Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, maar daar bereik ik niet mee wat ik wil. Eigenlijk wil ik weten hoe je zo'n home-pagina helemaal zelf kunt maken. Met de HTC Home Customizer kun je wel veel, maar net niet wat ik nodig heb.

Dus vroeg ik me af hoe al die andere mensen dat doen....

Gr. Iris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07 12:02

Ccc

Taarmen schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 19:49:
[...]

Als de 1.11.405.1 versie gelijk is jonger dan de versie die op je telefoon stond toen je hem kocht, is het niet echt aan te tonen dat je je rom geflasht heb. Dus heb je nog garantie (officieel niet).
Nee de versie die ik nu heb is jonger dus waarnaar ik hem moet upgraden is ouder.

Misschien ook iemand enig idee waar ik deze versie kan vinden?

[ Voor 7% gewijzigd door Ccc op 03-03-2008 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 18:15
Ik heb mijn MDA teruggekregen na een reparatie, met nieuwe ROM erop. Ik krijg nu wel vaker de melding dat ik te weinig geheugen heb. Heb echter minder programma´s geinstalleerd dan eerder en ik gebruik ook PmClean om de boel zo leeg mogelijk te houden. (alleen Birthdays, PmClean, HTC Album en Nodata, allen op opslagkaart. Home Customizer heb ik gebruikt en weer verwijderd)

Hoe zijn jullie ervaringen met de nieuwe "standaard" ROM van T-Mobile? (en ik ga vooralsnog geen andere ROM er op zetten, heb mijn garantie veel te hard nodig blijkt nu al). Heb verder weinig verbeteringen gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timple
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:04

Timple

Programma Birthday?

Ik heb wel een vermoeden wat dat doet :9.

Als je bij je contactpersonen onder speciaal -> verjaardag de geboortedatum inmikt, dan komt er vanzelf een agenda-item op die dag.

Ma dit is natuurlijk een stuk minder customizable dan met zo'n programma denk ik. Maar misschien leuk voor mensen die niet van extra programma's op de achtergrond houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 18:50
Timple schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:06:
Programma Birthday?

Als je bij je contactpersonen onder speciaal -> verjaardag de geboortedatum inmikt, dan komt er vanzelf een agenda-item op die dag.

Ma dit is natuurlijk een stuk minder customizable dan met zo'n programma denk ik. Maar misschien leuk voor mensen die niet van extra programma's op de achtergrond houden.
Ik heb "Birthday" ook eens geinstalleerd gehad.... maar ook gelijk weer verwijderd! Wat een ontzettende accu-vreter is dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:30:
[...]

Bedankt, maar daar bereik ik niet mee wat ik wil. Eigenlijk wil ik weten hoe je zo'n home-pagina helemaal zelf kunt maken. Met de HTC Home Customizer kun je wel veel, maar net niet wat ik nodig heb.

Dus vroeg ik me af hoe al die andere mensen dat doen....

Gr. Iris
Ik denk dat je hier wel mee uit de voeten kunt.
Pas op, staat garant voor een paar slapeloze nachten en veel te veel pielen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:16:
Hoi allemaal,

Ik heb deze vraag al eerder gesteld, maar nog geen reactie op gekregen:

Ik zie op internet dat sommige mensen zelf Today-schermen maken. Is dit moeilijk? Of zijn hier ook weer handige programmatjes voor? Met de HTC plugin kan ik niet helemaal maken wat ik wil...

Iemand een idee???

Alvast bedankt!

Gr. Iris
Als je de HTC plugin niet perse wilt gebruiken:
progje's zoals b.v. Mobile Shell van SPB of software van SBSH (weet zo de naam van het prog. niet). Een andere die ik wel eens voorbij heb zien komen is Ultimate Launcher. Ik heb alleen nooit iets anders dan een duitstalige handleiding kunnen vinden...De HTC plugin is inderdaad zeer beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik Push-mail heb ingesteld gaat mijn touch niet meer automatisch na de insgetelde tijd op stand-by. Als ik hem handmatig stand-by zet met de knop dan gaat hij weer aan zodra er een mailtje binnenkomt en gaat hij niet weer stand-by. Dit kost energie en wil ik graag terug hebben. Is er buiten de standaard energie instellingen iet wat ik over het hoofd zie of is dit een bug waar mogelijk al een oplossing voor is?

LTeunis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timple schreef op maandag 03 maart 2008 @ 09:30:
[...]

Eehm, als dit zo is, waarom navigeren de meeste mensen hier dan met een bluetooth-gps adapter?
Doe ik zelf ook, valt nooit uit.

Maar misschien begrijp ik je wel verkeerd :D
In mijn post omschrijf ik dat ik op eenzelfde ogenblik wens gebruik te maken van WiFi en Bluetooth. Als gebruiker heb ik nog geen last gehad van disconnecties bij gebruik van 1 van de 2. Maar als ik verbonden ben met WiFi en een bestand wil uitwisselen met een andere gsm via bluetooth dan verbreekt mijn verbinding met WiFi.

Ik zal het zelf blijkbaar maar zelf moet ondervinden als het al dan niet zal werken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 18:15
Timple schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:06:
Programma Birthday?

Bedankt voor de tip. Tot op heden kwamen echter de verjaardagen niet in mijn agenda als ik ze had ingevoerd bij contactpersonen. Volgens mij moet je dan eerst synchroniseren met de PC en die zet ze dan vervolgens in de agenda (weet iemand of dit klopt?). Het nadeel is dat het niet rechtstreeks op je homescreen komt te staan.

Zijn er verder nog ervaringen met de nieuwe T-Mobile ROM, dat was eigenlijk mijn vraag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 09:15:
Ik zal het zelf blijkbaar maar zelf moet ondervinden als het al dan niet zal werken :-)
Iemand moet dat doen, ik denk dat jij de eerste bent inderdaad.
Houd ons op de hoogte :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik krijg geen reacties op mijn vraag over de agenda's synchroniseren, dus ik neem aan dat jullie geen oplossing hiervoor weten, maar is het wel mogelijk een ander programma voor de synchronisatie te gebruiken dan Windows Mobile Device Center??? Binnen Vista!!!

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 09:34:
[...]

En de map waar je naar verwijst bestaat ook en hij is goed gespeld? (hoofdlettergevoelig)

Wat je als laatste nog kunt proberen om de huidige key te verwijderen en een nieuwe toevoegen met de naam: Param en de content: -directory:\Opslagkaart\Mijn documenten\Mijn video's\
Ik snap er echt niets van, maar het werkt niet. En bij anderen dus wel! :S

Ik weet wel zeker dat het path goed gespeld is, want ik ga gewoon naar een bestand in die map -> eigenschappen, en kopiër het path.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 11:39:
[...]

Ik weet wel zeker dat het path goed gespeld is, want ik ga gewoon naar een bestand in die map -> eigenschappen, en kopiër het path.
Vreemd! Hier werkt het dus wel. Kan het zijn dat het iets te maken heeft met Opslagkaart en Storage Card? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=315082

En hoe ziet je pad eruit als je via de cube naar afbeeldingen gaat? Bij mij als volgt

Afbeeldingen/
Mijn apparaat/
Opslagkaart/
DCIM/
100MEDIA/
Foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

dfrenner schreef op zondag 02 maart 2008 @ 21:49:
Is er ook een ander programma om te synchroniseren te gebruiken dan Windows Mobile Device Center binnen Vista???

Ik kan namelijk geen agenda selecteren!

Ik snap het niet, ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem en toch kan ik nergens een oplossing vinden.

Weet iemand hier een oplossing voor het probleem?

Hij synchroniseerd automatich een agenda, maar niet mijn prive agenda :S
Die kan ik ook niet selecteren.

Alvast bedankt!
Met welke agenda wil je synchroniseren? WMDC kan je Touch namelijk niet synchroniseren met Windows Calendar die in Vista zit, enkel met MS Outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 11:39:
[...]

Nooit iets kopieeren want dat werkt niet goed. Weet ook niet waarom maar heb dat probleem ook al gehad Gewoon zelf intikken zonder spelfouten en het MOET werken Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
DizzyWeb schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:13:
[...]

Met welke agenda wil je synchroniseren? WMDC kan je Touch namelijk niet synchroniseren met Windows Calendar die in Vista zit, enkel met MS Outlook.
Ik heb binnen mijn outlook twee agenda's, 1 werk agenda en 1 prive.
Maar ik kan nergens mijn prive agenda selecteren, met mijn oude nokia kon dit wel...
Is er een ander soort active sync te gebruiken, volgens mij kon het met xp namelijk wel altijd.
Het is dus wel gewoon een outlook agenda!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 09:15:

In mijn post omschrijf ik dat ik op eenzelfde ogenblik wens gebruik te maken van WiFi en Bluetooth. Als gebruiker heb ik nog geen last gehad van disconnecties bij gebruik van 1 van de 2. Maar als ik verbonden ben met WiFi en een bestand wil uitwisselen met een andere gsm via bluetooth dan verbreekt mijn verbinding met WiFi.

Ik begrijp het helemaal, wifi en bluetooth tegelijkertijd gaat inderdaad niet goed samen.

Ik kan wel via wifi internetradio luisteren over de speaker, maar deze niet tegelijkertijd via bluetooth stereo beluisteren, dan vliegt wifi er weer uit.

Bluetooth gps en wifi internet gaan ook niet samen. Wifi klapt er dan weer af (opnieuw verbinding maken.)

ik draai nog steeds de originele nl rom.

best jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

dfrenner schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:54:
[...]

Ik heb binnen mijn outlook twee agenda's, 1 werk agenda en 1 prive.
Maar ik kan nergens mijn prive agenda selecteren, met mijn oude nokia kon dit wel...
Is er een ander soort active sync te gebruiken, volgens mij kon het met xp namelijk wel altijd.
Het is dus wel gewoon een outlook agenda!
Alles dat je in ActiveSync kon, kan je ook in WMDC instellen. Ik sync zelf via BirdieSync met Thunderbird, dus ik kan het niet nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DizzyWeb schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:13:
[...]

Ik gebruik ook vista en heb mijn agenda in outlook. Het synchroniseren gaan probleemloos. Vista doet het perfect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:43:
[...]

Ik gebruik ook vista en heb mijn agenda in outlook. Het synchroniseren gaan probleemloos. Vista doet het perfect..
Da's toch ook precies wat ik zeg, of niet soms? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:08:
[...]

Ik begrijp het helemaal, wifi en bluetooth tegelijkertijd gaat inderdaad niet goed samen.

Ik kan wel via wifi internetradio luisteren over de speaker, maar deze niet tegelijkertijd via bluetooth stereo beluisteren, dan vliegt wifi er weer uit.

Bluetooth gps en wifi internet gaan ook niet samen. Wifi klapt er dan weer af (opnieuw verbinding maken.)

ik draai nog steeds de originele nl rom.

best jammer
Hoe heb je de internetradio werkend gekregen dan?
Ik probeer een url te openen in mediaplayer ... maar dat vind hij niet erg grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:03:
[...]

Vreemd! Hier werkt het dus wel. Kan het zijn dat het iets te maken heeft met Opslagkaart en Storage Card? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=315082

En hoe ziet je pad eruit als je via de cube naar afbeeldingen gaat? Bij mij als volgt

Afbeeldingen/
Mijn apparaat/
Opslagkaart/
DCIM/
100MEDIA/
Foto's
Met afbeeldingen doet ie het wel goed. Als ik via cube naar de afbeeldingen ga, staan er afbeeldingen in die in \Opslagkaart\My Documents\Mijn afbeeldingen\ staan.

Maar als ik via cube naar video's ga, staat er niets. Terwijl ik in \Opslagkaart\My Documents\Mijn video's\ toch echt video's heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:45:
[...]

Nooit iets kopieeren want dat werkt niet goed. Weet ook niet waarom maar heb dat probleem ook al gehad Gewoon zelf intikken zonder spelfouten en het MOET werken Succes
Geprobeerd. Ik heb het exacte path overgetikt als value van Param.

Dus: "-directory:\Opslagkaart\My Documents\Mijn video's\" (zonder de quotes). En dan softreset.

Als ik dan via cube naar video's ga, krijg ik mijn afbeeldingen te zien... Snap er niks van!

Edit: Heb nu ook dit geprobeerd, maar dat werkt ook niet:

"-directory:\My Device\Opslagkaart\My Documents\Mijn video's\" (zonder de quotes).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
DizzyWeb schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:50:
[...]

Da's toch ook precies wat ik zeg, of niet soms? :?
Ik kan ook prima synchroniseren met vista en mijn standaard outlook agenda. Het probleem is alleen dat hij standaard die agenda uit outlook pakt. Mijn andere agenda, ook binnen outlook, pakt hij niet mee!!!

Het gaat dus om een prive agenda in outlook....

Nergens een optie om een agenda te selecteren :S

En ik wil nou juist mijn prive agenda in outlook synchroniseren!

[ Voor 6% gewijzigd door BlakHawk op 04-03-2008 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
dfrenner schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:42:
[...]

Ik kan ook prima synchroniseren met vista en mijn standaard outlook agenda. Het probleem is alleen dat hij standaard die agenda uit outlook pakt. Mijn andere agenda, ook binnen outlook, pakt hij niet mee!!!

Het gaat dus om een prive agenda in outlook....

Nergens een optie om een agenda te selecteren :S

En ik wil nou juist mijn prive agenda in outlook synchroniseren!
Heb je verschillende profielen (bijv een Exchange en een andere in Outlook) en een op standaard staan. Dan krijg je bij AS ook de keuze neit om daar tussen te kiezen. Kan daar aan liggen.

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:50:
Ik probeer een url te openen in mediaplayer ... maar dat vind hij niet erg grappig.
'k Heb gewoon wat directe links online staan, als je vanuit explorer of opera mini bijvoorbeeld op deze link klikt, gaat ie automatisch de muziek of streaming video afspelen (zijn wel links die wifi snelheden nodig hebben).
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:31:
[...]

Geprobeerd. Ik heb het exacte path overgetikt als value van Param.

Dus: "-directory:\Opslagkaart\My Documents\Mijn video's\" (zonder de quotes). En dan softreset.

Als ik dan via cube naar video's ga, krijg ik mijn afbeeldingen te zien... Snap er niks van!

Edit: Heb nu ook dit geprobeerd, maar dat werkt ook niet:

"-directory:\My Device\Opslagkaart\My Documents\Mijn video's\" (zonder de quotes).
Deze moet je (in jou geval) invoeren:

-directory:\Opslagkaart\My Documents\Mijn video's

(Je had hem dus bij de eerste bijna goed, alleen die laatste "\" moet eraf)

[ Voor 30% gewijzigd door Chris.nl op 04-03-2008 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje,
Wie heeft Orange World op zijn HTC Touch 3450 werkend?
Heb net met de Orange helpdesk aan de lijn gehangen, maar volgens hun (haar) zou dit niet mogelijk zijn???????? en bij de aanschaf van dit toestel in de winkel zou dit weer wel kunnen.

Wie geeft mij het verlossende antwoord?

Update 20:00
Probleem opgelost, medewerkster was nieuw en dacht even iets te moeilijk.
Achteraf was het een kwestie van Orange World activeren want de instellingen staan al op het toestel.

Kortom het werkt.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2008 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch even notitie alhier maken van het volgende:
Vergeet HTC's Cube en Launcher. De lang verwachte killer app SPB Mobile Shell 2.0 is uit!

Download trial hierrr.
Lees NL recensie hierrr.

Afbeeldingslocatie: http://spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/screenshots/100.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is iets vreemds met mijn HTC Touch aan de hand. De aan/uit (standby) knop lijkt niet meer te werken. Als er iets op het scherm zichtbaar is, kan ik dat wel uitzetten. Maar als ik het scherm dan weer aan wil zetten, lijkt het toestel niets te doen. Tot na ongeveer een halve minuut het scherm aan gaat. Of ik moet het scherm activeren door de camera-knop in te drukken. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:50:
[...]

Ik speel internet radio af via Resco Radio. De urls vind ik door naar www.vtuner.com het gewenste station te spelen op mijn pc en dan de link in verschijnt winamp/mediaplayer/... verschijnt toe te voegen in Resco Radio. Het werkt hier wel lekker zo !
Chris.nl schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:08:
[...]
Voor de WiFi heb ik natuurlijk voor het scannen niet veel nodig aan een constante verbinding... maar toch.

Ik zal het dit weekend eens uittesten en mijn bevindingen hier weergeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Voor de WiFi heb ik natuurlijk voor het scannen niet veel nodig aan een constante verbinding... maar toch.
''k Begrijp die zin niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:16:
Hoi allemaal,

Ik heb deze vraag al eerder gesteld, maar nog geen reactie op gekregen:

Ik zie op internet dat sommige mensen zelf Today-schermen maken. Is dit moeilijk? Of zijn hier ook weer handige programmatjes voor? Met de HTC plugin kan ik niet helemaal maken wat ik wil...

Iemand een idee???

Alvast bedankt!

Gr. Iris
Misschien is dit iets, http://www.freewarepocket...load-themegence-v1-6.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 23:25:
[...]

''k Begrijp die zin niet.
Ik wou zeggen dat ik voor het scannen van de WiFi netwerken met behulp van WiFiFofum geen constante verbinding moet hebben. De wifi is maar met impulsen actief; op het moment dat er gescant wordt naar de beacons van de wireless access points.
Ook met de bluetooth gps is er geen constante gegevens overdracht, deze verloopt ook in bursts.

Het is dus een groot verschil als het streamen over wifi en dan doorstralen via bluetooth, dan heb je echt effectief nood aan 2 stabiele constante verbindingen, op zowel WiFi als bluetooth gebied.

Goed even genoeg er over ik post mijn bevindingen (as) zaterdag of zondag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 20:46:
Vergeet HTC's Cube en Launcher. De lang verwachte killer app SPB Mobile Shell 2.0 is uit!

Download trial hierrr.
Lees NL recensie hierrr.

[afbeelding]
Ik heb 'm er sinds zondag op staan en weet het eerlijk gezegd nog zo net niet...
Een aantal dingen zijn zeer strak, waaronder de menu animaties en vooral het contactpersoon verhaal (klik op het ikoon en je krijgt je contacts in fotoformaat (nog niet echt nieuws natuurlijk) maar als je dan op een foto klikt kom je in een zeer overzichtelijk scherm waar grote knoppen staan met de verschillende telefoonnummers. Werkt mooi.

Verder is het today scherm erg overzichtelijk, maar tegelijk slecht aan te passen. Ik doe bv niets met het weerbericht, maar kan het ikoon er niet vanaf halen. Ik had Phone suite draaien waarin een mooie conenction manager zat; vanuit het hoofdscherm kon je op een 'radio-ikoon' klikken waarmee je bluetooth / wifi, etc snal aan of uit kon schakelen. Dat is nu ook niet meer mogelijk...

De agendafunctionaliteit van SPBDiary is ook een stuk beter dan wat in deze versie van mobile shell zit; verjaardagen kwamen daar standaard op naar voren en afspraken waren mooier ingedeeld. Ik moet nog testen of ik SPBDiary hier in kan integreren.

Al met al hangt het -natuurlijk- zoals altijd af van welke functies je het meeste gebruikt en die je overzichtelijk wilt hebben. Ik geef het nog een weekje de tijd, maar op dit moment zou ik het er weer af kiepen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Download trial hierrr.
Lees NL recensie hierrr.

[afbeelding]
Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 20:10:
Ik heb nu ruim een dag SPB Mobile Shell 2.0 draaien,
wat een geweldige app. is dit zeg _/-\o_ .
Hier is een trial te vinden, echt een aanrader dit :P .
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb gister ff geprobeerd die SPB Mobile Shell 2.0 te installen.
Gaat best en ziet er gaaf uit, alleen 1 probleem.
Ik heb op mijn touch ingesteld dat ie automatisch lockt & vraagt op pincode na 1 minuut.
Elke keer als ik dan die code intik komt ie weer in de oude shell.
Is daar een oplossing voor? Want het is rete irritant om elke keer weer zelf naar SPB te moeten gaan.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:34:

[...]

Deze moet je (in jou geval) invoeren:

-directory:\Opslagkaart\My Documents\Mijn video's

(Je had hem dus bij de eerste bijna goed, alleen die laatste "\" moet eraf)
Dat had ik ook al geprobeerd, maar dat werkt ook niet. Dan krijg ik weer, als ik via cube op video's klik, mijn afbeeldingen te zien... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delivery Notifications aanzetten werkt ook al niet... Ik heb gedaan zoals uitgelegd:

-Ga naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings
- Maak een DWORD aan "SMSDeliveryNotify"
- Zet de waarde op 1 om SMS Notifications aan te zetten

Als ik via Resco Explorer in die map Settings kijk, die ik de DWORD ook niet staan. Maar als ik hem opnieuw probeer aan te maken zegt ie wel dat het bestand al bestaat! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:06:
Delivery Notifications aanzetten werkt ook al niet... Ik heb gedaan zoals uitgelegd:

-Ga naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings
- Maak een DWORD aan "SMSDeliveryNotify"
- Zet de waarde op 1 om SMS Notifications aan te zetten

Als ik via Resco Explorer in die map Settings kijk, die ik de DWORD ook niet staan. Maar als ik hem opnieuw probeer aan te maken zegt ie wel dat het bestand al bestaat! :S
Misschien domme opmerking maar je hebt waarde 0000000001 ingevoerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Laatst online: 20-09-2024

Download trial hierrr.
Lees NL recensie hierrr.

[afbeelding]
heb em ook draaien en vind em super!! (net de Nederlandse vertaling van het net geplukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:40:
[...]

Dat had ik ook al geprobeerd, maar dat werkt ook niet. Dan krijg ik weer, als ik via cube op video's klik, mijn afbeeldingen te zien... :S
Heb je het ding van funk-e al geprobeerd?
Anders zou ik 't ook niet meer weten.
funk-e schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:28:
maak eens een mapje aan in de root van je opslagkaart genaamd: video

misschien dat die - 's - een probleem geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe en waar stel je Pushmail in?
Ik heb een Orange account en kan het daar ook mee?
Dit forum doorzoeken als mede de handleiding levert mij niets op.

BvD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:23:
[...]

Ik heb 'm er sinds zondag op staan en weet het eerlijk gezegd nog zo net niet...
Een aantal dingen zijn zeer strak, waaronder de menu animaties en vooral het contactpersoon verhaal (klik op het ikoon en je krijgt je contacts in fotoformaat (nog niet echt nieuws natuurlijk) maar als je dan op een foto klikt kom je in een zeer overzichtelijk scherm waar grote knoppen staan met de verschillende telefoonnummers. Werkt mooi.

Verder is het today scherm erg overzichtelijk, maar tegelijk slecht aan te passen. Ik doe bv niets met het weerbericht, maar kan het ikoon er niet vanaf halen. Ik had Phone suite draaien waarin een mooie conenction manager zat; vanuit het hoofdscherm kon je op een 'radio-ikoon' klikken waarmee je bluetooth / wifi, etc snal aan of uit kon schakelen. Dat is nu ook niet meer mogelijk...

De agendafunctionaliteit van SPBDiary is ook een stuk beter dan wat in deze versie van mobile shell zit; verjaardagen kwamen daar standaard op naar voren en afspraken waren mooier ingedeeld. Ik moet nog testen of ik SPBDiary hier in kan integreren.

Al met al hangt het -natuurlijk- zoals altijd af van welke functies je het meeste gebruikt en die je overzichtelijk wilt hebben. Ik geef het nog een weekje de tijd, maar op dit moment zou ik het er weer af kiepen }:O
Ik heb ook Mobile Shell 2.0 draaien met phone suite en diary. Werkt perfect! Ik heb 4 tabs (de 1e standaard tab, time, spb weather en battery status.
Daaronder een regel met Phone suite (met inderdaad die handige button voor bv wifi) en daaronder diary. Deze laatste 2 heb ik dus via het today scherm als item aangevinkt. Wat jij wil kan dus nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 21:24:

BvD
Pushmail werkt volgens mij alleen als je gebruik maakt van Exchange server. Als je dat hebt (op je werk) dan moet het met Orange ook mogelijk zijn. Kwestie van instellingen lijkt mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 21:46:
[...]

Pushmail werkt volgens mij alleen als je gebruik maakt van Exchange server. Als je dat hebt (op je werk) dan moet het met Orange ook mogelijk zijn. Kwestie van instellingen lijkt mij..
Exchange server daar werk ik niet mee, dus zal het wel niet opgaan voor mij.

Thanks any way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redchilly schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 20:10:
Ik heb nu ruim een dag SPB Mobile Shell 2.0 draaien,
wat een geweldige app. is dit zeg _/-\o_ .
Hier is een trial te vinden, echt een aanrader dit :P .
Hmm... overheen gelezen, sorry. Maar OK, ik had hem ook al draaien (via XDA). Officieel, en de laatste release, is echter pas op 4 maart vrijgegeven. Kijk maar eens naar het buildnummer. Dit alles terzijde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 18:50
Synchroniseren van je Outlook kalender en je Google kalender
Vanaf nu, maart 2008, is het mogelijk om je Google Kalender te synchroniseren met Outlook. Veel gebruikers hadden hier al problemen mee, aangezien er nog geen goede oplossing voor bestond. Vandaag heeft Google echter ZELF een oplossing online gegooid, Google Calendar Sync.

Een quote van de website:
Google Calendar Sync allows you to sync events between Google Calendar and Microsoft Outlook Calendar. You'll be able to determine the direction of information flow, as well as the sync frequency. Staying on top of your Google Calendar and Microsoft Outlook Calendar events has never been easier!

Keep in mind that it's not possible to sync events on secondary calendars at this time. Google Calendar Sync will only sync events from your primary Google Calendar and your default Microsoft Outlook calendar.
Het tootlje werkt vanuit de system tray en zorgt ervoor dat elke X aantal minuten de kalenders in two-way-richting worden gesynschroniseerd; iets wat iedereen wel wil.

[ Voor 8% gewijzigd door smeerbartje op 07-03-2008 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:27
Beetje een crosspost, had deze vraag ook al in het Touch Dual topic gesteld maar volgens mij is het hier drukker :) Ik kon het via de search en google zo gauw niet vinden.
Ik heb nu een T-mobile abonnement en ik wil overstappen naar een Hi abonnement met de Touch Dual. Vanaf hoeveel maanden voordat mijn huidige contract afloopt mag ik dan overstappen ?

Bel ze eens. Daarnaast hoort dit soort vragen hoort niet de HTC-topics.

[ Voor 10% gewijzigd door pven op 06-03-2008 14:10 ]

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 21:52
3 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 21:24:

BvD
Dat kan maar dan moet je je email door orange laten forwarend naar bv web2mail en daar dan een account aanmaken. Daar is ook te vinden hoe je alles moet instellen.

LTeunis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister heb ik met iemand mijn 1e serie Touch (zwart) kunnen ruilen voor een nieuwe
T-Mobile white edition (meer Ram/Rom en ik gebruik toch T-Mobile :D ).
Meteen al mijn prog's en tweaks er op gezet maar nu merkte ik iets naars.
Natuurlijk heb ik ook BatteryStatus er op staan (beta versie met CPU Scaler).
Mijn oude Touch kon ik met gemak overclocken naar 299 Mhz, maar de nieuwe witte
gaat al knock out (freez of spontane reboot) bij 240 Mhz :'( .
Is er iets mee mis? kunnen de nieuwe series minder hebben?

Wel moet ik erbij vermelden dat met het meer geheugen alles op deze snelheid
toch nog net zo snel loopt als mijn oude op de turbo snelheid.
TomTom start nu zelfs sneller op dan op mijn oude Touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dennus2006 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:08:
Ik heb gister ff geprobeerd die SPB Mobile Shell 2.0 te installen.
Gaat best en ziet er gaaf uit, alleen 1 probleem.
Ik heb op mijn touch ingesteld dat ie automatisch lockt & vraagt op pincode na 1 minuut.
Elke keer als ik dan die code intik komt ie weer in de oude shell.
Is daar een oplossing voor? Want het is rete irritant om elke keer weer zelf naar SPB te moeten gaan.
DEZE vraag heb ik dus ook ?

en SIJBREN waar heb je de NL taal vandaan linkje misschien , thankx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
smeerbartje schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 10:40:
MISSCHIEN IETS VOOR IN DE STARTPOST???

Synchroniseren van je Outlook kalender en je Google kalender
Vanaf nu, maart 2008, is het mogelijk om je Google Kalender te synchroniseren met Outlook. Veel gebruikers hadden hier al problemen mee, aangezien er nog geen goede oplossing voor bestond. Vandaag heeft Google echter ZELF een oplossing online gegooid, Google Calendar Sync.

Een quote van de website:

[...]

Het tootlje werkt vanuit de system tray en zorgt ervoor dat elke X aantal minuten de kalenders in two-way-richting worden gesynschroniseerd; iets wat iedereen wel wil.
Oh geweldig :) Hoef ik eindelijk geen dom betaal abbo te gebruiken om te synchen bij GooSync (of iets dergelijks). Rechtstreeks is altijd beter.

[edit] Lees net dat hij maar een van de calenders kan synchen op dit moment. Jammer, kan dus nu niet mijn vriendin's calender erbij zetten zoals ik nu met GooSync en labels. Zou een zeer welkomme feature zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Havocnl op 06-03-2008 18:28 ]

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 14:49:
[...]

...en SIJBREN waar heb je de NL taal vandaan linkje misschien , thankx
Hier

http://forum.pocketinfo.nl/600432-post27.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een vraag over flachen, ik heb al een paar keer een nieuwe rom op mijn touch gezet maar nu wil het niet meer lukken, ik krijg dit steeds op het eind:

ERROR [270] : UPDATE ERROR

The image file is corrupted. Please check your Update Utility.

Click 'Exit' to quit.

Weet iemand wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:24:
[...]

Misschien domme opmerking maar je hebt waarde 0000000001 ingevoerd ?
Nee? Gewoon 1 ingevuld als waarde. Zo staat het in de uitleg toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand trouwens ervaring met mijn eerder gestelde vraag van het minder kunnen overclocken
van de T-Mobile MDA Touch? (de witte met 265/128 geheugen)
dapluiz schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 10:51:
Ik kon het via de search en google zo gauw niet vinden.
Ik heb nu een T-mobile abonnement en ik wil overstappen naar een Hi abonnement met de Touch Dual. Vanaf hoeveel maanden voordat mijn huidige contract afloopt mag ik dan overstappen ?

[mbr]Bel ze eens. Daarnaast hoort dit soort vragen hoort niet de HTC-topics.[/mbr]
Hoeft niet eens te bellen, staat ook online hoor ;) .
Als je Tweakers kan vinden moet de website van t-mobile ook te vinden zijn.
En dat dat je het via google niet kan vinden? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Hoe zit dat trouwens met de mobile shell licentie? Je kunt het gewoon gratis downloaden, maar ook kopen? Ik zie verder geen countdown ofzo, dus is dat kopen meer een donatie of disabled mobile shell als nog na een aantal dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15 dagen trial, kijk maar bij opties, registratie
(moet er zitten, ik heb het ergens zien staan, incl. count down).
Zonder "donatie" kun je het 2 weken proberen (daarna hard-reset en nog eens 2 weken :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 20:43:

Heeft iemand trouwens ervaring met mijn eerder gestelde vraag van het minder kunnen overclocken
van de T-Mobile MDA Touch? (de witte met 265/128 geheugen)
Wel met de zwarte MDA. Is ook 256/128.
Ingesteld:

min: 143
org: 201
max: 273
boost: 299

Zelf heb ik trouwens een héél ander vraag. Het volume van de interne speaker bij het bellen is vrij zacht. Uiteraard heb ik de geluidsinstelling al zo hoog mogelijk staan. Zijn er meer die dat zo ervaren? En missschien iemand die het heeft ervaren, maar het probleempje heeft kunnen tackelen?

Tia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 18:55:
[...]

Nee? Gewoon 1 ingevuld als waarde. Zo staat het in de uitleg toch?
ja maar met 1 bedoelen ze 9 X 0 en dan 1
dus 0000000001

Dus maak dword met waarde 0000000001 en het gaat wel werken Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Okay, als je je toestel laat repareren, controleer daarna goed of je wel het juiste toestel terug krijgt. Ik heb mijn Elfin ter reparatie bij de winkel ingeleverd, woensdag terug gekregen... en kom er nu net pas achter dat het moederbord dat ze er in gestopt hebben, van een Elf is. Nu snap ik waarom ik continu geheugenproblemen heb......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in nov de touch gekocht in het begin had ik mijn bedenkingen of ik hem wel wilde houden aangezien je eigenlijk alles met het pennetje moest doen. En dat is niet bepaald wat ik er van verwachte maar na korte tijd had ik al aardig wat toetsenbordjes uitgeprobeerd met daarbij wat andere progjes en na een maand of 2 was hij perfect en zeer tevreden.

En heb vandaag spb shell 2.0 gedownload... Prima programma eerst had ik de 1.5 versie ook leuk niets mis mee. Je kon alles mooi met je vingers en snel besturen maar 2.0 is wel veel mooier met de layout enzo maar werkt eigenlijk hetzelfde..

Maar nu wat ik eigenlijk wou vragen. Wanneer ik een programma afsluit dus op het kruisje druk bijvoorbeeld bij de verkenner. Sluit hij niet helemaal af.. maar blijft hij op de achtergrond lopen. En dat lijkt mij niet echt bevordelijk voor de snelheid en accu. Dus gebruik de X-button progje of BatteryStatus om alles weer af te sluiten.

Maar is het niet mogenlijk waneer ik op de X druk het progje helemaal afsluit dus niet op de achtergrond blijft hangen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Bij de opties van X-Button kan je ervoor kiezen om het programma helemaal af te sluiten als je op de X drukt. :)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm okj.. ik had het wel gevonden maar het werkte niet...

Maar ik keek net weer en hij stond de optie daadwerkelijk niet aan. Vast iets fout gegaan een keer maar jah. Ik denk dat het nu wel verholpen is.

Dom dom dom ;) maar iig bedankt om mij eraan te herinneren =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, merk ik ook. Ik heb de instelling ook staan op echt afsluiten en dubbel gecontroleerd.
Toch merk ik dat als ik bijvoorbeeld een spel afsluit door op kruisje te klikken
het geluid nog vrolijk doorspeeld.
Als ik vervolgens het spel weer opstart en afsluit middels menu -> afsluiten stopt het wel.
Kortom heel vaag, een probleem wat ik niet had met mijn niet T-Mobile branded oude Touch.
Er is mee te leven, maar dit soort dingen brengt mij in twijfel of ik de ruil wel goed heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die het intereseeren zijn.. ik heb de volgende progjes geinstalleerd op mij Touch:

- Spb mobile
Om alle menus heerlijk met je vingers te kunnnen bedienen. En om snel programmas op te kunnen starten.
- SpBase SmartBlock
Om inkomende nummers te kunnen weren doormiddel van een Black/White list. Ook sms'jes.
- PocketCM Keyboard
Een heerlijk toetsen bord dat makkelijk met de vingers is te bedienen.
- HTC Dark Phone Pad
Ook een fijne toets miep. De knoppen zijn nog groter en dat is soms wel fijn.
- TCMP
Om films mee af te spelen.
- ELF Calulator Skin
Nu heeft de rekenmachiene ook een mooie touch look te geven.
- PocketMax pmClean
Om mijn Temp files en Temp internet files te deleten.
- BatteryStatus
Om de touch mee te overclocken. Maar ik gebruik het nu ook als taakbeheer. En heb hem in de today screen staan met: Temperatuur, Battery status, RAM/CPU gebruik te controleeren.
- Total commander
Hiermee kan je veel gemakkelijker bestanden met je touch hernoemen/aanpassen/verplaatsen dan met de normaale windows verkenner.
- Spb phone suite
Die heeft een today plugin waar mee je snel naar je berichten/gemiste gesprekken kunt gaan. En 2 icoontjes voor je connecties zoals wifi en bluetooth en een icoontje voor je statussen, stil of luid of trillen enz.
- Advanced Config
Om erg gemakkelijk je config van windows te wijzigen. Bijvoorbeeld de default folder voor je afbeedingen of audio.
- PPCPimBackup
Om te backuppen.
- HTC Album
Dit is het foto album van de touch dual erg mooi en je kan het met touch flow besturen.
- Opera Mini
Om mee te internetten. Het internetten is veel overzichtelijk en je kan je je vingers over het scherm heen en weer scrollen en de laad tijden van paginas zijn veel korter. Zelf vind ik dit 10x fijner werken dan als met IE.

Veel van de progjes kan je wel vinden in de start post van Deel6 zo niet dan eff googlen of op het forum van XDA de search button gebruiken ;) .

Met deze programmas werkt mijn touch optimaal vind ik zelf.
Heerlijk met je vingers te werk gaan en erg overzichtelijk en snel. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 19:59:
Nee, merk ik ook. Ik heb de instelling ook staan op echt afsluiten en dubbel gecontroleerd.
Toch merk ik dat als ik bijvoorbeeld een spel afsluit door op kruisje te klikken
het geluid nog vrolijk doorspeeld.
Als ik vervolgens het spel weer opstart en afsluit middels menu -> afsluiten stopt het wel.
Kortom heel vaag, een probleem wat ik niet had met mijn niet T-Mobile branded oude Touch.
Er is mee te leven, maar dit soort dingen brengt mij in twijfel of ik de ruil wel goed heb gedaan.
Het is wel zo waneer je op "ophangen" knop dukt niet het zelfde is dan het kruisje. En dus wel op de achtergrond blijft door lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 20:00:
Voor de mensen die het intereseeren zijn.. ik heb de volgende progjes geinstalleerd op mij Touch:

[knip]Waslijst[/knip]

Veel van de progjes kan je wel vinden in de start post van Deel6 zo niet dan eff googlen of op het forum van XDA de search button gebruiken ;) .

Met deze programmas werkt mijn touch optimaal vind ik zelf.
Heerlijk met je vingers te werk gaan en erg overzichtelijk en snel. :*)
Hey die lijst lijkt wel enorm veel op die van mij, op de SPB dingen na, die gebruik ik niet. En heb er natuurlijk ook nog TomTom op staan. Voor mij zo ook de noodzakelijk functionaliteiten voor op de PDA en het snelst en stabielst.

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 20:06:
Het is wel zo waneer je op "ophangen" knop dukt niet het zelfde is dan het kruisje. En dus wel op de achtergrond blijft door lopen.
I know ;)
Ik bedoel dan ook echt op het kruisje klikken met de instelling:
"Programma's beëindigen door op "X" te tikken"
Ik merk dat op de T-mobile Rom hiervoor "X Button" wordt gebruikt.
Ik kan me niet herinneren dat dit in de unbranded Rom zat.
Het werkt "hetzelfde" en ziet er verder hetzelfde uit.
Helaas werkt het niet exact hetzelfde dus.
Als ik op deze manier een programma afsluit staat hij niet meer in de lijst met actieve programma's,
maar ze lopen dus op de achtergrond wel door. Heel vreemd :? .
Als ik tegen meer van dit soort dingen aan loop
ga ik toch eens op zoek een mooie ROM om te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de [NEW Version-Dark&Blue v4!]2.20.707.1B WWE,CE OS 5.2.1933,27MB RAM,56MB Storage. ROM op mijn touch gezet, maar nu kan ik niet meer sms'en en e-mails lezen??
Weet iemand hoe dit kan? dat had ik bij de vorige ROM die ik probeerde ook al? Is dat ergens in te stellen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk eens in deel 4 of 5 iig op pagina 3 iemand met het zelfde probleem en met een oplossing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 14:14:
kijk eens in deel 4 of 5 iig op pagina 3 iemand met het zelfde probleem en met een oplossing..
Dankje kima, ik ben er nu achter dat het bestand \windows\tmail.exe helemaal niet op die rom staat, wat kan ik hier nu aan doen?
Ik heb dit haast bij elke rom die ik installeer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 10:54:
Ik heb nu de [NEW Version-Dark&Blue v4!]2.20.707.1B WWE,CE OS 5.2.1933,27MB RAM,56MB Storage. ROM op mijn touch gezet, maar nu kan ik niet meer sms'en en e-mails lezen??
Weet iemand hoe dit kan? dat had ik bij de vorige ROM die ik probeerde ook al? Is dat ergens in te stellen ofzo?
Draai de netwerk wizards eens, misschien helpt dat wel. En zorg dat je een betrouwbare rom draait.
De Touch Surface, SFC, Shadow, Blue Elves zijn allemaal goede en betrouwbare roms, te vinden op XDA. En voor problemen, kijk daar eens rond. Daar zitten veel experts ROM bouwers en algemeen PDA namelijk.

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Havocnl schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 16:26:
[...]

Draai de netwerk wizards eens, misschien helpt dat wel. En zorg dat je een betrouwbare rom draait.
De Touch Surface, SFC, Shadow, Blue Elves zijn allemaal goede en betrouwbare roms, te vinden op XDA. En voor problemen, kijk daar eens rond. Daar zitten veel experts ROM bouwers en algemeen PDA namelijk.
Dat is het probleem net, ik dit probleem bij alle betrouwbare rom's die in de beginpost staan.
Ik lees al ergens dat ik gewoon een bestand een nieuwe naam moet geven ofzo, maar ik kom er nog steeds niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is eigenlijk het voordeel van het installeren van een nieuwe rom .. ik heb anders nog nooit last gehad van de standaard instellingen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Voordeel is (vaak) meer vrij geheugen, en bepaalde app's en tweaks die al in de rom gebakken zitten.
Maar 'k begin er zelf ook niet aan, ben erg tevreden met de originele rom.
Pagepool change 4MB, heb ik wel uitgevoerd :+

[ Voor 2% gewijzigd door Chris.nl op 08-03-2008 18:00 . Reden: blah ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat ik in die trend heb gedaan is het overclocken. Maar dat maakt wel een groot veschil moet ik zeggen. Met de waardes zoals op de start post.

Wat overgens ook niet vlekkenloos ging ghe. Ik had ook nog een boost toe gevoegd van 301 maar elke keer waneer ik opstarte liep hij vast :s maar jah is alweer opgelost zolang je maar niet voorbij de 286mhz kan er niets mis gaan.. teminsten bij mij niet iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ow lol, ik over/onder clock ook wel, en heb me suf getweakd, maar als basis wel de orginele rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de allernieuwste ROM in mijn MDA Touch (1e versie) van TMobile geinstalleerd. Total Commander geinstalleerd en net als eerder geprobeerd om het bestand HH_413_WeatherCities.xml te editten om mijn eigen woonplaats erbij te zetten. Nu geeft Total Commander een melding "Fout bestand te groot! Maximum is 64k!" Het lukt dus niet (meer) om dit bestand te openen en te editten met TC. Zijn er ideeen?? Het is wel een bestand wat in de ROM zit :?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2008 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl weet jij ook niet wat ik eraan kan doen om weer te kunnen smsen / emailen?
Staat het bestandje \windows\tmail.exe niet ergens online ofzo zodat ik hem gewoon in de map windows kan zetten ofzo? Ik kan het in ieder geval nergens vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 07:18:
Net de allernieuwste ROM in mijn MDA Touch (1e versie) van TMobile geinstalleerd. Total Commander geinstalleerd en net als eerder geprobeerd om het bestand HH_413_WeatherCities.xml te editten om mijn eigen woonplaats erbij te zetten. Nu geeft Total Commander een melding "Fout bestand te groot! Maximum is 64k!" Het lukt dus niet (meer) om dit bestand te openen en te editten met TC. Zijn er ideeen?? Het is wel een bestand wat in de ROM zit :?
Al eens gekeken in de lijst met steden bij het weer? In de nieuwste ROM zit namelijk wel veel meer nederlandse steden en hoef je het bestand ook niet aan te passen.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 13:56:
Chris.nl weet jij ook niet wat ik eraan kan doen om weer te kunnen smsen / emailen?
Staat het bestandje \windows\tmail.exe niet ergens online ofzo zodat ik hem gewoon in de map windows kan zetten ofzo? Ik kan het in ieder geval nergens vinden :'(
Ik kan het bestandje tmail.exe niet van mijn touch voor je kopieren, krijg een melding: "uitvoerbare bestanden en bronbestanden in ROM kunnen niet gekopieerd worden."

Om een nieuwe sms te schrijven zou je deze snelkoppeling kunnen proberen, maar je hebt idd wel die tmail.exe nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 19:09:
Het enige wat ik in die trend heb gedaan is het overclocken. Maar dat maakt wel een groot veschil moet ik zeggen. Met de waardes zoals op de start post.

Wat overgens ook niet vlekkenloos ging ghe. Ik had ook nog een boost toe gevoegd van 301 maar elke keer waneer ik opstarte liep hij vast :s maar jah is alweer opgelost zolang je maar niet voorbij de 286mhz kan er niets mis gaan.. teminsten bij mij niet iig :)
Je klopt je touch best hoog om eerlijk te zijn. Boven de 300 wordt zo ongeveer iedere touch wel instabiel, behalve als je hem extra koelt >:) Dit is al bij veel mensen verkeerd gegaan. De meest stabiele instelling die ik (en volgens mij nog meer mensen) gebruiken is:
Overclock op: 247 Mhz
Scaler:
Min: 100 Mhz
Max: 273 Mhz
Boost: 299 Mhz

Ennuh de Tmail.exe zit iig in de Touch Surface zeker weten in... die draai ik zelf al tijden. Is ook een NL rom.

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Havocnl schreef op zondag 09 maart 2008 @ 16:26:
[...]

Je klopt je touch best hoog om eerlijk te zijn. Boven de 300 wordt zo ongeveer iedere touch wel instabiel, behalve als je hem extra koelt >:) Dit is al bij veel mensen verkeerd gegaan. De meest stabiele instelling die ik (en volgens mij nog meer mensen) gebruiken is:
Overclock op: 247 Mhz
Scaler:
Min: 100 Mhz
Max: 273 Mhz
Boost: 299 Mhz

Ennuh de Tmail.exe zit iig in de Touch Surface zeker weten in... die draai ik zelf al tijden. Is ook een NL rom.
Ja maar als ik die rom op mijn touch zet staat het bestandje tmail.exe niet in de map windows, ik heb wel ergens gelezen dat als je een naam van een bestandje verandert het wel werkt! Maar ik zoek wel weer even verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu staat tmail er wel in, maar als ik hem aanklik opent hij nog niks, het word steeds vreemder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 17:31:
[...]

Ja maar als ik die rom op mijn touch zet staat het bestandje tmail.exe niet in de map windows, ik heb wel ergens gelezen dat als je een naam van een bestandje verandert het wel werkt! Maar ik zoek wel weer even verder.
Vreemd, ook ik heb de NL surface rom, en daar zit ook de "tmail.exe" in de windows map.
Heb je wel ver genoeg naar beneden gescrolt in de map windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey tweakers

Ik had een vraagje. Ik heb pas ook een touch gekocht en ik heb hem gesynchroniseerd met me pc. Ging in eerste instantie niet goed maar na een softe reset deed hij het wel. Het geval is nu dat ik een aantal smsjes die ik heb ontvangen wil overzetten naar mijn pc maar ik kan ze nergens terugvinden. Is dit zowiezo wel mogelijk? Mij leek het wel aangezien een smsje niet meer is als een tekst bestand. Ik zit nu al een tijdje te zoeken op internet en ben al heel veel info tegengekomen over synchroniseren maar nergens staat iets over smsjes. Ik heb zelfs al een vraag bij htc zelf gesteld maar daar heb ik tot dusver nog geen reactie op gehad. Kan iemand mij helpen met een link of in ieder geval uitsluitsel of het kan of niet. Je zal mijn eeuwige dank hebben _/-\o_ want ik ben ten einde raad |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 18:01:
[...]

Vreemd, ook ik heb de NL surface rom, en daar zit ook de "tmail.exe" in de windows map.
Heb je wel ver genoeg naar beneden gescrolt in de map windows?
Ja dat bestandje staat er nu wel in, ik heb hem ergens op internet gevonden. Maar nu kan ik dat bestandje niet openen, en dus nogsteeds niet sms'en enz :) ik zal is ff een hard reset proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukt :) ik moest even de map mail van de SD kaart afhalen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 21:45:
[...]

Ik heb ook Mobile Shell 2.0 draaien met phone suite en diary. Werkt perfect! Ik heb 4 tabs (de 1e standaard tab, time, spb weather en battery status.
Daaronder een regel met Phone suite (met inderdaad die handige button voor bv wifi) en daaronder diary. Deze laatste 2 heb ik dus via het today scherm als item aangevinkt. Wat jij wil kan dus nog steeds.
Maarre... als je naar de screenshot van tureluur kijkt zie je het today scherm (met de 4 'knoppen' onderin). Dit scherm kun je niet aanpassen, terwijl dat juist mijn bedoeling was. In plaats van het rotte agendaoverzicht dat er nu bij zit wil ik SPB Diary gebruiken.Ik bedoel dus niet het standaard today scherm, maar het geintegreerde binnen SPB diary. Is namelijk weer wel erg handig ivm de contactpersonenopties. Verder werd ik gek van het zoeken naar mn programma's die iedere keer op een ander blad terecht kwamen. Het is er dus weer af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
  • Laatst online: 10-09 15:34
Ik heb nu die Batterystatus er zitten, en overcock op 247 gezet. Maar als ik kijk in Apparaatinfo zie ik gewoon 201Mhz. Dat klopt gewoon???

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MPtime schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:13:
Ik heb nu die Batterystatus er zitten, en overcock op 247 gezet. Maar als ik kijk in Apparaatinfo zie ik gewoon 201Mhz. Dat klopt gewoon???
Aapraatinfo geeft aan wat de processor aankan. Het is een processor dat is ontworpen voor 201 MHz. Dat geeft hij weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een nederlandse verkoper van 2000 mAh accu's voor de Touch?

Ik vind ze op internet alleen op amerikaanse sites. De Dollar-tekens vliegen me om de oren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net bij T-mobile mijn MDA touch opgehaald.

Nu ben ik al aardig zoet geweest met het bekijken van de topics. Echter even een gehele simpele vraag (denk ik). De weersinformatie die bij het hoofdmenu is te zien, is dat gratis (ik las iets met GPS) of kost me dat data? (aangezien ik geen onbeperkt web 'n walk heb)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weerinfomatie wordt inderdaad opgehaald via GPRS en kost je dus een stukje van je databundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:33:
Weerinfomatie wordt inderdaad opgehaald via GPRS en kost je dus een stukje van je databundel.
Of via Wifi (draadloos netwerk) en dus via je internetverbinding thuis bijvoorbeeld, dat is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ja ik heb dat nu ook uitgeschakeld...
Heb net de Touch aangesloten via usb en toen maakte die daarmee ook al verbinding, heb Rotterdam even toegevoegd bij het weerbericht :)

Overigens, ik heb nog tomtom op een cd'je liggen. Hiervoor dien ik dus alsnog een externe GPRS ontvanger te kopen begrijp ik goed? Want anders gaat het me geld kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 20:00:

Overigens, ik heb nog tomtom op een cd'je liggen. Hiervoor dien ik dus alsnog een externe GPRS ontvanger te kopen begrijp ik goed? Want anders gaat het me geld kosten?
Je moet een externe GPS ontvanger hebben, GPRS is om mee te internetten.Dit kost je naast de aanschaf van een GPS en ontvanger en TomTom geen geld.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.