Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:07:
Ik vind de huidige build van Windows 7 niet zo super als de meeste doen vermoeden. Ik ga weer terug naar Vista na een weekje klooien. Veel software geeft problemen en IE en Explorer zijn vrij instabiel. Daar komt bij dat wanneer iets vastloopt, het ook vaak niet meer af te sluiten is. Ik moet de PC dan handmatig uitzetten want ook een shutdown werkt niet meer. Maar eens wachten tot de RC.
Ik denk dat je last hebt van brakke drivers ofzo, want ik heb in dit topic maar 1 keer eerder gelezen dat de computer vastloopt (daar was het zelfs een BSOD), verder heb ik nog geen enkele vastloper gehad, eigenlijk. Ik draai na een week zelfs nog in de virgin boot met alledrie mijn computers (ik hibernate een hoop

)
En over dat afsluiten: Je kan altijd nog
oldskool via de taskmanager 'End Process' doen
Ik ga ervanuit dat dat nog in Win7 zit?Wel leuk om te zien hoe iedereen helemaal in to 7 is. Is dit echt ergens op gebasseerd of meer een hype?
Het is niet echt een hype, volgens mij. Win7 is zelfs voor een beta heel erg stabiel en ook vreselijk snel. Ik denk dat na de release van Win7 een hoop mensen die verknocht aan XP zijn ook over zullen stappen vanwege de snelheid en stabiliteit over XP.
Het wordt ook tijd, zoals iemand in dit topic zei, dat XP met waarde en respect met pensioen gaat
Maar alt-92 (WOS-moderator) is er ook niet tevreden mee, zoals hij eerder zei in dit topic, zeker over de netwerkperformance niet. Dus niet iedereen deelt de furore.
Maar het blijft ook nog de allereerste beta, hè?
Niet helemaal Win7-gerelateerd, maar nog:
Okee, het Firefox-'probleem' is nu opgelost met deze plugin:
Tab Killer
De nadelen zijn echter:
• Je kan niet zien wat er in de ander tabs open staat in Firefox (je moet dan in Aero Peek kijken).
• Je moet alt-tab ipv ctrl-tab gebruiken om te switchen, maar da's een kwestie van aanleren (of afleren, hoe je het bekijkt

)
Ctrl-T werkt ook nog gewoon. Het enige wat ik even in de gaten ga houden is het geheugengebruik
[
Voor 81% gewijzigd door
anandus op 04-01-2009 17:46
]