Dank je voor je reactie. Ik heb de lite versie inmiddels geinstalleerd en hij bevalt goed. Ik heb echter nog 1 klein vraagje. Ik gebruik het standaard (in deze ROM is ie zwart) toetsenbordje van de Touch. Echter de woorden die gesuggereerd worden zijn in het Engels, aangezien het een Engelse ROM is. Waar staat dat databaseje met woorden eigenlijk? M.a.w. kan ik deze in het Nederlands krijgen?Muthas schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 22:02:
Seksona Lite is gewoon helemaal gestript aan allerlei wat betreft onzin dingen zoals helpfiles. Deze staan zich allemaal maar een beetje te vervelen op je Touch, maar nemen wel geheugen in beslag. Ik denk dat er ruim 20MB minder data inzit ten opzichte van de ROM die je nu hebt. Nu gaat het niet om de extra 20MB die je dan vrij hebt, dat boeit natuurlijk niks met een xGB sd-kaart. Maar je Touch wordt er wel sneller door. Verder zijn er allerlei registry-tweaks waardoor je Touch wat sneller werkt. Deze ROM was er al lang voordat HTC-album enzo te downloaden was, dus die zitten er ook niet in. Het verschil in snelheid is voor mij zeker te merken.
Voor zover ik weet niet, dan zal je over moeten stappen op PocketCM of die van HTC.
Misschien een niet zo slimme vraag, maar hoe laat je je email automatisch elke 2 uur syncen (windows live)?
Misschien een niet zo slimme vraag, maar hoe laat je je email automatisch elke 2 uur syncen (windows live)?
Gewoon synchen met ActiveSynch voldoet toch ook?Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 15:19:
Nog een vraagje:
Hoe voorkom ik dat ik mijn contacten kwijt raak na een hard reset?
Of het met Windows Live ook kan, dat weet ik niet; ik gebruik geen msn enzo. Ik laat mijn twee pop-adresjes automatisch checken elke x-aantal minuten. Dit werkt goed en is gewoon in te stellen binnen het email menu.Muthas schreef op zondag 20 januari 2008 @ 14:58:
Voor zover ik weet niet, dan zal je over moeten stappen op PocketCM of die van HTC.
Na nog een keer het optie menu door te zoeken heb ik hem nu wel gevonden
Dank
[ Voor 5% gewijzigd door Muthas op 20-01-2008 15:49 ]
Daar zit ik dus ook al een tijdje mee.. Het zal toch niet zo moeilijk zijn om een Nederlands woordenboek erin te krijgensmeerbartje schreef op zondag 20 januari 2008 @ 14:49:
[...]
Dank je voor je reactie. Ik heb de lite versie inmiddels geinstalleerd en hij bevalt goed. Ik heb echter nog 1 klein vraagje. Ik gebruik het standaard (in deze ROM is ie zwart) toetsenbordje van de Touch. Echter de woorden die gesuggereerd worden zijn in het Engels, aangezien het een Engelse ROM is. Waar staat dat databaseje met woorden eigenlijk? M.a.w. kan ik deze in het Nederlands krijgen?
Nee, ik dacht het ook niet. Zeker omdat de door mij ingevoerde woorden ook netjes "ergens" opgeslagen worden. Want de volgende keer als ik een smsje wil typen, dan staan de door mij ingevoerde (nederlandse) woorden netjes tussen de suggesties. Iemand enig idee waar deze worden opgeslagen?Viasco schreef op zondag 20 januari 2008 @ 16:08:
[...]
Daar zit ik dus ook al een tijdje mee.. Het zal toch niet zo moeilijk zijn om een Nederlands woordenboek erin te krijgen
Ik heb deze rom nu net geïnstalleerd! maar waar is het today scherm gebleven?smeerbartje schreef op zondag 20 januari 2008 @ 14:49:
[...]
Dank je voor je reactie. Ik heb de lite versie inmiddels geinstalleerd en hij bevalt goed. Ik heb echter nog 1 klein vraagje. Ik gebruik het standaard (in deze ROM is ie zwart) toetsenbordje van de Touch. Echter de woorden die gesuggereerd worden zijn in het Engels, aangezien het een Engelse ROM is. Waar staat dat databaseje met woorden eigenlijk? M.a.w. kan ik deze in het Nederlands krijgen?
Edit: Gevonden, Even spelen en je weet wat je hebt! ik heb de LITE version nu draaien en die is erg LITE
[ Voor 18% gewijzigd door The Stranger op 20-01-2008 20:43 ]
Inderdaad, de HTC Home zit er standaard niet bij, maar deze kun je erg makkelijk zelf installeren, simpelweg door deze cab te installeren (hier de directe url); dan heb je gelijk de nieuwst Home plugin, inclusief 6 tabs.The Stranger schreef op zondag 20 januari 2008 @ 20:20:
[...]
Ik heb deze rom nu net geïnstalleerd! maar waar is het today scherm gebleven?
Edit: Even spelen en je weet wat je hebt! ik heb de LITE version nu draaien en die is erg LITE![]()
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=327210
[edit]
Dit is dus beter dan de full-versie van de ROM installeren, aangezien je dan crap als Live Messenger en Adobe Flash/Acrobat geinstalleerd krijgt. Deze gebruik ik toch niet, dus heb ik gekozen voor de Lite en een handmatige install van de HTC Home plugin. (ook nog eens een nieuwere versie dan bij de Lite)
[ Voor 17% gewijzigd door smeerbartje op 20-01-2008 20:45 ]
AAAa, vriend, nog beter, thnx.smeerbartje schreef op zondag 20 januari 2008 @ 20:44:
[...]
Inderdaad, de HTC Home zit er standaard niet bij, maar deze kun je erg makkelijk zelf installeren, simpelweg door deze cab te installeren (hier de directe url); dan heb je gelijk de nieuwst Home plugin, inclusief 6 tabs.
You're welcome 
Weet jij toevallig wat de "beam"-optie is in de communication manager? Het is GEEN bluetooth, WLAN, o.i.d., want deze staan er ook tussen. Ik snap het niet. Het zal wel iets met 'uitstralen' te maken hebben, maar via wel protocol dan?
Weet jij toevallig wat de "beam"-optie is in de communication manager? Het is GEEN bluetooth, WLAN, o.i.d., want deze staan er ook tussen. Ik snap het niet. Het zal wel iets met 'uitstralen' te maken hebben, maar via wel protocol dan?
Bij mij werkt het ook, maar als ik "Dutch" selecteer op mijn Touch Dual gooit ie de harware keys overhoop! Softwarematige keypad werkt perfect, inclusief NL dictionary maar de harware toetsen niet meer! Heb jij daar geen last van?PWM schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:36:
[...]
Dom, ik had alle pagina's gelezen, behalve de laatsteIk ga even wat proberen
EDIT:
Ik heb nu de NL XT9 Cab geinstalleerd. Kan iemand mij in normaal nederlands uitleggen wat ik moet doen om hem aan de praat te krijgen?
Laat maar, werkt prima
Ik denk juist wel de Bluetooth, of welk stralendsmeerbartje schreef op zondag 20 januari 2008 @ 20:50:
You're welcome
Ik weet het eigenlijk wel zeker dat het zo is
[ Voor 12% gewijzigd door The Stranger op 20-01-2008 21:10 ]
Of zou het toch zomaar? een overbodige build in feature kunnen zijn, die in Nederland niet van toepassing is, omdat het voor het Aziatische continent bedoeld is! En aldaar het High-Speed Downlink Packet Access (HSDPA) 3G (third generation) mobile telephony communications protocol te voeden?
Weet ik veeeeeel.
Geintje.
Weet ik veeeeeel.
[ Voor 3% gewijzigd door The Stranger op 20-01-2008 21:15 ]
Verwijderd
Ik ben sinds een week de trotse bezitter van een HTC Touch.
Via dit forum (zit nu halverwege deel 3) veel leuke progjes en tips gelezen.
Ik heb nu net PCM Keyboard geinstalleerd, maar waar zet ik de vervelende T9 uit?
Ben druk aan het zoeken geweest op dit forum maar kan het niet vinden (of er overheen gelezen)
Wie geeft me die hint???
Ik heb ook nog een ander probleem, namelijkt het volgende wat in het eerste deel voorkomt, namelijk dat ik het progje Gmail niet kan instaleren op de HTC Touch. Ik krijg dan de volgende foutmelding:
MIDlet kan niet worden geinstalleerd vanwege ontbrekende kritieke informatie in het MIDletbestand (.jad). - 13 Neem contact op met de leverancier van de MIDlet voor meer informatie.
Dit komt waarschijnlijk omdat het toestel Orange branded is, is hier al een oplossing voor? Tot deel 3 heb nog niets bruikbaar gevonden.
Aub wie helpt me verder?
Ik heb nu net PCM Keyboard geinstalleerd, maar waar zet ik de vervelende T9 uit?
Ben druk aan het zoeken geweest op dit forum maar kan het niet vinden (of er overheen gelezen)
Wie geeft me die hint???
Ik heb ook nog een ander probleem, namelijkt het volgende wat in het eerste deel voorkomt, namelijk dat ik het progje Gmail niet kan instaleren op de HTC Touch. Ik krijg dan de volgende foutmelding:
MIDlet kan niet worden geinstalleerd vanwege ontbrekende kritieke informatie in het MIDletbestand (.jad). - 13 Neem contact op met de leverancier van de MIDlet voor meer informatie.
Dit komt waarschijnlijk omdat het toestel Orange branded is, is hier al een oplossing voor? Tot deel 3 heb nog niets bruikbaar gevonden.
Aub wie helpt me verder?
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2008 06:56 ]
Ik heb zojuist de Shadow 1.3 TE Rom in me Touch gezet maar nu kan ik niet meer SMSen! 
Als ik naar messaging ga kan ik nergens SMS selecteren, zie de screenshots:

Heb ik wat over het hoofd gezien?!

je moet een andere midlet manager installeren (bijv. esmertec)Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 23:17:
Ik ben sinds een week de trotse bezitter van een HTC Touch.
Wie geeft me die hint???
Aub wie helpt me verder?
...less is more
ehhm, volgens mij mis je t 1 en ander, zie mijn screen maarViasco schreef op maandag 21 januari 2008 @ 08:30:
Ik heb zojuist de Shadow 1.3 TE Rom in me Touch gezet maar nu kan ik niet meer SMSen!
[afbeelding] [afbeelding]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Hi all, ik heb sindskort een Touch en ben er erg tevreden mee. Ik heb er een aantal proggies op gezet die me goed bevallen. Zo heb ik ook de 6tab today geinstalleerd (ik krijg er maar 5 maar dat terzijde), alleen linkt de musicplayer tab naar windows media player en niet naar de audiomanager. nu weet ik hoe je dit moet veranderen in de cube (is niet nodig) maar hoe dit moet in deze situatie weet ik niet. ook zou ik mijn jpg'tjes met HTC album willen openen enzovoort want in de network plugin die ik er ook op heb staan kunnen plaatjes helemaal niet geopend worden.Ik hoop dat jullie de locatie weten van deze files waarmee dit alles te veranderen is
Met HTC Home Customizer kun je alle tabjes activeren en deactiveren, hiermee kan je ook dat de musicplayer tab linkt naar de htc audiomanager.Borix schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:10:
Hi all, ik heb sindskort een Touch en ben er erg tevreden mee. Ik heb er een aantal proggies op gezet die me goed bevallen. Zo heb ik ook de 6tab today geinstalleerd (ik krijg er maar 5 maar dat terzijde), alleen linkt de musicplayer tab naar windows media player en niet naar de audiomanager. nu weet ik hoe je dit moet veranderen in de cube (is niet nodig) maar hoe dit moet in deze situatie weet ik niet. ook zou ik mijn jpg'tjes met HTC album willen openen enzovoort want in de network plugin die ik er ook op heb staan kunnen plaatjes helemaal niet geopend worden.Ik hoop dat jullie de locatie weten van deze files waarmee dit alles te veranderen is
http://www.pocketemu.com/hhc-info.html
Om van HTC album je standaard viewer te maken, ff een registry editor gebruiken, zoals
http://www.breaksoft.com/...bile_Registry_Editor.aspx
to set album being default viewer go to HKLM - software - htc - htcalbum - default viewer set to "1"
Musicplayer veranderen is gelukt, bedankt daarvoor 
Helaas werkt het default image viewer veranderen niet, ik heb het gevoel dat mijn touch die info soms van andere plekken haalt dan andere touches, die nummers op je simkaart weghalen uit je contacten bijvoorbeeld. daarvoor moet je naar control panel/phone en dan showsim of zoiets, alleen heel die showsim is niet te vinden bij mij. vaag
Helaas werkt het default image viewer veranderen niet, ik heb het gevoel dat mijn touch die info soms van andere plekken haalt dan andere touches, die nummers op je simkaart weghalen uit je contacten bijvoorbeeld. daarvoor moet je naar control panel/phone en dan showsim of zoiets, alleen heel die showsim is niet te vinden bij mij. vaag

Nummers op me simkaart doe ik gelukkig niet aan, mij een teveel gedoe 2 contactlijsten, heb alles standaard in me Outlook contacts gedumpt.Borix schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:31:
Musicplayer veranderen is gelukt, bedankt daarvoor
nog even gezocht over die HTC album
dit opgevist
Om dus de handlers te veranderen met welk programma ze standaard openen
For BMP Images:
- Go to key HKCR\bmpimage\Shell\DRMOpen\Command\
- Change value of (Default) from pimg.exe "%1" to HTCAlbum.exe "%1"
- Go to key HKCR\bmpimage\Shell\Open\Command\
For GIF Images:
- Go to key HKCR\gifimage\Shell\DRMOpen\Command\
- Go to key HKCR\gifimage\Shell\Open\Command\
For JPEG Images:
- Go to key HKCR\jpegimage\Shell\DRMOpen\Command\
- Go to key HKCR\jpegimage\Shell\Open\Command\
For PNG Images:
- Go to key HKCR\pngimage\Shell\DRMOpen\Command\
- Go to key HKCR\pngimage\Shell\Open\Command\
For wbmpfile:
- Go to key HKCR\wbmpfile\Shell\DRMOpen\Command\
- Go to key HKCR\wbmpfile\Shell\Open\Command\
Hierna een softreset uitvoeren
Verwijderd
hoi,
ik heb al gesearched, maar ik kwam niet verder met mijn probleem:
ik heb een HTC touch, vista home premium, en dus mobile device center.
Als ik wil syncen met Bluetooth (via asus notebook), vraagt mn HTC om een pc met activesync. Aangezien dat niet werkt op Vista, wil hij dus niet syncen via BT.
Weet iemand de oplossing hiervoor?
Als ik wil syncen met Bluetooth (via asus notebook), vraagt mn HTC om een pc met activesync. Aangezien dat niet werkt op Vista, wil hij dus niet syncen via BT.
Ik kwam net een stukje tegen over WM7, en wat stond daarin? 
Oftewel, de mogelijkheden van nieuwe apps werden (onder andere) met HTC Touch getoond. Zou mooi zijn als we ze dan toch gaan krijgenMika picks up an HTC Touch and shows off how to send a photo from a mobile device to a Live Space.
Geweldig nieuws zou dat zijn!Muthas schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:04:
Ik kwam net een stukje tegen over WM7, en wat stond daarin?
[...]
Oftewel, de mogelijkheden van nieuwe apps werden (onder andere) met HTC Touch getoond. Zou mooi zijn als we ze dan toch gaan krijgen
Android.. WM7
Nou heb ze in Hong Kong bij Brando zo ver gekregen dat ze mijn producten opnieuw hebben verzonden, want na 1,5 maand zijn mijn spullen toch wel echt zoek 
Wel netjes afgehandeld in principe, zeker als ze nu redelijk snel (week of 2,3) aankomen.
Wel netjes afgehandeld in principe, zeker als ze nu redelijk snel (week of 2,3) aankomen.
Wèh zedde gij??
Welk progje je gebruikt maakt niet uit. Zorg ervoor dat zowel je tel als pc gevonden kunnen worden.Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:57:
hoi,
Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.
Verwijderd
Niets gevonden op google, daarom maar ff zo.
Net binnen gekregen, pachtig apparaat... synced goed met outlook, maaaarrrr... kan ik ook mijn contacten op voornaam sorteren?? Ben ik namelijk gewent
Net binnen gekregen, pachtig apparaat... synced goed met outlook, maaaarrrr... kan ik ook mijn contacten op voornaam sorteren?? Ben ik namelijk gewent
Verwijderd
In antwoord op
Schreef funk-e
Ik weet niet hoe je afbeeldingen toevoegt, anders had het gedaan.
Hier staan wel afbeeldingen http://www.htcmobiles.nl/viewtopic.php?f=6&t=162
Maar ik sta open voor iedere midlet manager die wel doet wat ik wil.
Dus roep maar welke en waar ik die kan vinden.
Schreef funk-e
Die heb ook geinstalleerd, en geeft precies dezelfde foutmelding.funk-e schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:59:
[...]
je moet een andere midlet manager installeren (bijv. esmertec)
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2008 19:06 ]
Verwijderd
Je kunt Gmail toch gewoon in de gewone mailmap of hoe het wil noemen Maak nieuwe email account en dan gewoon met gmailadres en laat hem de rest ophalen Werkt prima
Heb eindelijk me operatornaam veranderd (blijvend) met personalizer 2.0

Heb eindelijk me operatornaam veranderd (blijvend) met personalizer 2.0

Probeer voordat je installeert eerst eens de taal / het land te wijzigen, naar ENGELS en dan....?Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 19:02:
In antwoord op
Schreef funk-e
[...]
Die heb ook geinstalleerd, en geeft precies dezelfde foutmelding.
Verwijderd
Ja dat heb ik al, maar daar ben ik helemaal niet tevreden mee.Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 19:12:
Je kunt Gmail toch gewoon in de gewone mailmap of hoe het wil noemen Maak nieuwe email account en dan gewoon met gmailadres en laat hem de rest ophalen Werkt prima
Heb ik net alles verwijderd, haalt ie alle berichten weer op van het internet.
Als je zelf met het programma van Gmail werkt, weet je wat ik bedoel.
Dan kan ik heel mooi kijken wat er in de mailbox staat zonder de heleboel binnen te halen.
Dus ik ben opzoek (kan het tot nu toe niet vinden) naar een werkende midlet zodat ik gmail kan instaleren, thays all i want

Helllllllllpppppppppp
Verwijderd
Dat moet je ff uitleggen, waar verander ik de de taal van wat?The Stranger schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:49:
[...]
Probeer voordat je installeert eerst eens de taal / het land te wijzigen, naar ENGELS en dan....?
Ik ben bereid alles uit te proberen, maar het progje is gewoon Nederlands hoor.
Verwijderd
Ik heb met veel plezier Slide2Unlock geinstalleerd. Wat ik graag zou willen is dat het headset-icoontje (wat je kunt zien door op de groene knop te klikken) die aangeeft dat je de bluetooth headset hebt aangesloten, dat die ook te zien is bovenin de balk van Slide2Unlock.
Weet iemand hoe je in Slide2Unlock icoontjes kunt toevoegen/wijzigen?
Weet iemand hoe je in Slide2Unlock icoontjes kunt toevoegen/wijzigen?
Waarvoor gebruik je dat Slide2Unlock nou precies? Ik vind het er ook leuk uitzien, maar verder kan ik er niet echt een praktische functie voor verzinnen.
[quote]Viasco schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 18:19:
Ik wordt echt gek van alle vastlopers op m'n Touch! (Enhanced / XL / Elfin)
...........
Ik heb dit ook gehad op mijn (gewone) MDA Touch. Ik heb hem vandaag weer opgehaald. Ze hebben de batterij en nog wat dingen vervangen. Wellicht ook die van jou laten nakijken. Ik heb nu volgens mij ook een nieuwe rom (2.26.114.3 NLD, dd. 27-11-2007).
Ik heb nu alleen een probleem bij het downloaden van het weerbericht van de opnieuw geinstalleerde 6 tab plugin en touch Settings. (het installeren van de home versie die ik eerder had heeft nu als resultaat dat ik helemaal geen klok of tabs heb, bij verwijderen werkt het allemaal weer). Moet ik voor de weer plugin toch nog wat bestanden wijzigen? De bestanden die in eerdere topics genoemd worden hebben al de code 0413, dus zijn al Nederlands.
...........
Ik heb dit ook gehad op mijn (gewone) MDA Touch. Ik heb hem vandaag weer opgehaald. Ze hebben de batterij en nog wat dingen vervangen. Wellicht ook die van jou laten nakijken. Ik heb nu volgens mij ook een nieuwe rom (2.26.114.3 NLD, dd. 27-11-2007).
Ik heb nu alleen een probleem bij het downloaden van het weerbericht van de opnieuw geinstalleerde 6 tab plugin en touch Settings. (het installeren van de home versie die ik eerder had heeft nu als resultaat dat ik helemaal geen klok of tabs heb, bij verwijderen werkt het allemaal weer). Moet ik voor de weer plugin toch nog wat bestanden wijzigen? De bestanden die in eerdere topics genoemd worden hebben al de code 0413, dus zijn al Nederlands.
[ Voor 3% gewijzigd door Paulus73 op 22-01-2008 10:17 ]
Verwijderd
Ik heb een HTC Touch E/Elfin/Vogue/XLPaulus73 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 22:53:
[quote]Viasco schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 18:19:
...........
Ik heb nu alleen een probleem bij het downloaden van het weerbericht van de opnieuw geinstalleerde 6 tab plugin en touch Settings. (het installeren van de home versie die ik eerder had heeft nu als resultaat dat ik helemaal geen klok of tabs heb, bij verwijderen werkt het allemaal weer). Moet ik voor de weer plugin toch nog wat bestanden wijzigen? De bestanden die in eerdere topics genoemd worden kan ik niet vinden.
Ik heb de volgende rom:
ROM versie: 2.20.404.1B NLD
ROM datum: 2.20.404.1B NLD
Is het slim om het ook naar een soort van point brengen voor ROM update? Ik heb eigenlijk geen problemen en ik werk ook met de HTC HOME met 5 tabs.
Verwijderd
dat is het probleem ook niet. het probleem is dat de HTC om activesync vraagt om te syncen via Bluetooth. ookal is mn notebook met BT verbonden met mn HTC. Ik heb geen activesync omdat ik alleen mobile device center voor Vista kan gebruiken. Dus hoe moet ik dan syncen via BT met vista en MDC?Mentox schreef op maandag 21 januari 2008 @ 18:14:
[...]
Welk progje je gebruikt maakt niet uit. Zorg ervoor dat zowel je tel als pc gevonden kunnen worden.
Verwijderd
Ik heb via de verkenner>instellingen>systeem>landinstelling>Engels (vereeningde koningrijk) gekozen. Toestel opnieuw gestart en wederom een poging gewaagd Gmail te instaleren.The Stranger schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:49:
[...]
Probeer voordat je installeert eerst eens de taal / het land te wijzigen, naar ENGELS en dan....?
En weer die foutmelding.
Ik ben nu met de V4.0 BLUE TOUCH ROM bezig alleen bij stap 2 na het laden van alles zou het scherm 'blank' moeten zijn. Helemaal of wordt het schermpje met tux logo en groene letters bedoeld?
Dit had ik ook een aantal keer.. Het beeld moet echt wit worden anders lukt het niet.roodhoedje schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 07:19:
Ik ben nu met de V4.0 BLUE TOUCH ROM bezig alleen bij stap 2 na het laden van alles zou het scherm 'blank' moeten zijn. Helemaal of wordt het schermpje met tux logo en groene letters bedoeld?
Wat ik toen gedaan had was de pc een paar keer opnieuw gestart, en de telefoon opnieuw gestart. En ineens werkte hij. (na 3/4x)
Het zwarte beeld met tux en de groene letters moet dus echt uit 'faden' naar helemaal wit.
Een soort veredelde toetsenblokkering.sander-sp schreef op maandag 21 januari 2008 @ 22:41:
Waarvoor gebruik je dat Slide2Unlock nou precies? Ik vind het er ook leuk uitzien, maar verder kan ik er niet echt een praktische functie voor verzinnen.
Overigens is het mij nog niet gelukt om met een WiFi netwerk een connectie te leggen. Ik was laatst bij de McDonalds (volgens mij hebben die open access points) maar ik kon niet internetten.
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
Als je een contact edit, is er een veld met de naam "file as" (in het engels toch, nederlands geen idee). Daar moet je dan je contact opgeven als 'voornaam achternaam'.Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 18:58:
Niets gevonden op google, daarom maar ff zo.
En dan sorteert hij het zoals jij wil
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Voordat je de download kiest kan je het land wijzigen op de gmail / google pagina, neem daar Engels bv als keuze en download het bestand. Bij mij werkte het ook,Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 21:02:
[...]
Dat moet je ff uitleggen, waar verander ik de de taal van wat?
Ik ben bereid alles uit te proberen, maar het progje is gewoon Nederlands hoor.
Toch nog even een vraag over de ROM updates. Wanneer ik mijn ROM update ben ik mijn contacten en alles weer kwijt?
Aan de ene kant twijfel ik over het nut van een ROM update, aan de andere kant hoor ik geluiden dat het zoveel sneller/beter/mooier etc etc is.
Aan de ene kant twijfel ik over het nut van een ROM update, aan de andere kant hoor ik geluiden dat het zoveel sneller/beter/mooier etc etc is.
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Alles wat op je telefoon staat gaat verloren, behalve hetgeen wat op je SD kaartje staat. Mijn mening is dat een ROM upgrade de moeite meer dan waard is.Schonhose schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 08:44:
Toch nog even een vraag over de ROM updates. Wanneer ik mijn ROM update ben ik mijn contacten en alles weer kwijt?
Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.
Verwijderd
Maar verlies je na een ROM update niet je fabrieksgarantie?
Trouwens 1 vraag:
Als je op start klikt zie je toch de 5 laatst gestarte programma's oid.. af en toe gebruik ik een ander programmatje (total commander, een spelletje etc..). Kan ik er niet voor zorgen dat in die lijst gewoon 5 programma's VAST staan, dus dat ze niet verdwijnen als ik een keer incidenteel een ander programma gebruik? Ik zou graag google maps, audiobeheer, msn messenger, screen switch en internet explorer standaard in die lijst hebben staan.
Iemand een idee?
Trouwens 1 vraag:
Als je op start klikt zie je toch de 5 laatst gestarte programma's oid.. af en toe gebruik ik een ander programmatje (total commander, een spelletje etc..). Kan ik er niet voor zorgen dat in die lijst gewoon 5 programma's VAST staan, dus dat ze niet verdwijnen als ik een keer incidenteel een ander programma gebruik? Ik zou graag google maps, audiobeheer, msn messenger, screen switch en internet explorer standaard in die lijst hebben staan.
Iemand een idee?
Volgens mij verlies je na een ROM update inderdaad je garantie.Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:19:
Maar verlies je na een ROM update niet je fabrieksgarantie?
Trouwens 1 vraag:
Als je op start klikt zie je toch de 5 laatst gestarte programma's oid.. af en toe gebruik ik een ander programmatje (total commander, een spelletje etc..). Kan ik er niet voor zorgen dat in die lijst gewoon 5 programma's VAST staan.......
Iemand een idee?
Je kunt de veelgebruikte programma´s ook aan het bovenste gedeelte van je "startlijst" toevoegen. Door onder instellingen bij "Menu´s" de programma´s aan te vinken die je veel gebruikt blijven ze staan in de lijst.
Verwijderd
Bedankt voor je tip, maar ik krijg dan een melding dat er slechts 7 programma's zijn toegestaan in het menu Start (bovenste ''lijstje''). Ik kan van de eerste 7 aangevinkte programmas wel wat wegklikken maar dat is niet mijn bedoeling.. daar staan namelijk dingen in als Agenda, contacten, telefoon, office mobile etc. Die wil ik daar graag houden. Kan ik dat aantal 7 niet verhogen? Anders is er namelijk nog geen oplossing haha 
Ik heb het over het ''middelste lijstje'' als je op start klikt (tussen die 2 blauwe lijntjes). Je hebt dus zegmaar 3 ''lijstjes''
Hopelijk is het een beetje duidelijk wat ik bedoel. Ik wil dus dat middelste lijstje helemaal weghalen en de bovenste lijst uitbreiden (max is nu 7 programma's) of programmas in het middelste lijstje kunnen vastzetten.
Mijn ROM etc is geheel standaard zoals ik hem geleverd heb gekregen (mocht dit van belang zijn)
Ik heb het over het ''middelste lijstje'' als je op start klikt (tussen die 2 blauwe lijntjes). Je hebt dus zegmaar 3 ''lijstjes''
Hopelijk is het een beetje duidelijk wat ik bedoel. Ik wil dus dat middelste lijstje helemaal weghalen en de bovenste lijst uitbreiden (max is nu 7 programma's) of programmas in het middelste lijstje kunnen vastzetten.
Mijn ROM etc is geheel standaard zoals ik hem geleverd heb gekregen (mocht dit van belang zijn)
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 12:21 ]
Hallo, Ik heb even gegoogled, ma kon niet echt iets vinden.
Van GiSTEQ kun je met een normale camera foto's maken en achteraf je gps locatie er aa toevoegen.
Dit werkt dan blijkbaar automatisch met google earth ed.
Is er ook zoiets voor WM6? Maakt me niet uit of de gps-locatie on-the-fly of achteraf moet worden toegevoegd.
Donderdag ga ik namelijk een weekeindje weg en het is wel leuk als je zeg maar via een tjdlijn met foto's in google earth je foto's kan laten zien.
Is misschien iets minder slaapverwekkend dan normale vakantiekiekjes
Van GiSTEQ kun je met een normale camera foto's maken en achteraf je gps locatie er aa toevoegen.
Is er ook zoiets voor WM6? Maakt me niet uit of de gps-locatie on-the-fly of achteraf moet worden toegevoegd.
Donderdag ga ik namelijk een weekeindje weg en het is wel leuk als je zeg maar via een tjdlijn met foto's in google earth je foto's kan laten zien.

De Mac heeft een wifi access waarvoor betaald dient te worden.Schonhose schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 07:51:
[...]
Een soort veredelde toetsenblokkering.
Overigens is het mij nog niet gelukt om met een WiFi netwerk een connectie te leggen. Ik was laatst bij de McDonalds (volgens mij hebben die open access points) maar ik kon niet internetten.

Verwijderd
http://www.locr.com/clients/downloads.php#windows_mobileTimple schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:42:
Hallo, Ik heb even gegoogled, ma kon niet echt iets vinden.
Verwijderd
Heb ik gedaan, maar dan werkt het totdat hij contact gaat maken met de server en komt de foutmelding dat er geen contact gemaakt kan worden met de server omdat het certificaat niet goed zou zijn (of woorden van gelijke strekking).The Stranger schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 08:26:
[...]
Voordat je de download kiest kan je het land wijzigen op de gmail / google pagina, neem daar Engels bv als keuze en download het bestand. Bij mij werkte het ook,
Helaas is dit ook geen oplossing, tenzij je nog iets weet?
De DS uitgezonderd.erreen schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:49:
[...]
De Mac heeft een wifi access waarvoor betaald dient te worden.
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag.Ik ben het icoontje kwijt
van mijn battery status en heb daar voor in de plaats gekregen de tijd. Nu wil ik de tijd weg hebben en de batterij status weer terug hebben. Weet iemand hoe dit moet.
Ik heb trouwens de HTC touch en ben er erg tevreden mee
Alvast bedankt.
Ik heb een vraag.Ik ben het icoontje kwijt
Ik heb trouwens de HTC touch en ben er erg tevreden mee
Alvast bedankt.
Heeft iemand voor mij de originele HTC theme
Er zit inderdaad een max, maar ik heb dat opgelost door in het tabblad launcher veel van de andere veelgebruikte programma's te zetten, daar kun je er ook 9 kwijt. De softkeys gebruik ik voor contacten en nieuwe SMS. Hiermee heb ik alle programma's die ik veel gebruik wel onder handbereik.Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:20:
Bedankt voor je tip, maar ik krijg dan een melding dat er slechts 7 programma's zijn toegestaan in het menu Start (bovenste ''lijstje''). Ik kan van de eerste 7 aangevinkte programmas wel wat wegklikken maar dat is niet mijn bedoeling.. daar
...................
DS? Nintendo DS?
Iemand trouwens enige idee hoe ik een snelkoppeling maak in "Programs" en "Launcher" van Opera Mini 4? (java) Ik heb al een snelkoppeling kunnen maken naar Program Files door te linken naar de Jbed en met een commando Opera te starten, maar deze kan ik niet kopieren naar Programs of in m'n Launcher zetten.
Edit: Ik heb de snelkoppeling wel in Programs kunnen krijgen nu, gewoon kopieren en plakken in \Windows\Start Menu\Programs!
Edit2: Hehe, van het 1 komt het ander, nu hij in programs staat kan ik hem ook in de Launcher zetten
Vraag 2.. Kan ik het icoontje van de snelkoppeling ook veranderen?
Hij heeft nu die van java maar ik wil graag dat Opera logo

[ Voor 79% gewijzigd door Vinze op 22-01-2008 23:07 ]
Verwijderd
Hi,
Ik heb ooit eens een keer gehoord van een oud collega dat hij een programma had op zijn MDA waar hij kon instellen dat al er een bepaalde beller belde hij meteen naar zijn voicemail werdt doorgestuurd.
Iemand enig idee om welk progje dit gaat? Ik kan hem nergens vinden...
Ik heb ooit eens een keer gehoord van een oud collega dat hij een programma had op zijn MDA waar hij kon instellen dat al er een bepaalde beller belde hij meteen naar zijn voicemail werdt doorgestuurd.
Iemand enig idee om welk progje dit gaat? Ik kan hem nergens vinden...
Weet ik veelerreen schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:49:
[...]
De Mac heeft een wifi access waarvoor betaald dient te worden.
Dat is om een afbeelding te openen met de HTC Album. Is er ook een hack om de Camera-applicatie zo in te stellen dat als je daarin op Album klikt, je niet het standaard album krijgt, maar de HTC Album?Turismo schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:23:
[...]
nog even gezocht over die HTC album
dit opgevist
Om dus de handlers te veranderen met welk programma ze standaard openen
For BMP Images:
- Go to key HKCR\bmpimage\Shell\DRMOpen\Command\
- Go to key HKCR\bmpimage\Shell\Open\Command\
For GIF Images:
- Go to key HKCR\gifimage\Shell\DRMOpen\Command\
- Go to key HKCR\gifimage\Shell\Open\Command\
For JPEG Images:
- Go to key HKCR\jpegimage\Shell\DRMOpen\Command\
- Go to key HKCR\jpegimage\Shell\Open\Command\
For PNG Images:
- Go to key HKCR\pngimage\Shell\DRMOpen\Command\
- Go to key HKCR\pngimage\Shell\Open\Command\
For wbmpfile:
- Go to key HKCR\wbmpfile\Shell\DRMOpen\Command\
- Go to key HKCR\wbmpfile\Shell\Open\Command\
Hierna een softreset uitvoeren
Andere ROM op je TOUCH gooien.Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 18:20:
[...]
Heb ik gedaan, maar dan werkt het totdat hij contact gaat maken met de server en komt de foutmelding dat er geen contact gemaakt kan worden met de server omdat het certificaat niet goed zou zijn (of woorden van gelijke strekking).
Helaas is dit ook geen oplossing, tenzij je nog iets weet?
Ik denk dat ik dan in de war ben met, dat het wel lukte toen ik eenmaal alternatieve roms op mijn TOUCH installeerde! Mijn orginele touch was een NL ding en nu WWE. Daarom ook de verwijzing naar een ENGELSE installatie die bij mij wel door liep en ik zie ook dat ik nu een andere JAVA manager heb?
Verwijderd
@viasco:
HTC Home Customizer. Je kunt de .cab vinden in http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=374
Dit forum is sowieso een aanrader (al eerder genoemd)
HTC Home Customizer. Je kunt de .cab vinden in http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=374
Verwijderd
Ik heb HHC .8B gedownload, maar kan ook niet vinden hoe ik de icoontjes in de launcher zelf kan aanpassen. Kan dit ook nergens terug vinden, na zelf heel XDA te hebben afgespeurd. Kan jij Viasco en mij misschien uitleggen hoe dit dan werkt?Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 11:27:
@viasco:
grtz Ries
Verwijderd
Ik heb HHC versie 1.0b5, rechtstreeks bij de ontwikkelaar te downloaden www.pocketemu.com
Als je deze hebt geinstalleerd op je Touch, moet de installatie worden afgerond (je krijgt de eerste keer de melding dat hij bestanden moet uitpakken)
Vervolgens is de eerste tab onderin het scherm "appearance" en kan je via de tab "downloads" meer iconen etc. downloaden.
Onder de tab "launcher" kan je zowel het pad van een applicatie als het icoon wijzigen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, succes!
Als je deze hebt geinstalleerd op je Touch, moet de installatie worden afgerond (je krijgt de eerste keer de melding dat hij bestanden moet uitpakken)
Vervolgens is de eerste tab onderin het scherm "appearance" en kan je via de tab "downloads" meer iconen etc. downloaden.
Onder de tab "launcher" kan je zowel het pad van een applicatie als het icoon wijzigen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, succes!
Het is me ondertussen al gelukt, maar was wel wat omslachtig.Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 14:58:
[...]
Ik heb HHC .8B gedownload, maar kan ook niet vinden hoe ik de icoontjes in de launcher zelf kan aanpassen. Kan dit ook nergens terug vinden, na zelf heel XDA te hebben afgespeurd. Kan jij Viasco en mij misschien uitleggen hoe dit dan werkt?
grtz Ries
Heb een Opera icoontje in een DLL bestand gezet, en de snelkoppeling ziet er nu zo uit:
28#"\Windows\jbed.exe" -run s0_?\Windows\OMicon.dll,0
Rode gedeelte is de snelkoppeling naar Opera, het blauwe gedeelte verwijst naar het Opera icoontje die ik in de dll heb gezet (OMicon.dll in dit geval)
Het voordeel van het op deze manier doen is dat hij bij Programs ook het goede icoontje weergeeft
[ Voor 7% gewijzigd door Vinze op 23-01-2008 16:47 ]
Excuus als dit al een keer gevraagd is;
Maar is het ook mogelijk een muziekbestand, die op de geheugenkaart staat, te kiezen als wekkertoon?
Normaal gesproken staan de standaart wekkertonen in de windows map, maar valt dit dus te veranderen?
Maar is het ook mogelijk een muziekbestand, die op de geheugenkaart staat, te kiezen als wekkertoon?
Normaal gesproken staan de standaart wekkertonen in de windows map, maar valt dit dus te veranderen?
Verwijderd
Een andere ROM op Touch is het laatste wat ik wil proberen ivm garantie verlies.The Stranger schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 08:50:
[...]
Andere ROM op je TOUCH gooien.![]()
Ik denk dat ik dan in de war ben met, dat het wel lukte toen ik eenmaal alternatieve roms op mijn TOUCH installeerde! Mijn orginele touch was een NL ding en nu WWE. Daarom ook de verwijzing naar een ENGELSE installatie die bij mij wel door liep en ik zie ook dat ik nu een andere JAVA manager heb?
Welke JAVA manager heb jij dan? eventueel een link waar ik hem kan downloaden of wil je hem mailen naar vuurvreter1963(apenstaartje)orange.nl?
THX hier was ik ook naar op zoekVerwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 11:24:
@hazimoto:
ik gebruik http://www.efficasoft.com/smartblock/index.html, werkt goed.
Ik heb mijn Touch terug van reparatie, werkt prima en er is een nieuwere firmware geinstalleerd, nu echter het volgende; ik heb een plaatje wat ik als achtergrond wil instellen. Dit gaat ook prima, maar nu wil ik de Transparantie van het plaatje verlagen. Voorheen vroeg het toestel voordat de achtergrond werd geplaatst hoe de Transparantie moet staan. Nu is dit echter niet meer het geval, hoe krijg ik dit voor elkaar?
Verwijderd
Zou je misschien jouw .dll bestand dan kunnen posten. Ben ook van plan het maar op jou manier te doen, gezien het door jou genoemde voordeel. Alvast bedankt!Viasco schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:44:
[...]
Het is me ondertussen al gelukt, maar was wel wat omslachtig.
Heb een Opera icoontje in een DLL bestand gezet, en de snelkoppeling ziet er nu zo uit:
28#"\Windows\jbed.exe" -run s0_?\Windows\OMicon.dll,0
Rode gedeelte is de snelkoppeling naar Opera, het blauwe gedeelte verwijst naar het Opera icoontje die ik in de dll heb gezet (OMicon.dll in dit geval)
Het voordeel van het op deze manier doen is dat hij bij Programs ook het goede icoontje weergeeft
Grtz. Ries
waar is de nieuweste PocketCM te vinden?
in de SP staat dat chris zijn post uit to date houdt, maar dat is bij de link niet het geval.
in de SP staat dat chris zijn post uit to date houdt, maar dat is bij de link niet het geval.
Heeft iemand voor mij een link naar de WWE rom, kan op www.htc.com niets vindenThe Stranger schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 08:50:
[...]
Andere ROM op je TOUCH gooien.![]()
Ik denk dat ik dan in de war ben met, dat het wel lukte toen ik eenmaal alternatieve roms op mijn TOUCH installeerde! Mijn orginele touch was een NL ding en nu WWE.
Verwijderd
Zowel beta versie als stable versie zijn HIER te vindenT7D_Sneezy schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:07:
waar is de nieuweste PocketCM te vinden?
WWE staat voor World Wide English geloof ik, het zijn Roms met de Engelse taal, geen Nederlands.Amien90 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:28:
[...]
Heeft iemand voor mij een link naar de WWE rom, kan op www.htc.com niets vinden
Hier een paar links:
1> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=339935
2> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=359012
3> http://forum.xda-develope...php?p=1659405#post1659405
4> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=327210
Hier heb ik de bestandjes even geüpload: http://rapidshare.com/fil.../Opera_mini_icon.zip.htmlVerwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:04:
[...]
Zou je misschien jouw .dll bestand dan kunnen posten. Ben ook van plan het maar op jou manier te doen, gezien het door jou genoemde voordeel. Alvast bedankt!
Grtz. Ries
Ik hoor wel of het is gelukt
Om nog sneller bij de download aan te komen, met deze link moet die gestart worden en anders naar deze pagina en dan op "Download" klikken. Het is wel de Engelse versie, terwijl hier altijd de NL versies gepost werden, dus het kan zijn dat het afwijkt van wat je gewend bentVerwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:36:
[...]
Zowel beta versie als stable versie zijn HIER te vinden
Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X
Verwijderd
Toch maar besloten een andere rom te plaatsen.Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:40:
[...]
Een andere ROM op Touch is het laatste wat ik wil proberen ivm garantie verlies.
Welke JAVA manager heb jij dan? eventueel een link waar ik hem kan downloaden of wil je hem mailen naar vuurvreter1963(apenstaartje)orange.nl?
Ik heb hem CID ge unlockt (waar kan ik zien dat dit gelukt is?)
En wie heeft de NL ROM? van pagina 1 al draaien?
En hoe bevalt ie? waar kan ik op rekenen?
Ik graag even weten hoe het doet voordat ik hem instaleren.
Graag jullie reactie!!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2008 18:26 ]
Verwijderd
Prima gelukt zo! Bedankt!Viasco schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 21:45:
[...]
Hier heb ik de bestandjes even geüpload: http://rapidshare.com/fil.../Opera_mini_icon.zip.html
Ik hoor wel of het is gelukt
Nog een vraagje... hier wordt het een en ander verteld hoe je die nare melding over trusted connection kan laten verdwijnen, vroeg mij af of dit bij jou werkt. Ik heb het namelijk al geprobeer, maar elke keer als ik dan opera wil starten kan JBED het niet vinden
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2008 00:43 ]
Ik was op zoek naar een convertertje naar een normale jack voor de touch, en kwam deze tegen. dit is gewoon normale MiniUSB en ik was benieuwd of dat ook gewoon werkt voor audio (omdat de bijgeleverde net iets anders is)
http://www.expansys.nl/pf.aspx?i=123774
Dat zou ik niet proberen.Borix schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 01:37:
Ik was op zoek naar een convertertje naar een normale jack voor de touch, en kwam deze tegen. dit is gewoon normale MiniUSB en ik was benieuwd of dat ook gewoon werkt voor audio (omdat de bijgeleverde net iets anders is)
Jou link is naar een DC (stroom) converter, en geen audio converter.
lees even een paar pagina's terug...Borix schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 01:37:
Ik heb nu de V4.0 BLUE TOUCH ROM erop staan alleen als ik de powerbutton indruk dan doet m'n touch een reset inplaats van zoals vroeger
het scherm uit. Dus ik heb nu geen flauw idee hoe ik m'n scherm uit doe dus slurpt het nogal op m'n accu. Heeft iemand een idee hoe ik dat moet instellen/veranderen.
Verwijderd
je kunt je scherm uit doen met psShutXproodhoedje schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:39:
Ik heb nu de V4.0 BLUE TOUCH ROM erop staan alleen als ik de powerbutton indruk dan doet m'n touch een reset inplaats van zoals vroegerhet scherm uit. Dus ik heb nu geen flauw idee hoe ik m'n scherm uit doe dus slurpt het nogal op m'n accu. Heeft iemand een idee hoe ik dat moet instellen/veranderen.
Ik zit met het volgende probleem:
Ik kan niet meer internetten met internet explorer via gprs
Ik krijg de melding:
Ik heb nu Opera geïnstalleerd en ik kan daarmee ook gewoon via gprs internetten.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ik kan niet meer internetten met internet explorer via gprs

Ik krijg de melding:
Als ik wifi aan heb dan lukt het wel.De pagina kan niet worden
weergegeven of
gedownload omdat de
verbinding is verbroken.
Controleer de verbinding
en probeer het opnieuw.
Ik heb nu Opera geïnstalleerd en ik kan daarmee ook gewoon via gprs internetten.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
...less is more
Je moet naar: Start/Programs/Pictures & videos gaan en daar een afbeelding kiezen om als achtergrond in te stellen dan kan je het aanpassenStijnd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:59:
Ik heb mijn Touch terug van reparatie, werkt prima en er is een nieuwere firmware geinstalleerd, nu echter het volgende; ik heb een plaatje wat ik als achtergrond wil instellen. Dit gaat ook prima, maar nu wil ik de Transparantie van het plaatje verlagen. Voorheen vroeg het toestel voordat de achtergrond werd geplaatst hoe de Transparantie moet staan. Nu is dit echter niet meer het geval, hoe krijg ik dit voor elkaar?
Als ik daar light off selecteer dan restart m'n touch dus misschien is daar een connectie tussen dan. Misschien dat de rom niet goed geladen is ?Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:39:
[...]
je kunt je scherm uit doen met psShutXp
Zijn er ook spellen te downloaden voor de HTC touch zoals the sims en Juiced 2?
Verwijderd
Denk het dan ff opnieuw laden dan Succesroodhoedje schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 18:24:
[...]
Als ik daar light off selecteer dan restart m'n touch dus misschien is daar een connectie tussen dan. Misschien dat de rom niet goed geladen is ?
Verwijderd
Hey,
Op mijn today scherm wordt slechts 1 afspraak weergegeven, terwijl ik morgen 2 afspraken heb. Kan ik ervoor zorgen dat er meer afspraken weergegeven worden op het today scherm? (ook bijvoorbeeld afspraken voor over een week). Er is nog zat ruimte .. er staat nu 1 afspraak en batterystatus met de batterij %.
Bvd
Op mijn today scherm wordt slechts 1 afspraak weergegeven, terwijl ik morgen 2 afspraken heb. Kan ik ervoor zorgen dat er meer afspraken weergegeven worden op het today scherm? (ook bijvoorbeeld afspraken voor over een week). Er is nog zat ruimte .. er staat nu 1 afspraak en batterystatus met de batterij %.
Bvd
Hiervoor kan je een handige today plugin gebruiken van MT sofware, genaamd TodayAgendaVerwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:33:
Hey,
Bvd
linkje
Deze kan je volledig naar je wensen aanpassen zoals: van 1 dag tot x weken je afspraken laten zien, compacte weergave, volledige weergave, allerlei kleurtjes,...
Verwijderd
Ik had een probleempje met windows live. De touch weigerde plotseling email binnen te halen. Hij maakte geen verbinding en gaf de melding in de trent van "sync error". Ook messenger werkte niet meer.
Ik schrijf had omdat ik dacht, ik gooi windows live er gewoon even vanaf. Nu dus geen windows live meer op mijn touch, maar ik kan geen download vinden om het er weer op te zetten. De versie voor messenger waar de SP naar verwijst geprobeerd maar die doet na een install helemaal niets...
Als ik nu een harde reset doe, staat dan alle originele software er weer op, dus ook windows live? Al staat me bij dat die er op de T-mobile touch niet op stond toen ik 'm kocht. Of kan ik toch op een andere manier live er weer op krijgen. Gaat me met name om weer te kunnen synchroniseren met mijn hotmail account. (heb ik tegen iedereen gezegd dat ze me via dat adres op mijn mobiel kunnen melen (voor mensen die nooit op tweakers komen is dat vaak nog heeeel bijzonder), werkt het een maand later al niet meer
)
BVD
Ik schrijf had omdat ik dacht, ik gooi windows live er gewoon even vanaf. Nu dus geen windows live meer op mijn touch, maar ik kan geen download vinden om het er weer op te zetten. De versie voor messenger waar de SP naar verwijst geprobeerd maar die doet na een install helemaal niets...
Als ik nu een harde reset doe, staat dan alle originele software er weer op, dus ook windows live? Al staat me bij dat die er op de T-mobile touch niet op stond toen ik 'm kocht. Of kan ik toch op een andere manier live er weer op krijgen. Gaat me met name om weer te kunnen synchroniseren met mijn hotmail account. (heb ik tegen iedereen gezegd dat ze me via dat adres op mijn mobiel kunnen melen (voor mensen die nooit op tweakers komen is dat vaak nog heeeel bijzonder), werkt het een maand later al niet meer
BVD
Probeer eens deze te installeren? LinkVerwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 22:00:
Ik had een probleempje met windows live. De touch weigerde plotseling email binnen te halen. Hij maakte geen verbinding en gaf de melding in de trent van "sync error". Ook messenger werkte niet meer.
Als ik nu een harde reset doe, staat dan alle originele software er weer op, dus ook windows live? Al staat me bij dat die er op de T-mobile touch niet op stond toen ik 'm kocht. Of kan ik toch op een andere manier live er weer op krijgen. Gaat me met name om weer te kunnen synchroniseren met mijn hotmail account. (heb ik tegen iedereen gezegd dat ze me via dat adres op mijn mobiel kunnen melen (voor mensen die nooit op tweakers komen is dat vaak nog heeeel bijzonder), werkt het een maand later al niet meer)
BVD
Ik heb dit probleem ook, dat moet dan opgelost zijn met deze versie? Kan je deze versie gewoon over die oudere heen zetten, of moet je de oude verwijderen en al je instellingen weer opnieuw doen?
Ik heb geloof ik toen ik een probleem had met windows messenger gewoon geupdate eigenlijk door een nieuwere versie gewoon te installeren.sander-sp schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 22:26:
Ik heb dit probleem ook, dat moet dan opgelost zijn met deze versie? Kan je deze versie gewoon over die oudere heen zetten, of moet je de oude verwijderen en al je instellingen weer opnieuw doen?
Verwijderd
Bedankt voor de snelle reaktie, helaas werkt 't niet, krijg tijdens de installatie een foutmelding.
RR
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2008 23:39 . Reden: typo ]
Hallo allemaal!
Ik heb mn Touch nu ongeveer 2 maanden, werkt opzich prima, maar nu zit ik met een probleem.
Vanaf het begin had ik al problemen met de usb interface (onderop), bij het opladen moest ik vaak een beetje wrikken om contact te krijgen, hing ook wel een beetje af van welke oplader ik gebruikte. USB werkte toen nog prima.
Na een week of 4, 5 kreeg ik die problemen ook met USB... je voelt hem natuurlijk al aankomen, USB werkt nu helemaal niet meer, opladen moeizaam.
Is dit nou garantie of niet? Ik ben er van overtuigd dat ik hem niet zelf kapot heb gemaakt. Nu heb ik hem gekocht bij smartphoneshop.nl en die zeggen dat ik hem op moet sturen naar Eurotwice, met het risico dat, wanneer het geen garantie is, ik het zelf moet betalen. Terwijl zij naar mijn idee een defect product hebben geleverd.
Ik weet niet of het relevant is voor fysieke problemen, maar ik heb mn ROM geflashed (in de tijd dat de USB het nog deed).
Ik heb mn Touch nu ongeveer 2 maanden, werkt opzich prima, maar nu zit ik met een probleem.
Vanaf het begin had ik al problemen met de usb interface (onderop), bij het opladen moest ik vaak een beetje wrikken om contact te krijgen, hing ook wel een beetje af van welke oplader ik gebruikte. USB werkte toen nog prima.
Na een week of 4, 5 kreeg ik die problemen ook met USB... je voelt hem natuurlijk al aankomen, USB werkt nu helemaal niet meer, opladen moeizaam.
Is dit nou garantie of niet? Ik ben er van overtuigd dat ik hem niet zelf kapot heb gemaakt. Nu heb ik hem gekocht bij smartphoneshop.nl en die zeggen dat ik hem op moet sturen naar Eurotwice, met het risico dat, wanneer het geen garantie is, ik het zelf moet betalen. Terwijl zij naar mijn idee een defect product hebben geleverd.
Ik weet niet of het relevant is voor fysieke problemen, maar ik heb mn ROM geflashed (in de tijd dat de USB het nog deed).
GC.Collect();
Dit topic is gesloten.
Let op:
Statusmeldingen van: "Hé, mijn Touch is nu onderweg", "K*t, de postbode is langs geweest, maar ik ben er niet" of "Ja, ik heb `m ook besteld" zijn niet nodig. Als we zo door gaan krijgen we hier een TNT Track & Trace systeem die beter is dan die van hunzelf.....
Ontopic dus, please
Statusmeldingen van: "Hé, mijn Touch is nu onderweg", "K*t, de postbode is langs geweest, maar ik ben er niet" of "Ja, ik heb `m ook besteld" zijn niet nodig. Als we zo door gaan krijgen we hier een TNT Track & Trace systeem die beter is dan die van hunzelf.....
Ontopic dus, please