Ik loop een beetje vast met het converteren van mijn films en videoclips voor mijn iPod:
Als ik een .avi bestand wil importeren in iTunes wil die niet (op zich logisch), en zodra ik met 'super' wil converteren krijg ik ook een foutmelding (waarom weet ik nog steeds niet

), en met 'Jodix Free iPod Video Converter' krijg ik als eerste frame een groen wazig beeld, dat eerste frame laat mijn iPod zien als ik in het hoofdmenu sta (met films geselecteerd) en dan zie je hem ingezoomd 'scrollen' over die afbeelding, geen mooi gezicht! Dus dat moet anders kunnen.. Iemand ideeën?
Ook wil ik denk ik in de loop van de tijd een docking station, maar deze zal wel aan een aantal eisen voldoen, tot nu toe ben ik dicht in de buurt gekomen, maar niet dichtbij genoeg

De eisen:
iPod Classic moet passen (duh)
iPod moet opladen als hij in het station staat (doen de meeste ook)
Station moet FM radio hebben
Station moet aangesloten kunnen worden op de pc om de iPod te kunnen syncen (nog niet tegen gekomen, maar dat moet toch kunnen
Bijkomende wensen:
Station moet evt zowel op netstroom als op batterijen kunnen werken
Moet te bedienen zijn met afstandsbediening
Klein scherm zou ook nog leuk zijn..
Nou weet ik dat ik eisen stel, maar aangezien de iPod geen FM transmitter aanboord heeft wil ik het toch wel graag in het station hebben
[
Voor 13% gewijzigd door
pcprutser op 30-07-2008 20:54
. Reden: te snel op versturen geklikt :| ]