Yes! gister gewonnen, wel dankzij een goal in de laatste minuten nadat mn tegenstander opeens sterk terugkwam, maar de volgende drie punten zijn weer binnen voor lijfbehoud...
Sta nu zelfs op de tweede plek in mn eerste seizoen in deze Liga, die volgens Alltid ook nog eens een van de sterkere is (League ranking: 53 / 2048).
Overigens, i heb de indruk dat met de veranderingen in de ME de waarde van Middenveld-overwicht gedaald is ten kostte van een sterkere aanval of de kracht van de verdediging om kansen te krijgen...
dat ook op basis van andere wedstrijden die ik heb bekeken; zo zie ik daar meermaals een team ondanks een middenveld overwicht domweg geeneen kans krijgen als ze spelen tegen een team met een zeer sterke verdediging maar zwak middenveld
Damien2004 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:41:
[...]
Normaal gesproken wel. Nu met de leeftijd en dagen is dat niet meer aan de orde. Althans mocht het zo zijn dat de prijzen dan dalen dan kan je goedkoper jonger inslaan dan een week of 2 eerder. Dus ik denk dat de prijzen nu wel stabiel zullen blijven.
Als je HTPE's prijsstatistieken en prijs-ontwikkeling bekijkt zie je nog steeds een enorme prijsontwikkeling gedurende het seizoen... zo was vorig seizoen er ook een enorme prijsstijging in d beginweken, die gedurende het seizoen langzaam weer daalde; net zoals dit seizoen...
Wt de oorzaak daarvan is kunnenw e enkel raden, maar zelf heb ik het idee dat de reden ervoor ligt in een ander gegeven dat je kunt zien in die HTPE statistieken en dat is dat het transfer-volume bij die hoge prijs-stijgingen enorm afneemt... oftewel er worden dan ook veel minder spelers verkocht, ik vermoed dat dat kan komen doordat veel teams de spelers die ze te koop zetten ook een hoge minimum-prijs geven, en er vooral gekocht wordt op 'efficiente aankopen' dus spelers met een redelijk hoge tussen-skill, die niet tever voor het poppen staan...
Hierbij speelt dan mogelijk dat veel teams op die momenten nog niet direkt om financiele inkomsten uit zulke transfers verlegen zitten en het 'extra's' zijn ... later in het seizoen hebben veel teams veel meer de inkomsten 'hard nodig', bv om versterking aan te kopen of voor lijfbehoud te kunnen vechten... dan verkopen ze ook eerder voor de 'wat-de-gek-ervoor-geeft' vraagprijs die ze veel lager inzetten... Daardoor gaan dan ook de algehele prijzen op de transfermarkt zakken, en is het makkelijker naar 'koopjes' te zoeken (nu is het bv bijna nutteloos te hopen een 'koopje' te vinden, zelfs al denk je dat zitten er gelijk drie of vier teams mee te bieden tijdens de deadline)
[
Voor 55% gewijzigd door
RM-rf op 16-03-2008 11:18
]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen