[2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 12 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 19 Laatste
Acties:
  • 197.379 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 20:12

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Ik heb uit verveling een tweetal oude vrije werken (de vissen uit het vuur en het glas met vloeistof en vuur) vandaag maar eens samengevoegd tot 1 foute plaat (Edit: nu met rechts de 2 eerder gemaakte originelen).

Afbeeldingslocatie: http://img70.imageshack.us/img70/855/collagediversvrijwerkuiwk0.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door floriske.nl op 17-12-2008 16:08 ]

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

damnengineer schreef op maandag 08 december 2008 @ 09:08:
Misschien leuk in een ideale wereld (voor mijn persoonlijke werk wil ik nog wel eens wat schetsen), maar op mijn werk bijv. gaat die vlieger niet op; vaak is daar niet de tijd om iets uit te schetsen. Als je de verleiding van pixeln**ken kunt weerstaan, dan kun je in Photoshop perfect een previsualisatie maken en soms kun je veel sneller zien welke composities werken en welke niet.
Dan ben ik wel benieuwd waarvoor jij werkt en met welke deadlines je te maken hebt. Bij mij is er altijd tijd voor schetsen. Juist de schetsen die ik in mijn hoofd maak missen na verloop van tijd de details en de technische kanttekeningen die ik op papier wel maak. Als je die schets daarna uitwerkt, bijvoorbeeld in Photoshop, dan zijn de meeste onoverkomelijkheden al geëlimineerd, daar heb je al over nagedacht en die stappen heb je ook vastgelegd. Bovendien, als je nog in discussie raakt over een ontwerp, scheelt het je een hoop geknip en geplak, je kunt gewoon je schetsen erbij pakken en laten zien van, kijk, dit heb ik overwogen, maar dat is het niet geworden. Gewoon meer basis.
Of dingen technisch werken is uiteraard een non-argument, bijna alles is werkbaar te maken.
Ja, en met 'bijna' haal je dat hele 'uiteraard' weer onderuit. Je weet vast zelf ook wel dat, in de ideale wereld, alles technisch wel haalbaar is. Als je iets op een beurs presenteert regel je gewoon het ideale systeem en verloopt alles soepeltjes. Maar in de realiteit hebben niet al je users een supersnel systeem, flash geïnstalleerd, een hoge resolutie en ga zo maar door. Wat doe je voor hen? Ik denk dat je met vooraf goed uitwerken een hoop problemen achteraf voorkomt :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Hoe maak je in Illustrator een soort van 'dansende' lijn waarbij meerdere lijnen parallel aan elkaar lopen?
Is daar een foefje voor of moet dat handmatig gedaan worden? Dit om bijv. een notenbalk te maken ofzo.

Ik zit al een tijdje te zoeken op het net hoe je zoiets doet, maar kan er niet echt iets voor vinden. Mede omdat ik niet zo goed een benaming ervoor kan verzinnen.

[ Voor 84% gewijzigd door Zeror op 11-12-2008 12:13 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Willem
  • Laatst online: 16-09 10:41
Denk handmatig maar check Object > Envelope Distort eens (en dan combineren tussen Flag, Wave) en dan multiple lijnen.

• Zeror
willem169 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:53:
Denk handmatig maar check Object > Envelope Distort eens (en dan combineren tussen Flag, Wave) en dan multiple lijnen.
Krijg niet echt voor elkaar nog.

Ik bedoelde dus wat in deze afbeelding te zien is. De rode lijnen lopen dansend parallel van elkaar door het veld heen, zoals je ziet.

Afbeeldingslocatie: http://images.stockxpert.com/pic/m/t/to/tolchik/27742341_87007363.jpg

Hoe maak je dus zoiets?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Rakkerzero schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:14:
[...]

Ik bedoelde dus wat in deze afbeelding te zien is. De rode lijnen lopen dansend parallel van elkaar door het veld heen, zoals je ziet.

[afbeelding]

Hoe maak je dus zoiets?
Hmm, met de overvloei functie is dit wel te doen denk ik?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ik neem aan dat je de kleine rode lijntjes bedoeld? 1e lijn kopieren en dan vaak plakken. Hierna gegroepeerd bewerken.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Rakkerzero schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:14:
[...]

[afbeelding]

Hoe maak je dus zoiets?
Met de blend functie in Illustrator. Buitenste lijn maken, binnenste lijn maken. Blend, specified steps, en hoppa je hebt een x aantal lijnen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Jurryt schreef op maandag 17 november 2008 @ 23:46:
[.....]

[afbeelding]

Enjoy, bedankt!

groetjes,

Jurryt
jurgt.nl
Ik heb net even door het topic gebladerd en diverse van je bijdragen voorbij zien komen en op deviantart zitten neuzen en ik kan niet anders concluderen dan dat ik helemaal weg ben van je stijl, echt te gek!!

Zelf ben ik van huize uit meer techneut dan creatieveling (wat ook in mijn ontwerpen terug komt in mijn ogen, beheers zeer zeker de software en technieken, maar de creativiteit mag nog wel wat opgekrikt worden), maar de laatste tijd wel steeds meer bezig met het ontwikkelen van mijn creatieve kant en moet zeggen dat je me echt een berg inspiratie bezorgt (o.a. voor een probeersel waar ik mee bezig ben)! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Vandaag mn "Pjotter" (nickname) tagg afgemaakt :)

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2ywg77s.png

1440x900:
http://Digisphere.deviant...-tagg-completed-106505368

Outlines
http://Digisphere.deviant...er-tagg-outline-106420563

Shets:
http://twitter.com/Pjotter/status/1057250906

Wil hem laten drukken op een t-shirt iemand ervaring met een goed bedrijf die dat doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Civic519 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 20:46:
Vandaag mn "Pjotter" (nickname) tagg afgemaakt :)

[afbeelding]

1440x900:
http://Digisphere.deviant...-tagg-completed-106505368

Outlines
http://Digisphere.deviant...er-tagg-outline-106420563

Shets:
http://twitter.com/Pjotter/status/1057250906

Wil hem laten drukken op een t-shirt iemand ervaring met een goed bedrijf die dat doet?
Hey mooi gedaan ;) Helemaal niks op aan te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

@Civic519: Ziet er goed uit, complimenten!

Mede dankzij inspiratie door Jurryt is deze plaat de afgelopen dagen ontstaan, wederom een combinatie tussen Illustrator (skater, board, boom, P-bord etc.) en Photoshop (achtergrond, grunge-effecten etc.):

Afbeeldingslocatie: http://img66.imageshack.us/img66/9575/skatethrx9.jpg
*klik voor de volledige versie

originele foto

[ Voor 43% gewijzigd door floriske.nl op 17-12-2008 15:59 ]

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 10:37
Heb deze gisteravond gemaakt. Is verder nog niet helemaal af maar ben tot nu toe best wel tevreden ermee.

Afbeeldingslocatie: http://img205.imageshack.us/img205/9440/wiphz4.th.jpg

Zal het later ook in wallpaper formaat posten.

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 12:44
Volgens mij is dit m'n eerste post hier in het forum.

Voor een schoolopdracht (HBO informatica) had ik het plan opgevat om een interactief Kever interieur te maken. M'n docent zei dat ik er twee jaar te vroeg mee was, het niet ging lukken en al helemaal niet binnen een week.

Vandaag de presentatie gehouden voor een met stomheid geslagen docent die me achteraf met een 9.5 beoordeelde :D.

Anyway, het is hier te vinden. Er zit (nog) geen preloader aan vast dus heb even geduld met het laden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

* floriske.nl heeft het aan het einde van het jaar wat minder druk op het werk en dus hier en daar wat tijd over voor wat vrij werk.

bij deze nog maar eentje dus (ook de vector illustratie is uit eigen vingers):

Afbeeldingslocatie: http://img160.imageshack.us/img160/6531/spraycanthzh6.jpg
*klik voor volledige versie

*klik voor de onbewerkte vector illustratie

[ Voor 12% gewijzigd door floriske.nl op 19-12-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach laat ik ook eens wat posten.

Gister middag gemaakt met PaintShop.
Afbeeldingslocatie: http://img123.imageshack.us/img123/1139/ringia4.jpg

Moest namelijk een rechtenvrije afbeelding hebben voor een juwelierssite.
De ring zelf is niet zo mooi. Maar toen hield ik het een beetje voor gezien. Ik wilde namelijk alleen de diamant met zetting en een klein deel van de ring hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

mcdronkz schreef op donderdag 18 december 2008 @ 16:01:
Volgens mij is dit m'n eerste post hier in het forum.

Voor een schoolopdracht (HBO informatica) had ik het plan opgevat om een interactief Kever interieur te maken. M'n docent zei dat ik er twee jaar te vroeg mee was, het niet ging lukken en al helemaal niet binnen een week.

Vandaag de presentatie gehouden voor een met stomheid geslagen docent die me achteraf met een 9.5 beoordeelde :D.

Anyway, het is hier te vinden. Er zit (nog) geen preloader aan vast dus heb even geduld met het laden :).
Zo, ik dacht, wat een grootspraak. Maar je hebt het inderdaad tot in de puntjes gedaan! Leuk zeg, ik heb echt vijf minuten driftig op alles zitten klikken. Wel frustrerend dat bij het klikken op alle laadjes alleen de middelste naar buiten komt. De auto schudt leuk en de geluidsloopjes zijn prima qua geluid en sync. Nogal wiedes dat je daar een 9.5 voor hebt gekregen! Held _O_

Maar, share your secret: heb je nou zelf een Kever in de schuur staan? Hoe kom je aan al het fotomateriaal en wat me ook interesseert, waar heb je die specifieke geluidjes vandaan?
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 19:11:
Ach laat ik ook eens wat posten.

Gister middag gemaakt met PaintShop.
[afbeelding]

Moest namelijk een rechtenvrije afbeelding hebben voor een juwelierssite.
De ring zelf is niet zo mooi. Maar toen hield ik het een beetje voor gezien. Ik wilde namelijk alleen de diamant met zetting en een klein deel van de ring hebben.
Inderdaad tankeriv, de ring is wat onrealistisch omdat de belichting aan alle kanten gelijk is - wat op zich wel kan als je er met een felle lamp recht tegenaan schijnt - maar het ging je om de diamant en die is inderdaad erg ingewikkeld! Mooie vlakjes en kleurverdelingen. De zetting is naar mijn idee nog wat donker, ik kan moeilijk ontwaren of dit nu plain zwart is of dat er nog iets van dimensie in zit.
Maargoed, als je opdrachtgever helemaal lyrisch is van je creatie en hem opeens in alle uitingen en reclameborden wil gebruiken dan kun je altijd nog overwegen om de 'minder belangrijke dingen' ook te herzien. Voor het moment lijkt dit me wel een nette afbeelding.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Blue schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 21:02:

[...]

Inderdaad tankeriv, de ring is wat onrealistisch omdat de belichting aan alle kanten gelijk is - wat op zich wel kan als je er met een felle lamp recht tegenaan schijnt - maar het ging je om de diamant en die is inderdaad erg ingewikkeld! Mooie vlakjes en kleurverdelingen. De zetting is naar mijn idee nog wat donker, ik kan moeilijk ontwaren of dit nu plain zwart is of dat er nog iets van dimensie in zit.
Maargoed, als je opdrachtgever helemaal lyrisch is van je creatie en hem opeens in alle uitingen en reclameborden wil gebruiken dan kun je altijd nog overwegen om de 'minder belangrijke dingen' ook te herzien. Voor het moment lijkt dit me wel een nette afbeelding.
Een werk waar ik wel veel tijd in de belichting en realistische weergave heb gestoken is dit :
Afbeeldingslocatie: http://www.ferencik.nl/data/inc/modules/album/albums_getimage.php?image=26255180_fqdn.jpg

Ik maak ook regelmatig flyers voor jeugddiensten.
Gericht op jongeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
  • Laatst online: 16-04 12:44
Dark Blue schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 21:02:
[...]

Zo, ik dacht, wat een grootspraak. Maar je hebt het inderdaad tot in de puntjes gedaan! Leuk zeg, ik heb echt vijf minuten driftig op alles zitten klikken. Wel frustrerend dat bij het klikken op alle laadjes alleen de middelste naar buiten komt. De auto schudt leuk en de geluidsloopjes zijn prima qua geluid en sync. Nogal wiedes dat je daar een 9.5 voor hebt gekregen! Held _O_

Maar, share your secret: heb je nou zelf een Kever in de schuur staan? Hoe kom je aan al het fotomateriaal en wat me ook interesseert, waar heb je die specifieke geluidjes vandaan?
Ja sorry, ik ben absoluut niet van de grootspraak, maar een week geleden kon ik amper flash en ik heb er een week zó hard aan gewerkt dat ik vond dat ik mezelf wel mocht complimenteren :P. En op dat moment was ik ook wel zielsgelukkig met de waardering die ik van m'n docent en klasgenoten kreeg. Geeft je een goed gevoel.

Maar goed, ik heb inderdaad zelf een Kever in de schuur staan. Ook heb ik als hobby/werk het fotograferen van oude Volkswagens dus ik heb wat fotoapparatuur waaronder flitsers en dergelijke waarmee ik een mooie constante belichting kon maken zodat ik geen rare verschuivingen van schaduwen enzo te zien kreeg tussen de verschillende foto's.

Ik heb de camera op een statief achterin de auto geplaatst en die vervolgens met m'n flitser en m'n laptop, zodat ik op drie meter afstand foto's kon maken en ik zelf dus niet in de auto hoefde te staan om een foto te maken. Dit scheelde ook het één en ander aan schaduwen en het voorkwam ook dat ik m'n camera aan hoefde te raken. Wel handig, want zo weet ik zeker dat m'n camera altijd precies hetzelfde blijft staan.

Vervolgens heb ik dus 160 beelden gemaakt van héél veel verschillende onderdelen die bewegen, ik heb ze eigenlijk nog lang niet allemaal in dat filmpje verwerkt.

De geluiden heb ik van vrij veel verschillende websites. Het motorgeluid komt bijvoorbeeld hier vandaan. De rest van de geluiden komen van diverse sites, maar zijn dus niet altijd even realistisch.

Het was echt een helse klus waarbij ik heel veel verschillende tools heb moeten gebruiken, maar het was dus ook wel heel divers werk waarin al m'n hobby's aan bod kwamen. Dat houdt zo'n project echt interessant, en daarom vond ik het zo leuk dat ik het gewoon afgemaakt heb.

Ik ga alle andere verschillende onderdelen niet meer in deze movie verwerken, daarvoor heb ik een nieuw project geplanned. Het wordt een webpagina zoals een interactieve brochure in de oude Volkswagen stijl, met daarop een stuk of 3/4 movies geplaatst die allemaal gemaakt zijn op basis van verschillende perspectieven. De ene movie laat de voorkant van de auto zien, de ander het interieur, de ander de achterkant enzovoorts.

Deze verschillende movies laat ik vervolgens met elkaar communiceren zodat het allemaal synchroon loopt en zodat je dus op de lichtschakelaar in het interieur kan klikken en dat dan op de rest van de afbeeldingen ook echt het licht aangaat :D. Dat is echt wel een bizarre klus maar ik weet nu denk ik wel een beetje waar ik aan begonnen ben en ik denk dat het best haalbaar is.

Ik ga gewoon proberen om het binnen afzienbare tijd up & running te hebben en m'n uiteindelijke doel is dat er wat aandacht aan wordt besteed in een engels VW blad. Immers, ik wil zoiets gewoon maken voor mede-VW-fanaten. Verder zit er niet echt een doel achter, ik doe het gewoon omdat het kán en omdat ik het leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

@tankeriv: erg gaaf dat metaal, blijft toch lastig om te maken.

* Paul doet ook weer mee met graphics. :z

Hier iets waar ik vanmiddag een tijdje aan heb gewerkt.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/16j2ceo.jpg
klikbaar voor iets groter

Altijd jammer dat er zoveel klein detail verloren gaat bij je final, snorharen/knokkels/kleine schaduwen etc. Zo zonde |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pauldegroot schreef op zondag 21 december 2008 @ 00:15:
@tankeriv: erg gaaf dat metaal, blijft toch lastig om te maken.

* Paul doet ook weer mee met graphics. :z

Hier iets waar ik vanmiddag een tijdje aan heb gewerkt.

[afbeelding]
klikbaar voor iets groter

Altijd jammer dat er zoveel klein detail verloren gaat bij je final, snorharen/knokkels/kleine schaduwen etc. Zo zonde |:( .
Ja klopt, staal is i.d.d. lastig om te maken. Maar met gradients, noise en disort kom je ver. en natuurlijk blenden.
Jouw afbeelding is ondanks het detail dat verloren gegaan is toch behoorlijk strak.
Cartoon achtig. Maar toch mooi.

Twee van mijn recente Paint Shop werkjes betreffende cartoon.

(Voor jeugdwerk de Meerwaarde)
Afbeeldingslocatie: http://www.ferencik.nl/data/inc/modules/album/albums_getimage.php?image=33968931_fqdn.jpg

(Voor de CGK De GraanKorrel in Hoofddorp)
Afbeeldingslocatie: http://www.ferencik.nl/data/inc/modules/album/albums_getimage.php?image=30419910_fqdn.jpg

Hoewel ik bij jou de eenvoud in een zekere zin leuker vind. Net de essentie en net goed.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:23

Shrien

frequent snoozer

Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 15:33:
[...]

Ja klopt, staal is i.d.d. lastig om te maken. Maar met gradients, noise en disort kom je ver. en natuurlijk blenden.
Jouw afbeelding is ondanks het detail dat verloren gegaan is toch behoorlijk strak.

[afbeelding]

[afbeelding]

Hoewel ik bij jou de eenvoud in een zekere zin leuker vind. Net de essentie en net goed.
Allebei leuk vormgegeven, een paar kleine puntjes alleen.

Bij de eerste staat er 'drugs & alcohol free', mijn eerste reactie was 'oh! gratis zuipen en cocaïne spuiten!'
Bij de tweede ben ik er niet erg zeker van wat nou precies de bedoeling is.
Een 'wensbrief' met bloed er op naar Jezus omdat hij vals heeft gespeeld met pokeren (2x schoppen aas) ?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 13:32
Dark Blue schreef op donderdag 11 december 2008 @ 00:55:
[...]

Dan ben ik wel benieuwd waarvoor jij werkt en met welke deadlines je te maken hebt. Bij mij is er altijd tijd voor schetsen. Juist de schetsen die ik in mijn hoofd maak missen na verloop van tijd de details en de technische kanttekeningen die ik op papier wel maak. Als je die schets daarna uitwerkt, bijvoorbeeld in Photoshop, dan zijn de meeste onoverkomelijkheden al geëlimineerd, daar heb je al over nagedacht en die stappen heb je ook vastgelegd. Bovendien, als je nog in discussie raakt over een ontwerp, scheelt het je een hoop geknip en geplak, je kunt gewoon je schetsen erbij pakken en laten zien van, kijk, dit heb ik overwogen, maar dat is het niet geworden. Gewoon meer basis.

[...]
Ik ken zat mensen die vrij slecht op papier kunnen schetsen, maar des te makkelijker brainstormen en prototypen in photoshop. Het hangt helemaal van jezelf af... De ene manier is niks beter dan de andere. Ik denk dat je nu teveel op jezelf reflecteert. Bij jou werkt die manier waarschijnlijk het beste, maar dat is lang niet bij iedereen zo. Genoeg mensen die wél nadenken over een ontwerp in Photoshop.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Heb vandaag een logootje voor mezelf gemaakt. Moest nog steeds een keer gebeuren, maar tot nu toe kwam er niks bijzonders uit wat mij beviel. Maar nu heb ik eindelijk iets waar ik tevreden mee ben.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MwqyAdxFHfFEH9zsj1BoiHin/full.jpg

:)

Rond dit logo wordt straks ook een bijpassende website gemaakt nog, maar zover ben ik nog lang niet :P

[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 21-12-2008 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 10:37
Afbeeldingslocatie: http://th08.deviantart.com/fs38/300W/f/2008/353/0/f/Mystic_Motion_by_lzfy.jpg (1920x1200 misschien leuk als wallpaper :P)

is af :) Moet zeggen dat het mijn beste werk is tot nu toe.

@Door: Rakkerzero
Welke lettertype heb je gebruikt? Ziet er wel leuk uit. Het logo vindt ik overigens ietsje te simpel. Maar goed dat is dan weer mijn mening. Het gaat er uiteindelijk om wat jij er van vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Shrien schreef op zondag 21 december 2008 @ 18:10:
Een 'wensbrief' met bloed er op naar Jezus omdat hij vals heeft gespeeld met pokeren (2x schoppen aas) ?

Ja, die snap ik ook niet. Ik associeer nu zelfmoord plegen + laatste brief + niet gehoord worden door God?

In de eerste poster vind ik trouwens 'fantastic' te ver bovenaan tegen de rand staan. Iets marge zou ik mooi vinden.
Giant87 schreef op zondag 21 december 2008 @ 18:21:
Ik ken zat mensen die vrij slecht op papier kunnen schetsen, maar des te makkelijker brainstormen en prototypen in photoshop. Het hangt helemaal van jezelf af... De ene manier is niks beter dan de andere. Ik denk dat je nu teveel op jezelf reflecteert. Bij jou werkt die manier waarschijnlijk het beste, maar dat is lang niet bij iedereen zo. Genoeg mensen die wél nadenken over een ontwerp in Photoshop.. ;)
Mijn advies komt wel naar voren uit mijn eigen ervaringen. Maar het echte door- en doortekenen tot je echt op papier had staan wat je wilde werd mij tot nu toe op alle kunstacademies geleerd en het is me afgelopen vrijdag ook nog door een docent industrieel productontwerp aangeraden. De essentie is dat je de hersenspinsels in je hoofd leert te visualiseren, want in je hoofd kan alles en zodra het echt wordt, zie je de beperkingen pas. En natuurlijk, dat visualiseren kan ook direct in Photoshop. Maar, ik geef zelf de voorkeur aan een visualisatie met pen en papier.
Rakkerzero schreef op zondag 21 december 2008 @ 18:44:
Heb vandaag een logootje voor mezelf gemaakt. Moest nog steeds een keer gebeuren, maar tot nu toe kwam er niks bijzonders uit wat mij beviel. Maar nu heb ik eindelijk iets waar ik tevreden mee ben.

[afbeelding]

Rond dit logo wordt straks ook een bijpassende website gemaakt nog, maar zover ben ik nog lang niet :P
Oi, ik vind het wel lekker kleurig, maar heel simpel, niet echt sterk. Iets dat me direct opvalt is dat de I en de J erg ver uit elkaar staan. Heb je dat zo gekozen of is dat zo gebeurd? Ik zou ze iets dichterbij elkaar zetten, want ware het niet dat ik uit voorgaande schetsen weet dat je Kaijen heet, dan had ik er nu Kai Jen van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 15:33:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik moet zeggen dat ik vind dat je, navenant de beperkte mogelijkheden, knap werk maakt met Paint Shop, maar wordt het niet eens tijd om over te stappen op photoshop (evt i.c.m. illustrator gezien je stijl) zodat je je kwaliteiten nog optimaler kan gaan benutten?

De overstap zal even wennen zijn, maar zou daarentegen ook zeer zeker de moeite waard zijn, want ik vermoed dat je ons dan nog wel eens zou kunnen verrassen met (nog) mooiere platen!
mavi schreef op zondag 21 december 2008 @ 21:36:
[afbeelding] (1920x1200 misschien leuk als wallpaper :P)

@Door: Rakkerzero
Welke lettertype heb je gebruikt? Ziet er wel leuk uit. Het logo vindt ik overigens ietsje te simpel. Maar goed dat is dan weer mijn mening. Het gaat er uiteindelijk om wat jij er van vindt.
Een erg mooie en zeer sfeervolle plaat en een zeer indrukwekkende portfolio, kan er niet meer van zeggen!

offtopic:
@DarkBlue: Had je nog wat aan het PSD en AI bestand gehad? Of was het niet opgezet zoals je verwacht had?

[ Voor 9% gewijzigd door floriske.nl op 22-12-2008 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floriske.nl schreef op maandag 22 december 2008 @ 08:46:
[...]

Ik moet zeggen dat ik vind dat je, navenant de beperkte mogelijkheden, knap werk maakt met Paint Shop, maar wordt het niet eens tijd om over te stappen op photoshop (evt i.c.m. illustrator gezien je stijl) zodat je je kwaliteiten nog optimaler kan gaan benutten?

De overstap zal even wennen zijn, maar zou daarentegen ook zeer zeker de moeite waard zijn, want ik vermoed dat je ons dan nog wel eens zou kunnen verrassen met (nog) mooiere platen!
[...]
Mja, ik heb het gepoogd maar ik kan maar niet wennen aan Photoshop.
Ben op dit moment bezig met Corel Draw. Dat bevalt me om eerlijk te zijn erg goed.

Maar ik beheers het bij lange na nog niet genoeg.
Hoewel ik je overigens moet zeggen dat Paintsoep zo beperkt nog niet is als je alle ins en outs ervan kent.
Wat ik hiermee zeg is dat het niet zo slecht is als veelal wordt geschetst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shrien schreef op zondag 21 december 2008 @ 18:10:
[...]

Allebei leuk vormgegeven, een paar kleine puntjes alleen.

Bij de eerste staat er 'drugs & alcohol free', mijn eerste reactie was 'oh! gratis zuipen en cocaïne spuiten!'
Bij de tweede ben ik er niet erg zeker van wat nou precies de bedoeling is.

LOL, lig hier min of meer gevouwen :P
Maar het moet gewoon vuil voorstellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 12:51:
[...]

LOL, lig hier min of meer gevouwen :P
Maar het moet gewoon vuil voorstellen. ;)
Kun je de afbeelding evengoed wat verder toelichten?

Mij is ie ook erg onduidelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkX schreef op maandag 22 december 2008 @ 12:55:
[...]

Kun je de afbeelding evengoed wat verder toelichten?

Mij is ie ook erg onduidelijk :P
Elke drie weken word er voor jongeren 12 - 18 jaar een jeugddienst gehouden.
Het thema van deze dienst was : ALS Jezus nu terugkwam, en je mocht een wens doen.
Wat zou jij dan wensen?

En dat moest +/- in de flyer ten uiting worden gebracht.

Dus dacht ik van, nou een twee azen, die wil je hebben om te winnen. Want wat willen de meeste.
Winnen in het leven om gelukkig te worden. (Winnen iaw een goede baan, een mooie vrouw, huisje boompje beestje etc etc)

Elke drie weken moet er weer een nieuwe flyer gemaakt worden.

Zie de meest recente van afgelopen zondag :
Afbeeldingslocatie: http://www.ferencik.nl/data/inc/modules/album/albums_getimage.php?image=34404197_fqdn.jpg

Hierbij was het idee van wat is er zo belangrijk aan Jezus,. dus mijn idee wat doe ik op het werk als ik mijn collega iets op het neus wil drukken.
Een prikboard met een briefje.

Twee andere die ik ook erg mooi vind zijn :
Afbeeldingslocatie: http://www.ferencik.nl/data/inc/modules/album/albums_getimage.php?image=22485792_fqdn.jpg
Het Thema hiervan is nieuw leven. Stelt voor :
De zonnestralen van de morgen, en de achtergrond kleur, Nieuwe dag.
Kuikentje naja jong leven he ;)
Soort van regenboog, ook een teken van een nieuw begin.

Afbeeldingslocatie: http://www.ferencik.nl/data/inc/modules/album/albums_getimage.php?image=22450330_fqdn.jpg
4 November 2007
Het thema hiervan is dat Jongeren alles nu willen en geen geduld hebben.
Je ziet dan ook een soort van hand die een zandloper probeert te grijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dark Blue schreef op zondag 21 december 2008 @ 22:03:
Oi, ik vind het wel lekker kleurig, maar heel simpel, niet echt sterk. Iets dat me direct opvalt is dat de I en de J erg ver uit elkaar staan. Heb je dat zo gekozen of is dat zo gebeurd? Ik zou ze iets dichterbij elkaar zetten, want ware het niet dat ik uit voorgaande schetsen weet dat je Kaijen heet, dan had ik er nu Kai Jen van gemaakt.
Ja, dat is een punt waar ik nog een beetje aan het twijfelen was. Jouw reactie bevestogd eigenlijk dat ik dus die i en de j dichter op elkaar moet zetten.
Verder bedacht ik gisteravond in bed nog om het logo wat verder te finetunen. Ik zal straks het resultaat posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

Wat mij opvalt is dat er eigenlijk bijna geen herkenbaar punt in zit wat elke keer terug komt.
Misschien zou dat het sterker maken. Misschien kun je meer typografisch werken oid, dan zit je minder met de problemen dat je bij elk thema een andere poster moet maken en alles volledig nieuw moet maken en heb je een punt van herkenbaarheid. Wat ik probeer te zeggen is dat er geen verbindend element tussen de posters zit, ze zijn allemaal verschillend.

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjeemp schreef op maandag 22 december 2008 @ 14:02:
Wat mij opvalt is dat er eigenlijk bijna geen herkenbaar punt in zit wat elke keer terug komt.
Misschien zou dat het sterker maken. Misschien kun je meer typografisch werken oid, dan zit je minder met de problemen dat je bij elk thema een andere poster moet maken en alles volledig nieuw moet maken en heb je een punt van herkenbaarheid. Wat ik probeer te zeggen is dat er geen verbindend element tussen de posters zit, ze zijn allemaal verschillend.
Ik denk dat je gelijk hebt.
Refererend naar bijvoorbeeld de posters van SnoopGood waar toch een aantal elementen redelijk elke keer in terugkomen.

Ik zal eens kijken.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

floriske.nl schreef op maandag 22 december 2008 @ 08:46:
offtopic:
@DarkBlue: Had je nog wat aan het PSD en AI bestand gehad? Of was het niet opgezet zoals je verwacht had?
offtopic:
woops, was zelf aan het prutsen geweest nav. wat ik zag in je plaat maar er kwam niets succesvols uit. Ik ga nog even naar jouw plaat kijken ;)
Rakkerzero schreef op maandag 22 december 2008 @ 13:38:
[...]

Ja, dat is een punt waar ik nog een beetje aan het twijfelen was. Jouw reactie bevestogd eigenlijk dat ik dus die i en de j dichter op elkaar moet zetten.
Verder bedacht ik gisteravond in bed nog om het logo wat verder te finetunen. Ik zal straks het resultaat posten.
Gaat het als je de onderkant-haak van de i zo dicht bij de zijkant van de j zet, dat die afstand gelijk is aan de afstand tussen de o en de b? Of lopen de tekens dan door elkaar heen?

[ Voor 43% gewijzigd door Dark Blue op 22-12-2008 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dark Blue schreef op maandag 22 december 2008 @ 17:11:
Gaat het als je de onderkant-haak van de i zo dicht bij de zijkant van de j zet, dat die afstand gelijk is aan de afstand tussen de o en de b? Of lopen de tekens dan door elkaar heen?
Ik heb besloten om de i en de j dichter bij elkaar te zetten zodat het staartje van de j net onder de i valt. Tevens heb ik onderlijn helemaal weggehaald en het blokje verfraaid. Kleurensamenstelling is ook helemaal aangepast. Zo ziet ie er al een stuk beter uit en past veel beter bij mij.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5cnjLbtjZLvbauaDOBHyLHl3/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik zit er nu al een uurtje ofzo naar te zoeken, maar hoe kan ik zelf een kleurenpalet samenstellen in Illustrator om te gebruiken met de active cutout van Illustrator?
Ik heb al wel gevonden hoe ik bestaande palets kan toevoegen, maar nog niet hoe ik zelf een palet kan maken en dan toevoegen, dus heb wel het idee dat ik iig op de goeie weg zit.
Want via de kleurengids (colorguide?) > kleuren bewerken kan ik wel zelf wat kleuren bij elkaar zetten, maar een palet ervan maken lukt me nog niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 23-12-2008 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Snap niet helemaal wat je bedoelt, je kunt toch gewoon (sets van) kleuren deleten uit je palet, en nieuwe toevoegen (evt via Window > Swatch Library > Color Books > ...)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wat ik dus wil is de actief overtrekken (cutout functie) functie gebruiken om een foto een soort van cartoonstijl mee te geven, maar ik wil vooraf bepaalde kleuren voor gebruiken uit een zelf samengesteld palet. In de optie van de actief overtrekken kun je bij de kleurenmodus namelijk een palet kiezen.

Mocht jij een betere manier weten om dit te kunnen bereiken, dan zou ik die graag ook weten. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 23-12-2008 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Hier een cadeautje van mij voor mijn vriendin.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2ak9z76.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Wauw, mooie patronen pauldegroot. Hoe maak je die? Zo wil ik ooit nog eens een zuilspeaker bekleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

eamelink schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 23:44:
Wauw, mooie patronen pauldegroot. Hoe maak je die? Zo wil ik ooit nog eens een zuilspeaker bekleden :)
Dat zou ik ook wel eens willen weten ja.
Geen heel veel 'pentoolen' ? Of zijn het een collectie van brushes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Dit zijn brushes die ik snel nodig had omdat ik mijn eigen brushes niet bij de hand had.

Je maakt gewoon met je pen tool een aantal van deze dingen en zet ze om in brushes.
Vervolgens gewoon die brushes gebruiken en aan elkaar plakken in random volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm90
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 15:23
Dit zijn de headers die ik heb gemaakt voor een email voor een metaal bedrijf.
De email is gewoon 1 op 1 dus geen nieuwsbrief of iets dergelijks. Ik heb hieronder een paar probeersels geplaatst. Graag jullie reactie.

opzet 1
Afbeeldingslocatie: http://www.betterlook.net/opzet1.png

opzet 2
Afbeeldingslocatie: http://www.betterlook.net/opzet2.png

opzet 3
Afbeeldingslocatie: http://www.betterlook.net/opzet3.png

opzet4
Afbeeldingslocatie: http://www.betterlook.net/opzet4.png

Alvast bedankt,

mvg,

Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Ik vind alleen de eerste treffend eigenlijk, mooie letters met 'metallic' stijl. Ik zou voor die gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Letters hoeven niet persee altijd een slagschaduw/gradient/bevel te hebben hoor ;)

Verder lees ik bij die laatste Technical Touch Finishing, vreemde naam :P

Asten? Is het misschien een afsplitsing van Van Eijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Wat is hun huisstijl? TFT mét of zonder dropshadow zoals DarkX ook al aangeeft?! Ís er uberhaupt een huisstijl? Hebben ze brochures / flyers / offertemappen en dat soort shizzle? Kijk daar eens naar en probeer ze aan de hand daarvan te overhuigen van jouw ontwerp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Storm90 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:47:
Dit zijn de headers die ik heb gemaakt voor een email voor een metaal bedrijf.
De email is gewoon 1 op 1 dus geen nieuwsbrief of iets dergelijks. Ik heb hieronder een paar probeersels geplaatst. Graag jullie reactie.
Misschien ligt het aan mij, maar zijn die kopjes niet vrij groot voor in een E-mail ? Als het bedrijf veel mailtjes stuurt naar een klant, is die klant zijn mailbox dan niet snel vol ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
mavi schreef op zondag 21 december 2008 @ 21:36:
[afbeelding] (1920x1200 misschien leuk als wallpaper :P)

*knip*
Heb ik toestemming om die als mijn wallpaper in te stellen?
ik vind hem namelijk echt uber _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door xPhantom op 05-01-2009 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
willem169 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:29:
Snap niet helemaal wat je bedoelt, je kunt toch gewoon (sets van) kleuren deleten uit je palet, en nieuwe toevoegen (evt via Window > Swatch Library > Color Books > ...)?
Om nog even hier op terug te komen, want ik zit nog steeds te kloten met dit probleem.

Ik heb hier dus een documentstaal gekozen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/y57QlVMzTvt7xdZT7aRDtMmv/full.jpg

Alleen 1 kleur wil ik graag veranderen in een andere kleur. Hoe kan ik dit met documentstalen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Cool, ik kwam nooit verder dan pantone kleurboeken, of eventueel een ral kleur. Maar die waslijst aan andere boeken wordt dus wel degelijk gebruikt B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm90
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 15:23
At DarkX, Eigenlijk is de naam Technical Finishing Touch, verkeerde volgorde, oops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Rakkerzero: sorry :) maar ik begrijp niet wat je (dan) wilt of bedoelt. Je hebt een kleur gekozen uit het Tetradisch kleurenstalen palet, en dan? Die wil je vervangen door een andere kleur, of je wilt de kleur aanpassen en daar kom je niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
1 kleur uit die staal van tetradisch zou graag willen aanpassen naar een eigen kleur naar keuze. Maar ik geen flauw idee of ik nu zelf een nieuwe staal moet aanmaken of dit de tetradisch kan aanpassen.

* Zeror voelt zich echt een illustrator n00b :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Hier weer eens een creatie van mijn zijde, helaas geïnspireerd op de huidige relatie tussen mij en m'n broer
(en voor de oplettenden: inderdaad nog steeds een beetje op het werk van Jurryt ;) een combinatie van stijlen

Afbeeldingslocatie: http://img242.imageshack.us/img242/7886/reachingoutthqz9.jpg
klik voor de volledige versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

floriske.nl schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 12:46:
Hier weer eens een creatie van mijn zijde, helaas geïnspireerd op de huidige relatie tussen mij en m'n broer
(en voor de oplettenden: inderdaad nog steeds een beetje op het werk van Jurryt ;) een combinatie van stijlen

[afbeelding]
Opnieuw erg vet gedaan :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Rakkerzero:
1 kleur uit die staal van tetradisch zou graag willen aanpassen naar een eigen kleur naar keuze. Maar ik geen flauw idee of ik nu zelf een nieuwe staal moet aanmaken of dit de tetradisch kan aanpassen.

* Willem voelt zich echt een illustrator n00b :/
Waarom moet het per se een kleur uit dat tetradisch kleurpalet zijn? En ik zag bij het screenshot dat je postte RGB sliders, daar kan het niet mee?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
willem169 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:06:
[...]

Waarom moet het per se een kleur uit dat tetradisch kleurpalet zijn? En ik zag bij het screenshot dat je postte RGB sliders, daar kan het niet mee?:)
Het hoeft niet perse het tetradisch kleurenpalet te zijn als ik maar die kleuren kan gebruiken in een eventueel nieuw palet. Met die RGB sliders kom niet bepaald verder. Die passen de kleuren in het palet niet aan.

Om nog even te verduidelijken van wat ik wil. Ik heb een foto, die moet er een beetje cartoonish/pop art achtig uitzien. Dus wil ik die foto zodanig laten weergeven dat er enkel maar een bepaalde kleuren wordt weergegeven. Ik wilde dit dus doen door het kleurenpalet aan te passen, maar dat krijg ik niet voor elkaar.

[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 07-01-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Rakkerzero schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 16:52:
[...]

Het hoeft niet perse het tetradisch kleurenpalet te zijn als ik maar die kleuren kan gebruiken in een eventueel nieuw palet. Met die RGB sliders kom niet bepaald verder. Die passen de kleuren in het palet niet aan.
Mag ik vragen waarom je op dit kleurenpalet komt? :)

Maargoed, als het goed is zitten de geselecteerde kleurtjes in je stalen venster als kleurgroep, als je de kleurgroep degroepeert kun je elke kleur aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
DarkX schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 16:57:
[...]

Mag ik vragen waarom je op dit kleurenpalet komt? :)
Beetje zoeken en rommelen met de mogelijkheden en zo kwam op dit palet/kleurensamenstelling wat erg geschikt vond om te gebruiken voor mijn afbeelding.
Maargoed, als het goed is zitten de geselecteerde kleurtjes in je stalen venster als kleurgroep, als je de kleurgroep degroepeert kun je elke kleur aanpassen.
Maar hoe zorg ik er dan voor dat ik de kleuren kan toepassen op mn afbeelding? Hoe weet illustrator bijv. welke kleuren door welke kleuren vervangen moeten worden in het palet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Rakkerzero schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 17:07:
[...]
Beetje zoeken en rommelen met de mogelijkheden en zo kwam op dit palet/kleurensamenstelling wat erg geschikt vond om te gebruiken voor mijn afbeelding.

[...]

Maar hoe zorg ik er dan voor dat ik de kleuren kan toepassen op mn afbeelding? Hoe weet illustrator bijv. welke kleuren door welke kleuren vervangen moeten worden in het palet?
Euhhm... Als je de kleurgroep degroepeert die je gebruikt hebt, en je past een van die kleuren aan, wordt dit dan niet toegepast in de afbeelding?

In het ergste geval kun je nog "select same fill color" gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 17:48

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

:w lang niet meer hier geweest. -O-

Had even tijd (SOG) en wilde ipv een tekst zoals vorig jaar dit jaar eens een graphic op de achterkant van onze wintersporttrui. Met dit als resultaat. Veel standaard vectorshapes, maar dat maakt me niet uit. Komt dus op de achterkant van onze trui.

de letters in de clutter vertegenwoordigen elke eerste letter van de voornamen van de mensen die meegaan, de kruisjes zijn omdat we vorig jaar verkeerd gereden zijn en de rest heeft met vorig jaar te maken wat eromheen hangt heeft dus wel wel allemaal een betekenis. De spetters heb ik straks even weggehaald want 't drukt niet zo lekker, evenals de tekst 'bratwurst' die is nu groter anders kan 't niet gedrukt worden.

Afbeeldingslocatie: http://www.wielgoesonline.net/meuk/trui_wip4.jpg

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Bovenstaande knalt wel:)

Hier een t-shirt wat ik gemaakt heb op basis van een foto op Flickr (met goedkeuring, achteraf:, ze wil er ook één :) ).

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3365/3178170582_67a32fb074.jpg

Clickedideclick voor groot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 08:26

Bartaz

Likes cookies!

Ik denk, laat ik ook maar eens wat posten.
Omdat ik de laatste tijd m'n portfolio goed aan het opbouwen ben, heb ik besloten om een website te ontwerpen om al m'n werk tentoon te stellen.
Ik ging eerst wat onderzoek doen naar algemene portfolio websites en de meeste zijn nogal modern. Daar is absoluut niks mis mee, maar ik wilde wat anders.

Dus besloot ik om letterlijk een online dossier aan te maken waarin mijn werk tentoon wordt gesteld.
Bij deze een screenshotje/moodboard (klikkie voor groter):

Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z282/Whitelider/PortfolioWebsiteklein.jpg

Op het moment ben ik bezig om alles te coden in Flash, ik denk dat de website online zal zijn rond eind januari/begin februari, aangezien ik nu nog bezig ben met stage.

Genoeg verteld, enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Leuk, Bartaz :) Wat me wel opvalt is dat je overal drop shadows achter probeert te plakken. Dat is mijns inziens niet helemaal nodig en doet afbreuk aan de echtheid van je ontwerp. Ik vind het vooral duidelijk bij het potlood, de puntenslijper en de plakbandjes links. Verder is het misschien leuk om een echt geschreven boodschap te gebruiken voor tekst want een lettertype blijft statisch.

Verder goed hoor! :)
Inspiratie door Erik Otten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Als je het echt leuk wilt doen, kun je zelfs even kijken om je eigen handschrift om te zetten in een lettertype en dan die gebruiken voor je site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Laatst online: 17-09 08:26

Bartaz

Likes cookies!

willem169 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:14:
Leuk, Bartaz :) Wat me wel opvalt is dat je overal drop shadows achter probeert te plakken. Dat is mijns inziens niet helemaal nodig en doet afbreuk aan de echtheid van je ontwerp. Ik vind het vooral duidelijk bij het potlood, de puntenslijper en de plakbandjes links. Verder is het misschien leuk om een echt geschreven boodschap te gebruiken voor tekst want een lettertype blijft statisch.

Verder goed hoor! :)
Inspiratie door Erik Otten? ;)
de dropshadow is meer gedaan omdat ik het wilde laten lijken alsof er een lichtbron van linksboven kwam, zo rond de 120 graden van het plaatje. Maar daar kan ik natuurlijk nog wat aan doen.
Leuk idee van het handschrift, misschien is dat wel een idee om te proberen!

En ik had eerlijk gezegd nog nooit van Erik Otten gehoord, maar hij heeft zeker wel een geslaagde website!
Het plaatje waar ik de inspiratie vandaan haalde was deze:

Afbeeldingslocatie: http://img514.imageshack.us/img514/6827/dossieron2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Bartaz:
En ik had eerlijk gezegd nog nooit van Erik Otten gehoord...
Tsk :P

Maar leuke vergelijking in ieder geval met die foto, ik vind de 'conversie' overigens geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Bartaz schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:28:
[...]

de dropshadow is meer gedaan omdat ik het wilde laten lijken alsof er een lichtbron van linksboven kwam, zo rond de 120 graden van het plaatje. Maar daar kan ik natuurlijk nog wat aan doen.
Leuk idee van het handschrift, misschien is dat wel een idee om te proberen!

En ik had eerlijk gezegd nog nooit van Erik Otten gehoord, maar hij heeft zeker wel een geslaagde website!
Het plaatje waar ik de inspiratie vandaan haalde was deze:
Je kunt wel een lichtbron linksboven hebben, maar met de slagschaduw die je nu hebt is het net of je je bureaulamp bijna plat op tafel hebt liggen ;)

Bedenk wel dat de lichtbron redelijk recht boven je papier hangt. Dus als je al slagschaduw hebt, dan is deze nog vrij kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Thx uiteraard!

Het is nog steeds rustig op mijn werk, dus nog maar eentje van vandaag ;)

Afbeeldingslocatie: http://img128.imageshack.us/img128/1470/lifethsz7.jpg

klik voor volledige versie

De basis zijn een aantal stockfoto's (de hand, de bonzai boom, de wortels, de aarde, de bergen)

@Zwahiel: De onderdelen op zich zien er goed uit, maar persoonlijk vind ik het niet echt een geheel vormen, soz!

@Nedra: Ziet er goed uit!

@Bartaz: Persoonlijk vind ik de slagschaduw helemaal niet zo'n ramp, geeft het geheel een wat minder (foto)realistische en meer "ontworpen" uitstraling.

Ik zou alleen wel wat meer variëren met de groottes en dekkingen van de schaduwen en ze niet overal toepassen!
Je geeft nu bijvoorbeeld de plakbandjes een slagschaduw terwijl deze op het papier geplakt zitten en dus niet of nauwelijks schaduw veroorzaken en die van het potlood en puntenslijper mogen juist weer wat donkerder en harder.

[ Voor 20% gewijzigd door floriske.nl op 08-01-2009 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Laatst online: 12:17
Haha, als een mac gebruiker herkende ik meteen het 'cracked' font :P . Opzich een leuke tekening, maar soms een beetje veel verschillende stijlen door elkaar: Soms maar ene paar kleuren, soms egaal, soms harde 'comic' randen, soms patterns, dat soort dingen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Killzone schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:37:
Haha, als een mac gebruiker herkende ik meteen het 'cracked' font :P . Opzich een leuke tekening, maar soms een beetje veel verschillende stijlen door elkaar: Soms maar ene paar kleuren, soms egaal, soms harde 'comic' randen, soms patterns, dat soort dingen ;) .
Lol, het is een standaard font, maar ik vond het in deze wel toepasselijk ;)

Wat betreft je opmerkingen: begrijp ze wel, maar dan hoef ik het er nog niet mee eens te zijn ;)

Alle vector objecten zijn op dezelfde wijze opgebouwd (meerdere overlappende kleurvlakken) en hebben dezelfde slagschaduw (de bovenste objecten naar onder, de onderste objecten naar boven)
Daarnaast heb ik er bewust voor gekozen alleen de belangrijkste 2 objecten te omlijnen zodat deze meer naar voren komen (de boom en de arm).

Verder zijn alle pixelobjecten onbewerkt op kleuraanpassingen om ze op elkaar af te stemmen na.

De patronen/brushes zitten alleen in de witte achtergrond.

Niet heel veel stijlen door elkaar dus in mijn ogen, maar enkel verschillende stijlen voor de verschillende onderdelen en persoonlijk vind ik het zeker wel een passend geheel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Laatst online: 12:17
Ik bedoel inderdaad verschillende stijlen in onderdelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Killzone schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 18:37:
Ik bedoel inderdaad verschillende stijlen in onderdelen. :)
Dat is gelukkig een kwestie van smaken verschillen :D dacht even dat je bedoelde dat de individuele stijlen niet consequent uitgevoerde waren ;) .

[ Voor 17% gewijzigd door floriske.nl op 09-01-2009 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arutha
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Lang geleden hier als eens een website ontwerp voor mijn volleybalclub gepost. Nu is het dus tijd voor versie 2.

Opmerking: Het (lelijke) logo is dat van de club en moest wel gebruikt worden. Verder moesten ook de rood en zwarte clubkleuren aanwezig zijn in het ontwerp.

Opbouwende kritiek wordt geapprecieerd!

(klikbaar)
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/takie/David/Volley_Lint_Small.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Arutha schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 15:04:
Lang geleden hier als eens een website ontwerp voor mijn volleybalclub gepost. Nu is het dus tijd voor versie 2.

Opmerking: Het (lelijke) logo is dat van de club en moest wel gebruikt worden. Verder moesten ook de rood en zwarte clubkleuren aanwezig zijn in het ontwerp.

Opbouwende kritiek wordt geapprecieerd!

(klikbaar)
[afbeelding]
Ziet er zeker niet slecht uit! Ik zou alleen het 3D/diepte effect van de vlakken nog iets meer aandikken met een highlight (Web 2.0 buttons), zoiets als hier gedaan is bijvoorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://iris-design.info/wp-content/uploads/2006/11/image025.png

Hier ook maar weer een werkje van mijn kant:

Afbeeldingslocatie: http://img152.imageshack.us/img152/5814/hondaracingthzv4.jpg

originele foto (vector tracing van alle kuipdelen heb ik overigens zelf gedaan, geen auto trace dus!)

Dit is overigens geen commerciële opdracht, maar gewoon vrij werk (rijdt zelf motor vandaar ;))

[ Voor 28% gewijzigd door floriske.nl op 16-01-2009 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:38
Bartaz schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:08:
Ik denk, laat ik ook maar eens wat posten.
Omdat ik de laatste tijd m'n portfolio goed aan het opbouwen ben, heb ik besloten om een website te ontwerpen om al m'n werk tentoon te stellen.
Ik ging eerst wat onderzoek doen naar algemene portfolio websites en de meeste zijn nogal modern. Daar is absoluut niks mis mee, maar ik wilde wat anders.

Dus besloot ik om letterlijk een online dossier aan te maken waarin mijn werk tentoon wordt gesteld.
Bij deze een screenshotje/moodboard (klikkie voor groter):

[afbeelding]

Op het moment ben ik bezig om alles te coden in Flash, ik denk dat de website online zal zijn rond eind januari/begin februari, aangezien ik nu nog bezig ben met stage.

Genoeg verteld, enjoy!
Wow die is echt vet. Ik vind modern over het algemeen juist mooi idd, maar dit is nog beter 8)
Echt goed, ben benieuwd hoe het er eind januari uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnengineer
  • Niet online
Dark Blue schreef op donderdag 11 december 2008 @ 00:55:
[...]

[...]

Ja, en met 'bijna' haal je dat hele 'uiteraard' weer onderuit. Je weet vast zelf ook wel dat, in de ideale wereld, alles technisch wel haalbaar is. Als je iets op een beurs presenteert regel je gewoon het ideale systeem en verloopt alles soepeltjes. Maar in de realiteit hebben niet al je users een supersnel systeem, flash geïnstalleerd, een hoge resolutie en ga zo maar door. Wat doe je voor hen? Ik denk dat je met vooraf goed uitwerken een hoop problemen achteraf voorkomt :)
Mijn excuses voor deze belachelijk late reply, maar ik werk als vormgever bij Technicolor (wat eerst NOB was) en ik kan je vertellen dat er over het algemeen weinig tijd is om iets uit te schetsen, regelmatig worden dingen als animaties e.d. om 13.00 's middags aangevraagd en moet het 18.00 al op zender. Daarnaast ontwerp ik ook cd hoesjes, shirts etc. en hoewel ik daar veel meer tijd voor heb, is de manier van werken voor mij niet anders, door de routine is het voor mij nog sneller om een "schets" in Photoshop te veranderen dan iets opnieuw op papier te zetten.
Wat ik gewoon wil zeggen dat er meerdere wegen zijn die naar Rome leiden en waarschijnlijk moeten "beginners" niet meteen alles in Photoshop doen (om te voorkomen dat er overal artistic filters en lensflares opgesmeten worden), maar uiteindelijk is het wel mogelijk om op zo'n manier te werken.
En je hebt gelijk dat niet alle users een supersnel systeem en flash hebben en dat je op de doelgroep moet letten, maar je moet wel vrij kunnen ontwerpen, de techniek komt later wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

Ik denk dat iedereen sowieso zijn eigen workflow heeft.

Ik zet meestal wel de eerste probeerseltjes op papier en kijk daarna of ik dat idee goed krijg op de computer.
Voordeel is dat je gelijk een idee hebt van de compositie/layout en dat je in die fase nog niet hoeft te denken aan het visueel aantrekkelijk maken van het geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

:( Ik ben het een beetje beu aan het raken dat het hier zo rustig is op mijn werk, geen goed teken zullen we maar zeggen :S

Maar goed, hierdoor wel weer een nieuwe plaat van mijn hand dus:

Afbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/6522/dragonflythui7.jpg
klik voor de volledige versie op DeviantART

Niet mijn mooiste creatie, wilde niet helemaal zoals ik zou willen, maar vond hem toch wel de moeite waard om te posten.

Credits voor de originele foto gaan uiteraard naar de fotograaf, psik0.

[ Voor 10% gewijzigd door floriske.nl op 28-01-2009 16:31 . Reden: check images ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
(jarig!)
Ontwerp voor flyer en op de website voor een cocktailparty op de universiteit twente. Volledig vector, iets waar ik best wel trots op ben omdat mijn illustrator skills nog niet op en top zijn.. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.fairmedia.nl/vb/vb_cocktail.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Nice! Je hoefde zeker niet verplicht het Vestingbar lettertype of een koetje te gebruiken :?
Hoe gaat deze nu verspreid worden? Als poster met rand, als flyer... hoe moet ik dat zien?

Btw ook hallo mede-UT'er :w

[ Voor 7% gewijzigd door Dark Blue op 20-01-2009 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Eswip schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:53:
Ontwerp voor flyer en op de website voor een cocktailparty op de universiteit twente. Volledig vector, iets waar ik best wel trots op ben omdat mijn illustrator skills nog niet op en top zijn.. :)

[afbeelding]
BAM, kijk die valt op. Precies goed en duidelijk wat je er mee moet doen.

Ik mis alleen nog een tijdstip en twee eurotekentjes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
(jarig!)
Dark Blue schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 22:12:
Nice! Je hoefde zeker niet verplicht het Vestingbar lettertype of een koetje te gebruiken :?
Hoe gaat deze nu verspreid worden? Als poster met rand, als flyer... hoe moet ik dat zien?

Btw ook hallo mede-UT'er :w
nee, dat hoefde niet.. het koe logo komt wel op de poster te staan.. Deze wordt verspreid als flyer, maar dan zonder die metalen rand.. (en dus de juiste afmetingen).. Dit wordt ook gebruikt voor de posters, maar die worden portrait, dus komt nog het VB logo bij..
BAM, kijk die valt op. Precies goed en duidelijk wat je er mee moet doen.

Ik mis alleen nog een tijdstip en twee eurotekentjes
Tijdstip zit ik nog over te twijfelen om dat er op te zetten.. en euro-tekens lijkt me wel voorzich spreken eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Overigens kunnen alle wat-is-nou-dat-groepsproject-mensen hun hart ophalen :P
GFX Groepsproject - Sequence 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

[afbeelding]
Erg strak en straight to the point!

Hier ook maar weer een werkje van mij:

- Don't wake him, you're gonna be sorry
- You're gonna be sorry, don't wake him
- You're gonne wake him, don't be sorry
- Don't be sorry, you're gonna wake him

Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/3243/dontwakehimthcq9.jpg
Klik voor de volledige versie op DeviantART

Dit begon als een crappy, met mijn telefoon genomen, foto van een vriend van ons die in slaap gevallen was op een FatBoy® op een feestje.

[ Voor 0% gewijzigd door floriske.nl op 28-01-2009 16:32 . Reden: check images ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filmpje wat ik moest maken voor school: http://vimeo.com/2910817
Graag opbouwende kritiek :)

EDIT: Ik dacht dat dit topic was voor graphics, en het filmpjes topic meer voor gefilmde filmpjes... Maar goed, is geplaatst :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2009 22:26 . Reden: Commentaar van willem169 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Dat zou in ieder geval beter passen in
Show je eigen filmpjes | Deel 1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Ik weet het, het begint langzaam op lopende band werk te lijken, maar zolang het hier rustig blijft blijf ik rommelen ;)

Afbeeldingslocatie: http://img147.imageshack.us/img147/1286/mountainviewthrg4.jpg
klik hier voor de volledige versie op DeviantART

[ Voor 1% gewijzigd door floriske.nl op 28-01-2009 16:32 . Reden: check images ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik als photoshop-noob voor m'n dispuut maar eens een designtje in elkaar geflanst. Hoeft niet heel hip te zijn, het gaat er voornamelijk om dat we ons domein nu eindelijk eens benutten :) Toch stiekem wel benieuwd naar wat jullie ervan vinden.

Zie hier: (clickable)

Afbeeldingslocatie: http://www.mannenvanhetgoedeleven.nl/bg1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

Is het een handig ontwerp (de achtergrond)? is niet een achtergrond die je kunt oprekken lijkt me.

Dat font in het menu en de header zie je vaker, maar is het net niet voor mij.
Wel leuk met de fotootjes en de content tekst. Denk dat het beter zou werken in dit geval als je de website gewoon wat langer zou maken (denk niet dat er 2 personen in je dispuut zitten ;)).

Probeer het menu zelf ook wat meer flare te geven, het is nu wel heel erg een balkje met wat rommelige tekst.

En donder het grijs eruit.

Ik vind de combinatie tussen die groen/blauw tinten gecombineerd met dat oranje leuk, maar dat grijs past niet.

Probeer die retro stijl van de achtergrond nog wat meer te betrekken in de voorgrond ook, denk aan communistische propaganda posters.... niks met communisme, maar de stijl is interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:05:
Ik als photoshop-noob voor m'n dispuut maar eens een designtje in elkaar geflanst. Hoeft niet heel hip te zijn, het gaat er voornamelijk om dat we ons domein nu eindelijk eens benutten :) Toch stiekem wel benieuwd naar wat jullie ervan vinden.

[afbeelding]
Je mag dan wel n00b zijn, maar hoe lang heb je hier nu over gedaan? Ik vermoed dat dit niet langer dan 10 minuten geweest moet zijn. Niet echt bijzonder dus.

Ga eens serieus naar andere sites kijken en kijk, niet naar de tekst, maar naar het lijnenspel wat de site vormt. Ga dan nog eens ontwerpen en post opnieuw je resultaat. Denk gewoon eens serieus over ieder lijntje na. Wat je nu gedaan hebt is niet meer 2 vlakken gemaakt, titel tekstje erboven, randje gemaakt voor knoppen, content eenvoudig ingevuld en dat bovenop een snel gemaakt achtergrondje.

Ga eens wat meer tijd in je ontwerp steken je kan zeker heel wat beters uit je photoshop halen, zelfs als n00b zijnde. Kijk naar tutorials, andere sites, pro designers etc... Je leert door te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Heel erg mooi!!

Komt me wel eerder over als een banner dan een flyer. Maar sowieso wel heel mooi.
Vooral dat glans effect.

Ook iets van mijn hand. :

Afbeeldingslocatie: http://94.100.113.211/470400001-470450000/470403201-470403300/470403280_6_jo-h.jpeg
Allicht dat iemand het herkend ;)

Het is voor de doelgroep 12 - 17 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ohoh!
JorzoR schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:09:
School opdracht, portfolio maken, resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/ipmnhg.jpg

Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:05:

Afbeeldingslocatie: http://www.mannenvanhetgoedeleven.nl/bg.png
Rakkerzero schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:25:
[...]

Je mag dan wel n00b zijn, maar hoe lang heb je hier nu over gedaan? Ik vermoed dat dit niet langer dan 10 minuten geweest moet zijn. Niet echt bijzonder dus.
Nou, als hij echt zo n00b is, vind ik zijn creatie best wel mooi. Ik meen erin te ontdekken dat hij wat hij in z'n hoofd had, echt heeft kunnen uitwerken. Ik denk dat hij er wel langer over heeft gedaan dan 10 minuten en dat hij er ook wel wat tutorials voor op heeft moeten zoeken.

Ondanks dat...
Ga eens serieus naar andere sites kijken en kijk, niet naar de tekst, maar naar het lijnenspel wat de site vormt. Ga dan nog eens ontwerpen en post opnieuw je resultaat. Denk gewoon eens serieus over ieder lijntje na. Wat je nu gedaan hebt is niet meer 2 vlakken gemaakt, titel tekstje erboven, randje gemaakt voor knoppen, content eenvoudig ingevuld en dat bovenop een snel gemaakt achtergrondje.

Ga eens wat meer tijd in je ontwerp steken je kan zeker heel wat beters uit je photoshop halen, zelfs als n00b zijnde. Kijk naar tutorials, andere sites, pro designers etc... Je leert door te doen!
...ben ik het met je eens hier: het ontwerp is echt niet handig voor een website. Die achtergrond zou in Flash nog werken, maar voor de rest is het gewoon een kb-slurpend ontwerp (het kan hoor, maar het heeft niet mijn voorkeur en ook die van de wat minder bedeelden qua internet niet). Ik vind je uitlijning en zo wel leuk, maar denk er aan dat een website variabele content kan hebben en bereid je ontwerp daar ook op voor.

@tankeriv: ik zou al die roze vlakken iets van donkerblauw maken of probeer eens groen ofzo, een wat stoerdere kleur. Anders vrees ik dat je alleen meisjes bij die dienst krijgt :P

[ Voor 3% gewijzigd door Dark Blue op 24-01-2009 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 21:53:
[...]

Heel erg mooi!!

Komt me wel eerder over als een banner dan een flyer. Maar sowieso wel heel mooi.
Vooral dat glans effect.

Ook iets van mijn hand. :

[afbeelding]
Allicht dat iemand het herkend ;)

Het is voor de doelgroep 12 - 17 jaar.
Ziet er netjes uit, ik denk dat dit de doelgroep wel aan spreekt. Misschien idd wat aan de roze kant, maar past wel weer bij het thema :)
De datum en tijd zou ik persoonlijk bij elkaar houden. Dat inspired by heaven textje past niet echt bij het geheel (Komt denk vooral door het gebruikte font).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 13:33:
[...]

Ziet er netjes uit, ik denk dat dit de doelgroep wel aan spreekt. Misschien idd wat aan de roze kant, maar past wel weer bij het thema :)
De datum en tijd zou ik persoonlijk bij elkaar houden. Dat inspired by heaven textje past niet echt bij het geheel (Komt denk vooral door het gebruikte font).
Dat inspired by heaven font klopt inderdaad.
Ik heb dat ooit een x gemaakt en om het herkenbaar te maken gebruik ik dat elke keer weer.

Dat is dan ook gelijk het enige dat elke keer terugkeert behalve het adres ;)
Ik moet nodig een logo verzinnen en natuurlijk in samenspraak een naam.

P.S. dat met de datum zat ik heel erg over te twijfelen. Hoe zou jij het gedaan hebben?
Het is dat hij nu al gedrukt is maar voor een volgende x is advies aaaaltijd welkom :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 14:22:
P.S. dat met de datum zat ik heel erg over te twijfelen. Hoe zou jij het gedaan hebben?
Het is dat hij nu al gedrukt is maar voor een volgende x is advies aaaaltijd welkom :D
Ik denk gewoon onder elkaar of naast elkaar, zonder rotation, meteen onder Jeugddienst. Meestal ziet dat er wat netter uit, maar ook meteen duidelijker (Vaak ook nog met de locatie erbij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

@ J to the G: Zeker gezien je er bij vemeld dat je een photoshop n00b bent geen slecht ontwerp, hier en daar wat geleend, maar ik zie daar het probleem niet van zolang het geïnspireerd is op... en niet 1 op 1 nagemaakt.

Steek nog maar eens wat meer uurtjes in photoshop en neus eens wat rond op sites met een vergelijkbare look, ik vermoed dat je er dan vanzelf nog wat aan gaat sleutelen en je ontwerp steeds meer evolueert en mooier wordt!

@Tankeriv: Wederom een net ontwerp! Alleen, zoals DarkBlue al aangaf misschien ietwat te rose ;)
Verder wat betreft de datum, ik zou deze, net, als Maffioso aangeeft, direct onder jeugddienst zetten, maar dan recht en "1 februari" links van de stok van de g en "10.00 uur" rechts ervan, dan zo dat de body van de letters aan de onderzijde uitgelijnd is met deze stok (beetje vaag, maar hoop dat je me begrijpt).
Of in een strak lettertype net boven "Christelijke gereformeerde..."

Hier ook weer een werkje van mij, iets minder kort na het vorige ;) omdat ik er toch wel wat meer tijd in heb gestoken, het is ook wel iets anders dan de vorige paar posts:

Afbeeldingslocatie: http://img216.imageshack.us/img216/5034/therecantbelightthcn4.jpg
klik voor de volledige versie op DeviantART

[ Voor 2% gewijzigd door floriske.nl op 28-01-2009 16:30 . Reden: check images ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:25:
[...]

Een blokjes lettertype in je logo gebruiken is nou ook niet bepaald pro :X

@ j to the g, Toch een best leuk geworden. Zou persoonlijk de spetters van de achtergrond halen. Dan kan je je lijnen laten faden naar een "effen" kleur zodat je geen onmundig groot achtergronds bestand nodig hebt.

@ floriske,

WOW! Super id en super uitgevoerd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:11:
Een blokjes lettertype in je logo gebruiken is nou ook niet bepaald pro :X
Het gaat niet om het lettertype, het gaat om de uitwerking en geheel eromheen. ;)

Pagina: 1 ... 8 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.