Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagelijks luisterde ik via mijn iPod Touch met de Creative EP-830.De iBood aanbieding in Januari van de CX400's, leek me wel interessant en ik heb ze besteld.

Ik moet zeggen, deze bevallen me beter dan de EP-830's. Alhoewel ik het idee heb, dat de ceative dopjes wel iets meer bas hebben, klinken de Senheisers prima. Ze zitten ook een stuk comfortabeler, en omdat ze rond mijn nek hangen, blijven ze ook beter zitten als ik weer eens naar een bus moet rennen.

Beiden bevallen prima, maar vind de Senheisers iets praktischer, omdat ze beter blijven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
weet iemand iets over draadbreuk buiten de garantieperiode (voor de cx300)? Repareren ze dat nog voor een overweegbare prijs, of kun je dan net zo goed nieuwe kopen? de linkerdop geeft ongeveer 10% van het volume van de rechter

[ Voor 15% gewijzigd door foppe-jan op 16-02-2009 23:40 ]

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:23

Laguna

Connaisseur

Linkerdopje van mijn CX300 klinkt sinds afgelopen donderdag ook gedempt, dag daarvoor schoongemaakt (dus waarschijnlijk daarmee te maken), maar al aan lopen zuigen en zitten blazen, maar helpt niets helaas...

Ik heb ze al sinds augustus 2006 toendertijd bij bol.com besteld, dus hoef (denk ik) ook niet meer bij Sennheiser aan te kloppen.

Wel balen, wordt dan weer 40 euro voor nieuwe doppen. Iemand al ervaring met die CX300-II of daar noemenswaardige veranderingen bij zijn doorgevoerd (bijvoorbeeld het voorkomen van wat nu mij en ook andere mensen is overkomen)?

EDIT: Heel vreemd is nu plots weer in orde :?

[ Voor 4% gewijzigd door Laguna op 22-02-2009 22:34 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:27
Ik heb twee paar CX300's gehad en bij beiden klonk het linkerdopje na een maandje of twee uit het niets gedempt. De eerste keer had ik nog het bonnetje en heb mijn garantie geclaimed, de tweede keer kon ik het bonnetje niet vinden maar had ik het ook wel gehad met Sennheiser en heb de Creative EP830 gekocht.

Maar nu ik lees dat veel meer mensen er last van hebben denk ik dat het aan het model ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
De CX400 kost momenteel maar 20 euro bij Computerland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-08 14:10
Vandaag de Sennheiser IE8 besteld, hoop dat ze de verhalen op head-fi.org waarmaken :)
Zal laten weten hoe ze klinken (voor en na de burn in) zodra ik ze heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boomx schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:37:
Vandaag de Sennheiser IE8 besteld, hoop dat ze de verhalen op head-fi.org waarmaken :)
Zal laten weten hoe ze klinken (voor en na de burn in) zodra ik ze heb!
Ik ben heel benieuwd. ;) Ik ben nl. ook zeer geïnteresseerd in deze IEM's van Sennheiser. Zou ik eventueel mogen weten via welke webshop je ze besteld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Ik zie net in de Pricewatch (ook de nieuwe pricewatch-linkjes hierboven] dat de CX400 sinds vandaag een stuk goedkoper geworden is, 29 euri bij Bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat kunnen we nu allemaal zien, dus is niet zo zinvol om te vermelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gruys7
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-11-2024
Is het draad van de sennnheiser cx 400 nou zo kort? Want als ik foto's hiervan bekijk dan lijkt dit wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Laatst online: 15-09 16:18
gruys7 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 19:48:
Is het draad van de sennnheiser cx 400 nou zo kort? Want als ik foto's hiervan bekijk dan lijkt dit wel zo.
De draad bestaat uit 2 delen. De eerste is net voldoende als je de speler in binnenzak hebt zitten. Met het verlengstuk eraan kun je hem op je knieën hangen :)

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gruys7
MrFl0ppY schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 20:15:
[...]

De draad bestaat uit 2 delen. De eerste is net voldoende als je de speler in binnenzak hebt zitten. Met het verlengstuk eraan kun je hem op je knieën hangen :)
Okee, beter ik hoopte dit ook al. Zit er ook een regelaar op dat je naar volgende/vorig nummer kan of is dit bij de cx 500?
Nu alleen nog overwegen of ik ze ga halen. Want ik heb nu Creative EP-830, die bij de creative x-fi zaten. Ik weet alleen niet of veel verschil tussen deze twee oordopjes zitten?

[ Voor 8% gewijzigd door gruys7 op 17-03-2009 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
Ik heb de CX-400 gekocht, en ik vind hem goed :). Ik heb geen flauw idee of 'ie nog beter gaat klinken als hij ingespeeld is (of wat dan ook), maar ik ben er tevreden mee.

Alleen, en dat is een pagina of 2 ook teruggekomen, hoe werkt die cable winder / kabelstrip / dat rubberen dingetje? Moet je de dopjes er met de oor-kant naar beneden of boven indrukken? Ik heb het idee dat die strip nogal stram is en ben bang dat ik de niet al te dikke kabeltjes stuktrek ofzo als ik hem er verkeerd in- of uitdoe, :/.

En ik vind die korte kabel wel handig, ik heb m'n iPod vaak in m'n borstzak van m'n jas te zitten, en zat voorheen altijd met het teveel aan kabel te klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
Gisteren dan eindelijk mijn setje IE8 binnengekregen! Ik had deze afgelopen vrijdag besteld bij EShop.nl, stond 0-3 dagen levertijd bij dus dat hebben ze helaas niet kunnen waarmaken. Wel heb ik tweemaal contact gehad met hun klantenservice per e-mail waarop ik beide keren binnen 4 uur reactie ontving; not too shabby.

Gezien de sennheiser IE8 dynamic drivers zijn hebben ze een burn-in periode van rond de 150-200 uur nodig, dit doe ik 's nachts met pink noise (track 58, 20 min, van bink's audio test cd , afgewisseld met één track van de prodigy, en overdag luister ik er gewoon naar ;). Ik zal mijn impressies hieronder maar als een blog plaatsen.

dag 0: Out of the box: Wow! Hoewel ze wat aan bass missen vind ik het geluid nu al super, werkelijk ENORM HELDER, dus niet een hoge treble & schel maar het klinkt echt helder en er is een goede onderscheid tussen alle tonen. Verschillende eartips geprobeerd (je krijgt heel wat sets meegeleverd) maar ik ben er nog niet helemaal uit.

dag 1: (na 12 uur burn in) He meer bass! En de soundstage is beter, vooral bij tracks met vocals heb je het idee dat alles echt in een ruim veld om je heen gebeurd. Overigens heb ik gekozen voor de foam tips, geven de beste isolatie en die andere gingen toch wat zeer doen na een tijdje. Ik moet verder zeggen dat het verschil met 192 en 320 kbps mp3's me nu zoveel opvalt dat 192 echt storend en bedroevend is.
Daarnaast wil ik zeggen dat hoewel het indoen van de IEM's dankzij de positionering boven het oor (met de plastic opzet stukjes voor de kabel) niet zonder slag of stoot gaat (lees: je doet ze niet in 2 seconde even in en uit), verder in mijn beleving de positionering gewoon wel comfortabel.

[ Voor 17% gewijzigd door Boomx op 20-03-2009 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:25

Christiano007

Ich bin der champion

YopY schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 21:58:
Ik heb de CX-400 gekocht, en ik vind hem goed :). Ik heb geen flauw idee of 'ie nog beter gaat klinken als hij ingespeeld is (of wat dan ook), maar ik ben er tevreden mee.

Alleen, en dat is een pagina of 2 ook teruggekomen, hoe werkt die cable winder / kabelstrip / dat rubberen dingetje? Moet je de dopjes er met de oor-kant naar beneden of boven indrukken? Ik heb het idee dat die strip nogal stram is en ben bang dat ik de niet al te dikke kabeltjes stuktrek ofzo als ik hem er verkeerd in- of uitdoe, :/.

En ik vind die korte kabel wel handig, ik heb m'n iPod vaak in m'n borstzak van m'n jas te zitten, en zat voorheen altijd met het teveel aan kabel te klooien.
Hoe lang is dat korte kabeltje trouwens? Ik doe hem ook vaak in de binnenzak maar ik wil wel dat er een beetje draad slap hangt om m'n hoofd te bewegen zonder dat het gaat trekken.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
http://www.trustedreviews...iser-CX400-Canalphones/p1
70cm, binnenzak gaat prima, broekzak gaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boomx schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 10:31:
Gisteren dan eindelijk mijn setje IE8 binnengekregen! Ik had deze afgelopen vrijdag besteld bij EShop.nl, stond 0-3 dagen levertijd bij dus dat hebben ze helaas niet kunnen waarmaken. Wel heb ik tweemaal contact gehad met hun klantenservice per e-mail waarop ik beide keren binnen 4 uur reactie ontving; not too shabby.

Gezien de sennheiser IE8 dynamic drivers zijn hebben ze een burn-in periode van rond de 150-200 uur nodig, dit doe ik 's nachts met pink noise (track 58, 20 min, van bink's audio test cd , afgewisseld met één track van de prodigy, en overdag luister ik er gewoon naar ;). Ik zal mijn impressies hieronder maar als een blog plaatsen.

dag 0: Out of the box: Wow! Hoewel ze wat aan bass missen vind ik het geluid nu al super, werkelijk ENORM HELDER, dus niet een hoge treble & schel maar het klinkt echt helder en er is een goede onderscheid tussen alle tonen. Verschillende eartips geprobeerd (je krijgt heel wat sets meegeleverd) maar ik ben er nog niet helemaal uit.

dag 1: (na 12 uur burn in) He meer bass! En de soundstage is beter, vooral bij tracks met vocals heb je het idee dat alles echt in een ruim veld om je heen gebeurd. Overigens heb ik gekozen voor de foam tips, geven de beste isolatie en die andere gingen toch wat zeer doen na een tijdje. Ik moet verder zeggen dat het verschil met 192 en 320 kbps mp3's me nu zoveel opvalt dat 192 echt storend en bedroevend is.
Daarnaast wil ik zeggen dat hoewel het indoen van de IEM's dankzij de positionering boven het oor (met de plastic opzet stukjes voor de kabel) niet zonder slag of stoot gaat (lees: je doet ze niet in 2 seconde even in en uit), verder in mijn beleving de positionering gewoon wel comfortabel.
Bedankt voor de eerste indrukken, Boomx! ;) Het zijn duidelijk fantastische IEM's! Laat vooral niet na om je verdere ervaringen met ons te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-07 20:42

Ale-Gu

'Eel Goe'

Weet iemand iets meer over de nieuwe CX-x00-II versies? De naam is maar minimaal gewijzigd, maar de prijzen verschillen enorm.

Ik zit er aan te denken om een (verouderde) CX400 te kopen, of zou de nieuwe versie echt meerwaarde hebben?

Hier zou uw advertentie kunnen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik was vanmorgen wederom aan het stoeien met mijn redelijk oude CX300. De kabels zijn gewoon door gebruik verder uit elkaar gescheurd, en komen alleen maar in de knoop. (Ze zijn ook erg oud). Dus tijd voor nieuwe.
Ik wilde wel iets betere, maar geen super high-end model, dus ben maar voor de instap IE6 gegaan!
Morgen binnen hoop ik :)

Zal het hier laten weten hoe ze zijn t.o.v. de CX300. Heb helaas geen ander vergelijkingsmateriaal. Maar zal na het inspelen dezelfde nummers eens luisteren op de CX300 en IE6 en het even hier omschrijven :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quicksilvernet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-06-2023
Ik heb pas de CX400 aangeschaft om wat meer bass en kwaliteit te krijgen dan mijn standaard dopjes van de HTC Touch HD. Alleen ik hoor nu alleen helemaal geen bass. Waar kan dat aan liggen?

- Ik heb alle rubbertjes gebruikt
- Gedraaid en allerlei manieren ingedaan
- Beetje met equalizer gespeelt zonder effectief resultaat
- Meerdere spelers gebruikt op het apparaat

Ik had hem besteld bij BOL.com

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
Even een kleine update wat betreft mijn IE8

dag 5: (inmiddels zo'n 60-70 uur totaal aan burn in) Jawel, ze zijn nog beter geworden: lijkt wel alsof de range nog groter is geworden, het is voor mij erg moeilijk te omschrijven maar sommige nummers komen nu gewoon echt goed tot hun recht. Hoewel een nummer als Boys Noize - 3 Bass (zoek maar op) nergens op slaat, is het dankzij de IE8 toch een genot om naar te luisteren (meer omdat ik me zo verwonder om de kwaliteit :9)
Ander goed voorbeeld is deze sample flac: macabre: je waant je echt in een bioscoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quicksilvernet
  • Laatst online: 20-06-2023
quicksilvernet schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:31:
Ik heb pas de CX400 aangeschaft om wat meer bass en kwaliteit te krijgen dan mijn standaard dopjes van de HTC Touch HD. Alleen ik hoor nu alleen helemaal geen bass. Waar kan dat aan liggen?

- Ik heb alle rubbertjes gebruikt
- Gedraaid en allerlei manieren ingedaan
- Beetje met equalizer gespeelt zonder effectief resultaat
- Meerdere spelers gebruikt op het apparaat

Ik had hem besteld bij BOL.com

Iemand een idee?
Ik ben er achter gekomen, ik heb hem ten eerste 3ur laten inspelen en de goed manier gevonden hoe ik hem moet in doen. Hij moet een soort vacuum krijgen in je oor zodat alles weer goed klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb de IE6 nu een avondje uitgeprobeerd. Mijn globale omschrijving tot nu toe? Wauw!

Even een stukje geschiedenis. Toen ik naar school ging met het OV, ging ik meer muziek luisteren dan normaal. In eerste instantie deed ik dit met een vrij luxe Panasonic casettespeler (Plat, aluminium, je weet wel de laatste generatie). Daarna ben ik een hele tijd tevreden geweest met een MD Speler/Recorder (Kwaliteit was en blijft gewoon goed). Toen ging ik mijn eerste iPod kopen (Nano 1st gen), en viel mij op dat ik misschien wel iets miste in het geluid. Ongeveer een 2 jaar geleden kocht ik de CX300 en ik was verkocht. Ik dacht bij mezelf :"Wat heb ik mezelf al die jaren aangedaan!". Het geluid was echt een hele verbetering t.o.v. al die standaard koptelefoons die je bij je apparaten krijgt. Ik ben dus 2 jaar zeer tevreden gebruiker geweest van de CX300 en hoorde al mijn liedjes zoals ik ze nog nooit gehoord had!
Nu heb ik deze vervangen voor de IE6. Ik luisterde wat nummers op de bank en testte wat oordopjes uit welke mij het beste passen. Uiteindelijk terug naar de standaard M formaat die er al op zat, en echt een liedje goed luisteren. Radiohead - Reckoner, wauw wat een geluid. Zo zuiver, je hoort (nog) zo veel meer! Nog een liedje. Nine Inch Nails - The Great Destroyer (Yearzeroremixed), ook dit nummer luister ik zoals ik deze nog nooit eerder gehoord heb. Ik wordt gestoord door een vriend van me die me belt, hij is thuis en vraagt of ik langskom. Onderweg luister ik weer het liedje van NIN maar dan op de 'oude' CX300, ditmaal klinkt het plat en dof. Teveel bas? Het lijkt er wel op.

Na een aantal nummers geluisterd te hebben kom ik tot de conclusie dat de IE6 echt superieur klinkt t.o.v. de CX300 (Mijn enige goede referentie). Er zou nog wat meer bas uit mogen komen, maar dit zal ongetwijfeld na een aantal uren inspelen het geval zijn. Ik ben meer dan tevreden! Dit is mijn geld dubbel en dwars waard!
(Elbow - The Bones of You tijdens het typen geluisterd met beide koptelefoons, en ook dit nummer klinkt op de CX300 plat en dof (vond het nog wel een mooi nummer hoor ;)), en op de IE6 helder, zuiver, en veel beter!

Zo toch nog een aardig verhaaltje geworden. Ik houd jullie op de hoogte over hoe het gaat klinken na een aantal uren ingespeeld te zijn.

* ReCreator is blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Gezien het prijsverschil tussen de CX300 en de IE6 lijkt het mij wel normaal dat de IE6 een pak beter zijn. :p

Verder doet dit me weer kniezen over het feit of ik al dan niet zou gaan voor een setje IE's, alhoewel ik niet zoveel naar muziek luister en bij elke luistersessie van mijn CX300/EP630 mij er weer over verbaas dat geluid toch wel mooi, zuiver en gepositioneerd kan klinken. Ik denk dat het voor mij de moeite niet zal zijn om +€100 te spenderen aan nog betere dopjes. Menig persoon verklaarde mij al zot om +€30 te spenderen aan oordopjes, maar goed, met de mening van zulke mensen hoor ik geen rekening te houden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
€30,- is toch wel het minste wat ik over heb voor een set dopjes, zeker als het ter vervanging van de standaarddopjes is. In de bus/trein/trem (ja, alle drie, elke dag, :+) zie ik vaak genoeg mensen met standaarddopjes, en ik vind het eigelijk jammer voor hun.

Valt ook op: diegenen met standaarddopjes zijn ook degenen die je zelf hoort, :/. Het zou, ook in verband met volksgezondheid, niet verkeerd zijn als in-ear dopjes of dopjes met goede isolatie verplicht werden voor nieuwe audiospelers, :nod:.

Nu hoorde / las ik overigens ergens een keer dat er qua geluidsdruk (decibel) geen tot zeer weinig verschil zit tussen in-ear en 'gewone' dopjes - klopt dit? M'n CX 400 klinken alsof ze veel luider kunnen namelijk dan m'n ouwe standaard iPod dopjes.

En nog een vraag (de laatste heur), die high-end setjes (€100+), houden die het wel lang uit? dwz, zijn die wel geschikt voor dagelijks gebruik in bus / trein / tram / straat / fiets zonder dat ze stuk gaan? Want dat zou jammer zijn, :/.

Ook wil ik gewoon oordopjes met stalen of koolstofvezel-coated kabeltjes, :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

YopY schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 21:58:
Je moet dat niet met de kabeltjes doen :)

Druk het dopje er in zoals je het ook in je oor zou stoppen. Druk het er weer uit door aan de achterkant de rubber uitstulping in te drukken (zoals bij een medicijnstrip). Niet aan de kabels trekken daarvoor, lol.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
DevilsProphet schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 08:58:
Gezien het prijsverschil tussen de CX300 en de IE6 lijkt het mij wel normaal dat de IE6 een pak beter zijn. :p

Verder doet dit me weer kniezen over het feit of ik al dan niet zou gaan voor een setje IE's, alhoewel ik niet zoveel naar muziek luister en bij elke luistersessie van mijn CX300/EP630 mij er weer over verbaas dat geluid toch wel mooi, zuiver en gepositioneerd kan klinken. Ik denk dat het voor mij de moeite niet zal zijn om +€100 te spenderen aan nog betere dopjes. Menig persoon verklaarde mij al zot om +€30 te spenderen aan oordopjes, maar goed, met de mening van zulke mensen hoor ik geen rekening te houden. ;)
Vraag is natuurlijk hoeveel waarde je aan die constatering van jou hecht. Persoonlijk zou ik echt niet tegen een setje Trust/Logitech boxen naast m'n pc kunnen verdragen en daarom heb ik er ook twee professionele studio monitoren staan. Echter, als jij zo content bent met die CX300 en er daarnaast nauwelijks naar luistert: waarom zou je er dan in investeren. Ja er is een merkbaar kwaliteitsverschil, ook voor de niet audiofiel, maar als dat maar een beperkte meerwaarde heeft en je je niet stoort aan je huidige situatie dan zou ik er geen €120 aan besteden.

That being said: de IE8 is echt idioot goed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu er zo veel winkels stunten met de CX400 dopjes (hier in de stad bij de V&D €50 terwijl de Paradigit er 30 meter naast €20 vraagt) misschien even handig om duidelijk te laten zien waar je op moet passen met de aanschaf i.v.m. nepperds - die door de prijsdaling wellicht duurder zijn geworden dan een paar echte.

De hier in NL op dit moment verkrijgbare versie heeft overigens de goedkope plastic opbergpouch zoals ook bij de namaak-CX400 wordt geleverd, niet meer de lederen versie. Dit is normaal.

Links is nep:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v644/BigRiz/Sennheiser%20CX%20400/phones-back.jpg
Let op het plastic en het logo.

Links is nep:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v644/BigRiz/Sennheiser%20CX%20400/phones-front.jpg
Let op de grille.

Bovenste is nep:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v644/BigRiz/Sennheiser%20CX%20400/pouch.jpg
Bij de plastic versie is het logo er heel glad in gesmolten, de lederen versie laat ook in het logo nog leer-onregelmatigheidjes zien.

NB de echte versie wordt verkocht in een *onmogelijk* te openen verpakking. Je hebt allerhande powertools, drie werklui en een graad in industrieel ontwerpen nodig om een kans te maken.
Ik heb zelf nog nooit nepperds gezien in een dergelijke verpakking, maar YMMV.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2009 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:23:
NB de echte versie wordt verkocht in een *onmogelijk* te openen verpakking. Je hebt allerhande powertools, drie werklui en een graad in industrieel ontwerpen nodig om een kans te maken.
Ik heb zelf nog nooit nepperds gezien in een dergelijke verpakking, maar YMMV.
Mijn dank.. de winkelbediende van de Computerland opende hem voor mij zonder al te veel moeite met een mooi Stanleymes, maar daarna moest ik wel oppassen dat ik mij geen slagaderlijke bloeding bezorgde mbt de plastic randjes.

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:23:
Nu er zo veel winkels stunten met de CX400 dopjes (hier in de stad bij de V&D €50 terwijl de Paradigit er 30 meter naast €20 vraagt) misschien even handig om duidelijk te laten zien waar je op moet passen met de aanschaf i.v.m. nepperds - die door de prijsdaling wellicht duurder zijn geworden dan een paar echte.
Thanks! Worden die ook bij 'normale' winkels verkocht dan of alleen op eBay en zo?
Links is nep:
[afbeelding]
Let op de grille.
Is de grille van de echte wel gevlochten? Op je foto ziet het er uit als kleine perforaties maar dat is misschien een resolutieprobleem.

Weet iemand of deze (echte :p )ook ergens voor die lage prijs in het zwart verkocht worden? Heb wel de zilveren gevonden (Computerland, Paradigit) maar geen zwarte.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:00
Die van mij van de Computerland zien er uit als de gevlochten nepperds. Heeft een neppe pouche die toch wel echt blijkt te zijn. Heeft dan weer wel een onmogelijke verpakking om te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Computerland is overigens van Paradigit, vandaar vaak dezelfde aanbiedingen. In Computerland waren ze trouwens zwart (weet niet of ze nog hebben) terwijl ze zilver in de folder stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gianni Rombios schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 20:12:
Computerland is overigens van Paradigit, vandaar vaak dezelfde aanbiedingen. In Computerland waren ze trouwens zwart (weet niet of ze nog hebben) terwijl ze zilver in de folder stonden.
En ze hebben dezelfde slechte service.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
  • Laatst online: 12-09 07:41
Dacht dat mijn rechter dopje van mijn cx300 kapot was (nog maar 10% geluid). Wou al bijna nieuwe bestellen, maar een tip van dit forum, (even zuigen/blazen) heeft alles opgelost! Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zpottr schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 17:03:
Is de grille van de echte wel gevlochten? Op je foto ziet het er uit als kleine perforaties maar dat is misschien een resolutieprobleem.
Ik ben 99% zeker, dat de echte heel fijn vlechtwerk van platte draadjes is.
Heb wat macrofoto's proberen te maken, maar die vielen te slecht uit. Hopelijk vanavond een 2e poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 11:37:
[...]

