als ik een steentje mag bijdragen in een negatievere toon
ik hou van m'n classic, maar toch:
*belachelijk krasgevoelig en voor vingerafdrukken, zowel scherm-als achterkant, tegenover 5G is de voorkant-case wel een serieuze verbetering,
*iTunes dat je strot wordt ingeduwd, gelukkig ben ik fervent winamp+ml_iPod gebruiker :-D
*mindere geluidskwaliteit en veel te dure (apple) accessoires (thank god for ebay!)
*alleen .mp4, hoewel het een goed formaat is, brengt het wel probemen (tijd) met zich mee aangezien alles in .avi wordt gereleased op het net.
*geen custom equalizer en bvb srs-wow had ook wel gemogen voor mij.
*foto's en filmpjes hadden er voor mijn part ook Niet-iTunes/winamp-gewijs in mogen worden gesleept. Gewoon een folder voorzien of zo ipv het hele gedoe via iTunes. en dan kon je je foto's en filmpjes ook makkelijker doorgeven.
*knalwitte oortjes (flauw van mij). Ik loop er niet graag mee rond, niet alleen voor de dieven aantrekkelijk maar ook ben je indirect, of je het wilt of niet een hype-man, de oortjes zijn ook niet super.... ik heb me 15€ Sony's aangeschaft met een volumeregelaartje...

erg goede bassen + geen verlichting (=batterij) nodig noch geklungel om het volume aan te passen.
mja, maar dit zijn allemaal maar kleine minpuntjes tegenover een heel goed apparaat waar ik supercontent van ben... de positieve lijst zou minstens 3x zo lang zijn! TOPapparaat!