Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 61 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.562 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Je hebt ruim 500 stemmen nodig om zo ver te komen, dus het is een lastige opgave. Eigenlijk moet je er een meerjaren plan van maken. Dus iemand naar voren duwen, die het eerste jaar alleen maar mee doet om zich te laten zien. Puur voor de naamsbekendheid, 2 seizoen later ga je dat weer doen enz enz.

Maar ja, clubprestaties moeten er ook zijn, want daar kijken een hoop nieuwere teams toch echt naar.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
hoedjevanpapier schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:59:
Kampioen !!! 33 uit 11, moet nog 3 punten halen voor directe promotie naar de IV.e
Maar dat moet geen probleem gaan vormen.

* hoedjevanpapier is blij!!
Held :)

Ik ga me eerst maar eens bezig houden met handhaving voordat ik aan IV durf te denken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
hoedjevanpapier schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:29:
Je hebt ruim 500 stemmen nodig om zo ver te komen, dus het is een lastige opgave. Eigenlijk moet je er een meerjaren plan van maken. Dus iemand naar voren duwen, die het eerste jaar alleen maar mee doet om zich te laten zien. Puur voor de naamsbekendheid, 2 seizoen later ga je dat weer doen enz enz.

Maar ja, clubprestaties moeten er ook zijn, want daar kijken een hoop nieuwere teams toch echt naar.
Dat is waar idd :)

Maarja zie ook vaak berichten bij de U20 met ik ben dit van plan en ik wil dit doen, terwijl ik gewoon simpel denk beste spelers opstellen en laten spelen :p

Misschien moet er dan een U20 Plan© komen?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Als jij nou een U20 plan maakt, dan is er over een seizoen of 10 wel resultaat denk ik..
Refereer dan ook even naar Plan C, en Plan B en A, en ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
hoedjevanpapier schreef op maandag 21 januari 2008 @ 17:24:
Als jij nou een U20 plan maakt, dan is er over een seizoen of 10 wel resultaat denk ik..
Refereer dan ook even naar Plan C, en Plan B en A, en ... ;)
Ho ho! :) Als ik volgend seizoen door promoveer dan is mijn Plan© een succes geweest hahaha.
Nou misschien moeten we eens met zijn alle na denken wat we kunnen doen :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 17:26:
[...]

Ho ho! :) Als ik volgend seizoen door promoveer dan is mijn Plan© een succes geweest hahaha.
Nou misschien moeten we eens met zijn alle na denken wat we kunnen doen :)
Dan is het te hopen dat je in een Mickey Mouse compo komt, ik dacht ook wel even te promoveren naar de IV, valt een beetje vies tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:05:
[...]

Volgens alltid zijn er op het moment al 4 teams in Nederland in IV actief ;)
6, waarvan 2 in het buitenland. Geen idee hoe dat zich verhoudt. Heb hem gelijk even geupdate ;)

Iedereen kan overigens de fed updaten via Alltid, dus als je 100% op de hoogte wilt zijn dan mag dat altid 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Pewwy op 21-01-2008 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Hmmz mijn team zakt wat qua topratings van de Fed, 10e plek. Maar qua gemiddelde rating staan we 5e. Best redelijk. Er staan zelfs maar 5 IV teams in de top 10. Wordt dus tijd dat we naar IV promoveren. :P

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Na mn 17jarige goed Keeper, heb ik nu een 17 jarige Goed verdediger uit mn jeugd gehaald, met nog eens redelijk positiespel en passen scoren ook!

Best relax dus nog die jeugdopleiding :)

[ Voor 3% gewijzigd door NiMu83 op 22-01-2008 13:25 ]

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:12

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Brainpower schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:52:
Na mn 17jarige goed Keeper, heb ik nu een 17 jarige Goed verdediger uit mn jeugd gehaald, met nog eens redelijk positiespel en passen ook!

Best relax dus nog die jeugdopleiding :)
redelijk scoren zo te zien :? of staat er een andere op de TL :P

[ Voor 5% gewijzigd door lameeuw op 21-01-2008 21:37 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens ik speel nu 8ste divisie (153350), en heb nog een kleine kans om te promoveren:

Team Gsp W G V DV DT ± Pt

1. BAFraid United 11 9 1 1 37 - 5 +32 28

2. CF Barendrecht 11 8 1 2 45 - 12 +33 25
3. Tjappies 11 7 2 2 24 - 11 +13 23
4. J.boys 11 6 0 5 27 - 29 -2 18
5. Sp Denekamp 11 5 1 5 24 - 27 -3 16
6. helpman 10 11 4 0 7 41 - 33 +8 12

7. Amstelveen '68 FC 11 2 1 8 19 - 35 -16 7
8. fc levie 11 0 0 11 3 - 68 -65 0

De laatste wedstrijd moet ik tegen de nummer 1. Alleen hij moet in de volgende twee wedstrijden tegen lagere teams, dus kan hij zijn doelsaldo opkrikken. Als ik deze zondag al kies voor 'wedstrijd van het seizoen', gaat mijn teammoraal dan heel erg omlaag? Ik wil namelijk sowieso ook tegen de nummer 1 wedstrijd van het seizoen kiezen. Wat gebeurd er eingelijk precies, gaan de vormen dan ook omlaag, of alleen het moraal? Ik zou dus bij wijze van spreke mijn sterspelers deze zondag kunnen sparen, zodat hun vorm intact blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 15:10
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:31:
Jongens ik speel nu 8ste divisie (153350), en heb nog een kleine kans om te promoveren:

Team Gsp W G V DV DT ± Pt

1. BAFraid United 11 9 1 1 37 - 5 +32 28

2. CF Barendrecht 11 8 1 2 45 - 12 +33 25
3. Tjappies 11 7 2 2 24 - 11 +13 23
4. J.boys 11 6 0 5 27 - 29 -2 18
5. Sp Denekamp 11 5 1 5 24 - 27 -3 16
6. helpman 10 11 4 0 7 41 - 33 +8 12

7. Amstelveen '68 FC 11 2 1 8 19 - 35 -16 7
8. fc levie 11 0 0 11 3 - 68 -65 0

De laatste wedstrijd moet ik tegen de nummer 1. Alleen hij moet in de volgende twee wedstrijden tegen lagere teams, dus kan hij zijn doelsaldo opkrikken. Als ik deze zondag al kies voor 'wedstrijd van het seizoen', gaat mijn teammoraal dan heel erg omlaag? Ik wil namelijk sowieso ook tegen de nummer 1 wedstrijd van het seizoen kiezen. Wat gebeurd er eingelijk precies, gaan de vormen dan ook omlaag, of alleen het moraal? Ik zou dus bij wijze van spreke mijn sterspelers deze zondag kunnen sparen, zodat hun vorm intact blijft?
Met MotS gaat de teamspirit omlaag, dit geld voor het hele team.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja oke dus niet de vorm..oke dus dan spelen ze niet op hun best tegen de nummer 1, ookal zou ik voor wedstrijd van het seizoen kiezen :? ?

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 16:20

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Als ik deze zondag al kies voor 'wedstrijd van het seizoen', gaat mijn teammoraal dan heel erg omlaag? Ik wil namelijk sowieso ook tegen de nummer 1 wedstrijd van het seizoen kiezen. Wat gebeurd er eingelijk precies, gaan de vormen dan ook omlaag, of alleen het moraal? Ik zou dus bij wijze van spreke mijn sterspelers deze zondag kunnen sparen, zodat hun vorm intact blijft?
je teamgeest gaat flink omlaag, en dat is desastreus voor je middenveld, zelfs al kies je dan in de wedstrijd tegen de nr 1 voor MOTS heeft dat overall waarschijnlijk nauwelijks nog zin, omdat MOTS met een lagere teamgeest ook weinig effectief is.

Een vergelijkinkje:
met middenveld slecht (laag) (3.3) bij PIC, en teamgeest 'geirriteerd'; wordt dit met MOTS zwak (heel laag) (4.0) ... dat is +0.7
ditzelfe met teamgeest 'dolgelukkig', gaat deze van zwak(laag) (4.2) bij PIC, naar matig (laag) (5.3) ... +1.1

als je dus deze wedstrijd al MOTS, kun je de volgende wedstrijd mét nogmaals MOTS in totaal minder hatstat-rating halen dan met twee wedstrijden PIC.
veel PICen zorgt overall voor betere hatstat-ratings dan veel MOTSen

ik vermoed dat je dan sowieso een eventueel sterker doelsaldo niet meer helpt, omdat je dan de wedstrijd tegen de huidige nr. 1 sowieso verliest, als die ook kan MOTSen én een veel betere teamgeest heeft, en waarschijnlijk sowieso al aan je gewaagd zal zijn.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt, ik ga denk ik toch deze wedstrijd MOTS en dan de volgende wedstrijd PIC, de laatste wedstrijd doe ik dan weer MOTS. Dit is mijn enige kans op te promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Sowiezo kan je een laatste wedstrijd van het seizoen altijd MOTSen (als je niet meer meedoet in de beker ofc.) aangezien teamspirit bij het begin van het nieuwe seizoen toch reset word.

Ik zit zelf een beetje met een dilemma wat ik het beste kan doen, ik sta nu gedeeld 2e met de nummer 2, maar voor eigenlijke promotie is mijn team te zwak (gemiddelde hatstats van 120, daarmee de 4e van de competitie) nu ben ik dus van plan mijn team te versterken met een of twee vleugelspelers (op het moment de zwakste spelers van mijn elftal).

Echter heb ik op het moment een fanclub van 974 welke dus eigelijk te groot is voor mijn huidige stadion (12000 man)

Financieel heb ik nu 170 306 euro met nog 1 thuiswedstrijd en 2 uit. Tijdens de uitwedstrijden loop ik eigelijk breakeven qua kosten en inkomsten.

Maar omgerekend kan ik dus maar 1 van de 2 dingen doen. Of een nieuwe speler of een groter stadion.

Enig advies? ;P

[ Voor 66% gewijzigd door Puc van S. op 22-01-2008 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je komend weekend MOTS willen spelen? Er zijn veel meer redenen om het niet te doen dan wel. Je haalt al weken meer stats als dat hij doet. Dus je elftal is beter dan dat van hem, maar dat is binnen Hattrick natuurlijk niet altijd genoeg. Je speelt een thuis wedstrijd en dat zou ook in jou voordeel moeten zijn. Alhoewel resultaten in het verleden niet tellen heb je wel de laatste twee onderlinge ontmoetingen gewonnen.

Dat hij komende weken aan zijn doelsaldo kan werken is niet jou probleem eigenlijk. Het belangrijkste voor jou is je wedstrijden winnen en je team in de juiste mood krijgen voor die beslissingswedstrijd. Hij kan makkelijk een aantal doelpunten op je uitlopen. Dat verschil kan je dan in de laatste wedstrijd weer goedmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 10:14
M1lamb3r schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:21:
Sowiezo kan je een laatste wedstrijd van het seizoen altijd MOTSen (als je niet meer meedoet in de beker ofc.) aangezien teamspirit bij het begin van het nieuwe seizoen toch reset word.

Ik zit zelf een beetje met een dilemma wat ik het beste kan doen, ik sta nu gedeeld 2e met de nummer 2, maar voor eigenlijke promotie is mijn team te zwak (gemiddelde hatstats van 120, daarmee de 4e van de competitie) nu ben ik dus van plan mijn team te versterken met een of twee vleugelspelers (op het moment de zwakste spelers van mijn elftal).

Echter heb ik op het moment een fanclub van 974 welke dus eigelijk te groot is voor mijn huidige stadion (12000 man)

Financieel heb ik nu 170 306 euro met nog 1 thuiswedstrijd en 2 uit. Tijdens de uitwedstrijden loop ik eigelijk breakeven qua kosten en inkomsten.

Maar omgerekend kan ik dus maar 1 van de 2 dingen doen. Of een nieuwe speler of een groter stadion.

Enig advies? ;P
Als je zeker weet dat je je stadion vaak vol krijgt, zou ik eerst het stadion uitbreiden. Je krijgt dan meer geld, waardoor je die spelers alsnog vrij snel kunt kopen. Je geeft toch al aan, dat je team te zwak is voor de hogere divisie.

Als je eerst spelers koopt, betaal je meer loon. En moet je vrij lang sparen, voordat je weer je stadion kunt uitbreiden. Terwijl je in dezelfde tijd, misschien al wel winst hebt gedraaid met je stadionuitbreiding (reken ik soms uit, is vaak 2 seizoenen bij mij).

Eerst investeren/zaaien, later oogsten.

Daarnaast krijg je ook niet meer geld als je door betere spelers promoveert. Want je stadion kan de extra supporters toch niet kwijt!

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

M1lamb3r schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:21:

Enig advies? ;P
Enkel als je zou promoveren, en dan een redelijk seizoen zou draaien zou die uitbreiding daadwerkelijk zin hebben..., de extra inkomsten opwegen tegen de meerkosten
Ik had vorig seizoen mn stadion vergroot naar 15000, maar heb dit seizoen slechts één wedstrijd uitverkocht huis gehad (deels ook omdat ik, na mn stadionuitbreiding mn promotie netaan misliep, en nu in een redelijk zwakke IX nog speel, mogelijk kan het zijnd at jouw liga wél wat sterker is en je wel ook met uitbreiding een uitverkocht huis kunt krijgen... echter binnen een of twe seitzoenen win je daarmee nooit 300K investering terug).
Ik vermoed dat ik aan meerinkomsten uit mn stadionvergroting minus de meerkosten aan onderhoud (€2000 per week duurder), slechts een minieme winst zou maken (gemiddeld zo'n €1500), die geenszins opweegt tegen de hoogte van de investering (die iets van €300.000 waren)... Hooguit op de zeer langere termijn gaat me dat winst opleveren, daarvoor moet ik eerst promoveren.

Wat me op de kortere termijn meer zinnig lijkt, is volgens mij de aanschaf van een goede vleugelspeler, die daadwerkelijk dat zwaktepunt versterkt..
Ik zou je dan aanraden eentje te kiezen met een beetje ervaring en een skill als 'snel' of 'koppen'... dat zijn naar mijn ervaring de meest efficiente spelers..
als je eeen beetje slim inkoopt, kan je erg gunstige zaken doen, ik had vorig seizoen tegen het einde van het seizoen eentje gekocht voor 264K en die halverwege dit seizoen weer doorverkocht voor 400K.

Overigens, hoe ziet je economie er voor volgend seizoen uit? Als je slim trained kun je sowieso rekenen op tussen de 1 en 1,5 miljoen aan inkomsten uit de verkoop van getrainde spelers, als je bij uitwedstrijden als breakeven speelt en per thuiswedstrijd zo'n 150.000 winst maakt heb je gemiddeld per week 75K inkomsten, + inkomsten uit training kan je tegen de 150K per week meer besteden, of juist sparen voor versterking..
dat zou genoeg ruimte moeten geven voor verdere versterking tijdens het volgende seizoen én stadionuitbreiding voor zo'n 300K

[ Voor 5% gewijzigd door RM-rf op 22-01-2008 13:18 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

lameeuw schreef op maandag 21 januari 2008 @ 21:36:
[...]

redelijk scoren zo te zien :? of staat er een andere op de TL :P
Ik bedoelde ook scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:33:
[...]

Waarom zou je komend weekend MOTS willen spelen? Er zijn veel meer redenen om het niet te doen dan wel. Je haalt al weken meer stats als dat hij doet. Dus je elftal is beter dan dat van hem, maar dat is binnen Hattrick natuurlijk niet altijd genoeg. Je speelt een thuis wedstrijd en dat zou ook in jou voordeel moeten zijn. Alhoewel resultaten in het verleden niet tellen heb je wel de laatste twee onderlinge ontmoetingen gewonnen.

Dat hij komende weken aan zijn doelsaldo kan werken is niet jou probleem eigenlijk. Het belangrijkste voor jou is je wedstrijden winnen en je team in de juiste mood krijgen voor die beslissingswedstrijd. Hij kan makkelijk een aantal doelpunten op je uitlopen. Dat verschil kan je dan in de laatste wedstrijd weer goedmaken.
Ja maar stel dat zijn doelsaldo de laatste wedstrijd +10 is tegenover dat van mij. Ik zie mij niet de laatste wedstrijd met 5-0 winnen van hem. En ik moet deze week tegen nummer 3, dus zal geen grote overwinning worden denk ik. Dus daarom dacht ik ik MOTS deze wedstrijd..word dan mss een grotere overwinning. De ene laatste doe ik dan PIC. En de laatste weer MOTS mss word het dan ook een groter overwinning. Maar blijkbaar heeft dit weinig nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 21 januari 2008 @ 19:55:
6, waarvan 2 in het buitenland. Geen idee hoe dat zich verhoudt.
* meldt. Tot vorig seizoen best wel redelijk, ik was met gemak mee aan het draaien in de top10 qua ratings. Als ik nu echter zie hoe gemakkelijk ik dit seizoen me kan handhaven terwijl ik bijna alle wedstrijden geen volwaardig team op de been heb gebracht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:27:
[...]

Ja maar stel dat zijn doelsaldo de laatste wedstrijd +10 is tegenover dat van mij. Ik zie mij niet de laatste wedstrijd met 5-0 winnen van hem. En ik moet deze week tegen nummer 3, dus zal geen grote overwinning worden denk ik. Dus daarom dacht ik ik MOTS deze wedstrijd..word dan mss een grotere overwinning. De ene laatste doe ik dan PIC. En de laatste weer MOTS mss word het dan ook een groter overwinning. Maar blijkbaar heeft dit weinig nut
Nu normaal spelen, week erna PIC en dan MOTS lijkt me het best. Het is jouw ding, maar een brakke teamspirit is lastig, zeker als je nog gaat piccen wanneer je er last van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:27:
[...]

overall haal je dan echter lagere hatstats over die drie wedstrijden, omdat het drukkende effect van een MOTS voor de navolgende wedstrijden zwaarder is dan het tijdelijke verhogende effect voor één wedstrijd....
Als je ervanuit zou gaan dat het aantal goals dat je scoort gerelateerd is aan je hatstats, haal je lagere hatstats en dus is de kans groter dat je juist minder goals scoort

bovendien... qua doelsaldo tellen je goals in de eindwedstrijd dubbel en is het dan gewoon het belangrijkste dat je dan wél optimaal presteert

een kleine vergelijking (met fantasie-cijfers)
PIC-PIC-MOTS <> MOTS-PIC-MOTS
hatstats: 140-150-160 <> 150 - 140 - 150
goals-saldo: +3 - +6 - +3 <> +5 - +4 - +1
(waarbij dus opgemerkt moet worden dat de goals in de laatste wedstrijd dubbel tellen, omdat die er bij je tegenstander afgaan)

ik zou overall absoluut kiezen voor het eerste scenario, je haalt daar ovverall 10 punten hatstats meer, scoort vooral beter in de tweede wedstrijd (tegen een zwak team, dus meer kans op goals) en de derde en laatste belangrijkste wedstrijd.

of het genoeg zal zijn weet je niet, je bent altijd afhankelijk van wat de ander doet, maar in die situatie zit je nu eenmaal, daar is geen ontsnappen aan...
enkel, laat je niet verleiden te denken dat 'Match-of-the-Season' spelen ook daadwerkelijk betekent dat je beter zal presteren, dat geld enkel zolang je alleen kijkt naar de huidige wedstrijd, in de wedstrijden erna verlies je meer aan prestatie, dan je in die ene match won.

[ Voor 11% gewijzigd door RM-rf op 23-01-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De supporters beginnen zich zenuwachtig te gedragen hier. Nog ongeveer een uur tot de halve finales beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Nou, jeugd def verkocht vanochtend voor net over het miljoen :) Kan nu rustig de jeugd een seizoen door laten lopen nog, die onkosten heb ik er al uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit moet ik gewoon even posten. Het geweldige commentaar bij mijn friendly:

Het was duidelijk dat kauwgomballenbende de voorkeur gaf aan aanvallen door het midden.De thuisploeg kwam op een 1-0 voorsprong in de 3e minuut na een doorbraak van Julián Rivet, die helemaal alleen over de rechterflank opstoomde en de bal over de keeper lobde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal niets. Je gaat alleen wat vaker door het midden dan over de vleugels, maar dat betekend nog niet dat je helemaal niet over de vleugels gaat. Dus gewoon blij zijn met het doelpunt en er nog een paar in rammen.

Tussen standen GoT-Cup (30 min)

The Dare Devils - DSanka Kickers : 1-1
Pewwy United - brainmania: 2-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:41:
Helemaal niets. Je gaat alleen wat vaker door het midden dan over de vleugels, maar dat betekend nog niet dat je helemaal niet over de vleugels gaat. Dus gewoon blij zijn met het doelpunt en er nog een paar in rammen.

Tussen standen GoT-Cup (30 min)

The Dare Devils - DSanka Kickers : 1-1
Pewwy United - brainmania: 2-0
haha ja dat snap ik ook wel, maar het stond gewoon heel grappig

inmiddels is het 3-0 6-0

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
**** GOT CUP ****

Gefeliciteerd aan de finalisten! Hoewel het even spannend leek zijn de uitslagen toch ruim genoeg.
Dsanka haalde het deze keer de finale niet, The Dare Devils waren te sterk.
De 2de finalis is een bekende! Pewwy United plaatste zich ten koste van brainmania.

Heren vergeet niet beker regels! :)

Succes beide!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:58:
**** GOT CUP ****

Gefeliciteerd aan de finalisten! Hoewel het even spannend leek zijn de uitslagen toch ruim genoeg.
Dsanka haalde het deze keer de finale niet, The Dare Devils waren te sterk.
De 2de finalis is een bekende! Pewwy United plaatste zich ten koste van brainmania.

Succes beide!
Joy, finale met 5 man uit mijn A-Team. Kan nog pittig worden woensdag, maar we gaan ervoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantoz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:11
Damien2004 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:58:
**** GOT CUP ****

Succes beide!
vergeet de beker regels niet... hmmm waar heb ik dat eerder gehoord... :P

zal woensdag wel weer een leuke partij worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Even voor de eerlijkheid, wedstrijd op neutraal terrein :?
Zo ja, waar gaan we ballen :?

[ Voor 21% gewijzigd door Pewwy op 23-01-2008 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Pewwy schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:27:
Even voor de eerlijkheid, wedstrijd op neutraal terrein :?
Zo ja, waar gaan we ballen :?
Logisch, stadion van de winnaar vorige editie?

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
TheInsomniac schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:44:
[...]

Logisch, stadion van de winnaar vorige editie?
Nah, dat is te klein >:)
Er moeten minstens 60.000 man in kunnen natuurlijk ;)

Uitdaging staat voor Swanfield Road. Misschien wel een leuke traditie voor de komende seizoenen om in het stadion van de vorige winnaar te spelen, als die niet weer in de finale staat dan.

[ Voor 28% gewijzigd door Pewwy op 23-01-2008 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantoz
uitdaging met 2 handen aangenomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Het Home of HVP heeft anders 70.000 stoelen hoor ;)
Kan je beter van Swanfield Road een Plan B maken, of Plan ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
hoedjevanpapier schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:40:
Het Home of HVP heeft anders 70.000 stoelen hoor ;)
Kan je beter van Swanfield Road een Plan B maken, of Plan ©
HEY! Swanfield Road heeft sfeer!! Het is net als de Arena vs De Kuip :)

Vind eigenlijk dat het altijd op Swanfield Road gehouden moet worden :)

Binnenkort weer de awards, zijn er nog mensen die ideën hebben voor de manager van het seizoen? Naast de GoT cup winnaar, die is meestal automatisch genomineerd. HvP met promotie. Nog meer gegadigde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Ikzelf ;-)
Eindelijk promotie en ver gekomen in de beker

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
TH0R schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 16:11:
Ikzelf ;-)
Eindelijk promotie en ver gekomen in de beker
Promotie naar? En welke ronde beker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Damien2004 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 16:08:
[...]

HvP met promotie. Nog meer gegadigden?
Als promotie naar IV voldoende is dan heb ik ook kans kandidaat te worden.
Sta momenteel 1e in V en 5 punten los van de nr2.
Zondag kunnen we al kampioen worden.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fresh Kickers maakt nog kans op kampioenschap in IV, dus die kan ook genomineerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Damien2004 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 16:13:
[...]

Promotie naar? En welke ronde beker? :)
Naar Ve, 7e ronde beker (best ver voor een VI'er)

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ok dus we kunnen zeggen:

- Winnar GoT cup
- HvP
- SC Amsreiw
- De TH0Rretjes (7de is ver idd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Zoals jullie vast wel weten trainen spelers op lage stats onder goed sinds dit seizoen sneller.
Heeft iemand al enige indicatie wat de trainingssnelheid is tussen de verschillende niveaus tussen
niet-bestaand en goed?
Ik wil misschien overstappen op passentrainen en dan is het wel handig voor mijn IDEE© :+
de trainingssnelheid te weten.

Gevonden voor korte pass:
........1....2...3....4....5....6...7...8**
17*.2,3 2,7 3,1 3,6 4,2 4,9 5,7 6,6
18 ..2,4 2,8 3,2 3,8 4,4 5,1 5,9 6,9
19 ..2,5 2,9 3,4 3,9 4,5 5,3 6,1 7,1
20 ..2,6 3,0 3,5 4,1 4,7 5,5 6,4 7,4
21 ..2,7 3,1 3,6 4,2 4,9 5,7 6,6 7,7
22 ..2,8 3,2 3,8 4,4 5,1 5,9 6,9 8,0
23 ..2,9 3,4 3,9 4,5 5,3 6,1 7,1 8,3
24 ..3,0 3,5 4,0 4,7 5,5 6,4 7,4 8,6
25 ..3,1 3,6 4,2 4,9 5,7 6,6 7,7 8,9
26 ..3,2 3,8 4,4 5,1 5,9 6,9 8,0 9,3***

*leeftijd
**start niveaul:1=rampzalig...etc
***weken benodigd om 1 passing skill te stijgen

-goed coach
-9 of 10 assistenten
-100% intensiteit
-13% conditie
(Bron: Global)

[ Voor 48% gewijzigd door Quintus op 24-01-2008 20:42 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Tjsa ik zie een nominatie daarvoor ook wel zitten :P. Ben druk op weg naar mijn 3e kampioenschap op rij(is nog niet echt zeker, maar niet onrealistisch sta nu iig 1e). En vind het op zich best netjes na promotie uit 7 naar 6, vervolgens doorpromoveren naar 5, en nu dus 1e in de 5e klasse.

Maar ik moet zeggen dat die 7e ronde beker een nette prestatie is, ik probeer dat ook al een paar seizoenen, maar voorlopig kom ik niet verder dan ronde 3.

Overigens vind ik dat damien de titel moet krijgen als zijn plan © gewerkt heeft, maar dat kunnen we geloof ik volgend seizoen pas concluderen. Zulke langetermijn planning is indrukwekkend, want het begin van dat plan was ergens in 2005 oid? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
TheInsomniac schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:37:
Tjsa ik zie een nominatie daarvoor ook wel zitten :P. Ben druk op weg naar mijn 3e kampioenschap op rij(is nog niet echt zeker, maar niet onrealistisch sta nu iig 1e). En vind het op zich best netjes na promotie uit 7 naar 6, vervolgens doorpromoveren naar 5, en nu dus 1e in de 5e klasse.

Maar ik moet zeggen dat die 7e ronde beker een nette prestatie is, ik probeer dat ook al een paar seizoenen, maar voorlopig kom ik niet verder dan ronde 3.

Overigens vind ik dat damien de titel moet krijgen als zijn plan © gewerkt heeft, maar dat kunnen we geloof ik volgend seizoen pas concluderen. Zulke langetermijn planning is indrukwekkend, want het begin van dat plan was ergens in 2005 oid? :P
En het leek eerst zelfs niet te lukken, dus ik ga mee als zijn plan © inderdaad goed uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 23:04:
[...]

En het leek eerst zelfs niet te lukken, dus ik ga mee als zijn plan © inderdaad goed uitpakt.
Hehehe :)

Uiteindelijk faalde mijn eerste plan vanwege de transfermartk daaling. Als de huidige markt situatie aanhoudt zou mijn plan best eens weer kunnen gaan werken :) Mijn 2de plan wat nu uitgevoerd word klopte wel voor dat de transfermarkt omkeerde maar of hij nu nog klopt weet ik niet, dat zal ik moeten berekenen.
Wel is het zo dat ik dus bewust bepaalde keuzes gemaakt heb aan de hand van berekeningen met de transfermarkt prijzen misschien dat het daar voor mij goed heeft uitgepakt :) Komend seizoen moet ik een investering doen van 10,5 mil om mijn team V waardig te maken :) Ik denk zelf dat ik het niet haal de IV in één keer maar als je mazzel heb weet je het nooit :)

Wel is het zo dat na volgend seizoen er natuurlijk een nieuw lang termijnen plan moet komen om in de ere divisie te komen :)

@quintes: Indruk wekkend staatje. Gebasseerd op een onderzoek? Zijn er meer? En waar heb je dit gevonden?

[ Voor 5% gewijzigd door Swanfield op 25-01-2008 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is MOTS etc?

Heb nu net een team overgenomen van een BOT. Eerste competitiewedstrijd 5-1 verloren en vriendschappelijk met 9-0 verloren. Hoogste TSI in mijn team is amper 800 dus na dit seizoen eens op de tarnsfermarkt kijken of zelf wat kweken. Verder maak ik alleen gebruik van Hattrick Manager iemand anders die nog goede extra programmatjes aanraad voor je Hattrick-team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:55:
Wat is MOTS etc?

Heb nu net een team overgenomen van een BOT. Eerste competitiewedstrijd 5-1 verloren en vriendschappelijk met 9-0 verloren. Hoogste TSI in mijn team is amper 800 dus na dit seizoen eens op de tarnsfermarkt kijken of zelf wat kweken. Verder maak ik alleen gebruik van Hattrick Manager iemand anders die nog goede extra programmatjes aanraad voor je Hattrick-team?
Welkom!
Lees de openingspost even en gebruik sites als:
- http://www.databased.at/hattrick
- http://wiki.hattrick.org/Main_Page

om je kennis te vergroten. Het lezen van de regels op Hattrick zelf kan je kennis ook aanzienlijk vergroten!

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Zullen we anders na ronde 14 een 5 teams selecteren die mee gaan voor GoT team van het jaar. Deze teams mogen dan zelf in 300 tekens een uitleg schrijven over waarom zij moeten winnen. D.m.v. een poll kan er dan gekozen worden wie manager van het jaar wordt.

Idee?

P.S. Wat ik mooi vind aan Damian zijn plan, is dat hij het al vanaf het begin Plan© noemt. Had hij het Plan A genoemd, dan was het waarschijnlijk op korte termijn al wel gelukt. Nee, meneer kiest Plan C, zodat er eerst twee plannen moeten mislukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
hoedjevanpapier schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 13:21:
Zullen we anders na ronde 14 een 5 teams selecteren die mee gaan voor GoT team van het jaar. Deze teams mogen dan zelf in 300 tekens een uitleg schrijven over waarom zij moeten winnen. D.m.v. een poll kan er dan gekozen worden wie manager van het jaar wordt.

Idee?

P.S. Wat ik mooi vind aan Damian zijn plan, is dat hij het al vanaf het begin Plan© noemt. Had hij het Plan A genoemd, dan was het waarschijnlijk op korte termijn al wel gelukt. Nee, meneer kiest Plan C, zodat er eerst twee plannen moeten mislukken ;)
hehehe Zat te twijfelen tussen © of ® maar idd als het ® was geworden dan waren we allemaal grijs en bejaard geweest eer dat lekker werkte :)

Prima optie! Denk dat je wel een aantal dingen dan moet stellen als voorwaarde voor nominatie :p
Maar zoals al eerder genoemd 3x of meer achter elkaar promoveren is ook een goede, GoT cup winnaar en promoveren naar de hoogste divisies of hoogst geplaatste teams, verste in de KNVB beker en meer kan ik even niet verzinnen :)

Of ze dan een stukje moeten schrijven is lastig. Je heb kans dat je iemand nomineerd die dus niet echt actief hier is... Aan de andere kant kan je hem wel weer hier heen lokken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

De jury nomineert de 5 teams die mee mogen doen. GoT cup: prima. Verste bekerronde, ook leuk (al moet het wel in verhouding staan met comp). Ik heb m zelf al wel eens gewonnen, dus ik wil je ook wel helpen in de jury. HVP valt dan wel af als kandidaat, want dat zou niet eerlijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
hoedjevanpapier schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 13:48:
De jury nomineert de 5 teams die mee mogen doen. GoT cup: prima. Verste bekerronde, ook leuk (al moet het wel in verhouding staan met comp). Ik heb m zelf al wel eens gewonnen, dus ik wil je ook wel helpen in de jury. HVP valt dan wel af als kandidaat, want dat zou niet eerlijk zijn.
Nou ik vind ook dat je andere mag voordragen als je vindt dat die het verdienen :) En ik vind dat HvP een zeer goede prestatie geleverd heeft dit seizoen :)
Wie was ook al weer het verste in de beker? ff opzoeken :p Dsanka had zo'n mooi lijstje

FC StupidByNature - Fiets em d'r in (156643939)

HERTHA BSE - OO0nMe's Dreamteam (156643906)

2 teams dus :)

[ Voor 8% gewijzigd door Swanfield op 25-01-2008 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Damien2004 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 08:11:
[...]

@quintus: Indrukwekkend staatje. Gebaseerd op een onderzoek? Zijn er meer? En waar heb je dit gevonden?
Zoals er bij stond (Bron: Global).
Link, even aanpassen aan de server waar je op ingelogd bent op HT'

In een draadje op global werd dit van origine Hongaarse onderzoek gepubliceerd. Het schijnt dat het grotendeels op echte data gebaseerd is en deels uitgerekend.
Dat onderzoek ging over Korte Pass. Onderzoeken naar andere stats ben ik nog niet tegengekomen. Heb er ook niet echt naar gezocht. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Quintus op 25-01-2008 16:44 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Quintus schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:00:
[...]

Zoals er bij stond (Bron: Global).
Link, even aanpassen aan de server waar je op ingelogd bent op HT'

In een draadje op global werd dit van origine Hongaarse onderzoek gepubliceerd. Het schijnt dat het grotendeels op echte data gebaseerd is en deels uitgerekend.
Dat onderzoek ging over Korte Pass. Onderzoeken naar andere stats ben ik nog niet tegengekomen. Heb er ook niet echt naar gezocht. ;)
Ik had al zo'n gevoel dat mijn spelers veel harder trainden. En dat was ook zo dus :D
Passen training FTW!

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Iemand tips, moet ik mijn training in de jeugd omgooien voor zo'n gast :?
Dimitri Arpels heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.

Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer matig zijn. Volgens mij is deze speler topklasse op het gebied van Positiespel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

wat is dit nou weer, vorige week speler uit de jeugdopleiding getrokken:

Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Kees-Jan Fernee.
Volgens mij is deze speler klasse op het gebied van Scoren.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?

nu trainingsrapport????

Kees-Jan Fernee: Misschien wordt het tijd voor wat vers bloed in de selectie, baas. Deze jongen verbetert zich bijvoorbeeld helemaal niet meer.

leuk he? 8)7

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Pewwy schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 23:21:
Iemand tips, moet ik mijn training in de jeugd omgooien voor zo'n gast :?

[...]
Kijk eerst eens naar zijn prestaties op het middenveld. Wanneer hij nu al meer dan 5 sterren haalt kan je er idd over nadenken om te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

chario2 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 00:34:
wat is dit nou weer, vorige week speler uit de jeugdopleiding getrokken:

Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Kees-Jan Fernee.
Volgens mij is deze speler klasse op het gebied van Scoren.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?

nu trainingsrapport????

Kees-Jan Fernee: Misschien wordt het tijd voor wat vers bloed in de selectie, baas. Deze jongen verbetert zich bijvoorbeeld helemaal niet meer.

leuk he? 8)7
heb ik al bij 3 spelers gehad, gewoon ergens anders neerplempen en dan maar zien wat er van komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Brainpower schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 09:57:
[...]

Kijk eerst eens naar zijn prestaties op het middenveld. Wanneer hij nu al meer dan 5 sterren haalt kan je er idd over nadenken om te switchen.
5,5, maar ik heb ook twee def van rond de 6-7. Alleen zijn die binnen 3 weken uitgetraind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Pewwy schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 15:05:
[...]

5,5, maar ik heb ook twee def van rond de 6-7. Alleen zijn die binnen 3 weken uitgetraind.
Een def van 6-7 zit al zeker op goed denk ik. Ik trainde ook defs en die haalden 6 sterren en waren beide goed. Dus die kan je denk ik zondag wel pullen en dan mids trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damn, krijg een flinke ME rape, terwijl mijn directe concurrent voor degradatie van de nummer 1 wint. En dan te bedenken dat ik het niet op de laatste wedstrijd wilde laten aankomen :(

En daar gaat mijn spits :( Ga ik in de laatste paar wedstrijden toch nog de directe degradatie niet kunnen ontlopen :(

Gaat goed, twee rode kaarten, terugkomen tot 2-2, 2 blessures bij mijn tegenstander die nu zonder wissels zit en dan weer 3-2 achter komen :( Volgende week wordt een drama zonder die spelers. Wordt nog een hele slag om dit seizoen te redden :)

[ Voor 52% gewijzigd door Pewwy op 27-01-2008 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

De hele eerste helft 0-0 en dan in de tweede helft toch nog met 1-4 winnen. Directe promotie naar IV is weer een stapje dichterbij gekomen. Nog één wedstrijd winnen is waarschijnlijk genoeg. Morgen zullen we het zien. Jammer dat de concurrent geen punten verspeelde dan waren we nu al kampioen.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, hier is het ook spannend. Sta gedeeld derde in IX. De volgende wedstrijd is thuis tegen de nr.2 en de laatste wordt een 5-0 walkover. De huidige nr.2 moet de laatste wedstrijd tegen de nr.1. Ik ga er van uit dat hij deze verliest, maar ik moet punten pakken tegen hem, want zijn doelsaldo is een stuk beter dan dat van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik ben na een 2-3 overwinning op de nummer 1 zelf nummer 1. Nu alleen nog tegen de nummer 4 en een bot en dan promoveren we waarschijnlijk rechtstreeks naar V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Zucht, ik heb ook een bagger wedstrijd gehad: hoogste hattstats ooit (123) met MOTS tegen mijn directe concurrent voor de 1e plaats (ik vermoed dat hij ook MOTS speelde). Spelen we gelijk... Ik krijg in de wedstrijd 6 kansen waarvan er 2 ingaan, hij krijgt 2 kansen en scoort 2 keer...

Dus nu is er in feite nog steeds niets beslist in mijn league (IX.618), maar ik houd in ieder geval 2 punten voorsprong op nr. 2 en 3 punten op nr. 3, maar het is een fragiel evenwicht. Nog even 2 weekjes wachten en kijken wat er gebeurt.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
De ME heeft zeer goede zaken gedaan voor mijn klassement :P. Valt wel mee, heb weer gewonnen, hoewel er rekening gehouden werd met verlies. Volgende wedstrijd was veel belangrijker, dan zijn er dubbele punten te verdienen tegen de nummer 2. Heb mijn TS nog de laatste boost gegeven, en 3 punten erbij. Dus het wordt spannend volgende week, als ik dat win, ben ik kampioen.

En dan kunnen we gaan nadenken over p/d duel (die ik echt moet spelen:P, kan nog max 32 punten halen, was een beetje spannend deze competitie. Voor het vergelijk, de wedstrijd die tussen de nummers 5/6 ging vandaag heeft de meeste hatstats uit onze competitie :P, tot nu toe in ieder geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
1-0 verloren van een counter ploeg :'( Wat is dat toch oneerlijk als je beter bent op alle posities behalve de verdedinging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 08:40:
1-0 verloren van een counter ploeg :'( Wat is dat toch oneerlijk als je beter bent op alle posities behalve de verdedinging.
Welkom in de wereld wat Hattrick heet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 08:40:
Kijk voor de lol eens bij mijn wedstrijd van gisteren. Oneerlijkheid hoort er gewoon bij denk ik ;)

Iemand overigens tips voor de komende 2 weken? Sta nog 3 punten los van de nummer 7, met 11 doelpunten verschil. Komende zondag moet ik kunnen winnen, en als hij verliest ben ik klaar, maar tips zijn welkom. Heb nog nooit zo zwaar in degradatienood gezeten :D

[ Voor 27% gewijzigd door Pewwy op 28-01-2008 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:08:
[...]

Kijk voor de lol eens bij mijn wedstrijd van gisteren. Oneerlijkheid hoort er gewoon bij denk ik ;)

Iemand overigens tips voor de komende 2 weken? Sta nog 3 punten los van de nummer 7, met 11 doelpunten verschil. Komende zondag moet ik kunnen winnen, en als hij verliest ben ik klaar, maar tips zijn welkom. Heb nog nooit zo zwaar in degradatienood gezeten :D
Alles MOTSen ;)

Achja klaag niet om het onrecht wat me aangedaan is hoor. Komt wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:33:
[...]

Alles MOTSen ;)

Achja klaag niet om het onrecht wat me aangedaan is hoor. Komt wel weer goed.
MOTS is eigenlijk alleen een optie voor mijn P/D, maar dan moet ik dat wel halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sta nu op directe promotie en ben blij dat er in de komende weken nog verandering komt in de competitie waar ik terecht kom. Want in diegene die alltid nu aangeeft zou ik direct weer degraderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:40:
Sta nu op directe promotie en ben blij dat er in de komende weken nog verandering komt in de competitie waar ik terecht kom. Want in diegene die alltid nu aangeeft zou ik direct weer degraderen.
Tsja, het is een kunst om dan niet te degraderen ;) Kost je waarschijnlijk de aanschaf van een extra mythische spelert, maar dat is vaak al genoeg. Beetje financieel beleid kan een seizoen te veel kosten goed opvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb aan het einde van het seizoen ongeveer 5M voor een nieuwe trainee en versterkingen. Dus we zullen wel zien waar het schip gaat stranden.

Trouwens grappig dat nieuwe achtergrondverhaal. Lijkt mij dat spelhervatten trainen interessanter word op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 17:01:
Heb aan het einde van het seizoen ongeveer 5M voor een nieuwe trainee en versterkingen. Dus we zullen wel zien waar het schip gaat stranden.

Trouwens grappig dat nieuwe achtergrondverhaal. Lijkt mij dat spelhervatten trainen interessanter word op die manier.
Kosten zullen wel in loon gaan zitten in plaats van aanschaf. Wordt dus veel rekenen en ver komen in de beker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Tis wel weer raak hoor met een bepaalde speler van mij. Heeft dit seizoen welgeteld 3 competitiewedstrijden gespeeld en heeft al 15 weken blessureleed toebedeeld gekregen. En ja hoor, netjes gewacht tot de pleister weg was! http://alltid.org/player/90645233
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 17:01:

Wel jammer dat de keeper niet meer de vrije trappen en strafschoppen in de wedstrijd mag nemen. Dat kan IRL wel.

[ Voor 39% gewijzigd door Quintus op 28-01-2008 19:00 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

is er iemand die een oefenwedstrijd wil spelen voor de jeugd, team id 58578??

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
chario2 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 19:35:
is er iemand die een oefenwedstrijd wil spelen voor de jeugd, team id 58578??
Uitgedaagd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Quintus schreef op maandag 28 januari 2008 @ 18:58:
Wel jammer dat de keeper niet meer de vrije trappen en strafschoppen in de wedstrijd mag nemen. Dat kan IRL wel.
Gewoon zuur zelfs, Ik heb tot begin dit seizoen altijd keepers met SH gehad. Werkte perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Pewwy schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:08:
[...]

Tjsa gezien je tegenstanders, zou je het kunnen proberen om eerst pic+counter te doen, nooit slecht voor je, zeker aangezien je ook nog 3 punten kunt pakken in de wedstrijd erna, zeker met een beetje TS. Enige maar in dit plan is dat je iig formidable counter kunt neerzetten 4-4-2. 3 IM, 1 winger. (speel zelf liever 4-5-1, maar daar moet je misschien meer de spelers/ervaring mee hebben).

Als dat lukt kun je de wedstrijd erna wellicht hetzelfde doen. Mocht je de eerste verliezen dan kun je normalen als de nummer 7 verloor, en anders mots ertegenaan om zeker te zijn(zo sterk is hij nu ook weer niet en 10 doelpunten maakt hij niet zomaar goed). Met 2 keer pic heb je natuurlijk met een zwak leadership coach toch een heerlijk uitgangspunt voor p/d zeker gezien de sterkte van je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

geaccepteerd, thx _/-\o_

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Pewwy schreef op maandag 28 januari 2008 @ 21:22:
[...]

Gewoon zuur zelfs, Ik heb tot begin dit seizoen altijd keepers met SH gehad. Werkte perfect...
daar heb je nog steeds wat aan, lees het verhaal nog maar eens 8)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

chario2 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 23:12:
[...]

daar heb je nog steeds wat aan, lees het verhaal nog maar eens 8)
Idd, ze zullen in prijs gaan stijgen doordat SH training langer gaat duren. Daarnaast kunnen ze de nieuwe SH acties van de HT engine gemakkelijker stoppen.

Toch ervaar ik het weer als een sneer richting de mensen die van de mogelijkheden van het spel gebruik maken. Daarnaast vind ik de adaptatietijd van 1 seizoen sowieso kort. Maar dat vond ik bij de vorige wijzigingen ook zo. Je zult nu maar WEER je schema om moeten gooien, terwijl hattrick toch bedoeld is voor de lange termijn.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
De nieuwe tactiek ‘afstandsschoten’ is een alternatief voor teams die het lastig vinden balbezit om te zetten in doelpunten. Met deze tactiek ruilen teams een aantal van hun gewone kansen in voor kansen uit afstandsschoten. Het team krijgt simpelweg de opdracht om het vaker ‘van afstand te proberen’ en niet elke aanval volledig uit te willen spelen.
Eindelijk nog een kans om die verdedigende counter teams aan te pakken! :)
Kijk er erg naar uit naar deze nieuwe vaardigheid hoewel je nu wel keuzes moet gaan maken. Of scoren of passen als extra vaardigheid bij een middenvelder.

Salaris word alleen wel weer meer :'( En zelfs mijn keeper moet nu spelhervatten hebben hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Damien2004 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 08:15:
[...]

Eindelijk nog een kans om die verdedigende counter teams aan te pakken! :)
Kijk er erg naar uit naar deze nieuwe vaardigheid hoewel je nu wel keuzes moet gaan maken. Of scoren of passen als extra vaardigheid bij een middenvelder.

Salaris word alleen wel weer meer :'( En zelfs mijn keeper moet nu spelhervatten hebben hehe.
Waar was de tijd dat keepers gewoon alleen keepen nodig hadden ^^, dadelijk hebben ze al keepen, verdedigen en spelhervatting nodig. Hebben ze dadelijk ook passen nodig om de bal goed naar mede spelers te krijgen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

M1lamb3r schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:08:
[...]

Waar was de tijd dat keepers gewoon alleen keepen nodig hadden ^^, dadelijk hebben ze al keepen, verdedigen en spelhervatting nodig. Hebben ze dadelijk ook passen nodig om de bal goed naar mede spelers te krijgen? :P
Ik kan me voorstellen dat dat gewoon een onderdeel van je tactische keuzes wordt, welke secondary skills je keeper het beste kan hebben...
Voor teams die met drie verdedigers spelen en een stevig middenveld, is SH als bijskill niet zo heel hard nodig, daarvoor kunnen ze beter een keeper met ietwat hogere defensieve skills nemen.
Voor counterteams met solide defense is juist SH een skill die hard nodig kan zijn om juist te voorkomen op dat punt zeer kwetsbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Damn, ik probeer al een hele tijd een programma te vinden die grotendeels lijkt op Hattrick Buddy. Ik vind dat een heerlijk programma en heb uiteindelijk ook betaald voor het gebruik ervan.

Helaas is er geen support meer en werkt het nu al bijna een heel seizoen niet meer. ;(

Het mooie van Buddy vond ik o.a. dat je vrij simpel de history van de league kon bekijken. Per team onder elkaar wat de prestaties geweest zijn, per speler alle info die je je maar kan wensen, inclusief transfervergelijking.
Ook de veranderingen per speler waren altijd erg leuk... gebruik ik stiekum nog steeds omdat t proggie nog wel spelerinfo download.

Proggies uit de startpost heb ik allemaal geprobeerd... ben nu bezig om AM ff te bekijken.

Iemand nog een idee van proggies die buddy voor mij zou kunnen vervangen?

En wat is er eigenlijk mee gebeurd?

Thanks!

[ Voor 17% gewijzigd door SqueakyClean op 29-01-2008 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Ben ik ook wel benieuwd naar, ik gebruikte Buddy altijd erg graag.
Ik kan trouwens niet eens meer info downloaden, omdat ik mijn 'nick' heb veranderd :S

HAM vond dat ook al niet fijn, moet elke keer loginnaam intikken.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Even spammen hier omdat we voor het komende seizoen nog 1 team missen in de ROHPA (Recht Op Het Pils Af ) Jeugd competitie (jong geleerd..... :P).

Ik hoop een beetje hier een laatste deelnemer te vinden want anders moet ik de boel terugschroeven naar 4 deelnemers en dat wil ik eigenlijk niet ;) Mocht er iemand zijn die een andere jeugdcompo wil proberen voor een seizoen waar het afgelopen seizoen erg spannend is geweest (nummers 1 en 3 scheelden maar 3 punten ;) ) dan is men vrij om te joinen :)

ROHPA Jeugd (1254)

einde spam :P

[ Voor 6% gewijzigd door lameeuw op 30-01-2008 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05:51

Shabbaman

Got love?

Ik heb voor het eerst in lange tijd weer eens een trainee te koop gezet, m'n reservespits. Een overblijvertje van de tijd dat ik nog spitsen trainde, 4 seizoenen geleden. Uitmuntend scoren, maar na twee seizoenen passen en twee seizoenen vleugelspel heeft hij ook uitstekend vleugel en formidabel passen. Dus ik denk "wat de gek er voor geeft" en zet hem op de lijst voor 2 miljoen. En jawel... 8)7 Benieuwd of er nog grotere gekken rondlopen, vanavond gaat hij eruit. Kan hij nog mooi +10 krijgen in een friendly.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

TH0R schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 00:04:
Ben ik ook wel benieuwd naar, ik gebruikte Buddy altijd erg graag.
Ik kan trouwens niet eens meer info downloaden, omdat ik mijn 'nick' heb veranderd :S

HAM vond dat ook al niet fijn, moet elke keer loginnaam intikken.
Dat hoeft niet hoor. In de instellingen je gegevens invoeren en er wordt nooit meer naar gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Ik heb op je spam gereageerd... AC Quattro Ragazzi, jeugdteam van AC Quattro in IX.475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Brainpower schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 10:26:
[...]

Dat hoeft niet hoor. In de instellingen je gegevens invoeren en er wordt nooit meer naar gevraagd.
Dan ga ik extra moeite doen, kon die optie eerst niet vinden.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

TH0R schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:56:
[...]

Dan ga ik extra moeite doen, kon die optie eerst niet vinden.
Zie Instellingen --> Online, en dan onderste regel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo nu hebben we alle landen binnen Europa bezocht :9 Nu gaan we de rest van de wereld veroveren.

Even een stukje GoT-cup finale meepakken voordat ik naar huis ga. Beide succes gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantoz
dankje... zal het nodig hebben ben ik bang ;)

aangezien ik hier op het werk wel naar tweakers kan maar niet naar hattrick zal ik de boel maar snel inpakken en naar huis gaan..

en dan maar hopen dat het een beetje spannende finale zal zijn...

**EDIT** laat ik dat spannend maar weglaten.... kan veel gebeuren.. maar 4-1 achterstand zie ik niet meer goedkomen... kontgras met de Cup! **EDIT**

[ Voor 23% gewijzigd door Xantoz op 30-01-2008 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog zin in een jeugdwedstrijd teamid = 29003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Brainpower schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 15:20:
[...]

Zie Instellingen --> Online, en dan onderste regel
Naja, steeds vinkjes aan of uit, programma afsluiten, etc.
Ik krijg toch steeds weer mijn nickname ipv mijn inlognaam te zien. En moet ik dus de username weer aanpassen in de pop-up van HAM.

Naja, inlognaam maar veranderd, zodat deze hetzelfde is als mijn nickname. En probleem opgelost.

Trotse vader!

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.