Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:29
Check Images anyone? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Ik heb het spel een tijdje geleden uit en ik vond het maar matig, hetgene in de expansion zit had al in het originele moeten zitten.
Ivm bvb Bioshock verbleekt dit spel aan aantal speeluren.
Op zich zit het verhaal ed wel goed in elkaar maar het was gewoon laf dat ze het einde ervan gewoon afkappen om dan in een 8h durende expansion wat open te smeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het level heb waar de USS -weetikveel- na de nuke op het eiland, loopt mijn Crysis steeds vast. Steeds na 'n minuut of 10. Heel vervelend. Al 3 keer geinstalleerd. Helemaal geupdate via crymod.com.
Zou dit kunnen liggen aan het feit dat mijn voeding dan toch te zwak is? Het betreft 'n niet zo'n heel bekend merk geloof ik: 350 wat. Heb geen vervangende voeding om dit te controleren.
Daaraan hangt 'n E6600, 4x1GB Geil geheugen, 2x300GB maxtor, DVDRW, Asus EAH3870 512MB

Het is enkel Crysis wat bevriest. Bij 'n alt-tab naar Vista Business Ultimate (legaal, net als Crysis) geeft Vista de melding dat crysis niet meer reageerd en daarom wordt afgesloten.

Hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-09 20:59

ksi

Nou als ze die expansion nou als aanbieding/upgrade aanbieden aan de huidige first adaptors van crysis is alles weer koek en ei. Dan zijn de eerste stuks al verkocht en gaat het misschien daardoor ook wel lopen en kan het toch nog een hit worden. Vervolgens kunnen ze dan mooi hun geld terug verdienen of er uberhaupt iets aan verdienen. Het is hun gegund. Juich het idee van PC exclusives alleen maar aan, jammer dat crytek niet helemaal de plank heeft raak geslagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het spel ook maar eens gehaald,
12 euro 2e hands via marktplaats incl verzenden, kon het niet laten...

persoonlijk hebben we hier al meer als een jaar een goeie pc staan,
dat tijdelijke upgraden waren we zat, 1tje gekocht van 3500 euri,
verklaar me maar voor gek, maar ik denk dat ik er wel 5 jaar op kan spelen,
is 700 euri per jaar, blijft goedkoper dan elk half jaar voor 500 euri een nieuwe kaart 8)7

sli 8800gtx xxx versie, 2 gieg geheugen (zou goedkoper worden, ik heb gelijk gekregen)
windows vista 64 enz enz enz

nou, ik heb het geweten _/-\o_

we zitten te vechten om achter de pc te mogen zitten,
zelf bioshock en COD4 was niet zo leuk !!

bioshock en COD4 was een paar uur leuk, maar toen werd het saai en herhalingen,
Crysis werd op een gegeven moment ook wel herhalend, zeker als je het bijna hebt
gehad in de haven als je op het schip moet zien te komen, denk je het ook wel gezien te hebben,
nee, zit je ineens in een tank in een geheel andere setting!
gelijk weer 4 uur door zitten knallen en telkens kleine stukjes proberen en saven
(tank geheel onbeschadigd zien te houden door het hele level heen)
kicke :*)

van de bekende bugs hebben we ook wat last gehad;
- geen banden om de achterwielen
- soms wordt je save-game ergens onder een tafel ge-reloaded, zit je vast
- soms valt hij uit

maar verder gaat het als een speer,
de pc staat tegen de muur aan, dus de videokaarten kunnen de warmte niet goed kwijt,
dat ga ik nog veranderen, dan valt hij niet meer uit,
de banden heb ik na 2 keer niet meer gezien, alles is nu perfect,
en onder een tafel reloaden, dat loste ik gewoon op door met een RPG het hele huis weg te
blazen, lekker belangrijk :O

maar het detail!!
duw op f1 en je ziet de rubsbanden van de tanks heel goed de weg volgen,
de helikopters maakt het uit of je ze van rechts raakt of van recht voor.
schiet eens een tank kapot ga gewoon staan kijken,
pluisjes staal snetteren mooie boogjes door de lucht,
laten een rookspoor achter, welke vervolgens weer langzaam wegdrijven,
mooi mooi mooi :)

tuurlijk, soms is het vreemd dat je een RPG op 20 man af vuurt en iedereen staat daarna
gewoon weer vrolijk op en kan elkaar schijnbaar nog verstaan?
soms sta je in een huisje, of in het donker in de boes-boes onder een hele grote boom
en de heli weet precies waar je staat van 5 km afstand,
de tanks blijven gewoon rijden zonder rubsbanden....
maar goed.

zoals gezegd, loop eens 20 km de verkeerde kant op, het hele landschap blijft veranderen en
volgens mij hebben ze gewoon een heel eiland in kaart gebracht??

wij zijn in ieder geval tevreden, heb in ieder geval het hele weekend lekker zitten knallen
en volgens mij hebben we nog maar de helft gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:39:

maar het detail!!
duw op f1 en je ziet de rubsbanden van de tanks heel goed de weg volgen,
de helikopters maakt het uit of je ze van rechts raakt of van recht voor.
schiet eens een tank kapot ga gewoon staan kijken,
pluisjes staal snetteren mooie boogjes door de lucht,
laten een rookspoor achter, welke vervolgens weer langzaam wegdrijven,
mooi mooi mooi :)
Kwam er van de week ook achter dat sommige tonnen ook echt gevuld zijn met spul. Da's niet zo bijzonder, maar ze lopen echt leeg. Ook dat heb ik al eerder gezien, maar als ze eenmaal leeggelopen zijn, dan heeft het geen zin om op dezelfde hoogte nog een gat te schieten. Als je dan lager schiet loopt er weer wat uit. Hoe lager je in het begin ook schiet, hoe langer het leeglopen duurt.

Dat soort details blijf ik prachtig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
KneoK schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:20:
[...]

Kwam er van de week ook achter dat sommige tonnen ook echt gevuld zijn met spul. Da's niet zo bijzonder, maar ze lopen echt leeg. Ook dat heb ik al eerder gezien, maar als ze eenmaal leeggelopen zijn, dan heeft het geen zin om op dezelfde hoogte nog een gat te schieten. Als je dan lager schiet loopt er weer wat uit. Hoe lager je in het begin ook schiet, hoe langer het leeglopen duurt.

Helemaal correct!!
Ik vind het fantastisch dat er nog ontwikkelaars zijn die zo'n oog voor detail hebben!
Want dit is net een van de dingen die ik heel belangrijk vind bij een game. Niks rushen, gewoon de game rustig doorspelen en elk object eens gebruiken en uittesten.
Nog een simpel voorbeeldje: het dynamische gamemenu! Echt mooi vormgegeven! :o

Maar spijtig genoeg kan dit alles voor een groot aantal gamers niet opwegen tegen de hoge systeemeisen (wat deels wel terecht is) waardoor de sales niet zo hoog zijn als Crytek eigenlijk zou verdienen.
Want damn, hoeveel geld hebben die gasten wel niet in de marketing gestoken?! Check maar eens de nieuwsarchieven van de bekendste Crysis-fansites. Echt ongeloofelijk wat aan de release is voorafgegaan! _/-\o_
Natuurlijk zullen ze veel geld van nVidia en Intel gekregen hebben, maar dan nog... Ik verschiet eerlijk gezegd van dat ze wel degelijk winst hebben gemaakt :D

Respect, Crytek! You simply rock! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
KneoK schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:20:
[...]

Medal of Honor Allied Assault... Hoe lang was dat ook alweer geleden? ;)

Oh btw, ik hoop dat ze die gayliens een beetje weglaten uit Crisis warhead, vanaf daar ben ik gestopt met het spelen van Crisis.

[ Voor 9% gewijzigd door Avalaxy op 07-07-2008 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Nooit gespeeld. En dan nog, hadden ze daar ook echt volume ? Zoals ik al zei, ik heb wel meer spellen gezien waarbij een containertje leegloopt, maar nog niet dat de hoogte van een gaatje invloed heeft op het leeglopen en als je daarna lager schiet dat er dan weer een beetje uitstroomt.

En reken er maar op dat de Aliens gewoon weer terugkomen. Je speelt immers hetzelfde verhaal vanuit een ander persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-09 20:59

ksi

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:39:
en volgens mij hebben we nog maar de helft gezien..
Ben bang dat je eigenlijk alles al hebt gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:43:
[...]

Medal of Honor Allied Assault... Hoe lang was dat ook alweer geleden? ;)

Oh btw, ik hoop dat ze die gayliens een beetje weglaten uit Crisis warhead, vanaf daar ben ik gestopt met het spelen van Crisis.
Einde eerste level dus? Geen recht van spreken dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
KneoK schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:06:
Nooit gespeeld. En dan nog, hadden ze daar ook echt volume ? Zoals ik al zei, ik heb wel meer spellen gezien waarbij een containertje leegloopt, maar nog niet dat de hoogte van een gaatje invloed heeft op het leeglopen en als je daarna lager schiet dat er dan weer een beetje uitstroomt.
Yea, als je schoot liep de olie er uit en stopte even later. Als je dan iets lager schoot liep er nog een beetje olie uit. Tot je niet meer lager kon schieten en het vat leeg was ;)

Dat spel is denk ik al zo'n ~6 jaar oud :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:38

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

IGN heeft een hands-on klaar liggen:

http://pc.ign.com/articles/887/887185p1.html

Crysis gaat voor ongeveer $29.99 over de toonbank.

http://www.incrysis.com/i..._content&task=view&id=676

Crysis Warhead zal ook op de E3 zijn, dus volgende week meer nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Nieuwe shotjes:

Afbeeldingslocatie: http://www6.incrysis.com/screenshots/CrysisWarhead_E3_1.jpg

Volgens mij, zijn die blokken op het Scar wapen slechte schaduwblokken?

Afbeeldingslocatie: http://www6.incrysis.com/screenshots/CrysisWarhead_E3_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www6.incrysis.com/screenshots/CrysisWarhead_E3_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www6.incrysis.com/screenshots/CrysisWarhead_E3_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www6.incrysis.com/screenshots/CrysisWarhead_E3_5.jpg

E3 gameplay:

http://www.gametrailers.com/player/36323.html

Website staat nu ook online:

http://crysiswarhead.ea.com/

[ Voor 8% gewijzigd door Splinter Cell op 15-07-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:05
Zeg, Splinter Cell, kan je even op edit drukken, onderaan op 'Check images' drukken en daarna je bericht opnieuw submitten/versturen?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Sebazzz schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 14:38:
Zeg, Splinter Cell, kan je even op edit drukken, onderaan op 'Check images' drukken en daarna je bericht opnieuw submitten/versturen?
Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:55

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Is dat niet gewoon een gecamoufleerde SCAR? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben gisteren weer begonnen met Crysis en wat is het tof, zeg! Ik snap de negatieve reacties over de engine overigens wel, maar áls je 'm kan draaien dan heb je ook wat. Nog nooit heb ik een game gezien waar de jungle zo goed is nagemaakt. Ook de AI is erg sterk en de physics zijn ongelooflijk realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:42:
Ben gisteren weer begonnen met Crysis en wat is het tof, zeg! Ik snap de negatieve reacties over de engine overigens wel, maar áls je 'm kan draaien dan heb je ook wat. Nog nooit heb ik een game gezien waar de jungle zo goed is nagemaakt. Ook de AI is erg sterk en de physics zijn ongelooflijk realistisch.
De AI is erg belabberd. Dit komt zo vaak naar voren. Kan zo wat voorbeelden opnoemen, wat er verkeerd aan is.

Crytek zag dit zelf ook in. Dus dat wordt rechtgezet in Crysis Warhead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splinter Cell schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:42:
[...]

De AI is erg belabberd. Dit komt zo vaak naar voren. Kan zo wat voorbeelden opnoemen, wat er verkeerd aan is.

Crytek zag dit zelf ook in. Dus dat wordt rechtgezet in Crysis Warhead.
Vind je? Ik niet, maar misschien komt dat omdat ik de laatste tijd veel Bad Company heb gespeeld. De AI in Crysis is namelijk veel beter in vergelijking met deze game en dat viel me toch wel op.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:43:
[...]
Vind je? Ik niet, maar misschien komt dat omdat ik de laatste tijd veel Bad Company heb gespeeld. De AI in Crysis is namelijk veel beter in vergelijking met deze game en dat viel me toch wel op.
Ik gok dat je het spel eenvoudigjes weg op Delta uit kunt spelen, omdat vijanden die je niet direct zien gewoon een beetje in het wilde weg rond gaan lopen en je niet vinden. Als de AI ook maar enigszins zou sporen zou het niet mogelijk zijn je in een losstaand bosje te verstoppen met je cloak aan zonder dat die vijf mensen om je heen niet snappen dat je in dat bosje zit. Zeker niet als je d'r een ton heen gesleept hebt en die bij iemand in z'n gezicht gesmeten hebt...

Nee sorry, de AI is echt waardeloos - dat ging in Half-Life al beter. (Maar dat zag er niet uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:19:
[...]

Ik gok dat je het spel eenvoudigjes weg op Delta uit kunt spelen, omdat vijanden die je niet direct zien gewoon een beetje in het wilde weg rond gaan lopen en je niet vinden. Als de AI ook maar enigszins zou sporen zou het niet mogelijk zijn je in een losstaand bosje te verstoppen met je cloak aan zonder dat die vijf mensen om je heen niet snappen dat je in dat bosje zit. Zeker niet als je d'r een ton heen gesleept hebt en die bij iemand in z'n gezicht gesmeten hebt...

Nee sorry, de AI is echt waardeloos - dat ging in Half-Life al beter. (Maar dat zag er niet uit)
Met "cloack engaged" kun je toch overal zitten? Je bent tenslotte onzichtbaar. Maarja, ik snap wat je bedoelt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Paar uurtjes geleden, zat iemand van Crytek bij Gamespot om over Crysis Warhead te praten:

http://www.gamespot.com/v...e3-2008-stage-show-demo-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Damn zit nou bij "Core" , echt een freaky gedeelte in het spel, ben benieuwd of ik er nog helemaal uit kom hehe. :)

Het ziet er allemaal erg goed uit, ik gebruik zo een custom config, erg nice.

Heb gelezen dat het spel vanaf hier niet meer zo lang duurt, ben erg benieuwd, wil dat einde wel eens zien. :D

Kijk ook erg uit naar Warhead. _/-\o_

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

IGN's E3 awards. Crysis Warhead valt in de prijzen:

Voor beste graphics en beste first person shooter voor de PC.

http://pc.ign.com/articles/893/893894p1.html

Overall awards:

http://games.ign.com/articles/893/893833p1.html

Lijkt me niet meer dan logisch, qua graphics. Far Cry 2 biedt nou niet baanbrekende graphics. Kijkend naar screenshots en videotjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Afbeeldingslocatie: http://www6.incrysis.com/screenshots/crysis_warhead_pcg_2807001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www6.incrysis.com/screenshots/crysis_warhead_pcg_2807002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www6.incrysis.com/screenshots/crysis_warhead_pcg_2807003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www6.incrysis.com/screenshots/crysis_warhead_pcg_2807004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www6.incrysis.com/screenshots/crysis_warhead_pcg_2807005.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Iemand hier ervaring met CCC (Triple C Pack) 1.31? Schijnt de performance erg te verbeteren en het spel nog mooier te maken ook. Ik vraag me af wat mooier is; de nieuwste CCC of de nieuwste Natural Mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
leonpwner1 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:03:
Iemand hier ervaring met CCC (Triple C Pack) 1.31? Schijnt de performance erg te verbeteren en het spel nog mooier te maken ook. Ik vraag me af wat mooier is; de nieuwste CCC of de nieuwste Natural Mod.
de natural mod maakt mijn crysis aardig slomer ( heb een 4870 en crysis loopt met mijn eigen build beter en ziet er ook mooi uit.)

R_fsaa 1
R_usepom 1
R_motionblur 0
R_sunshafts 1

k speel em op dx9 maar dx 10 draait ook gewoon goed kwam ik vandaag achter

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Welke reso is dat? :) Ik heb nml ook een HD4870 besteld en een 22" widescreen voor 1680x1050.

Ik las dat CCC 1.31 je performance erg verbetert, zou je het misschien kunnen/willen proberen en gelijk de image quality vergelijken met Natural Mod? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CCC

Voor het einde van deze maand (idd, binnen nu en morgen) is er een 2.21 versie van CCC.
Kijk maar eens op incrysis.com -> forum en dan zoeken naar CCC

edit: deze link

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2008 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Wow thanks :) Morgen komt als het goed is m'n HD4870 binnen, kan ik meteen even flink gaan testen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die CCC 2.21 werkt geweldig.

Maar, en daar kwam ik pas na enige tijd (vloeken) achter: het is wel belangrijk om crysis in dx9 te laten draaien. Dat scheelt heeeel veel. Waarom? Who knows (and who cares)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 23:56:
die CCC 2.21 werkt geweldig.

Maar, en daar kwam ik pas na enige tijd (vloeken) achter: het is wel belangrijk om crysis in dx9 te laten draaien. Dat scheelt heeeel veel. Waarom? Who knows (and who cares)
maar heb je tijdens de installatie wel DX10 gekozen? Dat heb ik namelijk gedaan (wil ook in DX9 gaan spelen).

Oh, level 5 trouwens :9 laat maar komen die POM, etc... HD4870 die komende week komt lust het wel :9

[ Voor 10% gewijzigd door Avalaxy op 03-08-2008 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 00:00:
[...]

maar heb je tijdens de installatie wel DX10 gekozen? Dat heb ik namelijk gedaan (wil ook in DX9 gaan spelen).

Oh, level 5 trouwens :9 laat maar komen die POM, etc... HD4870 die komende week komt lust het wel :9
Hoi,

Ik heb diverse combi's gebruikt. Ik kwam uit op:
- installatie CCC, kiezen voor Vista DX9 + LVL5 (dus met TOD, POM, BUR etc)
- Crysis draaien op DX9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nftk
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 15:59
Heb het spel tot de laatste lvl op very high gespeeld zonder lag of onderbrekingen. Maar dat laatste lvl werd me pc te veel. Toen moest ik verder op High :). Niet dat het erg is maar vond het opmerkend.

Maar het spel is wel heel vet. Alleen jammer weer van die aliens. Ik vond het toch wat leuker tegen de Koreanen. En wat ziet dit spel ergoed uit. Ben benieuwd naar de Next-gen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist niet dat er al pc's waren die dit spel op volle kracht konden spelen(kan wat gemist hebben :z ) , wat voor hardware heb je dan en waarom kan je het laatste level niet op voldraaien , je speelt dit spel op vista op verry high dus en knap dat je alles voluit kan draaien , zelf heb ik een 24 " scherm gekocht en kan het helaas niet meer lekker draaien op 1600 x 1200 op ,high met xp.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2008 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nftk
Ik speel het spel op een Intel E8400 met 4gb en een HD4870 op een resolution van 1280x1024.
Speelt perfect alleen het laatste lvl wil echt niet. Ik denk dat ik een nieuwe hardeschijf nodig heb een snellere mijn oog is gevallen op de WD velciraptor van 300GB ik denk dat dat ook een boost geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Waarom zou je een nieuwe hardeschijf nodig hebben om Crysis beter te kunnen draaien :? Een snellere schijf levert je echt geen hogere FPS op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nftk schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:51:
Ik speel het spel op een Intel E8400 met 4gb en een HD4870 op een resolution van 1280x1024.
Speelt perfect alleen het laatste lvl wil echt niet. Ik denk dat ik een nieuwe hardeschijf nodig heb een snellere mijn oog is gevallen op de WD velciraptor van 300GB ik denk dat dat ook een boost geeft.
Vreemd, ik heb ook een e8400 (wel geclockt op 3.85 ghz), 4gb en een 3870x2 en op die resolutie draait het spel echt overal perfect, ook het laatste level (avg fps 50). Pas op 1680:1050 heb je soms wat framedrops, maar is het spel zeker nog wel speelbaar met alles op very high.

Alsik alle benchmarks moet geloven zou die 4870 gehakt moeten maken van een 3870x2, of klopt dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nftk
Ik heb mijn processor niet overclocked alles draait op stock snelheden. En is het niet zo met een velciraptor dat het sneller laad dus sneller bij de data kan.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splinter Cell schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 17:11:
[...]

