Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
De inschrijving is weer geopend!
Als er iemand voor mij een HT nieuwsbrief zou kunnen verzorgen want volgens mij kan ik dit niet meer
[ Voor 32% gewijzigd door Swanfield op 13-03-2008 17:24 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
DoneDamien2004 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:23:
***************************************************** GOT CUP *****************************************************
De inschrijving is weer geopend!
Als er iemand voor mij een HT nieuwsbrief zou kunnen verzorgen want volgens mij kan ik dit niet meer
**********************************************************************************************************************
Unknown
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Helaas zagen vandaag weer 20 Gotters hun bekeravontuur eindigen. De overige 40 Gotters in deze ronde haalde wel de volgende ronde. Deze ronde begonnen de eerste teams uit Divisie 5 af te vallen. Daarnaast is er nog steeds 1 team uit VII die meestrijd in de beker.
In de volgende ronde is het weer tijd voor een clash binnen onze federatie. F.C. GoT mag op bezoek bij Santa Boma. Jammer dat er dus in ieder geval eentje gaat sneuvelen, maar aan de andere kant staat er sowieso 1 gotter in de 5e ronde. Ze moeten alleen nog even onderlingen uitvechten welke dat gaat worden.
De indeling per divisie is nu als volgt.
| Divisie | Aantal actief |
| IV | 8 van 8 |
| V | 16 van 22 |
| VI | 14 van 33 |
| VII | 1 van 22 |
| VIII | 0 van 25 |
| Belgie | 1 van 4 |
-- == Alta Alatis Patent == --
Ik weet dat je één van de geïntresseerde bentBrainpower schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 20:51:
Damien, ik hoop voor je dat het goed uitwerkt dat en dat je niet voor niks degradeerd naar de VIII...
Verwijderd
Ik had vandaag iets grappigs! Een speler met een +6 blessure ging naar +5 blessure. En popte naar uitstekend passen.
Hij had op woensdag gespeeld maar krijgt natuurlijk geen training omdat hij geblesseerd is. Is dit dan een klaverjastraining? En waarom werkt dat, als hij geblesseerd is.....
Trotse vader!
Graag ja!Damien2004 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 07:55:
[...]
Ik weet dat je één van de geïntresseerde bentGisteren alles na gerekend op mijn gemakkie en ben flink geschrokken (in positieve zin). Ik ga er helemaal voor. Als je wil kan ik je de calculatie mailen.
Inderdaad, scheelt je weer een boel regelwerk voor je friendliesCoRrRan schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 00:45:
OK, ik heb me ook eens ingeschreven voor de GoT-cup, ik neem aan dat dat via de woensdag-friendlies gaat?
Maar serieus, denk dat het goed is om te kijken hoe het berekend is.
Nou er zijn dus al heel wat geïntresseerdehoedjevanpapier schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 10:45:
Damien, plaats die calculatie eens gewoon hier. We zijn toch één grote familie
Maar serieus, denk dat het goed is om te kijken hoe het berekend is.
Wel leuk dat iedereen benieuwd is
Ps. ik kan vanaf seizoen 2 een 10,5 mil per seizoen verdienen
[ Voor 9% gewijzigd door Swanfield op 14-03-2008 11:02 ]
Verwijderd
Klopt.CoRrRan schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 00:45:
OK, ik heb me ook eens ingeschreven voor de GoT-cup, ik neem aan dat dat via de woensdag-friendlies gaat?
Maar woensdag aankomende nog niet.
Als je maar niet uitgaat van de prijzen van de afgelope 2/3 weken, want die zijn m.i. onrealistisch hoog en zullen zo'n 10% zakken tegen week 4. Tenminste, dat verwacht ikDamien2004 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 10:57:
[...]
Ps. ik kan vanaf seizoen 2 een 10,5 mil per seizoen verdienen(mits alle TL prijzen het zelfde blijven)
(ik ben niet van plan om van training te wisselen, maar ben toch benieuwd
Gelukkig maar, want die heb ik al in de planning staan.Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:05:
[...]
Klopt.
Maar woensdag aankomende nog niet.
Verwijderd
Verwijderd
Nee, de cup speel ik niet. Nog steeds niet de mogelijkheid gehad. Ik heb echter gisteren alweer een nieuwe friendly geaccepteerd, dus vandaar.Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 12:56:
Als de data op gottrick kloppen dan beginnen we voorlopig nog niet. De eerste speeldag zou dan pas 9 april zijn. Dus dan heb je alle tijd om nog uitgeschakeld te raken in de beker
Normaal gesproken wel. Nu met de leeftijd en dagen is dat niet meer aan de orde. Althans mocht het zo zijn dat de prijzen dan dalen dan kan je goedkoper jonger inslaan dan een week of 2 eerder. Dus ik denk dat de prijzen nu wel stabiel zullen blijven.Joss schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:06:
[...]
Als je maar niet uitgaat van de prijzen van de afgelope 2/3 weken, want die zijn m.i. onrealistisch hoog en zullen zo'n 10% zakken tegen week 4. Tenminste, dat verwacht ik
Gisteravond mijn beste verdediger verkocht voor 2.8 miljoen!
Reusachtig verdedigen, redelijk conditie, uitstekend ervaring en snel. 27 jaar.
Jaar terug gekocht voor 1.3 miljoen...
Nu maar weer op zoek naar een nieuwe verdediger
Sta nu zelfs op de tweede plek in mn eerste seizoen in deze Liga, die volgens Alltid ook nog eens een van de sterkere is (League ranking: 53 / 2048).
Overigens, i heb de indruk dat met de veranderingen in de ME de waarde van Middenveld-overwicht gedaald is ten kostte van een sterkere aanval of de kracht van de verdediging om kansen te krijgen...
dat ook op basis van andere wedstrijden die ik heb bekeken; zo zie ik daar meermaals een team ondanks een middenveld overwicht domweg geeneen kans krijgen als ze spelen tegen een team met een zeer sterke verdediging maar zwak middenveld
Als je HTPE's prijsstatistieken en prijs-ontwikkeling bekijkt zie je nog steeds een enorme prijsontwikkeling gedurende het seizoen... zo was vorig seizoen er ook een enorme prijsstijging in d beginweken, die gedurende het seizoen langzaam weer daalde; net zoals dit seizoen...Damien2004 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:41:
[...]
Normaal gesproken wel. Nu met de leeftijd en dagen is dat niet meer aan de orde. Althans mocht het zo zijn dat de prijzen dan dalen dan kan je goedkoper jonger inslaan dan een week of 2 eerder. Dus ik denk dat de prijzen nu wel stabiel zullen blijven.
Wt de oorzaak daarvan is kunnenw e enkel raden, maar zelf heb ik het idee dat de reden ervoor ligt in een ander gegeven dat je kunt zien in die HTPE statistieken en dat is dat het transfer-volume bij die hoge prijs-stijgingen enorm afneemt... oftewel er worden dan ook veel minder spelers verkocht, ik vermoed dat dat kan komen doordat veel teams de spelers die ze te koop zetten ook een hoge minimum-prijs geven, en er vooral gekocht wordt op 'efficiente aankopen' dus spelers met een redelijk hoge tussen-skill, die niet tever voor het poppen staan...
Hierbij speelt dan mogelijk dat veel teams op die momenten nog niet direkt om financiele inkomsten uit zulke transfers verlegen zitten en het 'extra's' zijn ... later in het seizoen hebben veel teams veel meer de inkomsten 'hard nodig', bv om versterking aan te kopen of voor lijfbehoud te kunnen vechten... dan verkopen ze ook eerder voor de 'wat-de-gek-ervoor-geeft' vraagprijs die ze veel lager inzetten... Daardoor gaan dan ook de algehele prijzen op de transfermarkt zakken, en is het makkelijker naar 'koopjes' te zoeken (nu is het bv bijna nutteloos te hopen een 'koopje' te vinden, zelfs al denk je dat zitten er gelijk drie of vier teams mee te bieden tijdens de deadline)
[ Voor 55% gewijzigd door RM-rf op 16-03-2008 11:18 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
1) Een tik van "vroeger", toen aan het einde van het seizoen alle spelers 1 jaar ouder werden
2) Het idee om aan het begin van het jaar een gebalanceerd elftal op te zetten en daarvoor passende aankopen te doen
3) Gevolg daarvan dat veel teams dus aan het einde van het jaar spelers wegdoen...
Aan het einde van het jaar dus overschot, begin van het jaar krapte.
Het voordeel hiervan kan zijn dat je in een slecht jaar na week 3 je hele team te grabbel gooit en alleen met trainees gaat spelen. Aan het eind van het seizoen koop je voor je volgende divisie voor vrij weinig geld een nieuw uitgebalanceerd team.Loona35 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 12:27:
Er zijn naar mijn beleving verschillende redenen aan te wijzen waarom spelers vroeg in het seizoen meer opleveren dan later in het seizoen.
1) Een tik van "vroeger", toen aan het einde van het seizoen alle spelers 1 jaar ouder werden
2) Het idee om aan het begin van het jaar een gebalanceerd elftal op te zetten en daarvoor passende aankopen te doen
3) Gevolg daarvan dat veel teams dus aan het einde van het jaar spelers wegdoen...
Het risico is dat de prijzen blijven stijgen en je geen ruk terug kan kopen. Kost je dan nog een seizoen
Koop ze nu in en verkoop ze op het zelfde tijd stip volgend seizoen. Blijft het zelfde resultaat. Als er niets spannends gebeurd met de transfermarkt.Loona35 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 12:27:
Er zijn naar mijn beleving verschillende redenen aan te wijzen waarom spelers vroeg in het seizoen meer opleveren dan later in het seizoen.
Feit blijft ook dat aanbod spelers met hoge passing skills laag is.
dat komt dan mooi uit, vandaag uit mijn jeugdopleiding een matig vleugelspeler met uitstekend passen, net 17. eens kijken wat we daar voor kunnen vangen, kan ik mijn team verder versterken.verder iedereen succes vanavondDamien2004 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 16:52:
[...]
Koop ze nu in en verkoop ze op het zelfde tijd stip volgend seizoen. Blijft het zelfde resultaat. Als er niets spannends gebeurd met de transfermarkt.
Feit blijft ook dat aanbod spelers met hoge passing skills laag is.
Chario2 (818126)
Verwijderd
Competitiewedstrijd van vandaag is een saaie WO, omdat mijn tegenstander niet meer dan 9 spelers in zijn hele selectie heeft. Hij lijkt alleen zijn team nog maar in leven te houden door 1 keer in de 3 weken in te loggen. Maar goed dat zijn dus inmiddels wel 6 punten uit de eerste 3 wedstrijden en dat na een promotie naar de V.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2008 20:42 ]
T.a.v. die transferlijst... ik heb wat zitten brainstormen met mijn broertje en hij wil eens een gok gaan wagen t.a.v. de verdedigende skills van keepers die belangrijker zouden zijn geworden. Hij gaat binnenkort zijn huidige keeper vervangen voor een jonger exemplaar en deze op de woensdagen in de verdediging neerzetten om de keeper zodoende op dat gebied te verbeteren. Hij traint verdedigen dus gaat daar 1 plaats op inleveren, maar als keepers met een hogere def skill meer op gaan brengen..... wie weet. Ik train zelf keepers en zit een beetje de andere kant op te denken.... een heel jonge def aantrekken met zeg iets van redelijk def en die op doel plaatsen tijdens de friendlys....
[ Voor 10% gewijzigd door lameeuw op 16-03-2008 21:30 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Dat lijkt me vrij zonde van je trainingsplek... Je hebt maar 2 trainingsplaatsen, waar je er dus 1 van wil opofferen om dit uit te proberen. Dat lijkt me vrij zonde. Ik zou zeggen, start een onderzoekje en probeer te achterhalen hoeveel de meerwaarde van de verdedigende skill opleverd als keeper. Lijkt me verstandiger om eerst te doen!lameeuw schreef op zondag 16 maart 2008 @ 21:27:
nou, vanavond eerste echte wedstrijd tegen een mede promo kandidaat (ik zie mezelf langzaamaan wel als promo kandidaat, nu hopen dat dat ook klopt) en ik sta na 5 minuten al met 1-0 voor
goed begin is het halve werk hoop ik maar.
T.a.v. die transferlijst... ik heb wat zitten brainstormen met mijn broertje en hij wil eens een gok gaan wagen t.a.v. de verdedigende skills van keepers die belangrijker zouden zijn geworden. Hij gaat binnenkort zijn huidige keeper vervangen voor een jonger exemplaar en deze op de woensdagen in de verdediging neerzetten om de keeper zodoende op dat gebied te verbeteren. Hij traint verdedigen dus gaat daar 1 plaats op inleveren, maar als keepers met een hogere def skill meer op gaan brengen..... wie weet. Ik train zelf keepers en zit een beetje de andere kant op te denken.... een heel jonge def aantrekken met zeg iets van redelijk def en die op doel plaatsen tijdens de friendlys....
Volgende week een WO, dus dit wordt ff een baal-week
als ik uit ga van een 17 jarig redelijk verdediger zonder verdere onzin die ik niet nodig heb... ik train nu in 1 seizoen mijn reserve keeper (17 jaar) op van redelijk naar formidabel op keepen, als die verdedigen skill echt duidelijk belangrijker is geworden (moet ik nog uitzoeken inderdaad) kan dit toch wel eens een gaatje in de markt wordenBrainpower schreef op zondag 16 maart 2008 @ 21:40:
[...]
Dat lijkt me vrij zonde van je trainingsplek... Je hebt maar 2 trainingsplaatsen, waar je er dus 1 van wil opofferen om dit uit te proberen. Dat lijkt me vrij zonde. Ik zou zeggen, start een onderzoekje en probeer te achterhalen hoeveel de meerwaarde van de verdedigende skill opleverd als keeper. Lijkt me verstandiger om eerst te doen!
Maar goed, het zijn allemaal nog ideeën en we moeten nog het nodige uitzoeken inderdaad, zeker omdat de def skill bij de keeper nog niet echt bekend is qua bijdrage. Het idee is overigens ingegeven door de melding in mijn jeugd team dat mijn keeper zwak verdedigen zou hebben inmiddels.
Woensdag in de beker dan maar weer goedmaken met veel goals.....
Unknown
uit het achtergrondverhaal:lameeuw schreef op zondag 16 maart 2008 @ 21:58:
Maar goed, het zijn allemaal nog ideeën en we moeten nog het nodige uitzoeken inderdaad, zeker omdat de def skill bij de keeper nog niet echt bekend is qua bijdrage. Het idee is overigens ingegeven door de melding in mijn jeugd team dat mijn keeper zwak verdedigen zou hebben inmiddels.
ik denk overigens ook dat het nutteloos is een gewone verdediger vanaf waardeloos of rampzalig te gaan optrainen in hun keepen-skill... dan heb je minimaal 4maal een pop nodig in keepen-skill voordat zo'n speler ook verhandelbaar is als keeper (en dan nog tegen de allerlaagste prijzen, dat brengt je imho helemaal niks op)Details over de bijdrage van vaardigheden per positie
08.10.2007
Dit achtergrondverhaal bevat een gedetailleerde beschrijving per positie van alle wijzigingen in de nieuwe match engine die betrekking hebben op de posities op het veld en individuele orders van je spelers.
Keepers
Tot op heden hebben doelverdedigers alleen gebruik gemaakt van de keepenvaardigheid. Vanaf nu zal het echter ook nut gaan hebben om ze bij te brengen hoe ze hun verdediging moeten neerzetten, hetgeen ze kunnen leren door op verdedigen te trainen. Van de hele bijdrage die een keeper levert, zal iets meer dan 25% uit de verdedigingsvaardigheid komen, terwijl 'keepen' zo'n 5% minder zal gaan bijdragen dan op dit moment. (De bijdrage van de keepenvaardigheid kan in de toekomst verder verlaagd worden)
heeft er overigens iemand nog zin in een jeugd-vriendschappelijk? Om de een of andere reden reageert niemand ooit op mn advertenties daarvoor
[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 17-03-2008 09:59 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
RM-rf schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:57:
[...]
offtopic:
heeft er overigens iemand nog zin in een jeugd-vriendschappelijk? Om de een of andere reden reageert niemand ooit op mn advertenties daarvoor
done
zelf gisteren met 4-3 gewonnen, tot nu toe ongeslagen en volgende week ook weer een kat in het bakkie. Teamgeest gaat ook lekker, staat nu op tevreden en de komende week kan ik dus weer PIC'en ^^
Verwijderd
Mijn tegenstander in de beker heeft 2 blessures opgelopen op zijn middenveld, dus ik heb hoop op nog een ronde bekeren
[ Voor 5% gewijzigd door Pewwy op 17-03-2008 11:55 ]
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Wordt het niet eens tijd om over te schakelen naar de nieuwe (inmiddels niet zo nieuw meer) benaming ervan?Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:53:
gisteren met 3-1 verloren van een divine-middenveld(oude stats uiteraard) deze divisie is echt te ziek haha. Sta overigens nog steeds 2e en heb maar met 3-1 verloren. Als mijn team nou eens wat beter in vorm komt kan de titel nog wel binnengehaald worden.
Bobbie Boys (69658) uit mijn V.64.Flipm0de schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:36:
heeft er hier iemand een paar voorbeelden van teams die 541 of 532 spelen in divisie VI of hoger? Kan ik mijn team er een beetje op aanpassen
Niet echt succesvol op het moment
Wat je moet doen:
enorm sterke verdediging
enorm sterke aanval om de counters in goals om te zetten
middenveld moet je zelf weten, misschien wat mensen met veel passen en def als bijstats?
Trotse vader!
Tevens kan je zien welke ploerten ik in dienst had
In mijn divisie speelt FC Holthuizen 5-3-2.Flipm0de schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:36:
heeft er hier iemand een paar voorbeelden van teams die 541 of 532 spelen in divisie VI of hoger? Kan ik mijn team er een beetje op aanpassen
Unknown
Als je bedenkt dat 25 % van de bijdrage van de keeper uit zijn def kwaliteiten komt laat iedereen dus op dit moment behoorlijk wat liggen op dat gebied. Als je verder leest dat de bijdrage van keepen nog verlaagd kan gaan worden (niet zeker dus) dan vind ik het wel een gokje waard.RM-rf schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:57:
[...]
uit het achtergrondverhaal:
Van de hele bijdrage die een keeper levert, zal iets meer dan 25% uit de verdedigingsvaardigheid komen, terwijl 'keepen' zo'n 5% minder zal gaan bijdragen dan op dit moment. (De bijdrage van de keepenvaardigheid kan in de toekomst verder verlaagd worden)
[...]
ik denk overigens ook dat het nutteloos is een gewone verdediger vanaf waardeloos of rampzalig te gaan optrainen in hun keepen-skill... dan heb je minimaal 4maal een pop nodig in keepen-skill voordat zo'n speler ook verhandelbaar is als keeper (en dan nog tegen de allerlaagste prijzen, dat brengt je imho helemaal niks op)
In mijn jeugdteam kreeg ik afgelopen week in het trainingsrapport de melding dat mijn keeper inmiddels op zwak verdedigen zit en dat heeft me toch wel aangezet om er eens over na te denken. Ik heb inmiddels een heel laag 17 jarig (17 jaar en 6 dagen) kereltje op het oog met slecht keepen en matig def om gewoon maar lekker de gok te wagen en te zien of het wat is, zo niet dan is het jammer maar ben ik wel een ervaring rijker
Ik verwacht deze speler einde seizoen op ongeveer hoog redelijk / laag goed keepen te hebben (uitgaande van de werking van de nieuwe training dat een lagere skill sneller stijgt bij een hogere leeftijd). Altijd leuk om eens iets nieuws te proberen
Verwijderd
Eigenlijk wel, maar zo lijkt mijn team veel sterkerWordt het niet eens tijd om over te schakelen naar de nieuwe (inmiddels niet zo nieuw meer) benaming ervan?
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 09:23 ]
Verwijderd
Maar ik heb geen idee hoe ik dat moet gaan doen.
Wij spelen beide 3-5-2.
Mijn tegenstander haalde afgelopen wedstrijd 123 hatstat (V 49 - M 33 - A 41)
Ik haalde afgelopen wedstrijd 103 hatstat (V 39 - M 30 - A 34)
Een van zijn verdedigers komt terug van een schorsing en een van zijn vleugelspelers zit een blesure uit.
Ik ben in principe op volle oorlogssterkte.
Dus heeft iemand tips? Ik dacht zelf op de counter gokken.
Whaha dat is natuurlijk jezelf voor de gek houden! Maar je moet het zelf weten natuurlijkVerwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:22:
[...]
Eigenlijk wel, maar zo lijkt mijn team veel sterker. Ik ben ook een man van nostalgie
voor een counter-tactiek moet je een hele sterke aanval en een hele sterke verdediging hebben... bij jou zijn dat nu net de terreinen waar je nog zwakker ervoor staat.Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:04:
Mijn tegenstander van aankomend weekend wil ik een gelijkspel of meer aansmeren.
Wij spelen beide 3-5-2.
Een van zijn verdedigers komt terug van een schorsing en een van zijn vleugelspelers zit een blesure uit.
Wat dat betreft geef ik je vrijwel geen kans om met counter een verrassing te behalen als je verder daar geen ervaring in hebt (5-3-2 kunt spelen, het liefste met een of meer aanvallende vleugelspelers) én geen specifieke verdedigers voor de counter hebt (met hogere passing)....
Je zou het eventueel met pressie kunnen proberen; dat is volgens mij de beste tactiek om voor een verrassing te zorgen en met een iets zwakker team een sterkere tegenstander te verslaan, handig is dan wel als je spelers hebt met specialiteit 'krachtig' en een sterke conditie.
ik zou 4-4-2 spelen, normaal, of anders gewoon zoals je altijd speelt maar misschien met vleugels naar het midden voor de mid rating, verlies je ook geen trainingVerwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:04:
Mijn tegenstander van aankomend weekend wil ik een gelijkspel of meer aansmeren.
Wij spelen beide 3-5-2.
[ Voor 9% gewijzigd door chario2 op 18-03-2008 14:13 ]
Chario2 (818126)
Verwijderd
Ikke speel in V, maar of ik nou zo'n goed voorbeeld ben ;-(Flipm0de schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:36:
Edit: Thorgal Eagles (361857) lijkt me handig...........
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 11:40 ]
Verwijderd
Een optie zou kunnen zijn om een verdediger op te trainen in keepen, maar echt wild wordt ik niet van deze wijziging in de regels.
Nope, en een hele goede keeper optrainen kost ook te veel tijd/geld, dus dat wordt ook niets. Eventueel als reserve def, maar nooit als vaste def op de woensdag. Kans op blessures en het inleveren van een trainee zijn dramatisch voor de planning denk ik.Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:56:
Even mijn mening mbt het trainen van keepers op DEF. Dit gaat 25% meerwaarde geven. Dus een 17 jarige keeper ga ik 4 pops def trainen, zodat hij 1 level in keepen stijgt. Dat is in mijn ogen kapitaalvernietiging, ik kan de keeper beter op keepen trainen, dan stijgt hij 5 levels ;-)
Een optie zou kunnen zijn om een verdediger op te trainen in keepen, maar echt wild wordt ik niet van deze wijziging in de regels.
Luud Hirdes
TSI = 73 890, 23 jaar en 26 dagen, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider
Conditie: uitstekend Keepen: buitenaards
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Als def trainer gaat deze keeper dus mooi als trainee gebruikt worden, en wel nadat ik uit de beker gekegeld ben. Rendabel? Geen idee, maar hij is relatief jong, staat al op slecht en ik train def. Ik zal hier ook updaten zodra er iets verandert.
Bevalt me wel om 1/2 plekjes van m'n woensdag-team in te ruilen voor zulke skilltrades, alhoewel het nu misschien weer wat rendabeler is om door te trainen.
Edit: #^@&*!^% Blessure nummer 8 van het seizoen, what the ^#^&! is er hier aan de hand?
[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 19-03-2008 18:32 ]
Na de 1e ronde, was deze ronde voor mij de makkelijkste.
Hopelijk volgende week eindelijk een thuiswedstrijd!
Wel weer een blessure. Spelhervatter/verdediger heeft een +1. Gelukkig is hij jong, en staan de 10 doktors nog steeds aan.
Trotse vader!
Hoeveel kreeg je op je bankrekening bijgeschreven?Joss schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:30:
maar uiteindelijk een zeer respectable winst van 275k (1100%) en 210k (200%) en dat allebei met 4 trainingen (had 2 verwacht bij beiden, maargoed).
Volgens mij is dat heel wat minder, dan de 306k en 426k.
Je krijgt als het goed is minder dan 90%, daar wordt je winst aardig lager van ;-)
Trotse vader!
Ja, tuurlijk krijg je minder, de exacte winstbedragen waren €249.513 en €171.380TH0R schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:50:
[...]
Hoeveel kreeg je op je bankrekening bijgeschreven?
Volgens mij is dat heel wat minder, dan de 306k en 426k.
Je krijgt als het goed is minder dan 90%, daar wordt je winst aardig lager van ;-)
Verwijderd
Helaas zagen vandaag weer 16 Gotters hun bekeravontuur eindigen. Onder hen het laatste team wat nog meestreed in de belgische beker en de laatste VIIe divisie team in de nederlandse beker. De overige 24 Gotters in deze ronde haalde wel de volgende ronde.
Santo Boma verloor bijna kansloos van F.C. Got met 1-8. Daarmee gaat manager brainpower nog een ronde verder. Verder deze ronde liet 12_kuub zijn dat zij ook nog niet klaar zijn met de beker. Met een 0-10 overwinning denderen ze door naar de volgende ronde.
Boca LWD mag als VIe divisie team volgende ronde hard aan de bak als er een team uit de IIIe op bezoek komt. Daarnaast gaan alle clubs uit divisie IV op bezoek bij een team uit divisie VI. Dus we hopen ze allemaal volgende week weer te zien winnen.
De indeling per divisie is nu als volgt.
| Divisie | Aantal actief |
| IV | 8 van 8 |
| V | 10 van 22 |
| VI | 6 van 33 |
| VII | 0 van 22 |
| VIII | 0 van 25 |
| Belgie | 0 van 4 |
Vanaf volgende week zal ik de dan nog actieve Gotters posten in plaats van de tabel.
Altijd leuk om te lezen, je verhaaltjes over de beker!
Keep it up
Trotse vader!
Voor velen een extra motivatie om nog een ronde door te gaan toch?Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:19:
Vanaf volgende week zal ik de dan nog actieve Gotters posten in plaats van de tabel.
Verder, keep up the good work.
Vanavond zelf gewonnen met 2-5 en volgende week op bezoek bij een no1 in V. Dat is op zich te doen, al merk ik dat volledig AO niet meer al te super werkt.
Zit daarom er over te denken de verdediging wat op te krikken met spelers met wat def en eventueel wat positiespel. Welk level verdedigen zou ik voor moeten gaan om het effect van de mindere invloed van het middenveld op te vangen? Zou uitmuntend genoeg zijn? Ik ga ze op passen trainen, dus het mogen kale defs zijn. Tips?
[ Voor 48% gewijzigd door Quintus op 19-03-2008 23:44 ]
Unknown
Toppie![b][message=29785543,noline]DSanka schreef op woensdag 19 maart 2008 @
Hoeveel fysio's heb je in dienst, en hoe hoog staat je trainings intensiteit?Joss schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:30:
Edit: #^@&*!^% Blessure nummer 8 van het seizoen, what the ^#^&! is er hier aan de hand?
Die fan-verwachting klopt overigens echt voor geen meter!
"23-03-2008 20:00 (Competitie) FC Shoarmaspor - F.C. GoT we gaan wellicht verliezen"
En dat terwijl het thuisteam een bot-team is
is toch alleen maar een voordeel die verwachting, of verwacht je een moeizaam gelijkspel tegen het botjeBrainpower schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:10:
Lekkere 1-8 overwinning geboekt gister! Helaas weer volgende week een uitwedstrijd, wat dus betekend dat ik dan moet winnen om kans te maken op het behalen van mijn doelstelling: eindelijk eens een thuiswedstrijd in de beker
Die fan-verwachting klopt overigens echt voor geen meter!
"23-03-2008 20:00 (Competitie) FC Shoarmaspor - F.C. GoT we gaan wellicht verliezen"
En dat terwijl het thuisteam een bot-team is
Chario2 (818126)
Daar gaat het niet om. Het feit is dat het soms dus totaal niet klopt. Maar er zullen nog wel wat aanpassingen komen aan deze feature..chario2 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:48:
[...]
is toch alleen maar een voordeel die verwachting, of verwacht je een moeizaam gelijkspel tegen het botje
Haha dat is wel lekker idd. Maar is het genoeg voor je? Of vallen de transferprijzen je mee?Damien2004 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:42:
Toch wel leuk om te zien: Totale inkomsten € 14 833 002 (tot nu toe)
Meer dan genoeg voor mijn plan in werking te zettenBrainpower schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:49:
[...]
Haha dat is wel lekker idd. Maar is het genoeg voor je? Of vallen de transferprijzen je mee?
Kost wel heel veel tijd om nu 14 spelers bij elkaar te zoeken en niet mee te gaan in de bidwars
Verwijderd
Moet eerlijk zeggen dat ik niet alle posts heb zitten lezen, ben zo'n 3 hele topics forum-moe geweest, dus excuseer me als deze vragen al meerdere keren zijn gesteld:
Nieuwe ME/training/HO, 3 vragen:
- hoeveel midfield verlies als je een IM TW zet!? {vorig seizoen AO gespeeld, alleen OWD is te riskant dus zoek andere opties]
- door de nieuwe training regel vraag ik me af hoeveel training mijn trainees krijgen bij een WO?
- ik krijg hattrick organiser maar niet geiinstaleerd, iemand hier gespecialiseerd in die mij kan helpen!?
thx!
Welk OS, wat gaat er precies fout? Krijg je een foutmelding? Wat heb je al gedaan?Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 00:35:
- ik krijg hattrick organiser maar niet geiinstaleerd, iemand hier gespecialiseerd in die mij kan helpen!?
Je moet op de helpdesk gaan werkenDamien2004 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 09:21:
[...]
Welk OS, wat gaat er precies fout? Krijg je een foutmelding? Wat heb je al gedaan?
TU was weer ruk vandaag. Veel vormdalingen, weinig interessants.
Vorm gelijk gebleven bij mij dacht ik, maar wel 5 trainings pops (waarvan 4 trainees ^^)Pewwy schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 09:24:
[...]
TU was weer ruk vandaag. Veel vormdalingen, weinig interessants.
Verwijderd
Hij vergeet alleen nog te vragen of de computer aanstaat en of de stekker er in zit
@cwt: Wat de jeugdcompetitie betreft die zijn net weer begonnen, maar je komt nu je het hier hebt gemeld vast wel ergens op een wachtlijst terecht
De jeugdcompetities van GoT zijn al begonnen! De ERE en II.1 zit geloof ik al vol...Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 09:33:
Hoe kan ik mij opgeven voor de GoT jeugdcompetitie, de mijne is namelijk net afgelopen?
Trouwens vandaag een duidelijk voorbeeld gekregen dat spelers met een laag niveau een stuk sneller stijgen tegenwoordig.
Een 18 jarige steeg in 4 weken passen training van slecht naar zwak (18 jaar)... Daarintegen deed een 31 jarige middenvelder 13 weken erover om van redelijk naar goed te gaan
[ Voor 35% gewijzigd door NiMu83 op 21-03-2008 10:00 ]
Zal hem maar doortrainen zodat 'ie, als hij groot is, voor het echte Oranje mag uitkomen
HO is ook java based en hiervoor is het geloof ik ook nodig dat je de nieuwste sun-Java geinstalleerd hebt...Damien2004 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 09:21:
[...]
Welk OS, wat gaat er precies fout? Krijg je een foutmelding? Wat heb je al gedaan?
verder draait he bij wel zowel op windows als mac OSX probleemloos
Mijn TU was hartverwarmend;
vier pops in verdedigen (
de anderen waren twee trainees en een oudere winger (A-team) die wat osmosistraining kenelijk meekreeg..
en van die trainees heb ik net twee weken en is nog 17; gekocht vor 50K ziu hij volgens de TL n 400K opbrengen... maar denk toch dat ik m liever nu doortrain als deel vaneen nieuwe lichting de me naa de VII me brengen
verder vorm +5 en stamina +4/-1.
Met deze waardes maak ik de volgende twee wedstijden zo'n 55-60% kans te winnen; en 20% gejkspel...
dat zou me dit seizoen al definitief veilig boven de degradatielinie houden...
In dat geval ga ik twee hoge verdedigers direkt verkopen en richt me volledig op de opbouw van mn team naar volgend seizoen .
Hiervoor werd advies gevraagd over CA. Als je geen ervaring en geen passen hebt in je team, is het niet echt aan te raden. Je hebt dubbele def-ratings nodig en dan nog kan de tegenstander scoren.
Spelen mensen hier ook Popomundo (www.popomundo.com)? Ik zag het spel staan op de HT pagina en het leek me wel geinig. Snap er alleen nog weinig van.
Verwijderd
Ga wel een poging wagen om die basketbalmanager uit te proberen die op de partner pagina binnen hattrick staat.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2008 16:56 ]
vergeet al weken deadlines, denk ik er eens aan, stopt ht er mee...
Heb overigens nog een HT ratings liggen, weet alleen niet of het de volledige versie is.
[ Voor 39% gewijzigd door Pewwy op 23-03-2008 20:20 ]
Ik zal straks als ik thuis ben, wel even de laatste HTratings uploaden (was paar maand geleden de nieuwste versie iig). Deze werkt bij mij nog perfect.
Trotse vader!
zou je die ergens willen uploaden of willen mailen?TH0R schreef op zondag 23 maart 2008 @ 22:00:
Als je de berichten leest van de HT's, lees je waarom je minder toeschouwers hebt
Ik zal straks als ik thuis ben, wel even de laatste HTratings uploaden (was paar maand geleden de nieuwste versie iig). Deze werkt bij mij nog perfect.
Chario2 (818126)
Trotse vader!
Daag me maar uit!
AFC Juniors (56755)
Jeugdteam van F.C. GoT
Al mijn spelers verkocht.
7 mil geinvesteerd in 14 nieuwe spelers.
19 mil nog op de bank staan
508500,- gemiddelde aanschaf waarde.
Ik heb mijn laatste HTratings hier geupload:TH0R schreef op zondag 23 maart 2008 @ 22:32:
Yup, geen probleem. Zoals ik zei, straks als ik thuis ben :-)
HTratings zipje
Suc6 allemaal.
Wat mij betreft mag de link ook in de startpost.
Trotse vader!
geweldig heel erg bedankt!!!TH0R schreef op maandag 24 maart 2008 @ 10:28:
[...]
Ik heb mijn laatste HTratings hier geupload:
HTratings zipje
Suc6 allemaal.
Wat mij betreft mag de link ook in de startpost.
Chario2 (818126)
maar wat heb je nou gekocht uitmuntende mids of zo?Damien2004 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 09:57:
Update
Al mijn spelers verkocht.
7 mil geinvesteerd in 14 nieuwe spelers.
19 mil nog op de bank staan
508500,- gemiddelde aanschaf waarde.
Chario2 (818126)
Ik heb je uitgedaagd!Brainpower schreef op maandag 24 maart 2008 @ 09:22:
Iemand een jeugdfriendly?
Daag me maar uit!
AFC Juniors (56755)
Jeugdteam van F.C. GoT
TDL Offspring, jeugdteam van TDL.
Nee neechario2 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 10:52:
[...]
maar wat heb je nou gekocht uitmuntende mids of zo?
Als het allemaal word zoals de planning is dan plaats ik het hele stukje info nog wel hier
Dit topic is gesloten.
![]()