Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252790

[quote]Comgenie schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:55:
[...]

Helaas, gebrickt!

nee grapje, gewoon usb kabel los , softreset met pin eronder, usb kabel erin, en update prog weer aan. volg opnieuw de stappe.

tip: haal de sd eruit, daarom sloeg die bij mij eerst vast

Hi Comgenie

Bedankt voor jouw reactie, het probleem is vrees ik wat groter. Ik heb jouw advies opgevolgt echter na de soft reset kom ik gelijk weer in het opstartscherm met de gekleurde balken. Om het update programma uit te kunnen voeren moet de MDA worden herkend door ActiveSync. Dit gebeurd dus niet. Nog een andere optie bij de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
Anoniem: 252790 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:02:
[quote]Comgenie schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:55:
[...]

Helaas, gebrickt!

nee grapje, gewoon usb kabel los , softreset met pin eronder, usb kabel erin, en update prog weer aan. volg opnieuw de stappe.

tip: haal de sd eruit, daarom sloeg die bij mij eerst vast

Hi Comgenie

Bedankt voor jouw reactie, het probleem is vrees ik wat groter. Ik heb jouw advies opgevolgt echter na de soft reset kom ik gelijk weer in het opstartscherm met de gekleurde balken. Om het update programma uit te kunnen voeren moet de MDA worden herkend door ActiveSync. Dit gebeurd dus niet. Nog een andere optie bij de hand?
misschien heb je hier wat aan:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=347700

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-04 15:32

t-x-m

.NET Nerd

t-x-m schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:41:
Weet iemand een plek waar ik het originele jasje van de Touch kan aanschaffen?
Niemand? :'(

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-06 22:58
Geachte Tweakers

Ik heb op mijn HTC Touch de TCMP player geinstalleerd en dat werkt prima met AVI bestanden
maar zodra ik een WMV / DIVX of iets erop zet kan hij het niet openen , vervolgens ga ik naar de media player en open ik het en ja hoor werkt prima , maar dan happerd het beeld dus hij speeld het niet goed af

Iemand eventueel een tip ? ik heb waarschijnlijk dus een codec of andere speler nodig
en zo ja waar kan ik het eventueel vinden ?

Dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-04 15:32

t-x-m

.NET Nerd

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-05 13:20
Of deze (maar ja, welke krijg je dan, de bovenste of de onderste foto) :)

[ Voor 10% gewijzigd door TifKag op 19-02-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
TifKag schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:02:
[...]

Of deze (maar ja, welke krijg je dan, de bovenste of de onderste foto) :)
ik denk de onderste, dat is namelijk een pouch :)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trumpske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-06 18:01
Anoniem: 246816 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 08:39:
quote:
IC3M4N schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:21:
Sinds kort krijg ik altijd deze melding als ik een sms wil versturen:

--------------------------------------------------------------------------------
Kan een of meer geadresseerden niet herkennen of het adres is ongeldig. Wilt u het bericht toch verzenden?

--------------------------------------------------------------------------------

Op een ander forum zeiden ze dat dit komt door geinstalleerde software, maar ik heb niks meer geinstalleerd... Het gekke is ook dat hij het sms-je door op OKE te klikken gewoon verstuurd...

Weet iemand iets of heeft dit ook meegemaakt?
[...]

Deze melding krijg ik ook.
Volgens mij is deze verschenen nadat ik de trial versie van spb Mobile Shell er af gehaald heb.
Ook na een soft reset blijft de melding.

Iemand die kan helpen pls?
toon volledige bericht
Niemand?

There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Ik zie bij Expansys een Touch met dubbel geheugen staan, maar dit is een Hongkong versie. Weet iemand of dat irritant is? Omdat er een verloopstekker bij zit bijv. Volgens Expansys is de taal ook niet te wijzigen in NL, maar kan ik er geen NL rom op flashen o.i.d?

Andere vraag is of iemand nog andere toko's weet die de Extended versie verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Ben nu een weekje aan het spelen met die MDA van T-mobile en het bevalt prima.. :)

Nu wou ik gisteren eens kijken hoe snel de I-net verbinding met gprs is. Dan kom ik op de site www.speedtest.net terecht, maar dan blijkt dat ik flash niet heb. Zelf heb mij al suf gezocht hoe dit op te lossen. Flash-lite er op gezet, flash7 voor pocket-pc geprobeerd etc..maar het wil maar niet lukken. Iemand dezelfde ervaringen met flash wat niet wil werken gehad en eventueel opgelost? Zo ja, hoe. En eventueel links waar ik de goede flash-plugin kan ophalen?

Mijn dank is groot. Als browser gebruik ik de IE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Opera voor PocketPC/WM6 should do :) Of je Touch aan je PC hangen en je Touch dan als modem gebruiken. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Muthas op 19-02-2008 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145521

Kan iemand mij uitleggen hoe ik het programma TCPMP snel kan opstarten, dmv een sneltoets bijvoorbeeld?
Ben (nog) niet zo thuis in het tweaken van de Touch....BVD!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247332

TheLemon schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:28:
Ik zie bij Expansys een Touch met dubbel geheugen staan, maar dit is een Hongkong versie. Weet iemand of dat irritant is? Omdat er een verloopstekker bij zit bijv. Volgens Expansys is de taal ook niet te wijzigen in NL, maar kan ik er geen NL rom op flashen o.i.d?

Andere vraag is of iemand nog andere toko's weet die de Extended versie verkopen?
Ik heb de mijne gekocht by www.smartphoneworld.nl, deze hebben de uk en nl versie elfin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:58

Comgenie

Soms heb je dat

Anoniem: 252790 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:02:
Hi Comgenie

Nee dat klopt, dat die weer bij die kleuren uit komt. Je moet alleen alle ActiveSync dingen negeren en gewoon het programma gebruiken, hij zou dan zeggen: Vorige versie: met dan niks erachter, en dan de versie waar je heen wilt updaten 2.nogwat. Zodra hij begint dan moet je op het scherm van pc en mob een processbar zien. (Dit ging bij mij mis, toen ik het opnieuw deed met sd kaart eruit werkte het wel).

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:58

Comgenie

Soms heb je dat

Anoniem: 145521 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 20:28:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik het programma TCPMP snel kan opstarten, dmv een sneltoets bijvoorbeeld?
Ben (nog) niet zo thuis in het tweaken van de Touch....BVD!! _/-\o_
Je kan hem bij dat Home ding (Met klok, weer enzo) toevoegen bij de laaste tab. Daar kan je programma's neer zetten, en dan is't maar max 2 keer tikken als je het wilt opstarten ;).

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timple
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:10

Timple

팀

http://gpsgate.com/
Anoniem: 89916 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:39:
Beste Tweakers,

Ik zit nu al een paar maanden met de vraag in m'n maag, en na een hoop geknutsel stel ik 'm toch maar hier, in de hoop dat iemand anders hier ook last van had en een oplossing hiervoor gevonden heeft;

Ik heb TomTom Navigator 6 op m'n Touch draaien, verbonden via bluetooth met een Adapt GPS muis. Als ik in de auto zit, maak ik een bluetooth-verbinding aan met de Adapt, code 000, Nieuwe uitgaande verbinding (COM6) -> koppelen aan Adapt, Seriele verbinding aanvinken, TomTom opstarten, werkt!

Ik rij een rondje, stap m'n auto uit, zet m'n Adapt GPS muis uit. Vrolijk, want TomTom werkt.

Volgende dag, stap ik m'n auto in, zet m'n GPS muis aan, TomTom aan, geen GPS-apparaat gevonden.. Hmm, bluetooth staat nog goed ingesteld, verbinding is ook actief tussen Touch en GPS muis, maar blijft op geen GPS-app. staan. Na het verwijderen en opnieuw toevoegen in het Bluetooth-instellingen scherm, COM6 weer koppelen, TomTom opstarten, vind ie meteen de muis en navigeert ie er vrolijk op los.

Heeft iemand dit ook gehad/opgelost? Telkens als ik nu wil tomtommen ben ik nu die verbinding opnieuw aan 't instellen.

Thanx in advance!
toon volledige bericht
Heb het probleem zelf niet, bij mijn vorige rom wel het programma GpsGate gebruikt. Deze regelt al het GPS-verkeer. (Beter dan Windows mobile zelf, want TomTom blijkt vaker roet in het eten te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Comgenie schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:38:
[...]

Nee dat klopt, dat die weer bij die kleuren uit komt. Je moet alleen alle ActiveSync dingen negeren en gewoon het programma gebruiken, hij zou dan zeggen: Vorige versie: met dan niks erachter, en dan de versie waar je heen wilt updaten 2.nogwat. Zodra hij begint dan moet je op het scherm van pc en mob een processbar zien. (Dit ging bij mij mis, toen ik het opnieuw deed met sd kaart eruit werkte het wel).
Eindelijk na 2x opnieuw proberen is het gelukt d:)b . Bedankt. Deze update heeft toch wel wat aangename veranderingen. Het systeem werkt sneller en het Home menu is ook aangepast met o.a. extra buttons onder de X knop, een 4e button voor geluidsinstellingen in het home menu en aanpassingen aan het office deel. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233810

Iemand ervaring met deze kabel??

Ik zit erover te denken om hem ook te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Anoniem: 233810 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:19:

Dat kabeltje werkt waarschijnlijk prima.

Ik gebruik op dit moment deze bluetooth stereo headset, waarmee je ook kan bellen.
(wordt ook in veel "offline" winkels verkocht)
Misschien dat je er ook over kan nadenken zo'n soort ding te kopen. Voordeel vind ik dat je geen kabeltje in de Touch hoeft te prikken, met eventuele ongemakken van dien.

[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 20-02-2008 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chris.nl schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:52:
[...]

Dat kabeltje werkt waarschijnlijk prima.

Ik gebruik op dit moment deze bluetooth stereo headset, waarmee je ook kan bellen.
(wordt ook in veel "offline" winkels verkocht)
Misschien dat je er ook over kan nadenken zo'n soort ding te kopen. Voordeel vind ik dat je geen kabeltje in de Touch hoeft te prikken, met eventuele ongemakken van dien.
Prijsje ligt wel wat hoger he :P

Hoe is de geluidkwaliteit ? En kun je met die headset ook je muziekspeler aansturen?? (volgende nummer, vorige nummer, play, pauze, volume)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Anoniem: 233810 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:58:
[...]

Prijsje ligt wel wat hoger he :P

Hoe is de geluidkwaliteit ? En kun je met die headset ook je muziekspeler aansturen?? (volgende nummer, vorige nummer, play, pauze, volume)
Ik weet niet welke doppen je bij dat kabeltje (hebt) wil kopen. Als je het bij elkaar optelt valt de prijs wellicht mee.

Geluidskwaliteit vind ik super 'k ben erg te spreken over die ear-in dopjes.. Je kan ook de headset aansturen, volgende, vorige, volume, gesprek opnemen, verbreken, voicedailing....

- edit -

't Gaat me er niet om, dat je DIE doppen zou moeten kopen. Maar dat je iig weet, dat er ook tig van bluetooth oplossingen zijn te vinden, die wellicht prettiger in gebruik zijn dan een kabeltje aan de Touch vast te moeten prikken.

[ Voor 16% gewijzigd door Chris.nl op 20-02-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chris.nl schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:13:
[...]

Ik weet niet welke doppen je bij dat kabeltje (hebt) wil kopen. Als je het bij elkaar optelt valt de prijs wellicht mee.

Geluidskwaliteit vind ik super 'k ben erg te spreken over die ear-in dopjes.. Je kan ook de headset aansturen, volgende, vorige, volume, gesprek opnemen, verbreken, voicedailing....
das een pluspunt. Ik heb goede oordopjes dus dat kabeltje is voor mij zowizo goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ik geloof dat ze van Jabra, ook van die bluetooth dingen verkopen waar je je eigen doppen in kan prikken. Kan je ook je audio player besturen en bellen... Succces met zoeken / kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralfoyd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 28-05 21:05
Anoniem: 252790 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 22:58:
[...]

Eindelijk na 2x opnieuw proberen is het gelukt d:)b . Bedankt. Deze update heeft toch wel wat aangename veranderingen. Het systeem werkt sneller en het Home menu is ook aangepast met o.a. extra buttons onder de X knop, een 4e button voor geluidsinstellingen in het home menu en aanpassingen aan het office deel. :Y
Gisteravond heb ik ook de update gedraaid. Maar ik krijg geen extra 4e button. Kun je een screenshot plaatsen. En heb je een Elf of een elfin.

Dank voor je antwoord alvast en de screenshot :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
ik heb sinds vandaag het volgende probleem: als ik mijn camera start dan zijn alle icoontjes zwart. dus ik zie niet waar ik moet klikken voor camera opties enz. pas als ik erover ga met mijn vinger dan worden ze zichtbaar. ook wanneer ik een foto heb gemaakt wordt deze niet weergegeven (ik zie dan alleen zwart).

verder wanneer ik mijn tel opnieuw opstart dan start hij op met het scherm horizontaal. dus in landscape mode.

daarnaast is het ook zo dat de telefoon uit standby modus gaat wanneer hij een smsje ontvangt. bij e-mail is dit niet zo en de instellingen van meldingen zijn hetzelfde. weet iemand misschien hoe ik er voor kan zorgen dat hij gewoon een melding (geluid geeft) en in standby staat. want nu gaat hij aan en wanneer hij in mijn broekzak zit gaat dat ding zijn eigen leven leiden.

weet iemand ook oplossingen voor mijn andere problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167115

stavast schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:43:
ik heb sinds vandaag het volgende probleem: als ik mijn camera start dan zijn alle icoontjes zwart. dus ik zie niet waar ik moet klikken voor camera opties enz.
Heb je het klepje er wel afgehaald? 8)7 .. Nee zonder grappen, is je telefoon nog standaard dan? Volgens mij heb ik dat probleem namelijk ook nu ik hem gemod heb |:( ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252768

HELLLUP!!!!!!!
heb mijn telefoon aan de computer gehangen voor het synchroniseren van agenda en contactpersonen.
er trede een error op .
vervolgens de telefoon er af en hij was vastgelopen.
na een soft reset komt hij niet meer verder dan het opstartscherm van windows

wat kan ik doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Anoniem: 252768 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:06:
HELLLUP!!!!!!!

na een soft reset komt hij niet meer verder dan het opstartscherm van windows

wat kan ik doen
Een hard reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hard reset komt ook niet verder dan het opstartscherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hard reset heeft gewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189953

stavast schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:43:
................
daarnaast is het ook zo dat de telefoon uit standby modus gaat wanneer hij een smsje ontvangt. bij e-mail is dit niet zo en de instellingen van meldingen zijn hetzelfde. weet iemand misschien hoe ik er voor kan zorgen dat hij gewoon een melding (geluid geeft) en in standby staat. want nu gaat hij aan en wanneer hij in mijn broekzak zit gaat dat ding zijn eigen leven leiden.
Camera probleem etc.. geen ervaring mee, oplossing zou ik ook niet weten.
Ik neem aan dat je een hard-reset al geprobeerd hebt (eventueel nieuwe rom flashen).

Hoewel ik doorgaans vee; tweak en sleutel, heb ik nog steeds de orginele rom op mijn Touch staan.
Dat met SMS je toestel wel uit standby komt en met mail niet dat klopt, heb ik ook.
Ook ik heb de instellingen het zelfde staan, mail en SMS geven beide notificatie, maar SMS haalt hem ook uit standby.

Wellicht is dit in een homebrew Rom niet meer het geval, maar zoals gezegd heb ik nog geen alternatieve rom geïnstalleerd en kan ik je dit dus niet vertellen, misschien anderen met ervaring?.

Dus wat betreft je mail en SMS probleem, geen paniek, is standaard in orginele rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238576

Is bij alle roms zo dat als je een sms ontvangt dat je touch aan gaat.
Je kunt met S2U2 dit verhelpen doordat hij op slot staat dan, en na .. seconden weer uit gaat
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230537

Anoniem: 250552 schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 12:59:
[...]

MIjn MDA Touch heeft een hogere ROM versie (2.81 nogwat), maar een oudere radio versie en een oudere datum (september).
Heeft updaten dan wel zin?
Hoe kan je zien welke rom je er nu op hebt? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timple
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:10

Timple

팀

En dat hij dat niet doet bij een mail is omdat je dataverbindingen worden verbroken bij standby (Bij mij althans).
Hierdoor ontvang je dus ook geen nieuwe mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Anoniem: 230537 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:40:
[...]

Hoe kan je zien welke rom je er nu op hebt? 8)7
[/quote]
7(8)7

Heb het gevonden.
Nu dan de volgende vraag:
wat levert het me op..? Draait nu goed met Battery status en spb menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Timple schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:41:
En dat hij dat niet doet bij een mail is omdat je dataverbindingen worden verbroken bij standby (Bij mij althans).
Hierdoor ontvang je dus ook geen nieuwe mail.
in standby ontvang je gewoon je mail (gprs) Wifi gaat inderdaad uit
Weet iemand de registry settings om dit alles veranderen ???
Wifi aanblijft als je je scherm uit doet en dat je scherm niet aangaat bij sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook ik ontvang gewoon mijn mailtjes hoor als hij op standby staat (GPRS).
Punt was juist dat als je een mail ontvangt in standby modus het toestel niet aangaat,
bij ontvangst SMS wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127558

Is het mogelijk om geen lijst te krijgen in het startmenu met laatst geopende programma's?
Als je nu op start klikt, komt er een lijst met de 6 laatst geopende programma's. Die wil ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
Anoniem: 189953 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:51:
[...]

Camera probleem etc.. geen ervaring mee, oplossing zou ik ook niet weten.
Ik neem aan dat je een hard-reset al geprobeerd hebt (eventueel nieuwe rom flashen).
..............
..............
orginele rom.
ik heb ook nog gewoon de originele rom, ik heb geen zin om alles opnieuw in te stellen enz, dus aan andere roms begin ik niet. fijn om te horen dat ik niet de enige ben met dit (erg irritante) probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127558 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 20:35:
Is het mogelijk om geen lijst te krijgen in het startmenu met laatst geopende programma's?
Als je nu op start klikt, komt er een lijst met de 6 laatst geopende programma's. Die wil ik niet
je kunt het wissen met clear temp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:33
Anoniem: 238576 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:20:
[...]

Clear temp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:? wat begrijp je niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ralf the Malf schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:23:
[...]

Gisteravond heb ik ook de update gedraaid. Maar ik krijg geen extra 4e button. Kun je een screenshot plaatsen. En heb je een Elf of een elfin.

Dank voor je antwoord alvast en de screenshot :9
Hi Ralf,

Ik heb een Elf, wel de versie met 128/256MB geheugen. Ik heb alleen geen idee hoe ik de screenshot bij deze tekst moet zetten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stavast schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:47:
ik heb ook nog gewoon de originele rom, ik heb geen zin om alles opnieuw in te stellen enz, dus aan andere roms begin ik niet. fijn om te horen dat ik niet de enige ben met dit (erg irritante) probleem
Voor mij is het geen probleem hoor, en zeker niet erg irritant.
Doorgaans kijk ik direct naar het ontvangen bericht, dan zou het makkelijk zijn als nieuwe mail ook de standby opheft,
anderzijds als ik niet direct kan kijken laat ik het toestel in mijn zak, springt toch na x aantal seconden (minuut geloof ik) weer in standby.
Ik zie er eigenlijk geen probleem in, wel jammer dat het niet uniform werkt, maar dat is alles.

Anoniem: 252790 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 23:30:
[...]

Hi Ralf,

Ik heb een Elf, wel de versie met 128/256MB geheugen. Ik heb alleen geen idee hoe ik de screenshot bij deze tekst moet zetten. 8)7
Download en installeer MyMobiler.
Met deze tool kun je je pda besturen, bekijken en screenshots maken via de pc.

Anoniem: 233810 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 08:37:
[...]

Download en installeer MyMobiler.
Met deze tool kun je je pda besturen, bekijken en screenshots maken via de pc.
Deze man kan wel screenshots maken maar weet niet hoe ie ze hier in beeld krijgt ;)

• Trumpske
  • Laatst online: 23-06 18:01
Heeft nou echt niemand de oplossing hiervoor?

korte probleem omschrijving:

BIj elk sms-je dat ik verstuur krijg ik de melding:

Kan een of meer geadresseerden niet herkennen of het adres is ongeldig. Wilt u het bericht toch verzenden?

There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't

• smeerbartje
Wat is "clear temp"? Een apart tooltje op je temp te clearen?? Ik snap het echt niet!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:06

ThaDude

Hang Loose

Zijn er ondertussen sinds nr 5 van reeks, al mensen die Gmail java onder de Orange touch werkende hebben gekregen??

Ik heb een Orange touch en zit met het probleem dat velen hebben, de google applet werkt niet.
Voor de grap dacht ik, ik bel gewoon de Orange helpdesk eens, ben vast niet de eerste die belt en vraagt of er een oplossing voor is.

Nou de "Nico" die ik aan de lijn kreeg reageerde zoals ik verwacht had: "meneer als u zelf programma's installeerd ja dat ondersteunen we niet.." :( :? jeee..

Voor mij weer duidelijk waarom ik nooit meer branded telefoons ga kopen.. Helemaal niet bij Orange.. Erg jammer zo'n simpele reactie

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

• TifKag
smeerbartje schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:45:
[...]

Wat is "clear temp"? Een apart tooltje op je temp te clearen?? Ik snap het echt niet!
Google is je vriend :O

• Chris.nl
  • Niet online
ThaDude schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:45:
Zijn er ondertussen sinds nr 5 van reeks, al mensen die Gmail java onder de Orange touch werkende hebben gekregen??

Ik heb een Orange touch en zit met het probleem dat velen hebben, de google applet werkt niet.
Voor de grap dacht ik, ik bel gewoon de Orange helpdesk eens, ben vast niet de eerste die belt en vraagt of er een oplossing voor is.

Nou de "Nico" die ik aan de lijn kreeg reageerde zoals ik verwacht had: "meneer als u zelf programma's installeerd ja dat ondersteunen we niet.." :( :? jeee..

Voor mij weer duidelijk waarom ik nooit meer branded telefoons ga kopen.. Helemaal niet bij Orange.. Erg jammer zo'n simpele reactie
Je zou de Esmertec's Java engine kunnen proberen.
Misschien die niet zeurt over het ontbreken van certificaten.

En "Nico" stinkt >:)

• funk-e
ThaDude schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:45:

mag ik vragen waarom je die java app wilt gebruiken?
Werken de onderstaande opties niet goed?
  • m.gmail.com
  • ingebouwde mail client

...less is more

Anoniem: 238576 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:20:
[...]

Dankje, is dit ook in te stellen dat die lijst altijd leeg blijft ... of moet ik dan elke keer het programmatje draaien?

• TifKag
Anoniem: 127558 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:30:
[...]

Dankje, is dit ook in te stellen dat die lijst altijd leeg blijft ... of moet ik dan elke keer het programmatje draaien?
Elke keer het programmatje draaien !

TifKag schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:33:
[...]

Elke keer het programmatje draaien !
niet dus :)
staat een optie bij: bij opstarten opschonen

nog niet wat ik wil eigelijk ... is er geen register key waar ik in kan stellen hoeveel programma's er in die lijst komen. En die dan op 0 zetten? Heb zelf al in het register gezocht maar weet niet waar ik moet zoeken :(

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 127558 op 21-02-2008 10:39 ]

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Anoniem: 233810 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:19:

Ik zit nu een beetje te brainstormen over het volgende. Zo'n remote zou misschien ook wel handig zijn voor in de auto. En vastgeplakt ergens op 't dashboard ofzo.
Bestaan deze ook in Bluetooth-uitvoering? Maar dan niet met een headset, maar alleen een remote.

Wat ik dan eigenlijk wil is dat ik m'n toestel in de auto zet. Via BT heb ik dan verbinding. Als ik gebeld word kan ik met de remote opnemen. Eventueel plug ik de output naar m'n autoradio voor het geluid (of ik laat het geluid gewoon uit de touch komen).

Als ik dat met deze kabel zou doen kan ik m'n toestel niet opladen (USB is dan bezet).
En met de bluetooth headsets zit ik weer met dopjes. Dat wil ik ook weer niet in de auto.......

• Ralfoyd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 28-05 21:05
Anoniem: 238576 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 08:44:
[...]

Deze man kan wel screenshots maken maar weet niet hoe ie ze hier in beeld krijgt ;)
Als je een nieuw bericht typt heb je een knopje waar je een plaatje mee kan toevoegen :*) , het plaatje moet wel al ergens op het web staan.

Maar uit je tekst maak ik op dat je de nieuwere broer van de Touch hebt, dus daar zal het verschijnen van de 4e tabknop vandaan komen. Thanks voor het antwoord anyway

Anoniem: 253080

Bekijk myReact van herbie86Bekijk de gallery van herbie86Berichten: 1
Reg. datum: 21 februari 2008
Ik had altijd boven op de werkbalk me batterijstatus staan, maar die is nu opeens weggevallen. Heb ook geen idee hoe ik die terug kan krijgen heb alles al geprobeerd.

Ook met batterystatus kan ik het niet zichtbaar laten zijn. Kan alleen aantal streepjes zien als ik bovenaan op de tijd druk.

Kan iemand mij helpen?

• stavast
heeft iemand misschien voor mij de originele hh_0413_weather.......... xml bestand?

[ Voor 6% gewijzigd door stavast op 21-02-2008 14:07 ]

ione schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:46:
Ik zit nu een beetje te brainstormen over het volgende. Zo'n remote zou misschien ook wel handig zijn voor in de auto. En vastgeplakt ergens op 't dashboard ofzo.
Bestaan deze ook in Bluetooth-uitvoering? Maar dan niet met een headset, maar alleen een remote.

Wat ik dan eigenlijk wil is dat ik m'n toestel in de auto zet. Via BT heb ik dan verbinding. Als ik gebeld word kan ik met de remote opnemen. Eventueel plug ik de output naar m'n autoradio voor het geluid (of ik laat het geluid gewoon uit de touch komen).

Als ik dat met deze kabel zou doen kan ik m'n toestel niet opladen (USB is dan bezet).
En met de bluetooth headsets zit ik weer met dopjes. Dat wil ik ook weer niet in de auto.......
Eigenlijk zoek je dus zo iets 8)

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 189953 op 21-02-2008 15:49 ]

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Eigenlijk wel, maar toch weer niet :-)

Ik vond die remote wel lekker klein. Een carkit moet je dan toch weer opbergen tegen diefstal?

• smeerbartje
De Touch staat niet tussen de compatibility list???

Anoniem: 230001

Ik kan binnenkort mijn T-Mobile abo verlengen en twijfel nog over de Dual Touch of wellicht toch een Nokia. Voordeel van de Touch vind ik het grotere scherm, tenzij ik de N810 zou nemen natuurlijk.
Enkele vragen: Ik ga er vanuit dat je mp3 als ringtone in kunt stellen, klopt dat?

GPS is niet standaard zover ik kan zien, is dat er wel redelijk makkelijk op te zetten of werkt dat via Google Maps?

En niet onbelangrijk, ik lees de laatste tijd dat er wat problemen zouden zijn met de snelheid van het beeldscherm tijdens snel browsen en het afspelen van filmpjes. Klopt dat of is dat iets wat strikt persoonlijk is? Ik word er niet veel wijzer van, hoewel ik begrijp dat er wel iets via een update van HTC aan zit te komen.

Alvast dank voor de antwoorden!

Zie net dat er een andere topic is voor de Dual en een deel van mijn vragen daar al beantwoord worden 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 230001 op 21-02-2008 23:38 ]

Anoniem: 185676

Maar hij doet't prima.

8)

• smeerbartje
Ik vraag me af... zijn er ook tooltjes die integreren in je mobile mail client en die het mogelijk maken om je mail "voor te lezen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:06

ThaDude

Hang Loose

funk-e schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:25:
[...]

• m.gmail.com
  • ingebouwde mail client
Ja dat mag, dit vebruikt minder data en is overzichtelijker :)
Ik heb maar een abonnement van 25 Mb data per maand..

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ik heb even een vraag. Ik heb een onbeperkt data-abonnement bij mijn Touch. Dit bevalt heel erg goed! Elk uur wordt door middel van IMAP synchronisatie mijn mail opgehaald. Maar vanavond ga ik een weekend naar Belgie. Stel, ik vergeet om mijn GPRS verbinding uit te zetten, wat gaat zoiets mij dan kosten? Ik vind het niet erg om te betalen voor "roaming", maar ik kan niet zo goed inschatten hoeveel dat gaat worden.

Stel, elk uur "checkt" de telefoon op nieuwe mail. Welke gegevens gaan dan over de lijn? Inloggegevens, headers (50 kb per stuk) van de ca. 25 bestaande mailtjes (die al in m'n telefoon staan) en headers van de eventuele nieuwe mailtjes. Hoeveel zou dit -bij benadering- gaan kosten, gebaseerd op een interval van 60 minuten?

By the way, ik heb als provider Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenkuipers
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-02-2008
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn HTC Touch, en ik hoop dat ik hier verder geholpen kan worden...

Het probleem:
Ik heb sinds afgelopen Dinsdag mijn Touch, en toen ik 'm voor het eerst aanzette beviel 'ie wel...
Nu heb ik 'm gisteren (Donderdag) even uitgehad, en toen ik 'm weer aanzette, had ik ineens een ander toetsenbord!

Ik had eerder gewoon toetsenbord met kleine toetsen, maar nu staat hij ingesteld op "touch-toetsenbord"...
Hoe krijg ik het voor elkaar om dat weer terug te zetten?

Als ik het via Instellingen --> Invoer --> doe, en daar op toetsenbord met kleine toetsen instel, druk ik op Ok, vervolgens is er niets veranderd... Kijk ik weer bij invoer, staat 'ie weer gewoon op "touch-toetsenbord"

Ik vind het vrij vervelend, met dit toetsenbord kan ik namelijk niet overweg...

Herkent iemand het probleem? En is dit opgelost?

Ik heb het al geprobeerd met een soft-reset en een hard-reset... Geen resultaat...

Ik hoop snel iets te horen...

Met vriendelijke groet,
Koen Kuipers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253151

het lukt niet om verbinding te maken tussen mijn tomtom en de htc_p3450
tomtom vraagt toestemming om te verbinden (ziet de hct dus wel) en meldt vervolgens

HTC_P3450 de vereiste functies voor deze telefoon konden niet worden gevonden

iemand ervaring hiermee?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001

DizzyWeb

Ondertiteld

Gisteren mijn MDA Touch binnen gekregen, vandaag terug naar de fabriek laten sturen... mislukte flash :'(

* DizzyWeb slaat zichzelf voor zijn kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253151 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:24:
het lukt niet om verbinding te maken tussen mijn tomtom en de htc_p3450
tomtom vraagt toestemming om te verbinden (ziet de hct dus wel) en meldt vervolgens

HTC_P3450 de vereiste functies voor deze telefoon konden niet worden gevonden

iemand ervaring hiermee?

thnx
Heb je navigatiesoftware op je Touch staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246034

@ Koen
Tik op je toetsenbordje (zodat je hem in beeld hebt) en druk dan op dat kleine hoekje naast het kleine toetsenbordje onderin (waar je op klikt zodat je het toetsenbord in beeld krijgt) dan krijg je een lijst met een (aantal) toetsenbord(en) die je kan uitkiezen.

Nu mijn vraag/shit:

Sinds gister is mijn HTC Touch kapot!! Ik zat op school, had even mijn mail gecheckt, en een half uur later wil ik nog even een smsje sturen en ineens is mijn hele beeld naar de klote. Ik heb al meerdere malen de batterij er een tijd uitgehaald en opnieuw opgestart enz enz. Maar dit mocht niet baten. Ik heb allerlei lijnen in mijn beeld en 3/4 van het scherm is wit met dunne lijntjes erdoorheen. De ''slide button'' van slide2unlock zie ik nog net. Die kan ik ook nog gebruiken, en dan unlockt die ook enz. maar ik zie verder niks dus kan ik ook niets beginnen.
Conclusie: beeldscherm kapot?

Ik heb geen gekke dingen ermee gedaan oid. Het was gewoon ineens zo. Ik heb dacht ik dit probleem vaker gelezen hier op tweakers. Ik herriner me dat dit onder garantie gerepareerd werd. Is dat ook echt zo? Ik heb de Touch amper 2,5 maand.. Ik heb wel batterystatus erop gehad, en toen had ik hem ''geclockt'' op 243 mhz. Maar daar kan het niet aan liggen. Ik heb batterystatus namelijk zo'n 2 weken geleden eraf gegooit omdat ik het niet echt gebruikte.

Als ik hem opstuur voor reparatie (onder garantie) zullen ze dan gaan zeuren als ze ergens iets van batterystatus vinden? Is er een programmatje waarmee ik alle bestanden / regkeys etc kan verwijderen van batterystatus? (voor de zekerheid)

Mvg,

Hardstyler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246034 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:55:
@ Koen
Tik op je toetsenbordje (zodat je hem in beeld hebt) en druk dan op dat kleine hoekje naast het kleine toetsenbordje onderin (waar je op klikt zodat je het toetsenbord in beeld krijgt) dan krijg je een lijst met een (aantal) toetsenbord(en) die je kan uitkiezen.

Nu mijn vraag/shit:

Sinds gister is mijn HTC Touch kapot!! Ik zat op school, had even mijn mail gecheckt, en een half uur later wil ik nog even een smsje sturen en ineens is mijn hele beeld naar de klote. Ik heb al meerdere malen de batterij er een tijd uitgehaald en opnieuw opgestart enz enz. Maar dit mocht niet baten. Ik heb allerlei lijnen in mijn beeld en 3/4 van het scherm is wit met dunne lijntjes erdoorheen. De ''slide button'' van slide2unlock zie ik nog net. Die kan ik ook nog gebruiken, en dan unlockt die ook enz. maar ik zie verder niks dus kan ik ook niets beginnen.

Ik heb geen gekke dingen ermee gedaan oid. Het was gewoon ineens zo. Ik heb dacht ik dit probleem vaker gelezen hier op tweakers. Ik herriner me dat dit onder garantie gerepareerd werd. Is dat ook echt zo? Ik heb de Touch amper 2,5 maand.. Ik heb wel batterystatus erop gehad, en toen had ik hem ''geclockt'' op 243 mhz. Maar daar kan het niet aan liggen. Ik heb batterystatus namelijk zo'n 2 weken geleden eraf gegooit omdat ik het niet echt gebruikte.

Als ik hem opstuur voor reparatie (onder garantie) zullen ze dan gaan zeuren als ze ergens iets van batterystatus vinden? Is er een programmatje waarmee ik alle bestanden / regkeys etc kan verwijderen van batterystatus? (voor de zekerheid)

Mvg,

toon volledige bericht
ik vraag me af of je cpu weer 'normaal' draait als je batterystaus eraf pleurt. Misschien dat hij nogsteeds sneller staat ingesteld. Nou is elke cpu verschillend, maar overclocken kan wel dit soort problemen opleveren.

Wanneer hij nog wel staat overclocked, helpt een soft-reset niet. Misschien dat een hard-reset wel werkt?

een touch-screen kan natuurlijk niet heel goed tegen grote druk op het scherm. Heb je hem wel in een beschermhoesje zitten als hij in je broekzak zit?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 233810 op 22-02-2008 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online

Mvg,

Je zou "blind" en hard reset kunnen doen.
Terwijl ie aanstaat:
1. druk zowel de rode als groene toets in
2. voer een softreset uit terwijl je de knoppen ingedrukt houdt
3. wacht tot er in het scherm een waarschuwing verschijnt
4. druk in het midden van / op de grijze enter toets om de hard reset te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbraakman
  • Laatst online: 14-05 08:41
Ik heb nu 2 dagen de htc touch (volgens mij de p3452 ipv de 3450), de versie met 256/128 MB, ondersteunt volgens de handleiding ook officieel SD 2.0 kaartjes (misschien al bekend, maar er was ergens discussie over of het wel of niet officieel ondersteund zou zijn)

Gratis van Telfort bij verlengen, dus niets te klagen :)

Anyway, het coole htc touch pad zit hier al standaard op, in 2 versies. Het HTC album nog niet standaard, helaas.

Ik heb 2 versies van het xda forum geplukt, volgens mij de nieuwste 2. Beide doen het op zich wel, maar afgezien van het tonen van de foto's, en reageren op de gestures doen ze het niet helemaal vlekkeloos. Ik heb nu de 1030.720 (ofzo) versie, zonder directory select optie, en ik zie geen tekst bij de twee soft buttons onder in het scherm. Ik kan ze overigens wel aanklikken.
Bij de info optie zie je de plaatjes voor de gestures, maar wederom geen tekst erbij.

De 826... versie (ofzo), met directory select is ook niet kosher op mijn toestel.
Deze keer zie ik wel 'tekst' op de soft buttons, maar die bestaat uit een aantal vierkantjes - onbekend lettertype ofzo? Binnen de directory selection is het apparaat ook aangeduid met vierkantjes.

Heeft iemand hier vergelijkbare ervaringen? Zo ja, (hoe) heb je dit probleempje opgelost?

Alle tips zijn welkom :)

Alvast hartelijk bedankt!

[ Voor 10% gewijzigd door nbraakman op 22-02-2008 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Dmartino schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 11:33:
Geachte heren, wat geweldig veel informatie in dit topic. Met veel hulp van dit topic heb ik alle instellingen aangepast en eigenlijk werkt de touch nu nagenoeg geheel naar wens. Ik blijf echter met twee onbeantwoorde vragen zitten, namelijk hoe kan ik een complete backup maken van zowel het besturingssysteem en alle data/programma's van mijn touch? Indien ik een andere ROM erop zet, zou ik graag de mogelijkheid hebben om terug te kunnen keren naar de huidige instellingen/versies.
Tevens vroeg ik mij af of de regels onder de tabs nog kunnen worden aangepast zodat de TOMTOM, Skype en de agenda plaats kunnen maken voor de Audioplayer en de BatteryStatus, dus zonder scrollbalk?
bedoel je misschien zoiets voor een backup?

http://www.spbsoftwarehouse.com/products/backup/faq.html?nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Maandag komt m'n iPhone binnen, dus mensen, ik ga jullie verlaten :+ Touch gaat richting marktplaats. Ik geef me over aan een veel betere UI, snelheid maar vooral belangrijk: betere browser en mediaspeler. Muziek afspelen gaat gewoon brak, met een muziekcollectie van 4GB kan ie echt niet overweg. Dingen als exchange pushmail gebruik ik niet dus die zal ik niet missen, daarnaast valt er genoeg te tweaken aan de iPhone :9

Nog een leuke vergelijking tussen de iPhone en WM telefoons die ik tegen kwam en wat mij betreft de spijker op z'n kop slaat :P

So, imagine you decide it's time to buy a new office chair

You walk into Apple's chair shop. They have this row of identical chairs. They're stunning, easily the best looking chairs you've ever seen. You sit down in one. Oooh. The lumbar support is just spectaclar. Your back problems melt away. This chair is just great. So you ask the salesperson -

This come with armrests?
Nope.
Can I add them later?
Nope.
That's weird. Well, it's bolted to the floor, too. I'd like some rollers.
That's how they come. Bolted to the floor.
Um. It doesn't rotate either.
That's right. You just point it at the desk. It does auto-adjust for your height, though.
Dang! How on earth does it know how tall I am? It's magic!

Then you head next door to the Microsoft chair shop. Inside they have a dozen different chairs, stools, benches, whathaveyou. Most of them are pretty utilitarian-looking. On the other hand, you can pick out the one that suits you best and you can buy aftermarket armrests. And the lumbar support, well, it's not very good. In fact, it's pretty bad. Plus: they all get a little squeaky after a little use.

But you really need a chair to be able to roll around, one with armrests. It's pretty much a deal breaker.

Microsoftchair

So while you may miss that lumbar support, it's worth it be able to move your chair around the office. Plus, you can always add a cupholder afterwards, for the heck of it. ;)

Ik zoek dus ook weer een nieuwe TS voor het volgende deel, m'n DM staat open ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Muthas schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 19:36:
Maandag komt m'n iPhone binnen, dus mensen, ik ga jullie verlaten :+ Touch gaat richting marktplaats. Ik geef me over aan een veel betere UI, snelheid maar vooral belangrijk: betere browser en mediaspeler. Muziek afspelen gaat gewoon brak, met een muziekcollectie van 4GB kan ie echt niet overweg. Dingen als exchange pushmail gebruik ik niet dus die zal ik niet missen, daarnaast valt er genoeg te tweaken aan de iPhone :9

Nog een leuke vergelijking tussen de iPhone en WM telefoons die ik tegen kwam en wat mij betreft de spijker op z'n kop slaat :P

So, imagine you decide it's time to buy a new office chair

You walk into Apple's chair shop. They have this row of identical chairs. They're stunning, easily the best looking chairs you've ever seen. You sit down in one. Oooh. The lumbar support is just spectaclar. Your back problems melt away. This chair is just great. So you ask the salesperson -

This come with armrests?
Nope.
Can I add them later?
Nope.
That's weird. Well, it's bolted to the floor, too. I'd like some rollers.
That's how they come. Bolted to the floor.
Um. It doesn't rotate either.
That's right. You just point it at the desk. It does auto-adjust for your height, though.
Dang! How on earth does it know how tall I am? It's magic!

Then you head next door to the Microsoft chair shop. Inside they have a dozen different chairs, stools, benches, whathaveyou. Most of them are pretty utilitarian-looking. On the other hand, you can pick out the one that suits you best and you can buy aftermarket armrests. And the lumbar support, well, it's not very good. In fact, it's pretty bad. Plus: they all get a little squeaky after a little use.

But you really need a chair to be able to roll around, one with armrests. It's pretty much a deal breaker.

Microsoftchair

So while you may miss that lumbar support, it's worth it be able to move your chair around the office. Plus, you can always add a cupholder afterwards, for the heck of it. ;)

toon volledige bericht
Fijn om te weten. We zullen je missen. N.b..ik ben erg blij met me Elfje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Uhuh, ik zeg toch niet dat de Elf slecht is? Ik heb hem nou een maand of 4 maar stap wegens een gebrek over. Ik wil m'n telefoon gewoon als een goede muziek (en evt. film) speler gebruiken, één apparaat bij je hebben is gewoon veel fijner. Heb 4 maanden veel met dat ding lopen tweaken etc. was er echt wel blij mee :) Ik zelfs de megatopicstart van dit topic gemaakt als het je nog niet was opgevallen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181175

.....

Microsoftchair

Euh... volgens mij wordt in deze vergelijking toch een lans gebroken voor Microsoft... Dus waarom jij nou overstapt op Apple?? You can always add a Zune afterwards, for the heck of it :P

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 181175 op 22-02-2008 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowse
  • Laatst online: 14-07-2020

Drowse

It's the fantastic drowse

Ben sinds deze week ook een gelukkige eigenaar van een HTC Touch, het zij in de T-Mobile variant en hij bevalt zeer goed.
Heb zojuist voor het eerst geprobeerd contact te leggen tussen de HTC en mijn TomTom One voor de file info maar krijg op mijn TomTom de melding dat verbinden niet mogelijk is vanwege de volgende melding: "De vereiste functies konden niet voor deze telefoon worden gevonden".
Met mijn "oude" Sony-Ericsson w810i had ik nooit problemen, iemand een idee?

Bij aansluiting op de SE werd gezegd "Functie Draadloze Gegevensverbinding Gevonden" Zou de HTC dit missen, of is het een kwestie van een bepaalde optie aanvinken?

[ Voor 14% gewijzigd door Drowse op 22-02-2008 23:40 ]

It's the fantastic drowse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Muthas schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 19:36:
Maandag komt m'n iPhone binnen, dus mensen, ik ga jullie verlaten :+
- knip -
Je hebt er een paar mooie topic start's uitgedrukt, thnx voor de moeite.
Veel plezier straks met je iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246816

Beste IC3M4N,

Ik heb dit kunnen verhelpen door een hard reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167115

Met de ROMS die hier in dit topic genoemd zijn doet mijn gprs het niet meer!
Kan iemand me aste aste asteblieft vertellen waarom dit is? Komt het door een bepaalde registerwaarde ofzo of zijn de goede gprs-instellingen weg? Hij zegt als ik internet explorer opstart of het weer wil bekijken het volgende : "The remote party has ended this connection"

Ik woon in Nederland en ik heb T-Mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Mvg,

toon volledige bericht
WTF, mij is gisteren PRECIES hetzelfde overkomen, maar dan ook precies.
Ik zat op school, was de enige nog aanwezig in mijn groep (we hebben aparte "kamers" waar alleen je groepsleden komen) ik stond bij onze deur (niemand kan er dus ingegaan zijn) even te praten, vervolgens kwam ik terug, even smsen naar din, blijkt oppeens mijn scherm helemaal naar de **** te zijn, echt totaal gewoon, ik kan NIKS meer zien. (het scherm is nu wit met strepen en een grote zwarte plek, pics op verzoek)

Meteen dezelfde dag naar de orange shop gegaan, ik kreeg geen garantie het was "val/stootschade" zij de redelijk arrogante en zelfingenomen medewerker. :( (Ik was bezig met mijn verhaal, toen maakte hij het voor me af op een heel sarcastische toon: "En hij lag natuurlijk alleen maar stil, je bent nergens tegenaan gekomen en het was oppeens gebeurd").

Heel fijn allemaal, weet iemand of dit niet gewoon binnen de garantie valt?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Muthas schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 21:08:
Uhuh, ik zeg toch niet dat de Elf slecht is? Ik heb hem nou een maand of 4 maar stap wegens een gebrek over. Ik wil m'n telefoon gewoon als een goede muziek (en evt. film) speler gebruiken, één apparaat bij je hebben is gewoon veel fijner. Heb 4 maanden veel met dat ding lopen tweaken etc. was er echt wel blij mee :) Ik zelfs de megatopicstart van dit topic gemaakt als het je nog niet was opgevallen :Z
Sorry joh..zo was het niet bedoeld. Bedankt voor al je inbreng, Heb er veel aan gehad, en als je met een Iphone topic komt..dan stap ik misschien ook over.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Spitie schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 10:19:
[...]

Ik zat op school, was de enige nog aanwezig in mijn groep (we hebben aparte "kamers" waar alleen je groepsleden komen) ik stond bij onze deur (niemand kan er dus ingegaan zijn) even te praten, vervolgens kwam ik terug, even smsen naar din, blijkt oppeens mijn scherm helemaal naar de **** te zijn, echt totaal gewoon, ik kan NIKS meer zien. (het scherm is nu wit met strepen en een grote zwarte plek, pics op verzoek)

Meteen dezelfde dag naar de orange shop gegaan, ik kreeg geen garantie het was "val/stootschade" zij de redelijk arrogante en zelfingenomen medewerker. :( (Ik was bezig met mijn verhaal, toen maakte hij het voor me af op een heel sarcastische toon: "En hij lag natuurlijk alleen maar stil, je bent nergens tegenaan gekomen en het was oppeens gebeurd").

Wat een asociale medewerker :/ HTC bellen, je kan ook direct via hun garantie krijgen :)
Anoniem: 167115 schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 10:07:
Met de ROMS die hier in dit topic genoemd zijn doet mijn gprs het niet meer!
Kan iemand me aste aste asteblieft vertellen waarom dit is? Komt het door een bepaalde registerwaarde ofzo of zijn de goede gprs-instellingen weg? Hij zegt als ik internet explorer opstart of het weer wil bekijken het volgende : "The remote party has ended this connection"

Ik woon in Nederland en ik heb T-Mobile!
GPRS instellingen aanpassen. Username en password leeg laten, acces point name = 'internet' (kleine letter). Dan doet ie het weer, wel even resetten na het aanpassen.
Anoniem: 181175 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 21:41:
[...]

Euh... volgens mij wordt in deze vergelijking toch een lans gebroken voor Microsoft... Dus waarom jij nou overstapt op Apple?? You can always add a Zune afterwards, for the heck of it :P
Ik weet het, heb de vergelijking gelezen ;)

Even alles back-uppen (met PIMbackup bijvoorbeeld, dat maakt een bestandje wat je op Touch kan uitvoeren waardoor alles wat ie heeft opgeslagen terug wordt gezet, dus als je die dan op je PC bewaard) en dan hard-resetten :) Vervolgens ook direct met HTC contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89916

Spitie schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 10:19:
[...]

Twee-en-halve week na mijn bezoek aan de T-Mobile Shop om mijn T-Mobile Touch variant mee te nemen kreeg ik ook een geheel wit beeld met een grote zwarte vlek en een paar lijnen erin. Beeld was idd ook kapot.

Bij het inleveren bij de T-Mobile Shop in de hoop dat dit nog onder de garantie viel, zeiden ze me dat als bij het nakijken van de telefoon er idd de conclusie getrokken kon worden dat dit niet door mijn schuld gebeurd zou kunnen zijn, dat ie dan weer binnen 2 weken klaar zou liggen.

Mijn pa heeft dit ook wel eens gehad met een Qtek (Qtek branded ook), en die was toen 400 euro kwijt, dus het zweet begon me al over 't voorhoofd te lopen.

Gelukkig kreeg ik na 1 week een telefoon dat ie weer klaarlag zonder reparatiekosten. Phew.

Daar maak ik dus wel uit op, dat je bij een T-Mobile-branded phone meer kans hebt dat dit onder de garantie valt dan bij Qtek (of HTC) zelf.

Voor mij i.i.g. petje af voor T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217443

Ik heb die parrot in de auto zitten, en die werkt perfect i.s.m. HTC Touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

funk-e schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:25:
[...]

• m.gmail.com
  • ingebouwde mail client
Het grote voordeel van het progje van Gmail, is dat heel erg weinig data verbruikt.
Zie het als dat je ff in de koektrommel kijkt wat erin zit.

De ingebouwde mail client, haalt eerst alles binnen, dan moet je handmatig elk berichtje openen om hem als gelezen te markeren, en wil je evetueel de bijlage downloaden ben je al voor de 2e keer data aan het verbruiken. En wanneer je zoveel mail krijgt als ik (gemiddeld 100 stuks per dag) is dit een hele opgave.

Iemand die het progje van Gmail eerder heeft gebruikt, zal dit volmondig beamen dat een heel erg leuk/licht en handig programma is.

Ik heb ondertussen alle optie nu wel zo'n beetje uitgeprobeerd, maar ik heb nog geen enkele java manager gevonden die het Gmail progje doet werken :'( en de ingebouwde mail client is m.i. erg onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chris.nl schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:22:
[...]

Je zou de Esmertec's Java engine kunnen proberen.
Misschien die niet zeurt over het ontbreken van certificaten.

En "Nico" stinkt >:)
Nope, die doet het ook niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236072

Hoi, ik heb een probleem met activesync (alweer!),

Vorige keer lag het aan nod32 die het verbinding telkens verbrak. De laatste 2 dagen wilde hij dus niet verbinden dus heb ik activesync opnieuw geïnstalleerd op mijn pc. Hij wilde het weer niet doen dus heb ik bij activesync (op tel) die ene acountje verwijderd -> waar die boxjes aangevinkt zijn met contacten/bestanden etc. ik hoop dat jullie weten wat ik bedoel.

Hoe kan ik die account weer op mijn tel krijgen, zelf denk ik dat dat automatisch gebeurd als je verbinding maakt tussen je pc en tel. Maar dat wilt maar niet lukken. Ik heb geen firewalls of wat dan ook dus ik weet echt niet wat mijn probleem kan zijn. Ik hoop dat iemand me kan helpen bvd

Oja: de settings staan goed met ''verbindingen met usb toestaan'', die usb boxes zijn aangevinkt dus ik denk niet dat het aan dat kan liggen, tel+pc al verscheidene keren opnieuw opgestart dus dat is ook geen optie:(.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 236072 op 23-02-2008 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253311

hoi, ff een vraagje...

weet iemand hoe ik de melding "bericht vezonden" uit kan zetten??
ik bedoel dus dat popupje dat je krijgt als je sms zend.

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 12:38
Ik zit al een tijdje flink te pielen, maar ik krijg het maar niet voor elkaar.
Ik wil graag mijn telefoon zoals de volgende pagina instellen:
http://www.lakeridgesoftw...um/showthread.php?t=10348

Maar ik kom er maar niet uit om dit voor elkaar te krijgen. Iemand die mij hiermee kan helpen? Ik krijg het gewoon niet lekker werkend, en ik heb niet hetzelfde uiterlijk.

Geinstalleerd heb ik Wisbar Advance 3 en de trial van wisbar advance desktop, zoals ik kan downloaden van die site. Ligt het misschien aan het feit dat het een trail is, of kan ik dit gewoon op de één of andere manier niet lekker werkend krijgen?

Iemand die het weet of eens op zijn of haar telefoon kan proberen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Als je nou is vertelt wat er precies niet goed uit ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 12:38
Laat maar, het is inmiddels al gelukt :)

Ik was iets te snel met posten, excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goofyduck384 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 09:24:
Laat maar, het is inmiddels al gelukt :)

Ik was iets te snel met posten, excuses!
Wil ik wel even wat screen foto's zien :9 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246034

Hallo, even terugkomend op vorig verhaal:

Muthas, heb jij hier ervaring mee? Ik bedoel, weet jij misschien of de cpu weer standaard draaid na een hardreset? Ik heb namelijk een hardreset uitgevoerd via MyMobiler (top progje :)). Nu start die op en moet je het beeld uitlijnen, maar dat werkt dus niet zoals je wel zult begrijpen omdat het scherm kapot is. Dat is dus wel prima. (in de zin van dat alles(??) er af is)

Kortom: iemand die zeker weet dat de cpu weer normaal draaid na een hardreset?

En dan heb ik nog een vraag:

Wat is aan te raden, direct via HTC het proberen te regelen of via de belcompany? Garantie voorwaarden oid zullen wel hetzelfde zijn maar wie heeft ervaring met de tijdsduur van een reparatie?
Ik zou hem zsm namelijk weer terug willen hebben :) Ik denk zelf dat het via HTC het snelst gaat?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Anoniem: 246034 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 16:15:

Kortom: iemand die zeker weet dat de cpu weer normaal draaid na een hardreset?
Ja, na een hard reset is de software die de cpu deed overklokken weg.
dwz. de cpu draait weer normaal.

Mits er geen stukjes software nog op de opslagkaart staan vind de reperateur in eerste oogopslag niets terug.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.