Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Viasco

Jij hebt waarschijnlijk de HTC Touch Enhanced van Expansys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 11:28
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:15:
@ Viasco

Jij hebt waarschijnlijk de HTC Touch Enhanced van Expansys?
Ja klopt. Hoezo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ibmos2warp schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:45:
[...]

Hoezo? Die zwarte is nog altijd de gewonen. De witte is de enhanced. Dat hebben ze dus ook expres gedaan, om ze uitelkaar te houden.
(Ik geloof echt niet dat jij een zwarte enhanced hebt, als het een zwarte is, dan is dat een gewone, iig als je het bij T-Mobile zelf weg hebt, want daar kan ik het niet vinden.)
Op de tmobile site staan idd nog de oude specs, op de doos staan echter de nieuwe, en de touch heeft deze dus ook ;)

Afbeeldingslocatie: http://img37.picoodle.com/img/img37/4/1/8/f_Foto21m_eb21139.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:11
Ik heb de rom met de LG today plugin geinstalleerd maar krijg het niet voor elkaar om de plugin onderin te krijgen.

Met "dciNoBar.exe" wel de onderste balk weg gekregen maar er blijft een loze ruimte over. Hoe verwijder ik deze loze ruimte?

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een flauwekul discussie.
Ik heb ca. 2 weken geleden gewoon de zwarte Enhanced (nederlands) gekocht
bij een winkel in Eindhoven (PDA wereld).
Nederlandstalig en MET extra geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 20:01:
Wat een flauwekul discussie.
Ik heb ca. 2 weken geleden gewoon de zwarte Enhanced (nederlands) gekocht
bij een winkel in Eindhoven (PDA wereld).
Nederlandstalig en MET extra geheugen.
Kan jij een 'kopie' maken van de ROM?
Zodat ik die om mijn WWE Touch kan zetten.
Geen idee hoe zoiets werkt, iemand hier die er meer verstand van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mentox schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 20:00:
Ik heb de rom met de LG today plugin geinstalleerd maar krijg het niet voor elkaar om de plugin onderin te krijgen.

Met "dciNoBar.exe" wel de onderste balk weg gekregen maar er blijft een loze ruimte over. Hoe verwijder ik deze loze ruimte?
Van XDA gehaald? Daar kan je ook nog een Today plugin vinden met als enigste optie het aantal lege pixels die in beslag moet nemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:11
Muthas schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 20:07:
[...]

Van XDA gehaald? Daar kan je ook nog een Today plugin vinden met als enigste optie het aantal lege pixels die in beslag moet nemen. :)
Dat programmatje spacer bedoel je? Dus die ruimte verlies ik?

Als dat zo is dan baal ik want soms heb ik twee afspraken en dan raakt de LG plugin uit beeld. Maar als het niet anders is dan is het niet anders.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stranger
  • Laatst online: 05-12-2021
Mentox schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 20:00:

Ik heb geen idee! heb je de vraag ook hier http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=339935 al gesteld?

En hoe bevalt het verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He mensen,

Is er ook een mogelijkheid om touch flo uit te schakelen? Op me vorige pda en mda draaide ik altijd SPB en die wil ik er graag weer op hebben. Dat is natuurlijk gelukt maar dan is touch flo wat overbodig.

Iemand?

Edit:
Heb het al gevonden. Sorry voor de post :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:13:
raar, de toetsen van de MDA Touch zijn heel anders dan de gewone HTC Touch :S
klopt..
n MDA heeft wat meer vierkante en wat grotere bel en ophang toets.
N collega van me vond dat mooier,,,
k vind persoonlijk die kleine toetsjes mooier. :)

[ Voor 5% gewijzigd door marcel-o op 08-01-2008 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Sandisk kondigt microsd-kaartjes van 12GB aan

'k Gebruik mijn Touch o.a. om thuis via A2DP mp3's over de stereo af te spelen, dus zie er het nut wel van in. Hoe meer erop past hoe beter :)
Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat ze met de 32GB variant komen, dan zou ik bijna m'n hele mp3 verzameling erop kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 13:53
Hoe zit het nu eigenlijk met de accuduur. gaat ie wel een dag of 3 mee of red hij dat niet

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gydeon
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:52
BurnHard schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 23:23:
Hoe zit het nu eigenlijk met de accuduur. gaat ie wel een dag of 3 mee of red hij dat niet
Ligt er aan wat je met het toestel doet. Als jij ieder moment het meeste van je toestel vergt zal hij heel snel leeg zijn ( van wat ik hier wel eens eerder heb gelezen zal hij de hele dag halen, maar dan heb je het uiterste ). Als je hem alleen "bij je hebt" voor het geval dat, dan moet een aantal dagen geen probleem zijn lijkt mij ( wat volgens sommige sites neerkomt op een standby-tijd van 200 uur ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:55:
[...]
Op de tmobile site staan idd nog de oude specs, op de doos staan echter de nieuwe, en de touch heeft deze dus ook ;)
[afbeelding]
:( -O- }:| :| Wat een takke site dan zeg.

Najah, sorry :$

* ibmos2warp had hem toch niet genomen, te duur :9

[ Voor 50% gewijzigd door ibmos2warp op 09-01-2008 00:45 ]

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepeneesje
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-05 23:33
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:11:
[...]

:? maar je lader gaat in je mini usb :?
Je begrijpt me verkeerd. Wat ik bedoelde was dat je de accu eruit kunt halen en deze in een externe oplader kunt stoppen, mocht je die hebben.

Heeft er trouwens iemand ervaring met de Plantronics Pulsar 260 incombinatie met de HTC Touch?

[ Voor 13% gewijzigd door poepeneesje op 09-01-2008 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:36

SaN

Mijn vriendin heeft vandaag ook een touch gehaald, ze heeft een witte/enhanced versie. Ik heb een oude zwarte, ik heb hem net anderhalve maand denk ik.

Nu valt mij meteen het verschil in beeldkwaliteit op. Ik vond mijn scherm altijd al een beetje lelijk, er lijkt een soort van verstoring in te zitten, moeilijk uit te leggen. Ik vond het beeld van mijn oude telefoon, de mda compact zelfs mooier dan dat van de touch. Ik heb al die tijd gedacht dat het gewoon aan de touch lag en heb er verder niks mee gedaan. Maar nu ik dit verschil zo is zie met de witte denk ik er toch aan om terug te gaan naar de t-mobile shop om er is naar te laten kijken.

Nu wilde ik vragen of er mensen zijn die een oude en een enhanced versie hebben en even willen kijken of er verschil zit in de beeldkwaliteit. Of dat mensen met een oude toch hun beeld ook 'minder' mooi vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:39

LoneWolf

Just a Byte

De oude is geliger en je ziet meer een "raster", de witte is een stuk helderder. Ook valt me op dat het geluid van de witte iets harder is.

[ Voor 49% gewijzigd door LoneWolf op 09-01-2008 15:32 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe je hebt hem ook al in het zilver en in het groen:

Afbeeldingslocatie: http://www.typhone.nl/afbeeldingen/HTC-Touch-P3450-Green.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

LoneWolf schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:32:
De oude is geliger en je ziet meer een "raster", de witte is een stuk helderder. Ook valt me op dat het geluid van de witte iets harder is.
OK, dan hoef ik dus niet terug naar de t-mobile shop. Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Wat ik me nou afvraag is of de HTC Touch Enhanced nou echt zoveel langzamer is dan de Touch Dual. Ik zit er sterk over na te denken om één van deze telefoons te nemen bij mijn abbo verlenging, en dan maakt de prijs nog niet eens zoveel uit. Wat ik prettig vind is dat m'n telefoon vooral snel en intuitief werkt, zonder hinderlijke vertragingen ofzo (zoals bijvoorbeeld Nokia's N73 dat wel heeft, vind ik!).

Je ziet dat de Enhanced evenveel RAM en ROM heeft, alleen een 200Mhz processor t.o.v. de 400Mhz die de Dual heeft :)
Iemand toevallig ervaringen met beide telefoons en die mij kan vertellen hoe merkbaar het processor verschil is?

EDIT: @Hieronder - Thanks voor je snelle antwoord, ga ik zeker meenemen in m'n beslissing :) Enige nadeel alleen nog aan deze telefoon is de manier van browsen (denk ik). Moet nog even uitzoeken wat Opera Mini nou precies is, maar dat werkt neem ik aan niet hetzelfde als het surfen op een iPhone/iPod Touch? Aangezien dat toch nog steeds de meest briljante mobiele manier is van internetten ;)

[ Voor 23% gewijzigd door hexagram op 09-01-2008 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb op zich geen ervaring met de Touch Dual, maar wel met de HTC S730 die dezelfde CPU als de Dual heeft. Die 400MHz ga je zeker wel merken, een aantal dingen (zoals de Cube, browsen via IE) zijn gewoon echt traag op mijn MDA Touch Enhanced. Misschien dat dat anders is met een alternatieve ROM, maar daar verwacht ik nou niet bepaald wonderen van.

[edit]
Ik vraag me trouwens af of je met een snellere CPU ook je Touch sneller vol kan plempen met files. Als ik nu met ActiveSync of WM5Torage files kopieer naar mijn Touch is de CPU usage 100%. Als je met een 400MHz CPU bijvoorbeeld 75% meer snelheid zou krijgen zou je dus ook sneller moeten kunnen kopieren. :?

[ Voor 31% gewijzigd door AtleX op 09-01-2008 19:50 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was bezig om maastricht toe te voegen aan de steden bij wether,maar ikweet niet wat gebeurt is maar als ik met totalgom. naar HH-0413-weat...... ga en er op klick voor te openen dan geeft hij aan
deze url heeft een onjuiste indeling.controleer of u het juiste adres hebt ingevoerd.
ik heb boven in de balk staan file;windows\HH_0413_WEATHER
KLOPT DIT OF NIET,IK BEN AL VANAF HET BEGIN DAT IK HET TOESTEL HEB[ongeveer 2 maanden] aan het rotzooien om mijn stad er bij te zetten . help help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:35
sander-sp schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:26:
Mijn vriendin heeft vandaag ook een touch gehaald, ze heeft een witte/enhanced versie. Ik heb een oude zwarte, ik heb hem net anderhalve maand denk ik.

Nu valt mij meteen het verschil in beeldkwaliteit op. Ik vond mijn scherm altijd al een beetje lelijk, er lijkt een soort van verstoring in te zitten, moeilijk uit te leggen. Ik vond het beeld van mijn oude telefoon, de mda compact zelfs mooier dan dat van de touch. Ik heb al die tijd gedacht dat het gewoon aan de touch lag en heb er verder niks mee gedaan. Maar nu ik dit verschil zo is zie met de witte denk ik er toch aan om terug te gaan naar de t-mobile shop om er is naar te laten kijken.

Nu wilde ik vragen of er mensen zijn die een oude en een enhanced versie hebben en even willen kijken of er verschil zit in de beeldkwaliteit. Of dat mensen met een oude toch hun beeld ook 'minder' mooi vinden.
Het is niet toevallig de instelling "cleartype fonts" o.i.d onder het menuutje "scherm"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-05-2023
SMS toon: herhalen aanzetten
Het blijkt te kunnen.
http://www.coolsmartphone.com/forum/viewtopic.php?t=11902

[ Voor 43% gewijzigd door Rolandje op 09-01-2008 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

smeerbartje schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 21:24:
[...]

Het is niet toevallig de instelling "cleartype fonts" o.i.d onder het menuutje "scherm"?
Nee, helaas. Je ziet het verschil het best op een wit oppervlak. Bij de enhanced touch is dit gewoon volmaakt en strak wit. Op de oude zie je veel verstoring, het lijken een hoop kleine krabbeltjes oid. Ik weet niet of dit het raster is, dan is dat in ieder geval anders dan op de mda compact. Daar zag je als je heel goed keek inderdaad kleine puntjes op precies dezelfde afstand van elkaar , maar verder was het beeld wel heel helder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
AtleX schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:11:
Ik heb op zich geen ervaring met de Touch Dual, maar wel met de HTC S730 die dezelfde CPU als de Dual heeft. Die 400MHz ga je zeker wel merken, een aantal dingen (zoals de Cube, browsen via IE) zijn gewoon echt traag op mijn MDA Touch Enhanced. Misschien dat dat anders is met een alternatieve ROM, maar daar verwacht ik nou niet bepaald wonderen van.

[edit]
Ik vraag me trouwens af of je met een snellere CPU ook je Touch sneller vol kan plempen met files. Als ik nu met ActiveSync of WM5Torage files kopieer naar mijn Touch is de CPU usage 100%. Als je met een 400MHz CPU bijvoorbeeld 75% meer snelheid zou krijgen zou je dus ook sneller moeten kunnen kopieren. :?
Dat denk ik dan weer net niet ;) De read/write is natuurlijk beperkt door de snelheden van je ROM/flashkaart en je eigen hardeschijf in je PC. Wat ik wel denk van de snellere processor is dat de applicaties soepeler lopen en sneller openen, en dat je qua multitasken iets meer overhead hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klein probleem
heb in de wagen een parrot en een bluetooth gps wanneer ik instap en kontakt opzet gaat mijn parrot aan en maakt deze verbinding met mijn htc touch en daarna zet ik tomtom op en maakt hij verbinding met de gps dus alles werkt ,maar na +- 10 keer dit te doen krijg ik alleen nog maar verbinding met de parrot en niet meer met de gps en als ik de verbinding verbreek met de parrot dan gaat mijn gps wel.En ook na een soft reset werkt alles terug naar behoren.Wat kan ik hier aan doen?
Het is dat hij na 10 keer mijn gps niet meer vind.
Parrot is mijn bluetooth telefoon.
kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 18:02
je geeft het antwoord zelf al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ik heb net een game geinstalleerd maar ik kreeg toen een error dat ik 16 mb aan programmageheugen vrij moest hebben . Ik dus checken bij memory en toen bleek er meer dan de helft in beslag te zijn. Maar wat is dat dan ingodsnaam? Ik heb er amper iets opstaan :S.

Nu heb ik de game aan de praat (COD2) draait megaaaasloom alleen...dus heb er niks aan.
Ik snap niet waarom ik van die errors krijg, en dan even later start ie de game ineens.

HEEL vervelend ook dat de Touch niet lekker met games in het algemeen omgaat. Ik heb het dan zelfs ook over gratis games. Soms laad ie ze half in , en dan kan ik vaak niet eens meer eruit, dus moet ik de hele HTC touch uitzetten . Gaat alles behalve lekker.
Zoveel van die games waar als je dan eruit wil er gewoon GEEN mogelijkheid is, gaat toch nergens over ? Dus elke keer moet ik het apparaat weer uitzetten.

[ Voor 31% gewijzigd door devilsnight op 10-01-2008 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 20:29:
ik was bezig om maastricht toe te voegen aan de steden bij wether,maar ikweet niet wat gebeurt is maar als ik met totalgom. naar HH-0413-weat...... ga en er op klick voor te openen dan geeft hij aan
deze url heeft een onjuiste indeling.controleer of u het juiste adres hebt ingevoerd.
ik heb boven in de balk staan file;windows\HH_0413_WEATHER
KLOPT DIT OF NIET,IK BEN AL VANAF HET BEGIN DAT IK HET TOESTEL HEB[ongeveer 2 maanden] aan het rotzooien om mijn stad er bij te zetten . help help
???? Kan het niet wat leesbaarder?
Kies je wel voor Edit? Ipv. Openen?

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kopieer het bestand naar je pc. Pas het daar aan met kladblok. Kopieer het terug naar je sd kaartje. Ga met total commamder naar dat bestand en kopieer het naar de windows map op je touch. Dit moet werken !!! Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

devilsnight schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 23:48:
Ik heb net een game geinstalleerd maar ik kreeg toen een error dat ik 16 mb aan programmageheugen vrij moest hebben . Ik dus checken bij memory en toen bleek er meer dan de helft in beslag te zijn. Maar wat is dat dan ingodsnaam? Ik heb er amper iets opstaan :S.

Nu heb ik de game aan de praat (COD2) draait megaaaasloom alleen...dus heb er niks aan.
Ik snap niet waarom ik van die errors krijg, en dan even later start ie de game ineens.

HEEL vervelend ook dat de Touch niet lekker met games in het algemeen omgaat. Ik heb het dan zelfs ook over gratis games. Soms laad ie ze half in , en dan kan ik vaak niet eens meer eruit, dus moet ik de hele HTC touch uitzetten . Gaat alles behalve lekker.
Zoveel van die games waar als je dan eruit wil er gewoon GEEN mogelijkheid is, gaat toch nergens over ? Dus elke keer moet ik het apparaat weer uitzetten.
Er zitten wat kleine geheugeprobleempjes met namen bij de Windows Live Messenger, die slurpen steeds meer van je geheugen in ook al doe je er verder niks mee, een soft reset helpt dan. En verder zijn er vaak nog andere 'kleine' dingen die je geheugen op eten, door 1 van die nieuwe roms erop te zetten heb je vaak veel meer programmageheugen tot je beschikking ;).

En over de traagheid van games, als je hem met batterystatus oid overgeclockt hebt naar 280 bijvoorbeeld, valt dat ook aardig mee :). Maja, ligt eraan welke games je erop wilt zetten, heb er zelf tot nu toe nog geen problemen mee gehad.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Laatst online: 28-09-2021
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:17:
kopieer het bestand naar je pc. Pas het daar aan met kladblok. Kopieer het terug naar je sd kaartje. Ga met total commamder naar dat bestand en kopieer het naar de windows map op je touch. Dit moet werken !!! Succes
Ik snap niet dat iedereen zo loopt te k*tten met die weather locations, kopieren / verplaatsen / met total commander terug plaatsen etc.

Ik ga naar het weatherbestandje met total commander, dan edit, aanpassen afsluiten en klaar is klara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
ik heb een aantal ppc-programma's (.exe) op mijn computer staan die ik via activesync kan installeren. Bestaat er ook een mogelijkheid om .cab-files van die bestanden te maken?

Ik heb op google alleen dit gevonden maar dat is niet wat ik zoek:
EXE to CAB Converter

Convert your self-extracting .cab files into true .cab files so you can extract individual files from each, instead of having to reinstall the application every time.
[download]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:48
Hoi,
heb een algemeen vraagje waar ik niets over kan vinden op xda.
Ik heb deze rom (origineel) 1.11.404.1B NLD, kan ik hier gewoon die versie 4 WWE rom opzetten die op het xda forum staat? En moet ik iets speciaals doen buiten die stappen die in het read me document staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

osc4r schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 22:11:
[...]

Dat denk ik dan weer net niet ;) De read/write is natuurlijk beperkt door de snelheden van je ROM/flashkaart en je eigen hardeschijf in je PC. Wat ik wel denk van de snellere processor is dat de applicaties soepeler lopen en sneller openen, en dat je qua multitasken iets meer overhead hebt.
Bij het schrijven is de CPU belasting 100%, als ik 'm overclock naar 286MHz gaat het schrijven sneller. Conclusie: de schrijfsnelheid wordt beperkt door de CPU. Lijkt mij tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
AtleX schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:46:
[...]

Bij het schrijven is de CPU belasting 100%, als ik 'm overclock naar 286MHz gaat het schrijven sneller. Conclusie: de schrijfsnelheid wordt beperkt door de CPU. Lijkt mij tenminste.
Ik begrijp sowieso niet waarom je dan geen cardreader gebruikt. Dan werkt altijd nog het snelste.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ja, maar dan moet m'n halve Touch uit elkaar en ik heb niet altijd een cardreader + een microSD->SD converter bij me. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:55:
[...]

[afbeelding]
Ik heb ook een zwarte mda touch.

Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~wong0067/mda_touch.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepeneesje
poepeneesje schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 01:09:
[...]

Heeft er trouwens iemand ervaring met de Plantronics Pulsar 260 in combinatie met de HTC Touch?
Niemand? Misschien met een andere Bluetooth stereoheadset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je deze versie via t-mobile of een andere web shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
poepeneesje schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:14:
[...]

Niemand? Misschien met een andere Bluetooth stereoheadset?
Een Jabra BT620s werkt hier prima.
Muziek afspelen, voicedail (dus bellen en gebeld worden).... alles werkt zoals de bedoeling is.

Als ik er nu eentje zou kopen, zou ik kiezen voor een "mooiere" met dezelfde functies.

[ Voor 30% gewijzigd door Chris.nl op 10-01-2008 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:20:
[...]

Heb je deze versie via t-mobile of een andere web shop.
Via T-Mobile Shop in Amersfoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stranger
*** NEW RELEASE - V4.0 BLUE TOUCH ROM CE OS 5.2.1921 (BUILD 18521) AKU 0.7.0
(BIG STORAGE: 57.18MB) (4MB PAGEPOOL) ***

Ik heb mijn HTC met deze rom geflashed en ben erg tevreden.

Speel er nu mee, is inderdaad veel sneller en ziet er opeens ook beter uit, het beeld is duidelijker geworden, helderder? ( glazenwasser inbegrepen )

Tot nu toe, plus punten.

Later meer.

Het LG menu is ook erg grappig, cool. Maar enigszins overbodig.

[ Voor 7% gewijzigd door The Stranger op 12-01-2008 05:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 22:02

Falcon10

Hit it i would !

Misschien gekke vraag, heb snel even door de ondertussen al 5 topics geneusd, maar vond er niet direct iets over : hoe kan je de HTC touch synchroniseren met een exchange server ?

Ik weet dat het gaat/kan via EDGE of GPRS, maar hoe zit dat dan in de praktijk verder in elkaar ?
En ik vermoed dat je de exchange server via internet moet kunnen aanspreken, maar gaat dit bv dmv een soort DNS name als : MijnExchangeServer.dyndnds.org ?

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
  • Laatst online: 10:48
The Stranger schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:00:

Speel er nu mee, is inderdaad veel sneller en ziet er opeens ook beter uit, het beeld is duidelijker geworden, helderder? ( glazenwasser inbegrepen )

Tot nu toe, plus punten.

Later meer.

Het LG menu is ook erg grappig, cool.
Heb vandaag mijne ook maar eens onderworpen aan een update beurtje, had wel 3 pogingen nodig maar enfin.

Tot nu toe bevalt het me helemaal, is inderdaad sneller, lg menu valt wel mee (alles is makkelijker te bereiken met de vinger). Actionmenu is super handig. Extra geheugen eveneens.

Top wat mij betreft, kan niet wachten op v5 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandje
  • Laatst online: 29-05-2023
Heb het geprobeerd en het werkt. Nadeel is alleen dat hij het sms geluidje nu blijft herhalen ook al heb je het sms'je aangevinkt als gelezen.. iemand een oplossing ??

Verder vraag ik me af waarom niemand anders nog heeft lopen klagen dat je maar 1x erop wordt geattendeerd dat je een sms'je hebt.Herhalen kan je immers niet aanvinken. Of heb ik iets over het hoofd gezien op dit forum ?

Groetjes :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1voud schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:56:
[...]

Heb vandaag mijne ook maar eens onderworpen aan een update beurtje, had wel 3 pogingen nodig maar enfin.

Tot nu toe bevalt het me helemaal, is inderdaad sneller, lg menu valt wel mee (alles is makkelijker te bereiken met de vinger). Actionmenu is super handig. Extra geheugen eveneens.

Gebruik de "Blue" ROMs van Swiftblade al enige tijd (sinds v2.zoveel) en inderdaad, ze geven je Touch net die extra... touch (ok, flauwe woordgrap 8). Heb ook de NL ROMs van Bram geprobeerd maar nee, dat was het niet. Er moet niet teveel extra in gestopt worden. Overgestapt op WWE. Your mileage may vary, overigens.

BTW: Dat LG-menuutje vind ik dan wel weer jammer... ben ik geen fan van.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepeneesje
Chris.nl schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:33:
[...]

Een Jabra BT620s werkt hier prima.
Muziek afspelen, voicedail (dus bellen en gebeld worden).... alles werkt zoals de bedoeling is.

Als ik er nu eentje zou kopen, zou ik kiezen voor een "mooiere" met dezelfde functies.
Bedankt voor je reactie!

Deze Jabra van je is mij iets te groot, daarom wil ik ook graag de Plantronics Pulsar 260. Deze is wat kleiner en ben ik opzoek naar iemand die ervaring heeft met deze stereoheadset in combinatie met de HTC Touch :).
Falcon10 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:54:
Misschien gekke vraag, heb snel even door de ondertussen al 5 topics geneusd, maar vond er niet direct iets over : hoe kan je de HTC touch synchroniseren met een exchange server ?

Ik weet dat het gaat/kan via EDGE of GPRS, maar hoe zit dat dan in de praktijk verder in elkaar ?
En ik vermoed dat je de exchange server via internet moet kunnen aanspreken, maar gaat dit bv dmv een soort DNS name als : MijnExchangeServer.dyndnds.org ?
Probeer eens de Exchange Server van Mail2Web, het werkt perfect op mijn HTC Touch.

Het enige is dat deze Exchange Server niet synchroniseert met je Outlook, als oplossing zou je je HTC Touch kunnen syncen met de Exchange Server en daarna met Outlook, met behulp van Bluetooth (dat doe ik namelijk ook en het werkt perfect).

Hier onder de instellingen die je nodig hebt:

ActiveSync Settings for Windows Mobile 2003 or 5.0
Server name: mobile.exchange.mail2web.com
User name: username@mail2web.com
Domain: ad2

ActiveSync Settings for Windows Mobile 6
Server name: mobile.exchange.mail2web.com
User name: username_mail2web.com
Domain*: ad2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Comgenie schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:49:
[...]

Er zitten wat kleine geheugeprobleempjes met namen bij de Windows Live Messenger, die slurpen steeds meer van je geheugen in ook al doe je er verder niks mee, een soft reset helpt dan. En verder zijn er vaak nog andere 'kleine' dingen die je geheugen op eten, door 1 van die nieuwe roms erop te zetten heb je vaak veel meer programmageheugen tot je beschikking ;).

En over de traagheid van games, als je hem met batterystatus oid overgeclockt hebt naar 280 bijvoorbeeld, valt dat ook aardig mee :). Maja, ligt eraan welke games je erop wilt zetten, heb er zelf tot nu toe nog geen problemen mee gehad.
Call of duty 2 ,die draaide vreselijk sloom. Hoe overlclock ik em dan? Want dan ga ik dat eens proberen. Ik heb ook Worms world party,maar in de controls instellingen kan ik geen enkel van de knoppen gebruiken, ja, de camera knop, maar die is voor springen, voor schieten, wilde ik dus even van die twee kleine knopjes die links en rechts zitten gebruiken, of gewoon die in het midden...maar dat pakt ie niet helaas. Dus ik kan rondlopen en springen in worms,maar niet schieten...heb daar dus niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
poepeneesje schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 00:17:

Deze Jabra van je is mij iets te groot, daarom wil ik ook graag de Plantronics Pulsar 260. Deze is wat kleiner en ben ik opzoek naar iemand die ervaring heeft met deze stereoheadset in combinatie met de HTC Touch :).
Die Plantronics heeft goede specificaties, zou probleemloos moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maatje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-05 12:20
Wie kent het volgende probleem en heeft hier een oplossing voor?

Als ik via internet naar de radio luister (Windows media player) ben ik niet meer telefonisch bereikbaar !!

Iemand die weet hoe dit kan?

Wie het laatst lacht, heeft een traag gevoel voor humor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stranger
1voud schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:56:
[...]

( flash-en en spelen met een Windows-mobile telefoon is voor mij altijd wel een rede geweest om er een te kopen )

Zag in een post van jou voor deze, je vraag hoe je moest flash-en, het is je gelukt! Gefeliciteerd. :*)

Ik had al mijn CID aangepast voordat ik ging flash-en en had slechts 1 poging nodig om te flash-en, heb gelezen dat soms de USB poort of de verbinding met MS-sync ook het probleem kunnen zijn dat je meerdere pogingen nodig hebt om met succes te flash-en.

Ik ben ook erg content met deze rom, en hoop dat versie 5 nog meer en beter wordt dan het nu al is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:58:
Heb probleempje na (volgens mij) downloaden van programmatje via Opera Mobile (test versie).

Hierna kan ik niets meer via internet explorer downloaden :( , geen CABs meer instaleren en mijn lijst met geinstalereerde programma's is nu leeg :'( . Geen rare zaken, alleen Battery status, DIVX player, TrackMe etc. Het aantal dagen gebruik van Opera Mobile was ook teruggezet van nog 25 dagen resternd naar weer 30 dagen resterend. Lijkt erop dat ergens een register bitje is omgevallen maar ik heb geen idee waar of hoe.

Iemand enig idee?
Blijkbaar lastig probleem. Naast beschreven problemen kan ik ook niet meer synchroniseren en kan ik geen windows update draaien (niet echt probleem maar is wel een van de resultaten).
Is een hard reset dan mogelijk enigste oplossing (is dat wel een oplossing?)

BTW. IE geeft bij downloaden aan dat door de restricties op het toestel dit type file niet gedownload kan worden, geeft hij aan voor alle files, bijvoorbeeld ook word documenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timple
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:04

Timple

devilsnight schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 01:08:
[...]

Call of duty 2 ,die draaide vreselijk sloom. Hoe overlclock ik em dan? Want dan ga ik dat eens proberen. Ik heb ook Worms world party,maar in de controls instellingen kan ik geen enkel van de knoppen gebruiken, ja, de camera knop, maar die is voor springen, voor schieten, wilde ik dus even van die twee kleine knopjes die links en rechts zitten gebruiken, of gewoon die in het midden...maar dat pakt ie niet helaas. Dus ik kan rondlopen en springen in worms,maar niet schieten...heb daar dus niks aan.
Dat van worms is al eens te sprake gekomen: search

Indien er mensen zijn die hun GPS apparaat voor meerdere applicaties willen gebruiken (incl. TomTom): http://franson.com/gpsgate/.
Bij mij werkt die intermediate-driver van WM6 niet echt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

is er iemand die een programmatje (het liefst een beetje gebruiksvriendelijk) weet waarmee ik mijn HTC Home zelf kan indelen? Ik heb de HTC Home Plugin al geinstalleerd, maar daarmee kan ik niet helemaal krijgen wat ik wil.

Maar goed, wat wil ik dan?

Ik gebruik de agenda-functie van mijn MDA touch heel intensief. Ik wil daarom ook graag dat de klok iets kleiner wordt waardoor de lijst van afspraken meer ruimte krijgt. De weergaven van Aantal gemiste oproepen, Aantal berichten en Aantal ongelezen sms-jes wil ik wel graag behouden. Verder heb ik nu vijf knoppen met Favorie people, Weather, Launcher, Music enzo. Eigenlijk gebruik ik deze zelden, al is de knop van Het weer wel handig.

Ik zie op internet dat sommige mensen zelf Today-schermen maken. Is dit moeilijk? Of zijn hier ook weer handige programmatjes voor?

Iemand een idee???

Alvast bedankt!

Gr. Iris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand hier

http://www.pointui.com/

ervaring mee?

ik ben heel benieuwd, maar altijd fijn als iemand het al geprobeerd heeft, en er wat meer ove rkan zeggen`?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
The Stranger schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:00:

Tot nu toe, plus punten.

Later meer.

Het LG menu is ook erg grappig, cool.
He Stranger.....

FF een vraagje over die rom van swiftblade.
Moet ik voor ik deze ga flashen nu ook nog CID en/of USPL..SPL unlocken etc..???
Ik las dat bij deze rom alles geïntegreerd was.
Mijn telefoon is nog op geen enkele manier geunlockt van iets.
Het is een MDA touch.
Is het deze rom starten en voila...of toch net niet??? :?

greetz ties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:12:
Hoi allemaal,

Iemand een idee???

Alvast bedankt!

Gr. Iris
Misschien kan je de startpost van deel 2, 3 en 4 doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiesvts schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:30:
[...]

He Stranger.....

Moet ik voor ik deze ga flashen nu ook nog CID en/of USPL..SPL unlocken etc..???
Het is een MDA touch.

greetz ties
Ik ben hem net ook aan het installeren. Ik hem mijn HTC wel eerst ge-unlockt, en daarna pas de ROM geinstalleerd. Download dan ook de RADIO rom, deze is beter dan de standaard (tenminste bij mij werkt ie met meer ontvangst!). HIER staat vermeld hoe dit moet. Het is echt niet moeilijk, lees alleen even alles goed door!

Ik ga vandaag deze rom even testen, ik hoop dat Bram snel hier zijn versie online heeft staan. NL vind ik persoonlijk iets makkelijker ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stranger
tiesvts schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:30:
[...]

He Stranger.....

Het is een MDA touch.

greetz ties
Klopt wat je zegt. Alles zit erin.
Als je kiest voor de start.bat in de blue rom update, wordt alles wat nodig is om te kunnen updaten uitgevoerd. ( CID en SPL ) _/-\o_

Ik had ook al eerder mijn CID en SPL / USPL aangepast! en zag dat het laden van deze blue 4.0 rom wederom dit proces uitvoerd, zonder problemen!

Ik heb bewust gekozen om eerst te unlocken voordat ik ging flash-en, weet je zeker dat je telefoon het aankan en goed uitvooerd!

Haal inderdaad hier eventueel eerst de nieuwe radio rom: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=342265

Proces:
Eerst CID en spL aanpassen, eventueel sim unlocken, radio rom update en dan de blue rom.

en Suc6. 8)

[ Voor 28% gewijzigd door The Stranger op 11-01-2008 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan je de startpost van deel 2, 3 en 4 doorlezen.
Ja maar ik zoek juist een programmatje waarmee ik zelf een Today-theme kan aanmaken... Of in ieder geval de indeling meer kan configureren als met de HTC Home Plugin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:06:
[...]

Ja maar ik zoek juist een programmatje waarmee ik zelf een Today-theme kan aanmaken... Of in ieder geval de indeling meer kan configureren als met de HTC Home Plugin
O je hebt gelijk.. Ik had je vraag niet goed / adhd gelezen.. 8)7
Sorry, succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Mijn cradle is eindelijk binnen. *O*
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8xllkXsRtY4Uc5Htmdstz2rp/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UELDVYJLdheezZRa2DVVXK6V/thumb.jpg
De bouwkwaliteit valt me niet tegen, voor de 14 euro die ik ervoor betaald heb (inclusief verzenden vanuit Hong Kong). De meegeleverde USB kabel is lekker dik en bijna een meter lang. De voet is verzwaard, dus hij staat ook stevig. De Touch staat er iets achterover gebogen in, dus terwijl hij erin staat kan je 'm nog gewoon bedienen. De telefoon past ook precies, zonder echt geklemd te worden. Als je 'm erin laat zakken schuift hij haast vanzelf over de aansluiting heen. Erg prettig. :)

[edit]
Nu alleen nog een keer al mijn contacten van mijn oude Nokia 6233 overzetten naar m'n Touch zodat ik er ook eindelijk mee kan gaan bellen. :X

[ Voor 8% gewijzigd door AtleX op 11-01-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Geinig! :) Ziet er goed uit, ook wel iets voor mijn bureau. Mag ik vragen waar je hem hebt besteld?

Overigens heb je je Touch wel héél erg onderclockt, 100Mhz, dan is tie echt niet vooruit te branden. Hij zal wel vanzelf omhoog scalen maar toch. Weet je trouwens dat bij beeld uit, en standby mode hij sowieso op 201Mhz draait. In standby mode kan batterystatus daar niet aan tweaken. Dus als je het hebt voor een lager energieverbruik tijdens het standby-en heeft het geen effect :X Hoelang gaat de batterij nu bij jouw mee dan?

[ Voor 36% gewijzigd door Muthas op 11-01-2008 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Muthas schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:42:
Geinig! :) Ziet er goed uit, ook wel iets voor mijn bureau. Mag ik vragen waar je hem hebt besteld?
Bij Brando. Ik heb 'm besteld toen ze een actie hadden dat verzenden gratis was en toen was hij ook nog iets goedkoper. Nu betaal je er geloof ik $20,- (ongeveer 14 euro) voor ex. verzenden. Voor ongeveer 20 euro heb je 'm dus.:)
Overigens heb je je Touch wel héél erg onderclockt, 100Mhz, dan is tie echt niet vooruit te branden. Hij zal wel vanzelf omhoog scalen maar toch. Weet je trouwens dat bij beeld uit, en standby mode hij sowieso op 201Mhz draait. In standby mode kan batterystatus daar niet aan tweaken. Dus als je het hebt voor een lager energieverbruik tijdens het standby-en heeft het geen effect :X
Damn, daarvoor deed ik het dus. :(
Hoelang gaat de batterij nu bij jouw mee dan?
Weet ik niet precies, een dag of 3 denk ik. Wel met geregeld internetten via wifi en veel m'n agenda gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
zie ik het nou verkeerd of vreten games de energieduur van de HTC touch? Vanochtend op werk in de pauze iets van 30 minuutjes Who wants to be a Millionaire gespeeld....voordat ik ging spelen had ik nog 70 procent over en toen ineens 50..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Iemand enig idee hoe ik smsjes backup van me htc touch?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
dennus2006 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 18:58:
Iemand enig idee hoe ik smsjes backup van me htc touch?
Niet zelf getest, maar dit is misschien iets voor jouw. http://forum.pocketinfo.n...-pim-backup-freeware.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk het is me gelukt om maastricht toe te voegen,jongens bedankt voor jullie hulp.
maar ik heb nog een vraag.
ik heb een ander toetsenbord gedownlood,maar ik kan het als ik ga sms niet meteen gebruiken,altijd komt eerst het orgineele en dan kan ik pas kiezen.
heeft hier iemand een oplossing voor .

ps super forum :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:04:
eindelijk het is me gelukt om maastricht toe te voegen,jongens bedankt voor jullie hulp.
maar ik heb nog een vraag.
ik heb een ander toetsenbord gedownlood,maar ik kan het als ik ga sms niet meteen gebruiken,altijd komt eerst het orgineele en dan kan ik pas kiezen.

Ja link stond ook in de startpost suffie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze suffe had dat geprobeerd maar het lukte niet,maar door er veel mee te klungellen is het toch gelukt.
groete van de suffe 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:04:

Na een soft-reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 11:54

gjs

Scoobydoobydoo

Het lukt mij niet mijn touch te registeren, als los toestel gekocht.
Via de HTC site krijg ik constant "Sorry, you have entered an invalid serial number. Please check the serial number and try again."
Kan iemand bevestigen dat het S/N van het volgende formaat is: SZxxxGxxxxxx

GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stranger
Na een SIP change: Chris.nl in "HTC Touch [Deel 2]" _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door The Stranger op 12-01-2008 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
gjs schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 11:36:
Het lukt mij niet mijn touch te registeren, als los toestel gekocht.
Via de HTC site krijg ik constant "Sorry, you have entered an invalid serial number. Please check the serial number and try again."
Kan iemand bevestigen dat het S/N van het volgende formaat is: SZxxxGxxxxxx
Het mijn gelukt te registreren in het formaat: HT725G6113xx
Als je een unbranded HTC hebt, zou het dus idd moeten lukken om te registreren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje, kan hem namelijk nergens vinden. Hoe kan ik muziek luisteren terwijl mijn telefoon op trillen staat? Ik kan nu alleen muziek luisteren terwijl hij op geluid staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 11:54

gjs

Scoobydoobydoo

Chris.nl schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 12:32:
[...]

Het mijn gelukt te registreren in het formaat: HT725G6113xx
Als je een unbranded HTC hebt, zou het dus idd moeten lukken om te registreren
OK m'n Touch is nu geregistreerd door SZ in mijn s/n te vervangen door HT, erg vaag hoor !
Klopt het dat er geen officiele rom updates zijn ?

[ Voor 8% gewijzigd door gjs op 12-01-2008 12:56 ]

GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Voor de mensen die van Nokia naar een Windows Mobile device overstappen maar niet beschikken over Outlook om hun contacten over te zetten heb ik een tutorial online gezet: http://atlex.tweakblogs.n...aar-windows-mobile-6.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
gjs schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 12:51:
[...]

OK m'n Touch is nu geregistreerd door SZ in mijn s/n te vervangen door HT, erg vaag hoor !
Klopt het dat er geen officiele rom updates zijn ?
Ja dat klopt, tot zover geen nieuwe ROM van HTC zelf.

Bij HTC support hebben ze als motto: Veel beloven en weinig geven, doet onze klanten in vreugde leven. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 11:22

Kristof

is een Belgisch product

AtleX schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 13:51:
Voor de mensen die van Nokia naar een Windows Mobile device overstappen maar niet beschikken over Outlook om hun contacten over te zetten heb ik een tutorial online gezet: http://atlex.tweakblogs.n...aar-windows-mobile-6.html
Op de CD die meegeleverd wordt (met ActiveSync op) staat toch een versie + licentie van Outlook?

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Niet bij mijn MDA Touch?

[edit]
En dan heb je alsnog Windows nodig.

[ Voor 49% gewijzigd door AtleX op 12-01-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een heel apart probleem...... dacht eerst laat maar, maar ben benieuwd of anderen dit ook hebben en mogeijk een oplossing hiervoor.
Met m'n desktop het ik geen problemen met active sync en synchroniseren.
Wanneer ik m'n MDA touch via usb aan m'n laptop koppel is er in 1e instantie ook geen probleem:
Active sync werkt prima, hij herkent touch en synchroniseren gaat ook perfect.

PROBLEEM:
Na een aantal minuten is er "ineens" geen verbinding meer met draadloos netwerk, en kan de laptop die ook niet meer herstellen. Wanneer ik via draad internet is er niks aan de hand.
Dit herstelt zich ook niet na uitzetten, soms pas na een paar dagen.

Iemand?
Heb gedacht dat het iets met infrorood te maen kan hebben of bluetooth, maar kan hier niks mee voorkomen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 21:43
Ik kom hier, een paar weken na RomeoSquare, even terug op zijn vraag.
Ik heb dus uiteraard ook de HTC Touch (zilver/champagne), duh.
Ook zojuist een TomTom 920T gekocht.

Helaas ziet de TomTom de HTC alleen maar als telefoon, en niet als apparaat voor draadloze gegevens. Ik kan dus de mooie functies van de TomTom allemaal niet gebruiken.

@RomeoSquare: heb je dit inmiddels uitgedoktert en werkt het? Of informatie over gevonden?

@iemand anders: iemand een idee? Ik kan op Google / TomTom websites hier ook niks over vinden nog. Dit is wel erg naar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:59
Ik heb eigenlijk 3 vragen :)
Ik wil na een hoop goede reacties gelezen te hebben die Blue touch 4.0 rom van swiftblade ook gaan installeren. Nu zag ik dat die engels is. Maakt dit uit voor ons nederlanders? ik weet dat er een aantal hier zijn die hem ook hebben maar vraag het maar even.

Ik heb een Telfort abo.
Staat er verder ergens een begrijpelijke handleiding voor het backuppen van mijn rom?
Als je de rom flasht is die ext rom dan ook gelijk weg?

offtopic: En ja gezien het post tijdstip, ik heb geen leven :+ dat dat duidelijk mogen zijn :P

[ Voor 11% gewijzigd door jimmy87 op 13-01-2008 05:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Vraagje: laadt de Touch ook op met alleen een USB-kabel aangesloten, of moet hij nog losse voeding krijgen?
En weten jullie of er een optie is om het LCD-scherm altijd aan te laten (voor de klok) maar dan zonder backlight? Ik heb dat laatst op een telefoon (ik dacht Nokia) gezien en dat was erg handig als horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:47
devilsnight schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:49:
zie ik het nou verkeerd of vreten games de energieduur van de HTC touch? Vanochtend op werk in de pauze iets van 30 minuutjes Who wants to be a Millionaire gespeeld....voordat ik ging spelen had ik nog 70 procent over en toen ineens 50..........
Toen ik Wolfenstein erop speelde ging mn accu inderdaad ook erg snel leeg. Ws. omdat constant je processor almost to the max gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
TheLemon schreef op zondag 13 januari 2008 @ 10:17:
Vraagje: laadt de Touch ook op met alleen een USB-kabel aangesloten, of moet hij nog losse voeding krijgen?
En weten jullie of er een optie is om het LCD-scherm altijd aan te laten (voor de klok) maar dan zonder backlight? Ik heb dat laatst op een telefoon (ik dacht Nokia) gezien en dat was erg handig als horloge.
Ja, de Touch laad ook op aan de USB kabel, mits je hebt aangegeven dat de Touch dat mag. (standaard aan)

Je kan backlight wel uitzetten, maar dan zie je zo weinig. Even aan en dan weer uit is kleine moeite voor de klok. Zeker met de S2U2 is handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:36
Mijn touch is weg voor reparatie....

2 dode pixels en het sterk wisselende volume van de speakers tijdens het telefoneren (ja scherm staat uit en toetsen aan zijkant niet gebruikt) moeten verholpen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-09 19:59
Sjoerd001 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 11:46:
[...]
Toen ik Wolfenstein erop speelde ging mn accu inderdaad ook erg snel leeg. Ws. omdat constant je processor almost to the max gebruikt wordt.
Op het gevaar af dat ik straks van spammen beschuldigd wordt :+ ook maar hier de melding dat ik een tool gemaakt heb om je batterij-consumptie, -temperatuur etc in de gaten te kunnen houden. Zie de PowerGuard website voor alle informatie en de (uiteraard gratis) download van de .cab installer.

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:09
Muyz schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:40:
[...]

Op het gevaar af dat ik straks van spammen beschuldigd wordt :+ ook maar hier de melding dat ik een tool gemaakt heb om je batterij-consumptie, -temperatuur etc in de gaten te kunnen houden. Zie de PowerGuard website voor alle informatie en de (uiteraard gratis) download van de .cab installer.
Zo dat ziet er netjes uit, lijkt me een handige tool.
Tnx man!

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
Iemand enig idee hoe je een backup maakt van je huidige ROM?
Ik ben al opzoek geweest op XDA, maar snap er niet zoveel van met al die bestandjes die je 1 voor 1 moet uitvoeren.

Ik wil namelijk een andere ROM proberen voor mijn Touch (XL / Enhanced / Elfin) maar mijn huidige wel achter de hand houden voor het geval dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stranger
Viasco schreef op zondag 13 januari 2008 @ 14:07:
Iemand enig idee hoe je een backup maakt van je huidige ROM?
Ik ben al opzoek geweest op XDA, maar snap er niet zoveel van met al die bestandjes die je 1 voor 1 moet uitvoeren.

Ik wil namelijk een andere ROM proberen voor mijn Touch (XL / Enhanced / Elfin) maar mijn huidige wel achter de hand houden voor het geval dat..
Cooking class van Noonski: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=335631

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik heb een raar "probleem" Steeds als ik een smsje verstuur naar iemand staat er onder het nummer waar ik het naar verstuurd heb een andere contact van mij. Altijd dezelfde. Weet iemand wat dit is?

Afbeeldingslocatie: http://img179.imageshack.us/img179/9140/pccapture1za3.jpg

Het smsje komt trouwens wel gewoon goed aan bij degene naar wie ik hem stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stranger
[quote]jimmy87 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 05:09:
Ik heb eigenlijk 3 vragen :)
Ik wil na een hoop goede reacties gelezen te hebben die Blue touch 4.0 rom van swiftblade ook gaan installeren. Nu zag ik dat die engels is. Maakt dit uit voor ons nederlanders? ik weet dat er een aantal hier zijn die hem ook hebben maar vraag het maar even.

>> Het is slechts de taal, voor een Nederlander, wat misschien even wennen is, maar verder heeft het geen invloed op het functioneren van de telefoon en daarnaast krijg je dus die super,snelle, geile, leuke, rom van swiftblade terug die echt veel beter is dan de originele. <<

Ik heb een Telfort abo.
Staat er verder ergens een begrijpelijke handleiding voor het backuppen van mijn rom?

>> Cooking class van Noonski: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=335631 <<

Als je de rom flasht is die ext rom dan ook gelijk weg?
>> JA <<

[ Voor 5% gewijzigd door The Stranger op 13-01-2008 15:30 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Statusmeldingen van: "Hé, mijn Touch is nu onderweg", "K*t, de postbode is langs geweest, maar ik ben er niet" of "Ja, ik heb `m ook besteld" zijn niet nodig. Als we zo door gaan krijgen we hier een TNT Track & Trace systeem die beter is dan die van hunzelf.....

Ontopic dus, please