[V&A] Reacties uit? --- Update ---

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 15.256 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-06 22:09

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Nee. Voorlopig hebben we een gebrek aan devtijd, andere uitbreidingen en wensen hebben voorrang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 14:20
Is het mischien een idee om de leden de mogelijkheid te geven de reactie mogelijkheid bij V&A uit te zetten.

Ik merk aan mijzelf dat de het belachelijke niveau van de advertenties (die overigens steeds slechter word, nu je mensen hier niet meer op kan wijzen) bij mij erg de drang opwekt hierop te reageren, terwijl dit tegen de regels is. Dus ik zou graag mijn reactie mogelijkheid willen uitzetten.

Opleiding Brandveiligheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Is overigens een week-ban ontvangen geldig voor de gehele site met het forum daarbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Emielio schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 11:17:
Is het mischien een idee om de leden de mogelijkheid te geven de reactie mogelijkheid bij V&A uit te zetten.

Ik merk aan mijzelf dat de het belachelijke niveau van de advertenties (die overigens steeds slechter word, nu je mensen hier niet meer op kan wijzen) bij mij erg de drang opwekt hierop te reageren, terwijl dit tegen de regels is. Dus ik zou graag mijn reactie mogelijkheid willen uitzetten.
Lijkt me sterk dat er zoiets gedevt gaat worden omdat sommigen zichzelf niet in gaan houden. Is een beetje hetzelfde als een bot die op het forum gaat checken of je niet offtopic post oid :P

Als je abonnee bent heb je wel mogelijkheid tot een eigen CSS, dus misschien is daar iets mee te hiden ;)
Anoniem: 58485 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 11:20:
Is overigens een week-ban ontvangen geldig voor de gehele site met het forum daarbij?
Ban = ban ja, voor zover ik weet.
Heerlijk rustig zo zeg, bij m'n advertenties van vorige week en deze week... d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

^Zie TheZeroorez :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

Nav al dit gedonder, en de mailtjes die ik erover ontving van Microkid, heb ik besloten om V&A voortaan maar links te laten liggen.

Zelfs initiatieven van langdurige abonnees & leden, die er af,- en toe toch nog een bericht aan wagen, wordt schijnbaar niet echt waardeert/gesteund. Vooral van deze kathegorie tweakers kan je er toch wel van uitgaan dat die geen onzin plaatsen. Dus vandaar deze beslissing.

Overigens: Ik zou me er niet over verbazen als anderen dit ook (gaan) doen, omdat het niveau van V&A snel daalt atm, terwijl er geen werkbare oplossing voor in de maak is. Zelfs terugkeer naar de oude situatie zou bijna een verbetering zijn.

* Anoniem: 100386 eindigt hier met V&A [verwijdert V&A uit layout-setings] en dus ook dit topic.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 100386 op 14-03-2008 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Tsja ik moet toegeven dat ik het deels wel met G_M_C eens ben. Ook al vrij lang lid en stevig karma, en toch is de lol er enorm vanaf door de nogal stugge manier van modereren van sommigen.

Mi. een niet echt fijne vernieuwing.

[ Voor 13% gewijzigd door Boudewijn op 14-03-2008 12:03 ]

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Anoniem: 100386 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:34:
* Anoniem: 100386 eindigt hier met V&A [verwijdert V&A uit layout-setings] en dus ook dit topic.
Dus het heeft sowieso geen zin om een reactie te geven?

En @Boudewijn.
Soms is het gewoon te overdreven. Mensen blijven klagen over de prijs of gaan precies uitzoeken waar hetzelfde ietsje goedkoper gevonden kan worden. Als die persoon toch gewoon die prijs wilt en anders het product niet wilt verkopen is het toch goed.

[ Voor 32% gewijzigd door Kixtart op 14-03-2008 12:17 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Anoniem: 100386 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:34:
Nav al dit gedonder, en de mailtjes die ik erover ontving van Microkid, heb ik besloten om V&A voortaan maar links te laten liggen.

Zelfs initiatieven van langdurige abonnees & leden, die er af,- en toe toch nog een bericht aan wagen, wordt schijnbaar niet echt waardeert/gesteund. Vooral van deze kathegorie tweakers kan je er toch wel van uitgaan dat die geen onzin plaatsen. Dus vandaar deze beslissing.

Overigens: Ik zou me er niet over verbazen als anderen dit ook (gaan) doen, omdat het niveau van V&A snel daalt atm, terwijl er geen werkbare oplossing voor in de maak is. Zelfs terugkeer naar de oude situatie zou bijna een verbetering zijn.

:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Kixtart schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 12:04:
[...]

Dus het heeft sowieso geen zin om een reactie te geven?

En @Boudewijn.
Soms is het gewoon te overdreven. Mensen blijven klagen over de prijs of gaan precies uitzoeken waar hetzelfde ietsje goedkoper gevonden kan worden. Als die persoon toch gewoon die prijs wilt en anders het product niet wilt verkopen is het toch goed.
Klopt, ik zeg ook niet dat het onterecht is hoor, maar ik vind persoonlijk dat het nu telkens commercieler a la marktplaats wordt.
Nu mensen die een bezopen prijs vragen niet meer bedolven worden onder kritiek (dat was de enige positieve werking ervan), worden de prijzen echt belachelijk.
Als in: ik kijk amper meer in de V&A ads, het is allemaal een beetje onrealistisch qua prijs geworden.

Anderszijds was het "Te duur!!!1111" ook niet ideaal nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:06

Wokschotel

Op 6 wielen

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

offtopic:
Och ja het niveau op tweakers verlaagt zich, mischien dat het gewoon gesplitst kan worden naar Fok en marktplaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 10:46

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Boudewijn schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 13:48:
Klopt, ik zeg ook niet dat het onterecht is hoor, maar ik vind persoonlijk dat het nu telkens commercieler a la marktplaats wordt.
Ik vind dat wel meevallen, dat zou het pas worden als we ook geld gaan vragen voor bepaalde advertenties e.o. mogelijkheden. Toch?
Nu mensen die een bezopen prijs vragen niet meer bedolven worden onder kritiek (dat was de enige positieve werking ervan), worden de prijzen echt belachelijk.
Als je nog steeds van mening bent dat iets te duur is, dan kun je dat wel zeggen hoor. Alleen het moet beargumenteerd zijn. Dus niet 'te duur!', maar een wat uitgebreidere reactie met een reden waarom jij vind dat het te duur is (met een link naar de PW o.i.d.).

Maar wat houdt je tegen om minder te bieden dan de vraagprijs? Is dat nou niet tweede hands handelen? :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

V&A aangeboden: Sparkle GeForce 6800 GT 256MB DDR3 (AGP, DVI) SP-AG40GPT

Tsja zoiets als dit; iedereen ziet dat het enigszinds overpriced is, maar niemand doet er wat aan. Ik wil best een linkje plaatsen naar de PW, maar hoort de verkoper dat niet zelf te doen? (en als hij dan in gebreke blijft daarin, moet een ander er meer moeite voor doen).

Ik ga even een net berichtje daar achterlaten.

Ten tweede: het kost mij een deel van mijn berichtjes-quotum, en daar houd ik niet van.
Verder denken er kennelijk meer mensen over zoals ik, want het aantal reacties lijkt me enorm ingestort in de V&A.

[ Voor 16% gewijzigd door Boudewijn op 14-03-2008 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Boudewijn schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:17:
V&A aangeboden: Sparkle GeForce 6800 GT 256MB DDR3 (AGP, DVI) SP-AG40GPT

Tsja zoiets als dit; iedereen ziet dat het enigszinds overpriced is, maar niemand doet er wat aan. Ik wil best een linkje plaatsen naar de PW, maar hoort de verkoper dat niet zelf te doen? (en als hij dan in gebreke blijft daarin, moet een ander er meer moeite voor doen).

Ik ga even een net berichtje daar achterlaten.
Klik eens op onbekend dan zie je dat een link plaatsen die er al is niet nodig is.

Een onderbouwde reactie zoals je nu plaatst is geen enkel probleem, dat juichen we zelfs toe.

[ Voor 5% gewijzigd door Longbeard op 14-03-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Longbeard schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:21:
[...]

Klik eens op onbekend dan zie je dat een link plaatsen die er al is niet nodig is.

Een onderbouwde reactie zoals je nu plaatst is geen enkel probleem, dat juichen we zelfs toe.
Klopt , is ook niet erg. Feit si alleen dat als ik het 1x per dag doe, ik gewoon zelf niets meer kan doen voor dingen die me *wel* interesseren.

Verder: wat bedoel je met die link plaatsen? Ik snap er geen hout van namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-07 09:39

rob_erwt

What does this button do?

Verder denken er kennelijk meer mensen over zoals ik, want het aantal reacties lijkt me enorm ingestort in de V&A.
Er is een vrij grote kans dat dat komt omdat alle 'onzin' reacties niet meer geplaatst worden (uit angst voor een ban of omdat ze hun quotum niet willen verspillen). In beide gevallen helpt het nieuwe beleid dus: geen onzin reacties meer en de reacties die nog geplaatst worden voegen echt iets toe aan de advertentie.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Klopt.
Anderszijds deins ik er ook vaak voor terug om een wel nuttige reactie te plaatsen, waarvan ik weet dat hij valide is, als ik geen tijd\zin heb die te onderbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

De verkoper hoort dat zelf te doen ja. Als een verkoper zo weinig moeite voor zijn advertentie doet, zal hij het product niet kwijtraken. Hetzelfde geldt voor eigenlijk alle 2e hands websites. Als je een slechte advertentie maakt met te weinig informatie, verkoop je je aangeboden waren niet.

Het is toch iets waar een verkoper zelf achter moet komen, alleen zó kun je de kwaliteit van de advertenties verhogen. :) En anders verkoopt hij/zij het product maar niet hoor. Dan zakt hij wel in prijs, voegt extra informatie toe, o.i.d.
Als iedereen elkaars advertenties blijft verbeteren blijft het dweilen met de kraan open, want de advertenties zelf worden nooit beter. Er is namelijk helemaal geen 'drive' voor de verkoper om dat te doen, want immers, zijn lezers voegen toch wel de benodigde informatie toe.

Ik denk dan ook niet dat de kwaliteit van de advertenties achteruit is gegaan, nee eerder dat de kwaliteit altijd al zo was. Maar omdat de 'vaste' mensen constant de advertenties verbeterden door lukraak info toe te voegen, viel dit niet op. :) Nu moeten de verkopers zelf meer zorg dragen voor een goede advertentie.

Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat dit slecht is; het toevoegen van info door lezers. Dit is juist een van die dingen waar de reacties handig voor zijn. Maar de stap naar onzin reacties plaatsen werd vroeger m.i. iets te snel gemaakt. En dat probleem is nu veel minder groot. Echt behulpzame reacties zijn natuurlijk nog steeds gewenst.
Boudewijn schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:26:
Verder: wat bedoel je met die link plaatsen? Ik snap er geen hout van namelijk.
Als je bij die advertentie op 'onbekend' klikt, bij Actuele Prijs, zie je waarom er geen PW link aanwezig is ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Boudewijn schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:34:
Klopt.
Anderszijds deins ik er ook vaak voor terug om een wel nuttige reactie te plaatsen, waarvan ik weet dat hij valide is, als ik geen tijd\zin heb die te onderbouwen.
Nuttige onderbouwde reacties is juist waar de adverteerder en de lezer wat aan een ononderbouwde reactie heeft niemand iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-07 09:39

rob_erwt

What does this button do?

Boudewijn schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:34:
Klopt.
Dat is wel jammer, want dat is nu juist wat veel toevoegt aan de advertenties in V&A. Ik snap je punt, ik heb ook niet altijd zin om onderbouwd bezig te zijn, maar juist die onderbouwing geeft V&A een meerwaarde over een Speuders.nl of Marktplaats.nl.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Aangezien het reageren de laatste tijd redelijk verloopt heeft rob_erwt zojuist het aantal verhoogt naar 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Klopt, anderszijds is het mijns inziens zo dat 90E voor een 6800 op AGP (ik pak nu een voorbeeld, maar er zijn er genoeg) gewoon bezopen is. Ik zie dat bijna als een dusdanig feit dat onderbouwing mi. nutteloos is; we zijn immers op t.net en niet op beginnersweb.nl ;).

Dat is mijn punt idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Niet voor iedereen is het zo duidelijk, dus "te duur"-achtige reacties zonder onderbouwing zijn gewoon onzin. Verder heeft degene die het product wilt kopen ook gewoon een onderzoekdsplicht.

En nu de reactie van Jejking erbij vind ik ook een beetje nutteloos. Iemand geeft goed aan waarom het te duur zou zijn en dan krijg je vaak bevestigings-reacties er achteraan.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 19:59

mux

99% efficient!

Whooo! Geweldig, nu kan ik genoeg reageren :D

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

With great power comes great responsibility, dus let op :+

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-06 21:58
;(

Afin, goed om te zien dat we wat meer reacties mogen plaatsen. Voor mij is dit in iederigeval genoeg. ( 15 was net niet, net wel ) Opzich ben ik er nu wel tevreden mee, op één klein probleem na. Als je reageert op een advertentie, kan het wel eens voorkomen dat er op je eigen reactie wordt gereageerd. Uiteraard wil je dan ook op die reactie reageren, maar het zal net maar voorkomen dat je door je credits heen bent. Wellicht die 30 reacties omzetten naar 30 verschillende adverenties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Xtresis schreef op zondag 16 maart 2008 @ 21:55:
[...]
..........
Wellicht die 30 reacties omzetten naar 30 verschillende adverenties?
Of maybe:
Alleen reacties meetellen die in de root staan + dieper gelegen reacties metellen waar de root reactie niet van jou is.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dat laatste werkt natuurlijk niet, dan krijg je zeurpieten die 'for the sake of it' op iemand replyen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheZeroorez schreef op zondag 16 maart 2008 @ 23:23:
Dat laatste werkt natuurlijk niet, dan krijg je zeurpieten die 'for the sake of it' op iemand replyen :P
Het zou wel werken maar het zou gauw genoeg ge-exploiteerd worden ja :)

Wellicht bij een goede 'reactie-score' ook hogere punten. Laat de reacties gemoddereerd worden en op basis van daarvan je reactie-punten automatisch mee verhogen. Want inhoudelijk moet gewoonweg goed beloond worden, toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

ssj3gohan schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 15:21:
Whooo! Geweldig, nu kan ik genoeg reageren :D
Bedoel je daarmee dat je meer kunt reageren? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Anoniem: 58485 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 23:34:
[...]

Wellicht bij een goede 'reactie-score' ook hogere punten. Laat de reacties gemoddereerd worden en op basis van daarvan je reactie-punten automatisch mee verhogen. Want inhoudelijk moet gewoonweg goed beloond worden, toch? :)
Ik denk dat dat ook lastig wordt, want ik denk dat zoiets weinig gemod wordt of je zou ook een soort moderatiequeue moeten hebben. Zelf vind ik het minder belangrijk dan nieuwsberichten en daarom ook minder moderatie.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:38
Anoniem: 58485 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 23:34:

Probleem is het aantal pageviews in V&A, dat ligt ten opizichte van de FP nogal laag, daarom is modereren in V&A nogal gevoelig voor meningmodders. Doordat er maar slecht een gemiddelde komt, kan de modBot zijn werk niet zo goed doen en zegt de moderatie nog steeds niets over de kwaliteit van de reactie. De reactiescore zegt dan niet of de persoon in kwestie goede posts bakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wordt het dan niet eens tijd om een aparte moderators-club voor V&A samen te stellen? Immers hangen die er ook nu rond om te controleren of een advertentie wel voldoet aan de voorwaarden enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Anoniem: 58485 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 00:05:
Wordt het dan niet eens tijd om een aparte moderators-club voor V&A samen te stellen? Immers hangen die er ook nu rond om te controleren of een advertentie wel voldoet aan de voorwaarden enzo.
Die is er al: dat zijn de FP admins :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Microkid schreef op maandag 17 maart 2008 @ 00:20:
[...]

En is dat mogelijk om voor hun toe te passen of krijgen ze dan echt handenvol met werk? :P

Ben trouwens beter gaan nadenken over wat ik post in V&A. Ik denk dat de reactielimiet & zero-tolerance wel enig verschil hebben gemaakt aan deze kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Alleen reacties op een product kunnen willekeurig ontstaan en bijvoorbeeld bij nieuwsberichten is het gewoonlijk max 48 uur. Als er een systeem zou zijn om gemakkelijk (nieuwe) reacties na te kijken zal een soort moderatie daar maybe wel gaan.

edit
Ik zie net dat ik ook makkelijker de reacties kan bekijken :+

[ Voor 20% gewijzigd door Kixtart op 17-03-2008 00:42 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Boudewijn schreef op zondag 16 maart 2008 @ 23:47:
[...]

Bedoel je daarmee dat je meer kunt reageren? :).
Ik zat tegen mijn quota aan toen ik wilde reageren op een ad waar ik interesse in had, toen ging ik maar over op e-mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Anoniem: 58485 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 00:25:
[...]
En is dat mogelijk om voor hun toe te passen of krijgen ze dan echt handenvol met werk? :P
De FP admins controleren al (steekproefsgewijs) alle advertenties en reacties. En daar hadden we juist handenvol met werk aan, aangezien iedereen maar zat te blaten in de advertenties. Nu we dit wat beperkt hebben is het voor ons ook rustiger geworden zodat we meer tijd aan de overige FP zaken kunnen besteden. En V&A ziet er een stuk beter uit zo zonder alle overbodige reacties.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

met 30 reacties in 30 dagen kan ik wel leven. maar de ''grens'' tussen wat wel gepast is en wat niet, vind ik erg moeilijk te beoordelen.
tja, en als ik dan een waarschuwing krijg voor een reactie op v&a, waarvan ik denk dat hij informatief is, voor zowel koper als verkoper? dan vind ik het toch wel erg streng toegaan, vooral omdat de 2de keer beloont gaat worden met een ban.
is er niet een iets mildere ''straf'' te bedenken voor een(in jullie ogen) ongepaste reactie?
misschien het beperken van reactiemogelijkheden op v&a, of het helemaal niet meer kunnen reageren voor een maand ofzo?

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Waarom een mildere "straf"? De regels zijn o zo simpel: reageer alleen als je interesse hebt, of als je iets zinvols bij te dragen hebt (ergo onderbouwd). Alle andere soorten reacties/bemoeienissen/meningen zijn niet toegestaan. Als iemand dergelijke simpele regels niet begrijpt of wil opvolgen, moeten we blijkbaar even flink ingrijpen om dit duidelijk te maken.

Als je reageert, stel je zelf dan 3 vragen:
1) heb ik interesse in het product?
Indien nee, dan:
2) is mijn reactie zinvol voor koper en/of verkoper?
3) is mijn reactie onderbouwd?

Indien het antwoord op 2 of 3 een "nee" is, is de reactie niet toegestaan. Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker wel :)

[ Voor 37% gewijzigd door Microkid op 17-03-2008 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MintyDoerak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-06 21:52
V&A aangeboden: Samsung Syncmaster 245T

In deze advertentie staat een -m.i.- zeer nutteloze/inhoudsloze post. Ik heb er op gereageerd, maar ik denk dat het gewoon verwijderd kan worden aangezien het tegen de nieuwe policy ingaat. Bij voorbaat dank..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:21

JvS

Ik heb hem zelf ook

Microkid schreef op maandag 17 maart 2008 @ 20:59:
Als je reageert, stel je zelf dan 3 vragen:
1) heb ik interesse in het product?
Indien nee, dan:
2) is mijn reactie zinvol voor koper en/of verkoper?
3) is mijn reactie onderbouwd?

Indien het antwoord op 2 of 3 een "nee" is, is de reactie niet toegestaan. Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker wel :)
Dit is niet echt makkelijk aangezien 2) een oordeel is. "Deze prijs is te hoog want in de pricewatch kost hij minder, zie [link]" voldoet aan 2 en 3 en is niet gewenst lijkt me zo.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

MintyDoerak schreef op maandag 24 maart 2008 @ 18:14:
V&A aangeboden: Samsung Syncmaster 245T

In deze advertentie staat een -m.i.- zeer nutteloze/inhoudsloze post. Ik heb er op gereageerd, maar ik denk dat het gewoon verwijderd kan worden aangezien het tegen de nieuwe policy ingaat. Bij voorbaat dank..
Voortaan kun je daarvoor beter het Meldpunt (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/if/icons/bell_add.gif rechts van advertentie) gebruiken. Dan is het sneller onder de aandacht van diegenen die erover gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Er staan weer een HOOP ONZIN reacties en hele off-topic discussies in advertenties die totaal irrelevant zijn voor de verkoper. Dat komt omdat de quota dusdanig opgehoogd is dat het haar effect heeft verloren. Ik stel voor om de reacties helemaal uit te zetten of het quotum weer te verlagen naar 15 / 10 stuks per maand.

Want hoe simpel kan het zijn?

1. Heb je daadwerkelijke interesse om een deal te sluiten: by all means vraag en reageer in de advertentie.

2. Heb je geen interesse om tot een deal te komen en je vindt dat er iets niet aan de advertentie of het product klopt: Mail de verkoper! Als die het belangrijk genoeg vindt, zal hij van zelf daarna wel z'n advertentie aanpassen.

