Ik heb een leren tasje van Krusell, werkt perfect.Anoniem: 228062 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:42:
Wilde even deze ervaring met jullie delen.
Ik ben altijd heel voorzichtig met mijn Touch geweest maar helaas kreeg ik na een maand of 2 plotseling een blauwe streep door mijn scherm. Deze streep werd een week later 2 strepen, en een halve dag later kreeg ik een wit scherm en deed de telefoon verder niets meer. Bij Bel Company kreeg ik te horen dat dat te maken heeft met het feit dat ik de telefoon onbeschermd in mijn broekzak bewaar en dat de touch screen hier niet goed tegen kan (teveel druk ontvangen ondanks dat het scherm geen krassen had). Mijn reactie was hier uiteraard op 'wat voor telefoon mag je nou weer niet in je broekzak stoppen'. Viel niet onder garantie maar ik kon gelukkig beroep doen op mijn telefoonverzekering en vandaag, 5 weken later, heb ik mijn touch zonder enige verdere kosten gerepareerd en al weer netjes terug. In de papieren kon ik aflezen dat de reparatie mijn verzekering 270 euro heeft gekost (een nieuwe printplaat en een nieuw touch screen!).
Een bekend advies maar toch nooit verkeerd om aan iedereen te melden, verzeker je touch!!!! en koop een degelijke (dure) bescherming voor je telefoon als je m in je broekzak stopt. Ik ben nog aan het kijken naar een goede hoes, de crystal case beschermt zover ik kon zien niet het touch screen zelf, maar wel de andere delen van de phone, die naar mijn mening van nature al erg krasvast zijn..ook een aantal leren hoezen gezien maar die maken de phone weer erg groot voor de broekzak...nog andere mensen met suggesties?
Ik heb hem gewoon aan de riem hangen, en s'avonds gaat ie netjes in het bijgeleverde tasje.
Krusell is klasse spul