Edit @ 2/2/08
Inmiddels staat de .plan op de frontpage, je kunt hem hier bekijken.
Hallo,
Ik ben nogal verbaasd, want ik zie geen enkele reactie meer bij V&A. Ik kan zelf ook niet reageren..
Dus mijn eerste gedachte was, ben ik verbannen voor V&A? Maar nadat ik was uitgelogd zag ik nog steeds geen berichten. Ook via een proxy zijn er geen berichten te zien. Behalve dat ik moet inloggen om te kunnen bieden. Als ik geband was voor V&A of .. in ieder geval niet meer mag reageren dan had ik een mailtje in mijn postvak in verwacht, of gebeurt dat hier niet? Misschien zit ik helemaal mis, misschien is het een domme vraag maar ik wil hem toch graag stellen. Waarom zijn de reacties weg en kan (ik of niemand) meer berichten plaatsen in die sectie?
Groeten
Inmiddels staat de .plan op de frontpage, je kunt hem hier bekijken.
____________________________________________________________________________Vanaf heden is het niet meer mogelijk om reacties te plaatsen bij advertenties in Vraag & Aanbod. De reacties in Vraag & Aanbod waren bedoeld om vragen en antwoorden over het geadverteerde object te kunnen delen, maar helaas is gebleken dat er in veel gevallen niet op de gewenste wijze werd gebruiktgemaakt van de reactiemogelijkheid. Ondanks nadrukkelijke verzoeken om alleen reacties te plaatsen indien er sprake was van werkelijke interesse in het aangeboden of gevraagde object werden er veel niet ter zake doende berichten geplaatst. Vooral het zeuren over prijzen liep ernstig uit de hand. Het strenger modereren van dergelijke reacties bleek geen oplossing te zijn.
Omdat we ernaar streven om van Vraag & Aanbod een aangenaam medium te maken voor zowel kopers als verkopers is besloten om de reacties uit te schakelen. In de toekomst zal de direct messaging-functionaliteit van het forum beschikbaar komen op de frontpage zodat kopers en verkopers direct via dm's kunnen communiceren.
Hallo,
Ik ben nogal verbaasd, want ik zie geen enkele reactie meer bij V&A. Ik kan zelf ook niet reageren..
Dus mijn eerste gedachte was, ben ik verbannen voor V&A? Maar nadat ik was uitgelogd zag ik nog steeds geen berichten. Ook via een proxy zijn er geen berichten te zien. Behalve dat ik moet inloggen om te kunnen bieden. Als ik geband was voor V&A of .. in ieder geval niet meer mag reageren dan had ik een mailtje in mijn postvak in verwacht, of gebeurt dat hier niet? Misschien zit ik helemaal mis, misschien is het een domme vraag maar ik wil hem toch graag stellen. Waarom zijn de reacties weg en kan (ik of niemand) meer berichten plaatsen in die sectie?
Groeten
[ Voor 49% gewijzigd door Red-Front op 02-02-2008 14:24 ]