V&A is sinds de ophoging weer een hangplek voor digitale hangjongeren die helemaal geen interesse hebben om een koop te sluiten, en heel de dag een beetje andermans advertenties lopen te becommentarieren. Als de verkoper 500 euro wil hebben voor ze PC dan is dat zijn vrijheid. Als zo'n ding na een maand nog niet verkocht is snapt ook wel dat de prijs omlaag moet. En dat kinderachtige gemierenneuk van: zet welk merk cooler zit er op de CPU? Bij een complete PC die wordt verkocht slaat ook geen hout. Ik begrijp dat jullie het liefst advertenties tot op het serienummer precies willen hebben, maar om nou bij iedere advertentie op ieder onderdeel weer een nieuwe reactie te plaatsen als de snelheid of de merknaam ontbreekt terwijl je het toch niet wilt kopen..Dat vervuilt de advertentie alleen maar..als het echt zo belangrijk is dan mail je de verkoper maar.

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 25-03-2008 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Toevallig had ik min of meer hetzelfde gevoel als jij. Als je dergelijke reacties tegenkomt, wil je ze dan aub even melden via het meldpunt? Dan gaan wij er zsm even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Anoniem: 69767 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:24:

2. Heb je geen interesse om tot een deal te komen en je vindt dat er iets niet aan de advertentie of het product klopt: Mail de verkoper! Als die het belangrijk genoeg vindt, zal hij van zelf daarna wel z'n advertentie aanpassen.
Verkopers die structureel hun ads niet op orde hebben, zullen ook niet snel geneigd zijn meer info te geven, laat staan op e-mails te reageren of naar aanleiding daarvan de ad aanpassen. Dit zijn m.i. zogenaamde marktplaats ads.
En dat kinderachtige gemierenneuk van: zet welk merk cooler zit er op de CPU? Bij een complete PC die wordt verkocht slaat ook geen hout. Ik begrijp dat jullie het liefst advertenties tot op het serienummer precies willen hebben, maar om nou bij iedere advertentie op ieder onderdeel weer een nieuwe reactie te plaatsen als de snelheid of de merknaam ontbreekt terwijl je het toch niet wilt kopen..Dat vervuilt de advertentie alleen maar..als het echt zo belangrijk is dan mail je de verkoper maar.
Wat jij kinderachtig vind, kan voor een ander van essentieel belang zijn. Hoe vollediger de ad, hoe minder vragen, hoe sneller verkocht. Een ad als "Pentium 5 computer te koop" is niet volledig.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

PcDealer schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:07:
Verkopers die structureel hun ads niet op orde hebben, zullen ook niet snel geneigd zijn meer info te geven, laat staan op e-mails te reageren of naar aanleiding daarvan de ad aanpassen. Dit zijn m.i. zogenaamde marktplaats ads.
Na een tijdje komen ze er vanzelf achter dat die manier van werken niet verkoopt hier. :)
Wat jij kinderachtig vind, kan voor een ander van essentieel belang zijn. Hoe vollediger de ad, hoe minder vragen, hoe sneller verkocht. Een ad als "Pentium 5 computer te koop" is niet volledig.
Je kunt het ook overdrijven hé, of begreep je echt het punt niet wat Holoris probeerde te maken? Een advertentie zoals die jij nu noemt is natuurlijk nooit goed 8)7
Als alle belangrijke onderdelen genoemd zijn dan lijkt een CPU cooler (bij een compleet systeem!) mij ook een detail waar je over gaat praten als je daadwerkelijk geïnteresseerd bent in het systeem. Dat het ontbreekt is geen ramp voor de reguliere koper (van een compleet systeem) toch? Het systeem werkt er echt niet minder om. En als het een speciale koeler was, had de verkoper het in eerste instantie wel vermeldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

wolkje schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:18:

[...]

Als alle belangrijke onderdelen genoemd zijn dan lijkt een CPU cooler (bij een compleet systeem!) mij ook een detail waar je over gaat praten als je daadwerkelijk geïnteresseerd bent in het systeem. Dat het ontbreekt is geen ramp voor de reguliere koper (van een compleet systeem) toch? Het systeem werkt er echt niet minder om.
Daar geef ik je gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:10
Ik heb een klacht over het te rigoreus opschonen van reacties. Ik verkoop mijn monitor

http://tweakers.net/aanbo...ll-ultrasharp-1908fp.html

en krijg daar een aantal reacties op als:

supermonitor, mooie prijs ook.

Nu worden deze reacties verwijderd terwijl ze wel degelijk een meerwaarde hebben voor mij als verkoper. Andere potentiele kopers zullen zien dat het een goed scherm betreft. Zelfs mijn reactie op de eerste vraag is verwijderd. Waarin ik aangeef dat ik ging kijken naar de garantie. Hoe zit dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Wat was jouw mening dan als er had gestaan: "Die monitor is echt niks", "slechte prijs hiervoor"? In dit geval zijn ze alleen meerwaarde voor jou omdat je denkt dat je advertentie sneller wordt verkocht, maar voor andere mensen heeft het geen nut. Iemand die het wilt kopen hoeft niet 20x te zien of het een leuk produkt is of niet, maar alleen belangrijke vragen (naar mijn mening dus).

Verder kan ik niks vinden dat een reactie van jou verwijderd zou zijn bij deze advertentie.
Gevonden, maar daar kan een V&A mod misschien beter iets over zeggen.

[ Voor 7% gewijzigd door Kixtart op 04-04-2008 12:15 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
Vreemd, het staat er toch echt bij mijn reacties:

Bedankt, is inderdaad een superscherm. Maar ik vond dat ik qua gamen wel wat groters kon gebruiken. Anders is het zo zonde van de rekenkracht van mijn Q6600 en 8800GTS 512MB. Weet niet hoe oud het scherm is. Zal eens kijken of ik de rekening van het werk kan regelen. Maar hij ziet er echt als nieuw uit.

Het is trouwens onzin dat je positieve reacties ook gaat wegmodden. Het is toch bedoeld als verkoopgedeelte, dan is het toch mooi dat anderen daaraan mee kunnen helpen. Als mensen hun reactietegoed daaraan willen opmaken is het toch hun goed recht. Het afkraken van advertenties wordt over het algemeen gedaan met een andere gedachte. Ik vind het zelf altijd erg fijn als er positieve reacties bij een ad staan, dat sterkt me in mijn gevoel dat ik een goeed koop kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Maar dan zou je ook een advertentie kunnen maken en dan vrienden kunnen vragen om positive reacties neer te zetten als alleen de negative verwijderd worden. Iemand die geen interesse heeft hoeft wat mij betreft niks neer te zetten, maar dat is dus mijn mening en op dit moment de regel.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
Ja, dat zou inderdaad kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

En nog even over die reactie. Ik zie hem staan bij je laatste reacties (in admin gedeelte), maar hij staat niet aangegeven als verwijderd dus ik snap er even niks van ;)

Edit:
Ik denk dat ik hem al snap. Die reactie van jou was niet een reactie op Yippie, maar op een andere reactie die verwijderd is. Als een reactie verwijderd wordt dan zijn alle geneste reacties ook vanzelf weg.

Edit2:
Of ik snap hem toch niet :D
V&A aangeboden: Dell Ultrasharp 1908FP (zichtbaar)
V&A aangeboden: Dell Ultrasharp 1908FP (niet zichtbaar)

Edit3:
Ben het even na het vragen :)

[ Voor 64% gewijzigd door Kixtart op 04-04-2008 12:39 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
Nee nou snap ik hem ook niet meer. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 15:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het is allemaal wel logisch hoor, als je er over nadenkt ;)

Op de fp worden reacties waarvan de parent volledig verborgen is (-2) niet weergegeven in nested mode, maar in de flat mode wordt er niet naar de parent gekeken en is hij gewoon zichtbaar.

Dit voorkomt dat in nested mode zichtbaar wordt dat een reactie volledig uit het zicht is gehaald, een probleem wat je in flat mode niet hebt.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Het klopt ja, maar ik dacht dat die "werk jij bij dell" de root was en er iets fout was gegaan. De rootreactie bleek dus een andere te zijn.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

User:

http://tweakers.net/searc...erreacties&Query=arbraxas

Post nog al veel zonder dat hij daadwerkelijk interesse heeft of echt zinvolle bijdragen levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Nou, een paar van zijn reacties zijn toch wel notificatie dat hij een email heeft verstuurd of anderszins opmerkingen richting de verkoper, ervaring op V&A leert dat het vaak toch veel zin heeft om de aanbieder te kicken op zn ad, zeker wanneer het om email gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06 21:56
Anoniem: 69767 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 10:59:
User:

http://tweakers.net/searc...erreacties&Query=arbraxas

Post nog al veel zonder dat hij daadwerkelijk interesse heeft of echt zinvolle bijdragen levert.
Zou je dat s willen onderbouwen?
Viel me ook al op dat je me beschuldigde van mezelf omhoog modden en nu dit weer.
Heb de laatste 2 maand iets van 10 dingen gekocht op v&a, dus waar haal je t vandaan dat ik geen interresse heb?

[ Voor 12% gewijzigd door arbraxas op 05-04-2008 20:34 ]

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9449

arbraxas schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 20:33:
Viel me ook al op dat je me beschuldigde van mezelf omhoog modden en nu dit weer.
Je wordt (door betreffende gebruiker) ook al in dit topic genoemd:

Laatste reacties FP: Helder overzicht

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 9449 op 06-04-2008 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breekbrood
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2024
Hmm, zie net dat dit topic een beetje dood is.

Naar aanleiding van mijn eerste waarschuwing (gisteren terecht ontvangen van Microkid), wil ik toch reageren op de verandering in V&A.

Ik zie nu dat in V&A de vaak belachelijke vraagprijzen van Marktplaats.nl gehaald worden. Ik vind dit erg jammer. Een groot voordeel van de V&A was juist dat de vraagprijzen redelijk waren (ja, vaak door die 'ongefundeerde oneliners' en 'volstrekt overbodige' opmerkingen).

Overigens erg triest hoe door Longbeard wordt gereageerd op de mededeling van G_M_C hierboven. Dit, gecombineerd met eerdere mailwisselingen met een mod, geeft mij toch het gevoel dat een aantal mods misschien beter bij de vrijwillige politie kunnen gaan om hun macht te laten gelden. Iets met nuttig voor de maatschappij enzo. Een beetje triest om dit als een overwinning oid te zien.

Nu even constructief: kan er geen modsysteem voor de vraagprijs worden ingesteld? Waarbij je dus, net zoals bij FP-reacties, een waardering kunt geven over de vraagprijs?

Vervolgens kun je de advertenties filteren op hun gemodde vraagprijs, net zoals bij de reacties. Wat je niet wilt zien, zie je niet. Het is maar een idee hoor. Eventueel krijg je hier minder modpunten voor, zodat je alleen echte onzin gaat modden.

Naar mijn idee zijn er grotere ergernissen in de V&A. Met stip op één zijn afhakende verkopers (in veiling of per mail). Op nummer twee afhakende kopers (in veiling of per mail). Op nummer drie de 'opkopers' / handelaars die je bij alle advertenties een mailtje sturen dat ze het product voor 60% van de (redelijke) vraagprijs willen kopen. Voor 65%-70% doen ze het niet, geven ze niet eens reactie op mail.

In geen van deze gevallen mag je de ander negatieve feedback geven, omdat er geen transactie heeft plaats gehad?

I rest my case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

breekbrood schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:55:

Naar aanleiding van mijn eerste waarschuwing (gisteren terecht ontvangen van Microkid), wil ik toch reageren op de verandering in V&A.

Ik zie nu dat in V&A de vaak belachelijke vraagprijzen van Marktplaats.nl gehaald worden. Ik vind dit erg jammer. Een groot voordeel van de V&A was juist dat de vraagprijzen redelijk waren (ja, vaak door die 'ongefundeerde oneliners' en 'volstrekt overbodige' opmerkingen).

Overigens erg triest hoe door Longbeard wordt gereageerd op de mededeling van G_M_C hierboven. Dit, gecombineerd met eerdere mailwisselingen met een mod, geeft mij toch het gevoel dat een aantal mods misschien beter bij de vrijwillige politie kunnen gaan om hun macht te laten gelden. Iets met nuttig voor de maatschappij enzo. Een beetje triest om dit als een overwinning oid te zien.

Nu even constructief: kan er geen modsysteem voor de vraagprijs worden ingesteld? Waarbij je dus, net zoals bij FP-reacties, een waardering kunt geven over de vraagprijs?

Vervolgens kun je de advertenties filteren op hun gemodde vraagprijs, net zoals bij de reacties. Wat je niet wilt zien, zie je niet. Het is maar een idee hoor. Eventueel krijg je hier minder modpunten voor, zodat je alleen echte onzin gaat modden.

Naar mijn idee zijn er grotere ergernissen in de V&A. Met stip op één zijn afhakende verkopers (in veiling of per mail). Op nummer twee afhakende kopers (in veiling of per mail). Op nummer drie de 'opkopers' / handelaars die je bij alle advertenties een mailtje sturen dat ze het product voor 60% van de (redelijke) vraagprijs willen kopen. Voor 65%-70% doen ze het niet, geven ze niet eens reactie op mail.

In geen van deze gevallen mag je de ander negatieve feedback geven, omdat er geen transactie heeft plaats gehad?

I rest my case.
Lees ajb eerst de gehele draad door, dan had je kunnen lezen, dat het modereren van de reacties al uitgeprobeerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breekbrood
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2024
@Longbeard:

Lees ajb eerst mijn gehele reactie door, dan had je kunnen lezen, dat ik het niet heb over het modereren van de reacties maar over het modereren van de vraagprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Laatst online: 23:23

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Overigens erg triest hoe door Longbeard wordt gereageerd op de mededeling van G_M_C hierboven.
Even los van de rest van de discussie: G_M_C pakt het ook slecht aan door nog even zijn mening te geven en vervolgens te zeggen 'zo, nu ben ik weg.' Daar kun je op een discussieforum namelijk helemaal niets mee: Als het inderdaad serieus is, heeft een reactie typen toch geen zin meer aangezien de persoon in kwestie het toch niet meer zal lezen, en ook niet verder in discussie zal gaan. Als het niet serieus is, maar bedoeld als argument / dreigement is het een nogal zwakke en zinloze manier om je gelijk te halen, aangezien meteen duidelijk is dat je het niet meende zodra je weer reageert.

Nogmaals, dit geheel los van de rest van de discussie: ik wil niet zeggen dat G_M_C danwel Longbeard gelijk heeft verder, maar alleen dat ik een uitzwaaismiley een gepaste reactie vind op een 'ik vind dit maar jij bent het niet met me eens dus ik ben nu weg'-post.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:12

I rest my case.
Het idee is dat een verkoopprijs tot stand komt door onderhandeling tussen koper en verkoper, zonder ongevraagde bemoeienis van buitenstaanders, hoe goed bedoeld ook! Een hoop goedbedoelde bemoeizucht heeft al menig advertentie verziekt en dat is echt niet de bedoeling. In alle forums op tweakers wordt men geacht zelf onderzoek te doen. Wat mij betreft geldt dit ook voor V&A. Stel je voor dat allerlei mensen zich ongevraagd gaan bemoeien met transactie op de markt. Zou ook niet goed voor de sfeer zijn...

Modereren van vraagprijs is verkapte bemoeizucht dus ben ik tegen. Afhakers etc. zijn wel vervelend en ik vind dat je daar mensen wel op zou mogen scoren. Zegt nl. iets over betrouwbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

breekbrood schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:30:
@Longbeard:

Lees ajb eerst mijn gehele reactie door, dan had je kunnen lezen, dat ik het niet heb over het modereren van de reacties maar over het modereren van de vraagprijs.
Dat is ook al langs gekomen. We hebben deze maatregel niets voor niets ingevoerd. Zoals al eerder is aangehaald en door "bszz" wordt herhaald is het aan de koper/verkoper om de prijs te bepalen. Dat is niet aan een user die geen interesse in de koop of verkoop heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
Longbeard schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:33:
[...]

Dat is ook al langs gekomen. We hebben deze maatregel niets voor niets ingevoerd. Zoals al eerder is aangehaald en door "bszz" wordt herhaald is het aan de koper/verkoper om de prijs te bepalen. Dat is niet aan een user die geen interesse in de koop of verkoop heeft.
Worden de zero-tolerance teugels weer wat gevierd? Ik zie weer een hoop ongevraagde bemoeienis voorbijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Inderdaad, ik was al helemaal gewend aan een schonere V&A en nu zie ik regelmatig weer ads voorbij komen waar een rits aan herhalingen van wat de voorgaande persoon heeft gezegd onder staan:

dit gaan de modjes niet goed vinden

dit gaan de modjes echt niet goed vinden

i'm with stupid, de modjes vinden dit niet goed

je ad is fout op [x] en [x] manier

de modjes gaan dit niet goed vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Misschien gebruikt niemand de "Meldpunt"-knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

PcDealer schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 23:02:
Misschien gebruikt niemand de "Meldpunt"-knop?
Inderdaad, dat is zeker een reden. Met honderen reacties per dag kunnen we niet altijd alles checken, dus rekenen we ook op de oplettendheid van jullie. We zien liever 5x een melding over een reactie te veel, dan één te weinig :) Een andere reden is dat we het gewoon erg druk hebben, dus ook dat is een reden om het meldpunt zoveel mogelijk te gebruiken, zodat we foute reacties meteen kunnen oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

minus 2 op basis van niet reageren.

2x een email verstuurd aan xxxxxx voor de overname van 2 advertenties die hij had staan. Hier werd niet op gereageerd en was ineens verkocht. Daarna op de andere advertentie (kast + voeding) nog maar een email gestuurd, maar geen reactie op terug gekregen. Advertentie staat in eens op vervallen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

hardware-lover schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 09:01:
minus 2 op basis van niet reageren.

2x een email verstuurd aan xxxxxx voor de overname van 2 advertenties die hij had staan. Hier werd niet op gereageerd en was ineens verkocht. Daarna op de andere advertentie (kast + voeding) nog maar een email gestuurd, maar geen reactie op terug gekregen. Advertentie staat in eens op vervallen.
Verkeerde topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Done, maar voortaan graag hier melden : V&A: beoordelingen niet terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Excuse, my bad 8)7

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
Microkid schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:02:
[...]

Inderdaad, dat is zeker een reden. Met honderen reacties per dag kunnen we niet altijd alles checken, dus rekenen we ook op de oplettendheid van jullie. We zien liever 5x een melding over een reactie te veel, dan één te weinig :) Een andere reden is dat we het gewoon erg druk hebben, dus ook dat is een reden om het meldpunt zoveel mogelijk te gebruiken, zodat we foute reacties meteen kunnen oppakken.
Op het meldpunt klikken kan ook een behoorlijke dagtaak zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153419

Even een vraag. Is een reactie met daarin alleen: "Mail!!" gewenst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

Zo te zien is de 30 reacties per maand limiet opgeheven en wordt er strenger gemodereerd?

Verder zou ik ook wel antwoord willen hebben op de vraag van Sig000.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Anoniem: 153419 schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:59:
Even een vraag. Is een reactie met daarin alleen: "Mail!!" gewenst?
Ik zie ze het liefste wel als reactie op mijn ads.

Ik krijg sowieso een mailtje van de notifier dat er een reactie is geplaatst. Mocht het mailtje van die persoon er dus tussendoor geglipt zijn, dan kan ik hem altijd nog via zijn profiel benaderen. Daarbij zie ik het niet als offtopic of wat dan ook, iemand geeft gewoon aan interesse te hebben.

Maar goed, V&A is niet echt het stuk waar ik wat over te zeggen heb, dus over wat nu wel en niet mag moeten mijn V&A collega's maar een uitspraak doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153419

Wiethoofd schreef op zondag 30 november 2008 @ 01:14:
Zo te zien is de 30 reacties per maand limiet opgeheven
Bij mij staat die er nog steeds hoor? Mag er nog 7 nu. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06 16:19

Yor

Yor1313#2571

Anoniem: 69767 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:24:
Er staan weer een HOOP ONZIN reacties en hele off-topic discussies in advertenties die totaal irrelevant zijn voor de verkoper. Dat komt omdat de quota dusdanig opgehoogd is dat het haar effect heeft verloren. Ik stel voor om de reacties helemaal uit te zetten of het quotum weer te verlagen naar 15 / 10 stuks per maand.

Want hoe simpel kan het zijn?

1. Heb je daadwerkelijke interesse om een deal te sluiten: by all means vraag en reageer in de advertentie.

V&A is sinds de ophoging weer een hangplek voor digitale hangjongeren die helemaal geen interesse hebben om een koop te sluiten, en heel de dag een beetje andermans advertenties lopen te becommentarieren. Als de verkoper 500 euro wil hebben voor ze PC dan is dat zijn vrijheid. Als zo'n ding na een maand nog niet verkocht is snapt ook wel dat de prijs omlaag moet. En dat kinderachtige gemierenneuk van: zet welk merk cooler zit er op de CPU? Bij een complete PC die wordt verkocht slaat ook geen hout. Ik begrijp dat jullie het liefst advertenties tot op het serienummer precies willen hebben, maar om nou bij iedere advertentie op ieder onderdeel weer een nieuwe reactie te plaatsen als de snelheid of de merknaam ontbreekt terwijl je het toch niet wilt kopen..Dat vervuilt de advertentie alleen maar..als het echt zo belangrijk is dan mail je de verkoper maar.
Ergens staat hier tussen de regels in dat er gewoon een moderatiesysteem voor V&A moet komen, of lees ik dit verkeerd?

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 15:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat was er, maar het werkte niet, want bijna alleen de regulars modden daar, en dat waren nou net ook diegenen die op alle ads liepen te zeuren. Dus kregen de slechte / ongewenste reacties alsnog de verkeerde scores.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste