Voor de mensen die het intereseeren zijn.. ik heb de volgende progjes geinstalleerd op mij Touch:
- Spb mobile
Om alle menus heerlijk met je vingers te kunnnen bedienen. En om snel programmas op te kunnen starten.
- SpBase SmartBlock
Om inkomende nummers te kunnen weren doormiddel van een Black/White list. Ook sms'jes.
- PocketCM Keyboard
Een heerlijk toetsen bord dat makkelijk met de vingers is te bedienen.
- HTC Dark Phone Pad
Ook een fijne toets miep. De knoppen zijn nog groter en dat is soms wel fijn.
- TCMP
Om films mee af te spelen.
- ELF Calulator Skin
Nu heeft de rekenmachiene ook een mooie touch look te geven.
- PocketMax pmClean
Om mijn Temp files en Temp internet files te deleten.
- BatteryStatus
Om de touch mee te overclocken. Maar ik gebruik het nu ook als taakbeheer. En heb hem in de today screen staan met: Temperatuur, Battery status, RAM/CPU gebruik te controleeren.
- Total commander
Hiermee kan je veel gemakkelijker bestanden met je touch hernoemen/aanpassen/verplaatsen dan met de normaale windows verkenner.
- Spb phone suite
Die heeft een today plugin waar mee je snel naar je berichten/gemiste gesprekken kunt gaan. En 2 icoontjes voor je connecties zoals wifi en bluetooth en een icoontje voor je statussen, stil of luid of trillen enz.
- Advanced Config
Om erg gemakkelijk je config van windows te wijzigen. Bijvoorbeeld de default folder voor je afbeedingen of audio.
- PPCPimBackup
Om te backuppen.
- HTC Album
Dit is het foto album van de touch dual erg mooi en je kan het met touch flow besturen.
- Opera Mini
Om mee te internetten. Het internetten is veel overzichtelijk en je kan je je vingers over het scherm heen en weer scrollen en de laad tijden van paginas zijn veel korter. Zelf vind ik dit 10x fijner werken dan als met IE.
Veel van de progjes kan je wel vinden in de start post van Deel6 zo niet dan eff googlen of op het forum van XDA de search button gebruiken

.
Met deze programmas werkt mijn touch optimaal vind ik zelf.
Heerlijk met je vingers te werk gaan en erg overzichtelijk en snel.