Ik denk dat het ontwerp nog niet af is en wat steriel is, het nodigt me niet uit.
Ook ben ik van mening dat je nog aardig wat te doen hebt in het informatie-ontwerp.
De vorkheftruck is een leuke gimmick, maar het moet ook niet meer dan dat zijn. Het is nu het eerste wat mij opvalt in de hele website en wat uitnodigt om naar te kijken, maar je moet wel onthouden dat dat niet is waarvoor mensen deze website zullen bezoeken. Ze komen hier hoogstwaarschijnlijk om informatie in te winnen over het bedrijf en hun werkzaamheden.
Als ik naar je contentblok kijkt zie ik een gigantische lap tekst met een plaatje erbij. Zorg dat je niveau's gaat aanbrengen in de informatievoorzieningen. Op het moment dat je dat doet kun je alle soorten bezoekers snel van dienst zijn. Wat ik hiermee bedoel is dat je begint met korte bondige zinnen of stukjes tekst die duidelijk maken wat de mogelijkheden zijn of wat je doet. Vervolgens kun je vanaf daar dieper in de informatie ingaan en wordt het ontwerp ook wat spannender dan een groot tekstvlak.
Daarnaast is het contactblok nog leeg, dus is het ontwerp niet af. Hoe moet je klant weten wat ie daarmee aan moet als de vormgever het niet ontworpen heeft.
Dus mijn advies, ga meer werken met verschillende tekstvakken, korte teksten, call-to-action momenten op de pagina om een offerte aan te vragen of een gesprek (maakt niet uit wat, klant heeft misschien wel idee). Zorg dat je de bezoeker snel en bondig kunt bereiken en dat snel duidelijk is waar het allemaal om gaat, etc...
Verder zou ik toch met wat meer kleuren gaan werken en eventueel interessante stock-fotografie (om het wat menselijker te maken) en de vorkheftruck denk ik wat minder opvallend maken (of naar een nuttigere plek in het ontwerp verkassen zodat je ogen niet helemaal wegdwalen van de content zoals dat nu het geval is).