Playstation 3 als media center - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 174.175 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:24
Shiver23 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 23:08:
Slichtly off-topic. Wil ik zojuist mijn Blu-ray van Tiesto - Elements of Life afspelen, krijg ik SD-beeld. PS3 aangesloten via component. Wat zullen we nu beleven? ICT aangezet? Wat een teleurstelling, daar koop ik toch geen Blu-ray voor. :'(
Wel leuk dat de DTS-MA gedownscaled wordt naar DTS. Klinkt ook meer dan prima.
For the system to output copyright-protected Blu-ray Discs at a resolution of 1080p, you must use an HDMI cable to connect the system to a device that is compatible with the HDCP(High-bandwidth Digital Content Protection)standard.
http://manuals.playstatio.../current/video/video.html

Waarschijnlijk krijg je daardoor de SD versie van de film/BD te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Frank J. schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 23:27:
[...]

[...]

http://manuals.playstatio.../current/video/video.html

Waarschijnlijk krijg je daardoor de SD versie van de film/BD te zien.
Bedankt voor de link maar ik heb oa Planet Earth en Ratatouille op Blu-ray en die doen het prima op 1080i, dus daar zit het hem niet in. Heb echt het idee dat ze iets vern**kt hebben op de disc. Hij is pas sinds vandaag (gisteren) te koop, dus er zal nog niet veel over bekend zijn, maar ik hoop dat er nog iets aan te doen valt (omruilaktie oid).

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ok, heb dan nu mijn usb schijf onderverdeeld in meerdere fat32 partities van 30gb elk.

Nu heb ik er een paar hd films @ 1080p in .mp4 formaat op gezet. De schijf wordt keurig herkend, maar de .mp4 bestanden niet. Ik dacht dat de PS3 .mp4 bestanden meteen herkende?

Of moet ik dit omzetten naar andere formaten?

Edit; de .mp4 bestanden zijn elk 3.90 a 3.95 gb. Dus aan het 4gb limiet kan dit niet liggen neem ik aan.

[ Voor 14% gewijzigd door PcManiaxx op 12-04-2008 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 00:07:
[...]

Bedankt voor de link maar ik heb oa Planet Earth en Ratatouille op Blu-ray en die doen het prima op 1080i, dus daar zit het hem niet in. Heb echt het idee dat ze iets vern**kt hebben op de disc. Hij is pas sinds vandaag (gisteren) te koop, dus er zal nog niet veel over bekend zijn, maar ik hoop dat er nog iets aan te doen valt (omruilaktie oid).
1080i is ook geen 1080p hè..... :) manual spreekt over 1080p. ik zou zeggen gewoon een hdmi kabel aanhangen. zit je altijd goed. component is toch een mindere verbinding, sowieso.

btw, met de nieuwe firmware 2.30 wordt die DTS zooi niet gedownscaled. (15 april)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2008 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 12:20:
[...]

1080i is ook geen 1080p hè..... :) manual spreekt over 1080p. ik zou zeggen gewoon een hdmi kabel aanhangen. zit je altijd goed. component is toch een mindere verbinding, sowieso.

btw, met de nieuwe firmware 2.30 wordt die DTS zooi niet gedownscaled. (15 april)
Ten eerste heeft mijn tv geen hdmi, ten tweede gaat het mij niet om 1080p. De blu-ray geeft sd beeld, itt alle andere films die ik heb. Dat is vreemd en ik probeer er achter te komen waarom dat is.
En ik mag hopen dat dts-ma via optisch in 2.3 ook dts wordt. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Shiver23 op 12-04-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Niemand antwoord op mijn vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Jawel: Klik eens met [driehoekje] op je USB drive, kies dan voor alles weergeven. De PS3 laat standaard geen files zien buiten de eigen folderstructuur, best vervelend. Als je je films allemaal in een folder genaamd VIDEOS zet dan ziet de ps3 ze wel gelijk. Maar subfolders ziet deze dan weer niet dus het is handiger te werken met alles weergeven.
Best handig hoor zo'n externe schijf erbij maar het kan veel beter als sony zijn best even doet op de firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
SBanga1976 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 22:15:
Zojuist heb ik een Playstation3 aangeschaft. Alleen heb ik een probleem met het aansluiten van de Playstation op mijn receiver (Onkyo TX-SR 605). Ik gebruik hiervoor de HDMI aansluiting van PS3 -> Receiver (In) en dan via HDMI (Out) naar mijn televisie. Echter krijg ik geen beeld te zien en het geluid (bij het aanzetten van de playstation 3) hoor ik ook niet. Ben door alle instellingen geweest van de receiver maar kon dit niet aan de praat krijgen. Als ik de PS3 direct aansluit op de TV dan krijg ik wel beeld en geluid.

Dacht eerst dat het de kabel was. Heb daarom een DVD-speler met HDMI aangesloten op de receiver ipv de PS3. Deze had wel direct beeld en audio.

Wat kan hier aan de hand zijn?
Het zal misschien wel al opgelost zijn, maar de mogelijke oplossing kan zijn dat je bij het aanzetten van je PS3 de power knop wat langer ingedrukt moet houden zodat de PS3 zijn video-settings aanpast. Ik heb dezelfde receiver en die doet het perfect hoor :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 15:20
wil dat zeggen dat wanneer ik vervolgens in het menu hdmi zou aanzetten hij dan ook geen beeld zal geven via hdmi. ik heb ook die onkyo en had als volgt aangesloten (nieuwe hdmi komt eraan):
ps3 -> hdmi > onkyo ->component -> pioneer = geen beeld
komt dit door de onkyo of door de ps3?

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

DinoPK schreef op zondag 13 april 2008 @ 11:24:
Jawel: Klik eens met [driehoekje] op je USB drive, kies dan voor alles weergeven. De PS3 laat standaard geen files zien buiten de eigen folderstructuur, best vervelend. Als je je films allemaal in een folder genaamd VIDEOS zet dan ziet de ps3 ze wel gelijk. Maar subfolders ziet deze dan weer niet dus het is handiger te werken met alles weergeven.
Best handig hoor zo'n externe schijf erbij maar het kan veel beter als sony zijn best even doet op de firmware.
Bedankt voor de tip. Helaas lukt het nog steeds niet. Zodra ik op alles weergeven druk zie je alleen een "recyclebin" map staan. Ik snap gewoon niet wat ik verkeerd doe.

Het gaat om een .mp4 bestand van 3.9gb groot. Ik heb wel ergens gelezen dat WMP11 geen .mp4 bestanden kan streamen. Daar zou je Tvserity of NeroMediaHome nodig voor moeten hebben.

Kan die bevestiging alleen nergens meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Hmm als jij die mp4 opgeslagen hebt op de HDD zou hij deze dan toch echt weer moeten geven. Kijk je wel via de video optie? Video's kan je alleen afspelen vanuit video, muziek vanuit muziek etc.
Onder de 4 gig kan je gewoon op een fat32 HDD zetten (zoals je hebt), beste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

DinoPK schreef op zondag 13 april 2008 @ 12:42:
Hmm als jij die mp4 opgeslagen hebt op de HDD zou hij deze dan toch echt weer moeten geven. Kijk je wel via de video optie? Video's kan je alleen afspelen vanuit video, muziek vanuit muziek etc.
Onder de 4 gig kan je gewoon op een fat32 HDD zetten (zoals je hebt), beste oplossing.
Jup, dit heb ik ook gedaan. Helaas wil het maar niet lukken. Heb nog een paar andere .mp4 bestanden opgezet van elk 3.9gb, maar het wil maar niet lukken. Er staat maar 1 map en dat is gewoon Recyclebin. Wordt steeds vreemder 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

@PcManiaxx

Wat als je ze renamed naar .mpg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

DCFreak schreef op zondag 13 april 2008 @ 16:54:
@PcManiaxx

Wat als je ze renamed naar .mpg ?
Ik zal het eens proberen. Bedankt voor de tip. Zal het straks laten weten.

Toch wel vreemd hoor. Zou het misschien kunnen liggen aan het feit dat ik "teveel" partities heb aangemaakt? Elk partitie is nu 30gb.

Edit; geen effect, helaas.

[ Voor 3% gewijzigd door PcManiaxx op 13-04-2008 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

@PcManiaxx

Heel vreemd idd, het aantal partities is misschien van invloed ja. Zet anders op elke partitie een mp3 bestand met een andere naam, dan zie je snel genoeg wat de situatie is (er vanuit gaande dat mp3's wel herkend worden).

Overigens, waarom heb je allemaal kleine partities gemaakt?

[ Voor 11% gewijzigd door DCFreak op 13-04-2008 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 12:20:
component is toch een mindere verbinding, sowieso.
Is helemaal niet waar.
Component kan net zo mooi beeld geven als HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

DCFreak schreef op zondag 13 april 2008 @ 18:27:
@PcManiaxx

Heel vreemd idd, het aantal partities is misschien van invloed ja. Zet anders op elke partitie een mp3 bestand met een andere naam, dan zie je snel genoeg wat de situatie is (er vanuit gaande dat mp3's wel herkend worden).

Overigens, waarom heb je allemaal kleine partities gemaakt?
Ik kan niet fat32 formatteren zonder onder de 32gb te blijven. Ga je daaroverheen, kan je ook fat32 formatteren. En de schijf in 1x fat32 formatteren kan niet.

Verder begin ik hier *kuch* erg strontziek van te worden, dus ik heb het maar eens via een andere manier gedaan. Nero Media Home erop gezet, files geshared, laat een mooie lijst zien (ook .mp4.)

Nu komt het mooie; hij herkend al de .mp4 bestanden keurig, maar schijn bedriegt want het gaat met zo een gestotter en geschok dat het het kijken nauwelijks waard is.

Hele dag bezig en nog nergens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

PcManiaxx schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:32:
[...]

Ik kan niet fat32 formatteren zonder onder de 32gb te blijven. Ga je daaroverheen, kan je ook fat32 formatteren. En de schijf in 1x fat32 formatteren kan niet.

Verder begin ik hier *kuch* erg strontziek van te worden, dus ik heb het maar eens via een andere manier gedaan. Nero Media Home erop gezet, files geshared, laat een mooie lijst zien (ook .mp4.)

Nu komt het mooie; hij herkend al de .mp4 bestanden keurig, maar schijn bedriegt want het gaat met zo een gestotter en geschok dat het het kijken nauwelijks waard is.

Hele dag bezig en nog nergens :P
Een schijf 1x fat32 gaat prima, alleen niet standaard met windows. Download Swissknife bijvoorbeeld en probeer het hier mee. Verder snap ik niet zo goed of je nu aan het streamen bent, of dat je de bestanden rechtstreeks via de PS3 probeert af te spelen.

En het is een beetje slechte timing, maar de firmware 2.20 heeft wat problemen met het streamen van HD-materiaal. Volgende week komt 2.30 uit. Ik hoop/neem aan dat dit hier weer opgelost is.

[ Voor 8% gewijzigd door Shiver23 op 13-04-2008 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SBanga1976
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-08-2023
SToRM666 schreef op zondag 13 april 2008 @ 11:33:
[...]

Het zal misschien wel al opgelost zijn, maar de mogelijke oplossing kan zijn dat je bij het aanzetten van je PS3 de power knop wat langer ingedrukt moet houden zodat de PS3 zijn video-settings aanpast. Ik heb dezelfde receiver en die doet het perfect hoor :)
Bedankt. Het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armeen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:45
Beste mede-trotse-playstation bezitters, :)

Net zoals jullie wil ik ook alles uit die playstation halen wat erin zit.
Eerst even een idee van de configuratie met daarna de vraag :*)

Als eerst de playstation 60 gig _/-\o_ _/-\o_
Deze zit draadloos verbonden op een modemrouter (DV120AM) Gekregen bij vroegere (Versatel voetbal abbonement) zit 2 meter van de modem vandaan

Vervolgens een systeem windows Vista Ultimate (Core 2 duo met 2 gig en 256 videokaart met 500 sata2 schijf met 16 mb buffer ) die ook wireless is verbonden met DV120AM uitstekend signaal er zit 3 meter tussen.

Vervolgens heb ik de playstation op dmz mode gezet omdat de playstation toch geen windows based systeem is dus kan het geen kwaad ;)
playstation heeft vast ip
en pc heeft vast ip

In de modem zijn de juiste poorten geopend die nodig zijn om te kunnen streamen

Op mijn pc heb ik tversity de laatste versie draaien met de laatste ffdshow heb laatst ook Super geinstaleerd maar dit heeft tot nu toe nog geen meerwaarde gehad :(

Mijn probleem/ vraag is het volgende

Ik kan uitstekend divx bestanden streamen (helaas krijg ik niet de subs aan de gang)
wat heb ik geprobeerd om dit te kunnen realiseren
Ik heb eerder in deze topic volgende link gevonden maar dit heeft niet geholpen
----->http://forums.tversity.com/viewtopic.php?t=8063

en dit heb ik gevonden in het topic
always transcoden en use directshow uitvinken
Dit heeft ook niet geholpen

wat ik wel even wil opmerken is het volgende
als ik films wil bekijken via de playstation dan zie ik niet op mijn pc dat ffdschow aangaat als ik een filmpje bekijk op pc doet ie dat wel :?

Mijn volgende vraag is hoe kan ik vob bestanden streamen ??
of andere formaten (het liefst met ondertiteling)

Alvast bedankt voor alle hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 08:26
Ik heb deze vraag ook al gesteld in het PS3 ervaringen topic, maar ik denk dat hij hier meer op zijn plaats is.
Ik heb een probleem op mijn ps3. Als ik een dvd afspeel dan lijkt het net alsof ik naar een zeer slechte divx zit te kijken. Allemaal artifacts en blokken. Beeld van een Blueray of een game is gewoon prima.
Ik heb al zitten spelen met de beeldscherm instellingen van de ps3, maar ik krijg het niet goed.
Heb hem van 1080i naar 720p gezet, upscaling aan en uit, maar dat hielp allemaal niet.
Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armeen
Ten eerste wat voor tv heb je? full hd :?
ten 2e hoeveel verschillende dvd's heb je geprobeerd :?
heb je niet gewoon een slecht cam gebrand :?
hoe is de playstation verbonden met je tv component of hdmi :?

[ Voor 75% gewijzigd door armeen op 15-04-2008 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hullepim
armeen schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:54:
Ten eerste wat voor tv heb je? full hd :?
ten 2e hoeveel verschillende dvd's heb je geprobeerd :?
heb je niet gewoon een slecht cam gebrand :?
hoe is de playstation verbonden met je tv component of hdmi :?
De tv is een Philips CRT hd scherm (philips 32pw9551). 720P moet hij aan kunnen. Dvd's zijn gekochte dvd's, orginele dus. PS3 is met HDMI verbonden met de tv.
Als ik de dvd's in mijn normale speler doe is het beeld prima.
Heb uiteindelijk 4 dvd's geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armeen
De tv is een Philips CRT hd scherm (philips 32pw9551). 720P moet hij aan kunnen. Dvd's zijn gekochte dvd's, orginele dus. PS3 is met HDMI verbonden met de tv.

oke nu komt deel 2 van de vragen
heb je al een ander tv geprobeert :?
ik denk niet dat dit een oplossing is omdat blue ray en spellen het wel goed doen
en heb je de dvds al in een ander dvd speler of een andere playstation geprobeert :?
en welke firmware heb je draaien op je playstation :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armeen
Beste mede-trotse-playstation bezitters,

Net zoals jullie wil ik ook alles uit die playstation halen wat erin zit.
Eerst even een idee van de configuratie met daarna de vraag

Als eerst de playstation 60 gig
Deze zit draadloos verbonden op een modemrouter (DV120AM) Gekregen bij vroegere (Versatel voetbal abbonement) zit 2 meter van de modem vandaan

Vervolgens een systeem windows Vista Ultimate (Core 2 duo met 2 gig en 256 videokaart met 500 sata2 schijf met 16 mb buffer ) die ook wireless is verbonden met DV120AM uitstekend signaal er zit 3 meter tussen.

Vervolgens heb ik de playstation op dmz mode gezet omdat de playstation toch geen windows based systeem is dus kan het geen kwaad
playstation heeft vast ip
en pc heeft vast ip

In de modem zijn de juiste poorten geopend die nodig zijn om te kunnen streamen

Op mijn pc heb ik tversity de laatste versie draaien met de laatste ffdshow heb laatst ook Super geinstaleerd maar dit heeft tot nu toe nog geen meerwaarde gehad

Mijn probleem/ vraag is het volgende

Ik kan uitstekend divx bestanden streamen (helaas krijg ik niet de subs aan de gang)
wat heb ik geprobeerd om dit te kunnen realiseren
Ik heb eerder in deze topic volgende link gevonden maar dit heeft niet geholpen
----->http://forums.tversity.com/viewtopic.php?t=8063

en dit heb ik gevonden in het topic
always transcoden en use directshow uitvinken
Dit heeft ook niet geholpen

wat ik wel even wil opmerken is het volgende
als ik films wil bekijken via de playstation dan zie ik niet op mijn pc dat ffdschow aangaat als ik een filmpje bekijk op pc doet ie dat wel

Mijn volgende vraag is hoe kan ik vob bestanden streamen ??
of andere formaten (het liefst met ondertiteling)

Alvast bedankt voor alle hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hullepim
armeen schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:22:

oke nu komt deel 2 van de vragen
heb je al een ander tv geprobeert :?
ik denk niet dat dit een oplossing is omdat blue ray en spellen het wel goed doen
en heb je de dvds al in een ander dvd speler of een andere playstation geprobeert :?
en welke firmware heb je draaien op je playstation :?
Andere PS3 heb ik niet, maar zoals ik al in mijn vorige bericht schreef heb ik ze afgespeeld op een andere speler waar het goed gaat. Die andere speler is een Pioneer 585A.
De firmware versie die ik op dit moment nog heb is 2.20, maar ik begreep dat 2.30 vandaag is uitgekomen. Misschien lost dat nog wat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Gaat deze iBOOD werken op de PS3? Logitech MX5000 Intelligent Wireless Multimedia Keyboard??

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:59

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Gisteren even gecontrolleerd of de 2.30 firmware ook het videostreaming gedeelte heeft aangepakt.De HD streaming werkte niet echt meer jofel en het doorspoelen van SD video's was problematisch (Doortikken na 30X snelheid lukte 5 van de 10 keer niet en 120X lukte bijna helemaal nooit).

De HD streaming (via wifi) werkt bij mij nu wel beter, maar alleen getest met een 20 minuten film van 500MB), het versneld afspelen gaat nu weer uitstekend, heel af en toe pikt hij de 120X snelheid niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
StaarTT schreef op woensdag 16 april 2008 @ 00:28:
Gaat deze iBOOD werken op de PS3? Logitech MX5000 Intelligent Wireless Multimedia Keyboard??
Ja, maar voor een paar euro extra heb je een officieel toetsenbord voor de PS3.

[ Voor 62% gewijzigd door BladePHQ op 16-04-2008 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
StaarTT schreef op woensdag 16 april 2008 @ 00:28:
Zo te lezen wel.. http://forum.blu-ray.com/...t.php?p=86595&postcount=6

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:35
sopsop schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:58:
Gisteren even gecontrolleerd of de 2.30 firmware ook het videostreaming gedeelte heeft aangepakt.De HD streaming werkte niet echt meer jofel en het doorspoelen van SD video's was problematisch (Doortikken na 30X snelheid lukte 5 van de 10 keer niet en 120X lukte bijna helemaal nooit).

De HD streaming (via wifi) werkt bij mij nu wel beter, maar alleen getest met een 20 minuten film van 500MB), het versneld afspelen gaat nu weer uitstekend, heel af en toe pikt hij de 120X snelheid niet.
Ik had ook problemen met streamen sinds update 2.20 (via nero mediahome). HD films werden niet vloeiend meer afgespeeld. Nu met 2.30 lijkt dit weer opgelost inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BladePHQ schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:33:
[...]

Ja, maar voor een paar euro extra heb je een officieel toetsenbord voor de PS3.
Nou ik heb mooi deze besteld, want bij die andere die jij bedoeld zit geen losse muis bij als ik me niet vergis.. en dit is echt een koopje..! eindelijk geen draden meer door mn kamer...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha beste tweakers, ben nieuw hier (althans posten), en allereerst effe zeggen dat ik altijd veel hulp vindt op tweakers, en alle knappe koppen bedankt!
http://gathering.tweakers.net/global/smileys/worshippy.gif
http://gathering.tweakers.net/global/smileys/worshippy.gif
Ik heb vorige topic en dit topic zo goed mogelijk doorgelezen, en ik begrijp dat er vorig jaar nog geen mogelijkheid was om je PS3 toegang te geven tot een systeemschijf in je PC, via netwerk en client account in XP, a la XBMC.
De oude X-box met SVGA beamer is wat ik nu gebruik voor films en tv, alle (niet HD) formaten geplaatst op een van de systeemschijven van mijn PC.

Ik wil perse NIET dat mijn PC veel processortijd kwijt is aan het aanleveren van de data, zodat je gewoon kan gamen tijdens het kijken van een film in de woonkamer. Dat is nu (met XBMC) wel het geval, en dat werkt als een tierelier!

Is dat met PS3 ondertussen al mogelijk, met alle firmware upgrades etc die er ondertussen zijn geweest? Of moet dat ding dat eerst gekraakt worden enzo? Misschien stond het al ergens, maar dan heb ik het gemist.
Zo nee, dan ga ik denk ik toch maar voor de multimediaPC met HD beamer.

Alvast bedankt voor een reactie,
Lance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, duuhhh met de smilies enzo...sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 18:13

S1W

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:16:
en ik begrijp dat er vorig jaar nog geen mogelijkheid was om je PS3 toegang te geven tot een systeemschijf in je PC, via netwerk en client account in XP, a la XBMC.

Ik wil perse NIET dat mijn PC veel processortijd kwijt is aan het aanleveren van de data, zodat je gewoon kan gamen tijdens het kijken van een film in de woonkamer. Dat is nu (met XBMC) wel het geval, en dat werkt als een tierelier!

Is dat met PS3 ondertussen al mogelijk, met alle firmware upgrades etc die er ondertussen zijn...
Nee, de PS3 ondersteund alleen DLNA en kan geen netwerk share benaderen rechtstreeks. Dus alleen streaming met behulp van TVersity of iets dergelijks; en als je de codecs gebruikt die de PS3 standaard ondersteund dan kost dat bijna geen CPU omdat er dus geen processing nodig is vanaf je server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top S1W!!
Bedankt! Ik ga dat TVersity dan maar eens proberen bij mijn broer.
Groet,
Lance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 01:41:
Top S1W!!
Bedankt! Ik ga dat TVersity dan maar eens proberen bij mijn broer.
Groet,
Lance
Probeer Twonky eens. Bevalt mij een stuk beter dan TVersity, zelfs als de transcoding in TVersity uit staat. 't is alleen niet gratis, maar je kunt 'm 30 dagen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Na veel klooien ben ik tot de conclusie dan streamen voor mij niet echt ideaal is. Voor MP3's en images werkt het aardig maar films :( het probleem zit voor mij voornamelijk in DVD's met ondertitels.
Ik zoek nu eigenlijk een NAS welke ook een USB aansluiting bevat en door de PS3 benaderd kan worden. Dus de NAS aansluiten op mn PS3 middels USB, en middels het netwerk te benaderen is voor o.a. updates.
Iemand ideeen ? De NAS's welke ik vind bevatten soms wel USB maar dit is dan als drive extensie. Anders toch wachten tot Sony iets gaan uitbrengen waarbij ik de PS3 direct kan benaderen...

[ Voor 3% gewijzigd door HoefMeistert op 17-04-2008 08:29 ]

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk is dit het goede topic.

Ik wil de PS3 eigenlijk gaan gebruiken als HTPC. Dus YDL erop zetten en dan VLC gebruiken om HD films te streamen vanaf mijn PC.

Is het moeilijk om VLC op YDL te installen?
Biedt VLC wel de mogelijkheid om bv MKVs af te spelen?

Deze vragen zijn waarschijnlijk al vaker gesteld. Ik heb geprobeert het eea uit te zoeken maar ik zie op dit moment door de bomen het bos niet meer...sorry >.< Ik moet maar gewoon aan de slag gaan. Maar zou toch willen weten wat mijn kans van slagen is.

Thnx in advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:05:
Hopelijk is dit het goede topic.

Ik wil de PS3 eigenlijk gaan gebruiken als HTPC. Dus YDL erop zetten en dan VLC gebruiken om HD films te streamen vanaf mijn PC.

Is het moeilijk om VLC op YDL te installen?
Biedt VLC wel de mogelijkheid om bv MKVs af te spelen?

Deze vragen zijn waarschijnlijk al vaker gesteld. Ik heb geprobeert het eea uit te zoeken maar ik zie op dit moment door de bomen het bos niet meer...sorry >.< Ik moet maar gewoon aan de slag gaan. Maar zou toch willen weten wat mijn kans van slagen is.

Thnx in advance
Hier een prachtige tutorial hoe je VLC kan installeren op YLD.

http://www.ps3-hacks.com/forums/about1446.html

Tevens staan er nog heleboel andere mooie tut's voor bijvoorbeeld usb schijf, YLD en meer.

Mocht je bepaalde tutorials in het nederlands willen zien, dan raadt ik je het tutorial gedeelte op xgn.nl aan (forum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
HoefMeistert schreef op donderdag 17 april 2008 @ 08:29:
Na veel klooien ben ik tot de conclusie dan streamen voor mij niet echt ideaal is. Voor MP3's en images werkt het aardig maar films :( het probleem zit voor mij voornamelijk in DVD's met ondertitels.
Ik zoek nu eigenlijk een NAS welke ook een USB aansluiting bevat en door de PS3 benaderd kan worden. Dus de NAS aansluiten op mn PS3 middels USB, en middels het netwerk te benaderen is voor o.a. updates.
Iemand ideeen ? De NAS's welke ik vind bevatten soms wel USB maar dit is dan als drive extensie. Anders toch wachten tot Sony iets gaan uitbrengen waarbij ik de PS3 direct kan benaderen...
Bekijk de Qnap TS-109 pro eens. Functioneert ook als mediaserver en daar gebruik ik hem zelf dan ook voornamelijk voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljt
  • Laatst online: 22-08 10:24

ljt

Na een paar dagen lopen klooien denk ik zal hier eens een balletje opgooien.

De ps3 vindt geen mediaserver. Verschillende programmas geprobeerd oa tversity, media player 11 en ps3portal.

Ps3 laten zoeken, kan niks vinden. Ps2 is wel nat type 2.

Als ik met tversity naar view ga kan ik wel de onderste 2 opties proberen en die doen hetwel. Dus volgens mij is het dan kwa routing bereikbaar. Echter ps3portal geeft aan bij de zelf test dat de poort niet bereikbaar is omdat ik achter een router zit. Graag aanpassen.

Heb zo'n zyxcel van telfort en heb daar bij NAT -> portforwarding die poort geforward naar me pc en ps3. Niks dus.

Ligt het nu aan me pc of moet ik het meer zoeken in de routing/forwarding?
Kan de ps3 wel pingen. Internet op de ps3 etc werkt ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackPredator72
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik ben sinds 'n paar dagen bezig om te streamen van PC naar PS3 en heb 'n .m2ts bestand gedownload en heb de volgende programma's :
WM11, Nero Home, Winamp, PowerDVD 8, TVersity en TwonkyMedia geprobeerd.

Twonkymedia is de enige die .m2ts afspeeld (volgens mij)

maar ik wil ook met Subs kunnen kijken en zoek nu iets om .m2ts en .srt samen te voegen

met TSMuxer zag ik dat er al subs in dat .m2ts bestand zitten, maar die krijg ik niet te zien

op de PS3 ???

Ook met mkv2vob en GOTsent zitten proberen maar geen resultaat.

Kan je überhaupt wel 1080 streamen (of 720) naar de PS3 met subs ?

Of kan ik beter andere types HD downen ?

En met welk programma kan je eventueel .m2ts en .srt samensmelten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de algemene voorwaarden enzo nog eens door. Spam is niet de bedoeling.

[ Voor 136% gewijzigd door TheZeroorez op 19-04-2008 06:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
Da.Rock schreef op donderdag 17 april 2008 @ 19:33:
[...]

Bekijk de Qnap TS-109 pro eens. Functioneert ook als mediaserver en daar gebruik ik hem zelf dan ook voornamelijk voor.
Dit is een MediaServer ideaal voor Music & Images. imo niet voor DVD's. Echter las ik laatst ook ergens dat de PS3 geen VOB's kan afspelen ivm illegale zaken. Ik zal dit eens testen.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjaspers23
  • Laatst online: 21-08 14:15
BlackPredator72 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 23:10:
Ik ben sinds 'n paar dagen bezig om te streamen van PC naar PS3 en heb 'n .m2ts bestand gedownload en heb de volgende programma's :

Als je de extensie renamed naar .m2t kun je sowieso ook met TVersity streamen. Ik weet niet of het dan ook werkt met de andere programma's aangezien ik die niet gebruik.
maar ik wil ook met Subs kunnen kijken en zoek nu iets om .m2ts en .srt samen te voegen

met TSMuxer zag ik dat er al subs in dat .m2ts bestand zitten, maar die krijg ik niet te zien

op de PS3 ???

En met welk programma kan je eventueel samensmelten ?
Ik begreep van andere websites dat het inderdaad nog niet mogelijk is subs, die in .m2ts bestanden zitten, te zien op je PS3 als je ze streamt (of direct van een HD leest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik zit hier met een vervelend probleem. Althans, als het om hd films gaat. Divx, xvid, mpg stream ik allemaal perfect. Maar wanneer het aankomt op een .mp4 bestand van 3.90gb in 720p gaat het als de neten stotteren.

Aan m'n verbinding kan het niet liggen. Heb hier 20mbits. Overigens gebruik Nero Media Home om de files te streamen.

Enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Laatste firmware ook geinstalleerd.

Edit; ik krijg af en toe een connection error DLNA nog wat. Kan dit liggen aan het feit dat ik een hele map share? Er staan ongeveer 6 hd films op van elk 4gb en verder nog divx, mpg in totaal 30gb.

[ Voor 19% gewijzigd door PcManiaxx op 18-04-2008 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
ljt schreef op donderdag 17 april 2008 @ 20:31:
Na een paar dagen lopen klooien denk ik zal hier eens een balletje opgooien.

De ps3 vindt geen mediaserver. Verschillende programmas geprobeerd oa tversity, media player 11 en ps3portal.
Niet toevallig je windows firewall die nog aan staat?
Ik had toevallig laatst even van een verse XP installatie voorzien en daarna werkte TVersity niet meer, dus ik zat al in mijn router instelling te zoeken toen ik erachter kwam dan windows firewall nog standaard aanstond, beetje dom en suf, maar het overkomt de besten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 14-09 16:27
De windows firewall mag gewoon aan blijven staan, zolang je de exception maar toevoegt dat TVersity wel overal doorheen mag :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:24
PcManiaxx schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 20:59:
Ik zit hier met een vervelend probleem. Althans, als het om hd films gaat. Divx, xvid, mpg stream ik allemaal perfect. Maar wanneer het aankomt op een .mp4 bestand van 3.90gb in 720p gaat het als de neten stotteren.

Aan m'n verbinding kan het niet liggen. Heb hier 20mbits. Overigens gebruik Nero Media Home om de files te streamen.

Enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Laatste firmware ook geinstalleerd.

Edit; ik krijg af en toe een connection error DLNA nog wat. Kan dit liggen aan het feit dat ik een hele map share? Er staan ongeveer 6 hd films op van elk 4gb en verder nog divx, mpg in totaal 30gb.
20Mbit? je bedoel dat dat je internet download snelheid is denk ik. Je prive netwerk is iets anders ga je wireless of wired? Ik heb hier problemen met HD films die boven de 50Mbit komen wired. Van de week een Gbit switch besteld hopen dat dit het oplost.

Tevens moeten alle benodigde poorten in je router openstaan en je firewall op de pc moet het ook allemaal toelaten. Check http://portforward.com/routers.htm voor meer info over poorten open zetten.

Ik heb zelf problemen met Tversity onder XP64bit. Netwerk snelheid komt bij alle content niet boven de 0,7% uit. Er schijnen meer mensen met problemen te zijn onder XP64bit maar vooralsnog geen oplossing gevonden. WMP11 gaat streamen perfect, helemaal na firmware 2.3.

Iemand die een goed alternatief kent voor Tversity waar ook getranscode kan worden?

[ Voor 11% gewijzigd door Falcon Heavy op 19-04-2008 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

BlackPredator72 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 23:10:

op de PS3 ???

En met welk programma kan je eventueel .m2ts en .srt samensmelten ?
Ik ben zelf ook aan het pogen om 1080p content te streamen met subs, en dan het liefst in een hoge kwaliteit. Tot nu toe ben ik tot de volgende conclusie gekomen (corrigeer mij maar waar ik fout zit).

Er zijn drie manieren om subs op de ps3 te krijgen:

1) hardcoded

voordeel: werkt altijd
nadeel: kost veel tijd ivm re-encoden van de videostream

2) in blu-ray structuur

voordeel: soft subs, dus aan en uit te zetten en geen re-encoden nodig als de video al af te spelen was op de ps3 (H.264 of MPEG2)
nadeel: werkt alleen vanaf optische media, dus je bent gebonden aan de limiet van een DL-DVD (tenzij je een blu-ray brander hebt).

3) gebruik van divx container

voordeel: soft subs, dus aan en uit te zetten en geen re-encoden nodig als de video al encoded was met divx of xvid, tevens is dit te streamen.
nadeel: divx container is gebaseerd op AVI1.0 container, dus heeft een limiet van 4GB. Tevens heeft de ps3 een bug (of feature :? ) dat na de 2GB limiet de audio van dolby 5.1 naar 2.0 gaat (AC3 stream).

Mijn conclusie:

Alleen optie 1 is in praktijk enigzins toepasbaar met 1080p content, maar vanwege de tijd die het kost om te encoden, heb ik het hele gebruik van subtitles in de ijskast gezet.

EDIT:
Er is nog een vierde manier:

4) transcoding

voordeel: soft subs, dus aan en uit te zetten naar keuze, remuxen of re-encoden niet nodig.
nadeel: werkt alleen icm streamen, krachtige pc nodig, de kwaliteit is minder goed.

[ Voor 5% gewijzigd door DCFreak op 19-04-2008 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljt
  • Laatst online: 22-08 10:24

ljt

nioz schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 23:27:
[...]

Niet toevallig je windows firewall die nog aan staat?
Ik had toevallig laatst even van een verse XP installatie voorzien en daarna werkte TVersity niet meer, dus ik zat al in mijn router instelling te zoeken toen ik erachter kwam dan windows firewall nog standaard aanstond, beetje dom en suf, maar het overkomt de besten ;)
FIrewall mocht hij inderdaad doorheen. Maar heb het probleem inmiddels opgelost.

Heb in me router alle firewall rules en port forwards weer weggehaald. Alle media server programmas eraf gegooid. De enigste die ik nog niet geprobeerd had was Twonky media server. Geinstalleerd, media geshared en wat denk je.......me ps3 zag hem gelijk. :D Heb niet eens iets hoeven instellen van forwading etc.

Echt goed programma, ben nu druk aan het kijken welke bestanden ik wel en niet kan bekijken/luisteren.

Wat betrefd Twonky, werkt echt lekker. Interface is gewoon html en die werkt soepeler als die java interface van tversity.

Kleine update na tijdje werken met twonky. Kan alles afspelen wat de ps3 ondersteund echter mp3 wil hij niet afspelen. Als ik naar de map ga op de ps3 waar wat mp3's staan zegt hij * geen bestanden gevonden* terwijl er toch echt wat instaan. Dacht eerst dat het kwam omdat het er heel veel waren maar zelfs met 3 mp3's zegt ie dat.

Heb het probleem met mp3 ook opgelost. Je kan aangeven bij de eigenschappen van de dir die je deelt welke bestanden erin zitten. Als je die op music-only zet ziet hij ze wel en kan ik ze ook afspelen 8)

[ Voor 20% gewijzigd door ljt op 21-04-2008 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den777
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-05 17:17
Bedankt voor de tip heb Twonky ook geprobeerd en werkt super zelfs met .m2ts files.
Hij ziet zelfs de bestanden die op mijn externe hd staan. :) ook de bestanden op mijn netwerk schijf :*)

[ Voor 13% gewijzigd door den777 op 19-04-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bavaro
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-10-2018
hoi,

Ik heb het topic een beetje doorgelezen en ik vraag me nu iets af: Is het nu wel mogelijk of niet mogelijk, om een bijvoorbeeld gedownloade DVD of BR-Disc te streamen via je PS3 met daarbij 5.1, dts of true HD dts HD???

alvast bedankt,

(ps: ben echt een noob in dit gebied...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Sjonge jonge, even de topicstart lezen is ook een heel karwei :P

Nee, dit is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bavaro
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-10-2018
hmmzzzz.... leest de PS3 dan gebranden BR-disc's (als je bijvoorbeeld een film vanaf de pc kopieert op BR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 18:13

S1W

BeevR82 schreef op maandag 21 april 2008 @ 13:39:
hmmzzzz.... leest de PS3 dan gebranden BR-disc's (als je bijvoorbeeld een film vanaf de pc kopieert op BR)
Heb jij een BR brander dan? Ook zijn BR discs nog een beetje duur; maar ik denk dat de PS3 best wel gekopieerde BR discjes lust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dit al geplaatst bij het ps3 deel 27 topic, maar ik denk dat dit de betere plek is:

Kan iemand vertellen of deze draadloze nas, goed te gebruiken is icm mn ps3?
Dus gewoon films en muziek streamen naar mn ps 3 bedoel ik?

http://www.conceptronic.n..._ID=2043&Prod=CH3WNAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:53:
Ik had dit al geplaatst bij het ps3 deel 27 topic, maar ik denk dat dit de betere plek is:

Kan iemand vertellen of deze draadloze nas, goed te gebruiken is icm mn ps3?
Dus gewoon films en muziek streamen naar mn ps 3 bedoel ik?

http://www.conceptronic.n..._ID=2043&Prod=CH3WNAS
Als je wil gaan streamen dan zul je waarschijnlijk ook HD materiaal willen gaan streamen. HD materiaal zal in de nabije toekomst tot 36 Mbit per seconde gaan snoepen en theoretisch gezien moet een draadloos netwerk van 54 Mbit dat aankunnen. Ik raad het je alleen ten zeerste af en gewoon een snoertje er tussen te plaatsen en dit dus via de router te laten lopen. Een scheet tussen de draadloze lijn en het schokfestijn gaat beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Komt me bekend voor dat schokfestijn. Dus als ik de kabel tussen mijn router en pc "afsluit", dus gewoon ontkoppel moet ik geen last hebben van schokken bij het streamen van hd-materiaal?

[ Voor 10% gewijzigd door PcManiaxx op 22-04-2008 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb dit al geplaatst bij ps3 deel 27 topic, maar ik denk dat dit de betere plek is:
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:27:
Ongetwijfeld is dit al ergens op dit forum behandeld, maar krijg deze post tot nu toe nog niet boven water...

Is het op welke wijze dan ook mogelijk op de PS3 zelf een playlist aan te maken van de door Tversity gestreamde data...voornamelijk geinteresseerd in audio playlists.... ik snap dat je een m3u of pls file kan aanmaken en deze als shared file op kan nemen in tversity maar dan moet je dit dus allemaal vooraf definieren in je tversity setup

Graag zou ik ook @random een lijst van audionummers willen kunnen aanmaken... helaas werkt de create playlist functie van de PS3 alleen voor lokaal opgeslagen audiofiles (dus niet de gestreamde files)

Alvast hartelijk dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
PcManiaxx schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:48:
Komt me bekend voor dat schokfestijn. Dus als ik de kabel tussen mijn router en pc "afsluit", dus gewoon ontkoppel moet ik geen last hebben van schokken bij het streamen van hd-materiaal?
Je moet juist via kabel gaan werken en niet draadloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:00:
Ook ik heb dit al geplaatst bij ps3 deel 27 topic, maar ik denk dat dit de betere plek is:

[...]
Kan je dan niet gewoon naar de tversity folder met alle muziek bestanden gaan, play drukken, en shuffle aanzetten ?

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sentry23 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 12:09:
[...]

Kan je dan niet gewoon naar de tversity folder met alle muziek bestanden gaan, play drukken, en shuffle aanzetten ?
Tuurlijk kan dat, maar dan komt je hele collectie voorbij... het is natuulijk leuker als je een playlist kan gebruiken afhankelijk van de mensen die aanwezig zijn (de een houd nou eenmaal meer van rock, de andere van pop, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackPredator72
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik ben zelf ook aan het pogen om 1080p content te streamen met subs, en dan het liefst in een hoge kwaliteit. Tot nu toe ben ik tot de volgende conclusie gekomen (corrigeer mij maar waar ik fout zit).

Er zijn drie manieren om subs op de ps3 te krijgen:

1) hardcoded

voordeel: werkt altijd
nadeel: kost veel tijd ivm re-encoden van de videostream
Ondertussen ook YDL 6 op m'n PS3 gezet om te kijken of ik daar iets verder mee kwam,
maar ik denk dat ik dan toch maar voor het hardcoderen ga.
Alleen met welk programma kan ik .M2TS bestanden re-encoden (naar .M2TS + subtitles) ?
Toch zelf maar ff proberen hoe lang dat dan duurt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 12:41:
[...]

Tuurlijk kan dat, maar dan komt je hele collectie voorbij... het is natuulijk leuker als je een playlist kan gebruiken afhankelijk van de mensen die aanwezig zijn (de een houd nou eenmaal meer van rock, de andere van pop, etc)
Voor streamen van mp3 gebruik Windows Media omdat je daar mee ook genre's e.d. kunt afspelen. Moet je wel je ID3-tags goed hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

BlackPredator72 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:45:
[...]

Ondertussen ook YDL 6 op m'n PS3 gezet om te kijken of ik daar iets verder mee kwam,
maar ik denk dat ik dan toch maar voor het hardcoderen ga.
Alleen met welk programma kan ik .M2TS bestanden re-encoden (naar .M2TS + subtitles) ?
Toch zelf maar ff proberen hoe lang dat dan duurt....
Ik zou zeggen, demuxen met tsMuxerGUI, remuxen naar mkv met mkvMergeGUI en dan re-encoden met subs met GOTsent of mkv2vob. Misschien kan het makkelijker, maar dit zou wel moeten werken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Dat laatste doe ik dus ook, M2TS downloaden en subds downloaden maar als ik MKV2VOB instel dat hij de nederlandse subs in moet bakken doet ie het niet (had verdomme 3 films gecued en daarna de bron weggetieft zonder te checken) welke instellingen moet ik gebruiken voor de subs in MKV2VOB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:55:
HD materiaal zal in de nabije toekomst tot 36 Mbit per seconde gaan snoepen en theoretisch gezien moet een draadloos netwerk van 54 Mbit dat aankunnen.
In de praktijk komen draadloze netwerken niet verder dan 24 Mbit. Voor een uitleg zie: Wireless Networking Speed: Ideals and Experiences

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de logitech mx5000 binnen van logitech! erg mooi toetsenbord muis combinatie-tje.. werkt perfect met de pc, pairen met de ps3 duurde even maar werkt ook vlekkeloos, alleen krijg ik met geen mogelijkheid het setje aan het werk in ydl6.0, zijn er mensen die eenzelfde of soort gelijk bluetooth tb/muis combinatie wel aan het werk hebben gekregen in ydl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Wat zijn nou de beste instellingen voor TVersity?

De ene keer leest ik dit, dan weer dat. Wel codecs gebruiken die bij het progje zitten, een ander zegt weer van niet....

Ik weet het niet.

Ook ik krijg geen ondertiteling bij mijn films. Hoe kan ik trouwens al die overbodige folders weglaten? Ik heb zelf 4 mappen, te weten: Films, Foto's, Internet Radio en Muziek. Hoe laat ik alleen deze mappen zien op de PS3 icm TVersity?

Ik mis Wizd trouwens nu al die ik gebruikte voor mijn Netgear EVA700. Vond ik toch een stuk beter werken dan TVersity, maar blijkbaar is er geen beter progje voor de PS3 dan TVersity? Twonky is niet gratis, dus hier begin ik niet aan.

[ Voor 3% gewijzigd door MelvinB op 26-04-2008 16:27 ]

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Kan iemand mij eens uitleggen hoe je alle .vob bestanden kunt mergen? Ik heb hier Walk the Line op dvd die uit verschillende .vob bestanden bestaat. Alle ondertitelingen zijn instelbaar, dit kan ik alleen niet terugvinden in de opties. Hij zegt dat de ondertiteling niet beschikbaar is.

Is er een leuk progje waarbij ik alle .vob bestanden kan mergen inclusief ondertitels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Nu heb ik via Winamp Remote eindelijk ondertitelingen werkend gekregen. Nadeel is echter weer dat WR meer last heeft van haperingen dan TVersity.... :/

SRT-files kunnen wel door de PS3 direct worden weergeven terwijl de film speelt, zonder hardcoding. Blijkbaar hangt het ook van het te gebruiken programma af.

De subitile-instellingen van ffdshow werken wel voor WR, maar niet voor TVersity om 1 of andere reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:22

Gaitman

The Real One

Ik heb nog geen PS3 en ben benieuwd of iemand al de Linux port van XBMC op de PS3 heeft geprobeerd? Zo ja, is het benaderen van bestanden op je server dan ook mogelijk en het on-the-fly uitpakken van RAR bestanden?

Dus http://xbmc.org/wiki/?title=Linux_port_project i.c.m. https://help.ubuntu.com/community/PlayStation_3

[ Voor 20% gewijzigd door Gaitman op 01-05-2008 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Zo, eindelijk nieuws van TVersity.