Ik ben 99% zeker, dat de echte heel fijn vlechtwerk van platte draadjes is.
Heb wat macrofoto's proberen te maken, maar die vielen te slecht uit. Hopelijk vanavond een 2e poging.
Dat betekent dat ik dus wel 99% zker de echte van computerland heb (heb trouwens zilvere van computerland, geen zwarte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gruys7
is de kans groot dat de cx400 bij bol.com nep zijn. Deze oordopjes zijn maar € 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
De neppers komen enkel van (chinese) ebayers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:19
http://1dayfly.nl/index.asp
De CX500 voor €54.95 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Gianni Rombios schreef op zondag 29 maart 2009 @ 19:34:
De neppers komen enkel van (chinese) ebayers.
Nee hoor, ook van bv. verkopers via Amazon (niet Amazon zelf).

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 09:01
Ik twijfel nogal tussen de Sennheiser IE7 en de Denon AH-751. De dopjes gebruik ik in de volgende situaties:
  • Op 't werk (kantoor) als het nogal lawaaiig is (of ik gewoon lekker muziek wil horen).
  • Buiten wandelen (hardlopen doe ik niet).
  • Muziek tijdens het motorrijden (ben ik nog niet helemaal over uit).
Ik gebruik de dopjes eigenlijk alleen op m'n iPhone voor het luisteren van muziek. Als ik de dopjes tijdens het motorrijden wil gebruiken, dan moeten ze niet te groot zijn, want dan knelt het nogal gauw bij de oren. Ik heb geen ervaring met het "over de oren" dragen van de oordopjes. De Denon dopjes draag je gewoon, maar zijn wel vrij zwaar, dus wellicht is "over de oren" dan wel comfortabeler.

Heeft iemand hier ervaring met de Denon AH-751 i.v.m. de Sennheiser en of het mogelijk is deze dopjes onder een helm te kunnen gebruiken?

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Heb nu een paar dagen de ie6 in gebruik en de kwaliteit is duidelijk (nog) beter geworden! Ik heb wel de oude eartips van mijn cx300 er op gedaan, want de bijgeleverde tips pasten niet lekker. Ziet er wel vreemd uit omdat de tips nu wit zijn, maar het geluid is veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

gruys7 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 16:55:
is de kans groot dat de cx400 bij bol.com nep zijn. Deze oordopjes zijn maar € 30.
Bij Paradigit zijn ze slechts €19,95. Dit zijn echter wel enkel de zilverachtige. Heb ze zelf vandaag ook gehaald en er lagen er nog wel een stuk of 6. Wel wennen van een goed ingespeelde Set Creative EP630's terugvallen op een niet ingespeeld paar CX400's. Hoop dat ze in the end kwalitatief een tikkeltje beter zijn. Zou een leuke aanloop zijn naar m'n wellicht aankomende Phonak Audéo PFE's.

Bij het openmaken van die klote verpakking wel gelijk m'n Mini Sleeves verloren, gelukkig gebruik ik ze zelf niet maar toch jammer :(.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Ongeveer een jaar lang de CX400 gebruikt te hebben is er toch eindelijk wat kapot gegaan.

Afbeeldingslocatie: http://pic001.filehostserver.eu/723.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

JunkieXP schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 18:34:
[...]

Bij Paradigit zijn ze slechts €19,95. Dit zijn echter wel enkel de zilverachtige. Heb ze zelf vandaag ook gehaald en er lagen er nog wel een stuk of 6. Wel wennen van een goed ingespeelde Set Creative EP630's terugvallen op een niet ingespeeld paar CX400's. Hoop dat ze in the end kwalitatief een tikkeltje beter zijn. Zou een leuke aanloop zijn naar m'n wellicht aankomende Phonak Audéo PFE's.

Bij het openmaken van die klote verpakking wel gelijk m'n Mini Sleeves verloren, gelukkig gebruik ik ze zelf niet maar toch jammer :(.
Maak je maar geen zorgen zou ik zeggen, ik was ook zeer teleurgesteld toen ik mijn nieuw setje Creative EP630 open deed en in m'n oren stak, vergeleken met de herinneringen die ik had aan mijn overleden setje Sennheiser CX300 (het was de kleine kat, kabels doorgebeten), maar dat is uiteindelijk helemaal goed gekomen. Geef ze gewoon wat tijd om in te spelen. 10 uur inspeeltijd moet zeker al een verschil geven. Een nachtje laten spelen ofzo?

Even beschrijven wat mij zo stoorde aan die nieuwe dopjes: te schel en de schraal, absoluut geen bas, etc etc. Nu ze volledig ingespeeld zijn lijkt het geluid zuiverder en beter gebalanceerd, alhoewel de bas natuurlijk wel redelijk uitgesproken is bij deze reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

DevilsProphet schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 19:22:
[...]
Maak je maar geen zorgen zou ik zeggen, ik was ook zeer teleurgesteld toen ik mijn nieuw setje Creative EP630 open deed en in m'n oren stak, vergeleken met de herinneringen die ik had aan mijn overleden setje Sennheiser CX300 (het was de kleine kat, kabels doorgebeten), maar dat is uiteindelijk helemaal goed gekomen. Geef ze gewoon wat tijd om in te spelen. 10 uur inspeeltijd moet zeker al een verschil geven. Een nachtje laten spelen ofzo?

Even beschrijven wat mij zo stoorde aan die nieuwe dopjes: te schel en de schraal, absoluut geen bas, etc etc. Nu ze volledig ingespeeld zijn lijkt het geluid zuiverder en beter gebalanceerd, alhoewel de bas natuurlijk wel redelijk uitgesproken is bij deze reeks.
Ja ik wist dat het allemaal goed gaat komen, maar toch is het wel weer even zo van huh, dat dat inspelen echt zo'n wereld verschil teweeg brengt. Ik heb hem inmiddels al weer 2u aan de ruizende radio hangen dus het gaat helemaal goed komen. Ben wel erg blij dat er een haakse plug aanzit, echt zoveel fijner :). Ben alleen bang dat ik het verbeterde verschil van de CX400 niet ga weten :). Aangezien een van mijn oude dopjes is overleden en ik het idee heb dat het setje zowieso aan het aftakelen was op het gebied van detail, dat heel langzaam maar zeker detail inleverde voor een lagere bass.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieroman
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:46

Pieroman

/me

Ook ik heb net bij de Paradigit de CX400 gehaald. Had deze set al vanuit HK maar wist nou nooit zeker of ze nep waren of niet :P
Omdat ze nu bij de Paradigit zo goedkoop zijn vroeg ik me eigenlijk half af of die niet ook gewoon ergens uit China komen.... De leren pouch van mijn nieuwe set heeft wel dat gladde logo wat dus nep zou zijn? Verder viel mij op dat de nieuwe set gladde kabels heeft in tegenstelling tot de ruwe kabels van mijn HK set. Wat is nou juist en niet?
Geluid is nog wat moeilijk te vergelijken, het hoog klinkt nog niet helemaal lekker op de nieuwe set heb ik het idee.

De vragen dus:

- Ruwe of gladde kabel?
- Hoe hoort het hoog te klinken
- De L/R letters zijn op de HK set dikker, ook CX400 in de kabel is daar groter.
- Pouch glad plastic logo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
De echte heeft een groef "off center", de neppe heeft die groef in het midden (in het zilver naast de rubbers).
Het oogje van het knijpertje is anders bij de neppers. Beide zijn goed bij de Computerland/Paradigits.
Als ik deze review nog eens bekijk
http://www.trustedreviews...iser-CX400-Canalphones/p1
moeten ze toch wel echt zijn.
http://www.sennheiserusa..../SpecSheet_CX400_1007.pdf
De pouch is zeker geen echt leer maar in normale reviews wordt nergens gezegd dat de pouch van leer is, wel "leatherette" hier en daar. Op zich lijkt mij echt leer voor zo'n pouch ook onwaarschijnlijk. Net als bij andere electronica: echte leren tasjes moet je later los erbij kopen.
Kijk eens goed naar die pouch bij trusted reviews (en die van Sennheiser website): ik ben er bijna zeker van dat die "lederen met oneffenheden" juist de nepper is (lijkt me ook geen echt leder trouwens en ziet er duidelijk cheaper uit).

Kabel is goed, beetje ruw (rubber) niet glad-plastic.

De grille is ook rounded, wat mij betreft dus het enige: die niet echt leren pouch...

[ Voor 52% gewijzigd door Gianni Rombios op 02-04-2009 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 09:01
Ik heb gisteren mijn IE7 binnengekregen. Ik ben alleen de standaard oordopjes van de iPhone gewend, dus het klinkt al gauw beter. Toch voor het geld valt het mij wat tegen. Wellicht dat het na een tijdje nog wat beter wordt.

Ik vind de bas erg stevig. Middenbereik is ook flink aanwezig, maar de hoge tonen mis ik toch een beetje. Ik zal ze eens achter de originele CD's hangen, maar met de gemiddelde MP3 had ik toch nog net iets meer verwacht.

Memories van Barbra Streisand klinkt wel een stuk beter, maar dance nummers mogen wat mij wat meer hoog hebben. De pasvorm is goed. Ik gebruik de foams (L) en dat zit prima.

Helaas kan ik niet fatsoenlijk de dopjes onder mijn helm gebruiken. Opzetten gaat nog wel, maar bij het afzetten blijven ze niet zitten en trek ik ze over mijn oren. Nogal pijnlijk en niet erg bevordelijk voor de dopjes. Daarvoor kopen we dus maar een setje goedkopere dopjes. Geluidskwaliteit maakt dan toch niet zo heel erg veel uit.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 23:54
BugBoy schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 22:32:
Ik heb gisteren mijn IE7 binnengekregen. Ik ben alleen de standaard oordopjes van de iPhone gewend, dus het klinkt al gauw beter. Toch voor het geld valt het mij wat tegen. Wellicht dat het na een tijdje nog wat beter wordt.

Ik vind de bas erg stevig. Middenbereik is ook flink aanwezig, maar de hoge tonen mis ik toch een beetje. Ik zal ze eens achter de originele CD's hangen, maar met de gemiddelde MP3 had ik toch nog net iets meer verwacht.

Memories van Barbra Streisand klinkt wel een stuk beter, maar dance nummers mogen wat mij wat meer hoog hebben. De pasvorm is goed. Ik gebruik de foams (L) en dat zit prima.

Helaas kan ik niet fatsoenlijk de dopjes onder mijn helm gebruiken. Opzetten gaat nog wel, maar bij het afzetten blijven ze niet zitten en trek ik ze over mijn oren. Nogal pijnlijk en niet erg bevordelijk voor de dopjes. Daarvoor kopen we dus maar een setje goedkopere dopjes. Geluidskwaliteit maakt dan toch niet zo heel erg veel uit.
laat het eens 50 uur ofzo inbranden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
(betreft cx400 computerland/paradigit echt of niet)
Ik heb maar eens een email gestuurd naar Sennheiser, ik kreeg vandaag de bevestiging dat deze cx400's echt zijn, ook het "leatherette" tasje hoort zo :).Het was wel een vaag antwoord maar wilde het toch even melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 10:49
kutkip schreef op woensdag 24 december 2008 @ 20:56:
Als je volume aan één kant is weggevallen en je hebt geen garantie meer of je hebt geen zin om hem terug te sturen, zou je eventueel het koptelefoontje uit elkaar kunnen halen en dan de contactpuntjes beetje aanduwen. Dit werkte bij mij en heb weer prima geluid.
Misschien wel een oude post. Maar zou iemand mij kunnen uitleggen hoe je dan bijvoorbeeld een cx300 uit elkaar kan halen? Ik ben namelijk mijn bon verloren van de dixons, waardoor ik geen garantie meer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
Ik heb vandaag ook de CX400 bij de Paradigit gehaald, voor €20 kan je daar toch geen buil aan vallen lijkt me.
Ik had hiervoor twee maal de CX300 maar omdat die te snel kapot gingen heb ik daarna de Creative EP-830 gehaald. Deze zijn nog steeds niet kapot maar zitten weer wat minder lekker dus toch maar weer Sennheisers gehaald.

Ik vind het best jammer dat de oordopjes symmetrisch zijn, niet meer de J-kabel van de CX300. Ook snap ik niet goed waarom ze een korte kabel en een verlengkabel moesten maken, dit is toch best onhandig. Over de pasvorm, geluidskwaliteit en design ben ik dan wel weer helemaal tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 11:47
Goed, ik moet ook maar eens aan een deugdelijk paar in-ear oordopjes. Nu zie ik dat iedereen best tevreden is over de CX400 en aangezien die maar €20,- zijn bij oa. Dunnet.nl kan ik daar volgens mij geen buil aan vallen.

Nu ben ik geen audiofiel maar wat is het verschil tussen de CX400 en de CX400-II Precision? Is het geluid merkbaar beter of hoe moet ik me dat voorstellen? Iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Sebastiaannn schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 21:01:
Ik heb vandaag ook de CX400 bij de Paradigit gehaald, voor €20 kan je daar toch geen buil aan vallen lijkt me.
Ik had hiervoor twee maal de CX300 maar omdat die te snel kapot gingen heb ik daarna de Creative EP-830 gehaald. Deze zijn nog steeds niet kapot maar zitten weer wat minder lekker dus toch maar weer Sennheisers gehaald.

Ik vind het best jammer dat de oordopjes symmetrisch zijn, niet meer de J-kabel van de CX300. Ook snap ik niet goed waarom ze een korte kabel en een verlengkabel moesten maken, dit is toch best onhandig. Over de pasvorm, geluidskwaliteit en design ben ik dan wel weer helemaal tevreden.
Dat van die kabel vind ik juist geniaal. (apart geval) heb namelijk een SE telefoon en daar zit al een omvormtertje bij, voorheen had ik altijd een meter kabel in me zak zitten. Nu is dat nog maar 30/40 cm;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
Red Nalie schreef op zondag 12 april 2009 @ 13:09:
Goed, ik moet ook maar eens aan een deugdelijk paar in-ear oordopjes. Nu zie ik dat iedereen best tevreden is over de CX400 en aangezien die maar €20,- zijn bij oa. Dunnet.nl kan ik daar volgens mij geen buil aan vallen.

Nu ben ik geen audiofiel maar wat is het verschil tussen de CX400 en de CX400-II Precision? Is het geluid merkbaar beter of hoe moet ik me dat voorstellen? Iemand die dit weet?
Volgens mij zijn de enige verschillen het feit dat je 6 paar verschillende rubbertjes mee krijgt om om je CX400s te doen en de volumeregelaar die er bij zit. Ook heeft de II-Precision niet de korte kabel + het verlengsnoer. Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/productsurvey/10773/8992.png
Lightning89 schreef op zondag 12 april 2009 @ 19:21:
[...]

Dat van die kabel vind ik juist geniaal. (apart geval) heb namelijk een SE telefoon en daar zit al een omvormtertje bij, voorheen had ik altijd een meter kabel in me zak zitten. Nu is dat nog maar 30/40 cm;).
Haha in dat geval is het heel handig =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Sebastiaannn schreef op zondag 12 april 2009 @ 20:10:
[...]

Volgens mij zijn de enige verschillen het feit dat je 6 paar verschillende rubbertjes mee krijgt om om je CX400s te doen en de volumeregelaar die er bij zit. Ook heeft de II-Precision niet de korte kabel + het verlengsnoer. Plaatje:
[afbeelding]

[...]
Haha in dat geval is het heel handig =).
Hmm, that doesn't warrant the €30-40 price difference :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:25

Christiano007

Ich bin der champion

Ik zal ook binnenkort een nieuw setje dopjes moeten hebben, mijn Creative 630 rubber is ingescheurd, je kunt het metalen (plastic?) ding draaien bij het einde van de dop. Niet erg lang meer voordat deze kapot gaat lijkt mij, ondanks dat het rete fijne dopjes waren.

Hoe zit dat nou met de CX400 serie, ik las veel klachten over de kwaliteit van de rubber aansluiting net onder het dopje dat steeds gemakkelijk eraf gaat?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de CX400 zo'n 2 weken en heb nu al een probleem de rechter oordopje die is zachter dan de linker.
Het ligt niet aan de instellingen van de device waar het aangesloten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Heb je ze al geprobeerd uit te blazen / zuigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markicks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:02
Ik heb vorige week de CX500 binnen gekregen en ben echt ontzettend tevreden. Natuurlijk moesten ze eerst ingespeeld worden voor de s-klank, maar het klinkt nu al stukken beter en de bass vind ik al helemaal geweldig. Ik stel geen superhoge eisen aan geluid, maar een beetje mooi mag het wel klinken en dat doen deze zeker.

Tevreden gebruiker dus! ;)

/edit: gebruik ze overigens met de Nokia 5310 XpressMusic

[ Voor 7% gewijzigd door Markicks op 20-04-2009 18:22 ]

system setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 20 april 2009 @ 18:18:
Heb je ze al geprobeerd uit te blazen / zuigen?
Bedankt.
Heb hem even in de stofzuiger slang gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
  • Registratie: April 2009
Ik ben ook geïnteresseerd in de CX400. Maar paradigit heeft nu ook de CX500 gaming in de aanbieding (30 euro). Is er een groot verschil tussen de "gewone" CX500 en de CX500 gaming?

Edit: Is de CX400 nu eigenlijk de beste hoofdtelefoon in zijn prijsklasse (dus rond de 25 euro)? Ik lees dit namelijk wel elders, echter de EP630 van Creative schijnt ook zeer goed te zijn. Wat is eigenlijk de beste hoofdtelefoon (de hoofdtelefoon met de beste "echte" geluidskwaliteit) van dit moment?

[ Voor 45% gewijzigd door BB333 op 21-04-2009 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
BB333 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 20:00:
Ik ben ook geïnteresseerd in de CX400. Maar paradigit heeft nu ook de CX500 gaming in de aanbieding (30 euro). Is er een groot verschil tussen de "gewone" CX500 en de CX500 gaming?

Edit: Is de CX400 nu eigenlijk de beste hoofdtelefoon in zijn prijsklasse (dus rond de 25 euro)? Ik lees dit namelijk wel elders, echter de EP630 van Creative schijnt ook zeer goed te zijn. Wat is eigenlijk de beste hoofdtelefoon (de hoofdtelefoon met de beste "echte" geluidskwaliteit) van dit moment?
De EP630 van Creative is ongeveer gelijk aan de CX300 van Sennheiser en de CX400 zijn wel weer een stukje beter. De EP830 van Creative is wel weer wat beter dan de 630 maar kan het naar mijn mening niet echt aan de CX400 tippen, vooral niet qua comfort.

Op Head-Fi zegt iemand dat er geen verschil is tussen de CX500 en de CX500 Gaming.
http://www.head-fi.org/fo...500-vs-cx500-g4me-384997/
Maar daar heb ik geen ervaring mee ofzo. Redelijk jammer dat ze die nu daar voor maar 30 euro hebben.. Had em graag gehaald voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
Bedankt voor je reactie;) Heeft iemand trouwens ervaring met Focalprice? Die verkopen voor 29 dollar de CX500. Ik lees wel enkele forums waarop wordt getwijfeld aan de echtheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Voor alle vragen omtrent het aankoopproces moet je in Shopping Forum zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 18:56:
[...]

Bedankt.
Heb hem even in de stofzuiger slang gehouden.
Heeft dit daadwerkelijk geholpen, ik lijk namelijk hetzelfde probleem te hebben :P

(voordat ik aan mn gf moet uitleggen waarom ik een oordopje in de stofzuigerslang aan het hangen ben :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 00:25
Hmm, ik ga ook nog maar een setje halen denk ik. Zal ik de CX400 voor 20 euro nemen of de CX500 voor 30 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
Dat vraag ik mij serieus ook af. De CX500 zijn voor 30 euro beschikbaar en de CX400 voor 20 euro. Met welke doe je een betere aankoop? Ik heb ook sommige reviews gelezen die negatief zijn over de CX500 t.o.v. de CX300. Wat denken jullie, de CX400 voor 20 euro of de CX500 voor 30 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
BB333 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 17:23:
Dat vraag ik mij serieus ook af. De CX500 zijn voor 30 euro beschikbaar en de CX400 voor 20 euro. Met welke doe je een betere aankoop? Ik heb ook sommige reviews gelezen die negatief zijn over de CX500 t.o.v. de CX300. Wat denken jullie, de CX400 voor 20 euro of de CX500 voor 30 euro?
van wat ik op head-fi las was de cx500 niet echt een boeiende verbetering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Die cx500 van 30 euro, is dat bij Conrad? http://www1.conrad.nl/scr...e&~cookies=1&scrwidth=800
Die heeft gratis verzending, dus als je verzendkosten bij de cx400 moet betalen zou ik de cx500 bij Conrad bestellen. Verwachte datum is daar 7 mei. Het lijkt me waarschijnlijk dat ze binnenkort op meer adressen voor 30 euro te koop zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Gianni Rombios op 22-04-2009 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
De CX400 kan ik krijgen voor 20 euro bij Paradigit en de CX500 voor 30 euro. Dus het verschil is 10 euro. En ik weet echt niet of het het verschil waard is en welke er nou betere overall geluidkwaliteit levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
Is er iemand die mij kan vertellen wat de beste keuze is, de CX400 of de CX500 dus? Het verschil is exact 10 euro. Geluidskwaliteit is het belangrijkste, voor zowel hoge, lage als mid tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op diverse fora gelezen dat er qua geluid geen significant verschil zit tussen de CX400 en de CX500. De techsheet laat zien dat dat het frequentiebereik van de CX500 gaat tot 22000Hz in tegenstelling tot de 21000Hz bij de CX400. De ondergren is hetzelfde. Echter zou dit niet te horen zijn, al heb ik er zelf geen directe ervaring mee. Bij de CX500 heb je verder geen verlengkabelmaar wel een ingebouwde volumecontrol... Ik heb de afweging ook gemaakt en ben uiteindelijk voor de CX400 gegaan omdat ik hem graag in het wit had. (was bij de cx500 niet beschikbaar) Na een tijdje inspelen op de welbekende ruis uitermate tevreden en een hele verbetering t.o.v. mij oude CX300...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
Ik heb geen ervaring met de CX500 maar ik heb een Logitech headsetje met ingebouwde volume controle en die ging heel snel kapot, die volume controle blokkeert delen van het geluid, waardoor ik het soms heel zacht of heel ruisend hoor. Tijdens het volume veranderen geeft dit ook problemen.
Dus als er geen verschil zit in het geluid zou de toenemende kwetsbaarheid misschien een negatief puntje kunnen zijn om je afweging te maken. Nogmaals, misschien heeft de CX500 hier helemaal geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:37
ik heb sinds vanochtend ook een cx400 setje, aangezien gister mijn steelpad doppen het begaven en ik voor 21.00 uur bij bol.com dus nog even snel nieuwe (voor de vakantie) heb besteld.

deze hangen nu dus ook al een tijdje aan de pc met de bekende test cd erop.
ik snap echter alleen nog niks van die cable winder, zijn er hier mensen die hem gebruiken en zo ja, hoe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

rjvisje schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 19:26:
ik snap echter alleen nog niks van die cable winder, zijn er hier mensen die hem gebruiken en zo ja, hoe??
Druk de earbuds met de grille eerst in de openingen, draai de kabel om het rubber ding en zet 'm vast.

Om het weer los te krijgen druk je ze er uit zoals je een paracetamol uit een strip drukt (niet aan de kabel gaan trekken!).

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
ik heb sinds vanochtend ook een cx400 setje, aangezien gister mijn steelpad doppen het begaven en ik voor 21.00 uur bij bol.com dus nog even snel nieuwe (voor de vakantie) heb besteld.

Heeft dat ding ook een naam? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance

Wel jammer dat je een tientje teveel betaald hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Zijn er mensen met een IE8 en Westone 3?

Ik twijfel tussen deze 2 en zou graag bevindingen horen :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
He moody, check http://www.head-fi.org/ voor die vergelijking. heb zelf iig de IE8 en ben er superblij mee :9~

[ Voor 32% gewijzigd door Boomx op 02-05-2009 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 23:54
Mooooody schreef op donderdag 30 april 2009 @ 16:13:
Zijn er mensen met een IE8 en Westone 3?

Ik twijfel tussen deze 2 en zou graag bevindingen horen :)
Je zou de Westone UM3X moeten overwegen, reacties op Head-fi verkiezen deze boven de IE-8 en de W3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozac[NL]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-02 20:05

Prozac[NL]

zucht.......

Vanmiddag bij Computerland gebruik gemaakt van de leuke cx500 aanbieding die tot en met vandaag geldig was, laatste paar ook, dus op tijd.

Ik had cx300 en wilde wel upgraden naar de 'ie' series, maar een zekere kredietcrisis....etc.

Maar goed vandaag even laten inspelen en na 4 uurtjes ben ik al meer dan tevreden. Ze lijken nu al strakker in het laag dan me cx300 en midden en hoog is beter, zeker op me ipod/iphone hoor ik verschil maar op de iriver h120 is het zeer duidelijk. Ben benieuwd als ze verder ingespeeld zijn.
Ik luister voornamelijk naar zelf geripte cd's, en dan aac audiophile settings dus altijd tegen de 300kb bitrate aan en flac. Muziek van Death/Doom Metal tot Drums and Bass Industrial en Neo Folk Dark Ambient, Jazz etc.,dus heel afwisselend.

Ook lezen van topics over fakes bevestigen me dat dit weldegenlijk de echte zijn, dus voor 20 euro ben ik een tevreden man.

Bij deze mijn bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

andyy schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 18:40:
[...]

Je zou de Westone UM3X moeten overwegen, reacties op Head-fi verkiezen deze boven de IE-8 en de W3
Ik lees het ook.
Na wat rondvragen kan ik er aankomen voor $325 incl. shipping, omgerekend 245 euro.
De UM3X zijn neutrale dopjes die ongeveer alles goed doen. (De W3 heeft een mid-bass extensie en de IE-8 overmatige bass). Erg aantrekkelijk.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb een tijdje terug, een maand of 4 geleden ofzo, een cx400 black setje gekocht. Ik ben er na al die maanden nog steeds erg tevreden. Ik gebruik ze voor in mijn telefoon (nokia 6500 slide). Ik heb wel nog een 3,5mm > 2,5mm verloopstekkertje tussen moeten zetten, maar het werkt nog altijd prima.

Het enige nadeel vind ik wel, dat lopen met die dingen je oren niet echt fijn is. Of het aan mij ligt weet ik niet, maar als ik loop dat hoor iedere stap via de oordoppen in oren in bonken. Niet echt prettig als je het mij vraagt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Prozac[NL] schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 21:59:
Ook lezen van topics over fakes bevestigen me dat dit weldegenlijk de echte zijn, dus voor 20 euro ben ik een tevreden man.
Dan heb je de CX400 denk ik, of je hebt €30,- betaald :)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozac[NL]

Prozac[NL]

zucht.......

Zpottr schreef op zondag 03 mei 2009 @ 02:09:
[...]

Dan heb je de CX400 denk ik, of je hebt €30,- betaald :)
Nee hoor, aanbieding voor koniningendag, t/m 2 mei. Het zijn echt cx500's.
c&p aanbieding:
Merk: Sennheiser
Partnummer: CX500
Artikelnummer: 10020630
Productstatus: Actueel

Beschikbaarheid:
Bel voor voorraad in onze winkels 0900 66 66 673 (€ 0.35/min)
Voorraad internetmagazijn: Levertijd: 1 à 2 werkdagen
€ 19,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
Prozac[NL] schreef op zondag 03 mei 2009 @ 09:37:
[...]

c&p aanbieding:

[...]
Ze staan nog gewoon op de website, ik kan nergens terugvinden dat het tot 2 mei is. Ik ga morgen wel effe langs Computerland Eindhoven om te kijken of ze ze nog hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Prozac[NL] schreef op zondag 03 mei 2009 @ 09:37:
[...]

c&p aanbieding:

[...]
Oh, netjes. Dat had ik niet gezien.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozac[NL]

Prozac[NL]

zucht.......

Leolinedance schreef op zondag 03 mei 2009 @ 09:47:
[...]

Ze staan nog gewoon op de website, ik kan nergens terugvinden dat het tot 2 mei is. Ik ga morgen wel effe langs Computerland Eindhoven om te kijken of ze ze nog hebben.
Ik zag het in de nieuwsbrief, daar hadden ze het over 30 april t/m 2 mei. Heb site bekeken voor de details voor me c&p en idd staan ze er nog.

Hopenlijk heb je succes want 20 euro is geen geld deze dagen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
Ik heb ook de CX500 sinds 1,5 week ongeveer. Alleen wel voor 29 euro gekocht. Ik heb er de hele week gebruik van kunnen maken, ook in het vliegtuig, maar toch moet ik hem bijna op het allerhardst zetten om de buitengeluiden af te weren. Ook merk ik dat wanneer ik met de volumeknop van de Sennheiser zelf het volume aanpas, dat de geluiden dan sterker of anders worden dan wanneer ik het volume aanpas met de Ipod zelf. Ik heb al meerdere doppen geprobeerd. De oortjes zijn ong. 25 uur ingespeeld. Wie heeft er een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heb vandaag de CX500 gehaald bij Computerland Groningen voor 19,95 euro. Echt geen geld voor dit dingen, zeker met al die extra's die erbij zitten (tasje etc.). Ze klinken beter dan de CX300 die ik eerst heb gehad, hoewel het verschil niet erg groot is. Vind de bass wel net wat te overheersend.

Dat de klank van het geluid veranderd bij het verschuiven van de volumeregelaar was ook één van de dingen die mij direct opvielen (midden blijft veel sterker aanwezig).
Rakkerzero schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 22:32:
[...]
Het enige nadeel vind ik wel, dat lopen met die dingen je oren niet echt fijn is. Of het aan mij ligt weet ik niet, maar als ik loop dat hoor iedere stap via de oordoppen in oren in bonken. Niet echt prettig als je het mij vraagt.
Dat is normaal (tenminste, ik heb het ook :P). De dopjes iets minder ver in je oren duwen helpt bij mij.
BB333 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 17:12:
Ik heb ook de CX500 sinds 1,5 week ongeveer. Alleen wel voor 29 euro gekocht. Ik heb er de hele week gebruik van kunnen maken, ook in het vliegtuig, maar toch moet ik hem bijna op het allerhardst zetten om de buitengeluiden af te weren. Ook merk ik dat wanneer ik met de volumeknop van de Sennheiser zelf het volume aanpas, dat de geluiden dan sterker of anders worden dan wanneer ik het volume aanpas met de Ipod zelf. Ik heb al meerdere doppen geprobeerd. De oortjes zijn ong. 25 uur ingespeeld. Wie heeft er een oplossing?
Dat je ze op het allerhardst moet zetten om ál het geluid af te weren is natuurlijk niet vreemd, de oordopjes houden veel geluid tegen, maar natuurlijk niet alles. Dan moet je noise-cancelling oordopjes hebben. Of heb je ze misschien niet helemaal goed in je oren? Als je het volume zo hoog moet zetten wordt je ook snel doof lijkt mij :X

[ Voor 67% gewijzigd door Jckx op 04-05-2009 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
Die prijsverlagingen ineens vallen wel op - CX 400 / 500 worden betaalbaar e.d.. Zouden ze de voorraden leeg willen hebben of zijn ze gewoon aan het stunten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

VariX schreef op maandag 04 mei 2009 @ 17:28:
[...]

Dat is normaal (tenminste, ik heb het ook :P). De dopjes iets minder ver in je oren duwen helpt bij mij.
Dan vallen ze bij mij uit mijn oren. Maargoed ik loop er dan gelukkig ook niet zo heel vaak mee, dus een enorm probleem is het nu ook weer niet.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozac[NL]

Prozac[NL]

zucht.......

Heb vandaag de CX500 gehaald bij Computerland Groningen voor 19,95 euro. Echt geen geld voor dit dingen, zeker met al die extra's die erbij zitten (tasje etc.). Ze klinken beter dan de CX300 die ik eerst heb gehad, hoewel het verschil niet erg groot is. Vind de bass wel net wat te overheersend.

Dat de klank van het geluid veranderd bij het verschuiven van de volumeregelaar was ook één van de dingen die mij direct opvielen (midden blijft veel sterker aanwezig).
Ik vind ze juist gebalanceerder dan de cx300 die ik had, juist gedetailleerder in het midden, kortom beter maar dat hoor ik het best op de iriver, de ipods klinken wel beter met de cx500. Probleem blijft natuurlijk dat geluid zo subjectief is.

Ik heb volume op et slidertje op max staan regel volume op me mp3 speler(s). Liefst had ik dat slidertje helemaal niet gehad, maja.
BB333 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 17:12:
Check hier
Wat zijn goede oordopjes? Deel 8
even over hoe en wat kwa indoen, want idd op max zetten zou je knetterdoof worden lijkt me dus misschien gaat er iets niet goed.
Mijn ervaring is dat ik geluid van buiten goed buiten sluit ermee. Dus ben wel benieuwd wat er dan mis gaat bij jou...

[ Voor 33% gewijzigd door Prozac[NL] op 04-05-2009 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
Ik hoor zelf enorm goed en ben ook niet een klein beetje doof ofzo. Ik heb de oortjes nu goed inzitten en ben momenteel aan het luisteren. De oortjes heb ik ingedaan volgens de techniek. Ik zou wel graag willen weten op welke 'stand' jullie de CX500 zetten op bijvoorbeeld de fiets. Dus de volumeregelaar van de CX500 bijv. op de helft en die van de Ipod ook op de helft, of die van de CX500 helemaal op max en die van de Ipod op 1/4 deel. Dan kan ik een beetje vergelijken. Het dopje dat ik erop zet maakt neem ik aan ook nog uit, of niet? Wat is het verschil tussen die twee dopjes op elkaar en de losse dopjes? Waar moet ik opletten bij het kiezen van de dopjes?

Edit:
Hebben jullie nog tips voor het gebruik van de oortjes? Ik rol mijn oortjes bijvoorbeeld heel losjes om mijn Ipod op en stop ze in mijn broekzak met de Ipod, is dit bijvoorbeeld slecht? Is er een topic waarin deze tips staan?

[ Voor 15% gewijzigd door BB333 op 04-05-2009 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozac[NL]

Prozac[NL]

zucht.......

BB333 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 22:36:
Ik hoor zelf enorm goed en ben ook niet een klein beetje doof ofzo. Ik heb de oortjes nu goed inzitten en ben momenteel aan het luisteren. De oortjes heb ik ingedaan volgens de techniek. Ik zou wel graag willen weten op welke 'stand' jullie de CX500 zetten op bijvoorbeeld de fiets. Dus de volumeregelaar van de CX500 bijv. op de helft en die van de Ipod ook op de helft, of die van de CX500 helemaal op max en die van de Ipod op 1/4 deel. Dan kan ik een beetje vergelijken. Het dopje dat ik erop zet maakt neem ik aan ook nog uit, of niet? Wat is het verschil tussen die twee dopjes op elkaar en de losse dopjes? Waar moet ik opletten bij het kiezen van de dopjes?
Verschil tussen de 2 soorten is hoe jij ze ervaart, zelf gebruik ik die zonder streep/de zachtere. De kleine middel of grote dopjes is kwestie van luisteren welke beste afsluiten, hele in ear principe is daar op gebaseerd.
Ik gebruik de grote, die sluiten beste af, dat hoor ik doordat de bassen dan voornamelijk goed diep en warm zijn, maar de ultieme test is voor mij zonder geluid op de dopjes luisteren naar hoe geluid van buiten klinkt maar ook als je bijvoorbeeld praat, als ze goed afsluiten dan hoor je dat verschil heel goed.

Ik heb de slider op het koord op max staan. En regel volume met de iriver(of ipod). Bij me iphone is dan 3/4 een lekker volume om zonder buiten geluid lekker te luisteren( en das al best hoog kwa volume), bij de iriver met rockbox is dat rond de 20 in de schaal die hij gebruikt.

Succes ik hoop dat je het werkend kan krijgen.

p.s. Niemand beweerd dat je doof bent, we zijn alleen bang dat je dat word ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
Oke bedankt voor de info. Overigens vind ik de oortjes wel veel lekkerder klinken als ik ze op mijn PC aansluit en dan muziek luister. Ik gebruik een Ipod Nano 3de editie. Maakt de bitrate veel uit? Ik twijfel er bijvoorbeeld over om al mijn liedjes van 192kbps om te gaan zetten naar 320kbps. Ga ik hier verschil van merken?

[ Voor 24% gewijzigd door BB333 op 04-05-2009 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozac[NL]

Prozac[NL]

zucht.......

BB333 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 23:02:
Oke bedankt voor de info. Overigens vind ik de oortjes wel veel lekkerder klinken als ik ze op mijn PC aansluit en dan muziek luister. Ik gebruik een Ipod Nano 3de editie. Maakt de bitrate veel uit? Ik twijfel er bijvoorbeeld over om al mijn liedjes van 192kbps om te gaan zetten naar 320kbps. Ga ik hier verschil van merken?
Als je met omzetten bedoeld dat je de cd's opnieuw ripped, ja dan ga je dat wel iets merken, ik vraag me alleen af of dat op een ipod nano echt heel veel zal zijn. 192kbits mp3(daar heb je het over neem ik aan) is beetje de standaard he.
De bitrate zegt iig niks over volume.
Ik rip zelf naar AAC op audiophile setting, ben daar zeer tevree over.
Maar goed we gaan erg off topic nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 17:00
Tnx voor de tip! Vandaag nog even naar Computerland in Eindhoven gereden voor de CX400 (19 euro), bleek dat ik de CX500 ook nog voor 20 euro kon krijgen.. Dus gelijk die meegenomen.
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste

Let op:
Ben je van plan een CX300/CX400/CX500 van eBay en vooral uit Hong Kong of China te halen? Even oppassen! Er zijn ontzettend veel, en ontzettend goed, nagemaakte oordopjes in perfect-gekloonde verpakkingen, maar het geluid is altijd brak. Immers, er is een reden dat deze dingen zo veel goedkoper zijn dan 'in de winkel'. Het is daarom aan te raden om een Nederlandse, fysieke winkelketen op te zoeken voor deze oordopjes.