[2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 12 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste
Acties:
  • 197.274 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:36

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Anoniem: 123349 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:11:
[...]

@ floriske,

WOW! Super id en super uitgevoerd _/-\o_
:$ Thx uiteraard! Het is altijd leuk om te zien dat een idee geworden is wat je er van verwacht had, en helemaal om er dan nog complimenten voor te krijgen ook ;)

Ik zag dat (met name de grijstinten in) de jpg wat flets uitgevallen was in verhouding tot de originele AI en PSD bestanden, ik heb deze dan ook nog ietwat bijgewerkt op DeviantART.

[ Voor 15% gewijzigd door floriske.nl op 27-01-2009 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Gaaf topic!

Ik zie zo links en rechts heel wat mooie kunstwerkjes.
Zelf ben ik ook af en toe met deze hobby bezig.
Hier wat dingetjes van mijn hand:

Afbeeldingslocatie: http://s281.photobucket.com/albums/kk225/Bulletje0113/th_SneakinAroundcopy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s281.photobucket.com/albums/kk225/Bulletje0113/th_midnightmagicachtergrond900px.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s281.photobucket.com/albums/kk225/Bulletje0113/th_cyborgv6copy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s281.photobucket.com/albums/kk225/Bulletje0113/th_hostage900.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

M!chel schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 01:03:
Gaaf topic!

Ik zie zo links en rechts heel wat mooie kunstwerkjes.
Zelf ben ik ook af en toe met deze hobby bezig.
Hier wat dingetjes van mijn hand:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Nice, en hopelijk zien we wat vaker werk van je voorbij komen!
offtopic:
En welkom op GOT uiteraard!

* floriske.nl gaat maar eens brainstormen over een ontwerp waar hij wat langer mee bezig is aangezien er hier weer eentje aan komt :$

Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/31/sufferingthns7.jpg

klik voor de volledige versie op DeviantART

Edit

Na enig brainstormen ben ik na mijn post van eergisteren meteen weer begonnen aan iets nieuws, het begon als een experimentje met "rook" in Illustrator, maar is binnen een paar dagen toch weer geëvolueerd tot iets dat toch wel valt onder de categorie een nieuw ontwerp:

Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/5899/risingscreamthkp7.jpg
klik voor de volledige versie op DeviantART

[ Voor 17% gewijzigd door floriske.nl op 02-02-2009 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurryt
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-06 20:01
Afbeeldingslocatie: http://jurgt.nl/images/11_groot.jpg

En nieuwe website:

<knip weg>

[ Voor 17% gewijzigd door een moderator op 06-02-2009 15:34 . Reden: Directe sitechecks doen we hier niet. Een screenshot mag wel. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-07 13:30
nice :) ben alleen niet zo heel gecharmeerd van de wazige man op de voorgrond, ik vind het net een iets te groot blurry vlak.

en wat was je beweegreden om in de achtergrond ook een stukje in kleur te odne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurryt
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-06 20:01
Amp:

Nee, deze was voor mij bewust gedaan om blurry te doen. Om scherp te doen is er geen balans meer. Blurry heeft (vind ik) wel wat.

Op welke achtergrond zie je kleur? Volgens mij heb ik alle achtergrondplaatjes zwart wit gedaan. Tekst blauw en grijs en portfolio 'mouse over' kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerG
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-04 15:07
Jurryt schreef op zondag 01 februari 2009 @ 19:09:
Amp:

Nee, deze was voor mij bewust gedaan om blurry te doen. Om scherp te doen is er geen balans meer. Blurry heeft (vind ik) wel wat.

Op welke achtergrond zie je kleur? Volgens mij heb ik alle achtergrondplaatjes zwart wit gedaan. Tekst blauw en grijs en portfolio 'mouse over' kleur.
Bij het openen van een grote afbeelding via het lightbox scriptje. Dan zie je onder de achtergrond een kleur verschijnen. Is volgens mij een fout in lightbox, want ik heb het ook op mijn foto website.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2drhy0x.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door MeneerG op 03-02-2009 19:30 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-06 00:38
Enorm coole stuff dat hier wordt gepost hoor, vooral die half vector half foto plaatjes :).

Ik ben zelf ook maar begonnen met het leren van Adobe Illustrator, mede omdat ik vector art / new school heel mooi vind :).

Van:
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2njahk3.png

Naar:
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/fjgfvs.jpg

Zitten helaas nog (te) veel kleine foutjes in zoals krommingen die niet helemaal symmetrisch zijn, tevens vind ik inkleuren in illustrator nog redelijk lastig als je gewoon een fill kiest dan is alles zo plat, moet me maar eens gaan verdiepen in de gradient mesh tool me thinks.

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-07 16:55
Erg mooi ik vind juist de wazigheid wat toevoegen, je wordt ontzettend getrokken naar het enige 'echte' hoofd van de zwerver, spooky haast. (Dat weerhoud me ervan om deze als wp in te stellen :P )

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-07 12:50
Ben bezig met een logo voor een nieuw project waar ik me aan ga wagen..

Afbeeldingslocatie: http://www.u-subjects.nl/antireligie.png

Graag wat feedback. Het is de bedoeling dat het een fris logo wordt, maar wel een beetje met een ouderwetse look. Wat je ziet moet vuur voorstellen en een kruis, de letters moeten op antieke letters lijken met wat bloed (gezien de bloederige geschiedenis van vele religies in de geschiedenis). Toch heb ik nog een beetje het gevoel dat het logo wat mist, zie alleen nog niet precies wat.

Overigens (om discussie te voorkomen) de site waar ik mee bezig ben is respectvol en niet discriminerend bedoeld etc.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Wederom een erg strakke plaat!

Ik zou me alleen wat meer verdiepen in het fenomeen "scherptediepte" om het diepte effect dat je wil creëren wat realistischer te maken, in mijn ogen zou de man op de voorgrond iets minder wazig mogen en de personen achter de bank ook wazig moeten zijn.
ZypherNL schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 04:53:
Enorm coole stuff dat hier wordt gepost hoor, vooral die half vector half foto plaatjes :).

Ik ben zelf ook maar begonnen met het leren van Adobe Illustrator, mede omdat ik vector art / new school heel mooi vind :).

Van:
[afbeelding]

Naar:
[afbeelding]

Zitten helaas nog (te) veel kleine foutjes in zoals krommingen die niet helemaal symmetrisch zijn, tevens vind ik inkleuren in illustrator nog redelijk lastig als je gewoon een fill kiest dan is alles zo plat, moet me maar eens gaan verdiepen in de gradient mesh tool me thinks.
Als je nog nooit met Illustrator gewerkt hebt is het een lastig programma om mee te beginnen, maar het is absoluut de moeite waard om je er in te verdiepen!

En wat betreft je plaat: Zeker een goed begin!

---

Gelukkig is het de afgelopen week wat drukker geweest op mijn werk en heb ik een paar leuke opdrachten om handen en afgerond, maar toch tussendoor nog steeds tijd over en ik ben dan ook eens gaan experimenteren met een traced foto en blend lijnen:

Afbeeldingslocatie: http://img24.imageshack.us/img24/7883/redrosethde5.jpg
klik voor de volledige versie op deviantART

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

niiice die roos, hie heb je dat uuuh golvende effect zo netjes gekregen en uitgerekt over de totale lengte?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
floriske.nl schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:43:

Hier ook weer een werkje van mij, iets minder kort na het vorige ;) omdat ik er toch wel wat meer tijd in heb gestoken, het is ook wel iets anders dan de vorige paar posts:

Foto
Een hele lange tijd geleden heb ik deze afbeelding ook gebruikt, alleen het resultaat was niet zo vrolijk als deze :9
Afbeeldingslocatie: http://fc92.deviantart.com/fs17/i/2007/194/8/d/Duality_by_c0d3x.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

himlims_ schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:43:
niiice die roos, hie heb je dat uuuh golvende effect zo netjes gekregen en uitgerekt over de totale lengte?
Thx!

Ik heb hiervoor simpelweg de basisvormen gebruikt i.c.m. de overvloei/blend functie.

De lijnen buiten de roos bijvoorbeeld:

-omlijning roos kopiëren naar een nieuwe laag.
-nogmaals kopiëren en een flink stuk groter schalen.
-beide lijnen op 1pt zetten, binnenste lijn wit, buitenste lijn zwart
-beide lijnen selecteren
-overvloei/blend opties instellen op ingegeven stappen en toepassen
-in de overvloei/blend opties wat spelen met de hoeveelheid stappen et voila ;)
TweakerDwayne schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:44:
[...]

Een hele lange tijd geleden heb ik deze afbeelding ook gebruikt, alleen het resultaat was niet zo vrolijk als deze :9
[afbeelding]
Da's wel typisch! Van alle afbeeldingen op SXC toch dezelfde kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

Dannydeman schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 10:06:
Ben bezig met een logo voor een nieuw project waar ik me aan ga wagen..

[afbeelding]

Graag wat feedback. Het is de bedoeling dat het een fris logo wordt, maar wel een beetje met een ouderwetse look. Wat je ziet moet vuur voorstellen en een kruis, de letters moeten op antieke letters lijken met wat bloed (gezien de bloederige geschiedenis van vele religies in de geschiedenis). Toch heb ik nog een beetje het gevoel dat het logo wat mist, zie alleen nog niet precies wat.

Overigens (om discussie te voorkomen) de site waar ik mee bezig ben is respectvol en niet discriminerend bedoeld etc.
als het iets respectvols is zou je er misschien over kunnen denken of de naam "anti religie" wel goed is. het klinkt gelijk wel erg offensief.
Over het logo, het mist volgens mij body en samenhang. Het beeldmerk en woordmerk zijn twee losse onderdelen die verder niet echt verbinden met elkaar. Ook vraag ik me af, gaat het over alleen het christendom of over meerdere religies? in dat tweede geval moet je natuurlijk geen brandend kruis gebruiken aangezien dat in principe alleen een christelijk symbool is.

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
EDIT

[ Voor 99% gewijzigd door Dannydekr op 23-05-2009 13:37 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

in islamitische landen heeft het rode kruis ook een andere naam en logo, misschien daar ook eens naar kijken.

je kunt hem ook religieloos noemen trouwens... zomaar hersenspinsel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Domein / hosting is al aangemaakt. Maar ik twijfelde tussen stopreligie en antireligie. Het is het laatste geworden. ik zal overigens even zoeken naar dat rode kruis, die kon ik nog niet.

EDIT: keuze genoeg:

Afbeeldingslocatie: http://www.ucc.ie/en/hr/HealthWelfare/MentalHealth/Religion/imgcol,32904,en.png

[ Voor 45% gewijzigd door Dannydekr op 06-02-2009 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07 16:10

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Nou, als hij religieloos zou zijn zou hij er niet direct tegen hoeven te zijn... hij is duidelijk tegen. Fase?
Ik vind het nog altijd kort door de bocht dat je alleen een christelijk kruis en een islamitisch teken erin wil verwerken. Ik vind je logo daarmee totaal geen geloofwaardigheid hebben. Er zijn veel meer geloven dan dat, ben je alleen tegen die twee?

Sorry als ik hier een beetje moralistisch word, maar ik begrijp niet wat je nou eigenlijk met je anti-religie website wil. Je exacte gronden daarvoor mag je me ook wel in een PM sturen, als je dat niet hier zo in een graphics-topic kwijt wil (al was het maar om het topic niet totaal af te laten dwalen...) Ik vind dit een beetje beladen onderwerp om zomaar over te verkondigen dat je 'anti' bent. Je zou er volgens mij beter aan doen om je eerst eens in te lezen op het onderwerp, in tussentijd misschien eens anti-Gordon of anti-madeliefjes te worden (daar een website voor maken) en dan weer eens een mening te vormen over religie...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:20
Nette site, maar wel een opmerking. De tekst op je about pagina is niet echt leesbaar op deze manier. En mocht je op je contact pagina ooit ook een andere foto willen plaatsen als achtergrond dan die wellicht hetzelfde probleem ondervinden. Misschien kun je het oplossen door een transparant donkerder valk achter de tekst te plaatsen. Past nog steeds bij het geheel, maar maakt je teksten wel leesbaar.

Btw. In de TS staat beschreven dat je een afbeelding van je site te posten en geen link naar je site. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Rakkerzero schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 15:26:
Btw. In de TS staat beschreven dat je een afbeelding van je site te posten en geen link naar je site. ;)
Dat heb je goed gezien, hij was me ontschoten.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
EDIT

[ Voor 99% gewijzigd door Dannydekr op 23-05-2009 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

offtopic:
Dat heet op GoT Direct Messages en kan je in je http://gathering.tweakers.net/forum/preferences aanzetten

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
na een hoop denken, proberen ben ik met het volgende gekomen:

Afbeeldingslocatie: http://www.u-subjects.nl/logotest.png

Vuur i.c.m. het christelijke beeld van een duif dat de heilige geest voorsteld en het islamitische logo. Tekst moet ik nog zien te verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07 18:59

Shrien

frequent snoozer

Dannydeman schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 23:46:

[afbeelding]

Vuur i.c.m. het christelijke beeld van een duif dat de heilige geest voorsteld en het islamitische logo. Tekst moet ik nog zien te verzinnen.
Mooi man, echt heel mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

floriske.nl schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 12:09:
[...]

Thx!

Ik heb hiervoor simpelweg de basisvormen gebruikt i.c.m. de overvloei/blend functie.

De lijnen buiten de roos bijvoorbeeld:

-omlijning roos kopiëren naar een nieuwe laag.
-nogmaals kopiëren en een flink stuk groter schalen.
-beide lijnen op 1pt zetten, binnenste lijn wit, buitenste lijn zwart
-beide lijnen selecteren
-overvloei/blend opties instellen op ingegeven stappen en toepassen
-in de overvloei/blend opties wat spelen met de hoeveelheid stappen et voila ;)
[...]
Da's wel typisch! Van alle afbeeldingen op SXC toch dezelfde kiezen ;)
ik werk sinds versie 6 met photoshop, maar wat je hier verteld klinkt als een harry potter toverspreuk, ik snap er werkelijk niets van. Ben je eventueel bereid dit wat duidelijker te schrijfen?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

[afbeelding]

Ik vind hem wel erg simpel en goedkoop eruitzien. Als ik zulke dingen zie, dan vraag ik me iedere keer weer af; Hoeveel moeite heb je er voor moeten doen om dit te kunnen realiseren? En dan maakt het echt niet uit of je nu pro of beginner bent, zoiets is gewoon eenvoudig snel te maken.

Als ik nu naar het plaatje kijk dan zou ik denken dat "redder in nood" of "boodschapper van de duivel" oid betekent. Niet echt wat jij bedoeld, volgens mij.

Laat je eens een tip geven hoe je het ook kan doen. Ik geef je twee afbeeldingen.

1. Afbeeldingslocatie: http://www.clker.com/cliparts/6/d/0/c/1194989355383765118pattern-danger-sign-cross-1.svg.med.png ....... 2. Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/87/Christian_cross.svg/404px-Christian_cross.svg.png

Je weet vast wel de betekenis van de eerste, combineer deze met de tweede en je hebt een erg eenvoudig en mooi logo.
himlims_ schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 01:45:
[...]

ik werk sinds versie 6 met photoshop, maar wat je hier verteld klinkt als een harry potter toverspreuk, ik snap er werkelijk niets van. Ben je eventueel bereid dit wat duidelijker te schrijfen?
Als ik die handelingen zo eens lees is dit niet photoshop, maar illustrator ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 07-02-2009 10:48 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
EDIT

[ Voor 99% gewijzigd door Dannydekr op 23-05-2009 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58827

Dannydeman schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 12:37:
Het logo zal nog wat veranderen zodat het niet lijkt of er vrede gebracht wordt ;)
Hier een begin van de layout:

[afbeelding]

Het is de bedoeling dat het een moderne layout gaat worden. Die paus is momenteel meer als sample, zit nog te twijfelen of ik dat zo laat. Het zal uiteindelijk de bedoeling zijn dat die Paus dynamisch wordt en dat er om de 20seconden een ander persoon op die plek staat (fade). Heb dit nog nergens gezien in ieder geval, dus dat is best orgineel. Moet alleen even kijken of dat wel handig is, en hoe ik de content in ga richten.

Ik zit overigens ook nog te twijfelen tussen Joomla en ExponentCMS. De laatste is erg compact, en je kan er heel veel mee customizen. Joomla is veel handiger als de site een grote userdatabase krijgt en misschien ooit wel een forum...
Ik vindt de drop-shadow niet echt zo heel erg mooi.
Wat je zou kunnen doen is of het wat lichter te doen. (in de zin qua opacity) of gedeeltelijk.
Maar het is maar een opmerking.

vraagje, waarom beangstigd het je zo dat je er een site over maakt :p
Editje door Dark Blue: Dannydeman, als je op deze reageert svp ook via dm, dank je!

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 08-02-2009 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
EDIT

[ Voor 100% gewijzigd door Dannydekr op 23-05-2009 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Misschien offtopic, maar ik vind het erg jammer dat het meteen zo extreem moet. Leuzen met "ik besta niet" op een jezusfiguur, "sprookjes" in de zijbalk.. daar zet je een heel erg negatieve toon mee neer.

Het komt nu meer over als een "schopsite", waar je niet alleen snel gezeur mee zal krijgen, maar ook de atheisten in het verdomhoekje zet als mensen die net zo hard schoppen tegen alles dat anders is. Lijkt me nogal een ironische boodschap om af te geven met zo'n site...

Om dan ook nog maar ontopic te reageren: die banner bovenaan, is die niet een beetje heel groot? :) ik weet niet wat je verdere bedoelingen zijn met deze site, maar als je er bv. een forum onder wil zetten dan is het heel erg irritant om steeds jezus en mohammed voorbij te moeten scrollen (wat eigenlijk ook al een redelijk vreemde boodschap afgeeft aan de bezoekers :+ )

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-07 14:49
Die header lijkt opvallend veel op powned.tv.. maar goed, ik vind 't toch een weinig genuanceerde boodschap + design, te grote vlakken, rare glows, nee, inhoudelijk vind ik 't (als atheïst) niets, en qua opmaak vind ik 't als 'vormgever' ook dubbel niets.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotoklaasje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-07 01:23
Dannydeman schreef op zondag 08 februari 2009 @ 14:07:
Het design is in principe zo goed als af, wat kleine details m.b.t. de icons zullen wijzigen, en wellicht dat de FLV video er niet in komt (vind het dan wat te druk), maar dit is ongeveer wat je kan verwachten. Het kan voor sommige mensen wat confronterend overkomen, maar dat is ook de bedoeling:

[afbeelding]
offtopic: Ik vind je site een beetje nogal erg ongenuanceerd overkomen danny. bovendien, als je een dergelijke, confronterende site maakt, is het misschien wel slim om niet al je persoonlijke info (naam, adres, telefoonnummer) In de whois te zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door fotoklaasje op 08-02-2009 15:42 ]

http://www.klaasje.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Stukfruit schreef op zondag 08 februari 2009 @ 15:21:
Misschien offtopic, maar ik vind het erg jammer dat het meteen zo extreem moet. Leuzen met "ik besta niet" op een jezusfiguur, "sprookjes" in de zijbalk.. daar zet je een heel erg negatieve toon mee neer.

Het komt nu meer over als een "schopsite", waar je niet alleen snel gezeur mee zal krijgen, maar ook de atheisten in het verdomhoekje zet als mensen die net zo hard schoppen tegen alles dat anders is. Lijkt me nogal een ironische boodschap om af te geven met zo'n site...

Om dan ook nog maar ontopic te reageren: die banner bovenaan, is die niet een beetje heel groot? :) ik weet niet wat je verdere bedoelingen zijn met deze site, maar als je er bv. een forum onder wil zetten dan is het heel erg irritant om steeds jezus en mohammed voorbij te moeten scrollen (wat eigenlijk ook al een redelijk vreemde boodschap afgeeft aan de bezoekers :+ )
Ik heb een subpagina layout gemaakt waar je dus die banner niet hebt. Dit is alleen op de voorpagina en op de pagina's die horen bij de items in het rechtermenu. Overigens moet je de website niet geheel als 'schop'site zien, want een schopsite is het niet. Het is een confronterende site, dat zeker, maar de informatie die er op komt is echter niet schoppend bedoeld maar informatief en luchtig. Dat luchtige aspect is juist het orginele, want dat bestaat nog niet in Nederland betreft dit onderwerp.

De meeste sites zien er grauw en lelijk uit en geven enkel informatie op een niveau wat de gemiddelde Nederlander niet aanspreekt. Om een grote doelgroep aan te spreken moet je echter op een luchtig niveau te werk gaan zodat je toch een boodschap kan overbrengen.

@iemand anders:
Die Whois is inderdaad vervelend :) dat zal ik proberen aan te laten passen door de hosting.

@Simon
Hoewel ik vrij weinig met Powned heb, vind ik de layout van die site erg mooi, dus dat je het er in terug ziet, kan goed kloppen. Overigens heb ik vrijwel geen glow gebruikt, enkel op de afbeeldingen van de figuren. En ik vind het bijzonder knap dat je al een mening over de inhoud kan hebben zonder dat er een inhoud bestaat! Maar dat terzijde..

[ Voor 8% gewijzigd door Dannydekr op 08-02-2009 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
the medium is the message.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iska
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-06 18:01

Iska

In case of fire, use stairs!

Simplistisch en kortzichtig zijn is blijkbaar ook een kunst. Als je je nou eerst een zou verdiepen in het onderwerp waar je nu opafstormt zul je zien dat je heel dom bezig bent... simpelweg omdat jij je hebt laten Indoctrineren door die blaaskaken als Wilders etc. Want geloof mij maar, religie heeft veel meer goed gedaan dan fout (ook al lijkt het soms anders omdat je alleen maar slecht nieuws hoort). Maar ik heb zo´n donkerbruin vermoeden dat jij zo´n ziek persoon bent waat niet mee te praten valt.

Anyway, hier is mijn eerste post afbeelding in dit topic. Ik ben op creatief gebied een 0 (ben altijd meer van het programmeren etc. geweest), dus ik vond het nog niet zo slecht. Orginele foto is gemaakt met een Nikon D70s sluitertijd: 10s. Ik ben met een ledlampje achter mijn vingers figuren gaan tekenen (blauwe/witte licht is led en rode waas komt door vingers). Naderhand nog wat effectjes met Ps en klaar is mij nieuwe wallpaper (klikbaar):
Afbeeldingslocatie: http://www.jasperkouwenberg.com/images/fotografie/Others/DSC_3660_s.jpg

-- All science is either physics or stamp collecting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Jasper91 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 19:58:
[...]

Simplistisch en kortzichtig zijn is blijkbaar ook een kunst. Als je je nou eerst een zou verdiepen in het onderwerp waar je nu opafstormt zul je zien dat je heel dom bezig bent... simpelweg omdat jij je hebt laten Indoctrineren door die blaaskaken als Wilders etc. Want geloof mij maar, religie heeft veel meer goed gedaan dan fout (ook al lijkt het soms anders omdat je alleen maar slecht nieuws hoort). Maar ik heb zo´n donkerbruin vermoeden dat jij zo´n ziek persoon bent waat niet mee te praten valt.

Anyway, hier is mijn eerste post afbeelding in dit topic. Ik ben op creatief gebied een 0 (ben altijd meer van het programmeren etc. geweest), dus ik vond het nog niet zo slecht. Orginele foto is gemaakt met een Nikon D70s sluitertijd: 10s. Ik ben met een ledlampje achter mijn vingers figuren gaan tekenen (blauwe/witte licht is led en rode waas komt door vingers). Naderhand nog wat effectjes met Ps en klaar is mij nieuwe wallpaper (klikbaar):
[afbeelding]
Ik heb juist een hekel aan Wilders, vind het een domme populistische man die enkel dingen roept om meer mensen achter zich te krijgen. Dit zet ik ook op de site. Ik vind het overigens bijzonder dat je een mening kan hebben over een site waar enkel nog de tekst Lorem Ipsum op staat. Schijnbaar weet jij ook hoeveel onderzoek ik gedaan heb. Ik zie voor jou een mooie carriere weggelegd bij AstroTV.

Overigens ben jij de gene die zich moet verdiepen in het onderwerp als je beweert dat religie meer goed dan kwaad heeft veroorzaakt in de wereld. Als het nummer 91 een hint is naar je leeftijd moet je misschien een keer op gesprek met een leraar geschiedenis.

Maar goed, geen discussies in dit topic, dus bij deze zal ik dat niet meer doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

himlims_ schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 01:45:
[...]

Zoals rakkerzero ook al aangaf gaat het hier dan ook niet om photoshop maar om Illustrator werk.

Als je nog nooit met Illustrator hebt gewerkt wordt een een beetje lastig om uit te leggen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

[afbeelding]

Vuur i.c.m. het christelijke beeld van een duif dat de heilige geest voorstelt en het islamitische logo. Tekst moet ik nog zien te verzinnen.
Even niet kijkend hoe ik denk over het onderwerp enz... maar terug naar het logo,... dit is jou logo design. Ik pak elementen uit het onderwerp waar de site over zal gaan en ik maak daar iets negatiefs van... Maar wat is precies je doel? wil je bijvoorbeeld:
- Mensen bewust maken van wat geloof allemaal voor ellende met zich mee kan brengen?
- Mensen informeren?
- Mensen ergens tegen op zetten?
En hoe wil je je doel bereiken? Vreedzaam, Passief, Actief, Gewelddadig, Informatief, Ondernemend.

Ik denk dat je eerst wat meer moet gaan nadenken over wat en hoe je doel is van je site/organisatie.
Mijn tip is in ieder geval, stap compleet af van beide logo's die je nu hebt en dat idee. Ik weet niet of je de enige bent die aan de site werkt maar als je met een groepje bent ga om de tafel zitten en ga eens kijken. 1: Wat het doel is en 2: Hoe je de doelgroep wil bereiken en overkomen op de mensen.

En ga een compleet nieuwe logo ontwerpen allemaal ideeën inleggen en schetsen. iets wat compleet niets te maken heeft met logo's en idolen van de huidige geloven. Een nieuw symbool en logo voor "anti religie". En dan heb je een logo waarmee je kunt aankomen, respectvol is en niet gelijk beledigend voor andere geloven.

(Tips, denk ook aan dingen van hoe mensen geloof over het algemeen verbeelden en wat daar het tegenover gestelde van kan zijn. Doe wat onderzoek naar andere partijën die dit soort berichten proberen uit te sturen, en hoe hun het gedaan hebben en waar ze nu staan/wat er nu van over is.)

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-07 21:43
@Danny

Volgens mij heb je niet voldoende onderzoek gedaan. Het probleem is niet het geloof maar de mensen die erin geloven. Was er geen geloof, dan nog hadden we iets gevonden om het leven elkaar moeilijk te maken. Dat gezegd, je logo is net als de film van Wilders. Hij gebruikte verschillende beelden om een slideshowachtig filmpje inelkaar te zetten. Jij hebt een aantal standaard vormen bijelkaar gedumpt om een logo te creëren . Als je toch bezig bent, doe het dan goed, wees uniek : ) Oh.. en er zijn meer dan twee verschillende godsdiensten, probeer die ook in je logo te verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Heb de layout nu aan vele mensen laten zien en de meerderheid is juist erg positief. Valt me op dat de mensen die negatief zijn over de layout, ook negatief zijn over de content (zonder dat ze de content kennen). Mijn conclusie is dus dat het hele thema anti-religie hen vergiftigd waardoor ze de layout en het gehele idee niet uit kunnen staan. De content en het doel van de site zijn prima op orde. Ben nu druk bezig met het bouwen, PSD naar html/css is gereed en het CMS systeem (exponentcms) inbouwen is op 50%.

Ik zal zeggen, als de site klaar is, bezoek hem eens en geef dan pas je mening over de inhoud. Ik weet dat er veel kritiek zal zijn, maar wanneer men echt met een openmind leest wat er staat zal je zien dat de inhoud helemaal niet zo beledigend is als je nu zal denken.

(@ comment hierboven: ik ben helaas geen hoog-niveau logo designer, en vind het huidige logo de focus van de website uitstralen en sowieso modern ogen, wat de bedoeling is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Ik vind de discussie wat offtopic, maar als je niet begrijpt dat de kaders van je communicatie de communicatie kleuren dan moet je je ook maar niet op deze manier in de religie discussie mengen. Een bebloede jezus, het gebruik van de duif (een symbool dat ook een betekenis heeft buiten 't religieuze om). Je gebruikt beelden die absoluut niet genuanceerd zijn, dan kun je niet claimen dat de boodschap genuanceerd is. Je beelden kleuren al volledig je discussie.

Ik vind de schaduw lomp groot, minder mooi ook de misbruik, onderdrukking etc etc, vind ik minder. Bordertje in 't middenvlak.

nu we 't toch over de duif hebben, recent werk van mij:

Afbeeldingslocatie: http://beta.ctstudios.nl/fp/logo.jpg

en dees

Afbeeldingslocatie: http://beta.ctstudios.nl/pvk/logo.jpg

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Eerste logo met die duif ziet er prima uit, de tweede ook, maar wat moet dat voorstellen?

Heb overigens op jouw site gekeken (http://simondelacourt.nl/) en zie inderdaad dat jij van erg strakke layouts houdt, daar is helemaal niets mis mee,en hij ziet er goed uit (prefereer zelf ook vaak zulke layouts), maar voor de site die ik nu maak wou ik nu eenmaal iets anders, iets wat eruit springt. Heb me laten inspireren door powned.tv (dat moge duidelijk zijn :) ), nadeel van die layout (gemaakt door een bekend designbedrijf) is dat de details slecht afgewerkt zijn en dat voor het gemak de border van het middenkader is weggelaten zodat ze geen repeat hoeven te doen 8)7 .

Wat betreft het rechter kadermenu heb je een goed punt, vind het zelf ook wat overdreven groot en druk. Ik ga daar waarschijnlijk het volgende voor gebruiken:
http://malsup.com/jquery/cycle/

Dit zorgt er ook voor dat ik een nieuw artikel kan schrijven die dan in dat menu verschijnt, met de PSD layout zit je voor altijd vast aan 5 artikelen, wat dus erg onhandig is. Bovendien is die Cycle erg veelzijdig en kan je er echt mooie dingen mee maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Dannydekr op 11-02-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
2e is de staat Gujarat, is voor een hulporganisatie in gujarat, dus voor 't doel herkenbaar genoeg :)

|>

Dannydeman schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 11:27:
Heb de layout nu aan vele mensen laten zien en de meerderheid is juist erg positief. Valt me op dat de mensen die negatief zijn over de layout, ook negatief zijn over de content (zonder dat ze de content kennen). Mijn conclusie is dus dat het hele thema anti-religie hen vergiftigd waardoor ze de layout en het gehele idee niet uit kunnen staan. De content en het doel van de site zijn prima op orde. Ben nu druk bezig met het bouwen, PSD naar html/css is gereed en het CMS systeem (exponentcms) inbouwen is op 50%.

Ik zal zeggen, als de site klaar is, bezoek hem eens en geef dan pas je mening over de inhoud. Ik weet dat er veel kritiek zal zijn, maar wanneer men echt met een openmind leest wat er staat zal je zien dat de inhoud helemaal niet zo beledigend is als je nu zal denken.

(@ comment hierboven: ik ben helaas geen hoog-niveau logo designer, en vind het huidige logo de focus van de website uitstralen en sowieso modern ogen, wat de bedoeling is).
Danny het punt is simpel.
Je laat de bezoeker niet zelf zijn mening vormen.

Ken je nog de lagere school tekeningetjes?? De meester met stokjes als handen en een tekst daarboven Meneer of Mevrouw X is GEK!! en daarbij nog een galg of een paar messen professorisch getekend. En het was wel duidelijk dat de auteur de persoon in kwestie totaal niet mocht.

Het ontwerp wat je gemaakt hebt is zo ongeveer hetzelfde.
Het schopt keihard tegen het algemene punt en is aanzettend tot denkend nee eerder tot belediging. Voor diegene die er niet in geloven hebben echt zoiets van oh juist, geen geloofs fundamentalist maar een anti geloofs fundamentalist.

En beide is niet bepaald positief.

Ikzelf ben Christen, ben persoonlijk van mening dat je het hele Christendom niet begrepen heb.
MAAAR vanuit een neutraal standpunt gezien is het gewoon een tikkeltje TE schopperig.

Niet van nou, wij zijn van mening, en vervolgens een aantal stellingen aandragen. Je brengt het eigenlijk van dit is zo en wie van niet vindt is gek. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
EDIT

[ Voor 99% gewijzigd door Dannydekr op 23-05-2009 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Danny,
Waar ik op doel is dat de site niets uitstraalt van dat je mensen aan het denken wilt zetten maar eerder wilt beledigen.

Ik snap dat dat dus niet je bedoeling is. Maar wat ik probeer duidelijk te maken en een hoop met mij (* lees eerdere reacties ;) *) dat je misschien ietsje teveel erin hebt verwerkt wat je er persoonlijk van vindt :P En niet bepaald objectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed, iets anders.

Ik ben vanmiddag en gisteravond ook weer bezig geweest om een nieuwe flyer in elkaar te borduren.
Afbeeldingslocatie: http://94.100.113.46/488400001-488450000/488426501-488426600/488426592_6_ORi3.jpeg

Het thema is prikkelend bedoeld, van O?? Nou eem vertel maar....

P.S. vindt ik zelf leuk om te vermelden. Alles maar dan ook alles is vector. Geen enkel raster object aanwezig. :p

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 58827 op 14-02-2009 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Bij liefde denk ik niet aan champagne, maar intimiteit. Ik vind het dan ook een vrij vreemde poster.

[ Voor 29% gewijzigd door Zeror op 13-02-2009 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:39:
Bij liefde denk ik niet aan champagne, maar intimiteit. Ik vind het dan ook een vrij vreemde poster.
Nou het idee erachter is God alleen liefde of zou Hij ook boos op ons kunnen worden. En zo ja is dat terecht?

Dus beeldend gepoogd te maken een blikje bier. Maar als naam het percentage. Alleen geen alcohol maar dus, zou er 100% liefde in zitten.

Dat is het idee. Dus niet zozeer liefde tussen personen maar eerder het beeldend maken van een woordspeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ik krijg en beetje bier gevoel er bij ala grolsch ofzo... gezien de jeugddienst vraag ik me af of een alcoholische drank uitstraling wel de goede keuze is. ik weet niet welke leefdtijd er al doelgroep is :P

maar iniedergeval, wat mij direct opvalt en stoort. niet elke tekst heeft een glans/gradient nodig. Komt in mijn mening niet echt ten goede bij de zwarte teksten, al is dat geprint anders dan zo op scherm.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daves2hd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:52:
Ik krijg en beetje bier gevoel er bij ala grolsch ofzo... gezien de jeugddienst vraag ik me af of een alcoholische drank uitstraling wel de goede keuze is. ik weet niet welke leefdtijd er al doelgroep is :P

maar iniedergeval, wat mij direct opvalt en stoort. niet elke tekst heeft een glans/gradient nodig. Komt in mijn mening niet echt ten goede bij de zwarte teksten, al is dat geprint anders dan zo op scherm.
ala grolsch ofzo

CEWL!! ;->

Dat was ook mijn inspiratie bron qua gradient en kleurgebruik. Grolsch reclame foto's opgezocht op googel om te kijken hoe de druppels min of meer gegroepeerd zouden moeten zijn.

Betreffende de teksten, daar zat / zit ik ook nog over te twijfelen inderdaad. Enerzijds is het niet 100% duidelijk leesbaar. Anderzijds wanneer het gedrukt is, is het hoewel niet helemaal direct 100% duidelijk leesbaar wel goed te doen als je het bekijkt.

Dus het punt is :

A zelfde stijl houden en misschien qua ontwerp schoonheid het zo behouden.
B uit leesbaarheid overwegingen het veranderen?

Goed, ik ga er dus nog even mee spelen.

BTW de doelgroep is 14 - 18 (+/-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Op het onderwerp ga ik niet in (we zitten hier in topic over 2d-stuff, niet op eo.nl), maar je letters zijn erg moeilijk te lezen... :$

edit:
Spuit 11 :+ (ik had de nieuwe pagina nog niet gezien, pardon!)

[ Voor 22% gewijzigd door Stukfruit op 13-02-2009 15:01 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
  • Laatst online: 17-07 17:16
Dannydeman schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:15:
zucht..
Je kent de inhoud van de site niet eens (dat kan je niet eens weten), hoe kan je dan een mening vormen over al die punten die je net opnoemde? Om dat plaatje op de lay-out van de man die Jezus moet voorstellen baseer je dat ik het christendom niet ken? Wat is dit nu weer voor nonsens!

Ik denk dat ik het christendom beter ken dan de meeste christenen, ik doe namelijk geen enkelzijdig onderzoek i.t.t. de meeste gelovigen die alleen de bijbel kennen. Overigens, de site wordt voornamelijk een plek waar je thema-artikelen kan vinden i.c.m. actualiteit-artikelen. Het doel is uiteindelijk dat de site mensen aan het denken/discussiëren zet.

De lay-out is misschien confronterend zoals ik al zei, maar dat is juist de bedoeling. Uiteindelijk is er natuurlijk niets schokkends aan, dat is juist het mooie van dit alles, het gaat enkel om de waarde die mensen aan deze iconen geven, de afbeeldingen stellen zelf helemaal niets voor in essentie.
Ik vind het ook knap dat veel mensen zich ergeren aan de inhoud van je site terwijl zoals je zelf zegt er nog helemaal geen inhoud is. Maar blijkbaar zijn er elementen in je vormgeving waardoor mensen zich een beeld gaan vormen over de mogelijke inhoud en dat beeld klopt volgens jou niet, dus dan zou ik gaan nadenken over of het uiterlijk wel aansluit op het innerlijk van je site.

Verder vind ik het ook knap van jouw dat je schijnbaar kunt bepalen wat andere mensen schokkend vinden. Volgens mij kan dit niet. Waar sommigen mensen wellicht goed kunnen relativeren en niets schokkend vinden (misschien behoor jij hier toe) houden andere mensen zich vast aan bepaalde normen en waarden (welke dan ook) en zou vanalles schokkend zijn. Gezien de reacties op dit forum heb ik toch wel het gevoel dat een redelijke groep mensen zich enigszins geschokt zal voelen al dan niet door enkelweg de vormgeving. Ik vraag me dan ook af of mensen laten shockeren dan wel beledigen (ook al doe je dit niet bewust) de beste manier is om het doel te bereiken, namelijk mensen laten nadenken/twijfelen.

Verder een suggestie, zou ipv van een anti-geloof gedachte, een pro-atheisme gedachte niet veel mooier zijn? Ik denk dat je daarmee gelovigen veel makkelijker laat twijfelen.

3D portfolio - mijn deviantART

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
De Hupie slaat hier de spijker op zijn kop; het zou mooi zijn als men eens laat zien dat wij atheisten helemaal niet zo slecht zijn. Daar doe je volgens mij veel meer goeds mee dan overal neer te kalken dat Jezus niet bestaat of bestaan heeft en de boeken vol sprookjes zijn staan. Je zal er de gelovige mensen alleen maar mee op hun tenen trappen, en daar kan ik ze in deze situatie alleen maar gelijk in geven.

offtopic:
En om er dan toch nog even op in te gaan als een van de "klagers". Ik ben er in ieder geval absoluut niet "vergiftigd" om zoals Danny dat zo mooi zei. Ik ben zwaar Christelijk opgevoed maar ben altijd tegen religie geweest en vond het allemaal maar niets. Het zijn voor mijzelf (ik kan niet voor anderen spreken) dus absoluut niet de beledigingen richting de geloven waar ik over struikel.

Danny, wil je de volgende keer niet meer iedereen over een kam scheren? (misschien voel je ondertussen ook wel een beetje waarom ik het ironisch noemde, veel gelovige mensen hebben ook last van dit soort eigenschappen :+)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm90
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-07 15:16
geen links posten alleen screenshots ;)

Hier zie je mijn nieuwe layout voor mijn nieuwe blog. Heeft iemand nog tips om het beter te maken? Ik wil het in ieder geval gaan uitrusten met een flash dropdown menu.., Ook maak ik nu gebruik van .png extensie voor afbeeldingen, ik weet niet of men zegt van, deze kwaliteit is goed genoeg/er is geen betere of je kan beter .jpg extensie gebruiken.... ? Brand er maar op los!

Mvg,

Erik

[ Voor 7% gewijzigd door André op 15-02-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25065

Storm90 schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 04:16:
Hier zie je mijn nieuwe layout voor mijn nieuwe blog. Heeft iemand nog tips om het beter te maken? Ik wil het in ieder geval gaan uitrusten met een flash dropdown menu.., Ook maak ik nu gebruik van .png extensie voor afbeeldingen, ik weet niet of men zegt van, deze kwaliteit is goed genoeg/er is geen betere of je kan beter .jpg extensie gebruiken.... ? Brand er maar op los!

Mvg,

Erik
Ziet er netjes uit.
Tip: Voor de leesbaarheid zou ik de fontsize van de body text wel 1 of 2 pt. groter doen en eventueel de textfields wat minder breed, zodat het wat fijner weg leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
De header is wat anoniem, misschien kun je daar nog een logo'tje plaatsen, of een foto, nu lijkt het wel zo'n freewebs header.

Ook de hoekjes bovenaan van die witte border zijn ook nog niet helemaal mooi, als je site html is, kun je die hoekjes gewoon als plaatje neerzetten. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

Storm90 schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 04:16:

Mvg,

Erik
Dit gaan de modjes niet leuk vinden, even een screenshotje oid van je website maken en die in het topic plaatsen met eventueel een link naar die pagina die je nu laat zien.

(het is niet toegestaan om directe links naar websites te plaatsen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30795

Afbeeldingslocatie: http://wingweb.nl/baluka/outerspace.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe, apart.
Netjes!!

Waarin gemaakt?

Wat is de doelgroep?
*Waar dient het voor :p*

Even globaal zonder de bovengenoemde dingen te weten vindt ik het een hele leuke illustratie. (behalve waarin gemaakt, dat is gewoon nieuwsgierigheid, painter x oid?)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 58827 op 16-02-2009 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

Heb een vermoeden dat het Photoshop filters zijn eigenlijk die er overheen zijn gedaan.
Had hem denk ik leuker gevonden zonder die filters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Modbreak:Niet meer reageren op Dannydeman's ontwerp voor zijn anti-religie site. Het gaat te vaak off-topic.

Ik vind dat de discussie over Dannydeman's ontwerp op dit punt al te vaak is afgedwaald naar een hoop moddergooien over geloof. Iedereen verpakt het zo keurig mogelijk, maar jullie laten je allemaal wel enigszins verleiden om er even je mening over te geven. Bij deze wil ik dan ook dat niemand meer op het ontwerp van Dannydeman reageert. Het gaat te vaak offtopic. Wie nog wil reageren moet hem maar e-mailen of een DM sturen.
simon schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 11:34:
nu we 't toch over de duif hebben, recent werk van mij:

[afbeelding]

en dees

[afbeelding]
Ik vind het jammer dat de duif in je logo ergens een fade naar wit heeft. Ik zou die fade weglaten. Verder vind ik dat het rode druppeltje (wijn of bloed?) te dicht bij de letters staat. Ik snap dat dan ook de duif moet verplaatsen, maar ik zou er een andere oplossing voor verzinnen. Meer ruimte tussen die elementen.

Verder vind ik je letterkeuze en de samenwerking tussen de vormen erg mooi in dat freedompress logo! Simplistisch en treffend. Het tweede logo vind ik een beetje contrast missen. Zo'n verschil met dat andere logo! Ten eerste denk ik aan wasmiddel, omdat het ding op een bol lijkt. Dan aan Sony-Ericsson, en dan aan een Powerball. Ik denk dat dat niet de goede associatie is.
Anoniem: 58827 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:25:
Goed, iets anders.

Ik ben vanmiddag en gisteravond ook weer bezig geweest om een nieuwe flyer in elkaar te borduren.
[afbeelding]

Het thema is prikkelend bedoeld, van O?? Nou eem vertel maar....

P.S. vindt ik zelf leuk om te vermelden. Alles maar dan ook alles is vector. Geen enkel raster object aanwezig. :p
Ja, de opmerking van 'waarom een jeugddienst met alchohol relateren' vind ik wel treffend. Natuurlijk vindt die doelgroep alcohol supertof, maar wat vinden hun ouders daarvan?
Verder dacht ik eerst dat je champagne bedoelde, dan had je beter beige kunnnen nemen. Groen associeer ik gelijk met Grolsch, ja, omdat die tegenwoordig van die smoothe reclames met een glimmend groen flesje hebben. Verder vind ik de overmatige glans op de bovenste tekst niet mooi. De letters komen daardoor slecht tot hun recht. Ook op andere plaatsen waar je die harde zwart/witte gradients hebt gebruikt lijkt het wel too much. Okay, je kunt zilverpapier simuleren met dit soort gradients, maar nu lijkt het eerder alsof het er als een harmoniaca opgevouwen zit dan dat het er mooi overheen spant. Volgens mij moet je minder gradients erin zetten en ze bewuster plaatsen! In productschetsen van bijvoorbeeld messen, koffiezetters of aluminium voorwerpen zie je wel zo'n gradient. Probeer die eens af te kijken.
Anoniem: 58827 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 19:40:
[...]

Hehe, apart.
Netjes!!

Waarin gemaakt?

Wat is de doelgroep?

Even globaal zonder de bovengenoemde dingen te weten vindt ik het een hele leuke illustratie. (behalve waarin gemaakt, dat is gewoon nieuwsgierigheid, painter x oid?)
Hey, rustig tankeriv. :) Niet iedere plaat hoeft zo'n berg vereisten te hebben. Je mag hier ook gewoon je 2D kunst laten zien, als dat niet met de hand getekend is of geen 3D is.
Tjeemp schreef op maandag 16 februari 2009 @ 20:06:
Heb een vermoeden dat het Photoshop filters zijn eigenlijk die er overheen zijn gedaan.
Verder denk ik ook wel ja, dat het een tekening van een vis met een crosshatch-filter eroverheen is. Nu is de vraag, wie heeft die vis gemaakt? En hoe zag het eruit vóór dat filter?
Als je alleen het filter hebt toegepast, dan vind ik dat niet bijzonder; ik denk dat je nog wel meer kunt. Als je ook de tekening ónder het filter hebt gemaakt, dan wil ik die wel eens zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Helaas, maar ook weer gelukkig (omdat ik eindelijk zo nu en dan weer wat te doen heb op mijn werk), kan ik niet echt mee doen aan de sequence.

Dat wil niet zeggen dat ik geen tijd heb om af en toe eens aan een nieuw ontwerp te werken, en daar is het volgende uit gerold:

Afbeeldingslocatie: http://img410.imageshack.us/img410/3346/birthofanangelthjn4.jpg
klik hier voor de volledige versie op DeviantArt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236479

^^word het niet eens tijd voor een portfolio site ofzo? hoef je niet steeds naar deviant te linken :P
Je maakt best wel vette shizzle. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Anoniem: 236479 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 23:14:
^^word het niet eens tijd voor een portfolio site ofzo? hoef je niet steeds naar deviant te linken :P
Je maakt best wel vette shizzle. :)
Lol, daar gebruik ik deviantart voor, heb (nog) niet echt zin om mijn site weer compleet te gaan vernieuwen ;) ... thx voor de complimenten uiteraard!

• Zeror
Ik ben bezig met een tutorial voor illustrator (gebruik CS4), maar ik kom er niet uit.

Het gaat om deze tutorial:
http://www.layersmagazine...gn-using-illustrator.html

De laatste stap lukt me niet. Ik heb die map art toegepast zoals in de tutorial staat aangegeven. Nu wil ik er dus die 3d film van maken en krijg ik een error "An error occured while processing the appearance of an object".

Iemand die mij kan helpen?

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Rakkerzero schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:00:
Ik ben bezig met een tutorial voor illustrator (gebruik CS4), maar ik kom er niet uit.

Het gaat om deze tutorial:
http://www.layersmagazine...gn-using-illustrator.html

De laatste stap lukt me niet. Ik heb die map art toegepast zoals in de tutorial staat aangegeven. Nu wil ik er dus die 3d film van maken en krijg ik een error "An error occured while processing the appearance of an object".

Iemand die mij kan helpen?
Wilde gok: preserve spot colors misschien uitzetten in je document raster settings? Weet niet of je die standaard aan hebt staan.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Ook vandaag weer even rustig gehad en dus weer bezig geweest met iets nieuws:

Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/9706/fromsketchtorealitythjm7.jpg
klik voor de volledige versie op DeviantArt

[ Voor 3% gewijzigd door floriske.nl op 19-02-2009 14:27 ]

• Zeror
Phusebox schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:06:
[...]

Wilde gok: preserve spot colors misschien uitzetten in je document raster settings? Weet niet of je die standaard aan hebt staan.
Waar vind ik dat? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58827 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 19:40:
[...]

Hehe, apart.
Netjes!!

Waarin gemaakt?

Wat is de doelgroep?

Thnx!! :)

Ik heb dit gemaakt in photoshop CS3, geen doelgroep en het dient eigenlijk nergens voor,
wou gewoon een soort van vliegend raket robot dingetje maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tjeemp schreef op maandag 16 februari 2009 @ 20:06:
Hey bedankt voor je reactie,
ik kan hem ook wel posten zonder filters

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/20p7g55.jpg

maar ik vond hem zo leeg, dus ben een beetje
met de photoshop filters aan het klooien geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Cl0c9oW8UfK69viA7dSUFsDF/full.jpg

Mijn afstudeeropdracht is een weekje uitgesteld, maar ik had alles al voorbereid. Alleen mijn wekenplanning was gewoon nog een lijstje in Word - wat op zich heel goed werkbaar is. Maar om mijn begeleider te laten zien dat ik écht tijd over heb, hier dan een grafische uitwerking...

De rode lijn verschuift automagisch per uur en in het weekend staat-ie stil. De balken zijn allemaal floating lists, werkt handig voor het aanpassen. En Wall-E en Eve.. ja, daar kwam ik vannacht op. Die moesten erbij in O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
hip! html ofzo?

Iik bind die blokken op de achtergrond met Eve heel netjes, misschien even het rode lijntje die wall•e vast houd in de reflectie van wall•e toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ja, het is inderdaad gemaakt in html, maar een screenshot gemaakt (en verknipt) omdat je hier geen websites mag posten. Ik zou inderdaad die rode lijn wel een reflectie kunnen geven ja. Druist een beetje tegen mijn principes van images en code gescheiden houden in :P maar misschien is het wel mooier.

Eens kijken wat mijn begeleider ervan vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm90
Hier nogmaals mijn eerste weblayout, het is voor mijn blog, graag jullie reacties :P
En tips zijn zeker welkom!
(vorige topic had een link, helaas niet toegestaan dus hier de image)

Afbeeldingslocatie: http://www.betterlook.net/images/bloglayoutklein.png

[ Voor 32% gewijzigd door Storm90 op 21-02-2009 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25065

Ziet er cool uit Dark Blue! Leuk gedaan met die blokken en robots erbij.
Ik zou denk liever wel het contrast tussen boven- en onderkant van de gekleurde balken wat kleiner maken, zodat het glossy effect wat subtieler wordt. Voor de rest top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Flyertje gemaakt voor een 8-bit avond. :)

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/ix4a3s.jpg
klik voor ietsje groter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-06 12:48
Voor mijn vervolg opleiding moet ik voor het intake gesprek 2 opdrachten doen, 1 verplichte, een website ontwerpen, en nog een andere opdracht die je mocht uitkiezen. (Tim wat bouw je weer geweldige zinnen.) Als 2e opdracht heb ik gekoze om postzegels te ontwerpen. Heb er nu 1 af, en ben met de 2e bezig.
Als onderwerp had nederlandse tradities gekozen, 2009 is het jaar van de tradities.
Ik moet 3 postzegels ontwerpen en 1 heb ik er nu af en wilde ik even laten zien.

Afbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/img21/9426/koekhappencopy.png

Met de achtergrond moet ik nog iets leuks doen, suggesties?
Graag zou ik wat feedback willen, van mijn moeder kreeg ik alleen te horen 'wat leuk!' hier heb ik niet echt wat aan :+

Nu weer verder met de mijter van sinterklaas, ben al 3 kwartier bezig 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door t1mmy op 22-02-2009 15:50 . Reden: thnx DarkBlue ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Storm90 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 18:18:
Hier nogmaals mijn eerste weblayout, het is voor mijn blog, graag jullie reacties :P
En tips zijn zeker welkom!
(vorige topic had een link, helaas niet toegestaan dus hier de image)

[afbeelding]
'nogmaals mijn eerste weblayout' ... is het dan niet stiekem je tweede? :P

Ik vraag me een beetje af waar die enorme dropshadow voor is. Oké, het is in deze maanden hip om een enorme dropshadow om je website te hebben. Maar deze ziet er nogal overdreven uit en gaat volgens mij bij het werkelijk bouwen van je site veel problemen opleveren omdat je hele grote plaatjes krijgt. De schaduw houdt bovendien onderaan opeens op; that tricks my mind. Wat doet je 'canvas' daar? plakt het daar tegen de grijze achtergrond aan? of had je er geen bedoeling mee?

De witte hoeken bovenaan zijn nog niet mooi; het lijkt alsof ze geen antialias hebben. De blauwe vorm heeft wel antialias. Let er op dat als je in Photoshop een shape maakt met afgeronde hoeken en daar achteraf nog aan gaat zitten slepen, de hoeken dan uit proporties raken. Het is wat jammer maar je moet bij het maken van zo'n shape eigenlijk direct de goede afmeting kiezen.

Je titel vind ik een beetje vreemd uitgelijnd. Waar is die positie op gebaseerd? Nouja, voor een titel is dat niet van zo'n groot belang. Je menu vind ik mooi. Weer eens wat anders om een woordje hoger te laten staan dan de rest. Dan de uitlijning van je broodtekst. Die raakt letterlijk kant nog wal. Links iets van een centimeter, rechts is het ruim een halve. Deze brede layout maakt je tekst minder goed leesbaar. Er is een advies voor een aantal woorden per regel dat lekker leest. Jouw regels hebben meer woorden dan dat. Lezers van je blog kunnen halverwege de zin opeens kwijtraken op welke regel ze zitten, omdat die zo lang zijn. Je zou je tekstkolom kunnen versmallen. Zie daarvoor de links onderaan.

Je kleurgebruik vind ik wel leuk. Frisse blauw en groen. Geeft dat een beetje de sfeer daar in Barcelona weer? Waarom zijn de bladeren bruin? Ik associëer de kleur met herfst, terwijl de data in je blog wijzen op de winter/lente. Je zou de bladertjes ook fris groen kunnen maken! Onderaan heb je een roos. Waarom een roos? Waarom niet nog meer blaadjes? Ik durf het bijna niet te zeggen maar volgens mij heb je die roos overgenomen uit één van je voorbeelden... wat op zich niet erg is, maar ik zou zeggen; doe zoiets wel met een reden (ben je erg amoureus? is Barcelona een stad vol rozen?) en zorg ook dat hij past bij de rest van je decoratie. Rozen en herfstblaadjes - ik zie de connectie niet direct.

Verder, in je onderbalk; alles heeft een hoofdletter behalve 'contact'. Waarom? :)

Hier heb je ter voorbeeld nog wat templates. Vaak krijg je al een heel ander en vooral eigen interpretatie als je delen ervan probeert na te maken. Ook kun je in deze voorbeelden spieken hoe ze de breedte van de kolommen hebben opgelost (door er een menu naast te zetten bijvoorbeeld) of hoe zij alles uitlijnen.

http://btemplates.com/
Old news is bijvoorbeeld leuk om te zien hoe het uitgelijnd is: http://btemplates.com/2009/01/09/old-news/
Summer love lijkt wel iets op jouw idee: http://btemplates.com/2008/12/11/summer-love/
Greeny Girl laat zien dat het ook echt anders ingedeeld kan zijn en lost daarmee gelijk het brede kolom-probleem op: http://btemplates.com/2009/02/17/greeny-girl/
En Squick Design is niet zo leerzaam misschien...maar zul je denk ik wel mooi vinden: http://btemplates.com/2008/11/09/squick-design/

Anyway, gewoon een greep uit de designs die daar alleen al op die page staan. Je kunt ook zoeken naar Wordpress themes, dit waren Blogger Themes, gewoon geGoogled. Ik heb trouwens het idee dat je zelf een beetje geïnspireerd bent door schermen op de Wii... vanwege dat kleurtje blauw, het lettertype en het blauwe randje rond je foto?

t1mmy: (tja als ik dan toch bezig ben...)
je zegt dat je een postzegel aan het maken bent. Iets van 2,5x2 cm op hooguit 300 dpi. Waarom heb je dan zo'n HUGE canvas! 8)7 ... sorry, dat moest er even uit. Volgens mij kun je die preview hier ook wel wat kleiner posten. Dit is bijna behangpapier ;)

Ik weet niet wat je tekenstijl is - misschien heb je zo'n simplistische stijl - maar ik vind de ontbijtkoeken nu wat plat en wat eentonig. Je zou kunnen spelen met de diepte in je postzegel; is het stiekem een toneel waar je op kijkt, of een doos waar je in kijkt? Dat zou ook voor een achtergrond zorgen.

Ik zou wat verder nadenken over die tradities. Probeer adhv nieuwsberichten eens uit te vinden welke tradities de laatste maanden onder vuur hebben gelegen. Bijv. de Buys 'Zoenen' die geen Negerzoenen meer mogen heten - maar dat is niet echt een traditie. Iets prikkelends is volgens mij beter dan iets heel simpels, tenzij je echt een bom van een simplistische stijl hebt, zoals ik al eerder zei.

Op de TNT website kun je trouwens gewoon postzegels maken door ze up te loaden. Is het leuk om voor je intakegesprek een zelfgeprint velletje van je beste ontwerp mee te nemen? Ik heb eens valentijnszegels gemaakt en die kostten toen 6 euro voor 10 van 0.39ct ofzo... je betaalt wel een euro of twee bij, maar dan heb je ook echt 'moeite gedaan' en ik denk dat je docenten dat wel zullen waarderen. Jij gáát ergens voor, het blijft niet bij een leuk ideetje maar je overdondert ze ook met een kant-en-klaar product. Die postzegels kom je de rest van het jaar wel weer kwijt, desnoods verkoop je ze aan je moeder of neem je ze mee op vakantie.

Ook hier wil ik benadrukken dat het zeker helpt om goede voorbeelden erbij te leggen. Er zijn al honderden mensen je voorgegaan in postzegelontwerp. Vooral het plaatsen van de tekst en getallen lijkt een noodzaak, maar je kunt daarvan juist een kunst an sich maken. Wie zegt namelijk dat die 44ct niet van koekhapkoek mogen zijn? Met een free-for-use stockphoto en wat fotoshopwerk met licht en donker heb je zo een 44 van koek aan een touwtje.

Ohja, mijter spel je trouwens met een lange ij, dat helpt je misschien in je Googlewerk. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Dark Blue op 22-02-2009 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-06 12:48
Ten eerste: Bedankt voor je uitgebreide reactie :)

Ten tweede: Ik zie nu dat ik de opdracht niet (goed) heb uitgelegd. De opdracht was om een serie van 3 postzegels te maken met het zelfde onderwerp, je moest kunnen zien dat ze bij elkaar horen. Ook moet ik mijn ontwerpen 4x groter gepresenteerd worden, heb de maten van deze website genomen, x4 gedaan en in photoshop ingevoerd.
Mijn simpele stijl heeft er mee te maken dat ik me opgegeven heb bij het Grafisch Lycheeum Utrecht voor een technische opleiding. Deze opleiding heeft dus relatief weinig met het grafische aspect te maken, alleen omdat de rest van de school hier wel om draaid heb ik wel grafische opdrachten gekregen. Deze leek mij het leukste. Ik zal dus niet hard op mijn grafische 'kunsten' beoordeeld worden, meer op mijn website ontwerp.

Het idee van de postzegels laten drukken is wel een erg leuk idee, de kosten maken mij dan niet zo veel uit, zal eens kijken in hoeverre dat haalbaar is.

Ik ben zelf ook nog niet tevreden met de onbijtkoek en het verdere ontwerp daarvan, het is inderdaad wel leuk om wat leuks te doen met de prijs en het woord Nederland, dat maakt het wat speelser.

Nu maar verder met de mijter, heb nu wel een leuk idee met de prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
Weer eens bezig geweest. Stock is van Deviantart en sxc.hu. Misschien plaats ik wel tekst aan de linkerkant maar weet eigenlijk niet wat. Iemand een suggestie?

Afbeeldingslocatie: http://img403.imageshack.us/img403/4923/preview.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shrien schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 22:18:
Flyertje gemaakt voor een 8-bit avond. :)

[afbeelding]
klik voor ietsje groter
Ziet er erg vet uit, maar ik vind "splotsz" een beetje buiten de stijl van de rest van de poster vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Anoniem: 30795 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 23:33:
[...]

Ziet er erg vet uit, maar ik vind "splotsz" een beetje buiten de stijl van de rest van de poster vallen
Dat is het logo van de desbetreffende uitgaansgelegenheid, maar dan pixelated :P
Ik vind 'm verder eigenlijk niet zo storend, maar hij valt er misschien een beetje buiten omdat 'ie knal geel is ja..

Inmiddels een paar kleine veranderingen gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/xnrfp0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

mavi schreef op zondag 22 februari 2009 @ 23:25:
Weer eens bezig geweest. Stock is van Deviantart en sxc.hu. Misschien plaats ik wel tekst aan de linkerkant maar weet eigenlijk niet wat. Iemand een suggestie?

[afbeelding]
Ja, ik zie waar je heen wil. Je hebt zeker iets te pakken (al is het maar mijn interesse...) maar ik zie ook niet zo een antwoord op je vraag. Dingen waar ik aan moet denken zijn 'Fableland Area' uit het oude DOS-spelletje Trolls... en Mahjongg borden die soms heel mooi gedecoreerd zijn. Ook boekjes met Japanse wijsheden doen me hieraan denken, hoewel die vaak heel simpel zijn en amper kleur hebben.

Ik zou zeggen: vraag het ons niet maar blijf doormodderen. Blijf stock verzamelen en gooi alles wat je denkt dat erin past er even in. Niet te snel iets priegelig gaan uitknippen, eerst op een hoop gooien. Waarschijnlijk als je het voor je neus hebt zul je een beter beeld kunnen vormen van wat het doel van je werk is. Ik vind het tot nu toe al bijzonder mooi en zelfs wel een beetje surrealistisch! Misschien hoef je niet al je ideeën in deze plaat te stoppen; je zou ook meerdere platen kunnen maken.

Doe je ook mee aan de sequence, en zo ja, met zo'n soort plaat? :9
Shrien schreef op maandag 23 februari 2009 @ 00:56:
[...]

Dat is het logo van de desbetreffende uitgaansgelegenheid, maar dan pixelated :P
Ik vind 'm verder eigenlijk niet zo storend, maar hij valt er misschien een beetje buiten omdat 'ie knal geel is ja..

Inmiddels een paar kleine veranderingen gemaakt.

[afbeelding]
Ik zou die tekst van die entree op gelijke hoogte met jullie namen zetten. Geeft wat lijn erin. Die splotz vind ik ook wat vreemd, maar zeker leuk toegepast! Weten de genodigden dan ook wel dat het in die uitgaansgelegenheid is? Je zou lemmings in de richting van het woord kunnen laten lopen. Verder vind ik die bliep-bliep nogal concreet. Dat legt teveel uit, denk ik. Ben je zelf ook echt uit het DOS-tijdperk of ben je stiekem van daarna? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Dark Blue schreef op maandag 23 februari 2009 @ 01:06:
[...]
Ik zou die tekst van die entree op gelijke hoogte met jullie namen zetten. Geeft wat lijn erin. Die splotz vind ik ook wat vreemd, maar zeker leuk toegepast! Weten de genodigden dan ook wel dat het in die uitgaansgelegenheid is? Je zou lemmings in de richting van het woord kunnen laten lopen. Verder vind ik die bliep-bliep nogal concreet. Dat legt teveel uit, denk ik. Ben je zelf ook echt uit het DOS-tijdperk of ben je stiekem van daarna? :P
Bedankt voor de feedback :) Ik ga er wat mee doen.
Deze flyer komt gewoon in Splotsz zelf te hangen en worden volgens mij ook neergelegd in het gebouw zelf. Dus mag er wel verwacht worden van de genodigden dat ze weten wat Splotsz is ja ;) .

De avond draait om chiptune muziek enzo, vandaar de bliepbliep erbij.

Ben zelf gemaakt in '88, dus niet echt een ras-echte DOS gebruiker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209081

mavi schreef op zondag 22 februari 2009 @ 23:25:

[afbeelding]
uberwreed >:)

alleen mss nog 2 dingen (moet je je ook niet zo veel van aantrekken want ik ben geen pro met PS):
-de overgang van blad naar lucht is nogal plots
-de meeuw is nogal vaag

de rest is echt geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
Dark Blue schreef op maandag 23 februari 2009 @ 01:06:
[...]

Ja, ik zie waar je heen wil. Je hebt zeker iets te pakken (al is het maar mijn interesse...) maar ik zie ook niet zo een antwoord op je vraag. Dingen waar ik aan moet denken zijn 'Fableland Area' uit het oude DOS-spelletje Trolls... en Mahjongg borden die soms heel mooi gedecoreerd zijn. Ook boekjes met Japanse wijsheden doen me hieraan denken, hoewel die vaak heel simpel zijn en amper kleur hebben.

Ik zou zeggen: vraag het ons niet maar blijf doormodderen. Blijf stock verzamelen en gooi alles wat je denkt dat erin past er even in. Niet te snel iets priegelig gaan uitknippen, eerst op een hoop gooien. Waarschijnlijk als je het voor je neus hebt zul je een beter beeld kunnen vormen van wat het doel van je werk is. Ik vind het tot nu toe al bijzonder mooi en zelfs wel een beetje surrealistisch! Misschien hoef je niet al je ideeën in deze plaat te stoppen; je zou ook meerdere platen kunnen maken.
Zo ga ik bijna altijd te werk. Verzamel veel stock en als ik een hele leuk afbeelding vind, neem ik dat als basis voor mijn werk. Ik dit geval was het de texture aan de linkerkant.

Bedankt voor je reactie, heb er zeker wat aan :)
Doe je ook mee aan de sequence, en zo ja, met zo'n soort plaat? :9
Heb er net naar gekeken en wat er al gemaakt is is al zeer mooi. Ik zal snel de regels doorlezen en misschien kan ik wel met iets komen.

@tommm. dankje :P De overgang is idd nog niet helemaal goed. Daar zal ik nog aan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

mavi schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:46:
Heb er net naar gekeken en wat er al gemaakt is is al zeer mooi. Ik zal snel de regels doorlezen en misschien kan ik wel met iets komen.
Dat klinkt als een ja. Schrijf je gauw in! Dan mag je op mijn plaat inhaken d:)b !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
Dark Blue schreef op maandag 23 februari 2009 @ 18:36:
[...]

Dat klinkt als een ja. Schrijf je gauw in! Dan mag je op mijn plaat inhaken d:)b !
Done :) Maar ik wacht wel op mijn beurt. Jij mag eerst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm90
Beetje late reactie, maar nog bedankt voor je reactie Dark Blue :)
'nogmaals mijn eerste weblayout' ... is het dan niet stiekem je tweede?
lol, ja als je het zo gaat bekijken :9
De schaduw houdt bovendien onderaan opeens op; that tricks my mind. Wat doet je 'canvas' daar? plakt het daar tegen de grijze achtergrond aan? of had je er geen bedoeling mee?
Ja eigenlijk leek het me wel wat zo, zonder schaduw onderaan.. Een designer heeft er al naar gekeken en wat tips gegeven, maar ik dacht dat ik zo alles wel goed naar voren kon laten komen, wel grote schaduwen maar toch.
De witte hoeken bovenaan zijn nog niet mooi; het lijkt alsof ze geen antialias hebben. De blauwe vorm heeft wel antialias. Let er op dat als je in Photoshop een shape maakt met afgeronde hoeken en daar achteraf nog aan gaat zitten slepen, de hoeken dan uit proporties raken. Het is wat jammer maar je moet bij het maken van zo'n shape eigenlijk direct de goede afmeting kiezen.
Bedankt voor de tip :) Stom, maar ik vond het altijd al raar dat nadat ik de afbeelding had opgeslagen, de hoeken niet meer zo mooi rond waren. Zal het eens proberen :)
Je titel vind ik een beetje vreemd uitgelijnd. Waar is die positie op gebaseerd? Nouja, voor een titel is dat niet van zo'n groot belang. Je menu vind ik mooi. Weer eens wat anders om een woordje hoger te laten staan dan de rest. Dan de uitlijning van je broodtekst.
Die is nergens op gebaseerd, ik wou deze gewoon aan de linkerkant hebben en wat in het midden. Het hoeft voor mij niet zo puntje precies, wat de titel betreft :9 Als het op het oog goed uitziet vind ik het eigenlijk wel goed (alleen voor de titel dan he).
Je kleurgebruik vind ik wel leuk. Frisse blauw en groen. Geeft dat een beetje de sfeer daar in Barcelona weer? Waarom zijn de bladeren bruin? Ik associëer de kleur met herfst, terwijl de data in je blog wijzen op de winter/lente. Je zou de bladertjes ook fris groen kunnen maken!
Wat de roos betreft, die zat tussen mijn brushes en ik moest gewoon wat hebben om het op te vullen, mij leek het wel wat, ik keek gewoon algemeen "blaadjes -> planten" dus een roos kon er wel tussen leek mij, simpele gedachten maar ik vond het zo niet lelijk. Betreft de bladeren, ik wou gewoon een andere kleur erbij, alleen groen en blauw leek me zo algemeen...
Verder, in je onderbalk; alles heeft een hoofdletter behalve 'contact'. Waarom?
Oke, gewoon stomme fout :P

Verder heb ik de layout al in HTML, CSS en PHP omgezet, deze kun je bekijken op mijn homepage die ik dus niet mag posten :P Dusss.... zoek ze :P Nee maar ik heb dus in mijn html pagina de tekst links en rechts al dezelfde padding gegeven (dus mooi evenveel ruimte links en rechts). Ja klopt het is erg breed, ik wou persoonlijk ook iets om minder brede kolommen te krijgen, mijn reden: Dan lijken het niet zulke saaie lange teksten. Maar het probleem is dat ik niet wist waarmee en ik wou mijn menu bovenaan, dat leek mij het mooiste, dus bedankt voor de links:P Zal er eens naar kijken.
Ik heb trouwens het idee dat je zelf een beetje geïnspireerd bent door schermen op de Wii... vanwege dat kleurtje blauw, het lettertype en het blauwe randje rond je foto?
Haha, ik ben absoluut geen gamer, al jaren afgeleerd:P Nee ik heb het dus niet van de Wii, ik heb het van een drupal layout gepikt (de kleuren), die vond ik wel mooi.

Ik zal er nog eens naar kijken en proberen de bladeren een groene kleur te geven. Het heeft trouwens niet veel met Barcelona zelf te maken nee, ik wou ook eerst een layout met onder andere de kathedraal van Barcelona e.d. zoiets als de site van mijn stageplaats: Barcelona-Home. Google maar even, dan vindt je het wel, meteen eerste hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iska
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-06 18:01

Iska

In case of fire, use stairs!

Niet heel spannend maar hier de nieuwe interface van mijn LG Viewty ;) :
Afbeeldingslocatie: http://img16.imageshack.us/img16/8174/layout2.png

Nu alleen nog ff verwerken in Flash :S

-- All science is either physics or stamp collecting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Gisterochtend heb ik van mijn afstudeerbegeleider ingepeperd gekregen dat mijn verslag niet zomaar een Word documentje mag worden. Fijn, want dat was ik ook niet van plan. Ik ben een avondje gaan zwemmen (letterlijk zwemmen ja) en ben toen op wat ideeën voor vouwtechnieken gekomen - zelfs een idee om het hele verslag eigenlijk stap voor stap uitvouwbaar te maken.

Echter, ik moet er iets van 3 versies van inleveren en dat loopt niet alleen in de kosten, maar ook in de werkuren. Ik heb in de afgelopen maanden zelf een fotoalbum in elkaar gedraaid en later nog een foldertje met glossy voorkant en achterkant - het is leuk als je er twee doet, maar ze moeten echt niet vragen om meer. Vooral niet gezien dit document wel iets van 50 pagina's met veel tekst gaat hebben.

Ik heb vanavond wat zitten Googlen en ben met de zoekwoorden 'folding art' vooral uitgekomen op Peter Callesen - die gelijk mijn favoriet is geworden, al is het maar om zijn performance van de stervende zwaan - maar op dat vlak was het dat wel. Ik heb nog verder gezocht op de simpele woorden 'beautiful thesis' en dan kom je op typografische hoogstandjes uit, stylesheets voor Latex enzo - no worries, daar ga ik me op uitleven. Ik ben alleen op zoek naar een bijzondere presentatievorm. Weet iemand of daar blogs over zijn, of op welke keywords ik beter kan zoeken?

• Amplified
Dark Blue schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 22:07:
Gisterochtend heb ik van mijn afstudeerbegeleider ingepeperd gekregen dat mijn verslag niet zomaar een Word documentje mag worden. Fijn, want dat was ik ook niet van plan. Ik ben een avondje gaan zwemmen (letterlijk zwemmen ja) en ben toen op wat ideeën voor vouwtechnieken gekomen - zelfs een idee om het hele verslag eigenlijk stap voor stap uitvouwbaar te maken.

Echter, ik moet er iets van 3 versies van inleveren en dat loopt niet alleen in de kosten, maar ook in de werkuren. Ik heb in de afgelopen maanden zelf een fotoalbum in elkaar gedraaid en later nog een foldertje met glossy voorkant en achterkant - het is leuk als je er twee doet, maar ze moeten echt niet vragen om meer. Vooral niet gezien dit document wel iets van 50 pagina's met veel tekst gaat hebben.

Ik heb vanavond wat zitten Googlen en ben met de zoekwoorden 'folding art' vooral uitgekomen op Peter Callesen - die gelijk mijn favoriet is geworden, al is het maar om zijn performance van de stervende zwaan - maar op dat vlak was het dat wel. Ik heb nog verder gezocht op de simpele woorden 'beautiful thesis' en dan kom je op typografische hoogstandjes uit, stylesheets voor Latex enzo - no worries, daar ga ik me op uitleven. Ik ben alleen op zoek naar een bijzondere presentatievorm. Weet iemand of daar blogs over zijn, of op welke keywords ik beter kan zoeken?
1: damn, die Peter Callesen is vet :o
en 2: wat bedoel je precies met presentatievorm? moet je een presentatie over hetgene wat je doet geven? of moet ik het meer zien als een verslag, en hoe dit gepresenteerd moet worden. Want je hebt het namelijk over een verslag, en dan vertel je wat je eigenlijk wilde doen, maar kan er niet precies uit opmaken of je daar een presentatie vorm van bedoeld.

als het om je verslag gaat: pop-up boek :P maar dat lijkt best wel op wat je liet zien. of probeer het eens in een volledig andere vorm te gieten. Niet een boek zeg maar, maar totaal iets anders. Iets waar je op het eerste gezicht niet van ziet dat het een verslag is.
Mag ik vragen waar je dan precies je verslag over moet maken? want je zou misschien iets met dat onderwerp kunnen doen. Als het bijvoorbeeld over waterbeheersing (zeg maar wat :P) zou gaan, zou je een sluis kunnen maken, waarin je verslag zit. Wees creatief :D (kan jij wel geloof ik :) )

en als het om een presentatie, in de zin van vertellen gaat, pfff, nog even geen idee :P daar moet ik eens over nadenken ;)

hoop dat dit een beetje helpt ;) (geloof het niet maargoed :P)

edit: nu ik dit heb geschreven krijg ik opeens een idee voor mn ANW verslag :P dank :P

om daar maar even op voort te borduren: ons ANW project is een nieuwe concept car. en dan niet alleen de looks, maar ook de elektronica, elektromotor, kostenplaatje, materialen die gebruikt worden etc. etc.

Dit moet natuurlijk ook in een verslag komen. Nou, wij zijn op dit moment bezig met het bouwen (met klei) van de auto, zodat "hands on" de looks van de auto gezien kunnen worden. Er komt uiteraard ook een geschreven verslag bij, en toen ik even een tijdje naar de kunstwerken van Peter Callesen keek, kreeg ik opeens een ingeving. Waarom zouden we niet een oude auto van papier maken (soort oude volvo ofzo, lekker vierkant :P in contrast met onze auto, die veel ronde vormen heeft)) die groot genoeg is, en daar dan het verslag in verwerken. De auto zou dan groot genoeg moeten zijn om de concept car te kunnen huizen (in het passagiers gedeelte). De motorkap zou dan ook open moeten kunnen, en daar zou het verslag dan te vinden zijn.
Denken jullie dat dit een beetje een leuk idee is, en is het haalbaar denken jullie? ik ben zelf behoorlijk creatief, heb ook vaak met papier gewerkt (vroeger raket modelletjes gemaakt van Erik te Groen (http://www.lansbergen.net/ vooral de marsrover en de sptizer zijn heel leuk :) ) en het lijkt mij ook een best creatieve manier van presenteren.

[ Voor 21% gewijzigd door Amplified op 26-02-2009 18:03 . Reden: idee van mezelf :P ]

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Amplified schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 17:35:
[...]
1: damn, die Peter Callesen is vet :o
en 2: wat bedoel je precies met presentatievorm? moet je een presentatie over hetgene wat je doet geven? of moet ik het meer zien als een verslag, en hoe dit gepresenteerd moet worden. Want je hebt het namelijk over een verslag, en dan vertel je wat je eigenlijk wilde doen, maar kan er niet precies uit opmaken of je daar een presentatie vorm van bedoeld.

als het om je verslag gaat: pop-up boek :P maar dat lijkt best wel op wat je liet zien. of probeer het eens in een volledig andere vorm te gieten. Niet een boek zeg maar, maar totaal iets anders. Iets waar je op het eerste gezicht niet van ziet dat het een verslag is.
Mag ik vragen waar je dan precies je verslag over moet maken? want je zou misschien iets met dat onderwerp kunnen doen.
Het gaat om mijn afstudeerverslag van mijn studie, concept design... ik ga vijf concepten ontwikkelen voor de hogeschool in Finland, waar ik nu ook zit; ze hebben allemaal te maken met muziek, dans en media.
Ik ben echt mn hoofd aan het breken over de vorm waarin ik dat verslag ga gieten. Normally zijn de verslagen denk ik zo'n 50 of meer A4'tjes lang en netjes ingebonden, stukje Wordart voorop. Er zit een hele voorgeschreven structuur in met inleiding, voorwoord, omschrijving van het bedrijf enzo. Dat kan ik niet op filigraanpapier uit gaan schrijven :+
Bovendien is ook voorgeschreven dat bepaalde dingen op één pagina moeten staan, dus een lange wc-rol volschrijven valt ook af. Als laatste heb ik de verplichting het hele verslag in tweevoud op te sturen naar de examencommissie - wat ik op zich voor de final versie ook uit kan stellen tot ik in Nederland terug ben, kost wat minder postzegels :P .
Ik moet er denk ik minimaal drie maken, en ik moet een vrij saai en strikt in regels vastgelegd document echt een fundamenteel ander uiterlijk gaan geven.

Ik dacht tot nu toe al aan een boekje en daar dan een soort van fluwelen of bont-cover omheen te maken; ik kan wel met een naaimachine overweg en dan kan dat bont ook een beetje staan voor de sneeuw alhier.

Als je echt een conceptcar wil beschrijven, kijk dan ook eens naar een heel ander concept van autorijden, bedacht door Volkswagen:
http://www.volkswagen.com...innovation.html?action=no
Wil je meer van dit soort verhalen dan kun je eens zoeken op scenariostudies, op forecasting. Shell heeft ook wat scenarios (over brandstof, niet onbelangrijke factor in jullie auto) http://www.shell.com/home...l_scenarios_07112006.html maar Shell is wat schijnheilig, hou daar rekening mee - er zijn bedrijven die meer doen voor een schone toekomst.

[ Voor 0% gewijzigd door Dark Blue op 26-02-2009 19:07 . Reden: brandalarm flat ging, brand weer voorbij... ]

• Amplified
Dark Blue schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 18:59:
[...]

Het gaat om mijn afstudeerverslag van mijn studie, concept design... ik ga vijf concepten ontwikkelen voor de hogeschool in Finland, waar ik nu ook zit; ze hebben allemaal te maken met muziek, dans en media.
Ik ben echt mn hoofd aan het breken over de vorm waarin ik dat verslag ga gieten. Normally zijn de verslagen denk ik zo'n 50 of meer A4'tjes lang en netjes ingebonden, stukje Wordart voorop. Er zit een hele voorgeschreven structuur in met inleiding, voorwoord, omschrijving van het bedrijf enzo. Dat kan ik niet op filigraanpapier uit gaan schrijven :+
Bovendien is ook voorgeschreven dat bepaalde dingen op één pagina moeten staan, dus een lange wc-rol volschrijven valt ook af. Als laatste heb ik de verplichting het hele verslag in tweevoud op te sturen naar de examencommissie - wat ik op zich voor de final versie ook uit kan stellen tot ik in Nederland terug ben, kost wat minder postzegels :P .
Ik moet er denk ik minimaal drie maken, en ik moet een vrij saai en strikt in regels vastgelegd document echt een fundamenteel ander uiterlijk gaan geven.

Ik dacht tot nu toe al aan een boekje en daar dan een soort van fluwelen of bont-cover omheen te maken; ik kan wel met een naaimachine overweg en dan kan dat bont ook een beetje staan voor de sneeuw alhier.

Als je echt een conceptcar wil beschrijven, kijk dan ook eens naar een heel ander concept van autorijden, bedacht door Volkswagen:
http://www.volkswagen.com...innovation.html?action=no
Wil je meer van dit soort verhalen dan kun je eens zoeken op scenariostudies, op forecasting. Shell heeft ook wat scenarios (over brandstof, niet onbelangrijke factor in jullie auto) http://www.shell.com/home...l_scenarios_07112006.html maar Shell is wat schijnheilig, hou daar rekening mee - er zijn bedrijven die meer doen voor een schone toekomst.
hmm muziek media en dans dus...
een combinatie van die drie dingen zou natuurlijk het beste zijn :P maar dat is moeilijk...
eventjes (is makkelijker :P) opsommen wat ik denk bij de verschillende dingen:

muziek: notenschrift, orkest, hobo (speel zelf hobo :P), viool, piano ...
media: kranten, televisie, internet
dans: beweging, muziek, choreografie

idee :P
een vleugel die je kan openklappen (gewoon zoals een normale vleugel) en dan zit er op de plek van de snaren je verslag, desnoods zo dat je die er uit kan halen. op de vleugel kan je dan zo'n ballerina zetten, zo een die ronddraait in zo'n doosje (hoop dat je snapt wat ik bedoel, het is klein, maar zoiets dus: http://www.todokids.nl/sh.../Bijoux_doos_Balerina.jpg ). deze zou eventueel ook voor de piano kunnen. en dan nog media erin verwerken... misschien een "flatscreen" tv in de piano, en het beeldscherm is dan je verslag. het enige echte probleem dat ik hier in zie is de grootte, en misschien is het erg moeilijk om te maken.

ik zal nog eens verder denken over dit, want het interesseert me wel :D leuk om hier over na te denken vind ik :).

over die links die je stuurde: dank :) vooral die van VW is wel fijn, want dan kunnen we ook goed alternatieven zien. Ik zeg alternatieven, want we hebben al besloten dat we een elektro motor maken, en we zijn ook al best ver in het proces.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3646/3312268082_769059128f_o.jpg
ff een snel voorbeeldje (paste niet eens op mn papier xD

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Dat is denk ik iets te speels... maar een doos-model om het in te doen lijkt me wel heel mooi. En er komt iets dat inderdaad uitklapt, want ik ga vijf concepten bedenken, die moet ik op één of andere manier wel in een mooie vijfhoek kunnen maken.

[ Voor 44% gewijzigd door Dark Blue op 26-02-2009 21:24 ]

• Amplified
Dark Blue schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 21:23:
Dat is denk ik iets te speels... maar een doos-model om het in te doen lijkt me wel heel mooi. En er komt iets dat inderdaad uitklapt, want ik ga vijf concepten bedenken, die moet ik op één of andere manier wel in een mooie vijfhoek kunnen maken.
hmm, ok, ik zal eens verder denken :P
het voordeel van een "doos-model" is natuurlijk dat je met het verslag zelf niet veel hoeft te doen, wat veel gekloot kan schelen :)

maar hmm, ik heb nu even geen idee :P

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:12
Poster gemaakt voor de kerk waar ik bij zit, voor een 'Sing in' met het onderwerp 'Kiezen'
Even aan het spelen gegaan, en dit is er uit komen rollen, vind hem zelf wel geslaagd :)

http://indev.nl/uploads/poster.png

Het rode is een 'doorloop' van de tafel waar de potjes op staan en dan in wat meer een sketch stijl.

[ Voor 25% gewijzigd door ZpAz op 26-02-2009 23:31 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• mavi
Dark Blue schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 22:07:

Wij hadden een presentatiefilmpje gemaakt (click). De opdrachtgever vond het heel leuk maar eerlijk gezegd vond ik het zelf niet zo bijzonder mooi. Naast de film hadden we het verslag ook in een boekvorm ingeleverd zodat ze het rustig konden doorlezen. Een andere groep had een bordspelletje gemaakt, ook heel leuk natuurlijk :P

Ik zou zelf voor een een brochure gaan eventueel icm met een andere media. Hier een aantal voorbeelden.

Deze kan je vervolgens in een mooie verpakking inleveren.
Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.