Floccinoccinihilipilification
Ja, ik heb nu al diverse screenshots gezien, maar nergens staat aangegeven dat het een/de beta is?RamO schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 22:03:
hier zeggen ze dat het waar is:
http://www.neowin.net/new...7-beta-1-build-7000-leaks
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Waar dan?MarcoC schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 22:13:
In de screenshot zelf volgens mij.
België heet dat dan
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Vista is verdergebouwd op XP hoor en dat was op zich al niet eens de krn waarop alles rond gebouwd is. Darnaast is Vista veel te laat uitgekomen waardoor W7 voor je gevoel te snel Vista op zal volgen. Niets is minder waar. W7 zal gezien de huidige problematiek met Vista dan ook zeker niet voor 2010 uitkomen, als t al niet 2011 wordt. Let maar eens op.--MeAngry-- schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 13:20:
[...]
Nee, want ME was veel te vlug in elkaar geflanst. En Vista is op een heleboel punten opnieuw opgebouwd. Maar dat heeft weer te lang geduurd voor wat het heeft opgeleverd m.i.
Ik hoop dat MS niet weer dezelfde vergissing maakt, en nieuwe dingen te snel wil introduceren.
Those you can't see are more present than you'll imagine

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Anoniem: 147332
Grappig, hij is net pas op Usenet gepost.wontcachme schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 01:10:
Heb de beta 1 nu een paar uur draaien in vmware en het loopt als een zonnetje. Denk dat ik morgen maar eens naast vista op de laptop zet en als het helemaal goed gaat ook ga gebruiken. Zelfs in vmware reageert het snel. Alleen wie heeft die idioot grote afstand tussen de taskbar iconen bedacht
De torrent liep al wat langer, maar ow wat traaaaaaaaaaaag.
Hij is nu bijna binnen, dat wordt poging 3 voor Windows 7 vandaag afgelopen avond / deze nacht. (6936, 6956 en nu 7000).
Anoniem: 147332
Na een paar uut testen met een pre-beta kan ik melden dat je niet weet waar je het over hebt.Nokian95dude schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 22:42:
[...]
Vista is verdergebouwd op XP hoor en dat was op zich al niet eens de krn waarop alles rond gebouwd is. Darnaast is Vista veel te laat uitgekomen waardoor W7 voor je gevoel te snel Vista op zal volgen. Niets is minder waar. W7 zal gezien de huidige problematiek met Vista dan ook zeker niet voor 2010 uitkomen, als t al niet 2011 wordt. Let maar eens op.
Die Windows 7 loopt beter in VM -Ware dan Vista op mijn eigen pc.
Eerst proberen, dan schelden!
[ Voor 97% gewijzigd door elevator op 27-12-2008 12:12 ]
http://forums.mydigitallife.info/showthread.php?t=3906
http://www.neowin.net/for...php?showtopic=713946&st=0
http://www.winsupersite.com/win7/win7_beta_screens_01.asp
[ Voor 40% gewijzigd door elevator op 27-12-2008 12:12 ]
Anoniem: 62011
Er wordt de eerste keer geen herstelpunt gemaakt dus die moet je blijkbaar zelf aanmaken.
Blijkbaar wordt er wel geprobeerd om een herstelpunt te maken maar stond de gereserveerde ruimte ervoor op 0%.
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 62011 op 27-12-2008 15:57 ]
Ja, ik heb dat dus ook gelezen uit 'verschillende bronnen', maarja, we weten hoe het internet is.RamO schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 22:36:
Vanuit verschillende bronnen lees ik dat deze gelekte build inderdaad de beta1 is die in januari uitkomt
Zolang er nergens in Windows staat dat het de beta is (ik heb nog geen enkele screenhot gezien waar dat staat, in bijv system properties), ga ik er gewoon vanuit dat het een nieuwe gelekte build is, en nog niet de beta
[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 27-12-2008 11:48 ]
[ Voor 97% gewijzigd door elevator op 27-12-2008 12:13 ]
Die updates zijn er juist vaak voor om dat systeem te testen. Ook Vista Beta had af en toe updates die eigenlijk niks deden, maar het update systeem testenAnoniem: 62011 schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 11:46:
Zo te zien is ie echt, op de desktop staat Build 7000. Gelijk al een systeem update (het blijft natuurlijk Windows)
Anoniem: 218213
Volgens mij ook. Maar dan moet je wel een trackpad hebben wat het ook ondersteundanandus schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 12:50:
Ik heb Win7 (build 6956) op mijn laptop staan, maar hoe krijg ik multifinger-bediening op mijn trackpad aan de praat? (afaik zit dit toch in Win7?)
Heerlijk soepel! Hiervoor had ik XP, maar ik durf bijna te stellen dat Win7 vlotter gaat.
Aan de andere kant: Ik heb nog geen games geprobeerd
Straks even build 7000 proberen is nu aan het branden ("Burn image to disc", eindelijk
Binnenkort als ik eens tijd teveel heb ("als"
Als ik nog ergens Vista SP1 vandaan kan toveren maak ik misschien wel een triple bootje.
Maar, behalve de 'net niet'-taakbalk, is het een zeer positieve ervaring so far
Windows 7 vliegt op mijn laptop, echt giga snel alles. Snel verder proberen
Dit is build 6519:

Dit is build 7000:

Zien jullie het verschil?
Build 7000 is blijkbaar inderdaad de beta
Was wel even zoeken, hoor!
[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 27-12-2008 16:33 ]
[ Voor 6% gewijzigd door RamO op 27-12-2008 16:51 ]
Anoniem: 150263
Heb inderdaad niet veel verschil gemerkt met build 6956, maar ik sta er nog steeds van versteld hoe goed alles draait.
Het dingetje heeft maar 1GB ram ter beschikking, maar het draait erg vlot, en veel beter dan Vista.
Op mijn Medion staan op het moment 5 operating system's:
- Apple MacOS X Leopard 10.4.6
- MS Windows XP Home SP3
- MS Windows Vista Home Premium SP1
- MS Windows 7 Build 7000
- Ubuntu Linux Intrepid 8.10
En alles up-to-date
Als iemand wil dat ik bench ofzo, dan moet hij het maar zeggen...
Ik gebruik op het moment zo veel mogelijk up-to-date drivers van de hardwarefabrikanten.Welke drivers gebruiken jullie voor Windows 7? De standaard meegeleverde, W7 drivers van de hardwarefabrikanten of gewoon de "oude" Vista drivers van de hardwarefabrikanten?
Uiteraard staat Windows 7 daar niet tussen, maar ik gebruik de Vista drivers.
De Vista drivers werken prima, maar bij sommige moet ik het installatieprogramma in Windows Vista Compatibiliteitsmodus zetten, omdat ze anders niet willen installeren.
Dit had ik bv. bij alle Intel drivers, maar ze werken perfect.
[ Voor 32% gewijzigd door Petervanakelyen op 27-12-2008 18:08 ]
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Als je tijd hebt; een vergelijking tussen XP sp3 en Win7Petervanakelyen schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 18:04:
Als iemand wil dat ik bench ofzo, dan moet hij het maar zeggen...
En Vista SP1RamO schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 18:29:
[...]
Als je tijd hebt; een vergelijking tussen XP sp3 en Win7
Moet vast te doen zijn met een 3DMark ofzo (als dat nog bestaat, eigenlijk?

