Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 61 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.591 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Xantoz schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:08:
dankje... zal het nodig hebben ben ik bang ;)

aangezien ik hier op het werk wel naar tweakers kan maar niet naar hattrick zal ik de boel maar snel inpakken en naar huis gaan..

en dan maar hopen dat het een beetje spannende finale zal zijn...

**EDIT** laat ik dat spannend maar weglaten.... kan veel gebeuren.. maar 4-1 achterstand zie ik niet meer goedkomen... kontgras met de Cup! **EDIT**
Weinig spannends aan inderdaad. Wel mijn tweede cup vandaag :*)
Is het seizoen toch nog een beetje gered :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
*** GOT CUP ***

Hij heeft er 6 seizoenen op moeten wachten maar nu is het hem toch weer gelukt! Pewwy United is de nieuwe GoT cup winnaar! In de finale was Pewwy United veel te sterk voor The Dare Devils en al op zeer korte termijn werd deze finale beslist.

Gefeliciteerd Pewwy en hierbij ook genomineerd voor Manager van het seizoen :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd Pewwy en nu maar eens kijken of je de titel kan verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:48:
Gefeliciteerd Pewwy en nu maar eens kijken of je de titel kan verdedigen.
Thanks, maar als ik dit seizoen niet degradeer moet ik met mijn huidige salariskosten toch iets verder proberen te komen in de beker ;)

En uiteraard lekker arrogant gaan voor plek 1-3 in de competitie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 22:11
TH0R schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 19:13:
[...]

Naja, steeds vinkjes aan of uit, programma afsluiten, etc.
Ik krijg toch steeds weer mijn nickname ipv mijn inlognaam te zien. En moet ik dus de username weer aanpassen in de pop-up van HAM.

Naja, inlognaam maar veranderd, zodat deze hetzelfde is als mijn nickname. En probleem opgelost.
Dat zal alleen met een update van HAM verholpen kunnen worden. Probleem van de meeste applicaties is dat ze de alias als loginnaam gebruiken (aangezien die vroeger gelijk waren en niet gewijzigd konden worden), iets wat dus tegenwoordig wel kan. Zijn deze twee op dit moment nog hetzelfde, dan is er voor de gebruiker niets aan de hand. Maar jij hebt al gemerkt dat er dus iets niet helemaal goed zit in HAM.

BTW, Pewwy, gefeliciteerd met het winnen van de cup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Afbeeldingslocatie: http://gottrick.bitxs.com/images/gotcupwinner.jpg

:)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:16

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Pewwy United, gefeliciteerd :)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Pewwy, well done !!

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mijn 4* keeper, krijgt ie deze berichten:
01-02-2008 21:20
Wedstrijd Ernest van Zijderveld: Ik wil niet vervelend doen, maar hij is echt een hopeloos geval. Hoe sneller we hem dat laten weten, hoe beter.

25-01-2008 21:20
Wedstrijd Ernest van Zijderveld: Om eerlijk te zijn, denk ik dat we met zijn ouders om de tafel moeten om over zijn toekomst te praten. Hij gaat het niet maken in het voetbal; hij heeft er domweg geen talent voor.

22-01-2008 18:45
Wedstrijd Ernest van Zijderveld: Hij worstelt om aan te haken bij het niveau van de anderen. Ik denk ook niet dat hij het in zich heeft om veel beter te worden.

18-01-2008 21:20
Wedstrijd Ernest van Zijderveld: Tsja, wat kan ik erover zeggen. Dit joch voldoet gewoon niet aan onze kwaliteitseisen. Probeer hem deze boodschap voorzichtig te brengen....

11-01-2008 21:20
Wedstrijd Ernest van Zijderveld: Zag je hem in de wedstrijd van deze week? Gezien zijn vaardigheden, deed hij het prima.

Wedstrijd Ernest van Zijderveld: Het wordt tijd om zijn huidige waarde te gaan bepalen en niet te veel te kijken naar wat hij nog kan bereiken in de jeugdopleiding. Ik denk niet dat hij zich nog veel kan verbeteren namelijk.

Wedstrijd Ernest van Zijderveld: Wanneer ik hem aan het werk zie, raak ik mijn vertrouwen in het moderne voetbal kwijt. Ik weet het, dat is een slechte zaak...

21-12-2007 21:20
Wedstrijd Ernest van Zijderveld: Baas, ik heb wat problemen met zijn vader. Hij zegt dat het joch niet meer bij de jeugdopleiding moet blijven omdat de training geen effect meer heeft. Hij heeft enigszins gelijk, maar het is niet zijn beslissing. Toch?
Ik snap niet waarom deze berichten steeds komen. 4* keeper lijkt me toch niet echt verkeerd ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-10 11:22

Quintus

Eg wel! Dus....

In de jeugd heeft ie zijn potentieel verbruikt zo te zien. Tijd om em te pullen.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-10 09:16

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Quintus schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 20:36:
In de jeugd heeft ie zijn potentieel verbruikt zo te zien. Tijd om em te pullen.
Eensch, eruit halen zodra dat kan, zal niet veel verder komen dan matig tot redelijk gok ik zo (als hij dat al haalt) en op zoek naar een nieuwe. En anders gewoon maar laten spelen tot je een vervanger hebt en daarna die speler een andere positie geven, misschien dat dat wat is. Is eigenlijk hetzelfde als wat ik met een def heb:
08-01-2008 20:30
Wedstrijd Bart van Limburg: Hij verbetert zich niet meer tijdens de training. Is hij aan een nieuwe uitdaging toe?

01-01-2008 20:30
Wedstrijd Bart van Limburg: Ik begrijp hem niet. Hij staat altijd vooraan om een ruzie uit te lokken!

25-12-2007 20:30
Wedstrijd Bart van Limburg: Hij werkt hard tijdens de trainingssessies, maar hij krijgt er niet veel voor terug. Je moet kiezen of hij doorstroomt naar de eerste selectie of dat hij een andere loopbaan dan voetbal moet zoeken.

21-12-2007 22:00
Wedstrijd Bart van Limburg: Misschien wordt het tijd voor wat vers bloed in de selectie, baas. Deze jongen verbetert zich bijvoorbeeld helemaal niet meer.

18-12-2007 18:45
Wedstrijd Bart van Limburg: Hij zegt dat de jeugdopleiding zijn ontwikkeling remt. Om eerlijk te zijn, denk ik dat hij gelijk heeft...

11-12-2007 20:30
Wedstrijd Bart van Limburg: Misschien wordt het tijd voor wat vers bloed in de selectie, baas. Deze jongen verbetert zich bijvoorbeeld helemaal niet meer.
en die wedstrijd van 11-12-2007 was zijn eerste wedstrijd..... staat nu in de spits en mag daar rondhangen tot ik hem kan promoveren.

[ Voor 69% gewijzigd door lameeuw op 31-01-2008 21:20 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Die gast is 16 en ook nog eens net gescout ook. Ik kreeg dit direct na zn eerste wedstrijd. Toch vreemd. Maar ach, train geen keepers meer dus laat hem maar lekker staan daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Wil er nog iemand tegen mij een friendly?? :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 09:51:
Wil er nog iemand tegen mij een friendly?? :)
Altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Nog iemand die kampioen kan worden vandaag?
Ik wel in ieder geval.

1-0 voor al! :)

[ Voor 12% gewijzigd door Swanfield op 03-02-2008 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ik sta vast op 4, dus hier helaas niet.
Succes Damien en de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op zondag 03 februari 2008 @ 19:55:
Ik wel in ieder geval.
Nope, kan wel directe degradatie ontlopen bij winst van mezelf en puntverlies van mijn directe concurrent.

Iedereen die het nodig heeft; succes vanavond.

[ Voor 7% gewijzigd door Pewwy op 03-02-2008 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Damien2004 schreef op zondag 03 februari 2008 @ 19:55:
Ik wel in ieder geval.

1-0 voor al! :)
Ik kan vandaag kampioen worden, sta 5 punten voor op de nummer 2.
Had eind vorig seizoen niet verwacht dat ik kampioen zou worden.
Hoop dat ik sterk genoeg ben voor VII, heb mij daar nog niet zo in verdiept eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

mlevd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 20:32:
[...]

Ik kan vandaag kampioen worden, sta 5 punten voor op de nummer 2.
Had eind vorig seizoen niet verwacht dat ik kampioen zou worden.
Hoop dat ik sterk genoeg ben voor VII, heb mij daar nog niet zo in verdiept eigenlijk.
je kan mee komen als je niet in een hele zware 7e komt. ik zou je verdeding versterken en aanval zo te zien train je positie spel. maar je team ziet er aardig uit

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sta 5-1 voor. 96% bal bezit. Kampioenschap is binnen. Moet alleen nog 45 minuten geduld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Damien2004 schreef op zondag 03 februari 2008 @ 20:55:
Sta 5-1 voor. 96% bal bezit. Kampioenschap is binnen. Moet alleen nog 45 minuten geduld hebben :)
De verwachte strijd om het kampioenschap met de nummer 2, is tot nu toe een saaie en bloedeloze 0-0(2 minuten voor tijd iig.) Beetje jammer. Is inderdaad 0-0 gebleven in mijn beste wedstrijd ooit.
Dan moet het volgende week maar gebeuren, makkelijk is het daarmee niet geworden overigens.

[ Voor 17% gewijzigd door TheInsomniac op 03-02-2008 21:46 ]

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mijn team degradeert in ieder geval niet direct. Wel weer wat kaarten, maar volgende week ga ik piccend de laatste wedstrijd in. De week erna p/d, wat nog bijzonder spannend kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
03-02-08 Swanfield United kampioen VI voor de tweede keer in haar geschiedenis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
chario2 schreef op zondag 03 februari 2008 @ 20:54:
[...]

je kan mee komen als je niet in een hele zware 7e komt. ik zou je verdeding versterken en aanval zo te zien train je positie spel. maar je team ziet er aardig uit
Nee train vleugelspel, alleen staat de laatste 2 wedstrijden even een middennvelder op de vleugel naar binnen om het middenveld te versterken.
Verdediging is normaal gesproken wel aardig, als ze in vorm zijn zit ik op uitstekend laag. Laatste wedstrijd was er 1 gebleseerd geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

IK heb gseren wel uitstekende zaken gedaan:

Ik stond op plek nr.3, en moest tegen nr. laatst, terwijl nr.2 en nr. 1 tegen elkaar moesten.
nr. 1 stond drie punten voor, terwijl nr. 2 een gelijk puntenaantal, maar in doelsaldo 4 goals meer had.

Ik heb met een 6-0 overwinnig aan dat doelsaldo gewerkt, terwijl nr. 2 de nr. 1 versloeg: het resultaat is nu drie teams op een gedeelde eerste plek, met een gelijk puntenaantal:

1. FC Torpedo Bembeltown - Pt. 33 - doelsaldo +44 - ( 59 goals voor, 15 tegen)
2. FC Keldertrapje . - Pt. 33 - doelsaldo +44 - ( 55 goals voor, 11 tegen) <-- ik dus
3. THE_EDITORS . - Pt. 33 - doelsaldo +41 - ( 55 goals voor, 14 tegen)

Volgende week moet ik uit tegen de nr. 3, terwijl de huidige nr. 1 uit tegen de nr. 4 met....
Het voordeel is echter dat ik vermoed dat mn twee concurrenten deze wedstrijd ge-MOTS-ed hebben en ik tot nu toe alles ge-PICed heb en nu kan MOTSen...
Sowieso haal ik al meestal betere Hatstats en loddarstats...

Er is een gerede kans dat ik volgend e week voor het kampioenschap ga, als ik maar met een doelpunt meer win van de nr.3, dan mn concurrent van de nr. 4.
(verlies ik echter, is het seizoen volledig geruineerd)

en van de week ga ik nog op zoek naar een nieuwe spits en/of een nieuwe vleugelaanvaller...
ik heb 2,5 miljoen in kas hiervoor; dus daarvoor moet ik best wat kunnen kopen.

verder had ik zaterdag ook een beetje gelijk met de korte downtime die precies intrad toen ik een bod deed op een trainee kort voor het verlopen van de deadline... drekt na dat bod ging hattrick down en toen ze weer u kwamen bleek ik hem al gekocht te hebben voor een relatief lage prijs.
(wat echtr ook een beetje oneerlijk is, ik kan me vorstellen dat dat voor de aanbiederskant een absolute rotstreek is, als de spelers net qua transferdeadline uitlopen op een moment dat Hattrick zeer instabiel draait, of zelfs kort down gaat, wat nu vaker op de zaterdagmiddag gebeurt)

[ Voor 5% gewijzigd door RM-rf op 03-02-2008 22:12 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nummer 2 en 3 speelden vandaag gelijk en ikzelf 5-0 gewonnen. Daardoor 3 punten voorsprong op de nummer 2 en was niet van plan om volgende week van een bot te verliezen. Dus nu gaan we even uitvogelen waar precies versterkingen moeten plaats vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
Kampioen........... :)

Ga maar proberen om ongeslagen te blijven dit seizoen.

[ Voor 56% gewijzigd door mlevd op 03-02-2008 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb in ieder geval promotie afgedwongen. Nu nog zorgen dat ik volgende week minstens gelijk speel tegen de nummer 3 om kampioen van IX te worden. Toch wel leuk dat ik in m'n eerste seizoen Hattrick ook meteen promoveer en mogelijk zelfs kampioen wordt. Nu maar hopen dat ik in VIII kan gaan werken aan een stabieler team met wat meer kwaliteit.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-10 15:09
Iedereen die kampioen is, of directe degradatie ontloopt, gefeliciteerd!

Denk ook even aan het updaten van je doelstellingen op de GoT website :)

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op zondag 03 februari 2008 @ 22:08:
03-02-08 Swanfield United kampioen VI voor de tweede keer in haar geschiedenis!
_/-\o_ Held

Even voor mijn wedstrijd komende zondag:
Ik kan nog 5e worden, heeft dat enig nut in verband met mijn komende tegenstander :?
Andere vraag, tellen schorsingen mee in het p/d duel :? Zo ja, dan moet ik wat spelers uit voorzorg aan de kant houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-10 16:28
Gister 1-3 gewonnen van de #3 (ik stond 4e met evenveel punten). Ben dus nu 3e en moet volgende week tegen de #2, die 1 punt meer heeft. Als ik daar (ook) weet te winnen, eindig ik het seizoen nog redelijk positief.

Beetje matig de laatste 4 seizoenen allemaal een #%*&#( start van de competitie gehad met weinig punten uit de eerste 5 wedstrijd. 2x daarvan dus in de V wat me enorm veel geld heeft gekost. Financieel sta ik er nu weer goed voor, dus ik ga in de stop maar weer eens investeren om een gooi naar het kampioenschap te doen volgend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Pewwy schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:47:
[...]

_/-\o_ Held

Even voor mijn wedstrijd komende zondag:
Ik kan nog 5e worden, heeft dat enig nut in verband met mijn komende tegenstander :?
Andere vraag, tellen schorsingen mee in het p/d duel :? Zo ja, dan moet ik wat spelers uit voorzorg aan de kant houden :)
Schorsingen tellen inderdaad mee.
En de 5e plek maakt nogal wat verschil. Hattrick zet de teams tegen elkaar, op een bepaalde volgorde.

Als je rechtstreeks promoveert, en je bent echt een uber-team qua punten, dan komt ook een uber-terug in jouw divisie. Als je echt maar net rechtstreeks promoveert, komt er een bot terug (gebeurde in mijn divisie, had ik dus geluk mee).

Volgens mij (kan het mis hebben) gebeurd hetzelfde met de P/D duels. Dus hoe hoger je staat, hoe sterker de tegenstander is.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:39

odan

The dark side is within all!

en ik sta na gister weer op de 2e plek. heb het wel aan de kampioen van mijn divisie te danken omdat hij geen sterk elftal neer had gezet omdat hij geen risico's wou lopen met blessures. maar goed nu zondag motsen en winnen anders promoveer ik nog niet.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:49

Shabbaman

Got love?

Volgens mij gaat het in P/D duels juist precies andersom, zodat het moeilijker is om te degraderen. Als je 5e staat krijg je een makkelijker tegenstander dan als je 6e staat.

Na de afgelopen wedstrijden krijg ik wel de neiging om a la Hein te gaan zeiken over de match engine :(

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Als ik zo kijk lijkt de 5e plaats inderdaad een betere dan plaats 6. Nu nog kijken of het nut heeft om ervoor te gaan. Misschien wat meer mids opstellen.

Laatste YP heeft goed verdedigen :) Gaat de goede kant op op deze manier. Nog 1 te gaan die ook minstens goed heeft (volgende week) en dan train ik de jeugd op middenvelders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Zo. Na 3 seizoenen eindelijk kampioen in V en met directe promotie naar IV. :D
Uit voorzorg maar niet Mots maar normaal gespeeld, waardoor we "slechts" 290 ratingspunten haalden ;P Nu maar eens even een leuke testopstelling voor zondag bedenken.

**************************JEUGDCOMPETITIES*****************************************
Eind van deze maandeindigt het tweede GoT Jeugd seizoen.
Laat daarom even weten via HT-mail (Ik stuur een nieuwsbrief) of je doorgaat met je jeugdteam of niet.
Mocht je willen starten met een jeugdteam en willen meedoen graag ook reageren als je nog niet op de wachtlijst staat.
Dan kan ik inventariseren met hoeveel teams we in het 3e seizoen van start kunnen.

Wachtlijst:
1. Team van dreyners. Teamnaam ?
2. Team van nXXt. AC Quattro Ragazzi, jeugdteam van AC Quattro
3. Team van Saev. TDL Offspring (787758), jeugdteam van TDL (Beschikbaar per 18-03-2008)
4. Team van HYSHYS, Hysjes, jeugdteam van HYS (Beschikbaar per 06-03-2008)
5.
6.

Even ter herinnering de promotie/degradatie regeling van dit seizoen.

- Uit de Ere degraderen de nrs 7-12
- Uit GoTII.1 promoveren nrs 1-4
- Uit GoTii.2 promoveren nrs 1 en 2 (Steau en Grinta United)

Bij het uitvallen van bepaalde teams kan het zijn dat e.e.a. verschoven wordt.

Nogmaals het:
[url=http://hagen.let.rug.nl./~s1388193/jeugdc.JPG]Speelrooster[/url] url fixed
van deze maand.

Teams met 8) gaan door. Teams met :( stoppen.

Teams Eredivisie: (Beheerder Quintus, SCA Koters)

A2 United Beloften 8)
SCA Koters 8)
Youth Stars
Pandora Gioventù 8)
DSanka Youth 8)
Jong Pmaas 8)
RoMar MFC
The potentials 8)
Bestlevel jeugd
FC Junior Jacks 8)
Ress A selectie :( (WO)
Swanfield's Youth Team 8)

Teams GoTII.1 (Beheerder Joss, FC Strijen ---> Pewwy voor het nieuwe seizoen)

FC Strijen 8)
sharks junior 8)
Great Lions Newbies
FEDI met zijwieltjes 8)
AFC Juniors 8)
SC Destiny Juniors 8)
Sv. Wintergarten 8)
Tolhek Termites 8)
The Squires 8)
Mullie 8)
Nickys Youth Squad
FC Minikalf

Teams GoTII.2 (Beheerder HTtommy, Kauwgomballenbende B)
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 10:43:
Even snel een update:

1. Steau
2. Grinta United
------------------------------------------
3. Pukkies 8)
4. Upcoming Eliminators
5. Kauwgomballenbende B 8)
6. Young Supah
7. sizokids 8)
8. FC Its <20 :( WO
*************************JEUGDCOMPETITIES***********************************

[ Voor 22% gewijzigd door Quintus op 08-02-2008 15:25 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
* Joss gaat gewoon door.

Wel promoveer ik hoogstwaarschijnlijk naar de eredivisie, dus iemand anders zal de GoT II.1 over moeten nemen. Alhoewel ik het ook niet erg zou vinden om in de II.1 te blijven, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf ook met mijn jeugdteam mullie gewoon doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik ga ook door (Tolhek Termites). Wil ook eventueel de II.1 wel van Joss overnemen. Promotie zit er toch niet in, en eerlijk gezegd zal dat me roesten. Als mijn spelers maar getraind worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 06-02-2008 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

* RM-rf gaat ook gewoon door met zn jeugdteam Sv. Wintergarten

Overigens ben ik ervoor om niet meer het beheer van één competitie door één persoon te laten doen en deze van elkaar 'los' te zie;
Maar gewoon, één of enkele mensen die centraal alle jeugddivisies van GoT teams bijhouden en ook bijhouden wie interesse voor aanmelding heeft en bv tijdelijke 4-team-competities opzetten voor teams als 'overbruggings-liga'.

ik denk dat er veel voordeel te halen is bij zo'n centralisatie en nadelen bij het sterk 'apart' houden:
enkel het aanmaken van zo'n liga zou dan moeten gebeuren door een der leden, maar dat is volgens mij verder niet zo heel speciaal.

[ Voor 85% gewijzigd door RM-rf op 06-02-2008 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-10 16:16
Hey mensen, ik speel sinds november 2007 ook hattrick (ooit in een grijs verleden al eens kort mee gedaan). Sinds kort heb ik ook de supporter aangeschaft en heb me net ook aangemeld bij de GoT federatie.

Ik heb me overigens eerder al tegoed gedaan aan dit topic, door de OT en de daarin vermelde links naar nuttige discussies etc. te lezen. Ik heb ook zeker baat gehad bij Starmaker's beginnersvisie, die heb ik namelijk als richtlijn gebruikt bij het opstarten van mijn team. Dit resulteert in een redelijke leuke trainees groep en promotie naar IIIV in mijn eerste seizoen :D Dus dank daarvoor Starmaker, Sandyman538 (OT) en iedereen die nuttige informatie gedeeld heeft in dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-10 16:16
Oja ik wil btw ook wel meedoen aan de GoT jeugdcompetitie!

Jeugdteam: TDL Offspring (787758)

Is deze reactie voldoende om mij op de wachtlijst te plaatsen of moet ik ook nog een mailtje sturen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
RM-rf schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 09:18:

Overigens ben ik ervoor om niet meer het beheer van één competitie door één persoon te laten doen en deze van elkaar 'los' te zie;
Maar gewoon, één of enkele mensen die centraal alle jeugddivisies van GoT teams bijhouden en ook bijhouden wie interesse voor aanmelding heeft en bv tijdelijke 4-team-competities opzetten voor teams als 'overbruggings-liga'.

ik denk dat er veel voordeel te halen is bij zo'n centralisatie en nadelen bij het sterk 'apart' houden:
enkel het aanmaken van zo'n liga zou dan moeten gebeuren door een der leden, maar dat is volgens mij verder niet zo heel speciaal.
Volgensmij doen we het al zo hoor. Maar diegene die hem aanmaakt moet ook alle mensen uitnodigen, dus uiteindelijk moet het "beheer" toch uit handen gegeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

RM-rf schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 09:18:

Dat gebeurt nu ook al eigenlijk. Ik zorg in de functie van Jeugdcompogeit voor de inventarisatie en de verdeling van de teams. Per (sub)league is er een beheerder die de teams uitnodigt deel te nemen.
Wat bedoel je met sterk 'apart'. Verder zie boven.
Gezien Joss GoT II.1 verlaat, zou jij het beheer over GoTII.1 willen overnemen?
Joss schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:33:
[...]

Volgensmij doen we het al zo hoor. Maar diegene die hem aanmaakt moet ook alle mensen uitnodigen, dus uiteindelijk moet het "beheer" toch uit handen gegeven worden.
Precies. Gezien je zelf maar 1 competitie kunt runnen, ben je sowieso afhankelijk van meerdere personen.
Saev schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:01:
Oja ik wil btw ook wel meedoen aan de GoT jeugdcompetitie!

Jeugdteam: TDL Offspring (787758)

Is deze reactie voldoende om mij op de wachtlijst te plaatsen of moet ik ook nog een mailtje sturen ofzo?
Ik lees zowel hier als de HT mails. Voorkeur ligt bij HT mail om topique 'vervuiling' tegen te gaan en het is wat overzichtelijker via HT mail.

[ Voor 76% gewijzigd door Quintus op 06-02-2008 12:32 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Pandora Gioventù zal ook doorgaan Quintus.
Is vriend van me IRL, en leest hier bijna niet.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Dat is toch ook vaag.

Heb een 60-jarige ex-coach in mn team als opvulling voor de oefenwedstrijden. Nu kreeg deze een pleister afgelopen woensdag in een oefenduel. Zondag krijg hij ineens een +1, en vandaag een +2 voor zn naam! Heb 5 dokters in dienst (voor andere blessures) en hij heeft na zijn pleister niet meer gespeeld.

Iemand enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
Brainpower schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:22:
Dat is toch ook vaag.

Heb een 60-jarige ex-coach in mn team als opvulling voor de oefenwedstrijden. Nu kreeg deze een pleister afgelopen woensdag in een oefenduel. Zondag krijg hij ineens een +1, en vandaag een +2 voor zn naam! Heb 5 dokters in dienst (voor andere blessures) en hij heeft na zijn pleister niet meer gespeeld.

Dat heeft te maken met z'n leeftijd. Vanaf een bepaalde leeftijd (39 jaar, dacht ik dat uit een onderzoek was gebleken), zullen ze nooit meer beter worden, maar alleen maar slechter qua blessure. Dit komt doordat de procentuele verbetering tov de TSI dan negatief wordt. Speler is dus afgeschreven.

[ Voor 44% gewijzigd door Fresh T. op 07-02-2008 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:22:
Dat is toch ook vaag.

Opnemen in je galerij :) Opzouten met die Opa! hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 16:35:
[...]

Opnemen in je galerij :) Opzouten met die Opa! hehe
Vond het wel handig om hem mee te laten doen als opvulling in friendlies. Hoeft mn a-speler tenminste niet op te draven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Weet iemand eigenlijk waarom er geen sterren te zien zijn bij een WO in een jeugdmatch? Ik vind dit echt aardig irritant. Heb nu al 2 WO's achter elkaar en zo kan ik nooit zien of spelers getalenteerd genoeg zijn om op die plek te spelen! Schiet lekker op zo dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Kortom "dood" in hattrick termen. ;)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

iemand vriendschappelijk? team chario2

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Quintus schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:10:
Ik lees zowel hier als de HT mails. Voorkeur ligt bij HT mail om topique 'vervuiling' tegen te gaan en het is wat overzichtelijker via HT mail.
Zet mijn team ook nog even bij de II.I als team dat doorgaat :)

Heb met de verkoop van mijn trainee van zondag bijna de hele investering van dit seizoen terug 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10 23:26
Hmmm heb iets interesants gevonden in de trainingsrapporten van het jeugdteam:
Zacharias van Leest: Deze wedstrijd heb ik zijn Verdedigen-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu [level] is.

Ilje Holtrust: We hebben deze week ook Scoren getraind. Hij lijkt daarin [level] te zijn.
Let vooral op dat [level], ze laten nu dus zien welk level een speler nu is (alleen staat er nu nog [level] :P)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Pewwy schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 22:57:
[...]

Zet mijn team ook nog even bij de II.I als team dat doorgaat :)

Heb met de verkoop van mijn trainee van zondag bijna de hele investering van dit seizoen terug 8)
Die had ik gemist inderdaad.
Pewwy schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 09:14:
Wil ook eventueel de II.1 wel van Joss overnemen.
Dan gaan we daar vanuit. Kun je volgende week donderdag al de nieuwe GoT II.1 opstarten.

BTW. Het komt goed uit dat na GoT II.1 er een week tussenseizoen is van HT uit. Dan is er meer tijd om de divisies weer te vullen.

[ Voor 28% gewijzigd door Quintus op 08-02-2008 02:48 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik kom denk ik met mijn jeugdteam in GoT II.
Dus ben ook van de partij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigmund_Freud
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-04 08:52

Sigmund_Freud

Ignorance is bliss

He Hattrickers,

Heb zojuist mijn hattrick teampje gekregen en er dus al lustig op los gelezen hoe ik nu het beste kan beginnen.. alleen nu zie ik dus dat het seizoen bijna is afgelopen want het is 13 wedstrijden... en er is dus nog maar 1 wedstrijd.. stel ik koop nu een paar trainees is dat dan niet dom want ze zullen volgend seizoen een jaar ouder zijn of niet? en hoe zit dat met de trainer? wordt die ook minder na 1 jaar? dus wat kan ik op dit moment het beste doen?

Ignorance is bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Sigmund_Freud schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 18:59:
He Hattrickers,

Heb zojuist mijn hattrick teampje gekregen en er dus al lustig op los gelezen hoe ik nu het beste kan beginnen.. alleen nu zie ik dus dat het seizoen bijna is afgelopen want het is 13 wedstrijden... en er is dus nog maar 1 wedstrijd.. stel ik koop nu een paar trainees is dat dan niet dom want ze zullen volgend seizoen een jaar ouder zijn of niet? en hoe zit dat met de trainer? wordt die ook minder na 1 jaar? dus wat kan ik op dit moment het beste doen?
Ze worden geen jaar ouder. Tegenwoordig zijn alle spelers afzonderlijk jarig. Dat kun je zien onder de naam van een speler op de desbetreffende spelerpagina. Idem met de trainer en een trainen wordt niet slechter. Alleen zn leiderschap daalt. Maar dit gebeurd pas als hij 1 of 2 seizoenen in dienst van je is. Je kunt dus gewoon beginnen met je team vormgeven en trainees aanschaffen. Let wel, zondag is de laatste comp. wedstrijd. Dus komende week kunnen al je trainees training ontvangen, en de week erna maar de helft (omdat je dan alleen woensdag een friendly speelt, en zondag dus niet speelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Je hebt dus ongeveer 3 weken de tijd om je team klaar te maken met trainees voor het nieuwe seizoen. :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigmund_Freud

Sigmund_Freud

Ignorance is bliss

oke danku! ik denk dat ik maar voor het trainen van positiespel ga aangezien je dan het grootste aantal kunt trainen...

Ignorance is bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Quintus schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:10:

Dat gebeurt nu ook al eigenlijk. Ik zorg in de functie van Jeugdcompogeit voor de inventarisatie en de verdeling van de teams. Per (sub)league is er een beheerder die de teams uitnodigt deel te nemen.

[...]

Wat bedoel je met sterk 'apart'. Verder zie boven.
Gezien Joss GoT II.1 verlaat, zou jij het beheer over GoTII.1 willen overnemen?

[...]

Precies. Gezien je zelf maar 1 competitie kunt runnen, ben je sowieso afhankelijk van meerdere personen.
Wat mijn mening is, is dat dat 'runnen' van een jeugdcompetitie geen enkel 'werk' is, hooguit eenmalig een competitie aanmaken en dan wat teams aanmaken... daarvoor is het volgens mij niet nodig dat de 'coordinatie' zelf er deel van uitmaakt, ze kunnen ook gewoon de indeling maken en gewoon de eerste op de lijst vragen eventjes de lga aan te maken en een X antal deelnemers uit te nodigen ervoor.

De meerwaarde van het sterker 'centraliseren' van de coordinatie en het makn van een duidelijk 'masterplan' is dat een aantal doelstellingen misschien wat beter realiseerbaar zijn...
Z zie ik een probleem erin dat de huidige opzet van de jeugdcompetities vanuit Hattrick zelf al niet erg 'flexibel' is... iets dat nog sterker wordt met lange competities met veeel teams..

Bij competities met 12 teams en 24 wedstrijden zul je als deelnemer een groot nadeel hebbeen als je tussentijds besluit je jeugdopleiding niet meer door te zetten... tevens is het problematisch om tussentijds nieuwe teams te vinden die als vervanger willen optreden... weingen zullen bereid zijn 6 tot 10 weken te wachten zonder wedstrijden te kunnen spelen (maar wel moeten betalen).

een 'centrale coordinatie zou dat soort problemen enerzijds ondervangen dor zelf l kleine 'tussencompetities te regelen voor mensen die willen 'intreden' ...
Of ze kunnen besluiten dat het en te groot nadeel is competities met 12 teams te behouden en bv besluiten terug te gaan naar 8 teams per competitie en een wat snellere 'doorloop'..

Overigens, als er voor Got II.1 iemand nodig is die ligaaan te maken en teams uit te nodigen, ben ik natuurlij direkt bereid dat te doen :) maar dat is eigenlijk ook omdat ik daar niet zoveel werk of moeite in zie :)

Verder...
Mijn seizoen is afgelopen, ik heb mn belangrijkste doelstelling, nl. Promotie naar de VIII bereikt...
kampioenschap echter helaas op doelsaldo verloren...

In de liga's waarnaar ik volgens de prognose ga promoveren, ga ik waarschijnlijk direkt weer voor het kampioenschap meespelen..., op basis van aantallen sterren en hatstats-gemiddelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een leuk voorbeeld van de nieuwe berichten van je jeugdtrainers. De onderstaande speler speelde op de vleugel.
Jesse Dorrepaal: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Keepen zien. Daarin is hij inmiddels rampzalig.
Net 16 en 7,5* en dan krijg je het onderstaande bericht over je keeper :(
Jan-Willem Hulsker: Training op het gebied van Keepen zal geen effect meer op hem hebben.
Om het kampioenschap wat kracht bij te zetten zijn we een botje helemaal aan het afslachten. 7-0 bij rust.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2008 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Zo in stijl het verblijf in V afgesloten. Wedstrijd ging nergens meer om toch 1-7 gewonnen met een leuke 267 hatstats. Op naar IV.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

*O* Kampioen op doelsaldo! *O*

* CoRrRan does happydance.

Team: Spatie mag wel (144536)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Zo, laatste wedstrijd in stijl afgesloten met een 3-0 winst :) 12 gewonnen, 2 gelijk en niet verloren... lekkere stats om zo kampioen te worden. Voor het eerst 180 Hatstats.... en nu maar eens kjiken wat het komend seizoen gaat brengen. Ik train keepers maar ik zit wat te twijfelen... heb nogal wat verdedigers in de jeugd met getalenteerd / klasse rondlopen en als dat wat gaat worden gaat de defensie op de schop om zodoende de eigen jeugd verder op te leiden... scheelt me iig een hoop centen als het meezit qu aankopen.... maar eens over nadenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
1. De TH0Rretjes 14 14 0 0 81 - 7 +74 42

Zegt genoeg lijkt me :) Geen tegenstand.

Op naar de Ve!!
Eindelijk.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:39

odan

The dark side is within all!

het duurde erg lang maar heb 0-1 weten te winnen en daardoor ben ik gepromoveerd 6e divisie ole! :)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wordt dus P/D tegen een flink zware tegenstander. Ben benieuwd wat ik ervan kan maken komende zondag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10 11:00

hilgo

Clear your mind of can't.

Gelijk spel en daarmee kampioen *O* En nou maar hopen dat ik volgend seizoen in de VII niet meteen terug degradeer!

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Iedereen die kampioen is, gefeliciteerd!!

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een speler met de volgende stats op transferlijst gezet om versterkingen te halen voor V. De TL geeft ongeveer 600K aan en er staat nu al een bod voor 1.5M :P
Conditie: goed
Positiespel: formidabel
Vleugelspel: formidabel
Passen: redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mooi bedrag, heb zelf een redelijk passen/goed verdedigen spelert van 17 + 3 dagen. Zit alleen te twijfelen of ik hem moet verkopen of houden.

Gisteren lekkere blunder gemaakt. 5-3-2 met pic gaan spelen, uitgaand van uitwedstrijd. En dat bleek een derby te zijn. Nu dus dik verloren, waardoor ik geen 5e maar 6e ben geworden. En het niveauverschil tussen de beide p/d ploegen is dusdanig dat ik voortaan voor plek 5 ga 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigmund_Freud

Sigmund_Freud

Ignorance is bliss

zo... heb al aardig wat trainees gekocht nu 17 jarigen enz. en ik ga toch maar eens trainen op verdedigen. maar euhm hoe hoog moet ik mijn trainingsintensiteit zetten en hoe hoog percentage conditietraining?

mijn dank is groot.

Ignorance is bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijst behoud, yeuh. En nu ga ik voor de 1ste plek.
In de aanloop naar vorig seizoen de plank qwa aankopen een paar keer flink misgeslagen. :(

Ach van je fouten leer je he. O-)

Tussen seizoen train ik 5-5-0 verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Sigmund_Freud schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:38:
zo... heb al aardig wat trainees gekocht nu 17 jarigen enz. en ik ga toch maar eens trainen op verdedigen. maar euhm hoe hoog moet ik mijn trainingsintensiteit zetten en hoe hoog percentage conditietraining?

mijn dank is groot.
Altijd 100% om zo optimaal mogelijk te trainen. Conditietraining zou ik zetten rond de 15% om het niveau van je spelers op minimaal redelijk te houden. Mocht je conditie van je spelers te laag zijn (dus < matig) dan zou ik het percentage wat hoger zetten zodat het conditieniveau van je spelers omhoog gaat. Vanaf komend seizoen geldt geloof ik; hoe hoger het conditieniveau, hoe sneller ze trainen.

hint: Koop dus alleen spelers met een conditieniveau van redelijk en hoger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Sigmund_Freud schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:38:

mijn dank is groot.
intensiteit kun je imho het beste gewoon op 100% zetten;
Wat betreft het percentage conditietraining, tenzij je erg oude A-team-spelers hebt, kun je die het gewoon rond de 13-15% houden voor en 'normale conditie, tussne de 6,5 en 7 (redelijk-goed);

Ik heb het afgelopen seizoen zelfs een tijdje 10% conditie getrained zonder een al te groot negatief effect (leeftijd gemiddeld 23 jaar voor mn A-team-spelers waarvan twee boven de 28 jaar).
zit je in een zwaardere liga, of wil je bovenin meespelen, kun je het conditie-percentage wat opschroeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GoTtrick

Ik wil jullie er even aan herinneren dat de door jullie ingevoerde doelstellingen voor dit seizoen, grotendeels nog niet zijn aangepast of deze behaald zijn of niet.

Dit kun je invoeren door in te loggen op GoTtrick en vervolgens naar GoT Teams te gaan en bovenin dat scherm op Doelstellingen Teams te klikken.

Mocht je een foutmelding krijgen oid (wat ik niet verwacht trouwens :) ) meld mij dit dan even!

Doelstellingen voor komend seizoen kunnen over ongeveer een week worden ingevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer genoeg maar 3 van de 5 gehaald. In de eerste ronde beker al uitgeschakeld en de finale GoT-cup niet behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Ik ben blij dat ik ze allemaal heb gehaald.
Vooral promotie was belangrijk.

Ik heb even snel op alltid gekeken, en (als alltid klopt) komt ik in een van de zwakste V's.
Op middenveld ben ik bovengemiddeld, aanval kan beter, maar verdediging is vrij zwak in vergelijking.

Hangt een beetje van de promovendi af, of ik 4e, 5e of 6e wordt :)

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ben kampioen! :) direct gepromoveerd. Competitie word lastig volgend seizoen, zelfs met de sterke aankopen word het denk ik lastig om direct door te promoveren.

Even huishoudelijke mededeling, ik ben de komende weken te druk bezig met allerlei zaken dat het mij niet gaat lukken de awards uit te reiken dit seizoen. Een ieder die zich geroepen voelt dit stokje van mij over te nemen graag mocht niemand zich melden dan zullen we het even zonder moeten stellen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

We kunnen er ook even mee wachten tot aan de eerste week van het nieuwe seizoen. Dan zijn de jeugdcompetities ook afgelopen en kunnen we die ook meenemen in de awards. Tegen die tijd wil ik dan wel voor de awards zorg dragen.

[ Voor 15% gewijzigd door Quintus op 11-02-2008 19:26 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

TH0R schreef op maandag 11 februari 2008 @ 16:04:
Ik ben blij dat ik ze allemaal heb gehaald.
Vooral promotie was belangrijk.

Ik heb even snel op alltid gekeken, en (als alltid klopt) komt ik in een van de zwakste V's.
Op middenveld ben ik bovengemiddeld, aanval kan beter, maar verdediging is vrij zwak in vergelijking.

Hangt een beetje van de promovendi af, of ik 4e, 5e of 6e wordt :)
Als alltid klopt en ik goed weet in te kopen zou ik met een beetje mazzel zo door moeten kunnen naar de VI :P Maar dat zal wel anders uitpakken weer ;) Eerst de oude knarren maar eens verkopen en daar wat jonger spul voor terug zien te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Iemand een jeugdfriendly?

AFC Juniors (56755)

Graag morgen of overmorgen overdag.

Geen WO-veroorzakers aub ;)

Niet meer nodig.

[ Voor 37% gewijzigd door NiMu83 op 13-02-2008 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Hmm... de admins zijn weer lekker aan het freewheelen wat betreft het cancellen van aangekondigde plannen en doorvoeren van niet aangekondigde plannen:

er staat nu een achtergrondverhaal over volgend seizoen direkt doorgevoerde wijzigingen, enkel punen:
- de aangekondigde instellingen om de kaartverkoop bij je thuiswedstrijden te kunnen regelen, is gecancelled (is volgens mij een goed punt, ik zag dr ook niet zoveel in)
- de invloed van conditie op het trainen wordt voorlopig niet doorgevoerd
- blessureduur afhankelijk van conditie, ook afgezegd...

daarentegen worden zonder vooraankondigingen de werking van training veranderd en krijgen spelers training afhankelijk van de duur die ze gespeeld hebben in afgelopen week (met als max 90 minuten) en enkel wedstzrijden bij de eigen club (wat skilltrading opeens erg lastig maakt)...

Ik vind dit wel erg klunzig, eerste plannen aankondigen en ze dan uiteindelijk heel anders doorvoeren is gewoon het 'vern*ken' van die mensen die zich er alvast op instellen, dat gaat ten kostte van je geloofwaardigheid...
verder ben ikzelf het niet eens met het aanpakken van skilltraders... die extra activiteit op de transfermarkt houd nu juist de prijzen concurrerender (omdat er ook meer vragers zijn die specifiek op zoek zijn naar de 'koopjes')... de prijzen van jeugdspelers gaan daardoor juist zakken:
Ik zou van zo'n plan vermoeden dat dat die typische beslissingen zijn die ze volgend seizoen opeens weer gaan terugdraaien omdat ze gemerkt hebben dat het verkeerd uitwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik denk dat je ook even het achtergrond verhaal van HT-Johan uit de nieuwsbrief ernaast moet houden. Daar gaat hij behoorlijk diep in op de economische situatie van Hattrick zelf.

Ik wil niets goedpraten, ik speel daarvoor nog veel te kort, maar ik denk dat dit een van de methoden is die het HT team gebruikt om de economie gezond te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigmund_Freud

Sigmund_Freud

Ignorance is bliss

oke dan nog 1 laatste vraag.. heb afgelopen zondag een wedstrijd gespeeld maar heb gister pas de trainingvorm veranderd van algemeen naar verdedigen? kan ik nu in de friendly wedstrijd wel of geen wisselspelers opstellen als ik ze wil trainen? dus is de basis wel getraint op verdedigen nu?

Ignorance is bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
Sigmund_Freud schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:53:
oke dan nog 1 laatste vraag.. heb afgelopen zondag een wedstrijd gespeeld maar heb gister pas de trainingvorm veranderd van algemeen naar verdedigen? kan ik nu in de friendly wedstrijd wel of geen wisselspelers opstellen als ik ze wil trainen? dus is de basis wel getraint op verdedigen nu?
De trainingsvorm die staat ingesteld tijdens de trainingsupdate, is de trainingsvorm die gebruikt wordt. Al verander je deze 100x in de week, alleen die tijdens de trainingsupdate is wordt gebruikt voor je spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Fresh T. schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:37:
[...]

De trainingsvorm die staat ingesteld tijdens de trainingsupdate, is de trainingsvorm die gebruikt wordt. Al verander je deze 100x in de week, alleen die tijdens de trainingsupdate is wordt gebruikt voor je spelers.
Oftewel in de nacht van donderdag op vrijdag. Dus de spelers die je zondag hebt opgesteld op de plek van verdedigen krijgen gewoon training. Morgen dus je andere trainees opstellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kort waarschijnlijk naab vraagje. Maar als ik een WO heb, krijgen mijn spelers dan wel of geen training?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 22:52:
Even een kort waarschijnlijk naabn00b vraagje. Maar als ik een WO heb, krijgen mijn spelers dan wel of geen training?
Als je de WO niet veroorzaakt krijgen ze gewoon training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

**************************JEUGDCOMPETITIES*****************************************

Wachtlijst:
1. Team van HYSHYS, Hysjes, jeugdteam van HYS (Beschikbaar per 06-03-2008)
2. Team van dreyners. FCThe_Blade Acadamy, jeugdteam van FCThe_Blade (Beschikbaar per 08-03-2008)
3. Team van Saev. TDL Offspring (787758), jeugdteam van TDL (Beschikbaar per 18-03-2008)
4.
5.
6.
7.

Van onderstaande teams is de toekomst in de GoT jeugd nog onbekend:

Teams Eredivisie: (Beheerder Quintus, SCA Koters)

Youth Stars
Bestlevel jeugd

Teams GoTII.2 (Beheerder HTtommy, Kauwgomballenbende B)

4. Upcoming Eliminators
6. Young Supah
8. FC Its <20 :( WO

Ken je de managers van deze teams? Spoor ze aan hun toekomst in de GoT Jeugd kenbaar te maken.

*************************JEUGDCOMPETITIES***********************************

[ Voor 22% gewijzigd door Quintus op 14-02-2008 16:45 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 23:04:
[...]

Als je de WO niet veroorzaakt krijgen ze gewoon training.
Gelukkig anders ben ik helemaal voor niks afgereist naar Israel. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga absoluut door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Lijkt me handig als je even je jeugdteamnaam opgeeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Brainpower schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:25:
[...]

Lijkt me handig als je even je jeugdteamnaam opgeeft ;)
Precies, al vermoed ik dat het Romar MFC is :+

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Quintus schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:36:
[...]

Precies, al vermoed ik dat het Romar MFC is :+
Ja lijkt me ook idd, had die niet eens gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Hebben jullie daar geen last van?

In het trainingsrapport van je trainer over een jeugdwedstrijd vertelt ie dat een speler niet meer beter wordt in scoren terwijl hij als keeper staat. En krijg ik berichten over huidige niveau's van spelers die niet op die plek hebben gespeeld. Dus van een middenvelder krijg ik het scoren niveau te zien en andersom.

Beetje vaag allemaal...

Train overigens Positiespel/Scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
Brainpower schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:01:
Hebben jullie daar geen last van?

In het trainingsrapport van je trainer over een jeugdwedstrijd vertelt ie dat een speler niet meer beter wordt in scoren terwijl hij als keeper staat. En krijg ik berichten over huidige niveau's van spelers die niet op die plek hebben gespeeld. Dus van een middenvelder krijg ik het scoren niveau te zien en andersom.

Beetje vaag allemaal...

Train overigens Positiespel/Scoren.
Ik krijg het idee dat de trainer alleen wat over de vaardigheid zegt waarop je traint. In jouw geval dus o.a. scoren. Iedereen traint altijd een beetje mee op de vaardigheid, alleen bar weinig wanneer deze niet op de juiste positie staat. Denk dat het daar dus ook me te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grunnen
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-10 22:11
sorry

[ Voor 97% gewijzigd door Grunnen op 13-02-2008 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Fresh T. schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:15:
[...]

Ik krijg het idee dat de trainer alleen wat over de vaardigheid zegt waarop je traint. In jouw geval dus o.a. scoren. Iedereen traint altijd een beetje mee op de vaardigheid, alleen bar weinig wanneer deze niet op de juiste positie staat. Denk dat het daar dus ook me te maken heeft.
Ja daar heb je idd ook gelijk in ja. Het zal daar dan wel mee te maken hebben, maar vond het nogal vreemd staan...
Grunnen schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:38:
Zijn er mensen hier geinteresseerd in een clown?

[blabla]
Je bent hier niet zo vaak denk ik, maar dit wordt hier niet gewaardeerd. Gaarne je advertentie weghalen middels de edit-knop.

Overigens is het effect van een clown echt 0,0. Snap niet waarom mensen hier nog steeds happig op zijn. Het is a) niet bewezen en b) zelf ondervonden dat het totaal geen effect heeft.

[ Voor 32% gewijzigd door NiMu83 op 13-02-2008 16:41 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.