Laatste reacties FP: Helder overzicht

Pagina: 1
Acties:
  • 616 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Bij de laatste reacties lijst, zoals bijv:

http://tweakers.net/searc...erreacties&Query=arbraxas

Waar een user veel survyes, v&a, nieuws e.d. reacties plaatst is het overzicht enigszins onduidelijk."Survey:" en "v&a:", wordt wel aangegeven, maar waarom dan bijv niet: "Nieuws:"

Overall, zou ik er zelfs voor pleiten de verschillende categorie-reacties:

1. een kleur te geven of
2. een grotere whitespace tussen de categorie en de post (
v&a.................. Gefore
survey...............Welke spelcomputer heb jij
nieuws...............Vista verkoopt geweldig)

of

3. een klein icoon voor de reactie, dat maakt het onderscheid (en terugvinden) een stuk gemakkelijker.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2008 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is niet echte een touw vast te knopen aan deze TS, ik snap er i.i.g. weinig van.

En waarom neem je jezelf niet gewoon even als voorbeeld (in de link), in plaats van een "willekeurige" gebruiker:

Verwijderd in "\[V&A] Reacties uit? --- Update ---"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 23:56:
Er is niet echte een touw vast te knopen aan deze TS, ik snap er i.i.g. weinig van.
Ts wil dat de resultaten worden gecategoriseerd, m.b.v. whitespaces, kleur, etc.
En waarom neem je jezelf niet gewoon even als voorbeeld (in de link), in plaats van een "willekeurige" gebruiker:

Precies: reacties genoeg.

[ Voor 21% gewijzigd door PcDealer op 06-04-2008 00:36 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 11:41
Omdat deze meneer iets tegen mij schijnt te hebben, want hij probeer me overal zwart te maken hier op T.net
Als je ballen hebt probeer je het via email en niet op deze achterbakse manier.

Sorry voor het compleet oftopic raken, maar moet het wel even kwijt

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Maar goed, de vraag in de ts kan gewoon heel helder gesteld worden:
Kan het 'site onderdeel' gegeven niet wat duidelijker in de lijst terugkomen, door bijvoorbeeld een eigen kolom of icoon?

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 23:56:

Zie @PCDealer, Voutloos. Ik had deze toevallig in een tab nog openstaan. Ik heb die even genomen omdat ik zelf niet vaak in V&A reageer of aan Surveys mee doen. Deze user wel, dus dat maakt mijn punt van een rommelig overzicht bij verschillende categorieen-reacties wat beter helder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
arbraxas schreef op zondag 06 april 2008 @ 11:03:
[...]

Omdat deze meneer iets tegen mij schijnt te hebben, want hij probeer me overal zwart te maken hier op T.net
Als je ballen hebt probeer je het via email en niet op deze achterbakse manier.

Sorry voor het compleet oftopic raken, maar moet het wel even kwijt
Nou nou, dat valt ook wel weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 18:00:
[...]

Nou nou, dat valt ook wel weer mee.
het beschuldigen van mezelf omhoog modden, me proberen zwart te maken bij V&A valt ook onder "toevallig"een tab hebben open staan? Sinds je eigen reactie op mij is weggemod door anderen post je overal mijn profiel op een niet bepaald positieve manier. Vind ik net iets meer als toevallig. Als je verder nog iets wil toevoegen pm je me maar of mail. Ik wil dit topic niet verder vervuilen.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
arbraxas schreef op zondag 06 april 2008 @ 18:22:
[...]

het beschuldigen van mezelf omhoog modden, me proberen zwart te maken bij V&A valt ook onder "toevallig"een tab hebben open staan? Sinds je eigen reactie op mij is weggemod door anderen post je overal mijn profiel op een niet bepaald positieve manier. Vind ik net iets meer als toevallig. Als je verder nog iets wil toevoegen pm je me maar of mail. Ik wil dit topic niet verder vervuilen.
Ik probeer je helemaal niet zwart (wat is er trouwens mis met zwart?) te maken en ik post je profiel ook niet overal. Je haalt dingen in je hoofd die er niet zijn. :/ Er is niks aan de hand:

1. Ik was gewoon benieuwd of jij jezelf gemod had via een 2e account: Jouw post was de enige uit alle andere posts met +2 Must Read, terwijl geen +2 waard was maar gewoon neutraal. Daarom vroeg ik het.

2. Als je had gekeken had je gezien dat ik ben al lange tijd actief ben in het V&A-topic over onzin-reacties e.d. ben. Vanwege (1) bekeek ik toevallig even je profiel/laatste reacties en zag een boel v&a posts (alarmbellen gaan dan rinkelen), dus vandaar. En toen viel mij ook gelijk op dat de verschillende reactie-types (v&a, survey, news) eigenlijk best rommelig door elkaar staan waardoor het overzicht niet zo helder is als die zou kunnen zijn.

Nou weer back on-topic graag.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2008 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
Dat jij vind dat het een geen +2 waard is, betekend nog niet dat andere mensen daar zo over denken. En zeker niet dat ik mezelf aan t modden ben.
En een hoop V&A reacties betekenen niet automatisch dat ik de boel aan t trollen ben. Als je een beetje verder daarin verdiept had, had je dat ook zelf kunnen zien.
User:

http://tweakers.net/searc...acties&Query=arbraxas

Post nog al veel zonder dat hij daadwerkelijk interesse heeft of echt zinvolle bijdragen levert.
En dat noem ik wel zwartmaken.
Ik ben door andere mensen gewezen op het feit dat je mijn profiel aan t posten was in een niet zo positieve manier dus ben ik zeker niet de enigste die dat is opgevallen.
Wees in het vervolg iets voorzichtiger voor je beschuldigingen uit.

[ Voor 16% gewijzigd door arbraxas op 06-04-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom in Lieve Devvers, de plaats voor featurerequests en bugs met betrekking tot zowel de forumsoftware als frontpage.
Ik zie er niets over welles nietes v.w.b. reacties op de FP :Y)

Een volgende keer is het voorbeeld pak-em-beet http://tweakers.net/search?DB=Userreacties&Query=F_J_K
Nothing to see here, please move along.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:16

crisp

Devver

Pixelated

Aangezien dit topic meer een cat-fight is dan een feature-request gaat deze op slot. Vechten doe je maar buiten GoT om, de FR mag op devtrack.

Het idee is goed, maar omschrijf het dan aub duidelijker, zoals Voutloos bijvoorbeeld geillustreerd heeft...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.