Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 61 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.653 views sinds 30-01-2008

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:49:
Ik heb even een vraagje....

Ik heb gister een keeper van 20 jaar gekocht met keepen briljant. Ik was op zoek naar een keeper die deze skill had van rond de 25. Hij kostte me 2,1 miljoen wat slechts 100k meer is dan een 25 jarig keeper. Ik dacht met het oog op de weg omhoog dat het wel slim is om een heel jonge keeper te kopen, omdat deze ook wat meer waarde heeft wanneer ik een nieuwe 1e keeper koop over 4 seizoenen. Wat vinden jullie?
Het is zeker handig om een jonge speler te kopen, wanneer je de ervaring niet echt noodzakelijk acht. Wanneer hij elke week bij je speelt zal hij elk seizoen een niveau ervaring erbij krijgen. Echter weet ik niet of het veschil qua prijs voor een 25-jarige of 29 jarige veel uitmaakt.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Verwijderd

Voor de grap een verkiezingstoespraak geschreven en gepost voor de U20 van Qatar. Eens kijken of het wat gaat worden. :9

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik ben pas begonnen met Hattrick om te kijken of het wat voor me is. Je moet dan eerst de Hattrick Manager Challenge License afwerken. Ik zit inmiddels bij opdracht 14: "Speel je tweede wedstrijd (nieuwe wedstrijdorder)". Ik heb een oefenwedstrijd gepland voor a.s. woensdag, maar ik kan niet verder met opdracht 14, omdat ik geen nieuwe tegenstander kan vinden voor de tweede oefenwedstrijd i.v.m. opdracht 14. Óf er staat dat ze bezig zijn met de beker, óf dat ze de laatste zoveel wedstrijden gewonnen hebben, óf dat ze al een oefenwedstrijd hebben gepland, óf "De club kan op dit moment niet door jou worden uitgedaagd."

Kan iemand uitleggen hoe dit zit? Moet ik wachten tot na woensdag of zo?

Dan nog een vraag over trainen. Ik heb een "redelijke" trainer gehaald, en train op verdedigen. Ik heb 5 assistent trainers. Hoe lang gaat het nou duren voordat de spelers op het gebied van verdedigen vooruitgang geboekt hebben? Of dat de TSI vooruit gaat? Ik ben nu een dag of 4 bezig maar er is nog niets veranderd.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Zoufiax, je moet een team zoeken in de lagere divisies, die spelen geen bekerwedstrijden...

verder kan het zin hebben een advertentie voor een oefenwedstrijd te plaatsen of juist te reageren op anderen die een advertentie daarvoor geplaatst hebben...
http://www86.hattrick.org...ew&LeagueID=14&AdTypeID=2
(verander evt het subdomein als je zelf op een andere hattrickserver ingelogd bent)

Over het trainen, trainingsupdates zijn eenmaal in de week... dan veranderd sowieso het TSI (dit kan echter ook dalen... deels ook door de vorm-updates).
de trainsupdate is altijd in de nacht van donderdag op vrijdag rond 1:00 uur:
zie ook deze link: http://www86.hattrick.org...sequenceDates&LeagueID=14

met een redelijke trainer en 5 assistenten duurt een 'pop', het stijgen van een niveau bij het trainen van verdedigen nog altijd zo'n 8 tot 9 weken, zelfs bij jonge spelers, voor oudere spelers gaat het steeds wat langzamer...
verdedigen is geen trainingsvorm met snelle resultaten, maar een lange termijnszaak waarbij je wat geduld nodig hebt, tevens moet je ermee rekenen dat als je zoveel mogelijk trainee's wilt trainen, het al snel ten kostte van je middenveld gaat (en counter spelen in de lagere regionen is meestal geen zeer effectieve strijdwijze)

[ Voor 6% gewijzigd door RM-rf op 25-02-2008 14:41 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Tevens is dit ook een erg interessant artikel:
http://www.hagonline.org/content.php?c=beginnerstips

[ Voor 6% gewijzigd door CoRrRan op 25-02-2008 14:26 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Verwijderd

Zoufiax schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:50:
Kan iemand uitleggen hoe dit zit? Moet ik wachten tot na woensdag of zo?

Dan nog een vraag over trainen. Ik heb een "redelijke" trainer gehaald, en train op verdedigen. Ik heb 5 assistent trainers. Hoe lang gaat het nou duren voordat de spelers op het gebied van verdedigen vooruitgang geboekt hebben? Of dat de TSI vooruit gaat? Ik ben nu een dag of 4 bezig maar er is nog niets veranderd.
Het is misschien verstandig om eens de links in de startpost te lezen. Je kan maar 1 wedstrijd per week regelen. Je hebt er nu eentje geregeld en krijg daarom de melding dat je bepaalde teams niet uit kan dagen. Dus inderdaad wacht tot na woensdag en daag er dan gewoon weer een uit. Het vinden van een tegenstander moet met de eerder genoemde tips geen probleem vormen.

Voor wat betreft het trainen van verwijs ik je toch weer naar de links in de startpost. Het is namelijk geen exacte wetenschap. TSI gaat in principe mits de speler fit blijft elke training wel vooruit. Het verbeteren hangt ook van de speler af hoe goed en jong hij op het moment is. Sommige spelers zullen misschien binnen een aantal weken stijgen, maar andere kan het wel even duren.

• Zoufiax
Ok bedankt. Ik dacht "Ik plan de tweede wedstrijd gewoon in de volgende week", maar ik moet dus eerst wachten tot de eerste oefenwedstrijd gespeeld is. Verder had ik die beginnerstips al wel gelezen, maar goed bedankt voor alle hulp.

Verwijderd

Ben weer begonnen met het inventariseren van alle Gotters in de beker. Hoop daar vanavond mee klaar te zijn en zal dan wat statistieken plaatsen voor de eerste ronde van de beker.

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:45:
Ben weer begonnen met het inventariseren van alle Gotters in de beker. Hoop daar vanavond mee klaar te zijn en zal dan wat statistieken plaatsen voor de eerste ronde van de beker.
nou de beker ja, heb een utopische mid gekocht voor 350, salaris 220. kijken of we wat kunnen doen, na de beker run gaat hij er weer uit, maar leek me eens leuk, heb wat geld over. doel is snel veilig spelen, wat beker wedstrijden spelen en team voorbereiden op kampioenschap volgend seizoen. misschien hou ik mijn mid wel, hij is al 27 als hij zakt in zijn vaardigheden en 28 wordt is hij misschien beter betaalbaar. kijken hoe dit uit gaat pakken.......

Chario2 (818126)

• _AzN_GhOsT
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:45:
altijd leuk de statistieken! alvast succes iedereen in de beker morgen!

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Een tegenstander in mijn comp. heeft niet meer ingelogd sind 15 jan. Dan had hij toch al een bot moeten worden of zit ik erlangs ?

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Terrestra schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 18:37:
Een tegenstander in mijn comp. heeft niet meer ingelogd sind 15 jan. Dan had hij toch al een bot moeten worden of zit ik erlangs ?
7 weken zijn nog niet voorbij, dus nee....

Verwijderd

Bekernieuws

In totaal staan morgen 112 van 120 leden van onze federatie binnen Hattrick aan de start van de beker. 17 tweakers zullen sowieso de volgende ronde halen indien ze een ´bot´-team hebben geloot. De grootste gedeelte van de tweakers komen uit in de KNVB-beker. Echter er zijn 4 Belgische tweakers actief in de beker. Zodra het deelnemersveld weer uitgedund is zullen er weer verhalen van specifieke wedstrijden komen. Echte 1 wedstrijd viel wel op bij het inventariseren van de wedstrijden. DrieBier moet het in de eerste ronde thuis opnemen tegen De Bierdrinkers 2. Als je niet beter zou weten dan zou je het bijna denken dat ze het er om doen.

Hieronder een verdeling van de deelnemers in de KNVB-beker per divisie.

DivisieAantal deelnemers
IV8
V22
VI33
VII20
VIII25

Mocht je geen supporter zijn en wel in de beker actief zijn. Laat het maar even weten dan neem ik het op in mijn overzicht.

Iedereen succes in de beker en dat er maar veel door mogen gaan.

• _AzN_GhOsT
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

was weer een k*t met inloggen op hattrick. Hoop morgen dat hattrick langer online is en natuurlijk tijdig is met de beker wedstrijden!

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Freddy Hogenhuis (194051075)
17 jaar en 1 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Conditie: zwak Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Mijn laatste hoop in bange dagen :'( lang op gewacht en toch teleurstellend... maarja

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 08:05:
Freddy Hogenhuis (194051075)
17 jaar en 1 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Conditie: zwak Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Mijn laatste hoop in bange dagen :'( lang op gewacht en toch teleurstellend... maarja
Dat is idd echt zonde ja! Heb je met de keeper tool al bekeken hoe hoog hij is in keepen? Misschien dicht tegen goed aan en dan is een weekje keepen trainen wellicht iets voor je!

Hoeveel sterren haalde ie overigens in je jeugd?

• Swanfield
Brainpower schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 08:55:
[...]

Dat is idd echt zonde ja! Heb je met de keeper tool al bekeken hoe hoog hij is in keepen? Misschien dicht tegen goed aan en dan is een weekje keepen trainen wellicht iets voor je!

Hoeveel sterren haalde ie overigens in je jeugd?
Hij haalde 6 tot 7 sterren. Zat aan zijn max al. Is 1 keer trainen van goed verwijderd :) heb al gekeken :p

Ik denk dat ik hem dus maar even hou. Aangezien hij 17 en 1 dag is. Denk dat ik voor vandaag effe opstel in de beker :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:23:
[...]

Hij haalde 6 tot 7 sterren. Zat aan zijn max al. Is 1 keer trainen van goed verwijderd :) heb al gekeken :p

Ik denk dat ik hem dus maar even hou. Aangezien hij 17 en 1 dag is. Denk dat ik voor vandaag effe opstel in de beker :)
Zou ik zeker doen ja! En even je training op keepen zetten, dit is toch de laatste week waar je maar voor de helft training krijgt :)

• Swanfield
Nou hij staat er in :p effe kijken wat het oplevert :p Als hij in één keer popt is hij misschien nog goed voor U20?

edit: Hmm binnen 60 dagen formidabel. denk niet dat hij dat red dan :p

[ Voor 24% gewijzigd door Swanfield op 27-02-2008 10:58 ]

Verwijderd

Mijn jeugdkeeper haalt inmiddels 8 sterren en die is nog geen 17. Dus begin heel benieuwd te worden waar die op uit gaat komen. Heb jammer genoeg al wel de melding gekregen dat keepen training geen effect meer voor hem heeft. Daarom ben ik inmiddels verdedigen aan het trainen omdat ook belangrijker was geworden voor keepers als ik het me goed herinner.

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:58:
Mijn jeugdkeeper haalt inmiddels 8 sterren en die is nog geen 17. Dus begin heel benieuwd te worden waar die op uit gaat komen. Heb jammer genoeg al wel de melding gekregen dat keepen training geen effect meer voor hem heeft. Daarom ben ik inmiddels verdedigen aan het trainen omdat ook belangrijker was geworden voor keepers als ik het me goed herinner.
Goede keus idd om hem ook op verdedigen te trainen. Ik zou wel hem wel zodra hij 17 is promoveren. Hele jonge keepers die (denk ik) goed zijn leveren aardig wat op!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verdedigen wordt met deze matchengine belangrijk en als we de editorials mogen geloven (tenzij ze opeens weer veranderingen gaan intrekken) dan moet je voor het seizoen erna ook zorgen voor Set Pieces training voor je keeper.

Hopelijk krijg ik ook binnenkort een leuke youth pull, krap bij kas zitten is niet leuk.

• Swanfield
Zit er over na te denken om dus verdedigers te gaan trainen in mijn Plan 2© "op naar de ere".
Heb gemerkt dat het om geld draaid, heb je veel gespaard dan ga je het ver schoppen. Eenmaal in de 2de of 3de dan kan je het wel volhouden.

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Brainpower schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:05:
[...]

Goede keus idd om hem ook op verdedigen te trainen. Ik zou wel hem wel zodra hij 17 is promoveren. Hele jonge keepers die (denk ik) goed zijn leveren aardig wat op!
bij keepers maakt het idd enorm uit of ze zeer vroeg in de 17 gehaald worden... voor een bijna goed keeper van 17 (tegen de 4000 TSI) en hoogstens een paar dagen haal je al snel een half miljoen, poped die is die al snel een miljoen waard... dat zijn toch wel de kosten van een paar jaar jeugdopleiding die je er dan uithaalt.

Overigens valt het me op dat er idd wat fluctuatie lijkt te zitten in de kwaliteit van de spelers die je eruit haalt, na de update van de jeugd kreeg ik eerst een boel spelers die enorm meevielen...
vorig weekend een speler gehaald die 5,5 sterren haalde en een van mn toppers was en die komt niet boven de matig uit, dat is best wel een terleurstelling.
ik vraag me af of dat gewoon wat meer gerandomiseerd is of dat ze dat 'sturen', in een poging indirekt wat meer controle te hebben over de hoeveelheid en kwaliteit spelers die vanuit de jeugd gepromoveerd worden (dat idee had ik met de 'oude' jeugd-promotie, waarbij het me opviel dat een aantal spelers die de oude methode gebruikten toen de nieuwe al actief was opeens veel betere spelers haalden, wat waarschijnlijk kwam doordat er weinig soeps uit die nieuwe jeugd kwam en er anders te weinig jonge spelers meer op de markt zouden komen)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen mensen, het gaat toch weer lekker deze afgelopen 2 dagen met de downtime van Hattrick. Ze zijn meer down dan up, en elke planning wanneer ze weer online willen gaan wordt met minstens 1 uur verschoven!

Programmeren kunnen ze daar wel, maar plannen...:)

Verwijderd

Word helemaal lachen als ze dadelijk over gaan van asp naar .net :P

Trouwens wanneer kunnen we de doelstellingen voor het volgende seizoen weer in gaan vullen op Gottrick.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2008 14:08 ]

• Zoufiax
@%#^&*# ik ben een week geleden begonnen met Hattrick maar ze liggen er meer uit dan niet voor mijn gevoel. Is dat al langer zo, of gebruiken ze de periode voordat de competitie begint voor dit soort onderhoud? (hierbij er gemakshalve van uit gaande dat bij iedereen de competitie nu stil ligt en binnenkort gaat beginnen net zoals bij mij...)

Overigens zie ik niet waarom het nog slechter moet worden als ze over gaan naar .net.

[ Voor 11% gewijzigd door Zoufiax op 27-02-2008 14:11 ]

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:34
Zoufiax schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:10:
@%#^&*# ik ben een week geleden begonnen met Hattrick maar ze liggen er meer uit dan niet voor mijn gevoel. Is dat al langer zo, of gebruiken ze de periode voordat de competitie begint voor dit soort onderhoud? (hierbij er gemakshalve van uit gaande dat bij iedereen de competitie nu stil ligt en binnenkort gaat beginnen net zoals bij mij...)
Dat plannen ze meestal wel in ja, deze downtime is wel extreem, maar het komt uiteindelijk de snelheid op Hattrick ten goede (laten we het maar geloven). Maak je maar niet druk dus ;)

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:24
Ik ga overigens (als Hattrick weer up is) lid worden van de Hattrick federatie. Ik ben in oktober 2007 opnieuw begonnen met Hattrick (ik was van 2003 tot begin 2006 actief, maar door persoonlijke omstandigheden mee gestopt) en ben afgelopen seizoen gepromoveerd van de X naar de IX. Van alle 32.000 X-teams ben ik als 8ste beste geeindigd volgens Alltid.

Nu zit ik weer in een makkelijke IX, dus als het goed is promoveer ik gemakkelijk naar de VIII.

Verwijderd

Overigens zie ik niet waarom het nog slechter moet worden als ze over gaan naar .net.
Het programma word er natuurlijk niet slechter op, maar voorzie nog wel wat downtime door niet voorziene omstandigheden bij de omschakelingen.

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:07:
Word helemaal lachen als ze dadelijk over gaan van asp naar .net :P

Trouwens wanneer kunnen we de doelstellingen voor het volgende seizoen weer in gaan vullen op Gottrick.
Vanaf vanavond. Ik heb het geupdate naar het nieuwe seizoen, maar door een foutmelding kun je niet op de doelstellingen-pagina komen :) Vanavond zal ik het wel even fixen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 23:16:

Bekernieuws

In totaal staan morgen 112 van 120 leden van onze federatie binnen Hattrick aan de start van de beker. 17 tweakers zullen sowieso de volgende ronde halen indien ze een ´bot´-team hebben geloot. De grootste gedeelte van de tweakers komen uit in de KNVB-beker. Echter er zijn 4 Belgische tweakers actief in de beker. Zodra het deelnemersveld weer uitgedund is zullen er weer verhalen van specifieke wedstrijden komen. Echte 1 wedstrijd viel wel op bij het inventariseren van de wedstrijden. DrieBier moet het in de eerste ronde thuis opnemen tegen De Bierdrinkers 2. Als je niet beter zou weten dan zou je het bijna denken dat ze het er om doen.

Hieronder een verdeling van de deelnemers in de KNVB-beker per divisie.

DivisieAantal deelnemers
IV8
V22
VI33
VII20
VIII25

Mocht je geen supporter zijn en wel in de beker actief zijn. Laat het maar even weten dan neem ik het op in mijn overzicht.

Iedereen succes in de beker en dat er maar veel door mogen gaan.

1ste keer in de beker en val gelijk op. :)
Denk trouwens dat ik er na vanavond weer uit lig.

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:58

Quintus

Eg wel! Dus....

In de voorgaande periode was er bijna geen ongeplande downtime.
Voordeel van deze ongeplande downtime is dat de supporter abbo's weer wat meer verlengd worden ;)

Ben ik blij zeg dat ik alle transfers voor het nieuwe seizoen rond heb, ben alleen bang voor het nieuwe salarispeil! :'(

Unknown

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ik ben nog steeds op zoek naar een nieuwe -minimaal 7 ster met redelijk vorm- middenvelder voor max ong. 1.4 mln en niet teveel salaris...

Het wil niet echt vlotten, vooral met de downtimes schiet het niet echt op helaas.

• odan
  • Laatst online: 17-11 14:51

odan

The dark side is within all!

hmm het lijkt erop dat ik de nieuwe vleugelspeler niet meer binnen kan halen vandaag. de deadline lag op half 2 volgens mij maar aangezien ik al de hele dag niet online kan, en de deadlines verschoven worden moet ik de bekerwedstrijd zonder nieuwe speler moeten spelen gelukkig gister al wel de opstelling aangepast dus tenminste wel het elftal goed staan.

Pulse mee voor GoT!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Zoufiax: laat je dit niet weerhouden om het nog even te blijven proberen.

Tijdens afgelopen seizoen zijn er maar een paar keer downtimes geweest, en nooit op echt cruciale momenten. Waarschijnlijk heeft dit allemaal te maken met de overstap naar ASP.NET, en gaan we ook tijdens het komende seizoen kunnen genieten van razend snelle responsetijden. *keeps fingers crossed*

Verwijderd

Als je op de site leest heeft het te maken met een update op de database en nog niets met de omschakeling naar asp.net

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Inderdaad, het gaat momenteel over het toevoegen van software fixes.
27-02-2008 at 11:05 (Global)
All transfer deadlines between 12.40 to 14.40 have been extended by 2 hours. This because we need to take the site down for about an hour in order to install some software fixes.

All transfer deadlines between 22.00 yesterday and 10.00 today have been extended by 24 hours because of problems with the site's performance yesterday.
/ HT-Team
Slechte poging van mij om Zoufiax een hart onder de riem te steken. :)

• odan

odan

kan eindelijk weer inloggen en de beoogde transfer is verplaatst naar 19.15 uur die is dus te laat en aangezien ik na 18.45 weg ben mogelijk ook nog aan mijn neusje voorbij. :'(

Pulse mee voor GoT!

• CNS
  • Laatst online: 11:04

CNS

Ik ben al een hele tijd niet meer hier geweest, maar hoe zit het met de jeugd??
Als het goed is ben ik met de jeugd gepromoveerd naar de ere, maar ik heb nog geen invitation ontvangen....

Jeugdteam is Great Lions Newbies

[ Voor 9% gewijzigd door CNS op 27-02-2008 16:55 ]

• Pewwy
CNS schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:55:
Als het goed is ben ik met de jeugd gepromoveerd naar de ere, maar ik heb nog geen invitation ontvangen....
Da's ook nog niet mogelijk, ere speelt nog een weekje door ;)

• odan

odan

hmm bekeren begint al lekker 13 minuten aan de gang en een foutmelding als ik naar de pagina van de wedstrijd ga.

Pulse mee voor GoT!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11 12:08

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Damien2004 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:53:
Nou hij staat er in :p effe kijken wat het oplevert :p Als hij in één keer popt is hij misschien nog goed voor U20?

edit: Hmm binnen 60 dagen formidabel. denk niet dat hij dat red dan :p
ff kijken.... vanaf goed kan hij in 4 a 5 weken naar uitstekend en dan 6 weken ongeveer naar formidabel..... dat gaat ie niet redden nee.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

• Zoufiax
Ik ga dit niet voor iedere transfer vragen, maar dit was m'n eerste, en ik wil graag weten of ik als beginner zo op het juiste pad zit. Mijn keeper was matig, en trainen duurt te lang, dus ik dacht ik koop gewoon een keeper. Die jonge gasten waren wat te duur, dus heb ik er een van 28 (bijna 29) genomen. De transferprijs was 8001 euro, het salaris is 2196 euro per week. Dat laatste had ik niet in de gaten toen ik mijn bod deed. Is dit al met al een verstandige keuze geweest of niet? Graag met argumentatie. Zelf ben ik bang dat het salaris wat aan de hoge kant is maar ik heb het niet vergeleken met andere keepers.

oude keeper - Christophe van Leer
TSI = 760, 23 jaar en 91 dagen, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider

Conditie: waardeloos - Keepen: matig
Positiespel: rampzalig - Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig - Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig - Spelhervatting: zwak

nieuwe keeper - Leif Warberg
TSI = 1 790, 28 jaar en 33 dagen, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider

Conditie: goed - Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig - Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig - Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig - Spelhervatting: redelijk

• odan

odan

odan schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:13:
hmm bekeren begint al lekker 13 minuten aan de gang en een foutmelding als ik naar de pagina van de wedstrijd ga.
ondertussen zelfs al 35 minuten. anderen hier ook last van?

@ Zoufiax

dat salaris zit volgens mij wel goed alleen was ik voor een iets andere keeper gegaan persoonlijk. eentje die goed of uitstekend was geweest met een beetje ervaring zou je ook rond die leeftijd voor het zelfde geld moeten kunnen krijgen dacht ik.

[ Voor 31% gewijzigd door odan op 27-02-2008 17:38 ]

Pulse mee voor GoT!

• Pewwy
Zoufiax schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:33:
Ik ga dit niet voor iedere transfer vragen, maar dit was m'n eerste, en ik wil graag weten of ik als beginner zo op het juiste pad zit. Mijn keeper was matig, en trainen duurt te lang, dus ik dacht ik koop gewoon een keeper. Die jonge gasten waren wat te duur, dus heb ik er een van 28 (bijna 29) genomen. De transferprijs was 8001 euro, het salaris is 2196 euro per week. Dat laatste had ik niet in de gaten toen ik mijn bod deed. Is dit al met al een verstandige keuze geweest of niet? Graag met argumentatie. Zelf ben ik bang dat het salaris wat aan de hoge kant is maar ik heb het niet vergeleken met andere keepers.
Mijn tip is vooral beginnen met oudjes. Die zijn goed te betalen en je kan er in ieder geval direct mee promoveren. Zet je daarnaast een goede trainingslinie op dan is dat best.

Het salaris is niet te gek hoog, betaal je zo goed als altijd voor een keeper, die gek genoeg heel veel salaris krijgen om lage niveaus.

• lameeuw

lameeuw

odan schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:35:
[...]

ondertussen zelfs al 35 minuten. anderen hier ook last van?
Jupzzz, zelfde onzin hier :(

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:21
yup 23 minuten en ook hetzelfde als jou

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• odan

odan

erg leuk dit eerst een transfer mislopen omdat ze de server zo lang eruit gooien. en nu niet eens mijn wedstrijd kunnen volgen :'(

edit: en het is rust. en nog steeds niks mee gekregen.

[ Voor 18% gewijzigd door odan op 27-02-2008 17:46 ]

Pulse mee voor GoT!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

CNS schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:55:

Jeugdteam is Great Lions Newbies
Morgen is de laatste speelronde van de JeugdEredivisie. Als de site meewerkt krijg je morgenavond de uitnodiging wel binnen. Geldt trouwens voor alle promovendi.

Unknown

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik zou zeggen, dat het een prima keeper is om mee te beginnen. Zelf speel ik ook nog maar 1 vol seizoen mee en ik heb in het begin (naar suggestie van een collega die ook al een tijd speelt) gekozen voor een keeper die niveau "goed" is en mijn reserve keeper is op niveau "redelijk". Enige nadeel wat ik hierna had, was dat ik goed moest opletten dat ik echt goede deals sloot voor andere posities waar ik versterking nodig had. Ik ben echter wel (met enige moeite) direct kampioen van de IX geworden.

Je aankoop-beleid moet dan ook wel weer passen met je lange termijn planning en dus wat je van plan bent om te gaan trainen. Je wilt natuurlijk niet in hetzelfde probleem verzeilen als een subtopper als Ajax dit seizoen. ;)

Tevens moet je inderdaad niet vergeten dat ervaring toch een behoorlijke rol speelt in het spel, zeker in de lagere ervarings-niveaus. Het kan redelijk eenvoudig het verschil tussen 2.5 en 3 sterren zijn bijvoorbeeld.

• lameeuw

lameeuw

Nou, ik heb verslag en zit nu in de pingelreeks.......

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:21
lameeuw schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:17:
Nou, ik heb verslag en zit nu in de pingelreeks.......
Ik heb ook verslag en ik heb met 5-2 gewonnen ^^ (wel 1 blessure aan overgehouden >.<, gelukkig maar 1 week)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• osorkon!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-01 18:56
Ik nog steeds niet :(

• Pewwy
Quintus schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:57:
[...]

Morgen is de laatste speelronde van de JeugdEredivisie. Als de site meewerkt krijg je morgenavond de uitnodiging wel binnen. Geldt trouwens voor alle promovendi.
Ik verstuur ook alle uitnodigingen morgenavond als er niet onverwachts overgewerkt moet worden. Hulde aan alle uitgenodigde teams: Iedereen heeft al geaccepteerd :D

Sta 0-7 voor. Hopen dat er geen blessures volgen.

• lameeuw

lameeuw

En uitgeschakeld op pingels... godverdegloeiende.... najah.....

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

0-3 gewonnnen. Nog geen verslag maar de match staat al wel in de lijst. Geen blessures en geen gele kaarten. Mooi zo. Op naar zondag....

Unknown

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GoTtrick

Ook dit seizoen is het weer mogelijk om je doelstellingen voor komend seizoen vast te leggen zodat je deze op een later tijdstip terug kunt kijken, of anderen hun doelstellingen te bekijken.

Deze kun je invoeren door op GoTtrick in te loggen en naar GoT Teams en vervolgens bovenin "Doelstellingen teams" te gaan.

Ook het instellen van je doelstellingen van afgelopen seizoenen kun je wijzigen of je ze wel of niet behaald hebt!

Succes komend seizoen!

Brainpower.

GoTtrick

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:55
Brainpower schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:52:
GoTtrick

Ook dit seizoen is het weer mogelijk om je doelstellingen voor komend seizoen vast te leggen zodat je deze op een later tijdstip terug kunt kijken, of anderen hun doelstellingen te bekijken.

Deze kun je invoeren door op GoTtrick in te loggen en naar GoT Teams en vervolgens bovenin "Doelstellingen teams" te gaan.

Ook het instellen van je doelstellingen van afgelopen seizoenen kun je wijzigen of je ze wel of niet behaald hebt!

Succes komend seizoen!

Brainpower.

GoTtrick
Zo, even als eerste de doelstellingen ingevuld :)

Ik heb met 7-0 gewonnen, maar wel een spits geblesseerd, +2.
Zijn vervanger schopt er gelijk 2 in (uit 3 kansen), dus dat komt wel goed.

Toch maar even van 1 naar 10 dokters gegaan :)

Trotse vader!

Verwijderd

Bekernieuws

Zo de eerste ronde van de beker zit er weer op. Voor sommige is het pas het begin en voor 29 teams was het helaas het einde van het bekeravontuur. Onder de teams uit VIII waren er die voor een stunt konden zorgen. Vooral Bee United Rotterdam verbaasde vriend en vijand door zich te plaatsen voor de volgende ronde. De tegenstander speelt in V en haalde 86 stats meer. Toch wisten de Rotterdammers de uitmuntende verdediging van de bezoekers 4 keer te passeren.

De nu nog actieve leden zijn als volgt verdeeld:

DivisieAantal actief
IV8 van 8
V22 van 22
VI29 van 33
VII14 van 22
VIII7 van 25
Belgie3 van 4

Nu maar eens afwachten wat de volgende tegenstanders gaan worden.

Update:

Bij de loting zijn er drie wedstrijden ontstaan waarbij beide partijen banden hebben met GoT.

SVGHENT neemt het op tegen Ralphie`s Boys. Ralphie´s Boys is geen supporter meer, maar heeft wel aan enkele edities van de GoT-cup meegedaan.

NMNH neemt het in de volgende ronde op tegen kauwgomballenbende. kauwgomballenbende is binnen hattrick geen lid van de federatie, maar ook hij heeft een aantal edities van de GoT-cup achter zijn naam staan.

FC Ress en Klik60 zullen elkaar gaan bestrijden in de volgende ronde. Beide zijn binnen hattrick lid van onze federatie.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2008 23:22 ]

• odan

odan

uitgeschakeld in de beker maar kan nog steeds niet mijn verslag bekijken.

had wel verwacht door te gaan dus dit is een echte domper.

Pulse mee voor GoT!

• Swanfield
Matige 1-3 gewonnen maar geen blessures en mijn nieuwe spits heeft gescoord. Al met al dik tevreden :)

• Pewwy
Gisteren 0-7 gewonnen, geen blessures, hoger mid dan ik had verwacht met pic en bedaard ts. Al met al een goede start voor mijn team dit seizoen. Volgende week moet ook niet al te moeilijk zijn, kijken of ik betere spelers nodig heb of dat ik het met dit team weet te redden deze competitie.

Er staat intussen 3,5 miljoen op de bank, tegen volgend seizoen moet dat minimaal 6 zijn. En dan hopen op promotie en een redelijke V.

Verwijderd

NMNH neemt het in de volgende ronde op tegen kauwgomballenbende. kauwgomballenbende is binnen hattrick geen lid van de federatie, maar ook hij heeft een aantal edities van de GoT-cup achter zijn naam staan.
Had nog niet eens gezien dat het een federatie lid was haha, dacht dat ik ook binnen hattrick lid was van de federatie zal ik maar eens gauw doen dan haha. Gisteren 3-0 gewonnen...was verwacht. NMNH wordt door mijn supporters gezien als een gelijke tegenstander :? , lijkt ma toch dat ik iets sterker ben maar goed.

• Pewwy
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:07:
[...]

Had nog niet eens gezien dat het een federatie lid was haha, dacht dat ik ook binnen hattrick lid was van de federatie zal ik maar eens gauw doen dan haha. Gisteren 3-0 gewonnen...was verwacht. NMNH wordt door mijn supporters gezien als een gelijke tegenstander :? , lijkt ma toch dat ik iets sterker ben maar goed.
Ik denk dat de supporters het nog niet helemaal goed begrijpen. Bij mij verwachten ze dat ik kampioen word, maar geven ze bij de wedstrijden aan dat we ongeveer gelijkwaardig zijn. Schiet lekker op dus ;)

Verwijderd

:'( Hoe heet de GoT federatie binnen hattrick ik kan hem helemaal niet vinden

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:52:
:'( Hoe heet de GoT federatie binnen hattrick ik kan hem helemaal niet vinden
Gathering of Tweakers (GoT)
(AllianceID: 2731)

• Zoufiax
Ik krijg als ik het goed heb iedere week een speler aangeboden via de zaakwaarnemer. De speler van deze week is:

TSI = 0, 17 jaar en 32 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Krachtig]

Conditie: zwak - Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos - Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos - Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos - Spelhervatting: rampzalig

Wat zouden jullie daarmee doen? Ik zit er zelf aan te denken om hem maar meteen te ontslaan omdat het me iets van 16 weken gaat kosten om hem op redelijk verdedigend te krijgen, en verder heeft hij ook geen bij-skills.

Ik zie dat het 2000 kost per gepromoveerde speler. Daarnaast kost de zaakwaarnemer me nu 5000 per week. Je kunt 1 speler per week aangeboden krijgen toch? Om de hoeveel weken krijg je ongeveer een speler waar je wat mee kunt?

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Zoufiax schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:29:
Ik krijg als ik het goed heb iedere week een speler aangeboden via de zaakwaarnemer. De speler van deze week is:

Wat zouden jullie daarmee doen? Ik zit er zelf aan te denken om hem maar meteen te ontslaan omdat het me iets van 16 weken gaat kosten om hem op redelijk verdedigend te krijgen, en verder heeft hij ook geen bij-skills.

Ik zie dat het 2000 kost per gepromoveerde speler. Daarnaast kost de zaakwaarnemer me nu 5000 per week. Je kunt 1 speler per week aangeboden krijgen toch? Om de hoeveel weken krijg je ongeveer een speler waar je wat mee kunt?
ontslaan heb je niet veel aan. als je niet veel geld heb kan je ook op de transferlijst een matige speler kopen, met matig passen. als je die 2 seizoenen traint heb je ook een leuke speler. inderdaad 1 speler per week, verder is een random factor en heb je geluk nodig wil je wat bijzonders krijgen

Chario2 (818126)

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Zoufiax schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:29:

Alle spelers met skills met matig of minder kun je idd direct ontslaan in de meeste gevallen.
Je niveau van zaakwaarnemers zal waarschijnlijk niet zo hoog liggen op dit moment. Zie pagina De club. Hoe hoger het niveau, hoe hoger de kans is dat je een bruikbare speler uit je jeugd haalt. De kans dat je zondag een bruikbare speler pulled is er dus wel. Het is niet te voorspellen wanneer je een bruikbare speler krijgt. Dat ligt aan het niveau van je zaakwaarnemers en je geluk :)Overigens stijgt het niveay met 5000p/w tot ongeveer matig/redelijk, met 10k is dat goed en 20k is dat uitstekend (=max). Zoek anders even wat info hierover op bijvoorbeeld de wiki pagina van hattrick.

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Zoufiax, naar ik meen was je net een weekje bezig...
je moet dan er goed rekening houden dat hattrick een lange-termijns spel is, zeker zoiets als de zaakwaarnemers zijn dingen die initieel een helehoop geld kosten om het 'niveau' daarvan op te bouwen en het erg lang duurt voordat je maar een beetje 'break-even' gaat draaien en mogelijk winst eruit haalt..

Ik zou je eigenlijk eerder aanraden gewoon eerst te pogen je financieen op orde te krijgen (dus geen uitgaven aan zaakwaarnemers voorlopig), dat je uitgaven een beetje overeenkomen met je inkomsten;

trainee's kun je nu beter gewoon aankopen, kijk naar jonge 17 of 18-jarigen met 'redelijk' als stat (die zijn ook voor best weinig te vinden) ..
als je slim psichoTSI benut (de firefox extentie daarvan) kun je direkt op basis van TSi en de grove skills iemands 'subniveau' inschatten en zo jonge spelers aankopen die niet tever van het poppen staan

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

*************************GOT JEUGD EREDIVISIE*******************************

Vanavond is de laatste wedstrijd in de strijd om het GoT kampioenschap bij de jeugd.
Er zijn nog twee kanshebbers op de titel dit seizoen en ze spelen in een rechtstreeks duel tegen elkaar vanavond.

De stand vooraf aan de wedstrijd:
1. SCA Koters............ Doelsaldo +63 Punten 51
2. A2 United Beloften Doelsaldo +43 Punten 49

De wedstrijd van vanavond:

A2 United Beloften - SCA Koters

Datum : 28-02-2008 19:25
MatchID: 7988917
Stadion : Sportpark d'n Heuvel (Uitverkocht)

De kandidaten:

A2 United Beloften is komen vorig seizoen gepromoveerd naar de Eredivisie na een stabiel seizoen. Dit seizoen draaien ze bovenin de Eredivisie mee en de concurrenten bleven vrijwel het hele seizoen op achterstand staan. Na dit goede begin waarin er afstand gecreëerd werd met de andere teams, raakte de klad er wat in. Vooral door spelers die 19 werden en niet meer konden meespelen. Hierdoor werden de resultaten minder en de laatst gespeelde competitiewedstrijd werd helaas nipt verloren. A2 U21 kan vanavond alleen met winst in eigen huis voor het eerst het hoogst haalbare in de GoT Jeugd bereiken.

SCA Koters begon als winnaar van het vorige GoT jeugdseizoen dit seizoen slecht. Er werd in het begin verloren en ze stonden op achterstand. Langzaam ontwikkelde het team zich tot een concurrent om de bovenste plaatsen. Nadat Youth Stars en Pagio moesten afhaken in de achtervolging op A2U21 kwamen de Koters samen met A2 U21 los van de rest. Pas in de laatst gespeelde competitiewedstrijd werd de stand in hun voordeel. Met 2 punten voorsprong hebben de Koters vanavond genoeg aan een gelijkspel om de titel te prolongeren.

Volg de wedstrijd vanavond live!

A2 U21 kiest blijkbaar een 3-5-2-opstelling voor z'n jongens.De gelukkigen vandaag heten:
Wagenhuis -
Weener, Geelen, Bijl -
ter Linde, Aronds, Mooijman, van Duin, Seinstra -
Moll, Borghaerts.

Koters wil duidelijk eens een 3-5-2-opstelling uitproberen.Vrolijk lachend komen de volgende spelers uit de kleedkamer gewandeld:
van Silfhout -
Benschop, Drijber, Woestenenk -
Hemmelder, Haj-Akram, Wezel, Brands, Bos -
Descheiver, van der Burg.

Edit:

1 - 0 Hilbrand ter Linde (71)
1 - 1 René Benschop (79)
2 - 1 Arnold Borghaerts (87)
3 - 1 Joris van Duin (89)

A2 U21 Gefeliciteerd!

De Eindstanden van het tweede seizoen GoT Jeugd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jacobwiersma/ere2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jacobwiersma/goi2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jacobwiersma/goii.2.jpg

De mensen die in het derde seizoen in de Ere uitkomen hebben een uitnodiging staan.
Indeling jeugdseizoen 3

*************************GOT JEUGD EREDIVISIE*******************************

[ Voor 15% gewijzigd door Quintus op 28-02-2008 21:39 ]

Unknown

Verwijderd

Jammer 3 plaatsen lager in de Eredivisie dan in het eerste seizoen. Nu maar hopen dat die lijn zich niet doorzet :P

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 21:41:
Jammer 3 plaatsen lager in de Eredivisie dan in het eerste seizoen. Nu maar hopen dat die lijn zich niet doorzet :P
daar ben ik de schuldige van _/-\o_ 8)

Chario2 (818126)

• Pewwy
Alle uitnodigingen voor de II.1 zijn eruit.

[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 29-02-2008 06:36 ]

• Swanfield
Mijn jeugd keeper is naar goed gestegen!! :) Nu 17 jaar en 3 dagen op goed. Transfer vergelijking is 350 ton maar neem aan dat ik meer kan vragen toch?

• Pewwy
Damien2004 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 08:00:
Mijn jeugd keeper is naar goed gestegen!! :) Nu 17 jaar en 3 dagen op goed. Transfer vergelijking is 350 ton maar neem aan dat ik meer kan vragen toch?
Gewoon lekker op de TL zetten en de markt zijn werk laten doen :?

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

geluksvogel :o

Chario2 (818126)

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik had een keeper die op redelijk en kort voor het poppen stond (3800 TSI) en die 17 jaar en iets van 50 dagen oud was...
die bracht al 350K op... 3 weken later heeft degene die hem gekocht had doorverkocht nadat die bij hem gepopped was, voor bijna een miljoen (920 000 €) op 4800 TSI
in dit geval is deze keeper 4 tot 5 weken jonger (kan langer en beter getrained worden)

imho moet die keeper dus zeker meer opbrengen (vermoedelijk zijn die prijzen op de TL van het tussenseizoen en misschien zelfs nóg verder ingekakt door de technische problemen en downtijd), maar het kan zin hebben om hem niet te hoog initieel in te zetten, om des te meer bieders aan te lokken die mogelijk een bidwar veroorzaken.
Mogelnlijk kan je ook extra geintersseerden lokken door wat slimme advertenties te plaatsen.

Overigens, klopt het dat de laatste trainingsupdate voor het nieuwe seizoen altijd extra negatief is.. ik kan me herinneren ook vorig seizoen eenstevige duw gehad te hebben, specifiek vorm en ook deze keer is de vorm van mn spelers enorm gedaald (-9, waarbij een hoop spelers hun vorm met -2 daalde, godzijdank bijna allemaal trainee's, die dus ook niet gespeeld hadden deze week)..
als echter dat bij iedereen gebeurt, hoedf ik minder te vrezen voor de wedstrijd komende zaterdag (uit, tegen een mede-promovendus, en alhoewel mn middenveld wat zwakker is, heb ik toch een redelijke kans met counter te winnen; bovendien heeft hij als extra specialiteit enkel twee 'krachtig' speler en geeft de weersvoorspelling zonnig weer, wat zou betekenen dat die spelers onderpresteren)

• Pewwy
RM-rf schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 09:15:
Overigens, klopt het dat de laatste trainingsupdate voor het nieuwe seizoen altijd extra negatief is.. ik kan me herinneren ook vorig seizoen eenstevige duw gehad te hebben, specifiek vorm en ook deze keer is de vorm van mn spelers enorm gedaald (-9, waarbij een hoop spelers hun vorm met -2 daalde, godzijdank bijna allemaal trainee's, die dus ook niet gespeeld hadden deze week)..
als echter dat bij iedereen gebeurt, hoedf ik minder te vrezen voor de wedstrijd komende zaterdag (uit, tegen een mede-promovendus, en alhoewel mn middenveld wat zwakker is, heb ik toch een redelijke kans met counter te winnen; bovendien heeft hij als extra specialiteit enkel twee 'krachtig' speler en geeft de weersvoorspelling zonnig weer, wat zou betekenen dat die spelers onderpresteren)
Mijn ervaring leert dat tegen het einde van het seizoen de vorm in begint te kakken, om vervolgens weer flink te stijgen in het nieuwe seizoen.

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Nog maar 4 teams die moeten accepteren voor je GoT EREdivisie. Erg netjes! Kunnen we komende week weer beginnen met het trainen :)

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Brainpower schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:20:
Nog maar 4 teams die moeten accepteren voor je GoT EREdivisie. Erg netjes! Kunnen we komende week weer beginnen met het trainen :)
Geweldig!!!wie zijn de 4 teams die nog moeten accepteren, gaan we die effe stalken _/-\o_

Chario2 (818126)

• NiMu83

NiMu83

AFCA

chario2 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:22:
[...]

Geweldig!!!wie zijn de 4 teams die nog moeten accepteren, gaan we die effe stalken _/-\o_
FC.Strijen (37698)
sharks.junior (5462)
Grinta.United (30110)
Pukkies (334305)

Overigens allen gisteren voor het laatst ingelogd. Dus dat accepteren komt wel goed denk ik.

• lameeuw

lameeuw

Erg leuk logo :P

Afbeeldingslocatie: http://hosting.hattrick.org/Useruploads/TeamLogos%5C5%5C0%5CLogo506479.GIF

• Joss
Brainpower schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:26:
[...]

FC.Strijen (37698)
sharks.junior (5462)
Grinta.United (30110)
Pukkies (334305)

Overigens allen gisteren voor het laatst ingelogd. Dus dat accepteren komt wel goed denk ik.
Accepted :P
Edit: alhoewel ik niks zie, dus of het goed is gegaan? :X

[ Voor 9% gewijzigd door Joss op 29-02-2008 13:16 ]

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Joss schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:04:
[...]

Accepted :P
Edit: alhoewel ik niks zie, dus of het goed is gegaan? :X
Het is goed gegaan. Ik had dat ook. Opnieuw inloggen helpt ;)

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Brainpower schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:24:
[...]

Het is goed gegaan. Ik had dat ook. Opnieuw inloggen helpt ;)
Alleen Grinta United nog zie ik. Zou mooi zijn volgende week weer te starten.

Bij GoT II.1 is het wachten nog op 3 teams.

Romar MFC 8560
The potentials 182393
Best Level Jeugd 818453

[ Voor 19% gewijzigd door Quintus op 29-02-2008 13:37 ]

Unknown

• Pewwy
Quintus schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:32:
[...]

Alleen Grinta United nog zie ik. Zou mooi zijn volgende week weer te starten.

Bij GoT II.1 is het wachten nog op 3 teams.

Romar MFC 8560
The potentials 182393
Best Level Jeugd 818453
Zijn vanochtend uitgenodigd, dus dat komt vasr goed. Ik heb 5 uitnodigingen verstuurd, maar kan op mijn werk niet op HT (filtertechnisch).

Ik ga er stiekum vanuit dat iedereen zondag heeft geaccepteerd. En dan kunnen we snel weer ballen :)

• Joss
Kijk aan, ere zit al vol en 6 (?) maart van start :)

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Nog 2 teams voor GotII.1

Romar MFC 8560
Best Level Jeugd 818453

Alleen Romar MFC heeft niet recent ingelogd (20 feb). Hij zal wel op vakantie zijn.

De Ere kan iig weer van start volgende week.

@ Pewwy
Heb je hen ook een HT mail gestuurd? Bestlevel is geen supporter en je krijgt ook geen bericht in je HTmail als je uitgenodigd bent voor een competitie.

[ Voor 29% gewijzigd door Quintus op 29-02-2008 19:22 ]

Unknown

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Joss schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 18:41:
Kijk aan, ere zit al vol en 6 (?) maart van start :)
Goed geregeld allemaal!!!!Wie kunnen we bedanken voor het meer dan uitstekende geregel van de got eredivisie??Hulde!!!

Iemand van de got zich kandidaat voor een bondscoach schap toevallig?

Chario2 (818126)

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

chario2 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 22:58:
[...]

Goed geregeld allemaal!!!!Wie kunnen we bedanken voor het meer dan uitstekende geregel van de got eredivisie??Hulde!!!

Iemand van de got zich kandidaat voor een bondscoach schap toevallig?
Pewwy en ik hebben de uitnodigingen verstuurd. Dank gaat uit naar de teams die zo vlot reageerden op de uitnodigingen. Zij zorgen er uiteindelijk voor dat het verloop zo 'smooth' gaat.

Het is alleen nog wachten tot Romar MFC terug van vakantie? is. Dan is ook GoTII.1 gevuld.
Hij heeft nog even tijd er zijn nog sowieso 3 dagen tussen seizoen over.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik dacht laat ik eens mijn beste jeugdmid van 7* pullen, omdat ik bericht kreeg dat ie uitgetrained was.

Gerard Wezel (194206211)
18 jaar en 78 dagen

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Spelmaken: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatten: waardeloos

Tis dat ie bijna 19 is, maar toch deze levert nog wel 200k op gezien hij vrij hoog (7,62) goed is.
Dat maakt de jeugd met mijn 10k investering per week zelfs winstgevend over het afgelopen seizoen. :*)

[ Voor 35% gewijzigd door Quintus op 29-02-2008 23:43 ]

Unknown

• Pewwy
Quintus schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 23:34:
Pewwy en ik hebben de uitnodigingen verstuurd. Dank gaat uit naar de teams die zo vlot reageerden op de uitnodigingen. Zij zorgen er uiteindelijk voor dat het verloop zo 'smooth' gaat.

Het is alleen nog wachten tot Romar MFC terug van vakantie? is. Dan is ook GoTII.1 gevuld.
Hij heeft nog even tijd er zijn nog sowieso 3 dagen tussen seizoen over.
Romar is inderdaad al een tijdje niet ingelogd. Maar even kijken hoe dat gaat lopen. Is hij degene die gemeld heeft dat hij op vakantie ging?

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Pewwy schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 07:26:
[...]

Romar is inderdaad al een tijdje niet ingelogd. Maar even kijken hoe dat gaat lopen. Is hij degene die gemeld heeft dat hij op vakantie ging?
Nee dat was Stinger_, maar die is al terug en heeft al geaccepteerd. Naja hij heeft nog een paar dagen, anders moet er wellicht een vervanger komen.

• Pewwy
Wat gaan we voor tijd aanhouden? Nog een week missen lijkt me niet echt prettig.

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Pewwy schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 10:25:
Wat gaan we voor tijd aanhouden? Nog een week missen lijkt me niet echt prettig.
Misschien maandagochtend ofzo? Hebben we eigenlijk al een vervanger klaar staan?

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Jah, Young Supah van Supah Stars. Staat nog op reserve. Heb hem een HT mail gedaan dat hij mogelijk kandidaat voor GoTII.1 wordt en dat de eventuele uitnodiging zondagavond of maandagmorgen komt.
Hij heeft 25 feb voor het laatst ingelogd. Dus maar even zien wat het wordt.

Mijn voorstel is dat mocht Romar niet op tijd inloggen, Young Supah zondagavond ook uitgenodigd wordt naast Romar MFC (als dat kan)

Diegene die de uitnodiging dan het eerst aanneemt krijgt de plek.

[ Voor 93% gewijzigd door Quintus op 01-03-2008 11:39 ]

Unknown

• Pewwy
Quintus schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 11:30:
Jah, Young Supah van Supah Stars. Staat nog op reserve. Heb hem een HT mail gedaan dat hij mogelijk kandidaat voor GoTII.1 wordt en dat de eventuele uitnodiging zondagavond of maandagmorgen komt.
Hij heeft 25 feb voor het laatst ingelogd. Dus maar even zien wat het wordt.

Mijn voorstel is dat mocht Romar niet op tijd inloggen, Young Supah zondagavond ook uitgenodigd wordt naast Romar MFC (als dat kan)

Diegene die de uitnodiging dan het eerst aanneemt krijgt de plek.
Niet meer nodig, we zitten vol :) Romar heeft geaccepteerd.

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Pewwy schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 12:41:
[...]

Niet meer nodig, we zitten vol :) Romar heeft geaccepteerd.
Mooi voor GoT II.1 zijn de wedstrijden ook al aangemaakt. De Ere moet het tussen seizoen nog afwachten.

De wedstrijd tijden voor het komend seizoen zijn nu:

ERE: Donderdag om 19:40 (06-03-2008 19:40) (90% zeker)
GoTII.1Donderdag om 19:35 (06-03-2008 19:35)
GoTII.2 Alleen Young Supah, dus zeeer waarschijnlijk geen GoTII.2 dit seizoen.

Promotieregeling GoT Jeugdseizoen 3. (Bij 2 leagues):
Eredivisie nrs 7-12 degraderen
GoTII.1 nrs 1-6 promoveren

[ Voor 13% gewijzigd door Quintus op 01-03-2008 15:07 ]

Unknown

• Zoufiax
Ik gebruik Firefox en laat Firefox mijn login voor Hattrick onthouden, maar toch moet ik steeds opnieuw inloggen. Weet iemand of daar iets aan te doen is?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.