Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 61 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.572 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Brainpower schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:43:
Maar je gaat dus je briljant (bijvoorbeeld) spits inleveren en er een uitstekend/matig passen spits voor terughalen? Of een spits in de buurt van briljant maar dan met matig passen voor ongeveer dezelfde prijs?
Nou ze zijn natuurlijk wel wat hoger dan briljant :) Maar idd. Ik ga beginnen op uitstekend. Kijk het doel van het spel is dat je veel geld verdiend. Veel geld staat weer gelijk aan een goed team. En een goed team weer gelijk aan ere divisie :)

Dus ik probeer gewoon vanaf uitstekend iedere keer een stukje hoger te gaan. Doel is bij iedere verkoop weer iets hoger in te kopen.
Ik weet zeker dat er een punt komt dat het niet meer kan en er komt zowiezo een punt dat ik dus een coach vervanging of stadion uitbreiding nodig heb.

Zelf denk ik dat ik 2 of 3 keer degradeer eer ik dus het punt heb bereikt voor mijn weg omhoog :)

Kan het mis hebben want hier heb ik nog niet een plan op gemaakt. Het is dus even uitwerken wat de mogelijkheden zijn en waar de beperkingen liggen. Eén ding weet ik wel dat als je dit goed aanpakt je leuke dingen kan gaan doen.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
***************************************************** GOT CUP *****************************************************

De inschrijving is weer geopend!
Als er iemand voor mij een HT nieuwsbrief zou kunnen verzorgen want volgens mij kan ik dit niet meer :)

**********************************************************************************************************************

[ Voor 32% gewijzigd door Swanfield op 13-03-2008 17:24 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 14:28

Quintus

Eg wel! Dus....

Damien2004 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:23:
***************************************************** GOT CUP *****************************************************

De inschrijving is weer geopend!
Als er iemand voor mij een HT nieuwsbrief zou kunnen verzorgen want volgens mij kan ik dit niet meer :)

**********************************************************************************************************************
Done

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Damien, ik hoop voor je dat het goed uitwerkt dat en dat je niet voor niks degradeerd naar de VIII...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekernieuws

Helaas zagen vandaag weer 20 Gotters hun bekeravontuur eindigen. De overige 40 Gotters in deze ronde haalde wel de volgende ronde. Deze ronde begonnen de eerste teams uit Divisie 5 af te vallen. Daarnaast is er nog steeds 1 team uit VII die meestrijd in de beker.

In de volgende ronde is het weer tijd voor een clash binnen onze federatie. F.C. GoT mag op bezoek bij Santa Boma. Jammer dat er dus in ieder geval eentje gaat sneuvelen, maar aan de andere kant staat er sowieso 1 gotter in de 5e ronde. Ze moeten alleen nog even onderlingen uitvechten welke dat gaat worden.

De indeling per divisie is nu als volgt.

DivisieAantal actief
IV8 van 8
V16 van 22
VI14 van 33
VII1 van 22
VIII0 van 25
Belgie1 van 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

OK, ik heb me ook eens ingeschreven voor de GoT-cup, ik neem aan dat dat via de woensdag-friendlies gaat?

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 20:51:
Damien, ik hoop voor je dat het goed uitwerkt dat en dat je niet voor niks degradeerd naar de VIII...
Ik weet dat je één van de geïntresseerde bent :) Gisteren alles na gerekend op mijn gemakkie en ben flink geschrokken (in positieve zin). Ik ga er helemaal voor. Als je wil kan ik je de calculatie mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk idee met dat passen houdt het wel spannend haha. Weer eens wat anders dan PM training.De vorm van mijn basisspelers is eindelijk omhoog gegaan, nu kan ik misschien weer een x meer als 230 hatstats halen. Die lamballen verdienen grof geld, maar never in vorm. Heb zelfs een speler die al bijna 2 seizoenen niet gespeeld heeft in de compo omdat hij max zwak in vorm is. Beetje jammer. Maar dan kan hij in de GoT cup aan de bak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 19:33
Ik ben ook wel geïnteresseerd, mail mij ook maar :)

Ik had vandaag iets grappigs! Een speler met een +6 blessure ging naar +5 blessure. En popte naar uitstekend passen.

Hij had op woensdag gespeeld maar krijgt natuurlijk geen training omdat hij geblesseerd is. Is dit dan een klaverjastraining? En waarom werkt dat, als hij geblesseerd is.....

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 07:55:
[...]

Ik weet dat je één van de geïntresseerde bent :) Gisteren alles na gerekend op mijn gemakkie en ben flink geschrokken (in positieve zin). Ik ga er helemaal voor. Als je wil kan ik je de calculatie mailen.
Graag ja! :) Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Stuur mij effe een ht mailtje met je mail adres :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Zie mn profiel hier op got ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Done

En heb je hem binnen?

[ Voor 8% gewijzigd door Swanfield op 14-03-2008 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
CoRrRan schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 00:45:
OK, ik heb me ook eens ingeschreven voor de GoT-cup, ik neem aan dat dat via de woensdag-friendlies gaat?
Inderdaad, scheelt je weer een boel regelwerk voor je friendlies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Damien, plaats die calculatie eens gewoon hier. We zijn toch één grote familie ;)
Maar serieus, denk dat het goed is om te kijken hoe het berekend is.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
hoedjevanpapier schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 10:45:
Damien, plaats die calculatie eens gewoon hier. We zijn toch één grote familie ;)
Maar serieus, denk dat het goed is om te kijken hoe het berekend is.
Nou er zijn dus al heel wat geïntresseerde :) Ben bang dat ik dadelijk pandoras box opent en dat de markt in elkaar zakt :)
Wel leuk dat iedereen benieuwd is ;) Wel leuk is dat ik na 2 seizoen (als ik dus 2 keer 14 spelers heb verkocht) een winst heb van 12,6 mil. :)

Ps. ik kan vanaf seizoen 2 een 10,5 mil per seizoen verdienen :) (mits alle TL prijzen het zelfde blijven)

[ Voor 9% gewijzigd door Swanfield op 14-03-2008 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 00:45:
Klopt.

Maar woensdag aankomende nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Damien2004 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 10:57:
[...]
Ps. ik kan vanaf seizoen 2 een 10,5 mil per seizoen verdienen :) (mits alle TL prijzen het zelfde blijven)
Als je maar niet uitgaat van de prijzen van de afgelope 2/3 weken, want die zijn m.i. onrealistisch hoog en zullen zo'n 10% zakken tegen week 4. Tenminste, dat verwacht ik :P

(ik ben niet van plan om van training te wisselen, maar ben toch benieuwd ;) zou je hem naar het adres uit m'n profiel willen sturen? O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:05:
[...]

Klopt.

Maar woensdag aankomende nog niet.
Gelukkig maar, want die heb ik al in de planning staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de data op gottrick kloppen dan beginnen we voorlopig nog niet. De eerste speeldag zou dan pas 9 april zijn. Dus dan heb je alle tijd om nog uitgeschakeld te raken in de beker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zooooooooo ook weer ingeschreven voor de GoT cup, vorige editie was ik net te laat met inschrijven snik snik snik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 12:56:
Als de data op gottrick kloppen dan beginnen we voorlopig nog niet. De eerste speeldag zou dan pas 9 april zijn. Dus dan heb je alle tijd om nog uitgeschakeld te raken in de beker :P
Nee, de cup speel ik niet. Nog steeds niet de mogelijkheid gehad. Ik heb echter gisteren alweer een nieuwe friendly geaccepteerd, dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Joss schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:06:
[...]

Als je maar niet uitgaat van de prijzen van de afgelope 2/3 weken, want die zijn m.i. onrealistisch hoog en zullen zo'n 10% zakken tegen week 4. Tenminste, dat verwacht ik :P
Normaal gesproken wel. Nu met de leeftijd en dagen is dat niet meer aan de orde. Althans mocht het zo zijn dat de prijzen dan dalen dan kan je goedkoper jonger inslaan dan een week of 2 eerder. Dus ik denk dat de prijzen nu wel stabiel zullen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Je kan merken dat de prijzen enorm gestegen zijn.

Gisteravond mijn beste verdediger verkocht voor 2.8 miljoen!
Reusachtig verdedigen, redelijk conditie, uitstekend ervaring en snel. 27 jaar.

Jaar terug gekocht voor 1.3 miljoen...

Nu maar weer op zoek naar een nieuwe verdediger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 22:56

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Yes! gister gewonnen, wel dankzij een goal in de laatste minuten nadat mn tegenstander opeens sterk terugkwam, maar de volgende drie punten zijn weer binnen voor lijfbehoud...
Sta nu zelfs op de tweede plek in mn eerste seizoen in deze Liga, die volgens Alltid ook nog eens een van de sterkere is (League ranking: 53 / 2048).

Overigens, i heb de indruk dat met de veranderingen in de ME de waarde van Middenveld-overwicht gedaald is ten kostte van een sterkere aanval of de kracht van de verdediging om kansen te krijgen...

dat ook op basis van andere wedstrijden die ik heb bekeken; zo zie ik daar meermaals een team ondanks een middenveld overwicht domweg geeneen kans krijgen als ze spelen tegen een team met een zeer sterke verdediging maar zwak middenveld
Damien2004 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:41:
[...]

Normaal gesproken wel. Nu met de leeftijd en dagen is dat niet meer aan de orde. Althans mocht het zo zijn dat de prijzen dan dalen dan kan je goedkoper jonger inslaan dan een week of 2 eerder. Dus ik denk dat de prijzen nu wel stabiel zullen blijven.
Als je HTPE's prijsstatistieken en prijs-ontwikkeling bekijkt zie je nog steeds een enorme prijsontwikkeling gedurende het seizoen... zo was vorig seizoen er ook een enorme prijsstijging in d beginweken, die gedurende het seizoen langzaam weer daalde; net zoals dit seizoen...

Wt de oorzaak daarvan is kunnenw e enkel raden, maar zelf heb ik het idee dat de reden ervoor ligt in een ander gegeven dat je kunt zien in die HTPE statistieken en dat is dat het transfer-volume bij die hoge prijs-stijgingen enorm afneemt... oftewel er worden dan ook veel minder spelers verkocht, ik vermoed dat dat kan komen doordat veel teams de spelers die ze te koop zetten ook een hoge minimum-prijs geven, en er vooral gekocht wordt op 'efficiente aankopen' dus spelers met een redelijk hoge tussen-skill, die niet tever voor het poppen staan...

Hierbij speelt dan mogelijk dat veel teams op die momenten nog niet direkt om financiele inkomsten uit zulke transfers verlegen zitten en het 'extra's' zijn ... later in het seizoen hebben veel teams veel meer de inkomsten 'hard nodig', bv om versterking aan te kopen of voor lijfbehoud te kunnen vechten... dan verkopen ze ook eerder voor de 'wat-de-gek-ervoor-geeft' vraagprijs die ze veel lager inzetten... Daardoor gaan dan ook de algehele prijzen op de transfermarkt zakken, en is het makkelijker naar 'koopjes' te zoeken (nu is het bv bijna nutteloos te hopen een 'koopje' te vinden, zelfs al denk je dat zitten er gelijk drie of vier teams mee te bieden tijdens de deadline)

[ Voor 55% gewijzigd door RM-rf op 16-03-2008 11:18 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Er zijn naar mijn beleving verschillende redenen aan te wijzen waarom spelers vroeg in het seizoen meer opleveren dan later in het seizoen.

1) Een tik van "vroeger", toen aan het einde van het seizoen alle spelers 1 jaar ouder werden
2) Het idee om aan het begin van het jaar een gebalanceerd elftal op te zetten en daarvoor passende aankopen te doen
3) Gevolg daarvan dat veel teams dus aan het einde van het jaar spelers wegdoen...

Aan het einde van het jaar dus overschot, begin van het jaar krapte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Loona35 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 12:27:
Er zijn naar mijn beleving verschillende redenen aan te wijzen waarom spelers vroeg in het seizoen meer opleveren dan later in het seizoen.

1) Een tik van "vroeger", toen aan het einde van het seizoen alle spelers 1 jaar ouder werden
2) Het idee om aan het begin van het jaar een gebalanceerd elftal op te zetten en daarvoor passende aankopen te doen
3) Gevolg daarvan dat veel teams dus aan het einde van het jaar spelers wegdoen...

Het voordeel hiervan kan zijn dat je in een slecht jaar na week 3 je hele team te grabbel gooit en alleen met trainees gaat spelen. Aan het eind van het seizoen koop je voor je volgende divisie voor vrij weinig geld een nieuw uitgebalanceerd team.

Het risico is dat de prijzen blijven stijgen en je geen ruk terug kan kopen. Kost je dan nog een seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Loona35 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 12:27:

Koop ze nu in en verkoop ze op het zelfde tijd stip volgend seizoen. Blijft het zelfde resultaat. Als er niets spannends gebeurd met de transfermarkt.
Feit blijft ook dat aanbod spelers met hoge passing skills laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Damien2004 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 16:52:
[...]

Koop ze nu in en verkoop ze op het zelfde tijd stip volgend seizoen. Blijft het zelfde resultaat. Als er niets spannends gebeurd met de transfermarkt.
Feit blijft ook dat aanbod spelers met hoge passing skills laag is.
dat komt dan mooi uit, vandaag uit mijn jeugdopleiding een matig vleugelspeler met uitstekend passen, net 17. eens kijken wat we daar voor kunnen vangen, kan ik mijn team verder versterken.verder iedereen succes vanavond

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een speler gescout voor mijn jeugdteam die in no-time uitstekend vleugelspel zou moet kunnen halen. Is ook wel handig, want hij loopt nu al tegen de 17 aan. De eerste training blijft nog op verdedigen staan tot dat ik mijn 8* keeper heb gepromoveerd. Dus heb de tweede heb ik nu dus maar even omgezet naar vleugelspel.

Competitiewedstrijd van vandaag is een saaie WO, omdat mijn tegenstander niet meer dan 9 spelers in zijn hele selectie heeft. Hij lijkt alleen zijn team nog maar in leven te houden door 1 keer in de 3 weken in te loggen. Maar goed dat zijn dus inmiddels wel 6 punten uit de eerste 3 wedstrijden en dat na een promotie naar de V.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2008 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 11:04

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

nou, vanavond eerste echte wedstrijd tegen een mede promo kandidaat (ik zie mezelf langzaamaan wel als promo kandidaat, nu hopen dat dat ook klopt ;) ) en ik sta na 5 minuten al met 1-0 voor :) goed begin is het halve werk hoop ik maar.

T.a.v. die transferlijst... ik heb wat zitten brainstormen met mijn broertje en hij wil eens een gok gaan wagen t.a.v. de verdedigende skills van keepers die belangrijker zouden zijn geworden. Hij gaat binnenkort zijn huidige keeper vervangen voor een jonger exemplaar en deze op de woensdagen in de verdediging neerzetten om de keeper zodoende op dat gebied te verbeteren. Hij traint verdedigen dus gaat daar 1 plaats op inleveren, maar als keepers met een hogere def skill meer op gaan brengen..... wie weet. Ik train zelf keepers en zit een beetje de andere kant op te denken.... een heel jonge def aantrekken met zeg iets van redelijk def en die op doel plaatsen tijdens de friendlys....

[ Voor 10% gewijzigd door lameeuw op 16-03-2008 21:30 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

lameeuw schreef op zondag 16 maart 2008 @ 21:27:
nou, vanavond eerste echte wedstrijd tegen een mede promo kandidaat (ik zie mezelf langzaamaan wel als promo kandidaat, nu hopen dat dat ook klopt ;) ) en ik sta na 5 minuten al met 1-0 voor :) goed begin is het halve werk hoop ik maar.

T.a.v. die transferlijst... ik heb wat zitten brainstormen met mijn broertje en hij wil eens een gok gaan wagen t.a.v. de verdedigende skills van keepers die belangrijker zouden zijn geworden. Hij gaat binnenkort zijn huidige keeper vervangen voor een jonger exemplaar en deze op de woensdagen in de verdediging neerzetten om de keeper zodoende op dat gebied te verbeteren. Hij traint verdedigen dus gaat daar 1 plaats op inleveren, maar als keepers met een hogere def skill meer op gaan brengen..... wie weet. Ik train zelf keepers en zit een beetje de andere kant op te denken.... een heel jonge def aantrekken met zeg iets van redelijk def en die op doel plaatsen tijdens de friendlys....
Dat lijkt me vrij zonde van je trainingsplek... Je hebt maar 2 trainingsplaatsen, waar je er dus 1 van wil opofferen om dit uit te proberen. Dat lijkt me vrij zonde. Ik zou zeggen, start een onderzoekje en probeer te achterhalen hoeveel de meerwaarde van de verdedigende skill opleverd als keeper. Lijkt me verstandiger om eerst te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Bahbah... 6e wedstrijd, 6e en 7e blessure (lijkt wel of fysio's een contra-effect hebben hier). In de laatste 5 minuten 2 tegendoelpunten en dus 2 blessures opgelopen. Alles behalve mijn middenveld was beter (mijn aanval beter dan zijn aanval en beter dan zijn verdediging, mijn verdediging beter dan zijn verdediging en zijn aanval), 30 hatstats meer... Maargoed, die wedstrijden horen er blijkbaar bij als je FC Strijen heet.

Volgende week een WO, dus dit wordt ff een baal-week :P M'n pull en gepromoveerde waren ook al minder dan verwacht, redelijk verdedigen terwijl er gezegd werd dat hij binnen no-time op goed zou zitten en toch een melding kreeg dat hij uitgeleerd was. De pull was zwak positiespel en kon weleens binnen no-time op zwak positiespel uitkomen. Fijne dag verder baas! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Brainpower schreef op zondag 16 maart 2008 @ 21:40:
[...]

Dat lijkt me vrij zonde van je trainingsplek... Je hebt maar 2 trainingsplaatsen, waar je er dus 1 van wil opofferen om dit uit te proberen. Dat lijkt me vrij zonde. Ik zou zeggen, start een onderzoekje en probeer te achterhalen hoeveel de meerwaarde van de verdedigende skill opleverd als keeper. Lijkt me verstandiger om eerst te doen!
als ik uit ga van een 17 jarig redelijk verdediger zonder verdere onzin die ik niet nodig heb... ik train nu in 1 seizoen mijn reserve keeper (17 jaar) op van redelijk naar formidabel op keepen, als die verdedigen skill echt duidelijk belangrijker is geworden (moet ik nog uitzoeken inderdaad) kan dit toch wel eens een gaatje in de markt worden :P

Maar goed, het zijn allemaal nog ideeën en we moeten nog het nodige uitzoeken inderdaad, zeker omdat de def skill bij de keeper nog niet echt bekend is qua bijdrage. Het idee is overigens ingegeven door de melding in mijn jeugd team dat mijn keeper zwak verdedigen zou hebben inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Hé zeg, weer 3-3. Vandaag tegen een counterteam. Stond nog wel 3-1voor, maar het mocht niet zo wezen. We zijn nog wel ongeslagen en elke punt is een punt. Toch is 2x 3-3 niet geweldig.
Woensdag in de beker dan maar weer goedmaken met veel goals.....

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Shit, 0-2 gewonnen hehehe :p Doet mij zo twijvelen om mijn plan door te zetten hehe. Maar gezien de rest zal ik dadelijk toch wel bij de laatste 4 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

lameeuw schreef op zondag 16 maart 2008 @ 21:58:

Maar goed, het zijn allemaal nog ideeën en we moeten nog het nodige uitzoeken inderdaad, zeker omdat de def skill bij de keeper nog niet echt bekend is qua bijdrage. Het idee is overigens ingegeven door de melding in mijn jeugd team dat mijn keeper zwak verdedigen zou hebben inmiddels.
uit het achtergrondverhaal:
Details over de bijdrage van vaardigheden per positie

08.10.2007
Dit achtergrondverhaal bevat een gedetailleerde beschrijving per positie van alle wijzigingen in de nieuwe match engine die betrekking hebben op de posities op het veld en individuele orders van je spelers.

Keepers
Tot op heden hebben doelverdedigers alleen gebruik gemaakt van de keepenvaardigheid. Vanaf nu zal het echter ook nut gaan hebben om ze bij te brengen hoe ze hun verdediging moeten neerzetten, hetgeen ze kunnen leren door op verdedigen te trainen. Van de hele bijdrage die een keeper levert, zal iets meer dan 25% uit de verdedigingsvaardigheid komen, terwijl 'keepen' zo'n 5% minder zal gaan bijdragen dan op dit moment. (De bijdrage van de keepenvaardigheid kan in de toekomst verder verlaagd worden)
ik denk overigens ook dat het nutteloos is een gewone verdediger vanaf waardeloos of rampzalig te gaan optrainen in hun keepen-skill... dan heb je minimaal 4maal een pop nodig in keepen-skill voordat zo'n speler ook verhandelbaar is als keeper (en dan nog tegen de allerlaagste prijzen, dat brengt je imho helemaal niks op)

offtopic:
heeft er overigens iemand nog zin in een jeugd-vriendschappelijk? Om de een of andere reden reageert niemand ooit op mn advertenties daarvoor

[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 17-03-2008 09:59 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:43
RM-rf schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:57:
[...]
offtopic:
heeft er overigens iemand nog zin in een jeugd-vriendschappelijk? Om de een of andere reden reageert niemand ooit op mn advertenties daarvoor
offtopic:
done

zelf gisteren met 4-3 gewonnen, tot nu toe ongeslagen en volgende week ook weer een kat in het bakkie. Teamgeest gaat ook lekker, staat nu op tevreden en de komende week kan ik dus weer PIC'en ^^

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren met 3-1 verloren van een divine-middenveld :S (oude stats uiteraard) deze divisie is echt te ziek haha. Sta overigens nog steeds 2e en heb maar met 3-1 verloren. Als mijn team nou eens wat beter in vorm komt kan de titel nog wel binnengehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gisteren 0-2 gewonnen met pic en mijn B-team trainees 8) Scoorde mijn derde rode kaart, dus gaat lekker. Weer een mid geschorst :P

Mijn tegenstander in de beker heeft 2 blessures opgelopen op zijn middenveld, dus ik heb hoop op nog een ronde bekeren :)

[ Voor 5% gewijzigd door Pewwy op 17-03-2008 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:17

Flipm0de

geen

heeft er hier iemand een paar voorbeelden van teams die 541 of 532 spelen in divisie VI of hoger? Kan ik mijn team er een beetje op aanpassen _/-\o_

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:53:
gisteren met 3-1 verloren van een divine-middenveld :S (oude stats uiteraard) deze divisie is echt te ziek haha. Sta overigens nog steeds 2e en heb maar met 3-1 verloren. Als mijn team nou eens wat beter in vorm komt kan de titel nog wel binnengehaald worden.
Wordt het niet eens tijd om over te schakelen naar de nieuwe (inmiddels niet zo nieuw meer) benaming ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Flipm0de schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:36:
heeft er hier iemand een paar voorbeelden van teams die 541 of 532 spelen in divisie VI of hoger? Kan ik mijn team er een beetje op aanpassen _/-\o_
Bobbie Boys (69658) uit mijn V.64.
Niet echt succesvol op het moment

Wat je moet doen:
enorm sterke verdediging
enorm sterke aanval om de counters in goals om te zetten
middenveld moet je zelf weten, misschien wat mensen met veel passen en def als bijstats?

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Mocht er nog intresse zijn, er is een uitverkoop op dit moment bij mij en ik heb ze redelijk goedkoop er op geplaatst :)

Tevens kan je zien welke ploerten ik in dienst had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

In mijn divisie speelt FC Holthuizen 5-3-2.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

RM-rf schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:57:
[...]

uit het achtergrondverhaal:

Van de hele bijdrage die een keeper levert, zal iets meer dan 25% uit de verdedigingsvaardigheid komen, terwijl 'keepen' zo'n 5% minder zal gaan bijdragen dan op dit moment. (De bijdrage van de keepenvaardigheid kan in de toekomst verder verlaagd worden)
[...]

ik denk overigens ook dat het nutteloos is een gewone verdediger vanaf waardeloos of rampzalig te gaan optrainen in hun keepen-skill... dan heb je minimaal 4maal een pop nodig in keepen-skill voordat zo'n speler ook verhandelbaar is als keeper (en dan nog tegen de allerlaagste prijzen, dat brengt je imho helemaal niks op)
Als je bedenkt dat 25 % van de bijdrage van de keeper uit zijn def kwaliteiten komt laat iedereen dus op dit moment behoorlijk wat liggen op dat gebied. Als je verder leest dat de bijdrage van keepen nog verlaagd kan gaan worden (niet zeker dus) dan vind ik het wel een gokje waard.

In mijn jeugdteam kreeg ik afgelopen week in het trainingsrapport de melding dat mijn keeper inmiddels op zwak verdedigen zit en dat heeft me toch wel aangezet om er eens over na te denken. Ik heb inmiddels een heel laag 17 jarig (17 jaar en 6 dagen) kereltje op het oog met slecht keepen en matig def om gewoon maar lekker de gok te wagen en te zien of het wat is, zo niet dan is het jammer maar ben ik wel een ervaring rijker :P

Ik verwacht deze speler einde seizoen op ongeveer hoog redelijk / laag goed keepen te hebben (uitgaande van de werking van de nieuwe training dat een lagere skill sneller stijgt bij een hogere leeftijd). Altijd leuk om eens iets nieuws te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt het niet eens tijd om over te schakelen naar de nieuwe (inmiddels niet zo nieuw meer) benaming ervan?
Eigenlijk wel, maar zo lijkt mijn team veel sterker ;). Ik ben ook een man van nostalgie :P

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn tegenstander van aankomend weekend wil ik een gelijkspel of meer aansmeren.
Maar ik heb geen idee hoe ik dat moet gaan doen.

Wij spelen beide 3-5-2.
Mijn tegenstander haalde afgelopen wedstrijd 123 hatstat (V 49 - M 33 - A 41)
Ik haalde afgelopen wedstrijd 103 hatstat (V 39 - M 30 - A 34)

Een van zijn verdedigers komt terug van een schorsing en een van zijn vleugelspelers zit een blesure uit.
Ik ben in principe op volle oorlogssterkte.

Dus heeft iemand tips? Ik dacht zelf op de counter gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:22:
[...]

Eigenlijk wel, maar zo lijkt mijn team veel sterker ;). Ik ben ook een man van nostalgie :P
Whaha dat is natuurlijk jezelf voor de gek houden! Maar je moet het zelf weten natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:04:
Mijn tegenstander van aankomend weekend wil ik een gelijkspel of meer aansmeren.

Wij spelen beide 3-5-2.

Een van zijn verdedigers komt terug van een schorsing en een van zijn vleugelspelers zit een blesure uit.

voor een counter-tactiek moet je een hele sterke aanval en een hele sterke verdediging hebben... bij jou zijn dat nu net de terreinen waar je nog zwakker ervoor staat.
Wat dat betreft geef ik je vrijwel geen kans om met counter een verrassing te behalen als je verder daar geen ervaring in hebt (5-3-2 kunt spelen, het liefste met een of meer aanvallende vleugelspelers) én geen specifieke verdedigers voor de counter hebt (met hogere passing)....

Je zou het eventueel met pressie kunnen proberen; dat is volgens mij de beste tactiek om voor een verrassing te zorgen en met een iets zwakker team een sterkere tegenstander te verslaan, handig is dan wel als je spelers hebt met specialiteit 'krachtig' en een sterke conditie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:04:

Wij spelen beide 3-5-2.

ik zou 4-4-2 spelen, normaal, of anders gewoon zoals je altijd speelt maar misschien met vleugels naar het midden voor de mid rating, verlies je ook geen training

[ Voor 9% gewijzigd door chario2 op 18-03-2008 14:13 ]

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikke speel in V, maar of ik nou zo'n goed voorbeeld ben ;-(

Edit: Thorgal Eagles (361857) lijkt me handig...........

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even mijn mening mbt het trainen van keepers op DEF. Dit gaat 25% meerwaarde geven. Dus een 17 jarige keeper ga ik 4 pops def trainen, zodat hij 1 level in keepen stijgt. Dat is in mijn ogen kapitaalvernietiging, ik kan de keeper beter op keepen trainen, dan stijgt hij 5 levels ;-)

Een optie zou kunnen zijn om een verdediger op te trainen in keepen, maar echt wild wordt ik niet van deze wijziging in de regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:56:
Even mijn mening mbt het trainen van keepers op DEF. Dit gaat 25% meerwaarde geven. Dus een 17 jarige keeper ga ik 4 pops def trainen, zodat hij 1 level in keepen stijgt. Dat is in mijn ogen kapitaalvernietiging, ik kan de keeper beter op keepen trainen, dan stijgt hij 5 levels ;-)

Een optie zou kunnen zijn om een verdediger op te trainen in keepen, maar echt wild wordt ik niet van deze wijziging in de regels.
Nope, en een hele goede keeper optrainen kost ook te veel tijd/geld, dus dat wordt ook niets. Eventueel als reserve def, maar nooit als vaste def op de woensdag. Kans op blessures en het inleveren van een trainee zijn dramatisch voor de planning denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

En toch jongens, over het bovenstaande verhaal.Afgelopen week heb ik deze keeper gekocht voor de lieve som van 5,6 miljoen.

Luud Hirdes
TSI = 73 890, 23 jaar en 26 dagen, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider

Conditie: uitstekend Keepen: buitenaards
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Als def trainer gaat deze keeper dus mooi als trainee gebruikt worden, en wel nadat ik uit de beker gekegeld ben. Rendabel? Geen idee, maar hij is relatief jong, staat al op slecht en ik train def. Ik zal hier ook updaten zodra er iets verandert.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Weer lekker wat winst gemaakt met een paar skilltrades. Ze werkten een beetje erg tegen me, door (veel) meer training nodig te hebben dan ik wilde, maar uiteindelijk een zeer respectable winst van 275k (1100%) en 210k (200%) en dat allebei met 4 trainingen (had 2 verwacht bij beiden, maargoed).

Bevalt me wel om 1/2 plekjes van m'n woensdag-team in te ruilen voor zulke skilltrades, alhoewel het nu misschien weer wat rendabeler is om door te trainen.

Edit: #^@&*!^% Blessure nummer 8 van het seizoen, what the ^#^&! is er hier aan de hand?

[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 19-03-2008 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 21:15

_Z3

Zo ik ben door naar de volgende ronde: had nu een briljant middenveld, dit heb ik nog nooit eerder gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Gefeliciteerd :)

Na de 1e ronde, was deze ronde voor mij de makkelijkste.
Hopelijk volgende week eindelijk een thuiswedstrijd!

Wel weer een blessure. Spelhervatter/verdediger heeft een +1. Gelukkig is hij jong, en staan de 10 doktors nog steeds aan.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Joss schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:30:
maar uiteindelijk een zeer respectable winst van 275k (1100%) en 210k (200%) en dat allebei met 4 trainingen (had 2 verwacht bij beiden, maargoed).
Hoeveel kreeg je op je bankrekening bijgeschreven?
Volgens mij is dat heel wat minder, dan de 306k en 426k.

Je krijgt als het goed is minder dan 90%, daar wordt je winst aardig lager van ;-)

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
TH0R schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:50:
[...]

Hoeveel kreeg je op je bankrekening bijgeschreven?
Volgens mij is dat heel wat minder, dan de 306k en 426k.

Je krijgt als het goed is minder dan 90%, daar wordt je winst aardig lager van ;-)
Ja, tuurlijk krijg je minder, de exacte winstbedragen waren €249.513 en €171.380

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekernieuws

Helaas zagen vandaag weer 16 Gotters hun bekeravontuur eindigen. Onder hen het laatste team wat nog meestreed in de belgische beker en de laatste VIIe divisie team in de nederlandse beker. De overige 24 Gotters in deze ronde haalde wel de volgende ronde.

Santo Boma verloor bijna kansloos van F.C. Got met 1-8. Daarmee gaat manager brainpower nog een ronde verder. Verder deze ronde liet 12_kuub zijn dat zij ook nog niet klaar zijn met de beker. Met een 0-10 overwinning denderen ze door naar de volgende ronde.

Boca LWD mag als VIe divisie team volgende ronde hard aan de bak als er een team uit de IIIe op bezoek komt. Daarnaast gaan alle clubs uit divisie IV op bezoek bij een team uit divisie VI. Dus we hopen ze allemaal volgende week weer te zien winnen.

De indeling per divisie is nu als volgt.

DivisieAantal actief
IV8 van 8
V10 van 22
VI6 van 33
VII0 van 22
VIII0 van 25
Belgie0 van 4

Vanaf volgende week zal ik de dan nog actieve Gotters posten in plaats van de tabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Hey DSanka!

Altijd leuk om te lezen, je verhaaltjes over de beker!

Keep it up :)

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:19:

Vanaf volgende week zal ik de dan nog actieve Gotters posten in plaats van de tabel.
Voor velen een extra motivatie om nog een ronde door te gaan toch? >:)

Verder, keep up the good work.

Vanavond zelf gewonnen met 2-5 en volgende week op bezoek bij een no1 in V. Dat is op zich te doen, al merk ik dat volledig AO niet meer al te super werkt.

Zit daarom er over te denken de verdediging wat op te krikken met spelers met wat def en eventueel wat positiespel. Welk level verdedigen zou ik voor moeten gaan om het effect van de mindere invloed van het middenveld op te vangen? Zou uitmuntend genoeg zijn? Ik ga ze op passen trainen, dus het mogen kale defs zijn. Tips?

[ Voor 48% gewijzigd door Quintus op 19-03-2008 23:44 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
[b][message=29785543,noline]DSanka schreef op woensdag 19 maart 2008 @

Toppie! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Joss schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:30:
Edit: #^@&*!^% Blessure nummer 8 van het seizoen, what the ^#^&! is er hier aan de hand?
Hoeveel fysio's heb je in dienst, en hoe hoog staat je trainings intensiteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gisteren 0-4 gewonnen in de beker. Volgende week thuis tegen een VI team, komende zondag dus weer pic met mijn b-trainees in de verdediging. Kijken of we een potje kunnen breken en nog een ronde halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Lekkere 1-8 overwinning geboekt gister! Helaas weer volgende week een uitwedstrijd, wat dus betekend dat ik dan moet winnen om kans te maken op het behalen van mijn doelstelling: eindelijk eens een thuiswedstrijd in de beker :)

Die fan-verwachting klopt overigens echt voor geen meter!
"23-03-2008 20:00 (Competitie) FC Shoarmaspor - F.C. GoT we gaan wellicht verliezen"

En dat terwijl het thuisteam een bot-team is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Brainpower schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:10:
Lekkere 1-8 overwinning geboekt gister! Helaas weer volgende week een uitwedstrijd, wat dus betekend dat ik dan moet winnen om kans te maken op het behalen van mijn doelstelling: eindelijk eens een thuiswedstrijd in de beker :)

Die fan-verwachting klopt overigens echt voor geen meter!
"23-03-2008 20:00 (Competitie) FC Shoarmaspor - F.C. GoT we gaan wellicht verliezen"

En dat terwijl het thuisteam een bot-team is :S
is toch alleen maar een voordeel die verwachting, of verwacht je een moeizaam gelijkspel tegen het botje ;)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

chario2 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:48:
[...]

is toch alleen maar een voordeel die verwachting, of verwacht je een moeizaam gelijkspel tegen het botje ;)
Daar gaat het niet om. Het feit is dat het soms dus totaal niet klopt. Maar er zullen nog wel wat aanpassingen komen aan deze feature..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Toch wel leuk om te zien: Totale inkomsten € 14 833 002 (tot nu toe :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:42:
Toch wel leuk om te zien: Totale inkomsten € 14 833 002 (tot nu toe :) )
Haha dat is wel lekker idd. Maar is het genoeg voor je? Of vallen de transferprijzen je mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:49:
[...]

Haha dat is wel lekker idd. Maar is het genoeg voor je? Of vallen de transferprijzen je mee?
Meer dan genoeg voor mijn plan in werking te zetten :) De prijzen van spelers zijn in het echt wel hoger dan verwacht. Echter zal de verkoop prijs dan ook wat hoger liggen vermoed ik. Tevens gaat het slechts om een ton verschil dus is nog wel te doen. En soms lukt het me wel om ze goed koop te krijgen.

Kost wel heel veel tijd om nu 14 spelers bij elkaar te zoeken en niet mee te gaan in de bidwars :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi inderdaad die verhaaltjes over de beker! Tijdje forum beetje gemeden, de mensen die het wat langer spelen kennen dit wil, forum-moe 8)7 Alleen je gaat toch weer nieuwsgierig worden zo op zijn tijd.

Moet eerlijk zeggen dat ik niet alle posts heb zitten lezen, ben zo'n 3 hele topics forum-moe geweest, dus excuseer me als deze vragen al meerdere keren zijn gesteld:

Nieuwe ME/training/HO, 3 vragen:

- hoeveel midfield verlies als je een IM TW zet!? {vorig seizoen AO gespeeld, alleen OWD is te riskant dus zoek andere opties]
- door de nieuwe training regel vraag ik me af hoeveel training mijn trainees krijgen bij een WO?
- ik krijg hattrick organiser maar niet geiinstaleerd, iemand hier gespecialiseerd in die mij kan helpen!?

thx! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 00:35:
- ik krijg hattrick organiser maar niet geiinstaleerd, iemand hier gespecialiseerd in die mij kan helpen!?
Welk OS, wat gaat er precies fout? Krijg je een foutmelding? Wat heb je al gedaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 09:21:
[...]

Welk OS, wat gaat er precies fout? Krijg je een foutmelding? Wat heb je al gedaan? :)
Je moet op de helpdesk gaan werken ;)

TU was weer ruk vandaag. Veel vormdalingen, weinig interessants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik mij opgeven voor de GoT jeugdcompetitie, de mijne is namelijk net afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:43
Pewwy schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 09:24:
[...]

TU was weer ruk vandaag. Veel vormdalingen, weinig interessants.
Vorm gelijk gebleven bij mij dacht ik, maar wel 5 trainings pops (waarvan 4 trainees ^^)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 09:24:
[...]

Je moet op de helpdesk gaan werken ;)
Hij vergeet alleen nog te vragen of de computer aanstaat en of de stekker er in zit :+

@cwt: Wat de jeugdcompetitie betreft die zijn net weer begonnen, maar je komt nu je het hier hebt gemeld vast wel ergens op een wachtlijst terecht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 09:33:
Hoe kan ik mij opgeven voor de GoT jeugdcompetitie, de mijne is namelijk net afgelopen?
De jeugdcompetities van GoT zijn al begonnen! De ERE en II.1 zit geloof ik al vol...

Trouwens vandaag een duidelijk voorbeeld gekregen dat spelers met een laag niveau een stuk sneller stijgen tegenwoordig.

Een 18 jarige steeg in 4 weken passen training van slecht naar zwak (18 jaar)... Daarintegen deed een 31 jarige middenvelder 13 weken erover om van redelijk naar goed te gaan :)

[ Voor 35% gewijzigd door NiMu83 op 21-03-2008 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Kom er net achter dat mijn 20 jarige Nederlandse verdediger bij de top 5 zit in U20 (4e op TSI, 3e op sterren). Hij is alleen nooit gescout :/ Heb wel een aantal keer een scan gedaan op dutchstats, maar blijkbaar zat hij net in een lichting waarbij de U20-coach heeft gekozen voor een nieuwe generatie.

Zal hem maar doortrainen zodat 'ie, als hij groot is, voor het echte Oranje mag uitkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Damien2004 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 09:21:
[...]

HO is ook java based en hiervoor is het geloof ik ook nodig dat je de nieuwste sun-Java geinstalleerd hebt...

verder draait he bij wel zowel op windows als mac OSX probleemloos

Mijn TU was hartverwarmend;
vier pops in verdedigen (:) alhoewel eentje mn trainer is die net zit te heen-en-weren tussen waardeoos en rampzalig, die valt maandag weer terug)
de anderen waren twee trainees en een oudere winger (A-team) die wat osmosistraining kenelijk meekreeg..
en van die trainees heb ik net twee weken en is nog 17; gekocht vor 50K ziu hij volgens de TL n 400K opbrengen... maar denk toch dat ik m liever nu doortrain als deel vaneen nieuwe lichting de me naa de VII me brengen

verder vorm +5 en stamina +4/-1.
Met deze waardes maak ik de volgende twee wedstijden zo'n 55-60% kans te winnen; en 20% gejkspel...
dat zou me dit seizoen al definitief veilig boven de degradatielinie houden...
In dat geval ga ik twee hoge verdedigers direkt verkopen en richt me volledig op de opbouw van mn team naar volgend seizoen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

De vormddaling zet door... vandaag weer +1/-4, ongeveer gelijk aan de vorige week (+3/-6). Denk dat ik dit seizoen voor het eerst eens met een ouderwetse 5-3-2 ga spelen, dus 2 wings en maar 1 middenvelder (de SH).

Hiervoor werd advies gevraagd over CA. Als je geen ervaring en geen passen hebt in je team, is het niet echt aan te raden. Je hebt dubbele def-ratings nodig en dan nog kan de tegenstander scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Even wat offtopic gebrabbel hoor...

Spelen mensen hier ook Popomundo (www.popomundo.com)? Ik zag het spel staan op de HT pagina en het leek me wel geinig. Snap er alleen nog weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het een keer geprobeerd toen er veel problemen waren met hattrick. Maar ben er eigenlijk snel weer mee opgehouden. Sprak mij uiteindelijk toch niet zo aan.

Ga wel een poging wagen om die basketbalmanager uit te proberen die op de partner pagina binnen hattrick staat.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2008 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

grmbl.... net bezig mijn opstelling in te voeren..... plat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:47
hopelijk worden de transferdeadlines een uurtje opgeschoven, heb volgens mij 3 gewenste trainees die ongeveer nu aflopen met deadline :(

vergeet al weken deadlines, denk ik er eens aan, stopt ht er mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is de 2e goed verdedigen in 3 weken tijd. Ben benieuwd wat deze op gaat leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog een HTratings exe? De site is offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
De domeinregistratie van htratings.com is verlopen en wordt mogelijk nog vernieuwd of wordt verwijderd. Inmiddels staat er een andere site op. Maar goed, ik kan je helaas niet aan de exe helpen. Of is alleen de exe genoeg voor dit programma? Ik neem aan dat er een setup van is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wat is dat toch met die toeschouwers? Ik krijg niet eens meer dan 40000 man in mijn stadion, terwijl het vroeger altijd vol zat :(

Heb overigens nog een HT ratings liggen, weet alleen niet of het de volledige versie is.

[ Voor 39% gewijzigd door Pewwy op 23-03-2008 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Als je de berichten leest van de HT's, lees je waarom je minder toeschouwers hebt :)

Ik zal straks als ik thuis ben, wel even de laatste HTratings uploaden (was paar maand geleden de nieuwste versie iig). Deze werkt bij mij nog perfect.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

TH0R schreef op zondag 23 maart 2008 @ 22:00:
Als je de berichten leest van de HT's, lees je waarom je minder toeschouwers hebt :)

Ik zal straks als ik thuis ben, wel even de laatste HTratings uploaden (was paar maand geleden de nieuwste versie iig). Deze werkt bij mij nog perfect.
zou je die ergens willen uploaden of willen mailen?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Yup, geen probleem. Zoals ik zei, straks als ik thuis ben :-)

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Iemand een jeugdfriendly?

Daag me maar uit!

AFC Juniors (56755)
Jeugdteam van F.C. GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Update

Al mijn spelers verkocht.

7 mil geinvesteerd in 14 nieuwe spelers.
19 mil nog op de bank staan
508500,- gemiddelde aanschaf waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
TH0R schreef op zondag 23 maart 2008 @ 22:32:
Yup, geen probleem. Zoals ik zei, straks als ik thuis ben :-)
Ik heb mijn laatste HTratings hier geupload:

HTratings zipje

Suc6 allemaal.

Wat mij betreft mag de link ook in de startpost.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

TH0R schreef op maandag 24 maart 2008 @ 10:28:
[...]

Ik heb mijn laatste HTratings hier geupload:

HTratings zipje

Suc6 allemaal.

Wat mij betreft mag de link ook in de startpost.
geweldig heel erg bedankt!!!

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Damien2004 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 09:57:
Update

Al mijn spelers verkocht.

7 mil geinvesteerd in 14 nieuwe spelers.
19 mil nog op de bank staan
508500,- gemiddelde aanschaf waarde.
maar wat heb je nou gekocht uitmuntende mids of zo?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-06 20:26
Brainpower schreef op maandag 24 maart 2008 @ 09:22:
Iemand een jeugdfriendly?

Daag me maar uit!

AFC Juniors (56755)
Jeugdteam van F.C. GoT
Ik heb je uitgedaagd!

TDL Offspring, jeugdteam van TDL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
chario2 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 10:52:
[...]

maar wat heb je nou gekocht uitmuntende mids of zo?
Nee nee :) Heb spelers gekocht voor het trainen van passen :)
Als het allemaal word zoals de planning is dan plaats ik het hele stukje info nog wel hier :)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.