Kijk uit voor DX10<>DX9
[ Voor 41% gewijzigd door Sjah op 27-12-2008 19:29 ]
Kweenie, gebruik al bijna 9 jaar geen win2kSjah schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 19:29:
Zit eral splashscreen in, en geluidjes? Lijkt het qua speed op win2k, of is dat teveel gezegd?
Maar hij ziet er heel af uit, zelfs de pre-beta's waren meer af dan de Vista RTM, en qua snelheid voelt-ie als XP of iets vlotter. (Ik weet niet hoe langzaam of vlot XP voelt vergeleken met win2k)
Maar ik heb er nog geen spellen op gespeeld, dat moet ik nog testen.
Maar alles van geluidjes, bergen wallpapers, screensavers, noem maar op, zit er allemaal bij.
Terwijl hij qua install de helft van Vista is
En de nieuwe control panel onderdelen vind ik ook echt heel erg fijn
Edit:
Oh, maar er zijn ook een hele hoop programma's uitgesloopt t.o.v. Vista, dat wel.
Notepad, Calc, Paint zit er nog in, alsmede IE, WMP, maar geen Movie Maker, Photo Gallery, MSN en dat soort onzin.
[ Voor 38% gewijzigd door anandus op 27-12-2008 19:57 ]
knap 9 jaar terug zaten we nog niet eens bij Win2k RTM. Maar probeer het eens, het is snelanandus schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 19:54:
[...]
Kweenie, gebruik al bijna 9 jaar geen win2k
2k voelt lichter en kaler, moeilijk uit te leggen. Maar ik zit zelf al 7 jaar op Xp, maar ideaal in mijn ogen blijft wat 2k bood qua feeling, maar dan met wat minder Spartaanse trekken.Maar hij ziet er heel af uit, zelfs de pre-beta's waren meer af dan de Vista RTM, en qua snelheid voelt-ie als XP of iets vlotter. (Ik weet niet hoe langzaam of vlot XP voelt vergeleken met win2k)
Maar dat de pre-beta's al meer af voelden dan de RTM Vista is niet gek, het borduurt voort op de Vista's .
AmenMaar alles van geluidjes, bergen wallpapers, screensavers, noem maar op, zit er allemaal bij.
Terwijl hij qua install de helft van Vista is
Amen en God zij geprezen.En de nieuwe control panel onderdelen vind ik ook echt heel erg fijn
Edit:
Oh, maar er zijn ook een hele hoop programma's uitgesloopt t.o.v. Vista, dat wel.
Notepad, Calc, Paint zit er nog in, alsmede IE, WMP, maar geen Movie Maker, Photo Gallery, MSN en dat soort onzin.
[ Voor 5% gewijzigd door Sjah op 27-12-2008 20:04 ]
Dat had MS al eerder aangegeven, deze apps zal je via Live moeten binnenhalen.maar geen Movie Maker, Photo Gallery, MSN en dat soort onzin.
Vergeleken met XP en Vista voelt Win7 voor mij inderdaad kaler.Sjah schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 20:01:
2k voelt lichter en kaler, moeilijk uit te leggen. Maar ik zit zelf al 7 jaar op Xp, maar ideaal in mijn ogen blijft wat 2k bood qua feeling, maar dan met wat minder Spartaanse trekken.
Maar dat de pre-beta's al meer af voelden dan de RTM Vista is niet gek, het borduurt voort op de Vista's .
Vooral Windows Explorer voelt een stuk lekkerder, ook omdat er afgestapt wordt van het oude typische mappenstructuur-systeem, en meer naar libraries en symlinks toegegaan wordt.
Iets wat ik persoonlijk een verademing vind.
Minder 'graven' op de schijf

Zijn er meer met dit probleem?
M'n Oma is een site aan het haken.
NielsNL schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 20:08:
Ik ben aan het proberen om te installeren op VirtualBox, Vista als basis instelling, 20GB schijf, ik krijg alleen het volgende, installen gaat tot +/- 45%...
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn er meer met dit probleem?

As we speak ben ik nu opnieuw aan het branden omdat ik hetzelfde probleem had, dacht dat het aan mij lag
(Ik draai nog een pre-beta build).
Maar het ligt dus niet aan mij?
Ik had helaas geen MD5 ofzo, om te checken of de download corrupt was.
[ Voor 13% gewijzigd door XWB op 27-12-2008 20:10 ]

Ik heb de bestanden gecontroleerd met de checksums die erbij waren en die gaven geen meldingen. ook laten de rars zich zonder fouten uitpakken, het kan dus hooguit de iso zelf zijn voor het rarren.
[ Voor 10% gewijzigd door Tommy_G op 27-12-2008 20:14 ]
Dat zou dan het eerste van Windows 7 zijn wat niet lekker zou werkenSjah schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 20:13:
Kan ook aan brandproggie liggen.
Althans, ik hem hem gebrand met de in (build 6956) ingebouwde image-brander.
[ Voor 70% gewijzigd door anandus op 27-12-2008 20:27 ]
Owner of DBIT Consultancy
Ik zal niet verklappen waar hij vandaan komt, maar ben nu een nieuwe aan het downloaden.
Beide build 7000 trouwens.
Er mist nog een karakter in het font:

[ Voor 28% gewijzigd door NielsNL op 27-12-2008 20:35 ]
[ Voor 85% gewijzigd door bunneh op 27-12-2008 20:45 ]

Daarvoor is het een Beta denk ikwontcachme schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 20:43:
Werkt bij iemand het gadget gedeelte? Als ik hem net heb geinstalleerd en nog geen videodrivers (Nvidia go 7600) dan werkt het, maar zodra ik de drivers heb geinstalleerd en de laptop resolutie heb ingesteld werkt het niet meer
Hier werkt het prima.wontcachme schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 20:43:
Werkt bij iemand het gadget gedeelte? Als ik hem net heb geinstalleerd en nog geen videodrivers (Nvidia go 7600) dan werkt het, maar zodra ik de drivers heb geinstalleerd en de laptop resolutie heb ingesteld werkt het niet meer
Werkt Aero wel met die drivers?
Jep, alles werkt. Krijg met geen mogelijkheid iets dat met de gadgets te maken heeft opgestart nu. Heb hem er nu 3x opnieuw opgezet en zonder drivers werkt het, maar met dus niet.anandus schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 20:48:
[...]
Hier werkt het prima.
Werkt Aero wel met die drivers?
Welke videokaart + drivers?wontcachme schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 20:55:
[...]
Jep, alles werkt. Krijg met geen mogelijkheid iets dat met de gadgets te maken heeft opgestart nu. Heb hem er nu 3x opnieuw opgezet en zonder drivers werkt het, maar met dus niet.
Ja wil ik ook graag weten, ga hem morgen instaleren op m'n laptop die nu Vista draait.Sjah schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 20:56:
Ik ga zo ff installen, moet ik nog ergens op letten ivm dual boot? Ik heb zoals destijds bij Vista ook een 20 gig vrije ruimte over. En gewoon Vista drivertjes dus?
Neemt de Windows 7 bootloader ook Vista mee?
En btw, iemand die kan bevestigen of Google Chrome werkt op Windows 7 ?
http://letmegooglethatfor...oogle+chrome+on+windows+7DennusB schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 20:58:
[...]
Vista RTM draaide echt zwaar slecht als stroop, deze build 7000 voelt vrij snel aan, heeft maar 330MB geheugengebruik (in het begin 500, na een paar uur en activeren van Aero zakte het)
alleen jammer dat het geluid niet echt zuiver is (SB Live, Creative wil geen deftige driver maken...)
ik ben alvast zeer aangenaam verrast en op een paar uur "testen" inmiddels overtuigd dat ze duidelijk op de goede weg zitten
de installatie neemt zonder pagefile en dergelijke zo'n 8GB in beslag (wat toch ook minder is dan Vista dacht ik), nu alleen uitkijken naar de RTM
dat nieuwe taskbar gedoe is wat wennen, ik vind het zeker een interessant concept om mee te werken, ik heb alleen niet goed door hoe je nu bv 2x explorer opent, als iemand dat weet?
het concept van de library's is alvast geniaal: gewoon de music library verwijzen naar waar alles staat en klaar
Nvidia go 7600 - Drivers van windows update en aangepaste drivers (versienummer 181.00)
- Heb het al gevonden, lees net dat wanneer je UAC uitzet of laag zet, de sidebar niet meer werkt-
Je klikt eerst op de icoon in de taskbar, wil je nog een openen dan moet je er met de rechtermuisknop op klikken en dan de link bovenaan (verkenner)catfish schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 21:13:
dat nieuwe taskbar gedoe is wat wennen, ik vind het zeker een interessant concept om mee te werken, ik heb alleen niet goed door hoe je nu bv 2x explorer opent, als iemand dat weet?
[ Voor 6% gewijzigd door wontcachme op 27-12-2008 21:29 ]
niet zo gek he, dat ding is al tijd van de markt. Als je nu nog loopt te kloten met een Live!.... Koop een X-fi, klinkt zuiverder ook, en is betaalbaar geworden.catfish schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 21:13:
alleen jammer dat het geluid niet echt zuiver is (SB Live, Creative wil geen deftige driver maken...)
[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 27-12-2008 21:23 ]
Anoniem: 113066
Waarom zou je UAC uitzetten? Het heeft een doel, is in Windows 7 veel minder irritant dan in Vista, en is ook nog eens meer en beter in te stellen.wontcachme schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 21:18:
- Heb het al gevonden, lees net dat wanneer je UAC uitzet of laag zet, de sidebar niet meer werkt-
Geen echte reden, ben het zo gewend van VistaAnoniem: 113066 schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 21:42:
[...]
Waarom zou je UAC uitzetten? Het heeft een doel, is in Windows 7 veel minder irritant dan in Vista, en is ook nog eens meer en beter in te stellen.
Zo, ook maar even een soort quick launch gemaakt. Die miste ik toch eigenlijk best wel
[ Voor 8% gewijzigd door wontcachme op 27-12-2008 22:21 ]
Als je een filmpje opstart, dan start WMP héél minimalistisch op, very sexy
* anandus zegt bye bye Media Player Classic

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 27-12-2008 22:54 ]

Homey — Critics are those without skills to create.
shift-klikwontcachme schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 21:18:
Je klikt eerst op de icoon in de taskbar, wil je nog een openen dan moet je er met de rechtermuisknop op klikken en dan de link bovenaan (verkenner)
Heb het vanavond ook maar eens geinstalleerd. Was opzich al dik tevreden met Vista (het mocht wat sneller, maar verder werkt het prima). Windows 7 verbaasd me tot nu toe wel. Het reageerd echt een stuk vlotter dan Vista, en de 'nadenkmomentjes' heb ik eigenlijk nog niet gehad.
Moet alleen nog ff wennen aan de taskbar, maar denk dat dat ook wel goed komt. Denk ook dat de libraries een aardig beter concept zijn de de personal folders zoals ze t/m Vista gebruikt werden
Iemand trouwens al gevonden hoe ik een netwerkshare kan toevoegen aan de library?
Krijg de melding dat de map niet toegevoegd kan worden, omdat deze niet geindexeerd is. Ik kan echter zo ook nog niet vinden hoe ik die map laat indexeren, het standaard schermp geeft enkel lokale mappen aan.
Ziet er naar uit dat Vista een zeer waardige opvolger gaat krijgen. MS is zeker goed bezig iig
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Anoniem: 113066
"Pin this program to taskbar" (rechts-klik op taskbar-icoon van een open applicatie), en dan gewoon de icoontjes slepen in de volgorde die je wilt. Zo heb ik dat gedaan. Ideaal!! :-)wontcachme schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 21:49:
Zo, ook maar even een soort quick launch gemaakt. Die miste ik toch eigenlijk best wel
Dat zag ik, maar vond dat toch niet handig werken. Telkens al die icoontjes die verspringen als ik net wilde klikken. Maar dit werkt ook goed. Ik ga geleidelijk over op de nieuwe interfaceAnoniem: 113066 schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 23:56:
[...]
"Pin this program to taskbar" (rechts-klik op taskbar-icoon van een open applicatie), en dan gewoon de icoontjes slepen in de volgorde die je wilt. Zo heb ik dat gedaan. Ideaal!! :-)
Anoniem: 33436
XP komt in de bootloader onder de noemer "Earlier version of Windows", ik ga ervan uit dat hetzelfde zal gebeuren met Vista.DennusB schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 20:58:
Ja wil ik ook graag weten, ga hem morgen instaleren op m'n laptop die nu Vista draait.
Neemt de Windows 7 bootloader ook Vista mee?
Chrome werkt perfect.
nieuws: Microsoft geeft Vista-licenties aan bètatesters

Dit is 1 van de modi.
Ik ben 'm (Build 7000) nu aan het proberen op VirtualBox, en ik moet zeggen, lekker soepel!
[ Voor 5% gewijzigd door NielsNL op 28-12-2008 13:02 ]
nieuws: Nieuwe versie Windows 7 gelekt en getest
Jan Gemiddeld wil ook niet kiezen maar gewoon gaan surfen.Sjah schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 22:57:
Niet te positief nou, liefst zag ik IE en wmp er niet inzitten. Echte vrijheid van applicaties kiezen.Ik kies ze toch wel, maar Jan Gemiddeld sticks with IE.
wgetAnoniem: 231912 schreef op zondag 28 december 2008 @ 13:32:
en je heb toch iets nodig om opera/firefox/chrome te downloaden?
Anoniem: 105569
Zijn er meer mensen hier die met dezelfde vraag zitten? Of veel tijd steken in de Vista uitrol voor een paar honderd machines of uitstellen tot 7?
Anoniem: 105569
Inderdaad, en wat is een OS zonder Internet browser tegenwoordig? Als iemand wat anders wil kan het. Mijn ouders kunnen bv goed werken met IE nu, waarom zouden ze naar een andere browser moeten? Alleen omdat IE van MS is?JanW schreef op zondag 28 december 2008 @ 13:27:
[...]
Jan Gemiddeld wil ook niet kiezen maar gewoon gaan surfen.
Want Microsoft si teh ev0L !!!!Anoniem: 105569 schreef op zondag 28 december 2008 @ 13:47:
[...]
Inderdaad, en wat is een OS zonder Internet browser tegenwoordig? Als iemand wat anders wil kan het. Mijn ouders kunnen bv goed werken met IE nu, waarom zouden ze naar een andere browser moeten? Alleen omdat IE van MS is?
Mijn moeder heeft een laptopje met Vista en dus IE er op, maar ze vroeg na een tijdje zelf om firefox.
Same here.mace schreef op zondag 28 december 2008 @ 13:47:
Sowieso is Vista voor mij een "oversla-OS" net zoals ME dat was. Ik zou nu niet nog gaan upgraden naar Vista, dan zit je er weer voor een hele tijd aan vast, en windows 7 biedt zeker goede perspectieven.
Een hele hoop concepten in Vista zijn helemaal prima, niets mis mee, maar het afgeraffelde bloaterige gevoel wat je na een tijdje krijgt heeft mij ook Vista laten liggen.
Gelukkig heeft Win7 dezelfde concepten beter uitgewerkt
Anoniem: 154182
Meestal niet, het is een nieuwe build geen update.Anoniem: 154182 schreef op zondag 28 december 2008 @ 14:55:
Heren wat ik mij afvroeg is als je de beta download of je die later ook kan updaten als er nieuwe versies uitkomen?
En als het zou kunnen is het niet echt aan te raden.
Een beta is ook als test versie, niet om op te werken en vervolgens een windows update te draaien.
Wie?wontcachme schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 23:00:
Trouwens, wie heeft die "Show Desktop" rechtsonder gedaan? Klik nu al de hele tijd op IE terwijl ik "Desktop" wil.
Iig zou het moeten komen dat je er gewoon kan over hooveren en zo de desktop kan weergeven.
De niewue taskbar is echt nieuw, niet een update, dus het zal wennen worden.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Jammer, ik ben echt benieuwd naar dit OS.
Naar aanleiding van wat ik hierboven zie/hoor kan ik niet wachten om er ook mee aan de slag te gaan.
Ik ben van plan om 'm in Virtual PC te gaan installeren, heeft iemand al uitgeprobeerd of dat een beetje wil werken? Okee, ik krijg geen Aero dan, maar ik wil gewoon het OS een beetje gaan verkennen.
idd vooral als van boven het scherm naar een hoek sleept dan gaat het mooi over van full screen naar halve screenPWM schreef op zondag 28 december 2008 @ 15:27:
Het effect van een venster een hoek in slepen, werkt ook erg mooiProbeer het maar eens (volgens mij wel Aero nodig).
Vista release == ME release... it just sucks maar wat er daarna kwam zag er veel beter uit... Hopen dat het nu ook zo gaat worden met Windows 7.
Wat ik maar steeds niet kan duidelijk krijgen is:
Nieuw bestandsysteem? WinFS ja of nee? Wat zijn nu de echte voordelen en wat zijn de nadelen....
Zelf ga ik maar eens ff een stukje HD vrijhouden om de beta eens te testen
Trouwens geeft dualboot problemen of niet?
Moet zeggen dat het er erg netjes uitziet, en erg lekker werkt.
Chrome werkt, gadgets werken
Ik ben blij met Windows 7 !
Ik heb alle replies aanstaan dus das wellicht een excuus maar ik vind het toch erg dat het niveau van de replies niet ver boven dat van een fokker (nofi, maar het zijn geen tweakers in de zin van technische kennis) uitstijgt. Maar goed, heb me oude laptoppie weer binnen dus als ik zo meteen een lege dvd gevonden heb eens even deze nieuwe build installerenanandus schreef op zondag 28 december 2008 @ 13:03:
Artikeltje op Frontpage:
nieuws: Nieuwe versie Windows 7 gelekt en getest
PSN: DutchTrickle PVoutput
Wat werkt niet?
Werkt Winamp wel onder Vista?
Ik wist niet eens dat Winamp nog bestond, trouwens

