Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtleX schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 10:56:
Waar ik me trouwens wel aan erger is dat als je weer terugkomt uit standby (aan/uit knop indrukken) je altijd op het Today screen uitkomt, in plaats van in het programma dat je open had staan. Is dat te veranderen?
BatteryStatus/Tools/Show Today-Screen on WakeUp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Daar staat geen vinkje. ;) Zie trouwens ook [WM6] Na standby niet terug naar Today screen

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Yukkie schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 19:38:
ik kan nog steeds de read-only attribute van het weathercities bestand niet verwijderen met Total commander of spb pocket plus 4. Iemand nog een idee?
Misschien via een ActiveSync verbinding? Dan kan je namelijk ook je toestel verkennen.

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N3oC
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:08
Ik ben er vandaag achter gekomen dat er in de rechter bovenhoek een barst zit in mijn touch :@ Het leek eerst een krasje tot ik beter keek en het een barst is.

Het is alleen in de zwarte casing, nu is mijn vraag "wat zal ik doen?". Ik kan zsm terug gaan en hopen dat ze ruilen (en dan ben ik ff mijn tel kwijt :S) of ik wacht nog tot de updated versie bij KPN beschikbaar is en probeer dan te ruilen in de hoop dat niet het frontje los komt. Of ik laat het zo omdat het toch een gebruiksproduct is.

Verder:
Provider is KPN
Abbo, geen extra verzekering afgesloten
nu 1,5 tot 2 maanden in bezit
Geen sleutels in mijn broekzak en bijna altijd in het hoesje (geen idee hoe het is gekomen)
En nee, ik voetbal niet met mijn Touch, en gevallen is ie ook nog niet

https://www.linkedin.com/in/coenversluis || http://www.judovianen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Karlok[JY-616] schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 18:57:
Ben helemaal nieuw met IMAP, gebruikte altijd POP3. Sinds ik de Touch heb, ben ik overgestapt op IMAP.

Maar als ik op de Touch een email, verstuur dan kan ik het nergens meer terug vinden bij verzonden items. Met outlook word een kopie wel netjes in verzonden items (wel lokaal) geplaatst.

En als ik een email beantwoord, krijg ik geen markering als "beantwoord". Als ik een email beantwoord met de webmail of outlook, krijgt het wel de markering "beantwoord".

Vergeet ik ergens een instelling?
Jep, ben een instelling vergeet.

Met POP mail op de touch krijg je automatisch alle mail te zien, Postvak In, Verzonden items, andere mappen. etc.

Maar bij IMAP krijg je alleen de Postvak IN te zien, wil je andere mappen zien moet je een vinkje bij de mappen zetten, waarvan je de berichten wilt zien.
Je opent eerst de account, daarna kies je Menu > Extra > Mappen beheren > mappen selecteren die je wilt synchroniseren.

Alleen jammer, dat de mail flags (beantwoord, gemarkeerd, etc) nog steeds niet zichtbaar worden.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@HavocNL

Hey,

Ik denk laat het je toch even weten ik heb je Howto van de 4side cube "vrij" vertaald in het engels en gepost op XDA.

Greetz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
N3oC schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 20:19:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat er in de rechter bovenhoek een barst zit in mijn touch :@ Het leek eerst een krasje tot ik beter keek en het een barst is.

Het is alleen in de zwarte casing, nu is mijn vraag "wat zal ik doen?". Ik kan zsm terug gaan en hopen dat ze ruilen (en dan ben ik ff mijn tel kwijt :S) of ik wacht nog tot de updated versie bij KPN beschikbaar is en probeer dan te ruilen in de hoop dat niet het frontje los komt. Of ik laat het zo omdat het toch een gebruiksproduct is.

Verder:
Provider is KPN
Geen sleutels in mijn broekzak en bijna altijd in het hoesje (geen idee hoe het is gekomen)
Mja, als het niet erg opvalt (en dat zeg je, want je moest beter kijken voordat je zag dat het een barst was) zou ik hem gewoon houden. Garantie op dat soort dingen heb je toch niet, als je het erg vind kan je het wel proberen, maar veel kans geef ik je helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 12:24
Muthas schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 21:52:
Mja, als het niet erg opvalt (en dat zeg je, want je moest beter kijken voordat je zag dat het een barst was) zou ik hem gewoon houden. Garantie op dat soort dingen heb je toch niet, als je het erg vind kan je het wel proberen, maar veel kans geef ik je helaas niet.
Als het toch alleen de case is kun je het net zo goed nu meteen doen volgens mij. Want als je al garantie krijgt op iets dergelijks krijg je hooguit een nieuwe case, echt geen nieuwe touch, of zoals jij hoop zelfs beter.

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N3oC
Kan je zo een case (frontje) gemakkelijk vervangen van een touch? De achterkant is de moeite niet :P maar de voorkant, kan die zo los?

[ Voor 3% gewijzigd door N3oC op 05-01-2008 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp

ibmos2warp

Eval is Evil

N3oC schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 23:32:
Kan je zo een case (frontje) gemakkelijk vervangen van een touch? De achterkant is de moeite niet :P maar de voorkant, kan die zo los?
Je kunt behuizingen kopen, dus het is mogelijk. Hier staat in het Duits uitgelegd hoe. (Maar ik denk wel dat daardoor je gerantie vervalt...)

Lol je kunt gewoon een hele nieuwe display en keypad krijgen.

Ik weet alles van niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Hey mensen,

Ik heb momenteel een Nokia N80, met navigatiesoftware. Ik overweeg sterk om de Touch aan te schaffen omdat ik het ten eerst een mooi toestel vind, maar ten tweede omdat ik navigeren op het schermpje van mijn Nokia niet echt prettig vind en dat hij soms erg traag is.
Wat ook een belangrijke factor is, is dat mijn huidige toestel leuk foto'tjes maakt (3 MP), en aardig grote memorycards vreet (2gig).

Is de Touch een gelijkwaardig toestel dat deze basisfuncties evenaard? (ok, de camera is niet ZO belangrijk, maar de foto's moeten niet bagger zijn)
En hoe zijn de ervaringen wat betreft levensduur?
Alvast bedankt voor enige info. Als het mij positief over komt schaf ik hem deze week nog aan. :)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

De foto's zijn ronduit bagger, dus daar hoef je 'm niet voor te halen. Qua extern geheugen kan hij overweg met SDHC, dus in theorie gaat er maximaal een 32GB microSD kaartje in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N3oC
ibmos2warp schreef op zondag 06 januari 2008 @ 01:11:
[...]

Je kunt behuizingen kopen, dus het is mogelijk. Hier staat in het Duits uitgelegd hoe. (Maar ik denk wel dat daardoor je gerantie vervalt...)

Lol je kunt gewoon een hele nieuwe display en keypad krijgen.
Die had ik nog niet gevonden, dank daarvoor. Ik kijk even of ik deze week tijd heb om langs de primafoon te gaan. Het is gelukkig niet zo dat mijn tel uit elkaar valt en als ik die replacement parts zie zit het goed stevig in elkaar die telefoon, dat zal dus niet zomaar helemaal kapot gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 15:28

Schonhose

Retro Icoon

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 11:20:
Heb ik geen last van...

Iemand enig idee hoe je opera moet installeren? Ik heb beide bestandjes vanaf operamini.com op mijn touch gezet, en ze daarna bij geklikt. Hij zegt dan iets over een MIDlet ofzo.. ik klik dan op ok. Als ik op het andere bestandje klik, start opera mini en het werkt idd perfect. Kan ik het bestandje (waarmee ik de browser opstart) niet gewoon installeren zodat er een snelkoppeling onder 'programma's' verschijnt?

Bovendien loopt hij elke keer als ik Opera Mini op start dat hij gegevens probeert uit te wisselen. Ik klik dan op ''vraag mij de volgende sessie pas weer'' (ofzo). Kan ik dit niet ergens instellen? Erg vervelend om elke keer dat je de browser op start een paar keer op OK te moeten klikken.
Zie de openingspost, daar staat een link om Opera de standaard browser te maken, maar daar staat ook hoe je de MIDlet automatisch opera mini laat starten, en hoe je de verbindingsvragen weghaalt.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze mijn vraag nog een keer :

quote:
Havocnl schreef op maandag 24 december 2007 @ 13:04:
How-To 4Sided op HTC Touch

.................................

4side cube aanpassen voor gebruik:
Die gaan we nu eens terug toveren en het 2e extra knoppen scherm inrichten. Je hebt om deze dingen aan te passen verschillende programma's, sommige voor de 3side op de Touch (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=324556) (hiermee kun je wel de "nieuwe" MediaHub aanpassen) en sommige voor 4side op de Enhanced (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=348418). Maar helaas voor onze wonderlijke configuratie heb ik er nog geen gevonden die ook echt werkt . Daarom moeten we dus zelf in het registry gaan zitten werken. Dit is echt niet zo gevaarlijk als het lijkt, en al helemaal niet als je het secuur doet.

Gebruik een registry editor (zoals PHM RegEdit) om je registry te bewerken. De waardes die we moeten aanpassen bevinden zich onder \HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\BioTouch. Hier vind je alles dat betrekking heeft op je ActionScreen (als je deze hebt), je APlauncher (de 6 knops schermen) en de MediaHubMini(het 3 knops scherm).

Het eerste wat we gaan doen is ff puin ruimen, gooi de register mappen van APLauncher3 en APLauncher4 weg. Die hebben we toch niet nodig voor de 4side. Als we nu naar APLauncher en APLauncher2 kijken zien we een paar verschillen, dit verklaart ook gelijk waarom niet alles werkt.

In de oude APLauncher werden andere register waardes gebruikt dan in de nieuwe, je moet dus van de APLauncher de nieuwe waardes van APLauncher2 invoegen of de oude waardes aanpassen. Ook nog een verschil met de nieuwe APLauncher is dat deze alleen BRN bestanden ondersteund en niet meer de PNG bestanden die in de oude APLauncher gebruikt werden. Je moet dus je bestaande icoontjes omzetten willen ze nog werken.

Om de plaatjes om te zetten van het oude formaat (PNG) naar het nieuwe formaat (BRN) is er een gemakkelijk windows XP tooltje, BrnConvert. Die is te vinden in dit topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=351551 Het programma kan BMP plaatjes (dus geen PNG plaatjes) omzetten naar BRN plaatjes, en ook meerdere tegelijk. Dit hebben we dus nodig. En ben je op zoek naar andere leuke icoontjes, kijk ook dat topic eens door. Daar staan veel leuke icons in, en ze worden zo goed als allemaal in BMP, PNG en BRN formaat gepost. Ook om zelf icoontjes te maken zijn daar de blanco originele plaatjes te vinden, dus photoshop een eindje weg

Terug naar het registry, als je alle plaatjes die je wilt hebben als BRN plaatje hebt en in je \windows map of een map naar keuze (Mag ook op je geheugenkaart) hebt gezet dan gaan we verder alles aanpassen. (Ik gebruik de map \Icon in de volgende voorbeelden, standaard is \Windows). Als je je plaatjes op je geheugenkaart zet, spaart dit redelijk wat ruimte uit op je interne geheugen.

Even ter informatie, in \HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\BioTouch\BioTouch\ kun je zien hoeveel APLaunchers er gestart gaan worden en welke applicaties ("Appx") daarbij horen. Daaronder staan ook de "Cubex" variabelen, deze hexadecimale waarden zijn een stuk ingewikkelder en daarom zou ik deze ook niet aanpassen. Hierin staan ook de "Pathxx" variabelen dat de plaatjes zijn van de animatie die je krijgt. (Vooral deze nemen veel ruimte in beslag) Wil je dit aanpassen, kijk eens in dit topic voor meer uitleg over de verschillende icons en hoe je de animatie aan kunt passen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=325424

Om alles goed te zetten voor normaal gebruik zorg ervoor dat:
In der hoofdmap van ieder launcher pagina (APLauncher of APLauncher 2) de waarde background in staat met bijv de waarde:"\Icon\AL_Bkgd.brn".
In de mappen APLauncher en APLauncher2 moeten de mappen App0 t/m App5 staan. Hernoem in APLauncher dus de oude mappen naar de nieuwe namen. Note: 0 is linksboven, 1 daaronder... 5 rechtsonder
In elke App map moeten de volgende waarden staan, de vaste waardes heb ik al ingevoerd: Height 105
IconPath Pad naar icon, bijv. \Icon\AL_01.brn
IconPressPath Pad naar ingedrukt icon, bijv. \Icon\AL_01_HL.brn
Name Wat in je scherm komt, bijv. E-mail
Param Parameters voor programma, bijv. -service "ActiveSync"
Path Het programma, bijv. \Windows\tmail.exe
Type 0
Width 119
xPos X positie in je scherm
yPos Y positie in je scherm

X,Y Posities
0,0 121,0
0,107 121,107
0,214 121,214

Om de waardes in te voeren die je niet hebt een DWORD waarde voor een getal en een string waarde voor een bestandspad.
APLauncher2 is in principe al goed ingesteld, maar dit zijn allemaal plaatjes zonder icons en er is nog geen verwijzing naar een programma gemaakt. Hier moet je dus alleen de icoontjes vervangen met degene die jij wil en het programma met eventuele parameters invullen.
Pas dus op deze manier APLauncher1 aan en APLauncher2 waar je dit wil. Als al je plaatjes in de goede mappen staan in BRN formaat, zou nu alles moeten kunnen werken.

Doe nog een soft-reset en hierna zal je 4side cube werken. Bij de eerste gebruik na iedere softreset is de cube iets langzamer omdat deze op dat moment de plaatjes gaat inladen. Als dit eenmaal gebeurt is zal hij een stuk sneller zijn.

Zijn er nog dingen onduidelijk, post ze hier en ik zal deze post aanpassen of uitleg in een andere post geven.

Succes

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vanson schreef:

Ik ben er al een paar uurtjes mee bezig, en ik krijg de 4 cube ook werkend, loopt sneller en soepeler als de oude 3 cube.

Ik heb een vraag met betrekking tot de .brn icons,. Ik krijg deze niet werkend.

Ik heb Msn als voorbeeld, 2 bestanden als icons geconverteerd naar brn formaat, en in een map op de opslagkaart icon. de bestanden zijn iconpath ---> \icon\msn-icon.brn
en voor de IconPressPath ------> \icon\msn-icon_hl.brn (is een msn plaatje met donkerder achtergrond.) Beide afbeeldingen heb ik met paint als Bmp opgeslagen en dan geconverteerd naar .brn met de brnconvert die in de zip zat.

Ook snap ik iets anders niet : Param Parameters voor programma, bijv. -service "ActiveSync"

Waarom zou je een parameter in willen voeren, en wat zou dat moeten zijn voor Msn Messenger?
Ik kan me niet iets logisch bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
ik heb wel gezocht, maar kan het niet vinden. Wie legt het me ff uit?

Ik ben deze week ook lekker aan het customizen geweest en wil mn screens wel posten hier op de site, maar ik weet niet hoe ik afbeeldingen toevoeg hier in dit forum. Wie helpt?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje,
De htc touch enhanced is die sneller? ik lees hier 400mhz en in de vorige deel 200mhz? Waar is hij goed leverbaar? (Expansys?) Wie heeft een HTC Touch Enhanced en hoe bevalt hij? Hoe kan je een HTC Touch tunen qua mhz proccesor? Sorry, ik ben nieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@boer95

volgens mij gewoon beneden in de topic >post reply> en dan zie je een uitgebreidere post scherm o.a. afbeelding toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stranger
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-12-2021
The Stranger schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:49:
Ik wil ook deze rom laden, maar eerst mijn eigen rom back-uppen.

http://fs07n3.sendspace.c...00_1_1_.11.404.1B_NLD.rar

Kan er een downloaden maar weet niet wat er allemaal mee uitgespookt is, link boven.

ik wordt niet wijs uit de methode bij XDA om een rom the dumpen van je tel!

Bestaat er een makkelijke handleiding?

Gaarne tips!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=327073
Gevonden:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=335631

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 18:44:Hoe kan je een HTC Touch tunen qua mhz proccesor? Sorry, ik ben nieuw
HTC Touch - Deel 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de touch dual en kan ook het HH_WeatherCities xml bestand niet bewerken, via activesync niet, via verkenner niet, niet via total commander (alleen-lezen etc. uitvinken werkt ook niet) en niet via een ander verkennertooltje.
Irritant!
Weet iemand trouwens nog wat goede must-have apps voor de Touch (behalve die uit openingspost dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 20:41:
Heb de touch dual en kan ook het HH_WeatherCities xml bestand niet bewerken, via activesync niet, via verkenner niet, niet via total commander (alleen-lezen etc. uitvinken werkt ook niet) en niet via een ander verkennertooltje.
Irritant!
Weet iemand trouwens nog wat goede must-have apps voor de Touch (behalve die uit openingspost dus)
Ik bewerk het bestandje door in Total Commander te kiezen voor "edit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

Waar ik me trouwens wel aan erger is dat als je weer terugkomt uit standby (aan/uit knop indrukken) je altijd op het Today screen uitkomt, in plaats van in het programma dat je open had staan. Is dat te veranderen?
Da's een "WM6 bug"

Je kan het verhelpen door de "wachtwoord vergrendeling" uit te schakelen.
Start -> Instellingen -> Vergrendeling, uitvinken.

Maarjah.... dan ben je wel je wachtwoord vergrendeling kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeT_At_Touch
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-08 13:42
Chris.nl schreef op zondag 06 januari 2008 @ 22:25:
[...]
quote:

Da's een "WM6 bug"

Je kan het verhelpen door de "wachtwoord vergrendeling" uit te schakelen.
Start -> Instellingen -> Vergrendeling, uitvinken.

Maarjah.... dan ben je wel je wachtwoord vergrendeling kwijt..
Ik denk niet dat hij dat bedoelt.
Je kunt in bv. Batterijstatus, onder de tab [Tools] af- aanvinken:
[ ] Show Today-Screen on WakeUp.
Als dat vinkie aanstaat, kom je steeds als je je touch wakker maakt in het today scherm.
En da's vaak vervelend.

[ Voor 19% gewijzigd door TeeT_At_Touch op 06-01-2008 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp

ibmos2warp

Eval is Evil

TeeT_At_Touch schreef op zondag 06 januari 2008 @ 23:48:
[...]
Ik denk niet dat hij dat bedoelt.
Je kunt in bv. Batterijstatus, onder de tab [Tools] af- aanvinken:
[ ] Show Today-Screen on WakeUp.
Als dat vinkie aanstaat, kom je steeds als je je touch wakker maakt in het today scherm.
En da's vaak vervelend.
Hij heeft hier al aangegeven dat ie dat niet bedoelt, en dat bedoelt ie ook niet, want het is inderdaad een wm6 feature.
Je gaat altijd terug naar het today scherm. Edit maar als je die cube open hebt, op de stand waar die muziek, foto's en video's zit gaat ie daar naar toe. Maar als je Opera oid open hebt, dan kom je lekker leuk uit bij het today scherm.

[ Voor 13% gewijzigd door ibmos2warp op 07-01-2008 00:10 ]

Ik weet alles van niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
ibmos2warp schreef op maandag 07 januari 2008 @ 00:02:
Maar als je Opera oid open hebt, dan kom je lekker leuk uit bij het today scherm.
En dat kan je dus voorkomen door die vergrendeling eraf te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp

ibmos2warp

Eval is Evil

Chris.nl schreef op maandag 07 januari 2008 @ 00:23:
[...]
En dat kan je dus voorkomen door die vergrendeling eraf te gooien.
Maar soms wil je dat niet ;). Ik wil het iig niet :).

Ik weet alles van niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ik ook niet...
't is een klote bug, geen feature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 20:40:
@HavocNL

Hey,

Ik denk laat het je toch even weten ik heb je Howto van de 4side cube "vrij" vertaald in het engels en gepost op XDA.

Greetz,
hehe okej no problem, waar heb je hem precies gelaten?
[edit]Lama... al gevonden :) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=356836

[ Voor 11% gewijzigd door Havocnl op 07-01-2008 00:40 ]

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 17:45:
Bij deze mijn vraag nog een keer :

-knip-

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vanson schreef:

Ik ben er al een paar uurtjes mee bezig, en ik krijg de 4 cube ook werkend, loopt sneller en soepeler als de oude 3 cube.

Ik heb een vraag met betrekking tot de .brn icons,. Ik krijg deze niet werkend.

Ik heb Msn als voorbeeld, 2 bestanden als icons geconverteerd naar brn formaat, en in een map op de opslagkaart icon. de bestanden zijn iconpath ---> \icon\msn-icon.brn
en voor de IconPressPath ------> \icon\msn-icon_hl.brn (is een msn plaatje met donkerder achtergrond.) Beide afbeeldingen heb ik met paint als Bmp opgeslagen en dan geconverteerd naar .brn met de brnconvert die in de zip zat.

Ook snap ik iets anders niet : Param Parameters voor programma, bijv. -service "ActiveSync"

Waarom zou je een parameter in willen voeren, en wat zou dat moeten zijn voor Msn Messenger?
Ik kan me niet iets logisch bedenken.
BRN conversie doe je toch goed lijkt me.... andere icons op dezelfde plek doen die het wel?

Parameters horen bij programma's, maar niet alle programma's hebben parameters nodig.
Wil je een ander programma opstarten, selecteer dan een ander programma.
Wil je een speciaal programma zoals tmail iets anders laten doen (ipv sms, je mail openen) dan moet je hem dat vertellen via parameters. Zolang je niet weet wat voor parameters je nodig hebt gewoon leeg laten.

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp

ibmos2warp

Eval is Evil

Chris.nl schreef op maandag 07 januari 2008 @ 00:26:
Ik ook niet...
't is een klote bug, geen feature
Schrijnbaar kan je het met vervangende locks als slide2unlock het ook verhelpen.
Maar die wil ik niet :9. En je kent het he: "It's not a Bug, it's a Feature!"

Ik weet alles van niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
N3oC schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 20:19:

Verder:
Provider is KPN
Tja, ik heb precies hetzelfde in de linkerbovenhoek. Valt sowieso niet onder garantie. Ik ga hem tzt wel vervangen voor nieuw frontje.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zack_Leonhart
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-05 09:29
Nou da's best k*t dat bericht over de verdubbeling van snelheid van PIT, vallen wij net buiten de boot. :(
Tenzij iemand iets weet wat ik niet weet? Een loophole oid? >:)

Voor wie het bericht niet gelezen heeft, T-Mobile heeft de snelheid van Pocket Internet Totaal verdubbeld. Je hebt alleen wel UMTS nodig om er gebruik van te maken, wat de Touch dus niet heeft.

I thought what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf mutes... or should I ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
nieuws: Microsoft beconcurreert iPhone met nieuwe Windows Mobile

Ik kan niet wachten! WinMo 7 op onze Touch! :D

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me beeldscherm gaat steeds uit na een paar minuten. Net als je op het uit knopje bovenop drukt. Volgens mij had ik dit eerst niet. Maar dan gaat me wifi verbinding ook uit. Kan ik het instellen dat me beeld aan blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 11:10:
Me beeldscherm gaat steeds uit na een paar minuten. Net als je op het uit knopje bovenop drukt. Volgens mij had ik dit eerst niet. Maar dan gaat me wifi verbinding ook uit. Kan ik het instellen dat me beeld aan blijft staan.
Start->Instellingen->Systeem->Energie->Geavanceerd
Apparaat uitschakelen indien niet gebruikt uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello ieder.
Sinds een 2-tal maanden ben ik de trotse bezitter van de HTC-touch. Iedere dag kom ik wel eens langs dit pachtige forum om de laatste nieuwtjes op te vangen.
Blijkbaar is er toch een verschil tussen een Nederlandse en Belgische versie. Zo zijn er sommige tweaks die bij mij niet willen lukken. Andere werken dan weer wel.
Heb ik mss een bug ontdekt?
Wanneer je bij instellingen/geluiden en meldingen/meldingen alles aanvinkt en het lampje laat knipperen gedurende "geen lim." hoor je GEEN ringtoon en voel je GEEN trilling bij "berichten: nieuw tekstber."
Is er nog iemand met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:25:
Hello ieder.
Sinds een 2-tal maanden ben ik de trotse bezitter van de HTC-touch. Iedere dag kom ik wel eens langs dit pachtige forum om de laatste nieuwtjes op te vangen.
Blijkbaar is er toch een verschil tussen een Nederlandse en Belgische versie. Zo zijn er sommige tweaks die bij mij niet willen lukken. Andere werken dan weer wel.
Wanneer je bij instellingen/geluiden en meldingen/meldingen alles aanvinkt en het lampje laat knipperen gedurende "geen lim." hoor je GEEN ringtoon en voel je GEEN trilling bij "berichten: nieuw tekstber."
heb je trillen wel aangevinkt bij "ink. ber." op het 2e tabblad?

En ik krijg nog steeds geen youtube filmpjes aan de praat op een wifi netwerk met mijn Touch. Ik heb gewoon TCPMP en die flash plug-in geinstalleerd, maar als ik op youtube een filmpje aantik uit de search gebeurt er gewoon niets (wel blijft de browser een seconde of 5 hangen). Iemand een idee?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Laatst online: 08-09 11:28
Betwijfel of WM7 op een Touch Geïnstalleerd kan worden, zou wel super gaaf zijn natuurlijk :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 18:50
Viasco schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:49:
[...]

Betwijfel of WM7 op een Touch Geïnstalleerd kan worden, zou wel super gaaf zijn natuurlijk :9~
Zou dat niet kunnen denk je? Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Viasco schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:49:
[...]

als je het artikel zou lezen...
Een groot voordeel van de keuze voor de camera als bewegingssensor is de backwards compatibility met Windows Mobile 6: oude hardware kan zonder problemen een upgrade naar Windows Mobile 7 krijgen.

[ Voor 30% gewijzigd door funk-e op 07-01-2008 13:04 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
smeerbartje schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:56:
[...]

Omdat er ook nog aardig wat toestellen zijn met WM5, waar je niet zomaar WM6 op kunt installeren.
Ik weet niet of de stap van WM5 naar 6 groter is dan die van 6 naar 7.
Maargoed, zoveel verstand heb ik er niet van.. Zou het wel leuk vinden om (evt tegen een klein bedrag) te kunnen updaten naar Windows Mobile 7 :)

Edit;
Hier helemaal overheen gelezen 8)7
de backwards compatibility met Windows Mobile 6: oude hardware kan zonder problemen een upgrade naar Windows Mobile 7 krijgen.

[ Voor 29% gewijzigd door Vinze op 07-01-2008 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
zie boven :P

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
Ja ik wou wat te snel.. :P
Maar heeft Microsoft dat zelf ook aangegeven? (dat je van 6 naar 7 kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn Java spelletjes ook gewoon op de touch te spelen??

Trouwens bedankt voor de super OP, heeft me enorm geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
smeerbartje schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:56:
[...]

Hartstikke leuk dat nieuw WM7 maar ik betwijfel of wij het krijgen. Zoiets kan alleen maar van HTC komen als update, daar moeten zij dus voor kiezen. ROM's van een ander apparaat krijg je ook niet werkend op de Touch, een algemene installer van Microsoft voor WM6 naar WM7 komt er dan ook echt niet. Een geripte versie van een andere Touch lijkt mij vrijwel onmogelijk. HTC zou zelf dus een update moeten vrijgeven.

