V&A in forum vorm zie je anders best vaak:wolkje schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:11:
[...]
Dus dan maak je gewoon een tweede V&A, met een soort mini-HK eronder waarin praktisch alles kan.
Lekker veel werk voor de crew om dat schoon te houden. En wat voegt het toe? Gezelligheid? Het is in elk geval een goed stuk werkverschaffing.
Ik moet me sterk vergissen, maar was het doel van V&A niet producten kopen en verkopen? Waarom moet er zo'n slowchat bij?
http://forum.fok.nl/forum/62
http://www.hardware.info/forum/forumdisplay.php?f=17
Daar wordt idd ook sterk gemod en veel posts getrashed, maar dat is blijkbaar geen probleem voor de mods daar. Als het echt zo'n kleine groep mensen is die het voor de grote groep verpest, dan snap ik niet waarom jullie niet wat meer moeite doen om deze groep in bedwang te houden met wat waarschuwingen oid.
Het lijkt erop dat de beslissing puur genomen is omdat het teveel werk is voor de crew, niet omdat er zo veel kopers/verkopers waren die geklaagd hadden. Wat is het volgende onderdeel dat weg gaat? de reactiemogelijkheid bij de meuktracker?
Waarom er zoveel gerefereerd wordt aan DM snap ik ook niet. DM is vergelijkbaar met email, geen vervanging voor publieke reacties. Een feature eraf + een feature erbij = gebruiker weer tevreden?
De opmerkingen dat het niveau van de advertenties zal zakken worden neer geslagen met: "dat mensen de volgende keer vanzelf wel een betere advertentie plaatsen".
Iedereen weet dat dat onzin is, als je geen feedback krijgt, dan zal er ook niet veel veranderen. Kijk maar op sites als marktplaats, 90% van de advertenties daar zijn oneliners die weinig views krijgen en niet verkocht worden.
Blijkbaar is voor de mensen die deze beslissing hebben genomen, niet duidelijk dat de toegevoegde waarde voor de verkoper veel groter is dan de ellende die het hen oplevert. De toegevoegde waarde voor de evt. koper stond al niet ter discussie lijkt me. Gezelligheid is erg belangrijk bij het verkopen van spullen, ga maar eens naar de stad en vergelijk winkels (of supermarkten).
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall