Ik snap er niks meer van. Volgens veel mensen zit er toch een HDMI aansluiting op de Arcade, maar in MM Groningen staat dat niet op de doos. Zijn dat dan oude versies ofzo?
Kunnen oude versies zijn jah.Toch schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:35:
Ik snap er niks meer van. Volgens veel mensen zit er toch een HDMI aansluiting op de Arcade, maar in MM Groningen staat dat niet op de doos. Zijn dat dan oude versies ofzo?
1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Als het niet op de doos staat, is het zeker weten een oude versie/partij.Toch schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:35:
De nieuwe dozen worden al een tijdje gebruikt, maar ook dan moet je opletten ivm opnieuw verpakken in HDMI-doos..
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Anoniem: 229468
Klopt, volgens MN.com mag niemand naar huis totdat alles het weer op en top doet... geloof jij het?S2S schreef op zondag 30 december 2007 @ 15:12:
[...]
Zal wel lekker overwerken worden bij die gasten van MS

Kom je er echt niet opAnoniem: 62011 schreef op zondag 30 december 2007 @ 20:39:
Al 2 dagen geen Xbox live.
Ik ken zelf niemand met problemen, net nog de hele middag met een paar vrienden via Live zitten spelen.
Ik kom er zelf wel op, maar matchmaking doet soms erg lang, en de games laggen veel erger dan normaal.
No really? Misschien overbodig maar teruglezen in dit topic wil nog wel eens helpen.Anoniem: 62011 schreef op zondag 30 december 2007 @ 20:39:
Al 2 dagen geen Xbox live.
Ter info: op dit moment kan ik via mijn Live-server het volgende verwachten:
- Windows Live Authentication
- Blog van MajorNelson
- Timeouts op het xbox.com forum
- Disconnects en lag sinds 20:00 op CoD4
Oftewel; de 360 staat uit voor vandaag; heb nog een paar luie uurtjes te gaan met een filmpje en wat lekkers te eten. Zouden meer mensen moeten doen...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Wat is Eternal Sonata toch een mooi spel om te zien! Er wordt echt gebruik gemaakt van alle kleuren die je maar kunt bedenken... en dan die namen van die monsters! 
Battle systeem is ook wel leuk gedaan, wel iets vervelender als je party lvl omhoog gaat... Je acties worden dan alleen maar minder ;p
Als ik deze uit heb, heb ik iig al gelezen dat ik Enchanted Arms of anders Blue Dragon moet pakken.. En na wat ik van de filmpjes heb gezien kan ik niet wachten op Lost Oddesey!
Weet iemand wel waar je wat meer zwarte accesoires kunt vinden op de Play & Charge en de Controller na dan? Witte spullen zijn er in overvloed alleen die wil je niet als je een elite hebt staan
Battle systeem is ook wel leuk gedaan, wel iets vervelender als je party lvl omhoog gaat... Je acties worden dan alleen maar minder ;p
Als ik deze uit heb, heb ik iig al gelezen dat ik Enchanted Arms of anders Blue Dragon moet pakken.. En na wat ik van de filmpjes heb gezien kan ik niet wachten op Lost Oddesey!
Weet iemand wel waar je wat meer zwarte accesoires kunt vinden op de Play & Charge en de Controller na dan? Witte spullen zijn er in overvloed alleen die wil je niet als je een elite hebt staan
Anoniem: 161981
Hey, ik heb een rare bug op xbox live?
Het zegt dat in aangemeld ben op XBL bij het opstarten, maar ik zie alles staan alsof ik niet aangemeld ben bij XBL.
ook zie ik de hoeveelheid vrienden online staan, maar ik zie ze juist niet bij CHAT of IM staan.
een game zoeken doet ook veel langer.
hoe komt dit?
Het zegt dat in aangemeld ben op XBL bij het opstarten, maar ik zie alles staan alsof ik niet aangemeld ben bij XBL.
ook zie ik de hoeveelheid vrienden online staan, maar ik zie ze juist niet bij CHAT of IM staan.
hoe komt dit?
Even terugkijken?
Er zijn al een paar dagen problemen met xbox live, dit lijkt me een gevolg daarvan.
Er zijn al een paar dagen problemen met xbox live, dit lijkt me een gevolg daarvan.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
lees de 1000en ......Anoniem: 161981 schreef op zondag 30 december 2007 @ 22:21:
Hey, ik heb een rare bug op xbox live?
hoe komt dit?
Never mind, xboxlive werkt niet goed, afwachten dus.
Normaal zit MS als een havik op dit soort dingen, maar ja het is vakantie periode ook in Amerika, morgen gaan we ook nog is het nieuwe jaar in. Maar hopen dat er een paar MS werknemers morgen aan de slag gaan.
[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 30-12-2007 22:50 ]
Of het is gewoon verschrikkelijk druk, hoewel het me erg sterk lijkt dat het daar aan ligt. In ieder geval valt er voor ons niet veel aan te doen..
Ik denk inderdaad dat er veel nieuwe X360 bezitters bij zijn gekomen en dat inderdaad de servers niet genoeg capaciteit hebben. Blijkbaar had MS dit niet verwacht.Muthas schreef op zondag 30 december 2007 @ 22:47:
Of het is gewoon verschrikkelijk druk, hoewel het me erg sterk lijkt dat het daar aan ligt. In ieder geval valt er voor ons niet veel aan te doen..
Nouja ik heb me prima vermaakt met wat HD-DVD films, naast Transformers had ik ook Underworld gekocht, heb ik net maar even gekeken.
Dat er veel nieuwe 360 gebruikers zijn lijkt me wel logisch zo na de kerst maar MS heeft hier echt wel op geanticipeerd. Ze hebben echt wel flink uitgebreid qua servers na afgelopen dashboard update met Video Marketplace voor Europa.
Sorry blijkbaar niet... anders lag de boel niet constant plat.Muthas schreef op zondag 30 december 2007 @ 22:55:
Dat er veel nieuwe 360 gebruikers zijn lijkt me wel logisch zo na de kerst maar MS heeft hier echt wel op geanticipeerd. Ze hebben echt wel flink uitgebreid qua servers na afgelopen dashboard update met Video Marketplace voor Europa.
Wie zegt dat het daar mee te maken heeftS2S schreef op zondag 30 december 2007 @ 22:55:
[...]
Sorry blijkbaar niet... anders lag de boel niet constant plat.
Er is nu 2 dagen een probleem. 2 dagen teveel, maar ik kan me niet voorstellen dat het opeens teveel zou zijn, daarvoor is het echt te proffesioneel opgezet. Ik zit nu bijna 5 jaar op Live, en heb het niet eerder meegemaakt gelukkig. Het kan natuurlijk van alles zijn. Als het echt servercapaciteit problemen zouden zijn, lossen ze het ook niet op in 2 dagen.
Er zijn ruim 75.000 man online in CoD4, dat zijn er net zoveel als normaal. Ik heb zelf, gelukkig, geen enkel probleem en heb net nog een paar rondjes afgerond.
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 30-12-2007 23:00 ]
Anoniem: 107573
Heb ik iets gemist ofzoMuthas schreef op zondag 30 december 2007 @ 22:55:
dashboard update met Video Marketplace voor Europa.
Vakantie in Amerika? You gotta be kidding me; dat heeft weinig tot niets te maken met de problemen. Ik ken mensen die hun gamertag niet eens meer kunnen benaderen... "Verdwenen", zeg maar. Die hebben de afgelopen dagen maar een tijdelijke tag aangemaakt met trial-cards voor een Gold-subscription.S2S schreef op zondag 30 december 2007 @ 22:44:
Normaal zit MS als een havik op dit soort dingen, maar ja het is vakantie periode ook in Amerika, morgen gaan we ook nog is het nieuwe jaar in. Maar hopen dat er een paar MS werknemers morgen aan de slag gaan.
De blogs van Microsoft staan bol van de problemen waar ze al dagen mee bezig zijn; het gaat hier niet om een hoge load op de servers maar om problemen waardoor onderlinge servers en bepaalde interne communicatie niet goed gaan. En geloof mij maar; Microsoft-beheerders zitten niet om de kerstboom op dit moment maar zijn hard aan het werk. Major Nelson is bijna 24 uur per dag online te vinden om goede updates te verstrekken aan de community, zolang zijn eigen blog niet bezwijkt onder het aantal bezoekers.
Dat sommigen geen problemen hebben: helemaal top! Ikzelf heb vanmiddag ook nog wat CoD kunnen spelen maar rond 20:00 ging half Engeland weer plat alsmede een aantal Zuid-Europese landen; ongeveer dezelfde symptomen als gisteren, eergisteren maar ook vorige week dinsdag.
@PWM: 75000 man is niks. Ja, misschien in het daglicht van vakanties maar verbleekt bij aantallen van 200.000 die gewoon op werkdagen online zijn.
Voor bepaalde landen; NL hoort hier niet bij (misschien ook vaker andere sites bezoeken?)Anoniem: 107573 schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:01:
[...]
Heb ik iets gemist ofzoWelke Video marketplace? Kan aan mij liggen, maar ik kan nog geen films bestellen hoor.
[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 30-12-2007 23:07 ]
75-80.000 is toch meestal het aantal wat ik tegenkom gelijktijdig online in CoD4. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik meestal niet naar die getallen kijk. Halo 3 had er vandaag overigens weer bijna 1 miljoen onlineMAX3400 schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:06:@PWM: 75000 man is niks. Ja, misschien in het daglicht van vakanties maar verbleekt bij aantallen van 200.000 die gewoon op werkdagen online zijn.
Het begint er sterk op te lijken dat de authentication servers overbelast zijn. Want als je eenmaal ingelogd bent kun je idd MP spelen. Dus de servers die dat regelen schijnen wel goed te werken.
Even een servertje bij prikken is er vaak niet bij, omdat deze speciaal geconfigureerd moeten worden.
En natuurlijk bij de hand moeten zijn. Server parken zullen ook wel over de hele wereld staan..
Maar idd dit is de eerste keer in die 5 jaar, maar ik vermaak me wel, doe wat Mass Effect, wat Uncharted.
Wat ik wel weet is dat ik mensen on en offline zie gaan.. de hele tijd tijdens het kijken van een film LOL
Sommige blijven het gewoon proberen, ik niet, ik zie morgen wel weer verder.
Even een servertje bij prikken is er vaak niet bij, omdat deze speciaal geconfigureerd moeten worden.
En natuurlijk bij de hand moeten zijn. Server parken zullen ook wel over de hele wereld staan..
Maar idd dit is de eerste keer in die 5 jaar, maar ik vermaak me wel, doe wat Mass Effect, wat Uncharted.
Wat ik wel weet is dat ik mensen on en offline zie gaan.. de hele tijd tijdens het kijken van een film LOL
Sommige blijven het gewoon proberen, ik niet, ik zie morgen wel weer verder.
[ Voor 19% gewijzigd door S2S op 30-12-2007 23:13 ]
Ik zal er eens op letten; vanmiddag had ik er 140K op Team Deathmatch en rond de 30K op Ground War. Geen idee of dit wisselende aantal komt door de problemen of door andere factoren (party-grootte ofzo?).PWM schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:09:
[...]
75-80.000 is toch meestal het aantal wat ik tegenkom gelijktijdig online in CoD4. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik meestal niet naar die getallen kijk.
Anoniem: 107573
Ok op die manier.Je hebt gelijk, stom van me en had ik moeten weten, maar ik zit niet dagelijks het internet af te struinen op zoek naar het laatste Xbox niews, heb wel wat anders te doen, dus neem me niet kwalijk dat ik zo'n domme opmerking durfde te plaatsenMAX3400 schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:06:
[...]
[...]
Voor bepaalde landen; NL hoort hier niet bij (misschien ook vaker andere sites bezoeken?)
Nederland is inderdaad uitgezonderd, net als een aantal andere landen.Anoniem: 107573 schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:01:
[...]
Heb ik iets gemist ofzoWelke Video marketplace? Kan aan mij liggen, maar ik kan nog geen films bestellen hoor.
Die dingen zijn echt niet overbelast, er gaat gewoon 'wat'* fout bij het aanmelden zelf, waardoor een deel van de mensen er niet op komen.S2S schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:10:
Het begint er sterk op te lijken dat de authentication servers overbelast zijn. Want als je eenmaal ingelogd bent kun je idd MP spelen. Dus de servers die dat regelen schijnen wel goed te werken.
* Muthas is wel wat meer als een 'wat' trouwens, zoals MAX vermeldde zijn er dus wel wat meer problemen met gamertags e.d.
Echt, als ze tekort aan servers hebben eet ik een sok op. (Ik ga een sok opeten...
En mijn gok voor waarom je er soms opeens wordt afgeknikkerd: MS is er mee bezig en reset een server waar jij net toevallig bij bent aangemeld.
[ Voor 4% gewijzigd door Muthas op 30-12-2007 23:21 ]
Er zijn wel meer problemen hoor, de matchmaking bij Halo3 is ontzettend traag, als je in een game zit lagged, als je aan het spelen bent moet die de game opeens opnieuw starten. Etc.
Dit geld overigens niet voor iedereen.
Dit geld overigens niet voor iedereen.
Sinds de update maak ik dankbaar gebruik van de divx/xvid playback mogelijkheden. Het valt me alleen op dat bij sommige series de output van audio en video nogal choppy is. Kent iemand dit probleem en zo ja, de oplossing? Mijn laptop is draadloos verbonden met een router en deze is via een draadje verbonden met mijn 360.
Ik ben benieuwd of we nog een goedmakertje krijgen voor de xbox live problemen van de laatste tijd. Iedereen heeft immers voor de service betaald dus naar mijn mening is dit niet aceptabel. Ik ben best bereid om 60 euro per jaar te betalen maar dan verwacht ik wel stabiliteit.
Anoniem: 217897
Je kan moeilijk verwachten dat Live 24 uur per dag 365 dagen per jaar vlekkeloos werkt..Xander84 schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:16:
Ik ben benieuwd of we nog een goedmakertje krijgen voor de xbox live problemen van de laatste tijd. Iedereen heeft immers voor de service betaald dus naar mijn mening is dit niet aceptabel. Ik ben best bereid om 60 euro per jaar te betalen maar dan verwacht ik wel stabiliteit.
Al vind ik wel dat het morgen wel opgelost moet zijn.
Gratis Metal Slug 3 lijkt me een prima ideeXander84 schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:16:
Ik mag hopen dat zometeen live toch goed werkt, als ik na 2 weken mijn xbox 360 weer kan gaan gebruiken.
Zo niet speel ik gewoon de SP van PES 2008 en PGR 4 maar
Zo niet speel ik gewoon de SP van PES 2008 en PGR 4 maar
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Het gaat erom hoe die het in de avond uren doet als de Amerikanen ook online komen. Meestal beginnen de problemen rond 20:00 uuur. Althans rond die tijd hadden wij steeds last.Anoniem: 140372 schreef op maandag 31 december 2007 @ 10:34:
tis al gefixed blijkbaar
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Kijk dat live soms een paar uurtjes er uit ligt of iets dergelijks is te begrijpen, maar ik vind deze problemen (die al dik 4 dagen bestaan) gewoon niet acceptabel voor een betaalde service. Wat zou jij doen als je met je mobile telefoon + abonnement 5 dagen alleen gebeld kon worden of zo ietsAnoniem: 217897 schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:45:
[...]
Je kan moeilijk verwachten dat Live 24 uur per dag 365 dagen per jaar vlekkeloos werkt..
Al vind ik wel dat het morgen wel opgelost moet zijn.
Niet dat ik er nou echt zo heel erg mee zit dat live het niet goed doet, gisteren was het ff vervelend omdat ik een avondje wilde game met maten, maar het gaat om het idee.
Anoniem: 240727
Misschien dat iemand mij kan helpen...
Ik heb het xbox draadloos Wifi internet stickje aan de achterkant gemonteerd (zoals aangegeven in het boekje).
Nu wilde ik gister een usb-hub aansluiten (aan de usb aan de achterkant) en dan daarop de wifi-stick en een externe HD aansluiten....maar dit deed hij niet: 'USB connnector not found'.
De HD kon hij wel vinden en ik kon er ook divx vanaf spelen.
Moet de Wifi connector perse direct op de usb-port zijn aangesloten of ligt het misschien aan mijn usb-hubje?
(ik heb alle aansluitingen van deze usb-hub geprobeerd)
-----
Xbox Live is weer 'up and running' bij mij
Ik heb het xbox draadloos Wifi internet stickje aan de achterkant gemonteerd (zoals aangegeven in het boekje).
Nu wilde ik gister een usb-hub aansluiten (aan de usb aan de achterkant) en dan daarop de wifi-stick en een externe HD aansluiten....maar dit deed hij niet: 'USB connnector not found'.
De HD kon hij wel vinden en ik kon er ook divx vanaf spelen.
Moet de Wifi connector perse direct op de usb-port zijn aangesloten of ligt het misschien aan mijn usb-hubje?
-----
Xbox Live is weer 'up and running' bij mij
Anoniem: 181923
IK ben zoooooooo verslaafd aan CoD4!
Sinds eergisteren alleen MP aan het spelen (ik heb de singeplayer mode nog niets aangeraakt
)
Het is echt geniaal gemaakt en dat je met een hoger ranking meer wapens krijgt en andere goodies zorgt ervoor dat je als een verslaafde junkie blijft doorgamen. Inmiddels rank 25 en nog steeds een hoop dingen die ik nog moet doen

Sinds eergisteren alleen MP aan het spelen (ik heb de singeplayer mode nog niets aangeraakt

Het is echt geniaal gemaakt en dat je met een hoger ranking meer wapens krijgt en andere goodies zorgt ervoor dat je als een verslaafde junkie blijft doorgamen. Inmiddels rank 25 en nog steeds een hoop dingen die ik nog moet doen
Ik heb hem samen met de Live-Cam ook op een HUB zitten en dat werkt prima. Je moet wel zorgen dat je actieve HUB hebt, dus eentje met een eigen voeding.Anoniem: 240727 schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:14:
Anoniem: 240727
Thanks! Binnenkort eentje kopen.Roko schreef op maandag 31 december 2007 @ 14:01:
[...]
Ik heb hem samen met de Live-Cam ook op een HUB zitten en dat werkt prima. Je moet wel zorgen dat je actieve HUB hebt, dus eentje met een eigen voeding.
Anoniem: 108824
Yes
, eindelijk ook een 360 Premium Falcon (!) met Forza 2 & Viva en extra Controller voor €350. Nu eens even alles uitchecken (de spelletjes natuurlijk, file streaming, en wat leuke 2e hands games).
Waar heb je hem gehaald?Anoniem: 108824 schreef op maandag 31 december 2007 @ 16:41:
Yes, eindelijk ook een 360 Premium Falcon (!) met Forza 2 & Viva en extra Controller voor €350. Nu eens even alles uitchecken (de spelletjes natuurlijk, file streaming, en wat leuke 2e hands games).
I intend to live forever. So far, so good.
Wacht maar tot je rank 55 uitgelopen hebt, dan kun je lachenAnoniem: 181923 schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:32:
IK ben zoooooooo verslaafd aan CoD4!![]()
Sinds eergisteren alleen MP aan het spelen (ik heb de singeplayer mode nog niets aangeraakt)
Ik zag vandaag nog iemand rondhuppelen met een gouden desert eagleXander84 schreef op maandag 31 december 2007 @ 20:37:
[...]
Wacht maar tot je rank 55 uitgelopen hebt, dan kun je lachen
HOE FUCKIN COOL IS DAT
Wat ik wel hoop, is dat ze nog een paar levels en challenges erbij stoppen in volgende patches. Tot level 65 oid zou tof zijn, vooral als je daar écht veel XP voor nodig hebt. Op die manier kun je dan evt. een combinatie van twee addons voor een wapen verdienen, nog meer nieuwe textures op wapens, of weet ik het wat allemaal voor kleine dingen
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Geen lvl 65 maar, misschien dat je met elke prestige mode, nog betere wapens unlock?? Of dat je inplaats van 3 perk's 4 of 5 mag samenstellenTheZeroorez schreef op maandag 31 december 2007 @ 22:00:
Wat ik wel hoop, is dat ze nog een paar levels en challenges erbij stoppen in volgende patches. Tot level 65 oid zou tof zijn, vooral als je daar écht veel XP voor nodig hebt. Op die manier kun je dan evt. een combinatie van twee addons voor een wapen verdienen, nog meer nieuwe textures op wapens, of weet ik het wat allemaal voor kleine dingen
...Maar dan uiteraard voor ieder iets, en ook wel totaal andere categoriëen....sekeroglan schreef op maandag 31 december 2007 @ 22:37:
Of dat je inplaats van 3 perk's 4 of 5 mag samenstellen
Zou ook tof zijn ja, gewoon een 'Assault marksman IV en V' oid, of meer bootcamp/killer challenges. Maar please, niet van die "schiet twee tegenstanders dood met één MG-kogel" of "maak x kills met wapen y", die dingen zijn ofwel puur op geluk gebaseerd, ofwel iets dat je niet of tegen je zin in doet.En natuurlijk meer challenges
Speel jij teammatch of alleen ( hardcore, free for all...)TheZeroorez schreef op maandag 31 december 2007 @ 22:55:
[...]
...Maar dan uiteraard voor ieder iets, en ook wel totaal andere categoriëen....
[...]
Zou ook tof zijn ja, gewoon een 'Assault marksman IV en V' oid, of meer bootcamp/killer challenges. Maar please, niet van die "schiet twee tegenstanders dood met één MG-kogel" of "maak x kills met wapen y", die dingen zijn ofwel puur op geluk gebaseerd, ofwel iets dat je niet of tegen je zin in doet.
Als je zin hebt om met een groep tweakers teammatch te spelen voeg me maar toe, gamertag: SekerOglan is altijd lachen. Er zijn wel bijna elke avond een groep online
Ik speel vooral HQ met zo'n 10 - 14 man (niet te druk dus), alle maps. Op de PC. Samen spelen met jullie gaat (denk ik) (voorlopig) niet lukken, ik kan niet op alle servers... Wanneer ik het spel gekocht heb (ga ik zeker doen, het spel is het 100% waard) denk ik ook niet dat ik moeilijk ga doen om de keycode te veranderen, en blijf ik cracked spelen gok ik zo... Ik heb nu een server die me goed bevalt dus vandaar.
Ik speelde tot nu toe vooral met een silenced M4 (bandolier, double tap, blue tiger, martydom), maar ik heb ergens aan het begin vd avond de P90 geünlocked, dus eens zien of dat wat is
Hmz, ik was toch echt in de veronderstelling dat dit het CoD4-topic was.. Anyway, daarom heb ik dus geen tag en post ik zo vaag offtopic over CoD4
Ik speelde tot nu toe vooral met een silenced M4 (bandolier, double tap, blue tiger, martydom), maar ik heb ergens aan het begin vd avond de P90 geünlocked, dus eens zien of dat wat is
Hmz, ik was toch echt in de veronderstelling dat dit het CoD4-topic was.. Anyway, daarom heb ik dus geen tag en post ik zo vaag offtopic over CoD4
[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 01-01-2008 01:18 ]
Of je het nu koopt of niet in een later stadium, is dit nu iets dat Tweakers (middels een moderator, toch vorbeeldfunctie van de waarden van Tweakers.net) wil uitdragen? Het spelen van spellen op een illegale wijze?TheZeroorez schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 01:16:
Samen spelen met jullie gaat (denk ik) (voorlopig) niet lukken, ik kan niet op alle servers... Wanneer ik het spel gekocht heb (ga ik zeker doen, het spel is het 100% waard) denk ik ook niet dat ik moeilijk ga doen om de keycode te veranderen, en blijf ik cracked spelen gok ik zo... Ik heb nu een server die me goed bevalt dus vandaar.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Wat nog cooler is:Anoniem: 181923 schreef op maandag 31 december 2007 @ 21:39:
[...]
Ik zag vandaag nog iemand rondhuppelen met een gouden desert eagle
HOE FUCKIN COOL IS DAT
* MAX3400 gaat dit jaar voor een echte 18 karaats plated Desert Eagle
Het mag dan geen CoD4 zijn maar dit jaar eens lekker mezelf verwennen/uitleven op de schietbaan!
@SekerOglan: ik heb je al toegevoegd op XBL maar telkens krijg ik een granaat van je tegen mijn achterhoofd geworpen... Hoort dat?

Ach, hij is gewoon eerlijk. Hij houdt zich toch gewoon aan de policy?Armada schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 02:12:
[...]
Of je het nu koopt of niet in een later stadium, is dit nu iets dat Tweakers (middels een moderator, toch vorbeeldfunctie van de waarden van Tweakers.net) wil uitdragen? Het spelen van spellen op een illegale wijze?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat de volgende vraag vaker gesteld is, maar kan er neits over terug vinden en er staat ook niets over in de TS bij FAQ.
Ik heb een Arcade en baal achteraf dat hier geen HD in zit. Een externe HD wil hij niet pakken (USB stick van 512MB daarintegen wel weer).
Is het mogelijk achteraf nog een HD in te bouwen, of een externe HD aan te sluiten. Zo ja, is dit legaal of is dit dan weer illegaal?
Ik heb een Arcade en baal achteraf dat hier geen HD in zit. Een externe HD wil hij niet pakken (USB stick van 512MB daarintegen wel weer).
Is het mogelijk achteraf nog een HD in te bouwen, of een externe HD aan te sluiten. Zo ja, is dit legaal of is dit dan weer illegaal?
Ik heb zelf een arcade gekocht voor naast mn andere xbox (ging voor reparatie) omdat ik niet zo lang wilde wachten en ik er eentje wilde met hdmi. Deze heeft dus absoluut een hdmi.Toch schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 18:13:
[...]
Heel raar, het is dus zo onduidelijk dat niemand het zeker lijkt te weten.
Goeie marketing. Nou ja, dan ga ik wel in de winkel kijken.
Alle Arcade's in de winkel hadden een hdmi. Helaas was t geen falcon.
Hoeft de doos niet te openen, het staat op de doos zelf of het 175 of 207 Watt is.Anoniem: 163219 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 20:28:
[...]
Er zijn paketten met idd een hdmi. aansluiting maaaaaar geen kabel, let daar wel op.
Als je zeker wilt zijn dat je alles koopt doe dan een Elite.
Bij consoleshop hebben ze pakketen met halo 3 en nog 2 games waar wel een hdmi aansluiting opzit maar geen kabel bij is gevoegd.
Vraag dan als je naar een shop ga om de doos te mogen openen want dan kan je controleren of het een falcon is.175 w i.p.v. 207w.Ga ik morgen ook doen.![]()
Weken zo'n buitenlands forum gevolgd over hoe je zo'n falcon kon herkennen. Zat zo'n wijsneus bij die zei inside-information te hebben over productiedata, productieteams blablabla. Maar die malloot hed nooit iets gezegd over het wattage. Stond er twee dagen nadat ik m had opeens wel op internet.
Annyway: de 175 is dus idd de falcon.
Er is een actie (volgens mij van microsoft) waarbij je 5 hd-dvd's naar keuze erbij krijgt, wanneer je een hd-dvd add-on koopt. Misschien moet je een bon opsturen die er bij zit ofzo?S2S schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 20:18:
Net de HD-DVD addon gekocht (158 euro Mediamarkt Hengelo) Transformers (30 e) en Underworld(15 e) direct er bij gekocht.
Transformers ziet er gewoon bizar goed uit, geluid is nog veel beter. Ben er erg blij mee.
[ Voor 65% gewijzigd door Ferry34 op 01-01-2008 11:25 ]
De link voor de 5 gratis HD DVD films:
http://www.xbox.com/NR/rd...HDDVDOffer_NTHLNDS_F1.pdf
http://www.xbox.com/NR/rd...HDDVDOffer_NTHLNDS_F1.pdf
39
Even een kleine vraag over Xbox live gold abbo's via Ebay
Ik heb daar vorig jaar een code gekocht voor een jaar. Allemaal prima.
Nu zit ik weer te kijken bij een verkoper dit deze te koop heeft. 12+1 maand.
Bij heel veel staat dat het alleen werkt bij US accounts. Is dat zo? Ik vind het heel even te duur om het te proberen. Iemand ervaringen? De vorige die ik kocht stond wel bij dat het worldwide werkte
Bij heel veel staat dat het alleen werkt bij US accounts. Is dat zo? Ik vind het heel even te duur om het te proberen. Iemand ervaringen? De vorige die ik kocht stond wel bij dat het worldwide werkte
Elect a clown, expect a circus.
I know, maar bedankt, gisteren de bon naar MS gestuurdFerry34 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 11:13:
Er is een actie (volgens mij van microsoft) waarbij je 5 hd-dvd's naar keuze erbij krijgt, wanneer je een hd-dvd add-on koopt. Misschien moet je een bon opsturen die er bij zit ofzo?
quote van de faq van die verkoper:Slasher schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 11:31:
Even een kleine vraag over Xbox live gold abbo's via Ebay
If you live outside the USA read this entire section and it will tell you if the card will work for you. The cards will work on any live account that is setup with a USA address. If you have you account registered with a United States address the card will work for you. If you don’t have your account registered in the United States you can typically setup one with an address in the USA, but you will have to give up your gamer score and you friends list and start over again, you must decide if this is worth it to you.
I’m positive that the cards will not work in Europe unless you have set up an account with a U.S. address. I have actually had some people test them for me there. To everyone in Europe there are no world-wide cards, sorry I know they are advertised on here by other sellers I also noticed they offer no refunds.
dus dat is wel jammer, anders had ik hem ook daar gekocht, met de dollarkoers is 45 dollar ook niks.
erutangis
Anoniem: 163219
Ja zag ik ook in de winkelFerry34 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 11:13:
[...]
[...]
Hoeft de doos niet te openen, het staat op de doos zelf of het 175 of 207 Watt is.
Weken zo'n buitenlands forum gevolgd over hoe je zo'n falcon kon herkennen. Zat zo'n wijsneus bij die zei inside-information te hebben over productiedata, productieteams blablabla. Maar die malloot hed nooit iets gezegd over het wattage. Stond er twee dagen nadat ik m had opeens wel op internet.
Annyway: de 175 is dus idd de falcon.
[...]
Ik heb idd nu ook een falcon in de elite uitvoering

En deze maakt beduidend minder lawaai als de oude,(die hier ook in huis is).
Als je m zonder dvd drive gebruikt dan hoor je m eigenlijk niet
Met drive wel wat meer maja alles wat draait maakt wat lawaai (zelfs de pleerol)
Kep dus ook en Elite maar dan die Zephyr, deze maakt in de dash ook geen lawaai (eigenlijk hetzelfde als jij beschrijft).Anoniem: 163219 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 12:05:
[...]
Ja zag ik ook in de winkel![]()
![]()
Ik heb idd nu ook een falcon in de elite uitvoering![]()
![]()
En deze maakt beduidend minder lawaai als de oude,(die hier ook in huis is).
Als je m zonder dvd drive gebruikt dan hoor je m eigenlijk niet![]()
Met drive wel wat meer maja alles wat draait maakt wat lawaai (zelfs de pleerol)![]()
Alleen verbruikt de mijne dus 203 watt en is mss minder betrouwbaar. Mar daar zit ik niet mee, gaat ie kapot, hup terug naar MS.
Anoniem: 129805
Ik heb een supergroot probleem. Ik heb mijn xbox360 opgeschoond en alle gamer profielen verwijderd.
Ook het mijn eigen hoofdprofiel. Dit was een xboxlive profiel. Ik maak geen gebruik meer van xboxlive dus wilde alleen de profiel verwijderen en een lokaal profiel voor mezelf aanmaken. Nu heb ik alleen gekozen voor delete profile en niet voor de optie waarbij je ook de items verwijderd. Ik heb dus niet de savegames en achievements verwijderd. Het probleem nu is dat mijn nieuwe profiel dus niet de savegames herkend en de achievements koppelt aan mijn nieuwe profiel. Je kan dus zeggen dat ik een aardig probleempje heb. Heeft iemand een oplossing hiervoor? En heb geen mogelijkheid om met mijn xbox online te gaan. help !!!
ja dit was misschien ook best stom van me.
Ook het mijn eigen hoofdprofiel. Dit was een xboxlive profiel. Ik maak geen gebruik meer van xboxlive dus wilde alleen de profiel verwijderen en een lokaal profiel voor mezelf aanmaken. Nu heb ik alleen gekozen voor delete profile en niet voor de optie waarbij je ook de items verwijderd. Ik heb dus niet de savegames en achievements verwijderd. Het probleem nu is dat mijn nieuwe profiel dus niet de savegames herkend en de achievements koppelt aan mijn nieuwe profiel. Je kan dus zeggen dat ik een aardig probleempje heb. Heeft iemand een oplossing hiervoor? En heb geen mogelijkheid om met mijn xbox online te gaan. help !!!

Ik heb helaas een USA (florida) account en kan je garanderen dat dit goed werkt. Ik heb inmiddels een jaar 12+1 card en ga binnenkort weer een aanschaffen. Ik ga kijken of ik 2100 punten erbij kan nemen.FraggedMe schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 11:39:
[...]
quote van de faq van die verkoper:
If you live outside the USA read this entire section and it will tell you if the card will work for you. The cards will work on any live account that is setup with a USA address. If you have you account registered with a United States address the card will work for you. If you don’t have your account registered in the United States you can typically setup one with an address in the USA, but you will have to give up your gamer score and you friends list and start over again, you must decide if this is worth it to you.
I’m positive that the cards will not work in Europe unless you have set up an account with a U.S. address. I have actually had some people test them for me there. To everyone in Europe there are no world-wide cards, sorry I know they are advertised on here by other sellers I also noticed they offer no refunds.
dus dat is wel jammer, anders had ik hem ook daar gekocht, met de dollarkoers is 45 dollar ook niks.
Kun je niet gewoon een profiel aanmaken met hetzelfde e-mailadres als je gedeleted profiel?Anoniem: 129805 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 15:00:
Ik heb een supergroot probleem. Ik heb mijn xbox360 opgeschoond en alle gamer profielen verwijderd.
Ook het mijn eigen hoofdprofiel. Dit was een xboxlive profiel. Ik maak geen gebruik meer van xboxlive dus wilde alleen de profiel verwijderen en een lokaal profiel voor mezelf aanmaken. Nu heb ik alleen gekozen voor delete profile en niet voor de optie waarbij je ook de items verwijderd. Ik heb dus niet de savegames en achievements verwijderd. Het probleem nu is dat mijn nieuwe profiel dus niet de savegames herkend en de achievements koppelt aan mijn nieuwe profiel. Je kan dus zeggen dat ik een aardig probleempje heb. Heeft iemand een oplossing hiervoor? En heb geen mogelijkheid om met mijn xbox online te gaan. help !!!ja dit was misschien ook best stom van me.
Anoniem: 229468
Oplossing = je oude account recoveren via die functie "account recoveren" en dan gewoon met deze gaan spelen, je zult hiervoor met je Xbox online moeten gaan, dus dat zal je bij een vriend moeten doen of weet ik veel. Bij dat account dan gewoon je liva abbo opzeggen. Als hij omgebouwd = geband is, heb je lekker pech, want savegames en achievements zijn accountgebonden en kunnen dus niet overgedragen worden.
Mvg,
Orkie
Mvg,
Orkie
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 229468 op 01-01-2008 16:19 ]
* SH4D3H is nog steeds op zoek naar een tweede controller.
Zelfs op eBay zijn ze vaak duur, of wordt je overboden.
Duur spul, maar zovaak zal ie niet gebruikt worden (paar uurtjes per maand ofzo) dus de volle mep is me wat te veel, daar heb je bijna nog een game voor!
Duur spul, maar zovaak zal ie niet gebruikt worden (paar uurtjes per maand ofzo) dus de volle mep is me wat te veel, daar heb je bijna nog een game voor!
34 euro's bij de mediamarkt valt nog wel mee voor een orginele?SH4D3H schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 16:42:
en voor 14 euro's heb je een namaak...
Een Wired koop je voor 30,- en een Wireless voor 38,-. Voor die paar uurtjes per maand is dat toch niet heel veelSH4D3H schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 16:42:
Anoniem: 140372
omgebouwd wil lang niet altijd zeggen gebanned hoorAnoniem: 229468 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 16:19:
Oplossing = je oude account recoveren via die functie "account recoveren" en dan gewoon met deze gaan spelen, je zult hiervoor met je Xbox online moeten gaan, dus dat zal je bij een vriend moeten doen of weet ik veel. Bij dat account dan gewoon je liva abbo opzeggen. Als hij omgebouwd = geband is, heb je lekker pech, want savegames en achievements zijn accountgebonden en kunnen dus niet overgedragen worden.
Mvg,
Orkie
Tevens: je kan gewoon hdd op iemand anders zn xbox zetten, recoveren, en de hdd weer mee naar huis nemen.
Anoniem: 62011
Mijn ervaring met de Xbox 360.
Ik heb het apparaat nu 3 weken in bezit en er zijn een paar dingen aan de Xbox die me niet bevallen, nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik een ongelofelijke zeldzame zeikerd ben maar toch...
Het begon allemaal toen ik een mailtje in m'n MSN inbox vond, duidelijk een mailtje van Bill en z'n kornuiten omdat ik me nergens heb aangemeld en voor de rest alleen m'n familie weet heeft van mijn MSN email adres en dit dan ook gretig volspammen met links naar "grappige" filmpjes. Het blijkt een MSN aanbieding te zijn van Bart Smit, hardstikke mooi en omdat ik toch al dacht over een nieuwe console leek me dit na een paar dagen overdenken en vergelijken met andere aanbiedingen wel een goede deal.

Een paar dagen later stond er een hijgende man voor de deur en zonder iets te hoeven tekenen nam ik de doos in ontvangst, joepie, m'n eigen Xbox 360.
Doos opengemaakt en vond daarin een leuke rugtas voor m'n neefje van acht jaar, toch leuk.

Ff kijken of het een HDMI aansluiting heeft, nee, MFR Date: 2006-10-04
.
Xbox aangesloten en gelijk komt er een update binnen, mooi, mooi, mooi.
Ik had de dag ervoor al een ID aangemaakt op de Microsoft website dus ik kon gelijk alles invullen, blijkt dat je voor de maand gratis Live Gold een ID moet aanmaken met de Xbox zelf, hadden ze wel ff op de website kunnen zeggen.
Ff een online spelletje proberen dan maar, Halo 3. Krijg ik een waarschuwing dat m'n connection niet goed is, iets met NAT, dus ik online zoeken en blijkt dat je de Xbox Live connectie kan testen in de dashboard, de NAT blijkt "medium" te zijn, medium is blijkbaar niet goed genoeg. Als gebruiker ben ik in de 8 jaar dat ik een PC gebruik nog nooit het woord NAT tegengekomen. Ik open het Orange Livebox configuratie scherm en zoek naar NAT en ja hoor er is een tab NAT, ik begreep alleen niet helemaal wat ik daar te zoeken had. Weer online zoeken, blijkt dat ik daar idd niets te zoeken had, ik moet alleen aan aantal poorten van de firewall open zetten, best wel veel poorten ook, negen poorten van de in totaal zestien die ik kan gebruiken op de Orange Livebox, later zijn daar ook nog eens drie poorten voor Xbox MCE bijgekomen. Kan alles niet gewoon door één poort? Weer Halo 3 opgestart en nu geen problemen meer maar wat doet die radar daar onderin het beeld? Heb ik per ongeluk cheats aangeschakeld ofzo? Zo is er natuurlijk geen ene fok aan, nog niet zo lang geleden zou een radar gezien worden als cheaten maar als iedereen cheat is het blijkbaar geen cheaten meer. It's not a cheat, it's a feature zullen we maar zeggen.
Storend vind ik de manier waarop je de controller weer moet inschakelen nadat deze zichzelf heeft uitgeschakeld, zo lig ik bv een film te kijken en druk op een knop bv de "X" knop, niets gebeurd, dus ik denk "ff wachten" maar er gebeurt natuurlijk niets dus druk ik nog een keer en kijk gelijk naar de controller, het lampje is uit dus ik druk op de grote knop, ik wacht ff en vervolgens druk ik nogmaals op de "X"knop, weer gebeurt er niets, nog ff wachten en dan doet ie het pas. Ik heb voor m'n neefje voor kerst een draadloze Logitech PS2 controller gekocht en bij die controller kun je een willekeurige knop indrukken om de controller weer aan te schakelen, da's toch een stuk makkelijker. Ik heb er over gedacht om een Media Center remote te kopen maar vanwaar ik zit heb ik geen direct zicht op de Xbox dus de IR remote werkt dan niet en ik moet me vervolgens in allerlei bochten wringen op de Xbox te bedienen en laat dit nu net de reden zijn waarom ik geen Wii gekocht heb.
Dan is er het hele 60 Hz verhaal. Ik gebruik een tv met een beeldbuis en deze ziet er gewoon beter uit in 50 Hz dan in 60 Hz maar sommige games zijn alléén 60 Hz, het is dan ook makkelijker om de dashboard ook maar op 60 Hz te draaien, maar waarom is dat? Jarenlang werden er consoles uitgebracht die geschikt waren voor 50 Hz, shit, m'n eerste "console" was een kastje waarmee je Pong kon spelen op de TV, deze was ook gewoon 50 Hz dus zo moeilijk kan het niet zijn. Het zal er wel op neerkomen dat ik een nieuwe tv moet kopen maar ik zie het eigenlijk helemaal niet zitten om de artifacts van DVB-T te aanschouwen op een scherm met hoge resolutie, daarnaast vind ik alleen de allerduurste flatscreens een prettig beeld geven.
Chatpad gekocht, werkt goed, je kan lekker chatten terwijl het spel automatisch in de pauzestand gaat. Enigste probleem ermee is dat je het toetsenbordje niet kunt gebruiken in Media Center maar weer wèl om je profiel aan te passen en een redeem code in te vullen. De cheatpad kwam met een headset, die heb je ook wel nodig want je oude headset past niet meer en aangezien de camera ook kwam met een niet meer passende headset heb ik nu dus 3 headsets waarvan er 2 niet passen, een vervangende headset kost 20 euro, dus na één week heb ik al voor 40 euro hardware liggen waar ik niks meer aan heb.
In MCE kan ik de knop Virtualiseren niet vinden terwijl dit wel op de dashboard aanwezig is en Media Center is gewoon Nederlandstalig terwijl het dashboard Engels is, da's gewoon vreemd. DIVX kan niet afgespeeld worden in Media Center je krijgt dan de melding dat de codec niet geïnstalleerd is maar de codec is wèl geïnstalleerd omdat je de films gewoon via de dashboard kunt afspelen. Uitzending Gemist werkt ook niet, evenals Nederland 4 maar die gare Reuters en Maxxs weer wel.
Na 3 dagen waren m'n Duracell batterijen helemaal leeg, dan maar een oplader kopen, Microsoft heeft een leuke oplossing bedacht door een USB kabel+accu uit te brengen waarmee je de accu kunt opladen terwijl je aan het spelen bent, je zit dus nooit zonder batterijen. Alleen is bij mij de usb poort aan de achterkant al in gebruik voor de camera, ik zou de kabel dan in één van de voorste poorten moeten steken, dat is esthetisch gezien nou niet de mooi oplossing en ik heb daarom maar wat extra NiMH batterijen gekocht. Waarom de Xbox maar één USB poort op de achterzijde heeft terwijl computers tegenwoordig letterlijk bezaaid zijn met USB poorten is mij een raadsel.
Een webbrowser en email (al was het maar via de webbrowser) ontbrekent, dat vind ik wel jammer, maar niks aan te doen, had ik maar een PS3 moeten kopen.
Geen ondersteuning voor DVB-T in Media Center. Niet echt een fout van de Xbox maar van Media Center in het algemeen, al jaren wordt hierom gezeurd maar niemand die het ff goed regelt.
Leuke weer plugin in Media Center trouwens, als je terug wilt naar het hoofdmenu dan krijg je een reclame te zien van de maker, niet iets waarop ik zit te wachten. Media Center is nu 4 jaar oud en Microsoft heeft volgens mij niet één plugin ervoor geschreven, het meeste is het werk van goedbedoelende amateur. Verders heb ik nog zwarte album art in Xbox Media Center, dit schijnt een probleem te zijn me IE7 op de computer, gelukkig is dit probleem pas 1,5 jaar oud dus niet zo erg.
Mijn ervaring met Xbox Live is dat het behoorlijk slecht is, maar oudgedienden beweren bij hoog en bij laag dat dit echt nog noooooooit eerder is gebeurd dus krijgt dit het voordeel van de twijfel.
Ik wou nog wat over m'n gemengde ervaring met Assasins Creed en CoD4 kwijt maar ik zie dat ik al een flink stukje weggetikt heb dus dat komt een andere keer wel in de daarvoor bestemde topics.
Desondanks ben ik heel blij met m'n Xbox, lekker klooien.
Ik heb het apparaat nu 3 weken in bezit en er zijn een paar dingen aan de Xbox die me niet bevallen, nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik een ongelofelijke zeldzame zeikerd ben maar toch...
Het begon allemaal toen ik een mailtje in m'n MSN inbox vond, duidelijk een mailtje van Bill en z'n kornuiten omdat ik me nergens heb aangemeld en voor de rest alleen m'n familie weet heeft van mijn MSN email adres en dit dan ook gretig volspammen met links naar "grappige" filmpjes. Het blijkt een MSN aanbieding te zijn van Bart Smit, hardstikke mooi en omdat ik toch al dacht over een nieuwe console leek me dit na een paar dagen overdenken en vergelijken met andere aanbiedingen wel een goede deal.

Een paar dagen later stond er een hijgende man voor de deur en zonder iets te hoeven tekenen nam ik de doos in ontvangst, joepie, m'n eigen Xbox 360.
Doos opengemaakt en vond daarin een leuke rugtas voor m'n neefje van acht jaar, toch leuk.

Ff kijken of het een HDMI aansluiting heeft, nee, MFR Date: 2006-10-04

Xbox aangesloten en gelijk komt er een update binnen, mooi, mooi, mooi.
Ik had de dag ervoor al een ID aangemaakt op de Microsoft website dus ik kon gelijk alles invullen, blijkt dat je voor de maand gratis Live Gold een ID moet aanmaken met de Xbox zelf, hadden ze wel ff op de website kunnen zeggen.
Ff een online spelletje proberen dan maar, Halo 3. Krijg ik een waarschuwing dat m'n connection niet goed is, iets met NAT, dus ik online zoeken en blijkt dat je de Xbox Live connectie kan testen in de dashboard, de NAT blijkt "medium" te zijn, medium is blijkbaar niet goed genoeg. Als gebruiker ben ik in de 8 jaar dat ik een PC gebruik nog nooit het woord NAT tegengekomen. Ik open het Orange Livebox configuratie scherm en zoek naar NAT en ja hoor er is een tab NAT, ik begreep alleen niet helemaal wat ik daar te zoeken had. Weer online zoeken, blijkt dat ik daar idd niets te zoeken had, ik moet alleen aan aantal poorten van de firewall open zetten, best wel veel poorten ook, negen poorten van de in totaal zestien die ik kan gebruiken op de Orange Livebox, later zijn daar ook nog eens drie poorten voor Xbox MCE bijgekomen. Kan alles niet gewoon door één poort? Weer Halo 3 opgestart en nu geen problemen meer maar wat doet die radar daar onderin het beeld? Heb ik per ongeluk cheats aangeschakeld ofzo? Zo is er natuurlijk geen ene fok aan, nog niet zo lang geleden zou een radar gezien worden als cheaten maar als iedereen cheat is het blijkbaar geen cheaten meer. It's not a cheat, it's a feature zullen we maar zeggen.
Storend vind ik de manier waarop je de controller weer moet inschakelen nadat deze zichzelf heeft uitgeschakeld, zo lig ik bv een film te kijken en druk op een knop bv de "X" knop, niets gebeurd, dus ik denk "ff wachten" maar er gebeurt natuurlijk niets dus druk ik nog een keer en kijk gelijk naar de controller, het lampje is uit dus ik druk op de grote knop, ik wacht ff en vervolgens druk ik nogmaals op de "X"knop, weer gebeurt er niets, nog ff wachten en dan doet ie het pas. Ik heb voor m'n neefje voor kerst een draadloze Logitech PS2 controller gekocht en bij die controller kun je een willekeurige knop indrukken om de controller weer aan te schakelen, da's toch een stuk makkelijker. Ik heb er over gedacht om een Media Center remote te kopen maar vanwaar ik zit heb ik geen direct zicht op de Xbox dus de IR remote werkt dan niet en ik moet me vervolgens in allerlei bochten wringen op de Xbox te bedienen en laat dit nu net de reden zijn waarom ik geen Wii gekocht heb.
Dan is er het hele 60 Hz verhaal. Ik gebruik een tv met een beeldbuis en deze ziet er gewoon beter uit in 50 Hz dan in 60 Hz maar sommige games zijn alléén 60 Hz, het is dan ook makkelijker om de dashboard ook maar op 60 Hz te draaien, maar waarom is dat? Jarenlang werden er consoles uitgebracht die geschikt waren voor 50 Hz, shit, m'n eerste "console" was een kastje waarmee je Pong kon spelen op de TV, deze was ook gewoon 50 Hz dus zo moeilijk kan het niet zijn. Het zal er wel op neerkomen dat ik een nieuwe tv moet kopen maar ik zie het eigenlijk helemaal niet zitten om de artifacts van DVB-T te aanschouwen op een scherm met hoge resolutie, daarnaast vind ik alleen de allerduurste flatscreens een prettig beeld geven.
Chatpad gekocht, werkt goed, je kan lekker chatten terwijl het spel automatisch in de pauzestand gaat. Enigste probleem ermee is dat je het toetsenbordje niet kunt gebruiken in Media Center maar weer wèl om je profiel aan te passen en een redeem code in te vullen. De cheatpad kwam met een headset, die heb je ook wel nodig want je oude headset past niet meer en aangezien de camera ook kwam met een niet meer passende headset heb ik nu dus 3 headsets waarvan er 2 niet passen, een vervangende headset kost 20 euro, dus na één week heb ik al voor 40 euro hardware liggen waar ik niks meer aan heb.
In MCE kan ik de knop Virtualiseren niet vinden terwijl dit wel op de dashboard aanwezig is en Media Center is gewoon Nederlandstalig terwijl het dashboard Engels is, da's gewoon vreemd. DIVX kan niet afgespeeld worden in Media Center je krijgt dan de melding dat de codec niet geïnstalleerd is maar de codec is wèl geïnstalleerd omdat je de films gewoon via de dashboard kunt afspelen. Uitzending Gemist werkt ook niet, evenals Nederland 4 maar die gare Reuters en Maxxs weer wel.
Na 3 dagen waren m'n Duracell batterijen helemaal leeg, dan maar een oplader kopen, Microsoft heeft een leuke oplossing bedacht door een USB kabel+accu uit te brengen waarmee je de accu kunt opladen terwijl je aan het spelen bent, je zit dus nooit zonder batterijen. Alleen is bij mij de usb poort aan de achterkant al in gebruik voor de camera, ik zou de kabel dan in één van de voorste poorten moeten steken, dat is esthetisch gezien nou niet de mooi oplossing en ik heb daarom maar wat extra NiMH batterijen gekocht. Waarom de Xbox maar één USB poort op de achterzijde heeft terwijl computers tegenwoordig letterlijk bezaaid zijn met USB poorten is mij een raadsel.
Een webbrowser en email (al was het maar via de webbrowser) ontbrekent, dat vind ik wel jammer, maar niks aan te doen, had ik maar een PS3 moeten kopen.
Geen ondersteuning voor DVB-T in Media Center. Niet echt een fout van de Xbox maar van Media Center in het algemeen, al jaren wordt hierom gezeurd maar niemand die het ff goed regelt.
Leuke weer plugin in Media Center trouwens, als je terug wilt naar het hoofdmenu dan krijg je een reclame te zien van de maker, niet iets waarop ik zit te wachten. Media Center is nu 4 jaar oud en Microsoft heeft volgens mij niet één plugin ervoor geschreven, het meeste is het werk van goedbedoelende amateur. Verders heb ik nog zwarte album art in Xbox Media Center, dit schijnt een probleem te zijn me IE7 op de computer, gelukkig is dit probleem pas 1,5 jaar oud dus niet zo erg.
Mijn ervaring met Xbox Live is dat het behoorlijk slecht is, maar oudgedienden beweren bij hoog en bij laag dat dit echt nog noooooooit eerder is gebeurd dus krijgt dit het voordeel van de twijfel.
Ik wou nog wat over m'n gemengde ervaring met Assasins Creed en CoD4 kwijt maar ik zie dat ik al een flink stukje weggetikt heb dus dat komt een andere keer wel in de daarvoor bestemde topics.
Dat is met draad?Erazzzer schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 17:27:
[...]
34 euro's bij de mediamarkt valt nog wel mee voor een orginele?
en voor 14 euro's heb je een namaak...
Das nogal gevaarlijk hier
Maar 35 euro is nog wel te doen ja.
Scheelt toch weer een tientje
Ik doe weken met mijn batterijen, misschien als je extreem veel speelt dat ze in 3dagen leeg zijn. Er is ook een snelle oplader te koop met accu die je in het stopcontact steekt. En verbindingsproblemen ligt aan je internet, niet aan xboxlive (behalve als xlive toevallig weer even down was)Anoniem: 62011 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 18:05:
Ik heb even in de quote geknipt, je hoeft geen heel verhaal te quoten als het om twee regels gaat hoor
[ Voor 76% gewijzigd door TheZeroorez op 01-01-2008 18:46 ]
Nounou, jij ziet een hele hoop klachten die er niet zijn zeg
Eerst en vooral: je netwerkproblemen liggen 100% aan jezelf. Microsoft kan niet automagisch je NAT/firewall instellingen aanpassen aangezien dit verschilt voor ieder netwerk. Dit is hetzelfde voor eender wat je aansluit op je netwerk, zelfs voor je pc. Met beperkte toegang (strenge firewall/NAT instellingen) kan je overigens nog altijd op xbox live, alleen zal je zelf geen games kunnen hosten.
Sommige games zijn 60Hz only ja. Het klopt dat sommige tv's hierbij buiten de boot vallen, maar dan spreken we over televisies van bijna 30 jaar oud. De reden dat men dit doet is opdat men games gemakkelijk zowel in high definition als in standaard definitie kan laten werken aangezien SD in 50Hz vaak betekent dat er binnen het spel zelf ook nog een zooi aangepast en opnieuw getimed moet worden. Daarom ook dat vroeger vele games enkel 50Hz waren die dan ook nog eens lelijke zwarte randen en slowdowns hadden.
Ik kan perfect door mijn DVB-T kanalen zappen (nou ja "zappen"...er zijn er maar 2 DVB-T zenders in België
Natuurlijk dat een controller zichzelf vanzelf uitschakelt na een tijd inactiviteit, anders zijn je batterijen op minder dan een dag leeg
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dit vat je verhaal wel vrij goed samen dacht ik zoAnoniem: 62011 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 18:05:
...nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik een ongelofelijke zeldzame zeikerd ben maar toch...
...
Ja, klooien is bijna hetzelfde al tweaken.pjlgt schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 18:44:
[...]
Dit vat je verhaal wel vrij goed samen dacht ik zo
@Boeboe, DVB-T in Nederland is anders dan in België, hier heb je een smartcard voor de commerciele zenders.
@SCIxX, http://majornelson.com/ar...s-12-29.aspx?PageIndex=82
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 62011 op 01-01-2008 19:20 ]
Anoniem: 140372
Controller: Gewoon even de grote X inhouden dan gaat ie weer aan.
usb poort gebruik: De oplaadkabel van de controller kan ik elke willekeurige USB poort, ik laad em altijd op in m'n pc, ook tijdens het spelen.
60Hz: Alleen USA regio vrij spellen zijn 60Hz, Europese spellen zijn altijd 50Hz. Dat jij spellen uit een andere regio speelt is niet MS' verantwoordelijkheid
edit: en je 360 is dus ook gewoon 50/60 Hz, kan switchen net zoals je pc
ok, volgens post hierboven ook europese 60hz spellen, lijkt me zeer onwaarschijnlijk maar als hij het zeker weet dan zal t wel zo zijn
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 140372 op 01-01-2008 19:27 ]
De spellen die met de Xbox kwamen zijn allemaal 60 Hz, er staat zelfs op de doosjes: "For use only with Xbox 360 entertainment system with PAL designation and PAL TV's capable of displaying a 60 Hz signal."Anoniem: 140372 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 19:19:
[...]
Controller: Gewoon even de grote X inhouden dan gaat ie weer aan.
usb poort gebruik: De oplaadkabel van de controller kan ik elke willekeurige USB poort, ik laad em altijd op in m'n pc, ook tijdens het spelen.
60Hz: Alleen USA regio vrij spellen zijn 60Hz, Europese spellen zijn altijd 50Hz. Dat jij spellen uit een andere regio speelt is niet MS' verantwoordelijkheid
Mijn TV moest toch echt op 60 Hz gezet worden om FM2 PAL te spelen (die bij de Xbox zat).Anoniem: 140372 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 19:19:
[...]
Ja das echt geweldig, ik ga nu voor de gouden M16 (als je genoeg headshots haalt met een wapen krijg je uiteindelijk een gouden skin).Anoniem: 181923 schreef op maandag 31 december 2007 @ 21:39:
[...]
Ik zag vandaag nog iemand rondhuppelen met een gouden desert eagle
HOE FUCKIN COOL IS DAT
Echt ongelofelijk, al een week lopen ze te kutten met XBOX LIVE. Kom er amper op en een game spelen is al helemaal uit den boze. En het zou nog van klantvriendelijkheid getuigen als microsoft zei: jongens, we hebben er een teringzooi van gemaakt, julle hebben 1 week langer live. Ben benieuwd maar ik geloof er niks van
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Inderdaad, wou het net gaan posten. Ik kom net thuis denk lekker een potje COD4 online te doen, maar nee hoorRoyz schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 23:56:
Echt ongelofelijk, al een week lopen ze te kutten met XBOX LIVE. Kom er amper op en een game spelen is al helemaal uit den boze. En het zou nog van klantvriendelijkheid getuigen als microsoft zei: jongens, we hebben er een teringzooi van gemaakt, julle hebben 1 week langer live. Ben benieuwd maar ik geloof er niks van
Je zou toch verwachten dat ze na 5 dagen alles wel op orde zouden hebben. Echt vervelend dit, en een excuus zou minstens op zijn plaats zijn ja.
De meeste spellen zijn 60Hz...Anoniem: 62011 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 19:26:
[...]
De spellen die met de Xbox kwamen zijn allemaal 60 Hz, er staat zelfs op de doosjes: "For use only with Xbox 360 entertainment system with PAL designation and PAL TV's capable of displaying a 60 Hz signal."
Voornamelijk de launchtitels hadden ook een 50Hz optie.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Ja leuk een excuus maar ik heb er niks aanRazr schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 00:07:
[...]
Inderdaad, wou het net gaan posten. Ik kom net thuis denk lekker een potje COD4 online te doen, maar nee hoor![]()
Je zou toch verwachten dat ze na 5 dagen alles wel op orde zouden hebben. Echt vervelend dit, en een excuus zou minstens op zijn plaats zijn ja.

euh..overgrote meerderheid van de Europese 360 games is 60Hz only. Staat zelfs netjes op de verpakking aangegeven.Anoniem: 140372 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 19:19:
[...]
edit: en je 360 is dus ook gewoon 50/60 Hz, kan switchen net zoals je pc
ok, volgens post hierboven ook europese 60hz spellen, lijkt me zeer onwaarschijnlijk maar als hij het zeker weet dan zal t wel zo zijn
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Waar ben je benieuwd naar? Want al zou Microsoft een x aantal dagen Live vergoeden aan je, ze zijn je niets verplicht; lees je kleine lettertjes er maar eens op na...Royz schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 23:56:
En dat je er amper op komt; misschien kan je het eens op andere tijden proberen? Gister heb ik gewoon van 13:00 tot 21:00 constant vlekkeloos kunnen spelen. Daarna ging het even slechter; toen ben ik maar een spel "offline" gaan spelen en daarna naar bed.
Ow hell; misschien dat ik er anders tegenaan kijk maar als Live niet beschikbaar is, kan je toch altijd nog proberen om die laatste paar "offline" achievements van een game te halen?
Ik ben benieuwd of er iets tegenover staat voor een service wat slecht geleverd wordt maar waar ik wel voor betaal. Mijn rede om voor Live te betalen is namelijk: het is stabiel en werkt altijd. Juist omdat je betaalt moet Live gewoon beschikbaar zijn, anders heb je geen rede om te betalen tegenover het PSN.MAX3400 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 09:46:
[...]
Waar ben je benieuwd naar? Want al zou Microsoft een x aantal dagen Live vergoeden aan je, ze zijn je niets verplicht; lees je kleine lettertjes er maar eens op na...
En dat je er amper op komt; misschien kan je het eens op andere tijden proberen? Gister heb ik gewoon van 13:00 tot 21:00 constant vlekkeloos kunnen spelen. Daarna ging het even slechter; toen ben ik maar een spel "offline" gaan spelen en daarna naar bed.
Ow hell; misschien dat ik er anders tegenaan kijk maar als Live niet beschikbaar is, kan je toch altijd nog proberen om die laatste paar "offline" achievements van een game te halen?
Daarnaast heb ik echt een hekel aan SP games en boeien achievements me echt niks.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Het is kert geweest. Er is een gigantisch aantal xboxen verkocht rond de kerst. Al die mensen zitten nu op live. De servers kunnen het niet aan. Met als gevolg dat ze nu snel nieuwe servers moeten aanschaffen en opzetten. En dat lukt niet in een dag. Binnen 2 weken draait alles weer naar behoren. Microsoft kan hier niks aan doen ze kunnen alleen maar inschatten hoeveel extra live accounts erbij komen. Als dat later veel en veel hoger uitvalt is dat spijtig, maar niet iets wat Microsoft valt te verwijten.Royz schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 09:52:
[...]
Ik ben benieuwd of er iets tegenover staat voor een service wat slecht geleverd wordt maar waar ik wel voor betaal. Mijn rede om voor Live te betalen is namelijk: het is stabiel en werkt altijd. Juist omdat je betaalt moet Live gewoon beschikbaar zijn, anders heb je geen rede om te betalen tegenover het PSN.
Daarnaast heb ik echt een hekel aan SP games en boeien achievements me echt niks.
Ja, idd. Het is tenslotten nog maar 5 dagen , midden in december. Dan kan redelijkwijze niet verwacht worden dat het zo snel opgelost wordt...Seth_Chaos schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 10:05:
[...]
Het is kert geweest. Er is een gigantisch aantal xboxen verkocht rond de kerst. Al die mensen zitten nu op live. De servers kunnen het niet aan. Met als gevolg dat ze nu snel nieuwe servers moeten aanschaffen en opzetten. En dat lukt niet in een dag. Binnen 2 weken draait alles weer naar behoren. Microsoft kan hier niks aan doen ze kunnen alleen maar inschatten hoeveel extra live accounts erbij komen. Als dat later veel en veel hoger uitvalt is dat spijtig, maar niet iets wat Microsoft valt te verwijten.
Echter, een kleine vergoeding zou leuk zijn. Zo heb ik 100 punten te weinig voor de Halo Heroic Map Pack...

[ Voor 7% gewijzigd door Haijo op 02-01-2008 10:13 ]
Er moet niks; blijkbaar weiger je toch de kleine letters te lezen die gelden voor een betaald account op XBL.Royz schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 09:52:
[...]
Ik ben benieuwd of er iets tegenover staat voor een service wat slecht geleverd wordt maar waar ik wel voor betaal. Mijn rede om voor Live te betalen is namelijk: het is stabiel en werkt altijd. Juist omdat je betaalt moet Live gewoon beschikbaar zijn, anders heb je geen rede om te betalen tegenover het PSN.
Lees punt 17 maar eens op http://www.xbox.com/en-US/live/legal/?WT.svl=nav
Gisteren rond 17.00 weer geprobeerd, maar kwam er ook toen niet op. Dus dat het aan de tijd zou liggen lijkt niet op te gaan.MAX3400 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 09:46:
[...]
Compensatie interesseert me eigenlijk niet (die paar dagen op 13 gratis maanden
Wat interesseert mij dat punt nou? Als ik 3 maanden live koop en 3 weken doet live gewoon kut, heb ik dus een niet deugdelijk product gekocht. Ze kunnen zoveel zeggen, maar volgens mij is dat hele punt volgens de nederlandse wet niet eens rechtsgeldig.MAX3400 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 10:52:
[...]
Er moet niks; blijkbaar weiger je toch de kleine letters te lezen die gelden voor een betaald account op XBL.
Lees punt 17 maar eens op http://www.xbox.com/en-US/live/legal/?WT.svl=nav
Gelukkig zitten we nog maar op de 5 dagen ipv 3 weken.Royz schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:28:
[...]
Wat interesseert mij dat punt nou? Als ik 3 maanden live koop en 3 weken doet live gewoon kut, heb ik dus een niet deugdelijk product gekocht. Ze kunnen zoveel zeggen, maar volgens mij is dat hele punt volgens de nederlandse wet niet eens rechtsgeldig.
Gerucht: Xbox 360 Ultimate Eind 2008?
Microsoft zou eind dit jaar met opnieuw een nieuwe versie van de Xbox 360 komen. En deze zou nog een stapje verder gaan dan de Elite. De Xbox 360 Ultimate - zo zou deze versie gaan heten - gaat een 1080p HDMI input brengen, ingebouwde Wi-Fi, High Definition Output, 65nm architectuur en een praktisch geluidloze koeler. Dit is nog niet alles, deze nieuweling zal ook een 320GB harde schijf bevatten waarmee je Tv-shows zal kunnen opnemen. Daarnaast zal er in de console ook een HD-DVD drive zitten.
Bron: http://www.slashgear.com/rumor-xbox-360-ultimate-126711.php
Microsoft zou eind dit jaar met opnieuw een nieuwe versie van de Xbox 360 komen. En deze zou nog een stapje verder gaan dan de Elite. De Xbox 360 Ultimate - zo zou deze versie gaan heten - gaat een 1080p HDMI input brengen, ingebouwde Wi-Fi, High Definition Output, 65nm architectuur en een praktisch geluidloze koeler. Dit is nog niet alles, deze nieuweling zal ook een 320GB harde schijf bevatten waarmee je Tv-shows zal kunnen opnemen. Daarnaast zal er in de console ook een HD-DVD drive zitten.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Volgens geruchten zou Bill Gates persoonlijk deze nieuwe xbox aankondigen tijdens de CES die begin januari plaatsvindt.DarthDavy schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:33:
Ik wil eigenlijk deze maand of volgende maand een xbox kopen maar nu twijfel ik weer of ik moet wachten. Maar eens kijken wat er aangekondigd gaat worden...
I intend to live forever. So far, so good.
overduidelijk onzin toch? "high definition output", prachtige nieuwe featureDarthDavy schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:33:

Ik heb er anders geen vertrouwen in dat het op korte termijn wordt opgelost. Ik vind het ook gewoon jammer dat je er geen message/feedback op de een of andere manier over krijgt, excuses oid, maar goed ik zal wal weer een lastige klant zijn...Razr schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:32:
[...]
Gelukkig zitten we nog maar op de 5 dagen ipv 3 weken.
Dat ligt meer aan de vertalingBoeboe schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:41:
[...]
overduidelijk onzin toch? "high definition output", prachtige nieuwe feature. 1080p HDMI input????
Wat eigenlijk het gerucht is: MS gaat de 360 in licentie aanbieden aan partners zoals Toshiba. Toshiba kan dan op zijn beurt een Media Center/Hd DVD speler maken, met een 360 ingebouwd.
Geen idee of het klopt. Zondag zou het bekend worden, dus we wachten rustig af.
Ik copy/paste maarBoeboe schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:41:
[...]
overduidelijk onzin toch? "high definition output", prachtige nieuwe feature. 1080p HDMI input????
Mijn mening hierover ga ik niet geven. Blijft toch maar een eindeloze discussie. Ik heb een PS3 en ben er tevreden mee. Zou ook wel een Xbox 360 willen, maar jah, je kan niet alles hebben.
Ik vond dit gewoon interessante informatie om te melden. Het iss idd wel heel brak verwoord in het Nederlands.
Schiet niet op de pianist, ik meld het maar.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
En dan moet je dus nog een jaar wachtenIkWilbert schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:39:
[...]
Volgens geruchten zou Bill Gates persoonlijk deze nieuwe xbox aankondigen tijdens de CES die begin januari plaatsvindt.
Ik wil eigenlijk deze maand of volgende maand een xbox kopen maar nu twijfel ik weer of ik moet wachten. Maar eens kijken wat er aangekondigd gaat worden...
Elect a clown, expect a circus.
/editAnoniem: 62011 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 18:05:
Mijn ervaring met de Xbox 360.
*KNIP*
Waarom de Xbox maar één USB poort op de achterzijde heeft terwijl computers tegenwoordig letterlijk bezaaid zijn met USB poorten is mij een raadsel.
*KNIP
Sorry verkeerd gelezen....

[ Voor 22% gewijzigd door Semper Fight op 02-01-2008 12:58 ]
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Sorry hoor maar dat argument gaat niet op. Dat zou ook betekenen dat 99% van de algemene voorwaarden van bedrijven als XS4All, Telfort en dergelijke niet van toepassing zijn. Dat je ergens voor betaalt, wil niet zeggen dat het altijd moet werken. Lees ook maar de kleine letters van de gemiddelde breedbandverbinding. Verder is XBL geen Nederlands produkt dus je hebt sowieso geen poot om op te staan; alles valt onder de paraplu van Microsoft in Redmond...Royz schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:28:
[...]
Wat interesseert mij dat punt nou? Als ik 3 maanden live koop en 3 weken doet live gewoon kut, heb ik dus een niet deugdelijk product gekocht. Ze kunnen zoveel zeggen, maar volgens mij is dat hele punt volgens de nederlandse wet niet eens rechtsgeldig.
Ja, het is vervelend dat het de laatste tijd niet optimaal werkt maar vergoeding of niet; Microsoft is nergens toe verplicht helaas...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Net als op de rest van het forum, is het wel de bedoeling dat we vriendelijk tegen elkaar blijven ;)
Net als op de rest van het forum, is het wel de bedoeling dat we vriendelijk tegen elkaar blijven ;)