Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 61 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.567 views sinds 30-01-2008

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:14
Hmmm:
De wedstrijd is bezig, er zijn 69 minuten van de tweede helft gespeeld.
Gaat weer lekker de laatste tijd met al die bugs en vertragingen.

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:28

Quintus

Eg wel! Dus....

Er zijn nog een paar (4) teams waarvan niet duidelijk is of ze doorgaan met de jeugd.
Bestlevel jeugd
Upcoming Eliminators
Young Supah
FC Its <20 :( WO

Onderstaande een tijdschema.

Vanavond
- Vanavond na de laatste speelronde in GoTII.1 zal ik, als de stand bijgewerkt is, een voorlopige indeling voor het nieuwe seizoen online zetten.
- Het is dan aan de beheerder van Got II.1 Joss om de teams er uit te zetten en zijn GoTII.1 op te heffen en dan aan Pewwy om een nieuwe GotII.1 op te starten.
-Voorlaatste speelronde Eredivisie. De top 6 is al duidelijk dus dat maakt niet uit voor de indeling die online komt.

Volgende week
- HT tussenseizoen jeugd. Mede daardoor is er twee weken de tijd om de divisie GotII.1 te vullen.
- Uitnodigen en aannemen teams GoTII.1

Week erna per 28 feb
Laatste speelronde eredivisie
28 Februari kunnen dan de degraderende teams uit de Ere er bijgevoegd worden.
- Uitnodigen en aannemen uitnodigingen voor de Ere

Eerste week Maart
- Start GotII.1 en hopelijk ook de Eredivisie

Verder
Met de huidige prognoses zijn er hooguit 4 teams voor GoT.II.2. Dat betekend dat er voor de resterende teams poules van 4 samengesteld moeten worden die dan meerdere cycly maken.

Indeling jeugdseizoen 3
Nog niet bijgewerkt maar Bestlevel jeugd die in II.2 gaat uitkomen gaat wel door.

[ Voor 9% gewijzigd door Quintus op 17-02-2008 20:39 ]

Unknown

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Eindstand GoT II.1
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
#   Team                 Gsp    W    G  V   DV   DT   ±  Pt
1.  FC Strijen            22    15  3   4   50  - 10     40 48
2.  Great Lions Newbies   22    13  6   3   52  - 9   43    45
3.  sharks junior         22    13  5   4   54  - 28     26 44
4.  AFC Juniors           22    13  1   8   47  - 21     26 40
5.  FEDI met zijwieltjes  22    13  1   8   57  - 40     17 40
6.  SC Destiny Juniors    22    11  2   9   48  - 29     19 35
7.  Sv. Wintergarten      22    9    5  8   32  - 29      3 32
8.  Mullie                22    10  1   11   51  - 64   -13 31
9.  Tolhek Termites       22    9    3  10   35  - 31     4 30
10. The Squires           22    8    4  10   29  - 20     9 28
11. Nickys Youth Squad    22    1    1  20    6  - 86   -80 4
12. FC Minikalf           22    0    2  20    1  - 95   -94 2

Morgen verwijder ik de competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Joss schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 22:44:
Morgen verwijder ik de competitie.
Dan kan Pewwy beginnen met de eerste voorbereidingen voor GoTII.1 voor het nieuwe seizoen :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Quintus schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 04:06:
[...]

Dan kan Pewwy beginnen met de eerste voorbereidingen voor GoTII.1 voor het nieuwe seizoen :D
Ik heb zo'n beetje het hele weekend tijd, dus dat komt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pewwy schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:27:
[...]

Ik heb zo'n beetje het hele weekend tijd, dus dat komt wel goed :)
GoT II.1 bestaat niet meer, je mag mensen gaan uitnodigen wat mij betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Nog iemand een friendly? Zit nog zonder :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 11:11:
Nog iemand een friendly? Zit nog zonder :)
Bring it on ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Joss schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:32:
[...]

GoT II.1 bestaat niet meer, je mag mensen gaan uitnodigen wat mij betreft :)
Kan nog geen competitie aanmaken die op 5 maart begint :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
paar daagjes wachten dan he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Dus onze jeugd speelt/traint dus tot de week van 5 maart niet meer? Hmm

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Brainpower schreef op zondag 17 februari 2008 @ 13:12:
Dus onze jeugd speelt/traint dus tot de week van 5 maart niet meer? Hmm
Er zit sowieso 1 week niks tussen, ookal zou je een lopende competitie hebben. Dan is het wachten op het eind van de Ere en ja, dan pas 5 maart weer beginnen. Tis niet anders, maar als we ze deze keer eindelijk synchroniseren zijn we er de volgende keer vanaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Vanavond p/d. Iemand nog tips? Is het de moeite er een magisch mid bij te kopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Pewwy schreef op zondag 17 februari 2008 @ 11:42:
[...]

Kan nog geen competitie aanmaken die op 5 maart begint :(
Je kunt er wel vast een aanmaken met eerdere datum. Als de competitie niet vol zit op tijd verschuift de datum toch. Dus maak er een aan op donderdag op de juiste tijd dan schuift HT de tijd vanzelf weer op. :+

@ Brainpower
Er is sowieso een tussenseizoen van HT uit van 1 week. Dan is er geen enkele competitiematch van welke jeugdleague dan ook.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ja klopt, maar helaas dus nog 2 weken er extra bij. Maarja moet dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Quintus schreef op zondag 17 februari 2008 @ 15:01:
[...]

Je kunt er wel vast een aanmaken met eerdere datum. Als de competitie niet vol zit op tijd verschuift de datum toch. Dus maak er een aan op donderdag op de juiste tijd dan schuift HT de tijd vanzelf weer op. :+
Held, dat wist ik niet :) Zal hem straks even aanmaken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pewwy schreef op zondag 17 februari 2008 @ 15:45:
[...]

Held, dat wist ik niet :) Zal hem straks even aanmaken dan :)
Is wel een riskante tactiek he, als hij voor die datum vol zit (niet dat dat gaat gebeuren) kan je er niks meer aan doen. Weet ook niet zo zeker dat hij dan ook naar de volgende donderdag verschuift. Ik zou persoonlijk gewoon 3 daagjes wachten, minder gedoe :P

[ Voor 13% gewijzigd door Joss op 17-02-2008 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

De eredivisie degradanten moeten er toch nog bij en Pewwy verstuurd de uitnodigingen. Dus vol komt ie toch nog niet.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik ben in ieder geval weer terug in de VI. Drie gele en een rode kaart, en 1-3 achter bij rust :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Pewwy schreef op zondag 17 februari 2008 @ 20:44:
Ik ben in ieder geval weer terug in de VI. Drie gele en een rode kaart, en 1-3 achter bij rust :(
Volgens mij nog niet verloren, staat nu 2-3 zie ik en die blesure aan zijn kant is een verkeerde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Het is toch echt voorbij :( 2-4 en weer terug in de VI ;(

Nu weer mijn team aanpassen om niet te veel kosten om mijn oren te gaan krijgen de komende weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had vanavond ook een p/d duel en heb met 2-4 gewonnen,wordt mijn 1ste seizoen in de 5de klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:11

odan

The dark side is within all!

Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 22:00:
had vanavond ook een p/d duel en heb met 2-4 gewonnen,wordt mijn 1ste seizoen in de 5de klasse.
toevallig tegen pewwy gespeeld :P

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
odan schreef op zondag 17 februari 2008 @ 23:22:
[...]

toevallig tegen pewwy gespeeld :P
Niet grappen, degraderen doet pijn :(

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:45:
[...]

Niet grappen, degraderen doet pijn :(
Pijn is fijn ;)

Als ik mijn nieuwe competitie bekijk dan moet ik met mijn versterkingen voor plaats 5 kunnen gaan. De degradant uit IV heeft het afgelopen seizoen voor elkaar gekregen om onder een bot te eindigen. Hij heeft nog maar 9 spelers, maar wel een hoop geld. Dus als die weer gaat inkopen moet ik mijn doelstelling met 1 naar beneden bijstellen. De nummer 5 en 6 van afgelopen seizoen en de andere promovendus lijken ongeveer gelijkwaardig. Dus het gaat een spannend seizoen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Tipje van mij: Ga in ieder geval voor P5. Dan heb je een veel minder goede tegenstander in je p/d. Als ik gemotst had in de laatste week had ik waarschijnlijk nog in de V gespeeld komend seizoen.

Edit: Pijn is niet fijn :( Ik moet echt vanalles gaan aanpassen omdat die 2 mythische mids nu niet te betalen zijn :( Had me echt gericht op P 1-3 in deze V voor komend seizoen. Salaris en dergelijke waren al berekend (had zelfs 2 miljoen marge om het salaris te kunnen opvangen), stadiongrootte was aangepast naar wat ik verwachtte te kunnen halen. Nu wordt het lichtelijk problematisch om aanpassingen te maken, maar dat brei ik vast wel weer recht ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Pewwy op 18-02-2008 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het de bedoeling dat GoT II.2 ook aangemaakt wordt of moet ik die gewoon helemaal sluiten. Want weer een compo van 8 maken schiet niet op denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 11:55:
is het de bedoeling dat GoT II.2 ook aangemaakt wordt of moet ik die gewoon helemaal sluiten. Want weer een compo van 8 maken schiet niet op denk ik.
Als je het schema bekijkt zie je dat jij naar GotII.1 gaat door afmeldingen van andere teams. Dus hoef jij alleen de uitnodiging van Pewwy af te wachten voor GoT II.1.

Indeling jeugdseizoen 3
Nog niet bijgewerkt maar Bestlevel jeugd die in II.2 gaat uitkomen gaat wel door.

Zoals het nu staat komt GoT II.2 op circa 4 teams uit.

[ Voor 21% gewijzigd door Quintus op 18-02-2008 12:16 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:50

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Overigens, wat vinden anderen van mn idee dat het misschien nuttiger is jeugd-competities aan te maken van minder dan 12 teams? ik zou bv jeugdcompetities van 8 teams zelfs eerder optimaal vinden, vergamekkelijkt namelijk zowel het instijgen van nieuwe deelnemers alswel voor diegenen die tussentijds toch met hun jeugd willen stoppen....
zelfs misschien bv een eredivisie met 12 teams en daaronder naar gelang het aantal deelnemers X aantal competities met 6 teams lijken me ook prima (waarbij de evt. promotie naar de ere ook bepaald wordt door de prestaties in twee opvolgende competities.).

persoonlijk vind ik het idee van 12 teams erg tricky en lastig qua planning... erg inlexibel en wanneer mensen hun intersse in de jeugd verliezen kan het een hele serie Walk-overs genereren die ook voor de competitie-genoten niet leuk zijn (persoonlijk prefeeer ik verlies mét het weergeven van sterren en ratings en evt. events, boven een nutteloze walkover waarmee je ook geen enkele info over je jeugdspelers verkrijgt)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
RM-rf schreef op maandag 18 februari 2008 @ 12:56:
Overigens, wat vinden anderen van mn idee dat het misschien nuttiger is jeugd-competities aan te maken van minder dan 12 teams? ik zou bv jeugdcompetities van 8 teams zelfs eerder optimaal vinden, vergamekkelijkt namelijk zowel het instijgen van nieuwe deelnemers alswel voor diegenen die tussentijds toch met hun jeugd willen stoppen....
zelfs misschien bv een eredivisie met 12 teams en daaronder naar gelang het aantal deelnemers X aantal competities met 6 teams lijken me ook prima (waarbij de evt. promotie naar de ere ook bepaald wordt door de prestaties in twee opvolgende competities.).

persoonlijk vind ik het idee van 12 teams erg tricky en lastig qua planning... erg inlexibel en wanneer mensen hun intersse in de jeugd verliezen kan het een hele serie Walk-overs genereren die ook voor de competitie-genoten niet leuk zijn (persoonlijk prefeeer ik verlies mét het weergeven van sterren en ratings en evt. events, boven een nutteloze walkover waarmee je ook geen enkele info over je jeugdspelers verkrijgt)
Ben het met je eens maar er zijn volgens mij al eens wat polletjes geweest hierover en toen was de beslissing zoals hij nu is.
Misschien een nieuwe poll? Ik weet het niet. De indeling is nu al bekend dus om het nu weer te veranderen. Volgens mij is niet iedereen het eens ook met kleinere poules.

Anyho, ik zat eens te denken en ik heb denk ik de expertise nodig van een ieder voor een nieuw plan :)
Gebleken is dat mijn vorige plannen redelijk succesvol zijn geweest. Mocht ik promoveren dit seizoen dan is mijn plan helemaal gelukt maar tot nu toe ben ik niet on te vreden.

Echter vraag ik mij nu af hoe verder. Hoe kan ik de stap van V naar ere maken of IIde.
Voornamelijk zit ik met een aantal vraagstukken.
Wat voor spelers heb ik nodig?
Hoeveel geld heb ik nodig?
En wat te trainen?

Momenteel denk ik dat een verblijf in de V voor een seizoen of 5 wel te doen is om in één keer te kunnen doorstoten naar de ere of 2de divisie.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik denk dat je in de V genoeg geld moet hebben om je belangrijkste linie met mythische spelers te kunnen draaien. Kosten over het algemeen geen drol, alleen de salarissen zijn hoog. Goed shoppen en met iets oudere spelers aan de slag gaan lijkt me het best. Uiteraard blijven trainen om de cash-flow hoog te houden, en langzaam je stadion uitbouwen zodat je weer break-even gaat draaien.

Daarbij zoeken naar stabiliteit, uiteraard positie 1-4, met als laagst gewenste plek 5. Alles daaronder wordt lastig. Ik ga zelf aan de slag met een plan om van VI terug naar V te komen, rekening houdend met het volgende seizoen in de V. Daarna plan ik verder voor divisie IV.

Komende woensdag staat in ieder geval een redelijk sterk elftal tegen je te spelen, hopen dat er geen blessures komen, maar rekening houdend met komend seizoen en kijken naar de stats die ik weet te halen.

[ Voor 38% gewijzigd door Pewwy op 18-02-2008 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

In navolging op Damien en Pewwy heb ik ook een belangrijke vraag..

Wat te trainen vanaf de V tot aan de Ere? En daarbij uitkomend ook meteen de vraag welke formatie je dan het beste kunt nemen? Ik zie heeel veel 352, waarbij dus middenveld erg belangrijk zijn...

Zelf speel ik 343 en train scoren/passen, maar ik heb het gevoel van wanneer je verder wilt dan de V, dat je toch middenvelders moet gaan trainen met 352 als formatie.

Ideeen??

(Ik ben het overigens voor een groot gedeelte eens met RM-rf, en dan vooral vanwege de WO's waar niemand wat aan heeft)

[ Voor 12% gewijzigd door NiMu83 op 18-02-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:46

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Fun, maar eens kijken of het daadwerkelijk gaat lukken in 1 keer door te stromen naar de VI :) De VII waar ik in terecht ben gekomen is zoals alltid al voorspelde niet super zwaar. Er is 1 team dat duidelijk het sterkst is, dan volgen er 3 die ongeveer gelijkwaardig zijn (waaronder mijn zootje sukkels), dan 2 complete prut teams die in een IX niet zouden misstaan en dan nog 2 botjes. Vechten voor P2 dus komend seizoen, maar eerst het team op de schop.

@ vragen hierboven.... tjah, daar heb ik geen ervaring mee, ben nog nooit verder gekomen dan het niveau waar ik nu op zit :P

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wat mij betreft kan het nog. Competitie is nog niet aangemaakt (morgenavond waarschijnlijk) en het gemak om niet actieve teams te wippen is met bijvoorbeeld 8 ploegen per divisie het makkelijkst.

Overigens denk ik dat er binnen GoT weinig mensen zijn die een goede strategie voor V en verder hebben, simpelweg omdat bijna niemand daar meer speelt ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Pewwy op 18-02-2008 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Het is nu al een heel gedoe om tussendoor in beeld te krijgen wie er verder gaat en wie niet. Dat wordt met 8 teams nog veel meer geregel. Ik speel, en meer met mij, het liefst zo lang mogelijk zonder dat ik weer van competitie moet wisselen.
Daarnaast speel je met competities van 12 teams meer wedstrijden per jaar.

Een berekening:

HT jeugd kalenderjaar is: 52 weken (-3 week HT tussenseizoen gaat daar af.)

Speel je met 12 teams dan heb je 22 speelronden + 1week tussenseizoen + 1 week HT tussenseizoen = 24 weken.
Dus 2 volledige competities +3 matchen per kalenderjaar. Totaal tezamen 47 gespeelde wedstrijden in 52 weken.
Daarbij de kans dat er 2 weken uitvallen door a-synchroonlopen van competities.

Speel je met 8 teams dan heb je 14 speelronden + 1 week tussenseizoen + 1 week HT tussensseizoen = 16
Dus 3 volledige competities + 4 matchen per jaar. Totaal tezamen 46 gespeelde wedstrijden
Daarbij de kans dat er 3 weken uitvallen door A-synchroon lopen van competities

De voordelen van 12 teams tov 8 teams zijn dus:
1. Minder regelwerk
2. Meer wedstrijden/training per jaar.

Gezien het grootste aantal het liefst meer training heeft...

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Goed punt, wat mij betreft blijven we dus bij 12.

En bovendien zijn de WO veroorzakers nu eruit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Waarom zou je vast blijven houden aan tussenweken bij de jeugdcompetities?

Die coordinatie kan gewoon ook al in de laatste week van de lopende competitie gedaan worden, dan kan je volstaan met ofwel 1 tussenweek, of zelfs die tussenweek helemaal laten vervallen, en direkt doorlopen...

er is volgens mij geen enkele grond om met het coordineren van de nieuwe competitie wat betreft wie wel of niet deelneemt, te wachten totdat alle competitierondes zijn afgelopen.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

RM-rf schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:59:

Die coordinatie kan gewoon ook al in de laatste week van de lopende competitie gedaan worden, dan kan je volstaan met ofwel 1 tussenweek, of zelfs die tussenweek helemaal laten vervallen, en direkt doorlopen...

er is volgens mij geen enkele grond om met het coordineren van de nieuwe competitie wat betreft wie wel of niet deelneemt, te wachten totdat alle competitierondes zijn afgelopen.
Je hebt iig 1 tussenweek, namelijk tijdens 1 van de weken van het HT tussenseizoen. De 2e week zul je nodig hebben om mensen uit te nodigen die van jeugd competitie moeten wisselen. Als je pech hebt kan dat zelfs weken gaan duren als je niet genoeg deelnemers hebt.

[ Voor 208% gewijzigd door lameeuw op 18-02-2008 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Quintus schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:26:
Het is nu al een heel gedoe om tussendoor in beeld te krijgen wie er verder gaat en wie niet. Dat wordt met 8 teams nog veel meer geregel. Ik speel, en meer met mij, het liefst zo lang mogelijk zonder dat ik weer van competitie moet wisselen.
Daarnaast speel je met competities van 12 teams meer wedstrijden per jaar.

Een berekening:

HT jeugd kalenderjaar is: 52 weken (-3 week HT tussenseizoen gaat daar af.)

Speel je met 12 teams dan heb je 22 speelronden + 1week tussenseizoen + 1 week HT tussenseizoen = 24 weken.
Dus 2 volledige competities +3 matchen per kalenderjaar. Totaal tezamen 47 gespeelde wedstrijden in 52 weken.
Daarbij de kans dat er 2 weken uitvallen door a-synchroonlopen van competities.

Speel je met 8 teams dan heb je 14 speelronden + 1 week tussenseizoen + 1 week HT tussensseizoen = 16
Dus 3 volledige competities + 4 matchen per jaar. Totaal tezamen 46 gespeelde wedstrijden
Daarbij de kans dat er 3 weken uitvallen door A-synchroon lopen van competities

De voordelen van 12 teams tov 8 teams zijn dus:
1. Minder regelwerk
2. Meer wedstrijden/training per jaar.

Gezien het grootste aantal het liefst meer training heeft...
helemaal mee eens, mensen die nu nog willen veranderen naar een comp van 8, hebben het forum de afgelopen weken niet goed gevolgd. gewoon 12 volle mep en als anderen het beter kunnen, zijn ze vrij dat te doen lijkt me

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

RM-rf schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:59:
Dat kan eigenlijk niet anders, minimaal 1 week.
Ben daar nu al meerdere weken mee bezig en nog heeft niet iedereen gereageerd. You figure.
Dat coördineren gebeurt nu ook al ruim van te voren. Begin januari is er aan een aankondiging en tijdschema gekomen.

Er is vanuit HT na elke league een standaard tussenseizoen van 5 dagen en elk normaal seizoen een week HTtussenseizoen waarin geen enkele jeugdwedstrijd wordt gespeeld zoals deze week. Kan HT dan de wedstrijden nog niet aanmaken na de 5 dagen tussenseizoen omdat de divisie nog niet vol is, dan schuift het geheel een week op.
Daarnaast zijn het de mensen die de zwakke schakel zijn. Niet iedereen leest hier het forum of is lid van de fed. Daardoor krijgen de laatsten de nieuwsbrief niet en moet je daar persoonlijk achteraan. Mensen loggen ook niet altijd zo freuqent in dus heb je zo vertraging. Ik begrijp je punt wel, het is naar mijn idee een te ideaal idee. Voor velen is het maar de jeugd die moet trainen en het liefst zo veel mogelijk. WO's zijn dan wel niet leuk omdat je geen sterren ziet, je spelers krijgen wel training. En dat is beter dan dat er een week geen wedstrijd is.
chario2 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:02:
[...]

helemaal mee eens, mensen die nu nog willen veranderen naar een comp van 8, hebben het forum de afgelopen weken niet goed gevolgd. gewoon 12 volle mep en als anderen het beter kunnen, zijn ze vrij dat te doen lijkt me
Stiekem, zou ik zelfs wel naar 16 teams per leuague willen....., maar dan kunnen we nu niet eens 2 leagues vullen :D
Brainpower schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:14:
In navolging op Damien en Pewwy heb ik ook een belangrijke vraag..

Wat te trainen vanaf de V tot aan de Ere? En daarbij uitkomend ook meteen de vraag welke formatie je dan het beste kunt nemen? Ik zie heeel veel 352, waarbij dus middenveld erg belangrijk zijn...

Zelf speel ik 343 en train scoren/passen, maar ik heb het gevoel van wanneer je verder wilt dan de V, dat je toch middenvelders moet gaan trainen met 352 als formatie.

Ideeen??
Ik speel nu IV en ben overgestapt op korte pass. Straks in de beker speel ik veel met het zelfde team en gezien ik als nu nog AO team veel mids heb train ik tijdens de beker steekpass.
Ben heel benieuwd hoe dat bevalt. Veel zeg ik er nu nog niet over eerst het spelersmateriaal rond hebben. Vervang nu de Bovennatuurlijk mids met uitstekend passen voor wat nieuwe mids met hoger PM. Straks zijn de aanvallers aan de beurt als ze wat passen erbij hebben getraind.:D Nog 8,3 miljoen in kas

[ Voor 41% gewijzigd door Quintus op 18-02-2008 20:37 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Terug komend op wat te trainen tot de ere denk ik dat het ook belangrijk is om te weten wat de salaris kosten per seizoen zijn. (5 mytische spelers?)
Je zal dit toch moeten dekken op één of andere manier.

[ Voor 5% gewijzigd door Swanfield op 19-02-2008 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:28:
Terug komend op wat te trainen tot de ere denk ik dat het ook belangrijk is om te weten wat de salaris kosten per seizoen zijn. (5 mytische spelers?)
Je zal dit toch moeten dekken op één of andere manier.
Tsja, stabiel gaan draaien met goede bekerresultaten (die worden dan dus heel belangrijk) en goede inkomsten uit bezoekers moet te doen zijn. Daarbij alleen mensen uit eigen land aantrekken om kosten te beperken en zorgen dat je een buffer hebt voor minstens 1 seizoen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oké het is voor mij nu duidelijk qua indeling heb ook GoT II.2 opgeheven dus van de mensen die daar in gaan moet wel even iemand de nieuwe admin worden.

Ik heb mijn eerste supernatural mid op de transferlijst gezet, vergelijking gaf tussen de 2,8 en 3 mil. Leek me vrij veel maar goed de prijzen zijn aardig aangetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Even snel wat bekeken, jullie meening/ervaring/ideeën graag:

Stadion grote in de II is ongeveer bij de meeste clubs tussen de 60.000 - 90.000 toeschouwers.

Mythische spelers hebben een salaris rond de 80.000,-
Buitenaards zijn rond de 50.000,-

Persoonlijk lijken mij buitenaardse spelers ook goed met een hoop bijskills en ervaring, moet het echt mythisch zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Nee, moet niet, maar zijn een stuk goedkoper qua aanschaf. 60.000 plaatsen vind ik vrij weinig. Heb ik intussen ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Als het gemiddeld 30k scheelt per week per speler, en het verschil tussen mythisch en buitenaards is gem. 300k heb je dus binnen 10 weken de kosten van de meerwaarde eruit.

Iets wat mij zou kunnen bewegen naar de buitenaardse speler met wellicht wat meer ervaring.

Ik ben zelf op dit moment ook op zoek naar een nieuwe middenvelder. Van reusachtig tot mythisch met passen en 7.0 ster bij matig/redelijk vorm. Ook mag hij niet meer kosten dan ong 1.4 mln...

Goed zoeken maar denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Het probleem is gewoon het salaris.

Wat haal jij uit je stadion opbrengste Pewwy met 60k? als het vol zit dan?

De maandelijkse salaris kosten van 11 spelers van buitenaards niveau zijn ongeveer 650k per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Fans
Supporters Club: 514 members
Mood: delirious
Season expectation: We are not worthy of this division

Played Matches
TeamsExpected ResultWeatherFan moodSpectators
Spatie mag wel - SuperMario StrikersWe could win thisCloudydelirious12 150

Grappig die nieuwe "fans"-page. (Nu maar hopen dat mijn fans het niet goed hebben...)

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mijn 2371 leden verwachten dat ik moet vechten om me te handhaven. Dat is posifief natuurlijk :) Blijven ze tenminste niet meteen weg na een verliespartij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Volgens mij staan die fans véél te negatief ingesteld per default....

als ik mn afgelopen drie wedstrijden zie (die ik met redelijk gemak wist te winnen) zijn ze zeer terughoudend, waardoor ik nu 'inde zevende hemel' qua stemming heb....

Voor volgend seizoen menen ze over mn divisie: "Elke dag dat wij ons hier handhaven is een bonus"
terwijl ik zelf al gekeken heb en naar blijkt haal ik gemiddeld zowel qua hatstats-rating als sterren de 1- en 2-na-beste score en wilde ik dit seizoen gewoon netjes voor de tweede plek gaan...

Dat zou betekenen dat mn supoorters wel in top-stemming blijven...
En daarbij denk ik toch dat mn stadionuitbreiding naar de 20.000 plaatsen misschien wel een goede keuze is, in de huidige liga is 21500 het gemiddelde en met mn 975 fans is dat zelfs een 'behoudende' stadion-grootte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seizoensverwachting: Elke dag dat wij ons hier handhaven is een bonus

Nou ik vermoed wel dat ze gelijk krijgen, maar hopelijk zijn mijn versterkingen zo goed dat ik kan stunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
RM-rf schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:13:
Volgens mij staan die fans véél te negatief ingesteld per default....
Lijkt mij ook een beetje, zijn geen AJAX-supporters :P
Ik heb ook staan: "elke dag dat wij ons hier handhaven is een bonus"
Maar als ik de sterkte van de tegenstanders een beetje bekijk moet een tweede of derde er in zitten, ook al ben ik gepromoveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Supportersclub: 2686 leden
Tevredenheid: sturen je liefdesgedichten
Verwachtingen voor het seizoen: elke dag in deze reeks is mooi meegenomen

Met een stadion van 65k haalde ik in de V een paar keer 500k per wedstrijd binnen.
Mythische spelers zijn me nu, ook in IV, veel te duur en op den duur fataal voor je kapitaal. Ik ga dit seizoen van bovennatuurlijke mids met uitstekend passen naar reusachtige/buitenaardse met weinig passen met als training korte pass.
Gemiddelde loonniveau in de divisie is net geen 500k per team en tot op heden zat ik in V nog tegen de 300k aan.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hmmm 500k voor je stadion in 2 weken en dan ook nog dus je andere inkomsten die je heb.

Vraag me dus af, draait iedereen verlies per seizoen?
Ik ga eens een rekenmodelletje maken op basis van de 500k per 2 weken aan supporters inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Damien2004 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:17:
Hmmm 500k voor je stadion in 2 weken en dan ook nog dus je andere inkomsten die je heb.

Vraag me dus af, draait iedereen verlies per seizoen?
Ik ga eens een rekenmodelletje maken op basis van de 500k per 2 weken aan supporters inkomen.
554k om precies te zijn. Ik draaide geen verlies maar een kleine winst.
In IV wil ik niet boven de 400k aan loon komen.

[ Voor 11% gewijzigd door Quintus op 19-02-2008 19:38 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:29
Vorig seizoen makkelijk 3e en door de ME net geen 2e.

Fan verwachting: "we moeten vechten om ons te handhaven"

Zelfs als de 2 gepromoveerde beter zijn kom ik nog niet in degradatie gevaar >.<

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Supportersclub: 1496 leden
Stemming: dolgelukkig
Seizoensverwachting: elke dag in deze divisie is een bonus

Wat een stelletje negatieve laml***** zeg.... kom ik aan met mijn idee dat ik meteen kans maak op promotie schoppen ze mijn enthousiasme de grond in :P Maar goed, dat gaat nog wel veranderen natuurlijk dit seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hmm, nou, de mijne zijn wel redelijk moet ik zeggen (puur op resultaten afgaand). Dit seizoen vierde geworden en ze verwachten top-4.

Supportersclub: 2000 leden
Stemming: tevreden
Seizoensverwachting: we horen in de top-4 thuis

Ik hoop zelf echter eindelijk weer kampioen te worden, ga daarvoor ook nog flink investeren en het afgelope seizoen maar eens evalueren (systeem/invulling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 21:15

_Z3

Eerste geworden in de VI, promotie wedstrijd verloren:
Supportersclub: 1927 leden
Stemming: kalm
Seizoensverwachting: we horen in de top-4 thuis

Ik hoop eigenlijk weer kampioen te worden dit seizoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-06 20:26
Net gepromoveerd naar VIII (na mijn eerste seizoen IX):

Supportersclub: 402 leden
Stemming: in de zevende hemel
Seizoensverwachting: we zijn het niet waard om in deze divisie te spelen

Lijkt erop dat ik dit seizoen niet veel verkeerd kan doen voor de fans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Als ik kijk naar de verwachtingen van de supporters bij de afgelopen wedstrijden en de resultaten dan zijn ze wel erg negatief...

Er zit misschien een overwinning in. 1 – 4 winst sturen je liefdesgedichten
Er zit misschien een overwinning in. 6 – 0 winst sturen je liefdesgedichten
Lijkt een gelijkspel te worden......... 1 – 7 winst sturen je liefdesgedichten

Klopt toch redelijk 8)7

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

19-02-2008 om 21:48 (Global)
We are currently investigating reports of transferlisted players who ought to have been sold earlier today, but still are with their original team.
Nou snap ik meteen waarom ik geen vorige-club-geld zie staan bij de gebeurtenissen.... was een voormalig speler verkocht van me en ik zou een paar dubbeltjes krijgen... ik de hele dag zoeken... niet te vinden dus :P Hoop wel dat dit morgen over is, heb 4 spelers op de lijst en die zou ik toch graag kwijtraken voor het nieuwe seizoen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:22
Supportersclub: 1363 leden
Stemming: in de zevende hemel
Seizoensverwachting: we gaan voor de titel

Zal wel moeten nu, hehe

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 22:44
Supportersclub: 395 leden
Stemming: in de wolken
Seizoensverwachting: elke dag in deze divisie is een bonus

Haha te gek die fans!
Ik heb drie bot teams in de divisie gekregen, twee zijn gedegradeerd uit de hogere divisie. Ik werd vorig seizoen 4de, maar ik ben net bezig en mijn team draaide de tweede helft pas goed!!
Dus ik moet nu toch wel 2e kunnen worden!

Naja we zien wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
In verband met mijn volgend plan :) zat ik gisteren even een berekening te doen.
Wil je echter een zeer goed team samen stellen dan heb je aardig wat geld nodig.
Is er laatst nog eens een actuele berekening gedaan op de transfer in- en verkoop van diverse trainings vormen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Supportersclub: 1296 leden
Tevredenheid: in de wolken
Verwachtingen voor het seizoen: we zullen degraderen...

Grapjassen, net derde geworden in VII (laatste wedstrijd gelijkgespeeld, anders tweede plaats en promotie). Dus ik denk niet echt dat we zullen degraderen ;)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Supportersclub: 1019 leden
Stemming: tevreden
Seizoensverwachting: we zullen waarschijnlijk degraderen

Ja, ja nou dat zullen we dan nog wel eens zien of we gaan degraderen.
Ik zet alles op alles om weer een seizoen in de VIII te overleven.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Stelletje godvergeten eikels bij hattrick ook... tot 6 maal toe een deadline gemist doordat de site ultiem traag was en dus de aankopen die ik in gedachtenn had gemist... krrijg je nu te zien:
Hattrick announces
2008-02-20 22:45:Hattrick is down
Hattrick is currently down. The estimated downtime is around 15 minutes.

More information will follow (if needed).

We're of course very sorry for the inconvenience.
gaat me wonderbaarlijk PM aankoop dus weer de vrieskast in :(

• Swanfield
Even gewoon een vraagje :) Heb een berekening gedaan en heb al wat antwoorden maar wilde van jullie ook wat weten :) Welke trainingsvorm denk je dat het meeste oplevert over 2 seizoenen genomen.

Poll: Welke trainings vorm levert het meeste op? (2 seizoenen)
Keepers
Verdedigers
Positiespel
Scoren
Overige/Anders
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=270269&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

• Swanfield
Ik zie dat Pewwy de actieve voetbal carriere van mijn trainer beïndigd heeft :p 6 weken eruit! :p
Hij wilde nog tot zijn 40ste door gaan maar helaas.

Overigens zie ik ook dat Pewwy weer eens gewonnen heeft tegen mijn B elftal, redelijke rainings Pewwy. Maar is het wat je verwacht had?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Is het eigenlijk mogelijk te stoppen met de nieuwe jeugdopleiding?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Marzman schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:58:
Is het eigenlijk mogelijk te stoppen met de nieuwe jeugdopleiding?
Ja in het tussenseizoen en wanneer je dus niet meer ingedeeld bent in een jeugdcompetitie. Link staat op de 'overzicht' pagina.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Brainpower schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 12:30:
[...]

Ja in het tussenseizoen en wanneer je dus niet meer ingedeeld bent in een jeugdcompetitie. Link staat op de 'overzicht' pagina.
Thanks, nog 15 weekjes wachten dan.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Het Israëlische supertalent wat ik 4 maanden onder mijn hoeden heb gehad en is nu op 19 jarige leeftijd international voor zijn land. Moest hem wel verkopen na de invoering van de nieuwe leeftijden, maar toch wel trots dat ik hem aan het begin van zijn carrière getraind heb :P

Volgende week weer de beker. Moet beginnen tegen een team uit VIII, maar ik juich nog niet te vroeg na het debacle van vorig jaar. Ga me van het weekend nog versterken met 1 of 2 spelers en dan gaan we vlammen in het nieuwe seizoen.

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ik heb het komende woensdag makkelijk. Speel tegen een Bot, en dat team is al bot sinds december 2005. Overigens is dat bot team gepromoveerd van de IX naar de VIII een seizoen geleden :D

Ken je nagaan hoe slecht ze soms zijn in de IX, als zelfs bot-teams nog weten te promoveren!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Waarom wil iedere speler van Hattrick tegelijkertijd met mij op een speler bieden... }:| en ik ben degene met het krappe budget. Iemand enig idee of het altijd zo is in de tussenperiode, en wordt het weer beter als het seizoen begonnen is?

-- == Alta Alatis Patent == --

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Denk dat de meesten voor de TS reset nog wat mutaties willen doorvoeren.
De spelers waar ik naar zocht waren bijvoorbeeld vorige week een paar 100k goedkoper dan deze week. Zal wel liggen aan het punt dat iedereen weet in welke compo hij komt en daar versterkingen voor gaat halen.
Dus nee het is niet vreemd.

Unknown

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 23:26
Brainpower schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 16:35:
Ik heb het komende woensdag makkelijk. Speel tegen een Bot, en dat team is al bot sinds december 2005. Overigens is dat bot team gepromoveerd van de IX naar de VIII een seizoen geleden :D

Ken je nagaan hoe slecht ze soms zijn in de IX, als zelfs bot-teams nog weten te promoveren!
Niet geheel verwonderlijk, gezien het feit dat die gehele competitie uit bot-teams bestond ;)

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Fresh T. schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 18:04:
[...]

Niet geheel verwonderlijk, gezien het feit dat die gehele competitie uit bot-teams bestond ;)
Zover had ik nog niet eens gekeken. Sja dan zit idd die kans erin ja :P

• lameeuw

lameeuw

leuke loting in de beker voor woensdag :) Ben net zelf van de VIII naar de VII gepromoveerd en mag tegen een team dat van de VII naar de VI is gegaan. Ondanks dat denk ik wel een kansje te hebben om net als afgelopen seizoen de 2e ronde te halen, de fans verwachten een gelijkspelletje... en ik denk dat die er wel eens heel dicht in de buurt kunnen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Zit nu op een stadion van 65k. Zou het lonen om met alleen 5k overdekte zitplaatsen uit te breiden naar 70000k plaatsen? Kosten totaal zijn slechts 470k. De verhouding gaat dan wel scheef, al zal die met de veranderde regel toch wel anders vallen. Gemiddelde stadiongrootte in mijn divisie is ook 70k. Wat denken jullie? Meer mensen met zo'een idee?

[ Voor 14% gewijzigd door Quintus op 22-02-2008 00:39 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 08:27:
Ik zie dat Pewwy de actieve voetbal carriere van mijn trainer beïndigd heeft :p 6 weken eruit! :p
Hij wilde nog tot zijn 40ste door gaan maar helaas.

Overigens zie ik ook dat Pewwy weer eens gewonnen heeft tegen mijn B elftal, redelijke rainings Pewwy. Maar is het wat je verwacht had?
Voor 5-3-2 was het genoeg, met 4-4-2 en een normale TS moet ik met deze ratings een eind kunnen komen. Uiteraard speelden met b-team defs, dus die def ratings stijgen nog flink :)

Er kan in ieder geval 1 mid weg, dan beperk ik mijn kostenpost op salaris met bijna een ton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 06:22:
[...]

Voor 5-3-2 was het genoeg, met 4-4-2 en een normale TS moet ik met deze ratings een eind kunnen komen. Uiteraard speelden met b-team defs, dus die def ratings stijgen nog flink :)

Er kan in ieder geval 1 mid weg, dan beperk ik mijn kostenpost op salaris met bijna een ton.
Ai :p

btw denk er over na om na dit seizoen verdedigen te gaan trainen :) kijk het allemaal nog even aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:22
Wanneer gaan de jeugdcompetities aangemaakt worden?
Ik ga namelijk zondag ochtend een week op vakantie, en zit dan ook meteen een week zonder internet :|

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Quintus schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 00:36:
Zit nu op een stadion van 65k. Zou het lonen om met alleen 5k overdekte zitplaatsen uit te breiden naar 70000k plaatsen? Kosten totaal zijn slechts 470k. De verhouding gaat dan wel scheef, al zal die met de veranderde regel toch wel anders vallen. Gemiddelde stadiongrootte in mijn divisie is ook 70k. Wat denken jullie? Meer mensen met zo'een idee?
Ik zou als ik jou was eerst even wachten of de overdekte plaatsen in de huidige situatie bij je wel uitverkocht worden wanneer het bijvoorbeeld regent. Wanneer dit elke keer het geval is zou je kunnen denken aan een uitbreiding van die plaatsen ja. Maar ik zou eerst even afwachten in hoeverre er meer supporters op de overdekte plaatsen zullen zitten bij je wedstrijden wanneer het regent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:51:
[...]

Ik zou als ik jou was eerst even wachten of de overdekte plaatsen in de huidige situatie bij je wel uitverkocht worden wanneer het bijvoorbeeld regent. Wanneer dit elke keer het geval is zou je kunnen denken aan een uitbreiding van die plaatsen ja. Maar ik zou eerst even afwachten in hoeverre er meer supporters op de overdekte plaatsen zullen zitten bij je wedstrijden wanneer het regent.
Hier heb ik ook over zitten denken idd. Gezien wat ze gezegd hebben zou het wel uit moeten gaan maken. Je kunt het pas echt weten als je een wedstrijd tegen de nummer 1 speelt en het een derby is en deze niet uitverkocht is tijdens een regebui :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Even advies :) Ik heb de volgende speler:

26 jaar en 70 dagen
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een goed leider.

Wat kan ik het beste doen? Heel lang wachten eer ik hem coach maakt? Of gewoon vanaf nu al bij de eerste gelegenheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:13:
Even advies :) Ik heb de volgende speler:

26 jaar en 70 dagen
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een goed leider.

Wat kan ik het beste doen? Heel lang wachten eer ik hem coach maakt? Of gewoon vanaf nu al bij de eerste gelegenheid?
Dat ligt eraan of je nu een nieuwe coach nodig hebt. Wanneer het een basisspeler is, en je hebt nu nog geen nieuwe coach nodig zou ik wachten. Scheelt aardig in de kosten wanneer ie flink wat ervaring heeft wanneer je hem coach wilt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Stinger_ schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:24:
Wanneer gaan de jeugdcompetities aangemaakt worden?
Ik ga namelijk zondag ochtend een week op vakantie, en zit dan ook meteen een week zonder internet :|
GoTII.1 wordt vandaag aangemaakt aldus Pewwy:
Ga het vandaag doen. Heb 3 dagen strontziek op mijn bed gelegen, dus het komt helemaal goed ;)
Onderstaande teams kunnen dus vandaag een uitnodiging voor GoTII.1 verwachten van Tolhek.Termites (Pewwy)

FEDI.met.zijwieltjes
SC.Destiny.Juniors
S.v..Wintergarten
Mullie
The.Squires
Kauwgomballenbende.B
sizokids

Indeling jeugdseizoen 3
Nog niet bijgewerkt maar
Bestlevel jeugd en
Young Supah
die in II.2 gaan uitkomen gaan wel door.

De Ere kan pas volgende week donderdag aangepast worden. Dan wordt de laatste wedstrijd gespeeld.

[ Voor 29% gewijzigd door Quintus op 22-02-2008 14:02 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik zit dan in GoT II.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Jij zit nog in de ERE momenteel en kan dus volgende week pas een uitnodiging krijgen voor GoTII.1

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Brainpower schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:34:
[...]

Dat ligt eraan of je nu een nieuwe coach nodig hebt. Wanneer het een basisspeler is, en je hebt nu nog geen nieuwe coach nodig zou ik wachten. Scheelt aardig in de kosten wanneer ie flink wat ervaring heeft wanneer je hem coach wilt maken.
Daarbij is het ook goed mee te wegen dat een coach na een seizoen een standaard verval kent nadat hij langer dan een seizoen coach is geweest
Atrophy

Your coach's skills will slowly begin to deteriorate over time. This will not begin until after your coach's first season has ended. The reasoning for this is that a coach is bustling with energy and inspiration when he first arrives, but loses some of his edge and enthusiasm over time.

This deterioration is very slow. It effects player traits (playmaking, scoring, etc.) first, then leadership level, and finally training skill. Though it can take up to ten seasons to complete this progression, you will want another coach well before then.
http://wiki.hattrick.org/Coach

In die zin is het enigszins zonde volgens mij om een speler die nu nog erg goed meekomt in je A-team al gelijk coach te maken, aangezien dat zijn 'natuurlijke verval' iets zal versnellen, na minimaal een seizoen...

Anderszijds, hoe hoger de skills van een coach, des te langer is deze 'houdbaar' en volgens mij is het zo dat 'zolang' de skills an sich kunnen vervallen, het verval aan leiderschap miniem of iig niet erg hoog is (als ik dat goed heb) ... in die zin is het imho best een redelijk idee een speler die net nog ook meekomt met je A-team of bij de wissels meedraait en nog wat ligawedstrijden pakt, al coach te maken (al ben ik wel benieuwd in hoeverre het verval sterker wordt en of het leiderschap daadwerkelijk pas vervalt als eerst alle skills weg zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Competitie voor GoT II.I is aangemaakt, de uinodigingen gaan allemaal vanochtend/begin van de middag de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Uitnodigingen zijn de deur uit.

Sizokids heeft zich alleen al ingeschreven voor een andere compo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Pewwy schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 11:46:

Dan is Best Level team daarvoor de vervanger. Deze speelt nu alleen nog in de Ere.

Morgen werk ik de lijst weer bij met de nieuwe mutaties.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

never mind :)

[ Voor 88% gewijzigd door NiMu83 op 23-02-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Pewwy schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 11:46:

dat soort mensen moet je eigenlijk helemaal uit de got gooien. Ik vind dat zo asociaal... :(

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Hmmm, nieuw iets ?
Sicco Bergman: Niet iedereen kan de hemel bestormen. Hij wordt gestaag beter op het gebied van Verdedigen, maar ik denk dat hij op dat gebied over een maandje wel uitgegroeid is.
voor het eerst dat ik een voorspelling in de jeugdopleiding krijg, kweenie of dat aangekondigd was want dan heb ik wat gemist :P

[ Voor 10% gewijzigd door lameeuw op 24-02-2008 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Indeling jeugdseizoen 3
Alles weer bijgewerkt.

GoTII.2 wordt een karige bedoening zo. Er kunnen nog genoeg teams bij dus meld je aan!

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje....

Ik heb gister een keeper van 20 jaar gekocht met keepen briljant. Ik was op zoek naar een keeper die deze skill had van rond de 25. Hij kostte me 2,1 miljoen wat slechts 100k meer is dan een 25 jarig keeper. Ik dacht met het oog op de weg omhoog dat het wel slim is om een heel jonge keeper te kopen, omdat deze ook wat meer waarde heeft wanneer ik een nieuwe 1e keeper koop over 4 seizoenen. Wat vinden jullie?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.