IK heb gseren wel uitstekende zaken gedaan:
Ik stond op plek nr.3, en moest tegen nr. laatst, terwijl nr.2 en nr. 1 tegen elkaar moesten.
nr. 1 stond drie punten voor, terwijl nr. 2 een gelijk puntenaantal, maar in doelsaldo 4 goals meer had.
Ik heb met een 6-0 overwinnig aan dat doelsaldo gewerkt, terwijl nr. 2 de nr. 1 versloeg: het resultaat is nu drie teams op een gedeelde eerste plek, met een gelijk puntenaantal:
1. FC Torpedo Bembeltown - Pt. 33 - doelsaldo +44 - ( 59 goals voor, 15 tegen)
2. FC Keldertrapje . - Pt. 33 - doelsaldo +44 - ( 55 goals voor, 11 tegen) <-- ik dus
3. THE_EDITORS . - Pt. 33 - doelsaldo +41 - ( 55 goals voor, 14 tegen)
Volgende week moet ik uit tegen de nr. 3, terwijl de huidige nr. 1 uit tegen de nr. 4 met....
Het voordeel is echter dat ik vermoed dat mn twee concurrenten deze wedstrijd ge-MOTS-ed hebben en ik tot nu toe alles ge-PICed heb en nu kan MOTSen...
Sowieso haal ik al meestal betere Hatstats en loddarstats...
Er is een gerede kans dat ik volgend e week voor het kampioenschap ga, als ik maar met een doelpunt meer win van de nr.3, dan mn concurrent van de nr. 4.
(verlies ik echter, is het seizoen volledig geruineerd)
en van de week ga ik nog op zoek naar een nieuwe spits en/of een nieuwe vleugelaanvaller...
ik heb 2,5 miljoen in kas hiervoor; dus daarvoor moet ik best wat kunnen kopen.
verder had ik zaterdag ook een beetje gelijk met de korte downtime die precies intrad toen ik een bod deed op een trainee kort voor het verlopen van de deadline... drekt na dat bod ging hattrick down en toen ze weer u kwamen bleek ik hem al gekocht te hebben voor een relatief lage prijs.
(wat echtr ook een beetje oneerlijk is, ik kan me vorstellen dat dat voor de aanbiederskant een absolute rotstreek is, als de spelers net qua transferdeadline uitlopen op een moment dat Hattrick zeer instabiel draait, of zelfs kort down gaat, wat nu vaker op de zaterdagmiddag gebeurt)
[
Voor 5% gewijzigd door
RM-rf op 03-02-2008 22:12
]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen