Me tooVerwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 22:23:
Ik krijg nu ook continu die melding van Battery Status. Wordt er knetterBek van!
Vandaag tot nu toe geen meldingen meer
Me tooVerwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 22:23:
Ik krijg nu ook continu die melding van Battery Status. Wordt er knetterBek van!
Verwijderd
Ik vind die activesync sowieso bagger, je kunt amper duidelijk kiezen, dat het dataverkeer alleen naar de computer moet, of andersom, of beide.Spike_wolf schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 09:39:
[...]
Nja, de laatste keer dat ik dat deed verwijderde hij ALLES van de telefoon bij de eerste singronisatie
Op mijn werk gebruik ik "LapLink PDAsync" (deze heeft wel ActiveSync nodig voor de communicatie)Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 09:43:
[...]
Ik vind die activesync sowieso bagger, je kunt amper duidelijk kiezen, dat het dataverkeer alleen naar de computer moet, of andersom, of beide.
Ik zie het liefst, dat m'n computer geupdate word, ipv andersom. Weet iemand btw nog andere tools voor synchronisatie met pc?
Try my footsteps for size
HTC Touch - Deel 5Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 08:59:
In het begin van deze thread wordt geschreven over de HTC Touch Dual en de software daarvan. Is deze ook te gebruiken op de gewone HTC Touch? Dat werd me niet duidelijk eerlijk gezegd...
Je hebt ook de standaard en uitgebreide editie, misschien dat het daar aan ligt. Ik ga maar even PayPallen denk ikChris.nl schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 23:41:
[...]
Dan heb jij toevallig onlangs de laatste versie gedownload en geinstalleerd?
Op XDA zei iemand dat ie met de laatste versie geen popup's kreeg.
wat ik denk
Waarschijnlijk heeft de batterystatus bakker, ingebouwd dat ie op deze datum begint te "zeuren", hopelijk heeft ie ook ingebouwd dat ie na vandaag niet meer met popup's komt, anders wordt het updaten met z'n allen.
nvrmindCardo schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 09:42:
Ik heb eigenlijk klein probleempje en de vrag is meerdere hiermee aan de haal zijn geweest. Na een tijdje(willekeurig) Doet het geluid van mijn HTC het niet meer en is een reboot nodig. Gewoon vanuit stil naar geluid geeft hij dan geen geluid meer! Zal zo is updaten enzo maar misschien zijn er ervaringen. Dit is pas gekomen na een harde reset.
[ Voor 28% gewijzigd door Cardo op 02-02-2008 05:01 ]
Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2008 23:31 ]
Verwijderd
Inmiddels zijn het er veel meer! http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=374Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 23:28:
Flashen is toch wel het leukste wat er is met deze HTC Touch! Nieuw ROMmetje, syncen met Exchange, enkele must-have apps er op en je bent weer helemaal het mannetje! Was ik een groot fan van Swiftblade's Blue ROMs, deze keer ben ik gevallen voor Cloudyfa's ShadoW 2.0 want:
Windows Mobile Professional 6.1!
Minor upgrade door MS, maar toch leuke buildin-tweaks!
ActiveSync -> Flash -> en helemaal up-to-date!![]()
Check hierrr!
Heey, dit is cool. Hier heb ik dus een tijdje geleden ook na lopen zoeken. Wij hebben I+B van Planet, maar de setup is ongeveer hetzelfde.ajh1999 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:10:
MDA Touch en SJ Phone
Sinds vandaag heb ik Telfort internet met telefonie. Aangezien Telfort standaard SIP gebruikt, wilde ik proberen om met SJ Phone op mijn MDA Touch (via mijn WLAN) bij Telfort telefonie te registreren.
De situatie is als volgt:
- Telfort internet met telefonie
- Telfort ADSL modem (Zyxel P 2602R, geschakeld als router)
- Linksys WRT54 als WLAN switch (DHCP uit, via LAN poort aan de Telfort modem)
- T-Mobile MDA Touch met SJ Phone (Pocket PC, SE verie)
Het rare nu is dat ik vanaf een PC met SJ Phone WEL kan registreren op de Telfort SIP server, maar met mijn Touch wil dat niet werken.
Heeft iemand hier ervaring mee? Een vermoeden van mij is dat T-Mobile de MDA uitvoering van de Touch heeft geblokkeerd voor SIP. Als dit zo is, dan is de vervolgvraag uiteraard hoe die blokkering op te heffen....
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 03-02-2008 17:30 . Reden: groeten is niet nodig ]
Verwijderd
Inderdaad, alle bakkers hebben het nieuwe deeg ontdekt!The Stranger schreef op zondag 03 februari 2008 @ 11:40:
[...]
Inmiddels zijn het er veel meer! http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=374
Verwijderd
Ik raad een nieuwe ROM aanVerwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 13:27:
Wat moet ik doen om meer geheugen vrij te maken om zoiets simpels als de camera te gebruiken? Heb het in het begin van deze discussie genoemde programma al gebruikt, maar dat helpt niet.
Willem
Wat voor HTC touch heb je? de Standaard toch? 64 / 128.Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 14:27:
[...]
Ik raad een nieuwe ROM aan![]()
Als dat je te ver gaat: leeg je Internet Explorer cache. Tien tegen één dat dit weer wat geheugen vrij maakt om de camera te gebruiken.
Verwijderd
Ja, de eerste versie, 64/128. ik heb hem nu zo'n halfjaar. Tien harde resets en daarna even zoveel keer geflashed. Tweak, tweak, tweakThe Stranger schreef op zondag 03 februari 2008 @ 20:48:
[...]
Wat voor HTC touch heb je? de Standaard toch? 64 / 128.
Je kan dan ook je Pagepool wijzigen: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=1420961
Verwijderd
Is inderdaad mooi rommetje net er op gezet Had eerst nog de bleu rom geprobeerd maar dan hou ik maar 10 mb programmageheugen over Alles weer goed gezet en mail ingesteld Gaat ik nu maar slapenVerwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 23:28:
Flashen is toch wel het leukste wat er is met deze HTC Touch! Nieuw ROMmetje, syncen met Exchange, enkele must-have apps er op en je bent weer helemaal het mannetje! Was ik een groot fan van Swiftblade's Blue ROMs, deze keer ben ik gevallen voor Cloudyfa's ShadoW 2.0 want:
Check hierrr!
[ Voor 24% gewijzigd door The Stranger op 04-02-2008 06:56 ]
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door DjVe op 04-02-2008 10:22 ]
[ Voor 77% gewijzigd door pven op 04-02-2008 13:08 ]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
[ Voor 77% gewijzigd door pven op 04-02-2008 16:32 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij is dit in te stellen bij "Geluiden en Meldingen" alleen dan zie je de ontvangst van nieuwe email helemaal niet meer...Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 22:30:
Ik heb een echte gebruikersvraag en geen techno-tweak-vraag:
Ik ontvang vaak mails op m'n Touch en ik vind die meldingen onderin m'n scherm dan heel irritant (want die onderbreken bijvoorbeeld een filmpje dat ik zit te kijken). Is het ook mogelijk om de Touch zou in te stellen dat ik niet van die meldingen onderin krijg als er nieuwe mail is???
Ik heb al van alles afgezocht maar kan het nergens vinden. Wie heeft de gouden tip voor me?
...less is more
Omg
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Ilya op 05-02-2008 19:51 ]
Verwijderd
Hoi,Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 23:28:
Check hierrr!
Verwijderd
Verwijderd
Dat erop klikken en hij wordt blauw werkte niet..Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 01:10:
Heel simpel, klik hem aan en hij wordt blauw
![]()
Verder kan je via instellingen netwerk ff opnieuw instellen.
Quote mezelf maar ffdennus2006 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 07:59:
Ik heb nu Windows Mobile 6.1 geflasht op mijn Touch![]()
Maar ik heb een vraagje:
In die nieuwe Windows Mobile 6.1 maakt ie conversaties van smsjes
Dus bijvoorbeeld zo:
"Me 2/4/2007 12:39 : Hoi
Sinterklaas 2/4/2007 12:45 : Hoi alles goed?
Me 2/4/2007 12:47 : Ja met jou?"
Enzovoort..
Maar is het nou nog mogelijk om 1 los smsje te verwijderen? Als ik nu op delete druk gooit ie een hele conversatie van soms wel 10 smsjes weg:(
Iemand enig idee?
Verwijderd
Net wakker dus lees natuurlijk weer niet goedVerwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 01:26:
Ja dat grapje had ik
[...]
Dat erop klikken en hij wordt blauw werkte niet..
ik heb via connection setup het netwerk opgezocht.. ik kon alleen kiezen uit KPN en ik heb HI zou dit problemen geven want ik ben nu verbonden met GPRS van KPN..
tnx
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2008 09:00 ]
Verwijderd
Ja dan ben je je garantie kwijt.Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:14:
Iemand enig idee, of het flashen van een nieuwe rom (bijv die 6.1 WM) de garantie doet verliezen van je telefoon? Kheb een branded touch van Orange.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Verwijderd
Dat windows live probleem heb ik ook gehad..Gydeon schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:53:
Is er niemand die mij verder kan helpen met mijn eerder genoemde probleem over contacten versturen via Bluetooth ( zie pagina 35 )? Ik ben nu dus steeds aan't rondvragen welk nummer iedereen ook alweer heeft, en da's behoorlijk vervelend, maar overtypen is dat nog 3x zo erg.
Bovendien kan ik ook niet inloggen met mijn Windows Live messenger die standaard op de Touch staat. Ik kan wel aangemeld worden, en dan krijg ik die 2 schermen van "Windows Live Search Bar" en "Mijn E-mail synchroniseren", wat ik allemaal uitvink. Als ik dan naar het hoofdscherm toe wil, krijg ik een melding dat de synchronisatie is mislukt, en ben ik weer terug bij af. Ik heb al rondgezocht, maar zit nog steeds zonder enig idee waar het aan kan liggen.
Als iemand hier de oplossingen voor weet, alvast bedankt
Ja, dat was degene die ik bedoeldeAtleX schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 16:46:
Ik heb geen pagina 35 (mijn ppp is anders), maar ik neem aan dat je het over Gydeon in "HTC Touch - Deel 5" hebt? De VCards die je oude SE stuurt zijn waarschijnlijk incompleet, en daarom kan je Touch er niets mee. Wat je kan doen is de contacten via de SE Suite op je PC exporteren en ze dan weer oversturen naar je Touch.
Cloudyfa, i wanted to note that in fact the threaded sms can be disabled using this registry key:
HKCU\Software\Microsoft\Inbox\Settings\
SMSAvailable = 0
Deze heb ik op mijn toestel gehad, maar het installeren mislukt steeds ( waarschijnlijk omdat het geen Vodafone-messenger is, en ik wel een vodafone abbo/toestel heb ). Heb daarvandaan ook een andere messenger gedownload ( namelijk deze ), die blijkbaar wel voor Vodafone moet werken, maar óók deze werkt niet. Bovendien heb ik ook het liefste een versie waarbij níet al mijn msn contactpersonen in mijn Outlook terecht komen ( of contactpersonenlijst van de telefoon ). Iemand toevallig een .cab hier van een Vodafone-toestel die het doet en níet al die contactpersonen toevoegt? Zou hij/zij dan een link kunnen geven welke dat is, want er zijn al meerdere vodafone-messengers die niet werkenVerwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 17:59:
[...]
Dat windows live probleem heb ik ook gehad..
ik blijf toch altijd weer uitkomen op deze versie van WLM.
http://allaboutphones.nl/forum/viewtopic.php?f=48&t=397
Deze werkt bij mij altijd.. hopelijk voor jou ook dan
Verwijderd
Start -> Settings -> Connections tab -> Connection SetupVerwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 23:54:
[...]
