Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 61 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.569 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 14:28

Quintus

Eg wel! Dus....

Zoufiax schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 19:23:
Ik gebruik Firefox en laat Firefox mijn login voor Hattrick onthouden, maar toch moet ik steeds opnieuw inloggen. Weet iemand of daar iets aan te doen is?
Dat is ergens wel in dit topic aan de orde geweest. Waarschijnlijk in deeltje 60. dit deeltje

[ Voor 3% gewijzigd door Quintus op 01-03-2008 20:18 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 19:33
We willen graag al je vragen beantwoorden, maar heb je zelf al gezocht?
Alles wat je tot nu toe gevraagd hebt, is wel ergens te vinden.

Het probleem wat je nu hebt, staat zelfs in dit topic :)

Hier
Ik tikte firefox bovenin de pagina bij quicksearch, dit topic. En het was het bovenste item.

[ Voor 31% gewijzigd door TH0R op 01-03-2008 19:38 ]

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik had al wel op Google gezocht, maar nog niet hier, neem me niet kwalijk. Maar wat ik ook probeer, ik krijg het dus niet voor elkaar (en ik ben een ervaren computergebruiker). Maar laat maar zitten, ik log wel met de hand in dan, of ik zoek iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:56

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Zoufiax schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 21:28:
Ik had al wel op Google gezocht, maar nog niet hier, neem me niet kwalijk. Maar wat ik ook probeer, ik krijg het dus niet voor elkaar (en ik ben een ervaren computergebruiker). Maar laat maar zitten, ik log wel met de hand in dan, of ik zoek iets anders.
de manier in TH0R's post werkt wel, maar misschien moet je het gewoon nog eens proberen en alle stappen precies nalopen, bij mij werkte het ook pas de tweede poging.. en boverndien werkt het dan enkel op de 'hoofdlogin' dus www.hattrick.org en niet wwwXX.hattrick.org als je een timeout had...

verder:
Mijn eerste drie punten in de VIII *O*
(na eerder al een seizoen doorgebracht te hebben, en toen 14 wedstrijden netjes na elkaar in de pan gehakt te zijn)

Heb mn tegenstander met geraffineerde counters te grazen genomen (drie counters -> twee goals) terwijl hij, ondanks +70% balbezit zich stukliep op mn verdediging, enkel eenmaal uit een vrije trap scoorde ...
dat geeft zeker hoop voor mn doelstelling wat veiligstellen alvoren de eerste seizoenshelft over is (dus 12 punten na 7 wedstrijden)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Zoufiax schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 21:28:
Jammer dat het niet lukt, ik dacht dat ik het redelijk duidelijk had opgeschreven... als je nog vragen erover hebt, stel ze, zou ik zeggen.

BTW: gefeliciteerd RM-rf. Ik ga morgenvandaag ook voor de eerste 3 punten in de VIII, maar ik moet dan wel direct tegen mijn mede-promovendus. En die haalde behoorlijk wat minder stats dan ik afgelopen seizoen. Nou ja, het moet eerst nog wel gebeuren natuurlijk.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Zoufiax schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 19:23:
Ik gebruik Firefox en laat Firefox mijn login voor Hattrick onthouden, maar toch moet ik steeds opnieuw inloggen. Weet iemand of daar iets aan te doen is?
Is een 'bug' van Firefox. Ik kreeg het ook niet voor elkaar. Moet je even googlen, daar staat vast wel de oplossing (welke bij mij niet werkte overigens)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Brainpower schreef op zondag 02 maart 2008 @ 10:22:
[...]

Is een 'bug' van Firefox. Ik kreeg het ook niet voor elkaar. Moet je even googlen, daar staat vast wel de oplossing (welke bij mij niet werkte overigens)
Meer een bug van Hattrick i.c.m. Firefox ;) Maar het is op te lossen door dat signons bestandje aan te passen iig. (CoRrRan in "Het Hattrick (Online Voetbal Management)..." werkte voor mij)

[ Voor 21% gewijzigd door Joss op 02-03-2008 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Bij mij werkt het gewoon, met firefox op 3 machines.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
TH0R schreef op zondag 02 maart 2008 @ 13:19:
Bij mij werkt het gewoon, met firefox op 3 machines.
Gewoon zonder fix, of met fix? Want zonder fix kan alleen als je Firefox versie 6 maanden oud is ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grunnen
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 21:53
mijn divisie gaat vandaag weer beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Joss schreef op zondag 02 maart 2008 @ 13:21:
[...]

Gewoon zonder fix, of met fix? Want zonder fix kan alleen als je Firefox versie 6 maanden oud is ofzo ;)
Alleen met fix :)
Belachelijk dat de HT's dat niet hebben gefixed. Maar het zal wel een rewrite van de inlogpagina betekenen :)

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
CoRrRan schreef op zondag 02 maart 2008 @ 03:36:
[...]
Jammer dat het niet lukt, ik dacht dat ik het redelijk duidelijk had opgeschreven... als je nog vragen erover hebt, stel ze, zou ik zeggen.
Ja daar lag het niet aan. Kan het ermee te maken hebben dat ik Google Browse Sync gebruik? Ik heb hem voor de test wel even uitgeschakeld maar toen kreeg ik het nog niet voor elkaar. Wel frusterend zo langzamerhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 18:46

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Zoufiax schreef op zondag 02 maart 2008 @ 15:52:
[...]

Ja daar lag het niet aan. Kan het ermee te maken hebben dat ik Google Browse Sync gebruik? Ik heb hem voor de test wel even uitgeschakeld maar toen kreeg ik het nog niet voor elkaar. Wel frusterend zo langzamerhand.
Mwah, ik heb al 10 keer geprobeerd die fix te gebruiken en het haalt hier geen ene zak uit :P

Frustrerend ?? Wat ik frustrerend vind is het onterechte verlies in de eerste bekerronde, en wat ik nog frustrerender vind is de traagheid en aanverwante onzin van hattrick in het tussenseizoen. Die paar karakters intikken om in te loggen.... ach, das de moeite niet ;)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Succes in een nieuwe seizoen allen!

Edit: En na amper 20 minuten is het alweer zover, de eerste blessure van het seizoen. Surprise, surprise, het is weer een trainee, zoals in 95% van de gevallen afgelope 4 seizoenen. Enige positieve daaraan is dat de vervangen niet (veel) slechter is.

[ Voor 78% gewijzigd door Joss op 02-03-2008 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Laatst online: 18-09 21:29
Server Error in '/' Application.
Runtime Error

Pfff... Nu kan ik mijn wedstrijd niet real-time bekijken.

Betaal ik hier nu supportersgeld voor? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
X-GeaR schreef op zondag 02 maart 2008 @ 20:31:
Server Error in '/' Application.
Runtime Error

Pfff... Nu kan ik mijn wedstrijd niet real-time bekijken.

Betaal ik hier nu supportersgeld voor? :S
Even uitloggen en weer inloggen (op een ander servernummer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
Joss schreef op zondag 02 maart 2008 @ 20:32:
[...]

Even uitloggen en weer inloggen (op een ander servernummer).
Super! Het werkt! Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Iedereen veel succes in het nieuwe seizoen! Ben benieuwd wat dit seizoen brengt, voor vanavond was ik alvast een opstelling vergeten te maken door een druk schema, zien wat dat wordt ;)

/edit: hmm heb maar 2 verdedigers maar voor de rest top :p

[ Voor 14% gewijzigd door Vincitore op 02-03-2008 20:43 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
2-0 binnen 30 minuten. Gaat lekker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ik heb 1 speler minder opgesteld per ongeluk en nu is mijn beste speler er ook nog eens afgetrapt :(

Hopelijk nog een gelijkspel! :D

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

4-0 bij rust. Plek 1 is in zicht :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Is er een alternatief programma om hattrick wedstrijden te bekijken maar ook deel te nemen aan die chat functie die op de hattrick site wordt gebruikt?

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij rust 1-2 achter en nu al 1-3 achter. Een lekker begin van de V is het niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33
Mavvie schreef op zondag 02 maart 2008 @ 21:03:
Is er een alternatief programma om hattrick wedstrijden te bekijken maar ook deel te nemen aan die chat functie die op de hattrick site wordt gebruikt?
Als ik het goed heb begrepen, is er geen programma die dit kan en zal er voorlopig ook niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Fresh T. schreef op zondag 02 maart 2008 @ 21:11:
[...]

Als ik het goed heb begrepen, is er geen programma die dit kan en zal er voorlopig ook niet zijn.
Jammer want ik kom niet ingelogged in die chat functie.. :'(

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ik sta met 1-0 achter in de rust en met 1 man minder. Nu maar hopen dat de rest van de competitie toch een betere start kent!

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Nou, nieuwe seizoen, nieuwe ronde nieuwe kansen :) Sta nu al voor met 1-0 (sterker nog was al na 5 minuten :) ). Minpuntje is het aantal toeschouwers :P net stadion uitgebreid van 20k naar 24k en er zit maar 17k :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Mijn eerste competitiewedstrijd is bezig, stand 1-1 in de tweede helft. Zo te lezen worden er nogal wat kansen verprutst, dus misschien moet ik toch maar op scoren gaan trainen in plaats van verdedigen ;)
Edit: 2-1 gewonnen, leuk begin dus! Negatief is dat mijn net gekochte keeper 3 weken geblesseerd is geraakt, terwijl hij het hoogste salaris krijgt. Een echte vervanger heb ik niet voor hem, dus dat schiet niet op zo.

[ Voor 35% gewijzigd door Zoufiax op 02-03-2008 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Mooi dat iedereen aan het begin van het seizoen, weer zo actief is :-)

Ik heb een tactische fout gemaakt, door geen pic te spelen: 8-0 gewonnen, en de rest van de divisie is nu op zijn hoede voor mijn middenveld :-(

En mijn beste middenvelder deed niet eens mee, want daar koop ik net een vervanger voor

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
0-1 winst, overduidelijk verdedigend en aanvallend overwicht. Middenveld was iig niet heilig deze wedstrijd (en das maar goed ook, aangezien mn beste middenvelder rood had :P ).

De blessure is gelukkig zeer licht uitgevallen (+1), dus geen problemen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
9-1 winst! Was ook een erg makkelijke wedstrijd. Ik hoop ze alle 14 zo te winnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Uiteindelijk 8-0 geworden en een eerste gele kaart gepakt. We staan in doelsaldo nu ruim op 1.
Lekker begin dit. Volgende week zal het wel niks worden.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
met 2-0 verloren en me spits voor 6 weken eruit! en mijn middenvelder voor 2, ook veel maar wel minder als 6 gelukkig :) Zelf sta ik nu 6e, volgende week meer geluk hebben anders wordt het zwaar :o

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael21
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 10:02

michael21

Shrimp

En met een mooie 4-0 overwinning begonnen, goed beginnen als promovendus.
Nog iemand een vriendschappelijke jeugd wedstrijd?
342251

Gewoon Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Infinitytron: je roept het natuurlijk ook wel een beetje over je team af met zo'n naam 'VVV De Geblesseerde"... ;)

Zelf vandaag met 6-0 gewonnen en ik mag voor 1 week bovenaan de lijst gaan staan! Yeuy!

Mijn medespelers in de league hebben nu dus ook laten zien wat ze kunnen en ik denk nu wel een plek bij de beste 6 te kunnen halen, en dat zou gewoon behoud in de league betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Krappe 3-2 thuisoverwinning tegen iemand met 85 hatstats minder. Maar we zijn in ieder geval in de race voor het kampioenschap, de rest haalt ongeveer 75 hatstats minder, dus echt veel problemen mag ik niet krijgen dit seizoen. Alleen de gele kaarten gaan wat minder goed. 4 stuks in 1 wedstrijd is best flink :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
En weer een toppertje :)

Enrique Zwaab [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 580, 17 jaar en 8 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Gisteren toch iets makkelijker gewonnen dan verwacht :) 5-0 met een hatstat recordje. Nu de fans nog een schop onder hun kont geven want ze verwachten dat er volgende week wellicht verloren gaat worden van een botje......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook mij breekt er eindelijk een goede jeugdspeler door.

Viktor Römer (194376449) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 66 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Conditie: zwak Keepen: slecht
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik vorig seizoen de mazzel dat ik niet degradeerde.
Nu ben ik volgens Alltid de tweede van de divisie, goed na 1 ronde, dus waarschijnlijk laat nog niet iedereen het achterste van de tong zien.
Dat terwijl ik of mijn opponenten niet eens zoveel gekocht/verkocht hebben.
Ik ben benieuwd of ik het naar de vii kan schoppen dit seizoen.
Sta op het moment van 50k in de min vanwegen stadion uitbreiding.
Dus versterking zit er even niet in.

Maakt het wel nu al spannund voor me. :)

PS wie zoekt er een jeugd friendly. Ik iig wel 786719

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2008 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-06 20:26
Mijn eerste wedstrijd in VIII is geeindigd in een gelijkspel. Gezien het spelbeeld enigzins een tereurstelling. Mijn tegenstander mocht dan wel zo'n 60% balbezit hebben dankzij een overwicht op het middenveld, zijn verdediging en aanval waren ondergeschikt aan die van mij. Eigenlijk heb ik het grootste deel van de wedstrijd ook voorgestaan, we gingen rusten met een 2-3 voorsprong voor mij. Helaas was het enige doelpunt in de tweede helft voor mijn tegenstander. Ook is 1 van mijn beste middenvelders uitgevallen met een blessure en bijzonder slecht vervangen (mijn eigen schuld, door een foutje met de wisselspelers). Dit kan het verschil zijn geweest (dit scheelde 1,5 ster op het middenveld)..

Nouja, toch een punt gepakt terwijl mijn fans rekening hielden met een verliespartij. Ook goed om te zien dat mijn aankopen allemaal een versterking zijn. De blessure is gelukkig maar een lichte blessure (helemaal aangezien het om een 33 jarige speler gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
PS wie zoekt er een jeugd friendly. Ik iig wel 786719
Verstuurd! :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:37
Ik ben er nog!

Mijn computer is hard neer gegaan, voeding was stuk, uiteindelijk een nieuwe gekregen wil die nog niet opstarten, dus waarschijnlijk ook moederbord en/of videokaart stuk :( Nu dus via een andere computer alsnog even online...

Grappige nieuwe feature gespot (is hier al even besproken), maar mijn fans hebben er zin.
Seizoensverwachting : we moeten dit seizoen kampioen worden

Verder gisteren de eerste wedstrijd van het seizoen verloren (onterecht), dus misschien ga ik wel al mijn centjes aan dure spelers uitgeven (heb nog zo'n 7.5 miljoen staan) en dan weer eens uit deze belachelijke VI promoveren.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff...gister met 0-3 gewonnen had ik niet verwacht haha...want mijn mids zijn echt dramatisch in vorm maar goed bleek genoeg. Alleen mijn twee spitsen er allebei uitgeschopt haha, maar zijn maar 1 en 2 weken dus met 10 dokters komt het goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En geregeld.

Ik krijg trouwens de melding dat een speler transferlisted is.
Maar ik heb nog nooit wat met deze speler te schaften gehad.
Is dit een soort ad mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Kijk eens bij je transfers. Kan eventueel ook een bookmark zijn (oude bookmark die je niet hebt verwijderd) of dus een ex-speler uit het begin van je ht carriere ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Pewwy op 03-03-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:01:
Kijk eens bij je transfers. Kan eventueel ook een bookmark zijn (oude bookmark die je niet hebt verwijderd) of dus een ex-speler uit het begin van je ht carriere ;)
Ik ga me nu in een hoekje zitten schamen, het was een bookmarkte speler.

Dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Trouwens, was er niet een aankondiging geweest dat dit seizoen de skilldaling bij oudere spelers niet langer meer op maandag zou plaatsvinden maar gewoon bij de normale training- en vorm-update?

vanochtend zijn nl. wel twee van mn +-30-jarigen een stukje gedaald qua TSI...

iets anders trouwens dat me opvalt, de transferprijzen en activiteit op de Transfermarkt is afgelopen weekend weer geexplodeerd ... ik had een aantal trainee's tekoop gezet met het idee 'wat de gek ervoor geeft' (als ze niet verkocht waren had ik ze waarschnl. ontslagen), maar allen op een na zijn ze wel weggegaan...
Nóg beter is dat een oude spits die ik voor 40.000 te koop had gezet en eigenlijk op hoopte dat hij tegen de 60.000 zou opbrengen is weggegaan voor 164 000 € (mer dan een ton meer)

ook twee ex-spelers zijn beide onverwacht voor veel hogere bedragen verkocht dan ik verwacht had (een formidabel verdediger met iets van 4000 TSI en kop-specialiteit zelfs voor 1.4 miljoen, wat ver boven zn waarde op de TL lag)
ik ga komend weekend nog twee investeringsspelers doorverkopen (hebben in de tussentijd een pop gehad in een subskill en heb ik drie weken terug dankzij hattrick dat precies down ging kort voordat hun transfer afliep voor een gunstige prijs gekocht) hopelijk levert mn dat ook weer een paar ton op en dan moet ik ens verder investeren in mn middenveld, zelfs al speel ik dit seizoen op counter, wat meer power op het middenveld zal ook veel tegenkansen voorkomen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Ik merkte ook al, dat de markt flink is geëxplodeerd!

Een speler, buitenaards positiespel/matig passen gekocht voor 1.3M op 01-09-07, afgelopen zaterdag verkocht voor 5M toen hij uitstekend passen had.

Dat is geen typfout.

Zijn vervanger, zelfde leeftijd en positiespel, maar slecht passen, heeft mij vannochtend om 07:39 maar 3.7M gekost.....

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat begint weer een beetje op de oude prijzen te lijken. Dus er zit ook een conjunctuurgolf in de Hattrick economie ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

TH0R schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:19:
Ik merkte ook al, dat de markt flink is geëxplodeerd!

Een speler, buitenaards positiespel/matig passen gekocht voor 1.3M op 01-09-07, afgelopen zaterdag verkocht voor 5M toen hij uitstekend passen had.

Dat is geen typfout.

Zijn vervanger, zelfde leeftijd en positiespel, maar slecht passen, heeft mij vannochtend om 07:39 maar 3.7M gekost.....
Dat is toch een een understatement! 3.7m vind ik hederdaags toch echt way too much voor zo'n speler! Ben zelf ook op zoek naar zo'n speler, maar dan voor rond de 1.5m...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ik zit er overigens over te denken om te stoppen met het trainen van spitsen (icm passen), maar mij puur te richten op het trainen van passen.

Iemand daar ervaring mee? Lage skills stijgen nu sneller dan eerst, dus wellicht spelers inkopen met weinig passen en dan optrainen tot deze genoeg opleveren en dan weer te verkopen.

Iemand ervaring/tips hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Brainpower schreef op maandag 03 maart 2008 @ 15:30:
[...]

Dat is toch een een understatement! 3.7m vind ik hederdaags toch echt way too much voor zo'n speler! Ben zelf ook op zoek naar zo'n speler, maar dan voor rond de 1.5m...
Kan je schudden, zelfs magische mids gaan voor dik boven de miljoen, terwijl ze een paar weken geleden niet boven de 8 ton gingen. HEt kan raar lopen, een mythische mid koop je ook bijna niet meer onder 1,5 miljoen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael21

michael21

Shrimp

Nog iemand een jeugd friendly?
342251

Gewoon Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-06 20:26
michael21 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:49:
Nog iemand een jeugd friendly?
342251
Ik heb je uitgedaagd (TDL Offspring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

(Dan ook ik maar)

Iemand nog een jeugdfriendly spelen? Graag de wedstrijd overdag plannen.

AFC Juniors (56755)
Jeugdteam van F.C. GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Brainpower schreef op maandag 03 maart 2008 @ 18:36:
(Dan ook ik maar)

Iemand nog een jeugdfriendly spelen? Graag de wedstrijd overdag plannen.

AFC Juniors (56755)
Jeugdteam van F.C. GoT
Bij deze :)

Gaat de GoT eredivisie nog optijd van start? Nog geen wedstrijdschema aangemaakt en rechts staat ook nogsteeds: "Competitie is afgerond (seizoenspauze - 5 dagen)"

[ Voor 23% gewijzigd door Joss op 03-03-2008 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Joss schreef op maandag 03 maart 2008 @ 18:46:
[...]

Bij deze :)

Gaat de GoT eredivisie nog optijd van start? Nog geen wedstrijdschema aangemaakt en rechts staat ook nogsteeds: "Competitie is afgerond (seizoenspauze - 5 dagen)"
Geaccepteerd :)

Volgens mij gaat deze nog wel op tijd van start. Morgen is de 5e dag, dus hoop dat dan ook alles geregeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Brainpower schreef op maandag 03 maart 2008 @ 15:39:
Ik zit er overigens over te denken om te stoppen met het trainen van spitsen (icm passen), maar mij puur te richten op het trainen van passen.

Iemand daar ervaring mee? Lage skills stijgen nu sneller dan eerst, dus wellicht spelers inkopen met weinig passen en dan optrainen tot deze genoeg opleveren en dan weer te verkopen.

Iemand ervaring/tips hiermee?
Ik ben erg tevreden met het trainen van passen:

Voordeel:
- Je hebt veel trainees (13 in mijn geval), die ook nog eens een hoge primaire skill kunnen hebben.
- Omdat je veel trainees hebt, heb je vaak inkomsten.
- Ik heb goede reserves op het middenveld en in de spits.
- Ik heb een goed a-team, wat steeds sterker wordt door het passen trainen.
- Vaak verkoop ik een a-team speler met uitstekend passen, en koop iemand met een primaire skill niveau hoger er voor terug (met zwak passen) voor hetzelfde bedrag.
- Is een trainee geblesseerd, zet je een verdediger op het middenveld (in de oefenwedstrijd). Ook verdedigers worden meer waard :)
- Ik train meestal van zwak/matig naar uitstekend passen. Dit levert het meeste geld op.
- Trainen duurt bij meestal 2 seizoenen.
- Ik koop 20 tot 21-jarigen
- Niet conjunctuur gevoelig: je winst is het verschil tussen de trainees. Of de trainee nu duur is of goedkoop, de vervanger is het ook.

Nadeel:
- Kost veel geld, om een lekkere hoeveelheid goede trainees te kopen.
- Trainees met een hoge primaire skill, leveren naar verhouding meer op, dan gassies met een lage primaire skill
- Om je trainees in de beker te laten spelen, moeten ze wel erg goed zijn. Tijdens mijn cup-run mis ik aardig wat training helaas, totdat ik nog betere trainees heb.
- Betere trainees kosten te veel loon

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael21

michael21

Shrimp

Saev schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:58:
[...]

Ik heb je uitgedaagd (TDL Offspring).
En geaccepteerd

Gewoon Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
TH0R schreef op maandag 03 maart 2008 @ 21:28:
[...]

Ik ben erg tevreden met het trainen van passen:

Voordeel:
- Je hebt veel trainees (13 in mijn geval), die ook nog eens een hoge primaire skill kunnen hebben.
- Omdat je veel trainees hebt, heb je vaak inkomsten.
- Ik heb goede reserves op het middenveld en in de spits.
- Ik heb een goed a-team, wat steeds sterker wordt door het passen trainen.
- Vaak verkoop ik een a-team speler met uitstekend passen, en koop iemand met een primaire skill niveau hoger er voor terug (met zwak passen) voor hetzelfde bedrag.
- Is een trainee geblesseerd, zet je een verdediger op het middenveld (in de oefenwedstrijd). Ook verdedigers worden meer waard :)
- Ik train meestal van zwak/matig naar uitstekend passen. Dit levert het meeste geld op.
- Trainen duurt bij meestal 2 seizoenen.
- Ik koop 20 tot 21-jarigen
- Niet conjunctuur gevoelig: je winst is het verschil tussen de trainees. Of de trainee nu duur is of goedkoop, de vervanger is het ook.

Nadeel:
- Kost veel geld, om een lekkere hoeveelheid goede trainees te kopen.
- Trainees met een hoge primaire skill, leveren naar verhouding meer op, dan gassies met een lage primaire skill
- Om je trainees in de beker te laten spelen, moeten ze wel erg goed zijn. Tijdens mijn cup-run mis ik aardig wat training helaas, totdat ik nog betere trainees heb.
- Betere trainees kosten te veel loon
Voor welk bedrag koop je ze in? En hoe lang duurt het tot ze op een skill zijn waarvoor jij ze weer wilt verkopen en wat levert dat dan op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit net mijn competitie op alltid even te bekijken en daar word ik niet echt blij van. Ondanks dat er een team in zit dat WO veroorzaakt met zijn 9 spelers staat mijn V gewoon 29e. Iedereen haalt 210+ als ze zouden spelen. Hoop dat het team met maar 9 spelers niet in eens de geest krijgt, want nu hoef ik maar 1 ander team achter mij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 11:50:
Zit net mijn competitie op alltid even te bekijken en daar word ik niet echt blij van. Ondanks dat er een team in zit dat WO veroorzaakt met zijn 9 spelers staat mijn V gewoon 29e. Iedereen haalt 210+ als ze zouden spelen. Hoop dat het team met maar 9 spelers niet in eens de geest krijgt, want nu hoef ik maar 1 ander team achter mij te houden.
Peanuts man ;) Ga wel voor P5, P6 is lastig bij P/D.

[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 04-03-2008 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ben ik nu gek, of is deze editorial niet doorgevoerd?
Next season: Indirect free kicks and long shots

Ik kan voor friendlies geen "Long shots"-tactiek selecteren... of misschien heb ik het wel volkomen verkeerd begrepen. Dat kan ook, al lijkt me dat enigszins onwaarschijnlijk.

[ Voor 16% gewijzigd door CoRrRan op 04-03-2008 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
CoRrRan schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:32:
Ben ik nu gek, of is deze editorial niet doorgevoerd?
Next season: Indirect free kicks and long shots

Ik kan voor friendlies geen "Long shots"-tactiek selecteren... of misschien heb ik het wel volkomen verkeerd begrepen. Dat kan ook, al lijkt me dat enigszins onwaarschijnlijk.
Er staat in het betreffende bericht dat ze het ''during the season'' zullen invoeren, het zal dus wel ergens dit seizoen worden ingevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

mlevd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 16:44:
[...]

Er staat in het betreffende bericht dat ze het ''during the season'' zullen invoeren, het zal dus wel ergens dit seizoen worden ingevoerd.
Oh ja, daar heb ik blijkbaar even overheen gekeken. Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Weet niet of er meer mensen zijn die hier van houden maar vind het wel grappig :)

www.ogame.nl ik zit op universum 7 in de SWAT alliance :) Heet natuurlijk Swanfield ;)

Anyho beetje off topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigmund_Freud
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-04 08:52

Sigmund_Freud

Ignorance is bliss

Dag mensen,

heb enige jaren geleden ook al aan hattrick gedaan en er toen mee gestopt. Heb nu de draad weer opgepakt en ben begonnen volgens de beginnersvisie van Starmaker

Train nu dus op Verdedigen heb allemaal 17 jarigen met minimaal redelijk verdedigen en 1tje is al naar goed getraint. Voor de rest oudjes etc Sta nu zo'n 130K in de plus. Stop 5000 on de zaakwaarnemers een redelijk coach en heb dit personeel:

De club

Niveau zaakwaarnemers: slecht

Keeperstrainers: 0
Assistent-trainers: 4
Sportpsychologen: 0
Woordvoerders: 3
Economen: 0
Fysiotherapeuten: 1
Dokters: 0

en train zo:

Training

Trainingsintensiteit: 100 %
Trainingstype: verdedigen
Percentage conditietraining: 13%
Trainer: Ágoston Dombi (sinds 09-02-2008)
Teamgeest: kalm
Zelfvertrouwen: sterk

Zit nu in een competitie met alleen maar bot teams en heb de eerste dus ook met PIC en thuis met 4-1 gewonnen.

Maar nu is mijn vraag welk personeel kan ik nu verder nog aannemen aangezien ik toch goed in de plus sta en ik mijn spelers zo goed mogelijk wil trainen en fit en mentaal sterk houden etc?

wat kost nou het starten van een jeugdopleiding en zouden jullie dit mij aan of afraden?

een PIC in een uitwedstrijd hoeveel beter moet je zijn wil je die winnen?

Als ik alvast een trainer wil kopen voor volgend seizoen wat moet ik dan hebben is Formidabel Ervaring + zwak leider al goed genoeg of moet ik minimaal redelijk leider hebben en uitstekend ervaring? en wat kost het om formidabel ervaring speler uitstekend trainer te maken?

heb ook zojuis een clown gekocht voor 3000:

Francisco Alberto Fehrmann (29727722)
34 jaar en 102 dagen, waardeloos in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.

Zou het geen goede tactiek kunnen zijn om steeds goedkope clowns te kopen en dan doorverkopen voor dat bedrag van 79500? of betalen ze dit tegenwoordig niet meer voor een clown? zo ja dan lijkt me dit aardig winstgevend?

plus heb je nog meer tips of denk je je hebt iets totaal verkeerd bij het trainen zeg het..

PS: mijn team heet: Huttenkloas United '08 (1363120)

[ Voor 19% gewijzigd door Sigmund_Freud op 04-03-2008 18:47 ]

Ignorance is bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Sigmund_Freud,
We kunnen je ook alles over het spel vertellen en je precies vertellen wat je moet doen. Maar dat is niet echt de bedoeling denk ik.

Lees de openings post, kijk op de wiki pagina van hattrick, lees de regels. Oftwel probeer zelf een weg te zoeken in de Hattrick wereld. Uiteraard kunnen we specifieke vragen wel proberen te beantwoorden, maar de vragen die jij allemaal stelt zijn zo algemeen.

Probeer het eerst allemaal zelf eens uit te zoeken, alvorens hier vragen te stellen! Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Damien2004 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 08:07:
[...]

Voor welk bedrag koop je ze in? En hoe lang duurt het tot ze op een skill zijn waarvoor jij ze weer wilt verkopen en wat levert dat dan op?
Mijn spelers trainen nu sneller, omdat skills onder goed, veel harder gaan nu. Dus ik ga nog meer verdienen :) Vroeger was het voor 21-22 jaar, ongeveer 6-7 weken per pop. En meestal is de eerste pop, al vroeger. Omdat de meeste spelers nooit op passen zijn getraind, kunnen er hoge sub-niveau's tussenzitten.

Handig: omdat je veel spelers traint, zijn er ook veel waarvan je 4% vorige club geld krijgt.

Let op: van alle verkoopbedragen, is maar 93% voor mij. En ik geef geen leeftijden (zijn zelf te berekenen)

Voorbeeldjes:

146378807: Briljant scoren, matig passen, [snel] special skill (levert veel goals op)
02-02-2008 De TH0Rretjes Cornwall Pylons 1 900 000 € 11 930
18-08-2007 LFC Monkeys De TH0Rretjes 911 000 € 5 510

Komt vooral door stijging transfermarkt.
Vervanger met zwak passen, maar Wonderbaarlijk scoren teruggekocht voor 1 810 000

Hierboven ergens nog een a-team speler, die voor 5M verkocht. Verhaal over hem staat daar ook. Gast was zwak of matig passen toen ik hem kocht.
01-03-2008 De TH0Rretjes FC Lumberrens 5 068 000 € 136 660
01-09-2007 Kali epitichia De TH0Rretjes 1 326 000 € 115 070

Reserve-spits, erg nuttig bij blessures/schorsingen: 139241194
Uitmuntend scoren, zwak of matig passen (mis wat data, sorry), [snel] special skill
16-02-2008 De TH0Rretjes Fk Trøkkar 1 709 000 € 11 540
23-10-2007 a.c.Fiorano De TH0Rretjes 885 000 € 5 390

Vervanger, zelfde stats, 161375173, voor 1 051 000 teruggekocht. Flinke winst!

Verder veel trainee middenvelders. Formidabel t/m uitmuntend positiespel.
Meestal verkoop voor 1.0-1.2m, vervangers zijn dan met dezelfde primaire skill, maar 700-850k.
Je krijgt er wat minder voor, maar ze hebben ook vrijwel geen loon.....

Nieuwtje:
Ik ben sinds kort ook begonnen met wingers te trainen op passen.
Heb ik geen goed voorbeeld van, maar je koopt ze in met laag passen en veel positiespel, en traint ze op naar uitstekend paasen zoals de rest. Zet ze naar het midden ipv aanvallend, en je hebt leuke trainees die veel middenveld extra geven, en die ook nog eens bijdragen aan de vleugelaanval!

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

En ook de Jeugd Ere heeft inmiddels een wedstrijdschema en begint donderdag met de eerste speelronde :P

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Sigmund_Freud schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:54:

Zou het geen goede tactiek kunnen zijn om steeds goedkope clowns te kopen en dan doorverkopen voor dat bedrag van 79500? of betalen ze dit tegenwoordig niet meer voor een clown? zo ja dan lijkt me dit aardig winstgevend?
dat werkt niet, vrijwel geen speler hecht meer grote waarde aan het bezit van een clown, en die prijs krijg je er dan ook eerder niet meer voor, of je moet het geluk hebben van een té enthousiaste beginner, die een oude gids gelezen heeft ... maar dat zal weinig voorkomen.

personeel zou ik niet aannemen, maarmogelijk kun je kijken of je huidige trainer voldoet en hoeveel het kost ig een redelijk trainer te kopen (met laag leiderschap, in de lagere liga's tegen bots spelen kan ook met een lage coah, tegen de tijd dat je in de VIII komt zul je hem dan waarschijnlijk wel moeten vervangen voor een sterkere, maar mogelijk kun je daarvoor al een speler aankopen me wat ervaring en redelijk of goed leiderschap)
Over de kosten van het trainer-maken van een eigen speler en wat de ervaring daar voor kostenreducerende rol speelt: http://www.manager.brygge.dk/Hattrick/experience.htm

het starten van een jeugdopleiding kost je sowieso 10.000 per week en het eerste seizoen kun je geen enkele speler 'pullen'... het is een hoop werk en het duurt een heel end voordat het iets gaat opleveren...

[ Voor 40% gewijzigd door RM-rf op 04-03-2008 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Quintus schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 20:42:
En ook de Jeugd Ere heeft inmiddels een wedstrijdschema en begint donderdag met de eerste speelronde :P
Gelukkig maar! Nu iedereen niet vergeten de opstelling in te voeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is ingevoerd. Was niet van plan je die eerste wedstrijd zomaar kado te doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 23:32:
Hij is ingevoerd. Was niet van plan je die eerste wedstrijd zomaar kado te doen. ;)
Hier ook ingevoerd :) Heb een aantal nieuwe spelers, ben benieuwd hoe die gaan presteren. Ze hebben 3 weken rust gehad, dus ik verwacht er veel van :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Iedereen succes vanavond die nog in de beker zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Interessant :p

Ga het eens uitzoeken wat de opbrengsten zijn. Want met passen kan je er 2x 8 trainen toch ofzo?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen succes en dat de lijst met actieve gotters maar groot mag blijven.

In de 8e minuut op voorsprong en 12e minuut alweer gelijk. Hopelijk blijft het niet zo door gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 17:34:
Iedereen succes en dat de lijst met actieve gotters maar groot mag blijven.

In de 8e minuut op voorsprong en 12e minuut alweer gelijk. Hopelijk blijft het niet zo door gaan :P
Dat zit wel goed hier. 0-5 voor bij rust.

@ Supoortersmood
Die supporters zijn wel erg negatief hoor.
Afgelopen zondag zeiden ze: Er zit misschien een overwinning in. En dan win je met 8-0.
Voor vandaag zeggen ze hetzelfde en tsja zie de stand bij rust 0-5 voor.
Zal wel liggen aan het feit dat in grotendeels AO speel.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Damien2004 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:58:
[...]

Interessant :p

Ga het eens uitzoeken wat de opbrengsten zijn. Want met passen kan je er 2x 8 trainen toch ofzo?>
Ik ben tot nu toe zeer tevreden over passen trainen.
Altijd goede reserves en altijd hoge opbrengst!

Ik train op de wedstrijddag met 7 man (3-5-2) en tijdens mijn friendly met 8 man (2-5-3).

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Quintus schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 18:10:
[...]

Dat zit wel goed hier. 0-5 voor bij rust.

@ Supoortersmood
Die supporters zijn wel erg negatief hoor.
Afgelopen zondag zeiden ze: Er zit misschien een overwinning in. En dan win je met 8-0.
Voor vandaag zeggen ze hetzelfde en tsja zie de stand bij rust 0-5 voor.
Zal wel liggen aan het feit dat in grotendeels AO speel.
Volgensmij hebben ze maar 3 zinnetjes: wellicht winnen, gewaagd, wellicht verliezen.

Stond nog 0-1 voor toen ik dit schreef, maar inmiddels 1-1 :/ Pingel. Nouja, verwacht toch nooit wat van de beker, als verdediger-trainer.

Edit: En natuurlijk kan er geen wedstrijd voorbijgaan zonder blessure :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Joss op 05-03-2008 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Krappe 1-2 overwinning hier. Gelukkig door, ben benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hier ook 1-2 (gewonnen) en 2 blessures rijker :P

[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 05-03-2008 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Krappe 2-3, gelukkig gewonnen!
Spits die net op pleister stond er af geschopt :( +4 :(

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

TH0R schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 18:22:
[...]

Ik ben tot nu toe zeer tevreden over passen trainen.
Altijd goede reserves en altijd hoge opbrengst!

Ik train op de wedstrijddag met 7 man (3-5-2) en tijdens mijn friendly met 8 man (2-5-3).
Ik ben er nog steeds hard over aan het denken om passen te gaan trainen. Wat zijn ongeveer je winsten per seizoen? Het is idd erg handig dat je teamratings er niet echt door worden beinvloed.

Verder zelf een 0-3 overwinning met halve b-team. Volgende week moet ook lukken... Hoop dan eindelijk eens een bekerwedstrijd thuis te spelen. Voor een V'er is dat vrij lastig en me al seizoenen lang niet gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekernieuws

Helaas zagen vandaag weer 23 Gotters hun bekeravontuur eindigen. De overige 60 Gotters in deze ronde haalde wel de volgende ronde. De uitschakelingen liggen niet geheel verassend vooral in de lagere divisies. Zo zijn er nu geen Gotters uit VIII meer actief in de beker en de uit VII zijn de aantal deelnemers gehalfveerd.

De indeling per divisie is nu als volgt.

DivisieAantal actief
IV8 van 8
V22 van 22
VI22 van 33
VII6 van 22
VIII0 van 25
Belgie2 van 4

Zelf net de volgende ronde gehaald op pingels. Nu maar volgende er maar eens vol voor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Brainpower schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 21:58:
[...]

Ik ben er nog steeds hard over aan het denken om passen te gaan trainen. Wat zijn ongeveer je winsten per seizoen? Het is idd erg handig dat je teamratings er niet echt door worden beinvloed.
Ik speel 50k winst elke twee weken, dus ik neem even alleen het verschil tussen verkoop en aankoop van trainees mee. En dan zit je toch aan de 1.0-1.5M per seizoen.

Dan neem ik mee, dat een trainee 2 seizoenen traint. En dan 200k meer oplevert dan een nieuwe kost.

Maar eigenlijk moet je het loon ook meerekenen. Die wonderbaarlijke middenvelder leverde 1.1M winst op na aftrek van moedergeld en zo, maar hij kost wel 2 seizoenen lang, meer dan 50k per week... Maar dat heb ik er wel voor over, omdat mijn team enorm sterke middenvelders heeft, die elke 2 seizoenen vernieuwd/verjongd worden.

En de goedkope (formidabel/uitmuntend positiespel) trainees kosten 2-3k per week.

Oh ja, de beker. Het zit me niet mee. Mag tegen een VIIe klasser, die bijna net zo'n goed middenveld heeft als ik. Piccen gaat het hem dus niet worden. :(

[ Voor 7% gewijzigd door TH0R op 05-03-2008 22:24 ]

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 22:03:

Bekernieuws

Helaas zagen vandaag weer 23 Gotters hun bekeravontuur eindigen. De overige 60 Gotters in deze ronde haalde wel de volgende ronde. De uitschakelingen liggen niet geheel verassend vooral in de lagere divisies. Zo zijn er nu geen Gotters uit VIII meer actief in de beker en de uit VII zijn de aantal deelnemers gehalfveerd.

De indeling per divisie is nu als volgt.

DivisieAantal actief
IV8 van 8
V22 van 22
VI22 van 33
VII6 van 22
VIII0 van 25
Belgie2 van 4

Zelf net de volgende ronde gehaald op pingels. Nu maar volgende er maar eens vol voor gaan.
Kleine bekerstunt uitgehaald, heb als 7e klasser (begin nu aan 2e seizoen in de 7e klasse) een 6e klasser uitgeschakeld die sterker was als ik. Krijg er lol in _/-\o_

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Op welke leeftijd koop jij die spelers zoal in? Vrij jonge, of valt het nog mee? En welke basisskill hebben ze ongeveer? Rond uitstekend? Of meteen Uitmuntend enzo? Met als passenskill iets van zwak/matig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Derde ronde wordt weer mijn eindpunt in de beker, wederom iemand geloot die een volledig A-team opstelt (wat bezielt die mensen toch? ;( ). Erg jammer, want het is alweer 1.5 echte levensjaren geleden dat ik een thuiswedstrijd heb gespeeld in de beker ;(

Edit: Hmm, sukkel die ik ben, ik speel thuis :P Keek naar de huidige rankings en dacht meteen dat ik dus uit speelde, maar mag dus op Eastwood Park aantreden. Dan kan ik het beker-verhaal iig nog redelijk positied (lees, met een extra zakcentje) afsluiten.

[ Voor 33% gewijzigd door Joss op 05-03-2008 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Brainpower schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 22:28:
Op welke leeftijd koop jij die spelers zoal in? Vrij jonge, of valt het nog mee? En welke basisskill hebben ze ongeveer? Rond uitstekend? Of meteen Uitmuntend enzo? Met als passenskill iets van zwak/matig...
Staat allemaal hierboven, in mijn lange post :)

Maar in het kort:
leeftijd: 20 en 21 (niet te duur, traint wel snel, geen prijsdrop na de verjaardag meer)
Basisskill: het liefst formidabel en uitmuntend, reserves zijn briljant of niveau 12
Passenskill: zwak/matig. Meestal duurt het vanaf zwak, 1.5 tot 2 seizoenen om ze naar uitstekend te trainen.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

TH0R schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 23:19:
[...]

Staat allemaal hierboven, in mijn lange post :)

Maar in het kort:
leeftijd: 20 en 21 (niet te duur, traint wel snel, geen prijsdrop na de verjaardag meer)
Basisskill: het liefst formidabel en uitmuntend, reserves zijn briljant of niveau 12
Passenskill: zwak/matig. Meestal duurt het vanaf zwak, 1.5 tot 2 seizoenen om ze naar uitstekend te trainen.
Thanks! Het stond idd allemaal al in je eerdere post. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael21

michael21

Shrimp

Ik heb een vraagje, nl. hoe geef ik in vredesnaam een persbericht uit? Ik heb volgens mij echt overal gekeken maar ik kan toch echt niks vinden

Gewoon Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

michael21 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 10:22:
Ik heb een vraagje, nl. hoe geef ik in vredesnaam een persbericht uit? Ik heb volgens mij echt overal gekeken maar ik kan toch echt niks vinden
1) Supporter zijn
2) Navigeer naar team Overzicht
3) Selecteer 'Persberichten' bij "Meer info over het team"
4) Voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je suis tres triste :(

gisteren verloren in de beker van een federatiegenoot, met een behoorlijk sterk 'B' team ik had zelf nieuwe trainees opgesteld dus wel zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

even advies nodig, heb nu 1.9 miljoen in kas. Wil me versterken, maar twijfel mijn middenveld of mijn verdediging? ik speel 3-4-3, train spitsen en zit in de 7e divisie. Doelstelling is dit jaar erin blijven en volgend jaar meedoen voor promotie. team chario2. Trouwens de prijzen rijzen de pan uit, 1.7 milj voor een briljante mid met matig pasen?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

chario2 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 10:55:
even advies nodig, heb nu 1.9 miljoen in kas. Wil me versterken, maar twijfel mijn middenveld of mijn verdediging? ik speel 3-4-3, train spitsen en zit in de 7e divisie. Doelstelling is dit jaar erin blijven en volgend jaar meedoen voor promotie. team chario2. Trouwens de prijzen rijzen de pan uit, 1.7 milj voor een briljante mid met matig pasen?
Qua middenveld ben je redelijk gelijk met je overige divisiegenoten. Wat ik zo zie is dat je denk ik wel mee kunt strijden in de top 4. Al is een goede mid niet onaardig. Maar ze kosten tegenwoordig idd vrij veel, en met maar 1.9 in kas zou ik nog even wachten als ik jou was. Even kijken hoe het loopt en niet te snel al je geld uitgeven, want om een versterking te halen zul je rond de 1.5 moeten uitgeven.
Prijzen rijzen idd de pan uit, 2.5 week geleden kostte zo'n speler nog 3-5 ton minder!

Oftwel even aankijken of je mee kunt komen met de rest en je wedstrijden kunt winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Brainpower schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 11:11:
[...]

Qua middenveld ben je redelijk gelijk met je overige divisiegenoten. Wat ik zo zie is dat je denk ik wel mee kunt strijden in de top 4. Al is een goede mid niet onaardig. Maar ze kosten tegenwoordig idd vrij veel, en met maar 1.9 in kas zou ik nog even wachten als ik jou was. Even kijken hoe het loopt en niet te snel al je geld uitgeven, want om een versterking te halen zul je rond de 1.5 moeten uitgeven.
Prijzen rijzen idd de pan uit, 2.5 week geleden kostte zo'n speler nog 3-5 ton minder!

Oftwel even aankijken of je mee kunt komen met de rest en je wedstrijden kunt winnen.
Hmm is inderdaad ook een optie, even geld op de bank houden doorsparen, wachten tot de prijzen weer wat zakken en dan toeslaan. bedankt brainpower _/-\o_

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Brainpower schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 09:04:
[...]

Thanks! Het stond idd allemaal al in je eerdere post. :)
Oh ja, nog een aanvulling:

Je hoeft in vergelijking met bijv middenvelders trainen, een linie minder aan spelers te kopen.

Als passen-trainer hoef je alleen maar 3 verdedigers en een keeper te kopen (en eventueel een paar reserves). De rest van AL je spelers is trainee!

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

chario2 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 11:28:
[...]

Hmm is inderdaad ook een optie, even geld op de bank houden doorsparen, wachten tot de prijzen weer wat zakken en dan toeslaan. bedankt brainpower _/-\o_
http://www.databased.at/hattrick/htpe/ <-- Deze pagina heeft een hele mooie optie genaamd "Transfer statistics" --> "Price development". Daar zie je dat in week 1 van dit seizoen de prijs van briljante mids ±150k gestegen is. Tevens blijkt hieruit dat je waarschijnlijk rond ronde 12~14 je nieuwe mid moet kopen.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.