Maar even een hele nieuwe post, aangezien ik die in het vorige topic niet meer kan aanpassen.
Muthas

kan je de link in de startpost aanpassen naar deze post?
13 jan 2008 Er is een nieuwe versie van
PocketCM Keyboard namelijk
v0.13
Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om een Nederlanse *.Cab installer te maken, inclusief NL woordenboek en Dutch layout. Er zijn ook andere tweakers druk bezig geweest een skin en layout's te maken.
Vanaf versie 0.10 staan ook de TouchXL Layout+Skin van
Pamas, en de layout van
Koen_Ronse in de installer.
De Dutch TouchXL.layout werkt vooral als je ook de TouchXL.skin selecteerd bij opties.
De layout van Koen-Ronse heet
Dutch II.
Hier staat een filmpje die de werking van het toetsenbord verduidelijkt.
omschrijving
Je kan ook met je vingers tikken! De toets die je ingedrukt wordt uitvergroot, je maakt pas een toetsaanslag wanneer je deze loslaat. Je hoeft je niet enorm druk te maken om letters die je verkeerd intypt, omdat automatisch het woord wordt gecorrigeerd.
dragdn wordt dragen etc.
Wanneer je de 123#? toets ingedrukt houd krijg je 1 rij met leestekens.
Enter ingedrukt houden geeft
Cut Copy en Paste en een snelkoppeling naar
Opties
Via Opties kan je layout en skin kiezen.
Dubbelklik Shift = Caps Lock
Vanaf versie 0.10 werkt PCMKeyboard ook in landscape modus.
De screenshot(s) zijn inmiddels iets verouderd, de layouts van Pamas en Koen werken prettiger
Verwijder eerst een eventuele oudere versie. Maak een backup van de woorden die je zelf hebt toegevoegd (info).
Download
hier PCMKeyboardNL-0.13.CAB
Check altijd eerst even of er onderhand geen nieuwe versie is uitgekomen. Installeer deze anders handmatig.
Je mist dan nog wel de aangepaste layout(s) en skin.
Zolang ik het leuk vind zal ik toekomstige updates ver-nederlandschen.
v0.13 brengt ons
* Fixed option dialog scrolling
* Performance improvement
Alle credits zijn voor de makers van PocketCM Keyboard, ik heb slechts wat bestanden in de installer aangepast.
Helaas is dit een "test release", dus nog geen V1.0 zonder houdbaarheidsdatum
Deze versie kan tot 1 maart 2008 gebruikt worden.