Daarom zeg ik ook, er is iets goed fout in Crysis. Onnodig zwaar. :(
Als je op de knop(~) druk voor console te openen dan zie je heel veel rode zinnen met de fouten die daarbij horen.
Vooral als je al een tijdje aan het spelen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:31

_Apache_

For life.

nftk schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 15:44:
Ik heb mijn processor niet overclocked alles draait op stock snelheden. En is het niet zo met een velciraptor dat het sneller laad dus sneller bij de data kan.?
Processor en GPU merk je tijdens het spelen, snelle harde schijf is alleen tijdens het starten van de game en laden van een level, ik heb liever de eerste onderdelen snel ipv men hdd, die niet traag is hoor, daar niet van, maar op mijn CPU plus GPU ligt een dikkere nadruk.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Website van Crysis Warhead is ge-updated:

Verder is er nu een officiële release datum vrijgegeven: 12 september 2008

http://www.crytek.com/new...Pid%5D=1&cHash=0cbb148a6b

Crysis Wars (multiplayer) zal in Crysis Warhead zitten.

Afbeeldingslocatie: http://crysiswarhead.ea.com/resized-image.ashx/__size/400x300/__key/CommunityServer.Components.PostAttachments/00.00.00.02.67/CRYSIS_5F00_WARSAMERICAN_5F00_RGB.jpg

http://crysiswarhead.ea.c...-in-crysis-warhead-r.aspx

Minimale systeemeisen: (bron EA Store)

CPU: Intel Pentium 4 2.8 GHz (3.2 GHz for Vista), Intel Core 2.0 GHz (2.2 GHz for Vista), AMD Athlon 2800+ (3200+ for Vista) or better
RAM: 1GB (1.5GB on Windows Vista)
Video Card: NVIDIA GeForce 6800 GT, ATI Radeon 9800 Pro (Radeon X800 Pro for Vista) or better
VRAM: 256MB of Graphics Memory
Storage: 15GB
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible
ODD: DVD-ROM
OS: Microsoft Windows XP with Service Pack 2 or Microsoft Vista
DirectX: DX9.0c or DX10

http://eastore.ea.com/sto...eme/pbPage.crysis_warhead

[ Voor 33% gewijzigd door Splinter Cell op 13-08-2008 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Interessante specs, als ik me niet vergis zijn deze iets lager dan Crysis zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Jejking schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 19:28:
Interessante specs, als ik me niet vergis zijn deze iets lager dan Crysis zelf?
Nee ze zijn het zelfde gebleven. Het enige wat er is verhoogd, is dat je 15GB moet hebben, i.p.v. 12GB.

Maar goed dit wil natuurlijk nog niks zeggen, ze hebben de Cry2eninge wel geoptimaliseerd.

Ik wacht nog wel even, wanneer Crytek zelf met een berichtje over de specs komt.

[ Voor 10% gewijzigd door Splinter Cell op 13-08-2008 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Crysis Warhead, is nu goud gegaan:
Today both Crytek and Electronic Arts are extremely happy to announce to the community that Crysis Warhead and Crysis Wars (the multiplayer package included with Warhead) have gone gold! Both will ship to stores on September 12th in Europe and September 16th in North America.

For those of you who want to reserve your pre-order copy now, simply visit your favourite games retailer and place your order!

Thanks everyone! See you in September!

Cry-Eddy & Cry-Alex

Heb echt zin in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:38
Wat is dat einde LAME! :( Ik ben nu in dat ruimteschip volledig de weg kwijt. Ik pleur m van mn HDD af, tis leuk geweest. Ben benieuwd of Warhead me nog gaat verrassen met iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Speedlink schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:52:
Wat is dat einde LAME! :( Ik ben nu in dat ruimteschip volledig de weg kwijt. Ik pleur m van mn HDD af, tis leuk geweest. Ben benieuwd of Warhead me nog gaat verrassen met iets...
'Dat ruimteschip' is nog niet het einde.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 00:38
Speedlink schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:52:
dat ruimteschip is nog lang niet het einde, even doorzetten en als het echt niet lukt zoek dan even een quide of walkthrough. Geloof me je bent echt niet de eerste die daar verdwaalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
The Zep Man schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:19:
[...]
'Dat ruimteschip' is nog niet het einde.
Klopt, maar wat daarna nog komt wil je eigenlijk niet eens meemaken :') Die boot is gewoon echt screwed :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:13
leonpwner1 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:48:
[...]

Klopt, maar wat daarna nog komt wil je eigenlijk niet eens meemaken :') Die boot is gewoon echt screwed :/
Als je het ruimteschip uitkomt is het nog even zwaar vechten voor je leven hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Mensen hebben jullie deze trailer van warhead al gezien?

http://www.gamespot.com/p...railer?tag=videos;title;1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
heb vandaag besloten crysis weer eens uit de kast te halen nadat ik wat had gelezen over CCC. Ik heb altijd met de natural mod gespeeld totdat ik het beu werd en wegknikkerde :P . Maar had wel weer zin om even lekker tekeer tegaan op het tropisch eiland dus vandaar.....

Ben alleen al wel de hele middag bezig zeg. Eerst crysis installeren, daarna de nodige patches ( 1.2 en 1.2.1 ) downloaden en installeren. Toen heb ik de diskdefrag aangezet - omdat ik uit ervaring weet dat crysis dan veel soepeler loopt als de disk is gedefragmenteerd - dat duurde wel een 1,5 tot 2 uur. En toen was het eindelijk tijd om CCC 2.21 te installeren. Ohja eerst UAC uitzetten |:( .......

...... Maar godsamme zeg wat duurt dat lang. Er staat ook bij dat je hem niet mag sluiten ook al lijkt ie niet te reageren dus dat doe ik dan ook maar niet, maar mijn geduld raakt op :X .... ik bedoel wat je allemaal wel niet moet doen tegenwoordig om een simpel computerspelleke te kunnen spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
nevermind

[ Voor 92% gewijzigd door Avalaxy op 25-08-2008 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
edit x2

laat maar was mijn eigen schuld. Ik had het installatieprogramma geopend vanuit winrar in plaats van het eerst uit te pakken |:(

[ Voor 190% gewijzigd door Skybullet op 25-08-2008 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:16

MsG

Forumzwerver

Zo, net uitgespeeld, kon gelukkig alles op Very high met de WINXP truuk op 1920 * 1200. Niet echt hoge fps, maar by crysis had ik dat toch niet verwacht :).

spoiler:
Wel vind ik het een stuk minder worden zodra je de aliens krijgt, in de berg zelf vond ik een beetje jammerlijk. Ook vond ik de aliens een beetje tè alienerig, ik had liever wat predator-achtige wezens in de jungle zelf gewild, te meer omdat ik helemaal zo'n predator gevoel kreeg in het begin door de jungle en toen je eventjes vijanden kreeg met cloaking. Hoop dat er nog andere vette games komen op deze engine.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Hier een filmpje van de MP van Crysis Warhead. (ziet er echt vet uit imo)

http://www.gamestar.de/index.cfm?pid=452&pk=11071

Ik had op een screen gezien dat ze op een HD4780 speelde, en het loopt echt heel erg soepel!

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
rickyy schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:46:
Hier een filmpje van de MP van Crysis Warhead. (ziet er echt vet uit imo)

http://www.gamestar.de/index.cfm?pid=452&pk=11071

Ik had op een screen gezien dat ze op een HD4780 speelde, en het loopt echt heel erg soepel!
one shit one killl ..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:37
Als ik in crysis R_displayinfo=1 doe, loopt het gebruik van het geheugen op tot 1,7 gig.
En dan loopt ie vast...
Iemand die weet waar dit aan kan liggen?
Of hoe ik dit kan verminderen.

Zucht...

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Heb het hele topic doorlopen en zo goed als alles doorgelezen, maar heb nog steeds geen idee wat ik moet doen nadat ik de vTol''s heb beschermd. Ik zie wel een gele marker waar ik naar toe moet, maar eenmaal daar geland kan ik er niet uit, dus ik doe iets niet goed.

Anyone?

• partyondude
  • Laatst online: 10-09 23:09
Al gevonden, ben nu op het vliegdekschip, valt niet mee :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:16

MsG

Forumzwerver

spoiler:
Ik heb het spel uitgespeeld en zit nu te kutten met devmode. Als ik de i_giveallitems doe krijg ik leuke dingen, maar ook spul wat ik nog nooit heb gezien, als alien granaten, landmijnen, een of ander radio'tje waar hij aan draait. Heb ik iets fout gedaan of klopt het dat dit spul niet in de SP tegen komt?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

MsG schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 01:43:
spoiler:
Ik heb het spel uitgespeeld en zit nu te kutten met devmode. Als ik de i_giveallitems doe krijg ik leuke dingen, maar ook spul wat ik nog nooit heb gezien, als alien granaten, landmijnen, een of ander radio'tje waar hij aan draait. Heb ik iets fout gedaan of klopt het dat dit spul niet in de SP tegen komt?
Ook niet gezien in de sp.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Laatst online: 30-08 10:58
Mensen, ik speel Crysis met Natural Mod maar ik zie geen UseEdgeAA, ook al staat ie standaard (In Natural Mod) op 2.

Iemand suggesties? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Same here. Maar volgens mij werkt het alleen op bomen (niet zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
leonpwner1 schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:12:
Same here. Maar volgens mij werkt het alleen op bomen (niet zeker).
Ja dat klopt, maar dat zijn juist de meest opvallende dingen in het spel :P

Iemand al deze map maker gezien, ziet er echt goed uit :o , niks configs, nee gewoon ToD's.

http://www.crymod.com/thr...01560ef3fe0eb88c62&page=9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Very nice, maar geen download links helaas dus nog geen plezier voor ons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
Eén map komt binnenkort uit, misschien deze week al. Er komt dan een open beta, dus houd in de gaten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

OK, mss is het al langsgekomen, maar ik kon het niet vinden. Ik zit vast in het level Core (jij ook al? Jaaaa, ik ook al! }:O ) Anyways, ik ben bij dat gedeelte waar die aliens worden gemaakt, bij dat ding wat volgens Nomad op een timer zit en dat ik daar tussendoor moet sneaken. Maar.... hoe, wanneer en waar? :?

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• Avalaxy
Hoe zit het met Warhead? Die zou gisteren al uitkomen -O- Ik hoor niemand over het feit dat hij nu ineens pas de 18e komt... Eigenlijk hoor ik er sowieso niets over :')

• Sebazzz
TKing schreef op woensdag 03 september 2008 @ 15:40:
OK, mss is het al langsgekomen, maar ik kon het niet vinden. Ik zit vast in het level Core (jij ook al? Jaaaa, ik ook al! }:O ) Anyways, ik ben bij dat gedeelte waar die aliens worden gemaakt, bij dat ding wat volgens Nomad op een timer zit en dat ik daar tussendoor moet sneaken. Maar.... hoe, wanneer en waar? :?
Er is een forcefield. Probeer maar wat te schieten, Dat gaat af en toe uit en daar moet je doorheen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Avalaxy schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 00:48:
Hoe zit het met Warhead? Die zou gisteren al uitkomen -O- Ik hoor niemand over het feit dat hij nu ineens pas de 18e komt... Eigenlijk hoor ik er sowieso niets over :')
Zo populair is Crysis nou ook weer niet. En van degene die het spelen doet de helft dat omdat ze geilen op de grafische kwaliteit. Ik vind het zelf een prima spel alhoewel Far Cry mij meer kan bekoren. Wat ik alleen uitermate vervelend vind is dat ze een trilogy aankondigen maar vervolgens ook nogeens doodleuk met uitbreidingen aankomen zetten zoals nu dus Warhead. Want voor wie het nog niet duidelijk was dit is dus een uitbreiding en niet deel 2 in de trilogie.

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

IGN Warhead review: 9,4

http://pc.ign.com/articles/909/909584p1.html

Ze hebben ook weer een hele lading screens toegevoegd.

Jammer, dat dit spel stilzwijgend naar de 18e is verschoven. Eerst ons Europeanen lekker maken, met de 12e en dat de Amerikanen pas de 18e kunnen spelen. Nou mooi niet dus.

Crysis Warhead zal ook beschikbaar zijn op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
9.4/10? Nu heb ik wel een hoge pet op van IGN maar wie zegt dat ze niet betaald zijn door EA games. En van EA heb ik geen hoge pet op :P Maar wie weet beteren ze zichzelf en hebben ze geluisterd naar de kritiek op Crysis. Hoewel de eerste Crysis reviews ook superpositief waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Heb ook geen hoge Pet op van EA maar vond Crysis gewoon een waanzinnig gaaf en mooi spel!

Snap niet goed wat er mis mee is, behalve evt. de Aliens en de zeer hoge systeemeisen..... :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Hier is de speciale "WarheadPC" die door Crytek, nVidia & EA wordt uitgebracht:

Afbeeldingslocatie: http://images.tigerdirect.com/campaigns/crysis/sysx_crysis_01.jpg

http://www.tigerdirect.co...mplate.asp?CampaignID=716

http://www.incrysis.com/i..._content&task=view&id=720

[ Voor 13% gewijzigd door Splinter Cell op 14-09-2008 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan bij tigerdirect ook nog die unreal mooie screens eronder :P Misschien bij 1024x800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Je kon in Warhead toch op Ultra high spelen onder XP? Dus geen exclusieve-DX10-features-die-eigenlijk-geen-exclusieve-DX10-features-zijn meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Avalaxy schreef op zondag 14 september 2008 @ 19:20:
Je kon in Warhead toch op Ultra high spelen onder XP? Dus geen exclusieve-DX10-features-die-eigenlijk-geen-exclusieve-DX10-features-zijn meer?
Dat was met Crysis ook al. Je moest een paar configuratiebestanden daarvoor aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Zucht. Ik ben niet dom ofzo, ik vraag me alleen af of dit 'by default' zo is in Warhead aangezien ik meen zoiets opgepikt te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Avalaxy schreef op zondag 14 september 2008 @ 19:20:
Ja klopt, onder DX9 kun je nu ook alles vol open gooien. Er zijn geen exclusieve DX10 opties meer aanboord.

Driverheaven review: 93/100

http://www.driverheaven.net/gamingreviews.php?reviewid=634

[ Voor 17% gewijzigd door Splinter Cell op 14-09-2008 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Sinds vrijdag mn nieuwe pc. Dus crysis geinstalleerd. Ik speel op XP. En het speelt lekker met alles op zn hoogst.

Ben er zeker blij mee. Enkel op hele grote vlaktes en in smokes dropped mijn fps onder de 30 (in ieder geval, zo voelt mijn oog).

Dat Very-High is toch niet erg goed haalbaar op een HD4870 dus waarom zou ik het proberen.

Maar vooralsnog, loopt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Sommige mensen, hebben Warhead al in hun handen.

Crysis Warhead wordt uitgebracht op DVD-tjes. 1 voor de singleplayer en de ander voor de multiplayer.

Afbeeldingslocatie: http://www6.incrysis.com/images/lucky_memz_sm.jpg

Hier wat ingame beelden:

Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/6135/007xs6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img246.imageshack.us/img246/2982/006dt8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Ziet er veelbelovend uit. Is het al bekend of Crysis Warhead een "battlefield" achtige multiplayer mode bevat? Zover ik nu heb gelezen kwam ik alleen deathmatch en team deathmatch footage tegen.

En nog een punt, DRM? Ik mag toch hopen dat deze niet dezelfde DRM als Spore en Red Alert 3 gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SniperFox schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 20:44:
Ziet er veelbelovend uit. Is het al bekend of Crysis Warhead een "battlefield" achtige multiplayer mode bevat? Zover ik nu heb gelezen kwam ik alleen deathmatch en team deathmatch footage tegen.

En nog een punt, DRM? Ik mag toch hopen dat deze niet dezelfde DRM als Spore en Red Alert 3 gaat gebruiken.
Als je dat niet wilt, koop het dan via Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Splinter Cell schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 19:52:
Sommige mensen, hebben Warhead al in hun handen.

Crysis Warhead wordt uitgebracht op DVD-tjes. 1 voor de singleplayer en de ander voor de multiplayer.

[afbeelding]

Hier wat ingame beelden:

[afbeelding]

[afbeelding]
~22 FPS... Voorspelt niet veel goeds :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:08:
[...]

Hij heeft ook nog geen HD4870X2 he..

Trouwens, ik heb hem net ff op steam bestelt.. 20 euro..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2008 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:28:
[...]

Hij heeft ook nog geen HD4870X2 he..

Trouwens, ik heb hem net ff op steam bestelt.. 20 euro..
Wat heeft 'hij' voor PC dan? Ik zie namelijk zo snel niet waar je de info van vandaan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:08:
[...]

Er staat soon he in zijn profiel :P, dus misschien speelt hij het wel op een X1900 kaartje want volgens mij kopen meeste users of upgraden pas na 2 genarties weer kaart ( dus ze slaan een generatie over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:40:
[...]

Er staat soon he in zijn profiel :P, dus misschien speelt hij het wel op een X1900 kaartje want volgens mij kopen meeste users of upgraden pas na 2 genarties weer kaart ( dus ze slaan een generatie over)
Ja.. en ik ken hem een beetje van het Ati Nieuwsdiscussie topic..

Ik heb een HD4850 en speelde de demo (normale Crysis) op 1650x1050 high, ongeveer 31 fps.. (pre-release demo)

Dat is best wel laag.. maar ik had ook niet getweaked aan de configs (als ik dat deed dan startte het level niet meer op :S) en er waren, dacht ik, ook patches die de performance wat verbeterden..

Er werd ook gezegd dat Warhead wat soepeler zou draaien toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:43:
[...]

Ja.. en ik ken hem een beetje van het Ati Nieuwsdiscussie topic..

Ik heb een HD4850 en speelde de demo (normale Crysis) op 1650x1050 high, ongeveer 31 fps.. (pre-release demo)

Dat is best wel laag.. maar ik had ook niet getweaked aan de configs (als ik dat deed dan startte het level niet meer op :S) en er waren, dacht ik, ook patches die de performance wat verbeterden..

Er werd ook gezegd dat Warhead wat soepeler zou draaien toch?
Wees is aardig en post zijn specs dan even..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 22:12:
[...]

Wees is aardig en post zijn specs dan even.. upload even een demo'tje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Is er trouwens iets bekend over het feit of Warhead t.o.v. Crysis meer realistische weerseffecten en verschillende momenten van de dag heeft? Ik vind namelijk de natural mod voor Crysis echt enorm veel atmosfeer toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
OMFG, check deze thread!!

http://www.crymod.com/thread.php?threadid=36719

Iedereen wordt daar zot, mij inclusief, omdat Crysis: Warhead zo te zien DRM heeft! xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dracul schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 23:03:
Is er trouwens iets bekend over het feit of Warhead t.o.v. Crysis meer realistische weerseffecten en verschillende momenten van de dag heeft? Ik vind namelijk de natural mod voor Crysis echt enorm veel atmosfeer toevoegen.
Is er ook al gezegd over Securerom http://www.crymod.com/thread.php?threadid=36719

ala spore mensen nou ik hoef me pre order niet meer hoor. ik hoef die gare DRM niet. en vooral geen online check voor je het weet halen over 6 jaar de server uit de lucht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 23:20:
OMFG, check deze thread!!

http://www.crymod.com/thread.php?threadid=36719

Iedereen wordt daar zot, mij inclusief, omdat Crysis: Warhead zo te zien DRM heeft! xD
I hate you so much :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Afbeeldingslocatie: http://a329.ac-images.myspacecdn.com/images01/71/l_923b1e2548a542a472c0cb727892e7d0.jpg
:D

Blijft jammer dat nog een spel geteisterd word door DRM. Nu hopen dat de steam versie geen DRM bevat. Anders nada warhead voor mij. :'(

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Avalaxy schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:30:
[...]

Wat heeft 'hij' voor PC dan? Ik zie namelijk zo snel niet waar je de info van vandaan hebt :)
Even voor de duidelijkheid, de screenshots die ik heb geplaatst zijn niet door mij gemaakt.
Ze zijn door iemand uit China gemaakt. Ik had ze op een forum gevonden. De specs waar de screens op gemaakt zijn weet ik niet.

:)

//Edit: hele stapel aan screenshots:

http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=24109

[ Voor 9% gewijzigd door Splinter Cell op 17-09-2008 09:30 ]

Verwijderd

SniperFox schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 23:32:
[...]

[afbeelding]
:D

Blijft jammer dat nog een spel geteisterd word door DRM. Nu hopen dat de steam versie geen DRM bevat. Anders nada warhead voor mij. :'(
The DRM is not applied on the Steam versions of Warhead
bron: gametrailers.com
Steam acts as the DRM.

The Steam version WILL NOT have install limits, as it is tied to your Steam account, and won't need the securom because Steam takes care of that.
bron: gamefaqs.com

DRM op Steam zou ook onmogelijk zijn ... Het is vastgekoppeld aan je account.. En het is ook tegen de regels van Steam zelf in..

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2008 13:57 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste