Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 61 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.560 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat het eindstation voor mij de kwart is...maar mag niet klagen 1ste keer dat ik zo ver kom. normaal wordt ik er al uitgeschopt in de pre group stage.

Alleen balen dat m`n verdediger eruit is geschopt. zit al mager in de vededigers :(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan was je sowieso al verder want we waren begonnen in de first group stage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:37

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

aaah, nog 8 dagen wachten en dan kan ik pas mijn 8 * def promoveren uit de jeugd. Zit al 1,5 seizoen in de jeugd maar wil maar geen 17 worden :P Volgens de coach is hij er aan toe dus hoop dat het wat voorstelt dit keer :P

Zit inmiddels wel met een dilemma met een andere jeugdspeler:

Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Bart van Limburg.

Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Scoren. Volgens mij is deze speler getalenteerd op het gebied van Verdedigen.

en al sinds de eerste training krijg ik dit soort berichten over deze knakker:

18-12-2007 18:45
Bart van Limburg: Hij zegt dat de jeugdopleiding zijn ontwikkeling remt. Om eerlijk te zijn, denk ik dat hij gelijk heeft...

11-12-2007 20:30
Bart van Limburg: Misschien wordt het tijd voor wat vers bloed in de selectie, baas. Deze jongen verbetert zich bijvoorbeeld helemaal niet meer.

Wat moet ik daar nou weer mee.... ontslaan ? of gewoon maar laten meelopen en hopen dat het over een seizoen wat wordt als ik hem kan promoveren......

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als hij goed presteert in je jeugd en er zijn slechtere spelers danwel spelers die volgens jouw vermoeden veel geld op gaan leveren dan zou ik hem gewoon mee laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Als je verwacht dat hij goed is en hij verbetert zich echt niet gewoon lekker laten spelen op een niet trainbare plek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

lameeuw schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:19:
aaah, nog 8 dagen wachten en dan kan ik pas mijn 8 * def promoveren uit de jeugd. Zit al 1,5 seizoen in de jeugd maar wil maar geen 17 worden :P Volgens de coach is hij er aan toe dus hoop dat het wat voorstelt dit keer :P
hoeveel sterren haalde hij in zijn 1e wedstrijd?

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

_AzN_GhOsT schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 02:29:
[...]

hoeveel sterren haalde hij in zijn 1e wedstrijd?
dat was met het "oude" systeem nog en toen zat hij op 6,5 of 7 (toen de vorm nog meetelde e.d.). Daarna ging het heel rap naar de 8,5 en met de nieuwe waarderingen / niveau's constant op 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren weer gewonnen in de Eredvisie, maar nu is dus de link naar de competitie even verdwenen. Goed we wachten wel weer af waar we nu staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:26:
[...]

Aardige speler, maar kan natuurlijk altijd beter :9

mijn keepert 15 jaar 87 dagen en 7,5*
:o En dan was ik al trots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Mijn 8 ster jeugdkeeper:

Elco Zillissen
TSI = 4 320, 17 jaar en 85 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider

Conditie: zwak Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht

Altijd lekker :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad lekker en zeker met die TSI. Mijn keepert moet dit dan ook kunnen halen vermoed ik, maar daar moet ik nog 1,5 seizoen op gaan zitten wachten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Zet em vanavond op de TL... Denk gewoon voor 0 euro zodat veel mensen hem mss bookmarken... Als je hem erop zet voor 250k ofzo heb je kans dat mensen em overslaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarbij het plaatsen van een advertentie en het spammen in TL-topics van federaties wil ik ook nog wel eens extra aandacht genereren en dus net wat extra opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:39:
Daarbij het plaatsen van een advertentie en het spammen in TL-topics van federaties wil ik ook nog wel eens extra aandacht genereren en dus net wat extra opleveren.
Een ad plaatsen kan toch maar eens in de 3 dagen? Moet je dat dan meteen doen, of een paar uur voor de deadline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Brainpower schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:43:
[...]

Een ad plaatsen kan toch maar eens in de 3 dagen? Moet je dat dan meteen doen, of een paar uur voor de deadline?
Paar uur voor de deadline werkt het best. Anders kan je inderdaad niets meer plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

lameeuw schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 08:38:
[...]

dat was met het "oude" systeem nog en toen zat hij op 6,5 of 7 (toen de vorm nog meetelde e.d.). Daarna ging het heel rap naar de 8,5 en met de nieuwe waarderingen / niveau's constant op 8.
hmm..dan stellen mijn 4 ster spelertjes niet zoveel dan...

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

_AzN_GhOsT schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:02:
[...]

hmm..dan stellen mijn 4 ster spelertjes niet zoveel dan...
Tot nu toe is mijn ervaring dat jeugspelers vanaf 7 sterren, stats van redelijk en hoger hebben. Alhoewel ik ook een speler van 6,5 ster had met drie stats op matig.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Weet iemand wat er precies met Hattrick Budy is gebeurd? Sinds het nieuwe seizoen doet ie t voor 80% niet meer en de website is ook down.

Ook HTRatings krijgt geen updates meer en die doet het ook voor geen meter.....

iWeet iemand een ander hulp proggie wat ik met deze programma's kan vergelijken?

[ Voor 4% gewijzigd door SqueakyClean op 12-01-2008 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Hattrick Organizer

Zie startpost.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Roman Roselaar heet en 16 jaar oud is.

Zonder verdere training denk ik dat hij redelijk zal blijven in Verdedigen. Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen, dan zou deze jongen wel eens klasse kunnen zijn.
Nou dat is wel weer lekker dan :) Met training kan die verder komen? Blijft vaag maar denk van wel :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

En weer gewonnen, sta nu 2es waar ik in het begin van het seizoen om het einde van de poule bengelde, terwijl mijn ploeg eigenlijk niet veranderd is, het blijft een vreemd iets dat hattrick.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Damien2004 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:13:
[...]

Nou dat is wel weer lekker dan :) Met training kan die verder komen? Blijft vaag maar denk van wel :)
hoeveel sterren haalt hij?

ik heb er 1 met bericht waarvan hij verdedigen in no time naar redelijk kan trainen. Is dat dan zijn max? Verder is hij klasse in verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

_AzN_GhOsT schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:04:
[...]

ik heb er 1 met bericht waarvan hij verdedigen in no time naar redelijk kan trainen. Is dat dan zijn max? Verder is hij klasse in verdedigen.
Denk niet dat redelijk zijn maks is, ik heb vanochtend een jeugdspeler gepromoveerd die getalenteerd zou zijn qua verdedigen en die heeft redelijk verdedigen (met zwak passen en matig pm), ik denk dat je met een klasse dus maks op hoog goed of heel laag uitstekend kunt komen en met een topklasse op misschien hoog uitstekend. Of deze beredenering klopt ga ik volgende week uitvinden als ik mijn klasse verdediger promoveer :)

Desbetreffende speler heb ik trouwens altijd op het middenveld geposteerd en haalde altijd netjes 5 *...... op de verkeerde positie dus :P

[ Voor 13% gewijzigd door lameeuw op 13-01-2008 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

dat hoor ik vaker, eeuwig zonde....maar ben benieuwd naar je volgende speler volgende week. Laat het maar horen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste rood van dit seizoen binnen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Pewwy schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 20:51:
Woei, 3-1 in een echte zware pot kijkend naar de statistieken. Blessure van mijn trainee valt mee gelukkig :)
Heb het ondertussen een beetje verwerkt dat ik door jou vakkundig de beker ben uitgewerkt.

Heb vandaag namelijk een goedmakertje gehad van Hattrick, die heeft zeer mij namelijk van de 3e naar de 1e plek in de 5e klasse gezet:P. Ik heb vakkundig(mocht niet klagen over de ME) mijn tegenstander met 0-1 weggecounterd:P(met PIC)). En zowel de nummer 1 als de nummer 2 verloor. Sta nu dus tegen de verwachting in op de eerste plek. Gelukkig voldoende verliespunten want de 4e klasse wordt voorlopig iets gek ben ik bang....

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
ik heb ook nogsteeds een hattrick team geloof ik, en het begint op het moment toch weer te kriebelen om weer te gaan spelen, maar het team wat ik heb is best aardig, alleen allemaal hoog bejaard, en ik ben ondertussen gedegradeeerd van de V naar de VIII door mijn wanbeleid, echter heb ik nog wel 2,5 miljoen in kas. Wat is het verstandigst om hiermee te doen? zal ik opnieuw beginnen, en een heel nieuw team starten? of zal ik toch proberen wat jeugd aan te trekken en een doorstart te maken? ik moet wel eerlijk zeggen dat ik alles de laatste 1 a 2 jaar gemist heb wat er is toegevoegd... dus ik zal waarschijnlijk veel opnieuw moeten leren qua hattrick, want het valt me op de er redelijk wat veranderd is...

tips zijn welkom :)
en wanneer begint en nieuwe seizoen? en hoelang is de wachtlijst atm?

[ Voor 4% gewijzigd door Game Error op 13-01-2008 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Game Error schreef op zondag 13 januari 2008 @ 22:27:
tips zijn welkom :)
en wanneer begint en nieuwe seizoen? en hoelang is de wachtlijst atm?
Gewoon doorstart maken, je zit al bijna onderin, je start hooguit in de 9e geloof ik op dit moment. Wachtlijst is er niet, maar als je je spelers allemaal verkoopt + de 2,5 mil die je hebt en een aardig stadion, dan heb je een heel stuk meer dan wanneer je opnieuw begint.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
_AzN_GhOsT schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:04:
[...]

Nog niet gespeeld :) Zien we donderdag wel :)

10-0 gewonnen! Naar ik weet één van de uitzonderingen in de geschiedenis van SU dat er met dubbele cijfers gewonnen word :)

Wel één schorsing maar zeer goed op te vangen ik moet fluitend kampioen worden :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ja....!!! gisteren met 6-0 gewonnen van de nr 2. Die speelde altijd met aanvallers naar buiten en daar heb ik handig op ingespeeld door een van mijn centrale middenvelders met verdedigen als bijstat op te stellen als centrale verdediger. Hierdoor was mijn mid veeeeeeel beter en kon ik het van hem winnen. Ik sta nu drie punten los met een heel goed doelsaldo van + 21. Volgende week de nr 2 en ik ga gewoon piccen, want dan kan ik de rest van het seizoen uitspelen en promoveren naar de V :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
TheInsomniac schreef op zondag 13 januari 2008 @ 22:16:
[...]

Heb het ondertussen een beetje verwerkt dat ik door jou vakkundig de beker ben uitgewerkt.

Heb vandaag namelijk een goedmakertje gehad van Hattrick, die heeft zeer mij namelijk van de 3e naar de 1e plek in de 5e klasse gezet:P. Ik heb vakkundig(mocht niet klagen over de ME) mijn tegenstander met 0-1 weggecounterd:P(met PIC)). En zowel de nummer 1 als de nummer 2 verloor. Sta nu dus tegen de verwachting in op de eerste plek. Gelukkig voldoende verliespunten want de 4e klasse wordt voorlopig iets gek ben ik bang....
Tsja, de GoT cup is het enige haalbare dit seizoen, prio ligt dus hoog op het moment ;) Volgend seizoen ga ik, mocht ik me handhaven dit seizoen, voor de veilige plekken in de V.

Gisteren weer verloren na 4 winstpartijen op rij. Het moet raar lopen wil ik niet voor de p/d plekken gaan, maar alles is nog mogelijk helaas.

Mijn stadion gaat over 2 weken naar 60.000 plekken, kijken of ik dat vol weet te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

En hier gisteren 30 uit 10 gehaald. Nog 4 wedstrijden te gaan voor minimaal 6 punten en dan is een promotie naar de IV.e weer gehaald.

O ja, en de GoT cup natuurlijk ook nog. A.s. woensdag de mooie wedstrijd tegen Dsanka.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik had weer een weinig positieve wedstrijdsontwikkeling dit weekend...

ipv een geplande hatstats-score van tussen de 135-140 haalde ik slechts 114 .. grond was dat mn keeper na enkele minuten uit de wedstrijd getrapt werd en zn plek ingenomen door mn clown en kort erop kreeg mn topscorer ook een rode kaart.
Godzijdank speelde ik tegen de nummer laatst en heb nog altijd met 4-0 gewonnen zonder veel problemen, maar ik wilde juist met hoge cijfers winnen om mn doelsaldo op te monteren.... het ziet ernaar uit dat ook dit seizoen weer bepaald gaat worden door doelsaldo en tegen twee andere teams die nu boven me staan heb ik een veels te laag doelsaldo

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ook ik ben nog lekker onderweg om in ieder geval naar VIII te promoveren (mogelijk door direct kampioen te worden?). Leek het erop, alsof het een spannend seizoens einde zou gaan worden tussen 4 teams, momenteel lijken 2 van deze 4 afgehaakt te zien. (Eentje was een speler die lange tijd niet meer ingelogd was en dus nu vervangen is door een nieuw team, de andere heeft een aantal dubieuze transfers geplaatst en haalt z'n vorige, hoge niveau bij lange na niet meer.)

Nog even de laatste 4 wedstrijden afwachten en dan weten we het zeker wie er doorgaan. Toch geef ik mezelf wel een goede kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TmZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:06

TmZ

Beste mensen,

Ik vroeg mij af of er nog ergens een plekje vrij is in een GOT jeugdcompetitie, ik heb nog drie wedstrijden in mn huidige competitie maar aangezien er al meer dan een seizoen iemand inzit die niet genoeg spelers opstelt wil ik liever een andere competitie in omdat ik niks heb aan die 5-0 overwinningen.

Dus mocht er nog een stek zijn dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op maandag 14 januari 2008 @ 09:48:
En hier gisteren 30 uit 10 gehaald. Nog 4 wedstrijden te gaan voor minimaal 6 punten en dan is een promotie naar de IV.e weer gehaald.

O ja, en de GoT cup natuurlijk ook nog. A.s. woensdag de mooie wedstrijd tegen Dsanka.
Laten we het hopen dat het een mooie wedstrijd word en dat de beste mag winnen. Het is wel een goede voorbereiding voor de twee beslissende wedstrijden voor een mogelijk kampioenschap.

De nummer 1 t/m 3 staan na 10 wedstrijden 2 punten uit elkaar. Met mijn huidige vorm zou ik beide wedstrijden moeten kunnen winnen om vervolgens de schaal op te kunnen halen in de laatste wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Vanavond 1900 loopt mn jeugdkeeper af. Ben benieuwd wat ik ervoor zal vangen.

17 jaar, goed keepen en 4300 TSI moet toch wel een mooi bedrag kunnen opleveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:26:
Vanavond 1900 loopt mn jeugdkeeper af. Ben benieuwd wat ik ervoor zal vangen.

17 jaar, goed keepen en 4300 TSI moet toch wel een mooi bedrag kunnen opleveren!
speler id? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan natuurlijk ook even de moeite nemen om naar zijn team te gaan zijn spelers te openen en de enige speler die te koop staat te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:31:
Je kan natuurlijk ook even de moeite nemen om naar zijn team te gaan zijn spelers te openen en de enige speler die te koop staat te bekijken.
:| zucht :|

Het is zijn schuld! Hij gaat ons eerst nieuwsgierig maken en een beetje lopen pimpen met zijn speler maar zet dan geen id neer :p
Als straf moet hij hem gewoon opzoeken voor mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:46:
[...]

:| zucht :|

Het is zijn schuld! Hij gaat ons eerst nieuwsgierig maken en een beetje lopen pimpen met zijn speler maar zet dan geen id neer :p
Als straf moet hij hem gewoon opzoeken voor mij :+
Da's spammen, en dat mag niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:03:
[...]

Da's spammen, en dat mag niet ;)
Nou dus maar even mijn kostbare tijd gespandeerd door het zelf op te zoeken is die knakker 17 jaar en 88 dagen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:53

_Z3

Damien2004 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:47:
[...]

Nou dus maar even mijn kostbare tijd gespandeerd door het zelf op te zoeken is die knakker 17 jaar en 88 dagen ;(
88 dagen al... Ik had een speler van die leeftijd en die was uitstekend keepen. Daar boden ze wel leuk op :). Dat keepen trainen levert trouwens leuk geld op. Vooral als het pullen een beetje meezit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

416 000 voor gekregen uiteindelijk :) Toch wel lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor dat sokker-gepromoot is dat ene draadje wel goed genoeg, crossposts houden we inderdaad niet van.

[ Voor 97% gewijzigd door TheZeroorez op 14-01-2008 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Iemand nog een jeugdfriendly spelen? Alleen mensen die geen WO veroorzaken aub :)

AFC Juniors (56755)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:34
Uitgedaagd..

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Geaccepteerd :) En geen WO veroorzaken he, anders zien we de sterretjes niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Een WO veroorzaken?!!
Ik zou niet durven, heb tenslotte de vorige ontmoeting ook miraculeus weten te winnen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ga eens de spelersbus starten om richting HVP's Hok te rijden. Mijn spelers zijn gespannen, maar zullen tot het uitersten gaan. Iedereen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mmm, 1-0 achter en een blessure in mijn maag. Het jammere is dat die gast al een pleister had en ik het risico gewoon mar genomen had. Bad luck. Met een beetje geluk kan ik deze week mijn 2 nieuwe mythische mids presenteren voor volgend seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Voor fans van mooie wedstrijden uit de GoT cup:

De wedstrijden tussen HVP en Dsanka is na een 4-4 eindstand aan de verlengingen begonnen!!
Komt allen kijken en supporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik vond ergens op internet een oplossing om Firefox altijd het password van Hattrick te laten bewaren en in te laten vullen bij het inloggen, misschien is het al bekend?
Hoe met Firefox de login informatie op Hattrick.org te laten bewaren.
  1. Close Firefox (and by that I mean REALLY close, including all small windows, Chatzilla and all other things. Check the task manager to see that there is no process called firefox.exe).
  2. Open signons2.txt in notepad or other plaintext editor. (Can be found in your "Documents and Settings" folder (XP) or "Users" folder (Vista).)
  3. Erase all hattrick entries, Save, Close.
  4. Open firefox, goto HT, login, remember password.
  5. Close Firefox again.
  6. Open signons2.txt, erase the “www86.hattrick.org” or appropriate line - BUT leave the empty line there, add http://www.hattrick.org to the first section of the file (the one labelled #2d), save, close. See below for example of how it should look.
  7. Open FF, go to HT. It should work.
Let goed op de puntjes, die zijn belangrijk.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
Example

#2d
http://www.hattrick.org     <-- Zelf toevoegen!
.
http://www.hattrick.org
loginname
*password
                            <-- Lege regel!
.
http://www.profcoach.nl
emaillogin
*passlogin
http://www.profcoach.nl
.

Example
Natuurlijk het commentaar wat ik erbij heb gezet niet in het bestand zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
2-3 gewonnen en maar een blessure van een week :) Valt me niet tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
**** GOT CUP ****

We zijn weer een stap verder richting de finale!
En na de veldslag van vandaag moet er gestreden worden om de fel begeerde tickets voor de finale!

Opmerkelijk was de uitschakeling van HVP door DSanka! Zou het DSanka dit seizoen dan wel lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Pussyplay die Dsanka ;0
Beetje zijn a team opstellen, tegen mijn zielige B team.
Ze zitten al een hele dag in de hoek van het veld uit te huilen.

Maar ja, nu moet Dsanka ook gewoon de GoT cup winnen hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
hoedjevanpapier schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:52:
Pussyplay die Dsanka ;0
Beetje zijn a team opstellen, tegen mijn zielige B team.
Ze zitten al een hele dag in de hoek van het veld uit te huilen.

Maar ja, nu moet Dsanka ook gewoon de GoT cup winnen hoor!!
Opzouten, die cup is voor mij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vijlen worden uit de kast gehaald om de noppen onder de schoenen te bewerken. Stoom komt uit de oren van mjin spelers :9

Trouwens jij hebt er al een :+

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2008 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:34:
De vijlen worden uit de kast gehaald om de noppen onder de schoenen te bewerken. Stoom komt uit de oren van mjin spelers :9

Trouwens jij hebt er al een :+
Toen was er geen tegenstand.... En één smaakt naar meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:10:
[...]

Toen was er geen tegenstand.... En één smaakt naar meer ;)
Dat geloof ik nou niet hè dat één naar meer smaakt. Laat mij dat eens uitproberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:59:
[...]

Dat geloof ik nou niet hè dat één naar meer smaakt. Laat mij dat eens uitproberen ;)
Met een beetje geluk kan ik de komende seizoenen zo presteren in de beker dat ik de cup moet laten schieten, dus de tweede keer moet gewoon :P

Laten we eerst die finale maar halen alletwee, anders staan we mooi voor paal woensdag ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Pewwy op 17-01-2008 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

er is iemand blij met de got uitsluiting van HVP. ik heb de eer om vrienschappelijk te spelen _/-\o_

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Haha, en ik heb niet eens gekeken of je lid was van GoT hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

chario2 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 19:12:
er is iemand blij met de got uitsluiting van HVP. ik heb de eer om vrienschappelijk te spelen _/-\o_
Misschien mag je hem wel even aanraken ;)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Had een hele leuke trainingsupdate.... 5 spelers zijn gepopped in verdedigen :)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
RM-rf schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 09:27:
Dat noem je leuk? :P Dan is mijn update met 2 gepopte verdedigers zeker "zwak"? :P

Afgelope zondag een botteam (8-0 gewonnen) en donderdag gewonnen van mede concurrent in de GoT II.1 jeugdcompetitie, FC GoT. Sta daar nu met 4 punten voorsprong eerste. In de gewone competitie 3e (resp 5 en 3 achter op #1,2 en 2 voor op #4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Nou, bijna kampioen :) 1 wedstrijd gelijkgespeeld en de rest gewonnen. Zondag moet ik tegen de nummer 2 en moeten de nummers 3 en 4 ook tegen elkaar. Als ik win (ga ik wel vanuit) kom ik op minimaal 9 punten voor op de concurrentie en is het kampioenschap eigenlijk op doelsaldo al binnen :) Maar weer op naar de VII en als ik dan volgend seizoen meteen weer degradeer ga ik de teamnaam wijzigen in FC JOJO :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik ben er klaar voor. Komende zondag de eerste van de twee beslissingswedstrijden en mijn gemiddelde vorm voor mijn elftal staat op goed. Net mijn training weer terug gezet naar positiespel. Hopelijk maken we er dus een dubbel van dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

RM-rf schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 09:27:
Netjes!

Ikzelf heb deze week 2 spelers die popten op playmaking. Het zijn echter beide niet mijn vaste middenvelders, dus dat is wel jammer.

Komende zondag weer grote kans op een overschattings SE, ik mag tegen de nummer laatst (verkapt botteam). Daarna 2 cruciale wedstrijden (tegen nr. 2 en nr. 3) alsmede nog een botteam tussen die wedstrijden in. Ik voel de promotie eigenlijk ook wel aankomen, maar eerst nog even presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aanstaande zondag belangrijke wedstrijd tegen de nr 3...bij winst dan lijkt promotie naar de V een feit. Weet iemand hoeveel punten je ongeveer moet halen of verschilt dat erg ieder seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n spits is geblesseerd :(

Volgende week zondag heb ik een belangrijke wedstrijd die ik dan ook ga MOTSen. Ik hoop dat 'ie dan beter is (hij staat op 2 weken), anders ben ik gedwongen om vervroegd een trainee te verkopen en een wereldklasse spits binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 17:54:
aanstaande zondag belangrijke wedstrijd tegen de nr 3...bij winst dan lijkt promotie naar de V een feit. Weet iemand hoeveel punten je ongeveer moet halen of verschilt dat erg ieder seizoen?
Van VI naar V zit dat meestal rond de 35 á 36 punten. Zelf ben ik met 34 punten rechtstreeks naar V gepromoveerd. Boven de 36 punten zit je wel veilig.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Nou, beetje vroeg voor de zondag maar ik heb mijn klasse def kunnen promoveren en zie daar, laag uitstekend :)

Sjoerd Brusse [playerid=189959537]
17 jaar en 2 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Volgende verjaardag: 09-05-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 690
Loon: 710 €/week

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

eens kijken of we daar wat voor kunnen krijgen, zou met wat mazzel in 1 keer alle onkosten van de jeugdopleiding tot nu toe moeten kunnen dekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:14
Dat is wel een erg fijne speler :D

Misschien moet ik de jeugdopleiding ook maar weer eens aanzetten ;-)

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

TH0R schreef op zondag 20 januari 2008 @ 12:01:
Dat is wel een erg fijne speler :D

Misschien moet ik de jeugdopleiding ook maar weer eens aanzetten ;-)
Heb inmiddels een bericht gekregen van een U20 scout, en een andere scout schijnt zeer geinteresseerd te zijn in de speler..... volgens die scout kan hij richting een miljoen gaan qua opbrengsten dus dat zou wel heel plezierig zijn :D Ik houd de jeugdopleiding er toch nog maar even bij, was eigenlijk van plan hem na dit seizoen te stoppen..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Waarom knalt Hattrick er van hieruit uit als ik met 3-0 aan het winnen ben tegen de nummer 1 van mijn reeks. :(

1e helft kunnen volgen stukje van de 2e helft en nu zijn de Webservers onbereikbaar.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk logt mijn tegenstander in de GoT-Cup vandaag nog in, want wil eigenlijk de finale wel op een eerlijke manier halen en niet via een WO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Eindelijk kampioen!

Hier mijn persbericht, dat zegt alles:

Nadat De TH0Rretjes 5 keer tweede is geworden in de VI.378, is het dan eindelijk zover! De TH0Rretjes zijn kampioen!

Ver terug, op 19-11-2006 waren we er ook al dichtbij toen directe promotie weg werd gegeven aan de concurent, op de laatste speeldag. Dat kan gelukkig niet meer gebeuren.

Na dit bijna kammpioenschap storte de transfermarkt in, en duurde het even voordat we terug waren aan de absolute top.

En dit maakt een einde, aan heel wat seizoenen frustratie :)

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Gefeliciteerd ;)

Ik stond tot 4 minuten voor tijd 1-1, in de laatste 4 minuten 2 blessures opgelopen (2 trainees, dus verdedigers) en 1 doelpunt gescoord. 1-2 gewonnen dus, met een vieze nasmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de nummer twee even met 7-0 opzij gezet en volgende week op bezoek naar de nummer 1. Ben nu zelf tweede met 2 punten achterstand op de nummer 1. Dus als ik volgende week win dan kan het kampioenschap mij bijna niet meer ontgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Mooi zo. Het klinkt alsof we veel GOT-kampioenen gaan krijgen dit seizoen!

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Kampioen :) 3 te gaan en 10 punten los van de nummer 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Gaat hier ook lekker.
5 punten los nu van de nummer 2. Krijg echter nog wel de nummers 3 en 4 in een competitie waar de eerste 4 aardig aan elkaar gewaagd zijn. Wordt nog spannend dus.
Kon vandaag wel een van mijn middenvelders rust geven in verband met de 2 gele kaarten die hij al had. Heb hem nog hard nodig volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Nipt 2-1 gewonnen. Volle bak met voor het eerst 65k bezoekers! Ruim 550k inkomsten KACHING ! :D Daarnaast heeft een concurrent verloren zodat we nu 5 punten los staan van nr2 en 8 van de nr3.
Met nog 3 wedstrijden te gaan en de concurrenten die nog tegen elkaar spelen kan
dat kampioenschap SC Amsreiw bijna niet meer ontgaan. Hopelijk redden we het dan om direct te promoveren naar IV.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Gefeliciteerd aan promovendus! :)

Ik moet nog 1 wedstrijd en dan is het kampioenschap zeker. 2 winnen en ik ben zeker gepromoveerd! :)
Voor mij ook de eerste keer op hoog niveau! V :)

Ik weet niet of dit binnen de termijnen van mijn Plan© is? :)

[ Voor 16% gewijzigd door Swanfield op 21-01-2008 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jippie! eindelijk gelijkspel afgedwongen. Ik speel dit spel nu 2 weken en verloor telkens met 4-1. Nu afgelopen zondag eindelijk eens een keer punten gehaalt wel 1 punt door 1-1 gelijkspel!
En nu maar hopen dat ik eens een keer ga winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

lameeuw schreef op zondag 20 januari 2008 @ 07:32:
Nou, beetje vroeg voor de zondag maar ik heb mijn klasse def kunnen promoveren en zie daar, laag uitstekend :)

eens kijken of we daar wat voor kunnen krijgen, zou met wat mazzel in 1 keer alle onkosten van de jeugdopleiding tot nu toe moeten kunnen dekken :P
Lekker, ik heb nu 2 klasse verdedigers, waarvan 1 in notime matig en de andere redelijk. Hopen maar dat die over 150 dgn ook zo ver zijn!

Hoeveel sterren haalde hij in zijn laaste wedstrijd en had je al bericht gekregen dat hij was uitgetrained of promoveer je hem gewoon bij 17 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Ik word helemaal kriegel van HT!! Zijn het die aanpassingen in de ME??
Wéér scoren mijn spitsen niet, voor de zoveelste keer..
Mijn verdedigers en middenvelders weten er zo nu en dan nog es een bal in te prikken, maar toch..
Als ik nou slechte spitsen had, of constant een minder middenveld, maar dat is ook niet het geval..
Frustrerend!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
lameeuw schreef op zondag 20 januari 2008 @ 07:32:

Nice, je speler staat nu al op 600k :D

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantoz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 16:57
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 16:36:
Hopelijk logt mijn tegenstander in de GoT-Cup vandaag nog in, want wil eigenlijk de finale wel op een eerlijke manier halen en niet via een WO.
Was afgelopen week idd niet instaat om in te loggen op Hattrick. Maar de uitdaging is aangenomen..

wou mij eigenlijk storten op het halen van de finale van GoT-Cup.. maar nadat ik gisteren gewonnen heb van de nr 1. (terwijl ik 2 geschorste en 1 geblesseerde basis spelers had) en de nr 2 gelijk gespeeld heeft sta ik ineens op doelsaldo eerste in de comp... Moet nog uitkijken dat ik niet kampioen word 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantoz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 16:57
Stinger_ schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:03:
Ik word helemaal kriegel van HT!! Zijn het die aanpassingen in de ME??
Wéér scoren mijn spitsen niet, voor de zoveelste keer..
Mijn verdedigers en middenvelders weten er zo nu en dan nog es een bal in te prikken, maar toch..
Als ik nou slechte spitsen had, of constant een minder middenveld, maar dat is ook niet het geval..
Frustrerend!!!
Zelfde geval hier.. Mijn spits heeft er afgelopen seizoenen gemiddeld 2 keer zoveel in geprikt... heb nu dus ook een verdediger die clubtopscorer is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Kampioen !!! 33 uit 11, moet nog 3 punten halen voor directe promotie naar de IV.e
Maar dat moet geen probleem gaan vormen.

* hoedjevanpapier is blij!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
hoedjevanpapier schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:59:
Kampioen !!! 33 uit 11, moet nog 3 punten halen voor directe promotie naar de IV.e
Maar dat moet geen probleem gaan vormen.

* hoedjevanpapier is blij!!
Gefeliciteerd!! Eindelijk weer een GoTer op een hoger niveau :)

Ga je nu ook nog voor bondscoachschap of U20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

_AzN_GhOsT schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:00:
[...]

Lekker, ik heb nu 2 klasse verdedigers, waarvan 1 in notime matig en de andere redelijk. Hopen maar dat die over 150 dgn ook zo ver zijn!

Hoeveel sterren haalde hij in zijn laaste wedstrijd en had je al bericht gekregen dat hij was uitgetrained of promoveer je hem gewoon bij 17 jaar?
Toevallig kon ik deze precies bij 17 jaar promoveren en was hij uitgetraind sinds anderhalve week :) na ander half seizoen in de jeugd te hebben gebivakkeerd. Sinds de nieuwe waarderingen haalde hij alleen nog maar 8 *, geloof dat dat ook ongeveer de maks is :)

Jeugdopleiding van de afgelopen 3 seizoenen (dit seizoen meteen maar even meegeteld) is door deze ene pull in 1 klap rendabel geworden :P

16 weken x 3 seizoenen x 15k / week = 720000 uitgaven
11 verkopen met een totale verkoopwaarde van 212119 inkomsten

totaal verlies op de jeugd tot nu toe: 507881

[ Voor 18% gewijzigd door lameeuw op 21-01-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Het gaat de goede kant op, maar ik moet nog even wachten voordat ik zeker ben van het kampioenschap. Maar wel met PIC gewonnen gisteren met 8-1. Toch lekker voor het doelsaldo.

Nu maar hopen dat ik volgende week tegen de no. 2 m'n beste niveau kan halen. Ik weet nog niet zeker of ik uit zal gaan van mijn eigen kwaliteiten of dat ik er toch voor kies om mijn strategie aan mijn tegenstander aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:25:
[...]

Volgens alltid zijn er op het moment al 4 teams in Nederland in IV actief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

lameeuw schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:33:
[...]

Toevallig kon ik deze precies bij 17 jaar promoveren en was hij uitgetraind sinds anderhalve week :) na ander half seizoen in de jeugd te hebben gebivakkeerd. Sinds de nieuwe waarderingen haalde hij alleen nog maar 8 *, geloof dat dat ook ongeveer de maks is :)

Jeugdopleiding van de afgelopen 3 seizoenen (dit seizoen meteen maar even meegeteld) is door deze ene pull in 1 klap rendabel geworden :P

16 weken x 3 seizoenen x 15k / week = 720000 uitgaven
11 verkopen met een totale verkoopwaarde van 212119 inkomsten

totaal verlies op de jeugd tot nu toe: 507881
heeft hij in die tijd nog wat anders getrained of alleen verdedigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

_AzN_GhOsT schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:09:
[...]

heeft hij in die tijd nog wat anders getrained of alleen verdedigen?
1e trainingsvorm verdedigen
2e trainingsvorm korte pass

en die volgorde heb ik op een gegeven moment omgedraaid voor ongeveer 4 weken, toen kreeg ik voor deze en nog een paar andere spelers de melding dat ze zich hadden verbeterd in passen en daarna weer terug gezet. Tussendoor ook nog 2 of 3 weken spelhervatting als 1e keuze gehad maar volgens de berichten van de coach had deze jongen daar geen profijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Damien2004 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:25:
[...]

Er zitten inderdaad wel een paar GoT teams bij, vooral onder de oudgedienden. Enige verschil is dat die al lang niet mee hebben gedaan met bijv. een GoT cup. Maar, ik kijk naar mezelf en daar ben ik blij mee.

Of ik voor het U20 ga? Nee, ambitie is er wel hoor, maar de tijd niet. En hoewel ik redelijk vaak online ben, wil ik nog wel enigszins tijd over houden voor andere zaken. Het blijft tenslotte een spel van bits en bytes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

hoedjevanpapier schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:04:
[...]

Er zitten inderdaad wel een paar GoT teams bij, vooral onder de oudgedienden. Enige verschil is dat die al lang niet mee hebben gedaan met bijv. een GoT cup. Maar, ik kijk naar mezelf en daar ben ik blij mee.

Of ik voor het U20 ga? Nee, ambitie is er wel hoor, maar de tijd niet. En hoewel ik redelijk vaak online ben, wil ik nog wel enigszins tijd over houden voor andere zaken. Het blijft tenslotte een spel van bits en bytes...
vind dat we iemand uit de got als u20 coach moeten proberen. dat wordt een hoop lobby"en, maar laten we er eens voor gaan

Chario2 (818126)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.