Ja dat geldt overal maar het wordt hier als argument naar voren gebracht om de posts van de gebruikers tegen te gaan die zeggen "in de reacties kan je nog snel wat vragen of informatie krijgen".Dit vind ik dus wel erg makkelijk aangezien je echt wel iets over het hoofd kan zien ondanks dat je veel research doet. Sterker nog als je heel intensief research doet is de kans juist groot dat je iets over het hoofd ziet aangezien er veel keus is in de ICT.
Niemand. En volgens mij heeft ook niemand hier gezegd dat een gebruiker minimaal iets moet weten, alleen maar dat een gebruiker wel een minimum aan inzet moet tonen.
Een minimum van inzet is.....? Subjectieve waarden heb je niks in aan in een discussie. Ik vind het overigens knap dat sommige mensen kunnen zien hoeveel inzet andere mensen tonen als ze bepaalde vragen stellen. ZIe vraag 1 voor voorbeeld.
Het feit dat je al die zaken 'inhoudsloze opmerkingen' noemt, zegt denk ik wel genoeg. Wat weten wij van de hoeveelheid werk? Wat weten wij van de klachten?
Géén fuck, om heel eerlijk te zijn. En als de vrijwilligers (!!) van T.net aangeven, dat dat zo is, dan moeten wij dat aannemen. Ze hoeven echt niet alles te gaan verantwoorden hoor.
En ook al zijn wij de gebruikers, het is niet ónze site. Het is immers geen democratie. En laten we eerlijk zijn, met een democratie was T.net nooit zo groot geworden als het nu is.

Als jij vindt dat mijn zin
genoeg zegt, vraag ik mij af
wat het dan precies zegt.
Wij weten inderdaad niet hoeveel klachten ze krijgen. Wij weten ook niet wat voor verkopers deze klachten hebben ingediend. Zijn dit respectabele users die geirriteerd werden door nutteloze flamers of zijn dit potentiele oplichters die het slecht trekken dat er sociale controle is op T.net?
Het aandikken van het woord vrijwilligers met 2 uitroeptekens verandert niks. Als je een site onderhoudt voor users (waar zou je het anders voor doen?) dan is het slim om naar de users te luisteren als ze in grote getale klagen bij een beslissing die je genomen hebt.
Het is niet onze site maar wel een site
voor ons. Zonder users geen T.net, zonder T.net geen T.net-users. Het is een symbiose wat dat betreft maar dit werkt alleen als allebei de partijen tevreden zijn met de samenwerking. En ik krijg het gevoel dat T.net nu alleen geinteresseerd is in een situatie met V&A waar zij zelf tevreden zijn.
T.net is alleen maar aan het groeien en wordt steeds volwassener en beter. In de ogen van velen in elk geval. Blijkbaar niet in de jouwe.
Dat T.net aan het groeien is dat staat vast. Dat op sommige vlakken beter en volwassener wordt ben ik het ook mee eens. Ik zeg alleen als deze manier van beslissingen nemen zo blijft (beslissing nemen en mijn inziens niet luisteren naar de feeback die volgt) het schade toebrengt aan de site. Kritiek leveren op de bepaalde facetten van een situatie staat niet gelijk aan de gehele situatie slecht vinden
Bullshit. Er is op T.net altijd verschrikkelijk veel mogelijk en men luistert ook echt, maar ze kunnen niet altijd de gebruikers hun zin geven. En dat komt omdat er zoveel gebruikers zijn; iedereen vindt weer wat anders.
Straks zetten ze de reactiemogelijkheid weer aan en komt er ook een topic van mensen die klagen dat het aanstaat. Dan geeft T.net die groep gebruikers weer hun zin en zo blijven we bezig.

Ik heb toch ook niet gezegd dat ze altijd naar ons hoeven te luisteren, alleen als er in situaties zoals deze waarin een vrij grote groep meldt dat het niet eens is met het besluit dat genomen is dan lijkt het mij slim om een beslissing te herzien.
Ik heb tot nu toe geen topics gezien van mensen die en masse klagen over de reacties, ik heb wel een topic gezien waarin veel mensen klagen over het verwijderen van de reacties, je kijkt er naar.
Ok, fair enough.
Appels en peren. T.net heeft gewoon het opzoeken van de informatie makkelijk gemaakt hiermee. Wat wederom een voordeel is t.o.v. Marktplaats. Want die heeft dat niet, hé?
Niks appel en peren, als je vindt dat mensen zelf hun informatie moeten zoeken moet je geen functie in je site bouwen waarbij je de user helpt met informatie zoeken. Dat strookt toch niet met elkaar?
Blijkbaar heb je mijn eerdere uitleg gemist (niet het hele topic gelezen), maar hier komt hij nogmaals:
Dat is toch nog steeds anoniem? Ik ben nu een aantal jaren lid van T.net maar weet jij mijn naam? Want dat vind ik toch wel het belangrijkste element van wel of niet anoniem zijn. Ja, je kan zien of een bepaalde user nieuw is of niet en wat zijn historie is maar dat maakt nog steeds niets uit als je opgelicht wordt. Nogmaals internet is grotendeels anoniem.
Blijkbaar heb je een bepaalde functie in V&A over het hoofd gezien, maar
kijk hier eens.
Ik dacht zelf dat je feeback bedoelde bij vragen over het te verkopen product. Maar dit soort feedback is ook mogelijk inderdaad dus moet ik je daar wel gelijk geven.
Toch is de mogelijkheid er. Waar het mij om te doen was.
Maar kunnen we nu stoppen met Marktplaats vs. T.net V&A? Het is uitgekauwd en offtopic. T.net V&A zal nooit een Marktplaats worden.
Waar het de mensen die de vergelijking posten tussen V&A en Mplaats om te doen is (denk ik) is dat een uitgebreid verkoop systeem nu gereduceerd wordt tot iets simpels en onaantrekkelijks als Mplaats. Dat er verschillen zijn tussen de twee dat ontkent niemand, er kan hier immers niet gezocht worden op omgeving (>5Km, >10Km, etc), waar het om gaat is dat mensen het zonde vinden dat een, in hun ogen, prachtig systeem omgevormd wordt tot iets waar ze eigenlijk liever niet te maken willen hebben.
Prima.