Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 61 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.571 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
TH0R schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 18:22:
[...]

Ik ben tot nu toe zeer tevreden over passen trainen.
Altijd goede reserves en altijd hoge opbrengst!

Ik train op de wedstrijddag met 7 man (3-5-2) en tijdens mijn friendly met 8 man (2-5-3).
Even snel gekeken maar een briljant speler met matig passen van 19 jaar is tussen de 1,5 en 2 mil.
Met 20 jaar en uitstekend passen gaat hij weg voor 2 tot 2,3 mil.
Echter als je een formidabel speler heb op 21 jaar dan krijg je er bijna 2,8 voor.
Dat is dan 16 x (effe klein schatten) 7 ton = 11.200.000,- over 2 jaar als je ze dan allemaal verpatst.
Dan zou je binnen 4 seizoenen als je door werkt een goed en hoog vermogen hebben om dus door te kunnen knallen.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Dat is best netjes Damien!

Misschien eens een wat uitgebreider onderzoek starten naar het kopen en verkopen van mids en spitsen bij het trainen van passen.

Dus alle kosten en de opbrengsten (uiteraard een schatting)...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 13:10:
Dat is best netjes Damien!

Misschien eens een wat uitgebreider onderzoek starten naar het kopen en verkopen van mids en spitsen bij het trainen van passen.

Dus alle kosten en de opbrengsten (uiteraard een schatting)...
Ik zal dat inderdaad eens onderzoeken.
Had laatst een onderzoek over 2 seizoenen gedaan en dat leverde op dat verdedigers trainen het meeste oplevert.

Al met al zal het dadelijk misschien wel minder worden vermoed ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Swanfield op 06-03-2008 13:20 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Leuk dat we de prijzen van transfers kunnen zien, maar is er ook data aanwezig van de hoeveelheid gekochte speler op een moment?

Huidig: van spelers met het niveau boven briljant en jonger dan 25 is het aanbod +- 50 per regio.

Hoe zat dat bv. met een (paar) jaar terug?

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vroeger was een 17 jarige goed midd al een miljoen. tegenwoordig +/- 50K ?
4 jaar geleden in de V.220 gespeeld. toen gestopt en nu weer 2 seizoenen bezig in de VIII.1191

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 19:33
Damien2004 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 12:40:
[...]

Even snel gekeken maar een briljant speler met matig passen van 19 jaar is tussen de 1,5 en 2 mil.
Met 20 jaar en uitstekend passen gaat hij weg voor 2 tot 2,3 mil.
Echter als je een formidabel speler heb op 21 jaar dan krijg je er bijna 2,8 voor.
Dat is dan 16 x (effe klein schatten) 7 ton = 11.200.000,- over 2 jaar als je ze dan allemaal verpatst.
Dan zou je binnen 4 seizoenen als je door werkt een goed en hoog vermogen hebben om dus door te kunnen knallen.
Passen = veel geld verdienen + leuke extra bijeffecten :)

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 14:51:
vroeger was een 17 jarige goed midd al een miljoen. tegenwoordig +/- 50K ?
4 jaar geleden in de V.220 gespeeld. toen gestopt en nu weer 2 seizoenen bezig in de VIII.1191
Komt omdat toen leeftijd wel belangrijk was, en tegenwoordig een stuk minder. Spelers met een lagere skill traint sneller dan een speler met een hoge skill. Tegenwoordig maakt het ook niet zo heel veel meer uit of je nou een 19 uitmuntend verkoopt, of een 23 uitmuntend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

wel als je hoofdskill traint, maar op lage bijskills maakt het idd weinig meer uit.

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Even wat grondiger gekeken.

19 jaar briljant kopen is moeilijk en kans soms duur zijn. Om 15 spelers te hebben is wel een zware kluif. Gekeken naar uitmuntend en ook die zijn spaarzaam.
Echter van matig passen naar uitstekend is niet echt zo's winst gevende factor. Naar formidabel wel alleen worden de spelers wel lastiger te verkopen vermoed ik.
Ik ga er een paar shortlisten om de bedragen in de gaten te houden.
15 spelers op briljant aanschaffen kost overigens wel 15 x 2 mil bijna dus dat is niet echt te doen voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 16:24:
Even wat grondiger gekeken.

19 jaar briljant kopen is moeilijk en kans soms duur zijn. Om 15 spelers te hebben is wel een zware kluif. Gekeken naar uitmuntend en ook die zijn spaarzaam.
Echter van matig passen naar uitstekend is niet echt zo's winst gevende factor. Naar formidabel wel alleen worden de spelers wel lastiger te verkopen vermoed ik.
Ik ga er een paar shortlisten om de bedragen in de gaten te houden.
15 spelers op briljant aanschaffen kost overigens wel 15 x 2 mil bijna dus dat is niet echt te doen voor mij :)
Alles briljant aanschaffen is idd niet te doen, maar (zoals THOR ook doet) verkoop je een speler wanneer deze daar rijp voor is, en vervolgens koop je dezelfde speler terug, maar dan een skill hoger dan de hoofdskill en dan ook weer zwak/matig passen. Zo eindig je na een aantal seizoenen op briljant als je het goed doet.

Waarom verkopen spelers met formidabel passen dan lastiger? En wat als je ze optraind tot uitmuntend passen of hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 16:49:
[...]

Alles briljant aanschaffen is idd niet te doen, maar (zoals THOR ook doet) verkoop je een speler wanneer deze daar rijp voor is, en vervolgens koop je dezelfde speler terug, maar dan een skill hoger dan de hoofdskill en dan ook weer zwak/matig passen. Zo eindig je na een aantal seizoenen op briljant als je het goed doet.

Waarom verkopen spelers met formidabel passen dan lastiger? En wat als je ze optraind tot uitmuntend passen of hoger?
Het probleem ligt hem in de hoge vraagprijs en de lage hoofdskill vermoed ik. Daarom moet ik het even monitoren om te kijken of mijn eerste bevindingen kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Okay keep me informed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grunnen
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 21:53
Mijn vleugel is zeer zwak, 1 speler van 3.5 ster andere is 4 ster. Terwijl de rest van mijn team rond de 5 ster of hoger ligt. Want als je 3-5-2 speelt, moet je toch wel 2 vleugels hebben?

Hebben jullie tips voor mij over een goede vleugelspeler rond de 1 tot 1.2 miljoen?
Want als ik bijvoorbeeld een briljante vleugelspeler neem, zit die vaak boven de 1.5miljoen al... en soms niet eens 4.5 ster :S

Ik zit in de VI divisie, en ik wil een vleugelspeler met 5 ster. :)

Ik hoor graag jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Grunnen schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 20:15:
Mijn vleugel is zeer zwak, 1 speler van 3.5 ster andere is 4 ster. Terwijl de rest van mijn team rond de 5 ster of hoger ligt. Want als je 3-5-2 speelt, moet je toch wel 2 vleugels hebben?

Hebben jullie tips voor mij over een goede vleugelspeler rond de 1 tot 1.2 miljoen?
Want als ik bijvoorbeeld een briljante vleugelspeler neem, zit die vaak boven de 1.5miljoen al... en soms niet eens 4.5 ster :S

Ik zit in de VI divisie, en ik wil een vleugelspeler met 5 ster. :)

Ik hoor graag jullie reacties!
Zet je die vleugel aanvallend, normaal of naar het midden? Dat is al een wezenlijk verschil. Je kunt toch ook zelf de moeite nemen om even op de TL te kijken naar vleugelspelers? Zoek anders naar spelers met meer ervaring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik heb de oplossing gevonden :) Een eerste investering van 7 miljoen is nodig en na één seizoen (2x poppen) levert dat 7 miljoen op (14 spelers verkopen voor een winst van 5 ton per speler)

Ik denk dat dit wel een aardig correcte opzet is. Vraag is dan alleen hoeveel geld heb je dan weer nodig om te promoveren naar de ere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Lol, je haalt nooit 5 ton winst per speler, na 1 seizoen.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
TH0R schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 10:34:
Van matig naar uitstekend passen.

Kijk zelf maar :)

inkoop: 18 jaar positiespel uitstekend passen matig
verkoop: 19 jaar positiespel uitstekend passen uitstekend

Even op transfer vergelijk klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grunnen
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 21:53
Brainpower schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 20:46:
[...]

Zet je die vleugel aanvallend, normaal of naar het midden? Dat is al een wezenlijk verschil. Je kunt toch ook zelf de moeite nemen om even op de TL te kijken naar vleugelspelers? Zoek anders naar spelers met meer ervaring...
Ik zet ze vaak op aanvallend, anders wel op normaal

Ik heb al vaak op de TL lijst gekeken, maar ik zie niet echt iets bijzonders... dus ik vroeg jullie ff jullie mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:56

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik kies voor mn vleugelspelers liever wat meer ervaren spelers en eentje met een specialiteit als snel of koppen ... verder is het goed als ze 'brede' skills' hebben, niet noodzakelijk zulk hoog vleugelspel maar zeker ook goed in positiespel en passing (alhoewel scoring en verdediging ook kan helpen)...

[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 07-03-2008 12:14 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
TH0R schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 10:34:
Dat haal je zelfs al met normaal trainen op het moment, dus dat is onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Pewwy schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 12:14:
[...]

Ik had het ook alleen over passen-training :)

Ik zal even de TL bekijken, naar die 18 en 19-jarigen!
Want als je echt 500k per seizoen winst maakt per speler, dan train ik nu de verkeerde mensen :P

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Pewwy schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 12:14:
[...]

ik heb mn huidige keeper gekocht op 500.000 en als ik de TL geloof kan ik nu bijna 1,5 miljoen voor hem vangen... nooit getrained (alhoewel hij wel een kein beetje verdediging meegepikt heeft, van rampzalig naar waardeloos ging).

Ook bv met slim en op het juiste moment inkopen zijn momenteel goede winsten te boeken.

hooguit is het nooit geheel vooruit te zien en loop je ook soms een risico dat sommige aankopen niet zo succesvol zijn als de anderen... bovendien, het lastigste op dit moment vind ik eigenlijk nog het 'juist vérkopen'.... wat misschien deels ook een behoorlijk en 'geluk' is, je hebt immers maar twee coaches nodig die beiden enorm omhoog zitten en tegen elkaar gaan opbieden, om een hoop meer winst te boeken

[ Voor 28% gewijzigd door RM-rf op 07-03-2008 12:26 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
inkoop: 18 jaar positiespel uitstekend, passen matig = 400k-550k (afhankelijk van conditie en extra dagen dat hij 18 is)
verkoop: 19 jaar positiespel uitstekend, passen uitstekend (vrij uniek!, 900k-1.4M)

Damn, ik stap maar over denk ik! En dat spul traint ook nog eens sneller dan mijn 20-22-jarigen.

Als je ziet, dat die 19-jarigen in december nog voor 800k max weggingen. wow, die transfermarkt is leuk.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ja als er weer te veel mensen overstappen dan zakt die prijs natuurlijk ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
TH0R schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 12:48:
inkoop: 18 jaar positiespel uitstekend, passen matig = 400k-550k (afhankelijk van conditie en extra dagen dat hij 18 is)
verkoop: 19 jaar positiespel uitstekend, passen uitstekend (vrij uniek!, 900k-1.4M)

Damn, ik stap maar over denk ik! En dat spul traint ook nog eens sneller dan mijn 20-22-jarigen.

Als je ziet, dat die 19-jarigen in december nog voor 800k max weggingen. wow, die transfermarkt is leuk.
:) Zei ik toch :)

Nou ok, jij mag het doen maar niet meer mensen hoor ;)

Tevens heb ik gekeken naar hogere maar op formidabel en hoger in positiespel is dit ook van toepassing.
Alleen met verdedigers weet ik het niet. Maar om die op passen te trainen duurt het wat langer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

TH0R schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 12:48:

Een nadeel van dit is dat je kwaliteit van je reserve spelers bestwel laag is voor de teams die VI en hoger spelen. Wat je met jouw tactiek doet (bij inkoop een skill hoger dan je verkocht speler), dan wordt de kwaliteit van je reserves ook een stuk hoger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 13:25:
[...]

Een nadeel van dit is dat je kwaliteit van je reserve spelers bestwel laag is voor de teams die VI en hoger spelen. Wat je met jouw tactiek doet (bij inkoop een skill hoger dan je verkocht speler), dan wordt de kwaliteit van je reserves ook een stuk hoger...
Kijk je begint natruulijk laag met inkoop. briljant spelers zijn schaars en nog niet te betalen. Staps gewijs omhoog voeren lijkt mij het beste mits de winst onder de 5 ton komt.

Wat belangrijkste is, wil je de ere bereiken heb je geld nodig. Dus ik zal dan vanuit de VI klederen naar de VIII bijvoorbeeld maar kan daarna na een flinke investering en weiziging in trainingsvorm wel gewoon door naar de ere :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Ik hou dan een paar reserves, en dan zijn 5-6 extra trainees van die Damien2004 cash-cows.
Ik ben ook niet gek ;-)

Mijn goedkope cash-cows zijn nu iets hoger qua skills, ik hou zelfs geld over als ik switch.
Kan ik mooi een leuke verdediger van kopen.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Wat een rust :)

Succes iedereen in de tweede competitiewedstrijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De spelers van mijn tegenstander onderschatten me. Misschien is er een kansje op een punt vanavond. Na 25 minuten is in ieder geval de enige kans voor mij, maar jammer genoeg nog steeds 0-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Laatst online: 18-09 21:29
20 minuten gespeeld: 0-3 voorsprong

Het ziet ernaar uit dat ik afsteven op een winst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Mijn (veel) betere tegenstander staat 2-3 achter tegen mij.

Ik geniet er van, zolang als het duurt.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0-0 tegen een team wat iets zwakker is dan mij. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Hebben jullie trouwens deze matchviewer al eens gezien, ik vind hem erg netjes:
http://hattrickitalia.org/gham/live/

Voor mij staat het momenteel op 1-1. Ik hoop echt dat puntje mee te pakken, want hoe meer ik bij elkaar sprokkel, hoe meer kans ik heb om te overleven in VIII.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste overwinning van het seizoen is binnen. 0-1 tegen de nummer 2 van vorig seizoen. Lang leven de onderschatting :P Stats waren wel in mijn voordeel dus overwinning is eigenlijk wel terecht.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2008 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Tweede competitie-overwinning op rij (3-1). Das iig een betere start dan de afgelope 4 seizoenen :) Waren toch 2 lastige wedstrijden op een rij en ook volgende week zal weer een lastige worden. Ben wel tevreden met de ratings, was eigenlijk van plan versterking(en) te halen, maar ik wacht maar even tot (als?) de prijzen dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 18:46

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

CoRrRan schreef op zondag 09 maart 2008 @ 21:30:
Hebben jullie trouwens deze matchviewer al eens gezien, ik vind hem erg netjes:
http://hattrickitalia.org/gham/live/

Voor mij staat het momenteel op 1-1. Ik hoop echt dat puntje mee te pakken, want hoe meer ik bij elkaar sprokkel, hoe meer kans ik heb om te overleven in VIII.
geen verkeerde matchviewer inderdaad, maar eens standaard gaan gebruiken denk ik :)

Eerste wedstrijd vorige week met toch wel onverwacht grote cijfers gewonnen (5-0) en nu een botje afmaken :) 0-5 voor bij rust.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Uiteindelijk toch 3-4 verloren. Wel verwacht, maar toch :)

Even nagekeken: een half jaar geleden (minus 1 week) heb ik voor het laatst punten verloren in de competitie. 8)7

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Yay, 1-1! Ben erg blij met dit gelijkspel. Wel leuk: de uitgestippelde tactiek die ik bedacht had heeft goed gewerkt.

Zoals ik nu zie, moet behoud in deze divisie er gewoon inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
:( 2 rode kaarten voor mijn middenvelders en 3-1 verloren. Dat wodt hierdoor dus ook een dikke nederlaag in de beker, want mijn mids zijn op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Pewwy schreef op maandag 10 maart 2008 @ 07:05:
:( 2 rode kaarten voor mijn middenvelders en 3-1 verloren. Dat wodt hierdoor dus ook een dikke nederlaag in de beker, want mijn mids zijn op :(
koop je er toch even 2 middenvelders, jij heb geld zat....

Ik ook weer verloren, nog 0 punten, volgende week moeten er toch wel punten gehaald worden. Maar even een wonderbaarlijke mid gehaald, 24 jr, specialiteit koppen (altijd handig voor de corners) en matig passen, 1.6 milj, wel 2 weken geblesseerd (inmiddels nog maar 1) dus lijkt mij een goede deal.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer een solide 2-0 zege behaald. Heb nu 235 hatstats gehaald, met een team dat slechts matig in vorm is (een 2 of 3 redelijk/goed) dus ik heb dit seizoen zeker hoop op de titel met mijn sterke mids en aanvallers. Heb dit seizoen ook veel geld geinvesteerd in de verdediging die op dit moment heel sterk is en vergelijking met vorige seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ligt het nu aan mij? Ik snap niet waarom ik gisteren verloren heb.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:35:
Ligt het nu aan mij? Ik snap niet waarom ik gisteren verloren heb.....
Zoveel verschillen jullie teams niet en je kreeg ook nog een rode kaart vlak na rust. Zo'n verlies gebeurt zo vaak. Ik vind het niet geheel onterecht dat je hebt verloren... Sja en met de ME kan het altijd alle kanten op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
chario2 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:40:
[...]

koop je er toch even 2 middenvelders, jij heb geld zat....

Ik ook weer verloren, nog 0 punten, volgende week moeten er toch wel punten gehaald worden. Maar even een wonderbaarlijke mid gehaald, 24 jr, specialiteit koppen (altijd handig voor de corners) en matig passen, 1.6 milj, wel 2 weken geblesseerd (inmiddels nog maar 1) dus lijkt mij een goede deal.
Ik heb 4 miljoen op de bank, maar om die nu even voor de beker over de balk te smijten zie ik niet zo heel erg zitten ;)

Misschien 1 erbij kopen en gaan counteren. Moet kunnen denk ik. Zondag pic, dus een bekerwedstrijd erbij zou niet rot zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Pewwy op 10-03-2008 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:48:
[...]

Zoveel verschillen jullie teams niet en je kreeg ook nog een rode kaart vlak na rust. Zo'n verlies gebeurt zo vaak. Ik vind het niet geheel onterecht dat je hebt verloren... Sja en met de ME kan het altijd alle kanten op!
Nou ik kijk het allemaal even aan tot spelronde 6. Mocht het niets worden (plan zal waarschijnlijk in deze divisie falen) dan zal ik mijn tweede plan in gaan zetten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
7-0 verloren met opstelling 5-3-2 (3 centrale verdedigers) omdat ik verdedigen train. Dit gaat niet werken zo kennelijk. Volgende competitiewedstrijd maar weer 4-4-2 en dan maar 1 verdediger minder trainen? Hoe doen jullie dat als je verdedigen traint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:34:
[...]

Nou ik kijk het allemaal even aan tot spelronde 6. Mocht het niets worden (plan zal waarschijnlijk in deze divisie falen) dan zal ik mijn tweede plan in gaan zetten :p
Jij altijd met je plannen! Haha. Je moet gewoon winnen, niks geen plannen! Zo klaar als een klontje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Zoufiax schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:00:
7-0 verloren met opstelling 5-3-2 (3 centrale verdedigers) omdat ik verdedigen train. Dit gaat niet werken zo kennelijk. Volgende competitiewedstrijd maar weer 4-4-2 en dan maar 1 verdediger minder trainen? Hoe doen jullie dat als je verdedigen traint?
Ik train geen verdedigers, maar of je 532 of 442 kiest ligt gewoon aan je tegenstander. Je moet zorgen dat je op het middenveld minimaal gelijkwaardig bent. Red je dat niet met 3 middenvelders dan zul je moeten overwegen om te kiezen voor 4 middenvelders. Let wel dat je aanval ook aardig sterk moet zijn wil je met 2 spitsen kunnen scoren.

Heb nog even naar je team gekeken en ik zie dat je in de IX zit. Ik advies toch echt om middenvelders te gaan trainen. Zo heb je iig altijd 5 middenvelders die spelen en zo zul je sneller een overwicht hebben op het middenveld. En middenveld is nog steeds het belangrijkste element in een wedstrijd. Een overwicht op het midenveld levert je vaker een overwinning op, dan dat je een overwicht hebt in de verdediging.
Mocht je toch verdedigen blijven trainen (wat ik wel denk ;)) dan zou ik zorgen dat je middenveld de overhand krijgt tijdens je wedstrijden...

[ Voor 28% gewijzigd door NiMu83 op 10-03-2008 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

ik train zelf geen verdedigen maar je zou ook 5-4-1 kunnen spelen, maar aanvallend ben je zwak of je moet hele goede vleugelspelers hebben of een uberspits....trouwens veel verdediger trainers, spelen counter

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

verdedigen trainen gaat gewoon per definitie gepaard met een zwak middenveld en daardoor heb je meer problemen op 'korte termijn' te presteren..

counter is de meest geeigende techniek, maar zeker in de laagste regionen erg lastig toe te passen omdat je dan drie punten lager qua middenveld moet scoren en dit relatief een erg groot verschil is als je een tegenstander tref die ook een waardeloos(hoog) of slecht (laag) middenveld heeft.

Sowieso heb je zelf een ontzettend sterke aanval nodig die die paar kansen die je krijgt erin legt, optimaliseren voor special events helpt ook (dus goed spelhervatter, specialiteiten als koppen en snel)...
en je verdediging moet ook daadwerkelijk sterk genoeg zijn om de kansen van je tegenstander te verhinderen.

maar bovenal heb je dus gewoon het geduld nodig om eerst je andere linies sterker te laten worden door slim je inkomsten uit het trainen van verdedigers te gebruiken voor je andere linies (je inkomen daaruit is namelijk wel best prettig, maar niet voor niks is er meer te verdienen met het trainen van verdedigers, domweg omdat de meeste coaches hierin weinig lol zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hebben jullie trouwens ook gemerkt dat er een hoop 4-4-2 teams verschijnen en die ook nog eens winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Is me niet opgevallen, maar waarom niet? Als ze de juiste spelers ervoor hebben kunnen ze net zo goed van 343 of 352 teams winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:14:
Is me niet opgevallen, maar waarom niet? Als ze de juiste spelers ervoor hebben kunnen ze net zo goed van 343 of 352 teams winnen.
Tja normaal was 5-3-2, 3-4-3 of 3-5-2 standaard maar ik zie steeds vaker teams met 4-4-2 en zeer goede middenveld raitings halen. Tevens winnen ze ook vaak van een 3-5-2 team.
Vraag me dan af wat voor spelers ze hebben en wat ze trainen uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:42:
[...]

Tja normaal was 5-3-2, 3-4-3 of 3-5-2 standaard maar ik zie steeds vaker teams met 4-4-2 en zeer goede middenveld raitings halen. Tevens winnen ze ook vaak van een 3-5-2 team.
Vraag me dan af wat voor spelers ze hebben en wat ze trainen uiteraard :)
Ik heb in mijn divisie een team dat haalde Uitmuntend (hoog) middenveld, en dat met totaal niet buitengewoon goede middenvelders. Totaal 26 sterren... Begrijp ook echt niet hoe hij dat kan halen :?
Wellicht zeer hoog passing niveau bij zijn middenvelders... (speelde ook niet met aanvallende verdedigers...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Brainpower schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:07:
[...]

Ik heb in mijn divisie een team dat haalde Uitmuntend (hoog) middenveld, en dat met totaal niet buitengewoon goede middenvelders. Totaal 26 sterren... Begrijp ook echt niet hoe hij dat kan halen :?
Wellicht zeer hoog passing niveau bij zijn middenvelders... (speelde ook niet met aanvallende verdedigers...)
Misschien was zijn teamgeest hoog (pic?) of had hij juist gemotst? maar even een andere vraag, helpt het hebben van hoog passen dan ook veel voor de middenveld rating?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

chario2 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:18:
[...]

Misschien was zijn teamgeest hoog (pic?) of had hij juist gemotst? maar even een andere vraag, helpt het hebben van hoog passen dan ook veel voor de middenveld rating?
Motsen kan idd, dat zal de komende weken uitwijzen :)

Over je vraag, dat is een goeie... Ik persoonlijk denk van wel, maar heb daar dan geen concrete bewijzen van. Wellicht weet iemand anders dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik zou zeggen, bekijk even hoofdstuk 10a van de regels:

Part of teamFactors (most important first)
MidfieldPlaymaking inner midfielders
Playmaking wingers
Playmaking defenders
Playmaking wingbacks

Dus ik gok dat die mensen spelen met behoorlijke PM niveau's op de posities die genoemd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ik dacht dat alleen meetelde voor het middenveld wanneer ze "towards middle" of "aanvallend" werden gepositioneerd..

Edit:
Achteraf gezien denk ik dat dit onwaar is :)

[ Voor 23% gewijzigd door NiMu83 op 10-03-2008 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:55:
Ik dacht dat alleen meetelde voor het middenveld wanneer ze "towards middle" of "aanvallend" werden gepositioneerd..
Dit snap ik effe niet. Jij wilt dus zeggen dat als ik een verdediger met hoge PM heb en niet op aanvallend zet dat mijn middenveld raiting hoger word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damien2004 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:05:
[...]

Dit snap ik effe niet. Jij wilt dus zeggen dat als ik een verdediger met hoge PM heb en niet op aanvallend zet dat mijn middenveld raiting hoger word?
Dat is wat hij denkt, inderdaad. Ik twijfel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat dat het bijdraagt aan een hoger middenveld, maar niet hoeveel. Ik denk dat een verdediger bv. veel minder bijdraagt wanneer hij normaal gepositioneerd staat dan een winger die normaal gepositioneerd staat. Je kunt het met een rating programme vast makelijk nagaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Joss schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:09:
[...]

Ik twijfel nu ook inderdaad. Volgens mij heb ik ongelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

RM-rf schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:39:
[...]

Sowieso heb je zelf een ontzettend sterke aanval nodig die die paar kansen die je krijgt erin legt, optimaliseren voor special events helpt ook (dus goed spelhervatter, specialiteiten als koppen en snel)...
en je verdediging moet ook daadwerkelijk sterk genoeg zijn om de kansen van je tegenstander te verhinderen.
Zelfs met een wereldklasse (hoog) verdediging ben je niet zeker van de 0... tegen een redelijk (hele laag) aanval.. .een beetje om ziek van te worden :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

dus passen is voor een middenvelder is alleen handig als je een tactiek speelt, counter, aim etc, het helpt niks voor de mid rating.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Brainpower schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:55:

Edit:
Achteraf gezien denk ik dat dit onwaar is :)
Inderdaad: volgens dezelfde pagina van hoofdstuk 10a (wat dus eigenlijk bij de tabel hoort die ik eerder noem):
[...] In addition, individual orders (see specific chapter) have not been taken into consideration.
Dus ik denk dat als een verdediger een redelijk PM niveau heeft, hij waarschijnlijk wel 'wat' bijdraagt tot de midfield rating, ongeacht of hij 'forward' gezet wordt of niet.

[ Voor 4% gewijzigd door CoRrRan op 10-03-2008 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Joss schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:09:
[...]

Ik kan het in de loop van het seizoen wel proberen. Heb een formi def met wonderbaarlijk pm, dus we kunnen redelijk makkelijk zien of het nut heeft om die gewoon te laten verdedigen aan de hand van de ratings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff...zit je op je gemakje te alltidden...kom je dit tegen 17 / 1024 :S het is gewoon nog erger dan vorig jaar. Maar als ik dan dit jaar kampioen wordt ben ik wel klaar voor V denk ik :P.Ben trouwens benieuwd naar de test met de verdediger met pm, zou wel interessant zijn voor wanneer ik weer een nieuwe verdediger aan ga trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigmund_Freud
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-04 08:52

Sigmund_Freud

Ignorance is bliss

ik train ook verdedigen,

maar zit dan wel in de laagste divisie en met alleen maar bot teams en speel 4-4-2 en met friendly 5-3-2.. de friendly's verlies ik standaard met min 5-0 en de in de comp win ik tot nu toe met 5 en 6-1. En volgens mij is de Vleugel aanval bij 4-4-2 wel aardig goed iig daar scoor ik veel door.

Vind persoonlijk het nadeel van middenvelders trainen dat je loon dan uiteindelijk heel hoog wordt (als je je ze ver hebt getraind.) waardoor je niet meer rond kunt komen en dus in de financiële problemen komt

[ Voor 14% gewijzigd door Sigmund_Freud op 10-03-2008 19:12 ]

Ignorance is bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:43:
pfff...zit je op je gemakje te alltidden...kom je dit tegen 17 / 1024 :S het is gewoon nog erger dan vorig jaar. Maar als ik dan dit jaar kampioen wordt ben ik wel klaar voor V denk ik :P.Ben trouwens benieuwd naar de test met de verdediger met pm, zou wel interessant zijn voor wanneer ik weer een nieuwe verdediger aan ga trekken.
Stevige competitie inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:19:
[...]

Stevige competitie inderdaad :)
ja het is wel aardig stevig, maar goed maakt het wel leuk en je bent wel scherp. Verder moet je wat meer tactisch spelen en niet gewoon domweg je sterkste elftal in het veld ploffen en dan maar zien. Ik zeg trouwens dat veel V divisies minder zijn dan mijn huidige VI wat er wel voor zorgt dat de overgang een stuk eenvoudiger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Toch maar een mid aangetrokken voor vanavond, nu hopen dat ze nog een paar ballen gaan raken en dat ik nog een ronde door weet te komen. Mocht dat zo zijn dan kan ik nog een week door met 3 hele dure mids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Pewwy schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 08:53:
Toch maar een mid aangetrokken voor vanavond, nu hopen dat ze nog een paar ballen gaan raken en dat ik nog een ronde door weet te komen. Mocht dat zo zijn dan kan ik nog een week door met 3 hele dure mids.
goed zo!geld moet rollen ;)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Allemaal veel succes in de beker!!Ik denk dat hier mijn cup avontuur eindigd, of ik moet weer een mega stunt uithalen....

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
chario2 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:35:
Allemaal veel succes in de beker!!Ik denk dat hier mijn cup avontuur eindigd, of ik moet weer een mega stunt uithalen....
Eigenlijk hoefde ik geen tekst te plaatsen, maar toch even een nutteloos zinnetje dat voor mij exact hetzelfde geldt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dan sluit ik me daar ook maar bij aan dan ;)

1-1 bij rust (kansen 1-4 voor mij :( )

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 14:28

Quintus

Eg wel! Dus....

47e minuut: Deze prachtgoal leidt tot 0 - 8.
Ben niet ontevreden tot nu toe :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Quintus schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 18:07:
47e minuut: Deze prachtgoal leidt tot 0 - 8.
Ben niet ontevreden tot nu toe :D
Wel, ja? Met 0-8 kan je echt niet tevreden zijn hoor! ;)
* Joss staat 0-1 achter, had verwacht dat het al 0-3 zou staan ofzo. Wellicht is er nog hoop? :P Wel wéér een blessure, maar die wordt vervangen door een A-speler, dus m'n ratings gaan er iig op vooruit.

[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 12-03-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels 2-1 achter, maar er is nog wel hoop dat we terug kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zo, bekerverhaal is geheel volgens verwachting weer voorbij (0-2). Had er nog een ronde aan kunnen plakken als ik niet tegen een volledig A-team hoefde te spelen, maarja, dit is het lot van verdedigerstrainers :P Gelukkig nog wel 1 thuiswedstrijdje kunnen spelen, dus ff 220k opgehaald bij de fans.

Ze zijn ook gewoon meteen 3 niveau's gedaald in blijdschap, losers :') Nouja, komende 2 competitiewedstrijden verwachten ze dat ik verlies, dus zal wel weer omhoog gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

shit 1-2 verloren penaly gemist, speler 3 weken geblesseerd....

dsanka: je verliest, best raar, ook al heeft hij een heel goede verdediging.....

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 14:28

Quintus

Eg wel! Dus....

Joss schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 18:11:
[...]

Wel, ja? Met 0-8 kan je echt niet tevreden zijn hoor! ;)
* Joss staat 0-1 achter, had verwacht dat het al 0-3 zou staan ofzo. Wellicht is er nog hoop? :P Wel wéér een blessure, maar die wordt vervangen door een A-speler, dus m'n ratings gaan er iig op vooruit.
0-8 was ook wat weinig. De spelers hebben een peper in de *ss gekregen en het eindresultaat is ietsje beter geworden. >:)

1-11

Waldemar de Groen scoorde 7x. In elke helft een hattrick....

Voor die ene tegengoal krijgen ze morgen een straftraining :+

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
chario2 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:00:
[...]

goed zo!geld moet rollen ;)
5 ton aan spelersloon in de VI is wat veel ;) Ik moet toch wat meer op zak zien te houden binnenkort.

Wel 0-4 gewonnen, dus al met al een goede avond. Kijken wat het volgende week wordt.

[ Voor 14% gewijzigd door Pewwy op 12-03-2008 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Ik moest tegen een VIIe klasser, en ik nog niet piccen omdat hij zo'n enorm middenveld had.
Terwijl ik het beste middenveld uit mijn Ve heb.

Wel gewonnen, maar de keeper dood (+4) en een trainee die vrijdag zou poppen (+6).

Hopelijk plak ik er nu nog een paar thuiswedstrijden aan vast, wel goed voor de balans ;-)

Ook meteen wat trainees op de lijst gezet. Worden ze mooi op primetime verkocht zaterdag. Als ik uit de beker lig, koop ik wel nieuwe. Dat worden dan van die 18-jarige gastjes waar je met passingtraining zo veel mee kunt verdienen ;-)

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
[zeurmodus]
Het zit me niet mee in de beker zeg. Weer een uitwedstrijd, weer tegen iemand met een zeer hoog middenveld.
[/zeurmodus]

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

What's new? Ik speel de afgelopen seizoen alleen nog maar uit! Mijn laatste thuiswedstrijd in de beker dateerd alweer van 24-11-2004!
Wordt je ook niet vrolijk van...

Wel gister 0-4 gewonnen en volgende week ook weer kansen om door te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik moet ook weer uit. Had toch gehoopt op een thuiswedstrijd volgende week :( Nog maar een keer winnen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Brainpower schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 09:17:
What's new? Ik speel de afgelopen seizoen alleen nog maar uit! Mijn laatste thuiswedstrijd in de beker dateerd alweer van 24-11-2004!
Wordt je ook niet vrolijk van...

Wel gister 0-4 gewonnen en volgende week ook weer kansen om door te gaan.
De uitspelende partij zou de betere moeten zijn. Win die wedstrijden dan gewoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Thuis tegen een ploeg met een zwak midfield... ik kan slechtere scenario's bedenken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Loona35 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 10:23:
Thuis tegen een ploeg met een zwak midfield... ik kan slechtere scenario's bedenken :D
Mazzelaar :D
Zullen we ruilen ? ;-)

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Pewwy schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 09:50:
[...]

De uitspelende partij zou de betere moeten zijn. Win die wedstrijden dan gewoon ;)
Dat gaat niet altijd op, maar idd die wedstrijden moeten gewoon gewonnen worden. Maar even mn best doen dan volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Ben ook weer een ronde verder, na een eenvoudige penaltie reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Nou ik ben er uit :) Als ik uit de volgende bekerronde geknikkert word (de volgende, verder kom ik niet) dan ga ik overstappen op een nieuwe trainingsvorm.
Verkoop de hele boel :)

Zondag verlies ik ook dus het word zowiezo lastig mij te handhaven in de huidige competitie. Kan ik een lastig seizoen draaien of gewoon mijn 2de plan al inzetten. Ik moet nog even wat sommetjes maken maar dan ben ik er wel uit denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Het wordt dus toch passen trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 11:30:
Het wordt dus toch passen trainen?
Ja zoals ik laatst al een beetje uitgelegd had. Nadeel is gewoon dat je op een gegeven moment vast zit met passen. Dus als je hoger in hoofdskill koopt en de bijskill gaat trainen worden ze bijna onbetaalbaar.

Ik ga het eerst dus een 2 tal seizoen wat lager doen. Ik maak nog even een plan van hoeveel ik nodig heb per stijging van hoofdskill. Dus begin nu laat investering nodig van 7 mil. Dat is nog te behappen. Even kijken hoe ik dan mijn investering steeds hoger in zet :)

Wel weer spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ben idd benieuwd hoe het uit zal pakken! Volgens mij houdt het het niveau van je spelers wel aardig hoog (bij het inkopen van een hoger niveau dan je verkochte speler)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:44:
Ben idd benieuwd hoe het uit zal pakken! Volgens mij houdt het het niveau van je spelers wel aardig hoog (bij het inkopen van een hoger niveau dan je verkochte speler)...
Als je iedere keer hoger inkoopt dan dat je verkoopt dan komt dat op een gegeven moment wel weer goed. Enige probleem wat je houdt is op een hoge main skill en hoog passen word de vraag prijs voor sommige te groot. Ga je er dan 5 of 10 te gelijk aanbienden op de TL dan zakt je waarde en verknal je de markt zelf :)

Maar we gaan laag beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 13:40:
[...]

Als je iedere keer hoger inkoopt dan dat je verkoopt dan komt dat op een gegeven moment wel weer goed. Enige probleem wat je houdt is op een hoge main skill en hoog passen word de vraag prijs voor sommige te groot. Ga je er dan 5 of 10 te gelijk aanbienden op de TL dan zakt je waarde en verknal je de markt zelf :)

Maar we gaan laag beginnen :)
5 tot 10 extra zal wel meevallen, en bovendien zullen ze niet allemaal tegelijkertijd op het niveau zitten van wanneer je ze wilt verkopen.

Maar je bent toch niet van plan om al je huidige A-team middenvelders en spitsen te verkopen om zodoende spelers met lagere main skills te kopen? Of verkoop je wat niet echt te trainen is en koop je ongeveer dezelfde in voor dezelfde prijs maar dan met wat meer passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik moet dat nog even uit rekenen. Mijn basis is namelijk een stelletje opa's :)
Dus ja was het eigenlijk wel van plan, en ja het is misschien niet nodig :) Effe checken :)

Gechecked :) Kan er 2 behouden hehehe.

[ Voor 10% gewijzigd door Swanfield op 13-03-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Maar je gaat dus je briljant (bijvoorbeeld) spits inleveren en er een uitstekend/matig passen spits voor terughalen? Of een spits in de buurt van briljant maar dan met matig passen voor ongeveer dezelfde prijs?

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.