the first time you start, but the keyboard it's still working, I think it's a lot better than just stop working).
0.14 is coming, but packaging takes time, and I try to enhance/fix some stuff in it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth
  • Laatst online: 19-08 11:30

Pieth

Beginnend prutser..

Chris.nl schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:04:
[...]
Erg mooi!! _/-\o_
Als het zover is zet ik hem in de PCMKeyboardNL-0.14.CAB
Waarschijnlijk gebruik ik dan ook enkele screenshots van jou :+
Sweet..
Pics mag je gewoon gebruiken. Staan op mijn server hier thuis en met mijn 100mbit glasvezel zal dat geen probleem opleveren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je met je touch het buitenland in gaat (paar keer belgië) dan krijg je, als je overgaat naar andere provider, een wit driehoekje te zien, en om de minuut wordt je scherm helemaal wit.
Als je dan TomTom aan hebt staan zie je dus niet meer waar je naar toe moet.

Iemand daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 22:32:
Als je met je touch het buitenland in gaat (paar keer belgië) dan krijg je, als je overgaat naar andere provider, een wit driehoekje te zien, en om de minuut wordt je scherm helemaal wit.
Als je dan TomTom aan hebt staan zie je dus niet meer waar je naar toe moet.

Iemand daar een oplossing voor?
Hm, geen last van gehad met Touch Elfin naar Duitsland (Köln).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:35
Dat witte driehoekje is volgens mij een teken dat de Touch je waarschuwt voor "roaming". M.a.w. het vertelt je dat ALS je op dat moment een gprs verbinding toelaat, je te maken krijgt met buitenlandse kosten. Conclusie: het programma nodata installeren en de data verbinding uitzetten, tenzij je geld teveel hebt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smeerbartje schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 15:10:
Dat witte driehoekje is volgens mij een teken dat de Touch je waarschuwt voor "roaming". M.a.w. het vertelt je dat ALS je op dat moment een gprs verbinding toelaat, je te maken krijgt met buitenlandse kosten. Conclusie: het programma nodata installeren en de data verbinding uitzetten, tenzij je geld teveel hebt. :D
Heb geen geld te veel nee, dus waar kan ik nodata downloaden? op google krijg ik veel hits, maar niet om je gprs uit te zetten

http://www.modaco.com/con...46171/New-FREE-Utilityexe

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2008 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 19:34:
[...]

Heb geen geld te veel nee, dus waar kan ik nodata downloaden? op google krijg ik veel hits, maar niet om je gprs uit te zetten

http://www.modaco.com/con...46171/New-FREE-Utilityexe
Ik bedoel deze. Ik vind die site een beetje onduideljk, misschien zijn beide tools hetzelfde :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal,

ik heb is een vraag, is er ook een manier om andere geluide te kiezen (buiten de standaard) voor als ge nieuwe sms berichte ontvangt ? want van standaard geluide is er ni zo veel keus ;)

en hoe kunt ge uw contactpersonen opslaan op uwe computer ? ik heb ze ook al is allemaal gekopieerd naar mijn touch, nu moet ik ze alleen ergens kunnen opslaan zodat ik die ni kwijtgeraak
moest blijkbaar outlook is gebruiken

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2008 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 11:17:
Hey allemaal,

ik heb is een vraag, is er ook een manier om andere geluide te kiezen (buiten de standaard) voor als ge nieuwe sms berichte ontvangt ? want van standaard geluide is er ni zo veel keus ;)

en hoe kunt ge uw contactpersonen opslaan op uwe computer ? ik heb ze ook al is allemaal gekopieerd naar mijn touch, nu moet ik ze alleen ergens kunnen opslaan zodat ik die ni kwijtgeraak
moest blijkbaar outlook is gebruiken
ik heb het zo gedaan: geluid/ringtone kopieeren naar map windows
en dan:instellingen/persoonlijk/melidingen en geluiden/meldingen/selecteer daar nieuw tekstbericht.
en kies daar je geluid/ringtone hij moet nu tussen de andere geluiden/ringtones staan

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 09:16

vanDaal

-ismeereentje

Ik zit te kijken naar een (los) bluetooth keyboard(je) voor mijn Touch dual. De Logitech diNovo Mini ziet er best fancy uit, maar met een prijs van ruim 100 euro wel fors. Los daarvan weet ik ook niet of het meteen gaat werken; Logitech doet er namelijk een eigen usb-ontvanger bij.

Weet iemand nog wat betaalbaardere alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baico
  • Laatst online: 26-10-2024
Ben op zoek naar een goede gratis gps voor op mijn htc touch, heb dataconnection, dus daar zou ik graag nu wat meer willen mee doen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 15:37:
[...]

ik heb het zo gedaan: geluid/ringtone kopieeren naar map windows
en dan:instellingen/persoonlijk/melidingen en geluiden/meldingen/selecteer daar nieuw tekstbericht.
en kies daar je geluid/ringtone hij moet nu tussen de andere geluiden/ringtones staan
merci voor de hulp !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi all,

Ik ben benieuwd of, indien S2U2 "actief is", je ervoor kunt zorgen dat de TouchFlo cube gedeactiveerd wordt. Op dit moment kan ik de cube benaderen ondanks dat S2U2 actief is.
Ik heb op diverse fora reeds gezocht en diverse mailen de kreet "Disable4SpecificApp" gevonden.

Wat ik geprobeerd heb is het volgende:

- ik heb "Disable4SpecificApp" in de registry toegevoegd onder
HKLM\Software\HTC\Biotouch\Disable4SpecificApp
een soft reset gedaan...helaas zonder resultaat.

- daarna heb ik "Disable4SpecificApp" in de registry toegevoegd onder
HKLM\Software\HTC\Biotouch\Biotouch\Disable4Specif icApp
wederom een soft reset gedaan en helaas wederom zonder resultaat.

(In beide gevallen wel ClassName = S2U2 toegevoegd)

Wat ik dus ook probeer, indien S2U2 actief is kan ik nog steeds de cube activeren door met mijn vinger over het scherm te bewegen.

Heeft iemand enig idee hoe ik de cube kan deactiveren op het moment dat S2U2 actief is ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
erreen schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:00:
Op m'n cube op blad muziek, afbeelding en video staat normaal een tekst naast. Bij mij staan er nu vraagtekens :(
Hoe krijg ik de juiste tekst terug? :)
Iemand al een idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Iemand al een idee :?
Ik heb wel een idee:
Ga, via een registry editor, naar
HKLM->HTC->Biotouch->MediaHubMini
In deze directory vind je App1_1, App1_2 en App1_3.
Voor elke App kun je bij "Name" de naam van de App ingeven.
Bij mij staat hier Music, Fotos en Movies

Hopelijk is dit waar je naar op zoek bent....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:58:
[...]

Ik heb wel een idee:
Ga, via een registry editor, naar
HKLM->HTC->Biotouch->MediaHubMini
In deze directory vind je App1_1, App1_2 en App1_3.
Voor elke App kun je bij "Name" de naam van de App ingeven.
Bij mij staat hier Music, Fotos en Movies

Hopelijk is dit waar je naar op zoek bent....
Bedankt voor de genomen moeite.

Ik heb daar net even gekeken en bij mij staat in het register welke jij noemt bij App en onder name
ook muziek, foto's en movies.

Alleen op m'n cube staan er naast de icoontjes alleen maar vraagtekens :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Weten jullie toevallig een gratis webserver met php en mysql voor op de htc touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
Ik ben enorm tevreden met mijn touch en de progamma's erop alleen de pdf reader. Pdfjes zijn bijna onleesbaar zonder horizontaal te scrollen (en dan heb ik mijn touch als als breedbeeld). Word documten worden automatisch aangepast. Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:39:
Hallo allemaal,

Weten jullie toevallig een gratis webserver met php en mysql voor op de htc touch?
Xampp Lite kan je op USB-sticks installeren en draaien, dus ik neem aan ook op je SD-kaartje in je telefoon. Daarmee heb je een Apache webserver met PHP en MySQL.

Lees hier verder:
http://www.dotcomundergro...ver-from-usb-flash-drive/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-08 14:47
ik ben op zoek naar een Advance wars look-a-like game, ik heb al een tijdje gezocht op internet maar er is echt niets te vinden? misschien dat hier iemand er 1 kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

ThaDude

Hang Loose

Ik heb sinds dat ik mijn HTC touch heb al dat deze vastloopt als ik een wifi verbinding open. Het licht blijft dan branden en de touch reageert nergens meer op. Ff msnen lukt nog maar als ik dan met de explorer ga browsen dan ist zo mis.. Heb een Orange Touch verder niks aan gedaan..

Begint me zo langszamerhand te irriteren. Iemand een idee?

[ Voor 7% gewijzigd door ThaDude op 17-03-2008 21:00 ]

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend heeft een probleem met zn Touch. Zelfs na een hardreset komt na een paar berichten een melding bij het smssen:

Kan een of meer geadresseerden niet herkennen of het adres is ongeldig. Wilt u het bericht toch verzenden?

Het lukt dan wel, maar het is wel iri. Iemand een solution? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 07:35
Ik kan woensdag mijn abonnement verlengen en wil graag deze telefoon halen.
Zit alleen met een vraag.

Weet hier iemand of de T-Mobile MDA Touch Black ook in 128ram/256rom te krijgen is bij T-Mobile, kan alleen de witte versie vinden met deze specificaties.
Kan het antwoord helaas nergens op internet vinden en de dame bij de T-Mobile help desk wist me ook geen goed antwoord te geven. :'(

Alvast bedankt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
Agaron schreef op maandag 17 maart 2008 @ 21:44:
Weet hier iemand of de T-Mobile MDA Touch Black ook in 128ram/256rom te krijgen is bij T-Mobile
Ik kan niks met zekerheid zeggen maar 3 weken geleden kreeg ik mijn zwarte 128/256 versie bij verlening van mijn abo. De dame die ik sprak van T-Mobile vertelde mij dat de witte en zwarte versie qua hardware identiek zijn. Dus mag je er wel vanuit gaan dat jij deze ook krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet hier iemand of de T-Mobile MDA Touch Black ook in 128ram/256rom te krijgen is bij T-Mobile, kan alleen de witte versie vinden met deze specificaties.
Kan het antwoord helaas nergens op internet vinden en de dame bij de T-Mobile help desk wist me ook geen goed antwoord te geven. :'(

Alvast bedankt. ;)
IK heb mijn Touch begin januari bij een T-mobile shop gehaald (abo verlengd). Hij is zwart en heeft 128 Mb ram.
Tip: vraag bij de shop of ze het toestel uit het magzijn willen halen. Op de doos staat nl. aangegeven wat de specs zijn. Dan zie je dus snel genoeg of je het gewenste toestel krijgt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die SPB Shell 2 gebruikt en dat weather ding aan de gang heeft? Krijg het met geen mogelijkheid aan de gang :/

Draait wel erg soepel op de Touch _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 18:12:
[...]

Xampp Lite kan je op USB-sticks installeren en draaien, dus ik neem aan ook op je SD-kaartje in je telefoon. Daarmee heb je een Apache webserver met PHP en MySQL.

Lees hier verder:
http://www.dotcomundergro...ver-from-usb-flash-drive/
En hoe moet de Touch die Windows software dan gaan draaien? Onder Windows Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trumpske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 10:02
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 21:24:
Een vriend heeft een probleem met zn Touch. Zelfs na een hardreset komt na een paar berichten een melding bij het smssen:

Kan een of meer geadresseerden niet herkennen of het adres is ongeldig. Wilt u het bericht toch verzenden?

Het lukt dan wel, maar het is wel iri. Iemand een solution? _/-\o_
ik heb dit probleem opgelost door 2 keer een hard reset uit te voeren...
Het klinkt raar maar na de 2de harde reset was het probleem opgelost!

There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DizzyWeb schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:12:
[...]

En hoe moet de Touch die Windows software dan gaan draaien? Onder Windows Mobile?
Ik vind het ook apart ja. Volgends mij kan windows mobile deze software niet draaien. Misschien iemand anders een idee hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe je bvb mp3's kunt instellen als alarmgeluid ? zou fijner zijn om daarmee wakker te worde ipv die irritante geluidjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kun je de MP3-tjes selecteren (als ringtone, sms alert, alarm,...) indien je ze in de windows directory plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvast bedankt. ;)
ik wilde hem ook halen, alleen dan in de winkel. maar weet iemand of je dan ook de versie met 128/256 kan kopen? of is dit alleen als je hem koopt bij tmobile of telfort?
In de winkel wisten ze het namelijk ook niet. Maar ik weet wel, dat in het systeem dat gebruikt word om producten terug te vinden in de winkel, er sinds december een nieuwe touch in staat met een nieuw artikel code etc. . De oude artikel code is geblokkeerd. Maar of dit nu aanwijst, dat het om een product verandering gaat...

thnx!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 00:43:
Iemand die SPB Shell 2 gebruikt en dat weather ding aan de gang heeft? Krijg het met geen mogelijkheid aan de gang :/

Draait wel erg soepel op de Touch _/-\o_
Bij mij werkt het, stad Rotterdam gekozen en update gewoon geupdate. SPB 2 werkt wel lekker maar ik zie het niet als een enorme vooruitgang tov windows mobile.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:55:
[...]

ik wilde hem ook halen, alleen dan in de winkel. maar weet iemand of je dan ook de versie met 128/256 kan kopen? of is dit alleen als je hem koopt bij tmobile of telfort?

thnx!
Vraag of je de touch even mag testen en kijk bij bij geheugen, links bovenin wat er bij opslag en programma geheugen staat.

[ Voor 32% gewijzigd door Taarmen op 18-03-2008 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
*van 2 berichten 1 gemaakt*

[ Voor 90% gewijzigd door Taarmen op 18-03-2008 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:54:
Volgens mij kun je de MP3-tjes selecteren (als ringtone, sms alert, alarm,...) indien je ze in de windows directory plaatst.
ja als je ze in de windows map plaatst dan kan je ze als ringtone enzo gebruike, maar blijkbaar niet als alarm van je wekker :s

iemand anders een idee of ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:48

KneoK

Not in a million lightyears

*kuch* niets gevraagd *kuch*

iets met met je neus kijken

[ Voor 93% gewijzigd door KneoK op 18-03-2008 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:55:
In plaats van de touch testen zoals eerder werd voorgesteld kun je ook vragen om de doos even te voorschijn te halen. Je hoeft te touch niet aan te zetten. Het staat namelijk gewoon op de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvast bedankt. ;)
Hallo,
Ik heb vorige week een nieuwe touch gekregen bij het verlengen van mijn abonnement. Ik heb hem bij de t-mobile shop opgehaald en het blijkt een nieuwe versie te zijn. 128/256 :)
Om eerlijk te zijn staat het niet op de doos maar zodra de fabricagedatum van 2008 is moet het een nieuwe zijn. Goede tip is om de touch even in de winkel te "testen"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trumpske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 10:02
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 21:28:
[...]

Hallo,
Ik heb vorige week een nieuwe touch gekregen bij het verlengen van mijn abonnement. Ik heb hem bij de t-mobile shop opgehaald en het blijkt een nieuwe versie te zijn. 128/256 :)
Om eerlijk te zijn staat het niet op de doos maar zodra de fabricagedatum van 2008 is moet het een nieuwe zijn. Goede tip is om de touch even in de winkel te "testen"...
Mijn Touch is kapot.. Waterschade zegt KPN..
Maar hij is nooit in de buurt van water geweest.

Dit denkt de garantie niet en ik had geen verzekering afgesloten..
Gelukkig heb ik een andere manier gevonden, toevallig heeft een vriend van mij mijn telefoon in het water gegooid.. Als we waterschade willen dan krijgen ze dat :+

Maar nu kan ik een nieuwe Touch kopen, ik had de oude zwarte maar zag die zilveren staan.
Deze vind ik een stuk mooier maar is deze wel 128/256 ?

There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 11:16:
Hi all,

Ik ben benieuwd of, indien S2U2 "actief is", je ervoor kunt zorgen dat de TouchFlo cube gedeactiveerd wordt. Op dit moment kan ik de cube benaderen ondanks dat S2U2 actief is.
Ik heb op diverse fora reeds gezocht en diverse mailen de kreet "Disable4SpecificApp" gevonden.

Wat ik geprobeerd heb is het volgende:

- ik heb "Disable4SpecificApp" in de registry toegevoegd onder
HKLM\Software\HTC\Biotouch\Disable4SpecificApp
een soft reset gedaan...helaas zonder resultaat.

- daarna heb ik "Disable4SpecificApp" in de registry toegevoegd onder
HKLM\Software\HTC\Biotouch\Biotouch\Disable4Specif icApp
wederom een soft reset gedaan en helaas wederom zonder resultaat.

(In beide gevallen wel ClassName = S2U2 toegevoegd)

Wat ik dus ook probeer, indien S2U2 actief is kan ik nog steeds de cube activeren door met mijn vinger over het scherm te bewegen.

Heeft iemand enig idee hoe ik de cube kan deactiveren op het moment dat S2U2 actief is ???
Iemand enig idee ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ik ben daar een tijdje geleden ook mee aan het stoeien geweest, maar het is me niet gelukt.
Ook op het XDA forum heb ik hier destijds geen info over kunnen vinden.
Daarom en omdat s2u2 me naar mijn idee toch te veel accu koste, heb ik s2u2 er weer afgeknikkerd.

Je zou de cube wel helemaal uit kunnen schakelen (staat wel ergens in een Touch topic) maar dat heb jij er ook vast niet voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf het kut vinden dat je met dergelijke toestellen niet kan kiezen voor een optie als 'Mass storage'.

Een film overzetten duurt 8 weken :|

Nou heb ik Card Export 2 gedownload en dan ziet je PC hem wel als 'externe schijf', maar het gaat me toch een partij traag.

Is er een snellere optie behalve een cardreader? Sowieso geen optie daar de SD op een boutplek zit.

Card Export: http://www.softick.com/pocket-pc/cardexport2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:08:Nou heb ik Card Export 2 gedownload en dan ziet je PC hem wel als 'externe schijf', maar het gaat me toch een partij traag.

Is er een snellere optie behalve een cardreader? Sowieso geen optie daar de SD op een boutplek zit.
Ik gebruik daar op dit moment WM5torage voor. Dit is denk ik net zo iets als Card Export. De snelheid is inderdaad niet extreem, maar toch wel redelijk, wellicht dat je deze kunt proberen dat hij sneller is dan je huidige prog.

Waarschijnlijk niet, want de snelheid ligt volgens mij aan de snelheid van de touch, en niet aan die van de verbindings mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vlijmen schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:34:
[...]

Ik gebruik daar op dit moment WM5torage voor. Dit is denk ik net zo iets als Card Export. De snelheid is inderdaad niet extreem, maar toch wel redelijk, wellicht dat je deze kunt proberen dat hij sneller is dan je huidige prog.

Waarschijnlijk niet, want de snelheid ligt volgens mij aan de snelheid van de touch, en niet aan die van de verbindings mogelijkheden.
Maar waarom is er nou geen mogelijkheid om alleen de SD kaart van een telefoon te lezen. Kon al op Nokia's van 10 jaar geleden :/

Nu moet het idd eerst langs de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:52

Ottooo

Vuurvlieg

De link voor Opera Mini als standaardbrowser in de OP klopt niet helemaal volgens mij. Deze is daar beter voor denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 21:20:
[...]

ja als je ze in de windows map plaatst dan kan je ze als ringtone enzo gebruike, maar blijkbaar niet als alarm van je wekker :s

niemand een idee hoe je een mp3 kunt instellen als het alarm van je wekker ? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:53:
[...]

niemand een idee hoe je een mp3 kunt instellen als het alarm van je wekker ? _/-\o_
Tadaa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbes
  • Laatst online: 23-09-2023
Heb sinds enkele weken de T-Mobile MDA en wil net als velen de boel flashen. Heb hier al een aantal pogingen voor ondernomen met en zonder Elf_Uspl, Surface 131 NLD, Shadow 2.1 ed.
Dat met Elf_Uspl lukt vaak al niet. Ik zie wel een wit scherm op mijn MDA. De Romupdate utility krijg ik ook opgestart, maar daarna na 2 % wordt de boel afgebroken en stopt het installeren en heb ik gewoon mijn oude T-Mobile instellingen weer terug.
Ik zal iets fout doen maar weet absoluut niet wat.
Verwijs niet naar XDA of naar All about phones, want dat heb ik wel al 100 keer bekeken.
Gaarne uw reacties. Wie helpt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJack
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-09 14:36
Dibbes schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:41:
Heb sinds enkele weken de T-Mobile MDA en wil net als velen de boel flashen. Heb hier al een aantal pogingen voor ondernomen met en zonder Elf_Uspl, Surface 131 NLD, Shadow 2.1 ed.
Dat met Elf_Uspl lukt vaak al niet. Ik zie wel een wit scherm op mijn MDA. De Romupdate utility krijg ik ook opgestart, maar daarna na 2 % wordt de boel afgebroken en stopt het installeren en heb ik gewoon mijn oude T-Mobile instellingen weer terug.
Verwijs niet naar XDA of naar All about phones, want dat heb ik wel al 100 keer bekeken.
Hier had ik in het begin ook problemen mee.
Ik heb het volgende gedaan om het op te lossen: (even uit mijn hoofd)
  1. Hard reset (Start -> instellingen -> systeem -> opslag wissen).
  2. Als je telefoon weer opstart, op reset drukken als je de melding krijgt dat je apparaat in 3, 2.. 1 seconden gepersonaliseerd word (of iets dergelijks). Je voorkomt zo het installeren van t-mobile software.
  3. Als je telefoon weer opgestart is, kan je weer de Elf_Uspl e.d draaien.
Na deze stappen zou je een andere rom moeten kunnen flashen.
Dit werkte in ieder geval voor mijn T-Mobile MDA.

https://bottenberg.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:48

KneoK

Not in a million lightyears

Je weet zeker dat je ook de twee .cab bestanden op je MDA hebt uitgevoerd en hebt gesoftreset voordat je ging flashen ? Heb gisteren en eergisteren nog aardig wat geflasht en het gaat bij mij elke keer weer zonder problemen.

Heb nu New Blue Touch ROM 4.0 geinstalleerd, theme helemaal zwart (en licht aangepast met HHC) en zelfgeknutseld achtergrondje:

Afbeeldingslocatie: http://www.bomberhardcore.nl/got/today.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 21:20:
[...]

Hallo,
Zet ze als .WAV in de windows map en je kan ze selecteren en gebruiken in de wekkerfunctie :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
*knip*

Vragen naar hoe je moet unlocken, staan we niet toe; zie ook [PSGG] Policy

[ Voor 85% gewijzigd door pven op 25-03-2008 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timple
  • Laatst online: 01:04

Timple

Had ik ook, bij mij was de oplossing simkaart + sd-kaart eruit halen.

@ hierboven: kijk ff op XDA (link staat in de startpost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
*knip*

Verwijzen naar hoe je moet unlocken, staan we niet toe; zie ook [PSGG] Policy

[ Voor 94% gewijzigd door pven op 25-03-2008 17:44 ]

...less is more

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.