Hoi,
Ik heb deze rom geinstalleerd maarhoe krijg ik mijn GPRS nu weer werkend?
in Comm manager staat deze op grijs en ik krijg maar geen verbinding..
weet iemand hoe dat moet?
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2008 23:21 ]
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 01:17 ]
Verwijderd
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar ik heb wel een tip voor je:Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 01:43:
Misschien een rare vraag, maar ik zie ondertussen de bomen door het bos niet meer..![]()
Ik wil dus die 6 tab plugin installeren, nu heb ik die van Kaiser en die laatste nieuwe van die Home plugin customizer.
Mijn vraag: welke moet ik nou eerst of welke moet ik niet installeren? En geldt die rename-actie nog steeds?
Ik heb mn tatsj nl. vanmiddag al een hard reset moeten geven en eerlijk gezegd vind ik 1X wel genoeg![]()
Er is vast wel iemand die dit zonder problemen uitgevoerd heeft?
Alvast bedankt!
...less is more
Verwijderd
Lees ff op xda staat wel wat over, ergens ooit is gelezen dat je dan moet opstarten met je camaratoets ingedrukt Wat het precies doet heb ik nog nooit uitgetest Maar je kan het altijd proberen Je touch is nu toch al naar de teringVerwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 23:06:
Verdorie. Begin nooit aan een rom-update. Ik heb een aantal weken geleden de Touch Surface 1.31 WWE/NLD // 2.21.707.1b (build 18521.0.4.3) rom geinstalleerd. Dit ging allemaal prima totdat ik vandaag gewoon even met een simpel programma'tje, Advanched Configuration 1.0, enkele icoontjes op de "Home" pagina weg wou halen. Na het bevestigen vroeg de HTC Touch om een reset en daarna is de Touch nooit meer verder gekomen dan het lelijk HTC Touch Surface Logo scherm. De Touch start op geen mogelijkheid door. Soft-reset, accu erin en eruit etc. Geen effect. Het blijft vastlopen.
Nu is helaas een Hard-Reset eigenlijk ook geen optie want de laatste sync is stom genoeg van 5 maanden terug. Heeft iemand een idee?
Edit: Zelfs na een hard-reset blijft de Touch steken. Verdorie! Wat nu?
Eerst je powerbutton + camera toets tegelijk. Daarna de reset onderaan je touch.Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:41:
[...]
Lees ff op xda staat wel wat over, ergens ooit is gelezen dat je dan moet opstarten met je camaratoets ingedrukt Wat het precies doet heb ik nog nooit uitgetest Maar je kan het altijd proberen Je touch is nu toch al naar de tering
Verwijderd
Er staat een programma voor in de startpost van de Shadow 2.0 topic. Is wel Elf only (dus niet voor Touch enhanced)Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:30:
iemand enig idee hoe ik me pagepool aanpas in de Cloudyfa's ShadoW 2.0 rom ?
Want bij me originele nl rom werkte het, werkt nu helaas niet. Of kan ik me pagepool niet op 4mb zetten dan ? Heb me PressureTreshold for TouchPanel aangepast naar 30700. Is echt beter want heb nogal dikke screenprotector en nu hoef ik maar zachtjes te tikken op het scherm :-)
Verwijderd
THX, Helaas werkt nietIlya schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:39:
[...]
Er staat een programma voor in de startpost van de Shadow 2.0 topic. Is wel Elf only (dus niet voor Touch enhanced)
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 12:02 ]
Ja bij de Elf versie issie al 4MB..Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:53:
[...]
THX, Helaas werkt niet
Moet minder gaan blowenDe pagepool is bij de elf versie al 4 mb standaard
![]()
Dus het werkt wel maar alleen als je meer pagepool wil
...less is more
Verwijderd
Hehehe...oke, das al een hele geruststelling!funk-e schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:41:
[...]
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar ik heb wel een tip voor je:
Kijk eens naar een Backup Programma als SPB Clone (of SPB Backup)
Als je je Touch goed hebt geïnstalleerd na een hard reset (programma geïnstalleerd enz) kun je met dit programma een image laten maken en die op je sdkaartje zetten. Mocht er iets fout gaan dan zet je binnen 2 minuten de image weer terug op je Touch en je bent weer klaar(om hem weer opnieuw te verneuken
)
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 18:16 ]
Verwijderd
Is er trouwens iemand die een .CAB file heeft van dat Cloon progje? Of kan dat alleen via Active Sync?funk-e schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:41:
[...]
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar ik heb wel een tip voor je:
Kijk eens naar een Backup Programma als SPB Clone (of SPB Backup)
Als je je Touch goed hebt geïnstalleerd na een hard reset (programma geïnstalleerd enz) kun je met dit programma een image laten maken en die op je sdkaartje zetten. Mocht er iets fout gaan dan zet je binnen 2 minuten de image weer terug op je Touch en je bent weer klaar(om hem weer opnieuw te verneuken
)
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 18:03 ]
Verwijderd
Installeer een nieuwere versie Bij mij werkt het prima Succes !Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:37:
Ik heb net Slide 2 Unlock - back 2 basic ginstalleerd en werkt perfect op 1 ding na..
als ik caller id aanzet en ik wordt gebeld dan kan ik niet opnemen het groene knopje op het scherm en de hardwareknop werken beide niet..
http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=720
hoe kan dit weet iemand dat?
Verwijderd
Staat je tijd en datum niet goed dan ? Want als je datum niet goed staat krijg je deze meldingVerwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:37:
Ik heb net Slide 2 Unlock - back 2 basic ginstalleerd en werkt perfect op 1 ding na..
als ik caller id aanzet en ik wordt gebeld dan kan ik niet opnemen het groene knopje op het scherm en de hardwareknop werken beide niet..
http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=720
hoe kan dit weet iemand dat?
en ik heb sinds vanmorgen een probleem met mn Windows Live..
heb nu 10.6.0032.2100 maar ook deze werkt niet heb echt echt alles geprobeerd maar hij is er gewoon mee opgehouden..
krijg deze melding:
The windows Live ID service requires a certificate, but yours isn't working. YOu can probably fix this by updating the time and date in your device's settings. After you do that, try connecting again
uit het niets komt deze melding want het werkte nog perfect gisteren
Verwijderd
Windows\ringsPatrick_v_B schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:18:
quote:
Kan iemand iets preciezer aangeven in welke folder je de ringtone dan dient te zetten?? ((in de windowsfolder) naar de windowsfolder zelf) -----> Het lukt mij in ieder geval niet!!
Bij voorbaad dank!
Verwijderd
Die van mij staan gewoon op mn SD kaart. Als je met je stylus dan de mp3 ingedrukt houdt, krijg je de optie "als beltoon instellen"Patrick_v_B schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:18:
Kan iemand iets preciezer aangeven in welke folder je de ringtone dan dient te zetten?? ((in de windowsfolder) naar de windowsfolder zelf) -----> Het lukt mij in ieder geval niet!!
Bij voorbaad dank!
Verwijderd
Ik quote mezelf maar ffVerwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 01:43:
Misschien een rare vraag, maar ik zie ondertussen de bomen door het bos niet meer..![]()
Ik wil dus die 6 tab plugin installeren, nu heb ik die van Kaiser en die laatste nieuwe van die Home plugin customizer.
Mijn vraag: welke moet ik nou eerst of welke moet ik niet installeren? En geldt die rename-actie nog steeds?
Ik heb mn tatsj nl. vanmiddag al een hard reset moeten geven en eerlijk gezegd vind ik 1X wel genoeg![]()
Er is vast wel iemand die dit zonder problemen uitgevoerd heeft?
Alvast bedankt!
Ik weet niet wat je met dieVerwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 19:34:
[...]
Die van mij staan gewoon op mn SD kaart. Als je met je stylus dan de mp3 ingedrukt houdt, krijg je de optie "als beltoon instellen"
...less is more
ik heb hem via de .exe geïnstalleerd. Wat is het probleem dan hiermee?Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 19:40:
[...]
Ik quote mezelf maar ff![]()
En: Is er trouwens iemand die een .CAB file heeft van dat Cloon progje? Of kan dat alleen via Active Sync?
Some1 pls?
...less is more
[ Voor 14% gewijzigd door jacobras op 07-02-2008 22:12 ]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Wat heb je aan al die rommel, ben er inmiddels wel achter dat het allemaal leuk en aardig is? maar je gebruikt het zelden.Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:30:
Nou heb paar dagen gespeeld met Cloudyfa's ShadoW 2.0 rom
Alles werkt echt super ! Heb alleen beetje weinig geheugen over
Heb wel een hoop programma's erop staan
WLM 10.6.0031.1600
WinVibePro
Touch settings v2.25
TotalCommander
PDAMedia Keyboard Light version 1.0
S2U20.98
S2V0.20
Quickmenu 2.7
PCM Keyboard
M&M Marshall Touch Waitcursor skin
Opera 8.65
JUVS HTC Home Sprint Plugin
HHCv10b5
Google Maps
Flashlite 2.1
Battery status 1.04
Heb me aanrakingsgevoeligheid van het scherm 12 x verhoogd, maar 95100 maar ik heb echt hele dikke screenprotector. Heb me simcontacten verborgen door het registry aan te passen met extra Dword key. Nu staat er alleen in de nieuwe phonedialer voicemail als speeddial, maar als ik er op druk ga ik naar de telefooninstellingen. Is er een mogelijkheid speeddial te laten werken of het gewoon helemaal te verwijderen of uit te zetten. Wat me ook opviel is dat als je +31 voor je telefoonnummers hebt staan dat je in je dialer de eerste getallen van een nummer wel kunt typen maar je geen keuze krijgt van nummers die in je foonboek staan. Haal landcode weg en het werkt wel. Nou ja kom toch bijna nooit in buitenland. En ook werkt UI Tweakers niet goed meer. Als ik alles aanpas zoals in WM 6 veranderd er nu meer mee. Gaat vooral met het nieuwe dialerpad fout. Dus nu moet ik genoegen nemen met HTC default die in de rom zit. Heb andere WM6 themes geprobeerd maar zelfde probleem. Als je dialer pad gedeeltelijk wit is moet je een hard reset doen want anders blijft hij gedeeltelijk wit Wat ik ook probeer Voor de rest echt een super rommetje Kunnen we weer tijdje vooruit
Deze is ook leuk: http://forum.xda-develope...mentid=68431&d=1201901315Ilya schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:00:
[...]
Op xda vond ik trouwens ook een aantal interessante regtweaks
Je hebt hem ook in het zwart: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=357427jacobras schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 22:11:
Ben net een mooi homescreen programma tegengekomen, genaamd Pointui Home.
Link: http://www.pointui.com/Home.aspx
Screenshot:
[afbeelding]
Verwijderd
Nope, hij kopieert niks naar windows\rings. In die directory staan alleen die standaard ringtones die je bij geluiden kunt kiezen. Hij speelt 'm direct van die SD kaart af...(althans, bij mij dan).funk-e schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 20:46:
[...]
Ik weet niet wat je met diebedoeld, maar als je die functie gebruikt: "als ringtone instellen" dan kopiëert hij dat mp3tje naar je telefoon. (windows/rings). Als je een map op je sdkaart aanmaakt genaamd: "Mijn beltonen" dan kun je daar mp3's in slepen en dezeverschijnen dan ook in het menu met te kiezen ringtones
Verwijderd
Verwijderd
Verzend je contacten 1 voor 1 via bluetooth. Dan werkt het welGydeon schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 20:29:
[...]
Ja, dat was degene die ik bedoelde. Het probleem is alleen dat die SE Suite op mijn PC kwijt is en ik geen datakabel heb. Daarom ook dat ik het via bluetooth probeerde om over te zetten. Ook is mijn toestel gesimlocked, dus is dat op dit moment ook geen mogelijkheid. Ik ben al druk bezig met mijn SE ge-unlocked te krijgen, en ik ben al een eindje, maar het is handiger als ik m'n zoektocht kan staken en die contacten gewoon over kan sturen natuurlijk
. Ik ben er zelf nog wel mee bezig, dus denk niet dat ik de hoop heb opgegeven en hier wanhopig zoek naar een antwoord
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 03:12 ]
Ik heb gister hetzelfde meegemaakt. Ik heb een witte MDA Touch en dacht ook wel even de rom te updaten. Had de Touch Surface 1.31b geflashed. In eerste instantie leek dat ook goed te werken. Maar wilde later niet meer opstarten. Op het XDA forum staat de oplossing om de Touch weer tot leven te wekken.Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 23:06:
Verdorie. Begin nooit aan een rom-update. Ik heb een aantal weken geleden de Touch Surface 1.31 WWE/NLD // 2.21.707.1b (build 18521.0.4.3) rom geinstalleerd. Dit ging allemaal prima totdat ik vandaag gewoon even met een simpel programma'tje, Advanched Configuration 1.0, enkele icoontjes op de "Home" pagina weg wou halen. Na het bevestigen vroeg de HTC Touch om een reset en daarna is de Touch nooit meer verder gekomen dan het lelijk HTC Touch Surface Logo scherm. De Touch start op geen mogelijkheid door. Soft-reset, accu erin en eruit etc. Geen effect. Het blijft vastlopen.
Nu is helaas een Hard-Reset eigenlijk ook geen optie want de laatste sync is stom genoeg van 5 maanden terug. Heeft iemand een idee?
Edit: Zelfs na een hard-reset blijft de Touch steken. Verdorie! Wat nu?
Verwijderd
The Stranger schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:34:
[...]
Wat heb je aan al die rommel, ben er inmiddels wel achter dat het allemaal leuk en aardig is? maar je gebruikt het zelden.
Maar het is makkelijker om even te zoeken op SE site: http://www.sonyericsson.c...suite21046exe?cc=nl&lc=nlVerwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 03:11:
[...]
Verzend je contacten 1 voor 1 via bluetooth. Dan werkt het wel
Verwijderd
// help!!!jacobras schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 22:11:
Ben net een mooi homescreen programma tegengekomen, genaamd Pointui Home. Ik vindt eigenlijk dat deze in de volgende Topic Start zou moeten worden opgenomen, het ziet er heel mooi uit. Werkt hier prima op m'n Touch.
Link: http://www.pointui.com/Home.aspx
Screenshot:
[afbeelding]
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 09:26 ]
Dit:Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 08:14:
[...]
Wat is rommel dan ? Dan had ik het niet om me touch gezet he...
[ Voor 17% gewijzigd door The Stranger op 08-02-2008 09:41 ]
speak for yourselfThe Stranger schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 09:31:
[...]
Dit:
WLM 10.6.0031.1600
WinVibePro
Touch settings v2.25
TotalCommander
PDAMedia Keyboard Light version 1.0
S2U20.98
S2V0.20
Quickmenu 2.7
PCM Keyboard
M&M Marshall Touch Waitcursor skin
Opera 8.65
JUVS HTC Home Sprint Plugin
HHCv10b5
Google Maps
Flashlite 2.1
Battery status 1.04
Rommel.
...less is more
Verwijderd
En uiteraard na elke aanpassing een softreset gedaanpoepeneesje schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:25:
Iemand ervaring met het aanpassen van de waardes van "PressureThreshold" en "fingerpressure".
Bij mij lijkt het niet te werken, ik heb de bestaande waardes o.a. vermenigvuldigd met 10 en 100.
funk-e schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 09:41:
[...]
speak for yourself![]()
Mag ik vragen wat jij geïnstalleerd hebt dan?
[ Voor 25% gewijzigd door The Stranger op 08-02-2008 13:13 ]
Verwijderd
Hey,The Stranger schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:34:
[...]
>>>> Inmiddels ben ik helemaal weg van de PDAVIET roms, WM 6.1 en gewoon lekker basic met een mooie layout, aanrader: Ik draai deze http://www.pdaviet.net/showthread.php?t=20810 had eerst deze: http://www.pdaviet.net/showthread.php?t=20503 maar de eerste is bijna gelijk aan maar met een 4mb pagepool. SUPER.... heb 23,8 mb geheugen over.
Verwijderd
"Biotouch", "MediaHubMini" , "APLauncher" zijn processen die draaien op jou Touch,Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:05:
biotouch? euh? explain? en minihub?
Check this out.Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:17:
[...]
Hey,
Hoe geraak ik aan die rom?
Ik kan namelijk niet lezen wat er staat, en een linkje is er ook niet te vinden...
Suggesties?
Ben die originele een beetje moe namelijk
thanks voor de feedback!
was een foutje van mij. Ik bedoel My Documents\Mijn Beltonen (maar wel degelijk op je toestel dus!) In ieder geval: Zo doet hij dat bij mij.Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 00:08:
[...]
Nope, hij kopieert niks naar windows\rings. In die directory staan alleen die standaard ringtones die je bij geluiden kunt kiezen. Hij speelt 'm direct van die SD kaart af...(althans, bij mij dan).
...less is more
The Stranger schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 12:39:
[...]
Hey dude, doe ik toch ook, slick
Zeg toch ook dat ik het Rommel vindt, nee natuurlijk niet letterlijk, maar ik gebruik het niet en als je dan een rom laad waar deze software opstaat en niet wil gebruiken is het voor mij rommel.
...less is more
Ik zit hier ook met smart op te wachten! Maar gaat hij eerst de engelstalige rom uploaden? Of ook de NL-versie? Blijf NL toch wel relaxed vinden.Muthas schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:23:
Vandaag released ene Bram op XDA een nieuwe ROM voor zowel de Elf als Elfin. WM6.1, en oneindig veel register tweaks enzo. Zijn vorige ROM (Touch Surface die ik nu gebruik) is ook top, dus deze ga ik zeker flashen.
Muthas schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:23:
Moet alleen wel toegeven dat ik aan het kijken ben naar de mogelijkheden van het importeren van een iPhone![]()
.
...less is more
Verwijderd
Ik geloof alleen eerst de WWE versie, dus alleen de Engelse. Ik heb vandaag de V5 ROM van Swiftblade geinstalleerd, deze werkt ook super! Toch blijft mijn voorkeur bij de NL versie liggen, dus ik hoop echt dat deze ook door Bram snel online geplaatst wordt!funk-e schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:47:
[...]
Ik zit hier ook met smart op te wachten! Maar gaat hij eerst de engelstalige rom uploaden? Of ook de NL-versie? Blijf NL toch wel relaxed vinden.
Totaal geen Hard feelingsfunk-e schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:02:
[...]
Dat jij ineens je post aanpast en een nuance aanbrengt nadat ik jou gequote heb is niet erg netjes. Ik lees jouw post (zoals hij in mijn quote staat) en ik denk: hmmm. Vandaar dus.
Maargoed, laten we hier niet verder mee doorgaan. Het is een beetje langs elkaar heen gelopen
No hard feelings?![]()
kickyJordy van e schreef op maandag 04 februari 2008 @ 19:15:
@ kwakdoos
nou..eeehm nu doet die dat wel weer...maar kan goed zijn dat het over een uur weer weg is. Ook na een soft reset blijft dat bevroren beeld aan de linker kant staan. Je ziet het ook trillen. Op de foto is het een beetje te zien, maar in het echt is het erger (is nogal moeilijk te fotograferen). Je ziet wel duidelijk dat het het windows logo is.
ik snap er echt geen drol van....zou het softwarematig zijn (omdat het telkens verdwijnt). Of toch hardwarematig (omdat het dus niet weg gaat na een soft reset)
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq