Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 61 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 26.558 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:48

odan

The dark side is within all!

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 09:25:

- friendlies spelen tegen hooggeplaatste of buitenlandse teams voor extra inkomsten (zorg wel dat je thuis speelt en verwacht er niet al teveel van ;))
je kunt af en toe geluk hebben dan verdien je op een woensdag zo 15-20k

tenminste dat had ik vorig seizoen toch aardig vaak. en dat is voor een beginnende speler een erg fijn extratje.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
** GOT CUP **

Schema hopelijk vanacht invullen.

Heb nu als volgt:

1e ronde
1-2
3-4
5-vrij

2e ronde
2-3
5-1
4-vrij

3e ronde
4-1
5-2
3-vrij

4e ronde
1-3
4-5
2-vrij

5e ronde
3-5
2-4
1-vrij

Kijk even mee of het allemaal klopt :)

we hebben 6 pould en een kwart finale heeft 8 plekken.
Reken maar uit.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schema lijkt op het eerste gezicht te kloppen. Zou beteken dat ik dan de eerste ronde vrij ben en zelf een wedstrijd moet regelen. Wacht daar nog wel even mee totdat je alles ingevoerd hebt voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Damien2004 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:17:
** GOT CUP **

Schema hopelijk vanacht invullen.

Kijk even mee of het allemaal klopt :)

we hebben 6 pould en een kwart finale heeft 8 plekken.
Reken maar uit.
Waarom doen we niet 5 poules van 6 :? Scheelt extra wedstrijden regelen. Vond ik op zich de mooiere optie. Als we rekenen naar de laatste week (woensdag na de laatste zondag) dan moet het volgens mij makkelijk uitkomen. De laatste paar seizoenen zijn we een week eerder klaar, en dat is best zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Pewwy schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:10:
[...]

Waarom doen we niet 5 poules van 6 :? Scheelt extra wedstrijden regelen. Vond ik op zich de mooiere optie. Als we rekenen naar de laatste week (woensdag naar de laatste zondag) dan moet het volgens mij makkelijk uitkomen. De laatste paar seizoenen zijn we een week eerder klaar, en dat is best zonde.
Ben ik ook voor (zoals ik eerder al zei). Kun je de teams uit laatste poule toch gewoon over de andere poules verdelen?? Toch Damien?
Spelen we ook een wedstrijdje extra tegen een fedgenoot.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

En voor kwartfinales dan 5x nr 1 + 3x beste nrs 2?

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
GOT CUP

De indeling is bekend!

Veel succes iedereen!

Er zijn 8 plekken te veroveren. Alle nummers 1 gaan door en de beste nummers 2 vullen de overige plekken in. 5 poules dus 3 beste nummers 2.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:28
Nou ik ben ook maar ens begonnen met hattrick en ben bezig met de begin posts van wubmaster en dreamtheater door te lezen.

Nu komt meteen mijn eerste vraag, ze hebben het over 300k op de bank als je begint, maar nu kijk ik net bij de financien en ik heb 50k? Klopt dit?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Slaapje schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:42:
Nou ik ben ook maar ens begonnen met hattrick en ben bezig met de begin posts van wubmaster en dreamtheater door te lezen.

Nu komt meteen mijn eerste vraag, ze hebben het over 300k op de bank als je begint, maar nu kijk ik net bij de financien en ik heb 50k? Klopt dit?
Ja, je moet eerst de 'tutorial' doorlopen, dan krijg je als het goed is die 300k startup money.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekijk anders deze site eens. Staat ook nog wel meer informatie, maar ook hoe je aan die 300k moet komen.
http://wiki.hattrick.org/Hattrick_Manager_License_Challenge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:28
CoRrRan schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:56:
[...]
Ja, je moet eerst de 'tutorial' doorlopen, dan krijg je als het goed is die 300k startup money.
Ah ja ik zie het, dank je

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 21:51:
GOT CUP

De indeling is bekend!

Veel succes iedereen!

Er zijn 8 plekken te veroveren. Alle nummers 1 gaan door en de beste nummers 2 vullen de overige plekken in. 5 poules dus 3 beste nummers 2.
Yey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21

hilgo

Clear your mind of can't.

GoT Cup wedstrijd is aanstaande woensdag, toch? Want in dat geval heeft mijn tegenstander een "oopsie" gemaakt (heeft al een wedstrijd staan). Gaat om Fris United - Kwistenbiebels in groep C.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 20:44
hilgo schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 09:27:
GoT Cup wedstrijd is aanstaande woensdag, toch? Want in dat geval heeft mijn tegenstander een "oopsie" gemaakt (heeft al een wedstrijd staan). Gaat om Fris United - Kwistenbiebels in groep C.
Hier hetzelfde; mijn tegenstander FCThe_Blade heeft ook al een friendly geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Goed begin weer :S

Damien vergeet de waarschuwingen op GoTtrick niet uit te delen wanneer dit voorkomt.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ach, zu kunnen in ieder geval samen een friendly spelen met 3 punten op zak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit komt door dat op het laatste moment terug is geschakeld van 6 naar 5 poules. Waarschijnlijk waren die teams op dat moment 5e in hun poule en dus volgens het eerste schema van Damien vrij in de eerste ronde. Dus zijn ze waarschijnlijk uitdagingen gaan versturen. Dus om ze nou gelijk zonder meer te straffen lijkt me wat hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 16:19:
Dit komt door dat op het laatste moment terug is geschakeld van 6 naar 5 poules. Waarschijnlijk waren die teams op dat moment 5e in hun poule en dus volgens het eerste schema van Damien vrij in de eerste ronde. Dus zijn ze waarschijnlijk uitdagingen gaan versturen. Dus om ze nou gelijk zonder meer te straffen lijkt me wat hard.
Inderdaad als dat zo is, dan hoef je geen waarschuwing te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Wat mn Fans dachten:
Seizoensverwachting : elke dag in deze divisie is een bonus
en nu, na 6 wedstrijden sta ik eerste!, degradatie is al niet meer mogelijk, en ik zou zelfs serieus kunnen kijken of ik kan pogen die eerste plek tot aan het eind te verdedigden...

volgende wek tegen de nr drie thuis (die 1 punt achterligt), heb een grote kans dat te winnen (mn teamgeest is nu 'paradijs op aarde!') .....
Verder heb ik dan hooguit één serieuze concurent...

Overigens heb ik wel een groot voordeel gehad dat het allerbeste team opeens ermee uitgescheiden is, al zn spelers verkocht... en net van hem en WO kreeg, terwijl hij wel mn concurenten dik geslagen had... helemaal eerlijk en verdiend is mn eerste plek dus niet.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Brainpower schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 14:03:
Goed begin weer :S

Damien vergeet de waarschuwingen op GoTtrick niet uit te delen wanneer dit voorkomt.
Wat is hiervan nu de grens? Zondag avond 24:00 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Loona35 schreef op zondag 06 april 2008 @ 13:00:
[...]

Wat is hiervan nu de grens? Zondag avond 24:00 ?
Staat in de regels op GoTtrick. Maar volgens mij was het dat idd.

Mocht je tegenstander niet accepteren of een andere wedstrijd hebben geregeld, meldt dit dan middels een PM op Hattrick aan Damien. Anders begrijpt ie het straks niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
^^ kunnen we dat niet naar zondag 12:00 verplaatsen? Als je een baan hebt kun je pas maandag avond iets gaan regelen, dat is wel erg laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik sta met 3-0 voor bij de rust tegen de nummer 1 uit mijn competitie. Als ik het tot het einde vol houd dan word het 12 punten uit 6 wedstrijden. Niet slecht voor het eerste seizoen V.

Uiteindelijk 4-0 gewonnen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2008 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Stemming supporters : moorddadig

Verlies je 3 wedstrijden op rij... Gaat lekker zo. 1 voordeel, het kan in ieder geval niet slechter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

fans van: teleurgesteld naar sturen je liefdesgedichten. door het winnen tegen een botje. waarschijnlijk ook de enigste tegenstander waar ik dit seizoen van ga winnen. maar toch wel verrassend die nieuwe fan reacties. was tot nu toe ook het enigste team waar van ze zeker wisten dat ik er van ging verliezen 8)7

edit:

wedstrijd great lions - E.V.V. Phenix is nog niet geregeld. zijn blijkbaar wat dingen langs elkaar gelopen dus gelieve hier nog geen strafpunten of dergelijke voor uit te delen ;)

[ Voor 23% gewijzigd door odan op 07-04-2008 00:11 ]

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op zondag 06 april 2008 @ 21:48:
Stemming supporters : moorddadig

Verlies je 3 wedstrijden op rij... Gaat lekker zo. 1 voordeel, het kan in ieder geval niet slechter worden.
hier idem dito, speel tegen de koploper die een veeeel beter middenveld haalt dan ik op het moment, omdat mijn supernatural mids hopeloos uit vorm zijn en mijn B-garnituur niet echt best is. Het lijkt erop dat de verwachtingen aan het begin van het seizoen worden uitgesproken, dus teams die dan heel goed zijn blijven heel goed, ook al worden ze bv een botje of verkopen ze al hun spelers en andersom. Overigens ook 11 supporters kwijt :( en een schamele opbrengst van de wedstrijd van 200k beetje jammer daar kan ik net mijn loon van betalen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Loona35 schreef op zondag 06 april 2008 @ 17:00:
^^ kunnen we dat niet naar zondag 12:00 verplaatsen? Als je een baan hebt kun je pas maandag avond iets gaan regelen, dat is wel erg laat.
Laat? Voorheen was de deadline maandagavond 23.59 uur. Die is toen al een hele dag teruggeschoven en via advertenties heb je zelfs op dinsdagavond nog gemakkelijke een friendly binnen 10 minuten

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman heeft geen supporter meer en daarom zitten we nu zonder President binnen hattrick. Is het de bedoeling om nog een nieuwe aan te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

hmm was dat een bewuste keuze?

of is hij gewoon vergeten om zijn supporter te verlengen?

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Damn, vergeten dat RM-rf in Duitsland speelt en dat de friendlies veel eerder zijn. Speelde per ongeluk met m'n A-team... wel vervelend, want nu heb ik en een blessure op een van m'n A-verdedigers en tevens 3 mids die training missen. -O-

Ach ja, stomme fout. (Maar wel gewonnen... :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Bug linksbacks opgelost
Sinds het begin van het seizoen hebben we een nieuw trainingssysteem. Dit gaat uit van het aantal gespeelde minuten in een wedstrijd. Helaas hebben verschillende managers ons gemeld dat hierin een bug zit. Door deze bug hebben spelers die op de linksbackpositie speelden sinds de start van het seizoen geen verdedigen-training gehad. Het is ons gelukt om deze lastige bug te vinden en op te lossen. Helaas is het te ingewikkeld om de verloren training te compenseren, of om de training over te doen voor de betrokken spelers. We bieden alle betrokken managers onze excuses aan voor de problemen die deze bug heeft veroorzaakt.
Dat is me toch wel een bugje zeg :/ 12 man training verloren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me toch iets dat je test voordat je live gaat. Je bekijkt toch gewoon even voor elke positie of de training werkt. Zo niet hoor je dat aan te passen voordat je live gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Jezus dat is echt belachelijk ja! Gelukkig train ik geen verdedigen, maar dit wel erg ja! Dit kan je flink wat kosten zo...
Naja gelukkig dat deze is opgelost dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op woensdag 09 april 2008 @ 01:42:
Damn, vergeten dat RM-rf in Duitsland speelt en dat de friendlies veel eerder zijn. Speelde per ongeluk met m'n A-team... wel vervelend, want nu heb ik en een blessure op een van m'n A-verdedigers en tevens 3 mids die training missen. -O-

Ach ja, stomme fout. (Maar wel gewonnen... :| )
dat spijt me zeer voor je ... ik had nog eventjes gedacht je nog te waarschuwen, maar zag gistere dat je wel ingelogd was en nam toen aan dat dat was om je opstelling in te geven ... -O-
zal maar per definitie altijd mn tegenstanders eventjes een mailtje sturen voor de afwijkende tijden van zulk een match.

Wat betreft die verdedigingen-bug... verdikkeme, dat is een flinke rotstreek daar heb ik dus ook onder geleden, het viel me al op dat in mn B-team enkele zeer jonge spelers opvallend weinig progressie kenden in vergelijking tot anderen.... in mn A-team speelde godzijdank de meeste wedstrijden een minder belangrijke en wat oudere speler daar waarvan het niet zo heel erg is (erger was het geweest al een van de twee top-trainees die in mn A-team trainingen zouden missen, in die gevallen gaat het dan over enkele tienduizenden euro's die een extra training kan opleveren, of minder kan kosten)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Gewoon dom van me RM-rf, ik had gewoon beter moeten opletten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:14
En het sprookje duurt voort!
Nog een bekerronde :D

En niet eens onverdiend door.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Joss schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:21:
[...]

Dat is me toch wel een bugje zeg :/ 12 man training verloren 8)7
Hele zure bug. En dat ze er weigeren iets aan te doen is nog triester. 2 man een half seizoen training naar de knoppen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Njah zo'n bug is natuurlijk nog altijd minder erg dan de economie die ze totaal niet in de hand hebben.. daardoor word veel meer geld verloren of gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekernieuws

Helaas zagen vandaag weer 4 Gotters hun bekeravontuur eindigen. De overige 4 Gotters in deze ronde haalde wel de volgende ronde.

De TH0Rretjes houden het als enige team in divisie V nog een ronde vol. HVP speelt volgende week zijn eerste thuiswedstrijd van het seizoen. Dit is echter wel tegen een team uit een divisie lager. De Fresh Kickers gaan een poging doen om een stel hitsige kiwi´s van het lijf te houden. Ten slotte moet OO0nMe's Dreamteam misschien wel Redbull mee nemen om de gevleugelde vrienden bij te kunnen houden.

De volgende wedstrijden staan volgende week woensdag voor GoTters op het programma:

IV

172247374 : De Hitsige Kiwi's - Fresh Kickers
172247400 : HVP - Thibats
172247364 : gevleugelde vrienden - OO0nMe's Dreamteam

V

172247309 : De TH0Rretjes - Fc DA TAANNNKKKEERRRSS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loona35 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 20:45:
Njah zo'n bug is natuurlijk nog altijd minder erg dan de economie die ze totaal niet in de hand hebben.. daardoor word veel meer geld verloren of gewonnen :)
dat vind ik nou ook, moet maar spelers verkopen om een beetje gezond te blijven gaat ten koste van de kwaliteit. Heb het enkele jaren geprobeerd met een heel smalle selectie, maar dan loop je gewoon teveel risico en nu heb ik natuurlijk nooit blessures :+ .

Maar wel de eerste overwinning in de GoT Cup behaald, mijn excuses voor de blessure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met 4-0 verloren. Dus geen goed begin van de Got-Cup dit seizoen, maar er zijn nog 4 wedstrijden te gaan we zullen dus wel zien waar het schip strand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Is er ergens een tabel of onderzoek naar het vasthouden van je teamspirit voor een coach met goed leiderschap?

bv. na 1 keer pic, stijgt je ts van bedaard naar content. Hou lang kan je dit niveau vast houden als je normaal speelt en dan ook bij hogere niveau's etc.

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
GoT cup uitslagen worden vanavond bij gewerkt.

Een WO hoe zat dat nu ook alweer? 0-0 en 3 punten voor de persoon die er niets aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was dat geen 20-20 en 3 punten voor degene die geen schuld blaamt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:28:
Was dat geen 20-20 en 3 punten voor degene die geen schuld blaamt.
Nee 20-20 is wanneer beide (geen) schuld blamen

Een WO is 5-0 winst voor diegene die geen schuld blaamt en dus automatisch 3 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:51:
[...]

Nee 20-20 is wanneer beide (geen) schuld blamen

Een WO is 5-0 winst voor diegene die geen schuld blaamt en dus automatisch 3 punten.
Super! Ok nou mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:07:
[...]

mijn excuses voor de blessure.
Hij staat alweer op een pleistertje, valt mee dus. 8)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
TU:

+5 passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

heeft bij jou wel trainings plaatsgevonden?

bij mij (in duitsland) dus niet, en in de Bugmeldingen staat dat er wel problemen zijn bij de TU in o.m. Nederland maar wordt dan weer Duitsland niet genoemd....
mjah, ik ga er maar vanuit dat ze het deze keer wel netjes oplossen en me niet weer hele TU's laten skippen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
RM-rf schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:18:
[...]

heeft bij jou wel trainings plaatsgevonden?

bij mij (in duitsland) dus niet, en in de Bugmeldingen staat dat er wel problemen zijn bij de TU in o.m. Nederland maar wordt dan weer Duitsland niet genoemd....
mjah, ik ga er maar vanuit dat ze het deze keer wel netjes oplossen en me niet weer hele TU's laten skippen :/
Ja ik kreeg gewoon training :) Had ik wel nodig want een week skippen is voor mijn plan dodelijk :)

Tevens van de 14 spelers zijn er nu al 8 gepopt en ben nu pas in de 3de volle week. Dus het gaat de goede kant op >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TU niet veel bijzonders, vorm is matig tot dramatisch 1 pop van een vleugelspeler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben blij dat mijn LinksBack ook weer getraind heeft 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Leuke TU, passen +4 en vorm ateam +1/-1

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mijn tegenstander (FCThe_Blade 514209) heeft al een wedstrijd geregeld. Schiet dus weinig op. Kan ik nu een friendly gaan regelen of moet ik ergens op wachten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:00:
Leuke TU, passen +4 en vorm ateam +1/-1
Hallo,

Hier ook een leuke, het was maar 1 (André 'sexy boy' Raux) speler maar toch mijn beste spits die zijn scoren van formidabel naar Uitmuntend bracht _/-\o_

Nu afwachten of ik op twee wedstrijden iets kan halen tegen de leider van de reeks.

Ik ben tamelijk 'vers' op GoT, dus even voorstellen: ik ben manager van Rapid Brugge (7e reeks in België). Ik begon in 8e, daar 4 seizoenen opgebouwd en kampioen geworden. Nu mijn 3e jaar in 7e en misschien volgend jaar of het jaar erna voor promotie gaan.

Als iemand een international friendly wil, geef maar een seintje. Nu eerst 2 wedstrijden tegen een Israelisch team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 15:28:
[...]

Hallo,

Hier ook een leuke, het was maar 1 (André 'sexy boy' Raux) speler maar toch mijn beste spits die zijn scoren van formidabel naar Uitmuntend bracht _/-\o_

Nu afwachten of ik op twee wedstrijden iets kan halen tegen de leider van de reeks.

Ik ben tamelijk 'vers' op GoT, dus even voorstellen: ik ben manager van Rapid Brugge (7e reeks in België). Ik begon in 8e, daar 4 seizoenen opgebouwd en kampioen geworden. Nu mijn 3e jaar in 7e en misschien volgend jaar of het jaar erna voor promotie gaan.

Als iemand een international friendly wil, geef maar een seintje. Nu eerst 2 wedstrijden tegen een Israelisch team :)
We zijn allemaal bezig met de GoT cup :) Misschien dat je volgend seizoen ook mee kan doen?

In ieder geval welkom bij de club! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Jezus ben echt geneigd mijn hele Hattrick op te geven! :S :(

Matchid: 168429987

Wat een klote zooi :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Damn, dat is een kutwedstrijd geweest voor je... kan me helemaal je gevoel indenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

of het was gewoon geluk. of ik ben weer in de race om niet te degraderen dit seizoen. heb van de nummer 2 een puntje afgesnoept. kwa spelverloop dik verdient en misschien nog wel te weinig gekregen want hij had 3 kansen en gingen er allemaal in. en ik een stuk of 7 waarvan 2 erin plus een penalty.

maar goed volgende week weer en dan hopen op weer een stuntje dan kan ik me in de komende week veilig spelen. hoewel de fans het niet verwachten en ik persoonlijk het ook nog niet kan geloven, maar het kan dus we kunnen hopen.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Zelf heb ik uit bij de gedoodverfde kampioen met 0-1 verloren (168722114). Maar dit is niet heel erg vind ik zelf. Ik vond het leuker om te zien dat mijn tactiek werkte, waarbij ik 'maar' met 1 doelpunt tegen verloren heb. 158 hatstats vs 125 hatstats.

Volgende week bij mij thuis en dan wil ik natuurlijk wel proberen te winnen, maar vrees dat ik weinig in kan brengen tegen een aanval die 1 volledig niveau hoger is, en mijn aanval die toch zwakker is dan haar defensie. Nou ja, ik had mezelf toch al voorgenomen om in ieder geval behoud in de VIII te behalen, en momenteel sta ik nog steeds op de 1e op de 2e plek. Promoveren lijkt me niet een heel slim plan, dus een paar verlies-wedstrijden moet ik dan maar gewoon accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 20:23:
[...]

We zijn allemaal bezig met de GoT cup :) Misschien dat je volgend seizoen ook mee kan doen?

In ieder geval welkom bij de club! :)
Danku, ja is goed hou maar een plaatsje vrij dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Brainpower schreef op zondag 13 april 2008 @ 21:48:

Dikke pech inderdaad, en ook al zo'n leuk aantal toeschouwers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met 2-1 verloren van de nummer 2. Ondanks die nederlaag sta ik op de helft van de competitie 4e. Dat is veel meer dan dat ik verwacht had en zie volgende week wel kansen om te winnen als ik thuis speel. Dus handhaving moet zeer zeker bij de mogelijkheden te behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren 1-1 gespeeld tegen degradatie kandidaat nummer 1, meer kansen, meer van hetzelfde (=geen goals). Maar goed kampioen worden kon ik toch niet en verder is er niet zoveel te halen. Dan maar alles inzetten op de GoT cup :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Brainpower schreef op zondag 13 april 2008 @ 21:48:

Dat is inderdaad een dramatische emotionele achtbaan..... maar om eerlijk te zijn, voordat je vervalt in woorden als 'opgeven', is het imho ook goed realistisch te blijven:

Dat je tegenstander wint is verder heel terecht; zn middenveld was stukken beter, zijn aanval beter4 dan jouw verdediging, en qua zijn verdediging was hij hooguit kwetsbaar in het centrum, wat je in het voorgaande ook net heel goed uitgenut had, maar ook met een stuk geluk...

dat hij pas in de laatste minuten wint en door die lullige blessure bij je keeper is een ontzettende downer als je net gedacht had erdoorheen te zijn en die laatste twee enorme kansen op de gelijkmaker worden net gemist... maar ik denk niet dat het meer dan 'geluk' was geweest als je ook daadwerkelijk punten gehaald had.

Enkel kan ik me heel goed voorstellen dat je doordraait als je die wedstrijd live zit te volgen, wat een match ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Let wel dat mijn beste middenvelder en verdediger eraf zijn gegaan met een blessure. Anders was ik zeker gelijk of zelfs hoger uitgekomen met mijn middenveld tov de tegenstander.

Maarja we gaan maar gewoon door :)

Iemand een jeugdfriendly trouwens?

AFC Juniors (56755)
Jeugdteam van F.C. GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat net even op Alltid m'n ratings te bekijken, en bedacht me plots dat een GoT overzicht wel leuk zou zijn.
In de al aanwezige federations kon ik zo snel niks vinden, dus bij deze:
http://alltid.org/federation/2731/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Brainpower schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:19:[...]
Iemand een jeugdfriendly trouwens?

AFC Juniors (56755)
Jeugdteam van F.C. GoT
Uitgedaagd, woensdag 11:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:44:
Ik zat net even op Alltid m'n ratings te bekijken, en bedacht me plots dat een GoT overzicht wel leuk zou zijn.
In de al aanwezige federations kon ik zo snel niks vinden, dus bij deze:
http://alltid.org/federation/2731/
Volgens mij was er wel een pagina, want kan me herinneren dat die word gebruikt voor verscheidene awards aan het einde van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

CoRrRan schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:56:
[...]
Uitgedaagd, woensdag 11:00.
Geaccepteerd. :) Vergeet je opstelling niet in te geven ivm geen sterren bij een WO ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:07:
[...]

Volgens mij was er wel een pagina, want kan me herinneren dat die word gebruikt voor verscheidene awards aan het einde van het seizoen.
Dat is ook precies de pagina die hij noemt.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy deed onderhoud op die pagina.
Effe een ht mailtje sturen. Zijn team heet Pewwy United.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Brainpower schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:09:
[...]

Geaccepteerd. :) Vergeet je opstelling niet in te geven ivm geen sterren bij een WO ;)
Allang gedaan natuurlijk! Maar eens kijken wat die spits die ik zondag kreeg gaat opleveren aan sterren, ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Damien2004 schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:34:
Pewwy deed onderhoud op die pagina.
Effe een ht mailtje sturen. Zijn team heet Pewwy United.
Wijzigen Gathering of Tweakers

* Federatie

Met de federatie functie in Alltid Hattrick kun je alle teams in een Hattrick federatie vergelijken. Het is heel makkelijk om de federatie up to date te houden met de Hattrick ledenlijst, en elk lid van de federatie kan dat doen.

Dat kan elk lid van de fed inmiddels doen.

Importing from Hattrick...

Done.... Imported 120 of 120 members.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede info, gelijk maar even lid geworden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Mooi! Zeer goed om te weten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:12
Ik leef nog. Zal vanavond weer even hattrick supporter nemen. Erg weinig online laatste tijd, via een omslachtige manier op mijn werk. Mijn eigen computer valt per onderdeel uit elkaar (net 1 jaar oud), dus eerst voeding, opgestuurd, nu moederbord en die is onderhand ook alweer een maand onderweg. Weten jullie even de reden. Ik zal nu eerst even een nieuw topic aan maken en weer wat orde op zaken stellen. Hoop toch zeer binnenkort een nieuw moederbord te ontvangen zodat ik mijn pc weer aan de praat krijg...

/edit

En hier kunnen we weer verder.

[ Voor 9% gewijzigd door Sandyman538 op 14-04-2008 18:05 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.