Over +/- 2 weken komt de langverwachte 1.0 versie uit, ze hebben er nu onder anderen ook Blackberry support ingebouwd. Om het verhaaltje verder te lezen en voor een Blackberry video'tje, zie http://tversity.blogspot.com/

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
scorpie schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:38:
Zo, eindelijk nieuws van TVersity.

Over +/- 2 weken komt de langverwachte 1.0 versie uit, ze hebben er nu onder anderen ook Blackberry support ingebouwd. Om het verhaaltje verder te lezen en voor een Blackberry video'tje, zie http://tversity.blogspot.com/
En wat zullen de verdere improvements zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Ik zal eens even in mijn glazen bol kijken.....

Met andere woorden: Dat is alles wat ik heb wbt de nieuwe TVersity versie. Op het forum houden de developers zich ook schuil zonder verder veel over de nieuwe versie te vertellen. Wat al wel bekend is, is dat men van de Frontrow GUI afstapt, want die interface is copyrighted by Apple. Maar ik neem aan dat ze niet zoveel maanden nodig hebben om alleen een nieuwe GUI te maken. Trouwens, als ze al met die Blackberry support komen zullen ze ook wel andere verbeteringen onder de motorkap hebben aangebracht, aangezien die Blackberry support nou niet echt nodig was ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Ben sinds begin van deze middag, dus pas kort :P ook bezig met een mediaserver op te zetten.
De bedoeling is om het op mijn Linux thuisserver te zetten (Ubuntu) en tot nu toe ziet het er uit alsof het gaat werken.
Had eerst MythTV, maar op 1 of andere manier kan ik mijn weg daar nooit in vinden.
Toen kwam ik MediaTomb tegen (Die ook heel kort in dit topic vernoemd wordt), installatie was zo gedaan via de package manager, en media toevoegen was ook zo gedaan via de webinterface.
Via de PS3 kon ik alle mappen zien die toegevoegd waren, maar ik kreeg niets afgespeeld, alles was "unsupported data" :(

Totdat ik een reactie @ Ubuntuforums tegen kwam
Mogelijk hebben andere er ook wat aan:

Als MediaTomb als daemon draait, edit: /etc/mediatomb/config.xml
Als je hem handmatig hebt gestart ~/.mediatomb/config.xml

Verander de volgende 2 waardes:
<transcoding enabled="no"> naar <transcoding enabled="yes">
<protocolInfo extend=no"/> naar <protocolInfo extend="yes"/>

Transcoding is mogelijk niet nodig als ik dat verhaal mag geloven, maar het kan denk ik ook niet veel kwaad dat het aanstaat.

Restart nu MediaTomb ("/etc/init.d/mediatomb restart" als hij als daemon draait) en je bent klaar.
Als je al media had toegevoegd moet je dit mogelijk opnieuw doen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:22

Gaitman

The Real One

Nakebod schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:10:
Ben sinds begin van deze middag, dus pas kort :P ook bezig met een mediaserver op te zetten.
De bedoeling is om het op mijn Linux thuisserver te zetten (Ubuntu) en tot nu toe ziet het er uit alsof het gaat werken.
Had eerst MythTV, maar op 1 of andere manier kan ik mijn weg daar nooit in vinden.
Toen kwam ik MediaTomb tegen (Die ook heel kort in dit topic vernoemd wordt), installatie was zo gedaan via de package manager, en media toevoegen was ook zo gedaan via de webinterface.
Via de PS3 kon ik alle mappen zien die toegevoegd waren, maar ik kreeg niets afgespeeld, alles was "unsupported data" :(

Totdat ik een reactie @ Ubuntuforums tegen kwam
Mogelijk hebben andere er ook wat aan:

Als MediaTomb als daemon draait, edit: /etc/mediatomb/config.xml
Als je hem handmatig hebt gestart ~/.mediatomb/config.xml

Verander de volgende 2 waardes:
<transcoding enabled="no"> naar <transcoding enabled="yes">
<protocolInfo extend=no"/> naar <protocolInfo extend="yes"/>

Transcoding is mogelijk niet nodig als ik dat verhaal mag geloven, maar het kan denk ik ook niet veel kwaad dat het aanstaat.

Restart nu MediaTomb ("/etc/init.d/mediatomb restart" als hij als daemon draait) en je bent klaar.
Als je al media had toegevoegd moet je dit mogelijk opnieuw doen.
Heb je toevallig XBMC geprobeerd? Dus http://xbmc.org/wiki/?title=Linux_port_project i.c.m. https://help.ubuntu.com/community/PlayStation_3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Ik kan het nergens terug vinden en er zijn volgens mij ook weinig mensen die het proberen....
Maar is het mogelijk om van je Ps3 naar je Pc te streamen?

Ik wil namelijk een externe harde schijf aan mijn Ps3 hangen zodat mijn Pc niet aan hoeft te staan als ik muziek wil luisteren, maar ik wil wel bij die muziek kunnen als mijn Pc wel aanstaat.

Is dit mogelijk of vraag ik nu echt iets compleet onmogelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

@Wootism
Ja, totaal onmogelijk :P (tenzij Sony dat nog in de firmware gaat inbouwen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een aantal weken ben ik ook bezig om de PS3 als MediaCenter te gebruiken. Ik heb inmiddels ook Twonky aangeschaft en heb dan ook geen enkel probleem met het streamen van media. Waar ik wel mee zit is met het 'maken' van de media.
Ik wil alle DVD's omzetten naar DivX. Ik loop echter tegen het probleem aan dat ik geen software kan vinden die alles kan: AC3 encoden, ondertitels toevoegen én per hoofdstuk een DivX maken.

Ik gebruik hoofdzakelijk AutoGK en bijna alles kan ik ermee, maar ik kan geen hoofdstukken kiezen. Ik heb ook al de volgende pakketten geprobeerd:
  • A1 DVD Ripper
  • #1 DVD Ripper
  • DVDx
  • Super DVD Ripper
  • Easy DVD Rip
  • Easy DivX
Het gaat om normale DVD's. HD is nog niet aan de orde, maar kan zomaar veranderen.

Iemand een pakket wat alles doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dankzij het forum ben ik al aardig verder gekomen met de ps3 als media center. Maar 1 probleem blijft : Wmv file met wma pro audio :

Als ik het omzet door met tmpgenc de audio te extracten en te converteren naar wma 9.2 en dan de audio + video merge met windows media stream editor, krijg ik de eene keer wel een spelende file en de andere keer weer niet.

De files die op die manier niet werken converter ik met xvid4psp naar mkv met x.264 and ac3 5.1, dat gaat prima maar duurt uren en uren.

Iemand ook met wmv + wma pro naar ps3 formaten bezig die wat meer uitgevonden heeft dan ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Daar had (dacht ik) Frank J. toch een tutorial voor geschreven? Link is wel vindbaar in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velth
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-04 09:52
Iemand enig idee wanneer een nieuwe VLC uitkomt voor YDL 6.0? Of zou het verstandig zijn om over te stappen op Ubuntu, Kubuntu, Xubuntu, of Edubuntu omdat hier meer ondersteuning voor is?

De huidige VLC werkt maar is verre van perfect, steeds alle VOB bestanden inladen onder de film is nogal een anti-climax :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Huh? Is het niet mogelijk om gewoon die vobs in je playlist te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velth
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-04 09:52
De huidige VLC versie ondersteund nog niet veel netwerk mogelijkheden. File -> open en dan het absolute pad naar je VOB bestand, geen playlists etc.. Ik heb wat gegoogled en ik ben niet de enige :p.

ps. welke van de ubuntu versies kan ik er het beste op zetten, als ik dit wil doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 23:49:
Sinds een aantal weken ben ik ook bezig om de PS3 als MediaCenter te gebruiken. Ik heb inmiddels ook Twonky aangeschaft en heb dan ook geen enkel probleem met het streamen van media. Waar ik wel mee zit is met het 'maken' van de media.
Ik wil alle DVD's omzetten naar DivX. Ik loop echter tegen het probleem aan dat ik geen software kan vinden die alles kan: AC3 encoden, ondertitels toevoegen én per hoofdstuk een DivX maken.

Ik gebruik hoofdzakelijk AutoGK en bijna alles kan ik ermee, maar ik kan geen hoofdstukken kiezen. Ik heb ook al de volgende pakketten geprobeerd:
  • A1 DVD Ripper
  • #1 DVD Ripper
  • DVDx
  • Super DVD Ripper
  • Easy DVD Rip
  • Easy DivX
Het gaat om normale DVD's. HD is nog niet aan de orde, maar kan zomaar veranderen.

Iemand een pakket wat alles doet?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Waarom wil je per hoofdstuk een divx? Dat kijkt toch voor geen meter met de PS3? Dan moet je iedere keer handmatig een nieuw hoofdstuk starten. Of kan je wel een video playlist maken? Die optie heb iig nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Nakebod schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:10:
[..]
[..]
Kwaad kan het niet, maar het is wel behoorlijk processorbelastend en als je PS3 qua firmware up2date is, worden vrijwel alle bestanden probleemloos afgespeeld (op mkv, een sporadische divx en 5.1 audio in WMV's na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
Dag mensen,

Ik had TVersity geinstalleerd op mijn pc. ik heb het daarnet met heel veel moeite er weer vanaf gekregen (moeite omdat het via RDP moest en internet viel om de 3 a 4 sec weg). Ik heb geen idee hoe het komt maar door het installeren liep mijn internet telkens vast. bij RDP moest ik dus elke 4 sec de connectie sluiten en weer opnieuw openen...

Enig idee hoe dit komt?? wil het graag gaan gebruiken in combi met PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sopsop schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:12:
[...]

Waarom wil je per hoofdstuk een divx? Dat kijkt toch voor geen meter met de PS3? Dan moet je iedere keer handmatig een nieuw hoofdstuk starten. Of kan je wel een video playlist maken? Die optie heb iig nog niet gevonden.
De reden is dat er tv-series op DVD verschijnen waarvan er meerdere afleveringen op 1 DVD worden geperst. Ik wil dan graag per afleveren (=1 hoofdstuk) een aparte DivX hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:54:
[...]

De reden is dat er tv-series op DVD verschijnen waarvan er meerdere afleveringen op 1 DVD worden geperst. Ik wil dan graag per afleveren (=1 hoofdstuk) een aparte DivX hebben.
En een aflevering is geen aparte VOB op de DVD? Die kun je ook zo afspelen natuurlijk, zonder conversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:58:
[...]

En een aflevering is geen aparte VOB op de DVD? Die kun je ook zo afspelen natuurlijk, zonder conversie.
Als het zo simpel was, hoefde ik het natuurlijk niet te vragen. Ik heb al veel opties geprobeerd, maar loop telkens tegen één tekortkoming aan. Of ondertiteling werkt niet goed, of ik kan geen AC3 geluid mee encoden, of ik kan geen aparte hoofdstukken rippen.

Hoop dat er iemand de ideale tool is tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik ben aan 't kijken voor een nieuwe router/switch, en hieraan wil ik in de toekomst ook een ps3 hangen om o.a. HD-content naar te streamen (via een draadje dus).

Is voor het streamen van HD-content een Gbit-verbinding een vereiste, of heb ik ook genoeg aan een een 100 mbit- verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootism schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 22:34:
Ik kan het nergens terug vinden en er zijn volgens mij ook weinig mensen die het proberen....
Maar is het mogelijk om van je Ps3 naar je Pc te streamen?

Ik wil namelijk een externe harde schijf aan mijn Ps3 hangen zodat mijn Pc niet aan hoeft te staan als ik muziek wil luisteren, maar ik wil wel bij die muziek kunnen als mijn Pc wel aanstaat.

Is dit mogelijk of vraag ik nu echt iets compleet onmogelijk :D
Streamen van je PS3 naar je PC is, denk ik, niet mogelijk. Omdat de PS3 zelf geen mediaserver heeft. PS3 kan volgens mij alleen maar een stream van een mediaserver ontvangen. (Corrigeer me als ik het fout heb!)
Wat je wel kan doen is een externe netwerkschijf kopen, met een LAN aansluiting dus. Als je deze aan je (wireless) router hangt kun je alles op die schijf benaderen vanaf je pc. De netwerkschijf die ik gebruik (Lacie) heeft een eigen mediaserver (twonky) en die gebruik ik om te streamen naar mijn PS3. Kortom via LAN kan ik met mijn PC bij de netwerkschijf. Via mediaserver kan ik vanaf PS3 bij mijn netwerkschijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:23:
[...]

In de praktijk komen draadloze netwerken niet verder dan 24 Mbit. Voor een uitleg zie: Wireless Networking Speed: Ideals and Experiences
Klopt, heb praktijkervaring hiermee. HD film geprobeerd te streamen via WLAN 54. Werkt dus niet. horten en stoten, niet naar te kijken. Terwijl niet-HD films perfect te streamen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 15:37
Mikey5times schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 00:14:
Ik ben aan 't kijken voor een nieuwe router/switch, en hieraan wil ik in de toekomst ook een ps3 hangen om o.a. HD-content naar te streamen (via een draadje dus).

Is voor het streamen van HD-content een Gbit-verbinding een vereiste, of heb ik ook genoeg aan een een 100 mbit- verbinding?
Dat ligt maar net aan de bitrate van je films.
Een film die flink gecomprimeerd is, 5GB voor een 1080p film, die werkt bij mij ook nog over 100mbit, maar een echte 1080p van 16GB die zal daar waarschijnlijk niet genoeg aan hebben.
Dat ga ik nog proberen, anders ga ik er toch een gigabit netwerk van maken.
Als je nog switches moet gaan kopen dan zou ik sowieso direct gigabit nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frijns.Net schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:21:
[...]

Dat ligt maar net aan de bitrate van je films.
Een film die flink gecomprimeerd is, 5GB voor een 1080p film, die werkt bij mij ook nog over 100mbit, maar een echte 1080p van 16GB die zal daar waarschijnlijk niet genoeg aan hebben.
Dat ga ik nog proberen, anders ga ik er toch een gigabit netwerk van maken.
Als je nog switches moet gaan kopen dan zou ik sowieso direct gigabit nemen.
Maar als je zo ver gaat met compressie, blijft er van de HD kwaliteit niet veel over... of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Gigabit netwerk is nergens voor nodig bij streamen van hd films. Zelfs met 16gb voor een hd film, en die zijn maar zeldzaam op usenet, is het niet nodig, want :

16gb voor 2 uur film = 8gb per uur = 2,2mb per seconde. Totaal geen probleem voor een 100mbit lan.

De meeste films zijn echter tussen de 4 en 10 gigabyte op het moment, de beeldkwaliteit daarvan is uitstekend te noemen zowel op mijn 42" hd lcd als op mijn 720p beamer. Bij een vergelijk van de serie "planet earth" op bluray of de wmv van 4,5gb zie ik geen verschil op beide beeldbrengers.

De ps3 is een prima media center, ik heb zelfs mijn oude media center pc er voor weggedaan. Even kort : .mkv omzetten met mkv2vob en wmv films met wma pro, de audio naar stereo converteren en klaar is je ps3 fim, dvd films beter even op een rw-tje zetten voor menu's en ondertitels als je dat wilt.

Sinds kort kan je ook bluray formaat dvd's te vinden, erg makkelijk voor op een dvd5/9 te branden.

[ Voor 10% gewijzigd door HaseMike op 07-05-2008 09:59 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.