Dat
mag ook zeker wel. Mits maar onderbouwd. One-line reacties als "te duur", "heb ik ook", "leuke prijs" enz worden verwijderd. Maar als je netjes onderbouwd waarom de prijs te hoog is, bijv door te refereren aan de nieuwprijs, pricewatch, leeftijd, enz enz worden dergelijke reacties gewoon met rust gelaten. Ik heb er diverse voorbij zien komen die keurig onderbouwd waren en die zijn niet verwijderd. Let wel op dat we er ook van uit gaan dat gebruikers zelf mans genoeg zijn om te bepalen of een prijs reëel is of niet.
Een reactie moet nou eenmaal zinvol zijn, zowel voor de verkoper als een eventuele koper. Door goed onderbouwd uit te leggen waarom de prijs in jou ogen te hoog is kan de verkoper zich wellicht realiseren dat dit inderdaad zo is en zijn prijs aanpassen, of kan de verkoper toelichten waarom hij denkt dat de prijs wel goed is (wellicht wordt er nog iets extra's meegeleverd dat je over het hoofd had gezien).
Dus nogmaals: reageren mag wel degelijk, mits onderbouwd.
Als voorbeeld een paar reacties die dus verwijderd zijn omdat ze niet zinvol zijn en dus niets bijdragen. Wellicht helpt dit om het kader waarin we werken wat duidelijker te maken:
Sony Erricson is gewoon verslavend
Nou je het zegt ! Ik heb toen dr tijd een zelfde model gehad, precies zo'n zelfde
Geruild met 8800gts g92

lekker goedkoop daar kom je wel van
Interesse in een E8500 ? (dit is topic kaping, dat doen we dus niet)
Erg fijn ding.. Zoeentje heb ik ook
[
Voor 22% gewijzigd door
Microkid op 01-03-2008 12:53
]