En waarom denk ik dat HTC die update ons (Touch bezitters) niet gaat geven. Tegen de tijd dat WM7 uit is heeft HTC al veel nieuwe PDA's uitgebracht en blijft natuurlijk ook gewoon doorgaan. Ga je oude modellen nu nieuwe features geven dan is de kans dat mensen een nieuwe telefoon kopen veel kleiner. Zoals hierboven al aangegeven, er zijn wel een aantal updates voor WM5 naar WM6 geweest, maar die waren er voor zover ik weet altijd binnen een jaar na het op de markt komen van de telefoon (en omdat er op dat moment nog geen WM6 was). Denk ook aan de software van Touch Dual (toetsenbord, album, etc.). Hartstikke mooi en perfect uit te geven als .cabje voor de mensen met een Touch. Hebben ze dat gedaan? Nee. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Muthas schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:16:
[...]

Hartstikke leuk dat nieuw WM7 maar ik betwijfel of wij het krijgen. Zoiets kan alleen maar van HTC komen als update, daar moeten zij dus voor kiezen. ROM's van een ander apparaat krijg je ook niet werkend op de Touch, een algemene installer van Microsoft voor WM6 naar WM7 komt er dan ook echt niet. Een geripte versie van een andere Touch lijkt mij vrijwel onmogelijk. HTC zou zelf dus een update moeten vrijgeven.

En waarom denk ik dat HTC die update ons (Touch bezitters) niet gaat geven. Tegen de tijd dat WM7 uit is heeft HTC al veel nieuwe PDA's uitgebracht en blijft natuurlijk ook gewoon doorgaan. Ga je oude modellen nu nieuwe features geven dan is de kans dat mensen een nieuwe telefoon kopen veel kleiner. Zoals hierboven al aangegeven, er zijn wel een aantal updates voor WM5 naar WM6 geweest, maar die waren er voor zover ik weet altijd binnen een jaar na het op de markt komen van de telefoon (en omdat er op dat moment nog geen WM6 was). Denk ook aan de software van Touch Dual (toetsenbord, album, etc.). Hartstikke mooi en perfect uit te geven als .cabje voor de mensen met een Touch. Hebben ze dat gedaan? Nee. :(
Misschien niet volgens de officiële weg, maar zeker wel via de 'xda-weg'.
wat is dan het verschil met bijv. de qtek9100 en andere wm5 toestellen waar wel wm6 op kan draaien? Het wordt toch ook duidelijk in het artikel vermeld.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Via de XDA-weg lijkt mij ook onmogelijk. WM6 wordt ook aardig wat aangepast per device. Het is wat anders als een OS op een pc. Hoelang duurde het wel niet voordat een simpel toetsenbordje als .cab beschikbaar was? De OEM was allang uit de ROM gesloopt, maar toch duurde het daarna ruim 2 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Muthas schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:30:
Via de XDA-weg lijkt mij ook onmogelijk. WM6 wordt ook aardig wat aangepast per device. Het is wat anders als een OS op een pc. Hoelang duurde het wel niet voordat een simpel toetsenbordje als .cab beschikbaar was? De OEM was allang uit de ROM gesloopt, maar toch duurde het daarna ruim 2 maanden.
maar nogmaals wat is het verschil met wat ik aan gaf,
en waarom wordt erover gesproken in het artikel?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
Ik denk dat alleen de nieuwere toestellen met WM6 in de toekomst een upgrade kunnen krijgen naar WM7.
Ben bang dat de HTC Touch tegen die tijd al te oud is om hem nog een update naar WM7 te geven..
Hoe graag ik WM7 ook op me Touch zou willen, heb er een hard hoofd in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
Het grootste nadeel bij upgraden naar WM7 zal denkik zijn:
trage processor, WM7 zal wel nog zwaarder zijn en aanvoelen
geen videocamera aan de voorkant (videodialing) dus alleen sensing aan de achterkant????
Voor de rest grote kans dat het er wel komt. Heb al bij veel van mijn vrienden gezien die een WM5 apparaat naar WM6 upgrade hebben gedaan. Dus dit zal vast wel lukken.

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gydeon
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:52
Zou dat probleem dan niet minder zijn als je de Touch hebt met het extra geheugen? Ik zie namelijk op smartphoneworld dat ze de versie met het extra geheugen verkopen ( 256MB ROM en 128MB SDRAM )

Als je extra geheugen hebt zou er toch ook meer ruimte vrij moeten zijn binnen het geheugen voor toekomstige toepassingen van WM7? Dan zou die snelheid van de processor al deels teniet worden gedaan lijkt mij of niet?

Ik ben ook benieuwd of iemand ervaring heeft met het bestellen van dit toestel bij deze winkel, aangezien ik van plan ben hem te bestellen, en ik graag zéker weet dat dit de versie is met het extra geheugen.
Ook weet ik niet hoe het zit met de service-centers in de buurt van Wijchen, aangezien ik dan niet 1,2,3 terecht kan bij de winkel waar ik het toestel heb gekocht. Het invullen van het IMEI nummer werkte bij mij niet echt, maar misschien dat iemand met een toestel wil kijken of hij m.b.v. het serial-nummer een locatie in/rondom Nijmegen kan krijgen? ( klik hier voor check ). Ik wil namelijk wel ergens terecht kunnen als ik het toestel heb besteld van zo'n afstand :D

[ Voor 30% gewijzigd door Gydeon op 07-01-2008 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
Nog ff een vraag;
Ik heb de HTC Touch Enhanced van eXpansys (met extra ram/rom)
Alleen er zit geen Nederlands op dit ding, zijn er al Nederlandse ROM's beschikbaar voor de nieuwe Touch?
Of evt. alleen een Nederlands toetsenbord voor XT9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ik vind de HTC een prima ding.Maar één ding valt me echt tegen en dat is de kwaliteit van fotos die ik ermee maak. Als ik dit vergelijk met mijn vorige Sony Ericsson K750i dan wint die het aan alle kanten.

Als ik een foto buiten maak, dan is het nog wel redelijk. Maar fotos van binnen, zijn vreselijk slecht. Vaak heel donker,maak ik het dan veel lichter dan nog word de foto alles behalve mooi. Is hier iets voor, of is dit nou eenmaal een minpunt (vind ik dan) van de HTC touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp

ibmos2warp

Eval is Evil

devilsnight schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:34:
Is hier iets voor, of is dit nou eenmaal een minpunt (vind ik dan) van de HTC touch?
Volgens mij is dit een minpunt. Ik heb er iig geen oplossing voor gevonden... (Als die er al is)

Ik weet alles van niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Gydeon

Ik zie ook net dat de nederlandstalige htc touch enhanced bij smartphoneworld leverbaar is en veel goedkoper bij expansys en als je kijkt bij tweakers.net pricewatch dat de winkel een goede reputatie heeft. Ben misschien ook van plan om te bestellen bij smartphoneworld.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gydeon
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:42:
@Gydeon

Ik zie ook net dat de nederlandstalige htc touch enhanced bij smartphoneworld leverbaar is en veel goedkoper bij expansys en als je kijkt bij tweakers.net pricewatch dat de winkel een goede reputatie heeft. Ben misschien ook van plan om te bestellen bij smartphoneworld.nl
Ja, dat was ik waarschijnlijk ook van plan. Eerst wou ik misschien bij T-mobile nog een abonnement afsluiten, maar de aanbieding die er toen was is nu verlopen, en daarom denk ik aan het los bestellen van het toestel. De winkel LIJKT mij betrouwbaar en de reviews zijn niet slecht van die zaak. Nou ben ik dus benieuwd ofdat ik later ( mocht ik problemen hebben ) hier in de buurt terecht kan bij een service-center. Daar ben ik nu het eerst benieuwd naar voordat ik verder ga denken over de bestelling. Misschien dat jij er zelf ervaring mee hebt, maar ik hoop op informatie van alle kanten.

En verkijk je niet op de reputatie van de winkel, want er is maar 1 review geplaatst. Dat kan toevallig net 1 klant zijn waar het goed is verlopen, maar ik zou er niet teveel op vertrouwen ( niets tegen deze persoon, maar hoe meer reviews hoe meer zekerheid )

[ Voor 11% gewijzigd door Gydeon op 07-01-2008 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Laatst online: 23-08 12:35
ibmos2warp schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:38:
[...]

Volgens mij is dit een minpunt. Ik heb er iig geen oplossing voor gevonden... (Als die er al is)
ja precies, nou ja dan is het niet anders. Toch is het gek, laatst heb ik nog een redelijke foto binnenin huis gemaakt. Maar meestal draait het uit op niks. Ik vind em ook vreselijk sloom..als je begrijpt wat ik bedoel. Als ik de camera ergens op richt en gewoon beetje beweeg en ik kijk dan op het displaytje dan vind ik het geheel zeer sloom bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stranger
Iemand al ervaring?

Op >>>> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=339935 <<<<< een nieuwe rom:

NEW RELEASE - V4.0 BLUE TOUCH ROM CE OS 5.2.1921 (BUILD 18521) AKU 0.7.0
(BIG STORAGE: 57.18MB) (4MB PAGEPOOL)

Sta op het punt om deze te......

[ Voor 13% gewijzigd door The Stranger op 07-01-2008 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Stranger schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:24:
Iemand al ervaring?

Op >>>> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=339935 <<<<< een nieuwe rom:

NEW RELEASE - V4.0 BLUE TOUCH ROM CE OS 5.2.1921 (BUILD 18521) AKU 0.7.0
(BIG STORAGE: 57.18MB) (4MB PAGEPOOL)

Sta op het punt om deze te......
Ik heb zelf 3.02 en die is super ! lekker snel en veel storage :)
Deze ziet er ook goed uit maar jammer dat er twee koppelingen zijn die niet werken
En vind zelf die lg plugin maar lelijk Jij niet ?

Weet iemand hoe ik er voor zorg dat wifi aanblijft als ik het scherm uit doe Heb al in het registry gezocht maar kan niet vinden En hoe haal ik de operaternaam en datum weg uit me home scherm ?Of hoe verander ik de operaternaam BLIJVEND want hij springt steeds terug nadat ik het heb veranderd in het registry :?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stranger
Het ziet er zeker mooi uit, en als jij aangeeft dat de rom erg snel is ga ik deze nieuwe versie straks nog proberen!

Ik vindt die LG plugin wel leuk, ik hou er wel van, komt ook omdat het mooi zwart is. Ga het proberen.

Wat, welke buttons werken niet. 8)7

Ik kan ook nog even wachten, Bram Smulders _/-\o_ is ook bezig met een nieuwe, die laatste 1.75 versie was niet zo denderend. hopelijk wordt dit net zo mooi en misschien wel beter dan die van Swiftblade? 8)

[ Voor 28% gewijzigd door The Stranger op 07-01-2008 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb probleempje na (volgens mij) downloaden van programmatje via Opera Mobile (test versie).

Hierna kan ik niets meer via internet explorer downloaden :( , geen CABs meer instaleren en mijn lijst met geinstalereerde programma's is nu leeg :'( . Geen rare zaken, alleen Battery status, DIVX player, TrackMe etc. Het aantal dagen gebruik van Opera Mobile was ook teruggezet van nog 25 dagen resternd naar weer 30 dagen resterend. Lijkt erop dat ergens een register bitje is omgevallen maar ik heb geen idee waar of hoe.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepeneesje
  • Laatst online: 07-05 23:33
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:44:
[...]

Weet iemand hoe ik er voor zorg dat wifi aanblijft als ik het scherm uit doe Heb al in het registry gezocht maar kan niet vinden En hoe haal ik de operaternaam en datum weg uit me home scherm ?Of hoe verander ik de operaternaam BLIJVEND want hij springt steeds terug nadat ik het heb veranderd in het registry :?
Ik heb allerlei (register)tweaks en programma's geprobeerd maar de operatornaam springt na een aantal minuten toch weer terug naar wat het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
Hmm die Weathercities aanpassen is lastiger dan ik dacht..
Ik heb dat xml bestand leeg gemaakt en vervangen door de text/locaties uit de startpost.
Daarna een softreset gedaan, maar als ik dan een stad wil kiezen is de lijst leeg en kan ik ook niet zoeken. Zet ik daarna het originele bestand weer terug, staat er wel weer een lijst.

Wat doe ik fout?
Heb het bestand eerst gekopieerd naar de computer, bewerkt in kladblok, weer op het toestel gezet (root dir) en toen met Total Commander gekopieerd naar //Windows en overschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:47
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:25:
Hello ieder.
Ik heb bijna hetzelfde probleem; bij mij geeft hij dus helemaal geen enkele melding bij een nieuw Email bericht. Tekstberichten en Inkomende oproepen wel, maar binnenkomende Email voel ik niets van. Vrij kut vind ik zelf. Ik denk dat de enige manier die het oplost is om hem helemaal te resetten en vanaf scratch beginnen. Althans dat is mijn idee om binnenkort te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? Denk dat je in belgie andere landcode hebt. Verander deze voor belgie en het werkt bij jou ook allemaal :P Zou gewoon moeten werken dat je je email hoort en voelt Bij mij werkt het in ieder geval nu wel. Maar heb bij aantal roms het zelfde probleem gehad Zoek en goede rom uit en misschien dat het dan allemaal beter werkt Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Wil graag msn live messenger voor mijn vriendin der HTC Touch. Alleen haar mini-usb pinnetjes zijn verbogen dus via USB gaat het niet meer helaas. Nu had ik eerst een Mda Vario II, en toen deed ik ook vaak iets installeren via de geheugenkaart. Heeft iemand MSN Live Messenger ( Voor WM6 ) en dan in een .CAB file. Zodat ik het kan installeren via de geheugenkaart. Heeft iemand een linkje naar een downloadpagina.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
NeoMe schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:39:
Wil graag msn live messenger voor mijn vriendin der HTC Touch. Alleen haar mini-usb pinnetjes zijn verbogen dus via USB gaat het niet meer helaas. Nu had ik eerst een Mda Vario II, en toen deed ik ook vaak iets installeren via de geheugenkaart. Heeft iemand MSN Live Messenger ( Voor WM6 ) en dan in een .CAB file. Zodat ik het kan installeren via de geheugenkaart. Heeft iemand een linkje naar een downloadpagina.
Zie startpost voor downloadlink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:50

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Hmm, als de usb pennetjes verbogen zijn, hoe wil je je toestel dan opladen :?

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepeneesje
  • Laatst online: 07-05 23:33
Yukkie schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:00:
Hmm, als de usb pennetjes verbogen zijn, hoe wil je je toestel dan opladen :?
M.b.v. bijvoorbeeld een externe oplader :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Sjoerd001 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:27:
[...]

Ik heb bijna hetzelfde probleem; bij mij geeft hij dus helemaal geen enkele melding bij een nieuw Email bericht. Tekstberichten en Inkomende oproepen wel, maar binnenkomende Email voel ik niets van. Vrij kut vind ik zelf. Ik denk dat de enige manier die het oplost is om hem helemaal te resetten en vanaf scratch beginnen. Althans dat is mijn idee om binnenkort te proberen.
Ken het, ik heb het ook een x gehad. Uiteindelijk was inderdaad een hard-reset de oplossing.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 18:50
Viasco schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 08:54:
Hmm die Weathercities aanpassen is lastiger dan ik dacht..
Ik heb dat xml bestand leeg gemaakt en vervangen door de text/locaties uit de startpost.
Daarna een softreset gedaan, maar als ik dan een stad wil kiezen is de lijst leeg en kan ik ook niet zoeken. Zet ik daarna het originele bestand weer terug, staat er wel weer een lijst.

Wat doe ik fout?
Heb het bestand eerst gekopieerd naar de computer, bewerkt in kladblok, weer op het toestel gezet (root dir) en toen met Total Commander gekopieerd naar //Windows en overschreven.
Heb je misschien in het begin van het bestand een spatie teveel staan? Dus nog VOOR de XML openings-tag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Opladen gaat nog net, als je het snoertje strak een paar keer eroverheen rolt en dan aantrekt :) ja hele oplossing...weet ook niet hoe het komt, is niet van mij. Super TS trouwens, sorry dat ik daar niet ging zoeken, wist niet dat ie uitgebreid was.

[ Voor 21% gewijzigd door NeoMe op 08-01-2008 14:42 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
smeerbartje schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:03:
[...]

Heb je misschien in het begin van het bestand een spatie teveel staan? Dus nog VOOR de XML openings-tag...
Er staat helemaal geen spatie voor het XML gedeelte..
Staat hier een fout in?

Afbeeldingslocatie: http://img405.imageshack.us/img405/5739/klembord01cj0.jpg
Nog 1x de stappen die ik neem om het bestand te bewerken:
1. Kopieer de originele HH_0409_WeatherCities.xml naar het geheugenkaartje.
2. Hang de Touch aan de computer en bewerkt HH_0409_WeatherCities op het geheugen kaartje
3. Kopieer met Total Commander de aangepaste WeatherCities bestand naar /Windows
4. Kies de optie 'Overschrijven'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
zijn hier meer mensen die mail ophalen via pop3/imap in combinatie met een Telfort abonnement? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om de Touch bijvoorbeeld automatisch elk uur mijn mail op te laten halen.

Als ik het handmatig doe, krijg ik eerst een melding dat ik aan het roamen ben (ben altijd aan het roamen aangezien Telfort geen netwerk meer heeft) op het kpn netwerk en dat het extra geld kan kosten blabla. Dan moet ik eerst akkoord gaan, voordat hij verder gaat. Ik heb al eens een keer in de instellingen aangepast dat hij tijdens het roamen gewoon verbinding mag maken. Ook heb ik als verbinding mijn telfortverbinding ingesteld.

Als ik het instel op wifi, als ik thuis ben, dan haalt hij wel gewoon elk uur mijn mail op.

Iemand een idee?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poepeneesje schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:04:
[...]

M.b.v. bijvoorbeeld een externe oplader :).
:? maar je lader gaat in je mini usb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

NeoMe schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:36:
Opladen gaat nog net, als je het snoertje strak een paar keer eroverheen rolt en dan aantrekt :) ja hele oplossing...weet ook niet hoe het komt, is niet van mij. Super TS trouwens, sorry dat ik daar niet ging zoeken, wist niet dat ie uitgebreid was.
Paar keer er om heen wikkelen, en dan pakt ie hem soms...dan heeft ze geluk. Maar de computer reageert er niet meer op. Vandaar de .cab.

[ Voor 16% gewijzigd door NeoMe op 08-01-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:52:
[...]

Paar keer er om heen wikkelen, en dan pakt ie hem soms...dan heeft ze geluk. Maar de computer reageert er niet meer op. Vandaar de .cab.
Ligt niet aan het kabeltje zelf ? Heb ik ook al paar keer gehad Door dat ik het snoertje steeds oprol En sommige goedkope snoertjes kunnen daar niet zo goed tegen Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iglesiasdelsol
  • Laatst online: 11-09 21:46
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:42:
@Gydeon

Maar dit is toch gek? Dan zou Smartphoneworld de eerste zijn die een NL versie in de enhanced uitvoering verkoopt, zónder meerprijs, terwijl de UK versie daar nog niet de enhanced versie is... Weet iemand al of dit geen foutje is?

Edit: Heb ze al een mailtje gestuurd. Hou jullie op de hoogte...

[ Voor 4% gewijzigd door iglesiasdelsol op 08-01-2008 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Bel ze eens? En ze zijn trouwens niet de eerste, want T-Mobile levert al een week of 2 de MDA Touch White wat eigenlijk een Touch Enhanced is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtleX schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:35:
Bel ze eens? En ze zijn trouwens niet de eerste, want T-Mobile levert al een week of 2 de MDA Touch White wat eigenlijk een Touch Enhanced is.
Zelf heb ik de Zwarte MDA Touch genomen bij een abbo, dit is ook de enhanced versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Is dat even balen. :( Ik had juist de witte genomen omdat dat de Enhanced was, en de zwarte niet. De zwarte is veel mooier, dus die had ik liever gewild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
Als de Nederlandse Enhanced uit is wil ik die van mij ook wel flashen met een orginele Nederlandse Rom :)

Iemand die hier trouwens een fout in ziet?
http://img405.imageshack.us/img405/5739/klembord01cj0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook een mailtje van smartphoneworld.nl gehad:

Geachte heer .............,

De Arctic Silver beschikt wel over de Nederlandse taal. Echter het uitgebreide geheugen is alleen voorbehouden aan de HTC TOUCH NL.

De andere modellen en dus ook de Arctic Silver variant hebben deze geheugenuitbreiding derhalve niet.

Wij hopen uw vragen bij deze voldoende te hebben beantwoord en mocht u nog vragen hebben aarzelt u dan niet deze te stellen.

Met vriendelijke groet,

Team Smartphoneworld.nl

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gydeon
Ja, bij Vodafone hebben ze nu ook de Touch II Black, wat in principe de Enhanced edition is, alleen dan zwart ( heb voor de rest geen duidelijke meerwaarde aan de telefoon gevonden ). De Enhanced edition wordt nou steeds meer verkocht bij verschillende zaken en óók bij verschillende abonnementen leveren ze nu al de Enhanced versie ( zowel white als black ).

Maar weet niemand of er hier in de buurt van Wijchen een service-center is waar ik naartoe zou kunnen ALS ik mijn telefoon los bestel op internet. Bij al die aanbiedingen zit je namelijk voor 1 jaar of langer vast aan zo'n Eindeloos Internet abonnement, en dan kun je nog niet bepaald spreken over een "aanbieding", aangezien ze het gewoon weer terugverdienen met dat internet ( geheel logisch overigens ). Bij vodafone is het abonnement namelijk nogal raar verdeeld qua minuten/smsjes ( en ik ga geen block erbij nemen ), en bij andere providers zit je vaak ook aan bepaalde voorwaarden die ik nu heftig aan het vergelijken ben. Het toestel los kopen lijkt mij echter nog steeds de beste optie, aangezien je dan lekker voordelig via Pre-Paid kan bellen en smsen voor redelijke tarieven zonder dat je overal aan vast zit. Het nadeel is dat ik dus wel heftig op zoek ben naar een service center hier in de buurt.

[EDIT] Of zou je met het afsluiten van een verzekering zo bij een bepaalde winkel terecht kunnen? Denk dat ik het toestel toch ga verzekeren, dus zou het kunnen dat er een verzekering af te sluiten valt hier in de buurt waarnaar ik dan toe kan MOCHT er iets kapot zijn aan mijn toestel?

[ Voor 10% gewijzigd door Gydeon op 08-01-2008 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iglesiasdelsol
  • Laatst online: 11-09 21:46
iglesiasdelsol schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:26:
[...]

Maar dit is toch gek? Dan zou Smartphoneworld de eerste zijn die een NL versie in de enhanced uitvoering verkoopt, zónder meerprijs, terwijl de UK versie daar nog niet de enhanced versie is... Weet iemand al of dit geen foutje is?

Edit: Heb ze al een mailtje gestuurd. Hou jullie op de hoogte...
Het antwoord:
Dat klopt. Alleen de HTC Touch NL is verkrijgbaar met het geupdate geheugen. De overige HTC modellen niet en het is nog niet bekend of dit ook nog gaat gebeuren.

Alle Htc Touch modellen zijn op voorraad.

Mocht u nog vragen hebben aarzelt u dan niet deze te stellen.

Met vriendelijke groet,

Team Smartphoneworld.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het goedkoopste is gewoon lostoestel+sim-only+internet gprs abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gydeon
Denk ook dat dat de beste combinatie is. Als je ziet dat vrijwel ieder abonnement uitkomt boven de 500 euro totaal, heb je ongeveer 130 euro spelingsruimte voor een abonnement over 2 jaar. Nou ben ik zelf niet ZO'N fanatieke beller, dus met die 5 euro per maand die je overhoud zullen er genoeg zijn die daar genoegen mee nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Even een vraagje over BatteryStatus op m'n Touch.
Ik had eerst versie 0.04.203 erop staan. Maar ik wilde graag de iccontjes hebben voor WIFi en bluetooth op m'n todayscherm. Ik heb toen deze verwijderd en versie 1.04 beta geinstalleerd.
Nu krijg ik het volgende maar niet voor mekaar:
Op één regel staat het icoontje van een batterij (of styekker als ie opgeladen wordt) en de batterijmeter. En aan de rechterkant staat de CPU-speed.
Op de tweede rij kan ik switchen tussen een rij met een CPU-meter (groen blokje), programmageheugen en temperatuur en een rij met bereik, opslaggeheugen, card-geheugen en mA.
Op deze tweede rij wil ik het bereik hebben met daarnaast het opslaggeheugen en temperattur en mA.
Hoe krijg ik dit voor mekaar. Kan dit eigenlijk wel? In de vorige versie had ik het wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
ik heb gisteren de startup folder op m';n touch gerenamed om te kijken wat er gebeurt als er niet zo'n hele zooi standaard wordt opgestart. in principe werkt alles gewoon normaal. merk wel dat de touch over het algemeen wat sneller is. alleen de eerste keer dat je iets opstart duurt het eventjes. over het algemeen heb je zo'n 12 mb extra geheugen vrij.

alleen merk ik wel dat sindsdien tijdens het schrijven van een sms opeens uit het niets het sms programma zich wil afsluiten en mij vraagt of ik het smsje wil opslaan in de concepten map. iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel op dit moment wel tussen de Nokia E90 en de HTC Touch, maar ik ga toch voor de touch denk ik want de Nokia E90 is volgens mij echt een baksteen en ik hoor dat de touch heel licht en compact is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
En ik persoonlijk met mijn misschien niet helemaal objectieve mening vind de Nokia E90 er nogal lelijk uit zien, i.t.t. de Touch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp

ibmos2warp

Eval is Evil

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:49:
[...]
Zelf heb ik de Zwarte MDA Touch genomen bij een abbo, dit is ook de enhanced versie.
Hoezo? Die zwarte is nog altijd de gewonen. De witte is de enhanced. Dat hebben ze dus ook expres gedaan, om ze uitelkaar te houden.
(Ik geloof echt niet dat jij een zwarte enhanced hebt, als het een zwarte is, dan is dat een gewone, iig als je het bij T-Mobile zelf weg hebt, want daar kan ik het niet vinden.)

[ Voor 4% gewijzigd door ibmos2warp op 08-01-2008 17:48 ]

Ik weet alles van niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timple
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:04

Timple

Viasco schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:11:
Als de Nederlandse Enhanced uit is wil ik die van mij ook wel flashen met een orginele Nederlandse Rom :)

Iemand die hier trouwens een fout in ziet?
http://img405.imageshack.us/img405/5739/klembord01cj0.jpg
Als je een Nederlandse Touch hebt moet het volgens mij 0413 zijn ipv 0409. Verder zie ik geen fouten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ibmos2warp

Voor de onwetenden klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raar, de toetsen van de MDA Touch zijn heel anders dan de gewone HTC Touch :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe is 1 spatie ertussen inplaats van vele Dat is het enigste verschil wat ik ontdek tussen die van jou en mij Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
Timple schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:53:
[...]

Als je een Nederlandse Touch hebt moet het volgens mij 0413 zijn ipv 0409. Verder zie ik geen fouten :)
Ik heb een WWE versie, geen idee waar dat voor staat trouwens..
Hij is iig niet Nederlands.
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:39:
[...]

Doe is 1 spatie ertussen inplaats van vele Dat is het enigste verschil wat ik ontdek tussen die van jou en mij Succes
Doet het nogsteeds niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
(was voor een andere topic bedoeld)

[ Voor 73% gewijzigd door nnndoh op 08-01-2008 19:13 . Reden: verkeerde topic ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Statusmeldingen van: "Hé, mijn Touch is nu onderweg", "K*t, de postbode is langs geweest, maar ik ben er niet" of "Ja, ik heb `m ook besteld" zijn niet nodig. Als we zo door gaan krijgen we hier een TNT Track & Trace systeem die beter is dan die van hunzelf.....

Ontopic dus, please