Ik vind het een beetje jammer hoe je die iconen hebt geplaatst. Want die dingen zijn echt best wel mooi en leuk gevonden en dan worden ze in deze kliederboel gestopt (niet doelend op hoe het is ontworpen, maar meer letterlijk verfachtige plassen die over elkaar heen vallen)
Wat eerder al gezegd werd over te onrustig en onprofessioneel komt vooral omdat het allemaal bij elkaar gepropt is en niet genoeg 'lucht' krijgt... Probeer die icoontjes eens zelf in een kleur te zetten ipv op een achtergrondkleur en netjes uit te lijnen en je vakgebieden op een professionele manier af te kaderen. Dat zou eventueel al kunnen door een haarlijntje of een kleurvlak achter de tekst.
Vind overigens ook het font van de koppen wel tof en in deze kleurstelling passen, maar dat wordt weer niet mooi gecomplimenteerd door het font dat voor de body-tekst wordt gebruikt... Gemiste kans mijns inziens.
Verder vind ik de titeltekst 'curriculum vitae' veel te overweldigend/groot en waarom heb je gekozen om dat tot de rand door te laten lopen? Het lettertype daarvan kan ook wel, maar moet kleiner gebruikt worden om niet in je gezicht te klappen. Dat ook omdat het bij lange na niet het belangrijkste punt is op je CV, het gaat hier om de inhoud, kleiner volstaat dus.
Overigens, de strakke afkaderingen die je nu in het nieuwe ontwerp hebt gebruikt stroken niet echt met de losheid van de kopteksten, grafische elementen en titel.
Probeer jouw stijl (of de stijl van dit cv) in elk element door te drukken en zorg ook dat het bij elkaar past en het geen stijlbreuken gaat opleveren.
Oh, en nog iets wat ik denk, (helpt als bovenstaande punten beetje worden doorgevoerd) maargoed, de compositie is uit balans door de dikke kleurvlakken aan de linkerkant...
Ik hoop dat je er iets aan hebt.
[
Voor 8% gewijzigd door
Tjeemp op 14-08-2009 23:42
]