Nee, gewoon NTFS. WinFS hangt nog in de beta status sinds 2005. Ze hebben een feature van WinFS, namelijk libraries, wel gebruikt.xppn schreef op zondag 28 december 2008 @ 15:49:
Wat ik maar steeds niet kan duidelijk krijgen is:
Nieuw bestandsysteem? WinFS ja of nee? Wat zijn nu de echte voordelen en wat zijn de nadelen....
from regedit
[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop]
and set the value of FeedbackToolEnbled to 0
Het programma crashed direct bij de start.anandus schreef op zondag 28 december 2008 @ 18:41:
[...]
Wat werkt niet?
Werkt Winamp wel onder Vista?
Ik wist niet eens dat Winamp nog bestond, trouwens![]()
Winamp werkt prima onder Vista.
Hier doet-ie het primaEDIT schreef op zondag 28 december 2008 @ 19:30:
[...]
Het programma crashed direct bij de start.
Winamp werkt prima onder Vista.
(Moet wel zeggen dat ik van alle troep alleen 'audio playback' aangevinkt had en de classic skin nam.)
Zonde dat winamp zulke bloatware is geworden, trouwens
Doet je geluid het wel goed? Heb je niet toevallig een Creative geluidskaart ofzo?
Dit topic is gesloten.
Gebruik dit topic alleen om ervaringen met Windows 7 uit te wisselen. Voor technische vragen kun je een apart topic openen mits dat aan de juiste eisen voldoet natuurlijk.
Verkrijgbaarheid van de beta:
Vanaf deze post wordt je verteld wat de opties zijn.
Vragen om keys worden verwijderd!