Volgens mij heb ik dit probleem opgelost door het bestandje "htcalbum.exe.XXXX" de XXXX te veranderen in 0413 voor de nederlandse HTC, je krijgt danwel engelse teksten. Bestandje bevindt zich in de windows directorynbraakman schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:23:
Ik heb 2 versies van het xda forum geplukt, volgens mij de nieuwste 2. Beide doen het op zich wel, maar afgezien van het tonen van de foto's, en reageren op de gestures doen ze het niet helemaal vlekkeloos. Ik heb nu de 1030.720 (ofzo) versie, zonder directory select optie, en ik zie geen tekst bij de twee soft buttons onder in het scherm. Ik kan ze overigens wel aanklikken.
Bij de info optie zie je de plaatjes voor de gestures, maar wederom geen tekst erbij.
De 826... versie (ofzo), met directory select is ook niet kosher op mijn toestel.
Deze keer zie ik wel 'tekst' op de soft buttons, maar die bestaat uit een aantal vierkantjes - onbekend lettertype ofzo? Binnen de directory selection is het apparaat ook aangeduid met vierkantjes.
Anoniem: 130262
Je hebt gelijk! Hartelijk bedankt!Anoniem: 247332 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 20:59:
[...]
Volgens mij heb ik dit probleem opgelost door het bestandje "htcalbum.exe.XXXX" de XXXX te veranderen in 0413 voor de nederlandse HTC, je krijgt danwel engelse teksten. Bestandje bevindt zich in de windows directory
Ik heb nu een 0413 versie gevonden en geinstalleerd, en die doet het gewoon!
Thanks
[Offtopic]Chris.nl schreef op zondag 24 februari 2008 @ 18:36:
[...]
Ja, na een hard reset is de software die de cpu deed overklokken weg.
dwz. de cpu draait weer normaal.
Mits er geen stukjes software nog op de opslagkaart staan vind de reperateur in eerste oogopslag niets terug.
He Chris.nl, heb jij iets van een plugin draaien waardoor sommige woorden gelinked worden aan de vandale website ofzo? Waarom doe je dat eigenlijk? Gewoon benieuwd....
Lol nee, dat is geen plugin. Da's gewoon een woord opzoeken op de site en daar een snelkoppeling van kopiëren. 'k Vind het gewoon lollig om af en toe zo te schrijven omdat ik zelf ook bij het linkzieklikvolk behoor.smeerbartje schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:51:
[...]
[Offtopic]
He Chris.nl, heb jij iets van een plugin draaien waardoor sommige woorden gelinked worden aan de vandale website ofzo? Waarom doe je dat eigenlijk? Gewoon benieuwd....
Anoniem: 103005
Heb je de software inmiddels gekocht? Want de trial is maar voor een week als ik het goed begrijp. Snap de lol daar niet helemaal van ...Goofyduck384 schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 22:26:
Ik zit al een tijdje flink te pielen, maar ik krijg het maar niet voor elkaar.
Ik wil graag mijn telefoon zoals de volgende pagina instellen:
http://www.lakeridgesoftw...um/showthread.php?t=10348
Ik krijg het trouwens niet eens geinstalleerd, continu gezeur dat m'n geheugen vol zit etc. De paar programma's die ik geinstalleerd heb heb ik allemaal altijd op de opslagkaart geinstalleerd. IE heeft geen cache meer opgeslagen en alles opgeruimd met PMClean. Hij blijft zeuren helaas,
Sinds kort bezitter van een T-Mobile MDA Touch en heb een vraag over het vinden van de Windows directory van de Touch als die verbonden is met de comptuter. Ik wil nl. graag mijn eigen woonplaats in het weerbericht toevoegen.
Vind deze file wel via de Touch zelf, maar kan het niet bewerken.
Domme vraag misschien. Hoe kan ik deze file aanpassen? Moet ik dat direct op de Touch zelf doen? Of kan dat als de Touch verbonden is met de computer en welk programma kan ik daarvoor gebruiken?
Bedankt alvast voor de reacties
Domme vraag misschien. Hoe kan ik deze file aanpassen? Moet ik dat direct op de Touch zelf doen? Of kan dat als de Touch verbonden is met de computer en welk programma kan ik daarvoor gebruiken?
[ Voor 0% gewijzigd door Dibbes op 25-02-2008 15:51 . Reden: schrijffouten ]
Deze vraag is al tientallen keren beantwoord, misschien gewoon zelf even zoeken?Dibbes schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:50:
Sinds kort bezitter van een T-Mobile MDA Touch en heb een vraag over het vinden van de Windows directory van de Touch als die verbonden is met de comptuter. Ik wil nl. graag mijn eigen woonplaats in het weerbericht toevoegen.
Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout
Ik werd er ook gekAnoniem: 253311 schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 21:39:
hoi, ff een vraagje...
weet iemand hoe ik de melding "bericht vezonden" uit kan zetten??
ik bedoel dus dat popupje dat je krijgt als je sms zend.
bvd

Zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=371659 (post #7)
Ben dr nu mee aan t spelen en t werkt perfect!
Try my footsteps for size
Anoniem: 167115
[...]
GPRS instellingen aanpassen. Username en password leeg laten, acces point name = 'internet' (kleine letter). Dan doet ie het weer, wel even resetten na het aanpassen.
[...]
Dankje.. je bent een schat!
GPRS instellingen aanpassen. Username en password leeg laten, acces point name = 'internet' (kleine letter). Dan doet ie het weer, wel even resetten na het aanpassen.
[...]
Dankje.. je bent een schat!

De vraag over het vinden van de Windows Mobile Directory heb ik er helaas nergens gevonden. Dus als je geen antwoord wil geven, kun je misschien beter niet reageren. Je had beter een verwijzing kunnen geven , waar ik het zou kunnen vinden, als deze vraag al tientallen keren beanntwoord is.
Staat in de startpost. Eindje scrollen, maar het staat er.Dibbes schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 08:51:
De vraag over het vinden van de Windows Mobile Directory heb ik er helaas nergens gevonden. Dus als je geen antwoord wil geven, kun je misschien beter niet reageren. Je had beter een verwijzing kunnen geven , waar ik het zou kunnen vinden, als deze vraag al tientallen keren beanntwoord is.
Anoniem: 192398
Ik heb mn touch nu een maand of 4. Maar nu is er een kleine zwarte vlek op het scherm verschenen. Heb gelezen dat meer mensen hier problemen mee hebben gehad en dat het bij sommige alleen maar erger is geworden.. Zou dit onder de garantie vallen?? heb er namelijk geen verzekering bij...
Heb de telefoon eerst altijd in het beschermhoesje gehad, daarna een tijdje niet (toen de vlek gekregen) en daarn wel weer in het hoesje.
Heb de telefoon eerst altijd in het beschermhoesje gehad, daarna een tijdje niet (toen de vlek gekregen) en daarn wel weer in het hoesje.
Iemand al een oplossing, evt een register tweak, om de mic harder te zetten, ik moet van mn hand een bakje maken onder mn touch, wil men me kunnen verstaan.
ergens in de topics heb ik een equaliser als tip gekregen, maar die doet niks, dwz er gebeurt niks na een verandering in de instellingen.
Opsturen is mn allerlaatste remedie omdat ik veel tweaks heb gedaan ivm t uiterlijk van t scherm.
dit heeft niks met de mic verder te maken omdat dit al vanaf t begin was.
En heeft iemand n fatsoenlijke winamp lookalike mediaplayer gevonden?
deze is zwaar verouderd
ik heb Pocketmusic draaien, maar die vreet batterijen... (wifi blijft wel aan bij standby(aan uit knop) trouwes
)
thx anyway
ergens in de topics heb ik een equaliser als tip gekregen, maar die doet niks, dwz er gebeurt niks na een verandering in de instellingen.
Opsturen is mn allerlaatste remedie omdat ik veel tweaks heb gedaan ivm t uiterlijk van t scherm.
deze is zwaar verouderd
ik heb Pocketmusic draaien, maar die vreet batterijen... (wifi blijft wel aan bij standby(aan uit knop) trouwes
thx anyway
Anoniem: 238576
Ik kan met ShadoW 2.0 rom bij settings/system Microphone AGC aanzetten. Ik kan prima praten ook via speakerphone. Zoek ff met google naar WinVibePro en neem gelijk de vista skin erbij Ziet er erg netjesmarcel-o schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:02:
Iemand al een oplossing, evt een register tweak, om de mic harder te zetten, ik moet van mn hand een bakje maken onder mn touch, wil men me kunnen verstaan.
deze is zwaar verouderd
ik heb Pocketmusic draaien, maar die vreet batterijen... (wifi blijft wel aan bij standby(aan uit knop) trouwes)
thx anyway
Anoniem: 92670
Mijn styles is geknapt / gebroken. Iemand die weet hoe ik het resterende stukje stylo eruit ga krijgen?
Dit probleem is al enkele malen eerder behandeld. Je kunt het puntje eruit halen door een druppel seconde lijm op je stylo te doen.Anoniem: 92670 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:07:
Mijn styles is geknapt / gebroken. Iemand die weet hoe ik het resterende stukje stylo eruit ga krijgen?
Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout
ik heb al iets gevondenAnoniem: 238576 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:01:
[...]
Ik kan met ShadoW 2.0 rom bij settings/system Microphone AGC aanzetten. Ik kan prima praten ook via speakerphone. Zoek ff met google naar WinVibePro en neem gelijk de vista skin erbij Ziet er erg netjes
de file waar ze over spreken bleek niet op mn touch te staan..
heb t er op gezet, lijkt te werken.
Toevallig, had van de week hetzelfde probleem. Idd op het plasticje 1 klein druppeltje secondelijm doen, hem weer in je touch steken. Even wachten, en eruit halen =).vlijmen schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:21:
[...]
Dit probleem is al enkele malen eerder behandeld. Je kunt het puntje eruit halen door een druppel seconde lijm op je stylo te doen.
No animals were harmed in the making of this comment.
Ik kreeg vandaag een mailtje van t-mobile dat er een update klaar stond met Windows mobile 7?.. iemand deze update al op zijn Touch staan?
Windows Mobile 7 update voor de T-Mobile MDA Touch
Middels deze update kunt u de meest recente versie van Windows Mobile installeren op uw MDA Touch.
Let op: Pocket MSN (inclusief Windows MSN Messenger) is niet inbegrepen in de update
Anoniem: 250552
Ik heb deze update (2.26) er al op staan maar van WM 7 is geen sprake volgens mij. Via instellingen - info zie ik dat ik nog steeds WM 6 Pro heb....Heel grote, noemenswaardige, verschillen heb ik nog niet kunnen ontdekken.Ik dacht dat in de Home plugin een tabje bij komt (zelf gebruik ik geen Home plugin) en je hebt nieuwe software om gemaakte foto's te bekijken. Dat is het zo even uit mijn hoofdJ-J-Jordy schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 19:53:
Ik kreeg vandaag een mailtje van t-mobile dat er een update klaar stond met Windows mobile 7?.. iemand deze update al op zijn Touch staan?
[...]
@Stich15 heb je nu Windows Mobile 6.1 ?
zit er de HTC software uit de topicstart er nu in ? kan je wat screenshots posten ?
zit er de HTC software uit de topicstart er nu in ? kan je wat screenshots posten ?
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Inderdaad eelt op mijn vinger van het scrollen, maar het programma Total commander gevonden en gebruikt. En nu kon ik de file editten. Een verwijzing naar deze file was voldoende geweest.DizzyWeb schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 09:31:
[...]
Staat in de startpost. Eindje scrollen, maar het staat er.
Even een edit hierop:marcel-o schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:35:
[...]
ik heb al iets gevonden
de file waar ze over spreken bleek niet op mn touch te staan..
heb t er op gezet, lijkt te werken.
de mic bleef zeer zacht met veel ruis.
de file werkt niet.
wat wel werk is
HKLM\Software\HTC\AUDIOGAIN\INTERNAL_RECORDING_GAIN veranderen in 16
Hierna is het geluid goed en helder
Bij het opname programma iig wel.
bij bellen moet k nog ff checken
[ Voor 6% gewijzigd door marcel-o op 26-02-2008 22:30 ]
Overdrijven is ook een vak he !Dibbes schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:17:
[...]
Inderdaad eelt op mijn vinger van het scrollen, maar het programma Total commander gevonden en gebruikt. En nu kon ik de file editten. Een verwijzing naar deze file was voldoende geweest.
Je kan wel gaan zeuren over verwijzingen maar dat zorgt er alleen maar voor dat mensen je helemaal niet gaan helpen Je kunt ook best zelf een beetje zoeken hoor !
Hallo allemaal.
Ik heb sinds kort ook een Touch. Ik heb daar een volledige reset mee gedaan, maar anders nog geen extra software of zo op geinstalleerd. Bij het opstarten daarna, na schermcallibratie, automatische customisation en het invoeren van mijn pin code annuleer ik eerst de mailinstelling.
Daarna komt er een Verbindingsinstelling bericht. "De netwerkaanbieder staat niet in de databank" en ik wordt doorgestuurd naar het scherm Verbindingen. Dit lijkt mij hoogst eigenaardig, aangezien ik bij Base in België zit met postpaid abonnement en een dataplan heb. Die zouden toch zeker wel in die "databank" moeten zitten? Nu ja.
Zoals in handleiding staat heb ik geen mogelijkheid voor een automatsche configuratie....
Daarna doe ik Start > Instellingen > Verbindingen > Verbindingsinstelling
Daar kies ik "Belgique" (België bestaat blijkbaar al niet meer) en kan ik vervolgens zelfs Base kiezen bij Netwerkaanbieder. Vreemd, want ik dacht die niet in de database stonden. Nu ja.
Verbindingen worden dus ingesteld en ik start de Touch opnieuw op. Pincode invoeren. In het homescreen bovenaan verschijnen mooi de signaalsterkte en verbindingsstatus (een E).
En dan plots, weer dat Verbindingsinstelling bericht !!! Net hetzelfde als voorheen.
Ik wordt dus weer naar het scherm Verbindingen gevoerd en daar blijkt toch wel dat Base Web er netjes tussen staat zeker !!
Even Internet Explorer starten. Werkt. Geen probleem. Ik begrijp dus niet waarom dat bericht blijft terugkeren telkens de Touch ingeschakeld wordt.
Iemand enig idee hoe ik dat oplos?? Het is behoorlijk irritant.
Ik heb sinds kort ook een Touch. Ik heb daar een volledige reset mee gedaan, maar anders nog geen extra software of zo op geinstalleerd. Bij het opstarten daarna, na schermcallibratie, automatische customisation en het invoeren van mijn pin code annuleer ik eerst de mailinstelling.
Daarna komt er een Verbindingsinstelling bericht. "De netwerkaanbieder staat niet in de databank" en ik wordt doorgestuurd naar het scherm Verbindingen. Dit lijkt mij hoogst eigenaardig, aangezien ik bij Base in België zit met postpaid abonnement en een dataplan heb. Die zouden toch zeker wel in die "databank" moeten zitten? Nu ja.
Zoals in handleiding staat heb ik geen mogelijkheid voor een automatsche configuratie....
Daarna doe ik Start > Instellingen > Verbindingen > Verbindingsinstelling
Daar kies ik "Belgique" (België bestaat blijkbaar al niet meer) en kan ik vervolgens zelfs Base kiezen bij Netwerkaanbieder. Vreemd, want ik dacht die niet in de database stonden. Nu ja.
Verbindingen worden dus ingesteld en ik start de Touch opnieuw op. Pincode invoeren. In het homescreen bovenaan verschijnen mooi de signaalsterkte en verbindingsstatus (een E).
En dan plots, weer dat Verbindingsinstelling bericht !!! Net hetzelfde als voorheen.
Ik wordt dus weer naar het scherm Verbindingen gevoerd en daar blijkt toch wel dat Base Web er netjes tussen staat zeker !!
Even Internet Explorer starten. Werkt. Geen probleem. Ik begrijp dus niet waarom dat bericht blijft terugkeren telkens de Touch ingeschakeld wordt.
Iemand enig idee hoe ik dat oplos?? Het is behoorlijk irritant.
Anoniem: 92670
Ik heb hem eruit gehaald met een speciaal klein pincetje. Nu een nieuwe stylo zoeken, want dit is de tweede nu alvlijmen schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:21:
[...]
Dit probleem is al enkele malen eerder behandeld. Je kunt het puntje eruit halen door een druppel seconde lijm op je stylo te doen.
Anoniem: 189953
Bijvoorbeeld een T-mobile shop heeft ze gewoon op voorraad.
Ik ga er van uit dat de meeste telecom shops dit wel hebben.
(anders hebben we altijd nog internet shops
)
Voor mij blijft de vraag trouwens hoe breek je zo'n ding (per ongeluk dan)
Ik heb nu al jaren verschillende toestellen met stylussen, nog nooit 1 gebroken of verloren.
(anders hebben we altijd nog internet shops
Voor mij blijft de vraag trouwens hoe breek je zo'n ding (per ongeluk dan)
Ik heb nu al jaren verschillende toestellen met stylussen, nog nooit 1 gebroken of verloren.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 189953 op 27-02-2008 14:44 ]
Heb er ook al twee gebrokenAnoniem: 189953 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:42:
Bijvoorbeeld een T-mobile shop heeft ze gewoon op voorraad.
(anders hebben we altijd nog internet shops)
Voor mij blijft de vraag trouwens hoe breek je zo'n ding (per ongeluk dan)![]()
Sterke mannen he
De kijkshop heeft ze en zo'n beetje nog tig winkels. Loop het winkelcentrum maar in zeker te weten dat ze wel ergens hebben.
quote]LoneWolf schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:53:
Nope, volgens mijn HTC'tje nog steeds versie 6 (dus ik neem aan 6.0) Versie WM6.1 is volgens mij nog niet beschikbaar?
zit er de HTC software uit de topicstart er nu in ?
Alleen het photoalbum
kan je wat screenshots posten ?
Wil ik best doen, maar 2 "problemen" :
- ik gebruik de HTC home plugin niet (WEL SPB Mobile Shell + extra's) dus of je dan veel hebt aan een printscreen?
- ik heb geen flauw idee hoe ik een printscreen maak..
[/quote]
Nope, volgens mijn HTC'tje nog steeds versie 6 (dus ik neem aan 6.0) Versie WM6.1 is volgens mij nog niet beschikbaar?
zit er de HTC software uit de topicstart er nu in ?
Alleen het photoalbum
kan je wat screenshots posten ?
Wil ik best doen, maar 2 "problemen" :
- ik gebruik de HTC home plugin niet (WEL SPB Mobile Shell + extra's) dus of je dan veel hebt aan een printscreen?
- ik heb geen flauw idee hoe ik een printscreen maak..
[/quote]
Anoniem: 235219
Ik heb pocket mechanic erop gezet. Weet iemand hoe je de "cleanup system junk" kunt uitvoeren? Je moet namelijk "rule sets" instellen volgens mij, anders gaat ie niet verder.
Ik vraag dit omdat ondanks dat ik alle programmas op de geheugenkaart heb gezet, mijn pda geheugen steeds verder vol loopt. Met name door gebruik van msn enzo. Weet iemand hoe dit is tegen te gaan?
Ik vraag dit omdat ondanks dat ik alle programmas op de geheugenkaart heb gezet, mijn pda geheugen steeds verder vol loopt. Met name door gebruik van msn enzo. Weet iemand hoe dit is tegen te gaan?
[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 235219 op 27-02-2008 21:51 ]
Anoniem: 246393
Zou iemand me kunnen vertellen of die wm7 update ook op de tmobile site te downloaden is?
Als je inlogt op de T-mobile site kun je uit het menu bovenaan de pagina uit een pulldown menu kiezen voor software updates. Klik vervolgens op jouw type telefoon en je komt op de bewuste pagina. Verwacht alleen geen WM7....Anoniem: 246393 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 21:44:
Zou iemand me kunnen vertellen of die wm7 update ook op de tmobile site te downloaden is?
whehehe, die heb k er gelijk weer afgehaald, die kan niet overweg met mp3's langer dan n uur.Anoniem: 238576 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:01:
[...]
Zoek ff met google naar WinVibePro...
[...]
en zit geen instelbare equaliser in

thx anyway
BTW, er komt n vlek in mn scherm

vanaf n afstandje is t beter te zien, mn camera maakt te scherpe foto's van de pixels van het schermpje
iemand dit al es gezien? straks heb ik ook zo'n inktvlek met gekleurde lijnen
[ Voor 8% gewijzigd door marcel-o op 27-02-2008 23:11 ]
210667
Zoek eens op SKtools...ik gebruik het en ik vind het perfect..Anoniem: 250552 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 21:42:
Hallo,
Heeft iemand nog een tip voor een progje waarmee ik geheugen vrij kan maken en eventueel ook mijn Touchje kan opschonen?
Alvast bedankt!
http://s-k-tools.com/index.html?sktools/m_feat.html
210667
WM7 is het zeker niet. Maar wat ik raar vind, ze bieden aan voor de 256/128, een versie 2.26!Anoniem: 250552 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 21:53:
[...]
Als je inlogt op de T-mobile site kun je uit het menu bovenaan de pagina uit een pulldown menu kiezen voor software updates. Klik vervolgens op jouw type telefoon en je komt op de bewuste pagina. Verwacht alleen geen WM7....
Zelf heb ik 3 weken geleden via smarthousephone een abbo bij T-mobile genomen en kreeg mijn elfje met de volgende hardware info
extrom: 2.81.114.103 nld
rom: 2.81.114.1 nld
radio: 02.93.90
Heb ik mazzl, heb ik pech? Kan iemand hier duidelijkheid over verschaffen?
Anoniem: 218954
voor de geinteresseerden het resultaat van de tmobile-update:
Rom: 2.26.114.3 NLD
Radio: 03.08.90
Protocolversie: 4.1.13.52
Ext rom versie: 2.26.114.103
Windows mobile 6
Ce besturingssysteem 5.2.1620 (Build 18125.0.4.2)
Eigenlijk heb ik weinig nieuws kunnen ontdekken. Ook geen ander afbeeldingen programma programma wat er standaard in zou zitten (camera album heb ik achteraf maar weer geinstalleerd). Aan programma's zit er nu een anti-virus downloader extra bij, JBlend (denk iets van Java ofzo), en volgens mij heb ik nu een ikoon 'Instellnigen herstellen'wat ik eerst niet had. Verder weinig nieuws onder de zon, behalve dat ik volgens mij mijn garantie nu weer terug heb omdat er weer een officiele tmobile rom op staat :-)
Windows mobile 6
Eigenlijk heb ik weinig nieuws kunnen ontdekken. Ook geen ander afbeeldingen programma programma wat er standaard in zou zitten (camera album heb ik achteraf maar weer geinstalleerd). Aan programma's zit er nu een anti-virus downloader extra bij, JBlend (denk iets van Java ofzo), en volgens mij heb ik nu een ikoon 'Instellnigen herstellen'wat ik eerst niet had. Verder weinig nieuws onder de zon, behalve dat ik volgens mij mijn garantie nu weer terug heb omdat er weer een officiele tmobile rom op staat :-)
Anoniem: 192398
Heb ook een klein zwart vlekje in mn scherm. Geen idee hoe het er in gekomen is..marcel-o schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 23:03:
[...]
whehehe, die heb k er gelijk weer afgehaald, die kan niet overweg met mp3's langer dan n uur.
en zit geen instelbare equaliser in
thx anyway
BTW, er komt n vlek in mn scherm
vanaf n afstandje is t beter te zien, mn camera maakt te scherpe foto's van de pixels van het schermpje
iemand dit al es gezien? straks heb ik ook zo'n inktvlek met gekleurde lijnen
Is dat de versie voor de 128/256 die je daar hebt ?Anoniem: 218954 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 08:55:
Windows mobile 6
of voor de "oude" 64/128 ?
mijn witte 256 touch heeft nl
rom 2.81.114.1
radio 02.93.90
exrom 2.81.114.103
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Anoniem: 252807
Anyone?Heeft iemand zo 123 een oplossing om de cube uit te schakelen terwijl s2u2 aanstaat?
Ik ben nml. ook zeer geinteresseerd in deze oplossing.
Btw: Is mijn gevoel juist indien ik denk te merken dat s2u2 er voor zorgt dat de batterij versneld leeg raakt?
Oeff, ik heb Shadow 2.1 TE geinstalleerd, maar nu werkt T-Mobile PIT niet meer. Instellingen staan goed meen ik:
verbindingstype: gprs
toegangspoort: internet
gebruikersnaam ww: leeg
advanced settings: niks aanvinken
Gekke is, hij kan wel verbinding maken met GPRS, maar als ik probeer te surfen of weer ophalen, geeft hij aan dat de website niet gevonden kan worden "page cannot be found". Ligt dit nou aan de ROM of aan mijn instellingen?
verbindingstype: gprs
toegangspoort: internet
gebruikersnaam ww: leeg
advanced settings: niks aanvinken
Gekke is, hij kan wel verbinding maken met GPRS, maar als ik probeer te surfen of weer ophalen, geeft hij aan dat de website niet gevonden kan worden "page cannot be found". Ligt dit nou aan de ROM of aan mijn instellingen?
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Dat had ik al gedaan ja, maar zonder effect. Maar ik heb nu de connection manager gevonden en later draaien, en nu doet IE het gewoon wel. Maar de weather manager blijft foutmeldingen geven dat het niet lukt. Wellicht toevallig, en licht de server eruit...maar goed, daar moet ik maar ff naar kijken.Muthas schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:35:
Al opnieuw opgestart?
edit: dat van het weer ligt aan de ROM, bedankt voor je suggestie in elk geval, ik weet dat daar vaak de problemen liggen.
[ Voor 12% gewijzigd door B-Bandit op 28-02-2008 13:01 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
210667
Die van mij heeft dezelfde specs, maar is wel een zwarte. Dus ook de 256/128-versie. Die andere zal inderdaad voor de 128/64 zijn.LoneWolf schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:40:
[...]
Is dat de versie voor de 128/256 die je daar hebt ?
rom 2.81.114.1
radio 02.93.90
exrom 2.81.114.103
Anoniem: 218954
Is inderdaad voor de 'oude' zwarte (klinkt wel erg denigrerend voor een toestel van geloof ik november 2007). Ik wacht op het moment dat dit type niet meer op voorraad is en misschien word ik dan wel ineens erg onhandig met mijn toestel, dattie in het water valt ofzoLoneWolf schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:40:
[...]
Is dat de versie voor de 128/256 die je daar hebt ?
rom 2.81.114.1
radio 02.93.90
exrom 2.81.114.103

Anoniem: 154383
Ik krijg dit ook de hele tijd...IC3M4N schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:41:
[...]
Heeft nou echt niemand de oplossing hiervoor?
korte probleem omschrijving:
BIj elk sms-je dat ik verstuur krijg ik de melding:
Kan een of meer geadresseerden niet herkennen of het adres is ongeldig. Wilt u het bericht toch verzenden?
vet vervelend..
Als je oke drukt word de sms wel zonder problemen verstuurd..
Wie heeft de oplossing?
Anoniem: 235360
Heb je destijds een keer al je msn contacten verwijderd? Ik heb toen een hard reset gedaan, de goede msn geinstalleerd de contactenpersonenlijst vanuit MS Outlook gesynchroniseerd en ik had geen melding meer!
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 235360 op 28-02-2008 19:35 ]
Je hebt het over een anti-virus downloader (JBlend?). Of bedoel je F-Secure soms? Dat zit nl. al standaard bij de MDA Touch (trial versie)Anoniem: 218954 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 08:55:
Windows mobile 6
Anoniem: 247802
Ik wil heel graag de koers kunnen bijhouden op mijn HTC Touch XL, hebben jullie enig software dat de AEX en Dow Jones realtime kan weergeven? Is er een software die ik online kan kopen? Ik zoek ook naar een wereld klok, ik heb hier eerder op de forum een screenshot gezien waarin de tijd van Tokio en etc word weergegeven in de Today Screen, heeft iemand enig idee wat voor software het was, ik kan de post niet terugvinden
Please help me
210667
Zoiets?Anoniem: 247802 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:45:
Ik wil heel graag de koers kunnen bijhouden op mijn HTC Touch XL, hebben jullie enig software dat de AEX en Dow Jones realtime kan weergeven? Is er een software die ik online kan kopen? Ik zoek ook naar een wereld klok, ik heb hier eerder op de forum een screenshot gezien waarin de tijd van Tokio en etc word weergegeven in de Today Screen, heeft iemand enig idee wat voor software het was, ik kan de post niet terugvindenPlease help me
http://www.spbsoftwarehou...veler/screenshots.html?nl
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/finance/?nl
[ Voor 4% gewijzigd door 210667 op 29-02-2008 14:20 ]
210667
Volgens mij is jouw gevoel juist. Ik heb het er inmiddels afgehaald. Het heeft niet echt een toegevoegde waarde en mijn batterij gaat nu 2x zo lang mee.Anoniem: 252807 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:10:
[...]
Btw: Is mijn gevoel juist indien ik denk te merken dat s2u2 er voor zorgt dat de batterij versneld leeg raakt?
Anoniem: 226663
Is iemand al tegen het probleem aangelopen dat de Camera van de touch lijkt te "crashen". als ik mij camera open, komt hij gelijk in burst mode, en zijn delen van het scherm zwart. bij het switchen van modes, gebeurt het een en ander, maar het blijft een "corrupt" beeld. Foto's komen er verder wel goed uit. Ik heb een soft reset gedaan, maar dat haalt nix uit, ik heb geen zin om alles weer opnieuw te custimize.
Heeft iemand enig idee hoe ik de instellingen van alleen de camera kan reseten, alleen de key uit het register deleten werkt niet. alle suggesties, google etc. zijn welkom
thanks .R
Lama, ik gebuik een util om het scherm te draaien in combinatie met phmkeys, en het scherm van de touch stond ook gedraait in zijn instellingen, waar de camera van in de war raakte (vaag verhaal ik weet ut)
Heeft iemand enig idee hoe ik de instellingen van alleen de camera kan reseten, alleen de key uit het register deleten werkt niet. alle suggesties, google etc. zijn welkom
thanks .R
Lama, ik gebuik een util om het scherm te draaien in combinatie met phmkeys, en het scherm van de touch stond ook gedraait in zijn instellingen, waar de camera van in de war raakte (vaag verhaal ik weet ut)
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 226663 op 29-02-2008 19:31 ]
Ik heb net mijn HTC Touch binnen en ik wil synchroniseren met mijn outlook agenda's.
Ik heb een werk agenda, die aan een exchage server hangt en een toegevoegde prive agenda.
Als ik synchroniseer (Windows Mobile Aparaatcentrum) dan kan ik nergens een agenda selecteren en pakt hij automatisch mijn werk agenda. Ik wil mijn prive agenda juist syncroniseren!
Nergens een oplossing kunnen vinden, we het probleem.
Ik heb een werk agenda, die aan een exchage server hangt en een toegevoegde prive agenda.
Als ik synchroniseer (Windows Mobile Aparaatcentrum) dan kan ik nergens een agenda selecteren en pakt hij automatisch mijn werk agenda. Ik wil mijn prive agenda juist syncroniseren!
Nergens een oplossing kunnen vinden, we het probleem.
Ik heb mijn Touch nu een week en had de eerste twee dagen slide to unlock erop staan. In twaalf uur tijd (nacht) was mijn batterij van 58% naar 11% gegaan. Nu heb ik het verwijderd en gaat in twaalf uur maar 8%procentpunt van mijn batterij op.210667 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:15:
[...]
Volgens mij is jouw gevoel juist. Ik heb het er inmiddels afgehaald. Het heeft niet echt een toegevoegde waarde en mijn batterij gaat nu 2x zo lang mee.
210667
Het is dus een energievreter..Taarmen schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 13:46:
[...]
Ik heb mijn Touch nu een week en had de eerste twee dagen slide to unlock erop staan. In twaalf uur tijd (nacht) was mijn batterij van 58% naar 11% gegaan. Nu heb ik het verwijderd en gaat in twaalf uur maar 8%procentpunt van mijn batterij op.
Ligt ook aan je instellingen en welke versie je gebruikt. Die laatste versies zitten vol met allerlei rotzooi en dan gaat je batterij inderdaad erg snel

In verband met mijn carkit moet ik mijn HTC touch upgraden naar een andere rom versie.
Aangeraden door de winkel werd mij 1.11.405.1 BWWE.
Aangezien de winkel dit zelf niet kon ivm garantie etc wil ik het nu zelf gaan doen.
Nu is mijn vraag als ik mijn HTC upgrade naar die versie, zoals in de topicstart is aangegeven, vervalt dan daadwerkelijk mijn garantie?
Aangezien de winkel dit zelf niet kon ivm garantie etc wil ik het nu zelf gaan doen.
Nu is mijn vraag als ik mijn HTC upgrade naar die versie, zoals in de topicstart is aangegeven, vervalt dan daadwerkelijk mijn garantie?
Als de 1.11.405.1 versie gelijk is jonger dan de versie die op je telefoon stond toen je hem kocht, is het niet echt aan te tonen dat je je rom geflasht heb. Dus heb je nog garantie (officieel niet).Ccc schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 17:06:
In verband met mijn carkit moet ik mijn HTC touch upgraden naar een andere rom versie.
Ik heb nu ruim een dag SPB Mobile Shell 2.0 draaien,
wat een geweldige app. is dit zeg
.
Hier is een trial te vinden, echt een aanrader dit
.
Oh ja, wordt ergens volgende week officieel verwacht.
wat een geweldige app. is dit zeg
Hier is een trial te vinden, echt een aanrader dit
Mag ik vragen wat je er zo mooi aan vindt? Ikzelf ben al vrij tevreden met mijn standaard Touch namelijk.Anoniem: 189953 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 20:10:
wat een geweldige app. is dit zeg.
Hier is een trial te vinden, echt een aanrader dit.
210667
Met een beetje usenet ervaring kan je m gewoon ophalen..Anoniem: 189953 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 20:10:
wat een geweldige app. is dit zeg.
Hier is een trial te vinden, echt een aanrader dit.
Verder maken ze wel mooie proggies.
Als ik ga syncroniseren, dan pakt hij de verkeerde agenda in outlook.
Ik wil graag mijn prive agenda synchroniseren, maar ik kan nergens een agenda selecteren, weet iemand een oplossing???
Ik wil graag mijn prive agenda synchroniseren, maar ik kan nergens een agenda selecteren, weet iemand een oplossing???
210667 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 20:33:
Met een beetje usenet ervaring kan je m gewoon ophalen..
Ik was ook altijd heel tevreden met mijn "standaard" Touch,smeerbartje schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 20:28:
Mag ik vragen wat je er zo mooi aan vindt? Ikzelf ben al vrij tevreden met mijn standaard Touch namelijk.
maar dit bied wel een hoop extra's waar ik heel happy mee ben.
Ik gebruik ook niet alleen SPB, maar echt in combinatie met de standaard todayscreen.
Enige is dat ik er nog niet uit ben hoe ik de achtergrond van het "now screen" kan veranderen.
De standaard zwarte achtergrond verveelt mij altijd heel snel.
Volgens mij kun je dat instellen in ActiveSync, niet via je Touch.dfrenner schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 22:17:
Als ik ga syncroniseren, dan pakt hij de verkeerde agenda in outlook.
Ik weet het niet precies meer, ik sync met een Mac, daar kan ik het heel makkelijk selecteren (Syncmate)
ActiveSync binnen Vista heeft die optie dus niet zover ik zie. Vind ik wel heel erg slecht, zelfs mijn standaard nokiaatje kan het, welliswaar met de nokia software, maar dit moet je toch wel mogen verwachten.
Ik ben toch niet de enige met twee agenda's????
Ik ben toch niet de enige met twee agenda's????
hoi allen. dit is een vluchtige reactie, dus misschien heb ik wat posts over het hoofd gezien. ik zie dat er 2 versies van de htc touch zijn (al niet te spreken over de dual). een 64mb en 128mb variant als ik het goed begrijp. hoe kan ik snel zien met wat voor toestel ik te maken heb? Ik schaf er binnenkort namelijk 1tje aan.
Anoniem: 84209
Ik heb een redelijk specifieke vraag en reken ook een beetje op de tweaker die het eventueel eens zou willen uitproberen. De search heeft me niet veel verder geholpen daar het device-specifiek is.
Ik wil draadloze netwerken scannen met WiFifofum. Maak dus gebruik van de interne WiFi module. Daarbij wil ik ook de GPS coördinaten opslaan. Dus via bluetooth een GPS eraan.
Alleen werken nu bluetooth en wifi op nagenoeg dezelfde frequentie en is het een gekend probleem dat de boel uit valt.
Maar omdat het programma enkel maar scant op bepaalde tijdstippen is een stabiele verbinding niet nodig.
Kortom zou de opstelling werken? Heeft er iemand een bluetooth gps + wififofum die dit eventueel eens zou willen testen... ?
Een andere mogelijkheid zou zijn de GPS via de miniUSB connector te verbinden, alleen heb ik nog niet echt zo een GPS tegen gekomen en moet ik dan de carcharger via een verloop stekkertje aansluiten. Kortom veel ingewikkelder!
Ik wil draadloze netwerken scannen met WiFifofum. Maak dus gebruik van de interne WiFi module. Daarbij wil ik ook de GPS coördinaten opslaan. Dus via bluetooth een GPS eraan.
Alleen werken nu bluetooth en wifi op nagenoeg dezelfde frequentie en is het een gekend probleem dat de boel uit valt.
Maar omdat het programma enkel maar scant op bepaalde tijdstippen is een stabiele verbinding niet nodig.
Kortom zou de opstelling werken? Heeft er iemand een bluetooth gps + wififofum die dit eventueel eens zou willen testen... ?
Een andere mogelijkheid zou zijn de GPS via de miniUSB connector te verbinden, alleen heb ik nog niet echt zo een GPS tegen gekomen en moet ik dan de carcharger via een verloop stekkertje aansluiten. Kortom veel ingewikkelder!
Anoniem: 84209
jeroentje schreef op zondag 02 maart 2008 @ 10:55:
hoi allen. dit is een vluchtige reactie, dus misschien heb ik wat posts over het hoofd gezien. ik zie dat er 2 versies van de htc touch zijn (al niet te spreken over de dual). een 64mb en 128mb variant als ik het goed begrijp. hoe kan ik snel zien met wat voor toestel ik te maken heb? Ik schaf er binnenkort namelijk 1tje aan.

start => instellingen => [tab]systeem => geheugen
Hierbij zie je nu 144+107 Mb voor mijn geheugen ... HTC touch versie 2
Ik heb mijn touch nu bijna een week. De v2 zijn gelanceerd eind november '07 de kans is klein dat je nog een vorige versie te pakken hebt denk ik...
210667
Zelf heb ik m 3 weken geleden besteld bijjeroentje schreef op zondag 02 maart 2008 @ 10:55:
http://www.smartphonestun...a_touch/tid187/index.html
Bij de specs stond/staat: 64/128. Ik kreeg echter een 128/256. Misschien voordat je m besteld even telefonisch informeren of per mail.
Is er ergens een ROM te downloaden voor WM6.1? Dus een schone rom zonder apps en tweaks ed.
Is er ook een ander programma om te synchroniseren te gebruiken dan Windows Mobile Device Center binnen Vista???
Ik kan namelijk geen agenda selecteren!
Ik snap het niet, ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem en toch kan ik nergens een oplossing vinden.
Weet iemand hier een oplossing voor het probleem?
Hij synchroniseerd automatich een agenda, maar niet mijn prive agenda
Die kan ik ook niet selecteren.
Alvast bedankt!
Ik kan namelijk geen agenda selecteren!
Ik snap het niet, ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem en toch kan ik nergens een oplossing vinden.
Weet iemand hier een oplossing voor het probleem?
Hij synchroniseerd automatich een agenda, maar niet mijn prive agenda
Die kan ik ook niet selecteren.
Alvast bedankt!
Anoniem: 188428
Ik heb ook een vraag over de Touch Dual.
Die Cube is heel handig, alleen de knop die naar mijn videobestanden zou moeten wijzen, geeft aan dat er geen videobestanden zijn. Maar die zijn er wel.
Op mijn toestel worden de video's opgeslagen in /Opslagkaart/Mijn documenten/Mijn video's/. Maar hij kijkt dus alleen in de default-map.
Nou heb ik al wat gelezen op XDA, maar dat werkt dus niet bij mij.
Dit is wat ik geprobeerd heb:
- Naar HKLM/Software/HTC/Biotouch/MediaHubMini/App1_3 gaan.
- Param openen, de value daarvan is origineel "-mode:camera -type:video".
- Value van Param veranderen in "-directory:/Opslagkaart/Mijn documenten/Mijn video's/". Dat werkt niet, dan krijg ik mijn foto's te zien als ik in Cube op video druk.
- Value van Param veranderen in "type:video -directory:/Opslagkaart/Mijn documenten/Mijn video's/". Dat werkt niet, dan krijg nog te zien dat er geen video's zijn.
- Value van Param veranderen in "mode:camera -directory:/Opslagkaart/Mijn documenten/Mijn video's/". Dat werkt niet, dan krijg ik weer te zien dat er geen video's zijn.
- Value van Param veranderen in "-mode:camera -type:video -directory:/Opslagkaart/Mijn documenten/Mijn video's/". Dat werkt niet, dan krijg ik weer te zien dat er geen video's zijn.
Ofwel, geen van de combinaties werkt. Hij wijst kennelijk nog steeds naar de defaultmap. Of hij gaat naar de foto-map wijzen. Iemand een oplossing?
Die Cube is heel handig, alleen de knop die naar mijn videobestanden zou moeten wijzen, geeft aan dat er geen videobestanden zijn. Maar die zijn er wel.
Op mijn toestel worden de video's opgeslagen in /Opslagkaart/Mijn documenten/Mijn video's/. Maar hij kijkt dus alleen in de default-map.
- Value van Param veranderen in "-directory:/Opslagkaart/Mijn documenten/Mijn video's/". Dat werkt niet, dan krijg ik mijn foto's te zien als ik in Cube op video druk.
- Value van Param veranderen in "type:video -directory:/Opslagkaart/Mijn documenten/Mijn video's/". Dat werkt niet, dan krijg nog te zien dat er geen video's zijn.
- Value van Param veranderen in "mode:camera -directory:/Opslagkaart/Mijn documenten/Mijn video's/". Dat werkt niet, dan krijg ik weer te zien dat er geen video's zijn.
- Value van Param veranderen in "-mode:camera -type:video -directory:/Opslagkaart/Mijn documenten/Mijn video's/". Dat werkt niet, dan krijg ik weer te zien dat er geen video's zijn.
Ofwel, geen van de combinaties werkt. Hij wijst kennelijk nog steeds naar de defaultmap. Of hij gaat naar de foto-map wijzen. Iemand een oplossing?
vraagje van mij. overmorgen kan ik waarschijnlijk zelf vragen beantwoorden, want dan beni k een htc touch bezitter
. kun je te installeren apps gewoon via bluetooth verzenden? en kun je met syncen macbook ook -alles- syncen? (contacten, agenda, sms, muziek, films?)
[ Voor 172% gewijzigd door jeroentje op 03-03-2008 00:45 ]
Anoniem: 233810
Te installeren apps worden via een .CAB bestand naar je telefoon gestuurd en vervolgens geïnstalleerd op je PDA. Ja, dit kan ook via bluetooth. Betreft synchronisatie, nog geen idee, ik gebruik het nietjeroentje schreef op maandag 03 maart 2008 @ 00:37:
vraagje van mij. overmorgen kan ik waarschijnlijk zelf vragen beantwoorden, want dan beni k een htc touch bezitter. kun je te installeren apps gewoon via bluetooth verzenden? en kun je met syncen macbook ook -alles- syncen? (contacten, agenda, sms, muziek, films?)
Ik heb het ook op die manier gedaan en bij mij werkt het. Kijk wel even na of je "/" of "\" teken gebruikt. Je moet de back-slash "\" gebruiken.Anoniem: 188428 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 00:28:
Dus: -directory:\Opslagkaart\Mijn documenten\Mijn video's\
succes!
Anoniem: 188428
Snap ik, dat heb ik ook gedaan.. Heb het hierboven alleen per ongeluk verkeerd gezet met gewone slashes.
Eehm, als dit zo is, waarom navigeren de meeste mensen hier dan met een bluetooth-gps adapter?Anoniem: 84209 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 11:17:
....
...
Doe ik zelf ook, valt nooit uit.
Maar misschien begrijp ik je wel verkeerd
En de map waar je naar verwijst bestaat ook en hij is goed gespeld? (hoofdlettergevoelig)Anoniem: 188428 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 09:25:
Snap ik, dat heb ik ook gedaan.. Heb het hierboven alleen per ongeluk verkeerd gezet met gewone slashes.
Wat je als laatste nog kunt proberen om de huidige key te verwijderen en een nieuwe toevoegen met de naam: Param en de content: -directory:\Opslagkaart\Mijn documenten\Mijn video's\
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 233810 op 03-03-2008 09:34 ]
Dit is een prettige, vind ik:Vectrox schreef op zondag 02 maart 2008 @ 15:56:
Is er ergens een ROM te downloaden voor WM6.1? Dus een schone rom zonder apps en tweaks ed.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=369507
Wel Engels, maar ja
Ik gebruik ook bluetooth GPS. Ideaal, geen storing. Werkt altijd. Uitvallen? Wat betekent dat ?Timple schreef op maandag 03 maart 2008 @ 09:30:
[...]
Eehm, als dit zo is, waarom navigeren de meeste mensen hier dan met een bluetooth-gps adapter?
Doe ik zelf ook, valt nooit uit.
Maar misschien begrijp ik je wel verkeerd
maak eens een mapje aan in de root van je opslagkaart genaamd: videoAnoniem: 233810 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 09:07:
[...]
Ik heb het ook op die manier gedaan en bij mij werkt het. Kijk wel even na of je "/" of "\" teken gebruikt. Je moet de back-slash "\" gebruiken.
Dus: -directory:\Opslagkaart\Mijn documenten\Mijn video's\
succes!
misschien dat die - 's - een probleem geeft
...less is more
nee, de 's geeft geen problemen. Zo heb ik het ook voor elkaar.funk-e schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:28:
[...]
maak eens een mapje aan in de root van je opslagkaart genaamd: video
misschien dat die - 's - een probleem geeft
JHe kan het inderdaad met BT verzenden maar je kan ook de .cab files op je kaartje zetten.jeroentje schreef op maandag 03 maart 2008 @ 00:37:
vraagje van mij. overmorgen kan ik waarschijnlijk zelf vragen beantwoorden, want dan beni k een htc touch bezitter. kun je te installeren apps gewoon via bluetooth verzenden? en kun je met syncen macbook ook -alles- syncen? (contacten, agenda, sms, muziek, films?)
Een paar pagina's terug staat e.e.a. over SyncMate, hiermee kun je je Touch
(of ieder anders WM toestel
Ik gebruik het ook met mijn Touch en mijn iMac, gaat perfect.
Nog een tip: zoek ff op WM5storage, hiermee kun je je geheugenkaartje als USB stick gebruiken,
ook zichtbaar voor een Mac, gebruik ik ook veel, ook makkelijk onderweg aan andere PC.
210667
Dat met die subdirs heb ik ook geprobeerd en kreeg dat ook niet voor elkaar.Anoniem: 188428 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 00:28:
Met de string , -directory:\Opslagkaart\DCIM\100MEDIA\ werkt het wel alleen dan slaat ie alles in die dir op.
Mocht iemand nog een tip hebben dan lees ik die ook graag..
Anoniem: 248466
Hallo,
k heb mijn MDA Touch nu een tijdje. Bevalt me uitstekend! De laatste tijd geeft hij wel steeds vaker dat er Onvoldoende opslaggeheugen is. Als ik dan mijn cookies en tijdelijke bestanden weggooi scheelt dit iets, maar nog steeds niet bijzonder veel. Laatst was het opgelost met het verwijderen van een grote mail die ik ontvangen had. Kijk, dan vind ik het logisch dat hij die melding geeft. Maar soms weet ik echt niet waar ik het zoeken moet....
Heeft iemand nog tips?
Alvast bedankt!
Gr. Iris
k heb mijn MDA Touch nu een tijdje. Bevalt me uitstekend! De laatste tijd geeft hij wel steeds vaker dat er Onvoldoende opslaggeheugen is. Als ik dan mijn cookies en tijdelijke bestanden weggooi scheelt dit iets, maar nog steeds niet bijzonder veel. Laatst was het opgelost met het verwijderen van een grote mail die ik ontvangen had. Kijk, dan vind ik het logisch dat hij die melding geeft. Maar soms weet ik echt niet waar ik het zoeken moet....
Heeft iemand nog tips?
Alvast bedankt!
Gr. Iris
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 248466 op 03-03-2008 13:38 ]
Alle applicaties die je installeert worden ook op dat geheugen opgeslagen. Misschien is het wat als je spelletjes en applicaties die je niet vaak gebruikt op je geheugenkaart installeert ipv je apparaat.Anoniem: 248466 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:38:
Hallo,
Heeft iemand nog tips?
Alvast bedankt!
Gr. Iris
Hmm, dankje. Dat is zeker een goede tip!Anoniem: 233810 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:42:
[...]
Alle applicaties die je installeert worden ook op dat geheugen opgeslagen. Misschien is het wat als je spelletjes en applicaties die je niet vaak gebruikt op je geheugenkaart installeert ipv je apparaat.
Alleen... vaak krijg ik bi jhet installeren niet de vraag waar ik iets wil installeren. Kun je die programma's dan toch op een manier op de geheugenkaart krijgen?
Gr. Iris
Heel veel tips kun je hier vinden.Anoniem: 248466 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:38:
Ik heb mijn MDA Touch nu een tijdje. Bevalt me uitstekend! De laatste tijd geeft hij wel steeds vaker dat er Onvoldoende opslaggeheugen is. Als ik dan mijn cookies en tijdelijke bestanden weggooi scheelt dit iets, maar nog steeds niet bijzonder veel. Laatst was het opgelost met het verwijderen van een grote mail die ik ontvangen had. Kijk, dan vind ik het logisch dat hij die melding geeft. Maar soms weet ik echt niet waar ik het zoeken moet....
Heeft iemand nog tips?
Dat is een heel handige site waar deze vraag al heel vaak is langsgekomen en beantwoord
Kleine hint, ik vond op die pagina bijvoorbeeld deze link.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 189953 op 03-03-2008 13:53 ]
als je via de pc (activesync) een programma installeert krijg je meestal de vraag waar je hem op wil slaan. Kies daar simpelweg voor de geheugenkaart.Anoniem: 248466 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:44:
[...]
Hmm, dankje. Dat is zeker een goede tip!
Alleen... vaak krijg ik bi jhet installeren niet de vraag waar ik iets wil installeren. Kun je die programma's dan toch op een manier op de geheugenkaart krijgen?
Gr. Iris
Ik dacht dat het bij het installeren van .CAB bestanden net zo is.
Ik heb zojuist het programmatje PMClean erop gezet: vind het nu al geweldig! Nu gaat-ie iedere zondag de temp-files enzo weggooien...Anoniem: 189953 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:52:
[...]
Heel veel tips kun je hier vinden.
Dat is een heel handige site waar deze vraag al heel vaak is langsgekomen en beantwoord
Kleine hint, ik vond op die pagina bijvoorbeeld deze link.
Thanks!
Gr. Iris
210667
Dat is helaas niet met alle CAB's het geval..Anoniem: 233810 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:54:
[...]
...Ik dacht dat het bij het installeren van .CAB bestanden net zo is.
hmmz, nou, je kan in ieder geval de cabs waarbij het wel wil op de geheugenkaart prikken210667 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:07:
[...]
Dat is helaas niet met alle CAB's het geval..
Hoi allemaal,
Ik heb deze vraag al eerder gesteld, maar nog geen reactie op gekregen:
Ik zie op internet dat sommige mensen zelf Today-schermen maken. Is dit moeilijk? Of zijn hier ook weer handige programmatjes voor? Met de HTC plugin kan ik niet helemaal maken wat ik wil...
Iemand een idee???
Alvast bedankt!
Gr. Iris
Ik zie op internet dat sommige mensen zelf Today-schermen maken. Is dit moeilijk? Of zijn hier ook weer handige programmatjes voor? Met de HTC plugin kan ik niet helemaal maken wat ik wil...
Iemand een idee???
Alvast bedankt!
Gr. Iris
HTC Home CustomizerAnoniem: 248466 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:16:
Hoi allemaal,
Iemand een idee???
Alvast bedankt!
Gr. Iris
kun je wel leuke dingen mee doen.
Dit topic is gesloten.