Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 13:44:
Even je profiel instellen, save's zijn gekoppeld aan het desbetreffende profiel dat je hebt gebruikt tijdens het spelen. :)
Is er een andere manier want de naam in xp was xpgebruiker en om dit nou ook in vista te doen is... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Nee, je zal op vista > crysis een profiel aan moeten maken ingame en dan alle save's van xp in de documents > my games > crysis > savefiles moeten zetten.

Of je zou alle savefiles moeten aanpassen maar dat is een heel ander verhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oooo, ik dacht dat je bedoelde dat ik mijn accountnaam in vista moest wijzigen, sorrie.

Heb de savegames al gevonden, heb 4 partities en hij zat idd in mijn documenten.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2008 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 22:37:
[...]

Ja dat is wel handiger ja :+ Ik ben nu op Relic. Ik moet niet naar extractation point (was in de war met FEAR) maar excavation point of zo? Zoals eerder gezegd heb ik iedereen uitgemoord, onder een bruggetje een boot gepakt en overal heen geweest met de boot, diverse autos/trucks/jeeps gepakt en overal heen gereden.

Ik heb het ondertussen wel gezien, wil nu graag verder ;(

spoiler:
Laat maar, loopbruggetje over en dan links aanhouden, ook al wijst het groene pijltje de andere kant op.
.
Arghhhh....ik ken dat ja...hier zat ik ook zowww lang vast.
Pijl werkt misleidend ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Ik wil crysis graag spelen op Punkbuster enabled server( zag gewoon hackers zelfs met patch 1.21.
Echter wordt ik altijd gekicked. Dit terwijl ik het spel origineel heb en geen files heb aangepast. Normaal gesproken bij games moet je ook vaak eerst punkbuster enablen maar dit kan ik niet vinden iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

options > game settings > enable punkbuster.

Punkbuster icm 64 bit werkt niet ;) PB is te lui om een 64 bit client te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Ok thanks. Ik zag hem helemaal over het hoofd :P |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:27
iemand nog tegen problemen aangelopen die SP1 heeft geinstalleerd op zijn vista machine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murky123 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:41:
iemand nog tegen problemen aangelopen die SP1 heeft geinstalleerd op zijn vista machine?
Je weet dat je in crysis topic bent? Of doel je op problemen met crysis samen met vista SP1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:28:
[...]

Je weet dat je in crysis topic bent? Of doel je op problemen met crysis samen met vista SP1?
Ik neem aan dat hij dat bedoeld.

Ik heb geen problemen ondervonden met Vista 32 bit. Zowel online als offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06:48
Crysis draait, niet heel veel sneller helaas. :(
Komt denk ik ook door het beveiligingssysteem van Vista. Een supernieuw systeem in een oude kernel inbouwen :N Je bouwt ook geen chipkaartsysteem in je oude Lelijke Eend.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:23

BaT

CR35 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:25:
[...]

Ik neem aan dat hij dat bedoeld.

Ik heb geen problemen ondervonden met Vista 32 bit. Zowel online als offline.
Hier met Vista Business 64-bit en SP1 ook geen problemen met Crysis!

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Zolang de crashes maar minder worden :@ CryEngine 2 has stopped responding zit zowat in mn scherm gebrand zovaak komt het voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:28:
[...]

he? is dit het crysis topic??? shit dan zit ik verkeerd hahaha 8)

nee natuurlijk bedoel ik of mensen en verhoogde of verlaagde instabiliteit hebben met crysis en vista sp1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn systeem bestaat uit o.a. het volgende

- 2 x 8800gts 320Mb in SLI 627/925, Striker 2 Formula 780i
- E6600 @ 462.5 x 8 = 3,7Ghz
- OCZ 4 x 1GB @ 925Mhz 4-4-4-12
- Vista 64 Bits

Nu heb ik soms een probleem met het spel. Soms als ik Crysis op start heb ik een FPS van <5 terwijl die normaal gesproken boven de 30 ligt. Alles staat op medium ( DX 10, Geen AA ) behalve het geluid staat op very high ( X-fi 64Mb X-ram ). Als het weer zover is gebeurt het altijd gelijk als ik de game opstart. Het is nog niet voorgekomen dat de FPS zo laag komen te liggen tijdens het gamen ( Wel nadat hij een volgend leven aan het laden is ). Waar zou dat aan kunnen liggen ? Met andere games heb ik het niet.
Of is het misschien ( Waar ik al tijden geleden bang voor was toen ik ze kocht ) Dat het geheugen van me graka de bottleneck is ? SLI verdubbelt het geheugen niet. Ik game op 1680 x 1050

Edit : Ik heb patch 1.1 zowel als 1.2
Nieuwste drivers graka en haal met 3dmark06 +/- 15 K

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 23:55:
Mijn systeem bestaat uit o.a. het volgende

- 2 x 8800gts 320Mb in SLI 627/925, Striker 2 Formula 780i
- E6600 @ 462.5 x 8 = 3,7Ghz
- OCZ 4 x 1GB @ 925Mhz 4-4-4-12
- Vista 64 Bits

Nu heb ik soms een probleem met het spel. Soms als ik Crysis op start heb ik een FPS van <5 terwijl die normaal gesproken boven de 30 ligt. Alles staat op medium ( DX 10, Geen AA ) behalve het geluid staat op very high ( X-fi 64Mb X-ram ). Als het weer zover is gebeurt het altijd gelijk als ik de game opstart. Het is nog niet voorgekomen dat de FPS zo laag komen te liggen tijdens het gamen ( Wel nadat hij een volgend leven aan het laden is ). Waar zou dat aan kunnen liggen ? Met andere games heb ik het niet.
Of is het misschien ( Waar ik al tijden geleden bang voor was toen ik ze kocht ) Dat het geheugen van me graka de bottleneck is ? SLI verdubbelt het geheugen niet. Ik game op 1680 x 1050

Edit : Ik heb patch 1.1 zowel als 1.2
Nieuwste drivers graka en haal met 3dmark06 +/- 15 K
Ik heb ook dezelfde probleem in Vista 64. In XP 32 bits doet hij het uitstekend en is ie erg snel. Wel is het zo dat als newsleecher staat uit te pakken of te checken dit gevolgen heeft voor mijn gamersprestatie.

Ik zou je aanraden een dualboot te nemen, xp 32 bits om te gamen en vista 64 voor al het andere werk. Zo doe ik het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 00:02:
[...]

Ik heb ook dezelfde probleem in Vista 64. In XP 32 bits doet hij het uitstekend en is ie erg snel. Wel is het zo dat als newsleecher staat uit te pakken of te checken dit gevolgen heeft voor mijn gamersprestatie.

Ik zou je aanraden een dualboot te nemen, xp 32 bits om te gamen en vista 64 voor al het andere werk. Zo doe ik het ook.
Zou het kunnen proberen maar ben DX10 verslaafd en dat heb je niet op xp. Ik leen binnenkort van een vriend een 8800ultra en die heeft 786 MB. Test ik het daaarmee.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Dat ga ik binnenkort ook maar eens doen, aangezien ik nvidia's zijn drivers op Vista echt zwaar onstabiel vind. :(
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 10:52:
[...]

Zou het kunnen proberen maar ben DX10 verslaafd en dat heb je niet op xp. Ik leen binnenkort van een vriend een 8800ultra en die heeft 786 MB. Test ik het daaarmee.
Ik heb er zelf een gehad, en nee, daar zal je ook problemen mee hebben. ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Knaak op 03-04-2008 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 10:52:
[...]

Je beseft dat Dx10 helemaal niet beter is dan Dx9? Dat is al meerdere malen bewezen in artikelen en blogs en benchmarks. Of bedoel je dat je bepaalde spellen die niet in Dx9 te krijgen zijn wilt spelen?
MOAW schreef op donderdag 03 april 2008 @ 10:55:
Dat ga ik binnenkort ook maar eens doen, aangezien ik nvidia's zijn drivers op Vista echt zwaar onstabiel vind. :(
@Mella015 en MOAW, lees de reacties onderin deze link eens? De beta 174.74 schijnt het erg goed te doen met oa Crysis? meuk: nVidia ForceWare 174.53 whql

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de Sandbox editor krijg ik geen views. Als ik de editor opstart zie je wel alle menu's e.d. maar geen views. Vroeger toen ik alleen de demo had deed Sandbox het wel maar sinds ik het volledige spel heb geinstalleerd niet meer. Iemand een oplossing?

Videokaart: HD3870, Catalist 8.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Het probleem is dat ik 30sec crysis kan spelen, daarna crashed die. Dus de laatste drivers goed? No way.. alleen maar "nvdllnv has stopped responding". :(

Ik wacht het wel een tijdje af, ben gamen nu even spuugzat geworden aangezien ik alleen BSOD's en driver crashes krijg onder vista (en ja, ik heb alle andere opties al geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW schreef op donderdag 03 april 2008 @ 20:42:
Het probleem is dat ik 30sec crysis kan spelen, daarna crashed die. Dus de laatste drivers goed? No way.. alleen maar "nvdllnv has stopped responding". :(

Ik wacht het wel een tijdje af, ben gamen nu even spuugzat geworden aangezien ik alleen BSOD's en driver crashes krijg onder vista (en ja, ik heb alle andere opties al geprobeerd)
Je bent ff aa het gamen en dan BSOD met "has stopped responding" duidt voor mij overduidelijk op 1 ding. De graka wordt te heet, Heb je hem wel eens gevoeld na zo een BSOD? Of anders de cpu van je mobo? Voel eens aan wat dingen want mijn vrouwelijke zintuig (ben een man) zegt me dat het een hitteprobleem is dat je pc nekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

GPU zit altijd netjes op 65 graden onder load, idle 54. (Ntune)
Cpu zit altijd onder load op 42. (Everest)
Memory word ook goed gekoeld.

Niets is, of kan te warm worden. Alles loopt @ Stock en dat zal ook wel zo blijven.

Maargoed, het is gewoon erg vaag, aangezien ik eerst veel minder problemen had onder Vista Ultimate x64.

En ik krijg of een BSOD, of de drivers crashen. En als je mijn foutrapport zag van 3 dagen terug, bestond die uit 141 crashes op 1 dag. Echt absurt 8)7 sindsdien geen game meer aangeraakt.

Maargoed, mijn 9800GX2 gaat iig met RMA, misschien is die kaart toch niet 100% in orde. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW schreef op donderdag 03 april 2008 @ 21:14:
GPU zit altijd netjes op 65 graden onder load, idle 54. (Ntune)
Cpu zit altijd onder load op 42. (Everest)
Memory word ook goed gekoeld.

Niets is, of kan te warm worden. Alles loopt @ Stock en dat zal ook wel zo blijven.

Maargoed, het is gewoon erg vaag, aangezien ik eerst veel minder problemen had onder Vista Ultimate x64.

En ik krijg of een BSOD, of de drivers crashen. En als je mijn foutrapport zag van 3 dagen terug, bestond die uit 141 crashes op 1 dag. Echt absurt 8)7 sindsdien geen game meer aangeraakt.

Maargoed, mijn 9800GX2 gaat iig met RMA, misschien is die kaart toch niet 100% in orde. |:(
Format had je al gedaan? En heb je wel met je hand gevoelt want de warmtesensoren kloppen nog wel eens niet?

Ik las onlangs iets over in de bios. Het staat normaal op 1.1 maar kan ook op 1.4 (alleen uit die 2 kan je kiezen). 1.4 veroorzaakt BSODs. Heb jij die toevallig?

Bios op fabrieksinstellingen geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Dat "bios op 1.1 of 1.4" verhaal snap ik niet echt :P Als je dit via DM zou kunnen uitleggen, anders vervuilen we dit topic zo. :)

En ja, natuurlijk met de hand gechecked. Alleen format niet gedaan, aangezien ik daar totaal geen trek in heb op dit moment. Misschien moet ik dit toch eens overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW schreef op donderdag 03 april 2008 @ 21:34:
Dat "bios op 1.1 of 1.4" verhaal snap ik niet echt :P Als je dit via DM zou kunnen uitleggen, anders vervuilen we dit topic zo. :)

En ja, natuurlijk met de hand gechecked. Alleen format niet gedaan, aangezien ik daar totaal geen trek in heb op dit moment. Misschien moet ik dit toch eens overwegen.
Weet niet hoe ik je moet DMen. Zet je bios geheel op fabrieksinstellingen en kijk of dat helpt. DM mij maar als je nog verder wilt praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Beste Crysis-spelers,

Momenteel zit ik in het level core, je weet wel de mijn waar al die aliens leven. En ik zit volgens mij in een van de latere fases van het level. Ik ben al voorbij het gedeelte 'Legion' en zit nu in zo'n grote hal waar het licht op eens uit gaan en dan weer aan en dat er dan 10 van die wezens ofzo op je afkomen. Het gedeelte waar je in terecht komt nadat je door die lichtstroom zo heel snel naar een andere kamer wordt geworpen. Die wezens heb ik inmiddels dood, de laatste moest ik melee geven aangezien mn kogels op waren en ik geen nieuwe kan vinden. Het probleem is nu dat ik een uitgang of een doorgang naar een volgend gedeelte zoek maar die totaal niet kan vinden. Heb zeker al een kwartier gezocht. Er gaan allemaal rare electrische stromen door de kamer en als ik daarin ga dan gaat mn energy level drastisch omlaag en er gaat ook nog een hele sterke luchtstroom door de kamer en als ik daar in ga dan wordt ik keihard in een soort inham in een uiterste van de kamer geworpen. Weet iemand hoe ik vanaf dit punt verder kom? Ik heb ook al in walkthoughs gekeken, waaronder deze http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/file/931665/51145 maar ik kom daarmee ook niet veel verder. Deze walkthough zegt volgens mij over de kamer waar ik ben het voglende:

"In the next long chamber, switch to speed and swim the distance to the
other door on the end as fast as you can. Hide behind the ridges near
the door as the lights go out. When they come back on, there will be a
TON of green guys in the room. Keep a cool head.

You can either choose to kill wave after wave of aliens or just sit
it out there at your current position in cloak mode. If you choose to
fight, be sure to find cover in the left and right extremities of the
room. If you choose to stay cloaked, just remain at your position,
occasionally alternating between armor and cloak to let the suit energy
recharge.

After some time, or when all aliens are dead, the door at the end of
the room will open. Float there and you will be sucked into it, and
the level ends."

Maar, zoals gezegd, zijn alle wezens dus al dood en heb ik ook al zeker een kwartier dwalend rond gezweefd in die kamer. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In die kamer waar het licht dus uit gaat moet je nadat je die wezens gesmoked heb naar boven "zwemmen" Die uitgang is dicht, er zit een elektronisch veld omheen. En die gaat pas open nadat je die wezens heb afgemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoken? Straks gaat ie apestoned posten dat het maar niet lukt. :+

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2008 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusteloos
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-10-2012
Enig idee waarom ik trails van de speedboten overal doorheen zie? Niet echt storend maar het maakt het sneaky spelen (te) gemakkelijk.

Ik draai versie 1.2
in me system.cfg zitten de volgende aanpassingen: (eigen aanvulling op "cheap very high")

con_restricted=0
r_displayinfo=1
q_Renderer=3
q_shader=3
r_useEdgeAA=0
r_TexturesStreaming=0
e_particles_thread=1
e_decals_life_time_scale=1
r_MotionBlur=0
r_ColorGrading=1
r_sunshafts=1
r_UsePom=1
r_UseSoftParticles=0
s_SpeakerConfig=2
s_MaxChannels=128

Afbeeldingslocatie: http://www.rusteloos.nl/ss.jpg

ik heb even geen beter plaatje maarre zo valt het ook wel op. Het zal vast met 1 van de wijzigingen te maken hebben, maar heb geen idee welke... ik zou idd i knowwww.... 1 voor 1 cvars langs kunnen gaan.

SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit wederom vast, de piloot is zojuist doodgeschoten en ik neem de vliegtuigbesturing over. Er wordt tegen mij gezegd dat ik voor dekking moet zorgen zodat 2 andere vliegtuigen mensen kunnen oppikken. Maar ik lijk vast te zitten in 1 gebied. Vlieg ik uit het gebied dan stort ik onvermijdelijk neer. Dat gebied is rondom een brug waar echt niks gebeurd. er komen ook geen vyanden. Zit al 10 minuten te wachten maar ja, waarop? Die 2 andere vliegtuigen zijn heel ver van me vandaan. Kan ze alleen zien op de radar.

De naam van de level heb ik onthouden totdat ik hier kwam. Ik dacht dat het descention was?

De level heet ascension

Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

Laag blijven vliegen, de andere vliegtuigen volgen, vijanden afknallen en tornado's en ice-sphere vermijden.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Yup, je stort neer vanwege de tornado's. Ruim ontwijken die handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_uknow
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-06-2024
Ik heb een download versie van crysis gekocht, dus heb geen dvd met het spel erop. Ik heb een booklet gekregen met daarop de cd-key. Ik heb crysis gedownload, geinstalleerd, key ingevuld en ik kon spelen, ik kan echter niet online spelen. Ik krijg de server authentification failed. (3) melding. In de game.log staat dat de cd-key invalid is. Ik heb electronic arts gemailed en die hebben voor mij de key bij mijn EA account geregistreerd. Ik heb punkbuster ge-update en aangezet, patch 1.2.1 geinstalleerd. In de registry zie ik dat de key goed staat ingevuld, maar ik kan maar niet online spelen. Enig idee wat er aan de hand is? Is de CD-key gebanned? Ik heb het aan EA gevraagd maar ze hebben nog niet gezegd of de key gebanned is, ze blijven maar zeggen, probeer dit, en en dat, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-04 14:50
Draai net crysis op high op mijn nieuwe pc wat me opvalt is dat:

Als je stiltstaat dat de bomen dan weinig bladeren blijken te hebben en zodra je dan met de muis beweegd dat er dan ineens meer bladeren aan zitten.

Hoort dit zo te zijn?

Anders maak ik zo wel screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Laatst online: 14:27
rob_uknow schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 20:43:
Ik heb een download versie van crysis gekocht, dus heb geen dvd met het spel erop. Ik heb een booklet gekregen met daarop de cd-key. Ik heb crysis gedownload, geinstalleerd, key ingevuld en ik kon spelen, ik kan echter niet online spelen. Ik krijg de server authentification failed. (3) melding. In de game.log staat dat de cd-key invalid is. Ik heb electronic arts gemailed en die hebben voor mij de key bij mijn EA account geregistreerd. Ik heb punkbuster ge-update en aangezet, patch 1.2.1 geinstalleerd. In de registry zie ik dat de key goed staat ingevuld, maar ik kan maar niet online spelen. Enig idee wat er aan de hand is? Is de CD-key gebanned? Ik heb het aan EA gevraagd maar ze hebben nog niet gezegd of de key gebanned is, ze blijven maar zeggen, probeer dit, en en dat, etc
Dit was een veelvoorkomend probleem bij de eerste versies van het spel. Een reinstall wil wel eens werken of gewoon patchen. Ik had het bijvoorbeeld bij 1.0 niet. Toen update ik naar 1.1 en toen kreeg ik die melding ook ineens. Heel vreemd.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.pruis1/crysis1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.pruis1/crysis2.JPG

Op eerste blaadje stilstaand.

Op tweede plaatje langzaam de cursor bewegend.

Hoort dit zo op het eerste plaatje? net of zitten er zo weinig bladeren aan de bomen.

En erg vervelend dat het wat veranderd als je de muis beweegd

[ Voor 12% gewijzigd door Johann0r op 12-04-2008 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

hoe kun je die alien exosuit mollen? ik heb een of ander TAC cannon, maar hij zegt steeds NO TARGET LOCKED

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 23:18
Gewoon blijven schieten met andere guns... Duurt ff, maar zo kom je d'r wel.

BTW, mooie muzieksmaak _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
@Johann0r: Dat is motion blur. Vanaf de 1.2 patch kan je dit in de grafische opties uitzetten. Hoe dat voor 1.2 via de commandline moet, moet je even via Google opsnorren. Wil je trouwens even je screenshots resizen (thumnail van maken) of achter een link zetten want je verknoeit de layout.

@Deathchant: Volg de instructies in het spel.
spoiler:
Eerst moet je de guns van dat ding mollen, daarna zal de jet het schild van één van de kanten van het exosuit mollen, en daarna moet je daarop richten. De rest kan je wel terugvinden in dit topic.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Jokuh schreef op zondag 13 april 2008 @ 14:52:
Gewoon blijven schieten met andere guns... Duurt ff, maar zo kom je d'r wel.

BTW, mooie muzieksmaak _/-\o_
:) ja he :)

Je moet idd die alien exosuit met gewone guns mollen. die grote alien aircraft moet je met die tac cannon mollen. thanks.

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deathchant schreef op zondag 13 april 2008 @ 14:45:
hoe kun je die alien exosuit mollen? ik heb een of ander TAC cannon, maar hij zegt steeds NO TARGET LOCKED
De tac cannon werkt pas als
spoiler:
1 van de shields down is van die grote lelijke monster (dat doet de heli voor je) maar intussen de andere kwetsbare delen (die 4 kanonen bijv) kapotschieten met alles wat je hebt (er ligt ook 1 en ander aan wapens op het dek.)

Ik heb het zo gedaan dat voordat het gevecht begint ik heleboel bazookas ophaalde en dumpte bij een doormidden gebroken vliegtuig waar ik kan schuilen (toets J om wapen te dumpen). Uiteindelijk hoefde ik dus niet ver om nieuwe wapens op te halen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal krijg je toch een waarschuwing als je per ongeluk jezelf quoted of een gelijke bericht 2 maal post? Hoe dan ook: dubbelpost, sorrie :>

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
[quote]Sebazzz schreef op zondag 13 april 2008 @ 14:53:
@Johann0r: Dat is motion blur. Vanaf de 1.2 patch kan je dit in de grafische opties uitzetten. Hoe dat voor 1.2 via de commandline moet, moet je even via Google opsnorren. Wil je trouwens even je screenshots resizen (thumnail van maken) of achter een link zetten want je verknoeit de layout.

Oke, dus het is niet iets specifieks aan mijn config?

En dat de bomen steeds anders worden hoort dus ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johann0r schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:37:
[quote]Sebazzz schreef op zondag 13 april 2008 @ 14:53:

Oke, dus het is niet iets specifieks aan mijn config?

En dat de bomen steeds anders worden hoort dus ook zo?
[quote]denk je ff aan het sluiten van je quote?[/quote]

Als jij buiten staat en je kijkt naar iets, wordt de rest waar je niet echt naar kijkt toch ook iets waziger (blurred dus)? Het is gewoon natuurgetrouw gamersfeature. Ik heb het niet als hinderlijk ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

shit ik heb em al uitgespeeld :( wat een klote einde. ik had het idee dat ik midden in het verhaal zat, ik dacht dat gaat nog wel even verder. niks....echt teleurstellend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deathchant schreef op zondag 13 april 2008 @ 21:21:
shit ik heb em al uitgespeeld :( wat een klote einde. ik had het idee dat ik midden in het verhaal zat, ik dacht dat gaat nog wel even verder. niks....echt teleurstellend!
Ik heb er nogal lang over gedaan over de hele spel. Ik ben volgens mij letterlijk overal geweest, zelfs als iedereen dood was liep ik nog ff rond om te kijken wat er zoal te halen viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-08 10:12
Deathchant schreef op zondag 13 april 2008 @ 21:21:
Het gaat idd nog verder, alleen dan in een vervolgdeel (Crysis Warhead, als je de verhalen mag geloven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J4cks0n
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-02 09:53
Vraagje.. Gaat Crysis op zn very high kunnen draaien met het volgende systeem? Dus met een resolutie van 1650*1080, alles op Very High en de rest ook op zn hoogst.

Intel Core 2 Quad Q9550 @ 2.833ghz (Gekoeld door Tuniq Tower 120)
Gigabyte GA-X48-DQ6
2x1gb Crucial BallistiX PC8500 1066mhz CL5
Sapphire HD3870X2 + Gigabyte HD3870 in 3-way Crossfire
2xWD Raptor 36.7gb 16mb 10k RAID0
Creative Audigy 2 ZS 7.1
Coolermaster M700 Watt PSU
Coolermaster Cosmos 1000
Videoseven 22 Inch Widescreen

Ben nog van plan over te klokken van de CPU. Maar heb de spullen dus net binnen en nog niet echt de kans gekregen om het te testen. Zit op het moment op mn werk dus dacht vraag en zoek even rond. Was al aan het zoeken op google maar dat is niet echt lekker te vinden. Misschien dat jullie enige ervaring hebben met dit? Of weetjes? Ik denk zelf eerlijk gezegt ook nog dat het geheugen te weinig gaat zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door J4cks0n op 21-04-2008 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
J4cks0n schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:03:
Vraagje.. Gaat Crysis op zn very high kunnen draaien met het volgende systeem? Dus met een resolutie van 1650*1080, alles op Very High en de rest ook op zn hoogst.

Gigabyte GA-X48-DQ6
Creative Audigy 2 ZS 7.1
Coolermaster Cosmos 1000

Ben nog van plan over te klokken van de CPU. Maar heb de spullen dus net binnen en nog niet echt de kans gekregen om het te testen. Zit op het moment op mn werk dus dacht vraag en zoek even rond. Was al aan het zoeken op google maar dat is niet echt lekker te vinden. Misschien dat jullie enige ervaring hebben met dit? Of weetjes? Ik denk zelf eerlijk gezegt ook nog dat het geheugen te weinig gaat zijn.
ja hoor dat kan, en dat kan ook op een veeel mindere machine.
maar of je jouw gewenste framerate haalt dat valt nog te bezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
J4cks0n schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:03:

Gigabyte GA-X48-DQ6
Creative Audigy 2 ZS 7.1
Coolermaster Cosmos 1000

Ben nog van plan over te klokken van de CPU. Maar heb de spullen dus net binnen en nog niet echt de kans gekregen om het te testen. Zit op het moment op mn dus dacht vraag en zoek even rond. Ik denk zelf eerlijk gezegt ook nog dat het geheugen te weinig gaat zijn.
Wanneer je de textures naar very high gaat opkrikken ga je wel wat last hebben van het beperkte geheugen. Toen ik van 2 gb naar 4 gb ging vernam ik een behoorlijke vermindering van hickups. Echter met die 2 raptors zullen die hickups toch niet zo lang duren :D. Voor de rest net systeem, very high lukt denk ik wel. Misschien dat de sneeuwlevels(
spoiler:
als je de berg met al die aliens uit komt.
) niet geheel soepel lopen. En voor multiplayer wil je misschien de settings wat naar beneden schroeven. En processor hoef je voor crysis niet veel over te klokken. Mijn "oude" q6600 zit vaak nog uit ze neus te vreten volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J4cks0n
murky123 schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:09:
[...]

ja hoor dat kan, en dat kan ook op een veeel mindere machine.
maar of je jouw gewenste framerate haalt dat valt nog te bezien
Ja ok :P Maar je snapt wel wat ik bedoel natuurlijk. Is het speelbaar. Niet dat ik met 15 FPS ga zitten spelen :D Ik verwacht ook niet de sterren van hemel te kunnen spelen. Want het blijft grafisch een apart spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
ja het was een beetje flauw van me
ik weet precies wat je bedoeld

4Gb is ook wenselijk denk ik en zeker met de huidige prijzen voor het geheugen is er geen obstakel meer om extra ram aan te schaffen lijkt me.
met raid0 heb je volgens mij zoiso al geen hickups.
ik heb ze nooit gehad in iedergeval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J4cks0n
Okee nou bedankt voor de info en ik ga het zien wat er gebeurt :D

Die 80 euri maakt ook niet uit voor het aanschaffen van 2gig van hetzelfde geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:16
Als je naar 4 GB wil hou er dan rekening mee, dat je een 64bit OS nodig gaat hebben anders gaat ie er maar 3 gebruiken ( en dan verkloot je je dual channel ook nog eens )

Verder moet je systeem het zeker gaan redden, ook met acceptabele FPS. Je zult alleen een beetje moeten experienteren met AA. Toen ik dat aanzette kelderde mijn fps echt dramatisch :(.

Maarja ik heb maar leren leven met de kartelige randjes.

Ik gebruik trouwens de natural mod versie 2.02. Zeker een aanrader ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Skybullet schreef op maandag 21 april 2008 @ 14:13:
Als je naar 4 GB wil hou er dan rekening mee, dat je een 64bit OS nodig gaat hebben anders gaat ie er maar 3 gebruiken ( en dan verkloot je je dual channel ook nog eens )
waarom zou je daarmee je dual channel verkloten? BIOS ziet gewoon 4GB hoor. windows ziet er 3,2 ofzo
kun je beargumenteren waarom dual channel niet zou werken op een 32bit systeem met 4 plankjes van 1 GB
en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:16
murky123 schreef op maandag 21 april 2008 @ 14:17:
[...]

waarom zou je daarmee je dual channel verkloten? BIOS ziet gewoon 4GB hoor. windows ziet er 3,2 ofzo
kun je beargumenteren waarom dual channel niet zou werken op een 32bit systeem met 4 plankjes van 1 GB
en
Dat je BIOS 4 GB ziet, betekent niet dat Vista ze gebruikt. Ik had eerst precies hetzelfde. 32 bit met 4GB. Als ik dan naar taakbeheer ging stond daar maar 3 GB beschikbaar.

met 4GB, heb je 2 x 2 reepjes in dualchannel. Ik nam dus aan dat omdat je er maar 3 gebruikt. Je dus 2 reepjes in dual channel gebruikt, en dan een derde enkele losse geheugenbank die dan niet in dualchannel met de ongebruikte 4de bank zou werken.

Ik ben hier niet 100% zeker van, dit is zoals ik denk dat het gaat, maar voel je vrij om me te verbeteren hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J4cks0n
Jaa dat wist ik :D Ik gebruik namelijk Windows Vista X64 Ultimate :P Had daar al rekening mee gehouden en ik gebruik al jaren een X64 besturingssysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Skybullet schreef op maandag 21 april 2008 @ 14:22:
[...]

Dat je BIOS 4 GB ziet, betekent niet dat Vista ze gebruikt. Ik had eerst precies hetzelfde. 32 bit met 4GB. Als ik dan naar taakbeheer ging stond daar maar 3 GB beschikbaar.

met 4GB, heb je 2 x 2 reepjes in dualchannel. Ik nam dus aan dat omdat je er maar 3 gebruikt. Je dus 2 reepjes in dual channel gebruikt, en dan een derde enkele losse geheugenbank die dan niet in dualchannel met de ongebruikte 4de bank zou werken.

Ik ben hier niet 100% zeker van, dit is zoals ik denk dat het gaat, maar voel je vrij om me te verbeteren hoor ;)
Ik heb met Vista 32 bit 3.5 gb en gebruikt volgens mij ook dual channel(heb al gecheckt met CPUZ, maar kan nog wel es checken. Vanwege de games zit ik eerst nog ff op 32 bit maar zal binnenkort ook wel de overstap maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J4cks0n
CR35 schreef op maandag 21 april 2008 @ 14:44:
[...]

Ik heb met Vista 32 bit 3.5 gb en gebruikt volgens mij ook dual channel(heb al gecheckt met CPUZ, maar kan nog wel es checken. Vanwege de games zit ik eerst nog ff op 32 bit maar zal binnenkort ook wel de overstap maken.
Hoezo vanwege games? Dat sommige games 64bit niet ondersteunen ofzo? Het schijnt dat de textures der mooier uit zien op een 64bit OS. Ik heb eerlijk gezegd nog geen spelen meegemaakt die het niet deden op 64bit windows xp/vista. Ja de ut3 demo werkte toen niet maar daar was alweer een x64 patch voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

J4cks0n schreef op maandag 21 april 2008 @ 15:36:
[...]

Hoezo vanwege games? Dat sommige games 64bit niet ondersteunen ofzo? Het schijnt dat de textures der mooier uit zien op een 64bit OS.
Totale onzin, tenzij een spelfabrikant speciaal een 64-bit versie heeft gebakken welke gebruik maakt van betere textures, zoals Far Cry. Met een hack zijn die textures ook gewoon te laden in de 32-bits versie. Dit is dus een functionele beperking en geen technische.
Ik heb eerlijk gezegd nog geen spelen meegemaakt die het niet deden op 64bit windows xp/vista. Ja de ut3 demo werkte toen niet maar daar was alweer een x64 patch voor.
Al die oude DOS programma's (zie signature) werken niet meer, maar daarvoor heb je DOSBox.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 21:01
Heb Crysis nu ook en vindt het redelijk tot nu toe,(veel gelijkenis met quake wars)heb het eigenlijk meer uit nieuwsgierigheid gekochtmaar ondervindt nu al problemen met zwarte schermen en zelfs een BSOD :? ,heb dat met de 169.44 béta drivers van Nvidia geprobeerd .Misschien maar es wachten op een nieuwe patch,of heeft iemand hier de zelfde problemen als mij? en een oplossing maybe.Gebruik de 1.2.1 patch i.c.m Vista 32bit.

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

174.74 driver gebruiken maybe? Staat ongeveer 10x in dit topique. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Via de EA schop in de states is het spel digitaal te koop voor 40 dollar (nog geen 26 euro), via de Nederlandse site is het spel digitaal te koop voor 55 euro. :(
Heeft iemand Crysis reeds aangeschaft via de Amerikaanse webshop? Je moet wel een adres enzo opgeven maar dat kan je om het even wat inpleuren.
/e/
Enkel US en Canadian customers staat er bij in kleine lettertjes onderaan de shop pagina.
Ik heb het dan maar bij frs gekocht voor 40 euro, maar ik vind het wel de moeite waard.

[ Voor 23% gewijzigd door peke op 09-05-2008 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
MOAW schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:54:
Ik kan hem misschien wel in de topicstart pleuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
MOAW schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:54:
Sorry voor de late reactie (vakantie gehad :9 ) had eerst de 174.74 gebruikt maar dat gaf al problemen vandaar de andere drivers,maar leuk dat Crysis nu helemaal niets meer doet,wordt dus een nieuwe install.Nog niet eerder meegemaakt sinds ik Vista draai met welke game dan ook 8)7

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nog meer mensen die vaak gekicked worden zonder reden? Ik vind het zo'n vet spel maar wordt echt zo moe van sommige admins en cheaters... als je dan de admin vraagt waarom je gekicked bent is er geen reden en hops... weer gekickt. Ik word er gek van... !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
Cartman! schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:31:
Nog meer mensen die vaak gekicked worden zonder reden? Ik vind het zo'n vet spel maar wordt echt zo moe van sommige admins en cheaters... als je dan de admin vraagt waarom je gekicked bent is er geen reden en hops... weer gekickt. Ik word er gek van... !
Dat blijft altijd vaag,je weet nooit de reden,misschien moest je plaats maken voor een clan lid?
Heb het ook meegemaakt en nog,gewoon andere server zoeken ;)

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Of zelf een server opzetten natuurlijk, dan beslis jij wat er gaat gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds vanmiddag ook crysis, echt een tof spel en is zwaar boven mijn verwachtingen!
Nou moest ik even alt-tabben en daarna was het scherm opeens zo:

Afbeeldingslocatie: http://img293.imageshack.us/img293/9058/crysisnj3.th.jpg

(afbeelding)

zoals je ziet is het scherm gewoon klein, en is het gewoon een venstertje!
Dat gamed natuurlijk niet 8)7
Ik kan het niet vergroten( rechts bovenin) .
Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Ja, fullscreen weer aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebazzz schreef op zondag 18 mei 2008 @ 19:04:
Ja, fullscreen weer aanzetten.
hmm Ja, gelukt . thx , maar wel raar dat ie dan van full screen is afgegeaan:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 18:33
Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 19:41:
[...]

hmm Ja, gelukt . thx , maar wel raar dat ie dan van full screen is afgegeaan:S
Niet als je op altenter hebt gedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Je kunt ook met alt enter terug naar full screen en Crysis heeft (onder vista iig, zelfs met nieuwste patch) nog wel eens het geval niet full screen op te starten. Zonder dat je dit hebt verandert en de vorige keer wel full screen opstartte en afgesloten hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 19:42:
[...]

Niet als je op altenter hebt gedrukt.
Ik doe geen alt enter maar alt-tab en dan gaat ie dus al op het keline scherm. als je dan nog eens alt tab doet gaat ie niet meer terug. maar mmet alt enter gelukkig wel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-07 13:27
Wel lekker voor de collectors onder ons, Crysis is maar 17 euro bij Dynabyte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Lipton16 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:08:
Wel lekker voor de collectors onder ons, Crysis is maar 17 euro bij Dynabyte.
Balen, ik heb het 2 weken geleden nog gekocht voor 40. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peke schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:07:
[...]

Balen, ik heb het 2 weken geleden nog gekocht voor 40. :(
hahahah :+ , shit man dat maakt iederen wel eens mee ;) , ben me nu goed aan het ingraven om verslaafd te worden aan de Crysis 1player , de mp nog niet goed bekeken , maar tjeetje wat een uitgebreide wereld in de SP , lijkt Oblivion wel , nouja beetje overdrijven doe ik gewoon , maar wat een ruimte in de game _/-\o_ . Heb het wel eens nut om een kilometer de andere weg te kiezen , sta versteld van dat ik soms andere wegen kies(lange wegen) die niet richting de objective gaan maar nog niet kunnen uitdokteren of ik hier voordeel mee (of andere tactieken) mee kan doen .

p.s. Nog steeds vreemd want Crysis is kwa feeling gewoon een Farcry . Farcry 2 wordt gemaakt door een andere ontwikkelaar ?? hoe zit nu dan?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Effe een vraagje, ookal balanceert deze net op het randje van wat wel en wat niet mag denk ik.
Wanneer je speelt met een niet legale versie van crysis, is het dan mogelijk om multiplayer te spelen? of is daarbij echt een originele crysis voor nodig? Ik heb hem momenteel niet meer geinstalleerd, maar die power struggle vond ik wel erg vermakelijk in de beta periode.

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;) Zulke vragen zijn onder de beugel hier , nee met een niet origineel zal het lastig worden, maar..... nee nu stop ik . Koop het spel voor geloof 18 euro al bij Dynabite O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist crysis Uitgespeeld! Tof spel, echt waar!
Nu lijkt mij - aan het einde van het spel te zien- Dat er zeker nog een deel 2 komt!
Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:18:
Zojuist crysis Uitgespeeld! Tof spel, echt waar!
Nu lijkt mij - aan het einde van het spel te zien- Dat er zeker nog een deel 2 komt!
Kan iemand dit bevestigen?
Ja die komt er
linkje

En ook nog een derde deel zover ik hier kan lezen

[ Voor 28% gewijzigd door JediUberknaft op 28-05-2008 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JediUberknaft schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 18:56:
[...]

Ja die komt er
linkje

En ook nog een derde deel zover ik hier kan lezen
VET!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Hopelijk is het tweede deel goedkoper voor mensen die Crysis 1 hebben gekocht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

So, What About Patch 1.3?
At this time, there almost certainly will not be a patch 1.3 delivered for Crysis. We are aware that this news will disappoint many of you, and we would like to apologize profusely. There is a good reason for this and we hope you understand when you hear more about the reasons why in the very, very near future. Please realize this was an extremely difficult decision, but please do know that we are listening to your comments and are making more consistent community support a high priority.

We are confident that the things we are working on will be appreciated by the community, and we hope for your continued support. If you have any questions or concerns please feel free to contact us.
Wat een bullshit. Ooit was ik zo optimistisch over Crysis, maar dit is wel erg zwak. Na 6 maanden de support stopzetten.

Let maar op, over enkele maanden komen ze aanzetten met Crysis 2, ze kunnen me rug op. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn rug mogen ze niet op , wat betreft de SP ben ik zeer onder de indruk , wat betreft de MP daar heb ik nog niet veel tijd in gestoken en dat zal msschn wel te maken hebben met de niet zo of te onduidelijke opties- telkens vaak een mismatch van patch verschillen is niet best ). De sp is eeen zeer leuke game en een nieuwe vesrie zie ik graag tegemoet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:10

westergas

rikkie_pc

Ik ben net begonnen en ik vind crysis echt wel de moeite. Ik ga hem ook zeker kopen...supporten die hap!

Het is alleen wel een onstabiel suk vreten hoor! Al mijn games lopen goed en crashen zelden tot nooit maar Crysis draait soms maar een minuut of 5. Ik hoop dat een schone installatie van windowze helpt. Zal haast wel maargoed behalve voor Crysis had het nog niet gehoeven...

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Laatst online: 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

MOAW schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 18:41:
[...]

Wat een bullshit. Ooit was ik zo optimistisch over Crysis, maar dit is wel erg zwak. Na 6 maanden de support stopzetten.

Let maar op, over enkele maanden komen ze aanzetten met Crysis 2, ze kunnen me rug op. :(
Ja, zet de support maar in de ijskast. De eerste patch liet al lang op zich wachten. Zelfde geldt voor de tweede patch. Na patch 2, hoorden we ook vrij weinig over een eventuele 3e patch. En nu stoppen ze er al helemaal mee. :')

Niemand heeft het niet meer over Crysis. Af en toe wordt er nog even over gesproken, wanneer Far Cry 2 in het nieuws is, ja of eventuele benchmarks. Ik keek echt uit naar dit spel, maar achter af, ben ik er niet zo kapot van.

Spel heeft niets te bieden, misschien mooie graphics maar meer over niet. Allemaal loze beloftes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crysis wat dé revolutionaire game moest zijn raakt alweer in de vergetelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag nog begonnen met spelen :D man man man sinds driverupgrade draait het veeeeeeel beter! eindelijk meer dan 10Fps op medium :D nu bijna 30 op High!

Net PREY uitgespeeld en ik krijg na enkele uren al hetzelfde WOW gevoel! haha Aliens FTW! zo gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Ergste wat Crytek heeft gedaan is geen auto-downloader meeleveren, waardoor modders het enorm zwaar krijgen. Crytek zei zelfs dat dit een van de punten was waar ze naar gingen kijken en nu ze hebben gezegd dat er geen 1.3 patch komt, is het wel een mes in de rug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 03:24:
crysis wat dé revolutionaire game moest zijn raakt alweer in de vergetelheid
Tja. Elk spel schijnt volgens de Marketing afdeling super revolutionair te zijn, zo ook bijvoorbeeld GTA 4, CoD 4, Half-Life 2 en Supreme Commander (Total Annihilation 2 dus eigenlijk). Gelieve dan niet op het volgnummer te letten ivm revolutionairiteit :P

Crysis is gewoon een vermakelijke, zeer goed uitziende shooter waar je lekker door de jungle sluipt en met de physics engine kunt spelen. Om het geheel een beetje op te leuken is er nog wat geld tegen acteer talent gegooid en voelt geheel als een technisch hoogstandje in z'n genre op het moment dat het spel uitgegeven werd.
Is het een technisch hoogstandje dat je middels creatief gebruik van je pakje een dorp vol soldaatjes uit kunt roeien zonder gezien te worden, zonder vuurwapens te gebruiken, en zonder dat er nog een gebouw staat als je het dorp verlaat? Zékers. Is het revolutionair? Niet echt.
Revolutionair is echter alleen datgene wat door anderen nagedaan wordt omdat het nieuw is, eigenlijk. Doom was revolutionair als 3d FPS. Dune 2 was revolutionair als RTS, Quake was revolutionair omdat het de eerste echte 3d omgeving had, op de voet gevolgd door Unreal wat gewoon revolutionair was omdat het 3d was en je toch naar buiten kon. Quake3 en UT waren dan nog revolutionair omdat de ontwikkelaars er mee weg kwamen een spel te verkopen waar je zelf tegenstanders bij moest gaan zoeken, en Quake2 was revolutionair omdat mijn telefoonrekening naar de 300 gulden per maand ging voor wat online gefrag. Quake 4 was natuurlijk ook weer een revolutie, en oh ja, Half Life was een ware revolutie op het gebied van "non lineair gameplay" (je kon terug lopen naar het vorige level, waar dan niets meer te beleven was) en op het gebied van monster AI (monster regeerden door je op geheel natuurlijke wijze aan te vallen zodra ze je zagen?). Vervolgens werd Half Life écht revolutionair toen de netcode op orde kwam en Counter Strike voor gebouwd werd. Counter Strike wordt schijnbaar nog steeds gespeeld en is zo ongeveer in z'n ééntje schuldig voor het feit dat je geen normale portie deathmatch meer kunt vinden op het Net: alles moet team based objective based :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Half-Life is revolutionair voor de manier waarop het een verhaal vertelt. Het is zo lineair als het maar kan natuurlijk.
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:20:
Om het geheel een beetje op te leuken is er nog wat geld tegen acteer talent gegooid en voelt geheel als een technisch hoogstandje in z'n genre op het moment dat het spel uitgegeven werd.
Lol, welk acteertalent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:39:

Half-Life is revolutionair voor de manier waarop het een verhaal vertelt. Het is zo lineair als het maar kan natuurlijk.
Zo lineair en scripted als de pest. In deel 1 vond ik dat niet zo erg in die tijd maar HL2 was ondanks de hoge kwaliteit van het spel toch een afknapper. Ik wil graag missies hebben maar wel kunnen freeroamen en zelf bepalen hoe en via welke weg ik die volbreng. Zeg maar de vrijheid en de grote levels die je hebt in een rpg in combinatie met de keuzemogelijkheden uit de hitman serie.

Crysis en S.T.A.L.K.E.R. zijn wat dat betreft al een stukje beter dan HL2 wat na Far Cry te hebben gespeeld gewoon tegenviel.

Ik hoop in ieder geval dat Crytek de trilogie van Crysis wel gewoon op pc voltooid anders zitten de gamers voor de zoveelste keer weer met een onafgemaakte trilogie. En mijn Xbox 360 heb ik net vorige week verkocht omdat het op geen enkel vlak kan tippen aan een highend pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

MOAW schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 18:41:
[...]

Dit is in mijn ogen van de zotte.

Door de support stop te zetten pak je juist de betalende klant. En dat eeuwige gezeur van Crytek over piraterij is onzin. Daar heeft ieder spel immers last van. Het zit hem juist in hoe het spel gebracht is. De systeemeisen zijn veel te hoog en de engine is te weinig geoptimaliseerd voor oa. dualcore.

Crytek gaf overigens ook nog eens veel verwachtigen die nooit uit kwamen. Met dit soort manieren van werken creëer je niet echt veel sympathie vanuit de klant.

Men heeft veel meer respect als een ontwikkelaar positief tegen dingen op ziet dan als alleen maar negatieve reacties te geven over zijn userbase. Daar heb je als ontwikkelaar niets aan en zo creëer je nog veel minder sympathie. En met deze negatieve blik heb je alleen de echte betalende klant die het product legaal heeft verkregen.

Daarom is Valve juist ook zo'n groot succes geworden. Inplaats van piraterij op een negatieve manier te bestrijden doen zij dat juist op een positieve manier waar de klant gewoon respect voor heeft. Als je een spel koopt weet je gewoon zeker dat je deze kan spelen zonder telkens CD's te wisselen en dan krijg je nog eens gratis content updates ook. Een blije klant is immers ook de terugkerende klant die ook nog eens mond op mond reclame geeft.

Maar ik zie al lang waar dit heen gaat, Crytek wil naar de console markt. Net zoals veel ontwikkelaars zien zij hun geld ( waar het uiteindelijk allemaal om draait ) wel zitten in de console markt. Casual wordt steeds populairder en men die deze ontwikkelaars groot hebben gemaakt laten zij stikken. Consoles zijn op dit moment gewoon jammer genoeg de "Fast Cash". Minder ontwikkelings tijd, een minder critieke userbase en minder piraterij. Dat is natuurlijk de droom van elke commerciele niet-perfectionistische game maker.

[ Voor 9% gewijzigd door Fox op 02-06-2008 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat te vragen , ik zoek eigenlijk een link naar de mappen van de sp , kon het ook niet via google vinden . En tweede ik zat even te youtube'en en kwam dit filmpje tegen , als iemand het filmpje bekijkt en misschien antwoord wil geven op de vragen van , hoe vliegt hij door deze mappen heen is dat MP of kan dat ook in SP ? http://nl.youtube.com/wat...lR-Sjwg4w&feature=related

PS- Opmerking, deze Austrlier volgens mij, die 4 keer 9800GX2 in zijn pc heeft en dan moet je toch echt niet meer afvragen dat een spel soepel zou moeten kunnen lopen -ik doel op slaan we niet een beetje door?, of wordt dit met opzet gedaan om de videokaarten of graphics who..eeuh liefhebbers (ik ook :9~ ) te teasen .

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2008 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

4x 9800GX2 kan niet. (de drivers herkennen maar 4 GPU-core's + geen enkele voeding trekt het)

Vliegen kan in Devmode en in de editor. (F1-F2-F3-F4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:02:
4x 9800GX2 kan niet. (de drivers herkennen maar 4 GPU-core's + geen enkele voeding trekt het)

Wat heeft die dan er wel erin zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:20:
Crysis is gewoon een vermakelijke, zeer goed uitziende shooter waar je lekker door de jungle sluipt en met de physics engine kunt spelen. Om het geheel een beetje op te leuken is er nog wat geld tegen acteer talent gegooid en voelt geheel als een technisch hoogstandje in z'n genre op het moment dat het spel uitgegeven werd.
Is het een technisch hoogstandje dat je middels creatief gebruik van je pakje een dorp vol soldaatjes uit kunt roeien zonder gezien te worden, zonder vuurwapens te gebruiken, en zonder dat er nog een gebouw staat als je het dorp verlaat? Zékers. Is het revolutionair? Niet echt.
Crysis Nano Suit is revolutionair... het heeft zeer veel invloed/impact op de gameplay en maakt een zeer breed scala aan strategieen mogelijk. Ben zoiets nog niet echt in andere games tegengekomen :)

Ook qua graphics, physics en AI scoort Crysis vrij hoog op de revolutionaire schaal imo. Indien gespeeld onder DX9 met de High Quality patch (op 1 of 2 minder belangrijke settings @Q na alles @HQ) is de performance best te doen op een Core2 @3Ghz + 8800GTX waarmee ik hem uitgespeeld heb.
Revolutionair is echter alleen datgene wat door anderen nagedaan wordt omdat het nieuw is, eigenlijk. Doom was revolutionair als 3d FPS.
Credit daarvoor gaat naar Wolfenstein 3D, destijds gaargespeeld. Ook van ID trouwens ;)
Wat vind je eigenlijk zo revolutionair aan Quake3 en Quake4 dan? Waren i.m.o. echt typisch evolutionair.

Half/Life zou je mss een revolutie kunnen noemen (hoewel ik Shogo MAD destijds duidelijk innovatiever vond, helaas ondergesneeuwd door HL marketing) maar HL2 was gewoonweg een stevige tegenvaller i.m.o. Zeer scripted, zeer lineair, geen vrijheid en zeer beperkt (tot geen) eigen strategieen mogelijk. Als die game niet afkomstig was uit de nogal (over)hyped Half/Life koker waar velen nostalgisch naar terugkeken dan was hij vrm beschouwd als middelmatig at best.
HL2 innoveert naast betere graphics eigenlijk nauwelijks t.o.v. het 6 jaar eerder uitgebrachte Half/Life.
Wat dat betreft zou ik FarCry wel als revolutie willen aanmerken :)

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 10-09 16:03
MOAW schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:02:

geen enkele voeding trekt het? Ken wat belgen die het wel voor elkaar hebben:

http://fastra.ua.ac.be/nl/

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste