Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252143

murky123 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 22:45:
ja precies dat bedoel ik... gelukkig maar.. ik dacht al dat je zuurverdiende centjes aan zon kaart hebt uitgegeven..

maar tests zijn erg intresant.. probeer eens wat met een meer hedendaagse cpu....
Morgen staat de test met de volgende setup:

Xeon Quad @ 2.8ghz
Nvidia Quadro fx 4600
4gb Ram

ik post morgen mijn bevindingen ;-) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Kan iemand eens een rondje rennen met de nieuwste Catalyst 8.3 drivers van ATi (zie hun site)?

Schijnt ''up to 15%" boost te leveren in Crysis op alles wat maar ATi Radeon HD3xxx is. Wie begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104819

Ik geloof dat we patch v1.2 kunnen downloaden.....

361 mb groot

http://www.gamershell.com/download_23577.shtml :7

Edit:

en tevens een nieuwe Nvidia driver:
http://www.nvidia.com/con...ta_64bit_english_beta.exe

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 104819 op 06-03-2008 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-07 11:28
Er zijn al veel nieuwere drivers te vinden, oa in het guru3d forum. Ik draai nu zelf 174.31 en ben er wel tevreden over zover. Ook crysis draait weer wat vlotter dan vorige versies en zkr dan de 169.xx serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104819

Gurneyhck schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:33:
Er zijn al veel nieuwere drivers te vinden, oa in het guru3d forum. Ik draai nu zelf 174.31 en ben er wel tevreden over zover. Ook crysis draait weer wat vlotter dan vorige versies en zkr dan de 169.xx serie.
Ja die draai ik nu ook, maar die zijn van 22 februari, de 169.44 zijn van 4 maart die zijn dus nieuwer ( uit de .inf
Maja ik ga ze eens testen, bij die 174 series heb ik als ik SLi draai in het begin van elk spel iets van 2 sec lag... en dan gaat ie vloeiend, net of hij die kaarten aan moet zwengelen. Is best irri ff kijken of dat met deze weg is.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 104819 op 06-03-2008 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markicks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:43
Download hier patch 1.2! (snelle mirror)

[ Voor 8% gewijzigd door Markicks op 07-03-2008 00:19 ]

system setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-07 13:23
Helaas is de looping sound bug, die wel eens langs kwam tijdens multiplayer, niet verholpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 12:02
ik heb die changelog gelezen van patch 1.2
die zotten daar bij crysis zetten doodleuk een aantal opgeloste bugs uit patch 1.1 er gewoon tussen
denk je een grote patch uit te voeren, dat valt dus wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ben vannacht eens met Crysis gaan spelen, maar met dat gedoe in dat moederschip met die zwemmende agressieve kutkikkers moet je bij mij niet aankomen. Huurlingen omleggen is toch echt 10x leuker, dus ik ga maar eens op zoek naar een savegame waarmee je weer verder kan.

Die aliens vernaggelen het spel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238724

Okay, okay... dit forum dient er niet voor... dus daarom deel ik het alleen maar mede:
Diet 1.2 patch installeert dus niet op mijn vista64 systeem... hij zegt: "please insert the disk: Crysis DVD"

Waarom ik dit dan zeg... omdat ik oooooit erg enthousiast was om crysis... omdat ik ooit zo dom was om daarvoor een 8800 gtx aan te schaffen ...... en omdat ik nu een frusto ben ;)

Anyway.... ik google er wel op los om uit te vinden hoe ik die patch wel kan installeren - hoop ik- :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:09
Anoniem: 238724 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 19:46:
Okay, okay... dit forum dient er niet voor... dus daarom deel ik het alleen maar mede:
Diet 1.2 patch installeert dus niet op mijn vista64 systeem... hij zegt: "please insert the disk: Crysis DVD"

Waarom ik dit dan zeg... omdat ik oooooit erg enthousiast was om crysis... omdat ik ooit zo dom was om daarvoor een 8800 gtx aan te schaffen ...... en omdat ik nu een frusto ben ;)

Anyway.... ik google er wel op los om uit te vinden hoe ik die patch wel kan installeren - hoop ik- :>
Opnieuw Crysis instaleren deed voor mij wonderen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Jejking schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 13:07:
Ben vannacht eens met Crysis gaan spelen, maar met dat gedoe in dat moederschip met die zwemmende agressieve kutkikkers moet je bij mij niet aankomen. Huurlingen omleggen is toch echt 10x leuker, dus ik ga maar eens op zoek naar een savegame waarmee je weer verder kan.

Die aliens vernaggelen het spel :/
Stop dan maar met het spel, net zoals bij far cry wordt het spel verneukt van dat punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203716

Anoniem: 62696 schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 15:18:
[...]

Stop dan maar met het spel, net zoals bij far cry wordt het spel verneukt van dat punt.
Dat valt wel mee, Far Cry had vanaf een bepaald punt ongeveer alleen maar aliens en hier lopen er ook nog mannetjes tussen, in ieder geval je allies. Ik vind Crysis op dat punt beter dan Far Cry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-03 18:42

ksi

Wel een tof spel, ben bang dat de replay value niet erg goed is trouwens maar okee.

Vond de eindbasis en shit wel iets van quake2 achtig eind hebben. Dat was ook met een soort vreemd alien achtig stuk. Alleen was het verhaal van quake2 iets beter misschien. Maar dat komt ook omdat ik dat even al referentie neem (veel single player q2 gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:22
Anoniem: 203716 schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 15:47:
[...]

Dat valt wel mee, Far Cry had vanaf een bepaald punt ongeveer alleen maar aliens en hier lopen er ook nog mannetjes tussen, in ieder geval je allies. Ik vind Crysis op dat punt beter dan Far Cry.
Dat stukje dat je op dat eiland weg rijdt van dat stuk ijs en je moet verweren tegen die aliens vind ik dan wel tof, maar bij de rest heb ik zoiets van " :/ ". Vooral op dat vliegdekschip dacht ik echt even van " :| :X ".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78739

Is er nog iemand waarbij patch 1.2 er voor zorgt dat je elke keer dat je Crysis start je settings (video, keyboard settings,...) opnieuw moet instellen? Is elke keer wel veel werk zo . :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245611

leonpwner1 schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 20:00:
[...]

Dat stukje dat je op dat eiland weg rijdt van dat stuk ijs en je moet verweren tegen die aliens vind ik dan wel tof, maar bij de rest heb ik zoiets van " :/ ". Vooral op dat vliegdekschip dacht ik echt even van " :| :X ".
op dat vliegdekschip dacht ik ook :| maar dan meer van... jezus wtf is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-05 11:52

Moortn

Hallo

Ik heb gister crysis gekocht en wou multiplayer doen, maar kreeg "Server Authentication Failed (3)" dus ik op internet zoeken en punkbuster aangezet en kon toen op de eerste server komen waar ik op klikte. Maar nu heb ik weer die error en PB staat nog gewoon aan, heeft dan een of andere kl**tz*k m'n key gebruikt? :(

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Anoniem: 238724 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 19:46:

je kan ook gewoon de game kopen. er netjes voor betalen. en dan mag je het er hier gerust over hebben hoor. dan had je de dvd in je speler kunnen stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199803

Moortn schreef op zondag 09 maart 2008 @ 09:22:
Ik heb gister crysis gekocht en wou multiplayer doen, maar kreeg "Server Authentication Failed (3)" dus ik op internet zoeken en punkbuster aangezet en kon toen op de eerste server komen waar ik op klikte. Maar nu heb ik weer die error en PB staat nog gewoon aan, heeft dan een of andere kl**tz*k m'n key gebruikt? :(
Dat kan komen doordat je eerst het spel geinstalleerd hebt, en daarna de demo hebt verwijderd. ;)
lees hier : Link
(onderaan de pagina staat wat je moet doen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-05 11:52

Moortn

Hallo

Anoniem: 199803 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 10:00:
[...]

Dat kan komen doordat je eerst het spel geinstalleerd hebt, en daarna de demo hebt verwijderd. ;)
lees hier : Link
(onderaan de pagina staat wat je moet doen.)
Ja heb idd demo verwijderd, probeer nu wat er op de pagina staat. Heel erg bedankt _/-\o_

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245611 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 01:58:
[...]

op dat vliegdekschip dacht ik ook :| maar dan meer van... jezus wtf is dat?
Ik speel sowieso weinig 'alien' spellen, dus ik vond het wel grappig om zo'n ding van 10 bij 10 meter te zien. En dan even later eentje van 50 bij 50 :P

Wat ik wel heeel slecht vond waren de clipping problemen die ik had met dat laatste ding, ik viel om de zoveel meter gewoon door het dek heen :/ Uiteindelijk heb ik het moeten oplossen door met de laser van m'n pistool voor me te richten en dan kijken of ik een puntje zag van de laser, zo ja, dan kon ik lopen, zo nee, springen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:50

BaT

Heb net de nieuwe nVidia drivers geinstalleerd en die 1.2 patch; het loopt een stuk vlotter als voorheen. DX10 met alles op very high rond de 40 fps gemiddeld (1280*768, AA 2X).

Als ze deze performance nou bij de release gehad hadden, had de game waarschijnlijk beter verkocht.... aangezien performance (het ontbreken ervan) overal als een big issue werd aangehaald, en terecht.

Maar nu loopt het netjes :*) Ik blijf die Instant action maps op een DX10 servertje enorm gaaf vinden. Ook de fatsoenlijke LCD support voor me G15 keyboard is zeer nice :D

In SP zie je je ammo enzo en in MP alleen server IP adres en een deel van de score lijst en welke rank je bent in die lijst, met natuurlijk je kill/deaths. Ook grappig is het mini laadbalkje wat je krijgt als er een nieuw level word geladen (zowel mp als sp).

Super allemaal dus! Nu alleen nog wat nieuwe gamemodes/maps voor mp.. om te beginnen met Team Instant Action!

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Anoniem: 252143 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:11:
[...]

Morgen staat de test met de volgende setup:

Xeon Quad @ 2.8ghz
Nvidia Quadro fx 4600
4gb Ram

ik post morgen mijn bevindingen ;-) 8)
Wel zo handig om ook de gebruikte resolutie erbij te vermelden.
Met zeg maar 800x600 heb ik ook hoge framerates. ;)

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-07 07:39
murky123 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 09:44:
[...]

je kan ook gewoon de game kopen. er netjes voor betalen. en dan mag je het er hier gerust over hebben hoor. dan had je de dvd in je speler kunnen stoppen.
Hij heeft m ook gewoon gekocht. Ik had het ook, zegt ie dat de dvd erin moet, krijg je vervolgens een foutmelding (1334, kan een bestand niet openen/vinden of whatever). Opnieuw installeren verhelpt dit probleem. heeft geloof ik te maken met custom files die je hebt aangemaakt, of files die je hebt verwijderd.

Ook al had ie m illegaal, zou de patcher dat niet weten, je merkt het pas als je online wilt gaan knallen, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-07 11:28
Net ff gebenched voor en na de nieuwste DirectX update:

Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/6793/crysisdxmarchbenchfm4.png

Zoals je ziet is ie met update weer ietsjes sneller gemiddeld. Maar kijk vooral even naar de min. fps. Die zijn flink omhoog geschoten! :)
Overigens getest @ very high op 1280x1024 met 2xAA & 16xAF en de natural mod. Dit in windows server 2008 x64.

nieuwe directx update van maart is hier te halen

[ Voor 7% gewijzigd door Gurneyhck op 10-03-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
gisteravond toch maar weer wat tijd aan crysis besteed.
nu liep crysis al niet slecht vond ik. crysis deed het prima bij mij

maar nu ik mijn Q6600 in mijn systeem heb zitten en de 1.2 patch uit is voor crysis dacht ik het toch maar weer eens te proberen

crysis had ik eerst ge-deinstalleerd. Nvidia drivers eraf gehaald. dan eerst de 169.44 beta driver. daarna crysis weer geinstalleerd patch 1.1 en als laatst patch 1.2
tussen door netjes rebooten.

en nu loopt het echt als een zonnetje.. super smooth in DX10 Very High Vista
de singleplayer geeft nu minimaal 25 fps en gemiddeld 32 fps
multiplayer op DX10 servers en ook alles Very High met een mannetje of 10 had ik constant 45 fps

de framerate is nu ook opvalled stabiel dat was wel anders in den beginne

ik praat hier dus alleen Vista DX10 Very High, ik heb alleen motion blur op medium staan (persoonlijke voorkeur)

ik was eerst redelijk sceptisch. de SP was zo uitgespeeld, aliens vielen tegen en de multiplay vond ik ook magertjes. het duurde veelste lang voordat er een patch kwam. maar ik ben weer een beetje bijgedraaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Laatst online: 03-07 05:56

Knaak

It's me, Mario!

Bij mij draait die niet, mijn 8800 Ultra heeft het na 4 maanden toch begeven. Dat word binnenkort eens testen met SLI 8800GTS :)

Maargoed, dit is natuurlijk zeer goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 21:58
offtopic:
is het niet heel erg zonde van je geld dat dat ding al zo snel kapot gaat? ik neem aan dat je je geld gewoon terug hebt gehad...

zelf Crysis ook gespeeld met de nieuwste patch en drivers, en het speelt inderdaad weer net een stuk beter. die mythe dat je elk jaar een nieuwe videokaart nodig hebt is ook wel ontkracht, mijn ruim een jaar oude 8800GTS640 draait het fantastisch.

heeft er al iemand leuke mods ofzo gevonden? singleplayer heb ik nou wel gezien en multiplayer spreekt mij in Crysis totaal niet aan.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
in principe heb ik ook een systeem van een jaar oud.
mijn graka's de 8800GTS640MB zijn ruim een jaar oud.
ddr2-800 geheugen bestaat ook al langer dan een jaar
de Q6600 is er ook al een jaar of langer
en vista bestaat ookal een vol jaar

dus crysis is dan inderdaad heel goed te spelen op een systeem van ruim een jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2024

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Ik krijg mijn geld terug inderdaad, zou wat zijn als ik niets kreeg :'(

Maarja, hopelijk binnenkort eens flink benchen, ben benieuwd iig. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
was net wel lache. Ik had net de professor zien bevriezen en ik moest naar de extraction point. op een gegeven moment komt er een heli achter me aan, ik had geen rockets dus kon er niets tegen beginnen. Ik heb toen het hele stuk (en dat is ver) met speed mode gerend terwijl er een schietende heli achter me aan zat. toen ik bij de extraction point was aangekomen was de heli in eens weg :S
heb toen de nano NK met een shotgun deze wereld uitgeholpen en moet nu 2 AA guns uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-07 12:49
aeroxtaxi schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 17:01:
was net wel lache. Ik had net de professor zien bevriezen en ik moest naar de extraction point. op een gegeven moment komt er een heli achter me aan, ik had geen rockets dus kon er niets tegen beginnen. Ik heb toen het hele stuk (en dat is ver) met speed mode gerend terwijl er een schietende heli achter me aan zat. toen ik bij de extraction point was aangekomen was de heli in eens weg :S
heb toen de nano NK met een shotgun deze wereld uitgeholpen en moet nu 2 AA guns uitschakelen.
spoiler:
Gebruik spoiler tags!

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252673

murky123 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 09:44:
[...]

offtopic:
Ga der niet standaard vanuit dat alle vragen over illigale games gaan, er zijn ook zat beveiliingen die gewoon (verneukt) zijn b.v Starforce. En nog zoveel andere redenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Anoniem: 252673 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 18:53:
[...]

offtopic:
Ga der niet standaard vanuit dat alle vragen over illigale games gaan, er zijn ook zat beveiliingen die gewoon (verneukt) zijn b.v Starforce. En nog zoveel andere redenen
ik ga d'r ook niet standaard vannuit maar als iemand gelijk al aangeeft dat hij het er eigenlijk niet over mag hebben hier op tweakers. dan moet er wel iets illegaals aan de hand zijn.
anders zou ik niet kunnen bedenken waarom je het er hier niet over zou mogen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:57
Hoezo speel je op server 2008?

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Even een vraagje. Heeft iemand voor mij misschien een savegame nadat je uit het moederschip komt waar je via de mijn in komt. Ik ben hier nu beland en vind er echt helemaal niets aan. Ik zoek dus een savegame waarbij het spel weer een beetje normaal wordt.

Ik ben aardig lang aan het googlen geweest maar kan nergens een goede savegame vinden. Als iemand er 1tje voor mij heeft graag, of anders een plek weet waar ik die kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-07 16:46
PilatuS schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 19:08:
Even een vraagje. Heeft iemand voor mij misschien een savegame nadat je uit het moederschip komt waar je via de mijn in komt. Ik ben hier nu beland en vind er echt helemaal niets aan. Ik zoek dus een savegame waarbij het spel weer een beetje normaal wordt.

Ik ben aardig lang aan het googlen geweest maar kan nergens een goede savegame vinden. Als iemand er 1tje voor mij heeft graag, of anders een plek weet waar ik die kan downloaden.
Zo lang duurt het stuk niet. Gewoon ff doorbijten als ik jou was :)

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:49
PilatuS schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 19:08:

Ik zal hem toch maar ff spelen. Het is niet een héél groot level en het is imho het beste level in Crysis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Inmiddels toch maar verder gegaan en ben er nu door heen. Ik vind het persoonlijk echt geen leuk level maar ben er nu vanaf. Wel vreemd dat ik echt nergens een goede savegame kan vinden. Normaal heb ik weinig problemen om dingen te vinden op internet maar hierbij lukt het me voor geen meter.

Dat level na het moederschip is trouwens wel extreem zwaar voor mijn PC. Tot de mijn liep het heerlijk maar nu heb ik soms wel 3 fps lijkt het. Ben er met mijn oude X1900XT na een tijdje mee gestopt en speel pas nu verder met de nieuwe 8800GT maar ook daar loopt het slecht mee.

Ik denk dat Crysis de komende paar jaren nog wel een maatstaf blijft bij nieuwe videokaarten. Vraag me af hoelang het duurt tot er een kaart is die het spel op de max fatsoenlijk kan draaien. Zou best eens kunnen dat zo'n kaart nog 2 jaar of meer op zich laat wachten.

[ Voor 31% gewijzigd door PilatuS op 14-03-2008 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
PilatuS schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 20:43:
Vraag me af hoelang het duurt tot er een kaart is die het spel op de max fatsoenlijk kan draaien. Zou best eens kunnen dat zo'n kaart nog 2 jaar of meer op zich laat wachten.
die zijn er al hoor! het is niet alleen maar videokaart afhankelijk..of het op max goed kan draaien..
het draaid nu al prima op zijn max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/7591/quadbc7.jpg

ik dacht dat crysis multitreaded zou zijn. hoe meer cores hoe beter
volgens mij zie ik maar 1 core aan het werk.
dat er 3 kapotte cores in mijn proc zitten is uitgesloten ;)

bijelkaar nu een uur gespeeld op verschillende punten in het gedeelte aan het begin van crysis " contact "
overal zie je maar 1 core aan het werk.
vreemd genoeg loopt crysis vloeiend. ik las eerder vandaag dat iemand dit ook had met een E6750 op 3.6Ghz

169.44 patch 1.2

[ Voor 64% gewijzigd door murky123 op 18-03-2008 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165097

PilatuS schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 20:43:
Inmiddels toch maar verder gegaan en ben er nu door heen. Ik vind het persoonlijk echt geen leuk level maar ben er nu vanaf. Wel vreemd dat ik echt nergens een goede savegame kan vinden. Normaal heb ik weinig problemen om dingen te vinden op internet maar hierbij lukt het me voor geen meter.

Dat level na het moederschip is trouwens wel extreem zwaar voor mijn PC. Tot de mijn liep het heerlijk maar nu heb ik soms wel 3 fps lijkt het. Ben er met mijn oude X1900XT na een tijdje mee gestopt en speel pas nu verder met de nieuwe 8800GT maar ook daar loopt het slecht mee.

Ik denk dat Crysis de komende paar jaren nog wel een maatstaf blijft bij nieuwe videokaarten. Vraag me af hoelang het duurt tot er een kaart is die het spel op de max fatsoenlijk kan draaien. Zou best eens kunnen dat zo'n kaart nog 2 jaar of meer op zich laat wachten.
Ja, dat level in de sneeuw is echt een stuk zwaarder, ik moest mijn instellingen wel wat naar beneden schroeven daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Laatst online: 03-07 11:52

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik duik net voor het eerst het sneeuwlevel in... en het loopt prima op mijn 8800GTS512. Maar OMG, dit is voor het eerst sinds CoD4 dat ik ademloos anderhalf uur aan mijn scherm gekluisterd zat! Heerlijke game. Jammergenoeg liep het net gierend vast toen ik een keer dood ging..... ach je hebt ook slaap nodig, zeggen ze....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:05

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

murky123 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 19:29:
[afbeelding]

ik dacht dat crysis multitreaded zou zijn. hoe meer cores hoe beter
volgens mij zie ik maar 1 core aan het werk.
dat er 3 kapotte cores in mijn proc zitten is uitgesloten ;)

bijelkaar nu een uur gespeeld op verschillende punten in het gedeelte aan het begin van crysis " contact "
overal zie je maar 1 core aan het werk.
vreemd genoeg loopt crysis vloeiend. ik las eerder vandaag dat iemand dit ook had met een E6750 op 3.6Ghz

169.44 patch 1.2
Ik denk persoonlijk dat je die beter even kunt vragen op http://www.incrysis.com/forums.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Bij mij worden mijn 2 cores voor 100% belast in windows xp 64

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Falcon schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:04:
[...]

Ik denk persoonlijk dat je die beter even kunt vragen op http://www.incrysis.com/forums.
daar is het ookal een teer onderwerp en worden topics zelfs gesloten omdat er al genoeg over gediscuseerd zou zijn.
ik weet ff het topic niet meer. maar ik was gister even aan het zoeken naar meer voorbeelden hiervan
en vond een oud topic wat eind 2007 werd gesloten het was op incrysis op crymod, ik dacht die laatste
blijkbaar word het niet op prijs gesteld op de officiele fora als je op of aanmerkingen hebt over de multithreaded functies van crysis.

die cervat dude beweerde dat alles soepeler en beter zou lopen op quad cores maar het blijkt niet helemaal zo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
gevonden

http://www.crymod.com/thr...d=10799&hilight=quad+core gesloten door CRY-Alex

http://www.crymod.com/thr...d=12212&hilight=quad+core dit is het topic dat verdergaat nadat een ene CRY-Alex het heeft gesloten

http://www.crymod.com/thr...d=13202&hilight=quad+core ook nog een topicje

[ Voor 18% gewijzigd door murky123 op 19-03-2008 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zit me net weer kapot te ergeren zeg... leuke match in Refinery. 16 tegen 16 zo'n beetje wat ik geweldig vind. En dan heeft ons team 100% en koopt iedereen nukes om vervolgens bunkers te nuken :| Ik koop een nuke en zorg dat de basis 20% is van de tegenstander. Vervolgens wint het andere team nog omdat de andere 15 spelers zitten te zuigen... argh...

moest ik ff kwijt hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:12

Grozno

acts without consequence!

Ik heb het idee dat crysis nog wel een patch kan gebruiken. Heb het spel nu een paar dagen in huis en ben al regelmatig dood gegaan, terwijl er geen vijand in de buurt is...

Zo net nog. Ik sla in een gebouwtje een stelling om en ik val dood neer :S Nogal frustrerend!
Maar verder is het een toffe game, hoop lol beleefd met koreans rondslingeren :P

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grozno schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:25:
Ik heb het idee dat crysis nog wel een patch kan gebruiken. Heb het spel nu een paar dagen in huis en ben al regelmatig dood gegaan, terwijl er geen vijand in de buurt is...

Zo net nog. Ik sla in een gebouwtje een stelling om en ik val dood neer :S Nogal frustrerend!
Maar verder is het een toffe game, hoop lol beleefd met koreans rondslingeren :P
Hoe zou jij het vinden als je een steunmuur in je eigen huis neermept en vervolgens het dak op je valt? ;) Zelfs met een nano-suit aan lijkt het me niet zo prettig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ontzettend irritant dat de repeating sound bug nog steeds niet gefixt is... best slordig imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Sinds gisteravond toch tegen regelmatig terugkerende crashen aan gelopen. Eerst tijdens/na het sterven, maar nu vooral tijdens het saven (ook checkpoints). Irri, want alleen de harde rest werkt.
.
Dan maar patchen naar 1.2+hotfix. Misschien dat het helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Goed...gepatched... maar nu:

ik heb nog nooit een potje MP gedaan, dus ik dacht het eens te gaan proberen. Gamespy account aangemaakt (wat een kulsysteem), mijn profiel geladen, servertjes refreshen en joinen...
Niet dus, ik krijg altijd het bericht dat ik gekicked wordt, ongeacht wat voor soort game, wel of niet PB, ping, met of zonder spelers aanwezig...

Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Nou heb dit spel gespeeld.. Afgezien van graphics echt 10 in een dozijn. Accuracy van guns is ook om te janken op lange afstanden zeg.. maar goed :/

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ieder ze mening ik speel dit speel voornamelijk vanwege de geweldige gameplay, welke andere goede jungle shooter is er naast crysis?

Ziet er nog zeer goed uit bij mij daar niet van.

Ik wil deze game binenkort even kopen voor online play, is het online versie zwaarder dan het singleplayer gedeelte? Hij draait nu vrij goed maar mocht het online gedeelt wat zwaarder zijn ga ik toch veel fps drops meemaken.

[ Voor 38% gewijzigd door evilpin0 op 20-03-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Dan aim je gewoon bagger, want een beetje speler schiet je vanaf een behoorlijke afstond gewoon neer hoor. (Strenght + ironsight)

Maargoed, morge eens mijn 9800GX2 + vista servicepack 1 + patch 1.2 testen. Als die 25fps zoals de reviews zeggen, waar is, dan ben ik dolgelukkig. (25-30fps speelt gewoon goed, met object motion blur aan that is..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Powerstruggle is wel zwaarder als singleplayer (vooral als het druk is), maar instant action loopt net zo soepel als in singleplayer. De maps voor powerstruggle zijn dan ook een stuk groter als die voor instant action.

Die 9800GX2 zal het wel goed trekken nu, aangezien me Ultra de game nu ook op DX10 veryhigh degelijk trekt (weliswaar lagere res dan me native). Ik neem aan dat je met die 25 fps doelt op een resolutie van 1920*1200.

Over de aim geen gezeur : ik vind het juist perfect in deze game. Met de goede scope, single of burst shots en de juiste houding voor de juist afstand (geknield of liggend) is prima iedereen om te leggen met een paar kogels (of een headshot).

[ Voor 51% gewijzigd door BaT op 20-03-2008 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
MOAW schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:10:
Dan aim je gewoon bagger, want een beetje speler schiet je vanaf een behoorlijke afstond gewoon neer hoor. (Strenght + ironsight)

Maargoed, morge eens mijn 9800GX2 + vista servicepack 1 + patch 1.2 testen. Als die 25fps zoals de reviews zeggen, waar is, dan ben ik dolgelukkig. (25-30fps speelt gewoon goed, met object motion blur aan that is..)
Crouch + red dot sight recht op torso mikken .. single fire, en dan missen. Lijkt mij dat je dan raakt maar goed.. Doe mij maar gewoon CoD4.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

SpoTs schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:27:
[...]

Crouch + red dot sight recht op torso mikken .. single fire, en dan missen. Lijkt mij dat je dan raakt maar goed.. Doe mij maar gewoon CoD4.
Daar zeg je het zelf al : de red dot scope is nl niet echt bedoelt voor lange afstanden... dan moet je toch echt voor een assault scope gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Crouch + Strenght + Ironsight/Scope + Singlefire op de neck is 9/10 instant death hoor.

En ik doel erop dat uit reviews blijkt dat hij op 1600x1200 met een leuke 25fps loopt. Op very high (vista). Nu zijn de drivers nog niet 100%, dus ik kan niet wachten. :9~

[ Voor 50% gewijzigd door Knaak op 20-03-2008 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:12

Grozno

acts without consequence!

Anoniem: 203716 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:44:
[...]

Hoe zou jij het vinden als je een steunmuur in je eigen huis neermept en vervolgens het dak op je valt? ;) Zelfs met een nano-suit aan lijkt het me niet zo prettig :+
Een steunmuur is ook wel wat anders dan een stelling waar wat dozen in staan :+ Het ding viel nota bene bij me vandaan :(

@hieronder: ik was niet duidelijk, ik stond in een bunker-geval (Solid walls dus) :)

[ Voor 9% gewijzigd door Grozno op 20-03-2008 13:10 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

Grozno schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:55:
[...]

Een steunmuur is ook wel wat anders dan een stelling waar wat dozen in staan :+ Het ding viel nota bene bij me vandaan :(
Ja, tegen de buitenmuur, die daardoor omviel, waardoor het dak los kwam te zitten, aan de andere kant de buitenmuur oook omviel, het dak aan die kant inklapte, en de tussenmuur door het gewicht van het dak omgekiept werd, op:....
Jawel, de nietsvermoedende speler :P

Herkenningspuntjes zat: een Koreaan door een huis heen smijten en dan het dak op je kop krijgen is me ook al een paar keer overkomen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 399 op 20-03-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 16:54

H3llSiNG

Meh.

hmm ik ben nu eindelijk het spel bijna door maar nu zit ik dus vast. Telkens bij de 3de check/savepoint van ascension (waar je met die vtol moet vliegen) crashed mn comp.

Tot dit punt liep het spel zonder enige problemen alleen hier kom ik niet voorbij en kan ik het spel dus niet verder spelen :(

Na wat googlen kom ik alleen op een forum uit met iemand die hetzelfde probleem heeft, zonder replies:

http://www.gamespot.com/p...d=m-1-41379131&pid=931665

Heb de nieuwste crysis patch en de nieuwste official nvidia drivers. Ik heb het spel origineel alleen heeft hij soms problemen de cd uit te lezen maar dit gaat onder het spelen gewoon goed.

*zucht* ik wil verder spelen

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30795

evilpin0 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:09:
Ieder ze mening ik speel dit speel voornamelijk vanwege de geweldige gameplay, welke andere goede jungle shooter is er naast crysis?

Ziet er nog zeer goed uit bij mij daar niet van.

Ik wil deze game binenkort even kopen voor online play, is het online versie zwaarder dan het singleplayer gedeelte? Hij draait nu vrij goed maar mocht het online gedeelt wat zwaarder zijn ga ik toch veel fps drops meemaken.
Ik vind "Just Cause" er wel op lijken, plus toffe gameplay in "Just Cause". Er is ook al een deel 2 in aantocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
"Goede jungle shooter" :P
Just cause was vermakkelijk, goed vond ik hem persoonlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
physics kloppen nog steeds niet in de game.
je kan nog steeds van een schuurtje de palen weg slaan zodat het hele dak op 1 paal in de hoek op zijn plek blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-07 12:49
murky123 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:47:
physics kloppen nog steeds niet in de game.
je kan nog steeds van een schuurtje de palen weg slaan zodat het hele dak op 1 paal in de hoek op zijn plek blijft.
Crytek bedoelt het goed. Fantaseer er maar een onbekende kracht bij :P

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

H3llsing schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 12:07:
hmm ik ben nu eindelijk het spel bijna door maar nu zit ik dus vast. Telkens bij de 3de check/savepoint van ascension (waar je met die vtol moet vliegen) crashed mn comp.

Tot dit punt liep het spel zonder enige problemen alleen hier kom ik niet voorbij en kan ik het spel dus niet verder spelen :(

Na wat googlen kom ik alleen op een forum uit met iemand die hetzelfde probleem heeft, zonder replies:

http://www.gamespot.com/p...d=m-1-41379131&pid=931665

Heb de nieuwste crysis patch en de nieuwste official nvidia drivers. Ik heb het spel origineel alleen heeft hij soms problemen de cd uit te lezen maar dit gaat onder het spelen gewoon goed.

Uhm, ik had hier gisteren ook een crash, maar ben toen gestopt met spelen. Het zal toch niet?......

Ik laat vanavond wel even weten of ik hetzelfde probleem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

edit:

scheel, nvm }:O

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 203716 op 20-03-2008 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182096

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

H3llsing schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 12:07:

[knip]

Nou, ik heb gisteren tegen de eindcredits aan zitten kijken, dus het ws geen blijvend probleem. Wel drie keer achter elkaar moeten proberen met net even andere routes/snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
crysis Wii remote en nuncuck controlled.. whooooooooohooooooo

http://www.wiiwii.tv/2008...-mote-christen-it-wiisis/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Morge ga ik mijn 9800GX2 eens testen onder Crysis, ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MOAW schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:26:
Morge ga ik mijn 9800GX2 eens testen onder Crysis, ben benieuwd! :)
Hoop je ervaringen te kunnen lezen, je ziet nu wel overal "meer FPS met 9800GX2", maar nergens echte ervaringen hoe het is om soepel op Very High te spelen (neem aan dat je Vista hebt?).
Dus ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Net even op gevoel gespeeld, en ik moet bekennen dat de game erg lekker wegspeeld (Vista, dx10, very high, geen AA, 1680)

Zit rond de 25fps, in tegenstelling tot de 16 die ik kreeg op mn 8800Ultra. 8)7

Multiplayer op high gaat ook lekker. Hopelijk worden de drivers nog wat verbeterd door nvidia, soms hier en daar een framedrop.

Maargoed, binnenkort wat uitgebreider testen (benchen)

[ Voor 11% gewijzigd door Knaak op 21-03-2008 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ik heb deze vraag zelf a een paak keer voorbij zien komen maar ik kan het nergens meer terug vinden :(
Ik ben bij de eindbaas op het vliegdekschip en heb de eerste baas op het dek verslagen.
Nu moet ik het schip wat boven het water hangt killen en hier zit ik dus vast.
Ik moet mijn geweer(ik denk die gun die stroom schiet) locken op de gun maar er gebeurd niets.
Als ik op het schip schiet zie ik bij impact ook het schild oplichten wat betekent dat er weinig gebeurd.
Iemand die mij kan vertellen wat en hoe ik het doen moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
TAC gun locken, dat is dat wapen met die mini nuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
TACgun?...die heb ik denk ik nog niet.
Is dat het wapen wat je ziet als je in die stoel zit en dan binnen wordt gebracht en in de kast wordt opgeborgen
Zoja,had ik dit al moeten pakken voordat ik op dit punt aan kwam?..kan nu volgens mij niet het schip meer in namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Dat is inderdaad dat wapen dat je ziet als je in die stoel ligt. Zodra het schip wordt aangevallen moet je geloof ik terug om die te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

spoiler:
Idd, nadat de aanval op dhet vliegdekschip begint, moet je terug om het te halen. Let wel op: dit wapen is nergens anders goed voor dan de eindbaas, maar het neemt geen slot in beslag.

En durf de spoiler tags te gebruiken, mannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Bedankt,maar:
spoiler:
Hoe kom ik het schip binnen?...elke deur is gelockt en de deur die ik eerst gebruikte is nu ook geblokeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dat wordt terug naar een ouder savegame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
spoiler:
Welke doorgang had ik dan moeten nemen om weer in het schip te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

spoiler:
nadat je de eerste aanval op het dek hebt afgeslagen, krijg je de opdracht om met de deckelevator nar beneden te gaan en de kernreactor af te sluiten. Uiteindelijk eindigt dit deel in de eindbaas, die weer op het deck is. In die fase kan je de TACgun ophalen. Je hoort het ook aan de radio berichten. Iets in de trant van: go ahead, 'I've got something to pick up on the way', waarna je naar de armory moet gaan.

Echt, het is niet moeilijk. Het verbaast me eerlijk gezegd dat je het gemist hebt. Waarschijnlijk wordt het je meteen duidelijk als je het laatste deel opnieuw speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
spoiler:
heel vreemd?...inderdaad na de reactor moet ik dat beest op het dek verslaan (dan heb ik die tacgun nog niet) heb ik deze verslagen dan kan ik nergens een ingang meer vinden om het schip weer in te komen.
De deur die ik eerst gebruikte om op het dek te komen is nu verspert door een plaat staal die ervoor ligt.
Deze krijg ik niet weg geschoten of weg gemept.
Verder kan ik nergens een mogenlijkheid vinden om het schip in te komen.
Doe ik nu steeds iets heel erg fout of heb ik te maken met een bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

spoiler:
Die TAC gun krijg je al voor je tegen de Hunter moet vechten, dus heb je niet goed naar het verhaal geluisterd (word verteld dat je hem snel moet gaan halen). Nu zal je dus overnieuw moeten beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-03 18:42

ksi

spoiler:
het lijkt wel de rouwadvertentie pagina van de krant zo

[ Voor 4% gewijzigd door ksi op 24-03-2008 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
MOAW schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 22:13:
Net even op gevoel gespeeld, en ik moet bekennen dat de game erg lekker wegspeeld (Vista, dx10, very high, geen AA, 1680)

Zit rond de 25fps, in tegenstelling tot de 16 die ik kreeg op mn 8800Ultra. 8)7

Multiplayer op high gaat ook lekker. Hopelijk worden de drivers nog wat verbeterd door nvidia, soms hier en daar een framedrop.

Maargoed, binnenkort wat uitgebreider testen (benchen)
Valt me erg tegen eigenlijk.
Ik heb 8800GTS G92 (de nieuwe ja..) in SLI en ik heb gemiddeld 28 fps op 1280x1024 MET 2xAA en alles op Very High in vanilla Crysis. Met die ene Very High tweak van Helder Pinto komt er zelfs flink wat bovenop.

Heb zelfs peaks van 58fps en de minimale fps zit rond de 19/20.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Bedankt voor de hulp.
Ik moest een paar savepunten terug om mijn fout te herstellen.
Heb hem nu kunnen uitspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
DutchManticore schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:12:
[...]

Valt me erg tegen eigenlijk.
Ik heb 8800GTS G92 (de nieuwe ja..) in SLI en ik heb gemiddeld 28 fps op 1280x1024 MET 2xAA en alles op Very High in vanilla Crysis. Met die ene Very High tweak van Helder Pinto komt er zelfs flink wat bovenop.

Heb zelfs peaks van 58fps en de minimale fps zit rond de 19/20.
Kijk eens naar het resolutie verschil :z
oh, en bedenk dat jou kaarten 2 16x lanes ter beschikking hebben, en de GX2 slechts 1 16x lijn wat uitkomt op 8x per kaart.

Daarbij is de GX2 per kaart ook lager geclocked.

[ Voor 4% gewijzigd door MexxT op 24-03-2008 20:19 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237909

Ik geraak gewoon niet verder nou, ik heb iedereen op het eiland uitgemoord, en kan nu naar hartelust rondrijden of een kopje thee drinken in 1 van de huizen. Ik moet naar extractation point, mijn collega is voor mijn neus ontvoerd en ik ging hem achterna en kwam in een veld met palmbomen (???) terecht en van daaruit heb ik iedereen vermoord en ben ik over een loopbruggetje geweest en heb ik elke weg die je kan rijden genomen, ik heb de berg op vrijwel de hele gevel proberen te superspringen of turborennen (mooie zelfbedachte woorden he :+ )

Wie weet wat ik gemist hebt en hoe ik eindelijk verder kan in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
ff op je map of bij je opdrachten kijken ? :P

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MexxT schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 22:23:
ff op je map of bij je opdrachten kijken ? :P
Uiteraard gedaan, er staat "ga naar extractatiepunt"maar dat lijkt bovenop een berg te zijn waar ik dus absoluut niet op geraak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:35

The Zep Man

🏴‍☠️

Anoniem: 237909 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 22:24:
[...]

Uiteraard gedaan, er staat "ga naar extractatiepunt"maar dat lijkt bovenop een berg te zijn waar ik dus absoluut niet op geraak?
Als je nu even zegt in welke missie/level je bezig bent...

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Zep Man schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 22:30:
[...]
Als je nu even zegt in welke missie/level je bezig bent...
Ja dat is wel handiger ja :+ Ik ben nu op Relic. Ik moet niet naar extractation point (was in de war met FEAR) maar excavation point of zo? Zoals eerder gezegd heb ik iedereen uitgemoord, onder een bruggetje een boot gepakt en overal heen geweest met de boot, diverse autos/trucks/jeeps gepakt en overal heen gereden.

Ik heb het ondertussen wel gezien, wil nu graag verder ;(

spoiler:
Laat maar, loopbruggetje over en dan links aanhouden, ook al wijst het groene pijltje de andere kant op.

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 28-03-2008 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:10
Normaal heb ik het niet zo op moderne FPS games (altijd maar EA games stijl (BF etc)) echter ben ik blij dat ik het spel woensdag toch nog gekocht heb. Ik vond de singleplayer mode zeker iets wat ik niet had willen missen. Wel vind ik dat het weer zoals gewoonlijk kort duurde. (Normal mode), gisteren geinstalleerd, vandaag uitgespeeld.
Boem zegt de big boss :9

Ik heb wel extra lang over de levels gedaan waar palmbomen stonden, geweldig gewoon hoe die bomen omvallen als je erop schiet. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://wiiee.nl/crysis.png

spoiler:
Je kunt die Koreaanse mini boss gewoon neer boxen lol :D

[ Voor 24% gewijzigd door Paprika op 28-03-2008 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar worden de savegames bewaard van crysis want ik heb nu vista ff uitgeprobeerd en crysis staat op een andere HDD dan XP en Vista en crysis werkt perfect zonder opnieuw te installeren maar al mijn savegames zijn verdwenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Even je profiel instellen, save's zijn gekoppeld aan het desbetreffende profiel dat je hebt gebruikt tijdens het spelen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Knaak op 29-03-2008 13:44 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste