gewoon opsturen, je kan altijd nog afzien van reperatie, maar verwacht wel dat ze het onder reperatie zouden moeten aannemen, maar volgende keer gewoon gelijk terug dat scheelt je een hoop gezeik!!!
Kost me dan wel 40€ onderzoekskosten!Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 10:51:
gewoon opsturen, je kan altijd nog afzien van reperatie, maar verwacht wel dat ze het onder reperatie zouden moeten aannemen, maar volgende keer gewoon gelijk terug dat scheelt je een hoop gezeik!!!

GC.Collect();
better headset than default (or usb->minijack converter)
Kan het even niet meer vinden! Waar koop je die Mini USB convertor naar 3.5 mm plug.
Kan het even niet meer vinden! Waar koop je die Mini USB convertor naar 3.5 mm plug.
hier bijvoorbeeld:The Stranger schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:42:
better headset than default (or usb->minijack converter)
http://cgi.ebay.nl/11pin-...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Kies Instellingen-->Vandaag-->Tabblad Items en tap op AgendaVerwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:33:
Hey,
Op mijn today scherm wordt slechts 1 afspraak weergegeven, terwijl ik morgen 2 afspraken heb. Kan ik ervoor zorgen dat er meer afspraken weergegeven worden op het today scherm? (ook bijvoorbeeld afspraken voor over een week). Er is nog zat ruimte .. er staat nu 1 afspraak en batterystatus met de batterij %.
Kies vervolgens Opties... Daar kan je vervolgens aangeven dat je meerdere afspraken wilt zien.
Werkt prima!
Iemand hier nog ideeen want ik zit nog steeds met hetzelfde probleem (light off en shutdown = restart)roodhoedje schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 18:24:
[...]
Als ik daar light off selecteer dan restart m'n touch dus misschien is daar een connectie tussen dan. Misschien dat de rom niet goed geladen is ?
Ik heb rom opnieuwe erop gezet en toen werkte het 1 keer daarna is het weer restart. Daarna maar een hard reset gedaan en dat werkt dus ook niet.

Verwijderd
grrrr... het is dat je hier niet mag schelden maarrr.....#$#%%!
Nu voor de 3e x een hardreset uit moeten voeren ivm dat msn gebeuren.....
Iemand tips? ik kom er dus niet uit. Het installeren van de updates op XDA en AllAboutPhones werken niet. En na het instaleren van de FIX werkt me geïntegreerde Windows Live ook niet meer:S
Want het probleem is dus dat ik mijn contactpersonen niet meer zie na een softreset van mijn Touch..
Het zal ongetwijfeld allemaal al uitgelegd zijn, maar heb er dan overheengelezen denk ik.......
Nu voor de 3e x een hardreset uit moeten voeren ivm dat msn gebeuren.....
Iemand tips? ik kom er dus niet uit. Het installeren van de updates op XDA en AllAboutPhones werken niet. En na het instaleren van de FIX werkt me geïntegreerde Windows Live ook niet meer:S
Want het probleem is dus dat ik mijn contactpersonen niet meer zie na een softreset van mijn Touch..
Het zal ongetwijfeld allemaal al uitgelegd zijn, maar heb er dan overheengelezen denk ik.......
Bedankt Sijbren, heb er net een gekocht! Ik wordt gek van die oordopjes van HTC.sijbren schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:17:
[...]
hier bijvoorbeeld:
http://cgi.ebay.nl/11pin-...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Als je iemand ziet lopen met deze doppen:

Ben ik het misschien wel.
En dat vindt ik best wel vervelend
En ik vindt ze te groot, je neemt het niet makkelijk mee! dus...
Ik zoek wat anders en dacht aan deze:
http://www.akg.com/person...deid,11,_language,EN.html
Zien er vet cool uit ( chroom ) en passen erg mooi bij mijn zwarte HTC en erg belangrijk, blijven in mijn oren zitten, kwaliteit.
Iemand ervaring met AKG
[ Voor 26% gewijzigd door The Stranger op 26-01-2008 08:43 ]
Geen dank!
Zien er inderdaad vet uit! Ken het merk niet, maar de looks zijn goed!Ik zoek wat anders en dacht aan deze:
http://www.akg.com/person...deid,11,_language,EN.html
Zien er vet cool uit ( chroom ) en passen erg mooi bij mijn zwarte HTC en erg belangrijk, blijven in mijn oren zitten, kwaliteit.
Iemand ervaring met AKG
Zag ze net hangen bij de vestiging van Belcompany. Volgens mij origineel van HTC, géén idee wat ze kosten...........Borix schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 01:37:
Ik was op zoek naar een convertertje naar een normale jack voor de touch, en kwam deze tegen. dit is gewoon normale MiniUSB en ik was benieuwd of dat ook gewoon werkt voor audio (omdat de bijgeleverde net iets anders is)
http://www.expansys.nl/pf.aspx?i=123774
Gadgetfreak
Ongeveer 20 euro net als bij de PDAshop, kan je beter deze kopen http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&refwidgettype=osi_widgetDutchco schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 15:18:
[...]
Zag ze net hangen bij de vestiging van Belcompany. Volgens mij origineel van HTC, géén idee wat ze kosten...........
Verwijderd
ik wil eeen mda/htc touch kopen maar ik weet niet of ik de zwarte of de witte moet nemen, is het verschil van die 64 /128 mb ram nou echt te merken of maakt het niet zoveel uit.
(ik vind de zwarte iets mooier
)
(ik vind de zwarte iets mooier

Als je durft te flashen zou ik dan de zwarte nemen, een lekker lichte ROM en hij loopt als een zonnetje
Anders de witte, die is uit de box toch net wat sneller.
Ik heb al maandje of 2 de Htc Touch.
Topding;)
Toch zie ik nog graag 1 functie, Ik wil graag gesprekken kunnen opnemen.
Terwijl ik bel dat ik een progje of functie aanklik, en dat ie het gesprek opneemt!
Bestaat dit voor de touch?
Topding;)
Toch zie ik nog graag 1 functie, Ik wil graag gesprekken kunnen opnemen.
Terwijl ik bel dat ik een progje of functie aanklik, en dat ie het gesprek opneemt!
Bestaat dit voor de touch?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik heb deze:Dutchco schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 15:18:
[...]
Zag ze net hangen bij de vestiging van Belcompany. Volgens mij origineel van HTC, géén idee wat ze kosten...........
http://www.pdashop.nl/pro...converter-htc-extusb.html
Prima ding!
Sorry, maar wat een belachelijke prijs voor een stukkie snoer! Converter, 18,00 euro........pffffff
Gadgetfreak
Je kan hem ook uit Azie laten komen voor veel minder, maja.Dutchco schreef op zondag 27 januari 2008 @ 11:21:
Sorry, maar wat een belachelijke prijs voor een stukkie snoer! Converter, 18,00 euro........pffffff
Trouwens klein vraagje..
Ja 18 euro is ook echt belachelijk!
Maar hier kost ie maar 4,95 http://cgi.ebay.nl/11pin-...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Maar hier kost ie maar 4,95 http://cgi.ebay.nl/11pin-...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Is de zwarte touch altijd minder dat de witte, of is de zwarte ondertussen ook geupdate met meer geheugen? Qua looks & feel vind ik de zwarte mooier dan de gladde witte
Verwijderd
zou iemand een goee foto van zijn mda touch wit kunnen posten ik kan nergens een vinden
bvd
Heb je uberhaupt wel gezocht? Ik kan binnen enkele seconden tientallen foto's vinden. Hier op GoT verwachten we dat je eigen initiatief vertoont.
bvd
Heb je uberhaupt wel gezocht? Ik kan binnen enkele seconden tientallen foto's vinden. Hier op GoT verwachten we dat je eigen initiatief vertoont.
[ Voor 47% gewijzigd door pven op 27-01-2008 15:13 ]
Google afbeeldingen?Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:00:
zou iemand een goee foto van zijn mda touch wit kunnen posten ik kan nergens een vinden
bvd
Ik vind er toch genoeg met de zoek term htc touch whiteVerwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:13:
[...]
ja dat had ik al gedaan maar ik kon geen goede foto van een witte vinden
Verwijderd
Wat ik me nu nog steeds af vraag na het (diagonaal) doorlezen van alle informatie, is hoe de transcriberfunctie precies werkt/eruit ziet als je bijvoorbeeld in je agenda zit. Ik heb zelf namelijk nog geen touch omwille van de invoermogelijkheden (geen toetsenbord).
Zou iemand eens een screenshot kunnen posten van hoe dat er precies uit ziet ?
http://atlex.tweakblogs.net/blog/368/mda-touch-white.htmlVerwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:00:
bvd
[ Voor 23% gewijzigd door AtleX op 27-01-2008 18:20 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Verwijderd
Ik heb de AKG K 530. Die is iets groter maar een geweldig ding. Ik heb hem vergeleken met vergelijkbare merken maar vond deze veruit de beste. Voor mij is AKG dus super!!The Stranger schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 06:29:
[...]
...Zien er vet cool uit ( chroom ) en passen erg mooi bij mijn zwarte HTC en erg belangrijk, blijven in mijn oren zitten, kwaliteit.
Iemand ervaring met AKG
Verwijderd
Vraagje..
Ik heb net HTC Action Screen geïnstalleerd maar zou deze graag in het Nederlands willen hebben. Weet iemand welk bestand ik kan aanpassen om teksten als New SMS te veranderen?
Ik heb net HTC Action Screen geïnstalleerd maar zou deze graag in het Nederlands willen hebben. Weet iemand welk bestand ik kan aanpassen om teksten als New SMS te veranderen?
Verwijderd
Ik heb gister een feest gehad in de heineken music hall waar ik een aantal filmpjes gemaakt heb. Het geluid ging echter zeer hard met keiharde bass tonen (hardstyle muziek). Als ik nu de filmpjes terugluister dan is er alleen wat gekraak te horen, echt een vreselijk geluid. Hoe kan dit? Is hier wat aan te doen? Ik ken veel mensen die met hun telefoon filmpjes maken en prima geluid hebben (ook van deze muziek).
Daarnaast kwam ik er achterdat mijn filmpjes alleen kunnen opgenomen in een ''klein beeld''. Als ik foto's maak, heb ik fullscreen beeld zegmaar. Als ik filmpjes opneem dan heb ik een stuk kleiner ''vak'' waar ik beeld zie (op de touch zelf). Is dit aan te passen? De resolutie staat op zijn hoogst enz. verder kon ik niets vinden qua instelling?
Daarnaast kwam ik er achterdat mijn filmpjes alleen kunnen opgenomen in een ''klein beeld''. Als ik foto's maak, heb ik fullscreen beeld zegmaar. Als ik filmpjes opneem dan heb ik een stuk kleiner ''vak'' waar ik beeld zie (op de touch zelf). Is dit aan te passen? De resolutie staat op zijn hoogst enz. verder kon ik niets vinden qua instelling?
[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 28-01-2008 06:40 . Reden: aanhef en bedanken is niet nodig ]
Heb ooit ergens al over dit probleem gelezen, maar kan het nergens vinden.
Als ik m'n touch op trilstand heb staan (of belsignaal uit) en ik maak een nieuwe afspraak in m'n agenda staat m'n belsignaal weer aan. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Als ik m'n touch op trilstand heb staan (of belsignaal uit) en ik maak een nieuwe afspraak in m'n agenda staat m'n belsignaal weer aan. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Verwijderd
ik wil de mda touch wit kopen bij gsmweb.nl maar er staat bij de specificaties dat het maar 64/128
ipv 128/256 maar hij staat samen met de zwarte dus misschien bedoelen ze die
als iemand bij gsmweb een heeft witte besteld mag ik dan weten welke versie je dan hebt?
hier nog een link naar de site http://www.gsmweb.nl/forms/tmtm006.htm
bvd
ipv 128/256 maar hij staat samen met de zwarte dus misschien bedoelen ze die
als iemand bij gsmweb een heeft witte besteld mag ik dan weten welke versie je dan hebt?
bvd
Tja, dan moet ik je echt teleurstellen. Dat is de video-kwaliteit van de HTC Touch!Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 01:59:
Ik heb gister een feest gehad in de heineken music hall waar ik een aantal filmpjes gemaakt heb. Het geluid ging echter zeer hard met keiharde bass tonen (hardstyle muziek). Als ik nu de filmpjes terugluister dan is er alleen wat gekraak te horen, echt een vreselijk geluid. Hoe kan dit? Is hier wat aan te doen? Ik ken veel mensen die met hun telefoon filmpjes maken en prima geluid hebben (ook van deze muziek).
Echt compleet nutteloos dus. Geluidskwaliteit bij filmpjes is ook echt extreem slecht.
...less is more
Verwijderd
Balen man. Nu heb ik weinig aan die filmpjes haha. Met oud en nieuw had ik dit probleem ook al. Helaas dan... is ook de microfoon niet wat aan te passen via instellingen ofzo zodat deze minder gevoelig wordt oid? En aan dat kleine beeld bij het filmen is ook niks te doen?
Misschien dat dit programma helpt, ik heb het zelf niet uitgeprobeert (HTC Equalizer) Daarmee kun je bij de instellingen de mic. aanpassen.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:57:
Balen man. Nu heb ik weinig aan die filmpjes haha. Met oud en nieuw had ik dit probleem ook al. Helaas dan... is ook de microfoon niet wat aan te passen via instellingen ofzo zodat deze minder gevoelig wordt oid? En aan dat kleine beeld bij het filmen is ook niks te doen?
Het kleine beeld komt omdat hij alleen op lage resolutie kan filmen. Als je hem afspeelt kun je hem wel fullscreen laten spelen
...less is more
Verwijderd
Ok, bedankt
ik zal voortaan als ik filmpjes maak proberen met die Equalizer 
Echter dat fullscreen filmen vind ik wel een vreemd verhaal, want ik zag 3 meter verderop op dat feest ook iemand filmen met een HTC en die kon wel fullscreen filmen. Ik weet alleen niet zeker of dit een Touch was. Ligt het aan het model of is elk HTC model waardeloos met dit film verhaal?
EDIT: waar vind ik de Equalizer terug? Ik heb hem geinstalleerd op de opslagkaart. Ik kan hem alleen nergens terugvinden haha. Misschien beetje een noob vraag
Echter dat fullscreen filmen vind ik wel een vreemd verhaal, want ik zag 3 meter verderop op dat feest ook iemand filmen met een HTC en die kon wel fullscreen filmen. Ik weet alleen niet zeker of dit een Touch was. Ligt het aan het model of is elk HTC model waardeloos met dit film verhaal?
EDIT: waar vind ik de Equalizer terug? Ik heb hem geinstalleerd op de opslagkaart. Ik kan hem alleen nergens terugvinden haha. Misschien beetje een noob vraag
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 12:46 ]
ik denk dat het ligt aan het model, want mijn mda vario kon volgens mij wel fullsreen filmen.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 12:32:
Ok, bedanktik zal voortaan als ik filmpjes maak proberen met die Equalizer
In het mapje wat je gedownload hebt staat volgens mij ook een snelkoppeling, maar je kan het programma vinden bij programmabestanden of programfiles op je sdkaartje (met verkenner)
...less is more
Niemand die weet of je telefoon-gesprekken kan opnemen met die touch?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Ik ben net terug van wintersport en je kan het wel raden telefoon kapot. Het is zo dat mijn htc wel aan gaat alleen dat het beeld scherm kapot is. Zeg maar zo´n verlopen beeld. Nu is het probleem dat al mijn nummers op hardeschijf staan van de telefoon. Dus niet op mijn sim kaart. Heeft iemand een mogelijkheid om deze eraf te halen. Een back up zeg maar maken via de PC ofzo. Ik kan alleen niet inloggen op mijn htc natuurlijk omdat mijn touch screen een groot verlopen beeld is.
[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 29-01-2008 18:33 . Reden: help, aanhef en groeten is niet nodig ]
De bedoeling van een backup is dat je die regelmatig maakt als de telefoon nog goed is! Niet als hij al defect isVerwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:23:
Ik ben net terug van wintersport en je kan het wel raden telefoon kapot. Het is zo dat mijn htc wel aan gaat alleen dat het beeld scherm kapot is. Zeg maar zo´n verlopen beeld. Nu is het probleem dat al mijn nummers op hardeschijf staan van de telefoon. Dus niet op mijn sim kaart. Heeft iemand een mogelijkheid om deze eraf te halen. Een back up zeg maar maken via de PC ofzo. Ik kan alleen niet inloggen op mijn htc natuurlijk omdat mijn touch screen een groot verlopen beeld is.
Ik neem aan dat je blijft hangen bij het invoeren van je pincode? Je zou je sim eruit kunnen halen en hem daarna aansluiten op de computer. Als het goed is maakt activesync dan gewoon contact met de phone en dan kun je al je gegevens backuppen.
[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 29-01-2008 18:33 ]
...less is more
Verwijderd
@ Funk-e
Nogmaals bedankt voor je nuttige reactie
(Y)
Echter heb ik nu mijn oortelefoontjes op om tekijken of de equalizer enige effect heeft. Ik hoor helemaal geen verschil als ik een andere Mode kies (die ik zelf heb ''gemaakt''). Als ik een voorgeprogrammeerde geluidsmodus kies dan geeft die de melding ''Can't modify the default mode!''
PS. Ik speel af met HTC Audiobeheer
Meer mensen hier last van? Zoja, iemand een oplossing?
Super forum!
Nogmaals bedankt voor je nuttige reactie
Echter heb ik nu mijn oortelefoontjes op om tekijken of de equalizer enige effect heeft. Ik hoor helemaal geen verschil als ik een andere Mode kies (die ik zelf heb ''gemaakt''). Als ik een voorgeprogrammeerde geluidsmodus kies dan geeft die de melding ''Can't modify the default mode!''
Super forum!
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 14:48 ]
Verwijderd
Ik heb de Touch nu een aantal maanden, geweldig toestel, echter vallen mijn gesprekken sinds een aantal dagen weg. Degene met wie ik aan de lijn ben kan me volgens mij nog wel horen, maar ik krijg geen geluid meer uit het kleine earspeakertje. Soms gebeurt dit na 10-20 sec, en soms hoor ik maar 1 kiestoon voordat het geluid wegvalt. Het geluid dat ik er uit krijg kraakt ook ongelooflijk, dit was eerst niet. Als ik 'm op handsfree zet is het geluid perfect, maar dit is natuurlijk niet in elke situatie ideaal. Ik denk dus dat er ergens een verbinding oid niet goed zit, maar heb geen idee waarmee ik dit speakertje kan testen, mp3-tjes gaan namelijk via een ander speakertje volgens mij. Iemand suggesties? Bedankt!
er zijn hier al meerdere mensen geweest (waaronder ik) die een defecte speaker hadden. Bij mij begon het ook hetzelfde als bij jou en op een gegeven moment deed hij het helemaal niet meer.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 21:35:
Ik heb de Touch nu een aantal maanden, geweldig toestel, echter vallen mijn gesprekken sinds een aantal dagen weg. Degene met wie ik aan de lijn ben kan me volgens mij nog wel horen, maar ik krijg geen geluid meer uit het kleine earspeakertje. Soms gebeurt dit na 10-20 sec, en soms hoor ik maar 1 kiestoon voordat het geluid wegvalt. Het geluid dat ik er uit krijg kraakt ook ongelooflijk, dit was eerst niet. Als ik 'm op handsfree zet is het geluid perfect, maar dit is natuurlijk niet in elke situatie ideaal. Ik denk dus dat er ergens een verbinding oid niet goed zit, maar heb geen idee waarmee ik dit speakertje kan testen, mp3-tjes gaan namelijk via een ander speakertje volgens mij. Iemand suggesties? Bedankt!
Ik denk dat er niets anders op zit dan hem voor reparatie op te sturen naar Euro-Twice. Dit valt onder de pick-up-and-return garantie van HTC. Als je mazzel hebt zoals ik, dan bel je morgen, komen ze hem woensdag met een koerier ophalen, bellen ze je a.s. maandag weer op om te vragen of je dinsdag thuis bent en komt de koerier dinsdag je Touch weer terug brengen
Als je pech hebt kan dit weken gaan duren!
of je gaat er zelf mee aan de slag, waarschijnlijk zit het draadje naar het speakertje los
...less is more
Ik weet niet of, en hoe die equalizer werkt. Ik zag toevallig dat je op het tweede tabblad de microfoon in kon stellen (en dat was bij jou volgens mij de bedoeling)Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:46:
@ Funk-e
Nogmaals bedankt voor je nuttige reactie(Y)
Super forum!
...less is more
Verwijderd
Als je met een programma'tje je telefoon overneemt (zoals bv Mymobiler ; http://www.mymobiler.com/ ) moet je het volgens mij gewoon kunnen. Dus sync-kabeltje in telefoon en pc, mymobiler opstarten en je hebt je schermpje weer in beeld.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:23:
HEEEELLLPP
Hallo allemaal,
Ik hoor graag van jullie
Gr
M
Kijk met belangstelling naar de HTC modellen vanwege de Touch Flo bediening. Twijfel tussen de HTC Touch en de Touch dual vanwege de processorcapaciteit.
Toestel wordt met name gebruikt voor bellen en (af en toe) sms. PDA functies worden niet gebruikt.
(Dan hoef je eigenlijk geen smartphone, maar het gaat dus om die leuke gebruikersinterface.)
Maakt het bij een dergelijk telefoongebruik dan nog verschil of je een sterkere processor hebt? Merk je dus het verschil alleen maar als je de "echte" PDA-functies gebruikt?
Toestel wordt met name gebruikt voor bellen en (af en toe) sms. PDA functies worden niet gebruikt.
(Dan hoef je eigenlijk geen smartphone, maar het gaat dus om die leuke gebruikersinterface.)
Maakt het bij een dergelijk telefoongebruik dan nog verschil of je een sterkere processor hebt? Merk je dus het verschil alleen maar als je de "echte" PDA-functies gebruikt?
XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel
Ik zou er wel rekening mee houden dat je touch flow nauwelijks gaat gebruiken om te bellenClaude schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:30:
Kijk met belangstelling naar de HTC modellen vanwege de Touch Flo bediening. Twijfel tussen de HTC Touch en de Touch dual vanwege de processorcapaciteit.
Ik gebruik het echt eens in de maand ofzo om iemand te bellen... Verder gewoon standaard op de groene knop om de telefoon te openen, of via m'n contacten lijst iemand opzoeken.
Touch flow komt daar amper aan te pas.
En als je alleen belt dan heeft de Touch meer dan genoeg processor capaciteit voor je
[ Voor 44% gewijzigd door Spike_wolf op 29-01-2008 16:04 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Heeft iemand het volgende al eens meegemaakt:
Om de zoveel tijd, niet echt een oorzaak aan te wijzen. Loopt mijn Touch vast, hij reboot (soms wel soms niet) en dan krijg je weer dat smart mobility te zien. Eerst is dat wit en dan wordt het groen (de text) en verdwijnt het met allemaal punten en strepen, alsof het crashed. Soms zie ik geen groen scherm maar wordt wel mijn batterij leeggezogen....
Om hem dan weer opnieuw aan te krijgen moet ik me batterij loshalen en dan proberen weer aan te zetten. Soms gaat tie dan weer aan en blijft hangen bij het booten, soms boot tie dan wel door.
Meestal kan ik dan wel in het flash scherm komen (starten met camera knop ingedrukt).
Ik heb nu weer een originele dutch rom erop zitten, maar ook met blue v4 en touch surface en dutch touch heb ik hetzelfde probleem.
Heeft iemand misschien een idee, of iets om het eea te testen?
Om de zoveel tijd, niet echt een oorzaak aan te wijzen. Loopt mijn Touch vast, hij reboot (soms wel soms niet) en dan krijg je weer dat smart mobility te zien. Eerst is dat wit en dan wordt het groen (de text) en verdwijnt het met allemaal punten en strepen, alsof het crashed. Soms zie ik geen groen scherm maar wordt wel mijn batterij leeggezogen....
Om hem dan weer opnieuw aan te krijgen moet ik me batterij loshalen en dan proberen weer aan te zetten. Soms gaat tie dan weer aan en blijft hangen bij het booten, soms boot tie dan wel door.
Meestal kan ik dan wel in het flash scherm komen (starten met camera knop ingedrukt).
Ik heb nu weer een originele dutch rom erop zitten, maar ook met blue v4 en touch surface en dutch touch heb ik hetzelfde probleem.
Heeft iemand misschien een idee, of iets om het eea te testen?
In het symbol pad.. 3e tab ofzo..Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 18:31:
weet iemand waar ik de underscore kan vinden op het toetsenbord?
Beetje wazig dat die idd niet op het standaard tobo zit

Humankind… be both.
Verwijderd
hhmm, gevonden idd in het symboolgedeelte van het touch-toetsenbord..Spike_wolf schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 18:34:
[...]
In het symbol pad.. 3e tab ofzo..
Beetje wazig dat die idd niet op het standaard tobo zit
maar op het gewone toetsenbord zit-ie idd niet

/edit
ohja, bedankt he!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 19:48 ]
Verwijderd
Weet iemand hoe je met de McCune Dark PhonePad zelf woorden kan toevoegen?
Soort van "spellen" zoals dat op Nokia toestellen zit..
Druk eens op het knopje 'T9'.. Hiermee wissel je tussen T9, spellen en cijfers. Hiermee kan je dus ook zelf woorden toevoegen..Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:00:
Weet iemand hoe je met de McCune Dark PhonePad zelf woorden kan toevoegen?
Verwijderd
Hoe moet je wachtwoorden opslaan van websites?
nu moet ik steeds opnieuw alles invoeren enzo als ik wil inloggen..
jah idd, hele goeie, zoiets als auto aanvullen..Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 23:04:
op mn werk heb je n inlogpagina om wifi te kunnen gebruiken, dat verandert elke week, dus is niet echt te onthouden.
net als op deze site, klik je het username veld aan en komt je naam.
is dit ook in pocket explorer te doen?
en verder..
Is het iemand gelukt om via wifi netwerkmappen te openen via resco explorer?
als ik Norton uitzet zie ik de gesharde mappen wel, maar als ik ze aanklik zijn ze leeg en hoor k zo'n foutmelding geluid uit mn touch.
is wel leuk als t werkt, scheelt weer synchen bij n install van n prog
Niet echt handig....er is geen downloadlink bij het PocketCM Keyboard in de Starters post geplaatst.
Ik kom hier nu in dit topic trouwens omdat ik weer (na een keertje aan/uit zetten van mijn telefoon) de software moet update omdat het maar 4 weken werkt.
Is dit inmiddels inv ersie 0.13 verandert? Het is alles behalve handig namelijk.
Ik kom hier nu in dit topic trouwens omdat ik weer (na een keertje aan/uit zetten van mijn telefoon) de software moet update omdat het maar 4 weken werkt.
Is dit inmiddels inv ersie 0.13 verandert? Het is alles behalve handig namelijk.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Als je even de zoekfunctie had gebruikt had je DIT gevonden.DJ_The_SP schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:45:
Niet echt handig....er is geen downloadlink bij het PocketCM Keyboard in de Starters post geplaatst.
De zoekfunctie krijgt hier altijd zo ontiechelijk veel hits dat het net zo zinvol is om heel het topic weer door te pluizen.TifKag schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:51:
[...]
Als je even de zoekfunctie had gebruikt had je DIT gevonden.
Ik had de post net gevonden ja.
Zucht....Chris.nl schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:49:
Helaas is dit een "test release", dus nog geen V1.0 zonder houdbaarheidsdatum
Deze versie kan tot 1 maart 2008 gebruikt worden.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Verwijderd
Een vraag over HTC Equalizer v1.0.2
Heb prog op opslagkaart geinstalleerd, maar vind het nergens terug ;-(
Verwijderd
KickVerwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 17:50:
Wat ik me nu nog steeds af vraag na het (diagonaal) doorlezen van alle informatie, is hoe de transcriberfunctie precies werkt/eruit ziet als je bijvoorbeeld in je agenda zit. Ik heb zelf namelijk nog geen touch omwille van de invoermogelijkheden (geen toetsenbord).
Ik synchroniseer altijd mijn email met de Touch, ik doe dit gewoon via Live mail en dan om de x aantal minuten kijkt op mn Live account en synchroniseert ie evt. Wat me opvalt is dat dit per dag zo'n 10mb aan werkgeheugen inneemt. Dus na 2 dagen moet ik Memmaid ff alles laten legen, en dan nog krijg ik hem niet meer helemaal schoon, dus moet ik hem om de x aantal dagen resetten om zo weer werkgeheugen vrij te hebben. Als ik die optie niet aan heb, is er niets aan de hand...
Iemand tips? Bv. dat Microsfot push exchange wat je ziet in het communicatie manager venster, hoe kan ik dat instellen, kan er nergens iets over vinden namelijk.
Alvast bedankt.
Iemand tips? Bv. dat Microsfot push exchange wat je ziet in het communicatie manager venster, hoe kan ik dat instellen, kan er nergens iets over vinden namelijk.
Alvast bedankt.
Sinds vandaag ben ik ook de trotse bezitter van een HTC Touch, en nou liep ik al vrij snel tegen het eerste probleem aan...
Ik probeer van mijn oude toestel de contactpersonen ( telefoonnummers )via Bluetooth over te zenden naar de HTC, aangezien deze ge-simlocked is. Nou legt de andere telefoon goed verbinding met de HTC en lijkt het allemaal te werken, totdat tijdens het verzenden bij de HTC een foutmelding optreedt "Opslaan mislukt. Ontvangen gegevens zijn mogelijk onvolledig"
.
Terwijl hij dit zegt zend mijn oude SE S700i vrolijk verder, terwijl mijn HTC niets ontvangt aan contacten. Als ik dan op OK druk op mijn HTC komt er vrolijk in mijn S700i te staan dat de contactpersonen zijn verzonden ( die lijkt er dus géén problemen mee te hebben ). Het lijkt er dus op dat mijn HTC het niet accepteert dat er nummers binnenkomen, terwijl het toetsel op de toegestane-apparaten-lijst staat en er voor de rest niets is wat mij erop wijst dat die telefoon het niet zou kunnen accepteren.
Nou heb ik al overal in de handleiding en hier op't forum gezocht gezocht, maar daar staat niets over het óntvangen van nummers via bluetooth. Weten jullie waar dit aan kan liggen?
Ik probeer van mijn oude toestel de contactpersonen ( telefoonnummers )via Bluetooth over te zenden naar de HTC, aangezien deze ge-simlocked is. Nou legt de andere telefoon goed verbinding met de HTC en lijkt het allemaal te werken, totdat tijdens het verzenden bij de HTC een foutmelding optreedt "Opslaan mislukt. Ontvangen gegevens zijn mogelijk onvolledig"

Terwijl hij dit zegt zend mijn oude SE S700i vrolijk verder, terwijl mijn HTC niets ontvangt aan contacten. Als ik dan op OK druk op mijn HTC komt er vrolijk in mijn S700i te staan dat de contactpersonen zijn verzonden ( die lijkt er dus géén problemen mee te hebben ). Het lijkt er dus op dat mijn HTC het niet accepteert dat er nummers binnenkomen, terwijl het toetsel op de toegestane-apparaten-lijst staat en er voor de rest niets is wat mij erop wijst dat die telefoon het niet zou kunnen accepteren.
Nou heb ik al overal in de handleiding en hier op't forum gezocht gezocht, maar daar staat niets over het óntvangen van nummers via bluetooth. Weten jullie waar dit aan kan liggen?
[ Voor 0% gewijzigd door Gydeon op 30-01-2008 22:15 . Reden: benadering 'contactpersonen' verwarrend ]
Verwijderd
@Gydeon:
Geen idee wat de oorzaak is, maar als workaround zou ik de contacten via pc-suite synchroniseren met Outlook en vervolgens via ActiveSync de Touch.
Geen idee wat de oorzaak is, maar als workaround zou ik de contacten via pc-suite synchroniseren met Outlook en vervolgens via ActiveSync de Touch.
Ik heb van mijn S700i verder geen software op de PC, en ook geen kabeltje meer ( deze is lange tijd geleden al kapot gegaan ). Ik kan dus echt niet anders dan via bluetooth, en ik heb al geprobeerd de S700i in te stellen als een Bluetooth-partner in mijn HTC, maar ook dit werkt niet.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 20:50:
@Gydeon:
[EDIT] Ik bedoel trouwens contactpersonen in de vorm van 'telefoonnummers'. Ben gewend dit zo te noemen, maar aangezien je met deze HTC ook een hoop met e-mail te maken hebt, is het wel verstandig om er even bij te vermelden dat het om de telefoonnummers gaat, en niet de e-mail adressen
[ Voor 20% gewijzigd door Gydeon op 30-01-2008 22:16 ]
Heeft die sony geen mogelijkheden om de contacten naar de sim te kopiëren?Gydeon schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:10:
[...]
Ik heb van mijn S700i verder geen software op de PC, en ook geen kabeltje meer ( deze is lange tijd geleden al kapot gegaan ). Ik kan dus echt niet anders dan via bluetooth, en ik heb al geprobeerd de S700i in te stellen als een Bluetooth-partner in mijn HTC, maar ook dit werkt niet.
[EDIT] Ik bedoel trouwens contactpersonen in de vorm van 'telefoonnummers'. Ben gewend dit zo te noemen, maar aangezien je met deze HTC ook een hoop met e-mail te maken hebt, is het wel verstandig om er even bij te vermelden dat het om de telefoonnummers gaat, en niet de e-mail adressen
dan kun je het simmetje in je Touch stoppen en zo kopieren,
als je een simlock hebt kijk dan op het forum van xda of gebruik een sim-kaartlezer voor je pc
...less is more
start=>instellingen=>systeemVerwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:01:
Een vraag over HTC Equalizer v1.0.2
...less is more
Verwijderd
Ik heb de NL surface versie er op staan.
In welke map zitten de alarm toontjes voor sms berichten?
Ze staan niet in de map windows\Rings
Wie help me verder?
Wie help me verder?
Verwijderd
Ik heb nog geen Touch gekocht, maar ik had toch enkele vraagjes.
Ik zou dit toestel voornamelijk gebruiken als GSM (bellen & SMS'en) en PDA (contactpersonen, agenda, nota's). Al het overige is meegenomen (foto's & video's bekijken, bijkomende software installeren, customizen, ...).
Maar des te meer ik hier lees, des te meer ik begin te twijfelen...
Touch: mankementen i.v.m. wifi, de speakertjes, vastlopers, ...
Touch Dual: mankementen i.v.m. video/beeld-weergaven (processor-related), vastlopers, ...
Zijn dit uitzonderingen of eerder regel ?
Is het ontbreken van een hardware-GSM-toetsenbordje niet te lastig ?
I know, plenty software-toetsenbordjes om zonder het pennetje tekst in te voeren (agenda, sms, ...), maar gaat dat via dat touch-screen wel op een vlotte manier ? Graag jullie ervaringen.
Bijkomend vraagje :
Zijn er hier belgen die een Touch Enhanced vastgekregen hebben ? Zo ja, waar ?
En is dit een NL versie ? Ik wil namelijk niet direct beginnen met het flashen van de ROM...
Ik zou dit toestel voornamelijk gebruiken als GSM (bellen & SMS'en) en PDA (contactpersonen, agenda, nota's). Al het overige is meegenomen (foto's & video's bekijken, bijkomende software installeren, customizen, ...).
Touch Dual: mankementen i.v.m. video/beeld-weergaven (processor-related), vastlopers, ...
I know, plenty software-toetsenbordjes om zonder het pennetje tekst in te voeren (agenda, sms, ...), maar gaat dat via dat touch-screen wel op een vlotte manier ? Graag jullie ervaringen.
Bijkomend vraagje :
En is dit een NL versie ? Ik wil namelijk niet direct beginnen met het flashen van de ROM...
[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 31-01-2008 08:26 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]
Mijn vriendin heeft haar Touch nu al een aardige tijd. Het apparaat is nog geen 1 keer vastgelopen. Ik moet wel zeggen dat zij dan ook alleen SPB Mobile Shell en Weather geïnstalleerd heeft (naast de standaard meuk). Maar als ik zo jouw post lees is dat ook waar jij het toestel voor gaat gebruiken. Ik vraag me dan ook af waarom het bij jou wel zou vastlopen. Vastlopers treden pas op als je veel andere software installeert. Of Opera mini
. Ik heb het toestel een weekje gehad en toen ging het wel eens mis. Maar ook dat lag aan het x aantal progjes dat ik testte.
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Die staan in je \Windows directory (als .wav) !Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:53:
Ik heb de NL surface versie er op staan.
Wie help me verder?

Try my footsteps for size
even een kickje......ione schreef op maandag 28 januari 2008 @ 09:26:
Heb ooit ergens al over dit probleem gelezen, maar kan het nergens vinden.
Je vragen;Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:55:
Ik heb nog geen Touch gekocht, maar ik had toch enkele vraagjes.
Bijkomend vraagje :
1. Uitzonderingen dat vastlopen, ligt maar net eraan hoe schoon jij hem houdt en hoeveel programmas en skins je erop gaat zetten.
2. Het ontbreken van een toetsenbord, naja sowieso heeft de Dual een toetsenbord, dus... En anders, geen probleem vind ik, maar is zeker wel wennen en als het puur om sms-en en bellen gaat, andere tel. nemen.
MDA Touch en SJ Phone
Sinds vandaag heb ik Telfort internet met telefonie. Aangezien Telfort standaard SIP gebruikt, wilde ik proberen om met SJ Phone op mijn MDA Touch (via mijn WLAN) bij Telfort telefonie te registreren.
De situatie is als volgt:
- Telfort internet met telefonie
- Telfort ADSL modem (Zyxel P 2602R, geschakeld als router)
- Linksys WRT54 als WLAN switch (DHCP uit, via LAN poort aan de Telfort modem)
- T-Mobile MDA Touch met SJ Phone (Pocket PC, SE verie)
Het rare nu is dat ik vanaf een PC met SJ Phone WEL kan registreren op de Telfort SIP server, maar met mijn Touch wil dat niet werken.
Heeft iemand hier ervaring mee? Een vermoeden van mij is dat T-Mobile de MDA uitvoering van de Touch heeft geblokkeerd voor SIP. Als dit zo is, dan is de vervolgvraag uiteraard hoe die blokkering op te heffen....
Sinds vandaag heb ik Telfort internet met telefonie. Aangezien Telfort standaard SIP gebruikt, wilde ik proberen om met SJ Phone op mijn MDA Touch (via mijn WLAN) bij Telfort telefonie te registreren.
De situatie is als volgt:
- Telfort internet met telefonie
- Telfort ADSL modem (Zyxel P 2602R, geschakeld als router)
- Linksys WRT54 als WLAN switch (DHCP uit, via LAN poort aan de Telfort modem)
- T-Mobile MDA Touch met SJ Phone (Pocket PC, SE verie)
Het rare nu is dat ik vanaf een PC met SJ Phone WEL kan registreren op de Telfort SIP server, maar met mijn Touch wil dat niet werken.
Heeft iemand hier ervaring mee? Een vermoeden van mij is dat T-Mobile de MDA uitvoering van de Touch heeft geblokkeerd voor SIP. Als dit zo is, dan is de vervolgvraag uiteraard hoe die blokkering op te heffen....
iemand al n melding van Batterystatus gekregen? Dat het shareware is, maar je t wel kan en mag gebruiken zoals het is.
ja toevallig nu net 10 min geledenmarcel-o schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:35:
iemand al n melding van Batterystatus gekregen? Dat het shareware is, maar je t wel kan en mag gebruiken zoals het is.
Verwijderd
Begrijp ik, maar toch zal je dan een hoop missen en minder tevreden zijn aangezien de provider roms echt bagger zijn.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:55:
Ik wil namelijk niet direct beginnen met het flashen van de ROM...
Verwijderd
Heeft jullie touch trouwens ook, dat als je op het scherm; 'vandaag' zit, en je zet hem in standby (knop bovenop) en je haalt hem eraf, dat ie het beeld moet opbouwen? per onderdeel word het geladen,
ik heb wel op m'n touchvandaag deze onderdelen:
datum
tijd
homescreen
agenda
vergrendelfunctie
het opbouwen duurt ongv 1-2 seconden....
Klasgenoot heeft pcies zelfde toestel, alleen net iets andere versie van rom, maar die van hem hoeft niet op te bouwen, het staat er gelijk..
datum
tijd
homescreen
agenda
vergrendelfunctie
Klasgenoot heeft pcies zelfde toestel, alleen net iets andere versie van rom, maar die van hem hoeft niet op te bouwen, het staat er gelijk..
Ja hier ook, en bij die van mijn vriendin ook!marcel-o schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:35:
Ik heb de melding al 3 keer moeten wegdrukken
Heb je misschien de 6 tab-plugin geïnstalleerd?Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:57:
Heeft jullie touch trouwens ook, dat als je op het scherm; 'vandaag' zit, en je zet hem in standby (knop bovenop) en je haalt hem eraf, dat ie het beeld moet opbouwen? per onderdeel word het geladen,
datum
tijd
homescreen
agenda
vergrendelfunctie
Ik heb dat namelijk sinds ik die heb geïnstalleerd
[ Voor 51% gewijzigd door funk-e op 31-01-2008 15:42 ]
...less is more
BatteryStatus melding hier ook. Weet niet of het aan m'n ROM ligt, want daar zat ie namelijk bij ingeflasht of dat het gewoon in BatteryStatus zit. Ik gebruik Touch Surface, en jullie?
iK heb het met de orginele ROM,Muthas schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:46:
BatteryStatus melding hier ook. Weet niet of het aan m'n ROM ligt, want daar zat ie namelijk bij ingeflasht of dat het gewoon in BatteryStatus zit. Ik gebruik Touch Surface, en jullie?
Het ligt dus echt aan het programma
...less is more
Verwijderd
Heb laatst een muziek CD gedownload naar mijn HTC touch en kreeg daarbij ook, tijdens het afspelen, het plaatje te zien van de CD-hoes.
Heb niets gewijzigd in de settings etc. maar kan deze "CD-hoes" niet meer terug vinden op mijn apparaat.
Heeft iemand suggesties?
Alvast bedankt.
Heb niets gewijzigd in de settings etc. maar kan deze "CD-hoes" niet meer terug vinden op mijn apparaat.
Heeft iemand suggesties?
Alvast bedankt.
Dus niemand al een oplossing voor die vervelende BatteryStatus melding? Ik krijg 'm echt om de kwartier gewoon
Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X
Hier nog geen oplossing! Heb de melding vandaag 2 keer gekregen!Xurk schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 17:32:
Dus niemand al een oplossing voor die vervelende BatteryStatus melding? Ik krijg 'm echt om de kwartier gewoon
Verwijderd
...Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 23:04:
iemand enig idee?
In plaats van zeuren over die melding kan je het programma ook gewoon 'kopen' door te doneren. Stuur 10 dollar via PayPal en je krijgt een serial ervoor terug.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Verwijderd
Kan ik al mijn contacten ook op de opslagkaart zetten?
Waar vind ik ze? Heb inmidddels total comm, kan ik daar contacten mee verplaatsen?
Waar vind ik ze? Heb inmidddels total comm, kan ik daar contacten mee verplaatsen?
Verwijderd
nopes... gewoon standaard zooi allemaalfunk-e schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:40:
Heb je misschien de 6 tab-plugin geïnstalleerd?
Ik heb dat namelijk sinds ik die heb geïnstalleerd
Verwijderd
lol ik heb nergens last van :D:D
hoe kan dat ineens dan dat iedereen dat heeft? updatet batterystatus zichzelf via gprs ofzo?
hoe kan dat ineens dan dat iedereen dat heeft? updatet batterystatus zichzelf via gprs ofzo?
Dan heb jij toevallig onlangs de laatste versie gedownload en geinstalleerd?Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 23:05:
lol ik heb nergens last van :D:D
Op XDA zei iemand dat ie met de laatste versie geen popup's kreeg.
wat ik denk
Waarschijnlijk heeft de batterystatus bakker, ingebouwd dat ie op deze datum begint te "zeuren", hopelijk heeft ie ook ingebouwd dat ie na vandaag niet meer met popup's komt, anders wordt het updaten met z'n allen.
Verwijderd
Ik heb inderdaad zo'n 1,5 week geleden de laatste versie gedownload. Doet het ook prima overigens.
Ik heb dit al een keer eerder gevraagd, misschien dat intussen iemand toch een oplossing heeft:
Als iemand iets stuurd naar mij via Bluetooth, wordt mij niet gevraagd of ik dit bestand wil accepteren. Ook wordt er niet gevraagd WAAR het ontvangen bestand moet worden opgeslagen, hij doet dit automatisch op het telefoon geheugen.
Aangezien dit telefoongeheugen erg klein is zit deze gelijk vol en kan ik dus niet eens een MP3tje ontvangen. Ik zou graag in kunnen stellen dat ik het te ontvangen bestand op kan slaan op mijn opslagkaartje. Heeft iemand enig idee hoe dit mogelijk is? Desnoods via het register..?
Toen ik het eerder gevraagd had werd mij verteld onder het tabblad van bluetooth ''bluetooth explorer'' in te schakelen, maar dit mocht niet baten.
Ook zou ik het fijn vinden als ik kon kiezen om een bestand te kunnen weigeren.
Met vriendelijke groet.
Ik heb dit al een keer eerder gevraagd, misschien dat intussen iemand toch een oplossing heeft:
Als iemand iets stuurd naar mij via Bluetooth, wordt mij niet gevraagd of ik dit bestand wil accepteren. Ook wordt er niet gevraagd WAAR het ontvangen bestand moet worden opgeslagen, hij doet dit automatisch op het telefoon geheugen.
Aangezien dit telefoongeheugen erg klein is zit deze gelijk vol en kan ik dus niet eens een MP3tje ontvangen. Ik zou graag in kunnen stellen dat ik het te ontvangen bestand op kan slaan op mijn opslagkaartje. Heeft iemand enig idee hoe dit mogelijk is? Desnoods via het register..?
Toen ik het eerder gevraagd had werd mij verteld onder het tabblad van bluetooth ''bluetooth explorer'' in te schakelen, maar dit mocht niet baten.
Ook zou ik het fijn vinden als ik kon kiezen om een bestand te kunnen weigeren.
Met vriendelijke groet.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2008 00:12 ]
Verwijderd
In het begin van deze thread wordt geschreven over de HTC Touch Dual en de software daarvan. Is deze ook te gebruiken op de gewone HTC Touch? Dat werd me niet duidelijk eerlijk gezegd...
Verwijderd
Volgens mij is het zo, dat alleen aparte modules (zoals die album) voor de touch gebruikt word.
M'n ma heeft eens in de zoveel tijd een wazig probleem met haar Touch.
Het is nu 2 of 3 keer voorgekomen, dat ze de touch aan haar laptop hing voor synchronisatie, en dat er op de touch een melding verscheen, over dat er iets aangepast was, of geüpdate ofzo (weet de precieze melding niet meer) en dat alles opnieuw gesynct moest worden. Dan kun je voor ja of nee kiezen. Kies je nee, dan vraagt ie het de volgende keer gewoon weer. kies je ja, dan gaat ie ff bezig, en als ie klaar is dan is haar snelkieslijst leeg, en alles wat ze die dag in de agenda gezet heeft is weg.
Iemand enig idee wat dat voor een probleem kan zijn? Ik heb het met mijn Touch nog nooit gehad, maar zij nu dus al een paar keer...
Het is nu 2 of 3 keer voorgekomen, dat ze de touch aan haar laptop hing voor synchronisatie, en dat er op de touch een melding verscheen, over dat er iets aangepast was, of geüpdate ofzo (weet de precieze melding niet meer) en dat alles opnieuw gesynct moest worden. Dan kun je voor ja of nee kiezen. Kies je nee, dan vraagt ie het de volgende keer gewoon weer. kies je ja, dan gaat ie ff bezig, en als ie klaar is dan is haar snelkieslijst leeg, en alles wat ze die dag in de agenda gezet heeft is weg.
Iemand enig idee wat dat voor een probleem kan zijn? Ik heb het met mijn Touch nog nooit gehad, maar zij nu dus al een paar keer...
Humankind… be both.
Verwijderd
Als je probeer het apparaat te verwijderen in activesync, en hem dan opnieuw toevoegd? misschien dat dat dan wel wil helpenSpike_wolf schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 09:28:
Lap tekst...
Nja, de laatste keer dat ik dat deed verwijderde hij ALLES van de telefoon bij de eerste singronisatieVerwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 09:32:
[...]
Als je probeer het apparaat te verwijderen in activesync, en hem dan opnieuw toevoegd? misschien dat dat dan wel wil helpen

Humankind… be both.
Ik heb eigenlijk klein probleempje en de vrag is meerdere hiermee aan de haal zijn geweest. Na een tijdje(willekeurig) Doet het geluid van mijn HTC het niet meer en is een reboot nodig. Gewoon vanuit stil naar geluid geeft hij dan geen geluid meer! Zal zo is updaten enzo maar misschien zijn er ervaringen. Dit is pas gekomen na een harde reset.
Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p
Dit topic is gesloten.
Let op:
Statusmeldingen van: "Hé, mijn Touch is nu onderweg", "K*t, de postbode is langs geweest, maar ik ben er niet" of "Ja, ik heb `m ook besteld" zijn niet nodig. Als we zo door gaan krijgen we hier een TNT Track & Trace systeem die beter is dan die van hunzelf.....
Ontopic dus, please
Statusmeldingen van: "Hé, mijn Touch is nu onderweg", "K*t, de postbode is langs geweest, maar ik ben er niet" of "Ja, ik heb `m ook besteld" zijn niet nodig. Als we zo door gaan krijgen we hier een TNT Track & Trace systeem die beter is dan die van hunzelf.....
Ontopic dus, please