Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
MaDLiVe schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 17:06:
Ik heb inmiddels wat aardige problemen met mijn touch. Ik wil hem graag voor reparatie aanbieden. Ik heb hem gekocht bij the phonehouse maar een retourzending gaat daar minstens 4 weken duren. Nou weet ik dat HTC ook hun eigen pick up and return service heeft die veel sneller werkt. Ik heb alleen geen idee hoe ik deze kan bereiken (en ja ik heb gezocht) weet iemand dat?
eurotwice doet dat - google is je vriend

post #1000 in Deel 5! :)

[ Voor 5% gewijzigd door funk-e op 08-02-2008 17:15 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-05 18:37

jacobras

Developer

PointUI met Nederlandse vertaling, dialer skin, Windows Mobile skin (.tsk) en Windows Media player skin: http://allaboutphones.nl/forum/viewtopic.php?f=48&t=1923.

Post #1001 :)

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181175

jacobras schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 22:11:
Ben net een mooi homescreen programma tegengekomen, genaamd Pointui Home. Ik vindt eigenlijk dat deze in de volgende Topic Start zou moeten worden opgenomen, het ziet er heel mooi uit. Werkt hier prima op m'n Touch.
Ik heb Pointui Home enige tijd geleden al geprobeerd maar was niet onder de indruk. Wel ben ik benieuwd naar de nieuwe versie van SPB's Mobile Shell.

Tot die tijd "behelp" ik mij met S2U2 en HTC Home:

Afbeeldingslocatie: http://www.gonopodium.nl/images/pc_capture1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gonopodium.nl/images/pc_capture2.jpg

Ben ik nou gek of is het tijdfontje in deze nieuwe HTC Home (Cloudyfa's WM6.1 ShadoW ROM) kleiner dan in de originele versie?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 181175 op 08-02-2008 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115178

Al een paar weken heb ik nu de Touch Enhanched (Elfin) non-branded en ik wil hierop een nieuwe ROM zetten. Heb al uren op de forums van XDA gezeten maar ik kom er nog steeds niet helemaal uit.

Ik heb een paar keer gelezen dat je op een Elfin de SPL update moet stoppen na stap 2, dus stap 3 niet laten uitvoeren.
Mijn vraag is nu, wat gebeurd er als ik na stap 2 stop, en hoe krijg ik dan Touch Surface 1.31 NLD erin geflashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Aanstaande woensdag krijg ik mijn nieuwe Elfje en ben op zoek naar navigatiesoftware. Ik zou graag willen weten welke navigatiesoftware jullie op gebruiken en of jullie tevreden mee zijn. Momenteel heb ik een Nokia 6600 met Route 66 v7.(ligit) erop en ben zeer tevreden mee, maar helaas is het voor Symbian.

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09-2024
Lord_Salo schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 17:59:
Aanstaande woensdag krijg ik mijn nieuwe Elfje en ben op zoek naar navigatiesoftware. Ik zou graag willen weten welke navigatiesoftware jullie op gebruiken en of jullie tevreden mee zijn. Momenteel heb ik een Nokia 6600 met Route 66 v7.(ligit) erop en ben zeer tevreden mee, maar helaas is het voor Symbian.
Sinds kort heb ik TomTom 6 op mijn touch. Bevalt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Anoniem: 115178 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 15:00:
Al een paar weken heb ik nu de Touch Enhanched (Elfin) non-branded en ik wil hierop een nieuwe ROM zetten. Heb al uren op de forums van XDA gezeten maar ik kom er nog steeds niet helemaal uit.

Ik heb een paar keer gelezen dat je op een Elfin de SPL update moet stoppen na stap 2, dus stap 3 niet laten uitvoeren.
Mijn vraag is nu, wat gebeurd er als ik na stap 2 stop, en hoe krijg ik dan Touch Surface 1.31 NLD erin geflashed?
Gewoon cancel na stap 2, dan start als nog het flash programma en kan je je rom flashen.

Btw, misschien een domme vraag maar wat houden die radio's in?

[ Voor 4% gewijzigd door Ilya op 09-02-2008 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189953

Lord_Salo schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 17:59:
Hi Lord Salo,

Ik heb nu een Touch en gebruik naar volle tevredenheid TomTom (6).
TT gebruik ik al een hele poos op WM toestellen en ook al een paar maanden op mijn Touch.
Nu krijg ik toevallig woensdag een Nokia als 2e toestel binnen, de N81 (8Gb).

Communicatie gaat via het forum. Als iemand geen contactinformatie in zijn/haar profiel op heeft genomen, dan kiest hij/zij daar bewust voor.

[ Voor 17% gewijzigd door pven op 09-02-2008 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ilya schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 19:09:
[...]
Btw, misschien een domme vraag maar wat houden die radio's in?
Die verzorgt alles met betrekking tot het netwerk en SIM-kaart, wat voornamelijk voor beter bereik en een stabielere verbinding zorgt. Lijkt mij de moeite niet waard om te flashen.

Bram's Touch (van de Touch Surface ROM waarvan gelopen vrijdag de WM6.1 zou komen) is gebricked, dus die ROM kan nog wel even duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roberto652
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-05 13:28
Ik vind mijn touch een beetje saai tegenover al die mooie plaatjes die jullie hier neer zetten, kan iemand mij eentje aanraden? Of hoe maak je er zelf een?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Muthas schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 20:54:
[...]

Die verzorgt alles met betrekking tot het netwerk en SIM-kaart, wat voornamelijk voor beter bereik en een stabielere verbinding zorgt. Lijkt mij de moeite niet waard om te flashen.

Bram's Touch (van de Touch Surface ROM waarvan gelopen vrijdag de WM6.1 zou komen) is gebricked, dus die ROM kan nog wel even duren :(
Yup, echt klote. Hij mag de Touch van zn broer heel af en toe lenen ofzo.. Mensen houden al een inzamelingsactie maar hij wil het vooralsnog niet aannemen.
roberto652 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 20:57:
Ik vind mijn touch een beetje saai tegenover al die mooie plaatjes die jullie hier neer zetten, kan iemand mij eentje aanraden? Of hoe maak je er zelf een?
ShadoW 2.0 TE is wel fancy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115178

Ben er net ook achter gekomen dat de Touch Surface die ik heb gedownload helemaal nog niet geschikt is voor de Elfin, dus dat wordt nog afwachten tot Bram weer een Touch-je heeft...

Want ik wel persé een Nederlandse ROM

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 115178 op 09-02-2008 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stranger
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-12-2021
roberto652 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 20:57:
Of als je niet direct je rom wil flashen: http://www.pocketemu.com/forum-t211.html

Is HTC Customizer erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251977

heb sinds kort de htc touch via de particuliere markt.

heb er alleen niet veel van kunnen genieten,

toestel laad niet,
soms wel, en geeft dan batterij vol maar gaat dan na enkele minuten helemaal uit

[ Voor 11% gewijzigd door een moderator op 10-02-2008 15:15 . Reden: aanhef is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-05 16:44

Comgenie

Soms heb je dat

Anoniem: 251977 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 13:11:
toestel laad niet,
soms wel, en geeft dan batterij vol maar gaat dan na enkele minuten helemaal uit
Kijk eens even of de sim kaart er echt goed in gedrukt zit (hij moet echt blijve zitten en klik zeggen als je 'm erin doet). Zodra die slecht contact maakt valt het toestel uit namelijk.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251977

Comgenie schreef op zondag 10 februari 2008 @ 15:12:
[...]

Kijk eens even of de sim kaart er echt goed in gedrukt zit (hij moet echt blijve zitten en klik zeggen als je 'm erin doet). Zodra die slecht contact maakt valt het toestel uit namelijk.
ok, goede tip
viel mij al op nl dat ik daar moest "rommelen" om het laadlampje aan te krijgen

dus als de simkaart niet goed zit, laad hij dus ook niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
HTC Touch - Deel 6

Daar verder :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

^^ :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Statusmeldingen van: "Hé, mijn Touch is nu onderweg", "K*t, de postbode is langs geweest, maar ik ben er niet" of "Ja, ik heb `m ook besteld" zijn niet nodig. Als we zo door gaan krijgen we hier een TNT Track & Trace systeem die beter is dan die van hunzelf.....

Ontopic dus, please